Inimesed

Täiendatud 15. jaanuaril kell 8 ja 9.30. Täiendatud kell kindlustusseltsi kommentaariga kell 10.

Muusik Tõnu Raadikut tabas Mehhikos eluohtlik südamerike. Kindlustus ei olnud esialgu nõus operatsiooni eest maksma, annetustega saadi vajalik summa kokku vaid mõne tunniga! (79)

LISA KOMMENTAAR

15. jaanuar 2022, 12:00
MInna keset koroonapandeemiat reisima on lihtslat tobe, inimene peab vötma 100% vastutuse kui temaga seal midagi juhtub. EI saa pöörduda oma kodumaa poole abipalvetega -- näe olin ruma ja nüüd olend hädas. PS! kui on vanust, siis pole koroona ainue asi mida karta kaugele reisides. Tuleb ikka veidi oma peaga möelda ja teha "eesti metsas 3km tervisjooksu" ja vaadata, kas oled ikka pikemas avantüüriks valmis! Targemad kolivad lausa metsast linna, et südamearstid oleks 15 min kaugusel kodust!
Täiesti nõus15. jaanuar 2022, 15:09
Pead läbimõtlema, arutama, uurima reisi ja elukindlustuse tingimusi, aga mitte jääma annetuste peale lootma! Mina isiklikult ei nna kellelegi laenu ja ei toeta reisiselle! Elu on karm, pole midagi parata!
Konnakiisu15. jaanuar 2022, 11:12
100% kindel et coroonavaktsiini tagajärg Isegi arstid on seda kinnitanud
väga kiire uuring põhjuste kohta15. jaanuar 2022, 11:30
Ruhh15. jaanuar 2022, 10:18
BTA-ga on nüüdsest bizdets
H15. jaanuar 2022, 09:23
Raha ammu koos, miks ei eemaldata kontonumbrit?
Ise otsustad15. jaanuar 2022, 11:44
annetamine on ju vabatahtlik, ja kuidas see summa koos on, kui kirjas, et koos 45 000, aga opi jaoks nõutakse 75 000? Järgneb veel taastumine ja ravi, ka see maksab. opilaualt kohe ei saa ju Eestisse sõita! Võiks enne kribamist oma peaga mõelda.
O15. jaanuar 2022, 07:58
Mis mœttes ei maksa? Millisest kindlustusest jutt käib?
Sic!15. jaanuar 2022, 11:51
Kas artiklit ei loe? On ju kirjas, et BTA, mingi Läti firma. Hea näide sellest, et edaspidi tasub võtta kindlustus oma Eesti firmast, mitte kõige odavamat taga ajada.
Aga see15. jaanuar 2022, 07:48
sõltlane15. jaanuar 2022, 05:02
Liiga palju mehi 60+, väliselt terved, on loojakarja viimasel aastal läinud
😠😠😠15. jaanuar 2022, 04:11
Ja Haigekassa järjekordselt hüppab alt ära ning tuleb jälle loota inimeste a n netustele!!! Nagu veel m a ksude m a ksmisest raha liiga palju alles oleks!!! Milleks srda Haigekassat siis üldse vaja on???
15. jaanuar 2022, 07:40
Jutt ei käi praegu haigekassast vaid kindlustusfirmast.
15. jaanuar 2022, 08:02
Kas Haigekassa siis ei kompenseerigi, kasvõi hiljem?
to täna 08:0215. jaanuar 2022, 09:45
juhul kui oled hingekirjas , siis ainult EU regioonis, mitte kolmandates riikides
15. jaanuar 2022, 11:46
Hetkel ei puutu ju Haigekassa üldse asjasse. HK kompenseerib hiljem ravimeid.
Ohjah,15. jaanuar 2022, 11:47
Hetkel ei puutu ju Haigekassa üldse asjasse. HK kompenseerib hiljem ravimeid.
Ohjah,15. jaanuar 2022, 11:47
Hetkel ei puutu ju Haigekassa üldse asjasse. HK kompenseerib hiljem ravimeid.
Ohjah,15. jaanuar 2022, 11:47
Hetkel ei puutu ju Haigekassa üldse asjasse. HK kompenseerib hiljem ravimeid.
15. jaanuar 2022, 02:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
☹️☹️☹️15. jaanuar 2022, 04:08
Pole ilus sedasi öelda, kui inimesel on tõsine asi!!!
to Kaitsepookija15. jaanuar 2022, 07:19
jah, ega enne "systelahust" ju tõesti inimestel südamerikkeid ei esinenud
To to kaitsepookija15. jaanuar 2022, 08:01
Esines ikka, aga oluliselt vähem. Pärast vaktsineerimise alustamist on nende juhtumite kasv olnud muljetavaldav. Tutvuge erinevate aastate surmade statistikaga Eestis.
S15. jaanuar 2022, 09:00
Ära soki. Tutvu ise andmetega, mitte ära levita alatuid valesid.
to 08:0115. jaanuar 2022, 09:17
teate, mina ei tegele surmade statistikaga tutvumistega, elus on muudki teha, seda aga tean küll ilma statistikatagi, et südamehaigused on meie rahva seas kogu aeg esikohal olnud. kes tahab jaurata vaktsineerimise teemal, see jaurab sellest iga artikli all. Üks on targem kui teine
To s15. jaanuar 2022, 10:04
Ei ole soga.. ma põen kõrgvererõhuhaigust ja tuleb tunnistada, et vaktsiinisüstid mõlemad, mõjusid mulle väga halvasti, eriti tõhusussüst! Rindu lõi tohutu valu, mis kestis öösel 5h! Neelasin igasugu ravimeid ja lõpuks sai rahu verevedeldaja neelamisest! Kas oli trombioht, ei tea!
To s15. jaanuar 2022, 10:05
Ei ole soki.. ma põen kõrgvererõhuhaigust ja tuleb tunnistada, et vaktsiinisüstid mõlemad, mõjusid mulle väga halvasti, eriti tõhusussüst! Rindu lõi tohutu valu, mis kestis öösel 5h! Neelasin igasugu ravimeid ja lõpuks sai rahu verevedeldaja neelamisest! Kas oli trombioht, ei tea!
To s15. jaanuar 2022, 10:07
Ei ole soki.. ma põen kõrgvererõhuhaigust ja tuleb tunnistada, et vaktsiinisüstid mõlemad, mõjusid mulle väga halvasti, eriti tõhusussüst! Rindu lõi tohutu valu, mis kestis öösel 5h! Neelasin igasugu ravimeid ja lõpuks sai rahu verevedeldaja neelamisest! Kas oli trombioht, ei tea!
Konnakiisu15. jaanuar 2022, 11:14
nii on vaximürk Olen õnnelik et olen mürgivaba
To s15. jaanuar 2022, 11:30
Samas ma ei kutsu kedagi vaktsiini manustamist eirama, pigem vastupidi! Kandke maske, hoidke turvalist vahet kaaskodanikega ja kõik on hästi!
Miks riik ei aita oma kodaniku15. jaanuar 2022, 01:55
Kas inimene jääb surema? Vana Kallas vireles mitu kuud ja siis olid meie arstid aetud taga jalgadele.
Me aitame võõraid15. jaanuar 2022, 10:07
Selle eest saab Brüsselist ehk kiitust ja tunnustust! Omadel ollakse hammastega kõrikallal!
südameoperatsiooni mittehüvitamine on selgelt kindlustustingimustes kirjas15. jaanuar 2022, 01:39
BTA lehelt, tingimused-16ee-2.pdf... 6. MILLISTEL JUHTUDEL KINDLUSTUS EI KEHTI? Kulutusi ei hüvitata ja kindlustusjuhtumiks ei loeta järgmisi juhtumeid: (...) 6.1.9. nägemise korrigeerimisega seotud juhtumid, koete või elundite siirdamine, proteesimine (sh proteeside valmistamine, soetamine, remont), JUHTUMID, MIS ON SEOTUD SÜDAMEOPERATSIOONIDEGA, sealhulgas südameklappide ja -veresoonte operatsioonidega, välja arvatud õnnetusjuhtumist otseselt tingitud olukordade ravimine;
Ka Prantsusmaa kindlusfirmad ei maksa vaktsineeritute elukindlustusi15. jaanuar 2022, 01:06
"Eksperimentaalse vaktsiini kõrvalmõjud avalikustatakse ja surnud isik ei saanud väita, et ta ei teadnud neist, kui ta vabatahtlikult süsti tegi. Prantsusmaal ei ole seadust ega volitusi, mis oleks sunnitud teda pussitama. Seetõttu on tema surm on sisuliselt enesetapp". https://ns2017.wordpress.com/2022/01/06/en-france-deces-apres-la-vaccination-dun-grand-pere-tres-fortune-ancien-chef-dentreprise-parisien-de-versailles-avec-assurance-vie-de-plusieurs-millions-deuro-pour-le-benefice-de-ses-enfants/
Ivar15. jaanuar 2022, 08:25
“ Prantsusmaal ei ole seadust ega volitusi, mis oleks sunnitud teda pussitama. Seetõttu on tema surm on sisuliselt enesetapp". Kas see on Telegrammisugusest infoallikast? Igal juhul olen kindel et kohtuotsuses sellist sõnastust ei ole ja see on järjekordne vandenõulaste üllitis!
prantslane15. jaanuar 2022, 13:16
Vastupidiselt Teie täielikule keeleoskamatusele ja anitivaks- ning vandenõu- ja kuulujutulembusele, võin Prantsusmaalt kinnitada, et nimetatud Wordpressi blogi peetakse anonüümselt samasuguste eelnimetatud kiindumustega isiku poolt, kus enamus lugusid on ilma allikateta. Nagu ta ise nimetatud loos ütleb, on see kokku pandud mitmete... Facebooki artiklite põhjal. Tegelik ajakirjandus on selliste "lugude" tõttu küsinud nende väidete kohta pankade ja kindlustusfirmade kontrollorganisatsioonilt ACPR ja saanud vastuseks, et mitte ühelgi kindlustusseltsil pole üheski lepingus viidet surma põhjusele,
prantslane15. jaanuar 2022, 13:18
Vastupidiselt Teie täielikule keeleoskamatusele ja anitivaks- ning vandenõu- ja kuulujutulembusele, võin Prantsusmaalt kinnitada, et nimetatud Wordpressi blogi peetakse anonüümselt samasuguste eelnimetatud kiindumustega isiku poolt, kus enamus lugusid on ilma allikateta. Nagu ta ise nimetatud loos ütleb, on see kokku pandud mitmete... Facebooki artiklite põhjal. Tegelik ajakirjandus on selliste "lugude" tõttu küsinud nende väidete kohta pankade ja kindlustusfirmade kontrollorganisatsioonilt ACPR ja saanud vastuseks, et mitte ühelgi kindlustusseltsil pole üheski lepingus viidet (jätkub...)
prantslane15. jaanuar 2022, 13:21
... surma põhjusele, kui Covidile vms haigusnähule. Isegi suitsiidi korral makstakse summad välja, kui leping on kehtinnud vähemalt 2 aastat (mu oma leping). Sellist kohtuprotsessi pole toimunud. Siin järjekordne näide valet levitavast kirjoskamatust antivaxerist. Ja jätke Googli tõlkija vahele (à la "pussitamine"), naruväärne!
kolla15. jaanuar 2022, 00:56
Õnneks on igasugu sulid ja ahveristid viinud asja sinnamaale,et selliste kurtmistega enam raha ei teeni.Kahjuks aga jäävad ka tõelised hädalised toetusest ilma.
Mäh15. jaanuar 2022, 00:42
Inimesed arvavad et “hea” kindlustusfirma saab rohkem raha välja maksta kui ta teenib. Ei saa. Reisikindlustus on mõeldud reisil tekkinud probleemide katteks. Mitte nii et kui leukeemiahaige sõidab timbuktusse siis reisifirma maksab kinni ravi mille hind samas suurusjärgus nende aastateenistusega. Sõimake palju tahate aga võimatuid asju ei hakka selle pärast toimuma
15. jaanuar 2022, 00:45
rahune maha, võta väike naps
15. jaanuar 2022, 00:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
nii mõtleb ajudetta indiviid15. jaanuar 2022, 09:51
lepingu lugemiseks ei pea alati omama juristi haridust, vahel piisab teksti arusaamisest https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=bta+reisikindlustus+leping 6. MILLISTEL JUHTUDEL KINDLUSTUS EI KEHTI? 6.1.9. nägemise korrigeerimisega seotud juhtumid, koete või elundite siirdamine, proteesimine (sh proteeside valmistamine, soetamine, remont), juhtumid, mis on seotud südameoperatsioonidega, sealhulgas südameklappide ja -veresoonte operatsioonidega, välja arvatud õnnetusjuhtumist otseselt tingitud olukordade ravimine;
nii mõtleb ajudetta indiviid15. jaanuar 2022, 09:52
lepingu lugemiseks ei pea alati omama juristi haridust, vahel piisab teksti arusaamisest https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=bta+reisikindlustus+leping 6. MILLISTEL JUHTUDEL KINDLUSTUS EI KEHTI? 6.1.9. nägemise korrigeerimisega seotud juhtumid, koete või elundite siirdamine, proteesimine (sh proteeside valmistamine, soetamine, remont), juhtumid, mis on seotud südameoperatsioonidega, sealhulgas südameklappide ja -veresoonte operatsioonidega, välja arvatud õnnetusjuhtumist otseselt tingitud olukordade ravimine;
nii mõtleb ajudetta indiviid15. jaanuar 2022, 09:52
lepingu lugemiseks ei pea alati omama juristi haridust, vahel piisab teksti arusaamisest h ttps://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=bta+reisikindlustus+leping 6. MILLISTEL JUHTUDEL KINDLUSTUS EI KEHTI? 6.1.9. nägemise korrigeerimisega seotud juhtumid, koete või elundite siirdamine, proteesimine (sh proteeside valmistamine, soetamine, remont), juhtumid, mis on seotud südameoperatsioonidega, sealhulgas südameklappide ja -veresoonte operatsioonidega, välja arvatud õnnetusjuhtumist otseselt tingitud olukordade ravimine;
Teadjam15. jaanuar 2022, 00:03
T.Raadik oli südameopi järjekorras... Ja see, kui sa omal vastutusel lähed lendama või 40C palavusse. Seetõttu ei otseselt BTA pole siinkohal süüdi... Näis, ju tuleb eriti täpne info..
Ehh15. jaanuar 2022, 00:12
Antud juhul on inimene ju hädas ja kindlustusleping on sõlmitud.Pole mingit vahet kuhu ja kui vana inimene reisib.Milleks teha kindlustusleping kui seda ei maksta häda korral välja?Kindlustusfirma oleks võinud siis ütelda,et teid me ei kindlust .Inimene oleks saanud omale mujalt kindlustuse .Antud juhul ongi asi ju otseses mõttes selles ,et kui raha ei maksta siis inimene sureb.Kas Teie kindlustusfirma juhina hoiaksite sellisel juhul oma raha või maksaksite välja ?Isegi kui teie firma peale seda läheb pankrotti ,kumb on tähtsam?
15. jaanuar 2022, 00:14
Miks te koguaeg hulgute,olge seal,kus olite ja vähem probleeme.
Mina15. jaanuar 2022, 00:19
Vaata selle kindlustusepakkuja kodulehte.Ravikulud on sees isegi kõige odavamas kindlustuspoliisis.
to Ehh15. jaanuar 2022, 07:45
Aga selles lepingus ju kirjas, et südameprobleeme ei kindlustata. Seega kindustus pole ju midagi valesti teinud
iv14. jaanuar 2022, 23:56
BTA kindlustus sai kuulsaks. Kusjuures vaatasin - neil on Ravikindlustuses selgelt kirjas et tagab ERAKORRALISED OPERATSIOONID" - misasi see siis on? Kuidas saada aru et "tegelikult ei kehti kui abi vaja"?. Väga kahtlane ja paistab et vastik kindlustusfirma. Kõik mingid Läti-Leedu-Poola taustaga firmad kipuvad olema sellised "huijarid" ehk ülelaskjad kellelt abi ei saa kui vaja. Soovitan neid vältida. Ise pole õnneks nendega tegemist teinud.
Ma oskan ka nende kodulehekülge lugeda15. jaanuar 2022, 01:14
"Kindlustatud on Teie huvi mitte kanda materiaalseid kulusid seoses ravi või taastusravi jätkamisega pärast naasmist elukohariiki, kui reisil toimus õnnetusjuhtum või ootamatu haigestumine, mille tagajärjel Teie pöördusite välismaal haiglasse erakorralise arstiabi saamiseks ning meie tasusime selle eest kooskõlas käesolevate tingimustega." Pane tähele, kindlustatud on REISIL haigestumine. Kui inimene on südamehaigusega opi järjekorras kas see on sinu arust REISIL HAIGESTUMINE??????
to iv15. jaanuar 2022, 01:14
BTA on Austria oma, tuleb välja. Owner Vienna.
14. jaanuar 2022, 23:52
mis selle kindlustusfirma nimi on? teaks hoiduda...
BTA15. jaanuar 2022, 00:04
nagu BERTA, aga ilma ER liiteta, kuidagi tuttav15. jaanuar 2022, 00:56
Teeline15. jaanuar 2022, 11:57
Ükski kindlustus ei kata kroonilise haiguse ägenemisest tekkinud tervisekahju.
Teeline15. jaanuar 2022, 12:24
Ükski kindlustus ei kata kroonilise haiguse ägenemise ravi
Tahaks lennata14. jaanuar 2022, 23:51
Ikka juhtub, aga küll saab ka abi. Kindlustus maksab. ära, laske opp ära teha. Omastele esimese hooga muidugi suur shokk ja stress.
R15. jaanuar 2022, 00:15
Enne ei tehta op, kui makse haiglale tehtud.
Tutkit brat! 15. jaanuar 2022, 04:18
Kui oleks abi võimalus ole as, kas siis oleks siin seda teata tud???? Ei us u!!!
14. jaanuar 2022, 23:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vaximisele15. jaanuar 2022, 00:18
Noored jalgpallurid ja muud noored sportlased on kokku kukkunud ammu enne vaksimist. Kui sul on luulud, siis annab neid ilma vaksimata ravida.
to vaximine15. jaanuar 2022, 07:23
katsu nüüd mõnegi asja juures see vaximine kõrvale jätta. Nagu enne seda poleks haigusi ilmas olnud.
Vaximisele - palun seleta15. jaanuar 2022, 08:10
500% tõus on äkksurmades sportlastel. Fakt.
Vaximisele - palun seleta15. jaanuar 2022, 08:10
500% tõus on äkksurmades sportlastel. Fakt.
Vaximisele - palun seleta15. jaanuar 2022, 08:10
500% tõus on äkksurmades sportlastel. Fakt.
Vaximisele - palun seleta15. jaanuar 2022, 08:11
500% tõus on äkksurmades sportlastel. Fakt.
epic14. jaanuar 2022, 23:41
Minul oli sama asi,kuid Eestis.Olin intensiivis 10 tundi.Kardioloogid arvasid et süüdi võib olla vabalt Pfizer vaktsiin.Teadupärast Pfizer vaktsiin tekitab südame probleeme.Igaüks saab ise googeldada.Ole tugev Tõnu.Sa ei pruugi üldse süüdi olla.Süüdlane on mujal...Raha panema teele !
15. jaanuar 2022, 00:01
Kui tervis on kehv, tekitab iga asi probleeme.
to epic15. jaanuar 2022, 07:26
kas siis kõik teised on süüdi kui neid südamerike tabab või mis on sinu öeldu mõte?
palju kahtlusi14. jaanuar 2022, 23:34
mis summast on jutt, milline on selle riigi meditsiiteenuste tase, miks praegusel ajal terviserikkega mees peaks nii kaugele reisima
Kodanikuabi14. jaanuar 2022, 23:28
Riik ja saatkond peaks ju kah kuidagi saama aidata?
võta teadmiseks15. jaanuar 2022, 00:13
Riiki mida juhib selline kalk inimene nagu kallas ei anna kunagi laenu.
Frei14. jaanuar 2022, 23:26
Minu kogemuste põhjal on reisi- ja tervisekindlustustelt hüvitist reeglina raske saada. Nagu öeldakse: põhjuse mittemaksmiseks leiab alati. Põgusa tutvuse alusel Raadikuga võin kinnitada, et lisaks sellele, et ta on mitmekülgne muusik, on ta ka tore poiss. Ise annetan ühe kolmekohalise küll. USA ravihinnad on muidugi ebainimlikud aga ehk õnnestub streikivat süda ka opiväliselt toibutada niivõrd, et Tõnu vähemalt kodumaale jõuaks.
T14. jaanuar 2022, 23:29
Ta on Mehhikos, mitte USA-s.
Emeriit14. jaanuar 2022, 23:46
Üldistusena võiks nimetada, et Ameerikas.
ootamatu surm14. jaanuar 2022, 23:25
viimase poole aasta jooksul on nn südamerikke saanud 400 noort ja tugevat sportlast üle kogu maailma, mõned on ka oma elu kaotanud
T14. jaanuar 2022, 23:30
Infarkt oli Raadikul.
Urmas14. jaanuar 2022, 22:51
"Väidavad, et kindlustuskaitse katab eluohtlikud olukorrad, KUID mitte südameoperatsiooni (?!?)." Kui Tõnu Raadik on jätnud kindlustuslepingu sõlmimisel mainimata, et tal on südameprobleemid, siis kahjuks on kindlustusel õigus nii väita. Samas võiks mõnelt juristilt nõu küsida, et midagi ikkagi tähendab mõiste "eluohtlik olukord" ja selle sisuline lahtiseletus.
Ehh14. jaanuar 2022, 23:48
Ta on mees kes on juba üle kuuekümne.On ju loogiline,et selles vanuses on tervisemured.Inimene võtab heas usus kindlustuse ja see üritab maksmisest kõrvale hiilida isegi siis kui teab,et inimene reaalselt sureb.Sellisel kindlustusel tuleb võtta tegevusluba ning omanikud anda pettuse eest kohtu alla.See on kõige räigem pettus ning raha välja petmine.Me kõik oleme teinud reisikindlustusi ja keegi ei küsi mingeid arstipabereid,kindlustuse võib sõlmida isegi telefonis.Tähtis on see mõni euro kätte saada inimestelt.
on15. jaanuar 2022, 00:21
südameprobleemid üle 60 juba enamusel olemas, kel noorte naiste pärast, kel muul põhjusel nagu arst mulle ütles-vaadake passi..kas kindlustus ei vaata passi..siis teaks kellega tegu on.