Inimesed

Harri Kingo: "Naistevahetuses" vägistatakse lapsi mentaalselt (122)

LISA KOMMENTAAR

MV14. oktoober 2014, 19:07
NO14. oktoober 2014, 18:05
Kuidas ei saada aru-kui poleks kedagi,kes tahaks osalda,polekski saadet!!!Milleks kiruda telekanalit??!!
mina 13. oktoober 2014, 09:18
vaatan seda saadet,aga nende perede lastest on mul küll kahju,ise ei läheks iialgi sellisesse saatesse
jahh13. oktoober 2014, 07:42
üle hulga aja loen meedias tarka juttu,
RESPECT Harri !!!
.13. oktoober 2014, 07:07
Õiget juttu räägid Harri.
Viivi Metsar12. oktoober 2014, 19:45
Tänan Harri Kingot,olen sama meelt!
ja üldse meedia12. oktoober 2014, 18:49
seks seksi otsa väga tüütu ja lamestav kes ei teeks vigu
aga konveieriga kallata pole vaja
jutt õige12. oktoober 2014, 18:34
Õige!12. oktoober 2014, 18:30
Olen hr. Kingoga igati ühel meelel. Ka mina taolisi saateid ei vaata, sest need on lihtsalt tülgastavad.
Kahepalgelised!12. oktoober 2014, 15:45
Nüüd on see saade ebamoraalitu, aga ise vaatavad seda saadet silmad pungis! Meeldib eestlasele parastada, kui kellegi elu ei kulge hästi või on raskused. Samas kui selliseid saateid ei oleks, siis käib kiun, et midagi pole vaadata!
Täiesti13. oktoober 2014, 18:50
Nõus.Noi sunni sinna saatesse ju mitte keegi ronima!Kõik hooajad üks ja sama jutt olnud.Ja ikkagi minnakse ning pärast vingutakse
Kahepalgelised!12. oktoober 2014, 15:45
Nüüd on see saade ebamoraalitu, aga ise vaatavad seda saadet silmad pungis! Meeldib eestlasele parastada, kui kellegi elu ei kulge hästi või on raskused. Samas kui selliseid saateid ei oleks, siis käib kiun, et midagi pole vaadata!
Harri Kingo12. oktoober 2014, 13:35
Eks ma lugesin muidugi kommentaare, mida salata. See aga pole vast patt, kui mind lugeja reaktsioon huvitab, jah? Keda ei huvitaks! Kuid et teada saada teie - lugejate objektiivset arvamust, jäin ise kommenteerimisest kõrvale. Ma ei haka siin oma arvamust ütlema - oma arvamuse ütlesin juba artiklis. Mul jääb vaid kõiki teid tänada, kes te toetasite mu mõtteid. Ja mul on heameel, et teid oli nii valdav enamus. Järelikult ma mõtlesin õiges suunas. Ma tänan teid kaasa- ja edasi mõtlemise eest!
Harri Kingo12. oktoober 2014, 17:10
Ma ei oska öelda. Ma arvan, te valetate. Niisiis, kui teie selliseid jutte ja laimu avalikus kohas ei levitaks, siis selline jama ei leviks. Olge oma avalike laimamistega ettevaatlik. Või siis valmis oma sõnu kohtus tõendama.
Mnjah12. oktoober 2014, 13:30
Raha nimel on pered isegi oma musta ihupesu näitama.
Kati12. oktoober 2014, 12:58
See saade on totaalselt vaimsete häiretega paaris suhteid täis. Mina isiklikult vaatan ja kordan issandjumal, on see tõesti võimalik? :D
rahvale leiba ja tsirkust...12. oktoober 2014, 11:00
... muidu hakkavad äkki streikima vms. Nii on see ikka olnud. Pedagoog ja psühholoog peaksid kuuluma saatemeeskonda, kui lastega avalikkuse ees tegeletakse.
koolist12. oktoober 2014, 10:56
Ma ei ole nende saadete vaataja, kui aeg-ajalt keegi seltkonnas poetab repliigi. Hiljuti olin tunnistajaks kuidas teismeline tudruk pûûdis kaaslastele selgeks teha, et saates ei näidatud töde tema perest. Kuid keegi ei uskunud ta juttu ning tüdruk jäi teiste pilkealuseks.
tõehetk12. oktoober 2014, 10:41
Amoraalsuse süvendamise üheks atribuudiks on ka meedia ja seda mitte ainult nimetatud saadet vaadates. Kui riik on rajatud rahale ja võimule, kus iseseisvusest kujunes äriühingu tekkimine oma skeemitamistega-siis amoraalituse rida on seda pikem.Viimased tendensid meie riigis vaid kinnitavad seda, mis 23a. tagasi hakkasid arenema
9:3612. oktoober 2014, 09:36
Kasvõi "Ohtliku Lennu" "Reality show" osa pani selle asja paika ju üsna täpselt, aga eks asi olegi reitingutes nagu sealgi, mis siis et vahest üle igasuguste mõistuse piiride
aga12. oktoober 2014, 08:00
See saade on väga huvitav ja vaatan ka edaspidi aga ütelus et mees ei tohiks lubada naisel minna, kas siis naine on ori et on mehe käpaalune, Lp. Harri, kes ei taha ärge vaadake
urmas12. oktoober 2014, 08:54
rämps on rämps vaadake parem Tahmanägu.
Harril õigus12. oktoober 2014, 09:41
Harri poolt väga õige tähelepanek ja saate huvitavuses kahtlen täiega.Olen ka neid saateid vaadanud,kui peale olen sattunud ja tõesti käib ullikeste ärakasutamine,sõna otseses mõttes.Saate produtsentidele ei lähe korda inimeste tunded ega järgnen elu,neile on vaja raha,kohe nüüd ja praegu,mis sest,et laibad taga.Täikasvanud inimesed ei tohi kahjustada oma lapsi,see on tõestu kuritegelik.
naine12. oktoober 2014, 07:45
ka mina ei suuda seda saadet vaadata aga ilmselt pakutakse saates osalejatele raha ja siis nad kaotavad mõistuse mida neil ennegi polnud
aga mis teha12. oktoober 2014, 00:47
kui sellisesse saatesse tahtjaid on? neid olevusi on piinlik vaadata. vaatasin saadet, kus 2 paksu esinesid. ma ütleks nii, et ei usuks, kui ise poleks näinud.
Ah perkele12. oktoober 2014, 00:35
Kui te juba nii valusalt kommenteerite, siis hakake jehoovatunnistajateks.... sisimas olete nagunii kõik kristlikud fanatid, kes vaid relva haaraks, kui keegi jumala nimel vastava käsu annaks.
12. oktoober 2014, 00:04
See ärkamine on hiline kuid mitte hilinenud.
Aeg asjadest otse rääkida.
Allakäik algas ammu. See on järk-järguline protsess.
Meenutagem kasvõi vaimset enesepilastamist, mis Hannes Võrno saates Tõehetk toimus.
Inimesi on halva ja kurjaga teadlikult harjutatud.
Ants11. oktoober 2014, 21:25
Eve Kallaste teeb ja 1000 euri maksavad perele pihku !
Pärtel12. oktoober 2014, 07:45
Nii et 1000 eurot on siis ühe Eesti pere ja laste väärikuse ja privaatsuse hind? Odavalt müüakse ennast. kurb!
mõtleja11. oktoober 2014, 20:59
Huvitav,kes meil Eestis neid perverrseid saateid teeb......?...........................mõni äkki teab midagi nende orientatsioonist suguelus..........?.......)..............................
Juta11. oktoober 2014, 20:05
100 % Harri Kingoga nõus! See arulage saade tuleb lõpetada!
lugeja11. oktoober 2014, 20:02
Saade pole minu maitse ja ma lihtsalt ei vaata seda. Kingo, kui tuntud religioosne psühhopaat, kes naudib vaimseid vägistamisi ja nende kommenteerimist, naudib seda kindlasti. Temataoliste jaoks need saated peamiselt ongi. Jutust saab järeldada, et vaatab iga saadet, saab sellest juba 10 minutiga oma naudingu kätte... ja vaatab järgmine kord taas.
loll lugeja12. oktoober 2014, 09:49
Oled loll või mängid lolli,mine ravile,muidu sinu sees olev tühjus süveneb ja lõpeted teadagi kus.
väga13. oktoober 2014, 22:15
miku-manni 11. oktoober 2014, 19:56
mina olen ka nõus et need saated tuleb ära keelata mõtetud saated traumeerivad oma lapsi lihtsalt .
Miina11. oktoober 2014, 19:54
Näiteks, mida teha, kui laps jonnib või naine ei taha oma plaane mehe järgi sättida – kuidas neid probleeme targalt lahendada?" on Kingo veendunud, et tõsielusarjagi annaks tegelikult hoopis teismoodi teha.
KUI NAINE EI TAHA OMA PLAANE MEHE JÄRGI SÄTTIDA??? Mida? Miks peaks naine ohverdama?
to Miina12. oktoober 2014, 02:02
miks peab üldse ennast mehele ohverdama... mis mõttes nagu??? elage oma elu!!!
alles hiljajaegu11. oktoober 2014, 19:45
...oli tv-s lõik,kus küsiti Anu Saagimi käest perekonna kohta, sellessamas, sinilinnus oli ja Saagim hakkas naerma, et kus see perekond on, tulge maa peale... Mida siin enam mõelda, perekonna traditsinoonid on ammuilma maha joodud ja maha aeletud, lapsed kannatavad, emad joovad,a elevad ringi, isad ei taha selliste emadega abeilluda...ja nii ongi lapsed teine tasand, kellega ei arvestata.
5411. oktoober 2014, 19:33
no see tibi Triin Tulev käis ka mingis hullnõmedas saates, taolised saated ongi kääbikutele mõeldud saade
Meie 11. oktoober 2014, 19:07
pere pole vaatanud seda saadet peale ühe ja see oli väga masendav,ei vaata ühtegi tõsielusarja kuna pole neis positiivsust ja eeskuju mida vaadata.
Toits11. oktoober 2014, 19:01
Väga täpne iseloomustus.Sellises saates osalejad on tõesti olematu IQ-ga.Edu Lastekaitse Organisatsioonidele!
Antoonio11. oktoober 2014, 18:23
POSTIMEES 10.10.2014.a. kirjutab ühe meie juhtpoliitiku elust nii:
"Taavi Veskimägi ja Kai Liiva olid kooseluseaduse peol Sinilinnus.
Poliitik ja ärijuht Taavi Veskimägi elas varem koos Anne-Ly Normakuga, kellega tal on tütar.
Alates 2011. aastast elas Taavi Veskimägi koos Kaja Kallasega. Neil on ühine poeg. 20. juunil 2014 teatasid nad Twitteri vahendusel lahkuminekust."
Vot selline on meie seaduseandjate ja juhtijate elu. Tore eeskuju. Kuni me kergemeelsetel, ärplevatel, moraalilagetatel tegelastel laseme riiki juhtida, siis pole meil üldse lootust paremuse poole.
11. oktoober 2014, 17:57
ma ka nõus
jube saade jama kõik seal
kas 11. oktoober 2014, 17:38
alles nüüd saadakse aru ja võetakse sõna,see saade on labane ja nõme juba alates esimesest hooajadt kust küll need saated maha miksitakse,ise ei osata midagi väljamõelda ,teine nõbedus oli maamees otsib naist ja neid on veel olnud selliseid labaseid ja mittemidagi andvaid saateid mida ei oleks vaja sisseosta ja raha raisata.Harry,sa oleks pidanud juba ammu seda ütlema ehk oleks keegi kõrvataha pannud.
Kingo jutt on põhjendatud. See on kuritahtlik saade. 11. oktoober 2014, 17:37
Ma ei vaata neid saateid, kuid neel katkendid, millele olen kanalit vahetades peale juhtunud, on ehmatavalt rumalad. Ma pole iial arvanud, et selliseid saateid teevad täie mõistusega inimesed. Paraku on meil ajaviitetööstuses selline tase domineeriv. Ilmselt ongi siis eesmärk rahva moraali ja maitset alla kiskuda. Ma ei vaata Kanal2 ja TV3 ega ERR saateid nende rumaluse, labasuse ja valelikkuse pärast. Muudki teha.
ei11. oktoober 2014, 17:21
vaata sellist saadet enam.
Harril on õigus11. oktoober 2014, 17:17
selline saade tuleb lõpetada
kahjuks leidub rumalaid inimesi kes arvavad, et mood käib ka moraali mitte vaid riietuse kohta - korratakse uus aeg, meie ajal on teised lõdvad kombed, ega me keskajal ela
ega ikka ei ole nii , üksikinimesena võid teha mis tahad juhul kui ei propageeri omaa lodevust aga lastele on iidsest ajast aegade lõpuni parim kasvamisviis püsiv ja turvaline isa-ema armastav pere
Reede11. oktoober 2014, 16:55
Tõesti, miks ei protesteeri perekonnakaitsjad sellelaadsete saadete vastu. Labane ja madalatele instinktidele ehitatud formaat ei ole perekonna õnneks ega arenguks vajalik. Vaataja ei leia peale räpaste eluasemete, kehva sõnakasutusega inimeste ja intriigi saatest midagi.
Rein11. oktoober 2014, 17:08
Siin pole venemaa rahasid ja juhtimist. Tehakse seda, mis on tulus.
to: Rein11. oktoober 2014, 17:17
Kellele on tulus laostada pereväärtusi, -moraali ja haritust?
kirikurott12. oktoober 2014, 10:10
rikkad lisavad elule vürtsi ,pidades armukesi.vaesemad käivad realitis
Ema11. oktoober 2014, 16:51
Aitäh Harri. Minu meelest on samasugune jälkus ka laste misside ja misterite valimine.
Maarit11. oktoober 2014, 16:45
Minu jaoks on suhteliselt ehmatav hoopis see, et üks vanemas eas soliidne härra kasutab laste puhul rääkimides sõna: VÄGISTAMA....vot see ütleb juba nii mõndagi inimese enda ebastabiilsuse kohta. PS. seda saadet ma heak ei kiida ja kes tahab kuulsaks saada, siis on ka teisi teid!
to Maarit11. oktoober 2014, 17:00
VÄGISTAMA - vastu tahtmist
Mida sina siis selle sõna all mõtlesid kohe ???
Maarit11. oktoober 2014, 17:03
Mida Sa mõtled lause all, kui ma ütlen Sulle, et: "Ta vägistas mind...??" .......halloo eksole
halloo11. oktoober 2014, 17:20
to halloo11. oktoober 2014, 17:29
Sa mine vägista ennast natukene!
hooma sisu12. oktoober 2014, 09:57
loe uuesti,vaimne vägistamine,mitte lihtsalt sõna vägistamine,need kaks eri asja
11. oktoober 2014, 17:39
Vägistama tähendabki vastu tahtmist. Saab vägistada nii füüsiliselt kui ka mentaalselt, ka astraalselt. Katsu natuke laiemalt mõelda. Kingo ütlemisel polnud häda midagi.
Harri Kingo13. oktoober 2014, 21:19
Maarit: ma olen hariduselt jurist ja tean juriidilise termini "vägistamine" tähendust väga täpselt - ma võiks sulle vägistamisest lausa loengu pidada. Seega, ole kindel, et ma ei valinud sõna juhuslikult ega emotsionaalselt. Ma valisin teadlikult sele juriidilise termin. Juristi haridus õpetab sõnu väga hoolega valima ja väga täpselt kasutama.
TT11. oktoober 2014, 16:42
100% nõus, saade labane igast otsast, otsitakse intriigi ja naeruvääristatakse inimesi. Saatetegijad on valinud peresid kes ongi kehvemas seisus ning ilmselt antakse osalemise eest tasu. Seda võiks nimetada kuritarvitamiseks, olen vaadanud ka mõnda selle hooaja saadet suure piinlikusega. Rohkem ei vaata.
Rein11. oktoober 2014, 16:36
Aga kus nüüd need Vooglaiud ja rõvenäod on, kes nädal tagasi Toompeal passisid. Nemad vaatavad nüüd televiisorit pereringis. Jubedad silmakirjalikud. Hea, et tappa said!
Votsiin 11. oktoober 2014, 16:38
Lagunevad pereväärtused saavad alguse, just sellistest sünnitistest. Elagu naistevahetus!
toho pele,Rein!11. oktoober 2014, 17:09
kuidas üks inimene suudab nii vihkav ja rumal olla!? ega te ilmaasjata vähemus ole
aga tappa hakkad alles sina saama, ära arva, et lähebki nii nagu sina tahad, mida sa ise oled külvanud selle vilju ka saad
Eve11. oktoober 2014, 16:29
Ka mina tänan Harri Kingot ausa ja täpse hinnangu eest!
Helen11. oktoober 2014, 16:15
Täiesti nõus. Ja ma tõesti ei saa aru, miks selliseid saateid on üldse vaja teha. Kahjuks ei ole meil enam midagi püha ning kuulsusejanus unustatakse tihtipeale kõik varemõpitu ja pühakspeetud ära. Teletegijad aga kasutavad selliseid inimesi mõnuga ära ja millegi eest ei vastutata!
aga11. oktoober 2014, 16:03
kuidas teil on üldse aega selliste ja nende teistsuguste nõmedate saadete vaatamiseks, millega tegelevad sellel ajal teie lapsed, kas nutikas või arvutis seal pakutavate nõmeduste vaatamisega
to aga11. oktoober 2014, 16:15
aga kuidas on sinul aega nende nõmedate saadete kohta kommentaare kirjutada, kus on teie lapsed? Ühesõnaga, ilmas elab ka sellises eas inimesi, kelle lapsed on suureks kasvanud, miks nad ei või siis vaadata kui aega ja tahtmist on.
liz11. oktoober 2014, 16:38
....üksikute jaoks on ka eraldi saadet vaja......vist!(IRW)
Lillade11. oktoober 2014, 15:55
seadus on veel hullem...
to lillade11. oktoober 2014, 19:57
saa üle juba, sa vaeseke enam muust ei mõtlegi?
mäletan11. oktoober 2014, 15:55
Sooviks Kingot jälle teleekraanil näha.
11. oktoober 2014, 19:25
Ära soovi, siis kirjutad, et on vana ja paks.
Kats11. oktoober 2014, 15:52
Meil satuvad sinna saatesse lihtsalt suhteliselt kummalised isendid. Vaadake Ameerika analoogi - tohutult huvitavad pered ja huvitavad probleemilahendused. Seal on pandud kokku ikka äärmuslikud vastandid, aga sellist vihkamist ja sopaloopimist ei ole.
need11. oktoober 2014, 16:14
ameerika omad on hoopiski püstihullud. ei taha seda jampsi uskuda, nii räige lavastusena tunduvad, nii äärmiselt vastandlikud poolearuga friigid seal. meie osalejad on lihtsalt kuulsusejanus tobukesed-jobukesed.
11. oktoober 2014, 19:27
Ei saa võrrelda Ameerikat ja Eestit rahvaarvult ega saadete rahastamise seisukohalt.
pühavaim11. oktoober 2014, 15:45
Mul on südamest hea meel, et praktiliselt kõik kommenteerijad on nõus hr. Kingo mõtteavaldusega.
Järelikult on veel lootust!
Alar11. oktoober 2014, 15:42
Paljud kapihomod ju üürgavad vähemuste vastu, nii nagu n-ö naistemehed, kes kunagi ühegi naisega koos ei suuda elada! Tuleb rääkida lihtsalt õigeid asju, siis ei suuda keegi arvata, et sa ka "selline" mees oled ja kaitsekilp ongi loodud!
villu11. oktoober 2014, 15:38
väga tubli , härra Kingo11. oktoober 2014, 15:35
just täpselt see tunne mida tundsin selle sarja kõige esimest saadet vaadates
väga tabav väljendus - mentaalne vägistamine
miski pole enam lastele kindel, miski pole enam püha, kõik hea on ära lörtsimiseks
ja see saade on teadlikult valitud läänepoolsete satanistide poolt normaalse rahva hävitamiseks nagu need muud ebanormaalsused
kunagi sai võimu-ja rahaahnuses sarviku teenistusse astutud ja nüüd ei saa kurjuse orjad enam pidama
naine x11. oktoober 2014, 15:22
Pole midagi lisada, ei vaata seda saadet, aga mõte juba sellest ajab öökima. Ise teeme oma laste arvelt pappi, raha, mis sõna otses mõttes lehkab.
ETV juhkonnale11. oktoober 2014, 15:18
Jah, pole midagi parata, tsensuur on vajalik ka Eesti Vabariigis! Mis? Sest kui üks ühiskond tahab eksisteerida jätkusuutlikult, ei tohiks meedias reklaamida rõvedusi, labasust, vägivalda, lasteahistamist jne. Antud juhul on ETV juhtkond andnud just ühiskonda demoraliseerivatele saadetele rohelise tee ja seda kõige vaadatamatel kellaaegadel!
Kuhu on eetrist kadunud meie kodumaised kontserdi-, teatriülekanded? Väärtfilmid? jne.jne. Külluses on ainet, mida eetris näidata, sest paljud ei saa endale lubada ei teatri-, kontserdi- ega kinokülastusi.
tsensor11. oktoober 2014, 15:27
Mõistust on vaja Eesti Vabariigis, mitte tsensuuri. Kuidas on ETV seotud TV3-ga? Sõimame kaotuse eest jalgpallis korvpalliliidu juhtkonda?
to:tsensor11. oktoober 2014, 17:29
Puutub küll, ja vägagi!
Annan siis märksõna, kui ise ei taipa: KOOSTÖÖ. mis on üks võimalikest meedetest.
Ja pealegi, meedia haldamine kuulub ka kellegi haldusalasse(eetriload, mis tegelikult peaksid olema seotud eetika-nõudega, jne). Võimalusi palju.
Aga kui juhtfiguurid eelistavad mugavalt vastutust ja aatelisust eirata ja vaid kõrget palka omada, siis tõesti... on pseudo-vabandus: pole minu asi.
mu11. oktoober 2014, 16:20
meelest etv nimetatud saatesse küll kuidagi ei puutu...
ETV=TV3=Kanal211. oktoober 2014, 17:45
No tase on sama. Mis seal vahet on?
11. oktoober 2014, 19:31
Sa pole ETV kanalite vaataja.
Ega13. oktoober 2014, 18:56
Ega=Ega13. oktoober 2014, 19:13
ikka ei ole küll sama tase,tahtsin ma öelda
mul tuli meelde11. oktoober 2014, 17:25
et kuskil ühekskümnendate algul tekkis kriminaalne skandaal Lätis misterite valimise ajal
oli see nüüd täpselt samanimeline tol ajal KultMinnis tööl või...
Kivikilbik11. oktoober 2014, 18:53
Naistevahetuse saade ei ole ETV programmis, vaid erakanalil.
11. oktoober 2014, 19:29
Arvan, et Sa ei vaatagi ETV-d ja ETV 2-te.
ak12. oktoober 2014, 10:15
vaata kõik pole arenenud nende väärtfilmide tasemele
Antoonio11. oktoober 2014, 14:47
Olge tänatud Harri Kingo. Väga hea ja õige artikkel.
Varro Vooglaiu Sihtasutus PEREKONNA JA TRADITSIOONI KAITSEKS peaks selliste saadete ja selliste moraalituste ja kõlvatuste vastu ka avalikult välja astuma. Sihtasutuse taga on ju allkirja andnute näol ju terve organisatsioon. Need Inimesed tuleb tarvilikul viisil kaasata aktsiooni. Perekonna ja eriti laste moraalse ja kõlbelise kasvatuse heaks tuleb midagi tegema hakata. TV saade kõlbelisuse ja kasvatusliku nõude suhtes saab reageerida PRESSINÕUKOGU. See on lausa nende kohustus. Pressinõukogu üldse ei analüüsi meie meedia kvaliteeti, vaid vastab mõnele kaebekirjale ja kogu lugu.
Aga Eesti Vabariigi esimene...... Vot see on eeskuju ja saavutus.
siil udus12. oktoober 2014, 10:18
enamus sihtasutusi on ju ikka nende juhtide jaoks,et oleks vägev tiitel
TV711. oktoober 2014, 14:42
11. oktoober 2014, 13:46
"...võiks aktiivsemalt avaldada sotsiaalset protesti – inimesed võiksid sõna võtta meedias või sotsiaalmeedias, näiteks Facebookis. Sellele tuleks piir panna!" ärgitab Kingo taolisi saateid boikottima."
*
Kogu sellisele labasustele, mis viimasel ajal on hoogu läinud, peakski rohkem sõna võtma.
Kuna aga tänapäeva noortele ei lähe enam korda vanemate inimeste arvamused, siis ruulibki nendepoolne "võta elult kõik mis võtta annab."
televaataja Tartust11. oktoober 2014, 13:46
Kes VASTUTAB selliste saadete eetrisse lubamise eest? Uskumatu, milleni oleme jõudnud! Lollus ja labasus lokkab ning seda seda jama paisatakse läbi eetri massidesse. Üks telesaade peaks olema HARIV, aga mitte propageerima harimatust ja lõtvu elukombeid! HÄBI saate tegijatele!
PIGEM13. oktoober 2014, 19:01
HÄBI!!!! SAATEST OSAVÕTJATELE,kes oma lapsed kaasa tirivad ja pärast meediat kiruvad!!
õige jutt11. oktoober 2014, 13:41
Ei vaata neid saateid, sest piisavalt nõmedat infot saab juba reklamidest. Nii teenitud rahanatuke ja "kuulsus" on teenitud nö vere hinnaga.
no11. oktoober 2014, 13:31
tõeliselt jälk saade! Kuidas sellist saadet 21.sajandil demokraatlikus riigis üldse lubatakse??? Ühelt poolt palkame koolides maksumaksja raha eest psühholooge ja siis ruineerime neid avalikus saates?? Täiesti arusaamatu riik!
see ongi12. oktoober 2014, 10:19
aga13. oktoober 2014, 19:27
ära vaata siis!!!!!
minu 11. oktoober 2014, 13:18
tänusõnad ,tõesti nõus
alati ,kui saadet näen ,mõtlen neile lastele
mul ükskõik, mida mõned rumalad täiskasvanud teles teevad
aga sellesse intriigi kaasatakse lapsed
kui emad -isad on nii rumalad,siis võiks keegi öelda sõna nende laste kaitseks
11. oktoober 2014, 13:16
11. oktoober 2014, 13:04
Oh, Harri, Harri, ei ole sina selle ütleja.
Esimene inimene, kes vastab ausalt, karmide sõnade ja julgelt11. oktoober 2014, 13:11
ja 100 % nõus.
Siiani paneb ka hämmastama see, miks üldse võetkase lapsi saatesse mängu, ega arvestatud sellega, et seal võib minna päris naiste vahetuseks ja seksiks ehk petmiseks kätte aga lapsed ju on need, kes kannatavad.
Saade oleks pidanud olema eetris peale 22 õhtul ja lastele keelatud vaatamine ja osalemine.
Vaatasin ainult ühe osa, kus toimus nii nimetatud petmine, ülejäänud vaatasin sisuliselt 5 minti ega rohkem viitsinud vahtida.
Ainult 1 osas oli üks naine normaalse hoiakuga ja suhtumisega, kõik ülejäänud tundusid pesuehtsad maakad olevat, olgugi, et mõned neist linnas elasid.
Eriti ei istunud see marineeritud tibi, kes oma pilkude püüetega esimesel päeval kohe peale surus enda moosimist.
See saade oleks pidanud olema siis vähemalt õige sisu ja reeglitega, mitte perekonna lõhestamisega seotud..
****11. oktoober 2014, 14:15
Te ei kujuta ettegi kui palju on linnas hullemaid inimesi kui maakad, seda nii naiste kui meeste osas. Maal töötades ma nii hulle mehi, rääkimata naistest ei näegi kui kesklinnas töötades. Maa naised ikka tunduvalt korralikumad, isegi naiste suitsetamine ei ole mõnes maakohas aktsepteeritav.
11. oktoober 2014, 19:33
"pesuehtne maakas"?! Sa ei tunnegi seda pesuehtsat maakat!
kuri talumees12. oktoober 2014, 10:21
miks sa solvad maainimesi,kuradi linnalind
kes või "mis"13. oktoober 2014, 22:24
on pesuehtne maakas?? Elan ka maal,aga ega ma sellepärast telesse roni
möödamineja11. oktoober 2014, 14:10
Tõepoolest,
aga ise ju ei ütelnud midagi.
Inimlik on inimlik.
Ega tea ka. Kas ikka ongi see Harri? Milline? Netivärk.
Aga kohe õigust mõistma!
Kes on patuta, visaku esimene kivi. !! Kes on patuta?
Variserid olete!
Tagasihoidmine ( mitte tagasihoidlikkus) ei ole voorus, vaid valsklus.
Olen Harri Kingoga 11. oktoober 2014, 13:00
100 % nòus . See absoluutselt amoraalne ja arulage TV saade tuleks lòpetada Eesti perekondade , s.h Eesti laste psùhhilise tervise nimel.
No13. oktoober 2014, 19:18
saadet ju ei oleks kui poleks kedagi,kes on nõus osalema??!!
mare11. oktoober 2014, 12:55
Hea, et keegi selle välja ütles! Olen alati seda meelt olnud ja selle vaikimise tõttu ka lastekaitsest mitte heal arvamusel. Vastik ja labane saade, mida ma vaatasin aastaid tagasi vaid ühe korra!
aga mida meie lastekaitsest11. oktoober 2014, 15:42
tahta kui sinna on end jätkuvalt sisse söönud nii mõnigi hansson
ja mõni krimpsus ja laste peale tige blond krõhva rikub rahumeeli võõrast abielu
arvamus11. oktoober 2014, 12:54
100% nõus selle jutuga. Ma ise ei suuda seda saadet vaadata 5 minutitki.
vkr11. oktoober 2014, 12:50
Harri Kingol on õigus. Minu arvates täiesti amoraalne saade, kuhu lapsigi kistakse. Lõpp labasusele!!!
just11. oktoober 2014, 12:47
täpselt11. oktoober 2014, 12:42
minu mõte, aitäh Kingo, need saated pole huvitavad
MM11. oktoober 2014, 12:32
lapsevanem11. oktoober 2014, 12:23
100% nõus. See ei ole tõesti tervemeelne meelelahutussaade.