Üritused

GALERII | VÕTTIS ABISTAJAD SÕNATUKS! Heategevusliku kontserdiga koguti Ukraina jaoks rekordiline summa (113)

LISA KOMMENTAAR

hea mäluga suslik18. märts 2022, 08:11
Miks Anne Veski ei laulnud? Ei, tema teeb Maximale reklaami.Ptüi! Kui Elmo Nüganeni tümitatakse Putinilt autasu saamise eest, siis, Anne Veski sai ju ka Putinilt "Rahvaste Sõpruse " ordeni. Olgem ikka tolerantsed, seltsimehed!
ups 🤭18. märts 2022, 00:03
olen kuulekas inimene ja usun meediaid(🤥) ,,, eesti saadab ukrainasse hulga kiirabi autosid , aga seal ju pommitatakse pidevalt , igalpool , öösel ja päeval juba esimesel päeval ei jää nendest autodest midagi järele
Triin17. märts 2022, 21:39
Mõttetu saast kus esinevad hääleta ja ajudeta tyybid. Minge parem sõtta.
19. märts 2022, 18:31
ekretriin on ise viimane saast, k+nts!
Mul 17. märts 2022, 18:44
endalgi ots otsaga kokku raske tulla. Kes mind aitab? Ükskõik. Mina ei anneta!
Ants17. märts 2022, 17:56
Nagu ajalugu näitab - söövad välja teid.
Singen 17. märts 2022, 17:04
Ma arvan , et laulma peab vist nüüd küll iga päev , sest muidu ei saa hakkama suure survega mis ida lõuna poolt tuleb .
Mx17. märts 2022, 17:01
Oddin/ Jutt jumala õige Mäksi osas. See torkab ju kohe silma, sest raadiost kuuleb Tõnist ääretult vähe, aga Iffi praktiliselt iga tund, nt Elmari raadio. Ja me teame miks ning selle teadmisega austan väga Tõnist.
Aitame Kõike17. märts 2022, 16:20
Omal ajal Kreeklasi siis tubli välisminister Kliimaks saatis Afganistani naistele nüüd võtame Baltimaadest kõige rohkem vastu. Läti ja Leedu natuke arvestavad kah palju mahub aga meie oleme jälle kõikse tublimad !
uks ema17. märts 2022, 16:16
Miks oma inimestele .kes on ka hadas abi ei korjata
uks emale17. märts 2022, 16:59
Eestis saab vaid väga hädas olla lais inimene või siis alkoholilemb.
on .ihtsalt jalus uutel estlastel17. märts 2022, 18:39
need epole ukrainlased, on kohalikud
bursuide hirm17. märts 2022, 15:53
Eesti on miljarditega abistanud 30 aasdta jooksul ! Isegi tshuksi on targem eestlasest!
teada puha17. märts 2022, 18:40
tšuktši elab oma kodus ja hanges ,on harjunud külmaga
inga17. märts 2022, 15:48
Kuhu siis Anne Veski jäi. Muidugi kuidas ta saakski Ukrainlaste heaks laulda kui Venemaalt papp jookseb.
eu17. märts 2022, 14:17
Kas see on abi, kui veetakse Lääne Ukrainasse jõudnud inimesi Eestisse? Lääne Ukrainas pole mingit sõjategevust!!! Seal on Ida Ukrainast saabunutel juba ohutu elada!!!
samad sõnad, kes ka juba varemalt ukrainlasi tunneb17. märts 2022, 13:53
inimene eile 10:39 Ukrainlased on väga targad , ettevõtlikud ja tohutult energilised, toimetavad kiiresti, millega kaasneb emotsionaalsus ja sõbralikkus. Eluaeg ka nendega koos töötanud ja oma erilise huumorimeelega on nad head kaaslased lisaks suurele tööarmastusele.Samas ei andesta nad pahatahtlikkust, õelust, kurjust ja valetamist.
17. märts 2022, 13:49
77 protsenti Eesti elanikest toetab vajadusel Ukraina sõjapõgenike vastuvõtmist, eestlastest inimesed koguni 91 protsenti.
eu17. märts 2022, 14:04
Lp. 13:49 kantar emor ( rehvipartei ) küsitlus kontor ei ole ammu enam tõsiseltvõetav!!! Eestlased on näinud peale teist ilmasõda sissetoodud "kotipoisse"! Anti neile süüa, riided selga ja mis neist sai!? 5.kolonn sai!!!
ainukesed, kes ei ukrainlasi aita, on parempopulistid17. märts 2022, 13:43
Kõik head ja südamega eestlased aitavad ukraina naisi-lapsi, kes on vene agressori-sõjakurjategija tap.atal.gute pärast oma kodumaalt põgenema pidanud
eu17. märts 2022, 14:09
Lp. ainukesed 13:43 Kõige kasulikum/mõttekam on aidata inimesed Ukrainas suurtest linnadest 200-300 km eemale ning seal anda abi neile kohapeal!!! Miks tarida inimesi mitu tuhat km oma kodudest eemale!!!??? Sarnase mõttemalli kohaselt kulub pool abirahast "abistajate" ülevalpidamiseks ning turismiliini Poola piir - Eesti käigus hoidmiseks!!!
mihkel20. märts 2022, 15:04
ei ole parempopulist, aga huupi ei aita.raha läheb ikka raha juurde.
suurim kiitus kõigile eestlastele, kes vene verise vallutussõja põgenikke aittavad.17. märts 2022, 13:33
suurim kiitus kõigile eestlastele, kes vene verise vallutussõja põgenikke aittavad. eile 17:59 Oluline ei ole kuidas ja mis moel aidatakse, peatähris on et traumatiseeritud ukraina sõjapõgenikest lapsi-emasid, naisi ja vanaemasid aidatakse.
Minu arvamus.17. märts 2022, 22:05
Jah aidatakse üks kuu hotellides,aga peale seda sa ei saa enam seal elada.Paigutatakse uude kohta,kuhu,ega seda ei tea.Kui pagulasabi neid üheksa bussiga kohale toimetab,lisaks veel muud bussidega ja autodega saabuvad inimesed,siis elatakse kevadel telkides.Mõelda on vaja veidi.Aitame ehk vähemaid,aga siis ka paremini.
Elagu kõik head eestlased!17. märts 2022, 13:29
kallid lauljad, muusikud ja kõik osalejad - LAULGE UKRAINA VABAKS! eile 18:18 See eestlaste abivalmidus Ukrainale ja ukraina rahvale on eriliselt võimas ja südamesseminev! Me kõik oleme uhked selliste heade EESTLASTE üle! Igasugune abi, olgu need toiduained, kiirabiautod või mistahes aitab Ukraina rahvast ja Ukrainat vene okupatsioonivägedest vabastada! EESTLANE OLLA ON UHKE JA HÄÄ!
Eesti Vanur17. märts 2022, 13:26
Nüüd muid teemasid justkui pole, kui endalgi söögiraha napib ja veel rohtudele kulub ei ole raha annetada. Kas nüüd Mind tühistate vä ? Sõda on kole aga õhinapõhiselt kõiki vastu võtta kes aga tuleb mis kavatsustega, kõige rohkem vastuvõetud Baltimaadest ei jõua varsti toita ega katta, oma rahvast rääkimata !?
vaene penskar, 17. märts 2022, 15:22
mina annetasin ise, aga kas keegi sundis sind?
Ronja17. märts 2022, 12:36
Riik ei saa püsida ainult rahva kaastundel - annetustel - abil, pealegi kui rahvas elab sügavas vaesuses. Kus on võimete piir, et ka ise püsti jääda ?
kukkusime jah17. märts 2022, 15:24
sügavasse vaesusesse, sest trollimise eest saadud rubladega pole enam midagi teha :(.
Odin17. märts 2022, 11:59
Vaatasin ja kuulasin minagi seda kontserti, aga millegipärast jäi tahes tahtmata mulje, et ka see show oli siiski poliitiliselt kallutatud. Seda tingis asjaolu, et esinejate seas ei olnud Tõnis Mäge. Ma ei usu, et ta poleks tulnud või vähemalt mõne sõna saatnud, kui ta just haige ei olnud. Annaks jumal andeks kui ma eksin, aga vägisi jääb mulje, et praegused valitsejad soovivad Tõnis Mäe "tühistamist" sest mees ei kraabi nende kintsu.Asjaolu, et nende hulka kuuluv Annuška ei laulnud, ei paista neid morjendavat.
sellised on tõesti kõigi ausate eestlaste silmis t ü h i s e d!17. märts 2022, 13:20
miks peaks keegi kremlikintsukaapijaid austama?
RMP17. märts 2022, 15:50
Mind häirib juba pikka- aega asjaolu, et pr. Anne Veski ei ütle sõnagi sõja kohta. Tean, et ta on maininud, et ei sekku poliitikasse, kuid see on teine olukord. Tema sõnal oleks jõudu just venelaste seas. Ta on juba küllalt Venemaal laulnud, aitab juba. Tõnis Mägi on liiga kibestunud, las ta olla rahus! Kõik on ilus ja hea, et saadi nii palju raha kokku, kuid samas elavad Eestis inimesed ka väga halbades tingimustes. Neid ei nähta(omavalitsused) ega abistata. Rahu kõigile.
keegi17. märts 2022, 19:14
Päris paljud lauljad seal ei esinenud, ju neil oli muud tegemist, osa esineb muudel heategevusüritustel, kõik ühele kontserdile ei mahugi. Tõnis Mägi on juba vana inimene, ju ta tegeleb millegi muuga.
eu17. märts 2022, 11:38
Huvitav, kuhu/kelle arvele need annetusrahad jõudsid? Ehk on ikkagi annetusraha jõudnud mtü pabulasabile, et siis esmalt üleval pidada oma kontori koosseisu (tubli pool rahast) ja kui miskit üle jääb, siis ka saavad üürida busse liinile Poola piir - Eesti!? Abi ei ole vaja juba Lääne Ukrainasse jõudnutele vaid hoopis kohapeal olevatele ukrainlastele!!! Õige oleks tuua Ukraina suurlinnadest inimesed 200-300 km eemale laagritesse ja seal neid aidata!!! Selliselt saaks abi anda sama raha eest tunduvalt enamale ukrainlastele!!!
Mai17. märts 2022, 11:43
ei ole vahet kuhu..annetage ikka
keegi17. märts 2022, 19:17
On ju korduvalt öeldud, et konkreetse kontserdi eesmärk on raha koguda kiirabiautode ostmiseks Ukrainasse, eesmärk ka täideti tänu lahketele inimestele.
juku17. märts 2022, 11:03
selle asemel et toetada söjapögenikke töstavad Toomeal omal palka-nagu seda oleks neile veel vähe?!milleks üldse sinna riigikokku on vaja 101-olgi 21 ja kolm miinimumi palgaks-keagu kuis on toime tulek?
mõtlik17. märts 2022, 10:45
Eks see üks kahe otsaga teema on,kes aru saab,see saab.Ise ei osale massipsühhoosi üritustel ja üldse tark on hoida madalat profiili...
Jah Mart,17. märts 2022, 11:21
nii su arvates on, sama oli ju ka laulva revolutsiooniga, parem pulle kasvatada ja siis piruka juurde tulla, kui kõik valmis.
tõsi mis tõsi17. märts 2022, 13:36
ekred ongi ainukesed kahe otsaga ja madala profiiliga
meenutus17. märts 2022, 10:40
mäletan väga hästi kui Ivo Linna ja Tõnis Mägi ja veel mõned laulsid Tammsaare pargis oode TH Ilvese pukki upitamise tseremoonial. Tõnis Mägi on hiljem rahvalt vabandust palunud, Ivo laseb aga hoogsalt edasi, ükskõik mis suunas, peaasi, et saaks pildil olla, vaatamata sellele, et pole enam nagu midagi meeldivat vaadata. Muide, Jaak Joala nii labaseks ei muutunud. Mitte iial!
Mäksi17. märts 2022, 11:10
Koit on peale Vabaduse Väljakul esinemist pilve taga, Ivo ja tema laul on aga endiselt äga meeldiv.
nipsik17. märts 2022, 11:25
Vastupidi ,Mägi on mees kellega läheks luurele,Linna aga on mees kes müüks maha kasvõi oma lihase ema!
linna ongi nagu väike titt-17. märts 2022, 16:10
et saaks pildil olla. Oleks mingi muu riigikord tulnud - linna oleks taas laval olnud oma puusi nõksutamas. Tõsi see on - jola poleks nii madalale laskunud .
Mai17. märts 2022, 10:25
Muude pagulastega ei saanud euroopat vallutada, nüüd mõtlesid välja hiilgava plaani..Teeme sõja ja kõik venelased jooksevad euroopasse. Hiilgav!
Mai17. märts 2022, 11:15
Kui palju on inimesi kes mõtlevad oma peaga??? Ja saavad aru, et see kõik on etendatud?? või olete kõik nii rumalad..
Mai17. märts 2022, 11:16
Kui paljud teist mõtlevad oma peaga ja saavad aru, et see on lavastatud???
ekremai/moonika/, lõpeta Ukraina sõjapõgenikevastase vihaõhutamine17. märts 2022, 13:02
ekremai/moonika/, lõpeta Ukraina sõjapõgenikevastane vihaõhutamine
maimoonika, lõpeta koheselt sõjapõgenike kohta vihaõhutamine!17. märts 2022, 13:41
maimoonika, lõpeta koheselt sõjapõgenike kohta vihaõhutamine!
enam ei kahtle17. märts 2022, 10:20
ja kui peaks aasta paari pärast selguma, et külalisi sai palju ja ka venemeelne olla on kasulik ja saab pildis olla , oleks üks kindel pere jälle kiitusega platsis. Hoidke hingega abivajaid aga ärge seetõttu jätke hooletusse omasi.
Mida näitab tänane valitsemine. 17. märts 2022, 10:14
Iga hinna eest pukis püsimine ja vastandumine, puudulik või olematu juhtimiskogemus, oma naha hoidmine ja otsustamatus näitab kes on argpüksid midagi tegema.
suur kiitus kõigile, eriti aga annetajarele!17. märts 2022, 10:09
See oli vapustavalt hea kontsert!
Laul17. märts 2022, 10:04
Laulan , laulan , laulan .
Tõrvatilk17. märts 2022, 10:04
Kui sellel ühtsuseajal ei püüaks mõned roosakad ja rohekad tegelased poliitilist kasu lõigata ja jälle lõhestavaid silte kleepida (näete mis juhtub kui paremäärmuslastel lasta tegutseda- Timmermans või ärge valige riigikogusse natse- Genka), siis võiksime paljugi jõuda.
vaeseke,17. märts 2022, 15:27
sul endal polegi mõistust, et allud mingitele siltide kleepijatele :)?
elukogenu17. märts 2022, 09:54
Kallis Jumal. Anna nendele andeks, sest nad ei tea mida nad teevad. Meid, eestlasi on 900 tuhat. Ukrainlasi on 42 miljonit. Meie oleme ugri-mugri, nemad on slaavlased - meist hoopis erinev keel, kultuur, usk ja kombed. Nad lihtsalt hävitavad meid oma massiga ära ja seda meie omal armsal kodumaal, mida me arvatavasti enam üle ei ela.. See maatükk siin, on ainus koht, kus viimased 900 tuhat saavad veel rääkida eesti keeles. Kui kaua veel?
@aga teeks hoopis nii...17. märts 2022, 10:08
Nii palju neid ei tuleks.Aga nad oleksid tänulikud,mitte ei kannaks eestlaste vastu kirvest taskus.Nagu väga paljud sinu nimetatud 300 000-st.
Tuutu17. märts 2022, 10:12
to: aga teeks hoopis nii... nõus ettepanekuga, saata välja ka kõik need vanurid, kes aastakümneid siin elanud aga eesti keelt rääkida ei taha. nagu üks ukrainlanna rääkis, et kohtas mitut sellist siinset ammust elanikku, kes kohe kurtsid, et nii kole, sunnitakse eesti keelt rääkima. Ta oligi ütlenud siis neile, et kui te nii kangesti vene keelt rääkida tahate, minge Venemaale! Kui mitukümmend korda Venemaa Eestist suurem on, suur ja lai. Ja need ukraina naised, lapsed siin ei tahtnud oma kodust põgeneda, nad tahavad oma koju tagasi. Selles ongi traagika.
Tuutu17. märts 2022, 10:12
to: aga teeks hoopis nii... nõus ettepanekuga, saata välja ka kõik need vanurid, kes aastakümneid siin elanud aga eesti keelt rääkida ei taha. nagu üks ukrainlanna rääkis, et kohtas mitut sellist siinset ammust elanikku, kes kohe kurtsid, et nii kole, sunnitakse eesti keelt rääkima. Ta oligi ütlenud siis neile, et kui te nii kangesti vene keelt rääkida tahate, minge Venemaale! Kui mitukümmend korda Venemaa Eestist suurem on, suur ja lai. Ja need ukraina naised, lapsed siin ei tahtnud oma kodust põgeneda, nad tahavad oma koju tagasi. Selles ongi traagika.
Tuutu17. märts 2022, 10:12
to: aga teeks hoopis nii... nõus ettepanekuga, saata välja ka kõik need vanurid, kes aastakümneid siin elanud aga eesti keelt rääkida ei taha. nagu üks ukrainlanna rääkis, et kohtas mitut sellist siinset ammust elanikku, kes kohe kurtsid, et nii kole, sunnitakse eesti keelt rääkima. Ta oligi ütlenud siis neile, et kui te nii kangesti vene keelt rääkida tahate, minge Venemaale! Kui mitukümmend korda Venemaa Eestist suurem on, suur ja lai. Ja need ukraina naised, lapsed siin ei tahtnud oma kodust põgeneda, nad tahavad oma koju tagasi. Selles ongi traagika.
Tuutu17. märts 2022, 10:13
to: aga teeks hoopis nii... nõus ettepanekuga, saata välja ka kõik need vanurid, kes aastakümneid siin elanud aga eesti keelt rääkida ei taha. nagu üks ukrainlanna rääkis, et kohtas mitut sellist siinset ammust elanikku, kes kohe kurtsid, et nii kole, sunnitakse eesti keelt rääkima. Ta oligi ütlenud siis neile, et kui te nii kangesti vene keelt rääkida tahate, minge Venemaale! Kui mitukümmend korda Venemaa Eestist suurem on, suur ja lai. Ja need ukraina naised, lapsed siin ei tahtnud oma kodust põgeneda, nad tahavad oma koju tagasi. Selles ongi traagika.
Tuutu17. märts 2022, 10:13
to: aga teeks hoopis nii... nõus ettepanekuga, saata välja ka kõik need vanurid, kes aastakümneid siin elanud aga eesti keelt rääkida ei taha. nagu üks ukrainlanna rääkis, et kohtas mitut sellist siinset ammust elanikku, kes kohe kurtsid, et nii kole, sunnitakse eesti keelt rääkima. Ta oligi ütlenud siis neile, et kui te nii kangesti vene keelt rääkida tahate, minge Venemaale! Kui mitukümmend korda Venemaa Eestist suurem on, suur ja lai. Ja need ukraina naised, lapsed siin ei tahtnud oma kodust põgeneda, nad tahavad oma koju tagasi. Selles ongi traagika.
Tuutu17. märts 2022, 10:14
to: aga teeks hoopis nii... nõus ettepanekuga, saata välja ka kõik need vanurid, kes aastakümneid siin elanud aga eesti keelt rääkida ei taha. nagu üks ukrainlanna rääkis, et kohtas mitut sellist siinset ammust elanikku, kes kohe kurtsid, et nii kole, sunnitakse eesti keelt rääkima. Ta oligi ütlenud siis neile, et kui te nii kangesti vene keelt rääkida tahate, minge Venemaale! Kui mitukümmend korda Venemaa Eestist suurem on, suur ja lai. Ja need ukraina naised, lapsed siin ei tahtnud oma kodust põgeneda, nad tahavad oma koju tagasi. Selles ongi traagika.
Tuutu17. märts 2022, 10:14
to: aga teeks hoopis nii... nõus ettepanekuga, saata välja ka kõik need vanurid, kes aastakümneid siin elanud aga eesti keelt rääkida ei taha. nagu üks ukrainlanna rääkis, et kohtas mitut sellist siinset ammust elanikku, kes kohe kurtsid, et nii kole, sunnitakse eesti keelt rääkima. Ta oligi ütlenud siis neile, et kui te nii kangesti vene keelt rääkida tahate, minge Venemaale! Kui mitukümmend korda Venemaa Eestist suurem on, suur ja lai. Ja need ukraina naised, lapsed siin ei tahtnud oma kodust põgeneda, nad tahavad oma koju tagasi. Selles ongi traagika.
Tuutu17. märts 2022, 10:14
to: aga teeks hoopis nii... nõus ettepanekuga, saata välja ka kõik need vanurid, kes aastakümneid siin elanud aga eesti keelt rääkida ei taha. nagu üks ukrainlanna rääkis, et kohtas mitut sellist siinset ammust elanikku, kes kohe kurtsid, et nii kole, sunnitakse eesti keelt rääkima. Ta oligi ütlenud siis neile, et kui te nii kangesti vene keelt rääkida tahate, minge Venemaale! Kui mitukümmend korda Venemaa Eestist suurem on, suur ja lai. Ja need ukraina naised, lapsed siin ei tahtnud oma kodust põgeneda, nad tahavad oma koju tagasi. Selles ongi traagika.
Tuutu17. märts 2022, 10:14
to: aga teeks hoopis nii... nõus ettepanekuga, saata välja ka kõik need vanurid, kes aastakümneid siin elanud aga eesti keelt rääkida ei taha. nagu üks ukrainlanna rääkis, et kohtas mitut sellist siinset ammust elanikku, kes kohe kurtsid, et nii kole, sunnitakse eesti keelt rääkima. Ta oligi ütlenud siis neile, et kui te nii kangesti vene keelt rääkida tahate, minge Venemaale! Kui mitukümmend korda Venemaa Eestist suurem on, suur ja lai. Ja need ukraina naised, lapsed siin ei tahtnud oma kodust põgeneda, nad tahavad oma koju tagasi. Selles ongi traagika.
Tuutu17. märts 2022, 10:15
to: aga teeks hoopis nii... nõus ettepanekuga, saata välja ka kõik need vanurid, kes aastakümneid siin elanud aga eesti keelt rääkida ei taha. nagu üks ukrainlanna rääkis, et kohtas mitut sellist siinset ammust elanikku, kes kohe kurtsid, et nii kole, sunnitakse eesti keelt rääkima. Ta oligi ütlenud siis neile, et kui te nii kangesti vene keelt rääkida tahate, minge Venemaale! Kui mitukümmend korda Venemaa Eestist suurem on, suur ja lai. Ja need ukraina naised, lapsed siin ei tahtnud oma kodust põgeneda, nad tahavad oma koju tagasi.
@aga teeks hoopis nii17. märts 2022, 10:34
Ei saada valitsus kedagi välja, võtab hoopis juurde - ka Venemaalt põgenetakse Eestisse
MATI17. märts 2022, 11:10
Mai17. märts 2022, 09:52
Mul on korter müügis, head inimesed võiksid ära osta ja annetada ukrainlastele. Mõni vast pole veel oma palkasid ja säästusid ära annetanud , viimane võimalus.
10.01 le17. märts 2022, 10:15
Aga sina oled eriliselt rumal inimene. Ka aidata võttes peab mõistust olema,muidu aidatavad süüdistavad sind külmuses ja julmuses,kui aitamisega hätta jääd.
Head inimesed peaksid annetama?17. märts 2022, 11:25
Aga sina, Mai, pole siis hea, miks ei anneta ukrainlastele?
Ronja17. märts 2022, 09:52
Eesti mehed, hoidkem oma peresid! Kuna sisserändajad on naised, ärge laske võõral sisserändajal end mesimagusa jutuga ära tinistada ja oma pereelu purustada vaid selle nimel,et see keegi tahab püsivat sissekirjutust saada.
Ja17. märts 2022, 10:15
Jah ma juba jatsin vana malle maha olga ukraiinlast tuli asemele. Noorem kah 11a
Saatke kohe talle raha17. märts 2022, 09:47
Jah zelinskii arvele on vist juba 2 miljardit baksikuid ja itaalijas uhkete majade linnak
nojah17. märts 2022, 09:46
siis kui oli kaks kuud tagasi elektriarveid vaja maksta, siis polnud kellegil raha, käidi 20 eurot toetusi küsimas. nüüd on kõigil raha, et annetada. eesti inimesed on paras tsirkus.
vaene penskar, pension 400 euri17. märts 2022, 10:34
Ma ka annetasin, aga virisesid riigikogu liikmed, et ei jõua oma basseinivett soojendada.
17. märts 2022, 09:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
M.17. märts 2022, 09:54
Varsti hakkavad nutma.. Võtavad ära töö, elamise, pole meil enam oma Eestitki varsti :) Ukraina-Eesti nimeks.
Toimetas Geidi Raud, täna 09:1317. märts 2022, 09:38
Hea Geidi Raud, lugege oma kirjatükk läbi ja parandage vead, väga häbi, et ajakirjanik ei oska eesti keelt. Hea meel, et koguti topeltsumma Ukrainale abiks. Pea vastu Ukraina!
JL17. märts 2022, 11:39
Ma ei saa ainult aru ,kui SWED pank näeb ju,kui palju mu pension on ja muud mul ei olegi, aga ikka nõuavad ukrainlaste raha abistamiseks. Saan vaevalt ots otsaga kokku ------masendav.
Soomest 17. märts 2022, 09:35
Vist esmaspäeval kontsert, koguti 6.5 miljonit
17. märts 2022, 09:59
oli väga ilus kontsert, vaatasin ja nautisin
JL17. märts 2022, 11:42
varsti imete näppu---------------
JL17. märts 2022, 11:47
mulle must värv ei meeldi-----------------see tähendab surma
j17. märts 2022, 09:24
Kui sada protsenti kogutust läheb kiirabiautode ostuks, siis on asi õige.
meditsiinitehnika17. märts 2022, 11:27
sinna sisse tuleb ka osta, paljast vana auto kerest ei piisa.
17. märts 2022, 07:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ostetaksegi17. märts 2022, 10:37
Põhjamaadest vanu autosid, aga meditsiinitehnika on kallis.
MATI17. märts 2022, 11:24
EGA OMA KARMAN EI TOHI TÜHJAKS JÄÄDA.
mari17. märts 2022, 00:12
Pole kunagi aru saanud mis on heategevus konsert.kõik saavad ju otse annetada ja selleks pole vaja kellegi rambivalgust.kõlab kui enese upitamine hädas olija nõjal.
Püünele17. märts 2022, 10:26
Alles sai eestuse ja eesti keele säilitamise loosungiga kiidelda , et juba 5 aastaslet olin simnimustvalgetes põlvikutes uhke ..iga kampaania ajal vastav alt vajadusele jutt.
selline mulje jääb17. märts 2022, 10:27
tühja südame kontsert, eestluse säiltamise kontsert..j.ne.
kõik on juba otse annetanud,17. märts 2022, 10:40
aga nüüd said annetajad ka nautida head muusikat. Muusikutele on esinemine töö ja selle eest raha keegi ei saanud, lisaks muud kulutused kontserdile, kõik annetusena ehk tasuta.
Rõõm kuulda18. märts 2022, 08:07
et rahakad oma raha usinalt annetavad. Saame ehk aasta lõpuks kõik ühtlaselt vaeseks ometigi ja olemegi ühtsed. Huvitav kust riigieelarvesse see raha tuleb mis praegu põgenikega seoses leitakse haigekassale, tasuta koolilõunateks, laste- ja toimetulekutoetusteks, pensionideks, töötu abirahadeks,raha 1 põgeniku keeleõppeks päris suur.põgenikega tegelemiseks palgatakse lisaametnikke.Ukrainale anti raha.Huvitav, muidu kogu aeg jutt, et raha pole riigil, mis on üpris ära.Aga kust nüüd äkki tohutud summad tekivad. Tundub, et raha trükitakse maailmas aina juurde ja jagatakse laiali.
Huvitav,16. märts 2022, 22:04
kuhu kadusid nüüd 25x parem kaitse reklaamid ? Vale ja pettus, või mis?
mida sonid?17. märts 2022, 10:41
Kanal2 poolt oli lisaks see, et reklaami ei näidatud ehk raha ei teenitud.
Indrek216. märts 2022, 20:59
Kas meil on omal neid kiirabiautosid liiga palju? Eestis JUBA ON 33% muulasi rahvastikust!!! AITAB!!!
ekre totule17. märts 2022, 10:43
ega need kiirabid ei ole Eesti omad. Need ostetakse annetajate raha eest Põhjamaadest, kasutatud.
16. märts 2022, 20:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Selle asja16. märts 2022, 22:11
nimi on kohustuslik kaastunne, pange kuskile kyynlaid ka veel pölema ja vötke kätest kinni. Kilpla.
16. märts 2022, 20:21
mis see arusaamatu mõmin aitakski...
JL17. märts 2022, 11:57
Mulle sõbranna saksamaat teatas ,neil 300000 haigestunud ja hoidke neis põgenikest eemale---- nad pole vaktsitud ja lapsed pole ühtegi vaktsiini saanud,alates lapsest saati.-------------------------võtke jah kätest kinni ja kallistage neid ka. Tegelikult peaksid na 10 päeva ruumides kinni olema.
kallid lauljad, muusikud ja kõik osalejad - LAULGE UKRAINA VABAKS!16. märts 2022, 18:18
See eestlaste abivalmidus Ukrainale ja ukraina rahvale on eriliselt võimas ja südamesseminev! Me kõik oleme uhked selliste heade EESTLASTE üle! Igasugune abi, olgu need toiduained, kiirabiautod või mistahes aitab Ukraina rahvast ja Ukrainat vene okupatsioonivägedest vabastada! EESTLANE OLLA ON UHKE JA HÄÄ!
Eestlane16. märts 2022, 22:12
on lömitaja ja uskumatu pugeja teiste ees.
aga17. märts 2022, 11:30
tilk tökatit rikub kogu meepoti, seda siingi kommentaariumis näha.
suurim kiitus kõigile eestlastele, kes vene verise vallutussõja põgenikke aittavad.16. märts 2022, 17:59
Oluline ei ole kuidas ja mis moel aidatakse, peatähris on et traumatiseeritud ukraina sõjapõgenikest lapsi-emasid, naisi ja vanaemasid aidatakse.
Möne16. märts 2022, 22:14
aasta pärast kirute neid ukrainlasi maa pöhja, saate näha.
to möne17. märts 2022, 09:38
Ukrainlsed on normaalsed, venelased ei ole
16. märts 2022, 17:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Eestlane 16. märts 2022, 22:16
ongi selline kott, ainult teised, teised, teised... sellised ise ei väärigi vabadust. Pagan, oleks sellist asja 1991 uskunud...
16. märts 2022, 23:38
16. märts 2022, 16:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tina16. märts 2022, 22:17
hakkate varsti saama, pehmode aeg sai läbi...
16. märts 2022, 22:25
?16. märts 2022, 15:08
Ma ei leidnud Uku Suviste nime?! Kas ta laulabki viimasel ajal ainult vene keeles venelastele?! Teadmiseks, et Ani Lorak on juba korduvalt avaldanud suurt toetust Ukrainale.
16. märts 2022, 15:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
JL17. märts 2022, 09:40
vastik ,vastik -----Kas Linna juba aru ei saa,et teda lollitatakse
16. märts 2022, 14:35
See on küll hea, et nubu ei esine.