Pariisi restoran paigutab esiplaanile vaid hea välimusega kliente (9)
Pompidou keskuses asuva restorani Le Georges endisi teenindajaid küsitledes selgus, et restorani juhtkond oli neile andnud korralduse paigutada kliendid laudadesse välimuse järgi: kena välimusega inimesed esiplaanile, inetumad kuhugi tahapoole – eemale vaateväljast, kirjutab thelocal.fr.
Klientide liigitamist ja sorteerimist isegi ei varjatud, vaid pöörduti ettekandjate ja kelnerite poole selgesõnaliselt. „Ilusad inimesed paneme siia. Siis on neid inimesi, kes ei ole nii ilusad, ja need paigutame siia. Siin pole midagi keerulist," rääkis restorani direktor oma alluvatele.
Töötajate sõnul oli boss väga uhke, et ta sellise idee peale tuli. Juhul, kui teenindaja oli „koledad" kliendid liiga nähtavale paigutanud, ootas teda ees tõsine jutuajamine ülemusega. Seal sai teenindaja teada, et „see ei ole imagole kasulik".
Les Georges paikneb Pompidou' keskuse kuuendal korrusel. Lauad on paigutatud avarasse ruumi, kus lisaks muuseumile on näha ka restoranikülastajad.
Keeruliseks muutis restoranis klientide teenindamise see, et enamasti pandi laud kinni telefoni teel. Kui klient kohale saabus, otsustati, kuhu ta sööma paigutada. Inetumatele tehti erand ainult siis, kui klient oli avaliku elu tegelane.
See vennike tuleks quasimodoks klohmida ja siis kõige tagumisse nurka panna.