Inimesed

Evelin Ilves: "Eks igaühel ole oma õppetunnid. Hea oleks vaid, kui nad oskaks neist õppida" (330)

LISA KOMMENTAAR

:)23. september 2014, 21:22
Ma arvan, et tangot saab tantsida ainult kahekesi. ;)
Ei tahaks siin oletada ega näpuga näidata sest ma ju ei tea aga vb Ilves pani ka kõrvalt. No mingi sekretär oli väga kena, võttis jalust nõrgaks jne. arusaadav, ikka juhtub. Aga kui te veel ei tea siis naised enamasti reageerivad üle iga sita asja pärast. No ja Evelin maksis kätte. Mõtles, et ta tahab ka natuke actionit saada. Milles probleem onju? Vb Ilves unustas Evelini ära veidi ja pikemat aega ei olnud romantiline, üldse ei kuuland ega pöörand tähelepanu talle. Siis võiski tekkida selline trots või lihtsalt nagu vajadus kellegi hoolimise ja armastuse järele. Igas suhtes on omad tõusud ja mõõnad, arusaamatused ja vahel ka petmised millest siis kas saadakse üle v ei saada. Olgu nad siis presidendipaar v mitte aga keegi pole ideaalne ja kõik teevad vigu. Mind lihtsalt täiega häirib praegu et kõik nii hullult Evelini materdavad kuigi tegelt ei teagi kõike ju. Meedia ei räägi ju kõike. Me tegelikult ei tea miks kõik nii juhtus, seega ei peaks kohe nii hukkamõistev olema.
Anastasia20
Tõde on..9. september 2014, 13:51
.Evelin ei pea midagi tegema ÕIGESTI,ta eit ohi teha MIDAGI VALESTI! Tema töökoht on EEsti Vabariiki esindada 25h päevas!
6. september 2014, 21:07
Evelin ära piuksu enam. Peaksid vastu muru hoidma
kõik6. september 2014, 20:03
see evkajama ajab südame pahaks,selline mõttetu vuhvel ei saa kunagi kaugemale arengus,oli-on ja jääb.
6. september 2014, 14:08
Lugege Eesti Ekspressi ja te saate aru, et selle lühikese Norra visiidi ajaks polnudki mõeldud presidendiproua kaasaminek, kes loobus ka kohe uue kleidi õmblemisest. Alles peale selle tuli meediasse kisakära tema suudlusest. Kuna ka Obama visiit oli väga kiire ning tuli ootamatult, siis selliste kiirete visiitide puhul polegi mõeldud prouade juuresolek. Ainult et madalalalaubalised ei
suuda sellest aru saada.
väga/6. september 2014, 01:28
tobujuss,..nagu poleks aru saada,et nende sõnakõlkusest kulisside taha pugedes loodab veel hüvesid maitsta.Suurustlemine veel pealegi,ega te ise puhtamad pole,kes mulle midagi ütlevad.Ilus oleks oma suu kinni hoida ja tõepoolest mitte midagi öelda!Eksivad enamused ja paljudele on see lubatudki,sest eksimine on INIMLIK.Tundub,et siin pole häbi ega AU raasugi.Ära enam räägi midagi.
6. september 2014, 01:50
mida sonid, tema pole ju rääkinud
6. september 2014, 07:10
Jah, ega rohkemat, kui pealkirja lugemine, üks keskmine sapiprits ei teegi, sest tal on vaja ruttu pritsima hakata.
väga6. september 2014, 10:18
lisan,et mitte keskmine vaid otsekohene.Ja peakiri tavaliselt ütleb kõik- see on lühikokkuvõte öeldust ja peamine.Nagu öeldakse pikk jutt.....
Kuid tahan siia juurde veel öelda,et asjatult püüab alati keegi tõtt ütleja paika panna selle üha ja sama sõnaga ,,sapipritsija".Paljud ütlemised on väga tõesed,olgugi täpsed ja karmid ja see pole meelepärane.
6. september 2014, 11:44
Selles see lugu ongi, et tihtipeale pole pealkir mingi artikli kokkuvõte vaid kontekstist väljarebitud lause, "sapipritsijate" provotseerimiseks. Nii naiivne ei maksa ka olla
1.507. september 2014, 10:32
Aga sina ju räägid temaeest iga jumala päev,hommikul alustad,öösel lõpetad.
7. september 2014, 13:27
Ega sa ise ka sugugi alla jää, sama "tööaeg" ju sul. Oled alati valvel, miski ei jää kahe silma vahele
Rulluisutaja6. september 2014, 00:07
Kõik kes kräpimustaga kokku puutuvad oleks kui sõnnikuga üle valatud, kõik disainerid, arstid, päästjad, viiuldajad, president jne
ei noh6. september 2014, 00:46
Ikkagi ESILEED katsuge ise nii kaugele jõuda :)))))
T.Mets5. september 2014, 22:42
Tubli, Evelin--nüüd pange sellele sarvilisele vanale pässile veel ka alimendid,
see oleks nagu kirss tordil.
ap5. september 2014, 22:38
meie sponts härma tallu lahe
6. september 2014, 07:13
Kus see Härma talu veel asub?
6. september 2014, 11:54
vist Härma müüri lähedal
tark tegu...5. september 2014, 22:29
... on jäädagi kulisside taha. pole vaja seda valefassaadi eestlastele serveerida. ja nii see ilvese presidentuur vaikselt hääbub... rahvas peab presidenti valima!!!
aga müüri tänaval5. september 2014, 21:12
on veel igasuguseid astusi, seal käib prantslasi inglise poissmehi
noh soopan ka vahest kui linna satub
mina5. september 2014, 19:17
ma räägin5. september 2014, 19:09
kui on selline sõnatu kokkulepe vabasuhe või vätever siis naisele jääb sellest väheks ta tahab sind avalikult hävitada
5. september 2014, 20:46
väga võimalik, et mingit kokkulepet polnudki (nagu sellistel puhkudel olema kipub), vaid üks inimene jäeti täiesti üksi. Üksi vaenuliku maailma vastu, sealjuues oma (kes oleks pidanud olema oma) oli vastasleeris.
5. september 2014, 21:08
vaenuliku maailma vastu ja mees kes talle turvalise elu kindlustas
5. september 2014, 21:18
mis mõttes turvalise? Rahalises mõttes või? No jaa, sina suudad vaid rahale mõelda, aga nii mees kui ka naine vajavad lojaalsust-lähedust-truudust-armastust jne ja otse loomulikult reaalseid kokkulepeid... mitte neid vaikivaid, kellegi teise peas, kuskil kaugel.
20.465. september 2014, 21:19
Toomas oli nüüd vaenulik maailm,alles kindlustas Evelinile kuldse puuri Ärmale,kõik,mis hing ihaldas.Maailm tiris ta sealt välja ja viis vägisi musjöö rinnale.Mis te jahute siin olematute väidete toel lausa rumalusi.Ikka alustades ja lõpetades päevast päeva-villand ei saa juba ükskord.Nagu mõned ullikesed Jämejalas.
ahah 21,195. september 2014, 21:30
no jah, mis me vaidleme, sina tahad kuldset puuri, mina näiteks mitte. Tahan ja hoian inimest, kes truudusele truudusega vastab ja armastusele armastusega...kõik muu ei ole siin ilmas üldse oluline ega saa ka teises ilmas olema. ei saa ju teise ilma kaasa võtta.
Kuldne puur on muidu nagu iga teinegi puur, vangikong on lihtsalt kenam.
Kui vanglat sihtida, siis muidugi, kullast puur on loomulikult parem.
5. september 2014, 22:19
no kui üks päev oled tõllas ja järgmine päev võllas, siis võib jah, Jämejalga sattuda: Sllepärast evelin kommentaare vehib et päästa mis päästa veel annab.
ahah6. september 2014, 13:36
Kui vangikong kenam on ,miks sa koos eveliniga siis sinnapoole ei astu,põhjust nagu jokkimisega väljateenitud kuhjaga.Eks kunagi võivad ka õigluse ajad saabuda.Kui palju aega Kallasel vargustest ja vaata,et polegi veel pääsenud.Ja miks see teine ilm niiväga sind igas kommis kotib,oled hirmul põrgutule karmi karistuse ees või?Oma kaksikmoraali ja klaköörlusega oled tõesti selle ära teeninud.Ega ülekohus kotis seisa,laula aga oodi kurjategijatele edasi.
13,366. september 2014, 14:11
ütlesin, et puur (loe:vangla) on puur, lihtsalt kullast puur on parem.
Kes puuris elada ei taha, neid ei huvita ka kullast puur.
Kes aga vanglat (loe: puuri) sihivad, siis on vastuvaidlematult see kullast parem.
No seda tahtsingi juba ennist öelda, ilmselt siis sõnastus ebaõnnestunud, kui minust valesti aru said.
Seepärast polegi meil mõtet vaielda, sinu jaoks oleks kullast puur ahvatlev ja kättesaamatu, minu jaoks vangla.
Ma ei suudaks päevagi Evelini nahas vastu pidada, see oleks minu jaoks ahistav.
Kui juhtuks, et minu mees osutuks ühtäkki presidendiks, siis ma lihtsalt emigreeruks kuhugi. No, kui kohe mitte, siis see hetk kohe kindlasti, kui mees otsustaks kõrvalhüppeid sooritada ja mind ignoreerida. No ei jääks mina üksi mehe lippu kõrgel hoidma. Kui juba tema ei jaksa, siis mina väike naisterahvas (ja veel üksi) kohe kindlasti mitte.
14.116. september 2014, 16:49
Sellegipärast pole ärmajokke Sinul väike naine kaitsta ülima järjekindlusega,igaüks vastutab ise oma tegude eest,nii sina kui mina.Kuldne puur ei ole minu unistus kunagi olnud,seda ära paku mulle vägisi ka mitte,aga millise järjekindlusega seda tagaaeti ja nüüd maailm süüdi selle tuhmumises.Siis kirjutagi,kes või mis süüdi on,kui täpselt tead muidugi.Ja see,et mehest president sai,polnud paha,siit algas ju tähelend jaülbus.Kas peab meeldetuletama,kuidas Ärmal rahaasjad käisid(firma pankrot),talus turismiedendus teenijaskonnaga,kus president ööbimise eest Evelinile maksab.Tõeline tsirkus ju,on siin mida või keda õigustada.Kas Vicent oli väljapääs mehe kõrvalhüpetele,minuteada on selleks lahutus,mitte enda eksponeerimine musjöö rinnal avalikus kohas.Miks sa üritad teda nii rumalana näidaja teisi rumalaks teha,igalühel on oma pea otsas,pole mõtet epistleid pidada,mis vett ei pea.Rumaluste rääkimine ja maailma süüdistamine teebki kurjaks.
16,498. september 2014, 22:17
enne kõrvalhüppeid võib ka lahutust nõuda, pole vaja teise inimese tunnetel tampida ja hinge s.ttuda ning teist musjoo (nagu ütlesid) rinnale ajada, piisab inimlkiust rääkimisest või läbirääkimisest.
Veider on see, et sina, kes sa kuldsest puurist huvitatud pole, seda teisele ette heidad. See on ikka tõsiselt veider, et ise ei taha, aga teise puhul hea öelda, et mis tal viga on. See sama viga on, mis sinulgi, inimene ei taha puuri, nagu ka iga lind ja loom.
See ongi paljude meeste puhul väga tüüpiline, et pakuvad naistele kõike seda, mida ise ei taha, pärast hämmingus...naine ei tahtnudki seda, mida ma endalegi ei taha, mis tal viga on...kõik ju kandikul toodud, mis sest, et ise ka ei taha ja põgened tulisjalu. Naine ju hirmsasti PEAB tahtma kõike seda, mida mees ei tahaks püssi ähvarduselgi mitte.
Kõik see on küüniline-häbematu-ebaõiglane ja empaatiavõimetu.
Sa oled lihtsalt ebaõiglane, sest oled kõigest mees.
5. september 2014, 18:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
5. september 2014, 20:46
Millest sa räägid, mida või kus ta halanud on?
juku5. september 2014, 16:59
Ärge meie presidendiprouat üldse taga rääkige.Vaadake kõigepealt iseennast.Ma arvan et 95% olete hullemad.
Juku pai!5. september 2014, 18:06
hullemad või mitte,aga me pole ka presidendiprouad,aga see üks suutis ikka margi täis teha küll,nüüd võiks õppust võtta ja suu kinni hoida,mida rohkem targutab seda hullemaks läheb!
pai kullake5. september 2014, 18:26
nii hoogu nüüd ka minna ei maksa:)
Ta ütles seda palju varem, praegu on ta täitsa rahulikult vait.
Seda oleks võinud ikka tähele panna küll, kui huvi-viha jätkuvalt nii suur ning hing vahutab ja valutab:)
5. september 2014, 20:36
ja jah, kui teine, siis margi täis, kui ise, siis pisut hullusin,irw
5. september 2014, 20:48
18:05 pai5. september 2014, 20:51
Sama sullegi, mida rohkem targutad,seda rohkem omadega rappa lähed, ehk teisisõnu, enne tutvu teemaga, mida kommenteerid.
juku5. september 2014, 16:59
Ärge meie presidendiprouat üldse taga rääkige.Vaadake kõigepealt iseennast.Ma arvan et 95% olete hullemad.
Pole hullu!5. september 2014, 16:25
Õppelaen tuleb tagasi maksta!
20 miljonit-Well Come to Estonia
Ärma jokk
Uhked kleidid ja ehted
Maksumaksja poolt kinni makstud lõbureisid!
Pole ju hullu miskit!
Nii 40-50 miljonit taga taskust võtta!
kelle õppetunnid???5. september 2014, 16:06
Kuidas endaga -õppetunde nagu oleks aga õppimist nendest ei näe kusagilt.Jälle uus targutus teemal,mis endale võõras.Ikka vanas vaimus edasi TEIE;MEIE;NAD aga mina pole kohustatud millekski.Kui silmas pidada Komeedi õppetundi,siis see oli teadlik õpe,millele eelnes tantra praktika.Kummalised õppetunnid,millest minul küll midagi õppida pole.
5. september 2014, 20:38
õige, tressis naised ikka õgivad ja mehed joovad - see on õige suhtumine mitt nii nagi tema arvab ja targutab
khm5. september 2014, 15:57
nüüd võiks oma mulgukese küll pikemaks ajaks kinni panna, vähemalt avalikkuse ees. Ise pole mutt selle 2 preskaks oleku ajal muffigi õppinud. Ainult rohkem laiama. Nüüd kerisid shita kokku (olgu või Tomkale kättemaksuks), ja kaevu maasse. Rahvas ei pea sinu "haisvat musta pesu" nuusutama. Viisakas ja haritud inimene peseb seda koduseinte vahel mitte keset krdi tänavat. Arueisaavõi?
5. september 2014, 16:41
Ja miks sina, "viisakas ja haritud" inimene teiste mustas pesus mõnuga sobrad? Evelin Ilves ei pese oma musta pesu ju "keset krdi tänavat", ta ei pese kohe üldse, selle tema "musta pesu" on ju mustapesukastist välja tirinud ja peseb mõnuga meie "haritud ja viisakas" netikommentaator.
5. september 2014, 17:40
5. september 2014, 20:40
Nii hästi õeldud, et päris paljudel konnasilm hakkas valutama:DDDD
haista5. september 2014, 20:57
turumutt5. september 2014, 20:43
Tohoh, peseb musta pesu käset tänava!!!????? Millise tänava? Kas rahvast tuli palju kokku ja millest räägiti? Sina ju kindlasti pani kõik kirja ja saad siin avaldada üksikasju. Ootan huviga.
oota aga!5. september 2014, 21:12
su piiritu hingevalu on nii laialivalguv ja mitte midagi ütlev, et konkreetset küsimust on siit küll raske tabada:)
Võta end kokku, väikseke!
5. september 2014, 21:47
:)5. september 2014, 22:00
no vähemasti arusaadav:)
oota aga! / 21:12,5. september 2014, 23:43
Mis see minu hingevaslu (kui ta üldse on olemas) puutub asjasse, ma küsin, kus kohas pesti musta pesu?
6. september 2014, 07:22
Kuule, 21:12, sinu enda tühi sõnademulin, kuidas sellega on?
07,226. september 2014, 14:14
21,126. september 2014, 14:22
Sulle ei saa lihtsalt vastata, sest metmorfoosist sa ilmselgelt aru ei saa.
16,41 kommentaar oli vägagi arusaadav.
Kui sina sellest aru ei saanud, siis oled sa loll või manipuleeriv ja/või on hing haige.
Kuna hingehaigus ei välista kahte eelmist, siis pakkusingi julgelt, lisaks paistis ka täiest tõest viisakam olevat:)
23.436. september 2014, 16:58
Sinu vannitoas,sest sa ise seda teha ei oska või pole arvutijuurest aega tegema minna ja kus haises juba,niikaua pesemata.
10. september 2014, 12:15
nu jah, mõni vannituba nimetab tänavaks
Vanaema5. september 2014, 15:51
Kena sõnum. Mina küll oma taadut maha enne surma ei jäta ja eeldavasti tema mind. Kas Eesti naistel pole enam elementaarset au ega uhkust et iga ettejuhtuvaga musitama läevad ?
5. september 2014, 17:43
ei olnud iga ettejuhtuv, väga ilus ja karismaatiline meeskodanik:)
Ja egas saagi maha jätta kedagi, kes sinu juba maha jätnud on. Ainult paber jäänudki veel.
17.435. september 2014, 19:53
Sina konnaõgija karismaatilisust nüüd kindlasti tead,oled temaga ka lähisuhetes või.Vanainimesi ära tule solvama tolvan,mõistus on sind mahajätnud,ei tea ise ka millest räägid.Sul pole paberitki,et elanike registris oled.Mingi habetunud musjööööö,must kui öö.
19,535. september 2014, 20:41
sina kullake ei tunneks karismaatilisust isegi lähisuhtes ära, rääkimata visuaalsese vaatluse tulemusena.
Egas ma sind väga hukka mõistagi, sest kuidas saakski karismaatiline inimene sinuga suhtes olla? Olgu selleks suhteks või verbaalne suhe, silmside või pilt ajakirjast. No ei saa ju?
19:53 vanaemale5. september 2014, 21:03
Nonoh, kuidas nüüd nii õrnahingelisest mammakesest, kes hellasti oma taadukest kiidab, nüüd järsku selline robustne "mutike" sai, kes selliseid sõnu siin pillub?On vast kahepalgeline vanaemake.
Maardu seen5. september 2014, 23:45
Kellest juut, mis mammake, mis taaduke?
5. september 2014, 23:46
6. september 2014, 13:43
Visuaalsel vaatlusel oled sina küll päris mats,ise ka aru saad ,mis möla ajad?
21.03armetu kahepalgelisus 6. september 2014, 13:54
On teisi inimesi ka,kes su lollustepeale sõna võtavad,see verbaalne ajulagedus,lihtsalt ila iga kommi järel,näitab ikka äärmist matslust.Ma tõesti tahaks teada missuguse rahaeest sind on palgatud lolli mängima ja Evelinile häbi tegema.Kasongi Evelin ise nii madalale langenud,mina tema asemel oleks sinu mölast väga solvunud.Täiesti arulage ja mittemidagi ütlev saast kokku kritseldatud,ja absoluutselt iga rea järel.
segaduses oled13:546. september 2014, 17:51
nüüd sa ei saagi aru, kes kirjutab, sest vastajaid on palju, et teaksid, ära kõike ühe arvele pane.Kui sa nüüd loeksid seda kommentaari, millest kõik alguse sai, siis sa ehk saad aru,et "täiesti arulagedale saastale" on samaga vastatud, ei enamat. Tasuta muide, ei kuluta "maksumaksja" raha, ole rahulik.
Eesti naistel?5. september 2014, 19:41
Kas sina polegi Eesti naine, et nii lagedat ja üldist juttu räägid?
supikeetja5. september 2014, 15:22
Ise Evelin selle supi keetis, ise tuleb tal ka see ära helpida. Ei puutu see otseselt presidenti, parem ongi sellest mitte välja teha.
Mis mõttes ei puuduta presidenti. 5. september 2014, 15:45
Tead seda juttu pajast ja katlast? Meie IsaIlves on väga vagusi, kahtlaselt vagusi, las rahvas tümitab Evelini, peaasi, et tema patud välja ei tule!
5. september 2014, 15:14
Te sellele ei ole mõelnud, et abielu Toomas H. Ilvesega on ehk Evelinile ka õppetund? Et kõik ei olegi nii roosamanna, vaid see väliseestlane (pigem küll rohkem ameeriklane) on jupphaaval Evelini kodumaad maha müünud.
Ja mis mees see on, kes laseb oma abikaasat niimoodi ajakirjanduses avalikult mõnitada? Presidendina pole ta mulle kunagi sümpaatne olnud, aga ega pole vist ka mehena parimate iseloomuomadustega. Vastasel juhul oleks praeguseks ehk juba sekkunud. On see eesti mees mis ta on, aga nii ka ilus pole.
Evelinile aga jaksu üle olla sellest jahvatamisest.
Jüri6. september 2014, 17:53
Huvitav,mida THI peaks proua kaitseks tegema? Ta ei saa ju ütelda,et seda jama polnudki.
5. september 2014, 15:14
Te sellele ei ole mõelnud, et abielu Toomas H. Ilvesega on ehk Evelinile ka õppetund? Et kõik ei olegi nii roosamanna, vaid see väliseestlane (pigem küll rohkem ameeriklane) on jupphaaval Evelini kodumaad maha müünud.
Ja mis mees see on, kes laseb oma abikaasat niimoodi ajakirjanduses avalikult mõnitada? Presidendina pole ta mulle kunagi sümpaatne olnud, aga ega pole vist ka mehena parimate iseloomuomadustega. Vastasel juhul oleks praeguseks ehk juba sekkunud. On see eesti mees mis ta on, aga nii ka ilus pole.
Evelinile aga jaksu üle olla sellest jahvatamisest.
Britt5. september 2014, 22:57
Ja Evelin oli kindlasti hea tubli naine? :) aitab juba !!! Avalik vabandus oleks Abiks kommentaaride lõpetamisele. Seda ei pea president tegema. Evelin peab vabandama!!!
5. september 2014, 23:49
Selleks, et isiklikust vastutusest vabaneda, otsime me sageli neid, kelle kaela kogu vastutus panna. Sageli osutuvad nendeks inimesed, kes paistavad millegi ebamugavaga silma. Kui süüdlane on leitud võiksid kõik justkui kergemini hingata.
6. september 2014, 12:01
"Kedagi patuoinaks teha“ – see on vana tuntud kõnekäänd. Mõeldud on siin selle otsimist, kelle kaela saaks kõik veeretada, mis teistele on ebameeldiv. See isik mõistetakse süüdi sündmustes ja kuritegudes, mis enamasti on palju raskemini seletatad.
Harva juhtub seda otse: enamasti lükatakse patuoinas kõrvale salaja, teda süüdistatakse asjades, mille peale ta ei tulegi, kuni ta aimamatult seisab silmitsi ühiskonna vaenulikkusega. See, kes patuoinaks kuulutatakse ei ole tingimata süütu, kuid lisaks oma süüle, omistatakse talle ka kõigi ümbritsevate süü.
Kui patuoinast ei leita, siis peab nn. ”poliitilise vastutuse” võtma endale mõni minister või ametnik, kelle haldusalasse toimunu kuulub.
Patuoina idee on ürgvana – ilmselt veelgi vanem kui allikas, mis sellest tunnistab. Vanas Testamendis ei ole juttu küll patuoinast, küll aga sikust, kelle peale pannakse rahva patud ja kes seejärel kõrbe saadetakse. Selle kohta on öeldud nii: Ja kui ta on lõpetanud pühamu ja kogudusetelgi ja altari lepitamise, siis ta toogu esile elus sikk ja Aaron pangu oma mõlemad käed elusa siku pea peale ja tunnistagu tema peal üles kõik Iisraeli laste süüteod ja kõik nende üleastumised kõigis nende pattudes ja pangu need siku pea peale ning saatku see ühe kõlvulise mehe käe kõrval kõrbesse: sikk kannab enesega kõik nende patud tühjale maale; sikk lastagu
kõrbes lahti!
...IKKAGI...5. september 2014, 14:14
...ikkagi leian,et tehtud tegu pole mitte "abielurikkumise" nähtus võimisiganes eesti rahva pilastamine...(kuigi ma seda heaks ei poolda,aga vaadakem laiemalt!)...PIGEM on visanud üle emailvesel see šlikerdamine,mida psioon isailves ameerika heaks teeb,müües maha emailvese kodumaad!....ärgake ometi ,inimesed!...meie president pole isegi riigikeeleeksamit teinud!!!ta räägib eesti keeles võimalikult vähe ju!...kas te olete pimedad?!?
5. september 2014, 14:26
suudlus kohe on abielurikkumine. Kuidas siis nimetada vahekorda, kas mõrvaks või
5. september 2014, 14:28
Sul samuti oleks vaja läbida riigikeeleeksami, ja kui kukkud läbi- kodakonsus ära
mis asja?5. september 2014, 14:28
No ärka üles, su unenägu kisub jamaks kätte :D
Pigem ma ütleks , et "emailvesel" sai kõrini sellest,et on "isailvese" jaoks üks ilus asi. Tahab, võtab kaasa, ei taha ei võta, kui tuleb meelde, siis võtab kaasa aga kui ei tule, siis pole vajagi.
Iga naine tahab olla ihaldatav, kõik mehed ei peagi teda ihaldama, piisab sellest kellega on otsustanud koos elada, kuid kui ühel päeval tuleb naisest iseenesest mõistetav, kes on alati olemas, siis njaaaaa.
No ma saan väga hästi aru, et olgu see kasvõi 1 hetk, kuid see oli ilmselt hea hetk kui keegi tahtis suudelda just teda.
Lehed miskipärast küll kirjutavad, et Evelin suudles ja Evelin murdis, heh...arvan, et ehk oli teistpidi aga teise nõusolekul :D
hobi5. september 2014, 13:45
Lugesin ,et Evelin on hobiaednik ja Ärmal kasvatab suvel köögivilju ise,teeb lihatoite mehele ja lapsele,ise sööb kala. Ei saa aru ,miks siis on palgatud kokad ?
5. september 2014, 14:01
Isegi kokad ei lase sul rahulikult magada, või oled pahane hoopis sellepärast, et TEMA midagi kasvatab. Paha lugu küll, kuidas ta võib, korralikud inimesed ei kasvata midagi, korralikud inimesed nutavad, et on näljas.
Sina maga vahepeal14.01,ajurakud ei tööta enam5. september 2014, 16:16
See on ju puhas vale ja ülistus iseendale,ei usu poolt ka selle inimese suust.Teenijad ees ja teenijad taga,Bali saarel käis kasvatamas või käis Ameerikas kartuleid üles võtmas.Kambožasse pani ka midagi maha ,laiaprofiiliga aednik meil.
5. september 2014, 16:52
Kas sina käid Ärmal tema juurviljapeenraid kontrollimas? Pooltel neist peaks siiski ju juurvili kasvama, sest ütled, et poolt juttu sa usud.
5. september 2014, 21:07
Kas loll olla on väga valus?
5. september 2014, 21:09
kas oled ka ühe võõrsõna selgeks õppinud ja nüüd kasutad seda usinasti?
heasoovlik5. september 2014, 13:05
Olgu Ärmal koduperenaine, see roll sobib talle paremini.
5. september 2014, 13:17
5. september 2014, 13:18
KKK on iga naise unistus ja mehe soov
heh5. september 2014, 13:00
vaat see on elu, aga teie minestasite mingisuguse suudluse tõttu: http://www.ohtuleht.ee/593811/koik-raamatus-kirjapandu-on-tode-
Kirjutatud on....5. september 2014, 12:42
... hea, kui NAD sellest õpiksid....
Suhtumine on paigas.
Eit5. september 2014, 12:29
Evelinil on stressi suhtes õiged tähelepanekud. Mina eaka inimesena täiendan: kõige parem stressi rohi on särtsakas seks. Kui kodus seda võtta pole, tuleb mujalt hankida.
Terviseks!
5. september 2014, 16:19
Orgasmimees hakkas tööle,juba tuleb,muidugi tuleb,ikka tuleb.
lordide koda 29. november 2014, 23:02
jumal küll eit, kui vana sa oled viissada aastat. kas sa midagi uuema aja asjadest ei tea midagi.presidendi proua oma suures näljas oleks võinud vibraatorit kasutada. rõõmu kui palju ja nimi puhas.
Uuunu5. september 2014, 12:28
Ega see muidugi kerge pole aga sellises seisuses inimene peaks ometi valmis olema, et iga su sammu jälgitakse 24-7. Jaoh seda kahjurõõmu,kui juhtud millegi ülearusega hakkama saama. Minu arusaamine on selline,et ega sellele olukorrale mingisugust normaalset lahendust ei olegi. Aeg parandab kõik haavad.
Rob5. september 2014, 11:29
5. september 2014, 15:44
No miks sa, Rob, siis oled vastik inimene? Ära ole.
5. september 2014, 16:37
see käis sinu kohta,jobukakk
5. september 2014, 16:55
Oi, ma sain aru, et sa endast rääkisid. Aga sa, tuleb välja, oled ikkagi vastik inimene, kuna sõimad võõrast inimest jobukakuks.
16.555. september 2014, 21:09
sa ei saa millestki aru nagu, jutt nagu meie esitolal
21:09 Rääkiv papagoi Robby5. september 2014, 23:57
Rob - vastik imimene. Kõik on ju selge.
5. september 2014, 22:58
mitte lihtsalt vastik, jälk lausa. jälk evelin
Mis nüüd juhtus?5. september 2014, 11:29
huvitav, et tänaval pildistatud fotol lapse nägu kinni mäkerdatud, siin täitsa ilusti naha
5. september 2014, 11:15
Sitsi! ütlevad töötud ja vooruslikud "maksumaksjad" ning loevad ahnelt igat rida Evelin Ilvesest.
to vastus5. september 2014, 15:40
Te tööd, siis sul pole aega teiste igat sammu jälgida. Mine tee omale kasvõi kapsaaed, on käed mullas ja meel maandatud.
Ega Evelin sinu eest mõtlema ei hakka kuidas sa oma elus ilma vihata saaksid kasvada.
vastus sulle5. september 2014, 17:08
Sulle pole aju vaja, sest sulle on nagu Evelinilegi suure M-iga välismaa meest :D vaja :D
17:085. september 2014, 20:49
kas ma olen süüdi, kui sul üldse ei ole mitte kedagi
6. september 2014, 01:00
Palju evelin pappi paiskab et igat lauset kommenteerid. Vorstiraha antakse või läheb täna õhtu jälle kartulikoorte peal? Kardulad sööb Evelin.
6. september 2014, 07:39
Aga sinu selgeltnägemise võime on kehvake, sest mina ei kommenteeri iga lauset, siin on veel mitme inimese kommentaarid, kes järelikult mõtlevad samuti.Mis aga "papipritsimisse" puutub, siis seda on palju, ei saa öelda, sa sureksid kadedusest ju.
7.396. september 2014, 17:08
..siis iga sõna,sest see on su haiguse väljendusviis-ma pean ilkuma.
imelik6. september 2014, 20:18
et minu sisu ei vastanud ja kommentaar kustutati. väga kahepalgeline!!! loomulikult võib ülevaltpoolt lihtinimesi mõnitada!
ivo5. september 2014, 10:58
"Aitäh" Evelin!5. september 2014, 10:34
Andsid suhtes olevatele inimestele petmise õigustamiseks hoogu juurde. See oli sõnum alatutele petjatele "tüdined ja stress- leia noorem!" Ma pole ainus, kes on selliselt haiget saanud, aga kõige rohkem kannatavad lapsed!
5. september 2014, 11:34
lõpuks ometi on leitud süüdlane, nüüd oma kaasa ja vahepeal ka ennast süüdistada ei pea,irw
5. september 2014, 11:48
"Ma pole ainus, kes on selliselt haiget saanud," Kas see gigolo on abielus?????
ah lõpetage juba5. september 2014, 10:29
No olin täiesti kindel kui kommentare lugema hakkasin, et üks korralik mökitamine läheb jälle lahti. Kari vooruseverstaposte kommmenteerib, kõik loomulikult, ilusad ja targad.
Ükkõik kuidas, aga riigilipp ja vapp ja ka presidendipaar , peaks olema teemad mida kommenteerides võiks siiski viisakaks jääda.
Kui ei suuda, siis räägib see harimatusest ( haritus ja haridus on kaks eri mõistet)
tõesti või?5. september 2014, 10:36
Neid "viisakaid" abieluinimesi on kõik ööklubid täis!
10,365. september 2014, 12:49
Egas seal "viisakatest" abielumeestestki puudust ole:)
aga olemegi targa,voorusevöödega ,ilusaks pole meid isegi 5. september 2014, 11:30
juua vaja ,sest kes jaksab liitrite viisi märjukest ikka kõrist alla lasta .
Meie teame kõike ,oskame kõike .
AGA miskipärast ma arvan,et see meedias te'htud väga noor,väga ilus .vä
ga mitmekülgne aadlik oli elus liiga sinisilmne ja liiga õrna närvikavaga.'
hahaha5. september 2014, 16:03
aadlik??? hahahahahaaaaaaaaaaaaa
5. september 2014, 11:54
Nagu näed, inimesed miinustega ise kinnitavad, et nad ei ole vooruslikud midagi, lihtsalt õelad ja oma elus pettunud inimesed, 3 343 pole nalja number, aga nii palju lahutusi tuleb kokku aastas. Kusjuures need on ainult ametlikud abielud, mitte kooselud. Kui liidaks lisaks ka neid, oma 6000 aastas on täitsa keskmine arv.
— -le5. september 2014, 13:02
Väidate, et teie olete õnnelikud, teiste sõimamisega lihtsalt lahutate meelt?
ah lõpetage juba5. september 2014, 14:18
Teistele on ju hea moraali lugeda, kui ise on nii pisikene nupp, et keegi ei tea ega tunne. Sönas võib siis suur olla tegudes aga vastupidi.
Siin käib ju ka jutt, et ikkagi abielunaine jne. no ja mis siis. Kas suhe mis on paberile pandud on suhtena parem, õilsam, tugevam, kui näiteks vabaabielu mis on kestnud 25 aastat. Kas paber teeb teise petmise suuremaks? Või on tegu siiski lihtsalt sellega, et partner pole truu, või partner on teise unarusse jätnud ja tegeleb ainult oma eluga, oma hobidega, tööga jne. Kui teisest tuleb iseenesest mõistetav, selline kes on lihtsalt võtta kui tarvis peaks olema aga muidu on ükskõik. Siis pole vahet, et oled sa abielus või mitte, tunne on ikka sama mõttetu.
ah ja oh pidevalt matkal5. september 2014, 16:57
Klakööride viisakus on siin kõigile teada,nemad võivad.Hariduse ja harituseta rumaluste takkakiitjad ja arvustajad.Teemast polegi vaja rääkida,lihtsalt õiendamine õiendamise pärast,ei saa ju võlgu jääda.
5. september 2014, 20:51
to 21.516. september 2014, 01:17
EI kommentaari...tase
Jaak5. september 2014, 10:18
Proua Ilves ,kas juba ei aita Teie targutamisest
5. september 2014, 11:55
5. september 2014, 15:50
Oot, millistest targutamistest?
5. september 2014, 22:25
no kas Evelin ilves pole mölakas? Ei imesta, et THI hakkas kellegi teisega plaani pidama.
raivo5. september 2014, 10:12
tal peaks hoidjatädi kogu aeg kaasas olema,kes vaataks mida ta teeb ja mida ta ütleb.siis ei astuks ühest ämbrist teise.
MH5. september 2014, 09:52
Väga kuldsed sõnad ja soovitan teistelgi mõelda oma tegudele,mitte ainult haipida teisi.Kas teid juba ära pole tüüdanud,kas surmani ilgute inimese kalla.
näed ju, et ei ole5. september 2014, 11:57
Väga vale nõuanne, iga naine teab, et stressi puhul peab õgima, õgima ja veel kord õgima, ja seda kinitab ka skoor
õudne!5. september 2014, 09:45
Mis eeskuju ja hämamine, et kõike võib teha ja hiljem välja vabandada! Kas keegi siin Eestis ei taha enam vastutada!!!???
5. september 2014, 12:00
Jumal andestab, inimesed aga mitte. Õnneks inimestel ei ole hukkamõistmise õigust teispoolsuses.
5. september 2014, 20:12
Kas sa oled juba seal,õigused läinud,nüüd vöiks vait olla.
Või vait?5. september 2014, 20:54
Käsuta oma lapsi ja eukaaslast, ta ju sul tossuke ja tuhvlialune
20.546. september 2014, 14:05
Ja sina evka suuvooder ja peepühkija,kuhu sa sellega jõudnud oled???
katt5. september 2014, 09:33
Kõigepealt ,Evelin ei ole "presitendiproua" vaid " presitendi proua " (kui veel....)
ning ka " leedisid" ei ole eestimaal ,vaid on lihtne inimene kõigi oma iseloomujoontega.
Muidugi on lihtne öelda ,et " minu õppetunnid " ,kui oled juba "ämbris",kuigi see
arusaamine oleks pidanud ikka väga ammu "emapiimaga " antama.
5. september 2014, 09:42
Aga ta ütles seda enne , mitte siis kui oli "ämbris", lihtsalt seda lauset on ju nüüd "õige aeg" esitleda.
5. september 2014, 12:02
tema ei ole ei presitendiproua ega presitendi proua, presidendi veel kuidagi
evelin pole5. september 2014, 21:16
emapiima saanud, sellepärast nüüd targutab
6. september 2014, 00:00
sinu ema piim eriti pole aidanud
00000006. september 2014, 14:10
Kui vastik,sina haised Ärma peldiku kasimise järele,ega muuks ei kõlba ka.
Mees5. september 2014, 08:43
Esileedi või tagaleedi - mis pagana vahet selles on!!?? Eelkõige on ta inimene ja naine , kes vajab oma ellu ka peale neetud rutiini , mis tema positsiooniga kaasas käib, midagi muud. Näiteks hellust , tähelepanu ( mitte rahvakarja oma) , armastust ( kas või hetkelist ) jne.jne.....
õudne5. september 2014, 10:19
Kulla mees, liigagi paljud siin lahendavad oma "probleeme" klubides jms. see on saanud Eestis moeasjaks "kui ei peta, oled luuser!" Abielu mured lahendatakse koos, mitte teise seksika kaaslasega! Ärge abielluge siis, vaid olgegi vabad ja nautige "selliseid väärtusi". Ma ei taha, et Eestis on poolehoid pereväärtuste jalge alla tampimisel. Ma tahan, et truudus ja austus leiaks siin jälle oma au ja õige koha!
10,195. september 2014, 18:00
eks ikka peaks lahendama koos, aga selleks peab ka teine pool olema nõus koos lahendama. Kui pole nõus lahendama, siis tuleb ainuisikuliselt lahendada, nii hästi või halvasti, kui keegi oskab.
:-)5. september 2014, 11:09
Kannatagu see presidendiproua staatus ära, siis otsigu hellust ükskõik millise murjami käest!
5. september 2014, 17:37
Just,aga ei suuda,targutan teiste kallal,kuis jõuan.
5. september 2014, 20:16
Vicenti hellust ülekõige,kõiksugu haigusi ka ,gigolod kannavad neid endaga kõigile suure armastusega.
Tegelikult...5. september 2014, 08:34
45+ on veel väga noor inimene ja - 6ppida on inimesel terve elu. Ikka saad elult aeg-ajalt jälle m6ne 6ppetunni, ole siis 25, 45 v6i 65. Ole siis tark v6i mitte ja ole üksk6ik missuguses eas, elus tuleb ette k6ikv6imalikke katsumusi ja ootamatusi NIIKUINII. M6elge sellele. Ei hakka ise kedagi hukka m6istma, kui ei tunne isiklikult ega tea tagamaid...
Maksa kinni oma õppetunnid ise!5. september 2014, 08:24
Mitte Ärma joki kaudu - rahva taskust!
ott5. september 2014, 09:00
jätke see ÄRMA kaagutamine.suuri summasid kulutavad eelmised presidendipered.ÄRMA on tavaline maakodu.selliseid on EESTIS tuhandeid.tuhandeid on losside omanikud.kadetatel ilkujatel ilus,haritud naine hambus,kelle peale oma sapp välja lasta.
õudne5. september 2014, 10:02
keegi on ennast lolliks kõblanud, "tavaline maakodu", irw
5. september 2014, 12:06
Oot oot, õudne, kuidas lõppes see lugu Rüütli maatükkiga, sai ta kingituseks või mitte. Tal ju suvemaja Saaremaal, maja Nõmmel, korter Kadriorus ja Tartus. Kas ahnusest lõhki ei lehe?
— -le5. september 2014, 13:03
Kas siis tõesti ei saanud?
5. september 2014, 17:41
ott käis kõblamas jah,teised kõplavad.
tegelikult5. september 2014, 07:41
kõik me teeme vigu ja sellest tuleb osata õppida -see on puhas demagoogia
evelin võiks lihtsalt vait olla ,mitte keerata oma vead moraalijutluseks
pealegi pole ta ju nii noor,et ei teaks, kuidas sobib ja kuidas mitte
5. september 2014, 07:52
tegelikult ta ongi vait, sest see nö mooraalijutlus on võetud ajakirja tarvis tehtud intervjuust, mis toimus enne suudlusskandaali.Loeme ikka peale pealkirja ka midagi.
5. september 2014, 12:07
kui muud ei aita, siis tasub lugeda ka artikli
5. september 2014, 07:28
tõesti ,igaüks elab oma elu,see ju ainult ükskord elada
elu vajab vaheldust
to 21.20 Kes ütles, et ta on nüüd rääkinud5. september 2014, 07:13
Ajakirjas mitte, kuid tähtsal riigivisiidi päeval jalutada argirõivais linnas, olles presidendi abikaasa on sama hea/halb kui kõva häälega karjumine-vaadake, mind üldse ei puuduta! Isegi lahutatuna oleks see maitsetu, kuid praegu sama suur ämber kui kirglik suudlemine võõra mehega avalikus kohas...
5. september 2014, 07:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
5. september 2014, 08:55
Kes need "meie" on? Ära räägi teiste eest. Karjuvad käputäis turumutte ja kroonika tahtis käivet suurendada. Prantslaste kollane meedia kisas ka kui seal jäi keegi vahele. Tegelikult sellise üleliigse tähelepanuga hoopis lõhutakse teiste elu.
ivole 17.53 04.09.20145. september 2014, 06:40
Tundub, st sina ka koolis ei õppinud sest "inimene ei õpi kunagi" kirjutatakse ühe p-ga.
5. september 2014, 12:08
alles september, küll ta õppib, ära muretse
:DD5. september 2014, 12:08
5. september 2014, 12:09
EEVA5. september 2014, 05:19
Väga kole . Kuidas te Eesti rahvas küll nii ÕELAD olete?Mis see teie asi on,kuidas keegi oma elu elab. Enne kui teiste silmas pindu näete,märgake oma silmas ikka palki ka!!!!!!!!!!!
to EEVA5. september 2014, 06:33
elad metsas ja tahad hea olla?
Mhm5. september 2014, 08:32
MIs see mets siia puutub??
to 06.335. september 2014, 09:41
mis on selle küsimuse mõte ? kas metsas elades ei tohi või ei saa hea olla ? Või on huvi tuntud, kas teine inimene elab metsas ja kas ta tahab hea olla ?
5. september 2014, 12:11
lihtsalt kilulinan elanikud metsaelanikke ei pea inimesteks
mul5. september 2014, 09:14
jumala ükskõik, kuidas teised oma elu elavad, aga presidendiproua kohta ei saa sama öelda. Tahaks, et see daam oleks teadlik oma vastutusest ja mõjust, mille ta inimestele jätab.
5. september 2014, 15:58
No, mis "mõju" ta siis näiteks sinule jätab?
5. september 2014, 15:58
No, mis "mõju" ta siis näiteks sinule jätab?
15.585. september 2014, 17:48
Aga sinule on väga uimastavalt mõjunud,aina kiunud tema kaitseks.
loogik5. september 2014, 20:57
Kuidas uimane inimene suudab kuinata ja veel midagi kirjutada!?
5. september 2014, 21:26
Mida ma kiunun, ei kiunu ma midagi, lihtsalt küsisin huvi pärast, et mis mõju ta inimesele jätab, kus see kiunumine siin on?
mine küsi oma evelini käest5. september 2014, 21:27
mida sa siin targutad, pelmeen selline
:D6. september 2014, 00:03
Kas jobukakk ei olnud piisavalt mõjus, nüüd katsetad pelmeeniga?
6. september 2014, 07:45
Et las ainult sina targutad?
nja5. september 2014, 04:24
Eks tuleb välja, et Ta enda keha oli ikka väga stressi täis...
5. september 2014, 12:12
Ju oli, kas pleks tohtinud või?
12.125. september 2014, 17:54
Mis PLEKS,Evelin on pleksiklaasist või,sellest võiks tõesti olla,ega ta hästi läbi ei paista,sisemus tuhmivõitu jah.On ikka kiirus taga selle tippimisega,mõte ei tule järele.
5. september 2014, 21:28
Ah sa mait, kätte leidsid tähe, mille kallal närida, kindlasti oled nüüd õnnelik saavutatu üle?
njahnjah5. september 2014, 01:12
sellest suudlusskandaalist on ainult paar nädalat möödunud ja juba osad kaitsevad teda. sorry, aga esiteks ta on siiski (veel) abielus ja teiseks on ta meie rahva esimene leedi! kannatagu vähemalt kikimehe ametiaeg ära (või lahutagu), siis tehku mis tahab- kuigi parem oleks kui ta ei teeks mida tahab, sest üleval peame teda vist igavesti
jah4. september 2014, 23:08
Ega siin midagi muud ei oskagi öelda kui,et Evelin on lihtsalt rumal naine ja temasugune ei saagi sellest aru kuidas ta käituma peaks. Igaühele ei ole mõistust jagunud.
5. september 2014, 12:13
õgige aga naised, õgige, kui olete stressis, ärge kuulake rumala Evelini juttu
— le5. september 2014, 20:58
Tohoh, kas enam pole rumal jutt!!!?? Mis nüüd juhtus?
7. september 2014, 10:49
Mis sa siis stressad selle Evelini pärast,endal pole aruhaisugi,sest õgid teisi inimesi.
4. september 2014, 23:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
4. september 2014, 23:17
lapsed võivad rahulikult süüa rämpsu
5. september 2014, 12:15
mis nüüd juhtus, kui räägitakse tervislikust toidust, on halb, aga kui lubatakse rämopsu - jälle halb, otsustage juba, mida teie tahate
5. september 2014, 17:59
Kes sinu käest midagi küsinud on?Otsustes sinusugusele ka aruandma ei pea-RÄMOPSU sööd vist ainult sina,sellisest toidust pole varem kuulnud.Pane kahesuupoolega koos Eveliniga seda rämopsu.
12,155. september 2014, 18:04
ei nad saa otsustada, siis ei saa igal kümnel juhul vinguda ju:)
5. september 2014, 21:00
No kaua võib4. september 2014, 22:53
ühte ja samasse klassi istuma jääda?
diogenes4. september 2014, 22:42
Ei ole vaja Evelini käitumise pärast hurjutada - Evelinile on demokraatlikus riigis absoluutselt lubatud nii meeleheide kui õrnusehetked.
Aga samas tuleb meenutada, et Evelin on eikeegi. Evelini röögatutel kuluhüvitistel saab olla ainult kaks põhjendust - et president oleks happy ja Eesti riik paistaks väljaspooltki välja väärikas.
Kuna antud situatsioon on rikkunud mõlemat eeldust, pole igasugu kuluhüvitised Evelini puhul enam millegagi põhjendatud ja tuleks koheselt peatada´.
Tahan teada, miks presidendi kantselei oma ülesandeid ei täida ja tarbetu laristamine veel lõpetatud pole?
4. september 2014, 22:47
kantselei ja president üldse vaikivad, sest ega patune koer hauku
5. september 2014, 12:17
Miks on ära kustutatud parandus "haugu". Moderaatorid, teie samuti kirjaoskamatud!!??
4. september 2014, 22:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Juula5. september 2014, 08:59
Miks su lastel näpud suus on? Õpeta neile, et see pole viisakas.
eilane4. september 2014, 22:01
rahvas,rahunege juba
blondi vaid stressas pisut
mida4. september 2014, 21:53
no see ,,töö,, küll stressi ei tekita. igaühte ka esikaanele topitakse
4. september 2014, 21:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Quo vadis, eestlased?4. september 2014, 22:18
Kas tõesti Evelini suudlus kaalub üle islamistide ähvarduse?
to krt4. september 2014, 23:03
Nu nu, miks siis sa oled nii kuri, kui nad siia tulevad, nad ju rahumeelsed tegelased, ja miks nad on kaltsupead, kui sa austad nende likumist?
4. september 2014, 23:04
Kes jaurab, kus jaurab??? Ju hallutsinogeenide mõju sul
4. september 2014, 23:20
sunniitide äärmusrühmituse Islamiriik levitatud video ajakirjanik Steven Sotloffi hukkamisest on ehtne. Islamiriik lubas hukkamisi jätkata, kui USA president Barack Obama ei lõpeta nende positsioonide ründamist Iraagis. Sama rühmitus pöördus teises videos Venemaa presidendi Vladimir Putini poole ja ähvardas teda sõjaga kogu Kaukaasias.
Evelin4. september 2014, 21:24
pole oma arengus jõudnud nii kaugele, kus ta saaks aru, et on naljanumber.
Aga4. september 2014, 21:38
sina pole oma arengus niigi kaugele jõudnud, et aru saada, et kaugelt kõik ei ole sinuga ühel meelel.
Jälle üks "mina ja maailm" kohal, mis sest, et "maailm" ahtake:)
4. september 2014, 21:56
4. september 2014, 22:19
jah, mida salata, sain nohu
to 21:244. september 2014, 22:06
Sina aga oled juba jõudnud
22,064. september 2014, 22:13
kas selleni, et minu tõde pole ainuke tõde? Jah, olen küll.
ju kohal4. september 2014, 22:20
peaks uskuma, ÕL palgaline selgeltnägija on kinnitanud
22,204. september 2014, 22:57
vat see on väärt mõte!
Keegi võiks ÕL-le vihjata, et mind palgale võetaks, väike lisakopikas kuluks marjaks ära küll. Endal nagu ei passi ise end peale suruda...või siiski kapitalismi tingimustes?
No ole sa tänatud, sõbrake!
4. september 2014, 23:20
vist oled jäänud hiljaks:(
4. september 2014, 21:12
peale sellist jama peaks muti riigihüvedelt kohe maha võtma või.. tõmmaku end tagasi. jube vastikuks suudab end muuta..olgu omet lihtsalt vait
4. september 2014, 21:20
Kes ütles, et ta on nüüd rääkinud?
On küll5. september 2014, 07:04
Tähtsal riigivisiidi päeval linnas argirõivais ringi jalutamine nagu see ei puudutaks presidendi abikaasat ,on sama hea kui kõva häälega karjumine-vaadake -mind üldse ei huvita...See on uskumatu ämber....
mis sul on jäänud arusamatuks5. september 2014, 12:20
Septembrikuu Pere ja Kodu kaanel ilutseb Evelin Ilves, kes peaasjalikult räägib oma toitumisharjumustusest. Muu hulgas sõnab naine: "Eks igaühel ole oma õppetunnid. Hea oleks vaid, kui nad oskaks neist õppida."
Mofo5. september 2014, 17:33
Welcome to oonia, kräpp, paksude halvustamine jne jne jne, tall on neid "koolitunde" oi kui palju olnud, viimasel ajal on teda õnneks tahaplaanile surutud (presidendivalimiste ajaks metsa seenele) ja see vist käis prouale närvidele. Aga lõpuks tõmbas endale ise ikka täiege vee peale.
On küll jätkab5. september 2014, 18:36
Repliigi -Kes ütles... vastus käis küll ajakirja artikli kohta, kuid ajakiri ja töövisiit, mida kogemata riigivisiidiks nimetasin, langesid ühte perioodi ja EI käitumine visiidi päeval oli uskumatu...Kui on 2 ämbrit järjestikku, siis ON tegemist väga rumala naisega ja ei saa enam rääkida nagu avalikus kohas võõraga suudlemise puhul, kire tõttu enesekontrolli kaotamisest...
7. september 2014, 11:18
Kes on need nad,ega ometi ise peaks millestki õppima???
estland4. september 2014, 20:58
pinguta püksikummi ja ära häbista eestlaseid
+4 -4 4. september 2014, 22:22
seda arvavad vähemalt pooled, siit ka seletus, miks on nii madal sündimus
Mati4. september 2014, 20:41
Evelin on Anu Saagimi sarnane tühi ja mõtetu vanamoor.
ära valeta,Anu Saagim4. september 2014, 21:12
on üks tark naine ,tal on ajud ja ta kasutab seda rudimenti.
Tema poleks teie keskerakondlasest Evelinile rumalat nõu andnud.
1 naisuke4. september 2014, 20:37
No ja mis siis on, et te vait ei saa jääda? Suudles, kahetses, palus vabandust. Käis lapsega reisil enne kooli. Tuli tagasi.
Mis ta nüüd tegema peaks teie arvates? Vaadake oma elu ja oma pereelu, suhet abikaasaga.
Edu Evelinile!
4. september 2014, 20:41
suhted on pees, sest eelmisel aastal lahutati 3 343 abielu
Ei4. september 2014, 20:46
Ei ole olnud minit vabandamist! Facebooki lehel oli ainult andestage ja see ei ole mingi vabandamine, mõistegi on teine.
4. september 2014, 21:22
Kes ütles et oli!!??
1 naisuke,vastuseks4. september 2014, 22:13
millist edu,Sa soovid Evelinile,milles,prantslasega juhusuhetes,...........mis see edu soovimine tähendama peaks,kas uusi samasuguseid ettevõtmisi,.....
5. september 2014, 08:14
Kas need komaread teevad su kirjutise kuidagi tõsiseltvõetavamaks või?
mell4. september 2014, 20:31
jätke ta rahule austage naisi,siis austatakse teid ka
4. september 2014, 20:24
jätke see naine rahule,vaadake ennast peeglist enne
xxxx4. september 2014, 20:26
Jätku see naine riigi lüpsmine järele,eks siis vaatame
nali4. september 2014, 20:28
Tohutult on sind ikka lüpstud, irooniaga!
4. september 2014, 20:42
lehmad ongi lõpsmiseks
— le4. september 2014, 21:23
Kus teie saate piima, pull annab või?
4. september 2014, 22:23
Poleks arvanud, et Eestis piima annavad pullid, aga nii ta on
5. september 2014, 20:41
Evelini lehm on Eesti riik ja lüpsab mõnuga,pulli piima saab Vicentilt,topelt lüps,pole paha.
6. september 2014, 00:09
Kuidas sul Vincenti piim maitseb?
lahutus eesti riigist6. september 2014, 01:29
ei muud. kes sellist lüpsinaist tahab? karakteriga must mees ehk niikaua kuni eesti riik maksab siis ajdöö eveliinaaaa võid järgmist suudlema hakata
00.096. september 2014, 14:24
Mina ei käinud Komeedis ja pärast lüpsmas,küsi Evkalt,või olidki ise,siis peaks endalt küsima.
vist4. september 2014, 20:19
aitab tõesti selle väärikuseta naise promost!
aanaine4. september 2014, 20:15
Olgu see kõikidele praegustele ja ka tulevastele kuulsustele õppetund, pole vaja suhelda ajakirjandusega,mis ennevanasti öeldi olevat neljanda võimu,nüüd aga vilets leivateenimise moodus
aanaine4. september 2014, 20:15
Olgu see kõikidele praegustele ja ka tulevastele kuulsustele õppetund, pole vaja suhelda ajakirjandusega,mis ennevanasti öeldi olevat neljanda võimu,nüüd aga vilets leivateenimise moodus
aanaine4. september 2014, 20:15
Olgu see kõikidele praegustele ja ka tulevastele kuulsustele õppetund, pole vaja suhelda ajakirjandusega,mis ennevanasti öeldi olevat neljanda võimu,nüüd aga vilets leivateenimise moodus
4. september 2014, 19:52
Sellest Pere ja Kodu ammu tehtud intervjuust annab veel mitmes variandis artiklikesi avaldada, kirjutage veel mõni, õhtu ju alles noor, jõuate. Ei tea kui madalale üks väljaanne on võimeline end kukutama.
pontius4. september 2014, 19:44
endast vähegi lugupidav ajaleht ei peaks asiaatlikult pugema ja pronoma mingit... teate küll keda !!!
musitaja4. september 2014, 19:47
Saan aru, et litutas 1 korra 4. september 2014, 19:51
aga litutas mitu korda ikka ei õpiud
4. september 2014, 20:43
4. september 2014, 21:24
Kõik arvavad et ei ole, seega kust sa võtsid, et mitu korda!?
paistab nii 20,434. september 2014, 21:29
Kui tal endal arvet pole, siis peab võõraid mususid arvestama:)
Egas see kerge töö ole:)
4. september 2014, 19:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
bulls.hit4. september 2014, 19:49
" tähtsaim on kuulata ja tunda oma keha, ent stress võib signaalide kuulmise keeruliseks teha"
Väga vale nõuanne, iga naine teab, et stressi puhul peab õgima, õgima ja veel kord õgima
— -le4. september 2014, 20:44
Mis nüüd juhtus, mõtlesite ümber, siiski ütles õigesti või?
no4. september 2014, 19:30
tegelikult öeldakse,et tark õpib teiste vigadest,loll oma vigadest,järelduse kuhu evelin kuulub,tehku igaüks ise!!!
4. september 2014, 19:50
ja mõõdukas valib mõlemaid
loll ei õpi4. september 2014, 20:00
iialgi.Loll teab kõike kõige paremini.
loll ei õpi / 20:004. september 2014, 20:47
ah et sellepärast viimaste päevade jooksul on saabunud nii palju õige elu teemalisi ja õpetlikke kommentaare
just sellepärast4. september 2014, 21:16
aga see meeletu vaht näitab natuke liiga avalikult,kes just kogu solgi taga on,kes nupukesi keeras,kes rahastas võrdlemisi rumala naisterahva lohkutõmbamise.
Aga teisest küljest - pole mehel parata kui naene li..... läheb. Mees,vaeseke,ainult kannatab
>Naene usaldas ja alahindas kikilipsukest
4. september 2014, 21:25
noh aga poleks uskunud, et lolle on niii palju
Kurat küll, kaua võib4. september 2014, 19:24
Kui kaua president laseb veel oma naist mõnitada. Keegi meist ju ei tea kes ja kuipalju seal peres juhtunus süüdi on. Arvan, et avalikkus on saanud piisavalt ilkuda ja tatti pritsida. Keegi ei arvesta, isegi presidendi kantselei mitte, et peres on ka tundlikus eas laps. Asi ei ole ammu enam kodanike nn. solvatud eneseuhkuses vaid sulaselges õeluses. Mõnuga tõmmatakse. Aga härra on vait, mida ta kardab? Üks inimene ei saa kunagi süüdi olla aga praegu on ühe väga lollaka apsaka pärast terve perekonna sopp valatud ühe inimese kaela. Tõesõna , lõpetage ära, see mis siin toimub ei ole sugugi eetilisem kui too terrassil suudlemine! Poolte siinkommijate kohta võiks kirjutada kordades mahlakamaid nupukesi. Ja rahva raha jutt jätke ka kõrvale, mitte ükski siinkommijaist , kui neil oleks võimalus niisama ilus olemise eest raha saada, ei ütleks sellest ära, kadedus kõneleb...
kuri4. september 2014, 19:55
Jäta nüüd, minu sõimamise isu ei ole veel lõppenud. Sõimates mina tunnen ennast nagu süütu neiu, ma arvan, et peaksin laskma tegema ka neitsinaha tagasiõmbelmise operatiooni, et ei ole Eveliniga mitte midagi ühist.
19,564. september 2014, 20:24
Räpast elu pole siin olnudki, Sina oma räpase hingega näed igal pool räpasust, aga see on hoopis sinu probleem,,,sa pead isegi magama selle räpase hingega, meie pühime käed puhtaks:)
Ära manipuleeri, sinu järgi küll joonduma ei hakka:)
Ristiema4. september 2014, 21:21
Tänan Martin Helmet julge esinemise eest. Vaadake kindlasti videot.
4. september 2014, 21:26
Kas seal on filmitud Evelini patud?
Britt4. september 2014, 22:52
Pere asju aetakse kodus ilma publiku ja kollase ajakirjanduseta! Antud juhul ei ole ohver Evelin . Evelin on viimane kelle pärast Muret tunda ja keda kaitsta. Palju raskem on lapsel ja kindlasti olla nii rumalalt ja üleolevalt käituva naise abikaasa!!!
no5. september 2014, 09:26
egas see rahva süü ole, et teema päevakorral on, vaid ajakirjanduse raha-ahnus. Ju siis teema müüb hästi. Evelin unustas ära, et ta on EV presidendi abikaasa ja ilmselt unustas keegi teine, et tal on naine. Kuidas nimetatud olukord kontrolli alla saada: ajakirjandus võiks vait olla. Inimesed unustavad päris kiiresti.
Ronja4. september 2014, 19:20
Evelin on veel rumalam ja nahhaalsem,kui oskasin ette kujutada. Peale sellist käitumist julgeb jälle teisi õpetada. Mida naine ? Kuidas sa julged teha nägu nagu poleks miskit häbistavat juhtunud,oli vaid väike aps. Rumal eneseimetleja kao ära.
to ronja4. september 2014, 19:23
see intekas oli enne seda suudlust turakas
19-235. september 2014, 20:54
Nii topelt turakas,see intervjuu oli küll enne patu ilmsiks tulekut,kuid mitte enne baaris amelemist ja veel rohkem manitsev j a õpetav.Trükki mineku eel seda kohendati suupärasemaks.Kui ei tea,ära plärtsu.
5. september 2014, 21:38
4. september 2014, 19:32
Sa, Ronja, oled nii totu, et ei oska artiklist sedagi välja lugeda, et see intervjuu on antud enne nö skandaali.Sapiprits oli vaja kiiresti tööle panna, polnud aega lugedagi, jah?
4. september 2014, 20:33
Sama totud on ka need hetkel 15, kes on Ronja kommentaari kiitnud heaks. Nii juhtub, kui oma aju polegi,
4. september 2014, 21:27
ja mõni isegi nüüd veel ei ole aru saanud, et ta on totu
19.325. september 2014, 20:57
Tatiprits ei tea ise midagi aga vahutab mis kole.
nu un6. september 2014, 00:12
mitteõpetaja4. september 2014, 20:21
Enne kivi viskamist peaksid kirjatarkuse selgeks õppima! Nii palju vigu, aga tahad tark olla. Ei ole ju!
4. september 2014, 21:43
Ainult sul tundub, et mingi konkreetse aastaarvuga õpmise protsess on lõpeb ja igavesti
4. september 2014, 19:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mademuasell e Minette4. september 2014, 20:01
anonüümne4. september 2014, 19:04
Ma arvan, et Selle konkreetse inimese nõuanded on viimane asi, mida inimesed kuulavad
4. september 2014, 18:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
4. september 2014, 19:38
No kus sa teda nüüd näed? Ja lausa ise küsid ja ise vastad ka.
4. september 2014, 18:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
4. september 2014, 19:40
Mis sa, Ergo, marutad siin? Ja raipe kirjutatakse ühe p-ga.
Marutad???4. september 2014, 20:48
4. september 2014, 21:29
Kas seal peab küsima "maruta" kasutamise luba?
5. september 2014, 08:23
MIks moor, äkki vaar hoopis? (aga sa ei pruugi muidugi ka selle sõna tähendust teada)
4. september 2014, 18:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
naisuke4. september 2014, 20:27
Ma küll kellegi elu üksiasjadest nii täpselt ei tea, ja ei tahagi teada!
Jaanika4. september 2014, 18:29
Ma ise olen kuulnud, et tervislikust toitumisest olulisem on 45+ vanuses naisele saada nooremat meest- mõjub efektiivsemalt kui tervislik toit ja ilusalongid. Ei oska öelda, kas vastab tõele, kui kunagi ise 45+ olen, eks ma siis proovin järgi...
tõsiselt4. september 2014, 20:07
Hea:)
Jõudu-edu ja tervist (mida meie armastuseks nimetame) sulle, Jaanika!
naine4. september 2014, 20:26
Jaanika, kõik me kuuleme ise! Kuuleb keegi meie eest? Mis kriteerium see 45+ on? 45 on veel väga noor naine. Jäta meelde, et 45- aastasena öelda: ma ise kuulsin!
öige4. september 2014, 23:48
ikka proovi ja ära unusta tuututamast,kui siga oma mees sel taustal on
katz4. september 2014, 18:29
Inimene sünnib targana - lollus omandatakse elu jooksul.
4. september 2014, 19:02
4. september 2014, 18:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
4. september 2014, 19:04
ei saa, ÕL teenib ja mitte vähe, temast me kindlasti kuuleme kuni selle majandusaasta kinnitamise kuupäevani
elu reegel 4. september 2014, 18:23
on nii, et kõik mis sa teistele teed tuleb varem või hiljem ringiga sulle endale tagasi.
naine ja ema4. september 2014, 18:21
oleks eestlastel sellist asja olemas. nagu ühtekuuluvus-tunne . oleks Maalide / Juulade poolt ammu juba loodud Klubi nimega " Evelini klatśiklubi" - kuid kuna eestlane ei suuda teise eestlasega kampa lüüa. siis ussitab iga üks oma nurgas edasi. ja teine variant on muidugi luua oma ajakiri. oleks miski tegevus vaid ometi juba neil hagijatel väljaspool avalikku internetti. ja Inga Raitar - sai ju kinga toimetaja kohalt - las hakkab tema vedama seda ajakirja. tegev-toimetajaks sobiks Rahumaa. ja ega neist arvamus-liidritest puudust ei tule. aga kurat ! kolige kuhugi mujale . ja laske normaalsetel lehelugejatel ometi juba sest jamast puhata. siiber ammu !
Arvaja4. september 2014, 18:35
Loen,vaatan,ennast nagu lolliks ei pea aga aru ei saa miks on seda kommentaari miinusega hinnatud? Selles pole mitte yhtegi vale s6na! Eriti tabav on,tsiteerin:oleks eestlastel sellist asja olemas. nagu ühtekuuluvus-tunne . oleks Maalide / Juulade poolt ammu juba loodud Klubi nimega " Evelini klatśiklubi" - kuid kuna eestlane ei suuda teise eestlasega kampa lüüa. siis ussitab iga üks oma nurgas edasi.
Oi kui 6elad te inimesed olete! Vaadake vaid,et see 6elus teid elus tagasi ei hammusta.
Asjata4. september 2014, 18:44
ei pea end lolliks...
4. september 2014, 19:43
Oled siis asja eest loll, jah?
ei nohh 18,544. september 2014, 19:57
kui piirid (presidendil ju ikka mingid piirid on?) puuduks, küll tema juba abielluks paarsada korda, kui mitte kolmsada korda:)
Häbiga saab läbi, seda enam, et polegi teab mis suur häbi. Mõtleks, suudles praktiliselt vaba naine, ei no suur patt nende silmis muidugi, kes oma suurimaid patte oma hinges summutada üritavad. Aga patutute silmis on see patt puhas null:)
4. september 2014, 20:56
Sinu lollus hammustab sind varem kui arvad, põgene küürakas idu
NO5. september 2014, 09:49
Oma tarkuses kahtlevadki ainult targad inimesed.
:)20,568. september 2014, 22:30
Näe, kes räägib:)))))
to naine ja ema4. september 2014, 19:45
Ma vajutaks vähemalt 10 plussi sellele kommentaarile kui vaid saaks.
ka naine ja ema5. september 2014, 09:08
Miks sa arvad, et sa normaalsem lehelugeja oled kui teised?
4. september 2014, 18:20
Kas nüüd enam muud ei saagi lugeda kui Efka ees ja Efka taga?
..................4. september 2014, 18:20
enamus 46 aastaseid normaalseid naisi on elus juba nii mõndagi õppinud. Paistab, et see ei kehti kõigi kohta
naisuke4. september 2014, 18:23
Ma küll nii algeline ei ole, et arvan, et 46aastane on nii vana, et tal enam midagi õppida ei ole!
4. september 2014, 19:07
ah et normaalsed naised on meestega sudelnud piisavalt palju ja mõndagi õppinud
Eih4. september 2014, 21:21
normaalsed naised ei suudle, kohe üldse mitte.
Normaalne naine täidab abielukohustusi vastutahtsi ja tänab taevast, kui oma mehel uus silmarõõm või lausa mitu, sest siis ju enam kohustust täitma ei pea...vastutahtsi:)
Osad napakad mehed arvavad kohe tõsimeeli naistest nii, ja kui selguma peaks, et naine ka vaid inime ja jumala loomake on, siis ohh seda pettumust et polegi NORMAALNE naine.
Ise nad mingeid absurdseid ideaale välja mõtlevad, pärast ise pettuvad, kui reaalne elu on reaalne, mitte absurdne:) Mingi napakate kõlanõukogu, ausalt:)
4. september 2014, 21:34
Kuule, Eih, aga siis väide "enamus 46 aastaseid normaalseid naisi on elus juba nii mõndagi õppinud" ju on vale, ja teda vee enamus kiidavad. jälle need, kel ei oma aju ei ole.
seda nüüd küll4. september 2014, 22:03
ta polegi veel õppinud, et naine polegi inimene ja naisel puuduvad tunded.
Selleni saab viia vaid see, kui võõra poolne ajupesu kohale ei jõua:)
Juula5. september 2014, 09:07
Enamus 46 aastaseid naisi ei ole olnud ka presidendiprouad.
hmm6. september 2014, 00:17
Kas nad siis seoses sellega on või ei ole õppinud?
MATS4. september 2014, 18:15
Rahvatarkus on selline, et vigadest 'õpitakse. Aga sel ütlusel on veel omad alajaotused:
1. Tark õpib teiste vigadest.
2, Rumalam õpib omaenda vigadest. Peab eksimused ning tagajärejed omal nahal ära kogema.
3. Päris loll astub kogu aeg ühte ja samasse ämbrisse. Mitte kuidagi ei suuda ta kogetust õigeid järeldusi teha.
7. september 2014, 11:32
..ja süüdistab oma lollustes veel tervet maailma ka.2x abielus aga süütu neitsimaarja,kes lõksu langes(ei tea küll kelle seatud).
Pö....li kultuur4. september 2014, 18:02
Presidendiproual peaks need õpptunnid ammu ilma juba läbitud olema. Aga kui sa oledki rajanud oma õnne ja rahulolu teiste inimeste õnne lõhkumisele siis on tänane olukord lihtsalt üks loogiline tulemus.
kas5. september 2014, 09:08
Ja mees nutab ja pakib kohvrit ja esimese naise juurest minna ei taha ja paha naine muudkui sunnib ja lõpuks saabki oma tahtmise ?
kõverpeegel4. september 2014, 17:59
Eks neil TEISTEL ole jah õppetunnid.
Õnneks Evelin Esimesel pole midagi õppida vaja.
eeh4. september 2014, 19:48
seda ütlesid sina, mitte tema.
ivo4. september 2014, 17:53
suur viga on see et inimene ei õppi kunagi.
inimene4. september 2014, 18:02
Õpib ikka,aga ainult oma vigadest,mitte teiste omast.
4. september 2014, 19:56
Õigekirja võiks siiski õppida, mats.
19:564. september 2014, 20:37
mida Juku ei tea täna, saab teada homme, september on käes
marta4. september 2014, 19:57
...aga sinul on küll võimalus õigekirja uurida!
5. september 2014, 08:31
ära kaota lootust, äkki õpid veel õigesti kirjutama
Juku5. september 2014, 11:30
aga millest ma räägin