Inimesed

Tõnis Mägi esinemisest Venemaal: kahjuks ma ei mõistnud kohe, kus laulsin – see oli räige propagandaüritus!

Jaanus Kulli, 28. juuni 2014 13:00

163 KOMMENTAARI

g
gameboss.eu/ 16. juuli 2014 01:38
minevik on minevik, ei koti üldse!
ä
ää/ 3. juuli 2014 20:10
a
Austaja/ 30. juuni 2014 18:31
No kuulge, ärge sõimelge siin. Kõik olid omal ajal staarid, Joala, Linna, Mägi, Veski. No kus nad oleks nõuka ajal väljundi saanud, kui poleks üle toonese NL esinenud? Laulja vajab publikut ja suur laulja ka suurt publikut ning saali. Välismaale ei saanud, no kas tõesti oleksid nad pidanud piirduma kohalike kultuurimajadega või? Minu jaoks on tõesti kõige andekam laulja Eesti ajaloos Jaak Joala, tema hääl, hingestatus ja lavale sobiv välimus ja kõik muu. Mäletan, et kui olin 5-aastane (aastal 1975), rääkisin kõigile, et kui suureks saan, siis lähen Tallinna ja abiellun Jaak Joalga, sest tal on nii ilusad juuksed... Hiljem tema loomingut ei jälginud, taasavastasin ta youtubest 1,5 aastat tagasi ja olen nii liigutatud kõigest - ilusad laulud, siiras esitus ja muidugi hääl, fantastiline... Minu lemmik on Paulsi Podberu muzõku, kes huvitub, otsigu netist. Aktsepteerin ka Jaak Joala tagasitõmbumist, see on tema soov ja seda peab austama. Võib olla saan aru selle tõttu, et olen ka tähtkujult Vähk, kes harrastab eraklikkust ja kivi alla tõmbumist. Minu poolt jõudu ja tervist Jaagule!
a
Austaja veelkord/ 30. juuni 2014 18:41
Meenus, et näppasin tookord, 5-aastasena oma 10 aastat vanemalt õelt mingi ajakirja pildi või posteri Jaak Joalaga ning hoidsin seda madratsi ja padja all, kuni pilt koost lagunes... Aga tõesti imelik, et taasavastasin Jaagu laulud alles nüüd ja kordan, ta on fantastiline, hingeline laulja. Kuidas ma vahepeal tema laule ei kuulanud, on lausa imelik. Viimased 1,5 aastat alustan iga päeva mõne lauluga Jaagu esituses. Veelkord jõudu ja tervist talle!
t
T./ 30. juuni 2014 20:52
Arusaadav, minu austus ka Jaagule. Aga paraku Mägi on hoopis midagi muud ... ja artikkel ka temaga tehtud. No ei tule häid sõnu üle huulte. Inimeseks peab jääma, ütlen ma vaikselt ...
ä
ää/ 3. juuli 2014 20:16
Ots laulis ka venekeeles, ei ohkinud.
h
helimehelt etsilt Mäksile/ 30. juuni 2014 15:20
Kui minul oleks võimalus, siis kustutaksin siin avaldatud enamus kommentare ära!
Olen helindanud kontserte nii Eestis, Venemaal, välismaal Jaaguga, Annega, Marjuga, jne. Samuti stuudiotöö helisalvestustel.
Kahjuks Mäksi ei ole õnnestunud stuudios lindistada, kuigi oli see minu soov.
Edu Mäksile ja ära pööra tähelepanu nendele ebameeldivatele kommentaaridele siin rubriigis, see generatsioon ei tea, kellega on tegemist.
Edu, edu, edu edaspidiseks!!!
s
seltsimees Mutter/ 29. juuni 2014 22:20
soovitati ju valitsuse poolt vältida kohtumisi seltsimeestega,kahju et inimene sellest aru ei saa ,kõikse aegu mani mani ,vahe vähe.Mäe vastu ei oma mitte midagid no üks teine Eesti laulja paigaldati välipeldikute reklaami klippi.Ebameeldiv muidugit.
m
muidugit,muidugit, mutrikene/ 1. juuli 2014 09:21
igal ühel oma koht siin ilmas,kuid sulle on vedruseib alla pandud,et sa elu teist kanti ei näeks.
e
ei/ 29. juuni 2014 19:27
ole vaja vabandada! Laulad korra Koitu ja kõik on OK!
k
Koit ei laula,vaid iniseb/ 1. juuli 2014 09:17
ilma arvutita, ei lastaks KT-d mujal lava lähedalegi.Aga Mäksisse suhtumine muutus,mäletate Ifi-ga juhtunut,kui laulja kipub minema poliitikasse,on asi aamen.
t
T./ 29. juuni 2014 18:48
Ei ole kunagi kuulunud Mäe austajate hulka, liiga ülbe tegelane, uhkust täis.
a
aga mina pidasin/ 29. juuni 2014 19:28
Hjalmar Mäe ' st lugu. Mägi pole just meeldinud, m,itte üheski nooruses .
h
hääl on tuim/ 30. juuni 2014 10:22
ja takkajärgi kisa tõsta,et ei tea ...? Ehtne Mäks.
k
KIKU/ 2. juuli 2014 18:41
Nägin ka seda kontserti Mägi esinemine oli teiste omaaja legendidega võrreldes väga mage isegi veidi piinlik oli kuulata et võhma polnud ja häält ka. Teised sama aja esinejad ikka väga tasemel. Sellel kontserdil esinesid ka kunagised lääne staarid ei tea kas nad ka propaganda vankri ees w. See ikka hapude viinamarjade lugu rohkem..
m
mind huvitab/ 29. juuni 2014 17:46
Kas nad Kärdiga vanainimesteasju ka veel ajavad või ei?

t
to KALJU/ 29. juuni 2014 15:54
t
To: olen seda komminurka jälginud/lugenud ja küsin otse/ 29. juuni 2014 14:51
vastus: inimesed enamasti ei salli selgrootuid ja põhimõteteta tuulelippe ja karjeriste, samuti mitte mõttetult ja naeruväärselt tagantjärgi eneseõigustajaid. Mäksil need kehvad isikuomadused on kahjuks. Oled vastusega rahul või ei jõudnud kohale?
t
To: olen seda komminurka jälginud/lugenud ja küsin otse/ 29. juuni 2014 14:51
vastus: inimesed enamasti ei salli selgrootuid ja põhimõteteta tuulelippe ja karjeriste, samuti mitte mõttetult ja naeruväärselt tagantjärgi eneseõigustajaid. Mäksil need kehvad isikuomadused on kahjuks. Oled vastusega rahul või ei jõudnud kohale?
t
To: olen seda komminurka jälginud/lugenud ja küsin otse/ 29. juuni 2014 14:51
vastus: inimesed enamasti ei salli selgrootuid ja põhimõteteta tuulelippe ja karjeriste, samuti mitte mõttetult ja naeruväärselt tagantjärgi eneseõigustajaid. Mäksil need kehvad isikuomadused on kahjuks. Oled vastusega rahul või ei jõudnud kohale?
o
olen seda komminurka jälginud/lugenud ja küsin otse/ 29. juuni 2014 14:28
Miks selline viha Mäksi vastu?
Kas tema oli see, kes Jaagule jala ette pani?
Mis kamm oli presidendi valimistega?
Kes ütleb .... mulle, kes vaa-aa-stab........
v
võib täie uhkusega nentida/ 29. juuni 2014 16:04
temap see aus mees oli.
Aga seda ei saa pahaks panna,riigikord oli paha ja Jaagul oli parem hääl.
i
idealist/ 29. juuni 2014 13:51
Millal sa Mäks oma sotsiaalse taju kaotasid?
m
m is asi see on/ 29. juuni 2014 14:14
p
Proff/ 29. juuni 2014 13:03
Aga esine siis IRL i või Reformierakondlaste suvepäevadel. Õnneks siis mõistad kuidas propagandaga lood on. Kilekottides parteikontoritesse toodud korruptsioonirahadest saad endale korraliku honorari ka küsida.. Need pole mingid vaesed kirikud või kultuurimajad.
v
29. juuni 2014 10:47
Vaatasin juhuslikult selle kontserdi ülekannet. Mõnitati täiega ja tahtlikult. Nagu oleks T.Mägi kõik Nägin juhuslikult seda saadet. Teatati, et Mägi oli need aastad kuhugi kadunud, alkohooliku kurb saatus. Selle kinnituseks näidati Tõnist
suurel ekraanil mingis mudaalkohooliku rollis jauravana. Seda korduvalt ja kirgliku kaastundega. Niisugune kättemaks siis ta isamaalaulude pärast.
j
Jeesus/ 29. juuni 2014 13:08
See oli ühes etenduses mängitud roll. Rockooper Ruja kus ta pidi sellist inimest mängima. Vaene Tõnis, tema mängis lihtsalt oma rolli ühes eesti parimas subelavastuses, sai ka auhinna hästi mängitud rolli eest ja nüüd arvatakse temast nii. Palun jätke järele ükskord kui te ei teagi täpselt kuidas oli.

v
´ärgu enam peale võtku/ 29. juuni 2014 10:39
vaatasin ka telekast seda kontserti ja viimase peal oli,ainult mis häiris ,et mäksi laulmine polnud päris korras.
l
Laura/ 29. juuni 2014 13:02
Mäxi laulmine on viimasepeal seal, ta andis endast laval 120'% ja ma tean millest ma räägin. Ja sellest on nii palju kirjutatud kaa. Kes küll on need õelad ja kurjad inimesed siin. Mõelge kui mäx neid loeks. Mäxist ei saagi ju halvasti rääkida
t
Täpselt/ 29. juuni 2014 13:14
Legend tõnis mägi oli kindlasti eelmise aasta parim elamus.kuldaja rockenrolliga algas ja tõnis on nii heas vormis igas mõttes. Ja hääl oli ikka parem kui kunagi varem
e
ets/ 2. juuli 2014 22:05
mägi vöib endast ka 460% anda aga seda ei saa laulmiseks nimetada.
n
29. juuni 2014 10:13
No tema maailmavaatelisuse erinevuste pärast koos luurele küll ei läheks. Sealt poolt, kust tuul puhub, sinna ta ka läheb, hiljem otsib vabandavaid põhjuseid.
n
no see ju eestlasele kombeks/ 1. juuli 2014 09:27
m
Mina/ 29. juuni 2014 08:43
Ikka nii palju paha ja öelust on inimestesse kogunenud,aga pyydke see enda sees hoida.Tönisele jöudu!!
o
oh kulla Mina/ 29. juuni 2014 10:10
asi pole üldse õeluses, lihtsalt päris paljud teavad mis on pinnavirvenduse all peidus ja see on päris kurb, jah Koit on hästi lauldud kuid samas teavad paljud miks ta pidi THI presidendiks laulma - annad kuradile sõrme ...
kui keegi oli puhas siis Alo Mattisen
g
gg/ 29. juuni 2014 07:16
Võltsid silmad vaatavad enmus piltidelt vastu.
Johansoniga koos laulmine on nagu siga ja kägu,
n
nn/ 29. juuni 2014 16:04
Tütar Venemaalt prääksatas?
l
laululind/ 29. juuni 2014 02:48
pole muret, vanal konformistil on iga hunniku puhul õigustus olemas
n
No ei tea/ 29. juuni 2014 02:15
See Magi ruigab nagu siga aia vahel.

k
küsija/ 29. juuni 2014 00:16
Kui Tõnis nii isamaaline on, siis miks ta ronis Venemaale? Kas isamaalisus ei maksa midagi, et kahju kannatada.
i
igal/ 28. juuni 2014 23:49
juhul Joala oli mees, Mägi teenis kannuseid , ebameeldiv on vaada teda koos oma naise perekonnaga silmad kinni laulmas, kas nad ise ka aru ei saa, et vastik vaadata
j
jass/ 29. juuni 2014 08:21
ära aja lolli juttu - JOALA OLI KREMLIÖÖBIK, Mägi pole kunagi punastele pugenud.
n
njaa,slle nimi polnud pugemine,see oli/ 29. juuni 2014 10:08
lihtsalt ausa nõukogude inimese tavakäitumine . Mõni arvab,et oma kaasmaalaste edukas müümine KGB-le.
Aga niimoodi sai omalauljatee siledaks ja konkurendid minema.
Pole paha bisnis.
s
sa jass/ 29. juuni 2014 14:51
kõlkusid sel ajal kottides ja sellepärast pole tarkust jagatud ka...
m
mida sa tatinokk,ööbikust tead?/ 1. juuli 2014 09:30
t
Täpsustus/ 28. juuni 2014 22:24
Venus ja Vana jōgi pole Mägi looming, ta lōōritas neid lääne meloodiaid punasel ajal ja hiljemgi.
Aga Koit oleks hästi sobinud Talvepalee vallutajatele!
m
mnjahh/ 1. juuli 2014 09:33
arvestage,et see Koit,mitte Toome,on veel laulmata.Selle aeg veel tuleb,küll te näete.
v
Vana Tarikas/ 28. juuni 2014 22:14
Vastumeelt on Tõnis Mägi ja Jaak Joala sildistamised "Kremli ööbikutena". Mõlema, ja eriti Joala puhul ei saa unustada, kui palju nad andsid 1970. ja 1980. aastatel oma põlvkonnakaaslastele. Suurepäraselt musikaalsed ja enda suhtes nõudlikud lauljad, kelle tollased laulud on kuulatavad ka praegu ilma hinnaalanduseta. Suur tänu nii Tõnis Mägile kui Jaak Joalale selle eest, et nad tegid ja on!
n
28. juuni 2014 22:50
Nagu eespool antud lingil Jaak Joala mainis, pildus ENSV talle pidevalt kaikaid kodaratesse.
Eestis nimetati teda Kremli ööbikuks, kuid Venemaal nimetati teda Dollari Pevets.
Ka Venemaal oli mõni, kes nimetas Jaak Joalat Laulvaks Ingliks, just selleks, kelle vastu oli vaja võidelda.
p
puhta loll jutt sul./ 1. juuli 2014 09:35
e
Edu/ 28. juuni 2014 22:00
Nägin teda Tartus nahktagis ükspäev, ta on ikka niii nooruslik ja ilus mees ja sain ka kauaoodatud autogrammi. Muidu mõistlik jutt nagu ikka Mäxi puhul.
e
ekstaole/ 28. juuni 2014 21:35
Üks asi,mis häirib , võikuiöelda, et on eriti ebameeldiv, on Kärt Johansoni silmad..kinni laulmine. Vaadata on kõhe, laulab mis ta laulab aga kinnisilmi laulda tähendab ka kuulajaga kontaktist keelduminst. Ei taha enam kuulata..vaadata teda.
k
28. juuni 2014 22:14
Kõik asjad teid häirivad, kogu aeg häirivad.
Kas Eesti tõesti oma staaridesse ei suuda austusega suhtuda.
Vaadake, kuidas Eesti suhtus tol ajal Jaak Joalasse.
Kas nüüd on Tõnis Mägi hammaste vahel?
http://www.youtube.com/watch?v=Cv3N7e3x74g
j
Jaak on alati tubli olnud/ 1. juuli 2014 09:43
ja pubekate prääksumist pole mõtet arvesse võtta.
Arvestage ka sellega,et mingeid arvutil tehtud raadioversioone siis polnud,nagu mõnel praegusel "lauljal".
s
Silmad kinni./ 28. juuni 2014 23:00
See Kärdi silmad kinni pole veel miskit. Kogu ta algne pere - vennad Johansonid laulavad samuti silmad kinni. Tegu oleks just kui pimedate lauljatega.
a
Ants/ 29. juuni 2014 21:01
Kui Mäx 25-ne kutt oli, laulis kogu aeg silmad kinni. Sellepärast ta mulle sellel ajal ei meeldinudki.
l
Lauri/ 28. juuni 2014 21:27
tõnise eelmise aasta juubelituur- Legend Tõnis Mägi 65 oli täiesti vaimustav, nii vanadele kui noortele. Sai kuulda täiesti aegumatuid hitte mida ei laulda ega saagi keegi kunagi järele laulda.
Teist artisti eestis kes tooks lauluväljakule kokku 20 000 inimest pole.
Tõeline rockivend on Mäx
k
Krissu / 28. juuni 2014 21:31
sellist ägedat venda pole jah
t
tõeline rockivend/ 29. juuni 2014 14:56
ei roni ooperilavale, kus ta hakkama ei saa. Ega ka retrolavale, kui tal pooleaasta pärast tekib mingi vastumeelsus või misiganes tal peale kargas...
m
28. juuni 2014 21:13
minule isiklikult see kontsert väga meeldib.

m
28. juuni 2014 21:10
Mäks on kohutavalt huvitav tüüp. Ma sain temaga tuttavaks vist 1993 või 1994. Siis ma olin veel noor kukk, aga Tõnisega suheldes võttis ta mind kui omasugust, ei olnud mingit tunnet, et tema on mees, kes laulab "Koitu", ja mina olen kontserte ja esinejaid turvav üliõpilasest pasatski. Hiljem 2006, saime läbi muusikust sõbra taas kokku ja ta ei ole muutunud: räägib huvitavalt, varjatud sügava emotsiooniga, suhtub igasse seltskonnas kui omasugusesse, ei staaritse jne. Väärt mees, omade vigade ja omade boonustega. Nagu me kõik.
l
28. juuni 2014 20:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Laura,/ 28. juuni 2014 21:05
mul on Sulle rõõm teatada, et ka sina vananed, sünnist saati . Mõne tiineka jaoks oled sa juba vana .
a
absurdionu/ 28. juuni 2014 20:52
jah seltsimehed muusikateadlased, bolero rütm on ju ainult raveli oma nagu valss straussi oma. ja polkat tohivad tantsida vaid poolakad.
h
28. juuni 2014 21:13
l
Laura/ 28. juuni 2014 20:50
raudselt mingid vanurid siin möirgavad, TÕNIS sa oled minu ja 1000 ndete iidol!!
<
28. juuni 2014 20:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
Vana Koer/ 28. juuni 2014 21:03
Paraku ka mina pean kinnitama: Mägi on inimesena p6him6ttelage tuulelipp.
Olen temaga kokku puutunud nii 70ndatel kui ka 80ndatel "Music Seif"i aegadel. Kurb ja autu juhtum!
v
Vana Koer/ 28. juuni 2014 21:03
Paraku ka mina pean kinnitama: Mägi on inimesena p6him6ttelage tuulelipp.
Olen temaga kokku puutunud nii 70ndatel kui ka 80ndatel "Music Seif"i aegadel. Kurb ja autu juhtum!
Mägi on/ 28. juuni 2014 20:05
inimesena p6him6ttelage tuulelipp. Ei taha ta laule kuulata enam, vastik on... Jaak Joala on lemmik üle aegade. Edu ja õnne haruldaselt heale, erakordse häälega lauljale.
k
K:JÄRVE/ 28. juuni 2014 19:34
Oled räiige endast heal arvamusel karjerist NSVLi ja nüüd kapitalismi ajal.Tahab kahel rindel pappi saada.Lõõrita MATS.
m
Mina/ 28. juuni 2014 19:09
Tõnis Mägi-näed nii vanavälja-oleme ju ühevanused-olid TURU-PÕIGIS solist RÜTMIKUTEL-mina olin sel ajal RÜTMIKUTE ausaJA JA KÄISIN SEAL .

i
imelik, imelik/ 28. juuni 2014 18:57
Jaagu sünnipäevaloo all olid suurepärased kommid, ja siin ..................??
ä
ää/ 28. juuni 2014 18:48
k
kas see pole mitte teiste esinejate/ 28. juuni 2014 18:25
teadlik laimamine ,lugupeetud suur muusik ?
l
Liina/ 28. juuni 2014 18:16
Anne veski laulab siimaani Venemaal ja polegi kellegi põlu alla saánud.
v
Veski on stampi kukkunud ja juba ammu/ 28. juuni 2014 20:35
aga kui kuulajaid jagub, andku menna.
m
meelis/ 28. juuni 2014 18:14
e
eakaaslane/ 28. juuni 2014 18:10
Küll kukkusid nüüd targutama. Aeg oli selline ja kas siis 20 aastased andekad inimesed pidid teadma, et neid hakatakse poriga loopima sellepärast, et tahtsid suurtel lavadel esineda ja raha teenida.
Ps nüüd on meil oma riik ja ka sellega pole vingatsid rahul, mitte kunagi ja mitte millegagi.
Soovin Tõnisele, Jaagule, Ivole ja veel paljudele selleaegsetele lauljatele kõike head.
t
to eakaaslane/ 28. juuni 2014 18:50
yks kõige õigem komm ja juurde polegi enam miskit lisada
a
Antu/ 28. juuni 2014 19:21
Oma riik???Ikka euroliit,nagu vanasti nõukogude liit.Vahet pole.Raha tuli ja nuriseda pole mõtet.
h
Hea asi ei kao./ 28. juuni 2014 17:58
Vikerraadios laulab tihti Jaak Joala. Tänan Vikerraadiot selle eest.
k
Kas peaks tänama, et laulsid T.H.presidendiks?/ 28. juuni 2014 17:57
l
lible/ 1. juuli 2014 09:48
kordan veel,lauljakarjäär lõpeb kui hakatakse tegelema poliitikaga.

n
No/ 28. juuni 2014 17:54
Kui lükati kahvlisse, siis õige tegu. Igaüks saab selle, mille välja on teeninud. Tobe on see, et laulupeol lauldakse prantsuse helilooja Raveli "Polerot", mis on mäksi poolt kõveraks "Koiduks" keeratud. Minu tähelepanu hajub alati, ükskõik, kus-mis-millal-kuidas mäks laulab.
m
ma pole siis ainuke/ 28. juuni 2014 18:27
kes "Koitu" on alati pidanud "Boleroks ". Ega T.M.ometi noote ja viisi üle lõõnud,ta eriliselt aus inimene,
m
28. juuni 2014 19:24
Mis tähtsust sellel on? Aastal 2008 olid see laul väga hästi ajastatud ning just HELI jõud on see, mis viis tulemusteni.
"And soon you'll see Estonia free!" (vt 4:37)
http://www.youtube.com/watch?v=u4Ae3o8mpWQ
õ
Õnne/ 28. juuni 2014 17:39
Jaagule, möödunud sünnipäevaks.Sa olid super,rääkigu osa kadedaid mis tahvad.Kahju ,et nii vara lahkusid laulmast.Sinu laule kuulates ,mida laulavad praegu teised,teevad seda hästi,aga mitte nii nagu laulsid sina.Jaak oli ja jääb muusikaajalukku.Jõudu sulle.Ilusat suve.
i
irw/ 28. juuni 2014 17:26
Anne Veski mängumaadele ei maksu naljalt tungida :D
i
isegi mäkside kihvad/ 29. juuni 2014 16:06
ei hakanud nahast matlile kõlge. Anne ON tark naine ,
v
vankad!/ 28. juuni 2014 17:07
Milles seisneb jaša selgroog?
t
tõesti kahju sinusugustest./ 1. juuli 2014 09:51
m
Mäksi/ 28. juuni 2014 17:02
allakäik algas peale isamaalauludest ja eneseimetlusest saadud pohmelli. Arvates enese jumalike olendite sarnaseks, ei ole ju enam tegemist maise lauljaga.
Ag teeb alati oma töö, ja Tõnis oleks võinud juba 10 aastat tagasi rahulikult pillid kotti panna, olles jäänud väärikaks. See 10 viimast aastat on olnud ikka päris kole teda kuulata.
p
Porco Dio/ 28. juuni 2014 16:34
""aga küllap ma hakkama saan," naljatab vanameister."" Et päriselt siis ei saa hakkama või, ainult naljatab? Nagu vanal maisiajal - "kuidas elate, kolhoosnikud?" küsis Nikita Sergejevitš naljatades. "Hästi" vastasid kolhoosnikud samuti naljatades.
n
NAINE/ 28. juuni 2014 16:31
Mis vENEMAAL õige,SEE MEIL VALE.POLE MÕTET VABANDADA.RAHA VAJAVAD JU KÕIK.MIKS ME PEAME KÕIK RAHVUSTE VAENU PEALE TAANDAMA.OLEME ERINEVAD VENELASTEST JA MIS SIIS?SEDA TULEB NII VÕTTA JA KÕIK. AJALINE DISTANTS VÕIB KÕIK NÕMEDAKS TEHA. JA RAHAGI TULEB LOOMULIKULT VÕTTA,MITTE PATUKS TEMBELDADA.NII ET POLE MULLE KÜLL NEID VABANDUSI VAJA.
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 28. juuni 2014 16:31
siis võib ju tegelikult ka etv saadet ensv pidada propagandaks.
https://www.youtube.com/watch?v=ogIBeBKF5_Y
Siit videost võib näha, et pigem oli tegu nostalgija üritusega, ilma mingi poliitilise alatoonita.

ü
Ülo/ 28. juuni 2014 16:28
Palju soliidsem oleks olnud kui oleks lihtsalt suu kinni hoidnud.
t
tänan,mäks/ 28. juuni 2014 16:34
ikka vanas heas vaimus !!!GO ON!!!!
s
siiski/ 28. juuni 2014 16:08
Isamaalitšikud ähvardasid vist Mäksi, et ei kutsu enam oma üritustele esinema, eks sellest ka nüüd siis see nutulaul:P
t
tundub et "siiskil" on tõsi ./ 28. juuni 2014 16:29
ei mujidu nilkar lehus ole nagu kõhutõves KGB.tegelane.
j
ja mis sellel nliidul siis viga oli?/ 1. juuli 2014 10:01
Rabasin siis tööd ja ka nüüd,vahet orjaelul pole.Veneajal said soetada eluaseme 5 aastaga,töötades ehitusel ja keegi sind sealt välja, kunagi ei tõstnud.Nüüd maksad selle eest kogu elu ja võid üldse kodutuks jääda,kuna võimul on aferistid ja nende järeltulijad läinud aegadest.
k
kes keelt mõistab, / 28. juuni 2014 15:57
http://www.youtube.com/watch?v=lRk3zLCrGcA
mõistab ka , kui kahtlane on pealkirjas toodud väide .
j
Jane/ 28. juuni 2014 15:51
Laul lauluks,kuidas sa küll selline tohkman oled,sa ei sa pisema kodu töögagi hakkama.Rääkimata meeste töödest,vaata kui halvasti sinust naabridgi räägivad Peebul.
h
Hm/ 28. juuni 2014 19:36
Sina jällegi ei suuda isegi nii lühikest teksti veatult kirja panna. Valus on lugeda nii juhmi teksti.
m
Meerimari/ 28. juuni 2014 20:04
Õpi kirjutama, enne kui teisi mustad. NaabridKi-
p
paha lugu jah/ 1. juuli 2014 10:18
lugedes sinusuguste kribamisi,võib selgelt näha kirjutajat,kahju sinust.Ausalt!
v
vanaema/ 28. juuni 2014 15:24
minagi mõtlen miks nüüd kleebitakse külge silte "kremli ööbik" jne. Me PIDIME elama ja elasimegi selle vene aja üle, Joala esines eestiski, samuti, samuti Mägi, Veski ja teised, kas nad on süüdi selles, et laulsid venemaal ka...kui piiratud saab olla inimeste silmaring, kui ei mõisteta okupatsiooniaegset elu, "raudne eesriie" lubas ainult ida suunas liikuda selles tarastatud riigis...
v
vaata vanaema,kui omal polnud sellist häält ja andekust,tuli/ 28. juuni 2014 15:48
OMA TEE puhtaks lüüa vahendeid valimata . See seltskond on julm igas riigis,mitte ainult meil.
Veski peale hammas ei hakanud ,eks see paned mäksid vahel lausa ulguma.
k
kisa ei pane nilkaril seda asja kasvama,/ 28. juuni 2014 16:31
tuleb määrida sooja kana ka.... ,täiskuu peab olema ja 7 risti tee.
Siis kasvab mis mühin.
Ikka kurb ka kui seda üiget asja ei saa kanda,paneb lausa röökima .
Vaesekene,
Kas mäks ise ???
n
nilkar/ 28. juuni 2014 16:34
Kas anjuta isiklikult viskus tiblade kaitseks?
m
miks tuli mulle meelde,kelllele Joala jalgu jäi,keda laulmast segas/ 28. juuni 2014 15:14
ja kes just käis oma sõprade sõpradelt teenust palumas.
See oli seda nägu kaunis kutt,kes Viru Varietees esinedes " kindrali" teenis.
k
28. juuni 2014 15:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Krati/ 28. juuni 2014 15:25
Joala sünnipäev oli üleeile. Aga ju siis ei peetud oluliseks, kuna tema ju peab oma joont siiani , ei paindu , ei murdu .
k
Krati/ 28. juuni 2014 15:25
Joala sünnipäev oli üleeile. Aga ju siis ei peetud oluliseks, kuna tema ju peab oma joont siiani , ei paindu , ei murdu .
j
jajah/ 28. juuni 2014 16:12
jajah, solvunud hellik jaša.
k
Krati/ 28. juuni 2014 16:32
Enne pean lugu inimesest, kel on selgroogu , kui mingist tuulelipust .
Kuigi, jah, mina tema asemel vilistaks nendele hüüdnimedele .
Ainult seda ei kadestata, kes midagi ei suuda.
Järelikult, kui veel aastakümneid hiljem Joala nimi nii mõjub - pidi ikka kõva konkurent olema ?? o)
Muide, Youtubes on ülal kolme tenori videod, seal on hästi näha inimhinge varjundid kõrvalpilkude ja kõverate naeratuste näol ,mida visatakse , kui Joala laulab .
ISe olen mõelnud, et see Kremli ööbiku nick pärineb ka kindlasti loomeinimeste suust .
j
Joala ei laula ja on teie jalust ära/ 28. juuni 2014 16:32
aga vihkamine paneb teid ikka veel mõnitama ?!
Kui huvitav.
s
seda tõesti/ 28. juuni 2014 16:33
ja täna ta kõõrutab ning raputab tuhka pähe,et eio saanud aru.
m
miks ka mitte/ 28. juuni 2014 16:52
eurode lõhna tundes kargas ju kohe välja
k
Küsimus/ 28. juuni 2014 17:12
Kuuldavasti on Joala eraklik, aga kas nii eraklik , et oleks pidanud siis kogu oma vara helikopterilt Tallinna linna kohal alla puistama teiste rõõmuks ? Alla puistama ja saama veel sõimunime loll-jaska
n
noooooo ./ 28. juuni 2014 14:44
või Tõnis Mägi EI SAANUD aru !!!!!!!!!!
Hahahahahahahahahahah.Kass usub, Mäks on terve oma elu jooksul pidanud lugu rahast. Raha ei haise kunagi.

h
hm/ 28. juuni 2014 14:10
Peaasi, et papp taskus, keda see propaganda huvitab. Muusika on parteitu.
k
Kuule M.A./ 28. juuni 2014 13:44
Loe ikka tekst korralikult läbi,sellega võib nõus olla,et vanasti oli ta noor ja uljas!
s
Sama mõte/ 28. juuni 2014 13:39
Muusikute kasutamine propagandaks on Eestis reegliks saanud ja harva kui mõni vastu on hakanud. Isegi Iffi on räigelt ära kasutatud.
ä
ära kasutanud ja/ 28. juuni 2014 14:47
honorari maksmud......
ka s iff ja mäks on siis prostid ?
l
leo./ 2. juuli 2014 14:35
Mart ei kasutanud ära Iffi , oma "kohvikus" vaid maksis talle jeurosid!!!
Jälk on tema laule peale "kohvikut" kuulata !
m
M.A./ 28. juuni 2014 13:26
Ta oli sel ajal nii noor ja selliste noorte uljastega on lihtne manipuleerida.
Minu jaoks ta on ja jääb heaks lauljaks ja muusikakirjutajaks. Vahet pole, kus ta minevikus laulis. Vahel kuulav-vaatan vanu Nostalgia klippe temaga kus ta olümpialaule esitas. Olgem ausad, isegi vene keeles kõlavad ta laulud kaunilt.
6
28. juuni 2014 13:41
65 ja nii noor. loe ikka lugu läbi enne, kui kommenteerid. jutt käib eelmisest aastast.
6
65 üle elatud talve on/ 28. juuni 2014 15:49
tite-ea sümbol neh. Kolmas noorus ikkagi.
k
Karlsson Noarootsist/ 28. juuni 2014 13:26
Eks ta raske ole valida. Kahjuks on Venemaal ka loomeinimesed jagatud kahte leeri pro/contra Putin printsiibil. Väga raske on apoliitilisel intellektuaalil selleks ka jääda. Kummaline on olnud lugeda (tõenäoliselt) noorte kommentaare, kes ise "liidu" ajal elanud pole ja kes endisi nõukaajastu staare hukka mõistavad. Ei vähenda nõukaaegne populaarsus selliste meeste kaalu ka tänapäeval. Artist vajab publikut ja kultuur peaks olema vaba igasugustest "ismidest"
t
To Karlsson Noarootsist/ 28. juuni 2014 16:13
Olen täiesti nõus. Mõtlesin ka ise, et need, kes siin kõvasti sõna võtavad ei ole enamus sel ajal ju elanud ega tea midagi selleaegsetest muusikutest-lauljatest. Võiks ju tegelikult rohkem mõelda - kasvõi meile palju kuulsust toonud Eri Klas - ka tema on esinenud Venemaal ja ka mujal terves maailmas. Kas julgeb keegi ka temale näpuga näidata? Hea, et meil on selliseid inimesi, kes tutvustavad meid ka väljaspool meie piiri. Ps arvan, et artistid Venemaal ei ole ka ise päris vabad oma meelsust avaldama...
n
nõukaja memm/ 30. juuni 2014 09:40
Otse loomulikult ei näita keegi Eri Klasi ja veel paljude peale kes esinevad Venemaal. Venemaa ei ole = Putin. Venemaa on suur ja lai, jagub nii kultuuri kui kõike muud aga seda kahjuks siinsed noored kommijad ei tea, pole neist keegi seda maad külastanud, elavad ainult oma tiblatamse vihas. T. Mägist on aga kahju. Nii vana mees peaks juba tedama kuhu sõidab ja selline tagantjärgi vabandamine on lihtsalt vastik.
t
tõesti/ 1. juuli 2014 10:26
i
28. juuni 2014 13:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kalju/ 28. juuni 2014 14:44
Ära aja segi ,mitte TÕNIS VAID JAAK OLI SEE KEDA KREMLI ÖÖBIKUKS KUTSUTI ,Tõnn on algusest saat6i isamaaline olnud ja rohkem veel kui matr laar ja tunne Kelam ja paljud teised kokku ,kui i9nimest isiklikult ei tunne pole vaja kritiseerida ,teenisin temaga koos vene bkroonus ja laulva revolutsiooni aegu olime ka ühel poolel mitte erineval .
k
kadedusest kraaksute seda õõbikut tänasel päevalgi/ 28. juuni 2014 14:50
sõimate ja manate selle eest,et inimene julges laulda,et tal oli häält ja väljanägemist.Et inimene jäi teie kiuste elama.
Isamaalisus on vahel mitme otsaga asi.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee