Inimesed

Noorest elukaaslasest lahku läinud Dimitri Demjanov: see pole üldse mingi kurb uudis! (99)

LISA KOMMENTAAR

noh jah26. aprill 2015, 10:36
Milvi25. aprill 2015, 07:36
Kae kus, papi omale eluõhtusöögiks sellise magustoidu valmis meisterdanud ;)
abielus24. aprill 2015, 09:05
Abielutu mehe naine on talle madrats, mida võib aegumise tõttu vahetada.
ka 60+24. aprill 2015, 06:38
vanasti polnud probleem 10 tihi päevas,aga nüüd...
kes on keegi Demjanov?23. aprill 2015, 23:38
Rockstaar? Bulgaaria president?
ronja24. aprill 2015, 01:54
No küll on tore oma rumalust avalikult demonstreerida. Sihuke mõnus fetish.
Solokolnikova (teadur) 23. aprill 2015, 21:52
... et sai selle "leluga" mängitud küll ja muutuski juba igavaks, et siis võib nagu ära visata või kõrvale heita mõneks ajaks? Nii need vanemad meesolendid vahel käituvad nukukestega, olen seda isegi märganud :)
Jopa Kolla24. aprill 2015, 06:11
Natsa primi lähenemine Sul. Miks Sa arvad, et vana ära tüdines ? Pigem elavad sellise vanusevahega inimesed erinevas maailmas ja vana ei taha käia ööklubides tšillimas, selfisid feisspukki riputada ja nn elukaaslase 20ndates sõpradega aega veetmas. Mida on vanal selle tšikiga rääkida? Minu arvates hoopis noored ja nooruse tõttu rumalad tüdrukud tahavad nii hirmsasti pildile pääseda, pressides end vähegi tuntud inimese (elu-)kaaslannaks. Pealegi lahenevad siis ka rahaprobleemid. Olgu see siis Savipäts või Nõia-Ints. Tõsi, viimasega küll rahhi ei kaasne, aga "kuulsus" ja sõbrannade kadedus ikka. Ärge sildistage üksnes mehi kui kiimakotte. Noored ilusad natsa rumalad tšikid (see on üldistus: antud tüdrukut ei tea ja tema kohta ma seda hetkel ei ütle) kleebivad ise külge, et saaks katuse alla, kingitusi, taskuraha ja "au ja kuulsust". Seda kõike ainult vahel väikse kepsiku eest. (vanad ei taha ka palju). Elu nagu lill ! Väärib selfide tegemist.
P.S. Eeltoodu ei ole kirjutatud päevakangelaste aadressil ja on üksnes üldistus. Võimalik, et tõesti oli ilus võrdne suhe ja armastus sai lihtsalt otsa.
jama24. aprill 2015, 09:00
"Ärge sildistage üksnes mehi kui kiimakotte. Noored ilusad natsa rumalad tšikid..kleebivad ise külge" - Kas see mees ei ole siiski mitte kiimakott, kui ta võtab endale suvalise kleepuva tibina kohe külje alla, kellega tal mittemidagi ühist ei ole? Kuidas sellise meest nimetada siis?
vanapoiss23. aprill 2015, 20:45
Kõige vastikum on, kui ronides mõne mehe kõhu alla, teed poliitilist karjääri ja hiljem kallad teda solgiga üle.
Solokolnikova (teadur)23. aprill 2015, 21:50
Palun täpsusta oma mõtteavaldust, midagi jäi siin väga ebakonkreetseks!
taevas hoia!23. aprill 2015, 23:25
oled mingi poliitik või, vanapoiss:))))
Ma palun kõiki räpaseid detaile!
Aitäh!
sdf24. aprill 2015, 09:00
tavaliselt on need mehed, kes noorematele silma viskavad..
ei23. aprill 2015, 19:42
tea, mu arust kõik variandid võimalikud. peaasi, et ei oleks vägivalda ja üksteisele ajudesse sõitmist! kui keegi tahab kristlikku ja moraalset abielu, lasku käia. Kui keegi soovib teistmoodi kooseluvormi-lasku käia! 40 eluaastaks olen aru saanud, et chill olemine on kõige tähtsam!!! minul oli see variant, et kasvasime naisega lahku aja jooksul. sõbrad siiamaani ja mõlemal uus elu või siis vana elu täiendatud jätk;-)) poiss kah juba suur ja ajab omi asju. mis on armastus??? mu meelest elu ongi üks suur armastus ja seda ei tohi ainult ühe inimese jaoks kokku hoida. see oleks äärmine raiskamine. õnneks meil momendil käimas selline riigikord ja ajajärk, mil on võimalik elada nii, nagu meeldib. armastust ei saa raamistada ja ettekirjutuste ning reeglitega paika panna, nagu meil näiteks EKRE vennad jutlustavad, ega saa ka traditsioonidega siduda, nagu seda tehakse lähis-idas, aafrikas, islamimaades. mul suur osa maailmast läbi sõidetud-täiesti ilmselge, et läänelik elulaad , peremudelite isikupärasuse võimalus, armastuse erinevad vormid, on minule sobivaim variant!!! kes "roiskuva lääne" elu lõputult kiruvad, pol ilmselgelt siit väljapoole saanud ja neil puudub võrdlusmoment. aga kuidas sa siis teadki, mis on hea ja mis halb. fakt on see, et ühte tõde ei ole olemas!
23. aprill 2015, 20:29
kõik on OK ja õige, seni kuni vastava seisukohaga inimesed ei hakka kandma TRADITSIOONILISE pere kaitse teemalisi loosungeid
Kääk!23. aprill 2015, 20:32
Sa oled jah nii lõdva mees. Mingi omaarust moodne ekspert! Selline küll naistele pinget ei paku. Sul on suva, kus või kellega kuidas oled. Omaarust mingi maailmamees. Palju reisinuna ütlen sulle üht: Kòikjal maailmas kohtad toredaid inimesi, kes elavad traditsioonilist pereelu. Ãra siin hüppa oma haige vabameelsusega!
Demjanovitele edu eraldi!
samuti reisja23. aprill 2015, 21:36
... ja veel rohkem, kes ei ela
kokk23. aprill 2015, 19:26
ikka algul mekib ja pärast on õnnelik,kui teistele ka maitseb!
kolla23. aprill 2015, 18:50
osta vana auto või võta noor naine ja siis näed kuidas raha kaob.
Jopa Kolla24. aprill 2015, 06:14
Ma kasutaks sõna "või" asemel "ja" – siis on täielik kaos.
jüri23. aprill 2015, 18:08
EKRE23. aprill 2015, 23:27
peret ja vanat koledat Eestit rünnatakse täiega.
Pedede lipp vinnas ja nägu naerul.
cxv23. aprill 2015, 17:54
no23. aprill 2015, 17:36
julge mees, kes lahutab..
???23. aprill 2015, 17:41
mis seal täpsemalt julgust nõuab?
Jüri23. aprill 2015, 17:31
Õelutsejad kommentaatorid on vast ebaõnnestunud vanatüdrukud.
ei tea23. aprill 2015, 18:47
äkki hoopis vanapoisid?
23. aprill 2015, 19:35
ebõnnestunud vanatüduk ju on abielus naine
23. aprill 2015, 19:35
Julie23. aprill 2015, 17:09
See aeg ,mida nad koos elades ja töötades (nad olid koos kõva tandem) sai nüüd otsa.Pole see kellegi asi-ainuke ,mis mul südant kripeldama pani ,et Dimitri ei osanud oma naist hoida,et mõelda sellele ,et ükskord oma vanaduses pole tal kedagi.kes talle surivoovil kasvõi klaasi vett tooks. Nüited----(J.Joala, A.Lundver jne.)----Nüüd võib Dimitri endalle sellise noore ja kena naise asemel leida ---keemiliste lokkidega pensionäri---õnn kaasa.
????????????????????????23. aprill 2015, 17:58
no näidetega oled sa küll täiesti puusse pannud...
Julie23. aprill 2015, 19:10
................mis suhtes?? tunnen seda paari väga hästi ja kõik see oli mullegi ootamatu üllatus ---aga ju see oli vale valik elus ..........aga elu läheb edasi ,kuidas kellegile ,seda otsustab elu ise.......
julie23. aprill 2015, 16:57
Elage oma elu,kasvõi vanakuradiga ,see ei puutu teisse. mõni vanahärra teeb silmad ette ka noortele meestele-------nii ,et möla kinni.
23. aprill 2015, 19:37
antud juhul vist ei teinud
selge, miinus, sain aru23. aprill 2015, 20:32
vanahärra tegi silmad ette ka noortele meestele, sellepärast nüüd on naisest ilma
fuii23. aprill 2015, 16:45
mõni tibi ikka päris ära pööranud, mingi vanamehenässigakeppiteha.......!?
Julie23. aprill 2015, 16:55
Tola. Neil oli ühine huvi----kokandus.Ja mis see vanus siis puutub ?!?
23. aprill 2015, 19:38
kokata võib ka ilma et oled abielus, ega nt tantijad alati on abilupaarid
Jopa Kolla24. aprill 2015, 06:17
19.38 – ja juba keel pehme ?!
Julie23. aprill 2015, 16:55
Tola. Neil oli ühine huvi----kokandus.Ja mis see vanus siis puutub ?!?
ats23. aprill 2015, 16:39
noore naise mõistus. mida taha vana-vana mehega
ats23. aprill 2015, 16:39
noore naise mõistus. mida taha vana-vana mehega
Mai23. aprill 2015, 16:37
Lapse peale ei mõeldud. koolis kaunis noor Emme ja Issi justkui vanavavaisa
vastan,kui sa ei tea23. aprill 2015, 19:53
Laps oli Dimitrile kasutütar
Jopa Kolla24. aprill 2015, 06:20
Aaaaa, siia ongi siis koer maetud ! Jah, naised teevad lapse huvides mida iganes. Peaasi, et oleks katus pea kohal, riie seljas ja külmkapp alati täis.
Mai23. aprill 2015, 16:37
Lapse peale ei mõeldud. koolis kaunis noor Emme ja Issi justkui vanavavaisa
Vanahärral23. aprill 2015, 16:33
hakkas vist sagedasti "al dente" olema.
muidugi23. aprill 2015, 17:42
Anne23. aprill 2015, 16:28
nagu isa ja tütar. selge see et noor naine igatseb lõpuks omavanust noormeest
vanaema23. aprill 2015, 16:34
Vabandage, tütar on tal üle 40 aastat vana.
Annele ja vanaemale......................23. aprill 2015, 19:55
Mis see teie asi on-----elage oma elu
Oma elu täna juba elatud, varsti magama minek.23. aprill 2015, 20:35
Kui nende elu on ajalehes, siis on mõeldud ka teistele kaasa elamiseks.
ela siis edasi kaasa....ja24. aprill 2015, 10:34
head teed siis...............
Anne23. aprill 2015, 16:28
nagu isa ja tütar. selge see et noor naine igatseb lõpuks omavanust noormeest
Tervist pole23. aprill 2015, 16:24
siis noort naist ära igatse. Tal on suured tahtmised ja mitu korda päevas.
Jopa Kolla24. aprill 2015, 06:21
Ei ole kindel. Nii noor naine ei tunnegi veel ennast nii palju, et saada.
andke andeks23. aprill 2015, 16:21
kui vanaisa tahab koos elada lapselapsega ja voodirõõme jagada, kas see on ikka normaalne
tere tulemast 201523. aprill 2015, 16:34
see on väga normaalne, et vanaisa voodirõõme jagada tahab.
1 luv
23. aprill 2015, 19:39
?23. aprill 2015, 20:36
kui vanaisa tahab koos elada lapselapsega ja voodirõõme jagada, ..
___
see on väga normaalne, et vanaisa voodirõõme jagada tahab
2223. aprill 2015, 15:48
68-aastane, noh pole siis ime ka et plikaga hakkama ei saanud
BS23. aprill 2015, 15:43
No antud daami puhul on küll tegemist kõike muud kui rumala tibinaga, kellega midagi rääkida ei oleks.
23. aprill 2015, 19:40
ei tunne, ei tea, ju sina tead parem
Kas lehes on palju ülearust ruumi?23. aprill 2015, 14:48
Selle asemel, et eraelusid lahata, võiksid leheneegrid rohkem aktsiisist ja selle süül toimuvatest meeleavaldustest kirjutada. Nüüd ole nagu tumm leilis. Aga Dima eraelu pean teadma.
Jopa Kolla24. aprill 2015, 06:23
Eraelusid peaks ikka rohkem ja rohkem lahkama. See on niiii põnev !
irw23. aprill 2015, 14:46
lahutati? mida lahutada, kui isegi ei abiellutud, rumal tibin sünnitas vanaisale lapse ilma abieluta. oeh.
vanaema23. aprill 2015, 15:27
punakuub23. aprill 2015, 15:49
peaminister vahetas auto? kokk naise? kokk vahetab auto? peaminister naise? eeskuju ju presidendi näol olemas. ja siis mõtleme kellele seda kooseluseadust ja perekonna kaitsmist vaja on?
23. aprill 2015, 19:41
Kumb president, kas Meri või Ilves?
ei mingit irvi,võid kohtusse veel sattuda vale pärast23. aprill 2015, 20:10
see ei ole Dima laps--see on kasutütar ja Dima hoidid teda kui oma last-------------lõpetage õelutsemine
23. aprill 2015, 14:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lin23. aprill 2015, 15:03
Sinule, suguelusuurkuju (mida sa oled kindlasti ainult enda arvates) ütleksin seda, et elus ei ole ainult "pumpamine" tähtis. Ma pigem kalduksin arvama, et sellel vanamehel, kes muuseas ei näe üldse vana välja, hakkas sellise noore tüdrukuga lihtsalt IGAV ja viimasel jäi intelligentsusest puudu! Vaat sedasi. Kaua sa seda noort niisama vaatad silmailuks, tahaks ikka suhelda ja arutleda, aga mida sa arutad, kui on 2 põlvkonda vahet? Küll leiavad mõlemad väärilise kaaslase. Edu!
G23. aprill 2015, 14:42
Dimale edu, sellise iseloomuga ja arusaamaga leiab mees kindlalt omale väga hea kaaslase!
G23. aprill 2015, 14:29
Absoluutselt õige, mida sa mossitad eriti kui mõlemapoolne otsus veel? See lausa paneb mõttele korraldada samasugune pidu lahkudes nagu kokku saamiselgi! Sellistel puhkudel võiks isegi traditsiooniks saada lahkuminemispidu kus kõik osapooled saaks suud puhtaks rääkida ja sõpradena lahkuda ning allkirjastada ka sõpradeks jäämine. Miks keegi rahameestest seda teinud küll pole???!
to Isverile.23. aprill 2015, 14:28
Vaevalt, et sa ise aru saad, kui lolli juttu sa ajad. Kuhu see armastus siis kaob? Armastus ei ole mitte ainult füüsiline külgetõmme. Armastus on sõprus ja ligimesearmastus veel lisaks. Kõik need, kelle jaoks armastus on esmalt füüsline, need ongi need, kes iga natukese aja tagant jälle vahetavd partnereid. Ärge hakake enne armastusest rääkima, kui teil pole selge, millest te räägite. Ka kõik ülejäänud jutt ei kannata samuti kriitikat. Sa ei räägi mitte perekonnast, vaid mingist kommuunielust. Kui pole tugevat perekonda, pole ka tugevat ühiskonda ja seda tänane Lääne ühiskond ei olegi. On mingi kärgperede, feministide ja lillade nihestustega ennast ise hävitav hälvikute koloonia.
Ei ole nõus23. aprill 2015, 14:34
Minumeelest ajad sina väga ühekülgset juttu. Ma ei loe kusagilt välja, et keegi oleks kirjutanud vaid füüsilisest külgetõmbest. Aga kui me räägime õnnelikust perekonnast, kusvanemad armastavad just teineteist, eg aotsi kõrvalsuhteid, siis on seal kindlasti ka füüsiline tõmme ja seda ka 20 aasta pärast. Kuidas see saab olla ainult seks? Jah, ma mõtlen ka seda, et isegi kui enam seksida ei saa kõrgema vanuse tõttu, jääb lähedus- käest kinni jalutamine, kaisutamine, komplimentide tegemine vastastikku- õnnelik pere. Kahjuks aga suurem osa peresid, kes pikka aega koos elavad ja vastu rinda taovad, et nemad on tugev pere...paistab see tugevus just sedasi, et teineteise vastu igasugused tunded puuduvad ja räägitakse vaid olmeasjadest. Tee endale selgeks mõiste kärgpere:) Mina isiklikult pean lugu sellisest kooselavast perest, kus ema ja isa teineteist armastavad ning on lastele sellega eeskujuks.
G23. aprill 2015, 14:35
Kirjutate ju isveriga mõlemid õigesti, miks ta loll siis on ???? Ega kooselu kannatuste rada pole, see ju rikub ka järeltulijaid. Kui ennast ei austa tuleb teisi vähemalt austada kui nad pole sulle võõrad ega pahatahtlikud sinu suhtes. Ja tõesti on hull lugu kui keegi vanematest lahku minnes unustab oma lapsed ära.
G23. aprill 2015, 14:39
Olen nõus vaid sellega, et hälvikute koloonia on tõesti uskumatult suur - nagu kodutute kasvatusega armee.
vanaema23. aprill 2015, 13:54
Nagu ma aru sain mehel on nüüd 2 nime: Dmitri ja Dimitri. Mees on 68 aastat vana. Viimase assistendiga väike laps. Mis tähendab - assistent?
igaks juhuks23. aprill 2015, 13:49
Ük traditsiooniline pere vähem, nemad sellet teemal sõna võtta enam ei tohi
Tuu-Li23. aprill 2015, 15:42
Mis see traditsiooniline pere siis sinu jaoks on? Püsida iga hinna eest koos ka siis kui asjad enam ei toimi? Ja kui teineteist seljataga petma hakatakse (mida sellistes vägisi koos olevates peredes tihti ka tehakse, sest kes siis ei taha armastust ja tähelepanu), on igati mõistlik teha nägu, et midagi sellist ei toimu, me oleme ikka koos, üks ilus õnnelik PERE? Jubedad on sellised teesklejad, endale ja teistele ja oma lastele valetavad...
to Tuu-Li23. aprill 2015, 19:45
minu jaoks traditsioonilise pere mõiste pole tähtis ja seega ära küsi mu käest, ma räägin nendest, kes siin taovad vastu rinda kui traditsooniliste perede kaitsjad - ise lihtsalt koselajad, lahutatud, armukestega, kärgperes
23. aprill 2015, 13:48
näe, üldse pole paks naine, aga ikka ei kõlbanud
petja23. aprill 2015, 13:31
....23. aprill 2015, 13:04
mingi lahutusbuum on lahti länud, see on nagu nakkushaigus.
Täis peaga...23. aprill 2015, 13:27
pikalt tuli kannatada!
Issverile23. aprill 2015, 12:59
Ainult laste nimel vägisi koos elamine, kui inimeste vahel enam armastust ei ole ei anna lapsele mitte MIDAGI, et sa teaksid! Ega laps pole loll. Mõistlikud inimesed kolivad sõbralikult, teineteist austades lahku, kui püüdlused elu ülesehitada pole andnud tulemusi ja jäävad oma lastele ikkagi vanemateks, koos oma kohustuste ja vastutusega! Lapsele on kõige enam tarvis näha ja tunda, et kumbki vanem ootab teda ja soovib samamoodi aega veeta, siis on laps õnnelik! KAHJUKS on lõviosa lahku läinud peredest need mittemõistlikud, kus isa teise pere juurde kadudes justkui enda jaoks kustutab eelmise/eelmised lapsed koos kohustustega elust...rääkimata lapse juuresolekul tema teise vanema halvustamisest:(
xxx23. aprill 2015, 12:56
näete mehed,ei tasu ikka liiga noort naist võtta,mõni aastake ja ta on läinud,oleksin õnnelik,kui mul oleks kodus selline kokkaja mees,poleks söögi pärast vaja muretseda.
isversusver23. aprill 2015, 12:31
vastik vastik vastik
kui te mõlemad nii rõõmsad olete, kas lapse peale ka keegi mõtles, tal on ikka mõlemaid vanemaid vaja
ega23. aprill 2015, 12:47
vanemad seepärast ära ei kao. Sõbraliku lahutuse eelis ongi, et mõlemal vanemal on koht lapse elus.
23. aprill 2015, 13:50
laps näeb pere tervikuna mitte graafiku järgi
terviklik pere23. aprill 2015, 14:17
Ära ole nii sinisilmne- kokkupunnitatud pere ei ole mingi tervik! See on lihtsalt VÕLTS tõestamine teistele, et näete, me juba 25 aastat koos..., aga kui koos, see on iseasi. Tavaliselt oldi vahekorras viimati 15 aastat tagasi ja ammu magatakse eraldi voodites...Aga mis eeskujuks sellised vanemad on oma lastele? Null! Ainult teistele vaj atõestada ja näidata, unustades enda lapse heaolu ja selle, mis tegelikult mehe ja naise vahel peaks olema.
jaan23. aprill 2015, 15:33
see see viga ongi, et nähakse perekonna asemel vaid voodielu, ega ainult sellest ei koosne perekonna elu
üks ema23. aprill 2015, 15:36
Lahutatud ja graafiku järgi nägemine on tihtipeale parem lahendus, kui tuimalt ja ainult laste pärast koos püsida. Minu vanemad lahutasid, kui olime vennaga algklassides. Armastus sai otsa, ei olnud mingeid petmisi kusjuures! Väga noorelt alustasid nad kooselu ja inimesed kasvasid ajaga teineteisest lahku, mis teha. Kusjuures isa elas mitu aastat üksi, aga see aeg, kus olime isa juures vennaga, oli meil kordades kvaliteetsem, kui kõik ühe katuse all elades! Alati mõtles ta välja plaanid ja tegevused, kuhu läheme, mida teeme- ma ei mäleta, et ta varemalt kunagi nii aktiivne oleks olnud. Õnneks ei olnud kumbki vanematest veel vana ja väsinud ning mõlemal on uus kaaslane, kes sobib ja kellega oldakse siiani koos. Meie vennaga oleme oma elu peal juba, aga mõlemas kodus (nii ema ja ta elukaaslase kui ka isa ja tema uue abikaasa) oodatakse alati ja võin kinnitada, et oleme saanud piisavalt nii ema, kui isa armastust ja tean, et ka lahutuse puhul ON võimalik vanematel jääda lastega lähedaseks (ehk rohkemgi, kui ühe katuse all)!
jaanile23. aprill 2015, 15:38
Ei saa olla terviklikku elu, kui puudub voodielu, kulla Jaanikene! Voodielu ei ole peamine, kuid üks oluline komponent, ilma milleta pere peagi kokku variseb, ära seda unusta. Kui sinu naine ei pakuks sulle 2 kuud voodielu, siis läheksid ilmselt mujalt otsima, on ju nii?
to üks ema23. aprill 2015, 19:48
Seega armastust polnud olemas, oli ainult kirg, mis sai otsa. Kõike tugevamad on kaine peaga sõlmitud abielud,
23. aprill 2015, 19:48
luisa23. aprill 2015, 20:24
ma arvan, et mõiste õnnelik ja täiuslik pereelu on konkreetsete partnerite endi otsustada, keegi kolmas, kes lajatab oma õigekspidamiste järgi - no kes sa üldse oled, et tead mis on just kellegi kolmanda jaoks normaalne perekond? ja mitu korda paar seksib- no tule taevas appi!, sa just tead et see 2 x kuus on kohustuslik , et olle normaalne või mittenormaalne...KUI kitsalt piiratud võivad osad inimesed üldse olla!!!???
23. aprill 2015, 20:14
älä pista oma nina kuhu pole vaja, ma usun nad ise lahendavad probleemid nii kuinormaalsed inimesed ikka,