Tele

"Kodutunne" läheb appi Kilingi-Nõmme lasterikkale perele (47)

LISA KOMMENTAAR

Reklaamitrikk?10. märts 2015, 09:32
Ei tea miks oli vajalik tuua välja see jutt, et kunagi võttis pereema enda juurde ka õe lapse. Kas see laps mängib siinkohal mingit rolli maja lagunemise osas või selle pere teekonnas? Minu arust on seda kasutatud lihtsalt reklaamitrikiks, muidu ei oleks olnud mingit südantliigutavat juttu rääkida. Häbi!!
Hea saade9. märts 2015, 23:56
Seekord oli vaga meeldiv saade! Nii asjalik pereema ja toredad hakkajad lapsed! Karola kujundus samuti vaga ilus. Loodan, et perel nyyd kergem edasi minna eluga.
ag9. märts 2015, 23:02
Nojah...mõni kommenteeria on vist lastetu.Saade oli hea ja jääbki heaks.Kuidas nad.elavad..on nende asi.Tean mida tähendab palju lapsi ja koristamine nende järel.Lihtsalt ei jõua kõike ja kogu aeg.Rekkajuhi palk pole Eesti keskminegi..nii et mürgipritsiad...olge vait.
palk on9. märts 2015, 23:15
üle 1000€,lisaks laste arvule peaks ju toetusi ka saama . . . saab tasuta riideid ja abi jne. . . . MIS ERANDID SEE PERE SIIS ON . . . ???
Kui Tead10. märts 2015, 13:35
Rekkajuhtide palk on alates 400-st, Eestis!
ole ise vait !9. märts 2015, 23:17
laps ise peab õppima enda järel koristama . . . :)
Sorry9. märts 2015, 22:26
oma ameti tõttu olen pidanud külastama paljusid kodusid ja pean ütlema, et eestlaste kodudes nägin uskumatult palju laiskuse tundemärke, mis väljendub räpakuses, esemete-asjade asetuse lohakuses. Ausalt, mul oli piinlik. Neil mitte.
Nojah10. märts 2015, 07:04
Probleem on tegelikult sinus eneses.
!!!9. märts 2015, 22:07
Tegelikult tore,et ema ja laps taas ühise keele leidsid,iga sepp jäägu ikka oma liistu juurde!!!
Era10. märts 2015, 13:36
Kust sina nende keelt nii tead?
9. märts 2015, 21:39
Minu meelest on ikka hea, et ema lapse enda juurde võttis. Parem nüüd, kui oli alles 7- aastane kui mitte kunagi.
nii9. märts 2015, 20:35
vaatame saate ära. siis saab selgeks miks on segi. kas laiskusest või seepärast, et pole tuju.
ma ei saa ainult reklaamist aru, et kas see on hea või halb, et õde oma lapse endale tagasi võttis.
Tiiu9. märts 2015, 20:00
Näha ju et seal ei ole need aastad mis nad seal juba elavad midagi tehtud. sellegi vähese kis seal enne oli on nad suutnud ära lõhkuda ja lagastada. Muidugi ega lapsed selles süüdi ei ole, kui mamma lohakas ja laisk on. Sõidan sealt iga päev mööda ja kõik on nii nagu see peale saadet jäänud. Ei ole seal liikumist ega koristamist näha.
Talu tütrekese vastus Tiiule10. märts 2015, 13:11
Sina küll vist Tiiu ei ole, Tiiud pole nii kitsarinnalised. Kas oled ise kasvatanud riburada väikeseid lapsi? Mina olen, ja tean, et segadus toas ei teki laiskusest, vaid sellepärast, et kogu aeg on käed töid-tegemisi täis ja samas pisikesed lapsed tegutsevad välkkiirelt. Selles peres on omavahelises suhtlemises rahu ja tasakaal, mis on tähtsam kui väline kord. Mamma ei saa nii suure pere ja väikeste laste juures olla laisk, ole ometi mõistlik. Tulgu su rumal jutt sulle endale tagasi.
AA9. märts 2015, 18:34
MIs vahet seal on kas segamini või korras. Saade on eelkõige laste aitamiseks ja nemad ei ole süüdi, et vanemad ei suuda neile võimaldada korras kodu.
9. märts 2015, 17:38
Kes teab, võib-olla pole talle(pereemale) keegi kunagi õpetanud, kuidas tuleb korda pidada ja kuidas peaks kõik olema. Aga püüame siis lastele näidata, et on olemas ka teistsugune elu- puhtus ja korras toad.Ehk oskavad nad oma elu siis edaspidi paremini elada.
AGA LASTE JUURDE TEGEMIST9. märts 2015, 23:11
OLEKS NAGU KÜLL ÕPETATUD . . . ?
teki alla pugejale10. märts 2015, 13:12
aga kes siis neid Eesti lapsi teeb? Kas sina?
kohtumõistjatele9. märts 2015, 17:15
Mis te õelutsete, võibolla selles veidi segamini kodus on inimesed õnnelikud ja lähedased. Ilusad ja terved lapsed paistavad olevat, lasku aga edasi ja mis sellest halba on, kui sellist peret natuke aidataks. Usun, et mammonakorjajate üksik laps on tihtipeale oma luksuslikus kodus palju õnnetum.
ving9. märts 2015, 19:18
ei ole absoluutselt aitamise vastu, aga pered peavad ise ka ikka olema valmis omalt poolt millegagi panustama - puhtus ja luksus on absoluutselt kaks erinevat terminit
ja kui ise ei oska koristada/korras hoida, siis toodetakse ilmselt selliseid lapsi ka juurde, kelle jaoks räpakus on reegel mitte erandlik olukord
pilt ei ole tehtud kehvasti9. märts 2015, 16:44
just näebki sellisena välja,nagu eelpool kirjutatud . . .
rekkajuhil9. märts 2015, 16:43
peaks ju väga hea palk olema-kas mees ise ei too raha koju või ei viitsi kodus olles lillegi liigutada . . . sellesse peresse ka riigi poolt kodu koristajat vaja . . . :(
Näägutajale10. märts 2015, 13:39
Peaks jah hea palk olema tema tööd ja tööaega arvestades, aga ometi ei ole! Kas Sina reguleerid seda- siis tee midagi!
tundub küll lapse moodi9. märts 2015, 16:33
arvamus9. märts 2015, 16:28
vaatan ka kodusaateid . Imestama paneb see,et elamised on väga räpakad . Ometi on maal paljudel kaevud ja seega vesi olemas. Seep pole ka ületamatult kallis. Seintel ripnevad tapeedid-lõigake ripakil osad siis ära või kleepige kinni Riideid annab ka kokku voltida ja hunnikusse ladustada,ei pea kõik mööda tuba aiali vedelema. Sageli on pereemadel sõrmed sõrmuseid täis,kuldketid kaelas küüned lakitud,juuksedki juuksuri poolt seatud .Seega raha justkui ikka oleks? Ehk tehakse valesid valikuid ja kergem on nõuda,et teised aitaksid,aga min aelan vaid endale? Kodutunne peaks enam tausa uurima ja õigemaid valikuid tegema.
õige jutt9. märts 2015, 16:37
aga ega Sõõrumaa pere ei vajagi sellist abi, mõnikord vaatad jah, et mis õnn need lapsed on kui elu nii vilets, miks peab aina lapsi juurde sündima, ei haridust ei tööd vanematel..Tihti piisab ühest väikesest tõukest, et elu hakkaks kulgema, aga ega elamise oskus ei tule uuest korterist kui ikka ei ole harjutud korda ja puhtust hoidma, ei püsi selline elamine kaua ilus. Lisaks veel elektrikulu, mida kõik need soojuspumbad ja aurusaunad võtavad.
Kata9. märts 2015, 18:33
Nõus. Vaesus ei vabanda räpakust ja sassis tuba. Asjade omale kohale panemine ei maksa midagi. Sooja vee ja kaltsuga saab juba palju ära teha ja kasvõi pudel üldpuhastusvahendit maksab umbes 1 euro. Eriti üllatab see, et nad ju teadsid, et kaamera tuleb ja seda kõigile näha on. Sorry aga see on juba laiskus.
ega9. märts 2015, 22:56
sassis tuba ei tähenda veel mustust. Proovige, te kritiseerijad, elada kaheksakesi kas või kuu aega kahes toas, kui osa nendest kaheksast on väikesed lapsed ja vaadake kui korras teil elamine saab olema. Aga õelust ja õpetamist meil jätkub.
Minu meelest oli väga armas kuidas vanemad pojad aitavad oma elamise parandamisele kaasa.
naine10. märts 2015, 13:41
Just, väga kitsas oli, nii kitsas, et ei saagi asju oma kohale panna, kuna kohta pole. Edu perele!
armas9. märts 2015, 15:44
Nii tore,et elu korda saab,uus annab energiat ja hea tuju
NII TORE9. märts 2015, 23:08
ET TEISED MEIE EEST ELAMISE KORDA TEEVAD-JÄÄB MEIL ROHKEM AEGA ÜLE LASTE JUURDE TREIMISELE . . . :( :( :(
Arvaja9. märts 2015, 15:36
Väga armas ja tore pere paistab! Pere nagu iga teine eesti pere. Kes teab, kus ja kes kuidas raskustesse satub ja kui keegi abistava käe ultab siis tuleb sellest rõõmu tunda aga mitte õelutseda. Tänud "KODUTUNDE" saatele, et aitab. Minu sügav kummardus selle meeskonna tegude eest!!!!!
maamees9. märts 2015, 15:33
Mida te siin kirute teisi.Mul on hea meel,et meie riigis veel leidub inimesi,kes tahavad teisi aidata.Kui te ise heateoks võimeliseid ei ole,laske siis teistel aidata.Ja ma arvan,et ka teil endil on omad head ja vead,ainult vigu te ise ei tunnista,ainult teisi kritiseerite.
aaahahaaaaa9. märts 2015, 15:20
vata vata istuvad siin kõvad arutajad kesed töö päeva arvutis ja arutavad kes on puudega te ise oletegi töötud parmud puudega aaahahahaaaaaa
SEE VIST9. märts 2015, 16:48
PEREEMA KOMMENTAAR . . . :( AH--HAHH--HAAAAA . . . !!!
räpane pere9. märts 2015, 14:46
mis segadus voodil . . . ja enne ikka lapsed,siis alles vaatame,mis meil ümberringi toimub - kas oleme koerakuudis või kus . . . :((
k9. märts 2015, 15:34
No tõesti, koristamise jaoks küll nüüd suuri sissetulekuid tarvis pole, puhtust võiks viitsida ikka hoida. Pigem vist laiskuse taga asi.
elementaarne tõde9. märts 2015, 16:34
Täissöönud näljast ei mõista ja mõistust pole. Inimesed, kes elavad vaesuses, langevad masendusse ja sellepärast ei ole ka jõudu kõike korras hoida. Aga suurperes on ka palju tegemist, kõike ei jõuagi.
9. märts 2015, 16:37
Bondi kast? Kas salasigarettide äri?
no üke poeg tundub küll olevat9. märts 2015, 16:46
juba nii suur,et võiks veidigi kodu korras hoida
Kristel9. märts 2015, 20:08
Täiesti nõus!Puhtuse ja korra hoidmiseks kodus pole rikkust tarvis,vaid hoolsaid käsi.Lapsed võiksid ju ka kodu korras hoidmisest osa võtta!Reeglina ongi "Kodusaates"peredel kellele appi minnakse enamasti kodud räpased,sassis ja oli ju juhus kus abistajad said kirbud külge!See tekitab tõesti küsimusi,et milleks...
lapsetegemises tublid jah,9. märts 2015, 14:32
to leena9. märts 2015, 14:18
mugav9. märts 2015, 14:16
Päris hea on imik kellegi teise kaela lükata ja siis kui sellest on mõistlik laps kasvatatud, ta endale tagasi võtta.
mida veel.10. märts 2015, 21:55
Kas sa tunned isiklikult seda peret ning tead nende lugu? Muidugi on hea teha otsus ainult ühe osapoole loo põhjal. Pettumus on selliseid kommentaare lugeda.
Leena9. märts 2015, 14:13
Ma vaatasin, et 6 last aga see üks on neist hoopis ema. Tundus, et puudega tütarlaps aga pilt kehvasti tehtud.
Saad10. märts 2015, 13:44
Vaata ise peeglist oma puuet parem!