Inimesed

Märt Avandi: mul ei ole mingeid kahtlusi, et tulnukad on olemas

Delfi, 24. märts 2015, 12:11

55 KOMMENTAARI

t
Täitsa lõpp/ 14. juuli 2015, 02:13
No vot ei ole ikka olemas küll. Anna rahvale hallitanud leiba nad ikka usuvad et see on värske. Kõik mis ette antakse kohe ära süüakse. Isegi meedialeib ja nad usuvad et see kõlbas küll.
t
to Tean./ 26. märts 2015, 02:41
Mäejutlusest.
Õndsad on need, kes ei näe, aga siiski usuvad..
Õndsad on need, kes on vaimust vaesed
s
Suurele Teadjale. Mäejutlusest/ 26. märts 2015, 02:38
Õndsad on need, kes on vaimust vaesed, sest nende päralt on taevariik. Aamen!
s
seda küll,aga/ 25. märts 2015, 22:18
Tulnukad elavad meie sees.Maa pinnale langeb suures koguses kosmilist tolmu.Nii satuvad maale viirused.Maale tulevad nad kristallilises olekus.Niipea,kui nad satuvad elusrakku,saab kristallist elusolend,kes hakkab ennast kehtestama.Kui seda kuumutada,külmutada,muutub elusolen jälle kristalliks.Nad suhtlevad omavahel elektromagnetlainetega,hoiatavad üksteist ebasoodsate tingimuste ilmumisel jne.Teadlased on lindistanud nende suhtlemist ja teises maakera osas mänginud seda ette viirustele ja sellepeale on nende reageeringud identsed.Peale selle on maal ka teiste rasside esindajaid ja arvata võib ,et ammu enne meid.Ma ei saa aru sellest,kui internet on täis sellealast materjali ja nüüd käib mingi järjekordne sonimine uskumisest või mitteuskumisest.Kes ei taha uskuda,ei usu ka siis,kui mingilt humanoidilt jalaga munadesse saab!Jeesus ütles,"Õnnis on see,kes ei näe,aga ikka usub!"Mina aga nägin ja lisaks ka usun.
k
Kui / 25. märts 2015, 22:37
muidugi ebatõestest allikatest otsida, siis võid muidugi leida miski jutu kristallidest. Tegelikult on need vaimud. Kui oled leidnud Jeesuse, peaksid sa omale koguduse otsima mitte otsima valeinfot mingitest tulnukatest. Jumal pole loonud tulnukaid ja seega neid meie universumis pole!
p
Paljudes / 25. märts 2015, 22:39
inimestes elavad kurjad vaimud nende endi teadmata.
m
Mul aga/ 25. märts 2015, 18:41
ei ole mingeid kahtlusi,et parim kohv on Löfbergs Lila.
k
KEDA SEE / 25. märts 2015, 13:37
huvitama peaks,kas sa usud või ei?Kas tõesti on üks mees nii jube edev,et mingi mõttetu "uudisega"peab tingimata lehte ja pildile saama?
EElmises "HOMMIK ANUGA "saates ka muudkui jahvatas vahetpidamata,teised näitlejad ei saanud peaaegu üldse midagi rääkida.Miks küll inimene arvab,et ta PEAB koguaeg tähelepanu keskpunktis olema?See jätab väga halva mulje.
O
.../ 25. märts 2015, 08:12
Olen Märdiga nõus. Tulnukaid ei ole näinud , aga nende õhulaeva küll
i
Ingel/ 25. märts 2015, 11:17
Peate langenud ingleid tulnukateks?
t
Tulnukas/ 25. märts 2015, 07:03
Aga mina usun, et Märt Avandi on olemas

s
spirs/ 25. märts 2015, 04:04
Kes siis Antsipit pole näinud......
s
sama siin/ 24. märts 2015, 22:02
Mul ka ei ole. Kuid mida see annab ? Mitte kui midagi- paraku.
p
Prima Vista/ 25. märts 2015, 13:04
Kas kõik peab midagi andma? Kui primitiivne!
p
Piibel/ 24. märts 2015, 20:40
Vanas Testamendis on palju juttu tulnukatest ja nende lendudega kaasnevatest nähtustest, aga 6000 aasta taguses keeles. Keskaja kloostrite annaalides on samuti kirjeldused. Vaticanis on keskaja maal millel UFOd lendavad. Gruusias Mzhetas on peakirikus 12 saj maal taoliste lendobjektidega. Ja tehnilised võimalused? Kas tõesti arvate, et meie raketid on tehnilise võimaluse piir! Mõtelge suurelt, pisikesed putukad!
n
Need UFOd/ 24. märts 2015, 21:13
on langenud inglid, kes saavad endale ükskõik mis kuju võtta, see on ka seletus miks need kes on midagi taolist näinud, on neid näinud ka ülikiirelt liikumas või sähvatamas ühest kohast teise või lihtsalt kaduda. Ei tasu kõike ikka tehnika pähe võtta. Jumal on öelnud et ta on kõik loonud ja ei ole teist Jumalat ja kuna Jumal pole loonud tulnukaid, siis neid ei leia
j
Ja muideks/ 24. märts 2015, 21:18
ca 6000 aasta eest lõi Jumal Maa ja kogu universumi ja kõik mis on selle sees.
1
123/ 25. märts 2015, 13:06
Piibel on kokkulaenatud kraam paganlikelt usunditelt, nii et vana testament.. nooh ühepajatoit.
p
Piibel/ 25. märts 2015, 13:29
t
Tean / 24. märts 2015, 19:31
p
pjurin/ 24. märts 2015, 19:30
Järvamaal mäos on reptiilide baas.
1
123/ 25. märts 2015, 13:06
Tee pilti või mine ravile.
j
jah/ 24. märts 2015, 19:27
ja suurimaks tõestuseks sellele on meie endi eksisteerimine - kui elu on võimalik Maal siis on see ka mujal võimalik. Mis kujul, see on omaette küsimus.
k
24. märts 2015, 18:06
Kuskil tähesüsteemis meie galaktikas võib mujal võib muidugi elu olla, sealhulgas intelligentset. Aga kas need on "tulnukad"? See sõna vist tähendab ikka neid meie maakeral ringi kollavaid uuhvolasi kes paistavad küll muinasjutu tegelastena.
s
Suur/ 24. märts 2015, 17:55
osa tulnukaid on sealt Palestiinaga piirnevalt alalt.

s
Sille/ 24. märts 2015, 17:22
Kui "Tulnukas" peaosa mängiks, siis usuks vast isegi.
s
see x Mees,/ 24. märts 2015, 17:02
n
naisuke/ 24. märts 2015, 17:00
On kogemusi ja nad ongi olemas.
n
naine Lõuna-Eestist/ 24. märts 2015, 16:32
Loomulikult on olemas nii lendavad taldrikud,tulunukad jne.Samuti on olemas Jumal.Ei maksa elada nii kinniseotud silmadega ja ainurakse tasemel.Meie ei tea siin pooli asjugi.Märt Avandil on õigus ja ta on tore noormees ja väga hea näitleja.Jõudu talle.
x
xMees/ 24. märts 2015, 16:04
Hull on see, kes arvab, et tulnukad on olemas, kaugelt pöörasemalt hull on aga see, kes arvab, et me oleme ainsad mõistusega olendid lõpmatus maailmaruumis. Olgu elu tekkimise tõenäosus teatud süsteemis X kuitahes väike lõplik arv, on selle korrutis lõpmatusega ikkagi lõpmatus. Seega, kui neid süsteeme X on lõpmata palju, siis on ka eksotsivilisatsioone lõpmata palju.
Suure tõenäosusega meid jälgitakse, aga ei taheta vahele segada. Sekkumisjärgselt oleks informatsioon juba moonutatud.
k
kuule , mari,/ 24. märts 2015, 15:32
kuhu ta siis kadus, tõusis õhku või ja lendas ära?
j
jälle üks/ 24. märts 2015, 15:27
omamoodi hull, loodan väga, et ainult mängib sedasamust.
m
MARI/ 24. märts 2015, 14:34
Olen näinud väga ,väga suurt õhulaeva ,mis lummas meid nii ,et alles koju jõudes taipasime et sel polnud ju tiibu.Ka ei teinud ta mingit häält.Olime kolmekesi autos kui korraga oli ta me ees .Peatasime auto ja tulime välja ja ta oli ikka meie ees. Ta sõitis meie teest risti üle ,seepärast oskangi hinnata ta suurust.Ta oli nagu kohutavalt suur sigar.See juhtus palju aastaid tagasi ,aga iga sõna siin on TÕDE.
s
See oli / 24. märts 2015, 20:00
zeppelin! Täpselt selle kirjeldusega ju
m
Marile/ 24. märts 2015, 21:50
Kui sa loeksid Oliver Sacksi "Hallutsinatsioone", saaksid aru, miks ja mida ja kuidas sa seda kõike nägid. Loe, sa ei kahetse. Seal on sadu juhtumeid.

k
kaua võib............./ 24. märts 2015, 14:31
Mees enne sööki ja mees pärast sööki ----tüütu kärbes,nõnda ennast promomas. Siiber juba............
o
oi/ 24. märts 2015, 16:56
v
vombat/ 24. märts 2015, 13:58
Millest selline veendumus. Kas oled vaadanud filmi Sandarm ja tulnukad?
o
on on. miks ei ole/ 24. märts 2015, 13:31
v
Võhandu Trahter/ 24. märts 2015, 13:21
...suuremad ilmingud on juba niigi avaldatud erinevates raamatutes 3000 aastat ennem ja nüüd siis 2000 aastat pärast.... Jääb vaid lisada,et teatrirahval on nüüd hea võimalus ka filmis omi etteasteid antud valdkonnas avaldada. Kehastu või täheteadlaseks ja näita usutavalt kust kohast taevalaotusest nad tulevad ning vaatajaid jagub kui oled juba kuulus. Kui aga kuulus veel pole tuleb selle poole püüeldes vaeva näha. Pea asi,et ära ei pööra. Hullu kuulsusega eriti kaugele eluajal ei jõua. Pigem ikkagi sõnastuses teadlane peitub see õige snitt ristirahva hulgas.
v
veteran/ 24. märts 2015, 13:14
Muidugi, Märt, oled ikka olemas, pole sa mingi väljamõeldis.
m
24. märts 2015, 13:10
MAANDUSIN EILE EESTISSE PLANEEDILT NIMEGA UFO.
j
JUSS/ 24. märts 2015, 13:08
Kahtlemata on olemas teiste planeetide eluvorme. Ilmselt ka mõistuslikke. Ja arvestades universumi 14.7 miljardi aastast vanust võib neist nii mõnigi meist tuhandeid, vahest miljoneidki aastaid arengus ees olla. Küsimus on selles, et kas nad on meid külastanud? Kuna meie Linnutee galaktikas on eri hinnangul 150 - 200 miljardit tähte, galaktikaid aga omakorda üle miljardi, siis milline on tõenäosus, et nad meieni oleksid jõudnud, meid üles leidnud? Lähim kinnistäht on meis ligi 4,5 valgusaasta kaugusel, meie galaktika läbimõõt on 100 tuhat valgusaastat. Naabergalaktikateni on aga miljoneid ning miljardeid valgusaastaid. Aastas on 31 miljonit sekundit, sekundis läbib valgus 300 tuhat kilomeetrit. Samas suudavad meie keemilise reaktsioonil töötavad kanderaketid saavutada vaid kiiruse, mis jääb valguse kiirusele 20-25 tuhat korda alla. Loogika järgi on tulnukate siia kohalejõudmise võimalus kaduvväike.
a
24. märts 2015, 13:13
aga kui nad on lähemal, kui me arvame.
t
to 13:13/ 24. märts 2015, 13:30
Lähemal? Ja kus nad siis tekkisid ja arenesid? Kas Kuul, Marsil, Jupiteri või Saturni kuudel või? Või kui on tegu mingi Maal endal arenenud muistse tsivilisatsiooni esindajatega, siis nemad ei ole ju tulnukad.Tulnukas on ikka kusagilt mujalt tulnud võõras.
t
Tean/ 24. märts 2015, 19:51
Tasub uurida seda lehte: www.hot.ee/evolutsioon saaks paljudki targemaks. Universum ei saa olla 14,7 miljardit aastat vana. Universium on üsna noor. Evolutsioonilood ei ole teaduslikul alusel ja see miljardite jutt ON vale ja eksitus!
t
to Tean/ 25. märts 2015, 13:33
Olen lugenud. Hea lektüür diletantidele, kel asjast sügavamad teadmised puuduvad. Aga paljud argumendid on umbes samal teaduslikul tasemel, et jumal lõi maailma kusagil nii 6000 aastat tagasi ja kopikad peale.
t
Tean/ 25. märts 2015, 14:06
Siiski on see tõsi, et Jumal lõi maailma kuskil 6000 aastat tagasi. Jumal on ise selle teatavaks teinud, miks Ta peaks tahtma et inimkond teadmatuses oleks?
m
mati/ 24. märts 2015, 12:53
Usud, siis on! See on paljude asjadega nii, ka Jumalaga.

e
Estcube 1/ 24. märts 2015, 12:39
No nii, meil on siis jälle üks, oma, tõsiteaduslik autoriteet kosmose vallas olemas...,
v
vombat/ 24. märts 2015, 15:18
Kahjuks see "autoriteet" ei tea nähtavasti tõenäosusteooriast midagi.
Tõenäosus, et kusagil on veel mõni maaga sarnanev planeet, kus lugematute asjaolude kokkulangevuse tõttu on võimalik elu, läheneb lõpmatult nullile.
See on juba ammu kindlaks tehtud.
See et tulnukaid kuskil mängufilmis näidatakse, ei tähenda et nad olemas on.
v
Vombat näri seemneid/ 24. märts 2015, 18:30
Kui ebatõenäoline see ka ei ole, meie oleme ju siin? Siin elu on, miks ei või mujal olla?
t
Tean/ 24. märts 2015, 19:41
Sellepärast, et Jumal on meid loonud ja Ta on loonud ka kogu universumi. Kui natuke mõelda oskaksite ja natuke uuriksite, siis leiaksite, et evolutsioonilood ei ole teaduslikul alusel ja see nõuaks tohutult suuremat usku kui usku Loojasse. Või arvate et ülikeerukas inimkeha on tekkinud iseenesest, eriti dna, mis on digitaalne, vigu parandav, ennast dubleeriv kood, mis sisaldab meeletus koguses informatsiooni, arvate et see on juhus, et sellisel kujul tekib elu? Kõik elu on Jumala loodud ja piibel küll tulnukatest ei räägi ja miks peakski? Selleks, et veel oleks patustada suutvat elu kuskil, kes vajaksid päästjat?
v
vombatile/ 24. märts 2015, 21:52
Olen sinuga nõus! Kui ma lugesin läbi astrofüüsik Stephen Hawkingi telliskivipaksuse raamatu, oli mul maailmapilt selge aegade lõpuni!
"Tõenäosus, et kusagil on veel mõni maaga sarnanev planeet, kus lugematute asjaolude kokkulangevuse tõttu on võimalik elu, läheneb lõpmatult nullile."
v
vombat/ 25. märts 2015, 11:40
Täiesti vale küsimus siin püstitatud.
See pole üldse siin küsimus, kas võib või ei või olla.
Lihtsalt mujal see (elu) pole tõenäoline.
Ja lisaks muidugi fakt, et Jumal on maailma selliselt loonud.
On muidugi veel inglid, seda ma kahjuks ei tea kus nad elavad.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee