"Teiste tabelite tipus troonivate kirjanike kohta tunnistab Veidemann, et nii Kivirähk kui ka Hargla on oma lugejaskonna seas väljakujunenud kaubamärgiga autorid – täpselt nagu Tohvri on bränd oma lugejatele." Milline taktitu ja rumal kõrvutus!
Ma ei saa siiani aru ,mis iva "Rehepapis "on.Samuti"Ussisõnades".Poolvägisi lõpuni loetud raamatud,see näitab mis kirjaniku peas toimub ja lugeja reklaami ohviks langemist.Päevalehes Kivirähk mõnusad lood aga meeldisid.Siiski edu soovides autorile,kes tahab ka ära elada.
Ilukirjandust tõesti pigem laenutatakse kui ostetakse ühekordseks lugemisesks. Näiteks "Minu ..."-sari maksab 13-14€ ilmub iga kuu. Seega, kas on ikka mõtet ca 160€ koju riilulile seisma panna? Samas mõnd klassikalist teost , luulet loeks korduvalt, kokaraamatut, hobiga seonduvat läheb ju vaja aastate jooksul korduvalt vat selle võtaks küll koju.
KOMMENTAARID (6)