Inimesed

Anu Tali ja Hendrik Agur leidsid teineteist

Õhtuleht.ee, 27. detsember 2013 09:24

61 KOMMENTAARI

v
vähemalt/ 30. detsember 2013 15:17
ühe naisega oli Hendrikul kiriklik laulatus aastaid tagasi, mis sellest siis saanud on?
m
MATS/ 28. detsember 2013 12:15
Las käivad kui tahavad, palju õnne! Mina teiste teki alla nina ei topi, mingi privaatsus peab ikka kah olema. Kah asi, mida leheneegritel suureks puhuda. Et kes kellega käib. Aga mõningaid lugejaid näib see vägagi huvitavat, piilujakalduvused?
m
Mina ka Anu olen/ 28. detsember 2013 02:20
ja ütlen,et oled sa sugulane,sõber või elukaaslane,Agur tõmbab mütsi pähe nii,et arugi ei saa.See mees ei vali vahendeid.Räägin omadest kogemustest.
m
Magnus/ 28. detsember 2013 01:04
Kui osapooli on kaks, kuid kõneldakse "üksteisest", siis tahaks alati teada: kes on kolmas? Vähemalt "kolmnurk" peab sellises suhtes olema! See, et nüüd on eristus "teineteise--üksteise" n-ö vabaks antud, ei ole põrmugi kiiduväärt, vaid on lihtlabane järeleandmine ebatäpsele keelepruugile.
k
kilupoiss/ 27. detsember 2013 22:03
Ärge olge kadedad,kibe noorpaarile.
m
Marta/ 27. detsember 2013 18:30
Loodame et Hendrikul on veel võimalus järele mõelda.
e
EKSS/ 27. detsember 2013 17:28
üksteise ‹üksteist, üksteisesse e. üksteise 5 (sg. nom. puudub)› pron. vastastikune asesõna.
1. näitab, et tegevus v. vahekord mitme v. kahe olendi, asja v. nähtuse vahel on vastastikune. a. (verbi laiendina). Inimesed, armastage üksteist! Vastased vahtisid üksteist ähvardavalt.
t
Targutajatele/ 27. detsember 2013 16:19
Õppige ise keelt, "keeletadleased"! Jub ammu võib mõlemat moodi kirjutada, nii "teineteist" kui ka "üksteist" - asesõna teineteise viitab kahele, aga üksteise kahele või rohkemale.

s
SIIM/ 27. detsember 2013 16:17
Mina jällegi leidsin naabrinaise. Miks kollane leht sellest ei kirjuta?
k
Keelenõuvaka selgitus/ 27. detsember 2013 16:01
Kas teineteise asemel võib öelda ka üksteise? – Võib küll. Asesõna teineteise viitab kahele, aga üksteise kahele või rohkemale, nt Jüri ja Mari armastavad teineteist = üksteist. Ats, Mats ja Pets loobivad üksteisele (mitte „teineteisele”) kaikaid kodarasse.
h
haige/ 27. detsember 2013 15:39
kummastav, et õhtulehe lugejaiks on mingid keelefriigid! Minge lõpetage keskkool ära - ÕS ei anna teie vegeteerimisele mingit õigustust!
k
kohe esilehe uudis?/ 27. detsember 2013 15:20
mis see teiste asi on kes kellega käib. Tegelege rohkem enda suhetega.
v
vello/ 27. detsember 2013 15:13
t
Taimi N@lkjas/ 27. detsember 2013 14:10
Tublid tegijad. Nii saavad neiukesed taevariiki...
n
Normaalne/ 27. detsember 2013 13:38
Mul on väga hea meel, õnne Anule ja Hendrikule.
m
muusikahuviline/ 27. detsember 2013 13:28
Selle krapsaka poisi kõrval on hoopis KADRI, mitte Anu!

h
Hjalmar/ 27. detsember 2013 13:14
ainult teine teist tuleb lahku kirjutada , kui lugu leidmisega .esimene leidis teise ja see teine leidis selle esimese .
t
talvike/ 27. detsember 2013 13:07
k
kes kaotas täiskasvanud ja teovõimelised/ 27. detsember 2013 12:53
inimesed ära,et nad leidsid end?
u
Urr/ 27. detsember 2013 12:51
Eesti keeles öeldakse ikka kahe inimese kohta teineteist!
n
nii tore!/ 27. detsember 2013 12:47
ehk jõuavad veel mõne lapsegi saada.Anu üle nii hea meel.
p
Projekt / 27. detsember 2013 12:11
...mõlemale toop viskit ja kui hakkama saavad elavad õnnelikult kuni surm neid lahutas. Jah.- lahutas!
s
see mees/ 27. detsember 2013 11:57
n
Nipik/ 27. detsember 2013 11:33
Kahjuks on jah tänapäeval keelesolkimine lubatud. Muidu oli kahe inimese puhul ikka teineteise leidmisega. Grupika puhul leiti üksteist!

t
to mägraga nõus/ 27. detsember 2013 11:26
Praegu ei kehti enam kindlad reeglid ja mõlemaid sõnu võib kasutada ja õige on antud juhul ka leidsid üksteist.
o
Oskar/ 27. detsember 2013 11:17
Kurjustajatele: teineteisest rääkides on praegu lubatud nii teineteise kui üksteise. Muidu aga leheneegrite õigekirjaoskuse osas samuti kriitiline.
j
Jaanusele/ 27. detsember 2013 10:59
Palun kirjuta natuke rohkem nendest eludest. Kumb on parem, õigem?
t
27. detsember 2013 10:50
Teineteist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
t
Teine-/ 27. detsember 2013 10:49
t
tore ju.../ 27. detsember 2013 10:48
kaua sa ikka kidud...Lepa Tomm lõi ta naise juba ammu üle ja eks ka aastad Anukesel veerevad...
m
mina/ 27. detsember 2013 10:41
Tahaks ka kedagi või midagi leida. Tahaks teada, kuidas see protsess käib.
j
Jaanus/ 27. detsember 2013 10:37
kaks ise asja , olla kellegagi kiriklikult laulatatud ja teisega elada ilmalikku elu .

s
sel juhul siis/ 27. detsember 2013 10:37
Kadri ja Hendrik leidsid teineteist . . . :)
m
mägraga nõus/ 27. detsember 2013 10:10
"Üksteist" ja "teineteist" kasutamiseks on kindel reegel. Seekord on läinud valesti.
n
nali/ 27. detsember 2013 10:08
ja pildil on...hoopis Kadri Tali
a
aga kas pildil mitte/ 27. detsember 2013 09:42
Kadri Tali pole . . . ta mu sugulane ja tunnen ära . . . (:
n
nüüd on leidnud,/ 27. detsember 2013 09:38
vahepeal olid kadunud siis või?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee