Foto: Kuvatõmmis Õhtulehe veebist.
, 23. juuni 2022 23:23
Eesti Seksuaaltervise Liidu, loovagentuuri Optimist Creative ja kommunikatsioonibüroo Optimist Public koostöös valminud kampaania #14poleokei, mis ilmus Õhtulehes, pälvis loovusfestivalil Cannes Lions International Festival of Creativity avaliku sektori PR-kampaania pronksi, teatas agentuur sotsiaalmeedias.

Kokku osaleti finaalis kolmes eri kategoorias: avaliku sektori PR-kampaania, PR-kampaania läbi mõjuisiku turundusesotsiaalmeedia ja mõjuisiku turunduse kampaania.
Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
€
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
€
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad
Tellimus olemas? Logi sisse
Kommentaarid (2)