Saund

BLOGI | LÄKS NAGU ARVATI! Eurovisioni võitis sõjast räsitud Ukraina, Eesti jäi täpselt edetabeli keskele (121)

LISA KOMMENTAAR

“Räägime asjast” 15.05.202215. mai 2022, 17:34
https://www.mixcloud.com/raadiosaade/
Kelly15. mai 2022, 15:41
Half of these songs are devol ritualistic shows, eurovision is totally ruined and its not about vocal and talents anymore… And yes its not a war, why Ukraine,?! they aren’t better than Estonia or Uk or Spain. Estonia was more positive and talented than UK, wtf is going on, such a mess 😬
Siiri15. mai 2022, 15:44
Täis pettumust. Ainus oli Stefan, kes ilusa laulu laulis, nii sõnades, kui muusikas ja esituses.
Aldo15. mai 2022, 15:45
mulle meeldis ka eesti laul. Kui ukraina laulu lauluks küll ei nimeta. See ei ole konkurs vaid 100% poliitika
Mati15. mai 2022, 15:47
Ukraina võit oli ju ette ennustatav,isegi hr.Paadam ütles,et oleks üllatav,kui nii ei lähe.Stefan oli võitnud juba siis,kui üldse Eurovisioonile jõudis,lepime seekord poliitilise võiduga,ja mõelgem hoopis selle peale,kuidas nad antud olukorras selle korraldamisega hakkama saavad?Majanduslikult,territoriaalselt?
Kalle15. mai 2022, 15:48
Poliitiline jant, mitte euruvisioon
Meee15. mai 2022, 15:49
Kahjuks ei ole eurovisoon amme enam lauluvõistlus. Selle ürituse saaks vabalt max tunniga ära teha. Paneme riigid ritta ja anname oma hääled. Kes mingi laulu esitab ei oma küll mingit tähtsust.
🤮🤮🤢🤢🤢🤢15. mai 2022, 15:49
, jah Ukraina võit oli teada juba nädal aega tagasi.
🤬🤬😠😠😡😡😡😤😤😤15. mai 2022, 15:50
No tegelikult poliitikat vist seekord ei olnud sest žürii tulemustega oleks UK võitnud aga äratinistatud rahvamassid hääletasid Ukraina poolt.
Mati15. mai 2022, 15:52
Varsti tulevad kõrgushüppe võistlused kus Ukraina sportlane hüppab 1 m vähem, kuid võidab! Hale, kui ei hinnata tulemust! Olen igati Ukraina toetaja, kuid seekord ikka jama..
Kyyyö15. mai 2022, 15:37
ei mõista, miks nii palju pahandust nüüd selle Ukraina võidu pärast? Miljonid lähevad sinna toetuseks meie riigi poolt ja nüüd vat sulle, võit Eurovisioonil-milline raha raiskamine. Naljakas lugeda, ausõna 🤦‍♀️
Kelyy15. mai 2022, 15:38
Eurovisioon on ikkagi lauluvõistlus,mitte poliitiliste sümpaatiate tunnustamise koht.
Mati15. mai 2022, 15:38
ei, Eurovisioon on just poliitiliste sümpaatiate tunnustamise koht, lauluvõistlusega pole juba ammu mitte mingisugust pistmist.
Pettunud15. mai 2022, 15:39
Milleks siis üldse see võistlus kui nagunii Ukraina sümboolselt võitjaks tehakse?Aus võistlus oleks ju parem.
Paul15. mai 2022, 17:34
Miljonid lähevad, kuid Ukraina žürii ei raatsinud ühtegi punkti eestile anda ja ega sealne rahvas kah heldusega silma paistnud. Pakun, et kui Ukrainlased oleks ka laval niisama, vaikides passinud, oleks võit ikkagi nende päralt.
Matile16. mai 2022, 10:35
"...mitte poliitiliste sümpaatiate tunnustamise koht."---Paistab, et siiski ON" poliitiliste sümpaatiate tunnustamise koht.", kui Venemaa sealt väljagi arvati...
Sander15. mai 2022, 15:32
Rõve poliitiline pläma.Kohad enam-vähem paika pandud. Järgmine Eurovisioon on varemetes või? Mõttetu võistlus.
Sannu15. mai 2022, 15:33
Oeh, kui nõmedalt väljamängitud lugu, loomulikult taolised arutelud käivad, kui on selge favoriit. Kui meie oleksime ülekaalukas favoriit, käiksid ka ammu arutelud, kus ja kuidas korraldada.
Harri15. mai 2022, 15:34
Õnnitlused! 1 vaataja vähem. Milleks siis üldse see mõndade välja jätmine poole pealt, las kõik saaks vähemalt paar korda selleks puhuks tehtud lauluga esineda. Hiljem pole neid enam kuulda.
Karl15. mai 2022, 15:36
Pole vaja seda showd korraldada, kui võitja teada. Mõttetu raharaiskamine sel juhul. Oleks juba enne poolfinaale ütlema, et sel aastal me ka Eurovisiooni ei korralda, kuna kindlalt võidab Ukraina.
Mati15. mai 2022, 15:17
ukrainlased pole seda vôitu väärt. Esiteks juba sellepärast, et nad valisid spetsiaalselt selle loo kuna neil käib seal sõda ja nad kasutasid seda võimalust ära. See pole teiste riikide suhtes aus. A teised riigid lihtsalt andsid omad hääled, ainult sellepärast, et näidata kuidas nad teda toetavad. Teiseks, see laul oli ülimalt lihtne, et isegi koolijüts oleks saanud selle ära lauldud. Ainuke kes oleks tõesti väärt seda võitu, ongi see suur Britannia esindaja, kuna tal tõesti teistest kõige võimsam hääl ja see häälekõrgus.
Priit15. mai 2022, 15:19
ja kus nad seda eurovisiooni korraldavad??? Pommivarjendites ja rusude vahel???? Aaaa õigus kaja kallas(sihilikult väikeste tähtedega) toeteb.
Hillar15. mai 2022, 15:20
Eurovisioon ei ole ainult lauluvõistlus. Pole juba ammu olnud. See on kogu esitlust puudutav võistlus. Rääkimata sellest,mis emotsioone see kelleski tekitab. Rahvas hääletab selgelt emotsioonide baasil, zürii ju Ukrainat võitjaks ei kuulutanud.
Vladimir15. mai 2022, 15:21
sai toetus hääled. AGA ühtegi punkti ei saanud Eesti Ukrainalt,see näitab et nad ei HOOLI.Meie riigi abist.
Alekssander15. mai 2022, 15:23
mõtleme ka hetke… Nagu aru saame, siis võit oli 1000% poliitiline/tuli vaid tänu sõjale, jne. Noh, igal juhul on see nüüd käes! Õnne neile! 🫣 Järgmine aasta tantsime pommide otsas, mõnes varjendis ja palvetame, et venelane meie saadetud lauljale pommi tagumikku ei laseks. President ju lubas juba öösel, et korraldavad ise selle. Miks seda vaja oli? Kui neil kõik nii hästi, et saavad juba Eurovisiooni korraldada, siis miks need inimesed siia ronivad?!🙄 suht veider! Pangu ikka prioriteedid paika, kas olulisem oleks peale sõja lõppu hakata riiki üles ehitama v Eurovisiooni korraldam
Sven15. mai 2022, 15:25
asi pole ju selles, kas me toetame Ukrainat sõjas või kõiges, mis seal riigis hetkel toimub, vaid et kui on tõesti võitu väärt lugu, las võidab, aga antud hetkel oli see ju väga õnnetu üritus, millel polnud korralikku powerit ega viisi ja esitus üldiselt oli väga õnnetu. Oli ju mitmeid väga häid esitusi, kes väärisid esikohta tunduvalt enam.
Mart15. mai 2022, 15:25
ma toetan ka Ukraina selles mis seal toimub, aga Eurovision peaks olema siiski lauluvõistlus, mitte toetamine ja poliitika.
Taavi15. mai 2022, 15:26
Puhas poliitika...ei taha enam vaadata, palju talentsemaid on ,aga valitakse muu põhimõtetega. 👎
Urmo15. mai 2022, 15:27
Lauluvõistlusega pole siin mingit pistmist. Puhas poliitika vähemalt 10 aastat juba. Sellepärast ei vaata ega ela kaasa ☹
Kaido15. mai 2022, 15:28
Ammu teada kes võidab... Raha raiskamine ainult, kaastundest võidab
Uno15. mai 2022, 15:28
Ukraina sai haletsus võidu täna sõjalise teema pärast mis nende kodumaal toimub
Kusti15. mai 2022, 15:29
Eks see üks tsirkus olegi kogu kupatus.
Rex15. mai 2022, 15:30
Aga rahva käest petetakse ju raha välja kuna iga hääletus ju maksab
Tudyd15. mai 2022, 15:30
Ei peteta midagi. Väga selgelt antakse teada kui palju hääletamine maksab ju.
Priidule16. mai 2022, 10:38
"...ja kus nad seda eurovisiooni korraldavad???"----no suur enneolematu "väljanäitus" tuleb, raha tuleb nagu raba, kõik tahavad näha t õ e l i s e sõja tagajärgi kohapeal, mitte telekas! Varemed ja kaos ja "püssirohulõhn"! Igaüks paneb kivikese Ukrainast tasku ja puha. Midagi enneolematut ju!
keegi16. mai 2022, 20:28
Et siis meeslauljate puhul kõige olulisem on häälekõrgus..... Kuulata kahjuks neid kõrgeid meeshääli eriti ei kannata, kõrvad hakkavad valutama.
Vöödiline15. mai 2022, 14:50
Ei taha halvasti öelda et eestis elavad venelased võibolla oleksid hääletanud eesti poolt, Aga eesti pooldab seda Ukraina nii rõõmsalt meil!!! Eks need venelased kes eestis elavad on vihale aetud Ukrainaga?? Kahju et eestis elavad venelased ei hääletanud meie poolt???
Vl15. mai 2022, 14:53
Pean teiega nõustuma, Eesti ajas need venelased vihale eestimaal oma Ukrainaga et selle pärst eestlane ei saanud rohkem hääli endale?? Eestis elavad venelased maksid kätte eestile et selle pärst meie ei saanud hääli rohkem juurde!!!
Ahaaa to Vöödiline ja VI15. mai 2022, 15:02
Iseendale vastata pole kena... provokaator! Aga teemast! Kuidas eestlased saavad siinseid venelasi nn Ukrainaga vihaleajada, aru me ei saa! Oot, kast teie peate õigeks sõda, mis hetkel Ukrainas toimub??!!
Mati15. mai 2022, 13:43
See oli ju ammu ette teada, teisiti polnud see ju võimalik, sest ukraina pidi võitma, sest euroopa visioon on ainult räpane, valelik, manipuleeriv poliitika ja võimuihalus, inimeste allutamiseks mõeldud, eurovisioon pole ammu aastaid enam muusika ega laulude visioon, see on propaganda ja räpane poliitiline võimumäng nagu olümpiamängudki! Kõike seda, mis just eriti viimased 2 aastat toimunud on nii Eestimaal, kui ka mujal Maailmas, siis eurovisioon peaks ka kõige pimedama inimese nägijaks ja kuuljaks muutma, kuidas globaalelukatest “eliit” inimesi hävitab, allutab ja orjastab, pseudovalitsusteg
PT15. mai 2022, 15:59
Ogar jutt. Nii nagu olümpiamängudel ei saa võita ainult poliitika, sest võistlevad ikkagi sportlased (ükskõik kui palju su riik sind toetab, jooksma või üle lati hüppama pead kõige paremini ikka ise!), ei saa ka Eurovisioonil võita ainult poliitika, sest võistlevad ikkagi esinejad. Ma saan aru, et tõelise vandenõuteoreetiku peas on kõik tulemused igal pool võltsitud, aga sellega on mõttetu vaielda, info selle kohta, kuidas olümpiamängudel või Eurovisioonil tulemusi kogutakse, säilitatakse jne on kõik avalik, aga kui ikka inimene ei usu, siis ta ei usu ja kõik.
Juh15. mai 2022, 13:43
Hääletamisest niipalju, et igas Euroopa riigis on sadades tuhandetes põgenike kogukond. Sealt siis hääled. Põhimõtteliselt ukrainlased hääletasid ise endale võidu.
Kus Ukrainale pugemine on?15. mai 2022, 13:31
Eesti žürii hääled: 12 - Rootsi 10 - Itaalia 8 - Austraalia 7 - Portugal 6 - Kreeka 5 - Soome 4 - Suurbritannia 3 - Aserbaidžaan 2 - Leedu 1 - Holland
Se oli vastus @Mõmmi täna 10:1115. mai 2022, 13:45
Kommentaar meeldis 106-le inimesele! Midagi nii tobedat annab ikka välja mõelda: "Kas Ukrainlased võitsid Eurovisiooni seepärast, et nende esitus ja pala olid kõige paremad, või seepärast, et kõik üritavad neile maksimaalselt pugeda ja neid autasudega üle külvata isegi siis, kui tegelikult selle autasu andmiseks alus puudub?"
tähistame võitu15. mai 2022, 12:37
Maailm on väsinud pisikesest mehikesest
Mann15. mai 2022, 15:48
Martin on ka pisike. 1.70 pikk vist
kuidas võita sõda hullusega15. mai 2022, 12:36
Maailmas on hullus ja kuidas astuda hulluse vastu peegeldusega. Kuidas taltsutada loomastunud ohtu?
aga meil on ka midagi hästi15. mai 2022, 11:59
Aeg on maailmas selline.
15. mai 2022, 11:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
anna minna siis suur mõtleja15. mai 2022, 11:21
Kui hea riik on meil siis, kiidame takka.
Mõmmi15. mai 2022, 11:05
Eurovisoon ongi üks poliitiline värk ei muud et seal ongi kõikk petused ja valed, Kahjuks ei eesti kaotab kogu aeg ei mingit võittu
Kooli15. mai 2022, 12:59
tagasi! Ah jaa, vene õppekava on veits teistsugune, saame aru! Mis puudutab poliitikat, pettust, valesid, siis seda otsi laialt venemaalt, eriti kremli müüride vahelt, eks ole!
kaks sammu paremale või vasakule15. mai 2022, 11:00
Aga mina tantsin Putini jenkat.
15. mai 2022, 10:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Venemaa võimuri arusaamad vabadustest15. mai 2022, 10:54
Segaduses, muidu nii kaunis on hommik.
Mis moodi15. mai 2022, 11:24
Ukraina ise küsis seda sõda.. kui usud propagandat ja räägid nn Donbassi koledustest, siis eksid! Donbassi venelased haarasid venemaalt saadud relvad ja alustasid sõda ukrainlaste, nende keele, koolihariduse ehk siis keeldumist omandada haridust ukraina keeles jne jne vastu! Sama oht oli ja on ka Baltikumis! Kellele ei sobi siin, mingu oma kodumaale..lõpuks peate arusaama, et tuleb austada ja täita neid seadusi, mis siin kehtivad! Veel tuletaks meelde, et külla kutsutakse!
Mõmmi15. mai 2022, 10:11
Kas Ukrainlased võitsid Eurovisiooni seepärast, et nende esitus ja pala olid kõige paremad, või seepärast, et kõik üritavad neile maksimaalselt pugeda ja neid autasudega üle külvata isegi siis, kui tegelikult selle autasu andmiseks alus puudub? Siit teeme järelduse: kui Eesti tahab Eurovisiooni võita, siis on vaja meelitada Venemaa Eesti vastu sõda alustama, sest siis äkki teised riigid on samuti nõus Eestil võita laskma. Järeldus: Eurovisioon on poliitiline üritus, kus puudub igasugune realistlik konkurents.
keegi15. mai 2022, 11:35
Ukraina võitis sellepärast, et: 1. Ukraina lugu oli teistsugune ja meeldejääv, kandis olulist sõnumit 2. Teistes riikides elab hetkel palju ukrainlasi, kes said oma laulu poolt hääletada 3. Inimesed tahtsid laulu poolt hääletades Ukrainale toetust avaldada
Üle pika aja...15. mai 2022, 09:59
Eestil läks ülihästi!
Täiesti nõus15. mai 2022, 10:14
Ja Stefan võttiski seda nii ülimõnusalt ja tegigi superhästi! Telekas on ta pere ka olnud, "Hommik Anuga" ja no lihtsalt nii äge pere, polnud silpigi teeseldud, ongi lihtsalt ülilahe ja kokkuhoidev pere. Stefanil tundub oma Viciga ka kõik väga ok olevat. Võtan kokku, nagu Stefan ise ütles: "musid, kallid, õhupallid". Kift poiss ja kogu lugu. :)
Mõtlemiskoht15. mai 2022, 09:02
Sügaval nõukaajal, kui inimesed virisesid, et poest pole sokke saada, ütles üks ratastoolis olev jalutu naine, et "te peaks ju õnnelikud olema, et teil on jalad, kuhu need sokid panna..." Mõelge, palun, selle mõtte üle sügavalt... Me elame siin oma Eestis, meil pole (hetkel) sõda, saame oma voodis uinuda ja hommikul ärgata, minna tööle, lapsed kooli, tulla koju tagasi, sest meil on KODU... Miljonitel ukrainlastel kogu seda "luksust" enam pole... see on, mille peale mõelda, lõpetada oma pere/riigisisenene mõttetu isekas kraaklemine, mõeldes nendele inimestele, kellel on PÄRISELT RASKE...
Täitsa kentsakas15. mai 2022, 09:37
Kes sellisele mõttele paneb nö miinusmärke, pöial allpoole? Proovime siis nii, et kirjutan: "Päike paistab, ilm on ilus!" Ka siia tuleb ka pöial allapoole märke? :)
:)))))))) 09:3715. mai 2022, 10:24
Ja ongi 5 inimest, kellele ei meeldi, kui päike paistab ja ilm on ilus. Äge! Palju õnne! :))
To Täitsa..15. mai 2022, 11:32
10 soojakraadi mai keskel on kõike muud kui ilus ilm.. et Päike paistab, see on tore! Viimane on Eesti kliimas suht haruldus! Tervitused Lyonis, kus 30 sooja ja Päike paistab...
Mõtlemiskoht' le15. mai 2022, 12:32
Piilu ukrainlaste fb gruppidesse ja tiktok' i, siis näed, mida need siia saabunud inimesed tegelikult räägivad, teevad ja mõtlevad. Üks lõputu virin neile pakutava üle, arutlused selle üle, millises riigis rohkem tasuta hüvesid pakutakse, et sinna edasi liikuda. Lõputu pidu ja pillerkaar uues riigis, aga tööle minna ei taheta, sest saab ju niigi hästi elada. Vehitakse tuttuute, enne piirile saabumist välja antud passidega ja nõutakse kõike tasuta. Poodides varastatakse ja nõutakse kassajärjekorras ette laskmist ( Soome) jne. Sõjapõgenikud? Ei! Majanduspagulased, kes tulid nõudma.
15. mai 2022, 08:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
see suur poliitiline15. mai 2022, 09:25
mäng,millel pole kultuuri reaalsusega üldse tegemist , kahju
Mis15. mai 2022, 09:33
15. mai 2022, 06:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
hallooo mis hüsteeritsed siin?15. mai 2022, 07:23
ma küsisin, kas näiteks sportlased ka teeks nii vabatahtlikult, et loobuks oma kohast, ja laseks ukrainalastel võita. lihtsalt küsisin. sina kukud lõugama ja tänitama. annavad loobumisvõidu, või jooksevad aeglasemalt vms. see on ju sama heatahte avaldus. mina küsin, kas nad teeks? kas selline asi ei koata üldse ürituse mõtet? toetame niisama. aga ärme nimeta seda võistluseks. kas selline võit on hea maiguga? tunnevad uhkust, et jeee, meil on parim laul. see petuga võitmine ei ole mingi asi.
appi sa ei saagi aru, et spordis saab ka lasta või15. mai 2022, 07:46
noh, ei lähegi välja näiteks, neid loobumisvõite on olnud. või siis lasengi võita. milleks kalduda teemast kõrvale ja rääkida ajumahust?
Nõus15. mai 2022, 09:46
Kaasatunda ukrainlastele saaks muud moodi, selleks ei pea eurovisiooni hääletusel "naljategema" Spordis sama-me teame kõik kuidas igaaastasel hokimatsil venemaal putin 8-10 väravat puuri lennutab.. See on pigem tsirkus ja ärgem muutkem siis lauluvõistlust ka sarnaseks klounaadiks!
Jänhes15. mai 2022, 11:19
Lauluvõistlustel ei ole mingeid "objektiivseid" kriteeriume, nagu spordis on. OK, vbla on võimlemises ja iluuisutamises mingid punktid, mis antakse esteetilise elamuse eest, aga kõik muu on mõõdetav. Lemmikmuusika rittaseadmisel objektiivsed kriteeriumid puuduvad - ÜHELE meeldib üks lugu, TEISELE teine ja mõnikord sõltub muusikapala meeldivus üldse sellest, KES laulab või kas väljas sajab vihma või paistab päike. Üks ja sama lugu võib ühel päeval meeldida ja teisel päeval mitte. Keegi ei laulnud Eurovisioonil meelega valesti - ja rahvas andis punkte selle eest, mis ta parajasti tundis.
Jahmatama panev15. mai 2022, 06:23
Uskumatu! Mis asi seal toimus? Oma aega selle räpiga ei ole mõtet raisata. Mingist meloodiast on Eurovisioon juba ammu loobunud. Eesti võidab, kui meil käiks sõda.
15. mai 2022, 06:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
täpsustus15. mai 2022, 08:17
Kehvasti läks Armeenial. Eesti ei osalenud.
tänan Est aususe eest15. mai 2022, 09:28
siis jääb ainult loota ... siis võidame kindlasti
Aga PÄRISELT...15. mai 2022, 06:16
Üliharva loen kommentaare... praegu lugesin (kuna enne ise kommenteerisin) ja sain ERITI aru, miks neid üliharva või pigem üldse mitte lugeda. See on lihtsalt nii arusaamatu, MIS POINT nendel on? No pole siin ainsatki (jätan enda kaks välja, millistega enne "patustasin" empaatia teemal), mis midagigi argumenteeriks. No tegelikult, tõesti, päriselt - kas sellised "püha-müristus-arvamusliidrid" peaksid mingit arvamust kujundama, millisest otsast? Ja kellegi jaoks nad ju isegi kujundavad... või makstakse kinni nende arvamus... Uskumatu Õudus Kuubis... "Issand, Sa näed, aga ei mürista"...
Nii "tore"...15. mai 2022, 08:42
... et lausa 25 inimese jaoks on minu siinolev arvamusavaldus mitteaktsepteeriv, ehk siis teisisõnu ... ülimalt kurb lugu. Eeldasin, et oma peaga mõtlejaid on pisutki rohkem.
Siil15. mai 2022, 06:08
Ei olnud see lauluvõistlus vaid poliitika. Milleks üldse võistlust pidada kui juba teada kes võidab.
Veel15. mai 2022, 11:43
"naabritele" hääle andmine muutus ka tülikaks korraldajatele ja siis püüti muuta hääletamist.
15. mai 2022, 05:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mis sinu enda rahvus on15. mai 2022, 09:53
kes sa oled vägev väljalööja?. Oi kui tore, et ikka eestlane õnneks jah? Eestlane on ikka nii nummi ja sõbralik. Ja lausa 60+ on temaga ühte meelt. Urraaa!
sorri15. mai 2022, 09:55
39+ on sama meelt, aga seda on ka kindlasti liiga palju.
15. mai 2022, 05:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Hull jälle15. mai 2022, 10:02
arvutile ligi lastud!!
Mats15. mai 2022, 04:40
Oleks võinud siis vähemalt sellele roosamütsile silma-augud sisse lõigatagi...
Ahahh15. mai 2022, 04:19
Tegelikult vôitis siis inglismaa
Eino15. mai 2022, 08:23
Albaania oli ka päris hea. Ma muidugi viisi ei pea, aga noh tundus selline favoriit.
Ja veel jätkaks ...15. mai 2022, 03:19
Ja kui RAHVAS hääletas ülekaalukalt Ukraina võitjaks - siis ei olegi nii oluline, millisele kohale see lugu lugupeetud žürii professionaalse kõrva poolt kuulduna kvalifitseerus ... ja isegi pole oluline, kas see siis tõepoolest oli parim lugu, vaid oluline on see, et võitis EMPAATIA kõige sügavamas mõttes, et rõhk on pandud sellele, mis TÕELISELT OLULINE praeguses täiesti hullunud maailmas...
See ei olnud ju LAULUvõistlus15. mai 2022, 04:59
...vaid empaatiahääletus. Milleks seal üldse lauldi?
15. mai 2022, 03:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ta ta15. mai 2022, 05:47
Hskkame piiri peal pesumasinaid ja mänguasju jagama. Avame halli kus saab vanainimest selja tagant tulistada
Nii. kontrolitud.15. mai 2022, 03:10
Ühesõnaga - loen ja imestan... Muidugi ses mõttes väga ei imesta, et a la rahuldamatu alatooniga kommid tulevad tõenäoliselt ühe ja sama inimese "sulest". See selleks. Kui võtame Eesti Laulu jm, siis žürii arvamus on ALATI erinenud rahva omast ja seda põhjusel, et žürii hindab professionaalselt "la-mažoori" jne. Aga rahvas hindab selle järgi, mis talle meeldib, hinge läheb. Ja näiteks antud hetkel Eurovisioni võistlusel oli ju täpselt sama. Mis tähendab, et kui keegi siin ütles, et Ukraina ei andnud Eestile ühtki punkti jne, siis see oligi professionaalne žürii - RAHVAS ju hääletas teisiti.
Kontrollitud vastus15. mai 2022, 06:41
Mis see kaks allapoole pöialt siin siis on nüüd - seletage lahti, palun, need allapoolepöidlate panijad. Et mis siin kommentaaris valesti oli? Põhimõte on see, et kes midagi (siin näiteks "pöial-allapoole") väidab, pead suutma selle ka lahti seletada. Nii lihtne see ongi. Loodetavasti suudate, Teie kaks, allapoole pöialdega?
15. mai 2022, 03:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mida röögid15. mai 2022, 05:49
Mina kui eestlane ei vaatanud seda kräppi. Veel vähem hääletsn kalli raha eest..
Küss15. mai 2022, 10:01
03.09 kas sa emotikone rohkem ei leidnud, neid peaks ju veel olema, su õel rida jäi liiga lühikeseks seal üleval mu meelest? Ei andnud päris õiget effekti.
🙄🤔🤔15. mai 2022, 03:07
Ohohhoo...no hoitke ometi poliitika ja muusika lahus; selle jaoks on muud kohad kus oma meelsust näidata...Ukraina lugu oli ju ülimage, läbi aegade võitis nüüd laul mis oli väga nõrk ...aga Rootsi oli super, kohe pejagu eristus kõigist Eesti on agar ja president ka kõva Ukrainameelne, saan aru aga endise muusikyna nooruses peaks tal ikka kõrva olema et laul oli ju laysa jube, ei mingit taset....
Jnh15. mai 2022, 11:23
Aga mina ütlen, et Rootsi laul oli igav ja steriilne. Ja mul on õigus, sest see on minu arvamus. Jumal tänatud, et ainult "professionaalsed" žüriid Eurovisiooni järjestust ei määra. Täpselt samamoodi nagu mingid žüriid ei määra kindlaks muusika edetabeleid.
🤬😠😡😤15. mai 2022, 03:04
Elagu annetuste peal. See kuidas me riigi rahakott on tühjaks imetud.. Kui talvel takistas süstide peale surumine siis nüüd on kõik kontserdite jms. hinnad taevas. Mis ma teha saan,et mul mitu puuet on.
🤣🤣🤣15. mai 2022, 12:24
On tõesti mitu puuet.Aga siis ei peaks sedasi paukuma.Loll ei ole kerge olla,seda on näha.
Kes ja miks jaurab ... milleks?!15. mai 2022, 03:00
Kuna ma ei tea, mispidi siin tekst tuleb - kas nime asemel tekst ja teksti asemel nimi, siis hetkel kontrollin...:)
inimene15. mai 2022, 02:57
Enne, kui Ukraina häälte pärast viriseda, võiks ise vaadata, kuidas Te ise oma maad ei austa ja Eesti väikese tähega kirjutate. Tegelikult me ei tea, millistelt rahvastelt meie publiku hääled tulid. Stefani laul ja esitus olid väga head, väike mure, et osad soojendusesinejad rohkem punkte said.
😠😠😣😣😧😧15. mai 2022, 03:02
"Imeline"poliitika ikka!👏 aastaid kinnimakstud värk 🤷‍♂️
YlYs15. mai 2022, 03:13
to: Karu Mis haletsusvõit?? Mis jama sa ajad? Kogu Euroopa väljendas oma toetust Ukraina rahvale. Kogu Euroopa (ja kogu vaba maailm) on uhke kangelasliku Ukraina rahva üle!! Sa haletse iseennast, et nii jobu oled! Ei maksa oma rumalust siin kommentaariumis laiali lehvitada! Arene!
🙄🤔15. mai 2022, 02:53
🙈 ei oska enam midagi arvata sellest nn Eurovisioonist .
Meelika15. mai 2022, 02:53
Likki15. mai 2022, 02:54
seda ma tean juba ammu ,aga hetke seisuga nii ebaaus ..🙈
🤬😠😠😡😡😤😤15. mai 2022, 02:48
Žürii leidis, et pole võitu väärt. Kas võitma pidanuks Suurbritannia või hoopis Hispaania on omaette küsimus. Kes siin on maininud "tore, et rahvas toetas neid sõja ajal ka laulusaates"... Jah, refrään on ilusate sõnadega. Kuid muidu minule kohe mitte ei meeldinud. Ning anda hääl toetamise eesmärgil on tobe. Võin ukrainlasi toetada, aidata ükskõik kuidas, kuid mitte haletsedes. 1944 laul võitis pärast Krimmi kaotust. Pooldasid seda lugu, isegi hääletasin. Lool oli oma sõnum ja kindel mõte. Sobis tollasesse konteksti ja jäin rahule. Toimus sõda ja sellest lauldi. Tänane lugu rääkis emast ning r
keegi16. mai 2022, 20:42
Kui nii võtta, siis peaks laule hinnates objektiivsuse huvides demosid kuulama. Ukraina võitis väidetavalt tänu poliitilisele olukorrale ja sellega ei olda rahul, aga kas Hispaania laul oleks ilma kulla- karra ja paljaste kintsudeta nii palju hääli saanud, Suurbritannia puhul hinnati kõrget häält, aga kas sellel laulul mingi viis ja mingi oluline mõte ka oli, ei mäleta. Rääkimata Serbia "pesukarust", kes sai igasuguse poliitikata arusaamatult kõrgeid punkte. Üldiselt rahva arvamust tuleb aktsepteerida, mis iganes see põhjus oli, miks mingi laul võitis ja pärast kaklust rusikatega ei vehita.
koht ja 13!15. mai 2022, 02:47
Kui ikka hinnatakse poliitikat ja külg-külje kõrval maid, siis pole lauluhindamisega mingit tegemist, puhas mull ja tsirkus.Ja seda juba ammu.Nii seda ka arvestada tuleb. Õiglus puudub.Ja tühi sellega, nüüd siis nii, et "pudelitel särtsuvad korgid ja avajatel kortsuvad särgid".Sest trall on jälle läbi!
Eurovisioon15. mai 2022, 10:22
oleks pisut õiglasem, kui rahva- ja maadehääletus täiesti välja jätta, jääks ainult žüriihääletus.
ja-jah15. mai 2022, 11:26
Ja iganädalasi muusika edetabeleid peaks ka hakkama žürii kindlaks määrama. Ma arvan, et sellesse žüriisse peaksid kuuluma ainult Suure Isamaasõja veteranid, siis oleks tulemus ka ideoloogiliselt õige.
🤬😠😠😡😡😤😤😤15. mai 2022, 02:45
Eestlased toetajad nr1 ukrainale. Aga isegi 1 punkti ei raatsitud panna.
Järeldus15. mai 2022, 10:24
Ei saa aru15. mai 2022, 12:29
Kas oleks pidanud andma? Kui laul ei meeldinud,siis ei antudki.See oli lauluvõustlus,mitte sõjalisretk erna.Ma toetan Ukrainat selles sõjas 100%, aga see laul ja esitajad mulle ei meeldinud.
Toomas Saaremaalt15. mai 2022, 02:44
Ukraina poolt 0 punkti Eestile? Tänu siis selline abi eest, mida Eesti esimeste hulgas ukrainale saatis.
Aga võibolla15. mai 2022, 12:32
ukrainlased hääletasid, just nimelt esitust ehk laulu... mitte aga ei hinnanud nn panust sõjalise abi suhtes! 🤔
🙄🤔15. mai 2022, 02:39
Kes te ütlete, et poliitika jne, väike märkus. Kui oleks Ukraina asemel Eestile kallale tuldud, oleks Eesti võitnud. Nii et me ei saa sinna mitte midagi parata.
🤬🤬😠😠😡😤😤15. mai 2022, 02:38
Tunnustus eestlastele abi eest....0, tänud ja suured....tänud selle eest??
😶😶😶😶😶😶15. mai 2022, 02:29
Rahva hääl ,see mis peaks nagu Jumala hääl olema. Paraku on veel nii öelda "eriliselt valgustatud* ,kes arvavad et halastusvõidu andmine on ülimalt tähtis. Kujutage nüüd ette jalgpalli MM valikmängu Ukraina - Šotimaa, kus šotlased annavad solidaarsusest võidu ära...... Õnneks spordis selliseid asju ei juhtu. Olin juba Eesti poolt hääletamas ja õnneks mu naine suutis mulle selgeks teha,et täiesti mahavisatud raha. Rahva hääl paraku antud ajas ei huvita kedagi. Pettumus 100 %.
🤬🤬😠😡😡😤😤15. mai 2022, 02:28
aga Ukrainalt tuli meile 0, see on..... Häbi tõesti
🤬🤬😠😡😤😤😤15. mai 2022, 02:25
Eurovisioonis ei koti kedagi, mis laul mis maal on, tegu poliitilise värgiga, see ka põhjus miks mina eurovisiooni ei vaata 😁
☹🙁🙁🙁🙁15. mai 2022, 02:25
Sellepärast ma seda poliitilist muusikali ei vaatagi! Enam küll Eurovisiooni ei vaata. Tänasest sain vähemalt kinnnituse, et kõik poliitikas kinni 😞
15. mai 2022, 02:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Aitab küll15. mai 2022, 10:30
Karu! Kaua sa ühte ja sama lauset jahvatad? Oleme juba lugenud. Või oled ise provokaator, kes eestlasi ukrainlaste vastu ässitab?
Sh15. mai 2022, 01:27
Stefani esitus nagu miljon rubla 😫😫😂😂
Mats15. mai 2022, 04:35
Xxxxx14. mai 2022, 22:38
Krt.Mis tähtsust sellel on,mitmendalale kohale eesti jääb.Võita on juba ammu välja hõigatud ja kes tahab korraldada..!Telku näitab muudki mida vaadata..Nb! Pole aastaid seda poliitilist jama vasdanud.Lihtsalt ei HUVITA!
Iseendale15. mai 2022, 00:15
pole mõtet valetada.. kui ei huvita, siis pole vaja ka kommenteerida!