Dalí Getter Karat

Anu Saagim 11. aprill 2022 18:11

Õnne-, mõtteviisi- ja motivatsioonikoolitaja Dalí Getter Karat, kes korraldab rahu väljakutset „10 päevaga sisemise rahuni“ jagab kolme hingamisharjutust, mis aitavad saavutada meelerahu. Ta selgitab, et me saame end rahustada läbi mõttetegevuse, aga ka läbi füüsiliste tegevuste. Näiteks iseenda silitamist ja kallistamist ei tohiks unustada või häbeneda.

Miks ei tohiks iseenda silitamist ja kallistamist unustada? Seepärast, et see vallandab kehas õnnehormoone ja rahustab närvisüsteemi. Hingamine on aga üks tõhusamaid viise, kuidas enda närvisüsteemi rahustada. See vallandab samuti kehas õnnehormoone - täidame keha suurema koguse hapnikuga ning saame ligipääsu suuremale hulgale ressurssidele enda sees. Nii et kui oled ärev, hinga!

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad