Inimesed

Lugu ilmus esmakordselt Õhtulehes 21.03.2015

ÕL ARHIIV | Varro Vooglaid: „Minu kutsumus on seista selle eest, mis on õige, ja võidelda selle vastu, mis on vale ja ebaõiglane.“ (182)

LISA KOMMENTAAR

Mõistuse Hääl19. veebruar 2022, 20:57
Jõudu Varrole reformioravatega võitluses ja tõde päevavalgele tarides ! Pole veel kõik kadunud !
vahendeid valimata18. veebruar 2022, 10:04
Kas viirusega võideldes tallatakse lõpuks rahvas surnuks?
Kõik on õige17. veebruar 2022, 22:18
ära sa siin ainult oma peaga neid kriteeriume sea mis õige mis vale. tee seda mida soovib eesti enamus, mitte ekre, siis peetakse sinust lugu.
poliitikul ei ole südametunnistus nagu rahal kodumaad18. veebruar 2022, 10:07
Poliitikud kasutavad rahva kõhklusi enda upitamiseks rahvajuhiks.
Tõesti imelik4. aprill 2015, 13:50
Tundub, et imeliku vildakas kommentaar ei sobi enamikule?
Mari28. märts 2015, 20:50
Hr. Varro Vooglaid on Eestimaa kõige hinnalisem vaimne juht. Sooviksin, et temast saaks Eesti riigi president. Au talle ja ta vanematele!
iga õun võib seest mäda olla18. veebruar 2022, 10:02
Ärgem kiirustagem sündmustest ette!
100% poolt24. märts 2015, 13:49
Mulle nii meeldib Varro Vooglaiu intervjuu, sest ükskord sain ka tunda,et meil on inimesi, kes tunnetavad seda sama, mida mina päevast päeva. Kõik see, mis on INETU peetakse ilusaks ja moodsaks,jne.
people23. märts 2015, 14:53
Inimesed ärge uskuge selle lambanahas hundi juttu ja kavalat jutuvada. See mees võib olla ohtlik meie tänapäeva ühiskonnas ja hoolimata teatud näilisest arukusest on ta siiski üsna kuri ning rumal hingeke. Jumal halastagu talle!
Aga23. märts 2015, 15:27
Lambad näevadki ainult seda võltslamba nahka ja kõik koos usinalt määgimas.
to Siin17. veebruar 2022, 21:56
see homoteema ja kooseluseaduse teema kadus kui õhk, järgmisena koroona, mida ei pidanud olemas olema ja nüüd vaktsiin. Ikka vastavalt päevateemadele muutuvad ka vaated
edu23. märts 2015, 09:11
Tore ja õige mees! Edu talle ja ekrele
to edu17. veebruar 2022, 21:57
oi, kuidas siis nüüd ekre, alles siin pahandati, et mis ekrel selle varroga pistmist. Leppige ikka omavahel kokku
isehakanud22. märts 2015, 23:45
Isehakanud valgustatud katoliikli
valgustatud katoliiklik aristokraatia.
qw23. märts 2015, 19:08
Veel üks sisemiselt ilus inimene siin kaunilt kõnelemas. Küll Varro hing puhkab sellist ilu lugedes.
22. märts 2015, 12:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
22. märts 2015, 13:02
Selle :D kasutaja pole naine,valetada pole ka ilus.Reformi Rekude juttu ei saa kunagi uskuda,ikka must on valge ja vastupidi.Selle märgi kasutajalt tuleb ikka sellist parteilist uhkust eesti üle,et oi oi.Ja ongi ainus tõde ,mis nemad teevad.
Age22. märts 2015, 12:44
Ma ei ole seda artiklit lugenud ja ilmselt ei loe ka aga ma ei mõista kust võtab üks inimene (või ka mitu) õiguse oma tõde õigeks kuulutada ja teiste oma valeks ja ebaõigluseks? Märkus: ma ei ole lesbi ja mul on traditsiooniline pere varsti nelja lapsega.
Lugeja23. märts 2015, 10:52
Ostsin just lehe tema artikli pärast ja olen väga rahul,et meil selliseid mõtlevaid inimesi on Eestimal. Kahjuks on neid vähe, sest kõik on saanud oma ajupesu, millest nad ei saa arugi.
Imelik22. märts 2015, 11:10
Varro kuulutab maailmale tõde, mis õige ja mis vale! Pole olemas absoluutset tõde ega vale. Ta tahaks justkui maailma enda usku pöörata, teadmata, et tema ümber elab veel miljeneid inimesi, kel on oma tõde. Tema vildakas tõde ei sobi enamikule ja seda ei maksa jõuga massidesse külvata.
22. märts 2015, 10:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
RM-reimo mets22. märts 2015, 14:31
Piinlik onsee,et sa loetust aru ei saa.
22. märts 2015, 10:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
23. märts 2015, 14:02
loe ette need KÕIK koolitulistajad ja nende taustad.
siht silme ees22. märts 2015, 09:31
http://euro-med.dk/?p=488
The New World Order dates back to 1776.
Its role is to create a world state under the control of the House of Rothschild´s fabulous wealth and Rockefeller´s fabulous influence - based on the 6 rules created by Adam Weishaupt:
1. No ordered (national) government
2. No (Christian) religion
3. No family
4. No patriotism
5. No inheritance
6. No private property.
to jura22. märts 2015, 18:57
See, mida vanasti nimetati kommunismiks, on nüüd NWO.
selgitus22. märts 2015, 19:16
"maad ja varad pankadele,võlad rahvastele!"(stp)
autist22. märts 2015, 18:52
Kui 6. välja jätta, siis ju küllaltki mõistlikud punktid.
tolerants marko21. märts 2015, 23:26
paistab et paljud pruuniaugurüütlid on ennast tagajalgadele ajanud siin kommentaariumis!
rahunege, see artikkel pole üldsegi teile mõeldud, see on normaalsetele!
qw23. märts 2015, 19:04
Kohe näha, et Marko on hingelt kaunis inimene, nagu Varrogi. Nii ilusti räägib!
21. märts 2015, 23:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sammalhabemele22. märts 2015, 15:09
Ega sulle vastu vaielda ei lasta,sest sul on kaitseingel õhtulehe glavlitis.
23. märts 2015, 15:30
Ju on mõnel veel peale minu õiglusetunne säilinud siis,millest sina midagi ei tea.
AA22. märts 2015, 14:51
See, et kristluse varju all saadetakse korda palju halba, ei tähenda seda et usul selega midagi pistmist on.
21. märts 2015, 21:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ah ära karda21. märts 2015, 22:19
see oli kõigest peegel
21. märts 2015, 19:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
millest selline järeldus21. märts 2015, 20:31
loe ikka vasakult paremale, mitte diagonaalis., ehk siis tuleb arusaam ka.
aitab küll juba22. märts 2015, 12:22
Mida te ometi lahmite,kes olete teie kõik,et arvustate tema elamise ja olemise üle?Elage oma elu,mida te vingute,mida ta teilt küsimas onkäinud,kellele ta võlgu on?Ussitage ise seest-ja väljastpoolt kuidas tahate,jätke teised rahule.Mina eipea sind ega teisi sinusuguseid tolereerima ja kõik.Pidage neid epistleid omasugustele palju tahate,sellest ei muutu midagi.Küll niipidi,küll naapidi oma ihasid ja tegusid õigustades ei jõua te inimlikkust maha tallata ega maailma p....o urkaks muuta.
õige jutt,21. märts 2015, 18:25
Varro. Aitab silmakirjatsemisest. KUi ilu on igaühe silmades siis on nad lihtsalt pimedad. MIlleks siis meile kunsti-, arhitektuurikoolid, kõrgete kunstide akadeemiad? Peab suutma tunnistada endale, et ilu tuleb õppida kui pole kaasa antud ei maalidest ilu näha ega tõsist muusikat osata kuulata.
Kui16. märts 2017, 22:15
Sinu silmadest vastuhelkiv ilu on julk klaaspurgis, pole Sa tõesti pimedusega löödud... aga kui Sa seda vaadata soovid, siis tekita see enesele ise. Selleks pole tõesti vaja kõrgete koolide kunstiharidust. Peab lihtsalt selle peale tulema, et ka see on kunst... nii nagu peab tulema sellegi peale, et ebanormaalne on täiesti normaalne...
21. märts 2015, 18:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
no21. märts 2015, 22:36
kui ei tea siis ära õienda
kuigi isa pere juurest ära läks toetas ta ikkagi lapsi, loomulikult oleks parem koos elu lõpuni kuid juhtub, ei saa ainult aru kuidas see küsimus teemasse puutub? vist nii, et saaks vaid kuidagimoodi pori loopida
fakt on see, et nii ema kui isa on väga arukad inimesed
no kuule23. märts 2015, 11:47
kas liiaks ei lähe see mitmenda põlve kallal urgitsemine
Varro Vooglaiul on äärmiselt korralik traditsiooniline perekond
oleks vaid kõik sellised, siis oleks Eesti võtmatu riik
assinisaator21. märts 2015, 17:25
Loen, neid kommentaare ja saan aru: ära viska pärleid sigade ette!
Suurem osa ei saanud Varro Vooglaiu jutust mitte mõhkugi aru! Lihtsalt ajuehitus ja taustsüsteem on teised.
Kui te esimese korraga aru ei saanud, siis mõne ajapärast lugege uuesti ja aeglaselt ja iga lause 2 korda - ehk siis silmad avanevad.
Kogu jutu idee ei olnud mitte pedeseadus ja sellega seonduv vaid hoopis midagi muud!
KR23. märts 2015, 01:16
Lihtsalt märkusena: tõde SAAB iseendale vastu rääkida küll ja tihtipeale, eriti mis puudutab inimest, nii ongi. Ma ei räägi siin formaalloogikast ega üksplussühest, vaid sellest, mis puudutab inimhinge või universumi paradoksaalset olemust.
21. märts 2015, 14:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
21. märts 2015, 15:49
Vasta palun!21. märts 2015, 22:04
Mulle meeldib kui noored suudlevad! See toob minus esile nostalgilised elamused,möeldes enese noorusele näen noorte suudlemises midagi kaunist,mis iseloomulik armastusele... Mida ma näeksin kahe habemiku moklemises? Yritad mulle selgeks teha,et elu on edasi läinud? Ära sunni mind arvama,mis on järgmine etapp elu edasi minekuga kui lähtuda sinu töekspidamistest...Samas on mul sinule kysimus: Selgitad ehk mulle,miks pikki aastasadu ja aastatuhandeid ,ei aktsepteeritud sinu töekspidamisi homondusest? Nyyd äkki mönekymne aastaga lendles päike pilve tagant välja!
Kus see päike seni end siis peitis ja kust selline yleöö tarkus pärit?
Ära hakka mulle arvutitest ja mobiilidest siristama,neil pole sinu taguotsaga midagi yhist!
22. märts 2015, 12:31
TATTI PANEVAD??,küll sina ikka oled meil intelligentne loom.Kui räägiks pärasoolest ,siis on ikka vahe küll.
23.2222. märts 2015, 12:35
Sa oled üdini haige ,vaadetelt kuiolemuselt.mis vahtimine,tegemistes on asja tuum.Oled loll või mängid lolli???
21. märts 2015, 14:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
21. märts 2015, 14:52
Sulle mõjus jah?Tead omast kogemusest?
21. märts 2015, 14:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aga22. märts 2015, 00:29
siis olete nõrk,kui ei tee vahet suguelundil ja p.....l
kooripoiss21. märts 2015, 13:54
et muud ei kuulegi!? eks seepärast ei kuule, et aastaid tagasi juhtunud asju pidevalt meelde tuletatakse
ja kas mitte kurjakummardajad ise ei saatnud seda preestrit kirikut rüvetama? nii nagu praegu teatud kardinale homosid katoliku kirikusse nõudma ja altarile stepptantsu tantsima praegu toimub täpselt see mis Johannese ennustuse raamatus kirjas - antikristuse aeg, järelikult pole ka apokalüpsis kaugel
oi, kooripoissi22. märts 2015, 01:40
Ragnarök on lähemal kui apokalüpsis!
nil novi21. märts 2015, 13:49
Islamiriigi võitlejad on ka veendunud, et täidavad Looja püha missiooni ja kaitsevad tõelisi igavesi väärtusi ning õiglast ja loomulikku ühiskonnakorraldst manduva roiskuva lääne kultuuri eest.
no ja siis21. märts 2015, 14:21
Eks mõnes suhtes on neil õigus.
Jawohl21. märts 2015, 16:34
Boko Haramil on ka selles suhtes õigus, et tüdrukud tuleb koolist kasvõi jõuga ära tuua ja mehele panna, sest loomulikus õiglases ühiskonnas naine vaaritab ja imetab, mitte ei jahu mingite teoreemidega, milleks tal nagunii looja poolt mõistust antud pole.
nojah21. märts 2015, 17:56
ja miks need islamistid-läänevihkajad siis autoga sõidavad ja telefone, internetti kasutavad. kõik puha lääne kraam.
ootame külla.21. märts 2015, 16:04
Miks usumehed piiluvad kooripoisse?21. märts 2015, 13:45
Kas siis homod on pahad, aga pedofiilid head? Muud ju katoliiklastest ei kuulegi, kui poisikeste pilastamist?
Valelikkuse tipp21. märts 2015, 13:58
Aga kogu homo vastase hüsteeria on üles puhunud pedofiilid , et oma võikatelt tegudelt tähelepanu mujale juhtida . Tavaline pedofiil on KORRALIK heteromees kellel naine ja mitu last . Mõelge , Eestis on SEADUSEGA LUBATUD seksida 14 aastasega ! SEE ON JU PEDOFIILIDE PARADIIS .
vihkan mõlemaid,21. märts 2015, 16:06
kui läheb andmiseks,on vaja nimekirju,koostage.
Kas Varro21. märts 2015, 16:13
on siis sinu arvates pedofiil?
Tarmo21. märts 2015, 16:07
Muud ju katoliiklastest ei kuulegi... Kas Sa oled üldse kunagi tahtnud midagi muud kuulda? Oled üldse mõnel jumalateenistusel käinud?
21. märts 2015, 13:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mine maga ennast kaineks21. märts 2015, 13:48
Vene aeg kultiveeris abielu täiel määral ja kõik pidid abielus olema!
Mine maga ennast kaineks21. märts 2015, 13:48
Vene aeg kultiveeris abielu täiel määral ja kõik pidid abielus olema!
nõukaaegne21. märts 2015, 14:02
vene ajal pidid hoopis kõik naised tööl olema sel ajal kui lastele ajupesu tehti
üks anekdoot sellest ajast - lapsed kogunevad lasteaias ühe põõsa alla "mis asjandus see veel on?", tuleb kasvatajatädi "see on ju see kellest me alles laulu laulsime!", väike tüdruk kummardub siili kohale ja ütleb "ah selline sa kaliis lenin siis oledki!"
21. märts 2015, 13:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
21. märts 2015, 13:25
to /21. märts 2015, 14:43
vähemalt oleks mingi mõte tõmblemisel. samas ameerika on varrosuguseid võltsmoraalijüngreid täis. "jesus he knows me" muusikavideo kirjeldab selliseid ahve perfektselt.
21. märts 2015, 13:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
küll ta teab,21. märts 2015, 16:15
kust suurem osa rahasid tuli.
16.1522. märts 2015, 12:45
kadedus ei ole voorus,sa paheline paptist!
küllap sa juba tead,22. märts 2015, 00:24
lihtsake on su maailm: nõukaajal olid teisitimõtlejad roiskuva lääne propagandistid ja tallalakkujad, nüüd siis kremli omad. aga lihtne on su maailm, igale küsimusele vastus.
loomulikult on usuhullud kõige ohtlikumad,21. märts 2015, 12:56
ei poolda ÜHTKI usku, rääkisin ainult pereväärtustest.
Anna21. märts 2015, 12:49
Ei kuule naljalt sellist juttu kaasaegsete inimeste suust. Suur aitäh Varrole selle aususe, puhtuse ja headuse eest! Selliseid inimesi on vaja maailmale rohkem ja veel, äkki just siis muutub maailm ohutumaks ja õnnelikumaks.
Reffkilkotid selliseid ei salli21. märts 2015, 13:14
21. märts 2015, 12:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Iiks21. märts 2015, 12:36
Lepi lihtsalt sellega, et sa ei saa nii keerulisest tekstist aru.
...21. märts 2015, 13:07
See arusaam, et demokraatia on riigikord, tuleneb hariduse puudumisest Monarhia aga on. Neid ei saa vastandada.
vott21. märts 2015, 12:19
Mees nagu Stalin, teab täpselt mis on õige
21. märts 2015, 12:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Roosi nimi21. märts 2015, 12:24
Mina tahan puhata neist "arvamusliidritest", keda kliki agitatsioon söögi alla ja peale mulle surub. Need on kindlasti avara moraali ja silmaringiga tegelased. Ning palju lugend.
Kase kamp, suu tropp, lobja kas jne ja nii tagasi.
m-dega lilit21. märts 2015, 13:02
Jah muidugi,Metsad,Rebased piltidel ettenäitamas ja kommenteerimas asja ,oleks tüki parem variant.Seda kohe söögialla ja peale,Vaata vähe terasemalt ringi,seda leiad siit koguaeg,aga kui haridust ega haritust pole,on üks kiun hommikust õhtuni.
21. märts 2015, 12:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Maarika21. märts 2015, 12:41
Nende jaoks, kes ei armasta tõe teed, on ta vaenlane, aga kes armastavad hingepuhtust ja kes käivad koos Jumalaga, neile on ta Jumala väljavalitu, Jumala sulane.
to Maarika.21. märts 2015, 12:59
Loen niigi sente. Miks veel kellelegi maksta usu eest kirikule? Usu propaganda ei erine sugugi Reformierakonna omast. Raha tahavad mõlemad.
Jaxy21. märts 2015, 19:42
Milles ENAMUS eestlasi (ning ka Teie) valesti paneb on see et arvatakse et koik elu kaib seksi ymber. Mina kui mees ei motle kyll et minu uhkus on see mis mul pyksis on. Minu uhkus on see kes ma olen, mida ma teen, minu pere jne. Sellega mis mul pyksis on pole mitte midagi tegemist.
Rahu ja armastuse religioon21. märts 2015, 23:32
Ehtsad tsitaadid piiblist (allikas: piibel.net)
[Tapa kõik homod:]
3Ms 20:13 Kui mees magab mehega, nagu magatakse naise juures, siis on nad mõlemad teinud jäledust; neid karistatagu surmaga, nende peal on veresüü!
[Etniline puhastus:]
5Ms 20:16-20:17
Aga nende rahvaste linnades, keda Issand, su Jumal, annab sulle
pärisosaks, ära jäta elama ühtegi hingelist,
17 vaid hävita sootuks hetid, emorlased, kaananlased,
perislased, hiivlased ja jebuuslased, nõnda nagu Issand, su Jumal,
sind on käskinud,
[jne]
E23. märts 2015, 00:37
piibli kohaselt on ka v2gistamine ja orjapidamine taiesti okei tegevused
oh9. september 2015, 09:01
Selle teksti kirjutaja ei tea just palju kristlusest. See tekst on Vanast Testamendist, mille Uus Testament ja Kristus kuulutas sisuliselt kehtetuks. Kristus tuli sõnumiga, et kõiki tuleb armastada ja teistele tuleb nende vead andestada. Ei ole mõtet aegunud asju tsiteerida.
ehh22. märts 2015, 21:27
Mulle ja enamustele mu sõpradele on see varro üks ütlemata ebameeldiv tegelane, kurjuse kehastus isegi ma ütleks!
Ottomar21. märts 2015, 11:59
Ajad väga õiget Eesti asja. Jõudu sulle.
anu21. märts 2015, 11:58
Heteromees ei istu, jalg üle põlve!
Heteromees21. märts 2015, 14:04
Istun nii, nagu tahan, kas või jalg kukla taga. Keegi krt ei tule mulle ütlema, kuidas mina istuda tohin.
Kirde-Eestlane21. märts 2015, 11:51
Varro Vooglaid ajab õiget asja - me ei ela enam iseseisvas demokraatlikus riigis - vaid autokraatliku erakonna poolt lääne asumaaks müüdud Eestis.
ja jah21. märts 2015, 12:37
ja Putin ajab sama asja, ega muidu need kampaaniarahad enamuses Venemaalt ei tulnud, Putinil ju samad vaated ka.
teadja21. märts 2015, 13:34
kui ei tea,ära aja MÖGA
ja jahile21. märts 2015, 14:09
Mis vahet seal on, kas raha tuleb Putjalt, või kuskilt Euroopa pedeorganisatsioonilt? Pederahad on oluliselt räpasemad, kui Putja rahad.
xxx21. märts 2015, 11:49
Sügavalt neorootline inimene, kes on kasvanud üles kodus, kus on piiratud vabadust, õnne jne
Terve intervjuu on täis soove, oletusi, ...."kuidas peaks asjad olema", ja täis ülespuhutud ja müstifitseerivat loba,seda ei või liiga tõsiselt võtta. Siinkohal meenuvad Shakespeare'i sõnad «asi, mis hullul keelel, aga meel ei jaga". Mees on, kõrgemalt poolt kiriku võimude käe läbi kohale määratud kui atesteeritud Suur Õpetaja, on filosoofias juhmivõitu, maotu, iiveldamaajav šarlatan, kes jõudis jultumuse tippu, kritseldades kokku ja serveerides avalikkusele kõige ogaramaid müstifitseerivaid lollusi. Selle lolluse on tema palgasõduritest järgijad lärmakalt surematuks tarkuseks kuulutanud ja kõik lollpead säärase tarkuse pähe ka varmalt alla neelanud, moodustades sel moel täiusliku kiidukoori, milletaolist veel kuuldud ei ole.
See filosoofia ... on nõnda sügava mõtte uurimistöö, et jäi suuremalt osalt arusaamatuks...
mis sa sonid sooja ilmaga21. märts 2015, 11:57
Luuleta,luuleta taskufilosoof,enda lõbuks tee seda kohe raamatuks vormides.Näedsa aga sinu tõde ei huvita ka kedagi peale sinu enda-trüki terviseks!
iiveldavale šarlataanile xxx23. märts 2015, 14:58
See oli XXX-le mõeldud,tahab kirjanikuks ja Jumalaks pretendeerida.
rukilill21. märts 2015, 12:22
Teile XXX ei ole antud võimalust sellest aru saada.Jääb üle ainult kaasa tunda!
jaak21. märts 2015, 11:38
Keegi ei ole sulle andnud öigust minu eest otsustada ,sa oled väga ohtlik inimene
RAIVOle21. märts 2015, 11:32
mis krd. fašismist sa mölised, unistad sellest või?!
arvamus21. märts 2015, 11:31
Sellised inimesed on ohtlikud demokraatiale ,kes täpselt teavad mis on õige või mis on vale.See on ainult tema nägemus. Aga oma nägemuse pealesurumine teistele,et see on see ainus ja õigesealt saame ainult diktatuuri ja sellel pole demokraatias kohta!
21. märts 2015, 15:43
Aga miks ma peaks sinu pealesurutud nägemust demokraatiaks pidama??Mida sa lällad siis siin oma nägemusega mind ümber veenda.Oled ise hoopis hullem vägisi rikastaja.
21. märts 2015, 11:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
12.4021. märts 2015, 15:27
Palju siin puudu on,et peded võimutsema ei hakka?Kui ikka ei nõustu nendega,siis vägisi rikastame.Sarnasus missugune.Pole siin usuga midagi vaja asja siduda,ikka huvid eelkõige.
tohoh22. märts 2015, 01:48
Kurat23. märts 2015, 10:59
Saab küll... 17 aastane laps on täitsa vanemate vastutusalas... 17 aastane ei ole isegi allkirja õiguslikki veel... mis iseseivusest siin siis rääkida saab riiklikul tasemel?
21. märts 2015, 11:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Raivole21. märts 2015, 11:51
Mis sinuga on juhtunud,kommunismi saadikuks hakanud.No seda on meil ju igal sammul,võiksid üsna rahulik olla.Nüüd tuliKasekampade,Suutroppide hääletoru lagedale-otsi ikka vaenlasi omade seast,et Kremlile meeldida.Esialgu mine kooli ja õpi eestikeel selgeks,siis tule meid fašistideks tembeldama.
hallo21. märts 2015, 12:32
äkki õpid õigekirja selgeks ja alles siis võtad avalikult sõna
hallo 21. märts 2015, 12:34
äkki õpid õigekirja selgeks ja alles siis hakkad avalikult sõna võtma
äkki harid ennast21. märts 2015, 12:43
Tean inimesi, kes on düsgraafikud ehk kirjutavad vigadega, aga muidu keskmisest targemad.
Arvamus.21. märts 2015, 11:26
Inimene teeb ise oma elu ilusaks. Me võiks enam väärtustada elu pidulikke hetki. Eks laulatus on olnud ka iga tüdruku unistus, et olla üks päev kuninganna. Miks me seda ilusat ei taha lubada.
Samuti võib-olla väga pidulik lapse ristimine, mis pakub rõõmu kogu perekonnale.
Teeme ise oma elu ilusaks, selleks ei ole palju vaja, ainult head tahtmist.
Norbert21. märts 2015, 11:20
Nii hea on taas Est Oonias olla- pohui see artikli teema, kommetaariumis haarakem labidad ja kukkugem üksteist klohmima. Tegelikult saab V. V. 'ga suuresti nõus olla, kui vaid inimesed suudaks kõrvale jätta selle ristimärgiga pähe tagumise ja näha kandvat moraali, kuid ei; kui mitte me ise, siis meie vanemad mäletavad väga selgesti sovjetiaega, kus kästi põhimõtte pärast suhtuda professionaalse põlgusega kõike religiooni puutuvasse. "See on ju see piibli jura!" ja mitte näha seal peituvat üleskutset mõistvusele jne.
üleskutse mõisvusele?21. märts 2015, 12:44
Kas Varro kutsub sellele?
12,4421. märts 2015, 15:48
Just,mõistvusele aga mitte M Õ I S V U S E L E,keda või mida pole olemas siin paljudel.
kui argumente pole,21. märts 2015, 16:23
siis aitab ka arvuti kallal norida :).
16.2322. märts 2015, 13:18
Sul omal võiks ju seda mõistvust veidikenegi olla,arvuti allub ju sinule.
mh21. märts 2015, 11:17
usklikega vaidlemine või nendega polemiseerimine on täiesti mõttetu tegevus
krikats21. märts 2015, 11:06
Edu hr Vooglaiule! Oleks niisuguseid julgeid ja põhimõtetekindlaid mehi meil rohkem, siis ei oleks meie ümber vohamas nii palju inetust.
irw21. märts 2015, 10:55
Oh erm-erm, mida maailm küll teeks inimesteta nagu Varro, kes võtab kätte ja teab täpselt, mis on tõde ja õige, ja mis on väär ning vale, ja õpetab seda teistelegi, pimedusega löödutele ja patustele. :D
Temasugused21. märts 2015, 12:45
saatsid "valed" tuleriidale.
nimetu21. märts 2015, 10:51
palun jätke teda rahule. tõsiselt. las ta elab oma elu, eks ole. ma tean, mida räägin. ma olen näinud teda lähedalt.
nimeline21. märts 2015, 10:59
einoh ega selle vastu ei olegi ju kellelgi midagi, kui ta OMA elu elab. asjad lähevad keerulisemaks siis, kui ta hakkab teistele rääkima, et nemad peaks ka oma elu nii elama, nagu tema.
ja 21. märts 2015, 12:27
mis siis sellest halba oleks kui ka teised hakkavad oma elu elama nii nagu tema
mitte ei püherdaks igal õhtul erinevate partneritega ööklubides narkotsiuimas
kas üldse artiklit lugesid, ta ei suru kellelegi miskit peale vaid räägib oma elust ja see elu ON ÕIGE
хозяин21. märts 2015, 10:49
Ma tean veel paremat ühiskonnakorralduse vormi - valgustatud diktatuur!
:D
eesti naine21. märts 2015, 10:20
Abielu mehe ja naise vahel on püha ning perekond, kus on mees, naine ja nende lapsed on ka püha. Ülejäänut ma üldse ei arvestagi. Minu kadunud ema ütles, et elavad nagu loomad,ikka nende suhtes kes ei tahtud abielluda vaid elasid koos niiama. Isegi hea, mõtlen, et ema on surnud üle 10 a tagasi, kui ta nüüd näeks, mis tomub, oleks ta sellest haigeks jäänud.
20021. märts 2015, 10:59
200 aastat tagasi oli esimese öö õigus. hea, et su kadund ema seda ei näinud
Tibin21. märts 2015, 11:51
Suur osa Eesti naisi ja mehi on selle esimese öö õiguse viljad. Aga nii nagu kapihomod on kõige suuremad homovihkajad, on ka esimese öö viljade suurim saavutus abielu pühaduse kuulutamine.
21. märts 2015, 12:02
Osalesid selles või,et jälle tead???Surematu Kaštsei meil,teab 200 a. taguseid õigusi.
Iiks21. märts 2015, 12:41
Puuduvad vähegi tõsiseltvõetavad tõendid, et selline esimese öö õigus oli keskaegses Euroopas olemas või et seda kasutati.
Arkaadia mu arm.21. märts 2015, 18:53
Ma ei mõtle su emast halvasti sest vanematel aegadel oligi inimestel loomadest väär arusaam. Loomade elutsükkel ei ole võrreldav inimese omaga aga loomad siiski üldjuhul peavad perekonda liikidele omaselt parimal moel. Järgmiseks paaritustsükliks on pesakond üles kasvatud, inimesel kulub järglaste üleskasvatamiseks aastakümneid. Järgmiseks peretsükliks ühineb kas taas vana paar või moodustub uus. Võtame või hundid - koos võidaks üles kasvatada üks pesakond aga tihtigi ka mitu. Isahunt võtab poegimise ja järgneval ajal oma kanda pesa julgeoleku ja jagab hundiema ja kutsikatega oma saaki. Aga jah, inimesed ei ole nagu loomad, inimesed suudavad loomadest hoopis vähem peretruudust pidada.
Aga Vooglaid on idealist kes idealiseerib "vanu häid aegu" Tänane maailm on siiski hoopis inimsõbralikum kui see vanasti oli. Kirik lõi ideaali paradiisi näol (tõsi küll, eks neid "paradiise" idealiseeriti ka varem) ja andis inimestele ranged reeglid ja suunised selle ideaali saavutamiseks ja eksinuid, st. ketsereid nuheldi rängalt. "Lõpliku õnne nimel" on jõgedena verd lastud. Vooglaid tuletas möödaminnes kommunismi meelde - kommunismiideaal on iseeneses taevasele paradiisile vastav maapealne paradiis ja seega pole ideaalis eneses midagi halba, ühed head mõlemad aga halb sünnib sellest, et põhimõtteliselt asusid (asuvad) kommunistid sama innukalt "ketsereid" välja juurima kui seda tegi "inimeste õnne nimel" Kirik.
Maapealset paradiisi on ennegi kirjeldatud - Arkaadia, see õnnelike inimeste (küll karjuste) õnnelik maa mis on luulet inspireerinud ja mida kõik ja tänu Jumalale, et sellega asi piirduski, vist ainuke kujuteldav paradiis mis veresüüst vaba. Või ei ole seegi? Ma ei tea.
aiai21. märts 2015, 10:20
Täitsa pael kui Jumal on tegelikult peoperemees, kellele meeldibki möll ja paradiisi polegi olemas, on ainult väljateenitud igavene rahu igaühele.
Kurb21. märts 2015, 10:06
Väga täbuväärne töö, mida juhib Varro Vooglaid. Traditsiooniline perekond on iga normaalse riigi alustala, nii nagu Looja on oma loomisel kujundanud. Mees ja naine on ainuke abielu variant.
Mhr21. märts 2015, 10:03
Ausalt. Varrod ja Reimo Metsad võiks kuhugi inimtühjale saarele minna ja seal karjumisvõistluse teha. Kopp ees sellest pro ja anti värgist. Nagu kakaaugu teema oleks maailmas kõige tähtsam Mõlemad on vist juristid, kes on leidnud endale teema millega kuulsust ja sulli teenida.
mis jaoks?21. märts 2015, 09:56
Täiesti õiget juttu ajab. Lõpetage see kaagutamine ära, teie ise olite samuti kooseluseaduse vastu ja nüüd kaagutate siin kui keegi püüab vähemalt midagigi korda saata. Lugupidamine Varrole!
NO NÄE21. märts 2015, 09:48
JYYDAL juuda palk----mitte riigi PIRUKAS
hmm21. märts 2015, 10:10
kas riigipirukas, see teiste arvelt elamine, on tõesti kõige magusam?
ühes saates Varro mainis, et on teda kui häältemagnetit kutsutud küll kuid ta eelistab mitte minna ja sama tööga tegeleda millega tegeleb
appi21. märts 2015, 09:46
kuidas need haiged homod ei saa ise aru,et see on jube.Huvitav,kas nad ei ole kunagi tundnud õrna naise keha?Palun ,minge ravige end terveks ja hakake lapsi tegema!
kus häda kõige suurem seal abi kõige lähem21. märts 2015, 11:04
lihtsalt väike meenutus: lesbid on ka homod
Maailm21. märts 2015, 09:44
oleks elamiseks parem paik kui praegu,kui selliseid ideaale kandvaid inimesi oleks rohkem.Ei pea näpuga piiblist "järge ajama",lähtuda tuleks enda südamest,kus tõesti,meis igaühes,elab Looja.Vagust kõigile!
21. märts 2015, 09:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
CDE21. märts 2015, 17:33
Õige! Meelekindlust peab olema.
Ma ainult kahtlen, et kas sellise vaatevinkliga mees ikka sobib juhtima meid kõiki, kui inimkond on kirjum kui vikerkaar.
Veel rohkem olen mures, mida kõike võivad need pimeda õndsusega ja maailma must-valgelt nägevad EKRE vennad teha kui võimule saavad.
Neil pole sellist tarkust, mis just meid edasi viib. Mis meid paremaks teeks. AINULT KOGEMUSED TEEVAD TARGEMAKS, mitte usk.
miks21. märts 2015, 09:38
on homondus vastumeelene,,aga selleks, et mehele pole loodud kohta kuhu teine siseneks,pärasool pole hoopiski selle jaoks loodud,,,kõik sallijad, saage sellest aru ,,kaka on kaka, mitte toiduaine
...21. märts 2015, 09:30
See varro arvab millegipärast, et ta on kõrgemalt poolt seatud õigust ja õiglust Maa peale tooma?! Õnneks eksib ta selles; ta ei ole Jumala asemik Maa peal. Ega saa ka selleks iial!
päh21. märts 2015, 11:17
Sina kohe tead, mida tema arvab ja kelleks ta saab või ei saa?
Päh-päh21. märts 2015, 19:09
No see, et mida ta arvab, see on ju siia kenasti kirja pandud aga kelleks ta saab või ei saa, seda teab Vanajumal taevas, kui temagi, võib-olla mõtleb veel, et mis ja kuidas.
21. märts 2015, 09:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aga21. märts 2015, 09:32
kas on ikka Jumal selliseks loonud? järsku on inimene ise enda oma rumaluses ära rikkunud?
ja tore ju kui keegi jälle heatahtlikult meelde tuletab mis on õige
nemo21. märts 2015, 09:47
Kohtu mõistmine puudus. Oma seisukoha väljaütlemine ei ole kohtumõistmine.
9.2821. märts 2015, 09:51
Kohut mõista...palju nendest eksinutest temapoolt karistatud on saanud??Eiole juolnud kohtuniku rollis veel .Jumala poolt loodud..miks ta siis kaks poolt lõi,olekski võinud ainult ühe luua???Räägid endale vastu igas lauses.Sa ei tunnista ka,et2/3rahvast pooldab normaalsetja teineteist austavat ühiskonda,mitte õpitud multi-kulti fiilseid tegevusi.Mõttetu on siin jälle hakata ühel inimesel 100 variandis oma fantaasialendu propageerima,sellest on kõrini juba.NO EI RIKASTA SEE "E R I N E V U S"
Mjuna21. märts 2015, 11:15
kus sa siin kohtumõistmist välja lugesid? Ja tegelikult on Jumal loonud inimese meheks ja naiseks, ning öelnud, et teid saagu paju. Ei ole meesnaist ega naismeest, see kõik on tekkinud muude mõjude kooslusest.
jah,21. märts 2015, 13:12
Jumal olevat loonud inimese oma näo järgi, ju siis Jumalal ka niisugune nägu.
moderaatorile21. märts 2015, 09:21
Palun ärge kustutage kommentaare, ma kohe palun väga
on ülimalt õpetlik teada milline on poolt ja vastu olijate vaimne tase
ja kui sallivad on sallivuse nõudjad
Ainult kommentaaride kohta21. märts 2015, 12:19
Karjuva kirjaoskamatuse võiks ikka kustutada, olenemata sellest, kas mingi seisukoht ka läbi paistab. Eriti piinlik on vaadata karjuvale kirjaoskamatusele antud plusse, aga samas tähendaks miinuse lisamine haige inimese mõnitamist.
Igal mehel oma tõde21. märts 2015, 09:17
"Minu kutsumus on seista selle eest, mis on õige, ja võidelda selle vastu, mis on vale ja ebaõiglane."
Kelle käes on kaalud, millega kaaluda õiget ja valet? Mis ühe jaoks õige on teise jaoks vale. Kuidas julged väita, et just sinul on õigus? Seaduste piires küll, aga muudes asjades?
Tüüpiline21. märts 2015, 09:32
väide inimeste poolt, kelle jaoks on igalühel OMA tõde. Sellisel juhul ei eksisteeri ka mingeid üleunversumilisi, füüsika ja MORAALI seadusi. Sel juhul ei saa me hukka mõista ka RÖÖVLEID, VARGAID, TERRORISTE, VÄGISTAJAID jne., sest neil kõigil on ju OMA tõde! Inimkond kaalub peaaegu kõike, nt. Liikluseeskiri. Üheks kaaluks on ju ka moraal, mida aitabki mõista Piibel. Rahu ja alandlikkus pole alati nõrkus. Sageli just tugevus.
argo21. märts 2015, 09:39
Loe alustuseks näiteks Jeesuse mäejutlust, katsu see oma südames läbi ja mõtle, kas selles võiks leiduda kasvõi killukestki "suhtelist õig(s)ust". Või on see õpetus nõnda veatu, et relativismiks ei jää väga palju ruumi.
Eelarvamustevabalt ja tõsise sooviga leida tõde võib juhtuda, et leiad sealt vihje, mis või kes võiks olla tõe mõõdupuu.
Aga võibolla oli su küsimus esitatud hoopis muudel motiividel, kui sellele vastust saades...
Kurat23. märts 2015, 10:47
Miks sa arvad, et see paljukiidetud Piibel on õigem tõekuulutaja õigest ja valest kui näiteks Saatanlik Piibel. Ma arvan, et sa oled liiga paindumatu, et aru saada, et eksisteerib ka vastupidiseid arusaamasid ja mis pole kübetki halvemad.
Mina ka21. märts 2015, 09:17
Ei tea, miks mõned kõige"sallijad" siin nii sallimatud on. Minu lugupidamine Varro Vooglaiule.
"sallija"21. märts 2015, 11:06
ma ei tea, miks need, kes arvavad, et asju tuleb nende õigete nimedega nimetada nii tundlikuks muutuvad ja sallimatusest rääkima hakkavad, kui neid õige nimega nimetatakse.
kõige sallijaid21. märts 2015, 12:55
ei ole olemas. On üks lihtne tõde sallivuse määramiseks: kõike võib teha, kui see ei tee endale ja teistele halba. Putinit ja Varrot ning nendesuguseid ei pea sallima!
Varro on21. märts 2015, 16:31
nii palju vihavaenu külvanud, loe komme, mõned lubavad isiklikult kõik homod tuleriidale saata või gaasikambrisse. Putin külvas ka Venemaal vihavaenu ukrainlaste vastu, täna tuli uudis, et üks ukrainlane peksti rahvuse tõttu surnuks, ega ise peagi tapma.
Aga sina..23. märts 2015, 15:22
...teeksid ise täpselt sama,saadaks kooseluseaduse vastased gaasikambrisse ja jumal teab kuhu veel.No ei ole sina teps mitte ise parem-sa tahad ju looduse loodut ümber teha,oled siis mõistusega inimene või???
Stakan K.Butõlkin21. märts 2015, 09:16
Mulle ei meeldi Varro Vooglaiu elufilosoofia juures see kuidas ta oma sõnades ja tegudega eitab oma väärtust ja elu väärtust- kuidas inimene ennast kastreerib. See on see mida õpetab ristiusk tegema.
Ristiusu Jumal esindab "moraalset vampirismi", mis inimesest vere välja imeb.
Varro tõstab pilgu taevariigi poole-mis mõeldi välja selleks, et muuta tühiseks see ainus maailm, mis on olemas.
Ristiusk esndab ja edendab elukartust, ta häbeneb inimest.
Millal küll inimesed lõpetavad selle iseenda ristilöömise ja iseenda vägistamise(milles Euroopa vimased aastatuhanded on oma meisterlikkust tõestanud)?
Ristiusu väärtused esindavad nihilismi-õpetust, mis keelab inimesele tema peamise väärtuse-uhkuse ja väärikuse.
Ristiusk onenesehävituse õpetus. Seda on patu mõiste, seda on süü mõiste, seda on jutud halastusest. Ristiuskrõhutab alandlikkust, kuulekust, enese eitamist-muudab inimese väikeseks.
Ristiusu armastus " teispoolsuse " vastu on tema eluvastasuse eredaim näide.
Ristiusu viga: ta kuulutab valmisolevaid, jumalikuks tõstetud väärtusi. Kuid mingeid absoluutseid väärtusi, mingeid juba ette kindlaid tähendusi- mingit metafüüsiiselt antud elu alust ei ole.
Alandlikkus, kristlik ohvrimeelne armastus- on näited Euroopa väärtustest, mis takistavad loovat tahet.
Vooglaid on iseendaga vastuolus: eitades inimese võrdsust(millega mina olen 100% nõus) jaatab ta samas ristiusku-mis on teinud inimese väikseks. Kristlik moraal on kujundanud inimese kelle meelest on hüve see, mis teeb vähenõudlikuks ja taltsaks: nii on nad teinud hundist koera ja inimesest endastki inimese parima kodulooma. Kristlus (ja mitte ükski alandlikkuse, kuulekse või reeglite järgimise vorm) ei jäta lõpuks inimest pisendamata.
Inimene sünnib inimesena alles siis, kui ta võtab enda kanda selle ülesande, mille ta varem oli reserveerinud Jumalale-alles siis, kui ta loob ise oma väärtused.
nemo21. märts 2015, 09:49
Ta ei eita nende väärtust, vaid näeb väärtust jumaliku väärtustamises inimese läbi.
Sa Alenu21. märts 2015, 09:12
ära kuula igasuguseid isehakanud pedeteolooge, vaid loe ise Piiblit. Kuigi igaüks püüab sealt välja lugeda just seda, mida enese rikutus ihkab, jääb Piibli sõnum ikkagi rüvetamata ja on PEEGEL, millesse vaadates näed ära oma tõelise PALGE. Varro on puhtam kõigist ilkujatest ja laimajatest!
Puhas jah,21. märts 2015, 12:57
ässitab rahvast vägivallale, ega muidu nii palju kirglikke kommentaare poleks.
21. märts 2015, 08:41
Selle inimese jutust kumab ju läbi täielik rumalus ja seda sõna otseses mõttes. Ajaloo ja eriti kultuuriajaloo tundides on ta vist maganud ja eriti raamatuid pole vist ka lugenud.
8.41-8.59 jne.21. märts 2015, 11:23
Sina pole vist 1klassigi lõpetanud,et oma viha tuled välja elama.Sina tead täpselt mida keegi teinud või tegemata jätnud.Sinu mina on teatud kohasja kaugemale ei küünigi.Jäta teised rahule,sinu tarkus on sinu rumalus kuubis.
mulle21. märts 2015, 22:32
tundub,et sa ei suuda isegi korralikult väljendada ennast1
22. märts 2015, 15:05
Sulle võis tunduda,et oled tark aga kahjuks päris sooda.
Alenu21. märts 2015, 08:38
Eile just vaatasin filmi, kus üks teoloog ütles, et Piiblis pole üheski kohas homoseksuaalsust hukka mõistetud. Tähtsaim on armastus. Väike mõttekäik varrole.
argo21. märts 2015, 09:47
filmi vaatasid, aga kas piiblit oled lugenud? :)
ma lugesin21. märts 2015, 16:33
lapsepõlves palju muinasjutte, aga elu ju hoopis muud, usk käsib ka ligimest armastada, kus see armastus on?
n.21. märts 2015, 09:51
Armastus püüabki kurjast ja kahjulikust hoida.
Armastus ei rajane ainult seksuaalsusel.
Vaata vähem telekat21. märts 2015, 10:16
"Kui mees heidab ühte mehega (arsenos koiten) nagu heidab ta ühte naisega, on mõlemad teinud seda, mis on põlastusväärne. Nad tuleb panna surma; nende veri saab olema nende endi peadel." 3 Mo 20:13
mrk21. märts 2015, 13:45
Mis tõestab veelkord, et piibel on sama arukas kui Grimmide muinasjutud. Kui tead piiblit nii täpselt tsiteerida ehk siis suudad leida ka koha kus kästakse kõik kes pühapäeval tööd teevad kividega surnuks pilduda (kinnitan, et see koht on olemas) - äkki lähed siis nädalavahetusel jumala käsku ellu viima? Ehk sobib see Varro järgmise kampaania teemaks!
21. märts 2015, 16:16
Jätke see Piibel rahule,kui tekstist arusaamist pole,pole mõtet tühja kiunuda tobeduste leiutamisega.Seda idiootsust on kõik nurgatagused täis,elu on elajalikuks läinud ja õigust veel ülegi.Inimliku elustiili harrastajad löödaks kohe risti,anna vaid võimalus fiilidele.
Vaata...21. märts 2015, 23:35
2Ms 31:15 Kuus päeva tehtagu tööd, aga seitsmendal päeval on täielik hingamispäev, Issanda püha; kes iganes hingamispäeval tööd teeb, seda karistatagu surmaga!
Seega jutt ei ole pühapäevast. Ma olen ise võitlev ateist, aga loodusseadus ütleb, et järglasi saavad vaid emased ja isased.
oh9. september 2015, 09:52
Võitlev ateist võiks paremini tunda, oma vaenlast. Vana Testamendi seadused lükkab Uus Testament ja Kristuse halastus ümber.
21. märts 2015, 08:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aga21. märts 2015, 09:10
kas sa artikli üldse läbi lugesid või kukkusid kohe igaks juhuks räuskama
paistab tõesti , et teatud seltskond on äratuskellad pannud helisema
ainult mida te sellega saavutate? ainult näitate muu maailmale kui sallimatud te olete
no jah21. märts 2015, 10:23
Endast räägid,küll te olete ikka ilusad ja targad,kohe paneme seedimise tagurpidi käima ja ei peagi asi essuseks saama.Teistele topime kasvõi vägisi oma kokakunsti suhu ja silma.
21. märts 2015, 08:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Kadi21. märts 2015, 09:04
kas ostsid tõemonopoli endale?
mulle tundub, et ta liigitab asju elu enese ammu järgi proovitud asjade alusel õigeks ja valeks
loodus on ju nii loonud, et teatud kohad on jääkainete väljutamiseks ja teised jälle soojätkamiseks, või tahad sina olla targem kui loodus ise?
mnjah21. märts 2015, 08:35
eks me ole ajaloos selliseid fanaatikutest teoreetikuid juba külluses näinud.Hoidku Jumal sellised võimust eemale,nende tegevust tuntakse viljadest...
8.35ajaloo ümber kirjutaja21. märts 2015, 10:16
Aga sinust saab nüüd teoreetik,kes jumala looduüritab ümber teha.Ehk paneks kõik augud isesuguseid funktsioone täitma.Üks jääkide väljutamise koht sai uue nimetuse,ehk eipeaks toit ka suust minema,topiks ninast.Vot oleks kõvad mehed,kui sünnitama ka hakkaks.Millise visadusega püüab üks käputäis Jumalateks saada,kahjuks ei tule välja.Kus need viljad sinul küllon,tahaks näha?viljad on mehe ja naise vahel.Karjuge palju tahate,see oli onja jääb nii.Mitu sajandit sa ka elanud oled,et tead maailma loomist.
võta suhkruvett ja pane käed palveks kokku21. märts 2015, 10:32
katsu rahuneda.Need targutused ümber augu ei paku mulle küll miskit huvi.Pidasin silmas sellist inimtüüpi üldisemalt.Sama puu oksad on nii inkvisiitorid,maoistid-leninistid-natsionaalsotsialistid-fašistid etc.
21. märts 2015, 11:39
Kes sina nende hulgast küll oled,küllap kõik kokku.Muidu ei targutaks siin iga teise kommi järel.Sinu tõde eiole minu tõde,võtagi xanaxit,puhka jalga vahepeal.Edu Varrovõitluses talle!
otu21. märts 2015, 08:35
Selge ,et siis pühapäeval jälle kirikusse papile alandlikkust näitama. 21.sajand !!!
ÄRA SOLVA MEIE KIRIKUT,21. märts 2015, 11:26
ÄRA SOLVA MATS KIRIKU INIMESI--- JA TÄIDA ISE KA
KÜMMET KÄSKU,,, JÄRSKU VEEL KASVAB --- SINUST UUS INIMESE--LOOM,
POLE NÄINUD21. märts 2015, 13:02
NII SUURI VARISERE, KUI ON NEED USKLIKUD.
Kurat23. märts 2015, 10:35
Kiriku inimene pole püha, ta on lihtsalt üks
kodanik.
Kümnes käsus pole midagi püha, see on kõigest üks kirjutis "peaks olema", aga tegelikult pole see vettpidav...
Kui sa veel ei tea, siis inimene ongi LOOM liiginimetusega INIMENE
21. märts 2015, 08:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sinusugune21. märts 2015, 10:07
tropp ei peaks selle kohta üldse sõna võtma. Mine osta vaseliini.