Inimesed

Airi Vipulkumar Kansar on hädas saamata alimentidega

Õhtuleht.ee, 23. oktoober 2014 10:54

148 KOMMENTAARI

u
Ullaulla/ 26. oktoober 2014 11:14
Kolme erineva mehega laps,internetisuhted.Jatab sellise juhmaka mulje....
a
Alf/ 26. oktoober 2014 04:51
Ma ei taba vist eriti hästi poiti kuid kas siis poeg on näljas või suremas juba?
Sul on kolm last ja kõik erinevate meestega äkki peaks peeglisse vaatama mitte ootama, et koos kottidega ka rahakott saba alla pandi.
k
karin/ 25. oktoober 2014 19:20
kommentaar kadus ara. Midagi polnud valesti oeldud.
a
Anu/ 25. oktoober 2014 18:10
Naine peaks last saades arvestama oma võimalustega, mitte jääma lootma mehelt raha välja pressimisele. Kus meil siis nüüd sooline võrdõigsus on?
n
no ,jah/ 25. oktoober 2014 09:00
kas VIPULKUMARIL jääb raha väheks,mingu härra tööle või suuremale palgale
k
Kes/ 25. oktoober 2014 06:17
siis last kasvatas,kui proua Indias armuseikles.Üks väga imelik ema.
n
natuke paljuvõitu/ 24. oktoober 2014 22:22
Kolm last, erineva kolme mehega?
.
Päris loogiline..... ,/ 25. oktoober 2014 10:50
...... et mingist naabobiperest hindu sellist naist ei kosi. Tavalistel hindudel pole tavaliselt enda laste kasvatamisekski piisavalt raha, pruudi eelnevate vallatuste jaoks jätkumisest rääkimata.
t
to enamus üksikemasid/ 24. oktoober 2014 21:11
Kui naine on saanud lapse abielust, siis ta EI ole üksikema, vaid lahutatud naine.
Enamus üksiemad on saanud lapsed juhusuhtest.
s
Sellised/ 25. oktoober 2014 12:40
abielud, ei erini küll mitte millegi poolest juhusuhtest. Peale drinki baaris kepp tehtud ja hommikul abielluma.

a
Anti/ 24. oktoober 2014 15:57
Kallis naine.Annan sulle nõu edaspidises elus endale probleemide tekitamisest hoidumise osas.Lihtne.ÄRA TEE LAST IGA MEHEGA,KELLEGA KOOS OLED.Lihtsalt ole ja hoiduge.Lapsel surmani meeles üks negatiivne kogemus-kuidas tema ema terve elu talle alimente välja nõudis :)
v
vello/ 24. oktoober 2014 13:39
mida koledam naine seda rohkem lapsi...ega ükski mees õudukaga koos elada ei taha...
m
mnjaa/ 24. oktoober 2014 12:42
Muidu nii kena naine aga nii loll!
e
Kurb küll,/ 24. oktoober 2014 08:04
et Eestis on palju mehi, kes pärast lahutust ei taha oma lapsi toetada. Valus on näha, et koos elades on ninnu-nännu ja lahku minnes ei raatsi lapsele leibagi osta. Kust kõll selline kitisdus?!
e
eit/ 24. oktoober 2014 02:13
kulla vanaisa , seni on teada ainult 1 süütu abielunaine , see on neitsi maarja ...
a
aga siis ta veel abielus polnud/ 25. oktoober 2014 14:34
ta oli käima peale saamise ajal kihlatud Joosepiga.
Muide,doktor Mengele tegeles neitsite rasestamisega päris edukalt.
m
Marek / 24. oktoober 2014 00:56
Tegelikult peaks nii olema, et mõlemal vanemal on kohustus maksta lapse kontole võrdselt elatisraha .
Enamus naisi ei adu elatisraha suurust. Üle poole miinimumpalgast.
v
vanaisa/ 23. oktoober 2014 22:28
Naised! kas te vahel ise ka,milleski süüdi olete? kui lugeda üles kõik meeste süüd läheb paar tundi! palun andke teada kasvõi 1 süükene!
ü
üks ja ainus/ 23. oktoober 2014 22:54
Me ikka veel armastame mehi:)
e
eeh, kulla vanaisa/ 24. oktoober 2014 20:29
keegi kedagi ei süüdistagi. Lihtsalt lapse kasvatamine on kulukas protseduur ning inimestele on kombeks, et sellesse panustavad nii emasinime kui isasinime. Antud juhtumil on üks vanem väheke ära vajunud ning teine üritab esimest tiba elule turgutada. Keegi ei süüdista, vaid nõuab teise osapoole panust. KÕIK! Ei otsita siin süüdlasi, vaid panustajaid.
Kui just väga süüdlasi tahad, siis OK, siin loos üks naine ja üks mees "süüdi" selles, et eostati üks uus ilmakodanik...muud "süüd" siin pole:)
j
Juku/ 23. oktoober 2014 21:07
Kas naine kellel on kolme erineva mehega lapsed on üksikvanem?Taolised lõdva kummiga naised ei tohiks mingit toetust saada.Naine on pidevalt mehi kasutanud ja tahab nende arvel elada.
j
Jh/ 23. oktoober 2014 22:06
On küll üksikvanem,ka see,kel on 10 last erinevate meestega on üksikvanem kui ta pole abielus ja kasvatab lapsi üksi.
k
kuule/ 24. oktoober 2014 22:12
õpi kõigepealt kirjutama,enne kui hakkad naisi solvama...
s
Samad sõnad sinulegi/ 25. oktoober 2014 12:42
Peale koma peaks tühik olema tarkpea! Jutt oli libust, mitte naisest.
m
mis selle naise kombed siia puutuvad?/ 23. oktoober 2014 22:29
voiksid onnelik olla, et eesti suguses machoyhiskonnas yldse veel moni naine synnitada viitsib. tema lapsed hakkavad tulevikus ka sinusugusele "kovale" mehele pensionit maksma. iga isa maksku ikka oma lapsele alimente. suured elatajad olete ainult jutus, eesti mees ei raatsi tavaliselt oma naise ja laste heaks midagi valja kaia. iga penni parast kaib suur vingumine.
e
Eesti mees/ 23. oktoober 2014 22:43
Sa solvad ja laimad mind ja paljusid eesti mehi. Kunagi ei tohi üldistada,sest suurem enamus eesti meestest,kelledest ajalehtedes ei kirjutata,elavad normaalset elu ja hoolivad oma naisest ning lastest.Sa pole sugugi parem kui need vähemuses liiderlikud,hoolimatud ja ükskõiksed mehed,keda sa siin sõimad kui ka vähemuses liiderlikud,hoolimatud ja südametud naised,keda sa siin ei sõima,vaid õigustad,sest oled ise naine.
t
toepoolest, sul on oigus/ 24. oktoober 2014 00:56
tunnen ka ise kahte korralikkku ja moistlikku eesti meest, kes on lisaks head isad oma lastele ega rotita rahadega. tegemist ei ole rikaste meestega. nii, et jah, nendele kahele teen ma toesti liiga:)
h
Hmm/ 24. oktoober 2014 11:44
Mind ka ajas tigedaks üldistav jutt halbadest eesti meestest. Minul ja minu tutvusringkonnas on tublid eesti mehed. Naised võiks ikka enne voodisse minekut "meest" kriitilisema pilguga vaadata, aga nõustun vanarahva tarkusega: nagu pajakest, nii kaanekest.
e
eit/ 24. oktoober 2014 02:14
lapse elatisraha on lapsele ...
n
norrakas/ 25. oktoober 2014 19:56
looda sa..., selle raha eest on vaja yleval pidada nii vipul... kui ka tema mees...
isiklikult kahe lapse isa ja kolmandat ootame. olgem ausad, ka paljud naised on ise liiga lødva pyksikummiga. kui ikka jalad laiali ajada suvalise matsi ees, siis vastutad ka ise tagajårgede eest. ise ei jåtaks mingil juhul oma armastust håtta.
s
26. oktoober 2014 16:04
sina ka siis lõdva, kui kolmas tulemas. Mida sigimist, hoidke jalad ristis!
K
VOT ÕIGE:::/ 24. oktoober 2014 10:52
KES KASUTAB JUBA KOLME MEEST -- AINULT LASTE TEGEMISEKS,,ET RAHA
ROHKEM SAADA!????
JA ISE JUBA ELAB NELJANDAGA
SIIS EESTIMAA ÕIGE KOHUS --LÖÖB SELLISELE LÕDVA KUMMIGA NAISELE
KA OMAD KOHUSTUSED--- MITTE EI KÄI RAHA NÕUDMAS!

n
naiivitar/ 23. oktoober 2014 20:56
Kolm last kolme erineva mehega-mida sa loodad,et keegi neist hakkab maksma.ikka endal peaks mõistust olema,mitte iga mehega kohe lapsi saada
m
Miks iga mehega???/ 23. oktoober 2014 22:56
o
oh me rumalad!/ 24. oktoober 2014 10:54
NEID mehi om sellisel NAISEL veel!
n
no eks sina tea ju alati paremini,/ 24. oktoober 2014 20:08
aga ERITI sellisel juhul, ei saa öelda, et iga mehega.
Nii teemaväliselt, sa mingi sarirahuldaja või?
n
naiivitar/ 23. oktoober 2014 20:55
Kolm last kolme erineva mehega-mida sa loodad,et keegi neist hakkab maksma.ikka endal peaks mõistust olema,mitte iga mehega kohe lapsi saada
p
POLEGI/ 23. oktoober 2014 20:49
paha.Möne aasta pärast on viis last erinevate meestega.Edu ja jöudu.
h
hämmastav/ 23. oktoober 2014 20:08
kui tühjus peas võib olla eitedel
tahad panna uusi mehi eks vana lähebki ära
a näe riik lubab veel nõuda midagi
i
ise oled hammastavalt rumal/ 23. oktoober 2014 22:31
ja hammastavalt labane. nendesamade naiste lapsed peavad tulevikus sinusugusele kaabakale ka pensionit maksma.
a
Anu/ 25. oktoober 2014 18:44
Keskmine eesti mees ei ela pensionini.
m
mis mõttes?/ 26. oktoober 2014 12:55
kuidas saab siis keskmine eluiga meestel üle 70 olla, kui nad 65 kõik juba surnud on?
e
23. oktoober 2014 19:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
aga/ 23. oktoober 2014 19:38
k
kahju../ 23. oktoober 2014 19:07
Varsti läheb see Indu ka su juurest minema! Nii kena naine-poleks uskunud et ilma ajudeta on...
m
23. oktoober 2014 18:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
Vilkuv Kumar/ 23. oktoober 2014 19:41
'Aga külapeal ehk mehi on veel kes alimente tahavad maksta.
s
sina/ 23. oktoober 2014 18:19
kes selles süüdi on et iga laps ise isaga kas riik või
m
mis see siia puutub?/ 23. oktoober 2014 19:35
iga isa maksku enda lapse eest.
n
No mis see veel siia puutub?/ 23. oktoober 2014 20:15
las mamsel kõigepealt tõendab, kes tema laste issid on
t
tyypiline eesti mehe jutt/ 23. oktoober 2014 22:32
et kui on 177 euri oma lapsele maksta, siis hakkab kohe, et akki polegi mingu laps, mul praegu raha ei ole, ei taha, et eksnaine endale guccimuccit ostma hakkab jne. kui ei taha lapsi, siis arge tehke neid, krdi rongaisad. siis ei ole hiljem vaja halada, et morrad teid sisse on vedanud.
v
vello/ 24. oktoober 2014 13:37
maksin ka aliment... ja kui pojalt(16) küsisin kas ema sulle ka raha annab vastas ta,et ema maksab uue mehe taksoarved ja mänguvõlad sinu rahast...
püüdis selle nn.uue mehe kinni... peale haiglat ta enam seal ei käi.....poisil on hea meel et joodikust lahti sai ja raha annan nüüd otse pojale...ema saab ise hakkama.
v
Vello,kustkandist sa,mees,oled/ 25. oktoober 2014 14:37
omale aru saanud ?!
Lugupidamine.
v
Vello,kustkandist sa,mees,oled/ 25. oktoober 2014 14:37
omale aru saanud ?!
Lugupidamine.

m
Milleks.../ 23. oktoober 2014 17:40
...mul seda teada on vaja??? Miks see naine tahab pidevalt pildil olla??? Eeskujuks meile või mida?
u
UH?/ 23. oktoober 2014 16:39
Noor naine alles. Jõuab veel mehi leida ja lapsi sünnitada. Kindlasti leiab endale lõpuks sellise printsi, kes võtab toita ja kasvatada kõik need lapsed ja uhked välismaa mehed. Internet on mõõtmatu--tuleb ainult otsida.
l
Lea/ 23. oktoober 2014 16:05
Viimase lapse isa on indialane-hindu mitte indiaanlane,
Alimente ei saa tuhanded eesti naised kes on lahku läinud. Sugulane käis oma lapse isaga kohtus.Esimene mees ja esimene laps. Last kasvatab ema üksi.Mees on leidnud endale naise lapsega ja paar last juurde teinud, ostnud Tallinna korteri .Kohtunikul oli selline suhtumine .Vaat et last üksi kasvatav naine peaks ise neid veel toetama.Mees on ametlikult töötu kuid mitteametlikult Kalevipoeg.
l
lullu/ 23. oktoober 2014 20:02
selgelt kirjas ju ,et indialane.Sul pole vä?
l
Liina Indikas/ 23. oktoober 2014 16:04
Kuna asjasse puutuv lehtsaba on valge rassi esindaja, peab ta elu lõpuni tasuma rõhutud indiaanlaste järeltulijatele karmavõlga.
t
Täkk/ 23. oktoober 2014 15:57
Kui uue mehe jälle võtad,KAS NEED EI HOOLITSE SU LASTEST?
Või teed lihtsaot iga uuega juurde ja VANADELT NÕUAD RAHA?
v
vanad peavadki maksma/ 23. oktoober 2014 16:03
seadus ytleb nii. ja ei tasu nii suureline olla, sest airi lapsed hakkavad tulevikus ka sinusugusele yleolevale kaabakale pensionit maksma.
m
Memm/ 23. oktoober 2014 19:39
Lapsi tehakse ikka kahekesi. Mul võib 10 mehega ka lapsi olla aga isa peab ka oma panuse lapse kasvatamisele andma aga mitte vanurina välja ilmuma et maksa hooldekodu arved. Ise olen esimeses abielus 32 a. ,et ei hakkaks arvama et lastel eri isad.Eks inimene otsib õnne, kui läheb lahku siis mõtleb et see on nüüd see õige ja tavaliselt mehed ise tahavad ka minu lapsed, sinu lapsed , nendele lisaks meie lapsi.
a
23. oktoober 2014 15:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
eesti mees tahab/ 23. oktoober 2014 15:48
et naine oleks igavesti syytu ja tema saab alati selle endale:)
l
Laily Gonoreejamujumal Ganzar/ 23. oktoober 2014 15:20
Igatahes on indiaanlastega alatihti miski jama...
v
vaheküsimus/ 23. oktoober 2014 15:24
Indiaanlastest pole siin juttu.Kas geograafia oli sul kaks?
K
?/ 23. oktoober 2014 15:08
Kas hindu on Airi juurest jalga lasknud ja otsib uute eesti lolli naist ?

a
Aivokääpiö/ 23. oktoober 2014 15:02
v
Vibu Kumer/ 23. oktoober 2014 22:04
Pole see Airi (või mis ta nüüd oligi) nii noor midagi .
k
kas alimentide mittesaamine/ 23. oktoober 2014 14:57
vabastab lapse isa ülalpidamise kohustusest?
s
suletud uste taga/ 23. oktoober 2014 17:15
ühes osas näitas, et vabastab küll. Kuigi laps oli kasvanud ajal, kus ülekanded polnud veel moes, aga piisas tädi (ema õe) tunnistusest, et isa pole maksnud ja kohus võttis seda arvesse.
n
naabrusest/ 23. oktoober 2014 17:38
Aastaid tagasi linalakk Silver ju isaga elas ja lapsed olid jaotatud võrdselt. Kumbagile vanemale 1 poiss. Silver käis Lasnamäel prügikastidest pudeleid korjamas. andsin enda kodust suure kotitäie. Tore poiss tundus, müüsid sõbraga, 3 a,vanemaga,laste mänguväljakult väidetavalt leitud tõukeratast - kas ikka leitud ????????? Kurb meeldegi tuletada. Pole see Airi mingi ema. Kergemeelne kekats.
l
laul laeval/ 23. oktoober 2014 18:50
Silveri isa võttis poisi ilma igasuguse kohtuta lihtsalt omale, Kui käis prügis,siis ikka isa süüdi ju, temaga ta elas!
v
23. oktoober 2014 14:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
taevas ja sinusugune prints/ 23. oktoober 2014 15:36
on veel vaba? ara tule siis meediasse vanana halama nagu evelini isa, et lapsed ei hoia ega armasta kui sul parematel aegadel neile sentigi kahju anda on. ja I hate to burst your bubble, aga naised ei tee lapsi yksinda.
n
norrakas/ 25. oktoober 2014 20:05
ei tee kyll, aga saavad kyll yksinda... kui ei oska isegi oma lapsesaamise aegasid vålja arvutada, siis poleks kyll vaja iga mehe ees oma kanni pysti ajada.... mees paneb enivei, aga naisterahvas omab ikkagi infot mida iga mees ei oma... kui ennast eostada lasta igal joobaril, siis oledki ise syydi. see naisterahvas on aga lihtne elatisrahade våljapetja...
k
26. oktoober 2014 12:50
kas norra mehed ei oska õigel ajal välja tõmmata või kummi otsa panna, et ennast edasistest sekeldustest hoida? No, kui ei oska, siis maksa, loll pea ongi kere nuhtlus.
Iga üks (eriti veel mehed) saab ise lapsi ära hoida, selleks pole vaja mingit lisainformatsiooni partneri kohta.
Naistel tiba keerulisem, nemad peaksid seksima vaid ajal, kui seksida ei taha...siis kaoks küll inimestevaheline seks ära. Pillidega sama ju. Pillid võtavad isu ära, aga seksida võib.
Ise sa tahad seksida, kui seksida ei taha??? Ahah, aga naistelt nõuad, et sinu jaoks päevad loeks ja sinu rõõmuks vastu taktsi seksiks.
a
aegasid aegasid/ 27. oktoober 2014 00:53
mitte igal joobaril, vaid airi oli oma esimese lapse isaga abielus, teisega elas pikalt koos ja praegusega ka abielus. nii, et maksta tuleb enivei. ja mis summast jutt kaib, 177 euri. et nii kova mees on see eesti mees, et oma lihasele lapsele kahju maksta. kasutage siis kaitsevahendeid kui parast ulute, mehepojad kui te panete enivei. jube mats oled.
s
sellesama l--i/ 23. oktoober 2014 16:04
lapsed hakkavad tulevikus ka sinusugusele "vingele" mehele pensionit maksma. hoia louad koomal ja maksa alimendid ara. hindu ei puutu asjasse.
k
kui vanasti?/ 23. oktoober 2014 16:05
millisest veerandsajandist räägid?
Väga vanasti, kui eestlane veel pagan oli, siis öeldi viljakas naine ja iga mees tahtis päris omale.
k
Kodanik/ 23. oktoober 2014 14:50
Minu teada on võimalus pöörata alimentide täitmise nõue lähisugulaste vastu. Kui sedasi teed, küll nad siis ta sulle kandikul kohale tassivad
n
nii on/ 23. oktoober 2014 15:26
ALARIL ON V Ä G A KORRALIKUD VANEMAD,JÄTKE RAHULE. ja kui mees ei maksa,siis on selleks vaja vangisolemise põhjust ja seda pole!!!
t
tony/ 23. oktoober 2014 14:47
võid ju rahvale raha eest ahvi näidata
s
See poiss/ 23. oktoober 2014 14:37
pole selle mehe ainus laps. Mina olen selle poolt, et rongaisad avalikku häbiposti panna ja kohalikus maakonna lehes kasvõi nimekiri avaldada. Neid kõiki isasid, kes ei toeta oma lapsi, ühendab ülbus ja pohhuism. Kahjuks. Ja ise kui suuresti veel praalivad, kui tähtsad nende tütred-pojad neile on.
t
tunnen olukorda/ 23. oktoober 2014 14:48
Jah, Alaril on veel tütreid ka. Ei tea,kas nendele maksab?
l
luik/ 23. oktoober 2014 15:23
t
Tiit/ 23. oktoober 2014 14:20
Airi võiks tänada õnne, et indust lahti sai. Elusalt.
l
lastekodu/ 23. oktoober 2014 14:20
selline tuleb kiirelt steriliseerida ja lapsed kasvatuskodusse .
o
ole onnelik/ 23. oktoober 2014 15:50
et keegi sellise jutu peale veel yldse eestis synnitab. needsamad lapsed, keda sa siin monitad, hakkavad tulevikus ka sinsugusele moraalijyngrile pensionit maksma.

e
elunali/ 23. oktoober 2014 14:10
isa alimente ei maksnud ja ise panid mehenäljas Indiasse. Kes su lapsi siis toitis? Nüüd uus mees ja jälle laps, kolmas laps. Kas pole nats süüdimatu eluviis?
e
eestis on ikka naine syydi/ 23. oktoober 2014 15:39
et miks selline elustiil jne. aga rongaisa ei soima keegi. seakari! naine on oma lapsed alati yles kasvatanud, ka soja ajal. eesti on tyypiline idaeuroopa machoyhiskond, kus lapsed isakestele tyliks jalus on.
a
Anu/ 25. oktoober 2014 18:06
Rasedaks jäämine on ikka naise kontrolli all ja naise valik.
r
raseduse/ 25. oktoober 2014 19:52
hoiab ära see, kes pole lastest huvitatud. Kui üks ilmakodanik saab eostatud, siis järelikult ei olnud naisel ega mehel selle vastu midagi. Mis tähendab, et selle ilmakodaniku edaspidise saatuse eest vastutavad 2 inimest.
Mees saab ka kontrollimisega suurepäraselt hakkama. Meie peres kontrollib mees ja pole mitte mingeid arusaamatusi laste teemal.
s
sa pole mitte anu/ 27. oktoober 2014 00:54
1
177 euro/ 23. oktoober 2014 13:46
kui natukene ajusid liigutada , siis sellega toit laual tervel perel , inialane ka rahul .
n
no ei tea/ 23. oktoober 2014 23:04
Esti mees ei lähe 355 pärast koduntki väljagi, kuna sõidukulud pidavat sellest suuremad olema, aga näe 177 eest saab juba terve toidetud + hindu:)
Lihtne matemaatika: 355 liiga vähe, 177 piisavalt palju:)))
l
Lapsel/ 23. oktoober 2014 13:30
On alimendid saamata. Ja mujal arenenud riikides sots. asutused nõuavad välja lapsele alimendid, see on lapse õigus neid saada. Lapse tegemisel oli kaks inimest, kui tegu polnud katseklaasi lapsega jne...Seega, elatusraha õigus ikka on lapsel küll. Ehk hakkate ka mõtlema, et mida teete, ka peab vastutama ;)
h
hm / 23. oktoober 2014 12:56
ei sa sellistest isadest aru - julgesid teha, siis julge ka tunnistada. Ok -minnakse lahku, siis minnakse -aga laps ju sinu oma, sinu veri, kellele pead elatist maksma. selle 177,50 ei osta ju ema endale naaritsakasukat, vaid katab osa lapse söögist-elamisest-riietest jne.
v
ving/ 23. oktoober 2014 12:52
jään enda juurde, et Eesti ühiskonnas naine saab lapsi muretseda ainult nii palju, kui ta üksinda jõuab üles kasvatada ja muul ajal peab jalad koomal hoidma
isad on finantsasjades kohati ikka täiesti võimetud - riigist rääkimata
e
Enamus meist mõtleb nii/ 23. oktoober 2014 14:30
Ka mina mõtlesin nii , kuid kui lapse kasvades kultused suurenesid , siis kulus isa poolne toetus marjaks ära.
e
ei no tegelikult,/ 23. oktoober 2014 15:44
teoreetiliselt ei jõua ühtegi eriti kasvatada.
Et siis, olen mina abielus, kumbki meist tahaks juba last/lapsi, aga mina (Eesti ühiskonnas olev naine) pean ise endaga aru, leian et üksi minu palgast ei piisa lapse kasvatamiseks ja nõnda me selle lapse soetamata jätamegi??? Kas nõnda või??? No ja edasi, mida head mul siis tulevikult oodata on???
Natuke jabur ei tundu või???
Palun ainult, ärge tulge nüüd õiendama, et iga naisinimene peaks olema sünnist peale selgeltnägija, kes täpselt ette teab ja ette näeb, kuidas (täna roosiline) suhe homme on, kas homme rahu on, kas homme üldse maailmagi on...
Eks me soetame lapsi, kui aeg ja elu selleks vähegi sobiv tundub. Väga lõpmatuseni ju ka edasi lükata ei saa, sest teoreetiliselt ei tulegi mitte kunagi õiget aega, praktilisel aga kasvatame siiski kõik üles, kes siia tulnud on.
o
oeh/ 23. oktoober 2014 16:28
ära nüüd hüsteeritse. Vingul on tegelikult õigus, kui sa ilma emotsioonideta järele mõtled. eesti vabariigis pead arvestama variandiga, mis saab näiteks siis, kui juhtumisi on mees töötu, sina enam emapalka ei saa, lasteaia kohta pole, tööle ka ei saa, üürikorteri eest enam maksta ei saa... mees saab tõsta kaabut ja öelda, et sry, aga mind ei huvita ja vaata ise, kuidas hakkama saad. kuidas sa saad siis hakkma?
mina olen ka seisukohal, et mingi backup peab olema, et saaksid hakkama ka siis, kui mees uttu tõmbab.
t
23. oktoober 2014 19:01
tütarde õnnest... Aga mina unistan võib-olla poegade õnnest. Miks peab mees naisele miski kujuteldamatu õnne andma? Õnn on meeleseisund.
e
Eeh/ 23. oktoober 2014 20:28
said vähe valesti aru, ma pole ka poegade õnnest lakanud unistamast ja seda ütlesin juba eelmises kommentaaris, et poeg väga õnnelik olla ei saa, kui ta on lihtsalt üks mõttetu mees, kes elus rakendust ei leia. Mõttetud mehed oskavad küll luua meeleseisundi, et neile meeldibki nii (kuigi väljast paistavad pigem hüsteerilised, kui õnnelikud)..., aga mitte kauaks paraku. Ei tunne keegi kedagi, kes tunneks kedagi surmani õnnelikku funktsioonitut meest. Kuidagi kurvalt lõpetavad nad kõik, ei peret, ei kutset ega lapsi kes hooliks.
Aga tütarde õnnest loobusin küll, eelnevate kommentaaride valguses. Kuna sünnitamine keelati neil ära, meestega suhtlemine on juba ammu ära keelatud ja nad ei tohi ega saa iial kellelegi loota isegi veerandiku jagu, kuna mehed on meite vabariigis süüdimatuteks lasteks tunnistatud. Peavad olema nagu vene tankid, kes on alati valmis peagi lähenevaks töötuseks, näljaks ja tuumakatastroofiks, nad ei tohi hetkekski unustada, et kogu ühiskond vaid nende najal seisabki.
No mida õnne, kui midagi ei tohi, aina oota kõige hullemat?
Seda ma küll ei öelnud ega mõelnud (pole kunagi mõelnud), et mehed naistele õnne andma peavad. Kurvastasin vaid selle üle, et naised ise on kohustatud õnne eneses mõrvama ja seda veel teiste naiste tungival soovitusel:(
v
ving/ 23. oktoober 2014 12:51
jään enda juurde, et Eesti ühiskonnas naine saab lapsi muretseda ainult nii palju, kui ta üksinda jõuab üles kasvatada ja muul ajal peab jalad koomal hoidma
isad on finantsasjades kohati ikka täiesti võimetud - riigist rääkimata
l
Lõputult on aega, ei vaeva asjata/ 23. oktoober 2014 12:38
Hea tuju õnne alus, naerata kui on ka valus.
n
nu,/ 23. oktoober 2014 20:34
aga selleks ajaks magad ise ka juba teise või kümnendaga?
Kuidas see asjasse puutub? Laps tahab ju ikka süüa ja riideid kanda, olgu sul või 20 naist korraga voodis.
i
isane/ 23. oktoober 2014 12:38
Ei maksa ikka kohe lapsi tegema hakata. Ela ikka mitu aastat koos ja siis hakka laste peale mõtlema.
i
isasele/ 23. oktoober 2014 12:45
mis sa vehid siis oma londiga emase ees
e
enamus yksikemasid/ 23. oktoober 2014 15:42
on saanud oma lapsed abielus voi pikas suhtes olles. aga tyypiline eesti, et ikka syydistatakse naisi.
n
nu/ 23. oktoober 2014 15:54
ja mis sellest muutub 12,38? Sünnitad hiljem ja kui mehel kuppel sõitma hakkab, siis jääd lihtsalt väiksema lapsega üksi, oleks kohe teinud oleks laps isa keskeakriisi ajaks vähe suurem ja suuremaga on teatavasti oluliselt kergem, vähemasti töölkäimine pole hakitud ega segatud, saab siis vähemasti emagi palgaga arvestada.
Ela vähem või rohkem, pole ükski mees selle kriisi eest kaitstud, lihtsalt me ei või seda ette näha, keda see tabab või ei taba või keda eriti raskelt tabab. Igal juhul selleks ajaks, kui on selgunud, et kriisi aeg (võib olla) enam ei ohusta, siis titeteoks on küll juba hiljavõitu.
m
ma tean seda sündroomi/ 23. oktoober 2014 19:57
väga hästi kui laps veidi kasvab siis naisele tundub et tahaks juba uut meest jehuidii ja elu on roos
n
no eks sina,/ 23. oktoober 2014 20:36
kui naine tead paremini:)

k
23. oktoober 2014 12:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
k-le/ 23. oktoober 2014 12:48
ikka otsin,kes otsib see leiab.kas sina otsid siis tänavalt,astud ligi ja kohe oma
h
HÄBI TEILE/ 23. oktoober 2014 12:25
a
amise/ 23. oktoober 2014 19:59
uus hindu ei käigi tööl või
endised mehed teenivad vesipiibu raha
2
2 lapse ema ./ 23. oktoober 2014 12:22
Isad võiksid ikka huvi natukene tunda mis elu nende lapsed elavad.,Toetada natukene rahaliseltki ,et lapsed saaksid paremat elu elad kui ise ei soovi aktiivselt nende elust osa võtta.
n
Naine/ 23. oktoober 2014 17:40
Suhtes on alati kaks poolt. Ei poolda kui üks vanem jätab oma kohustused täitmata, olgu selleks siis ema või isa, kui suhe puruneb. Aga mul on tõesti küsimus miks peaks teine vanem elatist maksma kui tal ei lubata oma lastega suhelda ja kokku saada. Raha nõutakse ja sõimatakse rongaisaks, aga kui tehakse juttu lastega koos olemisest, siis ei vastata kõnedele, sõnumitele. Lastelt korjatakse telefonid ka ära, et ei saaks isaga suhelda. Aga maksa ainult elatist. Kas isade roll ongi ainult raha teenida ja maksta? Kui vanem ei ole tõesti huvitatud oma lastest, siis tuleb talt laste hooldusõigus ära võtta. Aga kui pärast suhte purunemist üks vanem ei saa olla oma lastega koos, nendega suhelda, aga elatist nõutakse, siis kahtlen kas see nõudja pool ise kõlbab vanema nimetust kandma.
2
2 lapse ema./ 23. oktoober 2014 21:12
No minu kommentaaris oli kirjas ,et kui ei soovi aktiivselt lape elus osa võtta siis toetagu rahliselt vähemalt. Loomulikult kui isa maksab korralikult alimente ja soovib aktiivselt laste elus olemas olla, siis ma küll ei näe põhjust miks peaks keelama laste ema olla neil isaga koos.
n
no kui huvi tunned/ 23. oktoober 2014 19:59
võidase polisei ka kutsuda
l
lapselik küsimus/ 23. oktoober 2014 12:14
Millega noorima lapse issi tegeleb? Otsib tööd? Kus? Eestis? Indias? Mujal Euroopas?
k
kuule lapselik/ 23. oktoober 2014 12:17
see ei peaks sinu mure olema või tahad ise sponsida
v
vastuseks/ 23. oktoober 2014 15:19
Ajalehte artiklit pannes paistab vägagi välja,et see on meie kõigi mure.
l
Ligi/ 23. oktoober 2014 22:16
Airi, ära kaaguta. Su viimane laps on sisserännanu järeltulija. Mina (sinu asemel) paneksin ennast põlema.
l
Ligi,pane ennast põlema jah/ 24. oktoober 2014 00:22
mis puutub see esimese lapse isa alimentide mittemaksmisse?
k
kuulnud/ 23. oktoober 2014 15:31
Keelebarjääri tõttu vist massööritöö kiratses?
j
Jaanus/ 23. oktoober 2014 12:13
Joudu toole Airi . Mehi kulluses , leiad selle oige , saad ka alimendid .
i
23. oktoober 2014 12:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
indrek 3/ 23. oktoober 2014 12:09
i
indialane / 23. oktoober 2014 11:56
mina ka alimente maksma ei hakka
z
Z/ 23. oktoober 2014 11:48
Issand jumal, milline draama!
Mu isa ei maksnud mu emale mitte ÜHTEGI korda alimente. Miks mu ema siis õhtulehte ei saanud?
a
Anu / 23. oktoober 2014 11:53
see oli sinu ema probleem.ju vist arvas,et peaasi et lahti sai oma mehest.äkki veel ähvardas ka,et kui kaebad saad tohlaka.
N
........../ 23. oktoober 2014 12:05
Nüüd sai,kui sina panid
s
......./ 23. oktoober 2014 12:20
sellist jobu ei taha keegi,kes teeb ainult lapsi ja muud ei mõistagi teha
k
Kohe saan!/ 23. oktoober 2014 14:35
Jah, ei maksnud (k...di joodik selline!), kuid nüüd vana ja haigena nõuab, et sina ,poeg, teda toetaksid ja üleval peaksid:(
Kallid naised! Valige hoolega, kelle te oma lastele isaks valite!
Mina tegin kahjuks vale valiku.
z
Z-le/ 24. oktoober 2014 00:26
su ema pole avaliku elu tegelane,et teda õhtulehes mainitaks.kahjuks.

k
23. oktoober 2014 11:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to kui/ 23. oktoober 2014 12:12
Lapsed oma oma isa probleem. See kas on uus mees, pole oluline, lihane isa peab oma lapsi ülal pidama.
l
laps/ 23. oktoober 2014 20:02
isale siis saab vabalt võtta albaanias
a
Arvamus/ 23. oktoober 2014 11:42
Ei tasuks ise ka nii lillelaps olla, et kohe kui LOVE siis laps ja eks hiljem näeb mis tuleb. Tasuks ikka eelnevalt natuke uurida lähemalt ka neid, kellel lasete endale lapse teha. Araablastel on mõnes mõttes õige, et kui sul tütre vanematele kaamleid ja lambaid anda pole siis põruta kaamleid ja lambaid või teist enda sugust. Ja kellel on kaamleid lambaid rohkem võib pidada mitut naist ehk siis toita rohkem lapsi ja saada ise rohkem seksi. Euroopas on nii, et kes toidab rohkem lapsi see saab vähem seksi. Kes toidab ja toetab vähem lapsi see siis käib ja võib põrutab siin ja seal ja pritsib oma ükskõikseid ja saamatuid geene mõõda ilma laiali. Naised ise ka lollid mis annate sellistele.
l
love/ 23. oktoober 2014 11:56
tal polnud otsaette kirjutatud et jobu on.ikka püüavad ilustada end kui mehed nad on
v
Vastus Lovele/ 23. oktoober 2014 12:08
Siis vaata, et mees sõidaks ringi enda teenitud autoga mitte emme, issi autoga. Kui partneriga vestelda siis võib üsna kiiresti aimu saada inimese väärtushinnangutest, tõekspidamistest. Märgid sellest kas inimene hoolib vaid endast ja ei hooli ümbritsevast on kohe näha aga tavaliselt ei soovita seda teadmiseks võtta. Või arvatakse, et partner on vaid teiste suhtes selline ja mina olen ju nunnu ning ta armastab mind ning minuga nii ta küll ei teeks. On ikka otsaette kirjutatud küll kui vaid soov lugeda oleks.
l
love/ 23. oktoober 2014 12:15
ja nii ta kohe ütlebki,et see on tema isiklik auto.oled sellest elu-olust väga kaugel.tean oma kogemustest,kuidas mees oskas 5a.ennast ilustada,kui hakkas argipäev ,oligi asi pees.ei saanud millegiga hakkama.tema ema jooksis jalad rakkus,et aidata oma poega,et talle liiga ei tehtaks.ema kadus ära ja poeg oligi padu joodik koos oma alkohoolse epilepsiaga.
o
OI jah/ 23. oktoober 2014 23:15
Tundub, et olete ise eluvõõras. Kui viie aasta jooksul aru ei saanud siis soovitan olla iseseisev, teha kõvasti tööd, õppida korralik amet ja saada hea sissetulekuga töökoht, siis suudade oma naiivsuse kinni maksta ja ei pea ajama taga raha mõne tühikargaja käest. Probleem ongi naistes endis te naudite olemas olevat päeva mõtlemata kaht sammu ette on fun ja muu ei oma tähtsust sel momendil. A ga tegelikult või saamatust, kurjust, ükskõiksust kohe näha aga algul on see suunatud teiste inimeste vastu, hiljem kui teist tüdinetakse Teie vastu. Kui te aga aksepteerite sellist inimest kes on teiste vastu kuri või ükskõikne siis ...
m
mine kukele,oi jahhh/ 24. oktoober 2014 00:33
sinu mõtemull on mõtetu.mine arene kuskil mujal
z
z/ 23. oktoober 2014 12:29
sa väidad, et ükskõiksetest ja saamatutest meestest tulevad samasugused lapsed? kui loll võib inimene olla :D muus asjas nõustun.
a
Arvamus/ 23. oktoober 2014 11:37
Igaühe oma asi kui palju lapsi soetada aj kellega: seadus on seadus ja seda tuleb täita. Õige on aga see, et väga raske on üksikvanematel alimente kätte saada ja see on riigil tegemata töö. Kui antakse välaj mingi seadus, siis peab ka tagama selle täitmise. Vene ajal oli kord selles osas läbi mõeldud, sest kohus saatis vanema töökohta kinnispidamislehe ja väga korralikult laekusid rahad. Kui arvate, et paljud töötavad mustalt, siis ka see on lahendadav. Lapsevanem kes ütleb, et ta ei tööta ega saa maksta, tuleks võtta erilise luubi alla. Inimene peab ju elama millestki, peab üüri tasuma või siis kommunaalmakse, süüa tahab ja riiet selga. Seega peab ta tõestama, millisest allikast tuleb raha kõige selle jaoks. Miks maksab riik palka kohutäituritele tegemata töö eest? Midagi on kapitaalselt valesti. Aga mis?
<
23. oktoober 2014 11:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mis vahet seal on,/ 23. oktoober 2014 15:27
kui mitu tüüpi ta pannud on?
Lapsi peavad ikka lapse ema ja isa kasvatama.
Et siis need emad, keda sina libuks ei liigitaks (enne tõuseks küll päike solgipangest), ei peagi ise enda lapsi kasvatama?
e
eesti mehel on ikka probleem/ 23. oktoober 2014 15:47
et naised kergemeelsed, et see justkui oigustaks rongaisadust. palun mine koopasse tagasi. toesona.
m
mõni isa/ 23. oktoober 2014 20:06
võiks kohtusse anda ja paar last ära nõuda
siis tuleks mõistus koju
k
23. oktoober 2014 20:09
kelle mõistus? Arvad, kui kohus lapse isale määrab, siis tuleb isal mõistus koju ja hakkabki last kasvatama või? :)))))
Ära rohkem nalja tee!
n
Nad,/ 23. oktoober 2014 11:19
ju noored inimesed, käed, jalad terved.Kas viimasel mehel on kindel töökoht, et lapse ja ema elu kindlustada.Või teenib ainult naine laljana tööd.Loodan, et vanemad ei pea aitama viit pereliiget.Tuleb ikka ise hakkama saada.
ä
äkki hoopis saaremaal?/ 23. oktoober 2014 11:13
Saaremaal Sõmera külas nägin ka indiaanlast....oli teine sule oma nokatsi kaunistuseks pannud....
m
mnjah/ 23. oktoober 2014 15:00
Kus rõhk on sõnal "ka"?Kui kaa,siis Airi mees pole indiaanlane,aga sina vist vahet ei tee,sest Kolumbus ka ei teinud.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee