Foto: @stepankamatto/Instagram
Inimesed
10. jaanuar 2022, 12:30

Oma kõhutuult müünud reality-beib viidi infarktikahtlusega haiglasse (1)

Tõsielusarjaga „90 Day Fiancé“ tuntuks saanud Stephanie Matto algatas erilise äri – ta müüs võhivõõrastele oma kõhugaase ning väitis, et teenib sellega nädalas üle 50 000 dollari. Kuid seesama bisnis põhjustas kaunitaril tõsise terviserikke.

Connecticuti osariiigist pärit ameeriklanna sai reality-sarjaga üle maailma kuulsaks ning asutas hiljem isikliku Youtube'i kanali, kirjutas raamatuid ning rajas erootikasaidi Unfiltrd, kirjutab New York Post. Seejärel lõi Stephanie laineid oma peeruäriga. Ta oli veendunud, et purki villitud kõhutuule müümine on lõbus reklaamitrikk, mis toob talle palju tähelepanu – ja nii ka sündis.

Edasi lugemiseks: