Inimesed

Elu pärast surma on olemas? (180)

LISA KOMMENTAAR

Jogadi 8. juuli 2019 09:40
Mul on enda isa kohta täpselt sama küsimus. :/
anne 11. juuni 2019 14:12
kui ema ära tuhastasime,siis ma ei ole teda isegi unes näinud aga miks
inimkonnale 27. august 2018 22:07
https://www.youtube.com/watch?v=teTiwmd1IRk Elu pärast surma!!!
http://www.tv7.ee/vod/player/30459/ Elu pärast Elu!
https://www.youtube.com/watch?v=SvKkOYrIkuU Teisel pool hauda!
https://www.google.ee/search?q=surilina&sa=N&biw=1093&bih=499&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=MF9JVJCJ...
https://www.youtube.com/watch?v=XmH6GJn1ZCw
http://www.tv7.ee/vod/player/4524/ Taeva külastusest ja Jumala osaduse tähtsust!
toivo 20. detsember 2017 01:17
kui surin oliprobleem haglas polnudkohta sõideti mööda linna otside kuhu maha laadida. lõpuks võeti
üühte kus valve arst oli juut, küsis kas võin võta keha jatehamida tahan ja terveks ravida , ülesin oma teada, olgugi et sõnu ei mälertanud enam teemis tahad kutsus elektri sokki aparaadiga alustas mas matsu järgi jäi viimane pauk et saada lahti maisest vaevast, raisk läks see südame raibe käima . ja tuli hakkata õpima ennast liigutama päeva ei mäletanud nime ka mitte, ühesssõnaga puhasleht ilma süüme piinadeta.
toivo 20. detsember 2017 01:09
olin juba surnud ja tean mis tunne on, algul näed kõike, valu pole ei mingeid muresidannad keha ära raha tahmata.
inimkonnale 8. jaanuar 2016 05:46
28 Ärge pange seda imeks; sest tuleb tund, mil kõik, kes on
haudades, kuulevad tema häält
29 ning tulevad välja: need, kes on teinud head, elu
ülestõusmiseks, aga need, kes on teinud halba, hukkamõistmise ülestõusmiseks.
inimkonnale 8. jaanuar 2016 05:45
Johannese evangeelium 5:28 Ärge pange seda imeks; sest tuleb tund, mil kõik, kes on
haudades, kuulevad tema häält
29 ning tulevad välja: need, kes on teinud head, elu
ülestõusmiseks, aga need, kes on teinud halba, hukkamõistmise ülestõusmiseks.
fakt 6. jaanuar 2016 18:15
Kuid jumala s6nas piiblis on siiski see kirjas et Kui inimene sureb saab ta taas mullaks. ...miks meile siis lihalik keha on ja veri on see mis keha liigutab ja toidab. ..Inimestel aga loomulikult 6igus on valida mida ta usub v6i tahab uskuda

harry 17. juuni 2014 19:59
koritlastele
4Vastutus Jumala ees
1 Nõnda siis peetagu meid Kristuse sulaseiks ja Jumala
saladuste majapidajaiks.
2 Ent majapidajailt nõutakse, et nad oleksid ustavad.
3 Aga see on mulle tähtsusetu, kui teie mõistate minu üle kohut
või teeb seda mõni inimlik kohtupäev, ka ma ise ei mõista enda
üle kohut,
4 sest ma ei tea enesel olevat ühtegi süüd. Kuid selle
põhjal ei ole ma veel õigeks mõistetud, sest Issand on see, kes minu
üle kohut mõistab.
5 Nõnda siis ärge mõistke kohut enne õiget aega, enne
kui tuleb Issand, kes toob valguse ette pimedusse varjunud asjad
ning teeb avalikuks inimsüdamete kavatsused; ja siis saab igaüks
kiituse Jumalalt.
6 Aga neid sõnu, vennad, olen ma tarvitanud enese ja Apollose kohta
teie pärast, et te võiksite meilt õppida - mitte üle selle,
mis on kirjutatud -, et te omavahel ei hoopleks ühe ega
teise vastu.
7 Sest mis sind siis esile tõstab? Mis sul on, mida sa ei
oleks saanud? Aga kui sa selle oled saanud, mis sa siis kiitled,
otsekui sa ei oleks seda saanud?
8 Juba te olete küllalt söönud, juba te olete rikkaks läinud,
juba te valitsete ilma meieta kuningatena! Jah, kui te tõesti
oleksite juba kuningad, siis oleksime ka meie koos teiega kuningad!
9 Mulle tundub, et Jumal on meid, apostleid, pannud kõige
viimasele kohale nagu surmamõistetuid areenil
kogu maailmale vaadata, nii inglitele kui inimestele.
10 Meie oleme Kristuse pärast arutud, aga teie olete arukad
Kristuses; meie oleme nõrgad, aga teie olete tugevad; teie olete
aulised, aga meie oleme autud.
11 Praeguse tunnini me kannatame nälga ja janu, ja oleme paljad,
ja meid pekstakse rusikatega, ja meil ei ole kusagil asu.
12 Ning me näeme vaeva oma kätega tööd tehes. Kui meid
sõimatakse, siis me õnnistame, kui meid taga kiusatakse, siis me
kannatame ära,
13 kui meid halvustatakse, siis me räägime lahkesti. Me oleme
nagu maailma kõntsaks saanud, kõigi jätiseks tänini.
14 Ma ei kirjuta seda teie häbistamiseks, vaid et teid
manitseda nagu oma armsaid lapsi.
15 Sest kui teil oleks ka kümme tuhat kasvatajat Kristuses,
ometi ei ole teil mitut isa - evangeeliumi
kaudu olen mina teid sünnitanud Jeesuses Kristuses.
16 Sellepärast ma kutsun teid üles: võtke mind eeskujuks!
17 Just seepärast ma saatsin teile Timoteose, kes on mu armas
ja ustav laps Issandas, et ta tuletaks teile meelde minu teeradu
Kristuses Jeesuses, nõnda nagu ma õpetan kõikjal igas koguduses.
18 Mõned on saanud suureliseks, nagu ma ei tulekski enam teie
juurde.
19 Aga ma tulen varsti teie juurde, kui Issand tahab, ja
siis ma saan selguse mitte suurustlejate sõnade, vaid väe kohta.
20 Sest Jumala riik ei ole ju sõnades, vaid väes.
21 Mida te tahate: kas ma pean teie juurde tulema vitsaga või
armastuse ja malbusega?
« eelmine 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 ,10 järgmine » © AD 2005-2012 Eesti Piibliseltswww.eps.ee
Eelmine versioon
Skeptik. 12. juuni 2014 21:58
Me oleme, tunneme, näeme ja kompame kuid midagi peab siiski olema..... Aju koosneb veest kuid suudab mõelda. Jões ja meres on vesi ja mineraalid kuid kas ka viimased suudavad mõelda :)
eiiiiiii 12. juuni 2014 13:15
Ma ei taha siia hullumajja tagasi sündida! :(
12. juuni 2014 13:45
käitu siis ilusti, elu maal on karistus
Älis 12. juuni 2017 09:43
Maa peal on nii paradiis kui ka põrgu.
Luarvik 12. juuni 2014 13:12
Materjalistlik teadlane, kes on oma teadusliku taipamisvõime liigse domineerimise tõttu kreenis, arvab surmkindlat, et universum on mehanistlik ja ainult aineline. Kuid kõne all oleva teadlase, eel pool mainitud taipamisvõimele , on lisandunud juba eetiline ja vaimne taipamisvõime. Need annavad võimaluse juba kombata mitteainelisi reaalsustasandeid ja aitavad tal mõista, et unversum on nii aineline, inteellektuaalne kui ka vaimne.
Tundub et tegu on teadlasega, kes on avalikult kuulutamas uut epohhi - võitlust mõtlemise kavaliteedi eest. See aitaks inimkonnal üle saada ja loobuda ajastuid kestnud epohhist - võitlusest elatustaseme pärast.
12. juuni 2014 12:24
Mina usun, olen veendunud ja usun, et igavene elu on olemas, ja Jeesuse Kristuse läbi. Ja igavene elu ei alga ainult peale surma, vaid parem elu algab ka maa peal.
E 12. juuni 2014 11:19
need kommentaarid... igaüks usub seda mida ta tahab uskuda.
mellu 12. juuni 2014 10:38
Otsin suhet olen 18 aastane otsin mehi 19-30.aastaseid
nikuharakas 12. juuni 2014 11:56
olen 20 ja musklis,anna teada kus tripid,paneme bemmiga ringi ja läemps minu poole,gavarišh?
72 aastane 14. juuni 2014 10:05
Näen välja nagu 31, kas tuleksid minule?
Lauri M 12. juuni 2014 10:36
No ma olen ka mõelnud ise ka,et kui sured sa teed toimetusi edasi aga teised sind ei näe.

Pituk 12. juuni 2014 09:40
Häda pole midagi! Niipalju kui on inimesi, niipalju koguneb ka arvamusi. Kõige enam mõjutab meie arvamus meid endid, - egas vanarahvas ilmaaegu ei öelnud: "Igaüks on ise oma õnne või õnnetuse sepp". Sest kõik, mida mõtleme, ütleme, teeme toimib kõige esmalt meie endi peal...nii et elame rõõmsalt edasi, universum sellest ei muutu, tema seaduste kulg jätkub ka ilma meieta........
tigu 11. juuni 2014 23:32
Kes siin teistele lugemis nõu annavad, siis teadmiseks ka see on kellegi poolt väljamõeldud teooria. Edukamad on need kes suudavad enda maailmavaatele kõigerohkem jüngreid leida..
... 11. juuni 2014 23:30
Me elame ühiskonnas mis suudab hinnata ainult materiaalset ja seda mida on võimalik läbi objektiivse lähenemise määratleda. Muidugi on see andnud meile kõik selle hea mis meil on, samas aga keelab nägemast seda kogemust mis on subjektiivne.
Meel 11. juuni 2014 22:32
On hea, et osa teadlasi julgeb seda välja öelda. Ise lugesin viimati Eben Alexanderi raamatut : "Tõendid taeva olemasolu kohta. Neurokirurgi reis hauatagusesse ellu".
Muidugi on ju kõige kindlam öelda, et midagi sellist ei saa olemas olla. Sest teaduses on praegu selline olukord, et veel veidi ja juba me mõistame olemise põhjuseid. Teame, kuidas kõik tekkis ja mismoodi see värk töötab. Ainult mõned killud on veel puudu.
Küll 11. juuni 2014 22:23
on palju tarku inimesi koos. Aina loe ja imesta. Üks on selge: maisel surmal ei ole viimset sõna meie üle.
fakk 11. juuni 2014 22:11
Ma olen alles varajastes kahekümnendates ja mõtlen enam-vähem iga päev sellistest asjadest. Vahepeal kardan, et hakkan mõistust kaotama ja olen skisofreenik, fakk !
also fuck 13. juuni 2014 16:39
ainuke asi mida meil on karta on hirm ise :)
pioneer 11. juuni 2014 21:58
See on alles algus. Ei ole olemas musta ega valget, kuuma ega külma, head ega halba jne. Kõik need eksisteerivad ainult inimese peas. Head lugemist.
kui elu poleks igavene 11. juuni 2014 21:57
siis poleks elul mitte mingisugust mõtet
mich 11. juuni 2014 22:48
kahjuks ei ole igavese elu võti (ja ei saagi olema) meie käes,kuigi igavest elu ju pakutakse-Piiblis kõik olemas!Head lugemist!

arvaja 11. juuni 2014 21:20
Tegelt on päris hästi teada, mis osa ajust juhib elutähtsaid protsesse ja mis tegeleb erinevat tüüpi mäluga. Siit ma järeldaks küll, et kui keha sureb, siis kaob ka kogu mälu ja mis järgi jääb on nüüd see vaieldav osa, mida ka see teadlane seletada üritab. Vaimudest ja hingest, nagu siinses kommentaariumis kirglikult räägitakse, ei räägi teadlane tegelikult midagi, see on puhas spekulatsioon.
pm 11. juuni 2014 21:45
Loe "Tõendid taeva olemasolust" - seal kirjeldab neurokirurg täpselt, kuidas ja mis ajuosad tal surnud olid - ja kuidas tal ikkagi olid nägemused. Huvitav oli see, kuidas ta nägi sealpool üht kaunist tütarlast, kes talle nn "ekskursiooni" korraldas. Hiljem selgus, et see oli tema surnud õde, keda ta polnud elus mitte kunagi näinud. Muide tunnustatud neurokirurgina teab ta väga hästi ajuosadest jms.
arvaja 11. juuni 2014 23:57
Olen kursis selle loo ja veel mõndade sarnaste juhtumitega. Alateadvus on võimas asi, sealt võib igasuguseid huvitavaid mälestusi õigetel tingimustel meelde tulla, mis enda arust ei ole võimalik teada. Küsimus tekib sellest, et miks eri religioonist inimesed näevad just enda religiooniruumis tuntud pühategelasi, paradiisi jne. Arvan, et enne kui hakata paranormaalsusi otsima, tuleks asi skeptiliselt läbi mõelda.... seda tehes tundub üsna loogiline, et asi on tegelikult hästi teaduslikult seletatav. Derren Browni inimkatsetest on youtubes häid videosi sellel teemal :D
11. juuni 2014 21:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Hämmastav 11. juuni 2014 21:51
Oh jah, siin on natukene silmakirjalikkust sest läbi selle on üritatud külvata inimkonnas hirmu ja lunastust vaid selleks, et saada mammonat. Kirik oli on ja jääb suurimaks maksu kogujaks, loodan, et kedagi ei solvanud kuid ajalugu on selline.
Erinevad usud ja mida kõik usud räägivad........... Jumal on kõikvõimas. Kas mitte "jumal" pole üks ning inimene, oma ahnuses, on pööranud rahvad endite vastu? Ma lihtsalt küsin.
Kas "jumal" on kõikvõimas? Kas saab teha nii raske kivi mida ülesse tõsta ei saa? Kas ta üldse tahab olla kõikvõimas?
......Pagan, minule kvantfüüsika, paraleelmailm ja isegi korduva hinge elu õppimiseks meeldib rohkem, lihtsalt seepärast kas või, et ie pea annetama, et "päästetud" saada. Tuleb see, mis tuleb ning kui saan siis õpin sellest.
teadja 11. juuni 2014 20:50
Elu on igavene,vaim on igavene. Oleme käinud läbi palju elusid, et täiustuda. Täiustuda, et mitte enam sattuda sellesse elude ringi. Peame elama nii, et ei teeks uusi eksimusi ja mitte suurendama oma pattu. Tähtis on ARMASTUS. Peame vôitma hingevaenlased- ahnus, kadedus,kiuslikkus jne.,et neid omadusi mitte endas kaasa votta järgmistesse eludesse. Oma vaba tahtega peame tegema öigeid valikuid siin elus ja ka paluma Jumala abi.Et uutes eludes ei korduks samad vead, vaid oleksime jöudnud aste körgemale.
kapp 11. juuni 2014 20:28
teadvus oma põhiolemuselt on ja jääb.sa võid,kui sa praegu arvad,et oled mingi konkreetne isiksus või ego temaga ühineada ja tekkib selline vaatleja olek.kust sa näed et tegelikult kõik mida sa ennem endaks pidasid on illusoorne ja mitte tõeline.kui sa püsid selles vaatleja seisus siis sa mõistad,et tegelikult sinuga kui vaatlejaga ei juhtu midagi,kõik on nagu üks suur mäng.see kes on mängu tga ongi meie kõikide põhiolemus.see ei ole meist lahus meie olemegi see.otsida seda ei ole vaja,nii öelda vagustatuks saada,sest see kes otsib või kust otsitakse ongi see.
Hingede keeruline evolutsioon 11. juuni 2014 20:16
Darwinism oli ja on selline raudne teadus, mis kuidagi ei taha enda kõrvale muid tõdesid. Aga ühte tõsiasja see ei kinnita - kuhu kaovad miljonid inimmõistused peale maise keha teekonna lõppu? Kas teile ei tundu see täieliku raiskamisena? Meile tuntud energia muundumise teooria kohaselt ei saa ükski energiavorm ära kaduda, igasugune muutus võrdub teisenemisega. Sama juhtub ka meie teadvusega - see lihtsalt liigub teise energiavormi. Millisesse, seda ametlik teadus ei saa/taha kinnitada. Mis puutub mäluga ja eelmiste elude mäletamisega, siis vastus selline: inimhing vajab arenemiseks pidevalt uusi avastusi ja õppimisvõimalusi. Igasugune eelnev mälu takistab uutel teadmistel kinnistuda ja omandada tarkusi. Iga elu algab puhtalt lehelt ja lõpeb inimese enda otsustatud tegude tulemusega. Mis kasu oleks mälust, kui uus elu annab võimaluse olla uus inimene? Ainult niiviisi saab hing või teadvus areneda ülimuslikkuse suunas. Osa inimesi saab rikkaks, osa näeb vaesust, osa sõda, osa leiab kiire lõpu.. Kõik see ongi areng, tahate seda või mitte! Oma osa mänib selle jures ka eelnevalt elatud elud: kes oskas olla tark ja osav, kes mõrtsukas ja röövel, kes lihtsalt loll ja laisk. Iga tegu saab vastava ''karistuse'', olgu see siis järjest uus elu oma keerdkäikudega või lahkub lõpuks siit maailmast jäädavalt uude ja keerulisemasse maailma, kus edasi areneda (laias laastus arvatakse see olevat Taevase minekuna) ja teatud puhkudel ka meie tasandi inimesi aitama (inglid, haldjad jms.). Sealt edasi liigutakse juba puhtalt energiate tasanditel, füüsilise mateeriaga pole seal enam midagi ühist. Osa kõrgema teadvuse saavutanud inimhinged saavad võimaluse uuesti eluks, samas kui nende endiste elude mälu säilib. See annab võimaluse oma teadvust täiustada ja teisi aidata.
Kahju muidugi, et osa inimesi ei oska seda endale teadvustada ja pritsivad sülge, sõimates teisitimõtlejaid joodikuteks ja ajukääbikuteks. Just need inimesed vajavadki pidevat arengut ja peavad ära käima tohutu teekonna tarkuse suunas. Juhtub see tänases elus või järgmistes, on nende endi otsustada.
Päikest.
darwin 11. juuni 2014 20:22
On Darwini evolutsiooniteooria, aga mitte Darwinism.
Hämmastav 11. juuni 2014 20:35
Per aspera ad astra......kallid inimesed
Darwin 11. juuni 2014 20:51
Darvinism pole teadus vaid maailmavaade. On ka Darwini evolutsiooniteooria, aga ka see pole mingi teadus, see on teooria. Teooria, mis üritab seletada seda, kuidas on liigid tekkinud ja kuidas nad omavahel seotud on.
Et milliseks energiaks meie teadvus muutub? Koolis füüsikatunnis sa ilmselt väga tähelepanu ei pööranud sellele, mida seal räägiti. Energia muundub kõrgema kvaliteedige energialiigist manalama energialiigiga energiaks (st. suurema entroopia suunas), ehk teisisõnu jõuab see energia otsapidi soojusenergiaks.
11. juuni 2014 22:50
Sõnasta seda, kuidas soovid, mõte jääb samaks. Koolitunnid siia ei puutugi, kui aru saad, millest jutt. Just nimelt - teooria, mis paneb paika liigilised erisused ja arenguetapid. MAISED teemad, meie tasandi füüsikalised nähtused. Sellega teooria ka lõpeb. Sama lugu selle energia muundumisega. MAISED teemad. Kui ei julge vaadata üle selle piiri, kus akadeemiline teadus enam ei tõesta, ei ole ka millestki diskuteerida. Soojusenergia.. aeg annab tarkust.
Luarvik 12. juuni 2014 15:20
Lugupeetav, toote oma teesides selgesti välja mitte ainelise reaalsustasandi võimaliku olemasolu, sh eneseteadvuse, mis iseloomustab kõiki intellektolendeid ehk inimesi.
Sellega seonduv inimeel on samuti mitteaineline reaalsus ja tekitab koheselt küsimuse oma päritolust.
Inimkonnale on ilmutatud, et inimese elu ei lõpe hauaga, va aineline keha, mis saab jälle osaks elementide maailmas.
Religioon ilmutab inimesele jumalikku lõppsihti. Seega väidan ei ole põhjust enam tulla tagasi, kust me oma teekonda aeg-ruumis alustasime, vaid liigume ikka edasi universumi, ainelise, intellektuaalse ja vaimse algkuju - Jumala suunas. Sel juhul me kõik alustame oma teekonda ainelise enesetadvuse tasandilt ja kõik omame potensiaali, et lõpetada see jumalateadvuse vaimsel tasandil. Võib olla see ongi igavese elu inimmõistusepärane selgitus.
Kutseline Kurtja ;) 11. juuni 2014 20:01
Oh kui oleks enne surmagi ;)
Õige. 11. juuni 2014 21:40
Kah Kutseline Kurtja... 11. juuni 2014 22:40
Lühike, otse kümnesse ja väga õigesti kirjutatud kommentaar!
Hämmastav. 11. juuni 2014 19:23
Terve kogukond inimesi võtavad sõna selle üle mida isegi maailma helgemad pead ei tea. Kuidas saab arutada asja mida ei tea? Albert Einsteini tsiteerides, siis kaks asja on piiritud, universumi lõpmatus ja inimese lollus. Muidugi Albert ei olnud selles esimeses kindel.
See mida inimene täna teada saab tekitab homme vähemalt kümme küsimust. Me teame, et on mateeria ja aeg. Siit esimene huvi, et kuidas saaks eraldada mateeria aegruumist jne jne jne.
Aga huvitav on saada tõestust Albert´i teooriale, et inimese lollus on siiski piiritu. Olge tublid ning jätkake, muide laiskus on maailma suurim edasiviiv jõud. ;)
11. juuni 2014 19:30
Kuidas sinuga? Tõde on juba käes või veel ei ole? Kui ei ole, loe oma kirjtatu ja tee järeldusi.
11. juuni 2014 19:46
Lugedes neid kommentaare mida siin ülesse on riiputatud, siis sooviks teada, et milliste ülikoolide teaduste doktorid siis sõna võtavad.
Inimese lollus on piiritu. Ega asjata ütelda, et lollikindlaid asju pole olemas sest lollid on väga leidlikud.
Vabandust kui kedagi solvasin aga tulles tagasi elu tekkele, siis kuidagi üks lüli on homosapiensi tekkest nagu puudu.
Üldistatuna ronis kala veest välja, hakkas kahepaikseks ja juba toksis toikaga loomi surnuks ja tegi lõket, et süüa saada..... Mingi etapp on vist vahele jäänud.
Ok, teine teema. Inimene oli võimeline sellise täpsusega ja vormiga paika panema kivisid, mille tõstmiseks on tänapäeval raske tehnikat leida?
.......ja mingist hetkest teadmised kadusid ning hakkas jälle otsast peale.
Hämmastav 11. juuni 2014 20:27
Oma seisukoha ja arvamuse avaldamiseks võiksin kirjutada väga pikalt. Vabandan kui solvusid, see ei olnud minu soov siin kedagi lolliks tembeldada vaid pigem see, et mida rohkem me teame seda rohkem tahame teada.
Ühed on veendumusel, et elu on pärast surma olemas sest see on nii hea ja ilus. Teised aga on pessimistid, ja kui nad saavad ka tõestuse, ei usu nad seda sest see oli nii lihtne. Nende aju ei suuda seda vastu võtta kuna nad on nii endale sisestanud (autosugestsioon).....jälle jõuame keha ja aju ning mingi asjani, mis seda seob...... ehk matrix ongi olemas???? Meie inimesed oleme rumalad ja üritame saada aru asjadest, mis käivad üle meie arusaamade.
Fakt on vaid see, et puudub igasugune loogika jadas st. on palju tühimikke.
Vaidluses sünnib tõde 11. juuni 2014 20:03
"Errare humanum est" ehk eksimine on inimlik, ütles Seneka . Lähtume sellest seni kuni teisitimõtlejaid ei tituleerita lollideks, idiootideks jms
Hämmastav 11. juuni 2014 20:12
Ehk oleks pidanud asendama sõna "loll" sõnaga "rumalus". Kahju kui inimesed solvuvad nii lihtsalt. Ei tahtnud kedagi solvata ega lolliks tembeldada. Vabandan kui seda tegin.
Minu sõnum oli pigem see, et inimesed kipuvad ikka rääkima sellest mida nad ei tea.
Veelkord vabandan kui kedagi solvasin.
12. juuni 2014 15:30
asi ei ole solvamises, asi on hoiakus
abc 11. juuni 2014 18:46
Tõsised islamistid siin kommenteerimas. Poleks uskunudki, et Eestis nii palju naiivitare on.
Mõni uni on ka "nagu päris". Ja tulete siin koomas olekust rääkima, et nägite ja kuulsite teab mida??? Tule taevas appi tõesti. Jube lihtsameelsus...
Taevas 11. juuni 2014 19:17
Tulin appi, mida pean tegema?

Proff 11. juuni 2014 17:38
Selle teooria tõestuseks on ka Eesti keeles materjale ilmunud. Vennad Lõvisüdamed näiteks Rootsi arvamusliidri sulest. Igati loogiline ja nauditav teos..
vana 11. juuni 2014 16:46
Kui põrgu on olemas, siis on ta Maa peal. Ainult siin ei sure sa nälga, kui sa kedagi ära ei söö, olgu see söödav siis loom või taim.
niisama 11. juuni 2014 16:34
Keha on ainult ajutune hinge kodu. Miks ta on siia saadetud, kes seda täpselt teab- mõni arvab ,et edasi arenemiseks, kuni saavutab kõrgema leveli ja tagasi enam ei naase - jääb igavesti õndsust ja õnne nautimas, mõni arvab. et karistuseks eelmise elu patude eest, Me ei tea, sest jälle astume üle Lethe jõe ja unustame kõike, mis meiega on juhtujnud. Ju seda pole vaja teada.
Täpike 11. juuni 2014 16:17
Tean ainult,et sealt pole kedagi tagasi tulnud..
pm 11. juuni 2014 21:34
Vale puha! 11. juuni 2014 22:30
On siiski ka tagasi tuldud. Ja need on väga huvitavad juhtumid. Ainult need, kes tagasi tulnud,ei taha sellest eriti rääkida. Kes ikka tahab, et tema üle irvitataks. Näeme sellist suhtumist iga päev.
nohh 13. juuni 2014 17:26
aga kui oled tagasi tulnud ja nö tead tõde siis keda kotiks mingi irvitamine? :)
Alateadvus 11. juuni 2014 15:20
Inimese hing elab peale surma edasi. Kui mõni siin kribajast viitsiks endaga tegeleda ja ennast avastada saaks ta nii mõndagi enda kohta teada. Igal inimesel on olemas alateadvus mis on seaotud hingega. Kui sa suudaksid mediteerida ja ennast hüpnotiseerida või seda viimast lasta kellegil endale teha, siis avastad isegi, kui palju elusid sa oled enne seda elanud, kui paljudes maades ja kultuurides sa oled elanud. Uurige natuke enda sisesmust. Mina tean kuskil kuute enda eelmist elu ja olen õnnelik et olen jälle maal ja saan nautida elu. Päikest teile kõigile!
Joo vähem, 11. juuni 2014 15:58
ei teki deriilseid illusioone.
11. juuni 2014 16:13
Karsklane!? Hmm, erakordne juhtum, mida samuti peaks uurima
Imelik 11. juuni 2014 14:44
Kui teadvus oleks igavene,kuidas siis inimene alguses nii loll oli ja koopas elas.Teiseks,miks me ei mäleta miskit,kui minestame e. teadvuse kaotame.Siis peaksime ju ennast kõrvalt imestunult vaatama,et mis meie kehaga juhtus.Aga seda pole,selle asemel oli tühjus,pimedus e. mitte midagi,sama nagu oleks surnud.Te ei mäleta midagi sellest,kui olite teadvuseta.Kooma on teine asi,seal võivad mõned meeled toimida,kuulmine,kompimine,haistmine,aga samas teised jälle ei toimi,et ennast väljendada.Teadvuse kaotamine on ka nagu mootori ülekuumenemine,jookseb kinni.Kuuma ilmaga kukub nii mõnigi kokku ja jällegi ärgates ei mäleta te miskit.Peaksite ju mäletama,sest kukkus kokku keha mitte teadvus.Aga lülitus välja aju,seega kadus teadvus ja saabus pimedus nagu surma korral.Samamoodi lülitub aju välja ka surma korral,ja saabub lõputu pimedus.KÕIK.
Marta 11. juuni 2014 18:11
"Imelik", see on sinuga nii. KÕIK. Kui viitsid näiteks Rudolf Steinerit lugeda, hakkab "imelik" lahtuma. KÕIK.
lihtne füsioloogia 11. juuni 2014 18:32
kui sa oled kaotanud teadvust, su hing ju kehast ei ole lahkunud, sa pole surnud, ajus lihtsalt on tekkinud veravarustude häire.
Imelikust imelikum 11. juuni 2014 21:38
Enne surma tekib ka ajus verevarustuse häire e, sa liigud niiöelda surma poole ka minestades.Lihtsalt ühe puhul häire taastub teise puhul ei taastu ja pimedus jätkub.Ei ole peale surma miskit,aga eks me kõik loodame ,et ehk ikka saame edasi olla,see on inimlik.Raske on uskuda ,et kõik kustub igaveseks,aga nii see on.Igal asjal on algus ja lõpp.Ainult ring on alguseta ja lõputa.Aga ringi sisse ei saa,sest sel pole algust. :) ;)
minastus 12. juuni 2014 10:21
Veelkord - lihtne füsioloogia - mitte katkeb. on häiritud. Südame töö määrab, kas inimene on surnud või mitte. Tajud vahet? vist mitte
Isegi 11. juuni 2014 14:28
kõige targemad teadlased ei tea,mis saab meist pärast surma.Kas on olemas elu teispoolsuses või mitte.Seda saame teada siis,kui surnud oleme.Kui on,küll siis vaimudena kuidagi märku anname.Tõenäolisem on,et surmaga lõpeb kõik.Igal oma usk.
Ei lõpe midagi kõik. 11. juuni 2014 22:37
Minu mõlemad vanemad on pärast oma surma minuga ühendust võtnud ja isegi märku andnud, mis mind lähemas tulevikus ees ootab. Aga muidugi - enamus, kellel käegakatsutavat kogemust pole, peab toetuma oma usule.
kvantmehaanik 11. juuni 2014 13:57
Kvantmehaanikas termini "vaatleja" valik pole just kõige õnnestunum, eriti kui teemat mitte-füüsikule seletada. Vaatlus selles kontekstis ei nõua teadvuse olemasolu, see tähendab mistahes vastasmõju kvantmehaanilise nähtuse ja mõne osakese vahel. Kui hr. Lanza kvantmehaanikast loeb välja teadvuse vajalikkuse kõige eksisteerimiseks, siis peaks ta kooli tagasi minema ja füüsikatunnis rohkem tähelepanu pöörama sellele, mida õpetaja/õppejõud räägib.
Ja 11. juuni 2014 16:09
sina anonüümne kvantmehaanik oled kohe kindlasti targem kui pärjatud teadlane!

11. juuni 2014 13:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
11. juuni 2014 16:00
Kust sina tead, kuhu nende hinged tegelikult on sattunud nende valesti tõlgendatud koraani ja fanatsimi tõttu? Fanatiste on piisavalt igas religioonis, ka kristlaste seas. Mis see lõkkele saatmine oi teistusugne käitumine. Terrorism Tokyos, Oslos, Madridis ...
eestlane 11. juuni 2014 13:41
mis te bsiin räägite sellest vaatame mis tulevik toob ja ongi asi vask, kui ise sinna mulla alla läämi siis saame teada kah kas siis on elu peale surma või ei ole.
NB: Nautige suviseid ilmu :D
induLgents 11. juuni 2014 13:37
MAKSE TULEB MAKSTA, nende eest ei kao sa kusagile!
Kui siin ilmas pääsed kuidagi, siis seal saad topelt karistada kui ei maksa :-)))
Pureva 11. juuni 2014 13:22
No ja varem kui universumist midagi ei teatud, siis meid nagu polnugki vä? MIDA JUTTU!
11. juuni 2014 13:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
asd 11. juuni 2014 13:17
See kui sa lolliks peast lähed, see on ikka füüsiliste tagajärgede tulem. Vaim on sul ikkagi terve. Lihtsalt füüsilised vahendid ei luba vaimu maksimaalselt ära kasutada.
just 11. juuni 2014 14:23
Teisisõnu, probleem pole tarkvaras, vaid riistvaras.
teadja 11. juuni 2014 13:25
nii see on paraku , kuna ta on siinses elus palju kurja teinud ... kuid ka mitte igaüks ...
11. juuni 2014 13:53
Vanadekodud on täis dementseid vanureid, mis te tahatte öelda, et nad on kõik kurja teinud. Samas Hitleri mõned parimad käed elasid kõrge vanuseni ja nende üle oli võimalik isegi kohtu mõista, sest nad olid täie aru juures.
11. juuni 2014 13:51
Kes siin räägib aju siirdumisest!?
11. juuni 2014 16:36
Paljud dementsed mäletavad väga täpselt, mis toimus 50-60 aastat tagasi, samas ei mäleta, kas 10 minuti eest sõi ja rohtu võttis. Aju enam ei lindista, aga vana lint veel töötab.
Greg 11. juuni 2014 13:13
Olen läbi lugenud artikli peategelease Robert Lanza raamatu "Biotsentrism". Mõneti uudne ja huvitav lugemine, kuid raamatus ei esitata selliseid loosunglikke väiteid teispoolsuse, hinge või muu kohta.
Õhtulehe lugu on nagu mingi paaniline refereering, hapukorgihooajal. Teadlane ja see teema ise on juba kaua aega tagasi meediapildis olnud.
ei taha 11. juuni 2014 13:08
teist või järgnevaid elusid,see ükski piinab ja väsitab nii ära,et tahaks vaid puhkama.
11. juuni 2014 13:14
võibolla elu maal ongi patude lunastamine
11. juuni 2014 13:14
võibolla elu maal ongi patude lunastamine
kah ei taha 11. juuni 2014 23:01
arendate siin igasuguseid teooriaid, 11. juuni 2014 12:33
et saaksite ikka igavesti elada, aga tutkit, kõik see on tühi pläma, looduses pole miski ega keegi igavene, UNISTAGE EDASI!
vot 11. juuni 2014 12:37
on küll. energia on igavene... see ei kao. tee füüsika endale selgeks.
11. juuni 2014 12:39
ma karan, et füüsika ei ole tema tugevaim külg
vibraator 11. juuni 2014 18:10
A vat kui päike ühel päeval ära kustub, kas siis ka on energia igavene? Siis me kõik lihtsalt kõngeme ja saabki igavik otsa.
11. juuni 2014 18:22
Aga loomulikult, soojuse energia ei ole ainuke energia liik. Energia ei teki ega kao vaid võib muunduda ühest liigist teise. Sina ise ju oled ainult rakude kogum, kus toimuvad biokeemilised ja bioelektrilised protsessid, sina sured, energia jääb alles.

täielik utoopia! 11. juuni 2014 12:28
sureb füüsis ja aju ning kõduneb, mullast areneb uus elu, aga muidugi, kes teid keelab unistsda.
11. juuni 2014 12:41
Ja kuhu jääb energija? Kas samuti kõdeneb?
11.34-le 11. juuni 2014 12:21
niipalju puutub, et nad elavad edasi allahhi juures.
11. juuni 2014 12:43
Küsin veelkord- kuidas puutub asjasse ENESETAPP? Ei küsitud, kes kus hakkab elama.
fdgdf 11. juuni 2014 12:18
Ühe asjaga ei ole päri. Aega ja ruum eksisteerib vaid siis kui sel on inimesest vaatleja. See eksisteeriks ilma inimeseta ka ju ?
uss 11. juuni 2014 12:27
see on sama küsimus, et kui kedagi metsas ei ole, kas siis ikka ümber kukkuv puu teeb häält :)
uss 11. juuni 2014 12:28
see on sama küsimus, et kui kedagi metsas ei ole, kas siis ikka ümber kukkuv puu teeb häält :)
ei 11. juuni 2014 12:43
ei eksisteerinud. see on inimeste kokkulepe mõõta. mõõta aega ja ruumi, sest inimene suudab mõelda 2D
ell 11. juuni 2014 12:12
kui ma LSD tegin siis sain aru et peale surma on midagi veel, kuna ma nägin ennast väljas pool keha, rändasin universiumites, see kogemus on kõikidest maapeal olevadest asjadest 100x parem!!
ma sain mõistsin tervet maailma, kuidas see toimib jne
11. juuni 2014 12:21
Mitte midagi erilist, šamaanide argipäev
udujutt 11. juuni 2014 12:03
Nii lolli avastust on raske kommenteerida. Kui inimene sureb siis sureb ka tema aju. Saage aru shut down igaveseks. Muidugi räägitakse seda selleks et aidata inimestel oma surmaga leppida. Inimene on bakteriaalne kogum mis sünnib siia ilma mingiks ajaks ja siis hävineb. Pärast seda on igavene pimedus. Meist jäävad järgi ainult luud mida ei suuda bakterid lagundada.
jou 11. juuni 2014 12:15
Palun lapsed siit eemale hoida, kui sa ikka ei tea midagi, siis ära tule komenteerima siia. Sina oma kinnise nõrga teadmisega ei jõua küll kuskile
bakter Homo Sapiens 11. juuni 2014 12:27
Kui jääb midagi arusaamatuks, küsige otse udujutu käet, küll tema teab. Muidu, räägi meile nt mustast august, ära hoia teadmisi vakka all, kuidas ta toimub ja mis ootab teises otsas? Võibolla kari samasugused tarku nagu sina?
uss 11. juuni 2014 12:31
küll need luud ka ära lagundatatakse lõpuks. kust sa tead mitmes inimkond või sellelaadne arenenud seltskond maal praegu eksisteerib.
üks mõte veel teadvuse kohta - teadvus on ajus närvi sünapsite vahel toimuvad elektriimpulsid. energiajäävuse seaduse järgi ei saa energia tekkida mitte millestki ega ka kaduda lihtsalt olematuks, energia saab muunduda :)
11. juuni 2014 12:32
Ära üldse loodagi, et nii kergelt pääsed. Kahetsema hakkad alles seal.
asd 11. juuni 2014 13:19
Sina ei saa ikka absoluutselt maailma asjadest aru.
nii loll 11. juuni 2014 19:10
jutt sul mees.
Kui sinul on shut down, siis shut downi edasi, tegelikult on kõik teisiti;)
Lugeda vaja, siis hakkad teisiti mõtlema ja ei shut downi enam ehk;)
Teist 11. juuni 2014 22:44
sellist silmaklappidega kommijat nagu udujutt annab otsida.
fdgd 11. juuni 2014 11:57
Peale surma inimene kõduneb algaineteks millest saavad uue osa uued taimed ja loomad. Nõnda see elu jätkub jah. Surmajärgne kogemus võib minuarvates kesta mitu nädalat. Aju on nii keeruline ollus, ja kui see hakkab kord lagunema siis ohhjahh seda trippi.
Aivar Koitla 11. juuni 2014 11:27
Pole midagi öelda - teadus jõuab samade järeldusteni , mis religioonid :) juba aastatuhandeid.
Inimene 11. juuni 2014 11:18
õpib maailma tundma tänu AJU-le, kusjuures keskkond, millest ta omandab emotsioone, teadmisi ja kogemusi, kujundab isiksuse. On ju vahe, kas inimene kasvab loomade keskel, või inimeste seas. Ajus eksisteerib teadvus. Kui aju sureb, kaob ka teadvus. Usun paralleel-universumi ja vaimumaailma olemasolu. Kuid nendegagi saab suhelda vaid tänu meie AJU-le, mis käivitab nn. kuuenda meele näiteks selgeltnägijatel.
aga 11. juuni 2014 20:26
Siis seleta ära, et kuidas on võimalik....Tegime maal vanaema talus pilti.Vanaema on ammu surnud ja miskipärast keegi ei istunud vanaema lemmiktoolile. Mis arvad, mis tunne oli, kui pildil OLI TOOLIL VANAEMA, oma lemmikleidis ja naeratas. Sellest ajast usun, et keha kaob, hing mitte ja ta näitab ennast vastavalt vajadusele.

Cicero 11. juuni 2014 11:08
Kunagi oli meie teadvuses, et maakera on lapik ja püsib kolme elevandi seljas! Kes teistmoodi arvasid, hukati "ketseritena"! Eks praegustel pioneeridest teadlastel on sarnane olukord.
Aga 11. juuni 2014 13:07
kas maakera oligi siis lapik, kui teadvus nii väitis?
Kask 11. juuni 2014 14:34
Tõepoolest, kui "lapiku maakera" ajastu inimene oleks teoreetiliselt mingil moel ette võtnud mööda ookeani ühe koletu pika reisi maakera äärele ning lõpuks heal juhul ümber maakera tiiruga kodusadamasse naasnud, siis see ajanuks ikka juhme täiega kokku...ehk siis - katse sai küll tehtud ,aga tulemusi seletada ei oska kuidagi. Võib-olla oleme universumi mastaapides midagi avastamas ning see ajab tänapäeva inimesel ka juhtme kokku.
lilli 11. juuni 2014 11:07
tuleb välja, et islamistid on õigel teel oma enesetappudega.
11. juuni 2014 11:34
Mis see enesetapp puutub asjasse!? St kui ei tapa ennanat- oled lõplikult kadunud!?
vombat 11. juuni 2014 11:07
Kena avastus kyll.
Piiblis on see juba aastasadu kirjas, et elu jätkub peale fyysilise ihu surma.
naliraisk 11. juuni 2014 11:31
Piiblis on nr.7 bussi sõidugraafik ka aastasadu kirjas. Ja pannkoogi retsept on seal kirjas.
Soovitan 11. juuni 2014 11:58
enne kommenteerimist ikka lugeda Piiblit.
Erla 11. juuni 2014 11:02
Kui ka võime taevast näha erinevates värvides, siis ometi on taevas olemas. Värvidega on iseasi, see aju reageering valgusele ja varjudele. Ei veennud see jutt mind üldse. Tahaks minagi, et elame edasi, aga tahtmine on üks asi, tegelikkus ja tahtmine ei mõjuta üksteist, Ning tahe või usk ei suuda muuta tegelikkust, kuigi seda kuulutatakse.
11. juuni 2014 11:36
On hüpotees, et eelmise tsivilisatiooni ajal taevas üldse ei olnud sinine
nunnu muinasjutt 11. juuni 2014 11:00
aga ei usu.
seda ei usu ma ilmapeal,et peale surma inimese individuaalne teadvus alles jääb.mõneks ajaks peale surma jääb,aga siis hajub.
see pigem ühineb mingi suurema,üldise jõuga.
või teine võimalus on,et peale surma pole enam üldse midagi.
see kõik on uskumise küsimus-selles vallas ei ole võimalik mitte midagi vettpidavalt tõestada ja teada saab meist igaüks alles peale enda surma(aga siis pole võimalik enam tagasi tulla ja teistega oma kogemust jagada).
11. juuni 2014 11:38
Mõneks ajaks peale surma jääb,aga siis hajub. - räägi täpsemalt, mis sul on teada!!!
arusaadav 11. juuni 2014 11:54
parem ära räägi kui ei tea-loe mõttega artikli viimane lause läbi.
11. juuni 2014 12:33
seda ju samuti me ei tohiks teada saama - seega ...
on 11. juuni 2014 12:08
täiesti võimalik kogeda ka oma elu ajal, hoia vaid oma meeled ergud ja armasta..kui keegi su lähedastest näiteks sureb ja sul on õnne ja ta sinuga kontakti võtab, saad erilise kogemuse ja seeläbi kinnituse osaliseks... olen ise selle ,esialgu küll ehmatava, aga lõppkokkuvõtttes maailmapilti täielikult muutva kogemuse just sel aastal läbi elanud , kui isa minuga ühendust võttis ( enamasti suhtlevad nad meile tuttavate energialiikidega, minuga suheldi elekteri abilja mehhaniliselt)
Buda ytles 11. juuni 2014 10:54
Kui peaksid kepsu kotti viskama
tuleb minna uuele ringile
sest läbisõit
pole veel
lõppenud
sd 11. juuni 2014 10:52
Mul ei ole vastavat eriharidust rääkimaks kaasa paralleeluniversiumite asjus, küll aga võin erialaselt kinnitada, et on täiesti tõsi - see, mida me näeme ehk siis "oma silm on kuningas" - ei pea tegelikult sugugi paika. Pildid, mida me arvame nägevat ümbritsevast, on tegelikult meie aju tõlgendused.
Koolis käinu 11. juuni 2014 10:46
Loos pole midagi uut! Juba aastatel 1955 - 1958 tuli koolis igaveseks tampida pähe suure targa Aleksandr Puškini luuletus, milles on öeldud:
..... hing elab üle haua ja pääseb kõdumast mu lüüral leekival!

kanep 11. juuni 2014 10:41
pidi kõigile küsimustele vastuse andma...
Ühiskonnasõbralik 11. juuni 2014 10:40
väga hea ,on õigus tappa kedai ,lihtsalt soovida hea resi siis
11. juuni 2014 11:40
Õigust võtta ära teise elu? Kust sa seda lugesid välja!?
Ühiskonnasõbralik 11. juuni 2014 14:46
11. juuni 2014 16:09
Kus on see lõik, kus teadlane annab õigust tappa!?
Muhvin 11. juuni 2014 10:22
Kvantfüüsikud on tõestanud et universume on maailmaruumis 10astmes500, neist igaüks oma seadusiseärasustega. Ja inim tahte-taedvus ühes universumis keha kaotades on juba teise loonud uue kuhu sünnib. Ja nii jätkub elu asteastmelt lõputult. Seega olla inimesele väga tähtis, mis suunas ta oma tahteteadvust arendab, kas rõõmsamasse või vaevarikkamasse järgmisesse universumi....
kvantmehaanik 11. juuni 2014 14:13
Vale jutt. Paralleeluniversumite teooria, kopenhaageni interpretatsioon ja stringiteooria on ainult teooriad. Need teooriad aitavad meil seletada mõningaid nähtusi, aga tõestamisest on asi kaugel ja füüsikud ei ole nende teooriate suhtes sama meelt.
maria 11. juuni 2014 10:21
Mina olen terve elu täielik uskmatu olnud. Ja ometi.... Pool aastat tagasi juhtus minuga kohtav õnnetus, mille tagajärjel olin nädal aega koomas ja seal..... Minuga suhtles telepaatiliselt koguaeg mingi hääl, mis rääkis, mida ma oma elus valesti olin teinud ja mõelnud. Sekka kuulsin pidevalt, kuidas lapsed kisa saatel maailma sündisid - küll prantsuskeelsesse, araabia keelsesse jne. perekonda - kusjuures ma nagu mõistsin kõiki neid keeli. Ja igga kord, kui mõni laps oli sündinud, korrati mulle telepaatiliselt, et see oleksin võinud olla mina, aga et minu aeg ei ole veel tulnud. Seda minu nö. elu kohtumõistmist sai nii palju, et ma kuskil iseenda teadvuses mõtlesin, et miks ometi minu vigu muudkui korrutatakse - miks ometi ei jõuta selle "jutuga" sinnamaani, et MINULE tehti halba, mistõttu ma viibin kuskil vahepealsuses. Ja sellele mõttele tuli selle telepaatilise hääle poolt kohe ka vastus, et pole tähtis, kui sulle tehakse halba - tähtis on see, et ma pean ISE hea inimene olema. Kui ma koomast ärkasin, polnud minus mitte mingit viha inimese vastu, kes mulle selle õnnetuse põhjustas - olin talle täielikult andestanud ja tundsin, et olen elus nagu teise võimaluse saanud ja proovin igati parem inimene olla kui enne.
pm 11. juuni 2014 10:38
Aitäh - väga hea lugemine oli.
Bla 11. juuni 2014 11:12
Eesti keeles on ilmunud hea raamat "Tõendid taeva olemasolu kohta", kus üks neurokirurg tegi samuti kooma läbi. Tema arusaamised muutusid peale seda kogemust täiesti. Huvitav oli see, et ta ise oli selle ala spetsialist ega uskunud elu väljaspool keha. Ta pani oma kogemused kirja ja peale seda hakkas uurima, mida sarnast teised on kogenud. Tuli välja, et selliseid kogemusi on dokumenteeritud tuhandete kaupa. Miks inimesed seda ei usu? Suurem osa inimesi ei taha sellest midagi kuulda, kuna see keerab nende maailmapildi täiesti sassi ja nad ei oska selle teadmisega midagi peale hakata. Raamatut soovitan siiski lugeda, see on hästi kirjutatud ja huvitav.
http://www.pilgrimbooks.ee/product/15227/?cid=3762
lisaks 11. juuni 2014 19:06
siis võite Michael Newtoni raamatuid ka lugeda;)
11. juuni 2014 11:24
kas ta selgitas ka, mida ta selle hea all mõtles? teise põse pidevat ettekeeramist?
simple 11. juuni 2014 14:22
Ära tee teisele midagi sellist, mida sa endale ei tahaks tehtavat.
-3 11. juuni 2014 11:44
"pole tähtis, kui sulle tehakse halba - tähtis on see, et ma pean ISE hea inimene olema." Kuidas teiega?
miinustele 11. juuni 2014 11:56
Kardate vastata? Arusaadav
11. juuni 2014 12:34
Iga inimese jaoks on hea erineva tähendusega. Isegi kõikvõimalikud filosoofid vaidlevad selle "hea" tähenduse üle. Mis ühele hea, võib olla teisele halb.
mitte midagi keerulist 11. juuni 2014 13:09
mõõdupuuks on südametunnistus, empaatiavõime ja teiste inimeste hingerahu ja turvalisus
11. juuni 2014 12:40
see oli SINU LUGU, mul on olnud neid juhtumeid rohkem, lapsena, vale tableti mõjul haiglas, kus süda seisma tahtis jääda, lubati mulle palju armastust, ma olin nõus, edaspidi viskasin kõik tabletid sahtlisse, kõik hoidsid mind, aitasid, leidsin toreda, oma 1. sõbrapoisi, enne olin kõigiga vaid kakelnud ja mulle oldi vaid kallale tuldud, teine vist kord, kui jälle mürgitati, öeldi, et mu kohustused ! - ja mulle jälle see väga sobis. rääkimatta muudest , surnud inimestega kohtumistest, ilmsi või unes... jumalaga ka sama.
mingied kehade biolagunemise algteadmistega siin arenegu sest elust edasi, hing pole biolagunev, vaid ...
Jõhvikale 11. juuni 2014 09:49
Need teadvused ilmselt poolduvad nagu amööbid või kloonivad iseennast. Väegade huwitav protsess!
11. juuni 2014 09:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vot tarka 11. juuni 2014 11:46
ammu teada, et kassidele, koertele jne ongi aeg midagi muud kui meile. sina mõõdad aega hoopis inimese mõõdupuuga ja püüad loomi samasse kasti suruda.
asd 11. juuni 2014 13:23
Aga see ongi tõsi ju. Kuna inimesed on ainukesed imeloomad maamunal, kes aega ja mateeriat mõõdavad. Loomad lihtsalt nö tõlgendavad seda, aga ei mõõda ega ürita selle eksistentsi kinnitada.
Jõhvikas 11. juuni 2014 09:09
Millegipärast ei räägi sellised teadlased kunagi sellest, kuidas saab olla, et need nn teadvused aastasadadega aina paljunevad. Maailmas on täna juba 7 miljardit inimest - kust need teadvused kõik tulevad ja kuhu lähevad? Kui kõik on kogu aeg olemas olnud, miks siis tänapäeval on mitu miljardit teadvust rohkem füüsilistesse kehadesse pugenud mitmesajaaasta taguse olukorraga võrreldes? Kas teadvused siis poolduvad ja paljunevad lõputult?
pm 11. juuni 2014 09:53
ongi kogu aeg olemas - lihtsalt praegusel ajahetkel on suurem osa neist varasemast siia maale kogunenud - eks kunagi saame teada, mis põhjusel
miks 11. juuni 2014 10:48
nii palju inimesi. Teooria on see, et mida rohkem inimesi, seda rohkem on ka neid väljapaistvaid geeniuseid, kes suudavad muuta inimkonda märkimisväärselt. Vaadake ajalugu ja näete, et algul oli areng väga madal ja alles siis hakkas kiirenema, kui rahvastiku kogus hakkas suurenema.
asd 11. juuni 2014 13:25
See võib samamoodi olla, et suuremas osas teistes dimensioonides on toimunud suuremad õnnetused/haigused ning energia on nüüd koondatud tervematesse dimensioonidesse. Ehk siis meil siin ja mujal dimensioonides elavate hulk kasvab.
Maa 11. juuni 2014 22:53
pole ainus koht kosmoses, kuhu sündida. Tullakse ka mujalt siia ja vastupidi. Olenevalt sellest, millisele arengutasemele oled jõudnud ja millised ülesanded on sul sel korral täita.
näed siis, 11. juuni 2014 09:05
meie broilerid teavad seda ammu, et molekulid ei vaja mingit palka ega pensioni. Molekulide koht on mullas, hakaku seal õitsema ja mingu siis paremasse universiumi, kus normaalset palka ja pensioni makstake ja identifitseerigu seal end uuesti, juba täiuslikuma molekulina.
11. juuni 2014 11:50
nii piiiiiiiiiiratud inimene

. 11. juuni 2014 09:02
Hing ei anna ikkagi rahu.
Tegelikult on ju elu igavene.
Munarakk viljastatakse, sünnib indiviid, see uuesti viljastamine, ja uus indiviid--ja nii igavesti.
Me kõik ju kanname eneses mingit osa geene sauruste eelsest ajast.
pitukas 11. juuni 2014 10:49
Tahte-teadvus inkarneerub, igas universumis sealsete seaduspärasuste järgi sündivasse kehasse. Siinsed geenid toimivad siinse universumi ajas.....
see 11. juuni 2014 23:03
on materialistlik maailmavaade ehk siis pool terviklikust maailmavaatest.
ahahh 11. juuni 2014 09:00
illusioon on see kui selle õnge minnakse, et elu läheb edasi, mis asi teil edasis eal kuskil läheb? see elu mis siin kehas elasite või, puudub igasugune teadlikkuss, mis on elu ilma kehata. Jah natuke aeg tolkneb energiakeha ilma kehata, siis kaob teadvus, siis laguneb energiakeha, sest hakkate lähenema algelementi, kus ei jää miski ellu,s ee sööb igasuguse teadvuse ära, mis on elanud vaid maise teadlikkusega. petekas on see et jah alguse väljute kehast aga se epole surm, see on alles algus, edasine läheb järjest hullemaks, inimteadvus on liiga nõrk ja ühekülgne et mingit kvanti taluda
uss 11. juuni 2014 10:11
Kust sa nii hästi ja kindlalt tead, kui sa pole kunagi varem olnud, kui sa pole igavene? Sureliku teadmised on ajalikud, surematute teadmised igavesed/ajatud.
asd 11. juuni 2014 13:26
Kus kuradi kohta see energia sul laguneb? Peaksid ikka selgeks tegema, et energia ei kao ega teki lambist.
11. juuni 2014 08:59
JAH, NII TA ON , NII TA ON. OLEN 100 PROTSENTI SINUGA NÕUS
. 11. juuni 2014 08:58
Tähtis pole mitte elu, vaid teadvus.
Mis kasu on sündida mudaamööbina või baobabina ja elada 5000 aastat keset savanni, kui puudub mõistus ja emotsioonid.
Sama, nagu pidada telliskivi koduloomana.
jou 11. juuni 2014 21:22
Ka bakteril on mõistus...miks nad muidu eksisteerivad.Ainult , et "mõistus" mitte meie arusaama järgi. Kõigel on tähtis osa.
arWaja 11. juuni 2014 08:54
OK, teadvus ei sure. Võib-ola tõesti. Aga kuidas jääb sellega, et kui inimene sünnib, siis ta ei mäleta eelmisest elust mitte midagi? Kõike tuleb uuesti nullist alustada. kas siis ikka on tegemist eelmises elus elanud inimese uuestisünniga? Mis määrab isiksuse? Kas tõesti ainult emotsioonide, harjumuste ja eelduste kogum, mis on lapsel juba sündides kohe olemas? Ja üldse pole oluline, mis on inimese peas? Mis mälestused ja teadmised tal on. Mul tuli seoses sellge pähe üks võrdlus. Kujutame ette, et kauplus oma kaubaga on inimese mälu ja kaupluse juhataja on inimese emotsioonide-harjumuste-eelduste komplekt. Kui kauplus müüb toitu ja siis äkki vedada kogu toidukraam minema aga asemele vedada näiteks majapidamistarbed ja siis neid müüa. Kas on tegemist endise poega? Kaupluse juhataja on ju endine. Minu meelest igaüks ütleb, et tegemist on hoopis teise poega. Kui inimesel on hoopis teine mälu (eelmise eluga võrreldes), siis vaatamata harjumustele ja emotsioonidele, minu meelest on tegemist hoopis teise inimesega. Aga sel juhul ju ei saa öelda, et teadvus on surematu. Minu meelest teadvus on mälu pluss komplekt emotsioone-harjumusi-eeldusi. Võtke üks komponent ära ja vahetage teisega ning endist inimest ei ole enam. Need komponendid peavad koos esinema, alles siis saab öelda, et antud isiksus on olemas.
11. juuni 2014 09:58
No mäluhäirete esinemine on ka samas kehas olles tavapärane. Et me konkreetselt eelmiste elude kogemusi selles elus ei mäleta, on ainult õnnistuseks - me ei suudaks emotsionaalselt vastu pidada ja see takistaks kogemuste omandamist ja vaimset arengut. Tihtipeale on ju "selle elu" kogemusedki suureks koormaks.
acd 11. juuni 2014 10:33
Ära kogu inimese mälu ja teadvust segi aja. Püüa aeg-ajalt meeles pidada ka seda mida näiteks unes näed jne. Tavapärane materiaalne elu kasutab vaid sellist operatiivmälu, mis asub inimese surelikus materiaalses kehas. Väga suur osa sellest seostubki vaid selle materiaalse dimensiooniga ja eluga kus sa parasjagu elad. See ongi see, mida tavaelus mäluks peetakse. Suur osa infost (või ka kõik) salvestub aga ka universumi infoväljades, millele saab tavaelus inimene ligi vaid alateadvuslikult, mediteerides ja unes.
asd 11. juuni 2014 13:28
Vaata doke, inimesi küll, kes eelmist elu mäletavad. Eriti just lapsed, kuna neil mõttemaailm veidi teine. Pigem on see, et lapsena sa mäletad eelmist elu mingil määral kui miskit tuttavat sellest näed, aga vanemaks saades ununeb ära nagu kõik muugi, mis lapsena kogetud. Ega sa ju ei mäleta enda sündi või seda kuidas sa kuskil laual selili olid ja sul mähkmeid vahetati.
arWaja 11. juuni 2014 13:51
Ma mõtlesin tegelikult seda, et mis määrab konkreetse isiku. Praegu on isik määratud tema kehaga. See, mis peas toimub, on juriidilises mõttes teisejärguline. Näiteks, kui keegi satub õnnetusse ja unustab ära absoluutselt kõik eelnenu ning selle asemele tekivad kuidagiviisi muud teadmised ja teistsugune iseloom (hoopis teine inimene), siis mitte keegi ei hakka teda pidama selleks hoopis teiseks. Ikka arvatakse, ettegemist on selle eelmisega, kes unustas ära oma elu. Mina tahangi küsida, et mis määrab selle, kas tegemist on ühe või teise isikuga? Oma eelmises kommentaaris ma arvasin, et võrdselt olulised on nii teadmised-mälestused kui ka emotsioonide-harjumuste-eelduste komplekt. Olen näinud telekast dokfilme sellest, et kellelgi juhtus olema ajutrauma (õnnetusel läbis kaigas pea, kuid mees jäi ellu). Pärast selgus, et tegemist oleks nagu hoopis teise inimesega. Teine iseloom ja teised emotsioonid. Aga äkki oligi teine inimene, ehkki keha jäi samaks? Aga kui mehel emotsioonid oleksid samaks jäänud aga hoopis teadmised-mälestused oleksid muutunud? Ikka oleks sama isikuga tegemist? Mina arvan, et mitte. Muidugi see on mu isiklik arvamus aga minu arvates emotsioonide-harjumuste-eelduste komplekt võib muutumatuna rännata elust ellu aga kui igas elus on tal uued mälestused, mis surres kustuvad, siis on siiski iga kord tegemist eri isiksustega. Või loetaksegi isiksuseks ainult emotsioonide-harjumuste-eelduste komplekti? Mis osa siis mälestustel-teadmistel on, kui nad nagunii kaduma lähevad?
11. juuni 2014 16:21
veel parm näide on organite siirdumine, mille tõttu muutub inimese iseloom, käitumine, ilmuvad seni olematud anded (hakkab laulma, joonistama jms)
-1 11. juuni 2014 19:25
Kas sul on teda midagi muud?
need on 12. juuni 2014 11:21
füüsilised geenid, mis siirdades isiksust muudavad.
Marta 11. juuni 2014 18:29
Siin aitab sind meditatsioon. Kui ise ei oska, otsi abi. Meditatsioonis on vastused.
Kas oled märganud, et vahel tead asju või vastuseid ... ja sa ise ei tea, kust sa seda tead. Kuid tead. Ja sageli on see teadmine väga kindel. Need ongi eelmiste elude äraõpitud kogemused, mis nüüd sulle appi tulevad.
Oiiiiii 11. juuni 2014 18:59
Kui palju lihtsaid küsimusi, seda on näha, et sa pole mitte midagi uurinud selle kohta ega lugenud. Vatused on olemas, raamatus Hinge rännak jne.