Kihnlane on muutunud juba sõimusõnaks. Kihnus ei sallita isegi kihnu virvet - artikkel oli siinsamas Õhtulehes. Poes töötavad miinimumpalga eest elavad inimesed - nii tore neid staaril hälvikuteks sõimata, on ikka TASE !
Kindlasti peaks selliste toodete puhul olema selle kogukonna luba, kelle sümboolikat kasutatakse. Oleks see kodune, pühade ajal kasutatav põranadavaip, oleks iseasi aga see on seotud firma reklaamiga ja see ei lähe kuidagi.
Aga Õhtuleht juudas. Kas te selle noore Virve õiget nime ei teagi, kes Kiigajaaniga tantsu vehib eelmisel pildil? Nimesi on naine rohkelt vahetanud, aga ajakirjanik peaks ikka taolisi asju tedma...
Lipp ja seelik on ikkagi erinevad asjad, ei maksa neid kõrvutada. Ja kui mõni seelik on räbalateks kantud, saab seda ka väga edukalt kaltsuna kasutada.
Noh, siis võiks ju nii mõnelegi mustrile ette heita, et miks seda näiteks põrandavaibas kasutatakse, või näit. kihnu mustriga tennised, mis müügil olid jne. Kihnu seeliku all puuksu lasta sobib aga üle sellise mati jalutada ei sobi? Markoke, ära aja juuksekarva lõhki!
KOMMENTAARID (14)