Inimesed
Vaata galeriid!

Kirjanik Indrek Hargla raske elu Pirita nunnakloostris

Jaanus Kulli, 2. mai 2013 06:59

4 KOMMENTAARI

b
birgitta/ 3. mai 2013 14:09
just, ma ei saa aru miks ajakirjanik minu käest ei küsinud, kui ise ei teadnud. ma olin täitsa käepärast seal. :)
mungarüü ei käi punane, isegi poolest saati mitte. see oli, ma ütleks...ei ütleks, et narrikostüüm, no kui, siis xv saj moenarri oma. siis tulid moodi need kahevärvilised rõivad, mi-parti. (aga ma ei tea kas apteeker melchior nendega oleks käinud... soliidse ja vanamoodsana ma kujutaks teda pigem ette, oma isalt päritud riiete moega näiteks, xiv saj lõpu lübecki oma.)
aga mungarüüd käisid värvimata villasest, sest see oli omal ajal odav. lambamust mantel ja lambavalge haabit dominiiklastel näiteks, lambahall ja -pruun frantsisklastel. birgitiinidel hall. tänapäeva teatraalsetes kostüümedes võib muidugi ka värvitud kangaid kasutada kui just eksperimentaalarheoloogiat taga ei aja.
b
borg/ 2. mai 2013 13:03
Ma küll ei näe Harglal mungarüüd seljas.
d
dsk/ 2. mai 2013 09:26
Tundub väga Umberto Eco "Roosi nime" sarnane teos:) Aga eks kuulsatest autoritest tuleb ikka lähtuda, see on loomulik
k
kilu/ 2. mai 2013 08:43
Kuidas Indrek küll nii poliitiliselt ebakorrektse teose kirjutas - on ju selge sõnaga paksu raamatusse kirja pandud, et eestlased tohivad oma ajalugu hakata lugema alles 19.sajandi lõpust. Seega ei saanud 15.sajandil olla 'eesti ülikuid' - tulnuks kirjutada 'mitte-saksa ülikud'.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee