Kui ta peab silmas seda, et ka osa klienditeenindajaid on hakanud oma õiguste eest seisma ja ei lase enam ennast mõnitada ebaviisakate klientide poolt - siis tal on täitsa õigus- hammas hamba vastu - me armastame küll kõiki kliente, kuid oleme ka siiski inimesed.
Laias laastus öeldes toimib klienditeenindus Eestis vaid klientide nägude je teenindajate eelarvamuste põhjal! Kõiki kliente poes, pangas jne. kohe kindlasti võrdselt ei kohelda!
Kahju tõdeda, aga enamus kliente küll kuninglikku kohtlemist ei vääri. Kes süüdistab teenindajat kõrgetes hindades, kes elab ennast peale pikka tööpäeva niisama välja, kes käib mõnitamas ( vabandust, ma võin olla klienditeenindaja aga see ei tähenda, et ma olen harimatu ja madalalaubaline. Paljud üliõpilased elatavad ennast läbi ülikooli just klienditeenindajana töötades. Ja ega klienditeenindajaks ka sünnita - sellekski peab õppima. Ärge alavääristage inimest tema ameti põhjal ), on isegi läbi elatud juhtum, kus paketi sisust valesti aru saanud klient füüsiliselt ründas, kuigi ise üritasin teda rahustada. Lisaks - inimesed on unustanud tavapärase viisakuse - palun, tänan, tere. Nagu kipuvad ununema. Vaadatakse ainult tuima näoga otsa ja kisutakse kurgust tatti. Andke andeks aga klienditeenindaja on ka inimene. Täitsa tore inimene. Ole temaga viisakas. Naerata. Tervita. Usu, teeb päeva paremaks küll! Ja ka teenindus muutub lahkemaks!
KOMMENTAARID (7)