Inimesed

Eestist jalga laskunud Evelin Ilves seikles väikse kaaskonnaga suvises New Yorgis (153)

LISA KOMMENTAAR

Lugeja31. august 2014, 18:26
Iga tavaline abielunaine, kes sellise teoga vahele jääb, on reeglina väärt ainult seda 4- tähelist sõna: miks peaks siis esileedi kaitsmiseks midagi ette võtma- seda enam, et ta tegi Eestimaale oma kombelõtvusega karuteene: oleme esimeste hulgas joomise, narkomaania ja nüüd siis ka kombelõtvusega!
to 22.24 28.aug Priit31. august 2014, 02:54
Mis rahvusest sa oled ? Eesti keeles ei ole sõna "mudassetampimine". Iga eestlane ütleb muttatampimine.
Nokkija30. august 2014, 00:11
Kõige hullem kui ta ära kaaperdatakse seal NY-s ja siis me peame ta välja ostma. Ikkagi oma ja eestimaine. Paeti kulud ka veel lisaks. Parem juba üles otsida ja koju tuua ennem, aga mine tea, äkki tulebki ise koos Obamaga.
m29. august 2014, 22:59
Äkki Ilves seepärast võttiski efkalt turvakad ära, kuna naine hakkas nendega siivutusi tegema
Alma.29. august 2014, 13:04
See on jh alatu,et proua oma hüvesid edasi saab ja rahva kulul mööda ilma seikleb,selle peaks paika panema härra Ilves ise,et ära võtta kõik hüved ja ei mingit raha riigi rahakotist enam.Juhtus selline asi siis juhtus,tegu enam olematuks ei saa ju teha.Kuid aeg oleks lõpetada Evelini materdamine.Tehku selge sott,rahad mida saab meie riigilt ning igasugu hüved ära võtta ja las elab oma elu ise nii nagu oskab ja saab,see on juba siis Evelini enda teha.
aine mõtlemiseks29. august 2014, 15:54
"Tõtt-öelda on meie kampaaniat värve kokkuhoidmata sallimatuse ja vaenu õhutamise ilminguks sildistanud ka president Ilvese lähedane nõunik Iivi Anna Masso. Sedasi toimides esindavad Ilves ja Masso truult sotsialistide ideoloogilist liini, mis lähtub eesmärgist lammutada meie ühiskonna aluseks olevaid kõlbelisi norme ja perekonna institutsiooni ning juhtida meie kultuuri oma moraalsetest ja rahvuslikest juurtest lahtirebitud massiühiskonna poole, kus eitatakse moraalse tõe olemasolu ja kus ülimaks väärtuseks on upitatud ei miski muu kui sallivus ise."
29. august 2014, 11:30
Tusane-ei tea miks küll,tiivad puudu,et taevasse lennata.No muidugi,Eestirahvas jälle süüdi,et musutamist pealt vaatas,ronisid katusebaari segama kurjamid.Laske jokkidel lennata,ülejäänu pole teie asi.EKS ikka nõnda peaks olema.
katt29. august 2014, 09:07
.. kui teisele hauda kaevad ,ise sisse kukud...........
SEE ON LIHTSALT EESTIRAHVA "VANASÕNA" ja kui õige ja õiges kohas......!
29. august 2014, 08:20
Kui president oleks mees, siis vöiks suu lahti teha ja kommenteerida kas vöi kahe sönaga, mis juhtus ja kuidas edasi elada, aga mitte visata oma abikaasa , ISEGI SIIS KUI TA TEGI HAIGET , untidele söömiseks. nad on ametlikult abiellus ja tall on laps maailmas. Kallis Ilves, ma palun tehke meile selgeks kuidas edasi elada ja mis Te arvate praeguses olukorras,. OLGE MEES SUURE TÄHEGA !!!
kui...30. august 2014, 12:41
Siin isa Soomes nutmas aga väi sunnik vaikib.
tom29. august 2014, 08:16
miks ei lasknud riigikogulased endile narkotesti teha?järeldus on ühene,,onju?milleks peame maksma mingi proua ülalpidamist? ta ju isegi saab rendiraha oma mehelt?! millega need seal toompeal küll mötlevad-kumma otsaga?kuidas muidu sellised lollid seadused,nagu,,joo kus ja palju ning kuna tahad!?milleks meile ,,,selliseid,,sinna pukki vaja?
Lugeja29. august 2014, 07:34
Mis on linnukesel muret . Rahva raha peal naudi elu ja käi kus tahad. Kõik tasud jooksevad ju edasi. Kuhu küll see riik nii jõuab.
Lp Evelin29. august 2014, 01:35
Rahu ja tasakaalu Teile selles olukorras.
Küll tõde selgub.
"Esmalt otsige ARMASTUST, kõik muu tuleb selle järel ..."
Tõde tõuseb, vale vajub ...
Lihtsalt jõudu ja rahu praegu.
Andres28. august 2014, 23:46
Õigus jah, jätke juba ükskord järele.
priit28. august 2014, 22:35
Lõpetage see klapperjaht Evelin Ilvesele! Me kõik oleme eksinud, vääratanud ja teinud asju, mida hiljem kahetseme. Õudne asi nüüd, suudles võõra mehega. Kas me kõik ülejäänud oleme "vooruse verstapostid" ? Nojah, riigi esimene leedi peaks oma tegemisi kontrollima....aga so what! Kui juhtus, siis juhtus. Aga see eestlaslik mudassetrampimine ajab oksele!
28. august 2014, 23:42
mina olen jah vooruse verstapost, ei kabista kellegagi peale oma teise poole, mis siis?
eks 29. august 2014, 02:44
oksenda siis, võib ka Evelini peale
to priit29. august 2014, 11:19
vaata, Priit- me kõik ei ole selliste hüvede sees ja rahva rahade laristajad!!!! tee endale asi selgeks! Evelin teadis täpselt mis ta teeb- mida külvad, seda lõikad. ei armastanud rahvas enne seda naisterahvast, ei hakkagi armastama. patusele patu palk! vanasti oleks kividega surnuks loobitud, nüüd teevad seda sõnad.
no,30. august 2014, 14:47
aga sa ju ise ütlesid: ei armastanud varem ega kunagi armastama...
Seega ei näe mina ühtegi põhjust, miks ta hea peaks olema. Võib täiesti vabalt elada oma elu, nagu talle endale parem tundub. Kui oleks mingi kaduvväikegi võimalus, et hakkavad armastama, siis ehk pingutaks.
Ja egas tema ju meelega presidendiprouaks hakand, juhtus nii, et tema väljavalitu ka presidendiks valiti.
Jube, kui minuga nii juhtuks. No et, ühtäkki minu kaasa presidendiks valitud ja mina seega presidendi proua...brr, ma paluks mingist kaugest riigist poliitilist varjupaika, ma tõesti ei suudaks seda koormat kanda ka väga palju suurema raha eest.
29. august 2014, 11:48
Priit sajanimega klaperjahtija ja eestkostja,kas ära ei tüüta hommikust õhtuni arvutis istumine.Saaks sa siis artiklitele pihta ka ,sinul ikka üks ja sama jura.Sinu jalgealune muda ulatub juba ninani,ehk panebki suu varsti kinni.Nii on selle augukaevamisega ennegi juhtunud.
Uskumatu,aga tõsi28. august 2014, 22:10
no imelik küll,oleks nagu intellektipuue,sellel nn.esileedil tekkinud
anonüümne28. august 2014, 21:26
Kui ta New Yorgis kellegagi avalikult suudleb kellegagi, siis pole ju midagi, sest seal suurlinnas on ta ei keegi võrreldes meie konnatiigiga
Elts28. august 2014, 20:59
Ma arvan,et rahvas peab teadma,mida Eesti esileedi teeb ja kus ta käib!?Ma ei saa ka sellest aru,miks Evelin ei suhtle meediaga?Niipalju kui ma teda mäletan,siis ta on ju julge ja ka edev naine!Kindlasti tal oleks mõistik põhjendus oma tegudele ja rahvas võiks seda teada,muidu on kas kuulujutud või ainult fotosüüdistus.Etkel on temast jäänud koomiline mulje ja mis veel see,et president ja tema nõunikud ka vaikivad.
28. august 2014, 21:26
tähendab vaid seda, et tunnistab enda süüd kogu toimunud situatsioonis!
pole ju keeruline,30. august 2014, 15:06
ju pole talle esinemiseks volitusi antud. On ju neil seal igasugu suhtekorraldajad ja muud asjapulgad, kes tungivalt soovitavad, mida rääkida ja millal rääkida või hoopis lõuad pidada.
Kogu see jänt läheb kuidagi väga "Dianaks" kätte.
SEE28. august 2014, 20:54
mamsel on end puhta segi kamminud. Ego nii suur,et ei mahu Maarjamaale ära,kipub Mikimaale. Ju arvab,et kui USA esimene mees teeb siia visiidi,siis peaks tema Eesti presidendina minema Ameerikasse! ehk oleks lähem minna Seevaldisse!
emand28. august 2014, 20:46
Mina usun ,et THI võib mehena väga ülbe ja ennastäis olla ja sellepärast oli ehk Evelin ahastuse äärele viidud.Ilves ei arva meie Eesti rahvast ammuilma enam midagi ja seepärast ei huvita teda eestlate arvamus oma abielu kohta.Ta on mulle algusest peale VÄGA ebameeldiv!
sonja28. august 2014, 23:49
samad kahtlused härra kohta,mitte mingil juhul pole too härrasmees koduhoidja,perepea vaid kergats ja edevusetipp,Eestimaiste memmede mure ei lähe talle korda,samuti ei tunne ta muret kuidas ta kaunis naine elus nüüd hakkama saab.Kui lasi veel kirjutada,et ihukaitsajad poleks saanud ta kaunikest ohjeldada.Kuule nüüd?!!Mis nad siis tol hetkel tegid?Ilkusid pealegi või keerasid selja?Purjus inimene vajab kaitset rohkem kui keegi teine,ta ei vastuta oma tegude eest!Ta oleks pidatud kõrvaldama kohe iga hinna eest ja hoidma tede tugeva kontrolli all,kuni ta teovõimelisena omast seisundist oleks ja jälle vastutav.Kardan ,et siin salakavalust rohkem kui küll.Vaevalt et presidendi sõnu enam keegi usub,kui enne mõni meist veel uskuski!,Siis nüüd enam mitte Astugu siit minema ja mida varem seda parem.Laseb oma naist edasi rahvahulkadel naerutada.!Mida ta rahvale räägib,keegi ei usu teda!
kärss28. august 2014, 20:09
see on hea kui rase.kokkuhoid ärma talus kuluvate sidemete näol.
28. august 2014, 18:53
Kas Lensin ise jä.l.itab või on ostetud jä.l.ituskoerte teenus?
28. august 2014, 18:56
Tundub ,et saladus, kust Ameerikast tuli info
28. august 2014, 18:57
kohe sõrad vastu- eu me ütleme
...28. august 2014, 18:49
Hädise ja ei tea kellele mõeldud vabandamise ja hilisema jalgalaskmise asemel oleks tulnud kohe rahvale teada anda, et nende abielu ei toimi enam ja kumbki elab oma elu. Mitte keegi poleks pahaks pannud ega mõnitanud, riigipead on ennegi lahutanud, mõni kriisist ülegi saanud, see mis praegu toimub on ikka väga koomiline ja näitab, et Evelinil suhtekorraldajaid-nõustajaid netu!
28. august 2014, 18:51
oi oi ise kah usud mida räägid,irw
Silmakirjalikkus kõige ehtasmal viisil28. august 2014, 19:01
Kas te tõsti, miinused, oleksite kohe talle patsutanud õlale ja õelnud- tubli naine, me oleme sinu pärast uhked.
...28. august 2014, 19:04
...28. august 2014, 19:58
Õlale poleks vast keegi patsutanud ja eriti uhke pole rahvas tema üle kunagi olnud, aga õigeaegselt ja õigesti reageerides oleks tal olnud hulga kergem olukorrast välja tulla. Praegune komejant annab juba kihlveokontoritele tööd.
29. august 2014, 15:57
pigem vana ilves nüüd seedib olukorda, kuidas ise olukorrast saab välja tullma - kas oma armkesega koos või ilma
Huvitav28. august 2014, 18:46
Kui THI ka mingil ajal lahkub,siis on selge,et mingi jama on siin tulemas.
Staarkokk28. august 2014, 18:13
Vincent, ma zööön zu äää...
mittežöödav28. august 2014, 19:11
Ooo.ää žöö, žöö keegi muuuuu...
Maksumaksja28. august 2014, 18:00
Selle reisi NY'ki maksab kinni mina ning oma panusega aitad ka sina, kaaslugeja. Vahva eks?
28. august 2014, 18:02
Kui palju sul siis juba kulunud on? 0,02 senti või 20 senti?
28. august 2014, 18:12
rahvad räägib hetkeks -2 senti!
28. august 2014, 18:12
rahvas ikka teab28. august 2014, 18:14
päeva lõpuni see negatiivne summa peaks olema üsna kopsakas, mis tähendab- raha usunasti voolab hoopis kassasse tagasi
28. august 2014, 18:53
Kui arvestada elekter, mida kommenteerimisel kulutatakse, siis läheb see kuhugi ikka. Kui arvestada aeg, mida kommenteerimiseks, siis sellega saaks ju mitmed miinused tasa teha plussideks.
maksumaksja28. august 2014, 19:16
Oled kui haarakas artikli kallal,aga selle oled vahele jätnud,et läks omal kulul?
29. august 2014, 15:59
Minu kulul küll artikli ei avaldanud, ära sa looda
to ameeriklanna28. august 2014, 17:45
Kui see vastab tõele, mida sa siin kuulutad, siis lai avalikkus pole TH-d kuskil ega kellegagi aelemas näinud, aga kui sa nii suur teadja oled, siis las minna, TH ongi targemat naist väärt. Olengi imestanud, et kuidas ta seda Evelini välja kannatab ja mille nimel küll, tont võtaks. Aga kui sa siin laimad, siis sind võidakse vastutusele võtta.
kes laimab ?28. august 2014, 18:03
meil oli aktiivne president s.t.de facto president ju kõrgestisündinud leedi ise.
Me siin ei imesta sugugi,kui THI ise rahastas selle meeletu kireleegi.
Rumalapoolne naine mängis oma piiritu ülbusega kõik trumbid Tomi pihku,ei Tom ole niisama CIA palgal tööd teinud ega loll olnud.
PPV28. august 2014, 17:30
petmine põgenemine varjumine
AH?28. august 2014, 18:09
Õhtu(sopa)leht28. august 2014, 17:28
Mitte Eestist jalga lasknud vaid lahkunud Evelin Ilves!
"Tähelepanelik" Delfi lugeja võiks ennast põlema panna!
28. august 2014, 17:39
jälitoskoerad ikka teavad, kas lasi jalga või lahkus, ja neid siin on küllaga
— -le28. august 2014, 18:15
või te olete hoopis nuhkid, kah asi
ameeriklanna28. august 2014, 17:23
Jah, Evelin tegi avaliku mässu härra presidendi vastu, sest terve Eeesti teab uuest proua esileedist, ainult meie võimu klants ei taha tunnistada- mees võib-naine ei või, mina õtlen õht- tubli Evelin, näita va kaamelinäole oma koht kätte, tegelikult petab juba ammu härra oma abikaasat...nii nagu enamus poliitikuid...oleks pidanud juba ammu, ammu selle avalikustama...
Jaanus28. august 2014, 17:03
Kes natukenegi zooloogiast midagi teab , ei pane imeks .
juhei28. august 2014, 16:54
presidendikantselei raamatupidaja ei tohi talle raha üle kanda. mille eest????
28. august 2014, 16:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
28. august 2014, 17:43
Evelini taarapunktid? - "See on ka üks Evelini tobedustest ja nõme". -seleta, miks ta on nõme, kas sul on minu rahast kahju, kui ma ühe nupu vajutamisega loovutan oma raha lastele?
"Kahjuks ei ole Evelin kulutanud ühtegi senti ei selle automaadi ega ühegi lapse peale." Mis ta peaks kulutama raha automaati peale, ega see ei ole mänguautomaat;D
— -le28. august 2014, 18:17
Vaatamata teie vastuseisule mina oma raha loovutan lastele, ei pane oma taskusse!!!
kas tõesti28. august 2014, 16:44
Kuidas ESILEEDIT ilma turvameheta lubatakse seiklema,kõik kohad pätte,vargaid täis.Ilves ise naudib pidustusi,pole tema asi, see näitab otsest suhtumist oma abikaasasse.
to kas juba ei aita28. august 2014, 16:43
kas28. august 2014, 16:32
Presidendi laps sel aastal Eestis kooli ei lahegi?
Miks peaks? 28. august 2014, 17:39
Maailmas on piisavalt koole ja normaalseid riike, kus elada kannatab.
tegelik põhjus28. august 2014, 16:17
... huvitav ,et kellega vana Ilves ikka vahele jäi ,et Evelin nii avalikult tagasi tegi!!!!!!!!!!!
maksumaksjad---puupead!28. august 2014, 16:15
kõik need igasugused tasud on määranud talle RIIGIKOGU!!! nii nagu endistelegi presidendi naistele, ja ükski neist pole sentigi kasutamata jätnud, elavad nüüdki priskelt meie turjal.
28. august 2014, 16:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ainult ilusate28. august 2014, 17:18
28. august 2014, 16:11
Võltsmoraali tuleb pangega!
Vanames28. august 2014, 16:03
Inimeste pahameel ja raev on täielikult õigustatud.Üle poole Eesti peredest elab olukoras,kus pole lastele hommikuti süüa anda.Õnnelikku lapsepõlve võimaldamisest rääkimata.Meie aferist aga saab kopsakat esindustasu,mis on võrdne tavainimese 3 kuu palgaga.Ja esindustasu jookseb siiamaani.Kas seda tasu siis peab maksumaksja kinni maksma selleks,et naine näeks hea välja oma armukeste jaoks?Kas see proua mitte ei pea täitma esinduskohustusi ja pealegi Ameerikasse põgenemine oli otsene omavoliline tööluus.
28. august 2014, 17:39
"Kas see proua mitte ei pea täitma esinduskohustusi ja pealegi Ameerikasse põgenemine oli otsene omavoliline tööluus."
Millised kohustused tal hetke on plaanis? Äkki sina tead? inu meelest need pannakse paika mitte Õhtulehe kommentaariumis, vaid kuskilgi mujal.
Igal inimesel on õigus ka puhkusele.
28. august 2014, 19:05
No kurat, mitu kuud aastas siis prowwa puhkab. Võiks vahest veits tööd ka teha.
29. august 2014, 12:00
Mis sa pläkutad,tema ainult puhkabki terve elu ja sina tobu maksad või oled ka Jämejalas riigikulul puhkaja?
28. august 2014, 15:59
Maksumaksja28. august 2014, 15:53
Saksamaa, USA ja jumal teab kuhu veel. Ja ärge tulge ütlema, et kõik omaenda tasku peal. Küllap on see kõik niinimetatud "põhjendatud kulutused", mille riik kinni plekib. Ja esinduskulud muudkui jooksevad - oma riigi väärika esindamise eest.
oioi28. august 2014, 15:49
parim toit ühele eestlasele on teine eestlane, head isu.
kas evelin I ikka veel õpetab28. august 2014, 16:47
meiesuguseid pudulojustest kräppe.
Küll tal võib ikka raske olla.
28. august 2014, 17:50
vaata et sa paksuks ei lähe, nii hea toit on serveeritud
ärge muretsege, miinused28. august 2014, 18:19
Kas toit ei ole veel piisavalt rammus? Küll homme ülehomme saate mida tahate!!
28. august 2014, 15:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
No ei28. august 2014, 15:57
meie pole ka esileedid oma riigis eksju? Olen ta tegemisi meelsasti jälginud ja nautinud, et meil on nii armas, malbe ja naiselik proua President, aga nüüd, ei teagi, piinlik on!
No ei28. august 2014, 15:57
meie pole ka esileedid oma riigis eksju? Olen ta tegemisi meelsasti jälginud ja nautinud, et meil on nii armas, malbe ja naiselik proua President, aga nüüd, ei teagi, piinlik on!
Mis sa lõugad???28. august 2014, 16:17
Meie ei riku selle lapse elu. Ema oli see, kes lapse peale ei mõelnud, oleks pidanud ise mõtlema, mis tagajärjed on kui ta nii käitub!
täitsa süüdimatud inimesed28. august 2014, 17:51
"Meie ei riku selle lapse elu.???????????????????????
— -le28. august 2014, 18:21
mida veel oodata inimestest, kes on olnud koolis kuisajate rollis
miks 29. august 2014, 08:14
sa ei riku,just sinusugused võltsmoralistid,ropendajad+ajakirjanikud olete korraldanud selle inimjahi ja nüüd arvad sina,et ei riku lapse elu-ikka väga haige.
kelly28. august 2014, 16:22
ära röögi siin, eelkõige rikkus see ema ise oma lapse elu...õige ema ei pane pilte facebooki, kus pidu põlvini, olles ise PRESIDENDI ABIKAASA koorides riigilt seitse nahka....riik on vaesusest upakil, läheme santide toetuse kallale, kindlasti nad saanud pettusega selle osalise töövõimetuse(kuigi nagu teada, hindavad meie arstid töövõimetust siiani nii vereproovide kui eriarstide uuringutega) paneme nüüd mingid kontorirotid seda otsustama, saab vähemalt toetuse ära võtta....samal ajal loopides leedidele ja lordidele selliseid summasid, mida enamik eesti inimestest peab ulmelisteks......ja vastutasuks peaks nagu proua täitma kohust, olla VÄÄRIKAS. no kui su mees ssind petab, siis on muid viise väärikaks jääda, aga vot AHNUS on otsatu....ja nüüd presidendil suu vett täis, pane teiste kohta säutsuma.....
28. august 2014, 17:44
".õige ema ei pane pilte facebooki, kus pidu põlvini, "
Meil on selliseid "õigeid" emasid jalaga segada, istuvadki internetis ning lapsed õues ula peal. Minge jalutage nendega, tegelge nendega siinse kommenteerimise asemel, siis võite ennast õigeks emaks nimetada.
kana28. august 2014, 17:53
"Meil on selliseid "õigeid" emasid jalaga segada, istuvadki internetis ning lapsed õues ula peal." Minu terve põlvkond ongi õues kasvanud erinevalt viimaste tibude emade põlvkonnast
28. august 2014, 18:20
Viimaste tibude põlvkond viskab kõik pildid Facebooki. Isegi selle, mis värvi on lapse kaka ning millised mummulised peeruvahed ostis e-poest..
ohooo. aga kus siis tütar oli?28. august 2014, 15:40
läks ju koos lapsega eestist ära. nüüd on siis eraldi reisimas.
28. august 2014, 16:06
Ju on see lihtsalt kellegi kõlakas. Või lihtsalt õhtulehe järjekordne väljamõeldis, et rahvast marru ajada.
Ei usu!28. august 2014, 15:37
Nüüd hakatakse vist juba luuletama. Palun pilti ka!
Õel28. august 2014, 15:36
Täitsa imelik..... Alguses räägitakse, et pr. Ilves läks Saksamaale, nüüd on New Yorgis.. Otsustage ära lõpuks kus ta on... ja teiste eraelus pole mõtet torkida.. Otsige endale elu
huvitav oleks teada,28. august 2014, 15:31
mis plaanid ilvesel oma naise mustamisega on, salakaval ja silmakirjalik inimene ei sobi presidendiks.
Ma ei paneks juuti küll presidendiks,28. august 2014, 17:05
rahvuskaaslased hakkasid ju talle kohe oma visioone saatma,mul küll alles meeles.
Ärma tsirkus28. august 2014, 15:24
Päramine aeg oleks mõlemal klounil areenilt taanduda...
ei saa aru ühest asjast28. august 2014, 15:23
Kodumaal olles saatsis teda igal sammul turvamehed, nii kui ei ühtegi presidendi naist enne teda. Ei tea, keda või mida ta Eestis nii väga kartis? Või pidi see näitama, et tema on nii tähtis VIP, see pidi rõhutama tema olematut tähtsust Eesti riigis või? Ingrid Rüütel sõitis trammiga tööle presidendiprouaks olemise ajal. Kuidas see Evelin nüüd siis ilma turvameheta ringi lennutab? Armastus teeb ikka imesid. See on tõesti vist juba võrdne riigi reetmisega või vähemalt töölt praguuli tegemine. See inimene ei ole adekvaatne, tõesti kõik eelnev oli märk sellest, et ta vaimne tervis pole korras ja kui nii ei ole, siis ta peab saama riiklikult karistatud oma praeguse omavolilise reisi eest.
/28. august 2014, 16:53
Pärast Bali saarelt naasmist võttis Ilves Evelinilt turvamehed ära. Vähemalt selline jutt oli.
45-aastane28. august 2014, 19:28
huvitav28. august 2014, 15:22
Äkki saatkonna inimesed?
Ta 28. august 2014, 15:21
võikski sinna jääda.Kellele sellist veel tarvis on.Kõige vähem veel Ilvesele endale.Ei viitsi isegi aega raisata ta peale,kuigi öelda võiks veel paljutki...
Julie28. august 2014, 15:18
.............ja muideks,Evelini asustatud taarapunktide rahad teenivad siiamaani raha laste jaoks ,kes saavad kultuuriüritustel käia..ise olen kõi see taararaha neile andnud.Mõelge vähe ,enne kui siin tatistama hakkate.
Kirjaviga või ... ?28. august 2014, 16:41
" Evelini asustatud taarapunktid "
fung28. august 2014, 15:16
...ega siin ei olegi midagi naerda.....p......kõik ja rohkemgi :(
lii28. august 2014, 15:13
elage ise oma elu ja laske teistel ka elada .ilged kommijad siin
vanaema28. august 2014, 15:13
Seikles väikse kaaskonnaga? Täpsustage, palun, KES NAD OLID.
kepikõndijad28. august 2014, 15:26
No kui riik on nii loll,et annab tüssata,siis.......28. august 2014, 15:12
Anna m inna,Evelin, kuniks elu!!!!
muidugi28. august 2014, 17:13
vaadake, kes on riigikogus,naer tuleb peale.Ausalt.
Pederastid vorbivad seadusi endale,sama teevad joodikud ja maha ei jää ka vargad ja muidu seadusekuulmatud tegelased.
28. august 2014, 15:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
28. august 2014, 16:08
Sina sellest küll rikkamaks ei saaks, kui Evelin ei reisiks
28. august 2014, 18:15
mis säutsud siin igale vahele.
Äkki leedi ise siin!
äkki tuleb püksi28. august 2014, 18:23
16:08,28. august 2014, 18:34
Kas sina ja kõik miinused kohe saavad rikkaks!? Ma jäta seda meelde ja küsin mõne aasta pärast. Aga olen kindel, et tolleks ajaks on leitud juba teine ohver, kes on süüdi, et te ikka ei ole rikkaks saanud. Tegelikult ma võin nimetada isegi nime ja kohe - see on Luisa
28. august 2014, 19:17
Rikkaks ei saa ja ei tahagi, aga selle asemel ,et seda mullikat nuumata, võiks seda raha kasutada mõnel üllamal eesmärgil- näiteks lastele.
on ta28. august 2014, 19:30
Kindlasti rohkem leedi kui sina!
gans g lebed28. august 2014, 15:04
Venemaa alustas Ukraina sõda.
Evelin Ilves on välismaal.
Kumb on olulisem uudis? Esikohal on muidugi uudis Evelin Ilvesest.
Hea et ekspressgrupp suudab olulisel ja ebaolulisel vahet teha. Ega Moskva ei ole neid asjata trükitellimuste osas koostööpartneriks valinud.
mul ohollidest pohhui,28. august 2014, 17:19
las aga madistavad.Kodused asjad on siiski lähedasemad.
AE28. august 2014, 15:03
Näh, selle asemel avastage parem Eestit...
https://www.facebook.com/avastaeesti
Avasta Eesti põnevad paigad, loe reisikirjeldusi ja ülevaateid, vaata pilte ning liitu Eestist huvitatutega!
https://www.facebook.com/avastaeesti
Erapooletu.28. august 2014, 15:02
Issand, mis inimesed.
Appi, saage aru, et kas presidendiproua või kuninganna, kes iganes, kurat kõik on lihtsalt inimesed, kes teevad vigu. Abikaasad, Lapsevanemad, Tsaarid , kõik teevad vigu.
Saage üle juba issakene. Eksimine on inimlik.
Keegi ei tea , mis on ju tegelikult põhjustanud Evelini sellise käitumise. Vahest võiks rahvas lihtsalt suu kinni ja oma lollakad kommentaarid endale hoida !
eva28. august 2014, 15:42
jah , kõik on lihtsalt inimesed, AGA ÄRGU ELAGU MAKSUMAKSJA KULUL ! tehku ausalt vajalikku tööd !
Erapooletu.28. august 2014, 15:51
Mis see maksumaksja sul siia skandaali praegu puutub ? Point on selles, et see on nõme, kas tegelikult ka peab ajakirjandus sellest pasandama või ? Inimesele võiks eraelu ikkagi jääda, olgu ta siis kasvõi see maksumaksja kuludel elaja.
evale28. august 2014, 17:53
vaadake, te kiunujad, et te ise hoopis maksumaksja kulul ei ela.Suur osa ilmselt elabki
just nii 17:5328. august 2014, 19:33
Muidugi elavad kui puugid.Tööd ei otsi,virelevad harimatuses arvuti taga ja kiunuvad,et on mingid maksumaksjad! Abiraha on te maks riigi poolt!
see on Erapooletule uudne olukord29. august 2014, 10:37
peavoolumeedia polegi temaga ühel meelel
Mõtiskleja28. august 2014, 15:48
Väga õige jutt.Tihti , isegi väga tihti peab vaatama kaugusesse ja leidma ennast mõtlemas , et kas eestlane olla on ikka uhke ja hää ??? Palun ärge olge nii õelad , andestage ja ka teile andestatakse.
pole sa nii erapooletu midagi,28. august 2014, 17:16
erapooletud ei kribaks siin.
Erapooletu.28. august 2014, 19:32
Nimi loeb tõesti palju :D ja julmalt puutub teemasse :D Täiesti haige rahvas on meil, kui midagi teemasse öelda ei ole, siis midagi kuskilt peab ikka poetama eksole ?
Vahel on tõesti olla häbi Eestlane.
suured teadjad28. august 2014, 15:02
28. august 2014, 15:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Julie28. august 2014, 15:14
Nii tahaks teada,kes need miinused pani ,kuna kõik me oleme elus eksinud ,võõrstega suudelnud ja isegi keppinud aga elame elu edasi ja on olemas ka selline sõna--------andestamine..........ja elatakse edasi .Me ei ela moslemite maal,kus naisel pea maha nüsitakse ,me elame demokraatlikus riigis ja ei ole ilus sobrada teiste elus,kui me ei tea ,mis seal tegelik põhjus on. Jääge ükskord vait ,te vooruse jüngrid----pole te ise paremad ühegi.
28. august 2014, 17:34
muidugi meil võib rohkemgi mehi olla olnud, aga - olen PAREM, kuna 1 POLE LÕHKUNUD KELLEGI PEREKONDA 2 POLE LÖÖNUD KELLEGI TEISE ARMETUID RAHASI LAIAKS3. 3 olen aidanud inimesi, ERINEVALT MÕNEST AMORAALSEST PARASIIDIST,
kes vabriigi aastapäeval sellisele kätt annab ? EELMISEL AASTAL ÜKS TARK JUBA TEGI ALGUST...
28. august 2014, 17:34
muidugi meil võib rohkemgi mehi olla olnud, aga - olen PAREM, kuna 1 POLE LÕHKUNUD KELLEGI PEREKONDA 2 POLE LÖÖNUD KELLEGI TEISE ARMETUID RAHASI LAIAKS3. 3 olen aidanud inimesi, ERINEVALT MÕNEST AMORAALSEST PARASIIDIST,
kes vabriigi aastapäeval sellisele kätt annab ? EELMISEL AASTAL ÜKS TARK JUBA TEGI ALGUST...
28. august 2014, 15:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
###28. august 2014, 15:06
Osta ta pilt ja lase käia-----kes seda keelab aga ära enam peale võta.sa ei saa enam asjast ju sotti
pilvedest28. august 2014, 14:51
Enne lendas kusagil? Et nüüd laskus maha???? Ehk nüüd ongi siis maa peal.
Kõige rohkem28. august 2014, 14:46
kurja teeb Evelin oma mõtlematu käitumisega tütrele. Mismoodi läheb laps kooli, kus igaüks talle näpuga näitab?
rr28. august 2014, 15:00
näpuga näitavad ainult need, kes oma lapsed üles ässitavad-....Kõik algab siiski kodust:)
rr28. august 2014, 15:03
See näpuga näitamine algab vanematest.... KUidas teie oma laste kuuldes seda räägite või kommenteerite... Jätke laps sellest välja, kui te sappi pritsite.
28. august 2014, 16:10
Mis see sinu asi on, kuidas teise pere laps kooli läheb?
28. august 2014, 18:09
Eee, looda sa, on küll nende asi, kuidas sinu laps läheb kooli,
28. august 2014, 18:55
Nad võivad last isegi jä.l.itada, ja kui midagi ei meeldi, kannavad kuhu vaja. Arvudest on naha, et vähemalt pooled on kohe nõus nagu Stalini ajal.
Minu laps28. august 2014, 21:32
ei oskaks küll Kadri Keiule näpuga näidata. Meie peres lapsed ei loe täiskasvanute artikleid, nad tegelevad oma asjadega. Samuti ei kaeble me abikaasaga avalikult (laste kuuldes) presidendipaari armuelu üle. Miks te seda teete? Nii sügeleb endal või?
sellel29. august 2014, 11:22
lapsel on ema ja isa, see on nende mure
palun lõpetage28. august 2014, 14:43
juba ükskord selle teemaga tegelemine. las lahendavad oma pereprobleemid ise.
selle asemel28. august 2014, 14:41
..., et jooksvast rahast väärikalt loobuda, leevendab tema oma haavu turismitades, oleks tavainimesel ka sellised stressi-leevendus-võimalused :D
28. august 2014, 14:40
Vastik.Jäägugi sinna... keegi ei vaja sind siin. Petis valetad oma mehele.Siis vastuta ka oma tegude eest.
maksumaksja28. august 2014, 14:39
Kogu minu (meie) raha kulub nüüd Obama vastuvõtmisele ja riigikaitsele. Parem kui blond jääkski
eemale. Aga kuidas tagada, et ta meie kulul seal eemal ei vegeteeriks?
Hr Sildam j.t. esiperekonna teenrid - paluks tagada meie raha raiskamise lõpetamine!!!!
aga28. august 2014, 17:00
No palju sinu palk siis ka on? Kõige rohkem karjuvad ikka need, kes kõige vähem makse maksavad. Minu raha, minu raha. Nagu näha persestud netis ja ei tee sa mingit tööd. Laisk nagu kapsauss, aga kus röögib. Terve maailm on neile võlgu. Kes sind keelanud on minemast parema palgaga tööle? Kes sind keelanud kandideerimist presidendiks või kes sind keelanud mõne rikkuri abikaasaks minemast?
28. august 2014, 18:25
Mida veel -tööle? Mina ise ja teeni hästi meile toetuste raha!!
Liina29. august 2014, 10:46
qrtnq28. august 2014, 14:39
tipsi28. august 2014, 14:32
Juba new yorgis,,tal peab ikka palju raha olema,et omal kulul reisida...enne läheb kaamel läbi nõelasilma,kui tema reisib omal kulul...:)
28. august 2014, 14:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
lugenud28. august 2014, 15:34
Kus ta tuleb kui tal juba asendaja olemas ja seda juba ammu
aga asendaja ei ole AMETLIKULT28. august 2014, 16:52
presidendi abikaasa . Kui on vaja mehelikku õrnust,ei pea aelema avalikkuse silma all.
Asjad saab aetud ka ilma selleta,et alluvad vüi teenrikari viltu vaataks. Seda on püüdnud selgeks teha juba krahv Tolstoi.
Teie muidugi venelast ei tunnista,aga see krahv polnud mitte lollide kirjast