Inimesed

Paul Walkeri surma põhjustas tänavamärgistus? (16)

LISA KOMMENTAAR

hahaaa15. detsember 2013, 11:06
Ikka keegi või miski muu, mitte aga nad ise! Mingu .........
hmm14. detsember 2013, 18:38
to jobu: porchel on kütusepaak ees, aku on ees. põlema lähevad autod isegi väiksemal kiirusel tehtud avariidest. süttis auto arvatavasti siiski elektrisüsteemi lühisest. kuna tegu oli porchega, see auto ongi mõeldud sõitma väga kiiresti. kui tõesti see teemärgistus pani auto kas hüppama või keeras auto spinni, siis pole tegelikult süüdi väga see kiirus. selline õnnetus võib juhtuda ka 100 km/h kiiruse juures. lihtsalt halbade juhuste kokkulangemine milleks oli teemärgistus, puu mille vastu auto põrkus ja auto süttimine.
kui kaks inimest on juba surnud, siis kellele te karjute seda kiiruse teemat? surnutest halba ei räägita ja oli kuidas oli, saage üle oma kismast.
JOBU!14. detsember 2013, 17:04
_Jobud olete siin? On väljatoodud põhjus, miks auto vastu puud sõitis ehk miks ta suurel kiirusel juhitavuse kaotas. Te siin halate kiirusest vms. _
MIKS ta teelt välja sõitis on TÕESTI lahtine, AGA miks ta RUSUHUNNIKUKS muutus ning põlema läks? AINUKE seletus - löök oli kõva - MIKS? KIIRUS OLI ÜLE MÕISTUSLIKE PIIRIDE SUUR!!!! (Nii läheb - PROOVI ise oma bemarirondiga järele, KUI EI USU - vajuta!)
TORE!14. detsember 2013, 16:55
Tänavamärgistus oli seekord asja eest - viis masina teelt välja vastu posti. Poleks seda märgistust olnud tõusnuks kiirus ILMSELT veel veidi ning ette oleks võinud jääda.... KES IGANES KÕRVALSEISJA! :-(
JAH!14. detsember 2013, 16:46
_isik oli rallisõitja,niiet ta vb sõitis natuke kiiremini,kui tohtis.... _
Sõitis mitte kiiremini, kui TOHTIS vaid kiiremini, kui JAKSAS autot teel hoida (juhi soov ületas auto võimed ning füüsikaseadused) ning põles koos autoga ära! M.O.T.T. ( Normilähedase kiirusega selline auto täielikuks rusuks ei muutu ja igast põksust põlema ka ei lähe - PIDI olema ülepingutatud kiirus!)
tipsi14. detsember 2013, 13:58
kui te siin nii hädaldate siis äkki te lugesite kah seda,et Porsche roolis olev isik oli rallisõitja,niiet ta vb sõitis natuke kiiremini,kui tohtis....
sugulane14. detsember 2013, 13:34
peale kaklust(kaotust) vehitakse rusikatega. omaksed tahavad veel paul-poisi surmast kahjutasu (kasu) saada. kindlasti annavad veel juhi sugulased kohtusse.lein muutub tasapisi raharõõmuks. masendav.
Mina14. detsember 2013, 13:32
Ei tea jah nyyd mis tösi aga oli ju jutt ,et rooli viga ,kui pidurdus jälg yle 60-emeetri ja otse ja öli maas.Ega 60 mr saa öli maas olla,kui rool korras,vöi mida?
hmm14. detsember 2013, 13:31
kui juhtub mingi õnnetus, ükskõik milline, siis on vaja sündmused taastada. tuleb teada saada mis põhjustas õnnetuse. täpselt nii ongi - kas oli kivike asfaldil, tahtis ette joosta mõni koduloom, juht vaatas kusagile mujale või läks autol midagi katki. see kas ületati autoga kiirust, ei ole enam teema, sest õnnetus oli juba ära juhtunud.
hmm14. detsember 2013, 13:03
Jobud olete siin? On väljatoodud põhjus, miks auto vastu puud sõitis ehk miks ta suurel kiirusel juhitavuse kaotas. Te siin halate kiirusest vms.
ekstaole14. detsember 2013, 12:22
vormeliradadel, kus sellist kiirust eeldatakse, on jah vähe teine märgistus
Jama14. detsember 2013, 12:20
No mida veel.Äkki oli tuul ka valest suunast. Pole vaja otsida tobedaid põhjusi kui ikka ise sõita ei oska .Kõik kiiruse ületajad võiks nii lõpetada, saaks ükskord ise rahulikult liigelda.
ra14. detsember 2013, 11:54
160se tunnikiirusega võib see probleemiks saada jah
Tiit14. detsember 2013, 10:49
no kuulge, peale pargipaigast 270 m eemal õnnetuskohal pidi ikka kiirus küll olema üle 60-ne
Arvan ikka 200- ringis
gus14. detsember 2013, 10:00
Ma arvan, et sel juhul oli sel lõigul kiiruspiirang põhjendatud.
Pole tänavamärgistuse süü, et kiiruspiirangut ületatakse