Tele

Ivo Linna ja Kalev Vapper saatest "Avameelselt": alatu ja maitsetu lähenemine! (206)

LISA KOMMENTAAR

frida12. jaanuar 2015, 13:09
Avameelselt öelduna Mõtus Tibari nimi tekitab soovi teler aknast välja visata.Milleks küll nii palavalt armastatud artist läheb ühe laua taha kahe mõttetu tibiga!
Anu11. jaanuar 2015, 19:52
Väga nõmedad vanamehed. kes lähevad oma endisi elukaaslasi nii maha tegema Äärmiselt rõve. ei austa neid iialgi.
mõttetu11. jaanuar 2015, 17:04
Om mõttetu minne sellisesse saatesse, sealt mingit hingerahu ega lunastust ei tule. Aga neid asju meie, lahkuläinud, ju tegelikult otsime?
Juku11. jaanuar 2015, 13:05
Mõttetus on tõesti taielik lata
saatejuhid on süüdi,et EESTI "MEESTEL " on laiad lõuad ja viin viinud vähese aru pööningult ?10. jaanuar 2015, 15:23
kuttidel oli jahvatamise mõnu,mis nad nüüd kriiskavad ...... ei keegi meist neid kahuriga ega piitsaga ajanud mulisema,ikka ise tormasid . Ise läksid ja ise rääkisid.
Ei ole kena, saatejuhte süüdistada .
Pole alust.
Ärge,kallid kaasmaalased...10. jaanuar 2015, 12:03
...tõesti enam nende õdede saadetesse minge.Mina ka alguses vaatasin seda saadet,aga üsna ruttu loobusin. Piinlik oli vaadata.Oli kohe näha,et need saatejuhid ei suhtu heatahtlikult oma saatekülalistesse vaid lausa pahatahtlikult. Enestest väga heal arvamusel. Minule on nad vastuvõetamatud.
see sama kui teie maestro tõnis ravelli kisa ,kui tema honorar Venemaal10. jaanuar 2015, 15:18
napiks jäi. Tema EI teadnud propagandast kohe aaad ega beed , teda kasutati alatult ära ja õiget raha ka ei antud.
Aga eesti meestest midagi muud oodata on vast patt.
mari10. jaanuar 2015, 09:26
Seda saadet ei näinud aga üldiselt suhetest rääkivaid saateid on väga vaja, sest kust see inimene siis õpetust peab saama. Eesti on inimsuhetega ju praegu väga hädas ja sellised saated ikkagi mingi informatsiooni annavad. Eelistaks muidugi psühholoogide juttu kuulata aga käib kõik, et inimesi targemaks teha.
Kaks tola10. jaanuar 2015, 09:06
Kaks tola on kaks õde ,kes hiilivad kuulsa laulja Ivo ligi ,et tast mahla välja pigistada.Kuigi Ivo püüdis jääda viisakaks ,nagu alati.Räpased saatetegijad valivad saagiks just kuulsusi,nagu sportlased ja staarid ,sest see müüb.Ise veel Dalai Laamast lähedalt teadlikud,teavad kuidas käituda ja olla kaasinimestega.Õed tegid oma margi täis ,nad näitasid oma tõelist palet ilu on petlik.On isiklikud asjad ja mitte isiklikud,privaatsoon.
10. jaanuar 2015, 06:18
Mitte labane lähenemine- see ajakirjanike kohustus, vaid labane vastus! Ise ei pea jututama kõigest, edevuse sümbol!! Oska eristada, mida sobib avalikustada, mida mitte!!
mumm9. jaanuar 2015, 22:52
Kas õhtulehel ei ole ka niisugust õigust, et niisugused nahavahele pugevad autorid, kes on nii ebaeetilised, vabandaksid ka inimese ees, kellega ei ole kooskõlastatud teksti, mida avaldatakse.
oh9. jaanuar 2015, 20:24
ämbrid kolisesid ikka täiega.
no küll meeldib teile siin kommida !9. jaanuar 2015, 18:44
nagu keegi teid ennast torgiks oraga pe.se.
9. jaanuar 2015, 21:16
Jabur ving9. jaanuar 2015, 17:06
Ilmselt oleks rahuloluks pidanud jääma kõlama mõte ,, Oi meil oli nii ilus, lausa imeline abielu ja otsustasime lihtsalt lahku minna :),,. Selge et perekonna purunemise põhjused ei ole lillelised ja ninnunännud. Enda väljaöeldud suhteliselt pehmete lausete pärast ei ole küll mõtet põdeda. Saade oli loogiliselt kokku monteeritud ja adekvaatese sisuga . Tublid tegijad.
vana õelus9. jaanuar 2015, 16:43
Pole vaja ronida siis-mida te ootasite? Naiivsed või mängivad naiivseid.
inimene9. jaanuar 2015, 15:50
lugege raamatut armastuse viis keelt ja mõelge.... ja rohkem pole midagi siin kommenteerida
tüüpiś eesti mees9. jaanuar 2015, 15:01
enne teeb. siis iriseb. ( mõtlemise osa puudub) .
9. jaanuar 2015, 15:06
mis segast sina tüüpis siin paned, kas ise ka aru saad !?
REET 9. jaanuar 2015, 14:28
on meeldiv seltskonna inimene ja laulja omal kohal aga abielu neitsi tähtkujus naised lihtsalt ei sobi eriti veel endast 7aastat noorema poisikesega sel ajal, näiteid väga- väga palju enda lähedusest: ka minu ema ei elanud koos isaga eriti kaua ja mu esimene abielu purunes juba paari aasta möödudes jne. ka tutvusringkonnas on analoogiliselt juhtunud.
jah9. jaanuar 2015, 15:31
temperamentse naisega pole võimalik kogu elu koos elada, tüütab ära.
Anni9. jaanuar 2015, 15:42
Reet ikka kaksikute tähtkuju - 1.juuni
9. jaanuar 2015, 15:42
Reet pole neitsi vaid kaksik nagu ivo linnagi.
mann10. jaanuar 2015, 09:57
ei ole neitsi,kaksikud mõlemad,ja viis aastat noorem reet
Loodan9. jaanuar 2015, 13:49
Et Reet saatesse ei lähe....Üldiselt oli arvata mis tuleb..Meenus juba enne saadet kui nad Viljat küsitlesid ja kui palju ta rääkis seal..
Saade9. jaanuar 2015, 13:34
...oli muidugi kollane jama, suvalt kokku lõigatud, aga Kalev ja Ivo seal endale nüüd mingit häbi mumeelest küll ei teind. Tavalist õiget juttu ajasid. Üks eelistab rahulikku elu omaealise naisega, teine soovis küpses eas nooremat... Maitseasi, ei midagi erilist ja hullu. Ivo on lihtsalt tore ja mõistlik mees, ma arvan. Edu talle!
9. jaanuar 2015, 14:11
9. jaanuar 2015, 15:11
Imbi on ikkagi reedast üle tosina aasta jagu noorem ja mitte see neetud neitsi tähtkuju !
kai9. jaanuar 2015, 20:01
Mis sellel neitsil siis häda on?
Krissi9. jaanuar 2015, 20:34
Küll oleks lihtne tähtkuju taha pugeda, kahjuks on igas tähtkujus üksjagu madusid ja jobusid,
Väga9. jaanuar 2015, 13:25
ebameeldiv saade. Tehke midagi kasulikku või õpetlikku, aga ei, ainult kõmu tagaajamine.
Need kaks tibi on kollase värvidega kotkad9. jaanuar 2015, 13:20
Ivo on saarlane ja minu kadunud mees ka, ja väga hästi teadis Ivo isa. No ainult tänu Reedale ja eriti Reeda isale Arved Haugile, sai temast keegi. Muidugi, poisil oli ka annet, aga niisugune kutt ilma Reedata poleks välja roninud. Aga siis, kui Reedat rohkem polnud vaja, läks nii nagu läks. Ma poleks kirjutanud, sest nende kahe tibi kollaseid saateid ei vaata. Aga Ivo, miks ta sinna üldse läks? Ta ei mõelnud, et Reet v.o. ei taha enam meenutada teda. Väga piinlik lugu. Aga tibidel on ükskõik, kas kiidetakse või laidetakse, peaasi et TV-s pendeldada.
on9. jaanuar 2015, 13:47
Saarlane on(oli) laulja Ivo ema, isa Timotei tuli sinna oma kodukohast , nüüdseks piiri taha jäävalt Setumaalt, oli vene õigeusukiriku pastor. Vana oli ka paras eputis.
?9. jaanuar 2015, 14:30
Soomes oli mingi shampoon TIMOTEI .
nojah9. jaanuar 2015, 13:15
eks sellele Mõtuse mutile meeldibki teiste era-eludes surkida,sellepärast ka selline saade välja mõeldi,lollid kes sinna lähevad ja lasevad sellel irvhambal oma elus urgitseda.Igatahes vastik saade ja mõttetud ja vastikud saatejuhid.Lõpetage sellise saate tegemine,mida peaks huvitama teid teiste inimeste elu,paganama kanaajud.
Eks ikka rahvale9. jaanuar 2015, 15:35
meeldib see tsurkimine, kui ei meeldiks, siis ei tehtaks.
Aga tegelikult on meil tohutul hulgal eluvõõraid inimesi, eks neid tuleks ka harida, muidu elavad vaid pilvedes.
Vaataja9. jaanuar 2015, 13:11
Elo Mõttus-Leppik ja Katrin Tibar on mõttetud saatejuhid . Kogu see kanal 2 on igav ja koosneb end imetlejatest saatejuhtidest, kel puudub elementaarne taktitunne.
no need tibid on telesse ise ka tutvuse kaudu saanud9. jaanuar 2015, 15:08
Grünbergid ja Matt(h)eused, kes need lähedased sugulased, algul nad olid ikka sellised kuiviku moodi teles rohkem, nii väidavad paljud vaatajad, olen rongis midagi taolist kuulnud...
VAATLEJA9. jaanuar 2015, 12:44
Õed mõttused ei pidanud jah saatekülaliste ajakirjandus-eetika kokkuleppest kinni ja tahtmatult meenuvad vennad ärikad Tiit ja Teet Kääpa võsareporteri saatest (vaata google T.ja T. Kääpa )
Käbi9. jaanuar 2015, 12:27
Ärge muretsege,köik oli ilus ja tore,mina kyl midagi paha ei näinud,et oleksite kedagi eelmisest kooselust solvanud.JÖUDU TEILE!!! Minule olete te meeldivad inimesed!!!
9. jaanuar 2015, 12:32
täiega nõus, solvamisest mitte kaugel aga seda ju polnudki !?
?9. jaanuar 2015, 12:14
miks on vaja üldse minna sellisesse labasesse saatesse isiklikest asjdest rääkima? teadsid ju mõlemad mehed, et juttu tuleb lahutusest, seega ka nende isiklikest kogemustest. eks igas suhtes on nii head kui ka halba ja kui seda viimast rohkem, siis tihti minnakse ka lahku. ma ei saa aga sellest aru, et kas tõesti on vaja minna pläkutama mingisse "kollasesse" saatesse ja teha haiget nii oma ekskaasale ja lastele. ka ei ole ju kumbki mees "maali maalt", kes ei ole kunagi televisiooniga kokku puutunud ja ei teaks, kuidas saateid tehakse. ivo veel kuskil mainis, et tunneb seda mõttus- leppikut juba sellest ajast, kui see oli laps- võiks ju siis enne saates esinemisega nõustumist uurida, milliseid (saasta)saateid see inimene teeb. nüüd siis vesi ahjus. ma saadet ei vaadanud, aga seda reklaami, kus ivo võidukalt hõiskab, et ta vaba mees vabal maal, nägin korduvalt. seega, vaba mees vabal maal ise latras, ei sundinud vägisi teda selleks keegi.
9. jaanuar 2015, 12:29
me oleme kõik vabad inimesed vabal maal ja ükski sõrmus ei pea kinni meest ei naist !!!
oh issand9. jaanuar 2015, 12:05
kes paneb lapsele nimeks AADU, saepurusass ja sitaaadu
ea9. jaanuar 2015, 12:00
No on ka mida põdeda.Elus juhtub igasugu jama,ega selle pärast veel elu seisma ei jää.No olid,elasid,riidlesid,lahutasid.Ja mis siis siis.Tuhanded inimesed lähevad lahku.Ju siis nii peab olema,et mehed lähevad vananedes hulluks.Ja no selge on see,et noored naised lähevad ainult raha ja varanduse pärast.Ärge hakake siin rääkima armastuset.Seda pole ju.On armumine ja siis on kindlus,eriti veel kui on laps ka selle mehega.Nii lihtne see ongi.On ka muidugi erandeid,et noor naine armastab vana meest.No aga neid on ikka vähe.Aga on nagu on.Ja mis siis sellest.Kah asi mida arutada.
9. jaanuar 2015, 12:25
sugugi ei ole vähe neid paare , kus vanusevahe 20 ja üle selle ja julgen tunnistada, et need paarid on palju püsivamad ! Näiteks võin tuua häbenematta iseenda : oleme abielus ja koos elame 29 -s aasta kus vanusevahe täpselt 21 aastat !?
kai9. jaanuar 2015, 20:05
Tühja sellest vanusevahest, õigekirja pole ikka selgeks saanud!
Tüüp.9. jaanuar 2015, 11:57
Viimasel ajal tundub, et saate tegijad on eelkooliealised, sest nii lapsikuid saateid, mis praegu telekavast tuleb pole enne olnud.
kallid eestimaalased9. jaanuar 2015, 11:55
no nüüd, kus selline saade ja sellised saatejuhid eetrisse lasti - kõik eestist minema. Kohutav, lausa rahvuslik katastroof. Meil ikka väga hea elu, endiselt sööme üksteist; või oli see teineteist.
to Kalliud eestimaalased10. jaanuar 2015, 16:36
Uskumatu, et sa ei tea, millal kirjutatakse üksteist, millal teineteist.
****10. jaanuar 2015, 23:20
Mäletan, et mingil ajal tehti vabaks, kas kasutada üksteist või teineteist.
Maitsetu9. jaanuar 2015, 11:53
Miks halada, et maitsetu, üks õige inimene ei lähegi enda perekonna elu teiste ette lahkama--see on labane!
vanaema9. jaanuar 2015, 11:13
Kaks vana peeru tahavad ka veel heinu süüa. Magedad vennikesed olete, Mida aeg edasi, seda rohkem, mulle meeldib Jaak Joala.
9. jaanuar 2015, 11:19
veel üks ,,tarkpea,, ilmus välja--- sinusugusel vanaemal ei ole isegi heinad ette nähtud aga si...tta jagub kahel käel !
ossa9. jaanuar 2015, 11:27
Vanaema tarkus on täpselt asjakohane. Järgmisest labasest vastusest ei paista tibagi tarkust veel. Labane lihtsalt alles.
9. jaanuar 2015, 13:05
Ja veel järgmises vastuses on mõlemat, nii lollust kui labasust, ei tibagi targem.
vanaemale9. jaanuar 2015, 11:28
Vanuse pärast ei tohi inimesi solvata . Me kõik saame iga aasta aastavõrra vanemaks .
Tegelikult9. jaanuar 2015, 10:28
võiks hoopis kommenteerimise keelustada, sest midagi tarka pole lugeda.
?9. jaanuar 2015, 10:36
Aga MIKS sa loed kommentaare ? Tähendab KÕIK mis sulle ei meeldi TULEB KEELATA ? Ja KÕIK mis sulle meeldib ON LUBATUD ?
Tegelikult9. jaanuar 2015, 10:28
võiks hoopis kommenteerimise keelustada, sest midagi tarka pole lugeda.
9. jaanuar 2015, 10:44
kao minema sealt arvuti tagant !
aadu9. jaanuar 2015, 12:26
keegi ei käse lugeda
Mari, 499. jaanuar 2015, 10:21
Vaatasin saadet uuesti ja väga meeldis.Mul endal ka abielu just purunenud ja sain saatest lohutust.Osalejad rääkisid asjalikku juttu ja Ivo ega Kalev ei mustanud ju kedagi ja ei peaks kahetsema ega protesteerima.
9. jaanuar 2015, 10:24
MARIGA TÄIESTI NÕUS...olen samuti abieluga teisel õnnelikul ringil !
Ka kolmas ring ei jää tulemata 9. jaanuar 2015, 10:38
Kuidas saab olla abieluga teisel õnnelikul ringil ? Enne peaks ikka lahutama .
9. jaanuar 2015, 10:48
sellepärast, et saab juba 30 aastat täis aga esimesega üle 3 aasta vastu ei pidanud--- oli ka samas neitsi tähtkujus Reedaga !
oh jah9. jaanuar 2015, 21:07
või Reet neitsi tähtkujus? Leidub ikka kommenteerijaid..
Aadu9. jaanuar 2015, 10:19
Saadet pole vaadanud, sest mul pole lihtsalt aega lollustega tegeleda (v.a. see kommentaar).
Aadu 9. jaanuar 2015, 10:19
Mis siis Reedaga häda oli? Mina elaks rahulikult Reedaga pikki aastaid. Asi siis nüüd Imbiga elada. Ei maksa minevikku salata, lihtne ja loogiline. Reet vist püüdis Ivo veidi kasvatada, nagu nad ikka tahavad teha, see siis panigi põntsu ära ilmselt.
keriin Pers.9. jaanuar 2015, 13:53
...aga anna siis teada ,millal võin välja tulema hakata !!!!!!
Idiootia9. jaanuar 2015, 09:10
Ärge sõimake õdesid Mõttuseid vaid sõimake lolli , kes õed Mõttused eetrisse laskis .
Lugeja9. jaanuar 2015, 08:47
Mitte, et Linna ja Vapper lollid oleks, mitte mingil juhul, lihtsalt lasid end täiesti tavalisel viisil ärarääkida, saateid on alati kuulsustest tehtud ja tehakse edasi, point on selles, et lubati ühte, tehti aga sootuks midagi muud!!
vana parm9. jaanuar 2015, 11:01
siinkohal kehtib nii Iffi kui Kalevi kohta ütlus- vana mees aga varsa aru, ja teine oleks- omad vitsad peksavad. Peab ikka veidi valima kellega ja millest rääkida ja ei ole vaja lasta
ennas´t ilusatest silmadest ära petta.
Kui ajakirjanikud oleksid tublid, head, mõistvad, empaatiavõimega, jne jne siis ei oleks ka prantsusmaal juhtunud seda mis juhtus.
9. jaanuar 2015, 08:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tk9. jaanuar 2015, 08:55
Ilmselt oled noor ja vihane feministineiu..oota ka sina jääd vanaks ja lähd kortsu,hetkel sa muidugi seda ei usus. Ma tean mida mõtled "kõik mehed on sead"
9. jaanuar 2015, 09:37
Sina, igavesti noor" oled ikka palju imelik, sinusugust peaks su lähedased häbenema. On ikka mõttemaailm inimesel.
9. jaanuar 2015, 09:45
sellele televaatajale...kõigepealt mine per...sse oma arvamusega ja üks väike ,,ketukas,, kuluks sulle ka ära !!!
Zeero Lõpus-Keplik9. jaanuar 2015, 08:35
Hea on urgitseda solgi hulgas...
Naine9. jaanuar 2015, 08:23
Juba elutargad ja eakad mehed, aga 2 turuvarblast tõmbasid nad ikka haneks.
9. jaanuar 2015, 09:47
just nii... kaks lolli varblast!
Siit moraal9. jaanuar 2015, 07:17
Ole kui edev tahes,ajakirjaniku hambusse ära ennast anna.Tegijaile suured tänud suure ja punase reha eest,mida on tulevikus teistel võimalik vältida.
saatevaataja9. jaanuar 2015, 07:11
Väga paras Linnale ja Vapperile.mida te ronisite saatesse,et ikka ennast upitada .Vastikud tüübid.saatejuhid mõlemad täiesti äbardid.
no9. jaanuar 2015, 09:44
mida upitada, avaliku elu tegelasi on eluaeg "upitatud" ja saadetesse esinema kutsutud, ainult nad ei osanud oodata, et tibinad selliseid alatuid võtteid kasutavad. Siiani ehk normaalsete ajakirjanikega suhelnud.
vana parm9. jaanuar 2015, 11:13
kas keegi teab kedagi kes on kohanud kedagi kes teab normaalset ajakirjanikku ?
9. jaanuar 2015, 13:07
kaks tola9. jaanuar 2015, 06:54
Lähevad saate misjärel poriga üle valatakse aga sellest neil veel vähe.Varsti jälle kaks pilti lehes ja veel rohkem nokitakse ja siis valatakse teist korda solki krae vahele.Kellele seda vaja teada on ,et mehed kõrvalt hüppajad ! ja ise kiidavad.Nad ei arvesta ,mis tunne on maha jääjatel,neid on palju.Nende meeste mõte oli ainult ennast upitada ,õigustada - ainult valel ajal ja kohas .Ivo laulud on ilusad nii ka jääb.Saatejuhid õed said ka " kuulsaks".
Eruovitser9. jaanuar 2015, 05:49
Nende hädalistega ei soovita kellelgi luurele minna. Nutke kodus, mitte eetris.
Eruovitser9. jaanuar 2015, 05:49
Nende hädalistega ei soovita kellelgi luurele minna. Nutke kodus, mitte eetris.
Eruohvitser9. jaanuar 2015, 05:40
Aeg oleks meesteks kasvada, kuid on juba hilja. Teletähed - kaanepoisid !
Edu penskaritele !
Nokkija9. jaanuar 2015, 02:10
No saatke ka need saatejuhid ära Parlamenti, siis on saasta TV-s vähem
kasepuu9. jaanuar 2015, 01:23
ohh jummel & bloody sht ... - mx te ronite taolisse saatesse .................:::::: ((((((((((
dfggg9. jaanuar 2015, 01:11
Kaevake kohtusse raisad!!! Las maksavad teile petmise eest.
Kuulge9. jaanuar 2015, 00:53
mehed saatke nad köik p....... vöi kuhu tahes. Kas teil ei ole midagi teha? see haletsemine tüütab juba ära.
p.... asemel9. jaanuar 2015, 01:03
Kollase jama asemel võksite vaadata videosid hoopis sellistest kohtadest nagu
https://www.coursera.org/
või
http://www.ted.com
ei saa vaiki olla9. jaanuar 2015, 00:18
miks saatejuhtide kohta selline viha? Küsin... vasta... no ja mehed vastasid, ei olnud ju nende suud kleebitud TÄITSA KINNI! Ja mis see arved haugi järeltulija niiväga hinnatud ja ....on? Tundub ahnelt kiljuja olevat....mina, minu ILUS isa, mina,mina .......ebameeldiv. Ja ei rääkinud see ivo tast miskit sitasti vaid see üks lause ütles kõik ära....saate eesmärk oligi ... miks minnakse lahku. Kalev Vapper ..no mis tema inises....ise oma inisemist.... pshhhhh Mida see Ivo Reeda teemat väldib...lihtsalt ei taha tast MITTE MIDAGI KUULDATEADA ja õieti teeb. Saatejuhid ei ole miskit sõnu suhu pannud.
mis sa9. jaanuar 2015, 21:12
tola radist siin morset tipid? Olen märganud, et vanaeitedele meeldib mingit punktkirja harrastada.
televaataja9. jaanuar 2015, 00:12
9. jaanuar 2015, 10:24
Ongi, eriti vastik oli vaadata, kuidas saates Brigita Murutariga, püüdis mõttus, nägu irvel, kangesti noorelt tütarlapselt välja pinnida oma ema halvustamist, küll lähenes ühtmoodi ja teistmoodi meeste teemale aga õnneks oli Brigitta temast targem ja ei allunud provotseerimisele ega öelnud midagi halvasti oma ema kohta. Siis kadus küll irve küsitleja näolt.
õige tähelepanek9. jaanuar 2015, 10:35
Mõttusel on tõesti alati hambad irvakil.
imelik9. jaanuar 2015, 00:06
Iff rääkis vaid mõned laused ja kuidas saab süüdistada saatejuhte, kui mees ISE rääkis avameelselt exnaise ahistamisest? Mehe jutt ju jumala õige ja mida kuradit ta kirub saatejuhte? Iff ei ole mitte kunagi peale lahutust reedast juppigi rääkinud ja mis mustamisest siin räägitakse? Tegelane Reet Linna on ju teada inimene ja selline naine on ahistav küll..... Sina Ivo, ära kurda , ISE ütlesid paar lauset ja keegi sulle sõnu suhu ei pannud. Ja mida see Vapper ....? Ise ütles, et lahutus mõjus......MUST VALGEL oma sõnadega..... minge õige.... Saade oli avameelselt LAHUTUSEST, mitte abielust uue naisega.
täiskasvanud9. jaanuar 2015, 00:03
Vanemad inimesed peaksid oskama käituda, mitte teleformaadile alluma ja kaasa minema lollustega, mis ealise ise.rasusega ei sobi. Muidugi, kui neile hästi makstakse sellise show eest, siis andke tuld.
sivago9. jaanuar 2015, 00:03
lihtsameelsed Ivo Linna ja kalev Vapper, vötke oma endised naised ka saatesse kaasa rääkima, siis ei jää sellist seljataga mustamise muljet. Vöi ei julge nii teha? Ei olegi päris vapper??
9. jaanuar 2015, 10:04
mida sina sivago tead teiste abielude nurjumisest, keegi meestest ei mustanud endisi naisi... pea parem oma loll suumulk kinni...elus pettunud vanaeit !!
noh9. jaanuar 2015, 13:17
Iff sai ju üliõnnelikuks odava ja väga tühise lahutatud ja lapsega Imbiga, kelle eelmine armuke oli ka laste isa Ivo S. Mis nüüd vanast peast enam avalikkus eees niuksuda oma lollust.- uue seeliku pärast laste mahajätmist
Toetaja8. jaanuar 2015, 23:50
Mul on Ifist tõsiselt kahju. Reet oma elulooraamatuga juba valas ta kunagi solgiga üle. Nüüd ütles ainsa lausena Reeda pihta, et eks ta ikka püüdis mind ümber kasvatada ja kõik meedia on tagajalgadel ja inimesed sõimavad kommentaariumites nii nagu kellelgi just pähe tuleb. Ole tugev, rahva lemmikuks oled ikka.
10. jaanuar 2015, 03:27
Iff on vähemalt jäänud endale kindlaks ja avalikkuse ees Reeta mustanud ei ole. Usun, et sellise temperamendiga naisega oli kooselugi omajagu katsumus.
Mul omal on olnud "õnn" olla laulusaate "Lauluga maale" salvestusel (siis, kui Reet Linna ise veel laulis), ja ausalt öeldes... seda särasilmset rõõmsat tädi nägin pärast telekast. Salvestusel oli üks tigedik, kes rahva peale mitmel korral karjus, et te tulite siia laulma...
häbi8. jaanuar 2015, 23:17
vot nii just taadusid tillist tõmmatakse,vanad mehed,aga varsa aru.Mõele ikka enne,kuhu ronite.
aga ongi ju nii8. jaanuar 2015, 23:13
mitte ükski lahutus ei mõju lastele hästi
ja see mees kel vähegi on südametunnistust ei hakka oma lastele südamevalu tegema
miks ei või siis sellest rääkida kui see lihtsalt on nii
aga eks ta rohkem üheks eneseõigustamise saateks kippus
nele8. jaanuar 2015, 22:38
"See saade on täielik põhk, irisev ja kollane" Ivo Linna.
Tõesti naelapea pihta! JUBE ma ei suutnud uskuda.Vaatasin kuna tundsin huvi mida Raud ja Liina räägivad. Ma mõtlesin, et väga jubedalt on monteeritud Linna ja selle teise mehe jutt.
Suhtlemine meediaga8. jaanuar 2015, 22:25
See olgu õpetuseks kõigile. Kollase meediag suhtlemine on viga, sinuga manipuleeritakse igal juhul, sulle pannakse sõnad suhu, kasutatakse su pilti ja nime kurjasti. Normaalne on keelduda intervjuust.
9. jaanuar 2015, 09:58
Ei usu, et nad esimest korda kollase meediaga oma elu jooksul suhtlevad, ei lase nad midagi endale sõnu suhu panna, lihtsalt labased saatejuhid väänasid neid sõnu omatahtsi.
Mõtt(et)us8. jaanuar 2015, 22:22
See on see feisbuki maailma kus jutt käib ainult nuffimisest.
mida kiunuda kui ise ronisite8. jaanuar 2015, 22:14
musta pesu avalikult rookima ja suud pruukima ? Oleksite võinud Reeda lastest hoolida . See nii ropult raske ei peaks olema täisealisel meesterahval,
Reeda viimased 2 last millegipärast ka Linnad ,kõige vanem on esimese abielumehe nimel.
9. jaanuar 2015, 10:00
Mida sa lärmad siin, kus nüüd tuli õpetaja välja.
9. jaanuar 2015, 10:50
Oled vanatüdruk? no otsi siis mees endale. Ja veel, vanatüdruku kohta ei öelda "näss", vanapoisi või vanamehe kohta ikka...
Aga8. jaanuar 2015, 22:12
kas ei saa nõuda, et enne eetrisseminekut saad ise saate(lõigu) üle vaadata? Ajaleheartiklite puhul olen küll alati palunud selle lugemiseks saata ja vajadusel on ka parandusi tehtud.
kas neid tüdrukuid8. jaanuar 2015, 22:07
neid tobedaid saatejuhte vallandada ei saa? ajage nad telest minema. ma vihkan nende saateid. mõttetud eneseimetlejad.
9. jaanuar 2015, 10:19
Maali8. jaanuar 2015, 21:38
Ma ei saa üldse aru,miks sellised saatejuhid valiti.Eriti se Eol .....Neile meeldib väga teiste eludes urgitseda,aga oma elu milline on.Kas seda me teame.Ja just kõige hirmsam on see,et saatekülalisega ei lepita kokku,millised lõigud lähevad eetrisse.Tegelikult on saate idee hea,aga siis peaks ka sealt midagi olulist teavet saama ,mitte ainult negatiivset.Peaks ikka mõtlema,mida see saade saavutada tahab.Kas ainult intriige .................................
Saatel8. jaanuar 2015, 21:38
polnud häda midagi. Teie oma keelepruuk oli selline. tekkis vaid küsimus, miks alati on eelmine suhe halvem ja valem kui uus? Kõik ripub ju ometigi teie omadest valikutest.
Jüri8. jaanuar 2015, 21:37
vapper ise tv-s kiitles kuidas tuleb naisega ringi käia,et nagu spinnakeriga,et tõmbad ja annad järele,tõmbad ja annad järele.Vastik ärakasutaja tundub niisama juba ja edev ka veel.
juhgfdgj8. jaanuar 2015, 21:36
see elo mõttus pole mul eal meeldinud, kohe vahetub kanal, kui teda ekraanilt peaks nägema, lihtsalt ebameeldiv mulje on jäänud
8. jaanuar 2015, 21:24
Mõtetu saade ja mõtetud saatejuhid. Eriti see Tibar. Pole mõtet sinna minna, kui tekivad probleemid.
Kui keegi ei lähe siis saadet ka ei ole. Lihtne .
No8. jaanuar 2015, 21:23
Miks olite siis nõus üldse rââkima........ Nüüd viu, viu
Ise ei läheks küll oma eraelust latrama, eriti kui naane 20 aastat noorem......
9. jaanuar 2015, 10:04
No saatesse kutsuti üldiselt abielulahutuse teemal rääkima aga keerati osava kokkumonteerimise tulemusena jutt isiklikuks.
vaffa8. jaanuar 2015, 21:23
Minge metsa! Vaatasin nüüd järelvaatamisest seda saadet. Pole seal ju midagi ülepaisutatut- kallutatut. Ei saa aru, millest selline pahameel.
1219. jaanuar 2015, 09:11
vaffaga täiesti nõus,räägiti ju lihtsalt oma tunnetest ja ei saanud aru,et midagi oli pahasti.
Mötetud 8. jaanuar 2015, 21:20
saatejuhid ja nöme saade.Pole vaja ronida igale poole.Olgu see öpetuseks.
mömm8. jaanuar 2015, 21:16
Meil ju sõnavabadus ja sallivus. Või vajame siiski tsensuuri.
A.K.8. jaanuar 2015, 21:12
Minule on need saatejuhid ja nende teemad täiesti vastuvõetamatud.
pettunu8. jaanuar 2015, 21:11
Ja siit väike korraldus kõigile,ärme seda vaata,siis kaob vast ära see jama ekraanilt.
nõme saade8. jaanuar 2015, 20:59
koos nõmedate saatejuhtidega.See nende targutav kõnemaneer hakkas juba esimesest saatest närvidele.Ei vaata!
no mis teha8. jaanuar 2015, 20:50
eestlastel on krooniline sitanälg.....
Eks8. jaanuar 2015, 20:50
taadid tahavad ka ennast targana näidata.Mingu ahjupeale parem magama!
M ina8. jaanuar 2015, 20:45
73 aastane mutt Kiidan Ivot. Meenub kuidas Sa KÄNNU KUKES iga Laupäeva öhtul käisid laulmas ja mina tantsimas. Oli tore. Inimesed olid oma mötetes vabad. Elasime, olime noored ja önnelikud. Keegi kellelegi ora p...rse ei torganud. Oli kultuur. Restorani ei lastud saabastega. Endal kogetud. Pidid olema korralikult riides. Nüüd käivad teksadega ja t-särkidega juba teatris. Kultuur on langenud väga madalale. Nii, et Ivo palju jöudu ja ole tugev, ära lase ennast mingitest lehtsabadest häirida.
ei usu9. jaanuar 2015, 00:24
mina, et sul mingit kultuuri oli ja on. labane mutt lihtsalt
9. jaanuar 2015, 10:13
Mina jälle ei usu, et sul mõistust on.
8. jaanuar 2015, 20:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tänan,Ivo,8. jaanuar 2015, 21:04
laenan sulle laterna,8. jaanuar 2015, 21:06
Miks on8. jaanuar 2015, 20:37
....vaja minna yldse sellistesse saadetesse oma vanu asju klaarima?? Kommijad vòiks peeglisse vaadata- saatejuhtidel oli lihtsalt asjast oma vaatenurk,pole mòtet niisama sòimata....
aga kallis Ifff mulises ju ise ja manas8. jaanuar 2015, 20:35
ning kommenteeris. See polnud temalk esimene kord,kus oli vaja Arved Haugi järeltulijat mustata selle eest,et MEES püünele kekutama pääses.-
Tänulikkus on ju kaunis.
8. jaanuar 2015, 20:34
Ääretult nõmedad satejuhid ja veel hullemad nende saated!
Lible8. jaanuar 2015, 20:19
Need motused ja kroonikad on paras paar..... Ämma-tutrel on tellitud kroonika..... Kui vanasti lugesin mone artikli ja lahendasin ristsonad ära....siis nuud ei taha isegi kätte votta, mis rääkida siis veel ristsonadest..... Muud ei ole kui kes kellega käib, kes kellega voodi läks, kes kellele tahategi ja kuidas lapsed saadi....... Sekka veel eliidist näljaste pildid kes vähemalt ulepäeva avamisorgiatel, priisöögi pidustustel käivad...... Olen neid nägusid omal ajal ulepäeva näinud Tselluloosi kunstigalerii oksjonitel. Priid söögid, priid joogid !
jeah8. jaanuar 2015, 22:05
lible, mis see sinust räägib, et su naine on lausa TELLINUD kroonika :D piinlik :D sopalehte tellida :D kui loll peab olema :D
nele8. jaanuar 2015, 22:44
kuule jeah.. loe uuesti. Ta ei rääkinud, et naine tellib.
aga9. jaanuar 2015, 08:22
ämma tütar ongi naine, mõtle kah
mine arene kuskil põõsa9. jaanuar 2015, 11:22
ämmal võib olla ka 5 tütart, kas kõik on ühe mehe naised ? ohh teid tarkpäid küll
Mann8. jaanuar 2015, 20:14
Jube hea,et saadet ei vaadanud,sest reklaam oli juba selline ei EI--EI.
Ja kas tõesti on meie Liinakene nii poliitik kui näitleja vuih saatejuhid minge koju ja kasvatage lapsi kui midagi paremat teha pole.HÄBI
Teadja8. jaanuar 2015, 20:13
Väga nõme saade. Väljapigistatud teemad, kokkumonteeritud jama. Ivo ja Kalev rääkisid vägagi normaalset juttu. Ei meeldi mulle saatejuhtidest kaksikõed. Kogu aeg lollakas naeratus näol. Selle saatega kanal 2 plusse ei teeni.
Eakaaslane8. jaanuar 2015, 20:10
Oi-oi, küll on ilusad poisid. Kas teie Facebooki aadressi saaks? Hea nali, vaat ei suuda ära imestada, kuhu võib edevus ja lobe suu viia. Mida siin enam hädaldada?! Olge parem vait, siin pole lappida midagi.
Lible8. jaanuar 2015, 20:06
Tibid teevad kollast ajakirjandust ! Hoidke eemale pasast.......
Tartukas8. jaanuar 2015, 20:04
PLää plää saade.Milleks üldse selline jama saade.Ise seda ei vaata ja mõtlen,et kas sellisel ajuvabal saatel on ka vaatajad? Täielik saast. Saatejuhid on ka suht ullikesed. No ei meeldi ei saade ega saatejuhud.Võiks selle jama lõpetada.
aga mida siis8. jaanuar 2015, 20:02
mida ootab linna kollaselt ajakirjanudselt ja kanal2-lt
see ongi saast.
tõesti saast,8. jaanuar 2015, 21:10
reklaam,vanad filmid ja läilad saated.
Aga vast loodavad paremat,kuna valimised lähenemas ja klounid hakkavad pappi välja käima.
Edevuse laat8. jaanuar 2015, 20:01
Kas te olete üldsegi mehed? Head pildid -5+! Paras, kes käskis sinna saatesse minna.
9. jaanuar 2015, 10:56
Edevad, jah, näe üks tikub muudkui lavale esinema, laulja võiks kodus laulda ju, mis ronivad avalikkuse ette...eks?
Jürka8. jaanuar 2015, 19:58
Korralikud inimesed niisugusesse saatesse esinema ei lähe.
arvamus8. jaanuar 2015, 20:35
No Ivo Linna ja Kalev Vapper pole küll mittekorralikud! Inimesed olid nõus oma kogemusi avalikult arutama.
aga8. jaanuar 2015, 19:54
kesse käskis sinna saatesse ronida?
edevus8. jaanuar 2015, 21:05
Ei tasu8. jaanuar 2015, 19:49
sellistesse saadetesse minna. Milleks on üldse vaja oma elust rahvale rääkida. Kuskohast on võetud selline teadmine,et kui oled avaliku elu tegelane,siis peab rahvas sinust kõike teadma. TÄIELIK LOLLUS KUUBIS. Sellistesse saadetesse lähevad väga rumalad inimesed. See on ju teada,et saatejuhid panevad saate kokku nii nagu neile meeldib. Aga elu on ees. Kõik nad saavad kunagi kõrgemalt poolt karistatud. Ei ole see elu klantspilt,nagu nad tahavad rahvale endist näidata. Haledad kujud,kes teenivad teisi inimesi ära kasutades. Oodake,oodake! Küll tuleb ka teie kord karistuseks ja saate topelt. Jumal on aeglane aga õiglane. Pole vaja tuhnida teiste eludes.
haa.aaa aaa:)))8. jaanuar 2015, 19:48
Ainult pere hüljanud mehed võivad nii rumalad olla,et kogu rahva ette oma lollustest pläägutama minna. Tundub,et te ei ole oma ekside õpetusi sugugi tõsiselt võtnud, Oi, kuidas te neid õpetusi ikka ja jälle vajaksite. Noo,totud olete ju;)
MÕLEMIL9. jaanuar 2015, 09:48
.. neil on eelmise abielu lõhkiminemise pärast s ü ü t u n n e ja seepärast nad püüavad enda süükoormat vähendada telekas ,.......
Ei pea neist kummagist lugu..... Ivo LINNA tõusuteel oli kindlalt valguskiireks A.Haug.. K .VAPPER keksis spordisaadetes
enn-ule8. jaanuar 2015, 19:42
Saatejuhid peaksid ka herradele bampersid välja jägama,8. jaanuar 2015, 19:42
kui klaarimiseks läheb.Mis imikulalinat võivad sellised suust välja ajada.
xxx8. jaanuar 2015, 19:39
Need saatejuhid ei kõlba eriti kuhugi. Liiga palju püüavad hoopis endid tähelepanu keskpunkti upitada ,tehes väga omapäraseid liigutusi .
naine arvab nii8. jaanuar 2015, 19:39
Miks te siis lähete sinna kurtma ja soiguma, ise vanad mehed aga näe edevus sunnib. Milleks, kas makstakse või? Ei saa üldse aru, mis sunnib eestlast sinna ronima! Austage endisi abikaasasid ja elukaaslasi ning pole ilus vanu asju avalikult välja rääkida ega momendil olevatele abikaasadele sellega haiget teha.
Faktid (astmes 10)8. jaanuar 2015, 19:39
Palju nn tõsielu dokke kruvitakse taluvuse piirini, et saada head reitingut. See, mis tuleb pärast... noh, las siis tuleb. Ega's maha ei lööda.
Tore on ju8. jaanuar 2015, 19:34
mehi ostada ja tänitada, kuid kas te selle peale ka mõtlete, millise mesijutuga (tegelikke eesmärke varjates) need tibid mehed nõusse said? Ma pole kindel, et ilkujad isegi õnge poleks sattunud. Tegelt on see vastutuleku alatu ärakasutamine ja faktide moonutamine! Keegi mainis, et justkui nende endi jutt. Aga igast ajakirjanduslikust tekstist saab üksikuid fraase-sõnu ära kasutades luua mida iganes. Parim on lihtsalt neid tibisid vältida, mitte teha nendega "koostööd".
Haider8. jaanuar 2015, 19:33
kes sellist p.sasaadet üldse vaatab? Mingi lollide kanade arusaam ajakirjandusest? Kas lauristin ja vihalemm on neid sellis asja tegema õpetanud?
KÄTTEMAKSU TUND ON TULNUD!8. jaanuar 2015, 19:18
kel kadadus ei anna asu, või mõni arve klaarimata nendega, siis nüüd andke aga tuld, kes teab, kas uut võimalust enam tulebki.
Enn8. jaanuar 2015, 19:17
Elo Mõttus-Leppik ongi intrigant, valelik ja skandaalne ajakirjanik. Ta pöörab sageli intervjueeritava jutu pahempidi. Ju on see kellelegi kasulik.
aga kui ilusasti oskas see daame Tallinna tehnikakooli direktori10. jaanuar 2015, 15:27
prükkale ajada . Siis hõiskasite . Miks te nüüd karjute,kui eesti mehed ise laimavad?
Iffile8. jaanuar 2015, 19:16
Ise sa oled endast klouni teinud.Küll laulad IRLi toetuseks jne.Võta kadunud Jaagust eeskuju-miks ta ennast lolliks ei käinud tegemas?
Mai Või8. jaanuar 2015, 19:12
Mida krt. te lähete sinna pläkutama, nüüd on häda... Hoidke omad suud kinni ja kõik on korras
Günter8. jaanuar 2015, 19:00
Kui juba suhetest rääkida, siis peaks ikka kuulama mõlemaid osapooli, muidu räägi mida iganes ja kõik tundubki tõde.
19:00, 8. jaan 2015 -le8. jaanuar 2015, 20:00
Miks mõlemat,kui saate rõhk polnud üldse teatud paari suhtel,vaid millelgi muul?Kui Ivo oli küsimuse ära vastanud,siis päriti : kas see käib ka Reeda kohta? Ivo hakkas ebamugavust tundes kokutama,mis tal muud üle jäi!
pettunud8. jaanuar 2015, 20:08
No krt! Kas Ivo on mees või supinahk? Vähe sellest, et homoruuporina esines, nüüd üritas profiiti lõigata eksabielu pealt. Ptüi.
8. jaanuar 2015, 19:00
see on jube saade, need kaks saatejuhti on ju lihtsalt naljanumbrid, tibid
naine8. jaanuar 2015, 20:50
Ütle, mis tibid need kaks on? Tavalised abielunaised.
mees9. jaanuar 2015, 13:28
Ei ole tavalised abielunaised vaid ebatavalised abielunaised
Jaan8. jaanuar 2015, 18:54
no tõesti ebameeldivad saatejuhid, saaks aga kuskilt midagi välja kiskuda ja ikka nii, et midagi ebameeldivat ja ise naudivad irvi nägudega seda jama!!
nojah8. jaanuar 2015, 18:44
ehk oleks hoopis pidanud mõtlema, enne kui kollasesse ajakirjandusse-meediasse isiklikest asjadest rääkima minna. Milleks?
Ivo8. jaanuar 2015, 19:11
ära mine kunagi sellisesse saatesse.Sa oled hea laulja,need saatejuhid on tibid. Austan sind.
Ivo8. jaanuar 2015, 19:11
ära mine kunagi sellisesse saatesse.Sa oled hea laulja,need saatejuhid on tibid. Austan sind.
K.8. jaanuar 2015, 18:42
Ok saatejuhid võivad ju olla kes-mis iganes. Materjali saateks kokku monteerimine on kõrgem kunst. Igatmoodi annab kokku panna. AGA kasutada saab ikkagi ainult seda materjali mis konkreetselt salvestati. Jutule taustapildi võib jah ehk leida netist suvalise, aga jutt on nende meeste enda oma! Või tahavad nad väita et nende häält on järgi tehtud, et nemad pole seda rääkinud? Sellisel juhul on ju kohtuteed vast oodata, tegu siis ju pettusega.
Nad pole ju mingid lapsed, vanad mehed juba, avaliku elu tegelased, teavad televisiooni telgitaguseid väga hästi, teadsid ju ka saatejuhte. Tagantjärgi hädaldamine, et vot ma nii ei mõelnud, ma nii ei rääkinud - jätab neist kahest veelgi haledama mulje. Kas tõesti juba vanadusnõtrus kallal et ei jaga ära et kogu nende mula salvestatakse?
Parajad turueided aga mitte mehed!
8. jaanuar 2015, 19:20
Aga kas need tibid on siis saunanaised? Et saaks rohkem klatsi ning preemiat selle eest.
Millisteks täiskasvanud naisteks nad tulevikus saavad kui juba praegu pole väärikust? Kroonikaga paras paar.
8. jaanuar 2015, 20:07
No siis saidki parajad kokku: saunanaised ja turueided. Juttu jätkub kauemaks :D Ärgu tagantjärgi nutku, et ma ei õelnud ma ei mõelnud.
Kui ......9. jaanuar 2015, 13:30
Kui peremees kepiga koera peksab, miks hammustab koer keppi ......
Popol Vuh8. jaanuar 2015, 18:41
Ah, et Elo Mõttus-Leppik , no siis on kõik selge! Lollemat, ülbemat, ebapädevamat nn. "saatejuhti", on meie telemaastikul raske leida. Huvitav, kuidas taolist telepurki üldse lastakse?
stella8. jaanuar 2015, 18:38
mulle on see mõttus ammu juba jätnud väga ebameeldiva inimese mulje, meenutab ilget maotaolist olendit, suu kõrvuni kistud.
Sellisel juhul8. jaanuar 2015, 18:37
kui Elo Mõttus-Leppik saadet teeb, pole sealt midagi head oodata. Aga kui vaja Savisaare sõimamise saadet teha, siis sinna ta sobib. Solki kesikute ülevalamiseks tal jätkub
ise panin poole saate pealt teistele kanalitele8. jaanuar 2015, 18:33
Ise läksite sinna saatesse, ise rääkisite seda, mis kuulda oli. Sellist vana kiunu üles kiskuda, kellele seda vaja oli?
.?8. jaanuar 2015, 18:30
Rahuldamata ja oma elukeses kibestunud naised hakkavad tavaliselt suhteteemasi lahkama, saatejuhid kas midagi viltu?
18:30, 8. jaan 2015-le8. jaanuar 2015, 19:31
Viltu pole midagi, saatejuht on staarkommenteerijate peale orienteeritud ja palk on välja teenitud ausalt! Need kommijad on need,kel miski puudu või saamata,sa ainult loe ja imesta!
N468. jaanuar 2015, 18:28
Ebameeldiv oli kuidas saatejuhid muigvelsui taolistest teemadest rääkisid. See ei ole naljatamisteema. Ja "staar(valve)psühholoog" laotas tavalisi käibetõdesid.....
8. jaanuar 2015, 18:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
E.8. jaanuar 2015, 18:39
Kus küll selliseid solvanguid müüakse?
No kuulge8. jaanuar 2015, 18:13
Ukski NORMAALNE MEES ei laota oma eraelu koigile sonkida.Haiged vanamehed....
tahaks tahaks8. jaanuar 2015, 18:11
Tahaks ilgelt saadet heiki valneriga.
18:11, 8. jaan 2015le8. jaanuar 2015, 19:34
Tahad ÕL-i saastakommentaariumi üle uputada?
Jutt või asi.8. jaanuar 2015, 18:10
Siin on näide, kuidas vanad mehed lähevad noorte õnge. Ega see saade mulle huvi ei paku. Saatest oli näha, kuidas Ivo Linna jäi sõnatuks, kui toodi sisse Reet. Milleks? Saatejuhid sellega endale +-punkte ei teeninud.
Aga9. jaanuar 2015, 14:18
Kui inimene on tõeliselt õnnelik oma uues suhtes, siis ta sellest lihtsalt ei räägi vaid naudib vaikselt oma tõelist õnne. Kui sellest korduvalt avalikult rääkima peab, siis tuleb sellest nii kaua rääkida, kui rääkija ise ka uskuma jääb oma õnne ehtsuses.
9. jaanuar 2015, 15:47
kooselatud aastad näitavad ise kui õnnelik keegi on ja sellest eriti ei räägita ! Kui esimene suhe ei sobi, siis ei ole mõtet oma kalleid aastaid raisata.... Ütles ka paarkümmend aastat tagasi Jaak Joala ühes saates oma naise Maire kohta et ta oli mulle nagu taeva kingitus kui oli eelmisest Doloresest lahku läinud !? Sama tundub ka Ivol olema !
korrektor10. jaanuar 2015, 10:26
mitte Dolores,vaid Doris.
see seik oli kuuldav Vene saatelõigus10. jaanuar 2015, 15:24
aga venelased ei ristinud seda esimest provvat uue nimega
Mulle8. jaanuar 2015, 18:08
ei meeldi need saatejuhtidest kaks põrsakest ja sellepärast säherdust kollast saasta ei vaata-õnneks!