Inimesed

Getter Jaani peig Ott-Sander Palm palub abi oma isa päästmiseks (176)

LISA KOMMENTAAR

kui on GETTER JAANI28. detsember 2014, 16:15
ees ja taga,siis jääb küll kõik ära . . . :((
Otti aitaksin hea meelega,aga . . . 28. detsember 2014, 16:14
. . . kui on GETTER JAANI j
Eda27. detsember 2014, 14:46
Mis kerjamine on mingi uus mood või? Nüüd kerjavad meil juba rikkad ja ilusad. Ole aga mees ja mõtle üks südantlõhestav pisarakakkumislugu välja ja hakka raha tuleb. Kui paljudel meil on lähedane raskelt haige olnud või vähki põdenud?! Me ei lähe selle pärast veel kerjama! Ja mis on meie
sissetulekud võrreldes nendega? Häbitunnet kah pole enam! Põlastusväärne!!!
Sedasi27. detsember 2014, 08:44
,kellel soov aidata,siis võiksite ott-sanderi konto nr.küsida ja selgitusse kirjutada,laen.Sest isa arvele sellise haigusega ....mine tea,vähe usutav,et isa ise sellega arveldab.
ilus tüdruk26. detsember 2014, 22:24
kindel see, et igal Eestimaa inimesel on kõrval mitu,mitu, mitu vähihaiget, kes "võitevad"...ka nii võib öelda aga tegelikult elavad tänu arstidele, ravile. Kes nende inimeste lähedastest, kaugematest on läinud LAIAMA! RAHA SAAMISEKS ....nagu näiteks too pisike nublu... andke raha mu isa sureb aga kui annate, ei sure!!!!!! Vähihaigetele on olemas vaid pisuke elu pikendus, mitte ISSI SAAB KOHE TERVEKS KUI RAHA LAEKUB. Ei taha seda getterit enam nähakuulda.
lootus sureb viimasena26. detsember 2014, 14:14
Ma ei tea, et vähihaige pole saanud ettenähtud keemia või kiiritusravi. Pole ka teada haigekassa viimased aasta lõpule lähevad rahasummad. Eks on ka oma kindel aeg, millal uus ravikuur tehakse. Ei ole vast nii, et üks ravi lõpeb ja kohe hakatakse uut tegema.
Jah, loen siisn neid arvamusi ja tõesti kahju tõdeda, kuid usun, et see summa pole nii suur, et ise ei saks hakkama.
Ei-noh26. detsember 2014, 09:23
Getteril ju sgulased venemaal.Seal ostvad venelased võõrsilt luksuskortereid,autosid jne.jne.Küsigu sealt,on õigem.Eestis rikkurid ei anna ja vaesel pole anda.
arumaeisaa...26. detsember 2014, 07:15
Mõlemad getturiga pildil ja paluvad abi?????gettur oli see,kes võttis VASTSÜNDINUL isa ära omale(kellele isa on väga vajalik kasvamiseks) ja nüüd leiab ott ka,et isa on vajalik aidata-kas sind ka tulevikus...pühamüristus-kas seda oli vaja....
Kuulge nunnud lapsed26. detsember 2014, 01:19
vähk on hull asi ja oma isal aga ära tule rääkima et teil getteriga on 2700 euri suur raha.Tean,millised summad showbisnessis liiguvad.See on kahe õhtu kontserdi raha
t 25. detsember 2014, 22:59
kuidas oma suuga ei suuda äia aidata
vtb25. detsember 2014, 22:02
kas tõesti Getter elab koos sellise räbalaga?!
no gettere ise28. detsember 2014, 16:18
ju kõige suurem räbal :((
lisaks omadele- kahjuks ,tüdruk25. detsember 2014, 21:42
kas raha PÄÄSTAB sinu isa haiguse , rahvasuus - vähi- kohe kui tema kontole laekub SEE SUMMA? Inimesed saavad kümneid kordi keemiaravi, tasuta aga sinu isa on juba kord saanud läbi annetatud rahade? Misasja? Mida teie pere teeb? Halab või on nüüdseks aru saanud, et matuseraha toetust ei maksta ? Nii inetult ajab mind arvama vaid teie pere ääretu inetu rahanillimine surmamineja arvelt. TERVENDAMISEST EI OLE JU JUTTUGI ühe vähihaige puhul..... siin on vaid AEG!!!.....Pisike ottsander on haletsusväärne .
A d e r25. detsember 2014, 19:18
Hakatakse jälle aderit tegema! :D
ka25. detsember 2014, 17:20
rikkad nuttavad ja joovad kraanivett
taat26. detsember 2014, 14:33
joovad vist ikka rohkem šhampust
vello25. detsember 2014, 17:18
mul on ka homseks raha vaja viina ja happukapsajaoks, tellin mõned eided ka paariks tunniks
kas ütlen kontonr.Teile, sõbrad!
palun25. detsember 2014, 18:53
Kahtlen25. detsember 2014, 16:24
Usun,et Oti isal oli kindlasti raha kogutud ja olemas,Aga kuna ta on raskelt haige,siis palus isa poega raha majandamisega tegeleda.Aga Ott kasutas isa usaldust kurjalt ära(nullis arve nulli),ja nüüd on tarvis kiiresti see tagasi kerjata,enne,kui mingit jama peres ei tule.Nii lihtne see ongi.
noor25. detsember 2014, 14:57
Palm pöördugu abi palvega Kuuskede,Kaskede,Mändide poole.
OHOH.25. detsember 2014, 14:53
Kas Otil tuli isa haigus nii järsku,jõulude eel meelde?Kummaline.Tõsiselt võtku SMS-sse,neid firmasid küllaga,asi lahendatud,kodust lahkumatta saab taotleda.Toetan pisikesi lapsi,kes on meie tulevik ja pisikesi lapsi,kes on kellegi käe läbi tugevalt haiget saanud.Otile andke süüa,mitte raha.
jah25. detsember 2014, 14:27
noormehel käed-jalad otsas,auto tagumiku all ..... ja läheb isale paar tuhat euru kerjama...Vastik. Pigem tunnen kaasa santidele,kes on väiksest invapensist eksisteerima peavad.
hmmm25. detsember 2014, 12:48
Getter, nii armas ja naiivne lapsuke, peab nüüd siis veel lisaks koolikiusamisele, kannatama vaesust ja viletsust. Kahju temast.
to TE 23.2925. detsember 2014, 01:51
Esimese lausega ära targuta. Saad aru küll mõttest.
Antud vähi kohta öelda ei tea, aga kas ei olene staadiumist ?
24. detsember 2014, 19:37
ammu teada rikkad ahnuses on valmis kerjata, mis on see hea tegevus? kui vadada mustlased tänaval kerjavad , heategevuse organisatsoonid kerjavad, ukraina on koguaeg kerjanud ja see tegelikkuld toimib joohaidi, suuremad petturid ongi kerjused pedalitõukajad ja terve poliitiline süsteem töötabki nagu kerjused aga vaene rahvas maksab maksud
CV24. detsember 2014, 18:27
Ma ei kujuta ette, et saadaksin oma FB sõpradele sellise üleskutse, sest iga hea sõber tunneb siis nagu kohustust või survet midagi üle kanda - ka need, kes on vaesemad. Piinlik oleks endal.
Vaja RAHA?24. detsember 2014, 18:22
Kui raha vaja, võtku SMS laen.
lugeja24. detsember 2014, 18:18
Kahjuks- kommentaar väga õige. Täpelt minu mõte.
xxx24. detsember 2014, 18:06
Kas,siis armuke Getter ei saaks ise ja oma sugulaste kaudu aidata,kui ta seda siiani veel teinud ei ole?Getteril pidi ju rikas pere ja suguselts olema.
oh, jumal,24. detsember 2014, 17:03
anna inimestele mõistust! Pankrease vähk on väga agressiivne ja elulootust pole .Agooniat võib ju pikendada aga kas on mõtet? Ei arva just hästi inimestest,kes lootusetu juhtumi korral raha kerjavad. Rahainvesteering peaks olema pikaaegne ja kasulik. See ikkagi enam pere probleem,sest eesti rahvas ei peaks küll surmalemääratud vähihaigete sugulasi toetama.Toetan meeleldi õnnetustesse sattunuid ja kõige suurem õnnetus,mis inimest tabab, on tuleõnnetus,sest see viib sult kõik,isegi fotod,millega lõigatakse läbi nii mõnigi mälestustvääriv seik.Samuti toetan loomade varjupaiku,sest loomad kannatavad südametute ja hoolimatute inimeste tõttu. Aga Ott Palm kui noor mees ja kogu tema sugulastering saagu ikka ise hakkama ja leppigu mõttega,et kõik on surelikud ja osadest vähivormidest kahjuks terveks ei saa .J aveel-kust tuleb selline summa? Mingi posija on sõnu lausunud,mis surija meeleolu tõstab+ Jõulu ajal olgu pere talle toeks ja vahel aitab ka Xanax.
TE24. detsember 2014, 23:11
Karmid sõnad, aga kahjuks tõde - keemiaravi võib pankreasevähi korral elulemust pikendada, aga mitte palju. Kindlasti pole võimalik sellest terveks saada.
müsli24. detsember 2014, 15:30
24. detsember 2014, 15:17
Vastik lugeda seda jaani.
.kahjuks sūvenesin ja tuju pees
Silver24. detsember 2014, 14:34
See ajab isegi naerma kui lollid on inimesed, kes usuvad tavameditsiini. See on debiilsus kuidas surevatelt inimestelt pumbatakse ulme summasid välja ja nad surevad ikkagi ära. Vähk on ka tööstus ja ulmeliselt kasumlik tööstus. Tõesti inimesed arvavad, et "looja" jättis inimesed siia maailma ilma ravimita sellise haiguse vastu (mis on loodusest võtta)? Ei jätnud aga debiilne on näha kuidas inimesed arvavad, et just see keemiaravi ja muud haigeid summasid maksvad ravimid on lahendus. EI OLE ILMSELGELT!
Vähi kõiki vorme ravib kanepiõite õli (mitte suitsetamine) ja see on tasuta! Vaadake "Jookse Ravi Eest" eesti keelne dokumentaal selle kohta ära siit: https://www.youtube.com/watch?v=UEKOk_hlE34 (klikkige ümbriku märgil, et subtiitrid sisse lülituks).
ziidiuss24. detsember 2014, 16:04
No neh, sina siis oled kapepiõite õli usku? MINA, NÄE, USUN ARSTE JA KAKSKÜMMEND AASTAT tagasi opereeritud sulaselge vähk pole sõrgu rohkem näidanud. Kellele mida---öeldakse selle kohta! Sama selles liinis,et kellele Kristus, kellele Allah, kellele Krišna,kellele Vanakuri ise! Kellelt küsid,sellelt saad.
Silverile24. detsember 2014, 19:51
Olen 100 prossa sinuga nõus ja võiks hakata inimsugu ometi aru saama et enamus ravi on puhas bisnex, mis viimases lootuses inimestelt rahulikult viimse võtab. Nii lihtne ja loogiline see ongi !
28. detsember 2014, 11:04
Selle õliga tulevad lausa vähitükid su seest välja! Kerige p---oma keemiaraviga!
Hans24. detsember 2014, 14:03
Hans Saaremaa24. detsember 2014, 14:01
Hans Saaremaa24. detsember 2014, 14:01
Hans Saaremaa24. detsember 2014, 14:01
Hans Saaremaa24. detsember 2014, 14:01
Hans Saaremaa24. detsember 2014, 14:00
Hans Saaremaa24. detsember 2014, 14:00
24. detsember 2014, 13:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
24. detsember 2014, 15:43
See "surev vanamees" on Oti isa! Ja sina oled lihtsalt üks häbematu inimeseloom!
Laps, räägi siis, kui kana pissib!
Alar24. detsember 2014, 16:20
tüdruk24. detsember 2014, 13:01
Ott läks FB kerjama aga tuttavatelt saab ju otse küsida, telefoni teel... ja ISA ON PÄÄSTETUD. Jah, Oti auto hind annaks haigele kõvasti eluaega juurde, kui seda raha eest üldse saab. Las tolle haige raviarstid seletavad, miks äkki on ÜHEL vähihaigel TERVENEMISEKS just sellist summat vaja. Kui Otil on sissetulek, mingu panka. Eks issil ole ka ehk kinnisvara müüa.... Häbi on. Vaestele annan alati, seal on ausus olemas, mitte pealt kullakarvaline seest siiruviiruline ennasttäis ja teiste helenduses tatsuv ülbik. Pane auto panti ja issi on terve!
tont24. detsember 2014, 12:45
jälle üks kerjus! võtku kiirlaenu siis, aga ärgu kerjaku avalikult.
Ott24. detsember 2014, 16:30
sisene riigikokku. Neil suured palgad ja ise nad on selliseks selle elu siin maal teinud ka. variant 2 Getter võiks ju anda heategevuskontserdi selleks otstarbeks.
Kuid tavainimestel enestelgi pole miskit,mida siin annetada veel.
kahjuks24. detsember 2014, 12:38
kas SEE raha PÄÄSTAKS inimese surmast? Inetu on nüüd vastu Jõule tulla raha nuruma isikult, kelle perele ja sugulastele see summa ei oleks kuigivõrd suur. On väga vaeseid vähihaigeid, kes ei saa müüa autot ega pangast laenu ja peavad nägema kalli inimese surma kohe... või siis mõne aja pärast. Siinkohal on täiesti häbematu tulla tuntusega lausa kerjama. Pank annab krediiti ju....Kes neid "abipalujaid" ajalehte topib? Praegusel juhul ikka väga "ajakohastatud" ja jäteb Getterile ka pleki.....
et siis sügis 201424. detsember 2014, 11:13
läheb ajalukku jäävee-ämbrina. aga tali 2014 Ader`i-ämbrina. mina. vaene. vaene kui rott. küsiks. kes teeb Ader`it siis järgmisena ? sest nagu ma näen. "eeskuju" on ülinakkav. jube. mis toimub. inimesed arvavad. et teised elavad vaid teistele annetamiseks. aga eks rikastel ongi omad "seadused" . ja milleks rikastele veel need Jõulud. kui neil on mingid omad mängud mängida.
Need väärakad küsivad24. detsember 2014, 10:36
facebookist ka raha, suvalistelt lehekülgedelt.Vastikud.Igale lehele minnakse, isegi ...Ah ma ei hakka rääkima, aga jälk.Teeme eksole Aderit.Mis meie kuulsatel ja rikastel viga on?Kogu aeg küsitakse raha, endil peaks seda ikka kõvasti olema.Miks nende sõbrad siis midagi ei laena.Asi on ikka päris mäda.
24. detsember 2014, 11:08
Sind pole sunnitud aitama.
Pole jah24. detsember 2014, 13:41
sunnitud, aga maksa siis ise ja pea lõuad.
niii on24. detsember 2014, 10:33
ott sandri range roveri veljed maksavad umbes 3 korda rohkem...
valge eesti nimel25. detsember 2014, 21:59
lea24. detsember 2014, 10:32
Huvitav küll et haiglast ei saa enam abi vähihaige.Minu sõbranna on juba mitmendat aastat vähihaige ja saab küll keemiaravi.Pole olnud veel juhust et on ära öeldud.Talle on tehtud 3 oppi juba ja ikka saab ravi haigekassa kulul.Pole temal olnud tarvis küsida abi võõrastelt,pole mitte mõttessegi tulnud.
X24. detsember 2014, 12:25
Võiksid enne end harida kui siia kaagutama tuled!
aga meedia24. detsember 2014, 10:11
poolt on väga alatu lisada sellele teemale getter ja veel koos sellise pildiga. ott ju pöördub sõprade ja sugulaste poole , mitte ei küsi rahvalt . ta pole isegi getterit teemasse seganud ,arvan ,et getteril oleks kindlasti see raha olemas . tundub , et asjaga kiire , endal kindlasti laen peal ja juurde ei anta . edu sulle .
no24. detsember 2014, 10:08
katsu ikka ise alguses asju ajada,kui tantsimisest aega üle jääb,mine teeni kuskil lisa siis ,tundub,et neil glamuuri inimesed on kõige vaesemad, minul on häbi figureerida meedias ja siis kohe ,aidake,aidake. Kas sul häbi ei ole,noor mees???
alles Ott ise ütles,24. detsember 2014, 09:27
andke süüa mitte raha. Saadame sulle koorma makarone ja oledki päästetud.
alles Ott ise ütles,24. detsember 2014, 09:27
andke süüa mitte raha. Saadame sulle koorma makarone ja oledki päästetud.
Getterile ja boyfriendile24. detsember 2014, 09:22
lööge googlisse otsing "sidrun ja sooda" ning "kanepiõli".
Sidruni ja sooda ostmiseks ikka raha on, las isa proovib!
kena püha!!!24. detsember 2014, 09:11
on ikka labane trikk küll.. kes vähegi ilus ja kuulsam või mõne kuulsama sõber kohe lihtrahvalt abi küsima...aga need kes mu kommentaari tühjakõhuga loevad...palju nende sõna ka maksaks siin koos oma elust räsitud väljanägemisega !!! halelabane takt teil printsid kes röövite kerjuseid
lea24. detsember 2014, 08:58
Kõik on õige - tuleb aidata aga eelkõige vaesemaid lasterikkamaid peresi ja tõesti alla igasugust arvestust elavaid inimesi ja kus on sel puhul haigekassa-mis küll toimub eestis,et ei suuda oma inimesi aidata-kahju et meie riik nii põhja on läinud aga välimaale jagab heldelt -välismaal elav eestlane - häid jõule eestimaal elavatele vaestele ja südamlikud uue aasta soovid kõigile
lea24. detsember 2014, 08:58
Kõik on õige - tuleb aidata aga eelkõige vaesemaid lasterikkamaid peresi ja tõesti alla igasugust arvestust elavaid inimesi ja kus on sel puhul haigekassa-mis küll toimub eestis,et ei suuda oma inimesi aidata-kahju et meie riik nii põhja on läinud aga välimaale jagab heldelt -välismaal elav eestlane - häid jõule eestimaal elavatele vaestele ja südamlikud uue aasta soovid kõigile
teadja24. detsember 2014, 08:31
Helmet Palm ei puutu asjasse tal on oma pere.
teadja24. detsember 2014, 08:28
Helmet Palm on teine inimene ei ole Oti isa mitte,jäge jahuge.Pole visi isegi sugulane mitte.
raivo24. detsember 2014, 08:26
imelik,et meie haigekassa aitab ravivajajaid valikuliselt.ja ega see sädelev ja tantsiv elu veel suurt raha tähenda.aitaks,aga olen vaesepoolne.
kmo24. detsember 2014, 06:37
elame massoonide ajastul,kel raha,sel antud elada...
Eks24. detsember 2014, 01:55
Minu lugu:Avastati 2011a. kõrivähk,nuga kohe sisse ja lõigati välja.Sain edasi kiiritust.Peale seda lõi välja hoopis kopsus kolded.Tehti keemiat.Olin saanud kolm-neli protseduuri,kusjuures peale igat protseduur sain kodus olla 3-4 päeva ja kiirabiga tagasi haiglasse.Turgutati natuke,vereülekanded ja koju tagasi.2013 aasa keskel öeldi,et organism ei pea vastu ja küsimuse peale"et nüüd siis ainult koju surema?"noogutati vaikides päid.Kõik see toimus PERHI-s.Aasta hiljem sai minu pealekäimisel tehtud kompuutertmograafia uuring.Mestaaside arv oli vähenenud,väiksemaks jäänud.Mis edasi? Keegi ei ole huvitatud,kuidas nii saab olla!Ei mingit suuniseid,abi kuidas edasi elada.Ainult valuvaigisteid (opiaidsed kangemaid kirjutati välja mis kutsuvad organismis esile teisi nähtusi) mida aga omal algatuse ei hakanudki võtma.Nüüd siis elan teadmatuse mis edasi.Kui keegi tunneb huvi,võin lisada raviarstide nimekirja ka.Küll oli arste ja residente(põhiliselt nemad),igalühel oma arvamus!hakkab juurduma arvamus,et kõri väljalõikamisega pandi puusse!
teeb,mis suudab24. detsember 2014, 16:11
Meditsiin ei ole kõikvõimas ja arst pole Jumal. Tema teeb,mis ta on õppinud ja kogenud.Sa peaksid sellest aru saama kui oled täiskasvanud inimene.
Eks25. detsember 2014, 09:44
On olemas kahte sorti pagareid nagu vanasti öeldi:"Üks teeb saiast s...a ja teine s....t saia".Ma räägin suhtumisest,mitte Jumalaks olemisest ja patsiendid ei ole katsejänesed.Peale viimast kompuuteruuringut ei ole kedagi huvitanud,miks on nii läinud,et näidud on tagasi tõmmanud,võibolla saaks nüüd jälle midagi lisa teha?Eelmine nädal oli just väga vastik kogemus.Kaks arsti,kaks "pagarit".Aga mina pean seal vahepeal olema:
teller24. detsember 2014, 00:18
to raplakas23. detsember 2014, 23:25
Hepa tanklad kuulusid Helmet Palmile.
kahju23. detsember 2014, 23:15
Lootsin, et Getteril on mõistus pähe tulnud ja selle jopski maha jätnud.
no aga getter28. detsember 2014, 16:16
ju ise täis jopski . . .
23. detsember 2014, 23:08
Häbi..häbi..häbi Getter...önneks pole mina sinu fänn kunagi olnud ja sinu viimased meediasönumid on ikka ūle völli nömedad..mine kirikusse ja pane kūūnal..vaata tulle.naudi vaikust..ehk tuleb puuduolev möistus ka kuskilt..vöi siis mitte.Eesti rahvale jöudu,selliseid kannatada ja Rahulikke jöule.Annetusi saab ka tv kaudu tunnelitesse teha..vähemalt me teame ja näeme,kuhu raha läheb :):):)
tulge mõistusele23. detsember 2014, 23:03
Inimesed mikste nii õelad olete kas teil on tõesti kahju kui teeb väikse summalisi annetusi kas see võtab kellegil tüki küljest v?
Jõulurahu ise24. detsember 2014, 09:59
Mida peavad tegema need, kes päevast- päeva, kodus ja rahatult, lamajat haiget hooldavad. Kusjuures ei ole võimalik ka tööle minna ning laenu taolistele ei anta!
Et getter jaani peiu isa23. detsember 2014, 22:55
siis küll ei soovi aidata . . .oleks olnud pealkiri ott sanderi isa,siis hoopis teine asi . . . :(
24. detsember 2014, 08:18
Nagu Getter ja Ott-Sander oleks selle artikli kirjutanud... nemad ei vali ju pealkirja!
23. detsember 2014, 22:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Vaike24. detsember 2014, 04:17
Neti kommentaaride kirjutamine on tavaliselt viimane asi, mida ma teen, aga hetkel ma lihtsalt pean.
Võiks teemasse süveneda. Esiteks ei ole Ott üldse kuhugi meediasse trüginud. Ta postitas selle OMA konto alt, OMA sõpradele ja tuttavatele. Meedia ajas lihtsalt ise selle teema ülesse. Milleks, küsiksin mina? Aga, mis teha. Edu Otile ja teistele tema lähedastele. Jõulud on siiski rahu ning hoolivuse aeg ning meie õelatelt eestimaa kodanikelt võiks ka natukenegi seda hoolivust paista, aga ei, muidugi on seda palju palutud. Milleks, kui saab õelutseda ja teistele halvasti öelda? Saate õhtul rahulikult magada? Kahju!
Aga ilusat jõuluaega kõigile ja loodan tõesti, et ka enamus eestlaste südamed, muutuvad vähemalt jõuluajalgi veidi avatumaks ja hoolivamaks:) Võibolla on see minu kui roosade prillidega naise unistus, kuid lootma peab :)
Ilusaid jõule !!!! :))
valge eesti nimel24. detsember 2014, 11:15
Kahjuks24. detsember 2014, 11:40
ei ole selle paari austaja sellest hetkest alates kui noormees jättis maha oma vastsündinud lapse ja hakkas Getteriga kokku elama. Ei pea lugu ka Getterist, kes südametunnistuse piinata oli nõus väikeselt lapselt isa ära võtma.
Ksss26. detsember 2014, 15:56
Nõustun 100-ga.
Mingi moraal võiks olla ikka naisterahval,et vastsündinud lastega isasid ei maksa ikka vaadata...
Nüüd nutta meedias siin oma koolikiusamisest..No kahjuks EI OLE kahju..
Alles tuli uus plaat välja ja ei jõua nüüd peikale raha laenata isa raviks...
aga23. detsember 2014, 21:56
Ehk lõpetati ravi andmine, sest kõik on tehtud ja rohkem pole võimalik. Kui on nii, siis tuleb uskuda, vastasel korral ikka leitakse raha. Tean palju selliseid juhtumeid. Mis selle rohu nimi on? Ja mis arstid on öelnud eluea kohta? Nad ütlevad seda alati, kas tahad või ei taha, sest see kuulub nende kutseeetika juurde.
23. detsember 2014, 22:34
kuule aga , ära ole lihtsameelne,selliseid rohtusid ei ole ega saa olema mis kohe sisse võttes oled pääsenud... ??? Selle diagnoosiga on võimalik usaldada ainult arste ja loomulikult ,, kõigevägevamat,, ! selline rahalunimine mingi poisikese poolt on ja jääb kohatuks !!
Jõgevamaa Manatark23. detsember 2014, 21:46
Aitab B17 vitamiin, mida leidub näiteks õunaseemnetes ja aprikoosiseemne sisus.
Aigarsade.com
ats23. detsember 2014, 21:38
Häbi, häbi, teete aderit!!!
Kaunis maa III23. detsember 2014, 21:36
Laula Edgarile, tema hoolib!
Heh23. detsember 2014, 21:29
võtku pangalaenu, jobukakk
Seisukoht23. detsember 2014, 21:16
2700 eurot on vaesele inimesele tõepoolest suur raha. Aga vaatame ringi, millise taustaga inimesed Oti lähikondsed on, arvan, et keskmisest rikkamad inimesed. Minu soovitus on pöörduda kõigepealt nende poole ja pange koos see raha kokku. Kas tõesti oleme jõudnud selleni, et ise enam ei panustata lähikondse aitamisele, vaid hästi lihtne on küsida abi teistelt.
jätame nüüd kõik meelde23. detsember 2014, 21:20
2700.- on saamatule ja laisale inimesele suur raha, mitte vaesele!!!
23. detsember 2014, 21:33
Ta palubki ju facebookis abi sõradelt ja sugulastelt. ÕL muidugi nopib selle ja avaldab.
arvamus23. detsember 2014, 21:14
Olen hämmingus,et noored,ilusad , kuulsad ja ilmselt ka mitte vaesed, küsivad raha teiste käest.Poiss peaks isa küll aitama,kuid mitte selliste võtetega ometi. Kas tal piinlik pole üldse,issake! Oleks siis mingi mega summa aga sellist summat peaks ju neil endil olema,arvestades nende andekust ja töökust. Olen veidi shokis isegi.....
23. detsember 2014, 21:13
kas sul häbi ei ole või mine võtta pangast laenu
Dr.Xo23. detsember 2014, 21:09
Mis mõttes nagu ma tahan ka raha ,et isa aidata kellel on vähk ! Ma ju ei kirjuta selle pärast FB või ma ei tea kuhu ,et saatke raha lolluse tipp minu arust !!!
KUI Vanajumal...23. detsember 2014, 21:01
tahab, ei aita ükski rahasüst manalateele minemast !!!
Njaa23. detsember 2014, 20:53
nõmedus23. detsember 2014, 21:16
kus kohast see paistab?
vastus23. detsember 2014, 21:18
Kaua võib siin kirjutada,et e i ole!!!?
to Njaai23. detsember 2014, 21:32
tee enne kommimist kodutöö ära sa viitad Helmet Palmile , kuid abivajaja on Veiko Palm ja nad ei ole sugulased omavahel. Eestis ja ka maailmas on palju sama perekonnanimega inimesi
mich23. detsember 2014, 21:51
eksisin,tegu ei ole sama inimesega,küll elavad mõlemad Raplamaal,sorry Sander!
päkapikk23. detsember 2014, 20:45
Kallis jõuluvana!
Palun sulge see kommentaarium.Siin on nii palju vihkamist.
jõuluvana23. detsember 2014, 21:03
sina sellist soovi ei näe täitumas!
Südametunnistus..23. detsember 2014, 20:40
ilmselt puudub selle jalakeerutajal mehehakatise poisikesel otil, kes jättis enne Getterit last ootava tüdruku ilmahooleks ja asus uuele ringile... tundub , et alimentide maksmisega on raskusi !??
Küll on häbi23. detsember 2014, 20:34
meie eestlaste pärast!!! Kas tõesti keei pole kuulnud, miks asutati fond "Kingitud elu"?? See on nüüdseks lahkunud Hille Tänavsuu elu pikendamiseks tema poja asutatud fond. On ravimeid, mida haigekassa ei maksa, kuid mis aitavd inimese elu pikendada. Häbenege silmad selja taha oma lolluse ja õeluse pärast. Teid, ilkujaid, tuleks kõiki magama panna. Küll ükskord karjute ise appi!
küll on häbile25. detsember 2014, 13:19
Oled sa sealt fondist abi saanud? Ka see on vaid valitutele. Nojeh, äkki nemad saavadki.
eks23. detsember 2014, 20:26
Ajad ja kombed. Läbi kõmumeedia kerjamine-haiguste ja laste nimel on SUURIM VÄHKTÕBI, See levib nahaalilt nahaalile ja massiliselt. VÕIDELGEM selle KOLETISEGA.
Noored kerjused ei tunne häbi ega piinlikkust nagu sulima harjunud Aderidki - vaba Eesti. Kerjan koolikiusam hülgan ihuvilja. Elanteiste kulul.
naisuke23. detsember 2014, 20:38
Kui keegi Sinult raha võtaks, siis saaks ta alles vähi, millist ei ole varem tuntud. Hea on selle juures, et Sa raha ei anna!
23. detsember 2014, 21:37
Ja sinu enda kombed? Mida sa siin sajatad.
23. detsember 2014, 21:39
eelmine kommentaar mõeldud eksile
Häbi, häbi ...23. detsember 2014, 20:24
seda poleks nendest noortest küll uskunud, sellega lihtsalt tuleb iseenesest vesi peale, ei ole vaja isegi tõmmata !???
andestust23. detsember 2014, 20:19
Olen ise haige ,kuid töötan ,sest ravimeid on vaja osta.Poeg on haige ja töötab ,sest elada on vaja ja ravimeid osta.Ometi pole mul MÕTTESSEGI tulnud raha kusagilt juurde paluda,Siplen nagu täi tõrvalogu sees.Aga aina loen lehest ,näen ja kuulen televiisorit ,et ANNETAGE!Kaubanduskeskuse ees on kerjajad,turuväravas kerjajad ,pangaautomaadi juures kerjus kah jälle raha.Kellele pean ma KARJUMA,et mul EI OLE TEILE RAHA ANDA!!!!!! Ei julgegi enam kodust välja minna,lehte lugeda ega televiisorit lahti keerata,hulluks ajab!Jääb üle oodata millal bussides ,trollides ja trammides kerjused rahvalt raha hakkavad küsima.Õudne ,mis toimub!
naisuke23. detsember 2014, 20:39
Andestust, ei saa töötaks, kui jalad ei kanna või valu võtab silmist pimedaks!
K.24. detsember 2014, 09:03
Muide, trammides on juba kerjajaid olnud :D Ükskord mängis mingi mustlane akordionit ja teine mees käis mööda trammi topsikuga raha kogumas .... suurem osa muidugi ei andnud midagi
Getter24. detsember 2014, 14:44
Ott-Sander kahjuks ei oska ühtegi tööd ja miks ta peakski kui ta nii andekas on? Annetama peavad ikkagi neet kes tööl käivad ja raha teenivad, mis nad muud ikka selle rahaga peale hakkavad!
muri23. detsember 2014, 20:19
Ma arvan, et selliste artiklite puhul on kuritegelik kommenteerimise lubamine.
Ader23. detsember 2014, 22:47
Teeme24. detsember 2014, 11:23
jah ADERIT, sest ta on nii nunnuuuu.
ei,24. detsember 2014, 01:32
kuritegelik on selliseid kerjaartikleid avaldada, kus mitte just vaeselt elavad inimesed naiivsetelt raha küsivad. poisi facebooki piltidelt ju näha, et alles käidi türgis lõbutsemas. kui oleks reisi ära jätnud, siis oleks ju raviraha olemas. pangalaenust on midagi kuulnud? ei imesta, kui homses ringvaates härda näoga "aderit tegemas"...
Puhh23. detsember 2014, 20:04
Point pole selles, et eesti rikkad kerjavad, vaid selles, et eesti riik kindlustab läbi haigekassa ainult kergete ja 100% tulemuslike haiguste ravi. Ülejäänud tehke mida tahate, kuigi maksud on makstud jne. Haige mülgas on see osariiginärakas.
mida plära e ader 223. detsember 2014, 20:01
vähki ravitakse haigekassa raha eest niikaua kuni on vähegi lootust ja rohkemgi. ei ole pankreasevähk ses suhtes midagi erilist. team mitmeid. isegi lootusetukstunnistatut veel ravitakse ja leevendatakse kannatusi.
asd23. detsember 2014, 19:51
Ader ja Keskerakond aitavad!
Rista23. detsember 2014, 19:51
Kui Eestlaste kadedus põleks,oleks meist ainult tukid alles!Olge natuke sallivamad!
mait23. detsember 2014, 19:50
No ja mis nüüd23. detsember 2014, 19:45
Minu ema läheb juba kolmandale raviringile.Ja me ei palu annetusi.Kõigeparem abi on peresisene toetus ja abi.Ja muidugi usk ja lootus.Nii et ärge hakake oma kuulsaid sugulasi jälle haiguslugudesse segama.Kõige parem abi on usk ja lootus,mitte KERJAMINE.Ja kui Jumala poolt on ette nähtud,et see inimene peab minema,siis peab.Ma tean,millest räägin.Olen oma lähedase surma üle elanud ja raske haiguse tagajärgi.
ma24. detsember 2014, 00:15
ei viitsi isegi kommida. kes oelutseb, kes otsib niisama kiitust ja vaarimist et oi kui tubli sina ikka oled! olen kaotanud ema selle haiguse tagajarjel ja iga kell ei oleks sellle vastu, kui keegi saab kedagi raskes olukorras aidata. koigil ei oel amad voimalused. see on tore, kui sina ja paljud hakkama saavad. on inimesi, kel voib hetkel abi vaja minna. ehk kolmanda -neljanda ravikurri ajal on nemadki tugevamad. sallivust inimesed soovin teile ! haid pyhi
......23. detsember 2014, 19:39
kuidas see Oti isiklikult fb-lt sai üldse ÕL-i, see oli tal ju mõeldud sugulaste ja sõprade jaoks.
23. detsember 2014, 19:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Volli23. detsember 2014, 19:46
Huvitav palju tunnitasu ka oleks?
Jürka23. detsember 2014, 19:28
Teades ja tundes oma lugejaskonda ei tohiks ÕL sellise sisuga artikleid avaldada. ÕL peaks ju teadma, millised kommentaarid kohe ilmuvad, näiteks A 19:23 ja nimetu 19:16. Rohkem ei tahtnud lugeda. Aga need kaks on tõelised rämpseestlased.
.....23. detsember 2014, 19:27
miks see üldse ÕL-s on, ta palus abi ju oma FB -i kontol oma sugulastelt ja sõpradelt.
Jah23. detsember 2014, 20:32
ja miks peab pealkirjas märkima Getter Jaanit?
vaene 23. detsember 2014, 19:27
No tule taevas appi!See pole selline suur summa ,mida kuulsad ja kummalised ei saaks päevaga kokku sõpradelt ja sugulastelt laenata,et hiljem elus tagasi maksta ei suudaks,samas pangad annavad ka sellist väikelaenu päevapealt!Nad pole ju mingid eluheidikud ja noored kuulsad !Oi oi seda elukest küll!Ma ennem müüks auto või ükspuha mida müüa on,aga noortel ju kõige lihtsam mingi väikelaen kohe võtta!Kas sugulasi ja sõpru üldse pole ,et sedasi kerjata!Palju hullemaid abivajajaid on eesti ,keda rahvas aitaks,nad ei hakka kerjama elus!
23. detsember 2014, 20:17
Lugeda oskad aga aru ei saa või ei taha saada??? Selle summa eest saab vähihaige elupikendust ju vaid üheks kuuks!
fae23. detsember 2014, 19:24
Küsigu Aderilt mu raha tagasi.
OPI23. detsember 2014, 19:23
eem kust te võtate, et kõik lauljad rikkad on?
Eranditult24. detsember 2014, 11:18
Nad kõik on rikkad ja kui ei ole, siis on joodik ja oma süü.
23. detsember 2014, 19:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sind23. detsember 2014, 19:18
23. detsember 2014, 19:53
tipsi23. detsember 2014, 19:13
kahju inimesest,aga loodan,et Ott-Sander,sinu isa saab terveks!!!!
b.runn23. detsember 2014, 19:02
Loogiline et inimestel suur mure aga Getter sa meenutad oma naeratusega Karmen Kassi, Laitmatu sarnasus.
ats23. detsember 2014, 19:02
Kui need rahad kokku võtta, mis läinud Ukrainasse ja teistesse riikidesse toetuseks - saaks enamasti kõik meie oma vähid vajadusel kalli rohuga ravitud. Alles oli vist kesk - Aafrikasse sõtta suur panustamine. Aidata tuleb neid kõiki, aga väiksemate summadega, sest oleme ju nii väike riik teiste suurriikide kõrval...
18.50 - le23. detsember 2014, 18:54
Hoopis sinu, kadeussi arvamus on liig mis liig !
raplakas23. detsember 2014, 18:52
mis sest Hepa tanklaketist sai? see ei kuulu enam temale?
Raplast23. detsember 2014, 19:08
pole kunagi kuulunudki, teise inimesega tegu.
haigekassa23. detsember 2014, 18:50
kassa on sel jagamisel haige
nooo23. detsember 2014, 18:50
mul ei oleks midagi abistamise vastu, aga sellise summa pärast ei ole vist sünnis abi avalikult otsida. Võiks oma sugulastelt võlgu võtta ja hiljem ära maksta. Mina tegin nii, sest ei julge kerjata./nii ma seda nimetan/. Head inimesed kindlasti annetavad, aga nüüd minnakse küll juba liiale... Kas selleks oligi vaja enne üllitist, vahetult sellele artiklile, kui õilis hing on Getter. No ei ole see enam hea toon, meil on siiski keskmiselt inimesed vaesemad, kui Getter ja Ott. Getter laulab, teenib hästi, laena Getterilt. Ma ei ütle seda paha pärast, aga no...., mis liig, see liig.
pm23. detsember 2014, 18:58
Kui leiad, et pole vaja annetada, siis ära anneta. Keegi vägisi pole võtnud ju. Aga vait võiks ikka olla - igaühel on õigus püüda aidata lähedast inimest.
to voolik23. detsember 2014, 19:14
Sander nii noor alles, vaevalt tema isa vana on. Noor mees veel.
Vana inimene on 80+.
Teeline23. detsember 2014, 21:57
46-aastane pereisa Raplast
Novembris 2014 aitas fond pankreasevähiga mehel osta ravimi Abraxane, toetades teda ligi 1700 euroga.
„Praeguseks on ainuke lootus veel saadud ravim. Kuna edasist ravi pole endal võimalik täies mahus finantseerida on saadud toetus väga suur kingitus ja annab lootust haigus piiridesse saada."
voolik23. detsember 2014, 21:06
nigel investeering oleks vana ja haiget inimest toetada.
P ö ö r d u g e23. detsember 2014, 18:45
V a b a r i i g i - va l i t s u s e - p o o l e!
Komm kadus23. detsember 2014, 18:46
Kui see kokku kirjutada.
nii armas lugemine!23. detsember 2014, 18:40
Kena jõulurahu kõigile, toredad eestlased! Armastan teid!
Jaanus23. detsember 2014, 18:39
See raha on Sul homseks olemas , aga Sinu isat see ei aita , sest tal on pahaloomuline kasvaja .
23. detsember 2014, 18:45
Parem anda ravi kui jääda käsi niisama rüpes vahtima
Kuule 23. detsember 2014, 19:48
Kust sina tead?Ise samas seisus oleks küll sa ka haaraks igast kõrrest....
23. detsember 2014, 21:14
Ei haaraks . olen 64 aastane , tean , et mul om kasvaja ja ei raagi sellest kellegile . Ei tea kui vana on selle noormehe isa , kui noorem , siis voivad lood teisiti olla . Ise vean vast veel 65 valja ja see ju paras aeg , kui elamiseks ikka tervist antud ei ole .
23. detsember 2014, 18:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
hahahaha23. detsember 2014, 18:44
ohtuleht hakkas kartma et eemaldas alari kommentaari
23. detsember 2014, 18:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kalevipoeg23. detsember 2014, 19:06
Tulgu minuga Norra, Rootsi, Soome ehitajaks kuuks ajaks siis saab selle raha kokku. Oleneb mida seal teha ka oskab peale tööküsimise
mich23. detsember 2014, 18:29
arvan,et sander peaks ikka enam selgitama,miks ta isal enam raha ei ole-20 a.olla bensukunn ja siis äkki raha ei ole!!kas tõesti siis ei ole-on ju meil kõigil tahtmine aidata,kuid ikka eelkõige neid,kel üldse ei ole midagi!!
23. detsember 2014, 18:48
Ilmselt puuduvad sel perel säästud ja sissetulekud ka just suured ei ole et elada ja maksta ravi
Raplast.23. detsember 2014, 19:06
Hepa endine omanik, ehk niiöelda bensukunn, ei ole tema isa. Tehke endale asjad vaikselt selgeks ja ärge mölisege igalpool niisama.
Kas seal Raplas23. detsember 2014, 19:33
Kui inimesed räägivad, siis mölisevad?
ziidiuss23. detsember 2014, 20:26
Kui sa loed neid komme algusest peale,siis siin ei r ä ä g i küll keegi,siin ainult mölisetaksegi, see on mölisejate koht---kommentaarium! Vaht jookseb kõrvade tagant suhu ja läheb libedalt see teiste inimeste valu ja kannatuste üle irvitamine.
mich23. detsember 2014, 21:56
Sorry,tegu ei ole tõesti Helmetiga!Temagi pidavat raskelt haige olema!Vabandan Sanderi ees ja püüan anda oma pisku panuse julguse eest küsida abi!!tiit
---24. detsember 2014, 00:24
sa ikka nimesi lugesid?
23. detsember 2014, 18:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Just just23. detsember 2014, 18:43
Võtame ärmajoki talult ära arvestatud küttekulud ja külmetavad
Herr Kiki Miki Ärmajokk24. detsember 2014, 11:09
Ja ikkagi on mul teist sügavalt savi ja üleüldse kõrini.
Karin23. detsember 2014, 18:15
Uskumatu, et haigekassa keeldub vähihaigete ravimise toetamisest. Aga teistele riikidele on raha anda küll. Kreekasse, Küprosele, Afganistani, Malisse jne.
Kõikidele teistele loobitakse raha, oma inimesed aga surgu või ära.
23. detsember 2014, 18:50
seda23. detsember 2014, 20:02
juttu ei ole tarvis uskuda. ravib küll.
sõrg23. detsember 2014, 20:28
Mida ta ravib?Ussjätkepõletikku?
TE24. detsember 2014, 23:29
Ma ei teadnudki, et Haigekassa on raha andnud Kreekasse, Küprosele, Afganistani ja Malisse!
Võta siis sina ka teadmiseks, et metastaatilisest pankreasevähist pole MITTE MINGIT VÕIMALUST terveks saada. Ükskõik kui kalli keemiaraviga on võimalik selle diagnoosi puhul vaid elulemust pikendada mõne kuu võrra. Võib kogu riigieelarve ühe inimese raviks eraldada, aga terveks ta ei saa ja sureb ka kõige efektiivsema ravi korral kõige paremal juhul ca 2 aasta pärast, kuid enamasti vähem kui poole aastaga.