Inimesed

Abielu lahutanud Meelis Pai: olen lastega lähedasemaks saanud! (92)

LISA KOMMENTAAR

harry17. juuni 2014, 20:53
Pauluse kiri galaatlastele « eelmine.
3Galaatlaste mõistmatusest
1 Oh mõistmatud galaatlased, kes on teid ära sõnunud, teid, kelle
silme ette Jeesus Kristus oli joonistatud ristilööduna?
2 Ma tahan teie käest teada ainult seda, kas te saite Vaimu Seaduse
tegude tõttu või ususõnumi kuulamise tõttu.
3 Kas te olete nii mõistmatud? Te alustasite Vaimus, kas tahate
nüüd lõpetada lihas?
4 Kas te olete ilmaasjata nii palju kogenud? Kui see iialgi
võiks olla ilmaasjata!
5 See, kes nüüd annab teile Vaimu ja laseb imevägedel tegutseda teie
sees, kas ta teeb seda Seaduse tegude või ususõnumi kuulamise tõttu?
Aabrahami usust ja õnnistuse tõotusest
6 Nii nagu „Aabraham uskus Jumalat ja see arvestati talle
õiguseks”,
7 nii mõistate teie, et need, kes on usust, on Aabrahami lapsed.
8 Kuna aga Pühakiri nägi ette, et Jumal teeb paganad õigeks
usust, siis ta kuulutas ette Aabrahamile rõõmusõnumit: „Sinus
õnnistatakse kõiki paganaid.”
9 Nõnda siis õnnistatakse neid, kes on usust, koos uskliku Aabrahamiga.
10 Kuid kõik need, kes rajavad end Seaduse tegudele, on
needuse all, sest on kirjutatud: „Neetud on igaüks, kes ei
püsi kõiges, mis on kirjutatud Seaduse raamatusse, et ta seda
täidaks.”
11 Et aga Seaduse kaudu ei saa ükski õigeks Jumala ees, on
ilmne, sest usust õige jääb elama.
12 Aga Seadus ei ole usust, vaid „kes seda täidab, jääb elama selle
kaudu”.
13 Ent Kristus on meid Seaduse needusest lahti ostnud, kui ta sai
needuse meie eest - sest on kirjutatud: „Neetud on igaüks, kes
puu küljes ripub” -,
14 selleks et Aabrahami õnnistus saaks paganatele osaks Kristuses
Jeesuses ja et me tõotatud Vaimu saaksime usu kaudu.
15 Vennad, ma toon inimliku näite. Teatavasti ei saa inimese
tehtud testamenti keegi tühistada ega sellele midagi
juurde lisada.
16 Aga tõotused on antud Aabrahamile ja tema soole. Ei öelda:
„Ja sinu sugudele”, otsekui paljude kohta, vaid nagu ühe kohta:
„Ja sinu soole”, kes on Kristus.
17 Ma ütlen seda: Jumala poolt varem tehtud testamenti
ei saa nelisada kolmkümmend aastat hiljem antud Seadus muuta kehtetuks,
nii et see tühistaks tõotuse.
18 Sest kui pärand tuleks Seaduse alusel, siis see ei tuleks enam
tõotuse alusel; Jumal on aga Aabrahamile armu osutanud tõotusega.
Seaduse otstarve
19 Milleks siis Seadus? See on üleastumiste pärast juurde lisatud,
kuni tuleb sugu, kelle kohta oli antud tõotus, ja see on seatud
inglite kaudu vahendaja käe läbi.
20 Üksainus ei vaja vahendajat, Jumal on ju üks.
21 Kas Seadus on siis Jumala tõotuse vastu? Ei mingil juhul! Sest
vaid siis, kui oleks antud seadus, mis suudab teha elavaks, tuleks
õigus tõepoolest seadusest.
22 Kuid Pühakiri on kõik oleva allutanud patule, et tõotus
antaks neile, kes usuvad, usust Jeesusesse Kristusesse.
23 Aga enne usu tulekut me olime Seaduse valve alla suletud kuni
usu ilmumiseni tulevikus.
24 Nõnda siis on Seadus olnud meie kasvatajaks Kristuse poole, et
me saaksime õigeks usust.
25 Aga et usk on tulnud, siis me ei ole enam kasvataja meelevalla all.
26 Nüüd te olete kõik usu kaudu Jumala lapsed Kristuses Jeesuses,
27 sest kõik, kes te olete Kristusesse ristitud, olete
Kristusega rõivastatud.
28 Ei ole siin juuti ega kreeklast, ei ole siin orja ega vaba, ei
ole siin meest ega naist, sest te kõik olete üks Kristuses Jeesuses.
29 Kui te olete aga Kristuse päralt, siis te olete järelikult
Aabrahami sugu ja pärijad tõotuse järgi.
« eelmine 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 järgmine » © AD 2005-2012 Eesti Piibliseltswww.eps.ee
Eelmine versioon
**16. juuni 2014, 14:02
Mehed,mis teil viga on?Seni kui naine tahab rääkida,lootuses midagi päästa,teid ei huvita.Arvate kui teie jaoks on asjad hästi siis ongi hästi.Miks paneb liigutama alles see kui saate aru,et nüüd ongi asi läbi?Miks alles siis,kui nane laseb kummi otsast lahti,mis niigi on juba ammu katkemiseni pingul.Kas sinnamaani tunduvad need lihtsalt naise kapriisid,kui ta rkida tahab,Miks te ei või naist lihtsalt ära kuulata.Sellest oleks kindlasti mõnelgi puhul abi.Ma vähemalt arvan nii,olen üks nendest kes ka mingi aeg räkida tahtis,kui enam ei tahtnud alles siis ärkas mees justkui üles,ütles,ta ei teadnu et asi nii tõsine on,tema jaoks ehk ei olnudki
teet16. juuni 2014, 15:56
vot naised tahavad RÄÄKIDA. see rääkimine ajabki mehed kõige rohkem hulluks ja tekitab soovi jalga lasta
kuid see ei16. juuni 2014, 19:51
takista hiljem öelda, et küll mina (mees) juba räägiksin ja läheks teraapiasse ja teeks, kui aga naine räägiks ja oleks...
Rääkimine ajab neid mehi närvi, kes ei kavatsegi midagi muuta. Nad tahavad "mehetegusid" teha ning oma naise hoolt ja turvalisust nautida, ning on täiesti kindlad, et küll juba naine ära harjub ja see oleks ju ENNEKUULMATU ja VÕIMATU, et naine võitluseta loobub...:) Mehed ju niiiii kõrges hinnas:)))
Kuid paraku-paraku, ei ole miskit siin ilmas ennekuulmatut ning naine saab aru oma püüdluste mõttetusest ning loobub...juba ilma jututa (sest mõtet ju pole).
analüüs16. juuni 2014, 12:16
Tark naine, et ei lahka oma elu ajakirjanduses. Pigem arvan, et põhjused on ikka rohkem Meelises ja mida ta avalikkuse ette ei too. Kuidagi imelik, et meespool ei näe endas miinuseid, et mida ta valesti on teinud. Põhjus, et koguaeg töö võib olla küll õige ja midagi lisaks veel. Teadagi, et väga pikad tööpäevad ei olegi just alati tööpäevad.
totu16. juuni 2014, 10:01
Kuid miks mitte poroloonist uus ja värske naisuke valmistada,nagu see ju õnnestus Ülemiste Vanakesega.Ja kui lähebki tükkideks,siis ka see on nüüdseks tuttav jant,ikka edasi,edasi...
Minny15. juuni 2014, 21:01
Paistab, et see mees on egoist, oli ja on! Nüüd on poegadega lähedasemaks saanud - kus ta enne siis oli?? Naine ehk üritas midagi rääkida, aga ma ei kuulanud??
Ja kas ta oma ajakirjanduses vingumisega laste peale ka mõtleb? Nad on ju ka lugemisvõimelised.
Hah,15. juuni 2014, 20:18
Meelise "sõbranna" oli ju kogu aeg Anna- Liisa Õispuu
16. juuni 2014, 19:10
tobe jutt, kas naissõbrad on keelatud
15. juuni 2014, 20:15
mees jätab äpu mulje. Tuleb ajakirjanikule oma pereelust patrama. Saagu probleemidest üle,miks seda tervele ilmale pasundada . Paiga juhtus vist mingi terviserike ka ,sellestki kirjutati ja telekas oli naine murest murtud ja pisatarest märg Kas pakasuhha? Küllaltki ruttu oli jub alahutusest juttu .Kas mees on haiguse tõttu mõne koha pealt puudulik? Noorepoolsemal naiselgi omad soovid ju..
kiku15. juuni 2014, 17:08
teades seda perekonda lähedalt,on ka mul kummaline et emme läks.Aga no kui uus armastus silmapiiril siis lets go!
üks tuttav15. juuni 2014, 16:55
Kahju, et nii läks. Nägin ainult nende elu välist poolt, seepärast oli lahutus mulle suur ehmatus. Mõtlesin, et nii tore paar. Kirsti ei ole inetu ega halb, vastupidi - ta on sarmikas ja kena naine. Sugugi mitte rumal ega ennasttäis. Mul on väga kurb meel sellest kõigest. Aga eks ole seegi õige, et kõigel on põhjus. Ainult et kõik seda põhjust ei tea. Andku jumal neile jõudu vastu pidada uudishimule lugeda neid lollakaid "tarkade klubi" kommentaare siit.
selle15. juuni 2014, 16:28
pere isiklik asi.mees oli abielus nukuteatriga,naine oli kokk ,koristaja,vb ka aednik.isu sai otsa,naine tegi valikud ja aeg on loole punkt panna.
naine Lõuna-Eestist15. juuni 2014, 13:24
vaat,aga minu meelest on naine täiesti kena ja huvitava välimusega,isiksus ikka,mitte mõni blondeeritud ,igav tibi. Igast lahutatud abielust on kahju ja pole meie asi arutada.miks.Ja kui truult oli see naine Meelis Pai voodiääres haiglas.....sooja südamega naine.
....15. juuni 2014, 12:54
Ja kole või mitte - ilu on vaataja silmades ja on inimesi, kes ei vaata niivõrd ainult välist ilu. Lisaks elusündmuste käigus inimesed muutuvad, ka koledamaks. See oli ikka väga pikk aeg kui mees koomas oli ja naine pidi ise kõigega hakkama saama mehe pärast muretsemise kõrvalt. Loogiline, et see ei jäta ka tema välimusse just positiivset märki.
Ja Sina, kes sa ütled, et nii koledast abikaasast on õnn, et lahti saadi ära ole nii kindel, et Sinu enda mehe või naise kohta keegi selja taga ei mõtle "kuidas küll sellise kolliga saab koos elada, veel vähem lapsi teha"
ema15. juuni 2014, 12:50
Õige ema teeb seda, mis lastele parim. Isegi kui see on jätta nad isa kasvatada ja ise eemal elada. Paljud psühholoogid räägivad, kuidas lastele vanemate lahkumineku kõrval on kordades hullem nad oma elukeskkonnast ära viia. On see Meelis keskerakondalne või mitte, on ta kindlasti hea isa oma lastele. Ja laste teema on ikkagi nii isiklik ja õrn, et sel teemal ei tohiks keegi kommeteerida. Lahku läksid ju kaks täiskasvanut inimest omavahel, pole vaja laste teemat lahata rääkimata kui ei teata tegelikke tagamaid.
Mari15. juuni 2014, 12:29
Millest te rahvas räägite?! 1. On tülgastav tema eraasju kogu aeg ajakirjanudsest lugeda. 2. Enda tuttaval olnud selline case. Naine oli suure majapidamise eest hoolitseja, mees ajas raha kokku ja kodus vaid ülbitses, mina teen seda, mina teen toda, kes sa selline oled. Siis kui naine üritab aastaid rääkida mehega, et asi on jama, siis mees teda ei kuula, sest see on mõttetu jura, mida naine soiub - nagu ka Meelis Pai tunnistab (Nüüd olen mõelnud, et võib olla püüdis ta minuga siiski varem suhte päästmiseks rääkida, aga ma lihtsalt ei kuulanud teda. Olin oma asjadega liiga hõivatud ja liiga kindel, et meie abielu on igavene."). Naine teab, et kõik on mehe saavutatud, tahab ära ja ei taha meest näha. Mis tal üle jääb?? Lastel on suur maja, terve elu seal elatud, mees välja ei koli. Mees pole elus lillegi majapidamises liigutanud. Lähebki ära ja see ei tähenda ju, et lastega ei kohtuta vms. Aga mida tal muud pakkuda on, väikest korterit, matriaalset kitsikust? Kas on vaja siis lastelt võtta ära nende kodumaja, läheduses elavad sõbrad, milles lapsed süüd on, et mees on aastaid kõikide probleemide peale eitanud?
imestan ka15. juuni 2014, 11:35
et need niiviisi lahku läksid. siiani ei ole aru saanud. nad pidanuks ju niiii hästi sobima - kaks ühtemoodi halba ja valelikku inimest. nagu täiuslik paar.
jah15. juuni 2014, 11:26
sellist meest ei tahaks mitte taaskasutamisekski ......... naisel oli õige lahkuda püstipäi ja uhkena sellisest elust. Kui siiani kasvatas lapsi ema. miks nüüd ei või seda teha nii väga lapsiarmastav isa. Eks nüüd hakkab ka see tegelik elu talle kohale jõudma ja saab aru oma endisest võltsist elust. Öeldakse ikka, et igal oinal on oma mihklipäev, nii juhtus ka temaga ............
HK15. juuni 2014, 10:10
Minu jaoks oleks isegi ühe kommentaari avaldamine ajakirjanduses oma abielulahutuse teemadel juba liig mis liig - on lihtsalt eraelu, mida ei avalikustata mingil juhul. Meelis Pai hiilgab siin juba ei tea mitmes kord oma pajatustega oma abielu teemadel. Ta käitub täpselt nagu miski küla latatara, kes kõik kodust välja viib ja üle küla kõigile ette kannab. Võibolla see on ka üks põhjus, miks tema naisele temast villand sai? Äkki mehel ongi komme kõigiga oma kodust eraelu jagada? Või loodab ta selli halamisega teenida plusse järgmistel valimistel - et üksik kangelasisa, kellele paha naine noa selga lõi? Meelis Pai käitumine on väga ebamehelik ja ka inimlikult taunitav, sest on kaugelt ala elementaarse eetilisuse - oma isiklikku elu ei tassita rahva ette ja ei pesta avalikult oma musta pesu. See järjest korduv seebiooperi saatriks pürgimine jätab mehest ikka väga nadi mulje.
Oh ei...........15. juuni 2014, 09:20
suured pulmad ega laulatused liida paremini kokku kedagi!!! Lihtsalt uhkus ajab upakile,kõhu -nahad ripakile,edu edaspidiseks!?
meie mees15. juuni 2014, 08:43
keskerakonna kuulsaim fraksioon on teatavast lengi juhitav swingerite parteirakuke
huvitav miks pai sellega liitunud pole-korralik seekel pääs- üle keskmise füsionoomia'
las laseb noorliikmetega looma välja, ei pea pressis tõmblema
P.S. ei mõista neid liha suretajaid
ää15. juuni 2014, 08:17
No kui seda pilti nüüd vaatan siis tuleks Meelisele hoopis õnne soovida.
Nuuh15. juuni 2014, 02:35
No kui naine ikka nii ära näljutada..... Nii kokkuhoidlik ikka ei maksaks ka toiduga olla, veidi leiba-liha-juuurikaid ei maksa ju mii palju.
tõega näkku15. juuni 2014, 00:03
Alatut vihkamist Keskerakonna suhtes laiendatakse ka juba peresuhetesse.Peaministriga eesotsas on Keskerakond kuulutatud persona non grataks ja taolisest holokaustist eestimaalaste enam kui kolmandiku suhtes tuleks teadvustada Euroopa Liitu
pragma15. juuni 2014, 01:27
vihkamises natsi-venemaa eestkõneleja vastu pole midagi imelikku..
noh15. juuni 2014, 10:15
Vastu ollakse Etsile.
Peale teda muutuvad kesikud ilmselt söödavaks.
Blondi14. juuni 2014, 23:59
Kui minu mees langeks niii madalale, teeks mina täpselt sama. Mehi on teisi ja paremaid, kes ei tee ennast nii naerualuseks oma sellise erakonnaga.
Naaber14. juuni 2014, 23:52
Naisel on häbi, et mees kaotas juhtiva töökoha ja astus veel tagatipuks keskerakonda. Keskerakond nagu tegi mehe veel naerualuseks selle Ülemistevanakesena lolliks tegemisega. Kes seda ei usu tehku ka samasugune lollus ja naine on ka kohe läinud, leidub ka teistsuguseid ja tõsiselt võetavaid mehi.
henry14. juuni 2014, 23:50
A mis te arvate et selliseid naisi on vähe või, neid on hulgim...mingi kindel liik naisi lihtsalt petabki ja jalutabki minema enda arvates parema partii poole....õnneks karma is the biiiitch ja saab need linnud kätte niikuinii.....
ja loomulikult16. juuni 2014, 20:36
jahib karma ainult naisi:))))
hallooooooo14. juuni 2014, 23:47
keda see jama huvitab??? elagu oma elu, lahutagu või siis mitte, lõpetage ometi need aruanded. see on nõmeeeee, meelis pai!!!
tonu14. juuni 2014, 22:37
Jõudu sulle Meelis ja ära siin neid nõmedusi loe.
laine14. juuni 2014, 22:01
Mis kuradi jura te siin kommenteerite ,mis puutub siia keskerakond täitsa jube. Kui pole millestki kirjutada siis olge parem vait. Poliitika ajab ikka mõnedel mõistuseitäitsa sassi
pidage piiri 19.3114. juuni 2014, 21:28
Ah-ha-aaa, et naine-koduperenaine oli suuremeelne:) jättis maja ja lapsed mehele;)))) Äkki leidis uue mehe ja maja,kuhu omad lapsed polnud oodatud.
naise väline väljanägemine on küll kahjuks inetu,aga välimus pole oma teha14. juuni 2014, 21:18
minu meelest väga imeliku olemisega naine,justkui teiselt planeedilt.
teadja14. juuni 2014, 20:16
Miks ei räägita, et Meelisel veel üks laps ja mahajäetud naine.
to teadja14. juuni 2014, 20:29
Sest ta ei saa siiamaani aru kuidas nii läks. Tegelikult on naeruväärne kui madalale üks mees võib langeda.
Ziidiuss14. juuni 2014, 22:59
EI RÄÄGITA,SEST SEE NAINE ON ABIELUS JA TÜTAR EI TAHA.SELGE?
Teistsugune teadja15. juuni 2014, 11:54
Tütar ei taha? Tütar kasutas mõned aastas tagasi oma papakest ära nii kuis jaksas ja ronis igale perekondlikud reisile kaasa nagu puuk. Raha oli tütrekesel palju, riideid kõik firmakad ja ülbus kasvas tuntud isa tõttu lakke.
to 11.45 TEISTSUGUNE TEADJA15. juuni 2014, 14:00
kuidas sul oma pereasjad sujuvad, tundub küll, et rohkem tegeled teiste elu elamisega.......edu sulle ja su perele.......
11,5416. juuni 2014, 20:31
Kui oma laps tuleb perekondlikule reisile, siis pole see küll nüüd mingi ärakasutamine. Ka mahajäetud lapsed tahavad isa tähelepanu, see pole ainult "uute" laste eelis, kas tead.
SELGELTNÄGIJA17. juuni 2014, 15:32
Sina TEISTSUGUNE TEADJA_oiiii kui tuttav sa tundud oma kibestumise, kadeduse ja vihaga teiste inimeste vastu!!! muuseas sel aastal pidi olema palju palju PUUKE! OLE ETTEVAATLIK!!!!! saa terveks!
yx naine14. juuni 2014, 19:54
oleks meelsasti meelise kaaslaseks, kui ta selle keskerakonna taaga kuidagi maha suudaks pesta;))
mikk14. juuni 2014, 19:49
mis selles halba on, et pojad isa kasvatada jäid - tundub, et materiaalselt kindlustatud isal on seda palju lihtsam teha kui endisel koduperenaisel. Lapsed kasvavad omas koduses keskkonnas ja kindlasti on isal poisse kergem kasvatada kui emal. Kusagil pole ju öeldud, et ema laste elus üldse ei osale. Paraku jäävad lapsed peale kooselu lõppu ikka ühe vanema kasvatada ja miks ei võiks isa olla.
ja siis14. juuni 2014, 19:41
Milline ema jätab lapsed isa hoolde,mis sest et nad juba suured,aga mina ei annaks talle üldse EMA nime ja naine.......
Pedofiil14. juuni 2014, 19:37
Minule meeldivad rahastajate poolt moodustatud riigikogu liikmed.
Eriti K. Pettus-Noosiannus.
14. juuni 2014, 19:35
pidage piiri14. juuni 2014, 19:31
Arvan, et ema ei jätnud lapsi maha, ta läks lihtsalt mehe juurest ära. Ma ei leia põhjust, miks suured poisid ei või oma koju ja oma isa juurde jääda, kui naine oli nii suuremeelne ja jättis uhke elamise mehele.
Ronja14. juuni 2014, 19:08
Olgu see naine või mees kes hülgab pere ja lapsed,selline inimene on tühisus. Antud juhul on mees väga tubli. Näib,et laste ema hinnang laste isa suhtes on ka väga kõrge,sest halva isaga pole võimalik lapsi jätta. Naine,kelle kired ületavad tunded laste vastu, pole miskit väärt.
Kommenteerija14. juuni 2014, 18:56
Äkki ta lihtsalt põgenes... sellistel juhtudel ei olegi võimalik arutada/lahata kooselu jätkamist või abielu parandamist.
juurdlust toimetavad asjatundjad14. juuni 2014, 18:36
no mitte ei saa aru14. juuni 2014, 18:12
kuidas üks ema saab oma lapsed maha jätta, olgu siis isa nii hea kui tahes
add14. juuni 2014, 21:36
Ühest küljest jätaks ma ka oma mehe ja lastei isa maha, kui ta ühel päeval keskerakonda astuks.
See põhjendus, et naisel oli nende elust villand, et pole üksteisele aega, see ei ole adekvaatne. Peale mehe töökohakaotust ju oleks pidanud aega just rohkem tekkima.
Ja mismoodi see naine koduperenaine oli, kui tal oli ilusalong?
ylemiste vanake14. juuni 2014, 16:37
keskerakond vötab köik. kus nukuteatri direktoril sihuke palk. 4x aastas pere reis + maja+ ymbermaailma reis ja mitte yxi. kui myysid hinge keskööl ristteel edgarile, kysi juhiseid hundisilmast.
aa14. juuni 2014, 15:56
Mees on nii loll,et aru ei saa,et viga temas. Vaadake fotot ja näete,kus naine on suremas seksinälga. Sellise mehe körval saab olla ainult frigiidne naine, las vötab möne memme vöi siis noore tydruku,kes ei tea seksist midagi. Tema naine oli närviline naine ja vajas seksi pidevalt, selline naine tuleks tumedatele meestele anda,kes talle eluvaimu sisse systivad,ei imesta et naine Hispaaniat eelistas.
tiu14. juuni 2014, 14:46
Sellel naisel ammu uus mees juu
Njah 14. juuni 2014, 13:16
Edu Sulle meelis! Töö ei riku meest!
njah14. juuni 2014, 13:11
Edu Meelis! Töö ei riku meest! Naine on täielik ôudusunenägu
K.14. juuni 2014, 17:30
Proovi nüüd Tallinn pankrotti viia. Edu!
trullakad naised kuskil?14. juuni 2014, 12:34
Ma ARVAN,ET EI PEA VASTAMA HELISTAVA AJAKIRJANIKU KÜSIMUSTELE JA ARU ANDMA,ET MIS JA KAS JA KUS!
Probleemidest paistis naisel anoreksia välja!
Kaagup Jeem14. juuni 2014, 15:45
Helista teatri kirjandustuppa. Seal ei paista anoreksia isegi suure joobe korral välja.
14. juuni 2014, 12:29
Kui minu mees astuks Keskerakonda, siis tuleks kohe lahutus.
kas emmele tuli uus14. juuni 2014, 10:57
Kas 14. juuni 2014, 10:53
peab pidevalt oma pereelust ÕL-le aru andma? Hoidke oma eraelu ikka endale.
to teadja14. juuni 2014, 10:33
kno küll sina oled ikka"tark".
eelmisele14. juuni 2014, 10:23
Ja kuhu ema oleks pidanud lapsed viima?Lapsed jäid oma koju,ema lahkus ise, mitte ei jäänud kiratsema mehe juurde nagu enamik Eestimaa naisi.
tore ju14. juuni 2014, 09:41
et ei toonud uut koos tema lastega kohale, kui koht vabaks sai. Ja mida teeb ema, kas ikka Hispaanias!? Aga tegelikult see ju ainult selle pere asi.
Tom14. juuni 2014, 09:40
valiku küsimus14. juuni 2014, 09:31
tee oma valik: naine või Ülemiste vanake
khm14. juuni 2014, 09:27
kui kaua v6ib seda yhe lahutuse lugu pidevalt yhe poole poolt vaadatuna edasi kedrata, 2kki aitab juba? teadmata tegelikke asjaolusid ma hoiduks kommentaaridest, aga 6htuleht v6iks ka l6petada selle "olulise" teema k2sitluse: iga paari kuu tagant tuleb sama yhepoolne hala, on selge et meespoolel on huvi ennast kannatajana n2idata ning et naisel on pigem soov eluga edasi minna v6i v2hemalt mitte pesta oma pere pesu avalikkuse ees. hr pai v6iks ka aru saada et kuskil on piir ja pole m6tet seda teemat enam kytta, muidu j6uab (v6i ongi juba j6udnud) see lugu "overkill" staadiumisse kus hakkab pigem naisest kahju ja tundub et ju oli ikka p6hjuseid lahutust soovida
koll14. juuni 2014, 09:17
Nõid nastja su exi sõbranna.
lasteaed14. juuni 2014, 09:15
ei tea siiamaani, mis oli tema lahkumise põhjuseks," meenutab Meelis Pai, vaata kulla Meelis, ma ei elaks ühtegi tundi mehega, kes käib meedias oma pereelu lahkamas. Vanasti öeldi selliste kohta, et halab nagu t...s m. No ei ärata see kaastunnet, pigem põlgust.
Imelik14. juuni 2014, 09:11
Milles lapsed suudi olid, et naine neid ka maha jattis. Tahtis lihtsalt vaba olla v? See ongi nende arahellitatud naiste probleem ja neile laheb korda meedia, tuttavate, vohivooraste arvamus rohkem, kui perekond. Polegi vaja niisugust naist. Edu Meelisele ja tema poegadele.
vaata,14. juuni 2014, 09:42
laste hülgamine ei jõua mulle mitte kohale, sellist naist pole tõesti vaja, kellel ema tunne täiesti puudub.
to vaata14. juuni 2014, 09:46
Mehepoolne petmine jõuab sinusugusele kohale?
to vaata / 09:46, 14. juuni 2014-LE14. juuni 2014, 18:29
Laste peale mõtlemine jõuab paremini kohale! Minul muidugi.
to to vaata14. juuni 2014, 20:32
Et peaks ennasttäis idiooti ja petjat taluma, sest on lapsed? Lapsik ja naeruväärne loogika. Küll lapsed ükskord ise aru saavad ja teevad omad valikud.
Muahah14. juuni 2014, 08:53
No Mel, kui sa just palud, siis ma võin siia avalikult kirjutada umbes 18 erinevat trullakat ja mitte eriti pikakoivalist põhjust, mida/keda teavad suurem osa teie endi tuttavatest ja sõpradest. Huvitav, et sina ise seda ei tea :D
Ma pole päris kindel, oled sa ikka päris paranenud või pigem mitte?
Mhh14. juuni 2014, 09:38
Aga kui sa tead nii hästi, siis miks jättis ema oma lapsed maha? Milles nemad süüdi olid? See tundub kummaline.
Mis siin imestada?16. juuni 2014, 19:16
Eks ikka samadel põhjustel, miks isad lapsi maha jätavad. Kas vastupidises situatsioonis on lapsed rohkem süüdi või? Ju siis mees ei olnud nõus lahkuma või lahutust andma, aga ema pole nõus isaga peret mängima. Isa ju olemas, ega ta lapsi ilma peale jätt.
Ju oli sedagi tarvis, et isa ka lõpuks täiskasvanuks saaks. Kui lapsed eemal emaga või ema samas majas isaga, siis isal pole võimalik täiskasvanuks saada, vaid ajab oma lõbuasju nagu pube ja "väärtustab" peret kaugelt.
Mel14. juuni 2014, 12:34