TURUNDAJAD: Pidupäeva puhul olid Winny Puhhi mehed suisa ülikonnad selga ajanud.Foto: Priit Simson
Inimesed
23. jaanuar 2014, 07:00

"Winny Puhhil on turundus kui kaasa sündinud!" (1)

Ansambel Winny Puhh pälvis Marketingi Instituudilt ja Turundusraadiolt aasta turundustähe tiitli. "Paljude klientidega on nii, et neid peab õpetama, aga Winny Puhhil on see nagu kaasa sündinud – teavad, kuidas, miks ja millal käituda," hindab auhinna välja pannud Marketingi Instituudi ja Turundusraadio juhataja Anu-Mall Naarits võidumehi kõrgelt.

"Nad on teinud ikka väga tugeva töö ära! Rahvahääletus näitas, et kui neil on nii suur hulk fänne, siis on seegi ikka väärtus omaette," kiidab Naarits.

Auhinna võitis Winny Puhh läbi kahe vooru – esmalt lasti hääletada ja oma lemmikuid 34 kandidaadi seast esitada rahval, lõpliku otsuse tegid juba asjatundjad raadioeetris.

Eile andis 20aastase lavastaažiga ansambel Rahvusraamatukogus sel puhul oma karjääri esimese pressikonverentsi. Tavapäratult olid nad endale ülikonnad selga tõmmanud ja tegid presentatsiooni tõeliselt igaval moel. Nagu välja tuli, täiesti ettekavatsetult: ilmselgelt oli tegemist irooniaga kuivade poliitika- ja turundusteemaliste ürituste pihta.

Saalis istusid "ajakirjanikud" väljamõeldud pulbikatsioonidest, nagu näiteks Põhileht, Telegraaf, China Times ja KaguFM, kelle küsimused olid äärmiselt pugejalikud, vahendab Delfi. Kohatute küsimuste esitajad löödi saalist halastamatult välja. Kohal oli ka tõlk, kes vahendas kogu info püüdlikult hiina keelde.

Ansambel lubas üheskoos turundust tudeerima minna ning anda välja kaks raamatut: "Winny Puhh: turunduse alused" ning "Winny Puhh: turunduse saladused". Väliselt üsna saamatul PowerPointi presentatsioonil esitleti aga bändiliikmete igapäevast menüüd koos retseptidega, fotosid armsatest kassipoegadest ja koerakutsikatest.