Inimesed

Elu hullem kui "Õnne 13": Marika Korolevi eksmees võttis naise arvel hiigellaenu ega maksa alimente (213)

LISA KOMMENTAAR

liisu31. märts 2015, 13:24
27.03.//10.04. kellegi kommentaari kopeerinud nimetu on vist võlgniku kamraad; ehk on "ametivend"?
minul 30. märts 2015, 13:35
üks küsimus. Kas te teete järeldused ajalehe artiklit lugedes või on teil oma info?
möhhh29. märts 2015, 23:37
hm,oleks nagu vastaspoole enda kirjutatud...?
Juts29. märts 2015, 12:48
Kuule mees... Mul on üks krdi hea idee. Aga pank ei anna laenu kahjuks. Teeks nii, et mina võtan laenu, sina annad tagatiseks oma ja vanemate korteri ning kasumist luban 70% sinule. Saada oma kontaktid siia kommentaariumi ja võtan kohe ühendust.
aga ("noormehele")28. märts 2015, 17:12
sa pole mingi noormees, targutad nagu mingi krõhva.
Publik irvitab laialt28. märts 2015, 13:38
Üks prantsuse esinduse parasiitametkonna lakeidest pandi tööle....IRW
Kuule, marl, kas sinu mehike ka eesti riigikodanike arvel seal parasiteerib?
On seal prantsuse esinduses kõigil naistel elukaaslased "muidusööjateks" saanud?
Soovitus28. märts 2015, 13:35
Loe lugu läbi, siis saad teada, kes seda laenumakset maksab....ja siis sa ei pea siin lollusi küsima
Võhik28. märts 2015, 08:41
Ma nägin saadet ,aga seetõttu,et ma sellest hr.Raulist varem midagi ei teadnud,jäi arusaamatuks tema leskmehe staatus.Millal siis tema laste ema suri?
Kersti Eensaarega abiellus ta siis,kui oli suhtes Marika Koroleviga.Eks siis on ju pr.Kersti vaheletrügija ja mitte Marika.Kas ei ole nii?
to 21.1528. märts 2015, 04:00
Miks peavad vanaduses laste uste taga roomama ? Nad saavad vast ikka pensioni.
to valin ka edaspidi EKRE28. märts 2015, 03:25
Mis mõttes sünnitamata naine ? Marikal on ju tütar vanem, kui poeg.
Mats27. märts 2015, 19:25
Eesti kohtus on asutus kes annab tavalisele inimesele paberi. Ja ütleb: "Jah, sul on õigus". Küsib selle eest veel rahagi. Seda kas sul selle paberiga midagi peale on hakkata on juba sinu enda asi. Kui tahad võid seda ju igapäev lõunalauas supi asemel ja õhtusöögi asemel oma lastele ettelugeda, või siis sellest hulga koopiaid teha ja lapsele taldrikule serveerida. Igal juhul on meie riigiisad veendunud, et laps saab sellest paberist enda kõhukese ilusasti täis söödud.
Ainult FEB fondi isandad leidsid, et kohtu poolt neile antud paberiga ei saa midagi enamat teha kui korra WC käia. Nemad ikka leidsid, et riik peaks rahva rahaeest neile tekitatud kahju kinni maksma.
raivo27. märts 2015, 18:20
vabandan,tegelikult uus mees ei pea kinni maksma marika maja ja ülal pidama tema eelmisest suhtest last.
Pealtpanija...27. märts 2015, 17:16
...tahtis riigitelevisiooni kulul Pariisi lennata ja elada seal laia elu, reportaazi tegemise sildi all. Juba otsiti ilusamaid hotelle ja vaateid, aga võta pepust, Rannu soovitas Pealtpanijal hoopis peegli ees ennast imetleda. Lend ei teostunud, solvumine oli liigagi suur ja sellepärast tegigi Pealtpanija uskumatult mageda ja ühepoolse loo, a la... me ju ei saanud teiselt poolelt intervjuud! Kuigi intervjuud pakuti, aga aprillis. Vaggel tegi lihtsalt ennast lolliks, muud midagi.
raivo27. märts 2015, 16:40
marika jutt on õige,aga ta ei ela vaeselt ja ei sõida mitte kõige odavama autoga ja ta meeski ei ole kõige vaesem.ma lihtsalt tean seda.
rannu 27. märts 2015, 16:14
mu firmad on ju tegelikult varatud.väja maksmata dividendid on ainult paberil.kui maksuamet viitsiks natuke kaevata!
tr27. märts 2015, 14:59
Ooo... milline äratundmis rõõm :) Ka mina maksan oma eksi laene ning ootan alimente. Ometigi on mul KÕIK kohtuotsused mõlemapoolsete allkirjadega. See kohus .... mõttetu aja ja raha raiskamine. Lõpptulemus on see, et eks elab vägagi laia elu, reisib, tegeleb kalliste hobidega jne. ja mina, paljulapseline, maksan nii enda, laste kui tema eest. Kus on ausus??? Polegi! Kedagi ei koti ausus, oluline on, et papp laekub panka ja lapsed oled söönud!
eimi27. märts 2015, 13:52
Mis imemees see Rannu on, et naised tema pärast arust ära on...
kkk27. märts 2015, 12:45
Ega elukaaslase või abikaasa käest ei saagi seaduse järgi midagi võtta, aga kui inimese koos elavad, siis paratamatult nende ühine kapital makstava elatise võrra väheneb siiski paratamatult.
Marikal27. märts 2015, 11:21
peaks ikka kaks last olema. See 10-a poiss, kes Rannu oma ikka teine laps.
valin ka edaspidi EKRE27. märts 2015, 10:16
Kokkuvõte : häda kapitali saada oli nii suur, et selleks kasutati ära oma vastsündunud poeg ja poja sündi kasutati ära poja ema mõjutamiseks. Raha saamise nimel tehakse ikka imeasju. Mis ühtlasi näitab, kui kallis on kapital. Sigitan naisele lapse selleks, et kasutada tema maja pangalaenu tagatisena.
Jutust võis aru saada, et mees oli eelnevalt lesk ja kahe lapse isa.
Ilmus välja parem partii riigi ülalpidamisel oleva nn diplomaadi näol.
Marika Korolev läks välise glamuuri ja mullipuhumise õnge. Temal oli kapital, vallaline, sünnitamata naine, teisel oli mull ja kogemus. Nüüd on Marikal kogemus ja teistel tema kapital.
Eesti välisministeerium on üldse lurjuste kodu, nii kuidas peremees ees, nõnda alluvad.
Ilmselt oli teie mulli puhuv lapsesigitaja mõne karjäärikommu poeg. Need oskavad manipuleerida ja jätta muljet.
ma27. märts 2015, 09:59
Paet pole välisminister, ta on europarlamendis.
Kalev27. märts 2015, 09:54
Paneb ikka imestama see riigikene.Selle eest et naist kodus pole, makstakse veel
palka.Tõesti pätiriik.Jumalat ei ole olemas! Kui oleks ,siis oleks ta Eesti riigis tehtud
lollustele ammu käe ette pannud.
27. märts 2015, 08:41
Sa rannu oleksid võinud aumehe moodi oma nõuded täita, oleksite mõlemad kerstiga sellest meedia tähelepanust pääsenud, nüüd aga....mina ilmselt teie olukorras valiksin vabasu..!
Nat27. märts 2015, 00:28
Tee ära, Tark Pea! ;)
Me ootame juba ammu siin Pariisis uut konsulit Kersti asemele ;)
JUHAN27. märts 2015, 00:26
Kuidas sai nii sinisilmselt käendada meest, kes oli teda juba kord petnud, mullikesi ajanud? ( Rääkis ühte, ise abiellus aga 2 päeva varem kellegi teisega). Kui isa tõesti soovis poja tulevikku kindlustada, miks ei kinkinud ta siis mõnda oma ettevõtet või osakut pojale, ei kirjutanud seda tema nimele? Või kui võttiski pangast laenu, miks ta seda laenu siis mõne omaenda kinnisvaraga ei taganud? See kõik pidanuks kahtlust äratama. Aga ilmselt psühholoog oskas armastusele, tunnetele kui ka kasulootusele (poeg saaks rikkaks) välja mängida. Sinisilmne naiivitar, mis muud.
to noormees. Oled vist tõesti noor.26. märts 2015, 21:53
Võib olla ka selline tappev armastus, mis varjutab kõik.
kulla lõhverdis26. märts 2015, 21:20
ega ta sinna korterisse ja voodise SISSE EI MURDNUD, vast peremees ikka ise kutsus?
Ja kui seejuures peremees veel jättis mulje, et on leskmees, siis kuidas pidi selles kutses midagi kahtlustama?
muna26. märts 2015, 20:18
sulle jääb küll ainult kaasa tunda, kui selliseid inimesi imetled...
Noormees26. märts 2015, 19:32
Kus oli enne see kaebus ja teema - nüüd peale valmisi hakkas tulema sellist halamist... ise süüdi!
Andke andeks aga tõepoolest valige partnerit... kui on kahtlus siis usalda mõistust mitte südant!
õie26. märts 2015, 19:08
ei saa aru pangast, miks rannu käest laenu ei võeta
maali26. märts 2015, 19:07
sina kersi - hoia oma suu kinni ja häbene
ei26. märts 2015, 18:25
aita nuud kui raudkuul silmevahele, paukkpadruneid 'rge kasutage palun
paneb imestama26. märts 2015, 18:24
et Eestis näitjete palgad nii kõrged on, et saab endale 1000 eurost laenumakset
xxxx26. märts 2015, 18:17
Eks nii ongi et enamus meie riigi tippametnikest on sisemiselt väga mädad ja ausad
süüakse välja
Maali26. märts 2015, 17:28
OSKAKSIN MINAGI LAIALT ELADA KUI TUHANDEID ILMA VAEVATA SÜLLE SAJAB,
maret26. märts 2015, 17:17
esimesed kaks on aferisti õekesed tõesti
taevake26. märts 2015, 17:14
mõtlesin et Marika on süütu kannataja-----nüüd kommentaare lugedes ei tea mida mõelda------aga nagu Alma ütleb----pole küll minu asi ---aga-----.
kahjuks26. märts 2015, 17:09
ülsegi mitte ebatüüpiline olukord vaid järjekordne näide sellest milline seadusetus Eestis valiseb. Mahajäämuse taset näitab täiega see kuidas oma õiguste eest seisjad lihtslat kapriisitsejateks tembeldatakse jne...
talleke või mitte, aga26. märts 2015, 16:56
vaevalt ta nüüd seda Rannu-meest vägistas, mille tulemusel Korolev ja Rannu ühise lapse vanemateks said. Nagu ma aru sain, siis see Raul Rannu valetas Korolevile, et on leskmees ehk siis ütles, et tema kahe lapse ema K. Eensaar on surnud, kuigi too oli vägagi elus.
26. märts 2015, 16:52
xxx26. märts 2015, 16:51
Kõrvaltvaatajana oleks mul Tallinna kinnisvara kohta küsimus: kui laenu antaksa ca 235 000 eurot, siis kinnisvara väärtus peaks olema vähemalt kolmandiku võrra suurem, s.o. vähemalt 310 000 eurot. Kas Tallinnas on palju niisuguse väärtusega maju, ja kas ka Marikal? Või on mingi jama mängus?? Kui müüa see kinnistu maha, jääks peale võla maksmist veel raha ka uue kinnistu soetamiseks...
mina ka26. märts 2015, 16:40
olen kuulnud kunagi sahinaid, et Rannu üritanud omal ajal Venega relvabisnesit teha, nüüd siis pooldiplomaat Pariisis :) . Värvikas seltskond see meie diplomaatiline korpus.
Mailike....26. märts 2015, 16:33
Ah soo,et peaks pättide üle veelkadedust tundma,on ikka loogika.Ja nii peabki elama,teiste kulul ja rollotades.sellepärest siis meie riigikene allamäge veerebki,kogu reformi taktikat kiites.
Karma26. märts 2015, 16:16
Miks peab varast kadestama ?
marika26. märts 2015, 15:11
see oli äärmiselt loll tegu, et lasid sellise asja meediasse----saad ainult --või peaaegu ainult negatiivset vastukaja enda aadressil
tahaks teada26. märts 2015, 15:10
Kunagi sai loetud Inno Tähismaa blogi. Seal siis tema juristist abikaasa Irja torises kurjalt,et t e m a sai Ameerikast miljonipärandi, aga riik tahab tema töötu abikaasa Inno alimendid sellest pärandist maha arvata!?Oli kole nördinud, et võõraste laste alimendid perekonnaseaduse alusel t e m a rahadest võetakse! Kas see seadus siis konsuliproua kohta ei käi, ikkagi ü k s pererakuke ja ühised kohustused? (Kuigi mulle selline seadus isiklikult ei meeldi)
MMM26. märts 2015, 15:03
Ega sellist luksust ei saagi naised omale lubada, et igal ühel on oma mees. Vanasti olid Masin-traktori jaamad. Põldu hariti ikka kollektiivselt. Miks nüüd tahab iga naine olla nagu kulak, kes kasutab üksipäini üht meest? Vahelduses peitub lõbu!!
väike parandus26. märts 2015, 14:52
mitte eksmees---ekselukaaslane või eksarmuke või ekspartner
Lainele26. märts 2015, 14:48
Proovige mõista, mitte hukka mõista. Kui ei õnnestu, proovige veel.
Tark Pea/// Mida te siin jahute? Teema tuleb lekitada oskuslikult mõnda Pariisi ajalehte ja asi nudi.26. märts 2015, 14:33
Sellise ajalehe leidmine on kukepea.
Jah26. märts 2015, 14:25
Toer oleks kui teiste mõnitajad bakteri saaksid.
Eesti aitab mehi26. märts 2015, 14:24
Kolmikliit jõudis just kokkuleppele, et Eesti Vabariik maksab elatisraha võla - oota väheke.
Nikitseja-nakitseja26. märts 2015, 14:24
mari / 07:51, 26. märts 2015
Ilmselt on mees väga hea manipulaator.
'''
NO SELGE SEE, ÖELDI JU, ET JURIST-PSÜHHOLOOG HARIDUSELT.
aga26. märts 2015, 14:21
kuidas saab välisministeerium sellistele vusserdajatele veel palka maksta,,kas siis hr.Paet ei suuda midagi ette võtta,Masendav. Ja ei saa aru aru kersti eensalust.kes sellisest mehest kinni hoiab,USKUMATU.
UHKE punaorav26. märts 2015, 14:11
Maanaine26. märts 2015, 13:49
Kõik ei põgene välismaale. On ka siin kohapeal kes aitavad varjata elatise võlglast ja töötab täiesti riigi palgal. Varem kaubandusest raha varguse pärast vallandatud ja nüüd ARKis teistele näpuga rida ajamas ning kinnisvara soetamas. Kus nüüd raha tuleb? Kas toetab elatisvõlglasest isa või on töökoht oma suure palgaga või ehk pistised.
See on õige, et ükskord saavad ka sellised oma karistuse sealt kus ei oska oodata. Küll saatus tasub nagu öeldakse.
ja veel, Kersti26. märts 2015, 13:23
loodetavasti leidub Marikal hea sõber (ka talle tundmatu), kes selle kammajaa ja kohtotsused prantsuse keelde tõlgib ja Pariisi saadab.
Siis naerab sinu üle juba kogu EL diplomaatides korpus. Ja su meest ei lasta korralike majade eesruumist kaugemale.
sama tähelepanek26. märts 2015, 13:14
kultuurseid, soliidseid ja ausaid inimesi leidub diplomaatide seas haruharva - isegi saadikute seas. Mõneti on hea, et eestlased seda ei tea, sest nad arvavad, et sellele tööle saavad parimatest parimad...
Piinlik on, kui selliste üle asukoha-maal tagaselja naerdakse - see ju kujundab suhtumist ka meie riiki.
Pole üllatav, et VM selle loo peale midagi ette pole võtnud.
Seetõttu Marikale soovitus - kogu see teema tuleb teha teatavaks hoopis Prantsuse Välisministeeriumile (saatkond jätke vahele, neil pole hea kombe kohaselt õigust asukoha maa asjadesse, eriti era-asjadesse sekkuda), kes edaspidi eesti "diplomaatidele" hoolikamalt akrediteeringuid hakkab andma.
Ei ole siin häbeneda midagi - kui Prantsuse salongides üht retsidivist-alimendijooksikut enam vastu ei võeta, peab kodumaale naasma ja lapsele võlguolevat raha teenima hakkama.
to MAILI26. märts 2015, 13:05
mis kadedusest sa räägid?? kas arvad, et eesti inimene on kade huijaritele?? nimi on sul vanainimese oma, aga aru on nagu deb...l.
ja mitte ainult abikaasaga,26. märts 2015, 13:04
vaid on vist muidki sugulasi soojale diplomaadikohale sokutatud.
Nimelt leidub Pariisi saatkonnas veel üks nais-Rannu:
http://www.est-emb.fr/est/saatkond
EV avalikus sektoris vohavat klannipõhist personalivalikut arvestades ei usu, et tegu on vaid nimekaimuga...
Muri26. märts 2015, 13:02
Jõudu Marikale! Seda asja tuleb täie hooga edasi ajada, et ükskord ometigi mõni pätt oma tegude eest ka vastutaks. Võttis laenu, laristas ära, maksku siis ka kinni. Laps tuleb siis ehk meelde kui vanaks jääb ja abi vajab. Aga laps kasvab ja küllap oskab omad järeldused teha. Kui Marika jaksab võidelda ja võidab, siis see on abiks ka teistele, kes kunagi valedesse meestesse armunud on.
Eesti riigi kulul mõnusat elu Euroopa pealinnades. 26. märts 2015, 12:54
... nyyd ma siis tean mis elu elavad diplomaaid oma abikaasadega.
MAILI.... Lihtinimesed lihtsalt kadetsevad. Kersti ja Raul oskavad elada nagu vaja.26. märts 2015, 12:49
Kadedus teebki vaesed vihaseks.
Maanaine26. märts 2015, 12:45
Kas tõesti Eesti riik ei hooli oma mainest?Muidugi peaminister sama totakas,polearuline Ligi ja partsi hüpiknukk.
no26. märts 2015, 12:39
huvitav jah, et need asjad toimuvad väga avalik-salajaselt.. Keegi ei mölise.
Maanaine26. märts 2015, 12:36
Pätt on pätt,tal ju kõik läbimõeldud ka tema praegune abikaasa pole pettusest puhas.Kõike arvestades oli see nende ühine projekt.Ilmselt ka varem hästi kavandatud alatus,aga tavaliselt sellised inimesed kas on teinud ja teevad selliseid sulitempe edaspidigi veel(perekond Haavelid)tulid vangist ennetähtajaliselt ja kohe hakkasid tegutsema.Valelikul riigil on ka petistel hea elu!
Ants,töötatööline Laari ajast26. märts 2015, 12:33
Vene ajal oleks kaabakad vangi pandud,nüüd on aga riigi esindajad-muh-hah-haa.
Braavo!!!26. märts 2015, 12:23
Tolle Kersti e-mailist Marikale jõudsin lugeda: "...Raulile laps kaela määrida" !
erki26. märts 2015, 12:19
Eesti vanasõnad sihukesed,et loll pidi ka kirikus peksa saama ja peale kaklust rusikatega ei vehita ja ehk leiad veel analoogseid?
Tänulik26. märts 2015, 12:14
Aitäh Marikale! Tänu selle eest, et avalikustasid oma isikliku elu probleemid, aga sellega tõid päevavalgele meie riigi tegeliku pale. Need, kes ringi sees, nendel kõik lubatud, tee mis tahad, riku seadust, varasta ja vassi- ei juhtu midagi-reform kaitseb. Tänu sellele, et Marika on näitleja, siis oskas ta väga selgelt ja faktidele tuginedes avalikkuse ees esineda. Marika, aga meiesugused, kes ei suuda seda ülekohut nii lõpuni võidela, näeme seda "omade" ülekohtust käitumist tihti. Kohtusse tavakodanik ju pöörduda ei jaksa. See on ju nii kallis ja kes seal ees istub?Jõudu ja jaksu sulle.
no26. märts 2015, 12:14
ja mis kõva äri siis ajas ka, sellest polnud juttu vää?
Aafrika eestlane26. märts 2015, 12:11
Olen erinevates seltskondades, väga erinevate Eestit välismaal esindavate inimestega kokku puutunud ja vōin küll öelda et issanda loomaaed on suur. Neid nn.esindajaid on padu lolle, ühte kitsast eluala valdavaid friike ja 100% aferiste. Ise nad muidugi sellest aru ei saa. Riigileib on nii magus.....
Mart26. märts 2015, 12:11
Jõudu sulle Marika, selliste inimestest nagu Raul ma ei salli.
Teadja26. märts 2015, 12:06
Kõik riigiasutused alates kõige väiksematest vargaid täis.
sellepärast26. märts 2015, 12:05
ühes ajakirjas intervjuus juba palju aastaid tagasi irvitas, et patt olevat patta s i t t u d a.
no26. märts 2015, 12:05
peeeris huvitav kärgpere jah. Aga kogu välisminni isikkond ongi ilmselt vääääga värvikas.
maali metsast..26. märts 2015, 12:00
Ma sain aru,et laps võis juba olemas olla,aga naine kellega mees abiellus ja ikka Marika juures edasi elas, ilmselt vaikis abielust,et laenu võtmiseks Marikalt maja pandiks saada.
Maarika sai sellest teada ju mehele saadetud õnnitluskaardist,kusjuures mees oli ju ikka veel Marika juures. Ilmselt oli sullerist mehel ja Kerdstil ühine petuskeem, et Marikalt maja tagatiseks pangale anda. Ja ärge siin irisege,et Marika selle nüüd avalikkuse ette tõi,sest nüüd tuli ilmsiks ka ,millise taustaga inimesed meid teistes riikides esindavad ja veel välisministeeriumi teadmisel,kus kohvitoas Marika üle irvitatakse. Kas see ongi reformikate tase!?
Huvitav oleks kuulata ministeeriumi kommentaari26. märts 2015, 11:56
proua Eensaar „... me saame välisministeeriumis veel kummalisemaidki kirju, mille üle kohvinurgas nalja visata. Mõned kirjutavad muidugi otse Obamale." Uskumatu, et selline tööstiil välisministeeriumis.
Mati26. märts 2015, 11:25
Loodaks, et Välisministriks saab inimene, kes pätilt EW Prantsusmaa konsuli abikaasa palga ära võtab. Sest pätt väärib päti palka ! No ja selline konsul võiks ka ehk näiteks .... Lätis konsuliks olla. Või muu sobivam amet.
määrib riiki26. märts 2015, 11:23
Sealt seeliku alt vist ei tule rohkemat kui pikalt saatmine obama juurde. Kuidagi väga masendav, sest välisteenistuses on Rannusid rohkemgi - Ruta Rannu, Rea Rannu... ei tea, kas on sugulased? Üks Helger Rannu kuritarvitas Vääna lastekodu rahasid kunagi - keegi ehk teab, kas on ka sugulane?
26. märts 2015, 11:19
JUSS26. märts 2015, 11:08
Väga inetu ja kahetsusväärne lugu igatahes. Mees on muidugi üks ............................... Aga ei saa jätta ütlemata negatiivse ka daami end kohta. Kui ilmnes, et mees on suller ja just teisega abiellunud, miks ta siis teda seepeale kohe pikalt ei saatnud? Suhted suheteks ja seks seksiks. Kuid tänapäeval on ka rasestumisvastased vahendid. Enne kui ühist last sünnitada peaks oma partnerit ikkagi juba pikemaajaliseltja põhjalikumalt tundma õppima.
26. märts 2015, 11:06
Loomulikult on piinlik eide seeliku alt rahva ette ütlusi andma tulla!
Juljus26. märts 2015, 11:00
Kurram, kui eide seeliku all nii lahe elu on, siis peaks isegi sinna kolima...kui vaid ananüümsus garanteeritud oleks, avalikustada ei soovi oma seelikualust bordelli, raisk häbi hakkab! Rongaisad ühinege kõik seeliku alla, puutumatus kindlustatud!!
Lp. MAILI.... Kas Teie mees on mingi kinnisvara, finants-, IT-, metsa-, kütuse-, transiidiärikas, või...?26. märts 2015, 10:58
Nagunii. Siis olete küll õnnega koos.
Kodanik26. märts 2015, 10:56
26. märts 2015, 10:41
muidugi Refi peded, paet on ju sama mis ansip. "kõrgel positsioonil" olevad on kõige suuremad pasapead, nendeni võim ei küüni nagu ka kolme firma varatule omanikule, sellised lasevad kõik üle. võimalik ainult banaanivabariigis
susver26. märts 2015, 10:37
muidu näib olevat tark ja ilus naine, aga teatud valdkondades nii uskumatult tutu-lutu.
MAILI.... Sina murumutt ära tänita, tahan kirjutan26. märts 2015, 10:31
MAILI, tahan ei kirjuta. Mingi murumutt pole mulle ütleja.
jutt jumala õige26. märts 2015, 10:26
Igayks, kes kannatab ylekohut tånu oma heausksusele, muutub ykspåev kurjaks hundiks ja endalegi vastikuks aga mis sa teed, kui selliste petiste vastu viha yle keeb...Tean endast kåest, olen tånu oma võlgu usaldamisele kaotand paremad sõbrad ja nyyd nad sarjavad mind, kui halb ma olen, õnneks polnud mul anda sellist summat, et oma edasist elu mõjutaks.
MAILI.... Marika tahtis kaval olla, ärimehe lõksu püüda tema rahakoti pärast.26. märts 2015, 10:22
Aga läks vastupidi. Tuli välja, et ärimees polegi rikas. Mina küll sellist viga omal ajal ei teinud. Enne tuleb ikka mehe tausta ka kontrollida, kui sa seda juba varem ei tea.
abikontor?26. märts 2015, 10:19
See on nagu minu elu. Pangalaen ja mehe hüpteek. Marika - sa võiksid avada nõuandekabineti, kus sama murega inimesi aidata. Vahepeal on tunne, nagu jookseks peaga vastu seina. Maksa ja maksa, aga lõppu ei paista ja see mille eest maksad, pole isegi sinu enda võlg.
kuulsime26. märts 2015, 10:18
ab / 07:59, 26. märts 2015
kas teise osapoole vastuseid ikka kuulsid?
**
Muidugi, soovitas küsijal-õigluseotsijal peeglisse vaadata! Vastas mök-mök nii mõnelegi küsimusele ja lõpuks saatis piltlikult öeldes sooja kohta.
just just 26. märts 2015, 10:16
arvas et ärimees sealt pritsib pappi aga seekord oli tyng ...... kui naine tõmbab mehe p.erse lohku siis on ta ettevõtlik ärinaine aga kui vastupidi siis mees on suli pätt ja kaabakas !!! miks siis nii ometi seltsimehed zoooovolinikud!!!
sa naed ja ei myrista26. märts 2015, 10:07
Sa loe veel kord voi kuula veelkord: Rannu pettis raha valja. Seadusega on ta kohustatud tagasi maksma, aga ei maksa. Kas sa nyyd said mottest aru?
Anti26. märts 2015, 10:05
Eespool soovitati omada häid juriste, kuid mis on neist kasu kui kohtud "sõidavad " teist üle. Miks oli vaja antud protsess kinniseks kuulutada? Kas tegu on väikese lapse ahistamisega või reffile lähedalseisvate inimestega? Riigisaladusega ei peaks küll pistmist olema.
arvuti trikitab mul26. märts 2015, 09:56
murueide jutt mõeldud "muretu / 01:06, 26. märts 2015" kommenteerimiseks.
ärka üles26. märts 2015, 09:55
teist osapoolt taheti väga ära kuulata, pealtnägija oli isegi nõus pariisi sõitma, aga see mees keeldus kohtumisest
murueit26. märts 2015, 09:53
Jah tõesti, saada raha selle eest,et sa k e l l e g i mees oled!? Sellise k e l l e g i ,kes oma Obama-jutuga on ülbus ja häbematus ise! No anna kannatust, Eesti riik! Siinkohal tuleb meelde venelasest töökaaslase ütlus: me hakkaks nii mõnegi asja pärast mässama,aga teie m e i l mässata ei lase ja ise ka midagi ei tee! Tõsi ta on.
mnjaa26. märts 2015, 09:50
Aga ärimehe naiseks oli ju vaja pressida. Uhke värk ikkagi.
MAILI..... Kas sa nipitiri eesti keeles kirjutada ei oska? Oled nagu mingi Maali maalt,26. märts 2015, 09:48
kirjaoskamatu töötu, hariduseta maakas.
07:59, 26. märts 201526. märts 2015, 09:47
No kuulsime, RANNE ÜTLES : VAATA PEEGLISSE, REPORTER, SAAD VASTUSE KÕIGELE. Veel ütles,et "nojah", "jah",
murueit veel26. märts 2015, 09:42
See käis Maili... jne kohta kell 09:23
murueit26. märts 2015, 09:37
See, kuidas sina alati siin oma nimekohta märgid, ei näita ammu sinu kohat muud ,kui "mis su palatinumber on?"
kersti...26. märts 2015, 09:35
..sa võid ju endasugustega seal kohvitoas irvitada, kuid su enda üle irvitab terve eesti!! Edu teile rauliga allamäge libisemast!
Merca26. märts 2015, 09:27
Dziisas..võlg jh 130..., aga maja oli tagatiseks, ja tagatis on suurem kui laen. Maja taheti müügiks panna, seega..
26. märts 2015, 09:26
Riik on vägagi süüdi taolistes lugudes!!! Ise see riik teeb neid seadusi, mis lasevad igasugu inimrämpsul kohustustele vilistada!
mel26. märts 2015, 09:25
ei saanud aru ühest asjast, miks marika 250000 laenu võttis kui rannukese võlg oli 130000 euri
uitaja26. märts 2015, 09:19
Aga see ongi see nn. EV, mida enamus ei tahtnud ja mille käpatäis parasiite on jõudnud lühikese ajaga mõttetuks muuta...kurb!!
rtfd26. märts 2015, 09:15
kuule ab,mida sa jahud,kui üks inimene on teise käest raha välja petnud,sest nii see ka on ju ,ja ka kohus on petise käest selle raha väljamakse kohustanud,siis halloo,millest veel rääkida.kui nii,et oled petis,siis tuleb ka kohtuotsust järgida.kui muidu ei saa,siis kas või kinni panna,kuni võlad tasa.kui firmad kanditi õdedele ,sõpradele või ükskõik kellele las need siis maksavad.ja KUI IKKA MUIDU EI SAA ,SIIS VIIA METSA JA KÜLL SEAL JUBA SAAB.mis kurat siin eestis toimub ja üldse aru ma ei saa mis kuradi kokkulepe see veel oli mis kohtus peale sunniti,et 25000-ne summa niipalju vähenes ,üle 100000 euro.aru ma ei saa.üks võtab laenu ja teine maksku siis tagasi.JA KUIDAS SAAB VEEL SELLISE ÜLBIKU NAINE,MUIDUGI ISE SEE NAINE KA SAMASUGUNE ,ESINDADA EESTI RIIKI VÄLISMAAL ???? järelikult on meie riik ka mäda,kui sellised esindajad istuvad riigiesindajana välismaal.SIIT VEELKORD MORAAL,ÄRA OLE KUNAGI ,KELLEGILE KÄENDAJAKS ,LAENU SAAMISEL,ISEGI ,KUI SEE ON SULLE LÄHEDANE ISIK,SEST SULLE TÕMMATAKSE LIHTSALT VESI PEALE ,IGAL JUHUL. HÄBI,HÄBI ,HÄBI !!!
ainuke mõistlik kommentaar...26. märts 2015, 09:12
lohhidele / 00:54, 26. märts 2015
milles see riik siin antud loos süüdi on? riik peab tulema seemendamistuhinas lollidel jalgu kinni hoidma? või tühistama kõik laenulepingud ja lubama tagatisteta laenusid võtta?
xxx26. märts 2015, 09:12
Rogavanemad tuleks sundkorras vangi panna ja ka seal tööle. On küll kohtuga elatis välja mõistetud kuid isa ei maks ja irvitab ülbelt näkku, et kohtutäitur olla öelnud veel, et naised ei pea saama seda mida tahavad. Sellised ametnikud koos rongavanematega vangi ja sundkorras tööle, et aidata võlglasel lapsele väljanõudmata raha maksta. Miks peaks maksumaksja ülal pidama selliseid ametnikke. Niikaua kui on olemas lähi sugulased või head sõbrad kes aitavad varasid rahasid karistamatult kantida ei muutu meil midagi. Ka neilt tuleb võtta. Meil ju pole riiki juba ammu. Midagi peab ju riigikogus kokku otsustama, kas ka toimivad või mitte. Eks nemadki seal pea ju kuidagi oma palga välja teenima. Ikka maksumaksja arvelt.
irw26. märts 2015, 09:11
pojale pandi nimeks raul ra egiptuse päikesejumala järgi. kus sellel naisterahval küll mõistus on olnud?
5+26. märts 2015, 09:04
kirp26. märts 2015, 08:58
Ah et nüüd on kohvinurgad?! Vanasti kutsuti neid punanurkadeks, kus paksem eliit end välja elada armastas.
Kuulaks hea meelega, mis saab edasi tübinna Kersti Eensalust hoopis. Meil siin väikeses Eestis teisigi "tublisid poliittädisid", kes avaliku kohmetu naeratuse kohvinurgas laginal esile toovad. Rannupoizz on end juba tõestanud. Võimetust jätkub tal olevat!
26. märts 2015, 08:49
Ma ei loe ühtegi surte tähtedega kirjutatud kommentaari, nii et jätka samas vaimus!
Nipitiri!26. märts 2015, 08:49
HÄBI JA VEELKORD HÄBI KERSTI EENSAARE PÄRAST!!!!!!!!!!.Sellise MADALA MORAALIGA inimesed esindavad meid siis úhes suuremas Euroopa riigis ,tule jumal appi! Et suitsu- ja kohvinurgas itsitada úhe tubli Eesti naise(jätame kórvale ,et Marika Korolev on tuntud näitleja ,selleks oleks vóinud ykspuha kes olla) úle ,kes púúab kätte saada ,mis talle ja ta lapsele óigusega kuulub,mille koheselt on ka kohtuotsused tehtud.Kuidas selline naine EV konsul ,kes elab EV armust ja sinna lisaks veel tema abikaasa,kes samuti on EV poolt maksustatav saavad niimoodi käituda ja nii madala moraaliga olla.Proua óigustab veel oma "HUIARIST"(soome keeles "petis"),óige naine pakiks kotid-kompsud ja saadaks Eestisse omi asju kordaajama ja alles siis vóid tagasi prii leiva ja vee peale tulla.Aga mis muud öelda ,et selline proua on sellise valiku teinud kui vaid seda ,et ju siis "púksis on kuldkepp",mis paneb kóik paikka ,et sellise petturiga oma marki täis teha ja toetust - abi pakkuda ja jääb veel aega pr.Korolevi úle ilkuda konsulaarosakonna niinimetatud" kohvinurgakeses"ROHKEM SELLISEID INIMESI EESTIT ESINDAMA!!!!
26. märts 2015, 08:48
Ei tea, kas sellel kerstil endal ka lapsukesi on? Sel juhul kaastunne neile!
26. märts 2015, 08:47
Riik on süüdi selles, et laseb kohtu otsust mitte täita.
tegus gigolo26. märts 2015, 08:44
Kui laste arvu võtta, siis see näitleja ja kohvinurga diplomaat pole ainukesed, kesa teda üleval peavad.
Kalju Virulas.26. märts 2015, 08:36
Jutuvestlusega,ei saa ühtegi probleemi lahendada!
-Selleks on seadused.
-Saamatud on kohtutäiturid:kui kohus on otsustanud,nii ja niipalju väljamaksta Korolevile,siis seda peaksid ka mõlemad osapooled tegema.
-Kui ükspool,jätab kohustused täitmata,siis tukast kinni ja pokri,võlga tuleb sellisel juhul maksta ka
vanglast.
-Aluseks on ikka seadused ja kohtuotsused.
K.Virulas.
Aga26. märts 2015, 08:36
Kuhu kadus see raha mis nö firma loomiseks võeti ja mille eest maja panti pandi???
mina26. märts 2015, 08:14
Ka mingi relvabisnis oli käimas mingiaeg:)
Delfis selline kommentaar, kopin siia, kui viidata siis vast pole ebaseaduslik 26. märts 2015, 08:05
"Kas polnud nii, et kohus määral lapse isalt Korolevile totusraha, kuid lapse isa palus ise seda kohtul mitmekordistada ja maksis nii laenu kui elatisraha."
Mis rumal jutt see siis nüüd on?Miks oli vaja sellisel juhul asju kohtus klaarida?
to mari26. märts 2015, 08:03
Kui sellisel töökohal töötava inimesega on võimalik nii kergesti manipuleerida ehk ära nõiduda, sees on küll meie riigi julgeolek ohustatud. Eks see hakka silma ka teiste riikide luureteenistustele. Ma arvan, et neis töötavad juba palju prohvesonaalsemad nõidujad, et omale vajalikku infot saada. Välisministeerium peaks oma töötajaid ikka hoolikalt valima. Kardan, et pigem on neile staatus ja võim pähe hakkand. Tavainimene on nende silmis kõnts.
ab26. märts 2015, 07:59
kas teise osapoole vastuseid ikka kuulsid?
mari26. märts 2015, 07:51
Ilmselt on mees väga hea manipulaator. Kui sellist kogenud ei ole, ei usukski. Viimane naine on nö. nõiutud- see ei saa millestki aru. Sedasorti inimesed on tegelikult üsna ohtlikud.
Ma26. märts 2015, 07:16
Oli ju kirjas, et saab elatist 200 eurot kuus.
Ma26. märts 2015, 07:14
Jääb mulje et oled ka meestelt ainult tillikaid saanud ja elad ennast siin välja. Alati on kaks osapoolt kui muidugi ei ole tegu katseklaasiga. Alati kuulatakse ära üks pool ja tehakse kohe ennatlikud järeldused ning hakkab sopa loopimine.
Juba26. märts 2015, 07:13
Eesti ajal oli käibel laulusalm.Ammetnikud kirjutavad eesti keelt vigadega ministrid on võitlemas lendavate sigadega!
loen siin26. märts 2015, 07:06
peavad roomama oma hüljatud laste uste taha leivatükki kerjama, aga uks jääb suletuks.
Nii, kuidas tegelikult on? Vanur vaeseke kukub rahatuna haiglasse ja meie RIIK kohustab geneetilise päritoluga lastel isake sealt omale koju viia. Või siis maksta kõrget hooldushaigla arvet. Maksmata, õigemini arve väljanõudmata riigi poolt see ei jää, toetudes meie seadustele.
k26. märts 2015, 06:59
Loe ja kuula ka mis inimene räägib. MEES MAKSAB IGA KUU AINULT POOL KOHTU POOLT ETTENÄHTUD SUMMAST!!!!!!!
ää26. märts 2015, 06:59
mis siis et pätt ja suli, aga ikkagi oma.
26. märts 2015, 06:55
riigiasutustesse pürgivadki pätid
raivo26. märts 2015, 06:36
mulle meeldis kõige rohkem see saadud vastus.tuleb obamale kaevata.ülbus on ikka piiritu.
ettepanek26. märts 2015, 06:30
Kersti ja Raul on nüüd kuulsad. Eesti Vabariigi Välisministeerium võiks eilsest ''Pealtnägija '' saatest teha kokkuvõtte ja saata selle kõigile Pariisis resideeruvatele diplomaatidele, et näidata, kui tublid ja toredad inimesed Eesti riiki esindavad. Kavatsen nautida igat senti, mida ma Rannude ülalpidamiseks olem maksunud.
26. märts 2015, 06:17
aga sina oled jälle arg mees. seelikus mees. või mida iganes. supinahk. poed seeliku taha peitu.
samas on muidugi hea, et ametnik oma ametikirjakastist vastab, et ametlik seisukoht on see, et eesti riik naerab selliste üle. siin on praegu see koht, kus eesti riik peab mõtlema, kas välisministeerium on osa eesti riigist ja mõelda ka selle üle, kes seal töötavad. võib olla tõesti otse obama käest tuleks küsida.
26. märts 2015, 06:15
kolm kriipsu on ilmselt raul ise. kes muu nii lolli juttu ajada saab.
sinu jaoks jah, oli ta lihtlabane armuke. aga nii oleks võinud naisele ka öelda, mitte temalt vara välja petta.
x-men26. märts 2015, 05:59
armas neiu,,tunnen kaasa, igasuguseid sulisid on olemas
jah26. märts 2015, 05:37
to VIHANE ,,JA VAENE KODANIK, 26. märts 2015, 05:29
Räägid nii, et jätad otsad lahti. Paku lahendus KIVIMEES. Siis oled kõigi sõber.
to VIHANE ,,JA VAENE KODANIK, 26. märts 2015, 05:29
Räägid nii, et jätad otsad lahti. Paku lahendus KIVIMEES. Siis oled kõigi sõber.
khmm26. märts 2015, 05:28
Sel Pariisi provval peab küll suur meestenälg olema, et sellist shitapead oma kodus toidab ja kaitseb.
kodanik26. märts 2015, 05:26
Äärmiselt kahetsusväärne, et Kersti Eensalu -Rannu esindab Eesti riiki. Kas me sellist Eestit tahtsimegi????
Tjah26. märts 2015, 02:18
Eks seda va "sunnimehhanismi" on arutatud ju pikka aega. Iseasi kuidas see toimiks. Mina lõikaks "sunnimehhanismi" käivitajal/kasutajal/tellijal esimesel võimalusel kõri läbi. Lihtne.
selliseid26. märts 2015, 01:23
muretu26. märts 2015, 01:06
Elatist tuleb maksta pool miinimumpalgast ja kui Rannu 200 eurot maksab, siis kõik ju korras, muidugi kui laps pole erivajadustega. Kui Korolev oma maja Rannu laenu tagatiseks pantis, siis loomulikult peab ta vastutama nagu kõik teisedki. Miks tema peaks erand olema. Selles ju seaduse mõte ongi- Muidugi siga mees, kui laseb naise maja oma võla katteks maha müüa. Ja see maksumaksja 600 eurot, mis Rannu saab, ajab lausa marru. Küll on alles seadused.
lohhidele26. märts 2015, 00:54
milles see riik siin antud loos süüdi on? riik peab tulema seemendamistuhinas lollidel jalgu kinni hoidma? või tühistama kõik laenulepingud ja lubama tagatisteta laenusid võtta?
Aadu26. märts 2015, 00:51
Kui imelises maailmas elame . Kõik tundub nii lihtne ja arusaadav , kahjuks oleme kasvanud sellisteks nagu meid on kasvatanud kodu ja ühiskond . Oleme uhked oma saavutuste üle . Ka ilusad ja rikkad nutavad. Kui imelik ka see pole , nii palju tahame endale õnne , seda vähem seda saame kahjuks . Soetada endale pere ja see jätta maha ,et kuskil ootab meid parem tulevik ! Üks elu elada ja naudime seda täiel rinnal ,aga kui hakata aru saama asjadest hiljem , kelleks kasvavad need lapsed ? Kellekile ei lähe korda , peaasi et minul oleks elus hea . Aga ei nii kergesti see ka ei mõõdu , vastutada oma tegude eest tuleb ja karistajateks saavad olema teie enda oma lapsed ,kelle elu te ära rikute . See uus isa ei asenda oma isa ja karistada saab see ,kes esimesena mütsiga viskab .Pere loomise põhimõtted ja arusaamad ,tuleks hakata uuesti selgitama . Need järjest karmimad seadused , kas uus kasvatuspoliitika? Kahe kange kooselu ,ei vii kuhugile . Mis kohustused peaksid olema mõlemal ,hirmu tasandil me ju elame , see ei anna aga meile arusaamist ,kuidas peaksime elame ja toime tulema . Lihtne on lasta jalga ja leida teine , kes vähem viriseb või vingub . Aga see on kinni meie arusaamades ,mida oleme saanud oma vanematelt ,kasvavad vähemalt samasugused nagu olime meie ,hea seegi . Aga nendes teadmistes jääb väheseks ja tuleb hakata tegelema endaga ja leida vastus oma küsimustele . Ka kui tahate vastust ,siis seda õiget on vaja aega ja lahti lasta sellest milles nii kinni olete .Aeg ennast muuta ja arendada .Kes elus on üks kord eksinud , see suudab ennast paranda ja püüab ennast muuta . Seda muidugi kui ta suudab hakata vaimselt muutuma ja talle on antud võime ennast muuta ja eksimustest aru saada, Aga kes aitaks need asjad ilma kohtuta lahendada?
tt26. märts 2015, 00:30
Sellised korolevid ja rannud toidavad meie majanduskasvu! Mõnes mõttes on tragikoomiline, et kõrgelt haritud naised lasevad pidevalt äparduvatel "ärituusadel" end niimoodi koorida. Ühel on kirjaoskus ja arusaamine reaalsest elust koolist natuke külge hakanud, teisel kõvad diplomid taskus, kuid ühiskonna realiteetidest pole aimugi. Kas tõesti käitus emand nagu tibist poemüüja, kes omanikuga voodisse ronides loodab selle rikkusele ligi saada? Igatahes pidi Korolevil kiiver peas olema, et nii mitu korda reha tallates asja olemus tundmata jäi! Antud juhtum on võimas reklaam kehtivale Perekonnaseadusele läbi tibinduse prisma. Advokaadis suplevad honorarides, laps ei ela kah vaesuses -ainult poliitikud peaks nurgas häbenema, kuid neil pole selleks aega, sest uued praakseadused ootavad vastuvõtmist....
Dr.26. märts 2015, 00:13
Kui lapsed üle jõu käivad, siis pole neid vaja ka teha!
///26. märts 2015, 00:12
Korolev-Pihelpuu pole nii süütu talleke midagi. aga näe, hea näitleja!
hmm...25. märts 2015, 23:40
Kehalise õpetaja?! Tüdrukute? Alaealiste...
hmm...25. märts 2015, 23:39
Kehalise õpetaja?! Tüdrukute? Alaealiste...
Urrr25. märts 2015, 23:02
Riik hõiskab, et võtame juhiloa jne ära elatisvõlgnikelt aga nüüd näitab tegelikku palet kuidas kuseb kõigipeale....
köhh25. märts 2015, 23:01
Kas ema toetab last omalt poolt sama suure summaga? - 460 eurot kuus? Lapsel kulutada kuu aja peale 920 eur??? TASE!!!
....25. märts 2015, 23:25
Isa ise pakkus sellise summa minu teada
.....25. märts 2015, 23:31
no näed, maapealses elus ei ole garantiisid, kõik võib muutuda
D'O.25. märts 2015, 22:53
Sellised nneed Reformikad nig nende toetajad ONGI!! Vassivd, valetavad ja varastavad ning oma kodanikukohuseid EI täida ning kasutavad oma kõrgeid sidemeid, et kõike maha matta ning olematuks teha! Nüüd siis veel koguni diplomaatilise korpuse varju pugemist ka lisaks!!!
mis riigis me elame??25. märts 2015, 22:52
Ja samas jätkub jultumust, kaevata ohver kohtusse kelmi abikaasa poolt, kes esindab konsulina Eestit Pariisis
Kohtunik Kõps25. märts 2015, 23:12
õige tegelikult, kolmas, asiasse puutumata isik on pandud suppi sööme. Hakkama algusest peale, loe tekst korralikult läbi, kes kelle kohtusse kaebas, kõik on juriidiliselt õige
Ehh!25. märts 2015, 22:39
Mitu naist on vastutaval ministril Paetil? Samaaegselt. Ja lapsedki sûnnivad korraga. Mis vastust te sealt ootasite?
Ly25. märts 2015, 22:29
Rannu - Nannu, kõik tuleb tagasi ja palju valusamini. Ah, nüüd näitad ennast varatuna ja kuidas Sa julged meie Eestit esindada, häbi ei ole. Marika, Teile jaksu ning teadke - ülekohus ei seisa kotis. Rongaisa, ole mees ja täida oma kohust.
Kes kohtunik?25. märts 2015, 22:28
Kes oli laste asjas kohtunik? Kas vähemalt keegi normaalne ja arusaaja?
jama25. märts 2015, 22:11
vöitle Marika kogu hingest,et töllmokale koht kätte näidatakse ja see endine mees on ju nagu mammapoeg poeb eide selja taha peitu,aga igal oinal on kord oma mihklipäev
25. märts 2015, 22:09
Eksmees on nüüd küll palju öeldud. Pigem juhusuhe ja Marika ikka armukese rollis.
viha !!!25. märts 2015, 22:04
Aga kes on meil välisminister??? keit pentus-autorollo +see taun seal pariisis kellele see keit palka maksa meie maksumaksjate rahade eest!
kas 25. märts 2015, 22:01
see on seesama Raul Rannu, kes oli kunagi Värskas kehalise ja saksa keele õpetaja või on nimekaim?
On 25. märts 2015, 23:11
sama jah , Baltmotorsi tankist kah, endine .Nüüd palju vaeva näinud, et vanad jamad googlest eemaldada
Midagi 25. märts 2015, 23:30
on muidugi alles ka jäänud. Tõmbas koos Kibe Jaaguga firma rahast tühjaks ja siis kirjutas tankisti ( R Hansmiti) nimele https://www.riigiteataja.ee/kohtuteave/maa_ringkonna_kohtulahendid/menetlus.html?kohtuasjaNumber=2-0...
hmm...25. märts 2015, 21:53
Segastel asjaoludel tean Marika lapse rongaisa ning mõtlesin, et kirjutan siia, mida ma sellest mehest arvan ja millega ta 17 aastat tagasi, Tartus, endast kustumatu mulje jättis... parem jätan enda teada, Lühidalt võtaks asja kokku nii - see mees on väga andekas, aga osade inimeste jaoks tundub tema andekus kui psühhopaadi psühhoos ning teistele mõjub kui magnetina. Põnev ju suhelda erilise inimesega? Kuigi see erilisus võib teinekord empaatievõime täielikult puudunmisele viidata. Sellise mehe abikaasa ei saa olla lihtne. Abikaasa ja laste ema poolt on väga tavaline, et perekonna suhtes võetakse kaitsev hoiak. Abikaasa ei saa ometi olla nii rumal, et ta EI tea või EI saa aru - võtab oma meest sellisena nagu on. See omakorda seletab tunnustatud abikaasa kaitsva suhtumise, kuigi sisemuses võib ta tunnetada, et asi on mäda.... juhul kui vastandid siiski ei tõmbu:)
Unusta25. märts 2015, 21:48
meie kohtud Marika ja saada sellele klounile head sõbrad külla,nagu näha tuleks siin eestis hoopis need kohtunikud uuesti kooli saata.
25. märts 2015, 23:02
Sinu loba ei kõlba iga teema juurde, usu.
Franco25. märts 2015, 21:38
Konsul ei oma diplomaatilist staatust, seega ta pole diplomaat vaid konsulaaresindaja.Ajakirjanike tase on ikka hämmastavalt nõrk kahjuks.
jahh25. märts 2015, 21:34
Et siis selline saadikuproua meil Pariisis armsa abikaasaga elu nautimas. Ja välisministeeriumis tehakse mämmämämm. Vastik!!!
matu25. märts 2015, 21:32
Õnnes riisus Evelin Sumbergi tühjaks. Nüüd siis vastupidi.
jjjj25. märts 2015, 21:26
Uskumatu25. märts 2015, 21:21
et EV ei suuda loobuda selliste inimeste teenustest meie riiki esindada!
kodanik25. märts 2015, 21:28
Inetu lugu,aga antud hetkel diplomaat seaduse järgi asjasse ei puutu.See,et riik ei saa suurvõlgnikku korrale kutsutud,on kahetsusväärne!
ja veel25. märts 2015, 21:21
kui on head suhted reformierakonna tegelastega, siis Eesti riigi seadused tavaliselt ei kehti.
Reformierakonnaga seotud vargused - 10 milj.dollarit, VEB fond, Autorollo jne.
Karistamatud vargused on Reformierakonna firmamärk.
Aina paremaks läheb25. märts 2015, 21:38
...veel täpsustuseks RE-st:
Kõlav nimi reformierakonnast tagab tagastamatute laenude saamise Kredexist ning piiramatus koguses toetuste saamise PRI-ast jne.
Palju õnne meiele, et taas niihea valiku tegime valimistel.... no kui need ikka olid õiglased/õigesti kokku loetud hääled :)
25. märts 2015, 21:21
Kersti Eensaar Rannu, kummalised naised. Jagavad omavahel olemasolevaid mehi, kes käituvad jubedalt. Kas tõesti eneseväärikust pole olemas, või see ongi uus eneseväärikuse vorm.
kodanik25. märts 2015, 21:15
Väga piinlik, et sellised inimesed esindavad Eesti riiki
////SEE ON JUBA "SIGADUS EESTIS)) !25. märts 2015, 21:57
MEIL PUUDUVAD JUBA AMMU-- EESTI RIIGI JUHID JA KÕIK
Vangi panna ja vanglas tööle need RONGAMÖLAKAD, muidu sellest parasiidikarjast jagu ei saa....isegi kohtule irvitavad praegu25. märts 2015, 21:15
Eesti riigis peab need elatisraha maksmisest kõrvalehoidvad jultunud rongaisad vangi panema.
Kohtumäärust ei täida, raha ei maksa, lödipükstele niikaua rootsi kardinaid määrata ja seal panna mölakad tootvale tööle, millest peetakse kinni lapse jaoks elatis.
Näha on, et praegu irvitavad need rongamölakad.....isadeks neid ei nimetaks..... laialt näkku nii kohtule kui teistele inimestele.
Trellid peaks sellistel irve ära kustutama.
Lisaks veel, et sellistele rongamölakatele sooviks edapidiseks sellist elu, et peavad roomama oma hüljatud laste uste taha leivatükki kerjama, aga uks jääb suletuks.
Supiköök ja prügikastid peaks olema nende rongamölakate elusaatus.
no mis25. märts 2015, 21:12
Uskumatu kui rahulikult ja väljapeetult ta seda kõike räägib aga no...mis inimesed need on,keda Eesti riik üleval peab sel Pariisis, see on ikka täitsa imede ime küll. Kui minul oleks mees, kes oma eelmise naisega saadud lapsele elatist ei maksaks, saaks ta kohe mult hundipassi, mina niisugust oma lapse põlgajat ei peaks üleval ega tahaks teda oma partneriks, veelvähem elukaaslaseks.
Liisa25. märts 2015, 21:01
Kahju Marikast. Närvikulu ja muud ebameeldivad asjad. Soovin armastatud näitlejale vastapidavust, tervist ja lapse elatisraha kättesaamist
kui nüüd jälle ainult pealkirja lugeda,25. märts 2015, 20:58
siis oli maarika selle mehega seaduslikus abielus, kärmase saatest jäi mulje, et ajutine elukaaslane.
111125. märts 2015, 21:58
mina küll aru ei saanud ,et ajutine? ma arvan,et sinusugune imeloom saab ka sedasi vastanduda.
uus seadus25. märts 2015, 20:56
Siinkohal oleks väga tõhus seadus, mille puhul riik maksab ise tõestatud alimendid ja siis asuks
riik ise neid sisse nõudma, võimalusi on palju. Saab takistada võlgnikku alates firma loomisest kuni juhilubade vahetuseni.
ghj25. märts 2015, 22:50
Kui tähele panna, siis 200 eest alimente peetakse ju palgast kinni. Peaasjaks on võlg, mida nüüd küll riik ei peaks maksma.
tuleb teha 25. märts 2015, 23:07
sellised seadused nagu rootsis on !sellega on köik öeldud !
raivo25. märts 2015, 20:55
Missugune ilus puhas töö.tahaks teada saada selle korolevi vastu tuleva kohtu tulemust.moraal meil on kūsitav suurus.
bns25. märts 2015, 20:44
imeik et kommentaarid mida koroevi toeuseks olid siin on kõik läinud???? s toimub ...maffia!
maeitea25. märts 2015, 20:42
Hoian Marikale pöialt25. märts 2015, 20:42
Tore ja armas inimene - kahju, et sellise lontrusest mehega kokku juhtus. Hoian Marikale pöialt, et see õudne olukord juba lõpeks ja mees oma võla maksaks. Lapsed kasvavad kord suureks. Praegu on neil aga vaja toitu ja riideid, iga päev.... Tahaks näha, kuidas isa kord oma täiskasvanud lapsele otsa vaatab. Edu Marikale.
eesti mees25. märts 2015, 20:37
see mees tuleks kiiresti vallanda eesti riigi palgalt!!! või Urmas Paet toetab sellist jätist???
25. märts 2015, 21:40
urmas paet oli veel mõni kuu nagu peata kana-kas minna europarlamenti või mitte.raske olekski tahta,et ummi mingit otsustusvõimet näitaks.
Maamees25. märts 2015, 20:36
See on juba ammu teada, et kes vähegi oskab ja tahab laseb meie riigi õigussüsteemile kõrge kaarega krae vahele. Tuleb omada häid nõuandjaid ja hästi tasustatud juriste ja tee mis tahad.
xxx25. märts 2015, 20:34
25. märts 2015, 20:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kas25. märts 2015, 20:39
lihtsalt25. märts 2015, 22:08
eesnimi on rannu aga perenimi on taun
Tean25. märts 2015, 22:45
See Värska kandi tolgus ju.., Baltmotorsi tankist pealegi. Eks sealt saati ka see "ärimehe staatus". Sel küll elatise maksmiseks mingit raha pole,( pole tal ka kunagi olnud), kahju Marikast
Jünger25. märts 2015, 20:41
Telefoni-intervjuus jättis see mees täitsa mõistliku mulje. On palju tarku inimesti kes lihtsalt ei teagi, et ei tohi petta või teist inimest muul viisil kahjustada.
mulje25. märts 2015, 21:03
Mis mõistliku,matsi mulje jättis
naine25. märts 2015, 21:34
Seljuhul on väga hea artikkel tellitud - tõi tõe päevavalgele. Selliseid petiseid tulekski rohkem avalikustada.
Aga noh, õnneks selliseid artikleid pole vaja tellida, mis tõde kajastavad.
Kas25. märts 2015, 23:09
eks25. märts 2015, 20:30
ükskord see mees saatuselt oma palga saab
25. märts 2015, 21:25
küll saatus ka selle mehe jala alt ära lööb. seda ehk nii ülekantud kui otseses tähenduses. karma on selle asja nimi, kes sind igalt poolt kätte saab.
UUS ,,JA PAREM EESTI,,25. märts 2015, 22:17
ÜKS JAHUMINE ,,KEERUTAMINE ,,VALETAMINE OMA RAHVALE--VAESUSE KAELA TOONUD,, OLGE KÕIK AUSAD --SEE EI VII MEID KUHUGI...
;;;ISANDAD JA KÕIK RIIGIKOGU LIIKMED --TEHKE MIDAGI JA ÄRGAKE;;
AGA--- ET AINULT ISE HÄSTI ELADA---VOT SELLINE 2004--2014 JÄÄB
AJALOO KÕIGE JULMEMAKS TEGEVUSEKS EESTI MAAL...
REFORM OM ÜLBIK JA TAHAB TERVET EESTIT JUHTIDA,,
25. märts 2015, 23:06