Inimesed

Miks Rock Summer ikkagi põrus? (100)

LISA KOMMENTAAR

26. juuni 2013, 00:23
no Lang ja Makarov said ära käia, mis lumpenil sinna asja
Tarmo22. juuni 2013, 07:53
Pakuks üheks põrumise põhjuseks sama mis 97 aastal. Väga vale ajastus, koolide lõpetamise nädalavahetus. Väga suur hulk nii noori kui ka juba vanemaid inimesi oli muude kohustustega seotud!
moralist20. juuni 2013, 00:21
Asi pole rahas ega vaesuses, vaid selles, et moodne generatsioon kuulab Rihannat ja muud seesugust jura.
hhhh19. juuni 2013, 00:31
ei ole rahvast vähe mujal. positivus, tomorrowland, weekend festival jne näiteks. peaks ikka mõned kõvemad artistid eestisse tooma
korraldaja üritusel19. juuni 2013, 00:12
RockSummeri ja õllesummeri erinevus on juba selles,et Jüri Makarov ei käi artistidele mõeldud külmikutes joodavat näppimas .Õllesummeri korraldaja Riho Rõõmuse aga manustas korduvalt RockSummeri kinnisel alal artistidele mõeldud joogipoolist.Vägisi tuli meelde laulurida-pioneer on sahvris tahab varastada moosi...
To Jüri18. juuni 2013, 23:56
Mega sünnipäev,super muusikud,tipp heli,korraldus super.Sa tegid selle ära ja sinu pepu ei ole pandis nagu mõnel Peetrikesel siin aastaid on olnud.Tänud sulle.
Pensionär18. juuni 2013, 22:25
Tehke aga veel kõrgemad hinnad , küll siis uleb rahvast , nagu murdu. Kas ikka ei jõua kohale , et selliseid summereid korraldage riigikogulastele , neil pappi ja maksavad veel kõrgemat hinda.
Kaarel18. juuni 2013, 21:07
Kui 50 €uri perepilet (4 in) oleks võibolla läinud.
Sille 18. juuni 2013, 20:40
Põhjuseks on ennekõike see, et noortel inimestel pole raha festivalidel käia," toob Rabarocki korraldaja Kristo Rajasaare välja peapõhjuse, miks kahepäevane "Rock Summer 25" publiku poole pealt totaalselt põrus. >> kõik oleneb pileti hinnast. Ega 60 eur/1 päev tõesti ei ostaks, aga 60 eur/ 3 päeva on täiesti ok. Oleks Summer odavam olnud, oleks rahvast ka murdu olnud, nüüd ahnusega põrusitegi. Positivus Lätis nt on täiesti mõistliku hinnaga 3 päeva kestev üritus ja tullakse üle Euroopa sinna kokku, isegi aastaid käinud ja praegugi selle aasta pilet taskus. Kui seal oleks ka päeva hind 60 euri, siis arvatagi, et niisugune rahvamass kokku ei tuleks, kuigi esinejad on paremad kui Summeril.
Jan18. juuni 2013, 19:21
Misiganes hala.
Vanameister Ed Rush tegi taaskord väga tegija seti ja ainuüksi sellepärast tasus 50 välja käia:)
Lahedalt oli ruumi tantsida ja uimas joodikuid ka eriti ei paistnud.
tööinimene18. juuni 2013, 19:13
Rahval pole raha pere toidu jaoks,mis siin veel Summerist rääkida.
inimene lõuna eestist18. juuni 2013, 18:43
Eesti rahvaarv on ju katastroofiliselt vähenenud. Paljud inimesed,kes külastasid rock summerit 25 aastat tagasi on eestist lahkunud. Kaasaja noori ei huvita selline üritus. Lisaks üle mõistuse liiga korge pileti hind. Neljaliikmelisele perel on juba piletit 240 eurot kokku. Kui oled Lõuna või Ida Eestist, saare pealt, siis on juba transpordile suur summas. Lisaks sööd ja jood ka päeva jooksul midagi. Kui pead ööseks jääma sugulaste juurde, vaja sugulastele ka midagi viia. See ongi põhjus, miks rahvast vähe oli.
kulla Mall18. juuni 2013, 18:34
välismaal saab inimene ka 10x rohkem palka ja siis pole probleem maksta 50 euri kontserdi eest. Ja esinejatele oleks saanud maksta ja ka ise kasumisse jäänud, kui pileti hind oleks olnud 20 euri.Sest rahvast oleks olnud praegusest vähemalt 10x rohkem.Või veel enam.Makarov lootis endale hullu pappi kokku kühveldada, aga näe...keegi ei viistinud seal vihma käes eriti nostalgitseda. P.S. Ei maksa raha koha pealt suud lahti teha, kui edasi-tagasi UK lennupiletid juba nii kuramuse kallid on....
jan18. juuni 2013, 18:26
puru loll maksaks 60 eur mingi pileti eest!
jan18. juuni 2013, 17:21
aga see Rebane räägib täitsa õiget juttu !
Tubli ja igavene asjalik mees !
mulle ta meeldib - oskab asju ajada !!!
veetilgas18. juuni 2013, 16:44
Ei üllata18. juuni 2013, 16:13
Oligi arvata, et vähe rahvast tuleb, kuna piletihind oli tõesti meeletu - päev 60€! Ei ole see sobiv hind õpilasele, tudengile, noorele ega ka ilmselt vanemale generatsioonile. Ja ei olnud need esinejad ka nüüd mingisugune tõmbenumber. Võib-olla mina, noor inimene, oleks läinud tõesti Rudimentalit kuulama, aga ilmselgelt mitte 60€ summa eest. Nii et ilmselt oligi peamine komistuskivi just piletihind. Oleks siis olnud laialdasem valik artiste, vot siis oleks alles mõtlema hakanud..
...18. juuni 2013, 15:45
1. ühtegi festivali ei tohiks olla enne eksamite lõppu, raske on olla korraga eksmail ja festaril või lõpuaktusel ja festaril.
2. oleks hind algul olnud odavam, oleks ka pileteid ostetud. hind löödi aga kohe kõrgeks. pileti hind kasvab tavaliselt ürituse lähenedes, siin sai kallist hinda ainult kõrgemale lükata.
3. kui line-up ei sisalda ühtegi tõeliselt kuuma nime, siis ikka ei lähe niisama sumisema ja lihtsalt kena ja muusikat täis päeva veetma, suts nagu kalliks läheb see nali. kui ei ole veel kohalik ka, siis lisandub igasuguseid muid summasid.
4. mida laiapõhjalisem üritus on, seda suurem tõenäosus, et rahvast tuleb nagu tuleb.
aga noh, see minu arvamus.
jota18. juuni 2013, 14:50
Vaene Makarov, kahju kohe mehest. Nüüd on vist elu lõpuni võlgu.
Pileti hind oleks võinud küll odavam olla, küll siis oleks ots-otsaga kokku tulnud. Kui 1 päev oli näha, et rahvast ei tule, oleks 2päeval pidanud piletihinna kasvõi 10 eurile all tõmbama.
Fänn18. juuni 2013, 14:49
Hea meelega oleksime perega Rock Summerile tulnud. Aga oleme viiekesi: isa, ema ja kolm teismelist. Üks päevgi maksaks 5 X 60 = 300 eurikut. See on 4700 Eesti krooni, ehk minu vanaema 1,5 kuu pension! Ehk korralik televiisor, ehk vähemalt 5 paari korralikke kingi, ehk 50 kinopoletit, ehk 50 kilo liha, ehk 300 leiba. No olge mõistlikud, tahate ikka küll rumalate arvelt ratsa rikkaks saada!
Ettevõtja18. juuni 2013, 14:03
Rääkisin Jürile veebruaris,et sellise meedikampaaniaga ja artistide liiga hilja välja hõikamisega saab ta maksimaalselt 8000 - 12000 inimest platsile .... Ma ei saanud juba siis aru, kes peaks tooma massid 2 ks päevaks lauluväljakule ? Kustuvate tähtede peale 2 päevast festarit nii suurele territooriumile ei ehita.Festari tunne kaob lihtsalt ära. Olen käinud oma elus vähemalt 100 suurel festivalil ja kui esimene päev pole festari tunnet siis peab teisel päeval esinema megastaar,et rahvast tuleks....
Meedia kampaania on pehmelt öeldes imelik...kus oli raskekahurvägi siis kui piletite eelmüüki oli vaja reklaamida....
Pilt oli platsil selline nagu 1997 aastal asi lõppes...
Ainuke Eesti festar, millel on traditsioonid, turundus ja bändid paigas on Hard Rock Laager.Laagri korraldajad suudavad igal aastal tagada festari fiilingu, sest ei hakka hüppama üle oma varju.
P.S. Ma ei ole HRL korraldamisega kuskilt otsast seotud.
Vidrik18. juuni 2013, 13:39
Lollid vabandused ja enda petmine Makarovil :) Oleks jõund osta pileti ... aga sorry, selline väljamineks versus see mida emotsionaalselt tagasi saanuks, see pole küll tasakaalus. Piinlik välisartistide ees, kellele suures saamahimus Makarov ei suutnud elementaarset publkikudki orgunnida :) RockSummer on surnud - elagu RockSummer
Jerk Nowitzki18. juuni 2013, 13:28
Tra kui lolli juttu võib mõni mees ajada, et igalpool Euroopas hävivad suured metal/rocki festarid.....Downington ja Download? Mõni promootor jõuabki ainult kas Rootsi või Soome festaritele.... Masendav!
lugedes teksti18. juuni 2013, 13:00
sain teada,et tulekul on ÕLESUMMER! Kes selle korraldab sellenimelise ülesastumise? Õhtulehe toimetus ?
18. juuni 2013, 12:58
keda see bryan adams kotib :D :D
noor18. juuni 2013, 12:49
hah, nalja teete või? Küll noored selle raha kokku oleks kraapinud, kui esinejad head oleks olnud, aga polnud sinna kedagi vaatama minna ju.
GS18. juuni 2013, 12:34
Makarovi jutt, et pilet on odav, 1,8 eurot / artist, on tore küll, aga ei päde.
Inimesetel ei ole 60 eurot kuskilt võtta.
Mina oleks läinud küll, aga naisega kahe peale 120 eurot on liiga kallis.
10 - 15 eurot pilet oleks rahvast murdu.
etc18. juuni 2013, 12:32
Asi ongi rahas, oleme vaesed, et käia üritustel. Euroopale söödame võltsi infot ette nagu oleks meil kõik korras ja palgadki paberi peal enam vähem, kuid tegelik olukord on teine. Rahvas loeb raha peale masu ja õige nii ongi. Väikese Eesti jaoks piisaks suvel ühest suuremast festivalist ja nimi võib tal olla vabalt Rock Summer. Paljud head artistid tulevad ja esinevad erinavatel aegadel, inimestel ei ole raha igale kontserdile erali minna. Oleks üks suur festival, kus kogutakse kokku kõik esinejad. Tean, see on raske kõiki ühel nädalal siia saada, kuid kasu on sellest seda suurem. Ette teada oli, et nostalgiaga enam ei löö, eestlane ei hoia enam kokku, riik on ju nüüd olemas ja mille pärast seal lipukesi ikka lehvitada. Ideaalne oleks mingi üks nädal suvel ja saad selle nädala jooksul tohutu muusikalise laksu erinevate kuulsate esinejate näol. Ise samamoodi pean valima millist esinejat vaatama lähen sel suvel, valin, sest ei ole raha mõlemat kontserti külastada. Oleks üks ja suur ja festivali pass, poleks muret.
john18. juuni 2013, 12:04
Minge õige............ sõna ROCK siin täiesti üleliigne.Üritage" WACKENILE" pilet saada ja siis rääkige festivalide vähikäigust oinad!
margus18. juuni 2013, 11:45
Ei ole vaja surnud hobust jalgele peksta.Las mõni asi elab seal kus oli.Se jutt kuidas Lang ja Makarov nutsid 25 aastat tagasi ja tahaks nüüd jälle, see ei huvita enam kedagi, kus igaüks vaatab kuidas ellu jääda.
ohjaa18. juuni 2013, 11:44
Pilet oli tõesti LIIGA kallis. Oleks läinud kogu perega, aga... Oleks pilet olnud 3 korda odavam, oleks külastajaid olnud kindlalt üle nelja korra rohkem! Korraldajate rahaahnus oli see, mis praegu külastajate vähesuse põhjustas.
vaatleja18. juuni 2013, 11:42
No ei kiratse need festarid midagi igal pool.
Rootsi Sweden Rock oli praktiliselt väljamüüdud ja
tipptegijaid jätkus mitmeid igale päevale.
Kui pole midagi kuulata, siiis pole ka kuulajaid.
u.18. juuni 2013, 11:37
Mismõttes publiku põud kogu Euroopas? Soome ei ole kogu Euroopa ja tundub, et ka seal on hindadega inimeste valulävi ületatud, Wackeni piletid müüakse iga aasta järjest varem välja ja sügiseks ehk siis pea aasta ette on alati "Sold Out". Ka teistel üritustel Euroopas kus iga aasta vähemalt kahel käin, on publikut pigem rohkem või vähemalt ei ole lahjemaks jäänud. Rahapuudust ei ole aga sellist hinda nagu RS küsiti lihtsalt ei ole nõus maksma kuna minujaoks ei vasta pakutav küsitule nii bändide kui melu osas.
Lätis18. juuni 2013, 11:32
Lätis toimuv Positivus kestab kolm päeva ja maksab ca 50 € kanti ning tundub, et sinna minejatest küll väheseks ei jää.
Mall18. juuni 2013, 11:27
Ma ei saa aru, mis hinnaga see pilet siis oleks pidanud olema? Absoluutselt koik ju maksab ranka raha- esinejad, turvad, tehnika ja 1000 muud pisiasja. Valismaal UHE kontserdi hind algab 50 eurost.
Pohiline asi on minu arvates selles, et muusika on tohutult kattesaadavam kui 25 a tagasi. Ise ei lainud kuna aeg oli halb- puhkus algab juulis ja Inglismaal edasi- tagasi- edasi oleks jubedalt maksma lainud.
mina18. juuni 2013, 11:24
NÕUS MANNI JA PEREEMAGA
Sellisele üritusele üksi ei lähe ning kui peres 3...4 inimest on juba pisut kallis. Seda enam et süüa tahavad ka kohapeal kõik saada.
margo varjus18. juuni 2013, 11:21
sellepärast põrusgi,et hind oli nii kallis. paljudel polnud sellist raha kusgilt võtta. olen kindel,et oli inimesi väga palju,kes soovisid sinna minna,aga kuna hind oli selline. siis ei läinud palju. aga mis teha,kui hannus on nii suur.. kui aus olla,ega rock summer polegi hea üritus. õlle summer on veelgi lahedam ja hea pere üritus. aga maitse asi,kellele mis meeldib. järkmine kort laske hindu alla ja näede,kus tallinna lauluväljakul on rahvast kohal.
Mimi18. juuni 2013, 11:18
Pileti hind oli täiesti kosmiline. Kui ma oleksin nüüd mehega kahekesi läinud- 2x90= 180+söök+kohalesõit (Lõuna-Eestist)+ööbimine (küll tuttava juures, aga külakosti peab ikka kaasa võtma)= ca 500 €. Ei, äitäh!
Ja ajastus oli ka muidugi täiesti mööda- koolinoored ju teevad veel eksameid, pool Eestit valmistub Jaanipäevaks...
See põlvkond18. juuni 2013, 11:09
Lihtsalt elamas mujal hetkel...Pileti hind kah absurd...võrreldes maailmastaaride kontserditega- kus saad elamuse kah. Nostalgiat jah...kuid nostalgia on see, mida põlvkond mäletab- millised kontserdid olid. Makarov üritas panustada nostalgiale...kuid aeg on teine- nostalgia eest ei maksta, seda meenutatakse, kuid ei käida välja enam raha selle eest. Rahale on muud kasutust.
Norman18. juuni 2013, 11:07
Ainult üks kuradima vingumine käib, kas keegi ei saa siis aru, asi käib rikaste ümber, ja meie suguseid jäädakse sellest välja, mõni üksik kes saab sellise summa kokku ja läheb, ning pärast elab kuu ilma rahata
ebapositiivne18. juuni 2013, 11:06
rahval raha vähe.ei raisata enam sellisele peole minekuks nii palju raha.rahva üritus peaks olema tasuta või sümboolse hinnaga nagu 2 euri.
Noo kuulge18. juuni 2013, 11:05
Kui pileti hinda vaadata, siis .....
30.- eurose piletiga (mis oleks ka normaalne olnud), usun küll oleks rahvast vähemalt 10 x rohkem olnud. Nii et... kas alati on ikka kasulikum utoopilist hinda küsida kiiresti tulu saamise eesmärgil?!
Ats18. juuni 2013, 11:04
Tegelikult ei ole küsimus ei piletihinnas,ei kellegi halbades otsustes.Lihtsalt aeg selliste festivalide korraldamiseks on möödas,inimesed on tüdinenud,kõik on harjunud,et maailmakuulsad esinejad tulevad meile koju kätte...vanasti ahmiti kõike,mis läänest tuli,nüüd enam ei viitsita.Ja alkot pole,kord on majas,kes see narr kaine peaga pittu läheb?Rahas pole küsimus,kõrtsid pilgeni rahvast täis,lihtsalt inimene valib,mille eest maksab,ongi kõik....oleks Makarov läbufestivali korraldanud,oleks rahvast rohkem olnud...
oleks18. juuni 2013, 11:00
arnold oksmaa ja maie parrik kohal olnud oleks summer läbi müüdud:P
ab18. juuni 2013, 10:57
info oli ikka suht vilets, isegi vened ütlesid, et oleks tulnud kui oleksid teadnud! Samad, üritused ikka kindlustatakse ka, mis kahjumist jutt?
to mina18. juuni 2013, 10:47
Ei hakka tulema siia väiksesse Eestisse kuulsad Rockbändid ja Brian Adams on küll hea aga ta peaaegu ju iga aasta siin esinenud ja keda saadi need enamus nn "nostalgia" rahvale tundmatud ja noorte lemmikud pole.
kallis18. juuni 2013, 10:46
Wacken Open Air, 120 bändi, 3 päeva pass 120 euri. 1 eur kvaliteetbändi eest ja augustis algav ning 80 000 piletit müünud rockfestival on hetkeks sold out.
eelmüügist18. juuni 2013, 10:41
ostsime piletid - 50 ege kahe päeva eest per nase, niivõrd head mälestused olid summeritest. Siis ei olnud esinejatest miskit teada. Kui infot hakkas tulema, olime pisut nõutud. Aga tänapäeval on youtube välja mõeldud ja selle abiga viisime end enam-vähem kurssi esinejatega. Kuigi oleks võinud sellist teavet ka nt tavalise reklaami korras saada. Summerile sai mindud mõningase eelarvamusega. Isiklikult üllatas Oli Brown, võimas hääl ja bändimeeste silmnähtav kaif sellest, mida tegid (Zuccero ja co sellevastu olid kui kivinäod) . Browni kontserdile läheks eraldigi. Kui oleks pidanud ostma kohapealt päevapileti, oleks jäänud minemata. 30 ege oleks lagi olnud. (Ja Linna oma triibulises pidžaamapluusis nägi jube välja.) Ilmselt teavitus ei olnud jah kõige parem noorema rahva hulgas. Tahtsime näha eurovarianti kuulsast flöödist, kuid kohe ei leidnud. Sai küsitud noorelt Meeskonna turvalt, see ei saanud millestki aru. Omal algatusel leidsime, oleks võinud olla viit - ilma flöödita ei kujutanud omal ajal ju RS-t ettegi. Igal juhul julge otsus Makarovil ja sõpradel see summeri meenutuskontsert organiseerida.
aaa18. juuni 2013, 10:37
Pileti hind oli mõistlik. Hea, et ossid piletit ei jõudnud osta. Bryan Adamas sisuliselt privaatkontserdi. Ülihea oli Adamsi esitlus.
kallis18. juuni 2013, 10:34
32 euri = 500 eek-i, 64 euri = 1000 eek-i
70 euri = 1100 eek-i, 90 euri =1400 eek-i
Õlu 2,5 euri = 40 eeki,
to sõna sekka 9.3918. juuni 2013, 10:33
jah! siin saab süüdistada ainult savisaart !?!
Tudeng18. juuni 2013, 10:29
Kuus piletit ja minu kuupalk on läinu , sellist üritust küll külastada ei jaksa .
kilu18. juuni 2013, 10:28
Mina hindan üritust ikka ürituse järgi - ja siin ei põrunud RockSummer kohe kuidagi - mitte piletimüügi järgi. RockSummer on ikkagi sündmus ajaloos. Kui Makarov pani piletihinna kõrgeks, siis see on tema mure. See ei pane üritust ennast põruma.
Ja18. juuni 2013, 10:25
Vähikäik festivalidel pole tänane nähtus. Pühajärve Beach Party ju näitas juba, et noortel pole raha. Ja kui pilet ikka kallis on siis lihtsalt rahvas ei tule. Ja kui odavamalt teha ei
saa siis polegi mõtet teha. Aga ettevõtmine Makarovi poolt ikkagi. Kahju ka et rahvast polnud. Aga mis teha.
oijah18. juuni 2013, 10:18
Piletihind oli ikka kirves ja paljud tuttavad,kes isegi olid huvitatud esinejatest otsustasid mitte tulla, kuna üritus oli kallis. Ja see, et mingid vanad esinejad, keda uudsem generatsioon ei tea tuuakse kohale ja pannakse esinema, eks see ka on üks osa selles,et Rock Summer põrus. Nii, et pilethind ja esinejad, olid minu arvates suured miinused.
joe18. juuni 2013, 10:09
Kõika Artistid kohal ??? Aura Dione , Buckcherrys olid ka ...jne. AValmis ei taju midagi peale mulgikapsacountry.
küsimus õhus?18. juuni 2013, 10:03
Tea, kas võlausaldajad lähevad lambaid taga ajama? Vaesed lambad, keda nüüd killima hakatakse. :(
klikin villal
viljandi18. juuni 2013, 10:02
loll jutt et terves euroopas on sama seis. ise ajavad pileti hinna nii kalliks ja siis virisevad ja normaalseid esinejaid kah kutsuda ei oska. ma ei tea ühtegi inimest kes viitsiks mingi bryan adamsi pärast kodust väljagi ronida.
Pole midagi mõeldA!18. juuni 2013, 10:01
Pole midagi mõelda! Lihtne Piletihind on mis rahvast kohale toob. Paraku 70 euro eest elusees ei tõmba...Vanasse rahasse ümber arvutada ligi 1100 kr Sinna juurde söök ja jook.
Kui oleks 35 eurot oleks ka poole rohkem rahvast.
to Saarlaen18. juuni 2013, 10:01
"Pilet oli kallis aga arvestada kui palju oli esinejaid siis ühe kohta tuleb väga norm hind"
Jah, kui ma saaks ise valida millised 38 bändi sinna tuleks. Paraku on nii, et heal juhul paari-kolme bändi läheks vaatama, ülejäänud jätavad külmaks. Siis ei tule mitte 1,8eur/bänd, vaid 20-30eur/bänd. Aga poolkõvade esinejate eest seda on palju. Adams ja Skid Row? Need olid 25a tagasi kõva sõna, nüüd kalduvad sinna retro/nostalgia kategooriasse.
3422df2318. juuni 2013, 09:56
Eesti 2ri ongi ju lypsta kaaskodanike nii kuidas jaksavad, edi teile seal banaanias, hale riik, vihkan seda nii v2ga et ei tule kunagi enam tagasi!
18. juuni 2013, 09:50
seal polnud ju ühtegi põnevat artisti peale Epliku
don 18. juuni 2013, 09:50
Makarov on muidugi proff neid asju korraldama, kuid isegi temal ei õnnestunud laipa animeerida. Keegi ei suudaks seda teha Mis olnud, see läinud. Loodan, et see fiaskoga lõppenud katse ei tumesta neid ainukordseid ja eredaid mälestusi, mis on kohalolnutel 80-90-ndate Rock Summeritest. Tänud Makarovile veerand sajandi eest tehtud töö eest. RIP - Rock Summer
tõeline18. juuni 2013, 09:41
tõeline nostalgia oleks siis olnud kui pilet oleks jälle naksnud 3 rubla .... nagu 25 aastat tagasi
no18. juuni 2013, 09:40
pilet oli ju müstilise hinnaga ja artiste ka polnud.
Sõna sekka18. juuni 2013, 09:39
Makarov lootis nostalkiale, mis toob rahva kokku ja selle abil saada rikkaks. Tüüpiline Eesti ärikas, kelle deviisiks on ratsa rikkaks! Ja loomuliult aeg ei ole see enam, mis 25 aastat tagasi, kui leidis aset rahvuslik ärkamine. Nüüd näeme erakondade mandumist küll raha skandaalidesse reformis ja keskerakonnas. Keskeraknna juh Savisaart ei häbene raha küsida KGB kindralilt ja korraldab Lasnamäel venelastele samal ajal Rock Summeriga kiriku avamist. No mis kuradi nostalgiat siin enam saab olla.Ei oleks uskunud 25 aastat tagsi Savisaare muutumist Kremli usku, nii et Makarov, istu oma urus selle nostalgiaga.
Ahto18. juuni 2013, 09:38
Kõik teavad et toimub vähikäik aga ikkagi korraldatakse see festival!!?? On ette teada et tuleb kahjum aga ikkagi....nomaitea,peab ikka mõistus olema...
Nipik18. juuni 2013, 09:36
Süüdi on 4 aastaaega... Ilm oli ka eriti s.tt!
Aga piletihind oli küll kõrge, kuid mitte võimatu. Masu järelhingus ei lase inimestel kulutada, lihtsalt käsi ei tõuse taskusse eurusid välja võtma.
Ka eelteavitus oli vilets: mina arvasin, et Robbie esineb ka, aga oli hoopis Brian - kes neil kaagutajatel vahet teeb...Pärastpoole lobiseti asjast küll veidi enam, aga siis oli juba hilja.
Mart18. juuni 2013, 09:32
Piletihind! Kohapeal väravast päevapilet 60€ - see on ebareaalselt palju!
Kahekesi naisega = 120, joogid-säöögid juurde = u 200 € 1 päeva eest.
Pilet oleks pidanud olema 15-20€ ja rahvast oleks palju olnud!
hey18. juuni 2013, 09:26
isegi oleks läind, aga hind.....!!!!
kossuäss18. juuni 2013, 09:24
noh, siis on hästi, kui igalpool on sama lugu, siis v6ib selle jutu ära l6petada
m@gieestlane18. juuni 2013, 09:16
kuidas see pealinna rahvas nii vaeseks on j@@nud.....muidu laiavad, et nad on tallinnast ja nad maksavad...
Saarlaen18. juuni 2013, 09:01
Pilet oli kallis aga arvestada kui palju oli esinejaid siis ühe kohta tuleb väga norm hind aga rahval lihtsalt pole raha minna sellisele üritusele. Kunagi polnud muusikat saada aga nüüd tõmba, vaata ja kuula mida iganes. Sponsoreid ka väga nagu Makarovi üritusel ei näinud.
Valus laks sellest üritusese korraldajatele tuli.
Huvitav on muidugi teada millised suurüritused see aasta plussi jäävad.
Ega see eelmine aasta ka korraldajatele edukas polnud ja tulevad üritused võivad samaga lõpetada. Väga suur riski värk. Ilma ka ette ei tea.
Jack18. juuni 2013, 08:48
Eks see oligi väga valitud eliidi ja siis täiesti vaeste pidu (neil kellel rahanumber ei määra ja neile kelle pole üldse raha) ning seda tavarahvast seekord sinna ei tulnudki. Hea võrdlus lätis toimuva Positivus festivaliga kus kolme päevase pileti hind + telgi koht on 53 euri (17,6 euri päev) vs 60 euri päev Rock Summeril - Hr. Makaarov selle asemel, et uppuv laev teisel päeval päästa ja piletihind 30 euri peale tuua, lasi kogu Selle Nostalgija laeva kahjuks täiega põhja
Põhjusestest18. juuni 2013, 08:47
Puusse pandi Makarovi poolt pileti kõrge hinnaga! See ei ole esimest korda, kui Makarov jahib ülikasumit. Samuti loodeti Adamsi fenomenile, kuid olgem ausad, tänapäeva noortele ei lähe peale Adams, isegi minu 16 aastane poeg naeruvääristas mind, kui tegin reklaami Rocksummerile ja Adamsile. Tema arvates võib penskaritele Adams meeldida, kuid tema eakaslastele mitte.
Smolnõi18. juuni 2013, 08:44
Pileti hinda vaadates ja publku arvu, siis võis arvata, et see ei olnud rocksummer, aga hoopis puršuide kokkutulek.
elines18. juuni 2013, 08:38
Pilet oli tavalise eestlase jaoks kallis, kindlasti oleks kambakesi tulnud kui oleks vaid pilet odavam olnud. Ammu aega tagasi vastasid ka piletihinnad ajaga ja palgatasemega ja sellepärast oli ka rahvamass ja mönus möll.
k18. juuni 2013, 08:37
adams oli eestis lausa 5.korda
pereema18. juuni 2013, 08:31
Oleks läinud kogu perega (5 inimest), kui piletihind oleks olnud max. 15 eurot/inimene, 60 eurot meie pere näo eest maksta ei jaksa.
võrrimees18. juuni 2013, 08:30
Oleksin ka perega läinud, aga pilet oli ikka liiga kallis.
???18. juuni 2013, 08:28
Eesti on EL kiireimini laostuva elanikkoknnaga riik, mis imet te ootasite nii kalliste piletitega?
fann18. juuni 2013, 08:25
väga hea summer oli, tänud Makarovile ja tema meeskonnale!
teine eesti las käib õllesummeril läbustamas ja meie meest kuulamas!
tohmu18. juuni 2013, 08:24
Oleks ka rahast kahju hakanud, aga kuna Adams andis suurepärase täispika kontserdi, siis ei hakka midagi paha ütlema ürituse kohta. Skid Row oli ka tasemel.
äpu18. juuni 2013, 08:21
Mina arvan siiski, et sellise muusika austajaid on vähemaks jäänud. ka mulle ei meeldi niisugune muusika ja kodust välja minna kui vihma kallab, maksta pileti eest veel niisugune summa raha, kui võid vaadata videot või kuulata head muusikat.
Ilusat algavat Jaani!
ove18. juuni 2013, 08:18
Laulev revulutsioon ja infosulg aitas esimest rock summerit....Nüüd pole rahvastki järel ,ütlemata kirvespiletihinnast.....Arukale inimesele oleks kohe selge ,et üritus kukkub läbi.Oleks selle raha eest tehtud ehtne dok.film endistest summeritest oleks palju etem...
Mann18. juuni 2013, 08:17
Pilet oli tõesti väga kallis. Oleks läinud ainult Adamsi pärast aga kui kahekesi minna, siis 100 eurot välja käia, lööb hinge kinni.
rockipede18. juuni 2013, 08:15
hind ju nii vale kui üldse olla saab, esinejad aga pehmelt öeldes "lahjad"!
ainult Adamsi pärast aga liiga pikk ja mõtetu õhtu
alf18. juuni 2013, 08:10
Põrus lihtsalt seetõttu ,et pandi tugevalt mööda turu hindamisega. Lisaks bändide nõrk tase ,mis kedagi ei huvitanud ja tüdimuseni ära leierdatud.
Põhjus võib18. juuni 2013, 08:10
peituda peamiselt kallites piletihindades, sest praeguse vaesuse juures pole paljudel seda võimalik maksta. Lisaks piletitele kuluks ju raha ka söögile ja jookidele. Teiseks võib olla ka tegu halva ajastatusega, kuna see enne jälle kulu võtvat Jaanipäeva. Lisaks veel väga vähene reklaam. Eks põhjuseid ole veelgi nagu näiteks see, et sellistele üritustele tulevad ainult inimesed kes sellise muusika austajad.
miik18. juuni 2013, 07:53
Mis mõttes ei tea, mis bändid esinesid, kuidas saab sedamoodi elada, sellises infosulus:) Tegelikult tehti ju head reklaami, puussse pandi aga peaesinejatega, ülejäänud olid täiesti tasemel, Skid Rowd oli küll heameel näha. Eks konkurendid tegid ka kõik, et Makarovi üritust halvustada ning tudub tõesti, et inimestel on raha niivõrd vähe, et 100 € festivalile üks nägu ei jätku. Samuti on vist nii, et 50-sed ei ole enam pädevad kontserte noortele korraldama, vaja oleks korraldajate põlvkonna vahetust, sest noorte muusikamaitse on muutunud ja infot saadakse hoopis teistest kanalitest.
lugeja18. juuni 2013, 07:53
R A H A A H N U S ! Ei muud!
198818. juuni 2013, 07:48
Esimene Summer oli tasuta. Sponsorid maksid kinni - Baltika, Ranna sovhoos jne.
vastu18. juuni 2013, 07:40
Piletihinnad 60 ja 90 euri, räägivad enda eest...rääkimata sellest 200 eurisest VIP passist....Ikka tahav eestlane ratsa rikkaks saada, aga kahjuks leidus lolle vähe, kes oma raha sinna kohale vedasid...
Ei ole 18. juuni 2013, 07:40
Makarov süüdi, vaid Anzip oma pandega, kes on rahva paljaks riisunud!
aino18. juuni 2013, 07:35
Sama siin, Rakveres toimub ka jaaniõhtu aga pilet maksab 10 eurot, läheks ka aga pole raha nii palju, nagu eelmine mainis et tahaks teine päev süüa ka
juss18. juuni 2013, 07:29
Ma oleks läinud, kui pilet nii kirves poleks olnud
ants18. juuni 2013, 07:15
Tuleb välja, et Peeter Rebane on tark mees. Täpselt minu sõnad võttis suust. Programm oli ikka alla arvestust. Kuigi ma poleks festivalile läinud, sest pole midagi kuulata, siis selle Summeri toimumisest sain teada nt samal päeval uudistest, et selline asi toimub.
Arvati et küll rahvas piletid ostab18. juuni 2013, 07:11
kuid ei mõeldud sellele, et rahvas tahab ka järgmine päev süüa osta.
naine 6418. juuni 2013, 07:08
See nagu muinasjutus---läksid kullajahile aga valati üle tavotiga.
Marcus18. juuni 2013, 07:02
Seni kuniks leidub kasvõi üks inimene, kellele see üritus meeldib , ei saa rääkida põrumisest.