Tele

TV3 VIDEO | Linnar Priimägi pani presidendi paika: see on ebaadekvaatne, mida ta teeb! Ta on veidrik ja ülemaailmne narr! (267)

LISA KOMMENTAAR

Toits25. aprill 2015, 17:48
Äga sina oled lisaks sellele vastik pede!
miks rull isiklikult võtab?25. aprill 2015, 09:26
ja miks ta peab priimägi lihtsalt diskussiooni segajaks, ka Priimägi oli saatesse kutsutud, mitte salaja ukse vahelt sisse lipsanud
Pole vahet24. aprill 2015, 09:38
millisel pool lompi, see on üks ja see sama kriminaalide jõuk, kelle huve on ka meie käpik organiseerima saadetud. Kõik need e-valimised ja muu jura on vaid "sinuga" manipuleerimiseks kaimuvend. https://www.youtube.com/watch?v=-3hNtPwXhdY
Väga tubli, Priimägi24. aprill 2015, 00:12
Hea, et mõnikord saab sõna ka ajudega mees, kes peavoolule tuule alla teeb. President on tõesti ebaadekvaatne kloun
Tõesti20. aprill 2015, 11:21
täis tõe ütes Priimägi välja,see on ja selline on Eesti president,kes ei pea oma rahvast ja riigist midagi.
nii ongi19. aprill 2015, 23:42
Veidrik ei ole mitte president vaid Priimägi
Aga kes on siis I. Rull?20. aprill 2015, 04:53
Idikas :( Muud ei oska,siis hakkab Savisaarest rääkima. Tõesti matside mats. Vastanud parem Võrno küsimustele ja ärnud laskunud kraaklema.
hm23. aprill 2015, 21:11
Minu silmis on mõlemad veidrikud...
Memm24. aprill 2015, 12:25
Priimäge klounina ta küll ületada ei suuda
Lõpuks 19. aprill 2015, 20:54
ometi ütles Priimägi kõik otse välja meie mõttetu presidendi kohta, mulle see meeldis
imagoloog19. aprill 2015, 20:19
Kas Õhtu on nüüdsest huumorisaade?
12 punkte für herr Priimägi!19. aprill 2015, 15:26
Super! See kuidas lugupeetud õppejõud probleemi paika pani on võrreldav kuulsa "Sitta kah" karikatuuriga Sirbis ja Vasaras või Heinz Valgu-"Ükskord me võidame nii kui nii!" Linnar,Te olete teinud palju, aga selle saatega lähete Te ajalukku!
p nagu priimäe per..18. aprill 2015, 23:43
Ei tea mida küll Hardi Tiidus sellisest Priimäe sugusest puutja kurjast kloonist arvaks kui veel elaks?
mina, nipitiri18. aprill 2015, 23:37
Prrimägi oli niivõrd vastik ja harimatu külapoe tagune kasvatamatu plärtsuja, et võiks oma valge kostüümi Balti jaama prükkariga ära vahetada.
Kerli19. aprill 2015, 15:38
Harimatu? Tekib küsimus kui haritud Sina oled, et saad tema kohta nii öelda.Teadmiste ja hariduse olemasolu on silmnähtav.
Kerlile19. aprill 2015, 19:43
haridus ei tähenda veel haritust.
Priimägi20. aprill 2015, 17:54
No mida.18. aprill 2015, 21:50
tegi see Priimägi, mis ta tegi, aga Mikihiirel on juba ammu aeg astuma hakata. Aegade narrim president. Suu tõrgub sõna president tema kohta üldse kasutamast.
18. aprill 2015, 21:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
18. aprill 2015, 22:54
kui ei ole homo või gei,siis19. aprill 2015, 20:11
peavad eestlased teid jobuks ja tõpraks .
Selge jutt. Klaar asi,
Miki18. aprill 2015, 16:40
Pole ausalt varem Priimäest suurt lugu pidanud aga tõesti väga tabavad kommentaarid! Ivo Rull jättis küll endast kergelt idika mulje.
Priimägi18. aprill 2015, 15:39
nagu Putin - USAd ja ameeriklasi sõimavad, kuidas vähegi oskavad ja mida sülg suhu toob, ise aga trügivad millegipärast kõik karjakaupa sinna! Mage, isand Priimägi! Tegite ennast siin Eestis matslikult narriks, maailmamastaabi mõõtu Te ei anna selleski vallas välja! Ega nüüd nii avalikult ei pea ka ometi oma leivaandja kintsu kaapima!
ants19. aprill 2015, 22:21
Näita mingi fakt kuida putin kedagi sõimanud.
Putin on tark mees nagu priimägi aga lihtsalt lääs on see kes venemaad juba 100 aastat maha teinud kuna nad teavad väga hästi ,et venemaa ei ole papist.
23. aprill 2015, 20:16
puti on huiloode huiloo !
Kuri päkapikk, J.Chirac ja Göethe18. aprill 2015, 14:42
Kas tsitaadid suurmeestelt või Vanemuise teatrittüki tarbeks pähe tuubitud fraasid Göethelt teevad inimesest mõttemeistri? Võimalik et mõnele tudengile avaldab see muljet, mina näen halvustavat, viha pritsivat ning väiklaselt ühekülgset inimest, kes ei lase teistel saates rääkida, pidades ennast paremaks või targemaks. Tema sõnad presidendi kohta sobivad ennekõike ka tema enda kohta. Inimese sisemist harimatust ei korva pähetaotud teadmised ega imagoloogia erudiidi roll.
See inimene ei sobi õiglase kriitiku rolli, samuti poleks olnud mõtet teda ka saatesse kutsuda. Samahästi oleks Võrno võinud kutsuda ükskõik millise turumemme, need sõimavad samamoodi, peavad ennast asjatundjaks igal alal ja teavad kõigist ja kõike.
äärmiselt ebameeldiv 18. aprill 2015, 13:52
oli PRIIMÄE käitumine seal saates.Ise on IMAGOLOOG,aga selle peale mõelda ja seda arvestada ei oska,millise imago ta ISE sellise käitumisega endale loob.
Väga vastik oli ta käitumist vaadata ,väga ebameeldiv ja lugupidamatu suhtumine nii kaasvestleja kui ka saatejuhi suhtes,lugupidamatu .Kas ta rääkis tõtt või mitte,kuid väga matslik käitumine oli küll.
Ise veel õpetas JÕEKALDAT JA MARGNAT ,kuidas saadet juhtida,mis sobib saatejuhile ja mis mitte ,aga ennast ei näe----oma vigu saates käitumise ajal.Väga inetu käitumine.Ega muidu sedasi öelda:"ega ülikool matsi riku". OLGU TAL VÕI MITU ÜLIKOOOLI LÕPETATUD,oma olemuselt ja käitumiselt jääb mats matsiks.
Sama s aga kiidan ma saatejuhti HANNES VÕRNOT JA kaasvestlejat IVO RULLI,kes vaatamata PRIIMÄE ebaviisale käitumisele suutsid jääda viisakaks ja heade kommetega inimesteks,vestluskaaslasteks. Nemad jäid igati viisakateks vestluskaaslasteks saates,härrasmehed heas mõttes.
20. aprill 2015, 13:02
Mida te pugejad kraaksute--ja oligi aeg tõtt rääkida.Kõik teavad aga ainult sosistavad,no milleks seda lipitsemist vaja on.Tänu sellistele "tarkadele" ongi riik mokas.Ebameeldiv oli nii avalikku tõde kuulda,mis pani asjaosalised kiunuma,oli valus,muidugi oli.
Tõdemus18. aprill 2015, 12:14
See kuidas Linnar Priimägi ennast üleval pidas, seda oli äärmiselt ebameeldiv vaadata.
antss18. aprill 2015, 13:12
Mida ta valesti tegi, et oli konkreetne ??
Vaadates seda keerutamist rulli poolt siis priimägi tegi kõik väga õigesti..
tõde on alati valus,ebameeldiv ja lausa vastik.19. aprill 2015, 20:12
nätsuga näkku18. aprill 2015, 11:54
Ühe rahva President ei saa ega tohi rahvale avalikult näkku nätsutada. See on oma rahvasse põlastava suhtumise ülbeim välja näitamine.
Teiseks on Ilvesel olnud nõunike koostatud kõnede mahalugemisegagi suuri raskusi, rääkimata kõnede koostamisest. Ka mõnerealised kõned on ta paberilt maha lugenud, selmet peast rääkida.
nätsuga ja18. aprill 2015, 19:06
küllap tal ülikoolgi samal meetodil sai läbi tehtud.
vello18. aprill 2015, 11:46
tavaliselt öeldakse, et lapse suust kuuled tõtt...,aga vahest ka pede enda suust...uskumatu küll ,aga tõtt...
KATARINA18. aprill 2015, 10:43
Paneb imestama ,kuidas peetakse EESTI VABARIIGIS õppejõuna sellist valgetesse räbalatesse riietatud tola, kes on peale kõige veel HOMO? Tema väljaütlemised olid meie presidendi kohta inetud ja näitasid tema enda sisemist rikutust ja labasust, väärikas inimene nii ei käitu, kuigi seal võis ka veidike tõtt olla ! EDU PRESIDENDILE ,mulle meeldis, et lõpuks sai ta aru, kelle pärast oma esimese perekonna maha jättis, kuid vigade parandamiseks ei ole veel hilja!
palun 21. aprill 2015, 00:07
mitte kasutada sõna meie,sest ma ei kuulu nende hulka,Ilves ei ole kunagi olnud ega ka ole eesti president,vaid seisab ainult Usa huvide eest,väga nõrk mees kes ei usu endasse ega ka eesti rahvasse,ja peab meid lausrumalateks,kes ei saa aru tõelisest ameerika kultuurist ja poliitikast.
Moderaator. Oled lõpuks tubli.18. aprill 2015, 09:40
Kõikkommid ilmusid korraga. Tänu minu poolt. Inimene õpib vigadest.
Moderaatorile.18. aprill 2015, 09:37
Oled ikka mats küll. Juba kaks kommi ei avaldanud.
Tähelepanu!18. aprill 2015, 09:35
Minu kommis ei esinenud ühtegi roppu sõna ega ka sõimu. Kirjutis oli viisakas. Moderaatorile oli ka küsimus. Ei vastust, ei ka avaldatud minu kommi.
Moderaatoril tööd käed ja jalad täis.
k18. aprill 2015, 09:20
Priimägi on tähelepanu vajaduses, selline jutt mõjub ehk noortele poistele kuid mitte haritud inimestele, kellel on oma arvamus maailmast olemas. Kurb et ennast nii vanas eas terv eesti ees lolliks teeb!!!!
vabamägi18. aprill 2015, 08:42
Priimäega diskuteerimiseks peab olema intelligentne inimene, Rull paraku ei suutnud jätta seda muljet
Eriti hale oli saatejuhilt kaitse otsimine.
tublid ja rumalad orjad, irw18. aprill 2015, 07:46
kuulata tasub ära, mis vaht kes räägib, see on lihtsalt ilus kokkuvõte
https://www.youtube.com/watch?v=agD90v1NVfQ
!!!!18. aprill 2015, 02:41
Priimägi oli kõva laksu all. Teda ei saa ikka saadetesse kutsuda, ta ei ole enam adekvaatne.
Paras tont ikka see Priimägi17. aprill 2015, 23:45
max17. aprill 2015, 22:18
jah, jänkide plaan oma käsilased ida eurroopasse võimule sokutada läks täide,aga käsilasteks nad jäävadki.
Stella17. aprill 2015, 21:00
Kas keegi võiks teada anda ,mis huumorisaatega on tegemist.Hr.Priimägi oled super.Hr.Võrno, mis nipiga sa suudad olla nii tõsine. Lõbusat reedet kõigile.
evita17. aprill 2015, 17:05
Mis te närite seda Ilvest?Mees on maailmast,kus on elu normaalne ja pole harjunud igasuguste veidrustega.Ameerikas on normaalne yhiskond ja ta on selle poolt.ainult meie NSVL-li pooldajatele see ei sobi.Ja yleyldse otsustavad teised-president peab vaid kinnitama!
17. aprill 2015, 18:28
hoopis venemaa on olnud 98 aastat kurjuseriik !
dgfthj17. aprill 2015, 17:02
huvitav meil on ka nagu venemaal interneti trollid kes nüüd on äkki kõik hakand kommentaare presidendi kasuks pöörama ühed ja samad muudkui kommenteerivad.
vastupidi17. aprill 2015, 17:53
Kodanikele ei meeldi labasus ja presidendi halvustamine - justkui trollid oleks seda tegema saadetud
Kokkuvõte17. aprill 2015, 16:55
Härra Ilvesest paremat presidenti pole olnud.Soovime talle ühiselt edu.Kes võiks kaake küll lohutada---Nende rong on ju läinud !
Indrek17. aprill 2015, 23:50
Siiski nii, et hr. Meri taseneni on kõigil pikk maa!
18. aprill 2015, 10:11
Kes oli KGB agent Nikolajev ?
Nikolajev?18. aprill 2015, 10:18
Jüri Böhm vist kandis sünnijärgset perekonnanime Nikolajev?
eip18. aprill 2015, 13:15
Minu meelest Lebedev. Lisaks veel venelasest kasuisa ja ainus seksuaalkogemus elus, seegi kassiga.
vaataja17. aprill 2015, 16:33
Rull ju käitus väga inetult, kes segas ja juhtid pidevalt teemast kõrvale.
RULL 18. aprill 2015, 14:04
EI KÄITUNUD inetult,hoopis PRIIMÄGI,kes kogu aeg segas end vahele ja ei lasknud lõpuni rääkida,muudkui arvustas teise sõnu.
Rull rääkis siis,kui talt küsiti,mitte ei seganud vahele.Priimägi halvustas kogu aeg RULLI sõnu.Kui inimene kutsutakse saatesse koos teistega,siis ei sobi teisi halvustada ega vahele segada.Vastad siis,kui saatejuht sult küsib või sõna annab,mitte ei halvusta teisi ega sega vahele.Priimäe käitumine ei kannata kriitikat .
galerii17. aprill 2015, 16:21
uus nimi - int, lambot, ilves.....+ siis aktuaalne, käibelolev.....pole paha, usin tüdruk
Eakas17. aprill 2015, 16:18
Olen elanud juba kaugelt üle poole oma elust. Siiamaani arvasin, et olen kõike näinud ja miski ei suuda mind enam endast välja viia. Aga näe, eksisin. Viimasel ajal ei ole eriti jutusaateid vaadanud, sest need kipuvad kõik kuidagi ühesugused olema. Ka eilset Võrno saadet nägin poole pealt, pidin juba kanalit vahetama, aga siis jäin kuulama. Alguses see mind ehmatas, siis aga tekkis viha, oleks tahtnud saatesse helistada ja paluda hr. Priimägi ära saata. Ma ei hakka kommenteerima seda, mida ta rääkis, vaid seda, kuidas seda tehti. Mind õpetati lapsepõlves teiste jutu vahele mitte segama ja oma vestluskaaslast austama, ükskõik, kas temaga oldi nõus või ei. Veel meenus mulle laste salmike: "kes teisele ütleb, see ise on". Pidasin hr. Priimäest siiamaani lugu, mulle meeldis vaadata tema reisisaateid. Meil kõigil on omad sümpaatiad ja antipaatiad. Kuid see ei anna meile veel õigust neid viimaseid avalikult alandada ja sõimata. Kui mind keegi selliste sõnadega sõimaks, annaksin ta oma au ja väärikuse solvamise eest kohtusse. Mida hr. Priimägi otsis, kas tähelepanu? Seekord peaks ta küll ise oma imagoga tegelema. Igal juhul minu silmis langes see inimene alla igasugust piiri. Selle sõnavabadusega on nii nagu vabakasvatusegagi, igal asjal on piir. Ühelt intelligentselt inimeselt ootaks küll teistsugust käitumist. Aga, kas ta ikka on intelligentne?
viljandlane17. aprill 2015, 17:43
Mida muud tahta ühest läbinisti Nõukogude inimesest ja seda see Priimägi ju on,lisaks muule vist ka homo?
Viljandisse18. aprill 2015, 10:20
Äkki ongi homo? Ja siis? Ta ju ei nõua oma õigusi ja ei trambi paraadil jms.
Kas Viljandi on homopealinn?
eip18. aprill 2015, 13:16
Ei ole, ainult paar IRL-i mölakat teevad meie mainet maha.
Maat24. aprill 2015, 12:25
Ei ole Viljandi Keila on :D
to: eakas17. aprill 2015, 18:15
Lollusi ei tohigi lasta lõpuni rääkida!
täiesti 17. aprill 2015, 19:36
naersin südamest! :)17. aprill 2015, 16:10
Suurepärane meelelahutus! :)
Hm?17. aprill 2015, 16:07
Kui üldse keegi narr on, siis on see seda Priimägi oma naiselikus hõljumises.
it-mees17. aprill 2015, 15:58
Meie toimetusse saabus teade, et Ilvesed lahutavad ametlikult abielu.
17. aprill 2015, 15:52
Esimese pilguga vaatasin, et Lavrov on pildil. Minumeelest on nad mõlemad ühesugused klounid.
lihtsalt 18. aprill 2015, 13:17
samast rahvusest, mis Netanyahyi-gi.
Realist II17. aprill 2015, 15:41
5++! Pisar tuli silma :),,,,
abc17. aprill 2015, 14:54
Härra Ilves on parim president!17. aprill 2015, 14:40
Sellest ka nutt ning hala! Imestada pole midagi! Igale oma !!!
17. aprill 2015, 14:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kristi17. aprill 2015, 14:48
Tom on Evelinile ka sarvi teinud, nii et kuidas küla koerale, nii koer külale.
ahtikullervo18. aprill 2015, 18:48
Selle kohta on vana juudi anekdoot. Aabram seletab Saarale, et kui tema perest väljaspool tegusid teeb, siis "kallis, meie ke*ime", kui aga Saara siis "meid ke*itakse". Nii see lihtsalt on.
17. aprill 2015, 14:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Nõukaaegsele zpetzialistile 17. aprill 2015, 14:57
Kas nätsu närimine on patust ?
Mart Palmas21. aprill 2015, 20:52
Ei, nätsu närimine ei ole keelatud. Kui meeldib, mis siis ikka. Kuigi sobib pigem lastele. Mina näiteks armastan praetud kartuleid. Aga kui ma oma firma töökoosolekul praekartuleid sööma hakkaksin, siis vaataksid kollegid mind ikka VÄGA imelikult. Või kohtumisel ärikliendiga hakkaksin hambaid pesema. Või istudes pangatelleri ees loputaksin vesinikülihapendiga kõrvu. Kõik täiesti lubatud tegevused, aga elementaarse kasvatusega inimene teab, et mitte igas situatsioonis kohased.
17. aprill 2015, 14:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
võta rohtu ja ravi ennast17. aprill 2015, 14:59
Siin on kommentaarid , kus inimesed avaldavad oma arvamust , mitte raviarstile mõeldud jutt , kus ta peab määrama järgmise nädala tablettide hulga .
17. aprill 2015, 14:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mm17. aprill 2015, 14:31
Eesti mehelikuse ideaalkuju!
Reede17. aprill 2015, 14:04
Edaspidi peaks saatejuht valima hoolikamalt saatekülalised. Võrno jäi saate juhtimisega jänni.
minuarust17. aprill 2015, 20:59
oli saatekülaliste valik super ja vägagi värskendav võrreldes suurema osa jutusaadete lipitsevat tooni
mitte VÕRNO 18. aprill 2015, 14:10
ei jäänud jänni,vaid ta ei laskunud lihtsalt nii madalale,et hakata PRIIMÄEGA maid jagama .Saatejuht jäi rahulikuks ja käitus väärikalt ning viisakalt vaatamata 1 saatekülalise (PRIIMÄE) ebaviisakale käitumisele.
JAH17. aprill 2015, 13:56
mulle see arvamus korda ei lähe17. aprill 2015, 13:51
Oot, oot, kõik peavad ikka Priimäge veidrikuks. Ilvest vahest mõni üksik. President ei vääri sellist kõnepruukigi, mees just omal kohal.
Kukk18. aprill 2015, 20:01
Ilvest ei valinud rahvas. See president ei tea rahvast ja Eestmaast tuhkagi. Mingu sinna, kust ta tuli!
17. aprill 2015, 13:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
....17. aprill 2015, 13:57
nüüd on kikimiki ..mäletan hästi aega kui rüütel presidendi ametist vabaks sai...Rahvas juubeldas ,et lõpuks sai Eesti normaalse presidendi ..nyyd on äkki kikimikki veidrik ja ülemaailmne narr..eestlased pole kunagi millegiga rahul ..saaks aga vinguda ..ilma teemasse ise pikemalt süvenemata ..Mida ytleksid armsad kommenaariumite kuningad siis ,kui kikimiki asemel oleks president nt. Linnar Priimägi :-DDD
xxxx17. aprill 2015, 14:16
Algl oskas Miki varjata oma idiootsust ja arenevat skisofreeniat aga praegu
tundb et Rüütel oli soliidsm riigijuht
Juss-trollide troll17. aprill 2015, 21:17
No siis sinul on küll ajude asemelpäris tühi koht.
annaks jumal,18. aprill 2015, 14:14
et sellist kohutavat õnnetust ei juhtuks! Kes seda häbi siis suudaks üle elada!?Vaat siis oleks EESTI tõesti üle maailma naerualune! Eriti selle inimese ebaviisaka käitumise pärast,kes ei suuda suud õigel ajal kinni hoida ja ajab suust välja.mis sülg suhu toob.
17. aprill 2015, 14:02
eelmine mõeldud "väikesele televaatajale"
17. aprill 2015, 17:13
Tead ühte võõrsõna, tubli!
17. aprill 2015, 13:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Just eestlased valisid härra Ilvese17. aprill 2015, 14:32
Nutab endine nõukogude nomenklatuur ja nende järglased.See on ka loomulik...
küsimus17. aprill 2015, 13:50
Eesti mees, mina teda ei valinud, kas sa valisid? Tõeline president on ikka see, keda rahvas enda ette tahab!
17. aprill 2015, 14:11
eestimees ei ole aga eesti mees küll, see kirjutataksegi väikese tähega, ninatark.
17. aprill 2015, 13:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
huvitav17. aprill 2015, 13:17
17. aprill 2015, 12:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ah17. aprill 2015, 12:44
ja kus on sinu nimi.....
to teie kõik17. aprill 2015, 13:54
ja arvad, et just sinu oma küünib?
tulid TEIE KÕIK17. aprill 2015, 20:11
kapist välja, haritud ja tark inimene ei väljenda end nii.
President on meil igati OK !!!17. aprill 2015, 12:33
Häda on ikka järgmise leidmisega.Huvitav keda priimäed järgmiseks presidendiks pakuvad ??
täiskuu17. aprill 2015, 12:32
Inetu inimene laamendab , viige ta haigemajja. Seal kupli all on sügavad probleemid. Selline pisike hädine kompleksides füürer jonnimas nagu 2 aastane
mõtlen17. aprill 2015, 12:28
iga inimene on omamoodi.Üks tugev teine nõrk.President peab olema selline,kes on elanud oma rahvaga,näinud läbi aastakümnete kõiki raskusi ja tunneb oma maad läbinisti.Ilvese aeg saab mööda,tuleb uus,aga kes oleks president,kes seisab oma maa ja rahva eest.Ta ei peagi eriti midagi tegema ,ag inimesed peavad teda usaldama ja teadma ,et presideny on meie oma keskelt.Mitte ajama asju ainult välisriikides ja järgima suurte sõnu,vaid ka tal peab olema oma minaja arusaamine.Rahvas peab seda tundma.Kui laste läbi silmade eest meie tuntud tegelased,ega silm ei jää eriti kauaks kellelegi peatuma,et see on õige.Raske otsus tehakse tulevikus.Meil ju rahvas ei vali presidenti.Miks arvan,et Ilvese tulevik on ameerikas,see sobin talle rohkem
askorbiin17. aprill 2015, 12:38
see on see mida sina tunned ja mis õigusega arvad enese olevat Rahvas.
Tegime mini küsitluse. meid siin 19 ja Ilvest kui presidenti austasid enamus 18 ühe vastu.
kui küsisime mis ei sobi, päritolu ja kikilips !!!!! No on ikka põhjendus !?!
Kukk II18. aprill 2015, 20:10
Eelnevatel presidentidel oli uusaastakõnes rahvale midagi öelda, mis otseselt puudutas hinge ja elu, siis sellel mitte. Võõras ei peaks Eesti riigi presidendiks olema. Priim-ge ilmselt on samuti Ilvese käitumine solvanud. Miks olekski ta pidanud selle teise nn. pugejalikku mulinat kuulama.
Tiina17. aprill 2015, 12:27
Järjekordne TÕESTUS - inimeses ENDAS on kõige rohkem peidus seda , milles ta teist süüdistab.
Priimäe enesehinnang on tõlise KLOUNI, lolli klouni tasemel. Fakti teadmised ei tee sinust veel arenenud inimest. Mu vaimu puudega lapsel on ka tohutult teadmisi , mis siis et ei oska neid enesehüvanguks kasutada, ent ometi on temas inimlikkust ja taktitunnet kordi ja kordi enam, kulla Linnar ! Karta on et siin noomimine ei aita, sel tegelasel puudub enesekriitikavõime.
enne18. aprill 2015, 11:38
kui noomid, vaata peeglisse, sina, kes sa kirjutad "vaimu puue", seal see konks ongi, et Võrno tekitas teadlikult konflikti, pannes kokku kultuuri ja PR-i, üks läks pöördesse lähtudes ühtedest, teine teistest väärtustest. hea töö, toimetajad ja saatejuht, konflikti kui palju ja "vaimugi puuded" võtavad ette siutsuda
rott17. aprill 2015, 12:15
Sina, sügava puudega kloun küll ei tule meie presidenti halvustama. Mine peegli ette ja vaata,milline molu säält sulle endale vastu vaatab !
KÕKS17. aprill 2015, 12:15
Oi..oi..oiiii....... väidetavalt on priimägi - sõna nagu paljud teised eestitatud nimed ..... niipalju siis eestlaseks olemisest. Eks lugenud me oleme kõik ja tsitaadid on kah kahe kõrva vahel meeles . aga selline kasvatamatus ikka viitab eestlusest mööda ja oiu kui mööda.
to KÕKS19. aprill 2015, 02:13
Kas ta ei olegi eestlane siis ? Ma ei teadnudki. Mis rahvusest on ?
17. aprill 2015, 12:13
.17. aprill 2015, 16:40
samasugune narr on ju ka priimägi ise17. aprill 2015, 12:09
minu meelest on priimägi narride narr. kusjuures ta on endale eestis mingi positsiooni saavutanud, et teda võetakse kui mingit tarkameest. aga tegelikutl?
priimägi võib olla narr17. aprill 2015, 12:26
aga et president on narr, vaat see on kurjast.
17. aprill 2015, 13:04
aga rahvas väärib oma presidenti. kui narr priimägi on meil suur tehtud ja haritud mees... siis kas me rahvana üldse olemegi midagi väärt?
hirmus ju.
kle17. aprill 2015, 13:08
siin elab ikka inimesi ka.
17. aprill 2015, 12:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. aprill 2015, 12:40
ka mulle pole vastuvõetav presidendi lösutamine ja kogu aeg nätsutamine. Mulle meenuvad lapsepõlvest lehmad laudas, kes kogu aeg mäletsesid.
Tom on väga hea president!17. aprill 2015, 16:41
Temale järglast otsitakse ja otsitakse...Tema oponendid ei kujuta riigipead,kes pole olnud isegi KPSS-s.Nuuks,nuuks ja seda kuuleb iga päev...
17. aprill 2015, 12:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. aprill 2015, 12:09
äkki sa jätad meid oma jututoaga rahule?
siil17. aprill 2015, 12:04
Kui Linnart ei meeldi, kas viisakal eestlasel peab meeldimiseks lehma temperament olema?
Onu Ruudi17. aprill 2015, 11:57
Nojah, lohutada saab ainult sellega, et asi võib veel hullemaks minna. 10 miljoni $ mees ja topeltprillidega Zorro juba piiluvad Brüsselist, teineteise võidu, presidenditooli. Vaevalt, et kummastki Eesti rahvas vaimustatud oleks.
17. aprill 2015, 11:54
OLI,MIS OLI AGA ÕIGE SOLIN OLI!!Julge esinemise eest 10 punkti Priimäele.NII ME TÄPSELT TUNNEME.
nii lihtne see ongi17. aprill 2015, 11:58
See tähendab ainult seda,et Eestimaal on demokraatia ja sönavabadus ! Aga presidenti peab austama !Ja teisi inimesi peab ka austama isegi,kui nad on omamoodi !
murka17. aprill 2015, 12:21
Ja-jaa, ja vägistajaid, pedofiile jne peab ka austama ja teistele eeskujuks tooma, sest nad on omamoodi.
17. aprill 2015, 14:15
No vat mitte ei hakka pätte ega vargaid austama,nemad ju ka teistmoodi,või mis??Sa võid välimuselt teistmoodi olla aga sisemus peab inimeseks jääma,mitte mäletsema ja mobiilis tuubasid esile kutsuma.Koguaeg tõestama oma kontekstist väljarebimisi ja säutsude mõtet selgitama.
17. aprill 2015, 14:18
No17. aprill 2015, 11:43
kes teisele nime annab, see ise seda kannab!
Olen just nii P-st arvanud, kuid pole seda suure kella külge pannud! Ta ise pani nüüd!!!
vorst vorsti vastu17. aprill 2015, 11:39
kuulge , raghvas sõimas viisakalt kui president oma kampaaniale rahva kukrusr raha kantis.. Midagi ei mõikanud, ikka ronis pukki meie enda wel-come-Onia rahadega. Viisakusega nii nahaalse rahvuse puhul ei saavuta enam midagi,
17. aprill 2015, 11:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. aprill 2015, 12:10
lapsehoidja loogika. tema rahvuse esindajat sõimatakse kikilipsuga narriks, aga toatüdruk on selle üle rõõmus!
muidugi17. aprill 2015, 12:33
mina oleksin samuti rõõmus. minul pole midagi häbeneda. kui keegi on kloun ja vägisi trügib kohale, kuhu ta ei sobi, siis mina seda õigustama ja varjama küll ei hakkaks. sina tahad seda alastikuninga mängu, kloun? mina ei ole rahvus, mina olen inimene ja soovin inimväärset elu.
vihka pealegi17. aprill 2015, 14:56
lapsehoidja on igatahes aus amet.
17. aprill 2015, 14:20
17. aprill 2015, 11:21
võta üks ja viska teist. Üks maigutab ja ei tee midagi . Teine on muidu napakas ja keskeakriisis
Tubli mees, Priimägi!17. aprill 2015, 11:13
T6erääkijat peab austama! Väga paljud eestlased m6tlevad nagu Priimägi välja ütles - tänu t6erääkimise eest!
Vaat, kus oli äge!17. aprill 2015, 11:26
Asjalik, lööv ja tabav kriitika Jänki suhtes!
Rull on riigirull ja riigipalgal olija.Siit ka tema kaitsekõne,mis kohale ei jõua ei iial...
Jürka17. aprill 2015, 12:18
Mulle teeb nalja see, et keegi ei näi mäletavat, et Priimägi on gei ning saab vähegi sobival juhul selle eest nii et tolmab. Kui aga on tema arvamust vaja enda huvides ära kasutada, siis kõlbab gei teile küll. Olete ikka suured silmakirjateenrid kõik!
mina mäletan17. aprill 2015, 12:37
mäletan kõike. aga seda ta ütles õigesti. ning ega ma ainult priimäge ei mäleta. ma mäletan ka presidendi ja tema proua tempe väga hästi, millest midagi ei unusta.
mm17. aprill 2015, 14:38
Täpselt õige,eile sai Sooäär kohutava homosõimu osaliseks,täna on homo Priimägi paljude arvates arvamusliider.
Jürkale17. aprill 2015, 20:36
täpselt nii ongi, isegi Ansipit, keda tavaliselt maapõhja kirutakse, hakati järsku kiitma.
Vikatimees17. aprill 2015, 11:12
tubli mees,et julges välja õelda mis mees president on,respect.
erica17. aprill 2015, 11:11
Eile õhtul jäi Võrno täiega jänni. Ja see "arvamusliider" Priimägi oli ikka alla igasugust arvestust. Nii käitumiselt kui ka oma saksa kultuuriloolise eputamisega. Ärge seda nägu küll enam näidake. Kunagi ta ütles enda kohta ülepuhutult, et kuna ta ilus kunagi ei saa olema (tõsi) siis ta hakkab targaks. Ja kust otsast see tarkus siis seekord välja paistis? Tsiteerib vaid Bismarki ja Goethet...oli tõesti ebameeldiv vaadata. Ja Võrno - sa jäid jänni!
17. aprill 2015, 11:32
minu toetus sulle erica,nii matsliku käitumist ei oleks priimäelt oodanud,kriitika kriitikaks,ses osas oli tal isegi õigus aga lõigata teise inimese juttu sisse oma kohatute repliikidega-see oli alla igasugust arvestus.hullem veel kui jürgen ligi.minu jaoks kaotas see "lumivalgeke" igasuguse lugupidamise.
juuli ericale17. aprill 2015, 13:42
aga sina õpi kirjutama. Sõna "kultuurilooline" tähendab midagi muud, kui kultuuriloolane, sõna "ülepuhutult" on ilmselt sinu isiklik looming. Ja Võrno ei jäänud jänni, sest sinusugune ei saanud aru, milleks see vestlus oli mõeldud.
Pime kana leiab ka tera17. aprill 2015, 11:07
ei pea Priimäest midagi, aga Ilvese kohta tabas küll naelapead. Ja veel see õudne Evelin ka...
Jürka 17. aprill 2015, 12:20
Räägi nüüd meile ka, kust sa selle tera leidsid ja mida head sa sellega siis tegid ka!
Saatsin sõnumi17. aprill 2015, 12:58
riigikogule, et kui jälle presidenti valima hakkavad, siis mõtleks ikka kandidaadi imago peale enne kui otsuse teevad.
17. aprill 2015, 14:22
Jürka ,sina jälle kaitsepositsioonil,vot kes neid reffe valib,et Taavi meid mõnitada saaks.Nüüd klähvid Ärma väravas jälle.
njah17. aprill 2015, 11:07
minuarust väga tabavalt öeldud: "Lennart Meri oli eurooplane, Arnold Rüütel oli eestlane, aga praegune president on jänki ja tema jänkilikkus paistab silma"
17. aprill 2015, 11:06
Pole isegi tähtis, mida Priimägi ütles, oluline oli hoopis see, et ta sai pildile ! :) - seda ta tahtiski. Mu meelest on Priimägi psühhopaat. Ja meie president - on nagu on, ega tema ei muutu. Ja tulebki võtta sellisena, nagu ta on. Sellepärast ei maksa siin räusata - leidsid ka teema.
Kuulge,17. aprill 2015, 11:52
tehke endale selgeks psühhopaatia olemus!
jah tee selgeks17. aprill 2015, 12:38
missugune on psõhhopaat. kui siin keegi on psühhopaat, siis kindlasti...
PSÜHHOPAAT17. aprill 2015, 15:31
maalane17. aprill 2015, 14:09
kas sinuarust pannes järgmiseks presidendiks kellegi pooletoobise peame ka ütlema et on nagu ona ja sellisena võtamegi.Kurat meil on riik mitte tsirkus
VANASÕNA17. aprill 2015, 11:06
Pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad.
*17. aprill 2015, 17:48
mann17. aprill 2015, 11:04
rumal inimene ikka kadestab targemaid ja haritumaid , mida madalam laup seda suurm sõnnik paremate suunas lendab.
17. aprill 2015, 11:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
simpel17. aprill 2015, 11:58
ah ah aaaaaaa ja tomm polegi lilla muhahhaaaaaaaa
eh-eh17. aprill 2015, 11:01
kritiseerib kes - narride narr... kaks parajat klouni nüüd kokku saanud...
Tartutädi17. aprill 2015, 11:00
Ei arva midagi erilist Ilvesest, aga Priimägi on minu silmis narr juba aastakümneid. Viimasel ajal polegi tast enam midagi kuulda olnud, arvasin, et surnud.
heh17. aprill 2015, 11:08
Põhimõtteliselt ei olnud Priimägi sõnum juu vale aga väljendus oli ilmselt eestlaste jaoks tavatult otsekohene ja see vast ehmatabki meid, Rull ärritus pigem vahelesegamise pärast aga eks ta nii ongi. Seda vahele segamist ja viisakust võiks eraldi käsitleda.
Pärnutädi17. aprill 2015, 11:35
Kulla Tartutädi, Priimägi võib olla narr; aga president ei tohi olla narr. Toolides on vahe.
Mina17. aprill 2015, 10:59
Väga agressiivne ja inetu käitumine saates, kus ei lasknud kaasvestlejal üldse rääkida. Intelligentsusetase täiesti null. Aga kõik need väljaütlemised presidendi kohta olid täpselt kümnesse ja õiged, kuid valitud väljaütlemise stiil oli lihtsalt inetu-inetu. Tunnen kaasa Võrnole, kes pidi püüdma saadet ohjeis hoida.
hah hah17. aprill 2015, 11:05
võrnol oli küll endamisi lõbus ja veel päris pikalt.
eh17. aprill 2015, 10:50
Kõik17. aprill 2015, 11:57
said aru küll,mida sa ütlesid aga edaspidi kommi eesti keeles!!!
Ilgert Nilbert17. aprill 2015, 10:48
Priimägi võib endale sellist käitumist lubada - ta on intelligent ja ta teab seda. Õnneks on tal piisavalt mune, et julgeda öelda seda, mida mõtleb. Rull aga vastupidi tundub olevat selgrootu jobu, kes tahab iga hinna eest viisaka ja intelligentse inimese muljet jätta. Paraku intelligentse inimese üks esmaseid tundemärke on, et ta suudab oma peaga mõelda, et tal oleks oma arvamus. Seega Rull ei kvalifitseeru.
no 17. aprill 2015, 11:03
sa ikka paned... intelligent???? närviline pärdik. kes arvad, et on intelligent. tal on munad??? munad puuduvad. laseb ennast panna. sellest ka kompleks. inimesena on Priimägi ikka väga ebasümpaatne tegelane.
.17. aprill 2015, 13:11
pärdik või mis iganes. aga temagi soovib näha normaalst presidenti riigi eesotsas, kellest võiks lugu pidada. aga seal sama või veel hullem vahib vasta.
ants18. aprill 2015, 11:23
mitte ebasümpaatne vaid tõeline perv.
17. aprill 2015, 10:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. aprill 2015, 12:13
sa tainapea oled troll ?
mina17. aprill 2015, 10:47
Imagoloogiliselt võiks Ilves oma riietust veidi muuta. Vestiga ülikond kikilipsuga võis olla huvitav, aga ei ole tarvis sellesse jäädavalt takerduda. Vahelduseks võiks ilma vestita ka olla, sest muidu jääb mulje, et kannab 10 aastat samu riideid.
HEH.17. aprill 2015, 10:47
Kahju on vaadata ,et meil slliseid inimesi ka Eestis juhtivatel kohtadel esineb nagu seda on Hr. Priimägi !
noh17. aprill 2015, 10:47
igatahes Priimägi on nüüd üleeestiline narr---õrnalt öeldes
noh-ile17. aprill 2015, 11:07
,17. aprill 2015, 11:36
Eks ikka on küll! Ja veel labane narr! Plärtsus nagu rumal suure suuga külaeit.
teadus17. aprill 2015, 10:43
Priimagi raakis absoluutselt oiget juttu.Siiamaani oli ainult yks president keda austada-Meri.
17. aprill 2015, 10:56
Meri oli KGB agent Nikolajev ?
Väga viisakalt öeldud17. aprill 2015, 10:42
selle tolast-narri kohta. Minul on palju paremad sõnad selle aferisti kohta, aga kahjuks siia neid kirjutada pole mõtet, kuna nagunii kohe kustutatakse.
17. aprill 2015, 10:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Heiki17. aprill 2015, 12:49
Ma ei tea keda selle rahva all küll mõtled aga mina ja enamus minu tutvusringkonda küll niimoodi ei arva ja mõtle!
Kui keegi narr siin on, siis on see ebameeldiv ja kibestunud omast arust kõva imagoloog, kes võiks vähemalt oma suures "tarkuses" olla vähemalt niivõrd viisaks, et austaks ka kaaskõnelejaid ja nende arvamust, mitte ei loobiks vahele repliike ala, et sa pead minuga nõus olema ja sa arvad valesti jne. Sellise käitumise ja kõnelemise juures ütleks pigem, et tegemist on ääretult rumala ja lühinägeliku inimesega!
labane17. aprill 2015, 10:40
see oli näotu, kuidas käitus Priimägi, ise veel õpetab teisi. jätsin saate vaatamise pooleli. kurb ja vastik oli vaadata, kui labane võib oma käitumiselt olla üks ülikooli õppejõud.
17. aprill 2015, 10:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
/17. aprill 2015, 11:40
Vaata filmi "Mis su nimi on?" Nii rõve inimene ei tohiks olla õppejõud.
17. aprill 2015, 13:10
Kui tema ema oli 2 aastane,siis perekond Rebane lapsendas tema ema (Peterburist )
kas see ärma oli siis17. aprill 2015, 13:13
rebaste talu, nendelt saadud?
17. aprill 2015, 14:32
JUST!!Tema talu pole see mitte.
17. aprill 2015, 10:38
Issand, kuidas on kogu see kemplemine, mis praegu toimub, ära tüüdanud. üks tümitab ühte, teine teist, samas, võta üks ja viska teist. Tahaks kasutada tuntud väljendit, "peatage maailm, ma tahan maha astuda"
EI17. aprill 2015, 10:59
Ei pane pead liiiva alla jaanalind!
Vaata mis sünnib maapiirkondades, rahvas lahkub, noored lahkuvad, kõtus kallis, koolid kaugel, sularaha saad ainult 45+45 km kauguselt heal juhul, koolid on 25+25 km. Maal elavad veel penskarid ja eelpenskarid.
Esimest korda ma nõustusin Priimäega.
aga 17. aprill 2015, 11:42
kuidas president lahkujaid kinni saab hoida. Kogu idaeuroopa jookseb tyhjaks.
väike inimene17. aprill 2015, 10:37
Priimäge ei tea väljaspool Eesti piire keegi, Ilvest aga mõned ikka teavad. Kas see ongi vanainimese kompleks , et tõmmata maha endast paremaid. Kuidas saab selline kloun Priimägi olla õppejõud. Iga odekolonnijooja oskab Balti jaamas sama "ausalt ja targalt" mõtteid välja
puhuda.
ott17. aprill 2015, 10:34
mida tahta üliõpilastest,kellele KLOUN ,LAUSLOLL TOLA õppejõud on.päevapealt peaks lahti laskma.ILVES on parim,targem president.tänu ILVESELE oleme maailma kaardil.varem ei teadnud EESTIT keegi,peale riikide,kes kuulusid nõukogude liitu.
ott17. aprill 2015, 21:43
Väike tükk seepi äkki?
17. aprill 2015, 10:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Irw!17. aprill 2015, 10:58
Eesti mehe wannabe paistab olevat lilla kui teab Priimägi väikest meest kommenteerida.
mees17. aprill 2015, 10:26
Muzik,tak derzat.Xot odin muzik,võskazal vsjo,wto on dumaet o Kibarge.On dlja vas.ne chego xorowego ne sdelal. Võ estontsõ toka sdes,mozete pisat.No vas, vawe pravitelstvo ne slõwit.Vas uze nagnuli,uze nekuda bolwe naginat.Pazor.
Priimägi17. aprill 2015, 10:23
käitus ise täiesti ebaadekvaatselt ,lihtsalt matslikult
eestlane17. aprill 2015, 10:20
Arvatagu sellest Priimägist mida tahes, aga selles on tal õigus, et Ilves on jänki ja ka selleks jääb. Tema kultuuri taust on selline, seda ei suuda nii vana inimese juures enam miski muuta. Igatahes on ilge vaadata kuidas Ilves pidevalt nätsutab, isegi räägib samal ajal nätsutades- kuigi juba lastele õpetatakse, et täis suuga ei räägita. Kõige häirivam presidendi vastuvõtu ajal ongi see tema nätsutav suu. Ilvese sõnavara ja suuline väljendusoskus on tõesti vilets, vaatamata sellele, et ta väidetavalt on eesti keelde ka uusi sõnu juurde teinud, kui ikka ise on need sõnad välja mõtelnud. Priimägi oskas väga täpselt meie presidendid lahterdada- kõik on õige. Juba see, kuidas Ilves meile presidendiks upitati on taunimist väärt tegu ja väga paljud eestlased teda selle pärast ei salligi, talle ei andestata seda jõuga trügimist.
jah17. aprill 2015, 10:31
sama siin. on ta mis ta on, aga selles on tal õigus. lisaks on president väga hea psühholoogi haridusega. pidi olema oma alal ülikooolis uskumatult andekas, nagu sellest temast kokkuklopsitud filmis räägiti. ja vaadake teda, tema käitumist ja suhtumist. priimägi muidugi väljendus äärmiselt otsekoheselt kui nii öelda või veelgi enam. selline komm ilvese kohta siin oleks küllap ammugi kustutatud. näis mida siin nüüd kustutavad või alles jätavad.
jahile18. aprill 2015, 20:29
Psühholoog ei nätsutaks rahva ees.
t m17. aprill 2015, 10:19
mitte homod on P jaoks ebanormaalsed ja millegipärast nad ei eksponeeri oma ihu nagu homod.
tema võib elada nagu tahab17. aprill 2015, 10:33
tema ei ole president. president kiitis ise ka alternatiivse kooselu heaks.
kiku17. aprill 2015, 10:42
koik see bi ja g.i elu pole ka presidendile võõras, P teab seda ka ;)
Alar117. aprill 2015, 10:19
Ilves on tubli president. Ta sisab riigi ja rahva au eest, kui mõni riik üritab Eestit ja eestlasi halvustada. Priimägi on lihtlabane kesik ja homo.Pole midagi parata, et KE tunnistab presidendina ainult endist tippkommunisti Arnold Rüütlit. Õnneks Eesti rahvas Rüütlit ja KE-d ei poolda ja ei vali.
Alarile17. aprill 2015, 11:27
Kelle president on ilves (sihilikult väikese tähega)
Eesti rahvas teda ei valinud.Mingu koju tagasi.Poluvernik.
alar..17. aprill 2015, 14:39
..sa eiole rahvas,vaid Jämejala ülalpeetav poliit kloun.Ja Rüütel on ka sinule vabaduse Moskvast koju toonud,nii,et ära kiunu.
Mikk17. aprill 2015, 10:18
Lootusetult vananenud eputava pede viimane ja siiski ebaõnnestunud katse pjedestaalile ronida. Kas selleks just Võrno saate pidi ära rikkuma. Imagoloog???
lugeja17. aprill 2015, 10:17
Minu arust on Priimägi ju kesik!! Ei arvusta presidenti vaid sain aru,et keskil taas uus kloun!! Pole kunagi Priimäge kellekski pidanud!!
Linnar17. aprill 2015, 10:17
on Eediku tervisejuhtumi järgselt eriliselt närviliseks muutunud. Aga eks need uued presidendi valimised kah ukse ees.
Inimene17. aprill 2015, 10:17
Olen herr Priimäega põhimõtteliselt nõus,aga kas selline viha väljanäitamine õppejõule eriti sobilik on,on omaette küsimus.
jah17. aprill 2015, 12:35
Priimägi on tõesti "herr", aga see kirjutatakse ühe r-iga ja vene tähtedega!!!
heh17. aprill 2015, 10:15
Alati kui Linnar Priimägi nimi kusagil kajastub, siis tuleb mulle meelde kunagi ühes ajakirjas temast olnud alasti pilt. Ja ta ongu mulle meelde jäänud kui Väikese nokuga mees :-)
mm17. aprill 2015, 12:25
Oma suhtes ta nokut ei vajagi,kuna on naispool.
Inimene17. aprill 2015, 10:13
Olen härra Priimäega põhimõtteliselt nõus,aga Eesti rahva ees nii matslikult esineda.....sellise sõnavaraga presidenti siunata----see kindlasti ei sobi! Eriti veel õppejõule,kes õpetab noori!
ütleme siis......17. aprill 2015, 10:18
Maarja.17. aprill 2015, 10:12
Millega v6i kellega Te üldse rahul olete?Meil on k6ige toredam president,kes meil enne üldse olnud!
ja muidugi,17. aprill 2015, 10:44
lisaks kõige toredamale presidendile on meil ka kõige toredamad hinnatõusud ja elukalliduse tõusud, kõige toredamad klasside vahe suurenemised.
tiuks17. aprill 2015, 10:12
Olen nõus kommenteerija antsuga. Hr Priimägi ütles välja paljugi, mida lihtsad eesti inimesed mõtlevad, aga viisakamaks oleks võinud telesaates küll jääda inimene, kes teisi õpetab...
oot17. aprill 2015, 10:12
Priimäel õigus!17. aprill 2015, 10:11
Näeb tõesti nii välja, eriti kui tema säutse lugeda.
MTi17. aprill 2015, 10:06
Tavaline loll homo.Kui temale osaks saav tähelepanu jääb liiga väikeseks ,siis käitub nagu väike ja loll koer, klähvides valimatult kellegi jalgade ümber.
olen17. aprill 2015, 10:18
Maarja17. aprill 2015, 10:05
Ka mina ütlen,et meie president on tark,tore ja armas ja k6ige parem,kes meil enne olnud.Väga sümpaatne inimene!
Lobo17. aprill 2015, 12:45
Ilves sümpaatne,tore,tark ja armas.No Maarja,oled sa blondiin või humorist,igatahes
nalja visata sa oskad.
Jaan17. aprill 2015, 18:04
Presidendil ongi esindusfunktsioon ja seda täidab ta väga hästi. Priimägi on Savisaare õukonna narr.
nurri17. aprill 2015, 10:01
eestile oleks parim president putin ja parim peaminister savisaar-siis lõpuks saabub üleeestiline rahu meite õuele ja kaob see vihkamine ja üksteise kõri närimine-selle nimel on suur osa eestlasi ennastunustavalt tegutsema hakanud.
vahest et naaber on paremgi kui ahne jehoova17. aprill 2015, 10:07
tead kas ikka ngi suurt vahet, kas me söödame -joodame vene sõdureid või kõrgepalgalisi jänkisi. Orjad oleme niikuinii
Tegelikult17. aprill 2015, 10:01
on Priimägi ise vana tobe narr olnud kogu aeg. Labane ja liiderlik mees,vähemalt nii käitus seltskonnas,ise nägin. Eestis on veel inimesi,kes teda vanast ajast teavad.
Elmar.17. aprill 2015, 10:01
Ja kes seda ütleb?
Kes on L. Priimägi ?
Mort17. aprill 2015, 09:57
Kes on Priimägi? Millega ta on hakkama saanud, kui välja arvata paar ebaõnnestunud etendust ja eputamine reisisaates?
vanaema17. aprill 2015, 09:57
Nüüd ma saan Evelinist aru.
Onu Ruudi17. aprill 2015, 11:49
Jep! Raha eest kõigeks valmis!
vaatasin 17. aprill 2015, 09:57
ka saadet, poleks uskunud, et Rull nii pugejalikult käitub, paha hakkas, Priimägi läks veidi üle võlli, aga ta ütles välja selle, mida enamus meist mõtleb, tundus, et Võrno tundis vaatemängust mõnu
Juku17. aprill 2015, 09:56
Senini olen Priimäe reisisaateid, teleesinemise jne. vaadanud aga Õhtu saates jättis väga ebameeldiva mulje. Viisakus peaks avalikus esinemises ikka peale jääma. Oleks kusagil pubis, arusaadav, aga teles, selline tunne, et oleks nagu "laksu " all. President jäi seetõttu nagu teemast kõrvale. Ainult suur viha paistis millegi vastu…….
ei17. aprill 2015, 09:56
kuulu jah meie hulka,eestlane ta pole mingil juhul-otsast otsani jänki
Avo17. aprill 2015, 09:56
Viimasel ajal on hr presidendi jaoks kaks seisundit, milles ta konstantselt viibib. Üheks on pidev teravmeelne säutsumine ja intervjuude andmine. See peaks jätma mulje kui vaimukast ja kaasaegsest presidendist.
Teine seisund on kaeblemine, et tema sõnu ei mõisteta õigesti, tõlgendatakse valesti, ei saada aru. Antud seisundi võttis tähelepanuväärselt täpselt üle ka peaminister. Kahjuks väljahüütud mõtet tagasi ei kutsu ja kirjapandud sõna ära ei kustuta, higista palju tahad.
kas17. aprill 2015, 09:55
joovet kontrolliti enne saadet
17. aprill 2015, 09:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kivitu17. aprill 2015, 09:59
õigust räägid ants.ilves on meie suurim turvarisk.
Härra Ilvest tuleb kiita ja kiita17. aprill 2015, 12:48
Tema oponendid on mõttetud ja halenaljakad hädavaresed.Huvitav keda sellised järgmiseks presidendiks pakuvad ???
JAH17. aprill 2015, 13:57
Priimägi Presidendiks! Ja ilma naljata, selline väga tark mees sobib sinna!
eee17. aprill 2015, 15:08
Olen 100% nõus! Väga hästi ja õigesti öeldud!
eee-le17. aprill 2015, 17:10
oleks alles pededel elu
vaskuss17. aprill 2015, 09:55
Presidenti huvitab ainult enda heaolu ja soe koht europarlamendis.
Ilves on ameeriklane,elu ja planeedi isand17. aprill 2015, 09:54
ja temasse peab suhtuma nagu Jahvesse ja Allahhi !!! Ta ikkagi ülim kõigest,parim ja kõige targem jänki.
Maarjamaa kaabakatel ja kräppidel on vedanud selle suuuuuure misteriga.
Misteri kaunis unistus on saada kuidagi siia vene sõjaväge,siis tema omad pruugivad oma aatomipommi- muidugi mõista ainult rahu otstarbel.
Selle unistuse nimel teeb ta palju.
vahkviha17. aprill 2015, 09:53
Primägi ju vana keskkommunist ja see keskeakonna viha Ilvese vastu pulbitseb tema soontes.Ja eks omasooliste maailm ei sobigi hästi kokku heterode maailmaga.
kiku17. aprill 2015, 10:04
..aga mulle meeldis ütlus selle kohta et Ilves pole huvitatud enam ühestki naisest, muide nendes ringkondades kust Priimägi, pole ka Herr I võõras :)
tähelepanelik17. aprill 2015, 11:32
See ütlus, et I-l pole naistega asja hakkas ka mulle väga kõrva. Üldse jäi mulje, et öelda oleks väga palju rohkemgi ja see tekitaski temas pinge, et ta ei tahtnud päris kõike ka avalikkuse ette laduda.
17. aprill 2015, 11:48
Aga ehkongi selle kiviall vähid,et Ilves eelistab Sooäärt.
Kerli19. aprill 2015, 15:44
muidugi pole võõras
haritud, aga ei näi17. aprill 2015, 09:53
Ebaviisakalt käitus, lihtsalt labaselt. Presidendi kohta ei öelnud isegi Savisaar viimati nii koledasti. Oleks see mees (Priimägi) endastki lugu pidanud, poleks ta nii öelnud, ta ei pea mitte kellestki midagi. Meie president on just rahvusvaheline mees, igal riigil sellist vastu panna ei ole, Aga ju ta rääkis partei sõnu, kesk ennegi sõimanud presidenti.
labane mats17. aprill 2015, 09:53
jätku sellised arvamused endale.kui keegi narr on siis priimägi ise.vananev valgesse riietatud ennastäis p**e.
lõpuks17. aprill 2015, 09:53
ometi ütles keegi välja, et kuningas on alasti ...
halloooo...17. aprill 2015, 09:52
See priimägi on tähelepanu puuduses kannatav taat...Olgu Ilves mis on,aga see mees on täiesti sassis.Vaatasin ka saadet...Rull on ikka viisakam ja tundus ka palju targem,aga tsirkust ja leiba on rahvale vaja..hihiii
sugulane17. aprill 2015, 09:52
HÄRRA TOOMAS HENDRIK ILVES ON EESTIMAA PARIM PRESIDENT !
varsti häda käes17. aprill 2015, 09:54
Paremat pole jah kusagilt meil võtta.
On küll!17. aprill 2015, 10:40
Vist oli nimi Romeo Kalda.
aare17. aprill 2015, 09:51
kui see priimägi ei austa presidenti siis ei austa ka eesti rahvast tõbras eile mölises ka vene keeles käi välja
aarele17. aprill 2015, 11:30
Kelle president on ilves (sihilikult väikese tähega)
Eesti rahvas teda ei valinud.Mingu koju tagasi.Poluvernik.
urr17. aprill 2015, 15:44
aga kas president eesti rahvast austab ?
Antsu vend17. aprill 2015, 09:51
Vaatasin ja mul oli Priimägi pärast häbi. Puudus isegi elementaarne viisakus oponendi, vestluspartneri vastu. Piinlik. Vahelelõikamised ja räuskav kõnepruuk. Äärmiselt ebasümpaatne tegelane.
orjamentaliteet hakkab hääbuma ?17. aprill 2015, 09:51
selleks hõimlased ta eestisse saatsidki, kuna usas polnud seesuguse narri jaoks isegi külakogukonna õuenarri kohta pakkuda. Siin näed, sobis lausa presidendiks. Eestlane ju alandlik tola, kes vaikides kõigile pugema kukub ja omaenda raha eest "onia" projekti nime all isegi tolleaegset valimiskampaaniat rahastas.
Sergei17. aprill 2015, 10:27
Tere alandlik tola :)
ants17. aprill 2015, 09:49
Hr. Priimägi, Te olete julge mees ja tänud selle eest. Ometi julges keegi ka tegelikkust mainida. See on tõesti nii. Aga keegi ei ole julgenud senini sellel teemal sõna võtta. Meie riigile ei olegi presidenti vaja. Ta nagunii midagi ei otsusta, vaid kulutab rahva raha nii enda isiklikuks otstarbeks kui ka oma Ärma talu ülalpidamiseks. Peab seal isegi teenijaid.Te olete tubli, hr. L. Priimägi.
no17. aprill 2015, 09:48
ometi ütles keegi välja selle mis mina arvan meie presidendist.Priimägi pani täega kümnesse!
setu17. aprill 2015, 09:47
Isegi kui ma olin mõnede hr Priimägi mõtetega nõus, mind väga häiris tema käitumine, kui teisel inimesel ei lasta oma mõtet lõpuni rääkida ja pidevalt on vaja vahele haukuda. Häbi!!!
eestlane17. aprill 2015, 10:43
Üldjoontes ei meeldinud mulle ka see Priimägi liiga emotsionaalne käitumine, aga teisiti poleks ta saanudki seda välja ütelda, mida ta ütles, on aga tõde, eesti rahva jaoks valus ja kibe tõde- meil pole oma presidenti, meil jänkist ampelmann kes säutsub ja nätsub.
no17. aprill 2015, 11:45
kui sul oleks 1/100-ki tema haridusest, võiksid õnnelik olla!
Jopanu17. aprill 2015, 13:47
Jajah, aga sul ju endal see va´ kirjavigade asi manu. Äkki lased ära parandada ja õpid grammatikat. Peale kooli lõppu ei olegi President nii paha.
17. aprill 2015, 14:52
Aga ongi poluvernik,ema ju venelane.Võetud Ärma tallu kasulapseks ja abielus olnud Eesti mehega.
kas17. aprill 2015, 15:05
tahtsid öelda, et haridus matsi ei riku?
oks18. aprill 2015, 23:04
Pätsi ema oli ka venelane ja mis siis sellest. Leningradist oli toodud salaja villavakas praeguse presidendi ema Ärma tallu pärijaks, isa pidi tal tark mees olema ka vist mitte vene rahvusest. Igal on oma saatus. kui Ilves sooviks edasi president olla, oleks tal kindlasti küllalt toetust