Inimesed

Lisatud Kanal 2 video!

Getter Jaani: koolis noriti mind paksuks ja lehmaks (74)

LISA KOMMENTAAR

ˇnunnu20. jaanuar 2015, 12:00
getter unusta see kooli aeg ja ela edasi oma õnneliku elu sul on elus väga vedanud et sa oled nii ilus ja nunnu laulja
Juula20. detsember 2014, 17:03
Nägin seda saadet. No mida hullu seal siis oli, mida teiste lastega poleks juhtunud? Mulle tundus seal probleemne hoopis ema. No mis jutt täiskasvanud inimese suust kui teab, et annab intervjuud? Särki- värki ja muud sõnad. Läks kooli tunni ajal ja korraldas seal eitea mida. Omaarust hull lõvi, sellepärast see Getter sihuke tossike ongi. Nii nunnu ja nii võlts, et pidi viima ellu oma ema täitumata unistusi. Mingi 5 aastasel lapsel olid fotol huuled nii ära värvitud, et see küll enam lapse moodi ei olnud. Nii nunnu, et ühelt lapselt isa ära võttis. Tegelikult tuleb elus kõik tagasi ja kiiremini kui arvate, nii et ootame ja vaatame.
Oswald19. detsember 2014, 20:59
No, ja mis siis, et noriti lehmaks? Keda kooliajal ei noritud?
Nüüd tulead välja mingid "piinatud" kuulsused - mind kooliajal ahistati.
Minge perse niisuguse reklaamiga!!!!
Kuidagi19. detsember 2014, 20:38
võlts tundub see kiusamise jutt. Ei ühtki nime, ei ühtki kommi koolikaaslastelt, kahtlustajaid, nagu mina, on teisigi, aga mitte ühtki, kes tõendaks seda.
karma19. detsember 2014, 10:18
Olen tihti mõelnud, et millised täiskasvanud nendest kiusajatest on saanud. Võib-olla nemad ongi need töökohtades ussitajad ja intrigeerijad. Tavaliselt nende lapsed ja lapselapsed maksavad nende karmavõla.
kiusatu19. detsember 2014, 09:58
Palju noritakse ka ilusaid inimesi,kes seda ise ei tea, kui neid ongi kogu aeg kiusatud..või vaevlevad ise nö oma kehakaalus.. Tagantjargi ma mõistan ja loodan et nende kiusajate lapsed ei peaks kunagi sama tundma ja et kiusajad saaksid ka oma oppetunni ( ilma et ma paha kellegile sooviks, vaid et nad mõistaks..
´to kiusatu19. detsember 2014, 13:32
Ilusate inimeste kallal võidakse natuke tögada, see EI oli kiusamine.
Olin Nõukogude ajal tõelise kooliterrori ohver. Olin vaikne, saamatu, nõrk, arg, kartsin rääkida, ei julgenud mitte midagi vastu öelda.
Getter küll selline ei ole, kes kartis, kes pidas ennast teistest viletsamaks, kes alandlikult vaatas teistele alt üles,.
Getter on väga ilus, jõuline, tugev ja enesekindel noor neiu.
-----
Mind peeti koolis tossikeseks, saamatuks hädavareseks, lollakaks. Mind sõimati, et olen puudega totatakas, sea näoga, imelik tobuke, veidrik, mind tõsimeeli peeti kõlbamatuks, mitte keegi ei tahtnud minuga tegemist teha, ainult kooris mõnitati mind hea meelega.
Sa tead isegi Getter19. detsember 2014, 07:02
Et kutsekooli jätsid sa hoopis muudel põhjustel pooleli! Ära valeta ega mõtle asju välja!
Getter,18. detsember 2014, 22:57
miks ei ütle sa välja nimesid. Tahaks väga näha nende nägusid, kui teame, kes olid sellised tüübid. Ärgu olgu nende elu helge.
Riisikas18. detsember 2014, 21:02
Ei téa, mis jutt siis veel tulema hakkab, kui Getter jõuab Heidi Tamme vanusesse.
kes? kus? millal?18. detsember 2014, 19:26
Mis jutt see veel on? Kooli ajal oli Getter üks popimaid neiusid üldse. Väljamõeldis!
kas18. detsember 2014, 19:39
käisite temaga ühes koolis ,et täpselt teate...
to kas19. detsember 2014, 13:35
Ju inimene teab, et oli koolis populaarne tüdruk.
Kohe kindlasti oli Getter koolis selline, keda teised austasid, kellest peeti lugu.
Olin 30 aastat tagasi ise terrori ohver. Olin saamatu, vilets hädavares, imelik veidrik, kes midagi öelda ei julgenud.
Mind peeti tõsimeeli totakaks.
Ilus, sümpaatne, enesekindel, julge ja veetlev Getter nüüd küll kiusatu ei olnud.
to 19.2619. detsember 2014, 13:39
Usun, et Getter oli koolis popimaid tüdrukuid üldse.
Nii noore inimese kohta õhkub temast enesekindlust ja uhkust, kindlasti peeti temast lugu.
Miks selliseid "kiusatava" rolle endale võetakse ? Äkki keegi andis tarka nõu, et selline roll müüb.
Tänapäeval on pop olla kiusatu.
mammi18. detsember 2014, 17:50
tänapäeval ikka igas pere olemas teler ja kel soovi vaatab sealt saateid, öhtuleht ei peaks kordama nähtut. Aga laisad teised seal, ei viitsi omal algatusel teemasid otsida!
h18. detsember 2014, 17:08
Haa18. detsember 2014, 16:27
Mida kõike Getter nüüd saavutanud on ja kus on need kiusajad? Getterit piinati puhta kadeduse pärast! Ise ka koolivägivalla all kannatanud, teatud mõttes teevad need kannatused tugevaks, kuid valu jääb ikkagi, kui teatuid asju unustada ei saa. Mina olen muutnud kõik läbielatu enda jaoks edasiviivaks jõuks, et saavutada edu oma tegemistes. Eks vahel tuleb kõik halb meelde, kuid peab tunnistama, et need kiusajad on elu hammasrataste vahele jäänud :)
to Kristel18. detsember 2014, 16:23
Tänapäeva kuulsused pingutavad väga kõvasti oma jutuga üle, sest see on vajalik promomiseks.
See ei huvita kedagi, et niimoodi kisutakse tõeliste kiusamise ohvritel vanad haavad veritsema.
Kristel18. detsember 2014, 15:55
See kiusamise n-ö promomine kui mingi moeasi. Keegi ei mõtle, et keda tõsiselt kiusatud-nii pekstud, tahvlilapp kraevahele tühjaks väänatud, pinal-vihik soditud, IGA päev jalanõud ära peidetud.
Tony18. detsember 2014, 15:44
Aga mis sa neile eelmises elus tegid?
Realist18. detsember 2014, 16:01
eelmisi elusid pole olemas
18. detsember 2014, 23:12
mis realist sa oled, kui sa seda täpselt tead, ükski inimene reaalselt vastava sisuga informatsiooni ei oma
Karin18. detsember 2014, 15:40
Nüüd on siis kombeks "kiusatava" rolliga uhkustada.
Tõeline kiusatu on omadega nii läbi, et ei suuda sellest aastaid rääkida, veel vähem esitada enda promomiseks.
Pealegi sellised avalused teevad neile, keda päriselt on kiusatud, tõsiselt liiga, kisuvad vanad haavad lahti.
Olin ise 30 aastat tagasi mõnitamise ohver ning see oli õudne. Koolis 20-30 õpilast korraga karjusid lollusi. Väga häbi oli ja piinav.
Kõik see tekitas minus tunde, et olen kõlbmatu, alaväärtuslik, ei sobi teiste sekka, olen see kõige viimane. Häbenesin ennast selle tulemusena palju - palju aastaid hiljemgi.
Seetõttu teeb väga haiget, kui nii kergekäeliselt nimetatakse igasugust tögamist kiusamiseks.
Tõeline kiusamine hävitab su, teeb täiesti tümaks, et hakkadki uskuma, et sa ei kõlba kuhugi ning oled kiusajatele võlgu, et sa paljalt oma olemasoluga neid rüvetad.
Tunned süümepiinu oma olemasolu pärast, tohutut häbi ja sa ei suuda ja ei taha sellest aastaid rääkida.
----
Milleks tekitada nende promomistega tõelistele ohvritele selliseid piinu ? Kas ikka peab üle laipade minema ?
mina kaa18. detsember 2014, 20:29
ja ongi nii nagu räägid. tõeline kiusatu ei räägi kiusamisest helinal-kõlinal. ei suuda. häbematu tüdruk oma mammaga.
oled vist kiusaja19. detsember 2014, 17:31
ülbitsed edasi, niisugused te olete.
Tiina18. detsember 2014, 14:59
Getter, miks Sa kunagi oma teisest vanaemast ei räägi. Või ei ole nii uhke ja on lihtne õpetja.
uuu18. detsember 2014, 14:39
Selline asi on paratamatus ega kao kuskile kahjuks. Iseenesest on ju enamus inimesed sellised, kes on koolivägivalda tunda saanud. Tuleb osata enese eest seista!
Arvamus18. detsember 2014, 14:37
Millal neiu paks oli ? 17a oli väga sale ja väga ilus.
Liialdab väga kõvasti, see neiu ei ole seda moodigi, et endale halvasti öelda laseb.
Enesekindel ja kõrge egoga, ei lase ta küll endale pähe istuda.
18. detsember 2014, 14:56
Küsi kiusajate käest, aga tavaliselt ongi nii, et inimesel pole viga midagi, lihtsalt kiusaja on kiusaja, ise ei suuda (viitsi) midagi ja tegijate peal kade. Ja asi pole pähe istumises, ega sa kiusja suu saad panna kinni, teine asi- kuidas sa reageerid.
to 14.5619. detsember 2014, 02:34
Olin ise kiusamise objekt ja tean, mida räägin.
Ei kiusati ikka neid, kel midagi viga ei ole. Kiusatakse neid, keda peetakse imelikuks, saamatuks, veidrikuks, totakaks.
See neiu on kiusatava objekti vastand. Ilus, särav, jõuline, enesekindel. Selliseid ei kiusa keegi. See lihtsalt tögamine, aga tögatakse pea igaühte.
vanaema18. detsember 2014, 13:51
minul on nooruses väga vedanud, sest õppisin ideaalilähedases väikelinna koolis, tänu direktorile ei julgenud meil keegi kaasõpilasi kiusata, sest pandi terve kooli ees andeks paluma ja mõjus vähemalt pooleks aastaks, kahju, et tänapäeval peavad lastekaitse nunnutajad sellist asja traumeerivaks
oma laste ja lastelaste kasvatamisel olen mõistnud kui kohutavad tagajärjed võivad kiusamisel olla kiusajale, selleks , et kiusata peab hinges olema palju rumalust ja kurjust, rumalus kasvab välja ja kurjust hakatakse häbenema kuid mitte kõigil pole see nii
olen mõistnud, et mõnedel juhtudel võib sadism nii sügavale hinge jääda, et hakkab nõudma pidevat väljaelamist ja kõige ohutum koht seda teha on algklassid - laps ju ei mõista veel miks õpetaja temaga riidleb, ju siis on tema rumal
olen sellise algklasside õpetajaga kokku puutunud 70date lõpul Tallinna 20.Keskkoolis , õpetaja R (olgu pealegi muld talle kerge) kes läks näost lausa särama kui "minu murelapsest" rääkis ja loomulikult ikka terve klassi ees , kord juhtusin nägema kuidas ta vaatas pealt kuidas kaks poissi peksid jalgadega kolmandat kes maas kükitas ja kätega pead varjas, mitte ühtki sõna ega keelamist, siis mõistsin - see õpetaja oli mitte lihtsalt tundetu ja taktitu tümikas vaid teadlik sadist
ka selliseid on rikkumas korralike pedagoogide mainet, seepärast tuleb väga tõsiselt suhtuda lapse kurtmisse, et õpetaja ütleb halvasti kõigi kuuldes
taat18. detsember 2014, 13:37
Käisin teises või kolmandas klassis, kui minust 3kl. ees õppiv poiss hakkas vahetundidel kiusama. Püüdsin küll peitu-varju jääda, aga leidis ikka. Ükskord klassis jälle ja mina suures vihahoos lükkasin ta pingi vahele lõksu ja peksin rusikaga näkku, see oli pärast parasjagu jube. Suuremad poisid tirisid mu eemale ja sellega lõppes minu kooli vägivald.
Getter oleks võinud ikkagi mõne nime öelda.
noriti mind paksuks....?18. detsember 2014, 13:33
Ei saa sellisest väljendist aru. Eesti keeles on korrektne öelda, et noriti minu käest midagi, või noriti minu kallal, sõimates mind lehmaks. Ehk noriti - mida tehti? Paksuks ei saa kedagi norida, lehmaks kah mitte, küll aga norimise käigus saab kedagi niiviisi kutsuda, nimetada, sõimata.
18. detsember 2014, 15:04
ju mõtte oli - narriti
hmm18. detsember 2014, 15:05
huvitav ,et emakeel pole tugevaim külg paljudele
oll18. detsember 2014, 13:33
köiki kuulsusi on kiusatud ja vgistatud
AAA...18. detsember 2014, 13:01
kujutage ette -mind ei kiusatud ja ise ka ei kiusanud-----nüüd kahetsen.....
ei saagi millestki ajakirjandusele rääkida...
kuulja18. detsember 2014, 12:34
kas ta arvab, et see joga on plaadimüügil abiks? kahtlen
jah, mõtlesin minagi, miks ühte ja sama heietada18. detsember 2014, 16:51
Korduvalt seda jakirjanduses lugenud.
Nüüd siis tean.
Jane18. detsember 2014, 12:15
Te kiusajad olete oma käitumise poolest teistest erinevad.
Juta18. detsember 2014, 12:12
Mina olin koolis pikk ja peenike. Mulle ütles üks noorema klassi tüdruk 2 korda makaron. Oma klassist üks tüdruk kondikribu paar korda. Ma ei solvunud. Mõned korrad öelda ei olegi midagi hullu.
Minu pinginaaber oli väga paks. Meie klassist ei narrinud teda keegi. Vahetunnis üks noorem poiss ütles talle pontsik mõned korrad. No näete , neid narrijaid on vähe teiste hulgas. Aga kes palju kiusab, sellel on omal peas midagi viga, näiteks käitumishäired. Käitumine on neil teistmoodi, nii, et vaadaku iseennast.
aga18. detsember 2014, 11:39
mina arvan, et Getter teab küll piisavalt koolikiusamisest. Olin ise samas seisukorras, aga mitte paks väid ülikõhn. Kooliaja üks ainsam poiss kutsus mind skeletiks. Ja nii ta mul järel käis ja tänitas. Tol ajal õlis koolikottide tugevdusteks koti sisse õmmeldud vineeriribad. Kord enne koju minekut olime garderoobis " silma silma ja hammas hamba" vastu, teema ikka sama. Ja nii ma talle oma ranitsaga virutasingi, poiss (minust peajagu pikem ja turskem) pani jooksu, vineeririba oli katki ja edaspidi rahu majas. Ma ei õigusta vägivalda, aga ma ei kahetse tänapäevani, et talle ikka südamest virutasin. Inimene ei saa valida, on ta kõhn või paks, kasvueas tuleb kõike ette. Ma teeksin hoopis meediategelastele ettepaneku, et nad tiriksid kaamerate ette need kiusajad, ahistajad jne.ja nende vanemad. Miks nad ikkagi nii teevad ja kas suureks saades on neist inimene saanud või jäävadki ahistajateks, väljapressijateks, valetajateks jne. Teie, kes te olete olnud kiusatud, te ju ometigi mäletate nimesid? Mina kahjuks paljastada enam ei saa, surnud on nii kiusaja kui ka tema vanemad.
---18. detsember 2014, 11:16
ma arvan et see laps ei tea tegelikust koolikiusamisest midagi,oli lihtsalt õrna hingega
18. detsember 2014, 11:40
muidugi, sina tead täpselt.
18. detsember 2014, 11:55
Õige18. detsember 2014, 13:52
18. detsember 2014, 15:07
see kõlab nagu õigustus
Oh ja ahh18. detsember 2014, 11:03
Vaatasin viimast Klipijahti. Tahaks ka kohe norima hakata.
õie18. detsember 2014, 10:31
tavaliselt öeldakse, et nõrgemaid kiusatakse kuid mina arvan ka, et kiusatakse hoopis neid kes suudavad oma peaga mõelda ega lähe kiusajatega kaasa, kiusatakse neid sest neid kadestatakse hoopis julguse, sõbralikkuse ja tarkuse pärast
18. detsember 2014, 10:45
Jah, nii ongi! Getter on üks targemaid inimesi maailmas, kui ta ei oleks nii "andekas" laulja, siis ta võiks vabalt mõnes ülikoolis õppejõuks olla. Ja loomulikult, kõik kadestasid Getterit tema võluvate voolujooneliste kehavormide pärast.
kai18. detsember 2014, 11:12
Võiksid ka oma nime alla kirjutada, aga sa pole nii julge.
Albert Einstein18. detsember 2014, 11:59
Minu õppetund elust - mida rohkem ma teadlasena avastusi tegin,seda rohkem ma mõistsin kui rumal ma olen.
18. detsember 2014, 14:21
oled endine tema kiusaja? mõtteviis on sama.
to Õie19. detsember 2014, 02:37
Julgeid ja tarku ei kiusa küll keegi. Kiusatakse just nõrgemaid, neid, kes vastu ei julge hakata.
Mõtle ise, kuidas üldse on võimalik julgeid oma peaga mõtlejaid kiusata.
to Getter18. detsember 2014, 09:34
Aga sellepärast nad sind kiusasidki, kuna nad tajusid, et oled rohkem väärt ja andekam kui nemad. Roheline kadedus, mis muud .
18. detsember 2014, 09:50
üsna tihti on kiusamise põhjuseks kadedus, mõni küünik tunnetab ohtu, et keegi on kas ilusam või targem või musikaalsem vms
Tiina18. detsember 2014, 09:14
Vaadates neid esimesi sarkastilisi kommentaare jäin mõtlema, et osad kooliaegsed kiusajad jäävad vist eluks ajaks sisemiselt ebakindlateks, madala enesehinnanguga kiunu- ning kiusupunnideks...
aga Getter vaata18. detsember 2014, 09:09
nyyd sa polegi enam paks ega lehm vaid ilus lill
eWa18. detsember 2014, 09:04
Kui ÕL ja Delfi kommentaariume lugeda, siis paistab, et suur osa koolikiusajaid on sinna kogunenud ja jagavad anonüümselt verbaalseid hoope edasi.
Head ja sõbralikud inimesed nagu Getter saavadki peksupoisiks. Kalgi südamega lapsed sõidavad nõrgematest üle ja naudivad seda. Praegu need kiusajad on ilmselt kadedusest rohelised Getteri edusammude pärast.
Ei ütleks , et Getter oli nõrgem18. detsember 2014, 09:28
Ta läks ju oma eluga ilusti edasi ning on õnnelik ja tegus noorinimene. ;))
Pigem on NÕRGAD /nõrgukesed need kes teisi kiusavad, öeldakse ju, et parim kaitse on rünnak
...18. detsember 2014, 08:34
Getter, küll koidab päeva, kus halb mälestus sünnitab positiivse peegelpildi. Aastatega õpid andma saastale andeks, kuid mitte unustama, Usu, elus tekib olukordi, kus sina võid nende inimeste üle kohut mõista ja see on palju valusam tagasilöök.
Keskkoolist möödas 15 a., mis või kes on saanud meie kooli kiusajatest? nad on elult palju peksa saanud, ujuvad siiani vastuvoolu.
nüüd ja kohe18. detsember 2014, 08:20
Kiusatavad saavad haiget, aga kiusajad ise ongi haiged, just viimastega tuleb tegeleda, et mis neid vaevab. Aastaid tegeletakse mingite reformidega, aga kiusamise probleem, mis hävitab paljude lapsepõlve, on nagu mingi tühine probleem. Sel teemal tuleb õpetajaid ja õpilasi harida, sellele peab lõpp tulema.
mari18. detsember 2014, 08:18
No pigem narriti ikka selle pärast, et tegu on ilusa inimesega. Oli kade vaadata. Aga üldiselt- see kiusamine on üks kummaline tegevus. Mina näeksin, et televisioonis, mõnes saates, üksipulgi harutataks lahti kiusajate ja kiusatavate nö. sisu. Lastel on kõvasti kasu sellest, kui räägitakse asjast ausalt, mitte üldiselt ja läbi lillede. Sama võiks teha ka koduvägivalla puhul. Kas siis spetsialiste ei ole? Üldse oleks abi, kui asjadest räägitaks sisulisel, mitte mingit roosat ila produtseerides. Stiilis lapsed on kõik nii head ja lapsepõlv on kauneim aeg elus jne, jne. Selline roosamanna pakkumine just tekitab problemaatilistes oludes olevatele inimestele alaväärsust ja meelehärmi. Et miks minul ei ole. Vist viimases naiste ajakirjas oli tore artikkel jõuluaja üksinduse kohta. Väga asjalik lähenemine.
jõuluüksindus18. detsember 2014, 11:07
Millises ajakirjas sellest kirjutati? Tahaksin väga lugeda, sest teema aktuaalne.. :(
laps koolist18. detsember 2014, 08:10
neist kiusajatest saavad tulevikus ka ainult teiste mõnitajad ja laimajad,ise ei jõua nad kusagile.Kui lugeda sageli kommentaare ,siis näed kuidas mõnitatakse küll valimuse pärast ,küll vaesuse ja rahvuse pärast,eks need olegi kõik kes maast madalst ,koolist alates omn sellega tegelenud,ilmselt on olemas geen ,mis kõike seda soodustab.Ilusat jõuluaega.Sina Getter unusta kõik ,sa saad üle nendest,oled andekas ,ilus,sõbralik,suudad kõike millega tegeled.Need kes sind kunagi mõnitasid ,jäävad sinna kus olid,unusta ja ära enam mõtle mis kunagi oli.
18. detsember 2014, 07:57
Kuulsusel ei ole piire...
no tore18. detsember 2014, 07:56
narrijad koos.
Mille toredaga te silma paistate?
Kui nii ägedad olete, pange juba oma nimed ka.
riin18. detsember 2014, 07:54
kadedus ei ole nüüdki veel kadunud. need õnnetud, kes ei ole kuhugile jõudnud on eriti leilis.
edu sulle ja su sõpradele.
astra18. detsember 2014, 07:52
Getter, püüa see kole kooliaeg unustada. Vii oma vastikule pimedale ja kurdile klassijuhatajale jõulukingiks oma uus album-äkki saab aru.
Tõnu18. detsember 2014, 09:43
Mitte essugi ei saa nad aru, ei kiusajad ja ka need õpetajad kes kõrvalt vahtisid. Ja ärge minge mulli sisse ja kujutage ette, et kiusajad elavad kõik õnnetut elu. Neist on ajaga saanud veel suuremad kiusajad, täna töötavad nad kusagil kus kotivad teisi inimesi rahulikult edasi. Kui nad on riigiametis siiis nõuavad sinult tobedate nõuete t'itmist, nähvivad sinuga ja määravad sulle iga jaburuse eest trahvi. Kui nad on erasekstoris siis kotivad sind rahadega, naistöötajaid seksuaalselt, meestöötajaid verbaalselt. Igal võimalusel ajavad oma jonni ja tallavad teistest inimestest üle. Nad on samasugused kui kooli aeg ja teguteseda saavad tänu sellele, et keegi ei soovi nendega tülli minna. Lihtsam on pugeda mulli sisse ja arvata, et kiusaja on tänaseks poetaga olev parm. Aga ei ole, ta võib olla riigiasutuse või erafirma juht ja kõik tahavad olla tema sõbrad. Pääsetee oleks pea liiva alt v'lja tõsta ja nähes ebaõiglust sirge seljaga sellele vastu astuda, mitte loota, et kui teid ei kotita siis Teiegea seda kunagi ei juhtugi.
18. detsember 2014, 07:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
et18. detsember 2014, 10:07
niimodi ? Isegi kirjutama ei ole suutnud õppida ?
Jah18. detsember 2014, 11:19
seni vähemalt üks õnnetu miinusepanija ( võib-olla seesama Boobik ) ei suuda ikka aru saada, et kirjutatakse niimoodi.
Õigem oleks nõnnaviisi18. detsember 2014, 13:48
Et18. detsember 2014, 14:03
Ja nad ei oska ka õiget kirjaviisi õigekeelsussõnaraamatust vaadata.