Maailm
23. september 2008, 08:39

Uus trend seltskonnaelus - süljepeod

Geenianalüüsiga tegelev firma korraldab kõrgseltskonnale süljepidusid, et reklaamida teenust, mis võimaldab klientidel saada teada oma geenides peituvatest haigusriskidest.

New Yorgi moenädalal korraldati vastuvõtt, kus kokteilide serveerimise asemel paluti külalistel anda katseklaasi süljeproov, kirjutab Äripäev.

Peo korraldas geenianalüüsiga tegelev firma 23andMe, mis alles hiljaaegu teatas, et on geenianalüüsi hinna suutnud viia 399 dollarini (ligi 4400 krooni).

Kui tavaliselt tellivad kliendid geenianalüüse oma koduarvutist, siis süljepeo põhjal saab oletada, et geenide testimist püütakse viia seltskonnaellu.

23andMe üks asutajaid on Google'i looja Sergey Brini abikaasa Anne Wojcick, kelle sõnul on firma missioon, et igaühel oleks juurdepääs oma geeniinfole.