Inimesed

Oscarite õhtujuht Ellen murdis lava taga suursponsorile truudust (6)

Marion Mänd, 6. märts 2014, 07:00
KUULUS PILT: Kolme minutiga oli seda Twitteris jagatud ­80 000 korda, vähem kui tunniga üle miljoni ning kahega üle kahe miljoni korra.Foto: Reuters / Scanpix
Elektroonikafirma Samsung maksis USA teletähele Ellen DeGeneresele heldelt, et too muudaks pühapäevase Oscarite gala hiiglaslikuks Galaxy nutitelefoni reklaamiks. Galaxyga tehtud foto purustas Twitteri rekordi. Kuid peosaalis staaride seas lumivalge Galaxyga selfie’sid klõpsinud Ellen tabati lava taga sponsorile truudust murdmast!

"Kui vaid Bradley käsivars oleks pikem olnud. Aegade parim foto," kirjutas Ellen Twitteris saateks sensatsiooniliselt staariderohkele fotole, mille tema uhiuue Samsung Galaxyga oli klõpsinud "Ameerika afääri" täht Bradley Cooper. Pilti, kus peale Elleni ja Bradley naeratavad filmikuulsused Meryl Streep, Julia Roberts, Brad Pitt, Angelina Jolie, Jennifer Lawrence ning samal õhtul parimate kõrvalosatäitjatena Oscari võitnud Lupita Nyong’o ja Jared Leto, hakati Twitteris palavikuliselt jagama. Ellen sai lavalt praalida, et sotsiaalvõrgustik jooksis kokku.

Samal teemal

Bgr.comi andmeil maksis Lõuna-Korea tehnikagigant Samsung oma reklaamide näitamise ja toodete tutvustamise eest Oscarite korraldajatele 20 miljonit dollarit. Ent ilmselt ei saanud DeGeneres piisavalt suurt honorari, ironiseerib slate.com. Miks ta muidu lava taga konkureeriva ettevõtte Apple’i iPhone’i kasutas?

iPhone’i fännist Ellen leiutas Apple’ile uue rakenduse

Nimelt oli DeGeneres teinud 12 minutit varem Twitterisse sissekande, teatades, et nägus poiss Jared Leto osaleb järgmisel päeval tema telesaates. Jaredist klõpsatud fotoga garneeritud säutsatuse all seisis "via Twitter for iPhone". Apple’i firma telefoniga oli Ellen teinud ka selfie koos teise kuuma meesnäitleja Channing Tatumiga ja selle Twitterisse ilmarahvale vaatamiseks seadnud. "Ühesõnaga, Samsung ladus Oscarite spondeerimiseks kõvasti raha välja, aga suutis ikkagi jätta mulje kaubamärgist, mida inimesed kasutavad ainult sunniviisil," nendib slate.com.

Pole saladus, et palavalt armastatud teletäht Ellen on kirglik iPhone’i fänn, kes lõi iPhone’i ja iPadi jaoks lausa isikliku mängu "Heads Up!". Nii et tema avalike suhete korraldajad pidanuks Oscarite jagamise eel staarile sõnad peale lugema: ei mingit Apple’i promomist!

Pretsedendid on juba olemas. Telekuninganna Oprah oli sunnitud endale tuhka pähe puistama, kui ta oli Apple’i tahvelarvuti iPad pealt säutsunud oma palavast armastusest Microsofti Surface’i vastu. Kui selgus, et BlackBerry nutitelefoni loomingulise juhi kohale palgatud soul­itäht Alicia Keys teeb Twitterisse sissekandeid endistviisi oma iPhone’ilt, süüdistas Alicia selles tembus häkkerit. Paistab, et BlackBerry ei jäänud teda uskuma: selle aasta algul sai Alicia üleüldiste koondamiste käigus sule sappa.

Samsung võib siiski rõõmustada, et tema Galaxyga tehtud foto on Twitteri rekordiomanik. Kolme minutiga oli seda jagatud ­ 80 000 korda, vähem kui tunniga üle miljoni ning kahe tunniga üle kahe miljoni korra – senise rekordiomaniku, president Barack Obama teise valimisvõidu foto menu oli ületatud ligi kolm korda. Peale selle purunes Twitteri säutsujagamisloendur, millel lihtsalt polnud ruumi nii paljude nullide jaoks!

Hollywoodi klatšiblogija Perez Hilton teab rääkida, et Twitteri umbeajamine staariderohke fotoga oli Ellenil plaanitud vemp. "Ma ennustasin, et Twitter jookseb kokku," paljastas DeGeneres Oscarite ametlikul järelpeol.

Seda aga ei osanud Ellen aimata, et kaadrisse poeb üks täiesti tundmatu tõmmu nägu – Lupita Nyong’o vend Peter. "See oli täielik Peteri võit!" rõõmustas ajaloolise draamaga "12 aastat orjana" naiskõrvalosatäitja Oscari võitnud Lupita.

"Ta pääses maailma kuulsaimale selfie’le."

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee