Nokiast sai Nordea ehk uus sponsor muutis Solarise keskuse kontserdimaja nime (7)
Kontserdimaja juhi Aivar Sirelpuu sõnul sai senise nimesponsoriga (Nokia - toim) sõlmitud leping läbi ja Nordea kui suur kultuurivaldkonna toetaja oli uueks koostööpartneriks üsna loomulik valik. "Põhjamaade suurim pank sobib ju igati regiooni moodsaima kontserdimaja nimipartneriks," märkis Sirelpuu ja kinnitas, et uuele nimele üleminek ei too kaasa muudatusi kontserdimaja struktuuris ega programmis.
Nüüdsest Nordea Kontserdimaja nime kandva esindusliku kontserdisaali neljal tasandil on kokku 1829 istekohta, kaasaegseim valgus-, video- ja helitehnika, mis võimaldab korraldada paljusid eritüübilisi üritusi pop-kontsertidest ning ooperi- ja teatrietendustest kuni messide ja rahvusvaheliste konverentsideni.
Kontserdimajas toimub aastas keskmiselt üle 200 ürituse, mida külastab enam kui 200 000 inimest.
Nordea toetatud kultuurialgatuste portfellis Eestis on näiteks PÖFF ja Tallinn Music Week.
Kommentaarid