Blogid

Kui klient näppab poest, siis on varas! Kui pood näppab kliendilt, siis on ta mis? (126)

LISA KOMMENTAAR

arvaja2. aprill 2015, 16:07
Huvitav, miks minul pole "kondrolli lasnud" vajadust vaja olnud? ...Enivei. Väide, et sa ei süüdista "igat", ei pea paika! Niipea, kui kasutad sõna eestlane või Soome - sa üldistad ning siis ole valmis oma väidet tõestama. Kui sa seda ei suuda, oled samasugune kui Lust.
K. 1. aprill 2015, 18:09
Mulle jääb alatiseks meelde, kuidas kassapidaja vihastades mulle ütles, et nemad müüvad selle hinnaga, mis neil aparaadis on ja ärgu ma siis vaadaku saalis hindu. Tere tore!
Minu lugu31. märts 2015, 15:51
Mööblimaja juures Comarketis juhtus nii, et ostsin toote, mille kilohind oli 5.20 euri, toode ise kaalus mingi 350 grammi. Kassas läkski sisse 5.20. Avastasin muidugi kodus kui mõtlesin, et 3 toote eest kümnekas oli kuidagi liiast...aga ise olin hooletu. Ei teagi, kas oli see neil pettus või hajameelsus. Ühesõnaga OLGE VALVSAD!
Elts31. märts 2015, 13:10
Ma ei süüdista selles igat Eesti kassapidajat,kuid on seda mul ette tunud küll,kui hind on letis odavam,kui kassasse olen läinud ja pärast tseki saanud,siis on teinekordki hinna üllatus tulnud.Teinekord olen ka kohe kassas makstes vea lasnud seletada kassapidajal,kuid on ka üllatus tulnud kodus avastades tsekki kondrollides.Sellesuhtes Kats ei kirjuta midagi valesti,selline elu ongi Eestis.Mis puutub Katsi isikusse,mida siin paljud areutavad,siis ma võiks lisada,et ta ongi selline skandaalne isiksus ja silmapaistev,eriti meestele!:)))Minul isiklikult pole tema kohta ühtegi halba sõna lisada.Ma olen kindel,et ta oskab leida Eestis elades seda Eesti pahupoolt,millele me teinekord tähelepanu ei pane.
kurr30. märts 2015, 16:27
teema näib banaalne, aga kuna kirjutajaks on rahvusvaheliselt tuntud kirjanik, siis võib otsida ka allteksti.
kas hinnasilt on ainult elutul kaubal?
kas millegi soetamisel tuleb tingimata maksta rahas?
katsiga seoses meenub 1 episood. toimub ansipist kirjutatud raamatu esitlus. katsil kas puudub raha uudisteose ostmiseks või... igal juhul pöördub ta tuntud reklaamiärimehe poole ja väidab, et tal pole sularaha kaasas ja laenab sellelt vajaliku summa. tagasi seda maksta pole tal mõtteski. põhimõte nr.1 - meestelt tuleb raha ära võtta.
järgnevalt trügib ta lavale autorite juurde istuma. peale autogrammi saamist ta sealt ei lahku. sokutab ajakirjandusse pildid 3 laval olevast naisajakirjanikust jättes mulje nagu oleks temal ka mingi tähtis roll raamatu sünni juures. põhimõte nr.2 - alati trügi lavale, ka siis, kui selles näidendis sinu jaoks rolli pole ette nähtud. tee kuulsusele on kaetud..
järgnevalt märkab lust publiku seas miljonär jüri mõisa. otsustavalt trügib ta sellele külje alla ja teeb välkintervjuu. ühegi teise osaleja arvamus asjast ei saa olla põnevam kui miljonäri vaatenurk. põhimõte nr.3 - iialgi ära jäta kasutamata juhust mõnele miljonärile külje alla pugemiseks, ka miljonär on ainult mees..
Hinnasildil on ju olemas, et...29. märts 2015, 15:48
Täiesti õige kommentaar. Proovigu ise töö järgi ja vaadaku palju ta kliendi tagant nö varastada saab. Kui kunagi miljonäriks kassapidaja ametikohal saab, siis hakkan tema artikleid rohkem uskuma :D
Hinnasildil on ju juures, et 29. märts 2015, 15:40
vastav hind on säästukaardi omanikele. Lust on ikka nii loll. Mõtleb, et on inglismaal elanud ja siis on tark valmis. Käi natuke rohkem maailmas ringi. Siis näed, et mujal maailmas on suurtes poekettides sama tehnika kasutuses. Võimas uudis igatahes :D Võiks vahepeal midagi asjalikku ka kirjutada, mitte kiruda koguaeg, kui kehv elu eestis on. Kui ei meeldi, kobi inglismaale tagasi. Tänu Lustile hakkab iga päev rohkem tunduma, et õhtuleht on sopaleht. Tihtipeale tehakse uudis kirjavigadega, mis paneb mõtlema, et kiiresti kirjutatud ja kas fakte on üldse uuritud. Ja kui hakkad uurima siis leiad, et asi oli hoopis teisiti. Tuleks ikka valida, et kas KÄRBES LENDAB uudist teha.
ahelreaktsioon29. märts 2015, 13:15
lust on rumal ja edev areeniletrügija.
nüüd toodab ta juurde endasuguseid tobusid, 15 minutit kuulsust tegelasi. tv3 seitsmeste uudiste teisikute rubriik on pseudoajakirjandus, mis ei ole isegi mitte ajaviide. lust tirib ekraanile tobukesi, kellele ta esitab pidevalt samu lolle küsimusi. reeglina pole need tobukesed sealjuures üldse mitte sarnased tegelasega, kelle teisikutena neid esitletakse.
Õige29. märts 2015, 10:32
Kui pood näppab kliendilt siis ta on eksinud või üldse mitte süüdi ja kui var*tab eriti suures ulatuses mingi poliitik, siis on tema lugupeetud VIP, ametikoht Euroopas terendamas, kes ei pea tehtut mäletama. Pisemate summade ( mida poest näpates iial ei saa) poliitikust näppajad ütlevad et ajakirkandus on süüdi ega siis nemad...
Vare: Asmanni lahkumisavalduses on süüdi meedia
http://nuusi.ee/01121155
poodnik29. märts 2015, 04:00
ah,et kuidanimetdaseda kuipoodnäppab kliendilt raha mis siin mõelda,see vägalihtnenimetus o see äri ja poodnik tubli ärimees
Elutõde eesti moodi.28. märts 2015, 20:35
Kui klient näppab poest, siis on varas! Kui pood näppab kliendilt, siis on ta mis? Aus ärikas.
jumal halasta28. märts 2015, 15:23
Jälle on kommenteerima lastud idioodid, kes ei ole absoluudselt kursis kuidas poed ja kassad töötavad. Valgustan teid teadmatuid pisut:
MITTE YKSKI KASSAPIDAJA EI PANE KASSAS ISE TOOTELE HINDA, KASSAPIDAJA LASEB TOOTE TRIIPKOODI LÄBI JA SEDA HINDA EI SAA KASSAPIDAJA ISE MITTE KUIDAGI MUUTA, OLENEMATA SELLEST KAS TOODE ON ALLAHINNATUD V6I MITTE. KUI POES ON 10 000 ERINEVAT TOODET, KASSAPIDAJA EI PEA TEADMA K6IKIDE TOODETE HINDU PEAST. KASSAPIDAJAL EI OLE FYYSILISELT V6IMALIK OMALE KLIENDI ARVELT RAHA JUURDE PETTA, SEST ISEGI KUI TOODE MIS "RIIULIL OLI 15X ODAVAM", KASSAS KALLIMA HINNA EEST LÄBI LYYAKSE, PEAB 6HTU L6PUKS KASSAS IKKA OLEMA TÄPSELT NIIPALJU RAHA, KUI ON TOOTEID LÄBI SKÄNNEERITUD JA MILLE HINDA KASSAPIDAJA MUUTA EI SAA. K6IK RAHA, MIS KASSAST PUUDU ON, MAKSAB KASSAPIDAJA VIIMSE SENDINI OMA KASSAST ISE KINNI.
...28. märts 2015, 14:07
kassapidaja esindab kliendi ees kauplust, seepärast ta ka sõimata saab. Tegelikult peaks kauplus kõik sellised juhud kirja panema ja selgitama välja kust viga tekkis, See oleks nii kaupluse mainele kui ka müüjatele parem. Rohkem rahulolevaid kliente= vähem sõmamist ning suuremat kasumit.
mis28. märts 2015, 12:04
on kobrulehe arust ebasobiv kommentaar? refereerisin expressis ilmunud kommi ajalehtede klikinäljast ja kommentaaride-kommentaatorite arvu kahanemisest. komm ei ilmunud. tõsi, vihjasin ka sellele, et eestlasi tümitavaid lugusid toodetakse ka klikinäljas. ja et püsikommentaatorite kadumine võib saatuslikuks saada ka siinsele nutt ja hala rubriigile..
onujuhan28. märts 2015, 09:00
artikkel paneb mõtlema... olen päris palju poodides tüssata saanud- enne mind seisnud kunde arve on minule liidetud, soodushind riiulil ei osutu enam soodushinnaks kassas jne. aga tõesti peaks pood ja kunde olema võrdsed. kui kunde varastab, siis on varas ja saab karistatud. poes aga reeglina põhiharidusega kassapidaja eksimuse korral lihtsalt ütleb- ups! ja nii see jääbki. tegelikult on ju pood ka varas kui kundet petab. hea, et keegi selle teema algatas.
28. märts 2015, 02:00
Tegelikult on see kaeblemine kassapidajate suhtes liig,mis liig!Kassapidaja saab sõimate töö eest,mida tegema ei pea.Tema usaldab kaupluse programmi,sisestab kaubad ja arveldab rahaga.Juhtkond,saalitöötajad ei suuda silte korrastada ja kassapidaja võtab kogu kaupluse jamad, eksimused enda peale.Igas kaupluses peaks eraldi olema infolett,kuhu toote või hindade pretsensioon esitada.Mitte,et ootan pikas järjekorras ja minu ees olev klient hakkab lahkama mingit probleemi ja hoiab kinni kiiremat teenindust.
28. märts 2015, 01:49
Aga panemegi putkad kõik kinni-irisege ja nälgige ostjatest vargad!
Lust ja tema rumalused28. märts 2015, 01:46
Lust on üks para omakasu tõmbaja.Küll tahab Tartu restoranis tasuta sööki ja nüüd on häda,et näeb elus esmest korda hinnasilte,kus on märgitud kliendile hind ja norm.hind.Kõi suured marketid kasutavad sellist süsteemi.Ma ei mõista,kuidas temal on pidevalt probleeme ostlemisega?Lustil soovitan minna ennast testima päevaks müüjana Marketisse.Proovigu kassasüsteemi,klienditeenindust ja varastamist MÜÜJANA!Ja seda kindlasti suures Marketis ja kaamera all.Kurb on lugeda nn ajakirjaniku targutamist,kui ta ise midagi ei tea teistest ametitest.Ka minul on palju pretensioone tema töö osas aga ei ole mõtet vägisi inimesele tema vigu ette toppida-ta ei saa lihtsalt aru kuni ise oma eksimusi lõpuks tunnistab.
arvaja27. märts 2015, 18:23
Kui sa Elts tead kindlalt, et i g a kassapidaja "teeb oma palgale lisa", anna Eesti rahvusvahelisse kohtusse. Kui aga ainult oletad, oled samasugune humorist kui Lust.
kunagine sõber siseringi aegadest27. märts 2015, 17:59
Sügis, talv ja kevad, suvi aastaajad vaid.
Kuid, kel tahtmist ning on huvi, ilma näeb ja maid.
Näeb ka muudki, kära-melu kõige selle sees.
Kas tal aga parem elu edaspidi ees?
.
Seda ei tea mitte keegi ennustada siin.
Pole kindel kasvõi seegi, kuhu teekond viib.
Üht-teist muidugi võib loota. Miskit ülisuurt.
Kuigi ainult rumal ootab õnne üha uut.
.
Õnne, mis ei oleks mööduv, mis viiks edasi.
Et ei tunneks ennast löödult enam kunagi.
Täna ongi sellel puhul õiendada aps.
Siin üks võtta - puhas juhus - sünnipäevalaps.
.
Laps või naine, kenaks sirgund on ta ometi.
Vaatad peale, pole halba öelda midagi.
Soovime siis talle täna kõike-kõike head,
et ei jääks ta elust ära rõõm, mis ikka hea!
msi27. märts 2015, 16:53
tegelikult jätavad mind peaaegu kõik lusti käsitletud teemad külmaks. aga mulle pakub huvi lust kui nähtus, ostap benderi õpilane.
viimases Expressis on lusti artikkel. mingit lindat nimele lisatud pole. pildil on surmtõsise näoga autor, kes välimuselt peaaegu ei sarnane siinsete kõrvunisuu naeratustega kergemeelse tibiga. võiks arvata, et Expressi autor on siinse ema, kui pilte võrrelda. ja mäletab ta ka kuidagi väga hästi nõuka aega. ja sugugi mitte ainult seda, mis lasteaias ja 1. klassis toimus...
kui kauplust peetakse27. märts 2015, 07:38
siis peab jõudma ka hindu kontrollida ja kõike muud korras hoida. See ei ole vabandus, et ei jõua. Kui omanik ei raatsi töötajaid palgata siis pangu putka kinni. Mis saama hakkab kui kõik ennast niimoodi vabandama hakkavad - ubmes nii, et haigeid liiga palju , täna ravime ainult kolmanda korruse rahvast....
k.k27. märts 2015, 03:28
Ega pood selles süüdi pole!! vm ? minu arust on müüad selles süüdi !! ega pood ei peta inimestelt raha välja vaid see müüa kes sul kassas istub. ja pluss need kollased v rohelised odavad sildid pole ka poe süü vaid seal töötavate inimeste ega pood seda silti ülesse ei topi vaid töötajad , ml pole kellegi vastu mitte midagi aga te ei saa kõike mingi poe süüks ajada. ja pluss nüüd on kõik inimesed oma kasu peal rohkem väljas nagu mingid hullud , lic jube . aga poed võiksid kontrollida inimesi keda nad tööle võtavad ..!!
Viiuldaja katusel27. märts 2015, 00:44
A kuidas see õnnetu kassapidaja väidetavast veast kasu peaks saama? Mis on tema huvi? poetab selle 2.5 senti ostu pealt salamahti oma tasku? Kassa ju loetakse vahetuse lõpus? Ühesõnaga, verd tahaks näha - pekske seda vaest kassapidajat, kuni tal kopikad taskust välja kukuvad!
Pime on pime26. märts 2015, 22:41
Kui on silt TASUTA näeb ka pime rääkimata nägijast.Aga ,mis puudutab muud olulist infot,seda ei näe nägija ja loomulikult pime!
Elts26. märts 2015, 19:43
Ka mina olen poes sellega petta saanud,et letis olid soodushinnad,kuid kassas ikkagi täishinnad ja siin ei lugenud ka kliendi sooduskaart.Ma arvan,et Eestis on see väga tavaline,arvestades sellega,et kassas tehakse oma väikesele palgale lisa iga kliendi pealt paari kuni paarikümne sendi kaupa ja seda ei saa isegi aru klient,sest paljud kassapidajad küsivad,kas soovite tsekki või ei?Tavaliselt keegi ei soovigi tsekki ja nii jääbki kliendil teadmata,kas teda on petetud.
No 26. märts 2015, 18:24
näe, 7 inimest ei taha, et meil oleks poed ausad !
Raske arvata millega nad seotud on.
vaene26. märts 2015, 17:33
marge. pool päeva oli sein tühi, sest raske oli otsustada, kas vihje sellele, et 2 tundi enne katsi üllitist ilmus samateemaline lugeja kiri delfis, on ikka lubatud.
jumal hoidku selle eest, kui keegi kahtlustab õilist blogijat teemade ammutamises teistest väljaannetest ja näoraamatust..
Juts26. märts 2015, 15:41
Mismoodi kaupmees aus ei olnud? Kui tootel oli kampaaniahind 3,5, kusjuures on eraldi välja toodud hinnasildil, et kehtib säästukaardi omanikele, siis mida veel peaks tegema? Toote kõrvale müüja panema, kes küsib ostjalt kaardi olemasolu ja juhib tähelepanu, et ilma kaardita maksab tavahinda?
###26. märts 2015, 15:30
Virisema on kõik kanged, aga eesti keelt ei oska kübekegi! Kuidas aru saada: "Müüa küsis" MüüJa, koristaJa , käiJa, magaJa. Mul ajab juba see pidev kirjaoskamatus, mis siit kommentaaridest vastu vaatab, iiveldama! Pealegi, kassapidaja ei tea tõesti peast kogu kaupluse hindasid. Ei peagi teadma. Ei jõuagi teada!
26. märts 2015, 14:41
Need seal kõrgel ja kaugel panevad oma töötajad pikkadeks päevadeks tööle, tihtipeale pole normaalset lõuna pausigi, harvad pole ületunnid ja seda kõike üsna väikese palga eest... Kui kassaidaja on eksinud, siis nagu näha, käib kõva kisa- aga kui teenindatakse hästi, viisakalt, meeldivalt, isegi rahaga ei eksita- ei vaevuta artiklit kirjutama.
Lõuna-Eesti26. märts 2015, 12:13
Oi kui palju neid ametnike seas.
mina_ise26. märts 2015, 12:13
Täiesti õige tähelepanekuga tekst
Nips26. märts 2015, 10:54
Aga kui pangakaardiga maksad ja tšekki peale ostmist ei vaata, siis sa ju ei teagi sellel hetkel, kui palju maksid. Viga võibki ilmneda hiljem. Aus inimene eeldab ka teistelt ausust ja seetõttu jääbki selline inimene sageli peksupoisiks.
eks kassapidaja26. märts 2015, 10:53
Olen kassapidajana, teenindajana tööd teinud ca 10+ aastat. Mind ennast häirib ka kui telefon heliseb just hetkel, mil kassasse jõuan. Aga no- juhtub. Tore, kui kassapidaja teretab- kuid miks peab teretama? Mind isegi häirib, aitaks silmsidest ja noogutusest. Tere tuleb monotoonselt ja hetke pärast ta juba kahtleb, kas teretas ikka ja võib seda uuesti teha...:) Head päeva ja külastage meid jälle- liig, mis liig! Pole vaja lobiseda, mina isegi ei vasta. Ja kui olin kassapidaja, pidin kõike seda jama suust välja ajama, aga mul oli küll ükskõik, kas klient vastas või mitte! Eksimised? Juhtub. Aga minu ajal oli kassas kiirus tähtis ja siis tulid eksimused, tänapäeval vaadates et kassapidaja jääb kohe magama, käed ei liigu üldse- no sellise aeglase teeninduse juures vast eksida ei tohiks ikka. Ja mina kontrollin tsekke, jälgin hindasid ning ka selvekassades. Vigu on ja mitte ainult Maximas :) Ah, eksimine on inimlik- ärge vinguge! Ma mõtlen, et pensioniikka jõudes ehk lähen uuesti kassapidajaks.
vargad türmi26. märts 2015, 10:44
.26. märts 2015, 10:19
Päris hea on lugeda inimeste kommentaare, kes ise kaubanduses ei tööta, ühesõnaga ei tea asjast midagi. Ei ole olemas poodi kus hinnad oleksid kõik õiged. Vaadake kui palju kaupa on poes, proovige ise mõelda kui tihti te jõuaksite jälgida toote hindu, et kas need on õiged või mitte. Ja vabandamise kohapealt, siis pole ime et ei vabandata, sest kui tuleb klient püha viha täis, kõigepealt sõimab kassapidajat nagu tema paneks saalis hinnad kaupadele, pärast seda kui tal on tuju rikutud siis ma ei imesta miks visatakse raha letti ilma vananduseta. Mina isiklikult olen mitu korda saanud vale hinnaga tooteid, aga olen ka alati raha tagasi saanud ja tean ka seda et tutvusringkonnas on alati saadud ja kui ilma kisamiseta minna siis vabandatakse väga siiralt. Maksima ei kuulu poodide alla, sest see on eraldi teema kuna seal ei ole mitte kui midagi õiget ja seal ei saa probleeme ka lahendada kui vene keelt ei oska, sest nemad arvavad et töötavad Venemaal. Aga artikli lõpus on lause et tuleks siis poed sulgeda karistuseks, aga siis oleks kõik poed suletud ja ei saaks keegi isegi vale hinnaga tooteid osta. :)
mina26. märts 2015, 08:27
eelnev kommija tuli väja täiega õige ettepanekuga
võrukas26. märts 2015, 08:09
võrus olen petta saanud Vilja selveris ja mitte vähe.
Algklassi matemaatika 26. märts 2015, 07:44
Kui sa oled maksnud kauba eest kokku ca 30 EUR ja sellest ainuüksi pesupulber moodustab 28.- (4x7), siis paneb imestama, et viga alles kodus märkasid.
lugeja26. märts 2015, 07:43
Ainuke koht, kus kaupluses mind petetud on, on Maxima kauplused. Alalõpmata kasutatakse kassas vale koodi: lahtiste tomatite asemel kobartomatite koodi; kallimate õunte koodi jne. Kui Maxima töötajad ei suuda eristada eri sorti kaupa, tuleks lõpetada eri hinnaga samade toodete üheaegne müük!
endine kassapidaja26. märts 2015, 07:17
Küllap ikka tekib kassapidajale äratundmine ostja osas, kes kassatšekki pärast ostu kontrollib. Tehke seda palju kordi avalikult ja peagi märkate, et eksimused kaovad imeväel.
mati26. märts 2015, 06:43
Ole hea ja ära enam peale vōta.
teadja------ ? ? ?26. märts 2015, 05:57
Sa ei tabanud loo tuuma . Tõesti on võimalik muretseda kõik sooduskaardid ja NAUTIDA soodsamat elu, aga siin käib jutt EBAVÕRDSEST kohtlemisest. Lihtinimesel polegi peale kassapidaja kellegi poole pöörduda, kui pettuse avastab. Ometi ei ole kassapidajad eksitavaid hinnasilte välja mõelnud, vaid kaupluse omanikud. Jutt käib sellest, et ärimehed inimest VÕIVAD petta, aga inimene, kes samaga vastab, on KURJATEGIJA ja kuulub karistamisele.
teadja26. märts 2015, 02:23
Loo autor käib Karete Konsumis - need, kes teavad, mihuke kitsas peldik see on, siis ei imestagi, et need "vead" ja "hädad" tekivad ning kassapidajad ülbed on. Kats, soeta palun endale kõikvõimalikud kliendikaardid ja hakka nautima soodsamat elu, sest kaua sa ikka ainult oma halbu kliendikogemusi lugejatega jagad!
Lisaksin siia juurde, et Konsumi/AjaO/Maksimarketi kollane hind tähendab pikemaajalist (kaks nädalat kuni kuu) püsisoodushinda; valge on tavahind; roheline on kampaaniahind, kus on kirjas nii tavalise Säästukaardi hind kui ka SäästukaartPlussi ehk krediitkaardi hind, seda viimast saab üksnes siis, kui selle ehk sisuliselt pangakaardiga ka ostu eest tasud (kui ei tasu, läheb käiku tavalise Säästukaardi hind).
Loll saab tõesti peksa. Aga inimene õppivat ka kogu elu.
26. märts 2015, 01:15
Nojah!26. märts 2015, 00:48
Väga "meeldiv" lugeda, et kassapidaja "virutaks kliendile vastu hambaid". Kui aga pood süüdistab põhjuseta ostjat, siis peab küll klient kõik ära kuulama, kuidas teda süüdistatakse. Mind näiteks süüdistati varguses, sest mul oli teisest poest ostetud kaup kaasas, kuigi selles poes seda ei olnud üldse müügis - nii, et kõige paremal tahtmisel poleks saanud seda sealt varastada! Vabandusest ärgu klient aga unistagu - seda ei tule... Ei tea, kuidas nende hammastega siis nüüd jääb?
anon26. märts 2015, 00:41
loost ja kommentaaridest saan aru, et inimesed kes ei oska poes silte lugeda ei tohiks ka autojuhi lube omada. Ja minu teada kollane silt konsumis on kõigile mite ainult "konsumi" kaardi omanikele. Konsumis kehtib säästukaart ja säästukaart +. Ei ole olemas konsumil oma enda kliendi kaarti.
hämming26. märts 2015, 00:22
selleks tulebki väga hoolega vaadata ärge ajage,et te ise pole kordagi pange pannud ja nüüd elate siin end välja
Jah, nõus26. märts 2015, 00:03
Kassapidaja ei peagi üle miinimumi palka saama.
Las siis olla väsinud ja tüdinud. Poepoolsete vargustega tulen toime. Juhataja on selleks poes olemas. Ja maksab siis juba töötaja, kes hinna valesti oli pannud.
Kuule Kassapidaja25. märts 2015, 23:42
just siin üks kommis,et mihukeseks te muutute kui ma hakkan oma kaupa ja tšekki üle kontrollima kohe kassa juures!!!
eks müüja :)25. märts 2015, 22:15
inimsed,selle asemel ,et poes makstes kontrollida kohe oma kauba hindu,ärge lobisega telefoniga või suhelgem fb-is...vähemalt sel hetkel võiksite viisakamad ja hoolivamad olla ka müüja suhtes...müüja ei ole mitte post kes piiksutab teie kaupa ja küsib raha...krt,te ei vaevu isegi tere ütlema...ja kui eksitakse,siis lõugate mis kole....mõelgem ikka ennem,kas te ise olete täiuslikud....muidugi ma ei arva,et arvele lisakauba juurdepanek oleks normaalne.....
25. märts 2015, 22:12
Ka kliendid ( osad ) petavad tahtlikult kliente väites et andis kassapidajale ühe rahatähe ja hiljem väitis vastupidist, et andis suurema ja kui kassapidaja vastu hakkas süüdistas klient teda varguses... Kas siis see on teie arust normaalne??? Töötasin aastaid teeninduses kassapidajana ja ütlen nii et inimesed, kes ei ole kunagi kassaga töödanud on kõige suuremad kobisejad. Nõuka aja inimesed elavad endiselt teadmisega, et kassapidaja teeb hindu ise kassas. Inimesed, kes töötavad teeninduses, eriti poes, küll kobisevad aga mitte niipalju. Tahtlik vargus ja ekslik eksimine on kaks eri asja. Ma virutaks kliendile vastu hambaid, kui too süüdistaks mind tema petmises kui kogematta lõin ühe asemel kaks asja. Tänasel ajal ei jää miski märkamatuks varem või hiljem tuleb asi välja. Paljud kassapidajad on omale kriminaali kaela saanud tahtlikus petmises. Ja nii saavad ka vargad oma karistuse.
Pille25. märts 2015, 21:55
Mullegi on lisakaup juurde sokutatud. Läksin tagasi ja nõudsin selgitust ning palusin kokkusaamist juhatajaga. Olin kindel, et raha ma tagasi ei saa. Oli sama müüja- kohkus ja hakkas vabandama, et oli vist kogemata puudutanud vale triipkoodi..jne ning maksis raha tõrkumata tagasi.
Käin sageli ka Võru Maximas, seal on tihtipeale hinnavahed, alati pead jälgima, muidu maksad rohkem.
veel üks viis ostjalt varastada25. märts 2015, 21:23
Ostan poest sageli korraga päris palju asju ja kassatšekk saab päris pikk. Iga kord, kui seda kassa juures kontrollida tahan, lähevad müüjad (erinevates poodides) nähtavalt endast välja. On ka põhjust - mitte just väga harva olen leidnud tšekilt sellist kraami, mida ma poest elu seeski ei ostaks ja mida minu ostukorvis ka polnud. Kindlalt kassa juures kontrollima hakkasingi just seetõttu, et selline täiesti tundmatute asjade juurdekirjutamine muutus juba süstemaatiliseks.
karu25. märts 2015, 21:19
tulge Viljandisse Kaare poodi vaadake kuidas seal tüssu tehakse .iga päev.kauba hind riiulil üks kassas teine.kui näpuga järge ei aja saadki vasta püksa!
rmy25. märts 2015, 21:06
Loogika arve oli 30 eur pesupulber oli 7x4 ja klient kassas ei saanud aru et midagi on valesti kuigi ta ostis 4 sellepärast et hind oli 3,5....suht totu;)
oik25. märts 2015, 20:52
Seda nimetataksegi õigusriigiks, kus Brüsselisse esitatakse andmed- kõik on võrdsed seaduste ees, kui sisuliselt on nii, et see mis on lubatud jupiterile ei ole lubatud härjale jne. See "õigusriik" karjub igas nurgas silma- ettevõtja peab piinliku täpsusega esitama oma töö auto sõidupäevikut või muidu... ametnik ja poliitik toompeal võib rahumeeli majoneesi koju osta ning pizzabaaris "valijatega" kohtuda, ilma et sellest probleemi tuleks.
kassapidaja25. märts 2015, 20:48
Olen kassapidaja väikelinna poes. Tõsi, meie sätime hindasid, meie paneme kaupa välja ja meie teenindame. Aga inimesed, ka teil on silmad peas. Selle asemel, et siin vinguda, tõmmake oma pead oma persetest välja ja tehke silmad lahti, ei ole raske ju hinnasildilt lugeda, mis toote hinnaga tegu on. Ja kassas võiksite kohe oma asju jälgida, kassapidajatel on pikad päevad, palju kliente ja kui te tulete tagasi oma tšekiga lehvitama siis, kui tal on järjekord pikk, siis uskuge mind, lähen närviliseks küll. Vabandama peab küll alati ja ma olen siiani suutnud viisakaks jääda, aga vahel on tõesti suur viha, et miks just nüüd. Hinnad on peaaegu alati õiged, aga arvestage, et teenindajad teevad alatihti ületunde et vahetada tuhandeid hindu, seda õhtuti, kui on umbes 10000 klienti poes käinud ja teenindajad on väsinud. Mõelge enne, kui kommenteerite. Proovige see töö järgi ja siis saate ise aru.
Konsum ja Maximarket25. märts 2015, 20:01
on kenad tõmbajad ja JOKK-i meistrid, neil on Säästukaart, see on pika traditsiooniga ja praegugi kehtiv, kuid mõni aeg tagasi tekkis juurde + kaart ja selle hind on oluliselt soodsam ja hariliku kaardi omanik saab alles kassas teada, et on alaväärtuslik, see on võõrutanud mind Eedenis käimisest, kuigi paar sammu astuda. Pakun välja lisaks +kaardile super+, lisaks extra-super+ jne. Vast oleks targem jääda mingi ühe kaardi juurde.
elli25. märts 2015, 19:54
kaupmehed ongi petised,,,ostan tihti juuksevärve, just soodukate ajal,,ja mitu korda on on olnud nii Rimis kui Maximas,,ja seal on eriline võte,,,järsku üks värvitoon on täishinnaga...kusjuures on sama koha peal kus soodusega,, alati kontrollin juba ja iga kord avastan et jälle petekas
mina25. märts 2015, 19:32
Ma käin koguaeg konsumis seal on laur
sa suures kirjas "soodushind säästukaardiga" niiet vaadake ikka silte ka mitte ärge arvake nii palju
...!
MMM KÜLL LUSTIGA IKKA25. märts 2015, 18:36
Juts25. märts 2015, 18:17
Ainus küsimus...kui palju oli muud kaupa, et proua autor ei pannud tähele oma arve summat...kui Pesukapslid maksid 4x7`= 28 ja arve oli üle 30 euri..siis polegi ju meie hindasid arvestades eriti midagi ostetud ..no natuke tähelepanu ei ole kurjast ja elementaarne arvutuoskus oleks ka hea autoril omandada.
25. märts 2015, 19:57
jutu mõte on ikka vist kaupmeeste aususest klientide vastu
Seebipanga tööta raplas25. märts 2015, 18:13
tüssas mind kord 100 krooniga, aga ma polnd ka nii purjus, et poleks talle äsanud ja siis ütles teller et ojih näed leti alla on kukkunud raha...... nii kui ma kummardusin ni nuiaga sain järgmisel päerval haiglast vällja......see kordus ka teist korda......nii,et eestis kõik kõigile lubatud......
msi25. märts 2015, 18:03
lustil on arvatavasti praegu näpud põhjas. sellepärast kirjutab ta kettkirja. samal teemal vähemalt 3 postitust.
ja loomulikult blufib ta nagu alati. kui temaga suvel selline asi oleks juhtunud, oleks ta sellest siin ka valjuhääselt tuututanud. tegelikult luges ta suvel oma sente erilise hoolega. sõitis tartust türile poole aeglasema bussiga, et hoida kokku 90 senti. niiet esitledes ennast siin arvetele tähelepanu mitteosutajana on puhas luulu...
malev25. märts 2015, 18:02
Lapsepõlves ostsin pudeli viina. Kodus ostutsekki kontrollides osutus, et hoopis konjakit. Appiii
Swedbanga töötaja põlvas25. märts 2015, 18:01
tüssas vähe purjus meest 100 euroga,aga mees polnud nii purjus,et raha letil lugeda ei osanud ja siis ütles teller oi jh näed leti alla on kukkunud raha.......järgmisel päeval helistati ja paluti pangast,et asi lehte ei jõuaks,telleriga olevat vesteldud....ja see kordus ikka ka teist korda.....see teller ikka töötab põlva swedbangas.......nii,et eestis kõik kõigile lubatud.......
punane propaganda25. märts 2015, 17:57
Lugupeetud autor tunnistab, et luges kommentaare? Aga järeldusi ei teinud.
Soovitaksin lugupeetud Katrin Lustil suvalises poes ükskõik mis suvaline toode välja valida ja sellega kassasse minna. Ja nii 10 x järjest. Mikrofoniga kaamerameest abiks võttes. Alles siis saab selgeks, mis on eesti pask või londoni moos.
kalev25. märts 2015, 16:53
Kunagi ostsin paki sigarette võrumaal ja kodus kontot kontrollides selgus, et olin maksnud täpselt 10ne paki hinna.
fotol25. märts 2015, 16:50
Kumb neist varastas ja kummalt näpati? Õnnelikud enda üle paistavad olema nagu mõlemad.
Ettepanek25. märts 2015, 15:55
Teen ettepaneku sildid hindadega valmistada kõikides väärvitoonides. Ka pooltoonides. Juurde lisada brozüür värvikoodidega ja hindadega.
Klindile väljastada kliendikaart, soodusostukaart, poeketikaart, pühadehinnakaart, ndalavahetuse kaart, sünnipäevakaart.
cz25. märts 2015, 15:41
Konsum on minu arvates üks korrektsemaid poekette turul. Pean silmas just nende hinnasiltide teemat. Aga muidu - poodi ei saa kuidagi näppamises süüdistada. Kui ma maksan riiulilt võetud kauba eest kassas, siis mulle esitatakse arve. Vaatan ekraanile vms iganes väljund seal on, tõenäoliselt ütleb ka tehingu teine pool, ehk siis müüja, küsitava summa. Olen võtnud kauba ja nüüd otsustan, kas soovin selle raha eest selle kauba saada. Kui mul on tunne, et maksan liiga palju või mulle on esitatud valeinfot, siis saan alati tehingu katkestada. Ongi kõik. Kui on jube palju aega, siis võib ju hakata hinnasilte uuesti läbi käima jne. Kui ei ole ja oled nõus selle raha maksma selle kauba eest siis on ju kõik korras. Aga kui inimene ei oska lugeda ja arvutada, siis on mõttekas lasta intelligentsemal inimesel poes käia. Mõni ikka sõpruskonnas leidub. Aga ükskõik - poepoolse näppamisega ei saa ühelgi juhul tegemist olla. Kui sa ei ole ostu vormistanud, ei ole keegi sinult näpanud. Kui oled vormistanud, siis tähendab, et poepoolne pakkumine mis tooteid registreerides tekkis, sobis sulle.
pipi25. märts 2015, 16:03
Miks on SUURELT hind plusskaardiga maksmisel,siis vasakul pool ääres tavalise säästukaardiga?Kontrollin alati ostutšeki kassa juures üle,olen nii mõnigi kord tüssata saanud (oman tavalist säästukaarti)
Maarja25. märts 2015, 17:54
Kui on silt hind plusskaardiga maksmisel ja sa väidad, et sul on tavaline säästukaart siis milles küsimus? Millest sa aru ei saanud? Loogiline, et maksad teise hinna kui sul plusskaarti pole.
see on petmine ehk ikkagi varastamine poe poolt25. märts 2015, 16:28
Ostma mindi pakutud hinnaga aga pood püüav VARASTADA juurde
tony25. märts 2015, 15:09
ma olen tähelepanud et ükskõik kuhu Lust ka ei lähe tekib mingi jama ja alati tõmmatakse tal nahk ülekõrvade
kõige rohkem meenutab ta PM "Lugejat" kes ka kunagi millestki aru ei saa
fuffel25. märts 2015, 15:04
Konsumis on kliendikaarti soodushinnad rohelisega, kollasega tavasoodustus, nii et lollidelt tulebki raha ära võtta!
25. märts 2015, 15:12
ah ära aja joba. täielik segadus on seal siltidega.
kreisi25. märts 2015, 16:06
Suur segadus on hinnasiltidega!
25. märts 2015, 20:05
fuffel? palju sul raha on?
25. märts 2015, 14:51
fotol paremal on klient, aga kas vasakul on pood või?
miks selline aastatetagune foto?
asd25. märts 2015, 14:40
Kas Eesti rahvas on tõesti nii loll, et ei suuda oma ostukorvi hinda kokku lüüa poes peast? Ma ei tea, aga ma alati poes käin ja asju võtan järjest, siis ma löön küll peas järjest arvele juurde. Tükki küljest ei võta ja aega ka ei kuluta. Umbkaudselt kasvõi, kui muud mõtted peas. Siis vähemalt tead kassas, et kui sa said kokku 145 eurot kuskil terve suure ostukäru peale ja kassas lüüakse kokku 144 või 148, siis on kõik okei vähemalt. Ma ei saa aru kui loll peab inimene olema, et 30 eurose ostu puhul juba ~14 eurot pügada ja makstes seda tähele ei pane. No pole võimalik.
Must-valge25. märts 2015, 14:34
Inimene võiks ka ise olla hoolikam.Pean silmas nüüd pesupulbri ostu.Sildid on selleks,et neid lugeda!
.Kas kassapidaja peab hakkama must-valgena selgitama igale ühele wc paber on mõeldud pepu pühikmiseks? Kauplustes on olemas infopunktid,saalitöötajad.Palun küsige,ärge tormake.
Klient peaks ka ise millegi eest vastutama,lisateabed on selleks,et anda infot ,keegi tee seda tööd lihtsalt niisama,ikka ,et klient saaks infot.Kui kuskil on kirjas,et tasuta,siis seda näevad kõik!
25. märts 2015, 14:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
njah25. märts 2015, 16:31
aga kui eksitakse teistpidi siis ostja lihtsalt ei lähe kaebama.
to njah25. märts 2015, 17:00
Sellist juhust minul küll pole olnud.
juhus25. märts 2015, 19:06
Minul on! Ostsin "resti" õlut, st. 24 tk, aga maksin 1 purgi eest. Kuna olin juba suht purjus, siis järele mõtlema hakkasin alles kodus.
25. märts 2015, 14:24
Viimane kord Rimis oli selline lugu, et lihakarbil oli peal kiri: müügihind see ja see. Aga karpide kohal oli silt, kus kilohind 3 eurot kallim kui karbil. Arvasin, et see on soodukas ja võtsin karbi. Kuna ma ei käi esimest korda poes teadsin, et peab kassas jälgima. Loomulikult vuhises kassast läbi kallim hind! Küsisin kassapidaja käest, et mida see kollane silt seal karbi peal siis tähendab? Kassapidaja korrutas, et "nii lõi aparaat läbi" ja pakkus välja oletuse, et see on kliendikaardiga. Aga karbil ei olnud sellist märget, et kliendikaardiga! Oli selges eesti keeles, et "müügihind". Ehk siis kassapidaja ise ka ei teadud, mida ta pood ja mil moel üldse müüb. Liha jätsin ostmata. Ja kui ma veel üks kord kuulen kedagi orjameelselt ütlemas, et "kõik ju teavad niikuinii" siis tuleb vist iiveldus peale.
mh?????25. märts 2015, 15:38
Pood 25. märts 2015, 14:13
on kõigile kasutamiseks - varaskõigiga ei jaga - avalik huvi.
kaabaklus eesti modi 25. märts 2015, 14:11
ja kui siim näppab eesti rahvalt või mõni teine pensjonärid või mõne muu n.n fondi paljaks VARASTAB, , siis on nad tegijad kes istuvad euroametniku või eesti loto soojadel ja veelg suuremaid " tegusi" soodustavatel kohtadel
Mari25. märts 2015, 13:54
Kuule loll, mine ka arene.
raivo25. märts 2015, 14:24
mari,oled sa teenindaja või kassapidaja?
kas25. märts 2015, 13:49
viimaks ometi on inimesed ärkama hakanud.alles see oli kui mingi kantsler kuskilt poest veini ja jäätist virutas ja teda oleks peaaegu raeplatsil üles poodud.nüüd paistab,et on toimunud selginemine.kuid kui ajakirjanikud teaksid veel kõike,mida kaupmehed teevad...sellepärast olen ise poes paaril korral märgates,et keegi midagi liiga avalikult tasku ajab ,kutsunud neid üles olema ettevaatlikumad.on vaadatud üllatunud näoga,aga tänatud!
25. märts 2015, 13:49
Kass Õhtul tuleb poes eriti ettevaatlik olla ,kui maksad sulas. Arve läks 9 eurot sentidega ja andsin müüale 20 eurose , tagasi sain pihupeale sente ja kassa hakkas kinni minema. Ütlesin et ma andsin 20 eurot . Müüa küsis, et kas tõesti vää. seekord sain oma 10 eurot ka tagasi. See lugu juhtus Jõgeval Kaubamajas.
Üks lahendus25. märts 2015, 13:47
Loomulikukult ei vabandata. Kui tekib probleem, siis tuleb otse pöörduda poeketi kõrgemate ülemuste poole või emafirmasse. Olen isegi pöördunud ja saanud vabandava vastuse ja isegi tänukirja, et teavitasite nt. x poes juhtunud olukorrast. On öeldud, et ainult klientide tagasisidele saavad nad hinnata, kas ja kui hästi firma alluvate poetöö toimib.
ega jah25. märts 2015, 14:37
kahjuks on nii, et kliendid nurisevad ainult poes või omaette kiruvad, aga keabama keegi naljalt kuhugi ei lähe. tglt peaks. peaks täiega alati lajatama. tarbijakaitsesse, tervisekaitsesse, kuhu iganes. ehk siis muutuks midagi. need valed hinnad ei ole ka enamasti rumalate müüjate näpukad, vaid keskkontorist nimme organiseeritud. kassa saab ka lüüa läbi ainult selle hinna mis talle sisestatud on. kohapeal ei saa keegi midagi kassas muuta. kala hakkab mädanema peast.
kui pood näppab kliendilt25. märts 2015, 13:46
siis on ta eesti riigi au ja uhkus ...aeg astuda reformierakonda
Ei25. märts 2015, 13:36
Restoran ei õigustanud ju oma viga sellega, et mehed olid purjus.
jah, tõepoolest25. märts 2015, 14:08
"Küsisime, kust ta sellise summa võttis. Ta vaatas ise ka seda arvet suhteliselt suurte silmadega ja ütles selgituseks, et kassaaparaat või süsteem on sellise arve väljastanud," - nii oli kõnealuses artiklis kirjas. Inimene võib ja ikka eksida, aga needsamad valearve saajad ei maksnud ju õiget arvet ka ära ( huvitav, mis takistas neil seda tegemast ? )
Emma25. märts 2015, 13:27
Täpselt sama olen ise ka mõelnud, et "Kui klient näppab poest, siis on varas! Kui pood näppab kliendilt, siis on ta..." Usun, et kõik on kogenud poe varastamist ostja rahakotist! See on kas hinnasiltidega mäng ( hinnad ei asetse õige toote all või kaubad ei ole paigutatud õigete hindade kohale) või siis erineb väljapandud hind kassa hinnast (tavaliselt lööb kassa suurema hinna) jne.
Ostad ei tohiks suhtuda sellistesse eksimustesse ükskõikselt, ainult nii võib pettusest ja vargusest lahti saada!
jj25. märts 2015, 13:23
Käisin ühel õhtul Vanalinna Rimis ja minu ees oli kärutäie kaubaga klient. Kuna tal oli nii meeletult kaupa, siis pidin kaua passima ja klient ise läks juba asju pakkima. Müüja aga hakkas olukorda minu silma all ära kasutama. Esialgu märkasin, et müüja piiksutas odavamaid tooteid mitu korda läbi. Ei hakanud oma nina sinna toppima, sest võib-olla seal oligi mitu tükki neid. Järsku märkasin, kuidas müüja juba viinapudeli kolm korda järjest sisse piiksutas silmagi pilgutamata, sealt liikus ette järgmiste juurde ikka "kogemata" mitmeid piikse tehes. Mingil hetkel ütlesin, et vabandage, kas te ei märganud, et teil läks viinapudel kolm korda sisse? Sellepeale müüja isegi ei olnud üllatunud, et tal viga tekkis vaid hakkas kohe nähvama, et olgu ma vait ja ärgu segagu ennast teiste inimeste tehingutesse.
No selge, ütlesin siis kliendile, et soovitan oma tsekid hiljem üle vaadata. Müüja sai megavihaseks.
no ei usu25. märts 2015, 14:50
tundub rahvaluule olevat, et mitte öelda VALE.
to:jj 25. märts 2015, 14:52
Kusjuures müüja ei saa sellest mingit kasu. Raha peab kassas klappima. Kaupa ta ka endale võtta ei saa, sest tal peab kauba jaoks tsekk olema ette näidata.
BOT25. märts 2015, 15:06
Küll aga saab hiljem inventuuri ajal "üleliigsed" asjad vaikselt endale tarida.
saab küll kasu25. märts 2015, 15:10
läheb ja laob need tooted endale kotti, sest nende eest on ju makstud.
poodnik25. märts 2015, 15:28
Kuidas sa endale ette kujutad seda, kuidas see müüja nende kotti laotud asjadega poest välja jalutab? Tänapäeval on poest varastamine müüjatel praktiliselt võimatu. Vähemalt sellistes suurtes kettides.
muig25. märts 2015, 17:18
Samuti idioodi jutt. Inventuure ei teosta kassapidajad aga see on sisseostetud teenus.
Maarja25. märts 2015, 18:04
Ja kuskohast ta võtab tšeki, et on antud toodete eest maksnud? Kõikides suuremates kauplustes on turvatöötajad kes iga õhtu on sunnitud su koti läbi vaatama ja kui sul peaks seal olema midagi mille kohta sul pole tšekki ette näidata siis töökoht nägemist. Juba samal õhtul saad sule sappa.
no25. märts 2015, 19:10
Egas turvad pidevalt jälgi (mõnes kaupluses ongi neid vaid üks) ja eks need momendid ole müüjatele ja kaupluse töötajatele teada.
Pfff25. märts 2015, 17:17
Mine aja sellist juttu oma vanaemale. Nii haiget vale on rõve lugeda lausa... :D
Kassapidaja ei saa sellisest ülepiiksutamisest mitte mingit kasu... idikas...
pfffi vanaemale25. märts 2015, 20:25
aga milleks siis tõmmatakse kassas kaupa mitu korda läbi. NB! on ka minult tahetud kolme toote eest nelja hinda saada, aga ups, raha oli ikkagi ainult kolme kauba eest tasumiseks. ei vedanud kaubandusel tookord.
igapäevane ostja25. märts 2015, 13:23
Minu kõige huvitavam ost oli aastaid tagasi Säästumarketist, kui hiljem avastasin ,et olen ostnud 13,75 tk sukapükse, sellele vastava summa olin ka sukapükste eest maksnud. Kuna ostsin tookord palju, siis koheselt ei saanud arugi,et maksin rohkem, kuigi suurem summa tekitas kahtlust ka kohapeal. Olin sunnitud tagasi poodi sõitma, et olukorda selgitada, sest tegelikult ostsin vaid ühe sukapaari. Ma sain tookord raha tagasi, sest olin nii vihane ,et sõitsin sisse nagu emalõvi ja teiseks,sellist arvu sukappare annab tüesti osta. Olin ünnelik, et raha tagasi sain, aga vabandamisest ei julge unistadagi. Kui mulle oleks kirjutatud, et 13 sukapaari, siis oleks mulle vä'idetud, et ostsingi 13 paari, tean seda oma kogemustest. Tean, et valearved on nii tavalised, et müüjad on väga pahased, kui julgen mainida, et rohkem raha on võetud. Viskavad tigedalt raha tagasi nagu sandile. sellepärast inimesed isegi kui näevad, nad ei hakka raha nõudma. Ja vaatavad halvustavalt nõudjale. Pooldan väga seda ettepanekut, sellest võiks teha j'rjekordse üleriigilise kampaania, POED AUSAKS! Tegelikult soovime seda ju kõik!
Kahjuks/õnneks säästumarketi teenindaja25. märts 2015, 17:21
See et teenindaja ei vabandanud... kurb ja nõme tõesti aga vaevalt ta sind nende ebakvaliteetsete sukapükstega nüüd tüssata hullult oleks tahtnud. Eeldatavasti enne sukkpükse sisestas teenindaja eelmie kaalutoote koodi ja ei kinnitanud seda ära. Ja edasi lõi läbi sukkpüksid. Siis selline viga ka tekib.
25. märts 2015, 13:11
küsitav tõesti25. märts 2015, 13:07
Et miks nagu klient on varas aga pood lihtsalt eksib? Minuarust on see ikkagi Tarbijakaitseameti tegemata töö, et meil hindadega kliente tüssatakse, kaua võib küsiks?
teadja25. märts 2015, 13:25
täpselt senikaua võib, kuni võimuladvik on kollane. Kunagi ei võinud ja kliendil oli isegi õigus raha tagasi saada, kui kassas oli hind kallim, kui riiulil, nüüd aga on reformierakonna juhtimisel seadust muudetud ning kliendi ainuke õigus on kauba hinna erinevuse korral kaubast loobuda, ja seda ka juhul kui pole veel makstud. Hilisemaid pretensioone ei arvestata.
nähtud küll seda25. märts 2015, 12:57
Ma käin Konsumitest kaarega mööda..
mina25. märts 2015, 15:24
Konsumist ei tasu kaarega mööda käia. Oli juhus, kus müüdi mulle aegunud kaup.Võtsin ühendust juhatusega,vabandati koos sokolaadiga.On ka varem probleeme olnud, kodus avastasin.Tagasi minna ei viitsinud,lõin käega, asjata. Kohe oleks pidanud tegutsema, pärastine siunamine on mõttetu!
Arvan25. märts 2015, 12:46
Autor on oma pesupulbri juhtumi pastakast välja imenud või siis täiesti eluvõõras inimene. Mine kuhu toidukaupluse ketti tahad, kõikjal on soodushindadel juures ka kliendikaardile suunav tekst.
Peet25. märts 2015, 13:20
Muidugi on lugu välja mõeldud, sest säästukaardi soodustusega sildid on aastaid olnud rohelised, mitte kollased ning säästukaarti küsitakse alati.
mamees25. märts 2015, 13:23
Ei küsita kahjuks alati,eriti vanuritelt ei küsita.
ei25. märts 2015, 15:07
Kahjuks nii mõnelgi kaubal võib olla kolm silti (üks neist varjus teiste all jne). Ja kassas tabab üllatus...või juba kodus.
ETK püsiklient25. märts 2015, 14:59
Muuseas ETKgrupis on paljudel toodetel KOLM hinda. Rohelise sildipõhjaga.
1. Tavahind,
2. Säästukaardi hind
3. Säästukaardiga makstes hind.
Kollasega on muud soodus ja kampaaniahinnad (nt. väikese taksi päevad)
Suures kirjas muidugi kõige odavam hind. Aga kõik on ausalt kirjas. Ja kui lugeda ei oska, siis tõesti oma asi. Loll saab ka kirikus peksa.
bardakk25. märts 2015, 15:08
On ka valgeid silte, mida annab otsida. Ja kollased sildid, millel soodukas, kuid lõppemise aega ei ole.