Inimesed

Aivar Riisalu: Savisaare ja Keskerakonna vahele ei saa tõmmata võrdusmärki (181)

LISA KOMMENTAAR

TOOMAS HENDRIK ILVESE ÖELDUD,ET EESTLANE ON KIVIAJAINIMENE.1. juuli 2014, 12:25
NISIIS,ROTT+WEILER KALLASE,ILVESE, TUIKSOO, VILLU,KOERAKINDRALI KETTIKORTELE.OLEN TIIGER KELLE RAHA PEAL OLETE ORJA PIDAJATEKS SAANUD.TULEB AEG ,SAATE MEIE MAGUSTOIDUKS!
Mõtlik30. juuni 2014, 14:03
Edgar=Kreml=Keskpartei=ENSV.... Venemaa ei unusta oma poegi!
Aivar,30. juuni 2014, 13:08
tule mätta otsast alla ja kuula, mida rahval Sulle öelda on...
Miks on Riisalu siiamaani Keskerakonnas30. juuni 2014, 12:48
Keskerakonna siseelu tundev Evelyn Sepp ütles telesaates, et ühised kuriteod liidavad kõige paremini.
Kallase, Antsipi koerakindrali kettikoera rott+weilerile30. juuni 2014, 10:15
OLEN LOOMULT JA TIIGRIAASTAL 1962 SÜNDINU.IGATTÕUGU KOERAD ON MINU MAGUSTOIT. ERITI RASKEKAALU POKSERID.
Õige jutt A.Riisalul30. juuni 2014, 08:25
Õige mees, kui asi ei meeldi ja näeb, et tehakse inimestele liiga, siis teeb oma suu lahti ja räägib/möliseb õiget juttu, tunnen teda 2003 a. olin Kosovos, müts maha tema ees!
Õige jutt A.Riisalul30. juuni 2014, 08:25
Õige mees, kui asi ei meeldi ja näeb, et tehakse inimestele liiga, siis teeb oma suu lahti ja räägib/möliseb õiget juttu, tunnen teda 2003 a. olin Kosovos, müts maha tema ees!
Maarja!30. juuni 2014, 08:11
Kogu aeg jääb mulje nendest teledepattidest ja muudest vaidlustest,et lihtsaim eluviis-hundid söönud ,lambad terved-on nii mokkamööda.Sellises eas Eestimaale lojaalne kodanik v6iks olla konkreetsem ja asjalikum!
juudadollarid ja 70 aastat suurkuritegude riiklikku salastamist30. juuni 2014, 02:48
Tõelise VÕRDUSMÄRGI saab panna vaid KALLASE ja tema partei/võimukartelli (sh taskuparteide) vahele. Sisuliselt on tegemist maffialikul püramiidskeemil tugineva võimusüsteemiga.
jaa30. juuni 2014, 00:23
Riisalu ju vana Savisaare p""""lakkuja ja nüüd räägib niimoodi.See Savisaare ja Keskerakonna kummardamine ja kiitmine on juba haiglane ammu!
Ronja29. juuni 2014, 23:33
Mees,miks sa end nõnda palju nuumad ?
üks29. juuni 2014, 22:56
Erakordselt vastik Savisaare kloun.
kas riisalu29. juuni 2014, 19:50
plaanib ka erasektorisse siirduda?
ära29. juuni 2014, 18:35
seleta Aivar, on keski arvamus=batja arvamus, ja teine on vale arvamus, ei sa ignoreeri partei arvamust,muidu oleksid juba sule saanud,ära suurusta. igatahes austasin sind kuni astusid........ k-parteisse.kõik
KOHTLA +JÄRVE, ILVESE ÖELDUD KIVIAJAORJADELE29. juuni 2014, 17:27
MÕELGE HOOLIKALT ,KES NÖÖRIDES AJAB TEISE KAELA.KES MAKSUMAKSIA RAHADEGA EHITAB REAALSELT,KES NAERATADES JA VAHUTADES OMA RENOMEED PÜÜAB IGATI,ERITI VENELASE SISSETUNGIGA,HOIDA.
mina arvan nii--uuesti29. juuni 2014, 17:26
Ei tasu materdada Savisaart kõiges valitsuse tehtud vigades! Jookseme kõik euroopa-liitu ja arvame , et elu tuleb ilus--ei tule, venelane ei lase.Kui Venemaa ukrainaga ühele poole saab, siis hakab ta meiega tegelema.Üks võimas raketike Leningradi lähistelt ja Eestit ei ole enam.Selleks ajaks , kui NATO otsustab meile appi tulla, kui tuleb on meid minema pühitud, mis võib ka vallandada kolmanda maailma sõja.Eestlane on töökas rahvas, ei saa üldse aru, miks oli meil vaja Euroopaliitu? Seal ei kasva pudrumäed, ükskord küsitakse meilt kõik tagasi aga kas meil on siis midagi enam tagasi anda.Venemaa suunas oli meil hea kaubandusäri, nüüdseks kiratesev Peipsi-äärne ala, üle poole Eestist on maha müüdud.Ma ei ole Venemaa fänn ega ühegi erakonna fänn aga ,mis praegune valitsus eesti rahvaga teeb--on kuridegu! Savisaar ei ole Eestit maha müünud nagu mõni siin väidab.Kus olid praegused valitsuses olevad kommunistid, kui Eesti Vabariik välja kuulutati?--kes kahestunud isiksus, kes välismaal mugava elu peal.Venemaad peab kartma! Ta on geograafiliselt meie naaber ja nii jääb.Venemaa lihtsalt on kassi rollis ja hiilib , millal parem on rünnata, kui me väga ülekäte läheme.Arvestage sellega ja kaitske oma lapsi!.Ansipid ja Ilvesed lasevad kõik jalga, kui sõjaks peaks minema aga vaene eestlane jääb oma kodumaad kaitsma.Niikaua, kui me Venemaad ärritame, siis meie väike riik küll kestma ei jää.NÜÜD ÕHTULEHT, KUSTUTAGE JÄLLE MU TEKST, SEST SEE ON NÄHA KELLE POOLE SEE KALLUTATUD ON! AVALDATAKSE AINULT LABASEID KESKERAKONDA JA SAVISAART MUSTAVAID KOMMENTAARE.
KIVIAJAMEES29. juuni 2014, 15:01
KES KEDA. MA NIMELT SINU ÄRRITAMISEKS KIRJUTAN,KAS VÕI 30 AASTAT IGA PÄEV.SAVISAAR KOOS KÄPUTÄIE LIHTINIMESTEGA JULGELT SEISIS EESTI HUVIDE JA VENE SOOMUKITE VASTU.ÜHEGI PAUGUTA VÕITIS SAVISAAR,VENE VÄED TAANDUSID PIIRITAHA.ÜLEJÄÄNUD POLIITIKUDOLID ROOTSI VÕI TEEL SINNA.
Rottweiler30. juuni 2014, 07:04
Vähe sellest, etnimetad ennast kiviaegseks - lisaks oled KIVIPEA: tee sinusugusele puust ja punaseks - Ränirahn jääb Ränirahnuks. Võiksid jagada teadmisi vallast, kas kivipea vahest valutab ka?
triin29. juuni 2014, 13:26
Miks sa kallis inimene demagoogitsed----"Georgi linti" kannavad venelased hoopis teistel põhjustel,kui neid kunagi Tsaari-Venemaal kaela riputati.Selle aja inimesed väärisid seda tõesti,kuid nüüd on see ära lörtsitud,täpselt samuti siin vene lipu kandmine,"Poccija!" röökimine ja vene sümboolikaga dresside kandmine.SA tead seda,kuid ikka püüad musta valgeks rääkida.Ainult venelastel on see haiglane sündroom,armastada Putinlikku Venemaad ja samas hoides oma lihakeha kunagi anastatud riikides.Rumal jõunäitamine ei muud.Ega ukrainlased neid muidu "koloraado mardikateks" ristinud-----tuua Venemaa kõikidesse oma pesitsuspaikadesse,külvates segadust,rahutusi,surma ja teenides nii põlisrahva meelepaha.Oled sümpaatne inimene ja mulle on tõesti arusaamatu,miks sa Keskerakonnas oled,kes seda "võitja" mentaliteeti turgutab.
tubli triin, 29. juuni 2014, 14:19
Selline inimene nagu Riisalu pole kahepalgeline, vaid hoolega pooli valiv ja sogaja.
Edukuse retsept29. juuni 2014, 12:43
Selleks, et olla edukas, tuleb endast igal pool edukas mulje jätta.
Väga hea.29. juuni 2014, 12:33
Väga hea on rahvast lollitadaja hirmutada, muidugi on Savisaarel puudusi aga omadelt puudustelt kõrvale juhtimiseks tuleb kedagi kiruda ja näidata teiste vigu. Savisaar küsis venemaalt raha Kallas koos oma bandega kantis venemaalt raha et teised müüsid elamislube ei ole rääkimist väärt. Isegi see et Savisaar vahetas joped on rohkem rääkimist väärt kui kilekottidega raha kandmine reformile. Kõik need rollotamised ja taskilad on null juba Savisaare nime kõrval keda praegune koalitsioon nii väga kardab.
dolbajoob29. juuni 2014, 15:37
Täpselt nii,kui poleks savisaart tuleks ta välja mõelda,et oleks kellega rahvast hirmutada.
kahjuks lugesin,29. juuni 2014, 11:43
saast,ei tasu ennest vaevata lugemisega.
Bender29. juuni 2014, 11:14
Kui asi nii on, nagu Riisalu väidab tekib küsimus; kuidas Savisaar ikka veel võimul on? Korruptsioon? Poliitterror?
Saladuseloor29. juuni 2014, 11:04
Huvitav kes on see mõnus seltskond , kes neid RIIGISALADUSE PITSEREID Toimikutele peale lööb? Kas neil on ka NIMED? Tahaks neile korraks silma vaadata . Või on nende nimed ka 70 AASTAKS SALASTATUD? Muster on nendel keissidel sarnane . Julge ja Nutikas Operatsioon Õ, R-hooldatud seaduseloome-sobivad kuriteo aegumise tähtajad, R-hooldatud õigusemõistmine s.t. menetletakse ja menetletakse niikaua kui keiss on AEGUNUD. Siis võib jälle kergendatult hingata ja järgmist hakata sepitsema. 10milli, feb-fond, rublatehing, Iisraeli relvatehing ja ega tavakodanik ei pruugi neid kõigist kuuldagi. Neil kõigil on mingi ühisnimetaja– suurem või väiksem KURITEO KOOSSEIS või eest MAKSUMAKSJA RAHA suurejooneline KORSTNASSE LENNUTAMINE. Ja teine iseärasus –RAHA KAOB ÕHKU või KELLEGI KAUKASSE, keegi midagi ei tea, keegi midagi ei mäleta ja mis seda uurida nagunii on aegunud. Ja kui ikka uuritakse , noh siis LAJATAME RIIGISALADUSE PITSERI VEEL 70 AASTAKS! Ja kolmas iseärasus-TAVAKODANIK , EESTI HEAUSKNE MAKSUMAKSJA KELLE RAHA ULJALT KEERUTATAKSE , tema EI SAA MITTE MIDAGI, TEMALE JÄÄVAD TÜHJAD PEOD! Ja ega see seltskond ei pea ju muretsema –E-VALIMISED EI OLE VEEL ALT VEDANUD Vasta kommentaarile vastus
Mida sa siin ikka vastad29. juuni 2014, 11:41
kui valitsusest on otse kuuldud, et oleme lumpen ja ei peagi midagi teadma. Peaasi, et see lumpen oleks omavahel kõvasti riius. Lihtne neid siis valitseda. Riiu põhjuseks toome paksu nahaga, kannatliku Savisaare. Nii ei tule lumpen selle pealegi, et enda eest on ka võimalik seista.
Lumpen29. juuni 2014, 14:34
Kõigepealt tuleks savisaarlased viimne kui üks ............. ! Meie laulev revolutsioon summutati ju paksude kommude poolt . Kedagi teist ju pole valida.olid ju plakatid 20 aastat tagasi nii poppid. Kas ei mäleta!!!!!
See paksmagu on koos Riisalu naeratava heakskiiduga võtnud ja upitanud eesti poliitikassse selliseid tegelasi kes ei lepi kunagi eesti keele ja meelega.
Ei saa ju võidelda reeturitega õlg-õla kõrval!!!!! Neid reetureid on ju harjutatud et kõige parem on kuklatagant ......
Kas tõesti29. juuni 2014, 15:01
29. juuni 2014, 09:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kiviaegne tõesti!29. juuni 2014, 10:01
1989 polnud teletorni vaja veel kaitsta! See oli 19-20. august 1991.
MATS29. juuni 2014, 09:07
Täiesti nõus - et võrdsusmärki tõmmata ei saa. Keskerakondlaste seas leidub ka mitmeid oma maa patrioote. Mitte kõik ei käi Venemaal koogutamas ning raha paludes kätt väristamas.
29. juuni 2014, 14:37
Huvitav kes küll???????????????????????????????????
Enne 2007 aasta maid astusid need kes olid välja sealt.
!!!29. juuni 2014, 09:05
Välja astuda ei saa. Sel juhul on alternatiiviks väljaviskamine. Seda juhul, kui suure juhi ning õpetaja ees piisavalt aupaklikult ei koogutata.
Alar129. juuni 2014, 08:01
venelaste-sovjettide vanade kommunistide huvide eest seisev venemeelne keskerakond koos venemaa agendi savisaarega pole kunagi millegagi hakkama suutnud saada, kommunismi ja vene võimu tagasi ihkav savisaar-keskerakond on olnud täielik katastroof eestile.
meenutame fakte
Vana tippkommunist Edgar Savisaare valitsus (3. aprill 1990 – 30. jaanuar 1992)
Saamatu kommunisti Savisaare valitsuse ajal tekkis eestis eesti ajaloo suurim hüperinflatsioon hindade tõus, eesti aastane inflatsioon hindade tõus kerkis hiiglasliku 300% juurde mis oli maailma suurim ja tekkis totaalne kaubanappus (praegult eesti inflatsioon 2%). Savisaare valitsus võttis kasutusele ostukaardid ja toiduainete talongid. Talvel 1991/92 valmistuti Tallinna uuselamurajoonide evakueerimiseks kütusenappuse tõttu. Detsembris 1991 seisid eesti inimesed tundide kaupa leivajärjekorras ning paljud jäidki ilma leivata. Ka või kadus 1992. aasta jaanuaris lettidelt. Eesti riigile totaalse kaose tekitanud Savisaar astus tagasi 23. jaanuari hommikul 1992 pärast seda, kui kütuse- ja toidukriisi tõttu olid Tallinnas Savisaare poolt kasutusele võetud leivatalongid. 1992 aasta alguseks oli vana tippkommunist Edgar Savisaar eesti riigi juhtinud totaalsesse kaosesse ja katastroofi ning seetõttu tuli saamatul ja rahva räige viha alla sattunud Savisaarel 1992 aasta alguses valitsusjuhi kohalt saba jalge vahel tagasi astuda. Savisaare asemel sai valitsus juhiks Vähi kes mõne kuuga tõi eesti riigi savisaare tekitatud kaosest välja, toidu talongid kaotati jne..
Kommunist Savisaare valitsemise ajal olid eesti rahva ja riigi jaoks KONKURTENTSITULT halvimad aastad, siis olid- ostutalongid, bensiini polnud, poed olid kaupadest ja toidust tühjad ja päevad kulusid inimestel mööda poode ringi sõites, et kuskilt midagigi leida. see vastu vaid valuutapoodidel lasi kommunist savisaar õitseda sinna aga lihtrahval sissepääsu ei olnud.
9. oktoobril 1995 teatas Kaitsepolitsei, et poliitikute omavahelisi vestlusi on salaja lindistatud aasta algusest saadik. Tollane siseminister Edgar Savisaar lindistas ebaseaduslikult salaja teiste poliitikute vahelisi kõnelusi. 11. oktoobril vabastas president siseminister Edgar Savisaare ametist. Savisaare tehtud salajased lindid leiti eraturvafirmast mis oli seotud ka venemaaga ja venemaa kgb/fsb-ga. Savisaar lahkus veel samal päeval ka Keskerakonna esimehe kohalt. 12. oktoober 1995 astus valitsus lindiskandaali mõjul tagasi. Savisaar ütles, et ta lahkub poliitikast.
2005-2006 aastal oli eesti majandusminister edgar savisaar. laenu ja kinnisvara buumi süvendas eestis eesti rumalaim majandusminister savisaar. majandusminister savisaar oli see kes soosis ja kihutas takka 2005 2006 aastal inimesi massilist laenama võlaorjusesse astuma ja totaalselt ülekuumenenud kinnisvara mulli üles puhuma mis oli ka üheks põhjuseks miks eesti majanduskriisi sattus. 2005 ja 2006 aastal kui laenubuumi ja kinnisvarabuumi mull oli eestis kõige kõrgemale tõusnud vastutas eestis majanduse eest ja oli eesti majandusminister edgar savisaar kes ei teinud absoluutselt mitte midagi ära selleks, et laenubuumi ning ülekuumenenud kinnisvara mulli lõhkemist ära hoida.
Sander29. juuni 2014, 07:47
" Savisaare ja Keskerakonna vahele ei saa tõmmata võrdusmärki"-102% päri! Reaalne tehe näeb välja nii: Keskerakond-Savisaar võrdub NULL.
Raivo28. juuni 2014, 22:20
Pealkirja kohta - SAAB küll - ka 2+2=18 saab siduda võrdusmärgiga, eriti rumala peaga.
28. juuni 2014, 21:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Vastan28. juuni 2014, 21:23
Pede! Hakka ida suunas jooksma! Ennem meie Läändlased põleme Seenetolmus kui Ida kurjuses!
Raivo28. juuni 2014, 22:04
Head reisi, mina jään siia.
Tundmatu sõdur29. juuni 2014, 08:12
Mina ei jää. Aitüma heade soovide eest!
Muig28. juuni 2014, 20:22
Kokkuvõte: Meile pakkus Kaval Saksamaa Vabadust aastal 1945! Tingimusel,et meie Eestlased võitleme Okupantide vastu ehk Venelaste vastu! Kes meie riiki okupeerisid! Loomulikult väike-riik haaras võimaluse ja tegi endast kõik oleneva,et vabaks saada võõrvõimust! Venelased peksti välja ja Eestlased olid uhked selle üle! Ja nautisid vabadust! Toon ühe lihtsa näite: Tuli Sakslane ehitas ise omale välikäimla! Tuli Venelane See Tõbras sittus sulle kaevu ja oli selle üle ka veel uhke! Kuradima Vabastajad nad on? Tuletagem meelde Molotov–Ribbentrop Pact! Mida Te Te jahute Meie Eestlaste ajaloost kui Te reaalselt ei tea midagi!
Kui Venemaa ja Saksamaa Jagasid Euroopa pooleks olid kõik järsku "SÕBRAD" Nii Venemaa kui Saksamaa! Tänaseni müüb Venemaa Soodsalt Saksamaale Gaasi! Mõelge ise edasi! Kuradima pugejad sellised ja ajaloo muundajad!
28. juuni 2014, 19:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sa28. juuni 2014, 22:26
ära aja lolli juttu,savisaar saabus siis sinna,kui oli juba teada,et putsistide võim oli moskvas laiali löödud,seega taandusid nad(vene sõjaväelased) ise,savinäss roomas kähku pildile,et sinusugustele sangarit mängida :D
-.- sa28. juuni 2014, 22:59
antud komm oli vastuseks ühele juhmardile,kes pidas savisaart teletorni päästjaks:D
NÄIDAKE OMA TEGUDEGA, kesikud!28. juuni 2014, 18:13
NÄIDAKE siis oma TEGUDEGA, et ei saa võrdusmärki tõmmata! MIKS te ei võta sõna Savisaare TEGUDE vastu? Olete Savisaare kuulekad tallalakkujad!
28. juuni 2014, 17:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
II28. juuni 2014, 19:05
Kus Sa elanud oled, kuu pealt kukkunud või? Uskumatu
ooo28. juuni 2014, 19:44
Näib, et tead, jelle raha siis varastas. Ütle meile ka.
TIGU28. juuni 2014, 17:12
Muidugi ei saa, see üks terve käkk ju...
.28. juuni 2014, 16:59
Meenutan omaaegset poliitilist põhitõde:
"Me ütleme Lenin--ja mõtleme Partei,
me ütleme Partei--ja mõtleme Lenin".
Ma ei usu, et tänapäeval asjad testmoodi käivad.
totu28. juuni 2014, 15:51
See võib ju olla kodanik Riisalu individuaalne arvamus,kuid paraku see ei ühti paljude-paljude-paljude teiste inimeste seisukohtade ja arvamustega.Paratamatult on kujunenud nii,et Tln.TV,keskide ajalehed,keskide avaldused jne. seeotakse kõik kokkuvõtlikult seltsiga sm. Savisaar ja partai,kusjuures kandvat,auhinnalist esikohta omas,omab, jääb omama seltsimees Savisaar.Ja täna on pealegi ilus ilm ka.
28. juuni 2014, 13:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Eksperthinnang.28. juuni 2014, 17:56
Pigem juba nagu Stalin.
to Õhtuleht28. juuni 2014, 13:25
Järeldaja / 09:25, 28. juuni 2014
Sisu vastas täpselt artiklile. Aga Õhtulehel puudub enesekriitika! Mage! Labasuste ja laimu talumine on teile kontimööda. Mage veelkord.!
28. juuni 2014, 13:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Rottweiler28. juuni 2014, 15:35
Huupi puusalt "tulistavad" siin need, kes on Buresini ajupestud ja usuvad iga sõna, mis batja suust kukub. Olin oma tööülesandeid täitmas Teletorni juures, Toompeal internatside rünnaku ajal ja veel mitmetes tolleaegsetes "kuumades" kohtades ja räägin/kirjutan ka kommentaariumis AINULT sellest, mida OMA SILM NÄGI ja KÕRV KUULIS. Ja need nägemised-kuulmised ei puuduta ainult Savisaart - kui räägiks kõigest ja kõigist, mis toona silma-kõrva jäi, keerleks mõni mees hauas, kui lihavarras ja elusolevad ilmselt teeks,et igavesti vaikiksin.
Tulistamisega on aga üks paha lugu: nimelt ei puudub oskus mööda lasta, kui see just taotluslik pole. Vot nii on lood.
noh jah28. juuni 2014, 13:09
naistemehed ja naljamehed mõlemad, isegi vanas eas ei rahune~!
Tublid28. juuni 2014, 13:13
mehed! Kade oled või?
tegelikult on sel mehel28. juuni 2014, 12:49
säilinud eesti mehe aru,tema kaine talupojalik tarkus . Lausa imelik .
Mõtlemisvõime pole ju üldse moes,meie eest mõtleb tänasel päeval Valge Maja nagu vanasti mõtles Kreml.
Kas28. juuni 2014, 13:12
lõpulause sai hirmust või pugemisest lisatud? Mine tea, tulevad veel külge!
ära kiunu okupantidest mitte veerand sõna !28. juuni 2014, 13:15
neid nn.,okupantide siiatoojaid austate ja usaldate nii ,et olete saatnud nende otsesed järglased Brüsselisse tööle ja igatsemisest piinlema.
Ei maksa kiunuda.
28. juuni 2014, 12:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Matti28. juuni 2014, 12:57
Mida sina rahvuslane igale poole topid.Asjata teed,sest keegi ei loe su blogspoti.
Tee28. juuni 2014, 12:41
või tina,ei saa kõigile meeldida!
Mhh28. juuni 2014, 12:39
Keskerakondlased võivad nii mõelda, et ei tõmmata võrdusmärki, tegelikult loomulikult tõmmatakse.
add29. juuni 2014, 01:12
Ei, muidugi ei saa tõmmata.
Riisalu ongi Savisaar!
taimps28. juuni 2014, 12:31
Üllatab mind selline jutt.Lahkunud Vanaisa oli kainud kahes söjas,kõik medalid mis talle antud, minule pärandatud.georgit pole kuskil.Vöitles küll sakslaste poolel,kuna vihkas venelasi.
sakslastel ei olnud Georgit.28. juuni 2014, 12:51
See lint oli neil vapratel meestel,kes sõdisid Tsaari-Venemaa armees ja keda kommunistid mõnuga tapsid.
I Maailmasõja aegsed mehed jõudsid paarkümmend aastat hiljem jälle sõdida.
Eks taimpsi ajalugu alga ka Leninist .Kahju.
Aga loomulik.
Täiendan.28. juuni 2014, 13:09
Kõik tänapäeva Georgi lindid on kehtetud. Neid saadi tõesti ainult tsaari armees. Nii, et nende kandjaid enam elavate hulgas polegi.
IRW28. juuni 2014, 16:21
taimps, sa oled väärastunud idioot, kelle ajalooteadmised on SUUR NULL, nagu äsja tõestasid...
ära rohkem sõna võta, enne kui veidi arenenud oled!!!
Üllatunule29. juuni 2014, 16:30
Äkki oli teine vanaisa... Reeglina on inimesel kaks vanaisa ja mõlema medaleid pole Sulle kindlasti pärandatud.
Meie M28. juuni 2014, 12:23
savisar ei ole õpetanud mind vihkama venelast - küll on ta õpetanud mind põlgama ja vastikusvärinaid tundma ühe konkreetse rahvakihi vastu.
Koduperenaiste märg uni28. juuni 2014, 11:56
ta on ilus, ta on tark, ta on edev, ta on julge, ta on suur, ta on rikas, tal küll on üks naine, aga noh - see selleks, ta on kaval, ta on kuulus, ta peab viisi, ta on nutikas, ta on osav, tal on auto, tal on sissekirjutus, tal on kodakondsus, ta on kõige-kõige-kõige.
Meie N28. juuni 2014, 11:52
Kena vaadata, et üks vähestest on end kaanepoisiks matsutanud.
Kuule ALAR 128. juuni 2014, 11:43
mine õige ravile ja ruttu, muidu pöörab veel pöördumatuks ja siis ei aita Sul ravi ka,loll jääb ikka lolliks
Savisaar võrdub keskerakond.28. juuni 2014, 11:40
Savisaar ongi keskerakond.Tema on selle erakonna loonud ja tema lahkudes hääbub ka erakond või saab sellest reformierakonna tallalakkuja.Iga mats võiks ikka endale ise erakonna luua.kui midagi ei meeldi.Pole mõtet teise inimese elutööd kritiseerida.Nagu vanasõna ütleb: tee järgi või maksa kinni.
28. juuni 2014, 11:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kas kesikud algatasid selle eelnõu28. juuni 2014, 13:18
ja soovisid olla Euroopa tasemel. Nagu kuulda oli,olid nad enam nagu vanaaegsed,mandunud konservatiivid . Nad ei saa õigesti aru,mis on hea.
Zoofiil.
link28. juuni 2014, 11:13
saab ikka küll. On Savi ja punt p... pugejaid ja mõned voodikaaslased.
Mis jama see riisalu ajab? Kui ei saa- siis võtke ta maha28. juuni 2014, 11:11
. Kuidas saab olla parteijuht ja partei ilma "võrdusmärgita"??? Mingi kesiku haige sonimine!? https://www.youtube.com/watch?v=e_4IFtIr8Fc
sajeebi28. juuni 2014, 11:04
Lisada kommenteerimine eesti rahvus spordialade hulka.
Eelarve saab kinnitada, kui 3 uurimisalust vangi mõistetakse ja ressurss vabaneb.
unistaja28. juuni 2014, 11:04
miks ei saa, savisaareta poleks mingit keskerakonda
riisalu märjas unenäos on muidugi tema keskerakonna eesotsas aga see vennike ei anna mõõtu kuidagi välja
28. juuni 2014, 11:35
Mitte, et ei anna mõõtu välja, vaid teda ei lastagi nii kaugele - KE etteotsa!
kas sündinud Savisare Taimo ise vä???28. juuni 2014, 13:33
28. juuni 2014, 10:57
Olen nõus, et nagu ei saaks tõmmata. Kui aga selliselt käitavat liiget välja ei visata siis järelikult toetab erakond ja sh ka Riisalu seda. Ja paistab, et siiski saab v
Meie M28. juuni 2014, 10:50
Ei saa tõmmata sea täis kõhu ja peremehe vahele võrdusmärki.
Saab ikka panna seale plussi ja peremehele miinuse.
28. juuni 2014, 10:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Oot, oot!28. juuni 2014, 13:02
Aga mina olin sel ajal teletorni juures. Ka Savisaar oli. Käis armeekindraliga tornis sees. Pärast mida hakkasid sõdurid tornist lahkuma. Jeltsini vabastuskäskkiri tuli mõni tund hiljem. Vot tak oli siis.
Rottweiler29. juuni 2014, 10:05
Oli-oli,kuid kas oled veidi juurelnud selle üle, MIKS see kõik just nii toimus? KELLE volitused olid Savisaarel, et putsistide kindral ühtäkki talle alluma hakkas? KEDA Savisaar esindas - tolleaegset vabariigi valitsust või eesti kõrgemat võimu? Vale vastus! Nagu keegi hilisemas kommentaaris mainis: mees toodi "pildile" tagamaks tema jäämist juhtpositsioonide ja olulise info kättesaadavusse, seda enam, et keegi ei hakkaks ju kahtlema "iseseisvuse tooja" lojaalsuses...
Aga te mõelge, mõelge...
need ausad ja vaprad ja julged olid kenasti redus,peidus28. juuni 2014, 13:22
neil igaühel oma nahk,oma minevik ,oma vara .... ei seda saanud siis ohustada .
Kui Savisaare EDGARi saaks maha tappa,siis need materdajad tunneksid end veelgi suuremate sangaritena.
Ega nemad ka küüditanud,need olid vene soldatid ju.
Ainult ärasaadetute vara on miskipärast ikka veel kasutuses.Mõnel isegi Brüsselisse kaasa veetud.
Loomulikult joostakse jälle,Jooksmine on julguse märk. Mitte reeturlikkus.
28. juuni 2014, 10:34
KLOUN JÄÄB IKKA KLOUNIKS. TEISI SÕNU EI OLE RIISALULE.
28. juuni 2014, 10:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
see tähendab,et mees on vägistamise vili.28. juuni 2014, 13:29
saksa naistest vägisi ülekäimist taunitakse,aga Eestimaa naiste vägistamine on teie jaoks alati teretulnud.Vangi vägistamine veel eriti.
Vangis istus moor ainult sellepärast,et toitis nõukogude võimu verivaenlasi.
Setud pole teie silmis inimesed,aga nende maad saaksite maha müüa .
see tähendab,et mees on vägistamise vili.28. juuni 2014, 13:29
saksa naistest vägisi ülekäimist taunitakse,aga Eestimaa naiste vägistamine on teie jaoks alati teretulnud.Vangi vägistamine veel eriti.
Vangis istus moor ainult sellepärast,et toitis nõukogude võimu verivaenlasi.
Setud pole teie silmis inimesed,aga nende maad saaksite maha müüa .
arvi28. juuni 2014, 10:21
Õige inimene ei astugi parteist või erakonnast välja. Kui astub näitab sellega oma nõrkust. Ta ei ole siis enam usutav inimene vaid tuule lipp. Neid on Eestis niigi piisavalt, Marrand , Rüütli, Tuiksoo, Mikser jne. Inimene kes vahetab parteid on ja jääb reeturiks.
Kalev28. juuni 2014, 10:15
Ei leia,et teised erakonnad vähem vevemeelsed on müüakse elamislubasid Venemaalt tulnud venelastele ja suur osa äriettevõted kuuluvad samuti neile ja seda ei teinud sugugi Savisaar.
see oli õigete28. juuni 2014, 13:29
eestlaste aus äri,mida sellesse peaks SAvisaart toppima. Ega see oskagi vajalikult müüa. Aus ja liiga loll.
Tohohh28. juuni 2014, 10:13
Rohujuure tasand teeb nii kõva häält!?Kas Savisaar ka niimoodi arvab?Enn on kindlasti nõus olemaks võrdusmärgi üks pulk ja mees ja nais Heimar lähevad teise pulga staatuses veel karvupidi kokku.Lisaks on veel hektar kandidaate erinevatele märkidele nii kirillitsas kui ka kirillitsas.
to to hohh28. juuni 2014, 10:31
püüdsid nalja teha? mage, ka su kirillitsat pole kuskil näha
Radist28. juuni 2014, 10:13
Täpsustan mittemäletajatele: aasta oli siis 1989
Radist28. juuni 2014, 10:03
"Aivar Riisalu: Savisaare ja Keskerakonna vahele ei saa tõmmata võrdusmärki."
Saab aga küll ja küll. Ilmselt pole põlvpükstes poisikene Aivar kuulnud midagi 13.aprilli telesaatest ega 17, juuni Lauluväljakust. Meie Mehe asemel esines seal siis Justament ja Toomas Lunge.
tõega näkku28. juuni 2014, 09:59
Väga diplomaatiline jutt tahaks nagu tünga panna Savisaarele ,aga ei pane kah.Eks õukonnameedia ajapikku peseb ka mitmete poliitikute ajusid, kus üheks käibetõeks on kujunenud väidetav Savisaare diktaatoriks olemine, mis teadagi teenib omi eesmärke. Keskerakond ongi populaarne tänu sellisele juhile ning päris võrdusmärki maha ei kustutaks
Mees, kes toidab oma peret tööga, mitte lõugadega28. juuni 2014, 09:58
Mina saan selles aru niimoodi- kui sa ei oska oma peret tööga ära toita, siis pead valima poliitiku elukutse. Ja siis on tähtis see, et oled võimule lähedal elik mingis parteis, vahet ei ole kas see on kommunistlik ja kui need kukuvad, siis lähed IRL-i või kuhu iganes, peaasi, et riigipirukale lähedal.
Pidage nüüd veidi hoogu!28. juuni 2014, 09:57
Vean kihla, et keegi tatipritsijatest ei oska Riisalule ühtegi teist normaalset erakonda soovitada! Eks pakkuge üks normaalne erakond, kellele te veel solki pole peale kallanud. Kas suud jäid lukku, sileajud?
miinus28. juuni 2014, 09:55
Matemaatikat mees eriti ei jaga. Aga matemaatikas kasutatakse ka teisi märke. Ärimehena peaks Riisalu teadma miinuse mõistet. Miljon miinus miljon = NULL. Sama käib keskerakonna kohta:
KE - ES = 0
.... järelikult peab tegu olema võrdsete suurustega ehk :
ES = KE
M.O.T.T.
....küsimusi?
tibu28. juuni 2014, 09:53
Savisaare ja Keskerakonna vahele ei saa tõmmata võrdusmärki....aga kahtlane, kas ilma Savisaareta seda keskerakond üleüldsegi eksisteeriks??
A.H.28. juuni 2014, 09:49
Muideks, mis puutub Georgi linti, siis sellel oli kolm musta ja kaks kollast triipu, mis sõmboliseerisid Püha Jüri kahte elu ja kolm surma. Ja sellel lindil pole midagi ühist selle vuflika mis tilbendab mõningate sõiduautode antennide külles.
A.H., to Alar128. juuni 2014, 09:44
Ja kõik see hakab korduma Tallinna mastaabis uuesti.
MEELIS28. juuni 2014, 09:41
MEELIS28. juuni 2014, 09:35
et28. juuni 2014, 13:40
Lenin.28. juuni 2014, 09:28
Ütlen - Keskerakond, mõtlen - Savisaar, ütlen - Savisaar, mõtlen - Keskerakond
Pille28. juuni 2014, 09:26
Naisterahvana ei julgeks sellist ligigi lasta. Mehkendab seal Toompeal nende pederastidega...
28. juuni 2014, 09:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
09:25-le28. juuni 2014, 09:31
Sina, vene TIBLA, mine kommenteeri OMA venekeelses Delfis!
28. juuni 2014, 09:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
no28. juuni 2014, 09:22
Maksumaksja raha eest on nad kõik seal ennast pekisteks sigadeks nuumanud!
28. juuni 2014, 11:44
Nemad on ka maksumaksjad.
to:tont / 09:19, 28. juuni 201428. juuni 2014, 09:30
Õnneks surevad ülekaalulised inimesed südameinfarkti.
28. juuni 2014, 11:42
Mitu lähisugulast Sinul ülekaalulised on? Oled ise normkaalus?
28. juuni 2014, 11:43
Mis see artiklisse puutub?
oinas28. juuni 2014, 09:17
tyrä tegelegu töö kohtadega,10 aastaga pole midagi muutunud,köik jooksevad yle lahe,penskarid teevad 500-600 eest tööd,noored jooksevad minema,poliitikut aga kemplevad oma keskis....10 aastaga mitte midagi uuuuuuut...täielik kammmm
Mhh!?:-)28. juuni 2014, 09:17
Saab ikka tõmmata küll. Keskerakond ongi Savisaar ja sellepärast te allamäge lähetegi. Oleks eespool keegi noorem, eestimeelne inimene, oleks teie pooldajaid palju rohkem.
tüitsa mees28. juuni 2014, 09:12
riisalu....tola mis tola
Zip28. juuni 2014, 10:55
On. Tegelikult terve rahvas. Käib ja kummardab esinduspätti.
Siis vahelduseks - oi-oi-oi- nüüd küll läheme ja avaldame umbusaldust.
Oiii - ei läinudki läbi. Noh, mis siis ikka...ja nii juba 20 aastat.
Sest s.tt teab väga hästi, et s.tt ei upu.
Raivo28. juuni 2014, 22:16
Võrus oli SEJ peaarst pr Holvandus. Kui Tervishoiutöötajate (partei algorganisatsioon) koosolekut läbi viis, kasutasid nad tema kabinetti, TA lahkus majast, andes (kommunistidele) pinna arutamiseks, olles tipjuht, oli TA temonstratiivselt kommunistide vastane, kõik teadsid ka põhjust. NI SIIS tülitsa mees .. tola mis tola
daniel28. juuni 2014, 09:12
KE olen sügavalt pettunud.selle asemel,et sotsidele ja oravatele vesi peale tõmmata-kallab ta endale pange täie sitta kaela.pean silmas pederastia pooldamist,
danielile28. juuni 2014, 09:25
Amet eeldab, amet eeldab...
28. juuni 2014, 09:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
miku28. juuni 2014, 09:48
Kas Ansip ei olnud endine kommunist? Kas teised kõrgetel kohtadel istuvad valitsuse liikmed ei olnud kommunistid. Savisaar ei olnud riigi president, et ainuüksi tema otsustada oli kõik. Temast üksi ei sõltunud midagi. Nii, et ära puhu asja suuremaks, kui sa poliitikast midagi ei taipa. Kogu selles supis olid ka teised süüdlased. Talongid olid selleks, et kõigil oleks võimalus olnud mingeidki toiduaineid saada, muidu oleksid leti alt kõik maha parseldatud nendele, kellel olid tutvused. Nii, et ära jahu, sa ei tea mitte si...agi.
Hei, miku!29. juuni 2014, 09:51
Kui lugeda täpselt "Kommunistliku Partei Põhikirja", on Ansip siiani kommunist. Vihje: Mis alusel sai komparteist priiks?
ähh28. juuni 2014, 09:50
ja täpselt sama ning veel hullemat võib öelda nii RE, IRLi kui sotside kohta , REl veel suur miinus elektri hinna tõstmine et maksta kinni UTahi afääri
KE tegi midagigi rahva heaks Tallinnas - tasuta bussisõidu
rajaleidja28. juuni 2014, 11:04
See oli ikka Partsu ja IRL - rida....
Riisalu on ise vana bändimees28. juuni 2014, 09:10
ja ei teagi, et selle bändi nimeks on Esimees Edgar & Käpikud.
Riisalu on ise vana bändimees28. juuni 2014, 09:10
ja ei teagi, et selle bändi nimeks on Esimees Edgar & Käpikud.
Nii see pole28. juuni 2014, 09:03
Ikka saab, kesikud ei tee midagi ilma Savisaare nõusolekuta, Savisaar ise aga otsustab asju ainuisikuliselt. Siit järeldus, Savisaar ongi keskerakod, ülejäänud liikmed on lihtsalt ballast.
raivo28. juuni 2014, 08:58
savisaar on kesk erakonna boss ja tema nägu ongi erakond.riisalu leidis lihtsalt vale kuninga,keda teenida.
28. juuni 2014, 08:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ei usu28. juuni 2014, 09:10
et riisalu selle KARTULIMARDIKA rinda riputab. kooliajal saadeti meid kartulipõllule neid kartulimardikaid korjama- s.t. tapma. neid oli meeletult palju ja nad olid kurjad. NÜÜD, KUI NÄEN VENELASTEL NEID KARTULIMARDIKA MOODI LINTE RINNAS VÕI VEEL HULLEM AUTOS RIPPUMAS, TULEB KOHE MEELDE, ET NEID PEAB HÄVITAMA. JUBE. JA NAD HAISESID.
kuule..28. juuni 2014, 09:50
sina Ten, tee endale selgeks, mida see Georgi rist ja lint tähendavad, siis hakka mölisema.
georgi lint ei ole enam püha28. juuni 2014, 10:38
nii nagu haakrist tähendas kunagi hoopis midagi muud, kuni Hitler sellele halva tähenduse omistas. Nii on ka Georgi lindiga, kunagi püha, kuid tänapäeval tapavad terroristid nende lindid rinnas Ukrainas. Tänapäeval on see täpselt sama nagu oli kunagi haakrist. Nii et vähem minevikus tuhnimist ning jälgige praegust tegelikku elu
et28. juuni 2014, 13:36
siis midagi õilsat? Kui kunagi tähendas, siis nüüd on sellel lindil küll väga halb märk küljes!
naine28. juuni 2014, 09:55
Sa tee endale selgeks, mida tähendab Georgi lint ja rist, alles siis hakka mölisema.
Aivar, viimane aeg on meheks hakata,kuigi sul läheb sellega kindlasti veel 10.a28. juuni 2014, 08:50
Tola oled olnud juba olnud EÜE ajast, pea vahepeal mingi vahetupeatus ka.
Mmees28. juuni 2014, 08:45
Egas veel nõmedam oleks, kui koer pureb peremehe kätt.
Oige28. juuni 2014, 08:26
Võrratusmärk käib ja suurem ots seltsimhe poole
copy28. juuni 2014, 08:32
Just pidin kirjutama Savisaar > Keskerakond. Ja sellel on ka reaalne sisu. Läbi Savisaare saab Keskerakond Eesti mõistes üüratud mõõtmed Venemaa avarustel.