Tele

VAHUR KERSNA SAATES "HOMMIK ANUGA": minu hinnangul Urmas Ott tapeti (127)

LISA KOMMENTAAR

teist sellist15. oktoober 2016, 10:08
karismaatilist saatejuhti ei ole, ega tule, vähemalt Eestis mitte ja ootame millal Kersna ütleb, et teda ka tapetakse eesti poolt.
Einoh21. aprill 2015, 18:07
Endid kiitmast me ei väsi !
jajah20. aprill 2015, 17:36
vaadates saadet, saime teada, et Ott oli STAAR. Ja seda ta oli. Mis tähendab staar? Suurt töötasu, ilusaid autosid, eksklusiivsust, seda, et ta jätab oma kohvri poriloiku, kuid ei tõsta seda ise... Jne.
Ehk läks Ott ikka liiga suureks staariks Eesti jaoks? Kas oleks Eesti suutnud nii suurt staari kinni maksta?
Moskva olnuks tema jaoks - suured mastaabid, suured rahad, slaavilik uhke esinemine...
Kui muutud liiga suureks staariks, vajad suurt riiki, suuri võimalusi.
EYV ei tapnuid Otti. Oti tappis suur staaritsemine.
Kas Eesti oleks suutnud ülal pidada sellist suurt staari? Millised olid tema töötasu määrad?
Mina kuulsin aga ei näinud.20. aprill 2015, 14:25
Hardo Aasmäe lükati keerdtrepist alla
20. aprill 2015, 12:21
Kommijad, kui te loetust aru ei saa siis ärge kommenteerige. Nii haiged olete. Miks sellesse segate rehformierakonna ja Kersna abikaasa. Kersna ütles, et Ott tapeti vaimselt siin samas majas. Kui te õeldust aru ei saa siis ärge näidake oma vaimset puuet.
12.2120. aprill 2015, 21:40
Kas oled ka ÜFODEGA kohtumas käinud,kui Kersna saadet tegi.Tema nendelt kirgastuse sai ja nüüd hakkab tulema alles avastusi.
jajah15. oktoober 2016, 10:10
varsti Kersna ütleb enda kohta sama.
20. aprill 2015, 09:28
Kersna hakkab juba segi kammima.Reformi erakond mõjub ikka halvasti küll läbi Liina.,nagu keegi eimäletaks juusteta Otti ja pikki haiglas olekuid.Vahur,see jutt kuulub sinu ufode seeriasse,mis ka tõesed olid.Otsi abi,enne kui sind ennast hukatakse sinu kirjaniku teel.Nüüd ei usu enam sinu raamatus ka paljusid asju,ongi luulud peal.
20. aprill 2015, 09:31
Kersan pole kunagi normaalne olnudki.
20. aprill 2015, 12:06
Kersna ei mäleta enam, mis telemajas tegelikult tapab:
*
---Ivi Kreen: "Tele tervistkahjustava töö taga seisis sõnapaar "radioaktiivne kiirgus". Sellest ei räägitud, ent see oli avalik saladus. Nii paljud teleinimesed on vähiga läinud!"----
/Õhtuleht 1. november 2014 /
Aga19. aprill 2015, 21:20
Kersna ise oli ju suur Savisaare närija ja nätsutaja nüüd siin halab ennast! Ja Liinale halas ka kohakese riigikokku !
Mis luulud sul peal on,mees?19. aprill 2015, 21:04
Mitte keegi ei tapnud teda,ise rabeles tööd teha,et rohkem raha teenida.
õpetus19. aprill 2015, 16:19
Kui Kersnal juba andmiseks läks, siis võiks kajastada ka analoogilisi lähiaja sündmusi
BBC19. aprill 2015, 14:38
rahvareporter sai omas autos nuga mingilt pätilt ja andestas noakangelasele,see haige tüüp hulgub siiani vabalt meie hulgas ringi ja järgmine ohver võid olla SINA!
küüneviil19. aprill 2015, 14:50
see "mingi suvaline pätt" polnud tõenäoliselt talle siiski võõras.
bb19. aprill 2015, 13:50
Olen Kersnaga nõus, sest Leppa teataksegi ju inimesena kohati äärmiselt vastikuna. Ott oli ja on tõeline legend, ning saladus oli ta ka seetõttu, et tema eraelu pidi varjatud olema. Miks? Sest homofoobne kurjus oleks ta karjääri ohtu seadnud. Tegelikult oli Otil ka pikem armusuhe ühe kena vene poisiga. (talle meeldisid mehelikud ja mitte otseselt homoseksuaalsed poisid) Neist asjust muidugi ei ole kirjutatud, sest ei teata või ei taheta rääkida. Mina loodan, et Urmase ilusast kuid ka valusast elust tehtaks kunagi aus film. Ta tõesti väärib seda.
küüneviil19. aprill 2015, 14:49
kas ta selle ilusa vene poisi käest saigi seitse noahoopi ? mingi armudraama ? Või hakkas valet poissi näppima ?
bb to küüneviil19. aprill 2015, 15:20
noahoobid olid ikka mingi suvalise päti rünnak. ilus vene poiss oli ühtlasi ka tema autojuht ja ilmselgelt intelligentne inimene.
no jah19. aprill 2015, 15:23
P E D E R A S T I D on alati intelligentsed...
to no jah19. aprill 2015, 16:13
See on sama rumal, kui arvata, et HETERORASTID oleks alati idioodid... tark ei üldista, olgu ta kiindumus mistahes suunas.
küüneviil19. aprill 2015, 17:51
et kui on ilus vene poiss siis kindlasti on intelligentne ?? Miks siis Ott seda rünnakut nii kiivalt varjas ?
ilus vene poiss19. aprill 2015, 17:54
Tahad sa sellest "ilusast vene poisist" midagi rohkemat rääkida ?
vana gay19. aprill 2015, 19:50
olen ka kuulnd seda lugu oti ilusast vene poisist. m.sander oli veel oti peale meeletult kade olnud ja soovinud seda poissi endale autojuhiks osta. too polnud nõus sest svandrsell olla voodis liiga perv. seega pidi too ühe vähem seksikama aga noorema vangiga leppima. ka seal oli vist nuga mängus lõpuks, oii jah, küll olid ilusad ajad ja head m....d
VALET20. aprill 2015, 22:18
VALET on vist vene keeles soldat(kaardimängus).Eesti keeles on sõnal VALE 2 tähendust.1)vale(mitte õige)- seda ei käänata valet vaid vale poissi.VALET kasutatakse NIMISÕNA VALE puhul,näit.VALET ma ei usu.
jumaldasin19. aprill 2015, 13:31
siiamaani aastalõpp tühi.Puuduvad OTTI saated ja hea muusika.Olid eluga kursis,nüüd ei tea endistest tähtedest midagi enam.
tõeliselt19. aprill 2015, 13:17
hea intervjuu!Mina pean ka Otti ja Joalat suurkujudeks,kes on eesti integratsiooniks vapustava panuse andnud.Kersnast pean ka väga lugu,iga inimene peaks tema viimase raamatu läbi lugema,äkki muutub mõni kommenteerija siis inimlikumaks...Ainuke asi,mis mulle isiklikult vastu hakkab-on Vahuri raamatu promomine seoses Liina valimiskampaaniaga.Muidu kena naine,aga reformierakond???
nõukaaegne19. aprill 2015, 13:14
kõigi nende kiusatute ühine tunnus on - ei koputanud või kui natuke koputas siis mitte nii valjult kui vaja oli
peale Jeltsini võitu tulid teatud majavaimud jälle välja - võim on meie käes( kuni tänase päevani )
asi oli lihtsalt selles, et oli vaja vanale kronule uut teravamat kaktust saba alla muidu oles jäänud päris seisma
Kersna oli tegelkult väga viisakas, olukord oli kordi hullem (nüüdseks on pea samale olukorrale lisaks veel erivärve ka juurde tulnud)
Oti suurim viga oli see, et oligi selline otsene ja aus, ei susinud selja taga
eks me kõik oleme oma heade ja vigadega (neist tuleb õppida ) aga Kersnale au sellise väljaütlemise eest
19. aprill 2015, 13:23
Ka Kersnal pole midagi kaotada ja keegi muu peale tema ei oleks seda välja julgend öeldagi, telemaja on aina olnud ussipesa, majas olijad teadsid niikuinii, aga see oli väga aus sinust, V.
kogu maailmas nii19. aprill 2015, 13:14
enamus vaimseid ahistamisi toimub tööpostil,paar pugejat mkes oma positsioonipärast kardavat ja v6tavad edukamad ette,kuiülemus eriti arukas pole,siis ta läheb ka nendega kaasa
19. aprill 2015, 12:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
soovitus sellele, kel tundub...19. aprill 2015, 14:38
Tead, ära ütle sõna sekka asjades, millest sa aru ei saa.
kas maestro Rawell isiklikult ?????19. aprill 2015, 15:11
temale tundub nii ja naa,just nõnda kui vaja . Koputaja ja müüja oli /on maestro alati olnud,edu talle ! EDASI
Töökohal p6hjuseta noa selga löömine19. aprill 2015, 12:01
ehk vallandamine ongi vaimne tapmine. Sellisest vaimsest tapmisest algavad füüsilised p6gemised, kaasa arvatud rasked haigused. V6tku s6na, kes tunneb ennast hästi, kui n.n. tööandja annab teenimatult jalaga. Peate v6imatuks, et tervis halveneb järsult? Kahjuks m6ni jääbki pöördumatult haigeks. Kuidas seda siis teisiti nimetada kui vaimseks tapmiseks. Selline tapmine toimub eestis pidevalt...
19. aprill 2015, 12:07
Mitte ainult Eestis, inimene ongi veel sellel alumisel trepiastmel omas arengus, kus teise jalust löömine on suurim nauding, Lepp oli suurim fiasko ETV ajaloos
Eile veel19. aprill 2015, 11:59
laskin ma Teie pihta , Vahur , väikese kriitikanoole. Peale tänast saadet ma enam nii ei mõtle. Andestage. Aitäh, Vahur!
sama siin19. aprill 2015, 12:34
nimetud?20. aprill 2015, 22:23
Miks te siis nime ei julge kirja panna,kui juba tulite vabandust paluma?
K.M.19. aprill 2015, 11:51
Ott oli õigel hetkel õiges kohas õige mees-tuli, nägi ja võitis..ja siis jäi selle aja rataste alla.
vaatasin ja kuulasin19. aprill 2015, 11:47
aga nii ongi! Hallid hiired inisevad läbi sinise peanaha ja tegijad teevad hingega. Sama ka siin kommentaariumis! Täpselt üks-ühele kirjeldus härra Kersna poolt! Väga vahva saade Anul ja head tugevad inimesed tuletavad meelde, millised me kõik tegelikult oleme! Super!
19. aprill 2015, 18:40
Nii ja naa. Kersna jutu järgi võtke elust mis võtta annab: kõik asjad peavad olema suured ja glamuursed suured lossid suured autod, suured kellad jne. Asjadel on omadus tulla ja minna, kuid eelkõige jääge siiski inimesteks.
Ly19. aprill 2015, 11:39
Mõlemad saatejuhid olid tugevad omal alal, pigem loen välja Vahuri jutust tõe, et temal olid probleemid ETV- ga, sest oma raamatus kirjutas ta selgelt oma surmast pääsemisest. Kust sai raske haigus alguse, samuti teletöös.
TROLL19. aprill 2015, 11:12
No mkida on kersna nii suurt korda saatnud?Möla oskab igaüks ajada.Poleks tv-d ei teaks keegi neist nn. kuulsustest miskit.Inimesed on pärast ratta leiutamist puht lolliks läind ikka.Mida on siis lõppkokkuvõttes tehtud nende kuldsuude poolt.Kui iga inimene tegeleks oma asjadega poleks ka kogu seda ila ajamist.Fucking maailmaparandajad.
19. aprill 2015, 14:46
Ja kui poleks kommentaariume, ei teaks keegi sellistest õudusttekitavatest rumalatest inimestest, kes on elus "nii palju teinud". Kui sa tegeleksid "oma asjadega" poleks ka seda sinupoolset "ila ajamist". Ja ühes on sul küll õigus, möla oskad sa tõesti ajada.
eturikene19. aprill 2015, 20:48
Kui arst on rohud välja kirjutanud,tuleb neid ka võtta!!!!!!
19. aprill 2015, 22:47
Kes või mis on "eturikene", mingi uus sõna?
Rahulikult mõeldes 19. aprill 2015, 11:04
Ott tegutses reaalsel kultuuri ja poliitika pinnal, mitte ei otsinud kuulsust kahtkaste teemadega spekuleerides. Saated olid tihti sisuliselt tugevad ja oma võimega kaasata saatesse raskesti juurdepääsetavaid kuulsusi oli ta sensatsioonivõimeline. Tal olid nõukaajal positsioonikad toetajad ministeeriumides ja komiteedes nii Eesti NSV-s kui ka NSVL pealinnas. Nimetada Otti suurmeheks on Kersna poolt liialdus. Televisiooni tegijana väljapaistev. Aga meedia osa kultuuris esile tõstes ei tohiks luua selle väärtustest vale pilti. Nii oleks asjad igasuguse asjatute emotsioonideta, rahulikult mõeldes ja öeldes. Kersna on teise stiili ja teise ajastu telemees.
Roland19. aprill 2015, 16:39
Igal ajastul omad suurqjud! Ja Kersna on,omal alal,waieldamatult specialist ja igati tegija.
Jürka20. aprill 2015, 11:40
No suurkujust on see väike ja väiklane inimene küll valguseaastate kaugusel. Ja kui kunagi ka midagi oligi, siis hävitas te selle om halisemise ja kaastuinde kerjamisega. Ei osanud Joala moodi vaikuides taanduda, kui tervis ja võimed hakkasid alla andma. Nüüd on Joala suurkuju, Kersna aga vajub varsti paratamatult unustusehõlma.
raivo19. aprill 2015, 10:24
oli suurte muutuste aeg ja paljud puksiti ära ja paljud andsid ise alla ja paljude aeg sai lihtsalt otsa.mõni murdus aga oti viis haigus,mitte alko või midagi muud.kersna jutt on tema isiklik arvamus ja seda ei pea tõena võtma.
aga haiguse käivitab miski, mis paneb põntsu ...... kõik saab alguse mõtlemisest ja "vaimsest" olekust19. aprill 2015, 12:41
haigus on tagajärg füüsilises maailmas.
Aga19. aprill 2015, 09:11
mida ütleks Liinakene?!
Liina19. aprill 2015, 12:59
Viib ellu refi poliitikat,teate kyll,mis suunas... aga Vahurile jõudu,ka selliseid mehi peab olema Eestis. tervist sulle.
Valimised ju läbi ja Liina püüne peal!!!19. aprill 2015, 08:57
Kas Kersna peaks asuma just kinnises asutuses, seda võib olla mitte aga päris kindlasti peaks ta olema arstide teravdatud valve all. Anu Välba proffessioon peaks ka enamat lubama - korjata odavat populaarsust vaimselt ebastabiilse inimese taustal, ei vasta heale tavale!
Proff?essioon20. aprill 2015, 22:29
Kui peate ilmtingimata võõrkeeles väljenduma,siis võiks ära õppida,kuidas seda eestikeelses jutus kasutatakse.
Heiki.19. aprill 2015, 08:35
Haige jutt Kersnal.Ott ei olnud nii vedel sell,et oleks lasknud mingitel s..peadel ennast häirida.Ja pealegi,milleks see teema nüüd üles võtta.
sul Heiki19. aprill 2015, 19:35
haige jutt ja mõtted,Vahur--oled tubli,ära pane tähele negatiivseid kommentaare.
Tolja .19. aprill 2015, 08:27
Vahur , olid varem pull kuju , aga viimasel ajal on midagi nagu teisiti . Ole täitsa , käi ära . muidu hakkad varsti rääkima ,et Ott polegi surnud .
Kaisa19. aprill 2015, 07:38
Kuule, Sina Antslakas, ei räägi Kersnaga nii! Enne veits mõtle, kui isiklikuks soovid muutuda. Ei pea kedagi halvustama. Arvan, et Vahuril on õigus, sest Ott oli küllaltki resuluutne ja teadmistega inimene. Seal majas võib küll jääda rsket haigust põdema või hoopiski saada kabelimatsu!!
Õeluse vastu19. aprill 2015, 06:28
Heal Kersnal võib õigus olla, mida tõendab ka teda poolvate kommentaaride kustutamine.
Antslakas19. aprill 2015, 05:49
Vahur,ole hea mees ja mine tagasi oma kodulinna ja ela edasi seal majas kus elasid.Maja veel püsti. kui elad seal suudad maja lammutamisest päästa.Arturit mäletad või oled aju kaotanud????????
to: Antslakas,19. aprill 2015, 08:53
Sul ilmselt ei ole aju olnudki.
Axa19. aprill 2015, 05:46
Üldiselt on Kersna üks kibestunud rehvide klaköör ja too ee-ee-eee-eeee...?Kõik !Rohkem nagu ei meenugi.Ah jaa !Karjanaiste iidol,kuigi ta armastas vaid karjust .
19. aprill 2015, 09:38
Näedsa, klakööritaja juba siia kolinud.
hull kuubis19. aprill 2015, 01:23
Täitsa lolliks läinud, tõesti, jätke lahkunud rahule!!!
kas sa ikka saad aru, millest tuleb juttu?19. aprill 2015, 06:33
sellest, et kui ülemused inimestest teerulliga üle sõidavad, siis inimesed saavad sellise hoobi, et nende tervis ütleb üles. ei ole need kuulsused ka väga tugevad inimesed või mingid paksunahalised, et neist üle sõita.
aga meil käib meeletu vallandamine ja paikapanemine, kui sa ülemusele ei meeldi, siis saad noahoobi hinge ja lõpuks... sa jääd sellest haigeks ja sured. ja see ongi tapmine, millest räägib kersna.
no19. aprill 2015, 09:06
aga paljudel kommenteerijatel pole aega teksti lugeda, sellepärast ei saa nad ka aru, mida öeldud on, loevad vaid pealkirja ja tormavad tänitama. Nii ka siinse loo puhul.
To no:19. aprill 2015, 16:45
Tihti on kyll niimoodi jah. Olen isegi tähele pannud,et mõnikord panewad kommijad textist nii mööda,et... Anna abi!
ALAR19. aprill 2015, 00:44
jätke Urmas rahule,ta andis kõik mis anda oli,ta on Otepää uhkus.
19. aprill 2015, 06:34
aga sellest peab rääkima, kuidas etv-s omal ajal asjad olid. see maja kääris ju võib olla käärib praegu ka. ja sellepärast seal ka töötajad vähki surevad.
19. aprill 2015, 09:07
Kes on öelnud, et ta ei olnud?
austan18. aprill 2015, 22:17
Vahurit ja tema väljaütlemisi.Kes ise ei ole onkohaiglast läbi käinud,ei saagi seal olnuid mõista.Arvan,et vahur lihtsalt tundis,et peab sellel teemal sõna võtma.Respect!
19. aprill 2015, 06:35
asi ei ole onkohaigla ravis. vaid etv juhtide suhtumises.
onkohaiglasse 20. aprill 2015, 13:05
ei pea jõudma, veel vähem sellest lakkamatult heietada.
haa18. aprill 2015, 21:21
vahur tahab mõista anda, et teda ikka ei austata nii palju, kui ta ise arvab end väärt olevat. minu silmis on see mees ümmargune null, võtku oma lapsnaine, kes võõra naise voodisse mehe järele ronis ja olgu kuss.
Tene18. aprill 2015, 21:53
Tead mis-hoopis sina oled ümmargune null.Võrreldes nii Kersna kui kellega iganes...kuubis kohe.Mida oled sina korda saatnud- ei miskit olgem ausad. Mis see sinusse puutub kes kelle voodis, kibestumus on ikka megasuur eks :) Lammas.
19. aprill 2015, 09:10
Sinul on mõistmisega küll väga suured raskused. Millest sa praegu siin "haa"-tad ?
19. aprill 2015, 09:10
eelmine mõeldud haa-le
18. aprill 2015, 21:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Rinxx18. aprill 2015, 21:49
Oled sa mingi haige või milles asi ??? Istu oma jutukas ja ole vait !!!!
ongi nii Juta Arumäe18. aprill 2015, 20:40
...ju siis ei toonud enam Venemaal kellegile sisse. Üldiselt valdas Ott teemat ja suutis muuta Happy Ouer tunnikese tõesti vaadatavaks. Tolleaegne tõmblemine ja klaastallinna ehitus vajas vaikemat nurgakest ning kus häda näed laita seal tule ja aita !!! Minu arust Ott elab kusagil edasi ja on täiesti olemas kui vaja !!!
no19. aprill 2015, 06:24
Inimene elab nii kaua, kui teda mäletatakse. Aga , et ta praegu olemas on ja kui vaja ilmub, see on kahjuks ainult fantaasia, kuigi meil oleks teda väga vaja.
Jürka19. aprill 2015, 13:36
Saate pealkiri oli Happy Hour.
Vahur18. aprill 2015, 20:34
teab, mida ta räägib ja siin õelutsejad on vaid lihtlabased kadetsejad, kes ise on tühi koht.
ää18. aprill 2015, 19:46
Vahur18. aprill 2015, 19:33
kas unustasid rohud võttmatta
sass18. aprill 2015, 20:40
"Unustasid" on kahe t-ga!
18. aprill 2015, 21:50
Unustasid küll kahe t-ga ei ole aga VÕTTMATTA on päris metsa, VÕTMATA ikka.Nii et Vahur ja sass, kooli, kooli!
Rinxx18. aprill 2015, 21:51
Kas ikka on??? Mine kooli tagasi,enne kui siin targutama hakkad !!!!!
19. aprill 2015, 09:28
On ikka küll. Kas sa ikka tõesti arvad, et sõna "unustasid" on kahe t-ga ja "võttmatta" on õige? või mille üle sa vaidled ning küsi -ja hüüumärke pillud?
sass,küll sa oled ikka tainas...19. aprill 2015, 10:43
19. aprill 2015, 11:16
vot nüüd vist juhtus apsakas kommentaaridega. See on kui kellelegi tahad vastata aga su vastus sattub väga valesse kohta.tundub, et nii ka nüüd juhtus, esialgu sain aru, et Rinxx on vastanud minu 21:50 kirjutatud kommentaarile, sellepärast ka selline vastus, aga see oli vist ikka sassile. Vabandan .
Roland19. aprill 2015, 16:51
Kyll Sa,Sass,oled "kirjatark" Waata ja imesta! Mina kirjutan x,y,c,w jne. lihcalt stiili pärast. Õigekirja tunnen ma ideaalselt.
võttmatta20. aprill 2015, 22:34
kohe kaks viga nii lühikeses sõnas.
Jälle pealkiri !!!18. aprill 2015, 18:55
Vaimselt tapetakse meid iga päev ja igas olukorras. See ongi elu ja surm.
pole Urmas Ott esimene ega ole jäänud viimaseks tapetuks.18. aprill 2015, 19:33
Eeslastel on koksamine õigesti käpas ,ÕNNNNNETUSI isegi ei uurita.
aga18. aprill 2015, 21:39
Jürka18. aprill 2015, 18:50
Kersna tahab lihtsalt jälle pildile saada, et rahvas teda ikka ära ei unustaks. Piinlik, et ta valis selleks inimese, kes ennast enam ise kaitsat ei saa.
19. aprill 2015, 06:38
sa oled loll. sa ei saa millestki aru.
etv juhtkond laskis ta lahti ja ta tegi oma suurepäraseid saateid mujal... kuigi oleks pidanud neid tegema riigitelevisioonis. aga mitte üks riigitelevisiooni juht ei suutnud võtta telefoni, et helistada otile ja öelda, tule tagasi.
19. aprill 2015, 09:31
Jürka, mis sinuga lahti? Kas sa enne kommenteerima asumist teksti ka loed või ei saa loetust aru? Midagi peab sinuga olema, et sellise kommentaari kirjutasid.
tv18. aprill 2015, 18:47
19. aprill 2015, 06:39
sa mingi teletöötaja jah?
www18. aprill 2015, 18:45
Ehk olid süüdi suhted meestega.
19. aprill 2015, 09:31
möh18. aprill 2015, 18:35
Mis on Kersna jutu môte ? ENESEUPITAMINE! Endisest Kersnast pole enam haisugi ...
19. aprill 2015, 06:39
mõte on selles, et toomas lepp, linström ja suviste on inimesed, kes teemast midagi teavad ja võiks rääkida, aga ausalt.
to möh19. aprill 2015, 14:52
ega "möhid" ei saagi jutu mõttest aru, ole rahulik.
mina18. aprill 2015, 18:30
Ott oli tugev isiksus. Selline haigus ei halasta. Eks Kersna ise tea, kuidas tõbised kõrvale lükatakse.Ta tahtiski ara minna.See tapmise jutt on Kersna järjekordne trikk,
19. aprill 2015, 06:40
aastal 1998 ei olnud urmas ott küll see tõbine, keda peaks kõrvale lükkama.
Urmas19. aprill 2015, 12:36
teadis, et on raskelt haige, kohe see haigus ei murra, ikka aegamisi.
19. aprill 2015, 09:32
Mis trikk nimelt, kui tohib küsida?
18. aprill 2015, 18:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kollane või lilla,lilla või kollane19. aprill 2015, 10:45
kollane18. aprill 2015, 18:30
Vahur, küll on kole kahju, et sa nii kollaseks oled muutunud. Päris sant tunne on kohe.
Mina18. aprill 2015, 18:18
Vahur-ära taha olla järgmine-jätta surnud hinged rahule.Kes teab kui hea on teises ilmas URMAS OTT`il.Nii,et Rahu OTTile!!
19. aprill 2015, 06:40
sa oma vigase kirjapildiga oled enneka silma jäänud.
19. aprill 2015, 09:35
Ei tea, miks netikommentaatorite hulgas nii palju kirjaoskamatuid on?
see sind kotib?19. aprill 2015, 10:47
19. aprill 2015, 14:56
Muidugi kotib, kõiki kotib, kes seda lugema peavad, sest valus on lugeda kirjaoskamatu teksti.
Ants18. aprill 2015, 18:12
No see mees on täiesti ära pööranud.
inimõelus18. aprill 2015, 18:03
Jah, ja sellisest "vaimsest tapmisest" hakkavadki füüsilised parandamatud hädad pihta...Vähemalt enamjaolt. Näiteid on tuua palju.
To: Inimõelus:19. aprill 2015, 17:01
Ikka waimsest tapmisest saawad kõik hädad alqse. Qi inimene on stressis,on ta organism igasuqstele haiqstele kordades wastuwõtliqm. Ka nakqshaiqstele sest immuunsysteem nõrgeneb ja... Ega ilmaasjata öelda,et kõik algab peast.
nägija<18. aprill 2015, 17:36
Raske teema, kes olid kõrval eks need teavad!
Ekspert18. aprill 2015, 17:32
nii ta on...18. aprill 2015, 17:26
Eesti armastab inimesi, kes on surnud. Elavatega käitutakse vägagi julmalt.
nii ta on...18. aprill 2015, 17:26
Eesti armastab inimesi, kes on surnud. Elavatega käitutakse vägagi julmalt.
Mutionu.18. aprill 2015, 23:40
Kas sii miis olli juhtumisi juhuse kaupa Kersna Vahur kes kambakesi mõttekaaslastega üritasid Arnold Rüütlit "tappa"?
Ei ole just otseselt Rüütli fänn aga see mees tegi Eestimaa ajalugu mille vooluga Ott lihtsalt kaasa triivis, voolu ennast karvavõrragi mõjutamata. Ott oli kehkenpüks, eneseimetleja, tema julgus oli tegelikult jultumus. Tõele au andes, kuigi Lersna on end komprimiteerinud, on ta siiski olemuselt Ottist siiski peajagu või rohkemgi üle. Vahur Kersna siiski teeb midagi asjalikku aga Ott vaid lätutas. Punkt. Edasikaebamisele ei kuulu.
no19. aprill 2015, 06:34
Tead,Sina oled küll viimane kellel peaks olema õigust Urmas Otti arvustada. Ott oli kordumatu ja tema saated samuti. Telemaastik on ilma Otita tühi.
olgu mis oli19. aprill 2015, 10:51
aga Mutionul on õigus.Eneseimetleja,ülbe ,...
mnjah19. aprill 2015, 12:15
aga sisukam kui Kersna ega oleks iial alandunud poliitilist tellimust täitma.
Muide, kui Ott avastas, et Rüütel jagab asja ning ongi sihuke nagu on, muutus ta rõhutatult ja samas siiralt lugupidavaks.
To: Olgu,mis oli:19. aprill 2015, 17:05
Aga Jeesus ytles wariseridele:"Kes teist on patuta,wisaq esimene kiwi!" Ning yxki ei wisanud. Keegi pole wigadeta.