Inimesed

Lisatud Kanal 2 video!

IVO LINNA SUHTEST REET LINNAGA: eks ta ikka proovis mind muuta... (239)

LISA KOMMENTAAR

küll on6. august 2017, 17:55
südamest kahju11. jaanuar 2015, 14:17
Elatu elu odav letilt müük internetis - suurte pingutuste ja glamuuri kuulsusetu lõpptulemus. Võtke õppust, nooremad - hoidugem avalikust kaaskodanike kohtumõistmisest, jättes oma peres juhtunu asjaosaliste enda teada.
10. jaanuar 2015, 20:16
Iff on pildil Reedaga 10. jaanuar 2015, 15:10
Nii nunnu nagu väike kassipoeg tiigri kaisus.
ma arvasin,13. jaanuar 2015, 16:27
et see on Reeda lapselaps?
10. jaanuar 2015, 12:23
Iff on vähemalt tegija.
Kes on vähegi kodust kasvatust saanud9. jaanuar 2015, 15:39
ei arvusta kunagi kellegi välimust, ega võta sõna teemal, naised saunas rääkisid. Ärge torkige teiste eludes. Saates ei rääkinud Ivo oma elust, vaid inimsuhetest ja väga arukalt. Ivo ja Reet on väga tublid. Edu teile mõlemale!
Kallid inimesed!9. jaanuar 2015, 14:05
Miks niipalju kurjust? Reet ja Ivo on mõlemad väga toredad inimesed. Kuulake kui ilus laul nende esituses. https://www.youtube.com/watch?v=wYuQzoJgWsU
ah hüppelaud on ka inimene !!!!!!!!10. jaanuar 2015, 11:21
penskarist näägutaja9. jaanuar 2015, 10:29
Vaatasin saadet ja ei leidnud pesupesemisest jälgegi. Ivo oli väga tasakaalukas ja diskreetne vastuste andmisel. Kas siis lause : vaba mees vabal maal... on nii suur häbitegu? Kallid inimesed, vaadakem peeglisse!
Mulle...9. jaanuar 2015, 08:05
see Reet pole kunagi meeldind paras lehtsaba nagu need saate tegijad aga Ivo on tegija .Mäletan oma noorus päevi Ivo on paar aastat minust vanem kui oli kuulda et Ivo esineb siis otsiti paremad riided ja meiki ning mindi kas-või teise linna jalgsi aga pidime lihtsalt, sest ta meeldis kõigile! :D No need saate tegijad keerasid selle küll peesse aga kõik tunnevad nii Ivot kui Kalevit!
raivo9. jaanuar 2015, 06:16
mõne naisega ei annagi elada.kui oled pehmo,siis kannatad ja kannatad ja lõpuks lähed ikka ära.
9. jaanuar 2015, 02:42
Lugesin üle , mida ta oma raamatus i s e kirjutab : tal oli õige mitu meest (üks oli Georg Otsa poeg) ja selle viimasega- Parik nimi...enne Linnat -siis abiellus. Ja tõi Ivo oma maja kõrvale -Aiamajja või kuuri elama. Ütles abikaasale ka , et noor vaene laulja hoovi peal pesitseb. Ja nii ta siis pidaski kahte meest :)
aga Paika Antsu rahakott oli Iffi jaoks alati olemas9. jaanuar 2015, 19:38
mis te sest Otsast ikka meelde tuletate ? Teie oma leedi on ju vahetanud meha ja mehapoigi,teie viljad ja triinud täpselt samuti.
Ainus asi,mis Reet pole teinud on see.et tema ei ole mitte õhtegi last isatuks teinud ega meest tema pere juurest ära ajanud.
Eks see pane teid röökima teie õiglases vihas.
9. jaanuar 2015, 00:17
pesumaja8. jaanuar 2015, 21:52
uh milline aur voolab uksest ja aknast välja
Triin8. jaanuar 2015, 21:13
Oli seda kõike nüüd sulle vaja,Ivo ? Miks sa endale kallale kutsusid?
Eva8. jaanuar 2015, 21:29
Triin, kui sa saadet nägid, siis peaksid ju teadma, et Ivo ei öelnud Reeda kohta midagi halba. Ja pole minu meelest seda kunagi teinud, vähemalt avalikult mitte.
Siinsed kommenteerijad paljud kommivad mitte Ivo esinemist saates, vaid mingeid kõlakaid.
madli9. jaanuar 2015, 12:11
no oli tal üldse sinna pasasse ronida? Nii vana mees, tuntud ja lugupeetud, oh aegu ja kombeid...
paks ja paremais aastais8. jaanuar 2015, 20:07
Jessas kui narr võib üks mees olla. Nii, nüüd ei jää enam muud üle, kui astuda parteisse ja kandideerida Riigikogu valmistel... Kindlasti saab Eesti raha heaks midagi ära teha, nagu nad kõik riburada lubavad
No8. jaanuar 2015, 19:05
saatesse minek ise on piisav mustamine. Poleks uskunud, et Ivo Linna oskab nii põhjapanevalt kaotada mehe väärikuse. Tegelikult, need korduvad etteasted õnnest Imbiga, valmistasid teatud liiki piinlikkust varemgi. Mina ei oska küll näha Imbis suuremat õnnestumist partneri valikul. Pigem meenutab see kõik vanasõna, et abielu purunedes astuvad uude suhtesse suundujad ikka samasuguse reha peale. Olin meeldivalt üllatunud president Toomas Hendrik Ilvese väärikast käitumisest "Kahekõne" saates. President vastas rahulikul ja isegi temale mitteomasel malbel toonil,
et isikliku elu ta meedias ei aruta.
penskar8. jaanuar 2015, 18:54
naistega pole võimalik kokku leppida-kas kuulad söna-vöi oled nädalaks kepilt ja supilt maas.
häbi-häbi8. jaanuar 2015, 19:49
kuidas sa räägid, ise veel penskar
Kah penskar.8. jaanuar 2015, 20:09
Aga , õigust räägib ju !
Kunagine taksojuht.8. jaanuar 2015, 20:47
MIs Ivosse puutub, siis see mees küll väljapool kodu kepilt maas polnud. Ja supi asemel armastas Ta kangemaid vedelikke.
kui8. jaanuar 2015, 20:54
kodus reet,siis peabki mujalt võtma.
Hullumaja8. jaanuar 2015, 18:40
Te kõik, kes te siin teiste elu kommenteerite, pole vist täie aru juures. Hakake oma elu elama!!
kui kutt laiab avalikult,eks meie ,lihtsurelikud, avalda8. jaanuar 2015, 20:46
oma arusaamist. Teie Iff veel nii suur pole kui Allah,aga ....küll ta kosub.
Mis tal kipitab,et solki valama peab ikka ja jälle.
Muhulaste värk ?
Robert, kes ei oska laulda.8. jaanuar 2015, 18:20
Milleks need noorpõlve fotod peale saadet? Kellele see kasulik on?
8. jaanuar 2015, 18:02
lugedes neid komme jääb vägisi mulje,et kõik Ivo siunajad on lausa peretuttavad-igaüks teab mida Ivo ütles vöi tegi.elage oma elu liiga palju tegelete võõra elu vaatlemisega.äkki te oma elu on just purunemise äärel aga seda te ei näe.
muidugi8. jaanuar 2015, 20:46
purunemise äärel,rumal ja inetu naine tulebki maha jätta,ehk õnnestub järgmisega.
mitte enne,kui koht parnassel kindel.9. jaanuar 2015, 19:40
kui enam püünel minema ei aeta,siis võib vanale,inetule ja lollile eidele jalaga pee anda. Enne pole kasulik.
kahju, kahju8. jaanuar 2015, 17:51
eks kuulsus lööb pähe meestele, Joala peksis oma naist, Linna pettis oma naist, kurb, väga kurb, mis mehed meie iidolid küll on.
ets8. jaanuar 2015, 18:59
naised kannatavad köike,peaasi,et oleks raha ja kuulsust.Miks muidu 20. aastat nooremad vanakeste juurde ennast sätivad.
17:51,-le8. jaanuar 2015, 19:03
Joala peksis oma naist (?)
'''
Jätsid rohud võtmata?
avalik saladus ju8. jaanuar 2015, 20:45
no Doris sai ikka keretäisi :(
kui sai,siis ainult sellepärast9. jaanuar 2015, 19:41
et ta kallist tõnisekest õigesti ei rahuldanud vast
kui sai,siis ainult sellepärast9. jaanuar 2015, 19:41
et ta kallist tõnisekest õigesti ei rahuldanud vast
Mees.8. jaanuar 2015, 20:12
Aga millegipärast pole tallekesed kunagi naistelt tähelepanu-, veel vähem tunnustust saanud.
8. jaanuar 2015, 17:11
Jeeruuuuum...no kūll mölisetakse..Reet oli vana kala ja oskas poisikesele kapuutsi ūle simade tömmata..Ivol olid head laulud ja me ju ei tea..kui palju Reedake teda lavale aitas..Ivo oskas laulda ka ilma Reedata.Reet pole mulle kunagi meeldinud.Olen temaga kohtunud-rohkem EI TAHA..minu väljend tema kohta-tähelepanu otsiv ja kamandav PUSSAKAS.
8. jaanuar 2015, 17:15
Kus sa kohtusid, peldikus või?
kalju8. jaanuar 2015, 20:58
8. jaanuar 2015, 21:49
Töötasid teles? Selge, seal töötavad samasugused klatsimoorid kui mujal
aga see PRUSSAKA:roju oli helilooja isiklik tütar9. jaanuar 2015, 19:44
ja sillutas tee ausale,moorele ,jumalikule ,suuuurele maestrole Linna Ivole . See mees ei ihanud Muhu saarele tagasi minna peale sõjaväes käimist.
aga see PRUSSAKA:roju oli helilooja isiklik tütar9. jaanuar 2015, 19:44
ja sillutas tee ausale,moorele ,jumalikule ,suuuurele maestrole Linna Ivole . See mees ei ihanud Muhu saarele tagasi minna peale sõjaväes käimist.
****10. jaanuar 2015, 15:45
Mis Sa jähverdad. Ivo on saarlane, kes ostis endale Muhusse suvila.
kui puhastverd saarlane, siis loomulik11. jaanuar 2015, 17:44
et karjääri pärast ronis endast 20+-30 aastat vanema Haugi-plika selga . Peaasi,et lavale kepsutama pääseb.
ehh8. jaanuar 2015, 17:04
nu ,mis mehed need ,kes sellisesse saatesse ronivad ,milleks?Kui olete kooselud lõpetand,nu mida veel pläägutada,minevik tuleb unustada,aga ju vist ikke midagi torgib-kriibib.et ei saa jätta seletamatta.Ikke see vana kaev veel nõnna armas.Ja ma ei usu.et need mehed uute naistega õnnelikud,Kas vana arm ka roostetab .ei ta roosteta.
msi8. jaanuar 2015, 16:16
peale reet linna raamatu lugemist kadus mul igasugune lugupidamine ivo linna vastu.
reet ütles, et ivo ei võtnud kodunt välja minnes kunagi raha kaasa. aga enamusele esinemistest järgnes muusikutel kõrtsis lõõgastumine. ivo istus lauas, aga raha tal kaasas polnud..
ivol polnud tallinnas kusagil elada. reet leppis kokku oma 1. mehega ja tõi ivo elama nende kõrvalhoonesse. lihtsameelne mees ei tulnud selle pealegi, et poisikesevälimusega ivo on tema naise armuke. ja kui ivol raha otsas oli, võttis reet oma mehe rahakotist raha ja andis ivole.
reet vähemalt häbeneb ja kahetseb nüüd sellist alatut käitumist. vb isegi saab aru, et saatus on talle kätte maksnud..
8. jaanuar 2015, 18:05
kui reet kirjutas raamatus Ivost halvasti siis alustas ju tema sitaloopimist.normaalne inimena pere musta pesu avalikult ei pese
nh8. jaanuar 2015, 19:52
Mul on meeles nende ühine esimene kooselututvustus teles, kui Reet ütles, et loodetavasti on nüüd supipotile kaas peale pandud- midagi sellist igatahes oli. Linna paistis selles saates nagu koer nööri otsas- vanem naisterahvas tõmbas poisikesele koti pähe!
see oli ju vanasti avalik saladus8. jaanuar 2015, 20:51
Parika Antsul oli korralik sissetulek . Eks ta pidi ju suuuuurt lauljat abistama .
Olen nende kaasaegne8. jaanuar 2015, 16:06
Ivoniru poisike(mulle sobis siis mäx). Ringkondades oli ju teada, et ülikoolis ei saanud hakkama, joomine, siis äkisti LASVALE... kus nad siis "leidsid" Haugi tr ja maapoiss, kes oli mandrile uudistama tulnud... Ivo sai Reedaga mehkeldamisest kasu... pääses telemajja. Polnud Reet muidugimitte mingi iludus, aga büünelesaamiseks sobis küll... kuni enda sisse ssõi ja üles "töötas" suhted lõi.... kui poleks Hauge, poleks ka tänast Ivot. Karjerist ja hea seegi, et Imbi juurde pidama jäi... ju siis midagi sellest elust ka hingele. Mulle ei lähe Linnad korda, tädi laulab jah mööda? Las ta olla seal Prillides, kogemusi juba on! Ja Reet on TV tänu isale, /lauluoskus keskpärane). et bänd oli popp.
8. jaanuar 2015, 17:58
Kirjelda enda elu ka meile - Linnade omast küll juba jahvatet.
jajah9. jaanuar 2015, 15:39
olen samasuguseid arvamusi kuulnud oma nooruses. Et tänu perek. Haugile sai maapoisist laulja. Või oli poiss ise nii nutikas, et oskas läheneda õigetele inimestele...?
vello8. jaanuar 2015, 15:48
reet haug oli iffile emaks ja hüppelauaks...
eesti ema8. jaanuar 2015, 15:44
kõikse naljakam ongi see. et kui Iff sai omale sellise sussi pussi eide nüüd. et siis nagu tema arust on elu lill. sest naine on viimane suss :p igal juhul olen ma seda meelt. et Reet on kange naine ja selline tuhvel nagu Iff ei pidand vastu. eesti mees ON nõrk. ma ütleks isegi. et s*taks nõrk ! aga selle-asemel. et seda tunnistada. teeb ta alati kõik ümber-ringi süüdi. Iff oli saates ikka vana päss mis vana päss. mehe haisu ka enam man es ole :=DDD
jee8. jaanuar 2015, 15:51
Kui Teie kommentaarile veel midagi lisada, siis müts maha Reet Linna ees, sest ta pole kordagi käinud eetris "lõksutamas". Seetõttu on ta mu silmis tõusnud 100%.
Kui Ivo Linna peab praegust elu nii kiitma, siis tekib hoopis kahtlus, kas kõik on nii ideaalne kui lauldakse.
madli9. jaanuar 2015, 12:19
... jah, kui avalikult kiidetakse oma elu, siis on probleemid juba kohal!
Vanasõna: näljane räägib leivast.
to Eesti ema8. jaanuar 2015, 16:00
Nõrk mees ei olegi võimeline ära minema, sest on nii nõrk.
Ära minemine nõuab tugevust, seda miskipärast naistele mõelda ei meeldi.
Ei ole selline mees midagi nõrk, kes suudab minema minna.
------
Olen näinud nõrka mees, kelle naine näägutas ja mõnitas, aga mees ei läinud mitte kuhugi, nii nõrk oli.
ehh8. jaanuar 2015, 16:30
Mis tugevust näitab mehe teise naise seelikusaba alla jooksmine?? :-D
Aga nõrkust näitab küll, sest salasuhte väljatulemisel kaob mees nagu vits vette, ilma et isegi julgeks selgitada midagi, kuna kardab nüüd OMA naist nagu tuld. Näitab see tugevust või nõrkust?
Nõrk on mees juba selle pärast, et suutmata lõpetada üht suhet/abielu, juba alustab teist.
8. jaanuar 2015, 17:18
siis ju kõik korras, sai nõrgast mehest lahti ja on aeg minna tugeva mehe jahile
to to eesti ema8. jaanuar 2015, 18:03
ivo ei läinudki ju kuskile, 22 a oli abielus ju! 10 a pidas armukest, aga ära ikka ei tahtnud minna, nõrk mis nõrk ju. selgrootu mees. lõpuks, kui naine teada sai ja skandaali tegi, siis polnud enam valikut, tuli 10 aastat madratsiks olnud li-ta juurde pageda. ei ole küll austust väärt, no ei ole, võiks vait olla. huvitav, et teatas, et näägutmine lõhub suhte aga ei sõnagi, et teiste panemine kõrvalt lõhub veelgi hullemini. ja neid kõhualuseid oli jalaga segada. segas ka.
kelly8. jaanuar 2015, 21:40
no siin pole midagi ette heita Ivole, Reet ise pidas salasuhet oma esimese mehe kõrvalt....seega sai tagasi selle, mida teisele tegi...
to Ehh9. jaanuar 2015, 04:14
Näitab küll tugevust.
Nõrgal mehel EI TEKIGI ühtegi naist, kelle juurde joosta.
Nõrk mees EI SUUDAGI teisi naisi vaadata ega armukest pidada, sest on täielikult oma naise talla all.
brr8. jaanuar 2015, 17:17
lausa kananahk tuli ihule, kui mul oleks sinusugune ema
Ega8. jaanuar 2015, 17:44
see,et mees kohe naisele tappa ei anna,näita veel tema nõrkust!
eesti mees 9. jaanuar 2015, 11:00
Sa "eesti ema" saa kõigepealt ikkagi EMAKS, alles siis võid hakata natuke kõkutama :)
erki8. jaanuar 2015, 15:43
Pimeda viid metsa,aga mida hulluga teha?
Jah8. jaanuar 2015, 15:26
Eesti mees on nõrk mees ja kanget naist enda kõrval ei talu, kohe on vaja jalga lasta, ja ega siis ei ole ju kunagi süüdi mees, ikka see paha naine ju!
See, et mees oma naist ka väärtustaks, seda ei ole ...
Kui naine kamandab ja näägutab, SIIS ON SÜÜDI MEES, ET TA SELLINE TROPP ON!
MEESTELE TEADMISEKS - ära anna mulle põhjust ja ma olen vait! M.O.T.T.
to Jah8. jaanuar 2015, 15:39
Kas sa siis eelistad meest, kes sul kohe suu kinni taob, niipea kui näägutama hakkad ?
Siis jälle kisad, et mehed vägivaldsed.
Osad naised lihtsalt ongi näägutama harjunud ja näägutatakse ikka selle kallal, kes laseb.
to Jah8. jaanuar 2015, 15:46
Näägutamiseks ei olegi mingit põhjust vaja. Näägutamine on lihtsalt harjumus, vajadus.
to Jah8. jaanuar 2015, 15:47
EKSID.
Nõrk mees just ei lase jalga, vaid jääbki näägutava naise kõrvale.
Juss8. jaanuar 2015, 15:23
Hea saade ja Ivo käitus viisakalt.On palju parem,kui kuulus inimene räägib ise oma elust,kui nn. teadjad oma lugusid kuulsustest räägivad.Edu nii Ivo perele,kui Reedale.
murueit8. jaanuar 2015, 19:11
Sul on õigus, Vaata ja loe kommentaariumi---sure maha,kui "targad" ja "teadjad" koos.
I.Linna on alati viisakas olnud ,kui ajakirjanikurisu kukub seda teemat kratsima.
juba10. jaanuar 2015, 11:08
saates IFF 60 ei saanud ta üle ega ümber Reeda mustamisest, nüüd 65 aastaselt pole veel maha rahunenud. No kaua võib selle taadi heietusi kuulata. Mägil on ka mitu naist olnud, pole ta ühtegi neist meedias poriga üle valanud.
****10. jaanuar 2015, 15:52
Ajakirjanikud küsisid ja inimene vastas nii nagu asjad olid. Pole see mingi mustamine.
Jah8. jaanuar 2015, 15:19
Eesti mees on nõrk mees ja kanget naist enda kõrval ei talu, kohe on vaja jalga lasta, ja ega siis ei ole ju kunagi süüdi mees, ikka see paha naine ju!
See, et mees oma naist ka väärtustaks, seda ei ole ...
Kui naine kamandab ja näägutab, SIIS ON SÜÜDI MEES, ET TA SELLINE TROPP ON!
MEESTELE TEADMISEKS - ära anna mulle põhjust ja ma olen vait! M.O.T.T.
heh8. jaanuar 2015, 15:18
Nendest kommentaaridest moraal - tuleb väga valida, millisesse saatesse minna!
Kuid öeldud on,et8. jaanuar 2015, 14:20
"Abielu ei hüüa tulles."Miks ÕL kustutas minu disaini-idee mustade sokkide
kohapealt?Igati kasulik teada abielumeestel.
oi-oi8. jaanuar 2015, 14:16
Kas te seda saadet üldse vaatasite? Kuulasite ikka ka või? Ivo Linna ei öelnud Reeda kohta mitte ühtki halba sõna. Ainult mainis, et talle ei meeldi näägutamine ja ümberkasvatamine. Ja see, et vanemad mehed võtavad endale noored naised. Kus oli see klatš - seda ju ei olnudki.
Aga see teine mees - Vapper - nägi oma noore naise kõrval välja küll nagu isa tütrega.
kui armas pilt,8. jaanuar 2015, 14:12
lugege Reet Linna "Elulooraamatut" ja saate teada, milline see naine on8. jaanuar 2015, 14:01
Ei ühki head sõna kellegi kohta.Isegi tema õde kallati si...ga üle.
Lugege, saate tead, milise monstrumiga Ivo koos elas.
murueit8. jaanuar 2015, 14:42
No ära plära! Mul on see raamat! Asi näib olevat selles,kes k u i d a s aru saab millestki. Nagu igas asjas ja alati.Vaatasin kunagi filmi,kus 1-s seerias rääkis mees ja 2-s naine ühest ja samast asjast---no anna kannatust,kas erinevat maailma!
No kui vanatädi8. jaanuar 2015, 13:55
noore poisi korraka voodisse saab,on loomulik,et isegi raha eest ei kesta see kaua
halloo8. jaanuar 2015, 14:12
ei kesta kaua? nii paarkümmend aastat kestis :D loll ila ikka mõnel. muide, ka omavanusega minnakse lahku, oled ehk kuulnud? rääkimata, kui päss on vana ja naine noor.
noo jaa, mutt oli siis ligi 70 kui ta ifffikese õnge võttis8. jaanuar 2015, 14:29
et lavale pääseda,oli iffikene valmis vanuse ees silmad kinni pigistama,
5 aastat9. august 2021, 12:46
vanusevahet ei tohiks ikka nii suur draama olla .
Kahju8. jaanuar 2015, 13:51
on,et meie tuntud inimesed ei oska ka meediale ei öelda.Iga lahkuminek on asjaosaliste probleem.Aga eestlasele on omane ikka õpetusi anda,ärge sekkuge sinna,kuhu pole vaja Piinlik on.
key8. jaanuar 2015, 13:45
Ivo Linna on lauljana mulle alati väga meeldinud. Kehakaalu on tal viimasel ajal tõesti paljuvõitu. Praegune naine ju samasugune ümar. Reet näeb aga oma vanuse kohta ikka väga hea välja. Sale ja kena, kortse pole ollagi. Oleks Ivo Reedaga edasi, elanud oleks kindlasti teda poole vähem.
on jh8. jaanuar 2015, 14:00
kortsud on puudri all peidus
Mann8. jaanuar 2015, 15:38
Ei ole, kõik inimesed ei lähe korstu! Ja mis see praegune rull sel ivol parem on?
8. jaanuar 2015, 18:04
ja mis sul sest - egas sina ela endise luuavarre ega praeguse rulliga?
aitab....8. jaanuar 2015, 13:31
Tean öelda-ei ole tähtis mitu kooselu pr.Reedal oli enne ivut,aga kui ta oli abielus ivuga-ARMASTAS TA TEDA JÄÄGITULT,TEGI TEMAST LAVA-SOLISTI jne...aga ivukene ei saa praegugi rahuldust,igatseb Reeta,sest ta juu ka neid igatsorti näinud.Reet nii vormis,soliidne-ivu väriseb rasvast niiet,mõtlesin,et ajab mu teleka ümber....
No12. jaanuar 2015, 16:54
ja mitu kooselu siis Imbil enne Ivut oli?
18. juuli 2015, 03:57
Kujutan ette, et elu Reet Linnaga võib kohutav olla.. selline naine, kes ainult kamandab-korraldab.
Kehakaal ei tee kedagi kehvemaks: halloo, mis siis, et Ivo on paks ja Reet peenike. Kui arvate, et Ivo on oma priskuse pärast kehvem inimene, kui Reet - siis kasvage suureks ja minge lasteaeda tagasi arenema.
Vastupidi: Reet ongi kondine, kortsus ja rõve vanamutt. Prillidega veel pealekauba. Ivol pole mitte ainsatki kortsu. Ise oled sa raudselt sama kondine ja kortsuline nagu Reet :D kui saaks valida maailma kõige koledamaid inimesi..siis ma valiksin sinu ja Reeda kahekesi. Keppige siis teineteist, palju soovite
Julie8. jaanuar 2015, 13:28
Muutus on kõva toimunud---Reet on kenam ,kui noorena ja Ivost on saanud laulev Ponsik. Poleks pidanud lahku minema.Ivol on veel oma isiklik ponsik ka kõrval.Tervislikkusest ei saa siin küll rääkida. Aga oma abielust minevikust ,on inetu leelotada--see on minu arvamus.
maitse asi8. jaanuar 2015, 18:15
Äkki Ivole meeldivadki pontsikud.Minule igatahes kyll meeldib.
Jüri19458. jaanuar 2015, 13:22
Huvitav milleks peaks oma kunagist perekonnaelu „musta pesu“ pesema kogu eesti rahva ees ajalehes ??? Igatahes arvamus neist langes ja mitte paremuse suunas !
naine 19558. jaanuar 2015, 13:32
Jüri , Sul on õigus ! Sest ,kui mees või siis naine räägib oma teisest poolest halvasti , siis räägib see inimene ju iseendast ! On ta ju kunagi mingitel põhjustel valinud selle inimese omale kaasaks ,miks siis teda nüüd mustata . Ma räägin asjast üldiselt , kuigi R. on nihuke harakas , et oi, oi, oi ..........
8. jaanuar 2015, 18:06
Ainuke lause, mis ta Reeda kohta ütles, oli "no vast tõesti ta üritas mind mingil määral muuta, aga ma ei pane seda pahaks." Rohkem ponud Reedast ega abielust temaga sõnakestki.
Jüri19458. jaanuar 2015, 13:21
Huvitav milleks peaks oma kunagist perekonnaelu „musta pesu“ pesema kogu eesti rahva ees ajalehes ??? Igatahes arvamus neist langes ja mitte paremuse suunas !
tk8. jaanuar 2015, 12:46
Ivo on Eesti rahva väärtus,ja ta on tõestanud seda,
jeerum mida küll välja ei mõelda8. jaanuar 2015, 13:30
mis väärtus?8. jaanuar 2015, 19:22
Ja suur kooseluseaduse toeteja,minu silmis sellega suur ümmargune null
558. jaanuar 2015, 12:45
oijaahhh, no küll nüüd see on uudis alles
kas iffil see ainus armastus otsas,et on vaja ennast avalikult haletseda8. jaanuar 2015, 12:41
küll teda aitab tema Imbikene nii nagu vanastigi.
Õnneks iffil lapsi pole-
8. jaanuar 2015, 13:25
Tal on ju kaks last, praeguseks mõlemad küll täiskasvanud.
need v ä g i s t a s Reet kenale 8. jaanuar 2015, 13:52
noorhärrale kaela ,Iffil omi lapsi siiski ei ole.
Minuteada.8. jaanuar 2015, 15:31
Viimane laps Reedal on Ivo poeg.
Mann8. jaanuar 2015, 15:40
Ivol on Reedaga tütar ja poeg, täitsa tema enda liha ja veri!
Ivol on11. jaanuar 2015, 16:00
ka tütar.Kitsa silmaringiga oled.
No8. jaanuar 2015, 12:36
minu naine muutis ka mind - sõbrad ja sugulased enam külla ei tule, mõni ei ütle teregi!
teate8. jaanuar 2015, 12:34
mulle aga Reet meeldib ma ei tea milline oli ta elu Ivoga...aga ma usun et asi ei olnud niipalju näägutamises kui soovist et mees kodus ka miskit teeks...tüüpiline pilt on ju see mees tuleb koju töölt istub teleka ette....ootab kuna söök ette tuuakse......sammuti tuleb naine töölt...ka väsinud...peab veel edasi toimetama..söögi ja olme asjadega...ning lastega..selge on see et oleks tore kui mees märkaks rohkem....aga mehe vastus on...ma tulin töölt mul oli raske päev...naisel aga seda öeldes sõimatakse nägu täis....see on nii paljudes perekondades...et selles mõttes naise kaela ajada näägutamine..on vale...kui mees märkab ise ka teha ja aidata....on ju kõik hästi ning näägutada pole vaja..
naistega8. jaanuar 2015, 12:38
on võimalik "õnnelikult" koos elada vaid nende tuhvli all, selles on probleem, paljudel saab sellest kõrini. Vaadake, kuidas naised käituvad seltskondades, need mudelid on ära toodud kasvõi seebikates "Õnne 13", kuidas mehed peavad pugema nende naiste ees.
Mis laimate!8. jaanuar 2015, 15:32
Ivo käis ka tööl ning ehitas majagi üles, ei lösutanud diivanil ja kas Reet seda oleks lubanudki?
****10. jaanuar 2015, 15:58
Ei tea kust see uhke maja, millles Reet praegu elab välja kargas. Eks seal ikka Ivo panust ka.
Tüüp.8. jaanuar 2015, 12:33
Jah naised muutuvad vanemas eas kole emmelikuks kuigi võiksid jääda arusaamise tasemele, et mees ei ole enam beebi, keda peab koguaeg kanseldama.
ai ai8. jaanuar 2015, 12:06
Kas Imbiga ka asjad untsus või tahab pildil olla ja isegi ´´riigikogusse ega ilma kedagi mahategematta
sinna esinimekirja kedagi naljalt võeta
Holger8. jaanuar 2015, 12:03
Väga vabandan Reeda ees, ei soovi solvata, aga naisena pole ta kunagi minu arust Ivole sobinud. Ta nägi vana välja juba noorest peast ja Ivo oli ikka nagu natsa teisest puust, mis vajanuks paremat naist igas mõttes, arvan
sugulussidemed olid karjäärihimulisele maanoormehele8. jaanuar 2015, 12:42
tähtsamad kui väga vana Reet isiklikult.
Mann 8. jaanuar 2015, 15:42
...ja see Imbi on siis nüüd see unistuste naine?Hah...
hmmm8. jaanuar 2015, 11:45
Reet oli kohutavalt armukade, kontrolliv ja t6siselt ropu suuga daame. Lihtsalt Kukus oli häbi istuda oma tuttavatega, kui daame tihti k6rvallauas ropendas. Kurb oli. Kuid eks ka täiskasvanud kasvavad, arenevad. Oma kibestumisi aga ei sobi välja ropendada. Targad lahendavad eraelu probleemid teisiti. Nii mäletan....Olen noorem, dementiat veel ei p6e, kuid ega nähtud, kuuldud meenutused ilustust ei vaja, polnud ma yksi ja polnud suupruuk saladus. Tubli naine, asjalik mees... elu läheb edasi kuidas ise oma elu elad. Teised sinu elu elada ei saa, kuid näevad k6rvalt kahjuks palju. Salasuhted... no ega isa positsiooniga ka k6iki mehi ei saa, kui naisena peale ei lähe. Kuid 6ige, mida siin lahata teiste elu...elage oma elu, nii et on elatud hästi. Elame ju korra ja vead kuuluvad elu juurde, kes 6pib, kes mitte :P
8. jaanuar 2015, 13:15
Oh aegu8. jaanuar 2015, 11:24
Eesti rahvas on nii õelaks läinud, eks elu raske. Reet oli ja on tore naine, Ivo oli ja on rahva lemmik. Kui meenutas midagi oma endisest abielust, siis selles saates küll mustamist polnud, pigem elutarkus. Imbi ja Ivo on kenasti teineteist tasakaalustanud ja ilmselt laseb Imbi Ifil end rohkem mehena tunda ja oskab rohkem "kael" olla, kuna Reet ikka püüdis "pea" olla ja sellest väsib iga mees ära. Edu kõigile kolmele.
Tore inimene jah8. jaanuar 2015, 12:40
Venelaste kohta öeldakse ka nii, aga nende kõrval elada küll ei tahaks.
Mis sa kostad!?8. jaanuar 2015, 11:19
Ivokene, kus olid Su silmad? Sel pildil nagu vanaema lapselapsega.
juhtub8. jaanuar 2015, 11:48
poisile tõmmati kapuuts pähe
Ivole!!!8. jaanuar 2015, 11:11
Mis suus,see südames-ehk mis keelel,see meelel ja vana arm ei roosteta!!!
liisa8. jaanuar 2015, 10:56
Arvan et ei pea kokku jaama kui ei sobi
jah8. jaanuar 2015, 12:41
Naised võiksid lahkuda, aga ajavad hoopis mehed ära.
8. jaanuar 2015, 18:11
oleneb, kelle oma korter/maja on
jah,naised PEAVAD lahkuma,võtma oma tattnokad ja kaduma9. jaanuar 2015, 19:47
muidugi,oma riidehilbud ja laste omad tuleb mehekesele jätta- neid läheb järgmisega jälle vaja.
Ma8. jaanuar 2015, 10:48
ütleks nii, et milleks Õhtuleht seda teemat pidevalt üles kruvib`??
Pensionär 28. jaanuar 2015, 10:32
Reet oli 70-ndatel aastatel lapsega naine ja mitte just ligitõmbava välimusega. Noort, tõusvat tähte Ivot tuleb pidada Reeda jahisaagiks, Ivo järel pääses ta lavalegi. Ivo sai siis täiskasvanuks, kui lahkus Reeda juurest. Midagi halba ta eetris ei öelnud.
Mann8. jaanuar 2015, 11:32
Kui Ivo poleks kohtunud Reedaga , poleks teda praegu olemaski. Reet tegi temast mehe ja aitas ta ka lavale.
arvan8. jaanuar 2015, 11:42
I. Linnale oma mõjunud vananemine eidestumisena. Tema eismene naine Reet on selle taga, et rahva lemmikuks saanud Iff niikaugele üldse jõudis.
Kltasimi
Lavale?8. jaanuar 2015, 12:43
Ivo Linna oli laval juba siis, kui läks alles sõjaväkke, kas nad siis elasid juba koos?
sõjaväest tulles ihkas Ivo Linna linnaõhku ja püünelepääsu8. jaanuar 2015, 13:28
selle võimaldas kõige kiiremini Arved Haugi pere .
miks te ei maini,et see ineti,vana ja lapsega Reet on Eesti helilooja Arved Haugi8. jaanuar 2015, 11:35
isiklik tütar= see on muidugi vähetähtis ja ainult tänu suurele Ivo Linnale pääses Reet lavale.
Kui poleks olnud heliloojast isa,vaevalt seda jahisaaki olemaski .
Pensionär 2,mingu teil hästi ja laimake usinalt.
milleks?8. jaanuar 2015, 10:29
tobe on avalikult sellist jama ajada, aga minna veel nii labasesse saatesse seda tegema...
ka pärast lahkuminekut võiks austus nii teise inimese kui ka enda suhtes jääda. eks suhtes oli head halba,, aga seda ei pea avalikult pläkutama. sama arvan ka vilja savisaarest...mõlemal ju ka lapsed, võiks vähemalt nende pärast vait olla. kuigi lapsed juba täiskasvanud, siis ikkagi on ju lausa vastik, kui ema või isa su teist vanemat avalikult nö maha teeb.
vaatasin8. jaanuar 2015, 11:27
Ja ta ei teinud sugugi maha, lihtsalt mainis, et liigne kamandamine tapab suhte.Vale või? Ei maksa siin kohe negatiivsust otsida. Noor poiss abiellus vanema lapsega naisega ,selge see ,et armastus saab otsa.
ivo-reeda8. jaanuar 2015, 10:02
suhe kulges igati normaalselt nagu kõigil teistelgi. Ei saa aru, mille üle see kommentaaritamine käib. Kas olete mingid imelapsed. Saavad peksa nii naised kui mehed, kallistatakse ja õrnutsetakse kõikides peredes.
kas just normaalselt ?8. jaanuar 2015, 11:38
eestlaslikult küll ,aga kas normaalselt. Karjerist soovis jääda pealinna ja selleks oli vaja nimeka helilooja tütre abielu ära vusserdada.
Teie Linna jooksis ise Parikate koju.
endla8. jaanuar 2015, 09:58
need kiviviskajad kes siin teisi elama õpetavad ja näppu vibutavad-vaadake oma elu üle sest kunagi ei tea mil te oma partner teid välja vahetab.siis näägutage ja õpetage oma kassi.
8. jaanuar 2015, 09:57
üks pärnakas Ivo ei mustanud Reeta,ära lahmi kui saadet ei vaadanud.Reet on seda meest alati omandiks pidanud,isegi tants teise naisega oli kuritegu.Õnne,armastust edu kõiges Ivo ja Imbi perele.
8. jaanuar 2015, 09:54
tundub,et sõna võtavad siin "toredad ja head" naised kes teavad täpselt kuidas teiste elu elada
reet on kole ja Ivo on ilus8. jaanuar 2015, 09:51
Ivo laulab hästi ja on Eesti rahva südames alatiseks.
oli jah8. jaanuar 2015, 10:17
aga tänasest enam pole . . . :(
10:17, -le8. jaanuar 2015, 19:19
Oled siis "eesti rahvas" isiklikult või?
Eesti rahvas peab omaks abielurikkujaid, inimeste müüjaid,vargaid8. jaanuar 2015, 11:40
karjeriste ja teisi kenasid inimesi.
Kui ikka oskad jätta alaealised tattnokad isata,seda uhkem ja ausam oled.
Linna toodud võrdluseks8. jaanuar 2015, 09:36
Ivo Linna oli toodud saatesse suhete võrdluseks,õpetuseks.Mitte selleks,et Reeta maha teha vaid selleks,et õpetada elu nägema mitme kandi pealt.Kas need,kes abielu lahutavad,teevad õigesti,mis sellega kaasneb jne.
See Linnade suhte lõpp selgus juba siis selgeks,kui nad lahku läksid- Ivo sai täiskasvanuks.
Kellele vaja ema,kellele tütart ,kellele isa ja ka kellele poega.
Tundub,8. jaanuar 2015, 09:28
et Ivo pole oma eluga rahul. Tavaliselt siis rõhutatakse igal võimalusel,kui hea see elu ikka praegu on. Reedal oli kannatust sellist mühkamit üldse taluda.Aitas just Reet ta väetikese jalule. Ivost tal küll kahju ei olnud. Probleem oli selles,et Reet ei tahtnud üksi jääda. Sellises vanuses on juba raske kaaslast leida. Küllap ta saab aru,et tegelikult oli Ivost lahku minek parim tema jaoks,mis juhtuda sai. Las Ivo nüüd nutab taga. Ei ole tal nii head elu enam,kui Reedaga.
Ah? :-)8. jaanuar 2015, 11:26
Mis jutt!!! Reet nutab Ivot taga küll!
Kristel8. jaanuar 2015, 11:27
Jah pisuke tänulikkust kulunuks ära ja mõistuslikku kannatlikkust..
vägistaja vastu tänulikkust ?8. jaanuar 2015, 11:44
mis te nüüd . Vaene Ivo pidi aastaid oma kallist Imbit hirmsa Reeda eest varjama
Ega Ivol pole lapsi,kellest hoolida. Va Reeda omad,mis temal neist.
Arvan ka niij8. jaanuar 2015, 09:25
Ka mina ütlen, et Reet pole kunagi meedias oma suhet arutanud ega Ivot mustanud . Küll pole seekord Ivol esimene kord seda teha. Nägi asi halb välja. On isegi vastupidi,Reet on just hea sõnaga meedias Ivo panust eesti muusika le tehtud panuse eest kiitnud. Ivo, te võiksite asjast üle olla ja mitte igasse saatesse esinema minna.,olgu see oma pereelu või arvamused homoprobleemide osas. Rääkige muusikast, seda te teate. Kui te nii teete, näete auväärsem välj .Ka Vilja Savisaar Toomast on pidevalt ajakirjanduses Edgarit mustanud.Ma ei ole iial kuulnud, et Edgar oleks ühte vijet Vilja kohta öelnud. Inetu just oma laste suhtes.
oohhhooo?!8. jaanuar 2015, 11:25
Ta on sellest terve raamatugi kirjutanud!!!!
Oot, oot, Ivo?8. jaanuar 2015, 09:15
Kas uus proua on sulle eakaaslane. Ikkagi noorendada ennast kõvasti üle kümne aasta. Aga see, et Reet on ilma sinuta hästi hakkama saanud, on fakt.
atsakas8. jaanuar 2015, 08:57
Mul läks vist tõesti süda pahaks, kuule mees, kui sa oma reisikaaslase tee peale maha jätad, siis ole mees istu pisut ta kõrval , ütle ära kõik , mis õelda tahad ja lahku aumehena aga ära laksuta oma keelt terve eesti rahva ees, nõme komme, otsid oma tegudele õigustust, äkki on teisel poolel ka sinu kohta midagi õelda, kui lahkuminek on vältimatu, tee seda siis viisakalt, kui oled inimese mahamatnud , siis ei ole enam vaja labidat võtta, et seda uuesti lahti kaevata, matsid mehed.
Heli8. jaanuar 2015, 08:51
Ivo Linna esinemine meeldis. Nii räägib üks tark ja elukogenud inimene. See on õige, paljudel juhtudel hävitab abielu teise kasvatamine ja näägutamine.
näägutaja8. jaanuar 2015, 09:38
Aga mina olen arvamusel, et kui mees pole veel lastetoast välja kasvanud, kus ema kõik ette ja taha ära on teinud või siis ebameeldivalt häirinud ja kamandanud, et korja oma mustad sokid ära, ära jäta oma kohvitasse ja õllepurkke igale poole jne jne. siis peab naine püüdma teda kasvatada meheks.
Kui aga mees ise mees olla ei taha, vaid see sama mugav poisike lastetoast, siis pole sellisega midagi teha. Kui naine lapsi tahab, siis enamalt jaolt võib ta selliseid ise sünnitada, kuid sellisega ei pea abielluma.
Siis ei saa mehemõõtu tita vinguda ka, et naine näägutab ja käib närvidele.
Sellised äpukesed ei vajagi naist, nad vajavad toateenijat.
Aili8. jaanuar 2015, 09:47
....mulle tundub et just teil on kodus selline poeg...kuidas muidu see nii hästi teada on.Ju pole ise endale meest kõrvale saanud.Kui pole poega kasvatada osanud...siis mehepojast ammugi jagu ei saa.eks teiste'' poegi on suurem tahtmine kasvatada kui enda poega.
troll8. jaanuar 2015, 10:31
Mees maksab suure elamise eest ja talle pole antud ühte tubagi, kus saaks oma äranägemise järgi toimetada? Sul pole ehk mustade sokkide jaoks kohtagi? Lihstalt hädaldada, ära pane siia ja ära pane siia. Muretsege siis mitu pesukorvi ja prügikasti. Võib ka tuppa panna. Kusjuures olen kohanud variant, kes mitu korvi ei lubanud soetada.
Näägutaja8. jaanuar 2015, 11:43
Tead Troll. Meil on musta pesu jaoks majas koht küll. Majapidamisruumis, pesumasina kõrval on musta pesu kast. Loogika selline, et kui riieteruumi riiulist ja korvidest leitakse üles puhas pesu ( mille mina pesen ja sinna panen) , siis leitakse üles ka mustapesu kast, kuhu pesu vajavad riided panna. Kui ei leia, siis ei leia riiulist ka puhast pesu. Lihtne ja arusaadav. Ma olen ikkagi senini arvamusel, et naine ei ole mehe ori, ega lapsehoidja. Mulle ei ole meest selleks tarvis, et see mind elataks ja mulle mingit nänni ostaks. Saan sellega ise ka hakkama.
Mees olgu ennekõike mees, mitte nännipunn või mammakas, kes ei suuda isegi enda järgi koristada.
Aga sulle Aili ütleks, et ära mõõda oma mõõdupuuga. Võibolla sina pead kellestki jagu saama, minu elu eesmärk ei ole teiste alistamine ja kellestki jagu saamine, kuid ka mitte teiste teenimine. Muide mehe saamine ei ole probleem, ega mingi väga suur saavutus, mehe pidamine on. Kooselu põhineb vastastikusele austusele ja lugupidamisele. Inimesest keda armastatakse, ei kõnnita üle ega tehta temast oma teenijat.
Lisaks pean lugu headest kommetest ja seda õpetan ka oma lastele ( 1 neist juhtub muuseas olema poeg) Niisiis kui teil pissitakse lillepotti ja pühitakse kardinasse nina või midagi muud, jäetakse higised sokid diivanilauale ning aluspüksid kägarasse elutoa tooli alla, siis meil pole kombeks. Sokke püüavad nii mees kui poeg aegajalt diivani serva alla poetada, kuid enamalt jaolt korjavad ise ära ka. Vahel peab ka tähelepanu juhtima, kuid mina nende musti sokke küll korjama ei hakka.
vaesed mehed8. jaanuar 2015, 12:51
nii kurja naisega õige mees koos ei ela.
näägutaja8. jaanuar 2015, 13:51
Ja kust sina tead kui kuri ma olen? :D Ma olen üsnagi positiivne ja lõbus inimene, võttes arvesse, et olen ka üsna temperamentne, suudan kummi venitada küll. Kuid kumm ei veni igavesti.
Olen tööl käiv naine. Meil on mitu last ja suur elamine. Mees on jatkuvalt tööl ( firmaomanik). Tihti pole üldse kodus ja kui on, on nina arvutis. Vahel harva kui ei ole, siis tegeleb ka kodutöödega. Ei jookse eest ära kui vaja tolmuimeja võtta vöi nõud masinasse panna.Ei aja ka juttu, et see on naiste töö.
Tegelikult on terve majapidamine tihti ainult minu majandada.
Perel on puhtad riided, soe söök, suht puhas kodu jne jne jne.
Enda arvates olen tubli. See, et muu pere enda järgi koristaks, on minu meelest elementaarne asi.
8. jaanuar 2015, 18:20
sa vaada aga vaada .... poleks nüüd Linna, Vapper ja teised saadet teinud, polekski sa suure rahva ees ennast kiita saanud .... niiet ole tänulik neile saates olsalenutele ... IRW!
näägutaja9. jaanuar 2015, 15:21
Arvad, et see oligi mu jutu tera? :D
9. jaanuar 2015, 16:01
välja paistis igal juhul nii
näägutamisest8. jaanuar 2015, 21:15
alati ei ole naine see, kes näägutab :)
-8. jaanuar 2015, 08:03
Ivo ja Reet olid ikka väga armunud. Nägin neid Kingissepa linnas jalutamas ja kord telekas esinedes-no poiss oli ikka kõrvuni armunud!
Mehehakatis8. jaanuar 2015, 09:52
Eriti kui see samune "asi" endast nooremale mehele lihtsalt kavalusega pähe tõmmati... . Tean seda väga-hästi, omal hetkel sama-seis... . Aga see "asi" on hea...
Külamees.8. jaanuar 2015, 07:12
Ütlen kohe ära, et abikaasast lahku minna ei kavatse ma kunagi, sest sellega rebitaks mul ka pool südant rinnust välja ja poolega, mis alles jääks, ei saaks vist edasi elada. Ivo Linna jutust aga tunnen täiesti selgelt ära probleemi, mis on ka meid aastakümneid kummitanud. Nimelt on mu kallike mind pidevalt üritanud ÜMBER KASVATADA. Nagu Ivogi, ütlen ka mina kindlasõnaliselt välja, et ümberkasvatamisega ei saavutata peale närvipinge ja riiu mitte midagi. Kasvatus annab tulemusi väikestele lastele, kuid mitte enam täiskasvanutele. Minu vanemad olid aktiivsed taidlusnäitlejad ja ka minule jäi külge pidev naljade ja kildude viskamine. Kõige suuremaid riiduusid on põhjustanud meie elus naisterahvaste suunas pillutud killud või naljad, mida naine on serveerinud flirdina ja loonud omapärase kasvatusmeetodi, selliste naljade tegemine minust armukadedusstseenidega välja RAVIDA. Sellega pole ta rohkem saavutanud, kui riidusid ja seda, et ma mingil eluetapil liialt alkoholi pruukisin. Inimest tuleb võtta sellena, KES TA ON. Alternatiivid on VEEL HALVEMAD.
jama8. jaanuar 2015, 09:55
mingi piirini saan sust aru, aga püüa elukaaslasest ka aru saada: see kui sa teisti naisi kommenteerid, see näitab et sul puudub AUSTUS enda naise vastu. Eriti kui sa tead, et sa talle sellega haiget teed aga jätkad oma tegu.
malleke8. jaanuar 2015, 10:18
miks sa siis provotseerisid neid riide ?
Kas sa lugesid.....9. jaanuar 2015, 23:18
..... mu kommentaarist vaid OLULISE ? Ma ütlesin, et loobin kilde. Mõni neist läheb ka naiste pihta, aga prouale see komme ei meeldi. Sarnaselt Jan Uuspõlluga tunnen ka mina tihti, et inimeste naerma ajamine on mulle nagu hapnik. Kuuleka lemmiklooma staatus ei ole minu jaoks.
üks naine8. jaanuar 2015, 07:08
Uskumatu, millised kommentaatorid! Vaatasin juhuslikult antud saadet - Ivo Linna rääkis kõigest väga üldistavalt ja taktitundeliselt. Miks rebitakse tema tekstist välja poolik lausejupp ja hakatakse seda kommenteerima? See lause läks ju veel edasi ning ei heitnud kuidagi Reet Linnale siin mainitud varju. Vastik lugeda!
Lugeja8. jaanuar 2015, 06:23
Neid komme lugedes jääb vägisi mulje, et enamuses kõik siin tunnevad end rohkemal või vähemal määral ära! Aga noh, ei ole süütud meist keegi ja kui on võimalus teisi materdada ning seda veel ananüümselt, siis.....lajatame täiega!!! Õnne nii Ivole kui Reedale!
Lapsesuu,8. jaanuar 2015, 05:33
piinlik lugeda. Hoidku midagi ka endale. Milline väärtus on inimesel, kes ei suuda oma laste emagi austada!?
on8. jaanuar 2015, 11:56
Väga kurb, et Iff nii madalale on laskunud ja väga odavalt pildiul tahab olla. Eks see ole ju kõvasti aru saada, millise "émme" laulik on salakavala Imbi (Aderi) näol saanud. Oma laste ema Reeda suhtes , kes on selle taga, et noorena kõrtsides laamendanud ja ülikoolist välja heidetud (esimese kursuse järel) Iff endf põhja ei joonud ja lavale jäi, käitub Linna väga vääritult ja näitab oma halba kodu ja kasvatamatust. Kuid kui eide kombel plätraval mehel on sama masti kaaslased, kärgperesid loonud sisutühjade naisetga , siis ongi ta lasknud end just lollusel "õpetada" ja muuta.
Ilus naeratus on vähemalt Reedul8. jaanuar 2015, 05:16
julge peab olema see mees kes sinna midagi khmm
Naeratus ???8. jaanuar 2015, 11:11
See "naeratus" ongi tema kaubamärk, miks ta nii inetu tundub. Kui ta piltidel oma kõverate hammastega suu koomal hoiaks, tunduks ta palju kenam.
Aga vaadake üht Reeda fotot ühe naisteajakirja kaanel - suu kinni, väike fotoshop muidugi ka + profifotograafi tehtud - täitsa kobe !
Mh.8. jaanuar 2015, 11:22
Ajakirjapiltidest pole siin mõtet rääkida, need on kõik fotoshopitud! Mõned muudetakse nii ära, et originaalist pole midagi järgi.
meenutan8. jaanuar 2015, 03:12
1984.a suvel sattusin restorani "Kännu Kukk" ,kus parasjagu peeti Ivo 35-ndat sünnipäeva,kus viibisid
Mati,Märt jt Nad olevat olnud seal juba mitu päeva ja pärast meie seltskonna lahkumist jäid nad veel
sinna. Poeg Robert võis olla siis kuskil aastane ja Reet pidi üksi olema temaga.
Papi.8. jaanuar 2015, 07:17
Looma võid ketti panna ja nuhelda, kui valesti käitub. Inimese olemusega tuleb KOHANEDA ja kui see ei õnnestu, puruneb suhe.
8. jaanuar 2015, 02:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Oh teid------varisere.8. jaanuar 2015, 07:21
Surmamõistetule anti viimane sõna, see oli : " Esimese kivi visaku see, kellel ei ole HINGEL ÜHTEGI PATTU. Mees jäi ellu. Miks te kukute siin teist inimest mustama, kui teema oli hoopis midagi muud.
mmh8. jaanuar 2015, 01:20
pläägutamist veel vähe ?kui pläägutaks veel ?! Miks just seda pläägutamist kasutate ? Pläägutajad !!!!
Aga...8. jaanuar 2015, 01:11
mina leian, et Reet oli veel väga kannatlik, et kannatas nii kaus Ivo kõrval elamist...
Vabandust...8. jaanuar 2015, 01:13
... kaua Ivo kõrval elamist..
NO JU SIIS OLI8. jaanuar 2015, 00:56
ikka midagi mehe käitumises väga viltu,kui Reet püüdis muuta,ja ju siis Ivo ise kangesti nautis seda ega raatsind suhet lõpetada - MILLEKS SIIS NÜÜD SELLINE NUTT JA HALA . . . :((
eks elu8. jaanuar 2015, 00:45
paku ikka värve . Ajas muutub kõik.Nooruses on teised rõõmud,vanaduses vajadusi vähem. Vanaduse puuduseks on see,et mälu tuhmub,ei meenu enam noorusearmastus,seiklused,mis panid südame puperdama,koosveedetud kaunis aeg,laste kasvamine Vanadus toob kaasa passiivsuse ja peaaegu alati ka kehakaalu tõusu. Täiskasvanud ja Eesti mõistes veidi enam tuntud inimene ei arutaks oma eraelu Seda teeb kibestunud(ka praeguse eluga mitterahulolev?) ja kättemaksuhimuline . Meestelt sellist musta pesu pesemist aastakümneid hiljem küll ei ootaks.
Ivo= Vilja8. jaanuar 2015, 07:46
pole kuulnud kordagi, et Edgar mustaks oma eksnaist ja pole kordagi kuulnud, et Reet mustaks oma eksmeest. Nad mõlemad on väga viisakad inimesed. Mustavad need, kes pole oma praeguse eluga päriselt rahul ja nutavad veel siiani vanu aegu taga. Igaljuhul väga tülgastav selline käitumine. Kui läksite lahku, siis naudi tänapäeva ja ära pese oma vana musta pesu kogu rahva ees. Varem pidasin Ivost kui lauljast lugu, praegu tundub olevat üks kibestunud, vana ja paks tavaline peerukott.
......8. jaanuar 2015, 08:26
kas sa saadet vaatasid?Ivo ei mustanud mitte ühegi lausega Reeta, mileks selline sopp.
Jah,8. jaanuar 2015, 10:40
otseselt ei mustanud tõesti, aga saatejuht nagu pressib need sõnad välja!Minu arust just saatejuhid võiksid viiskamalt oma juttu veeretada!Ära torgi minevikku!
Mann8. jaanuar 2015, 11:39
No Savisaarel pole ju midagi Viljale ka ette heita. Tema oli ju see, kes noori naisi jahtis. Sellest ta tõesti ei räägi. Ega ta ikka viisakas mees polnud!
Savisaare Edgar ei õpetanud truule Viljale klavermängu ega8. jaanuar 2015, 14:00
flöödimängu nagu teegi maestro Taimo Savisaar
Aili.8. jaanuar 2015, 08:29
....mida teha ajakirjanikuga kes otsib oma saatele teemat ja kui keelduda siis teadagi on keelduja see kõige,kõige kõigem. Ajakirjanik ei tule ju sinust ega minust lugu tegema.Ehk oleks selles veel rohkemgi põnevust ja õpetlikku,või mida iganes.Ei huvita ajakirjanikku INIMENE vaid kuulsus---mis muuud.
oleks võinud ikka8. jaanuar 2015, 00:42
kuulda võtta,äkki oleks tulnud kasuks!Lihtsalt praegu peab olema rahul sellega ,mis on!
Nii ongi.8. jaanuar 2015, 00:32
Sellepärast pole Reet enam enda kõrvale kedagi leidnudki. Ma kujutan ette kuidas ta pidevalt kamandab.
naine muutub selliseks vaid siis8. jaanuar 2015, 00:36
kui mees talle rahuldust ei suuda pakkuda . . . :(
Oi ja Ah8. jaanuar 2015, 11:41
Reedal olid ju lapsed! Poeg pealegi teismeline. Ei olnud aega ööklubides lantida.
ta vanaaegne naine ja temal olid lapsed8. jaanuar 2015, 14:01
oma lapsi ei saanud ta hüljata nagu ausate inimeste hea tava ette näeb.
ta vanaaegne naine ja temal olid lapsed8. jaanuar 2015, 14:01
oma lapsi ei saanud ta hüljata nagu ausate inimeste hea tava ette näeb.
tore8. jaanuar 2015, 00:28
iga üks elab nagu ta oskab ja kõikitel on vead ka teil lollidel kes mõnitavad ja halvustavad ivot ja reeta,minge peegli ette ja vaadake enda vigu kõik on valesti käitunud ja kui neil ei meeldinud siis ivo ja reet las klaarivad ise oma asjad mitte teie kes mõnitavad aga ise ennast ei pane keegi tähele ega jah enda vigu keegi ei taha näha neid veel rohkem kindlalt muidu ei halvustaks te ka aga ivole palju jõudu pikkateks ajaks ja reet sulle ka pikka telesaateid
just8. jaanuar 2015, 07:49
Ivo pesku oma musta pesu koduseinte vahe, kuid ärgu tulgu sellega avalikkuse ette.
tore8. jaanuar 2015, 00:28
iga üks elab nagu ta oskab ja kõikitel on vead ka teil lollidel kes mõnitavad ja halvustavad ivot ja reeta,minge peegli ette ja vaadake enda vigu kõik on valesti käitunud ja kui neil ei meeldinud siis ivo ja reet las klaarivad ise oma asjad mitte teie kes mõnitavad aga ise ennast ei pane keegi tähele ega jah enda vigu keegi ei taha näha neid veel rohkem kindlalt muidu ei halvustaks te ka aga ivole palju jõudu pikkateks ajaks ja reet sulle ka pikka telesaateid
hm8. jaanuar 2015, 00:41
Mine kooli:) Emakeele tund ei teeks paha:)
xxx8. jaanuar 2015, 00:07
Aga Ivo, kas praegune ei püüa sind ümber vormida, vaata, kui palju sa kaalus juurde võtnud - tema püüab sind surnuks sööta ja ikka vaid naeratab õndsalt. Mõtle sellele.
Juulia8. jaanuar 2015, 10:01
Praegune naine sai endale vanamehe. Reedal oli õnn elada koos noormehega. Elu paksemat sorti, hallipäise mehega võib jube olla:))
8. jaanuar 2015, 18:27
Kõige tähtsam on sisemine ilu ... ja paksu sisse mahub seda rohkem kui peenikse sisse.
...7. jaanuar 2015, 23:59
ja naised pidid pläägutajad ja latatarad olema
...7. jaanuar 2015, 23:59
ja naised pidid pläägutajad ja latatarad olema
?8. jaanuar 2015, 21:19
...7. jaanuar 2015, 23:56
muide, Reet on küll vanem kuid näeb miskipärast iivost palju noorem välja.
no8. jaanuar 2015, 00:04
Mis juttu Sa ajad? Reet ajas vanaaastaõhtul küll hirmu peale.
Kusjuures välimus polnudki kõige hullem. Hullem veel oli viisist mööda laulmine.
kuri7. jaanuar 2015, 23:55
tänu Reeda perekonnale ja tutvustele linnast Linna saigi. Muidu oleks kuskil niisama oma lõbuks ümisenud. Siis oli Reet hea küll, nüüd siis enam ei kõlba kuskile. Hoidku parem mokk maas, mitte ei lähe telesse pläägutama ja veel sellisesse saatesse! Häbi, ivo, häbi!
Raul7. jaanuar 2015, 23:44
Iff teab, mida räägib! Kõik öeldu on sulatõsi.
!!!7. jaanuar 2015, 23:37
Ju siis vanem, targem ja elukogenum naine suhtus temasse emalikult, püüdis oma käe järgi kasvatada ning kujundada. Ega ta siis paha pärast, ikka head soovides,
ei saa aru7. jaanuar 2015, 23:31
miks peab üks vana ja paks mees oma elust ja laste emast igal võimalikul ja võimatul puhul pläägutama... mis puudub??? pidi ju seal muhus olema rahu ja vaikus ja paradiis, ei, ta hakkab mingis masendavas saates jälle otsast peale......see ei ole tore, ivo linna!
Tahaks puhata...7. jaanuar 2015, 23:31
Meil on Linna huputus. Linna siin, Linna seal, Linna iga ukse peal. Balleti ei ole veel hakanud tantsima, aga küll ta jõuab. Suur hädaldamine oli jõululaulude pärast, aga kas see ei tüüta, kui aastaringselt iga päev laulab Linna raadios vähemalt 3 laulu.....
no8. jaanuar 2015, 00:10
Teadmiseks: Huputus on tegelikult uputus.
Mis Linnasse puutub siis...
Võtab sõnatuks Sinu mõttemaailm. Miks see Ivo Linna ei sobi siis?
Mis sealt raadiost siis tulema peaks? Kas äkki see lõpmata kiidetud määgimine Curly Stings-i poolt, või siis igavuseni äratüütav Taukar? Mida Sa sealt raadiost ootad? Anna teada, ehk DJ-d võtavad Su häält kuulda:)
Puhata soovijale..8. jaanuar 2015, 08:31
keera raadio ja telekanal venekanalitele, seal Ivo ei laula, või keera kõik info kanalid kinni, miks sa küll seda saadet vaatasid ja kanalit ei vahetanud kui Ivo rääkis?
Mamma7. jaanuar 2015, 23:20
Näete siis! Reet on seda pere probleemi pläägutanud 15 aastat, Ivo võttis korraks öelda 3 lauset ja juba saab vastu päid - jalgu! Naerukoht! Igal ühel on õigus elada nii nagu ise soovib. Elab niikaua kui abielu on vastuvõetav ja elamisväärne, kui enam mitte - hüvasti! Keegi ei pea kellegi ema olema, mees saab ükskord ju täiskasvanuks ka :D
see Reet on oma suumulgu8. jaanuar 2015, 14:05
lukus hoidnud ,eks rumaluse pärast.
Õnneks on teie IVO tark ja plätrab nagu mitu eite koos.
jaaaa7. jaanuar 2015, 22:58
see nüüd Ivost eriti kena ei olnud. Kas siis pidi 10 a naist ninapidi vedama oma salasuhetega, kui kombeid õpetas? Nüüd on sellest oma 15-20 a möödas ja Ivo ikka veel võtab teema üles. Milleks oli tal vaja sinna nõmedasse saatesse üldse ronida. Las need Mõttused oleks enda- imetlussaatesse teisi Raua Liina sarnaseid jobusid otsinud, milleks üks soliidne vanahärra, kuulus laulja, pidi seal nüüd
nende usutlustele ja provokatsioonile alluma. Ivost ei oleks seda oodanud. Oma juubelisaates juba niikuinii pihtis, et on nüüd õnnelik ja tegi õige otsuse jne. blaa, blaa, blaa. Kas sellest oli veel vähe?
7. jaanuar 2015, 23:27
bb8. jaanuar 2015, 00:13
Reet oli siiski esimene pläägutaja, nagu te siin ennast väljendate:) Ivo on niigi džentelmen olnud, nii, et mokk maha. Tunnistagu igaüks oma vigu. Sama kehtib ka Reeda kohta. Asjad ei käi ikka nii, et Prillitoosi pensionärid hakkavad nüüd siin asju lahendama:)
Prillitoosi pensionär8. jaanuar 2015, 00:44
Ja huvitav, miks siis need Prillitoosi pensionärid ei või oma arvamust avaldada - kindlasti on neil rohkem ja targemat öelda – ja ka lahendusi, kui 30-40nestel ninatarkadel!
to bb8. jaanuar 2015, 01:43
mis krdi džentelmen on mees, kes oma naise kõrval üle kümne aasta armukest peab? mis naine üldse selline on, kes sellega nõus on? häbiväärne. kui ei sobinud oma näägutaja, läinud lahku. kui mehel armuke, võite kindlad olla, et on, mille pärast näägutada. valetab ja peidab ju kuidas oskab, selge see, et sellest tekivad tülid. uhke ka veel selle üle, võttis selle priske kõrvalnaise veel äragi, ma nii pettunud ivos. ausalt.
tean8. jaanuar 2015, 02:24
Ivol oli enne Imbit keegi teine Reet veel oma Reeda kõrval, aastaid ...
Muhu Maali8. jaanuar 2015, 02:29
Olen ka härra Linnas pettunud.Nüüd jumaldab oma Imbikest ja kiitleb,kui õnnelik ta praegu on.!Eks Reet hakkas näägutama jah,kui avastas ,et Ivo petab teda ja juba väga kaua aega.Tilbendas ühe juurest teise juurde ja valetas kindlasti mõlemale!
oh8. jaanuar 2015, 13:07
Ja mehest lahus lapsega Imbil teine Ivo (abielus, kahe lapse isa)
dzentelmen ????? Aus ja truu abielumees oma kallimaga on härrasmees tõesti8. jaanuar 2015, 14:08
ei vaidle . Ainult 10 aastat pidas ta oma suurt ja ainukest armastust,Imbit,varjul hoidma.
Oli see Imbi ainus,kes kepikõndi abistas läbi viia ?????
Raske uskuda.
KA LAULJA8. jaanuar 2015, 19:26
Ei olnud, oli hoopis L.P.
mimm8. jaanuar 2015, 00:40
saate kohta jumalast õigesti öeldud! – kuidas saavad pealtnäha arukad inimesed nii kollast saadet teha, mida on piinlik vaadata? ja kuidas sinna saadakse rääkima tõeliselt toredaid inimesi... (mõtlen siinkohal Ivo Linnat), kellele paraku kohe ka kollane märk sellest külge jääb
T8. jaanuar 2015, 02:21
Kaksikud-mehed on tüüpilised petjad ja salasuhte pidajad - kahe näoga Jaanused!
jass7. jaanuar 2015, 22:50
Ivo on tubli mees, edu talle
no milleks hakata 7. jaanuar 2015, 22:34
seletama tunamulluse lume sulamist ?
Linnade kooselu ammu-ammu lõppenud ja nüüd hakata seletama...
No milleks?
Ajusaagimi tasemel oma eraelu valgustama ? Odav värk !