"Winny Puhhil on turundus kui kaasa sündinud!" (1)
"Nad on teinud ikka väga tugeva töö ära! Rahvahääletus näitas, et kui neil on nii suur hulk fänne, siis on seegi ikka väärtus omaette," kiidab Naarits.
Auhinna võitis Winny Puhh läbi kahe vooru – esmalt lasti hääletada ja oma lemmikuid 34 kandidaadi seast esitada rahval, lõpliku otsuse tegid juba asjatundjad raadioeetris.
Eile andis 20aastase lavastaažiga ansambel Rahvusraamatukogus sel puhul oma karjääri esimese pressikonverentsi. Tavapäratult olid nad endale ülikonnad selga tõmmanud ja tegid presentatsiooni tõeliselt igaval moel. Nagu välja tuli, täiesti ettekavatsetult: ilmselgelt oli tegemist irooniaga kuivade poliitika- ja turundusteemaliste ürituste pihta.
Saalis istusid "ajakirjanikud" väljamõeldud pulbikatsioonidest, nagu näiteks Põhileht, Telegraaf, China Times ja KaguFM, kelle küsimused olid äärmiselt pugejalikud, vahendab Delfi. Kohatute küsimuste esitajad löödi saalist halastamatult välja. Kohal oli ka tõlk, kes vahendas kogu info püüdlikult hiina keelde.
Ansambel lubas üheskoos turundust tudeerima minna ning anda välja kaks raamatut: "Winny Puhh: turunduse alused" ning "Winny Puhh: turunduse saladused". Väliselt üsna saamatul PowerPointi presentatsioonil esitleti aga bändiliikmete igapäevast menüüd koos retseptidega, fotosid armsatest kassipoegadest ja koerakutsikatest.
Kommentaarid