Inimesed

Maskivastane? Näitleja Margus Prangeli ohjeldamiseks pidi politsei kasutama käeraudu (401)

LISA KOMMENTAAR

-911-9. detsember 2021, 23:03
istuge sisse endale oma maskid
Miks7. detsember 2021, 05:24
politsei ei karista kaupluses kassas olevaid ja kaupa letile tõstvaid inimesi kellel mask on lõuaotsas ,nina ja suu kaitsmata?Või aitab kui mask ripub paelaga kõrvataga.
Villu6. detsember 2021, 23:33
Tubli Margus ja loodan,et need inimesed,kes siin on sama meelt,on ka kodunt väljas olles sama julged kui siin sõnades.Olgu teile Eestis näha igalpool rohkem nägusid,mitte koone.Elan Iirimaal ja olen meie linna poodides AINUS,kes nägu ees,liialdamata.
Harju keskmine jõmm, hull ajugeenius7. detsember 2021, 02:34
Meest võib nüüdsest lugeda nakkushaiguste teadmameheks. Kõik kellel lööb edaspidi salmonellaga põhja alt v saate pesemata kätega söömisest miski muu viirusnakkuse-pöörduge julgesti selle näitleja poole, timä teab, kuidas aidata
Ausõna , 6. detsember 2021, 22:40
see artikkel on juba vanaks läinud 🧀, 🧀, 🧀 !
Juku6. detsember 2021, 21:35
Millisel Terviseameti diagrammil on selgelt näha, et maskist on kasu? Maskidega ja masssüstimistega ju tuli haigeid rohkem, seletage palun ära.
tulemustasu6. detsember 2021, 23:26
Millele toetume? Külma ilmaga on ka ilm külm kui riietus on vilets?
Sinu kohta kehtib vanasõna: üks tobuke jõuab 10x rohkem küsida, kui 10 tarka vastata7. detsember 2021, 00:22
Küsimine on saatanast7. detsember 2021, 08:38
Paljastab alalõpmata targalaadsete rumaluse, onju.
Ismail6. detsember 2021, 21:33
Tublid olete, islamiks peabki harjutama. Mask või kitsehabe, rohkem võimalusi pole.
kitsekasvataja6. detsember 2021, 23:28
Sokk on sotsiaalne konstruktsioon ja sokke ja mehi pole olemas7. detsember 2021, 08:43
Kõik on x-soost ja on ainult feministid ning naiste võrdõiguslased. Passi enam sugu ei märgita.
Keegi käskis poodi minna või? Mis ronisid sinna. Jäta poed siis maskikandjatele.6. detsember 2021, 21:10
Maali6. detsember 2021, 21:00
Kas tingimisi käerauad on ka olemas? Äkki tal oli tingimisi mask ees?
Edu Margusele6. detsember 2021, 20:21
Tegemist ei ole maskivastasega vaid õige EESTI MEHEGA. Kes ei lipitse KaKa ebaseaduslike ja inimsusevastaste piiramgute ees.
to: Edu...6. detsember 2021, 23:07
Analoogsed piirangud kehtivad mõningate nüanssidega terves Euroopas ja mujalgi. Midagi ebaseaduslikku nendes pole. Kahtlemata - ebameeldivad.
teadmamees6. detsember 2021, 20:08
lollidemaa, poolele riigile tuleks rohtu anda
kus algab lillekeste maa6. detsember 2021, 23:29
Hulludega pole nalja.
üks arvamus6. detsember 2021, 19:48
Järjekordne näidispoomine, sest nimekad aktivistid on ohtlikud arvamuse kujundajad. Ei usu, et Prangel on ainuke ilma maskita poes liikuja, aga tema nimi müüb. Sama ka MEM kohviku teema. Igas linnas loeti kümnete kaupa üles kohvikuid, kes reeglitest kinni ei pea, aga järjekindel külastamine oli vaid MEM-is. Eks eelnevatel rahvakogunemistel ja televisioonis sõnavõtt sunnivad Braueri vastasteks aktsioonideks. Muide, mis on saanud Spartast? Kuidagi vaikus selle kiriku ümber? Brauer võiks ka kohviku ümber nimetada koogikummardajate pühakojaks.
Jaanuspeet7. detsember 2021, 00:17
6. detsember 2021, 18:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to: seetüüp käitus...6. detsember 2021, 23:11
See on õudne ,et sellisest reklaamist Eestis piisab ,et inimene näiteks järgmisse Riigikogusse valitaks. Ikkagi vaba Eesti eest.
hullumeelsus6. detsember 2021, 23:31
Tohoh6. detsember 2021, 17:11
Senini ründasid politseinikud pigem naisi ja vanureid. Nüüd siis juba loomeinimeste kallal.
Justas6. detsember 2021, 15:29
Ega meil ju sundvaktsineerimist ei ole? Ega meil ju ka vabaduse piiramist ei ole? Äkki meil ongi siis politseiriik?
Vorst , laen , liising , kasiino 6. detsember 2021, 15:15
Kui midagi pole lugeda , kui midagi pole kommenteerida siis sellest loost siin pole ka mõtet kinni hoida . Pange kirjutis Prangelist ka tasuliseks siis võib öelda Complete , kõik on kinni .
Mannu6. detsember 2021, 14:50
On ikka yks tubli mees!!!!
Cactus 6. detsember 2021, 14:36
Viimased mohikaanlased on veel selle artikli juures truud , kirjutavad oma arvamust . Aeg on öelda GOodbye Õhtuleht , te kaotate lugejad ja massilise , kirju reklaami vaatajad , sest enamusel enam teie veergudele asja ei ole .
üks arvamus6. detsember 2021, 19:29
Üheks põhjuseks, miks Õhtuleht enam lugemishuvi ei paku on see, et nad on seadistanud portaali nii, et avatud artikli sulgemisel, oled lehekülje alguses tagasi. No ei viitsi jälle järge otsida.
7. detsember 2021, 00:14
Mingi mees telkus rääkis,et neil on robot tööl,mis kommentaare välja sõelub.Jälle mitu inimest ilma tööta.Mina robotit ei toeta.
Vanapagan6. detsember 2021, 14:10
Vähemalt ühte teatrisse enam asja ei ole
Lea6. detsember 2021, 13:47
Lõpp vägivallale6. detsember 2021, 12:06
Kaua see vägivallatsemine ja ahistamine jõustruktuuride poolt kestab? Kas miilits ise usub, et mask kaitseb covidi eest? Mis järgmiseks välja mõeldakse - et poodi tohivad siseneda maskiga, täielikult vaktsineeritud kodanikud, kes poe ukse peal ja sealt väljumisel peavad tegema PCR testi. Kui see osutub positiivseks, siis suunatakse inimene karantiini ja kaup konfiskeeritakse? Kas see on kaugem eesmärk?
Lilian6. detsember 2021, 13:28
Korralik mask (FFP3) kaitseb väga hästi paljude viirushaiguste vastu, enamjaolt kõikide hingamisteede viirushaiguste vastu. Kusjuures minu arvates on see maskikandmise "probleem" pigem psühhosomaatiline, mitte füüsiline ja võib olla ka pisut mingis alaväärsuskompleksis kinni - inimene häbeneb seda. "Tõeline mees" ju maski ei kanna jms suhtumine. Mina vaatan maskikandjaid (mehi) just teise pilguga - mees, kes hoolib teistest - tõeline mees.
to: Lõpp vägivallale6. detsember 2021, 14:27
Meil on 30 aastat politsei ,mitte miilits. Politsei ülesanne on seaduste täitmist jälgida ,mitte seadusi oma suva järgi tõlgendada. Näiteks ,kui te saite tänaval peksa ja politseisse helistate ja politsei vastaks ,et te olite seda väärt ja sellega reageerimine lõppeks.
Bona6. detsember 2021, 16:12
Lp. Lilian, mis heapärast peab terve inimene maski kandma? Ma mõistan ,kui haigustunnustega inimene paneb maski ette ,et mitte teisi nakatada ükskõik millise nakkushaigusega, kui vaja poes käia. eeldan et haige inimene ikka püsib kodus ja ravib end.
üks arvamus6. detsember 2021, 19:38
Lilian, saan aru sinu seaduskuulekusest, aga propageerida maski kandmist kui kasulikku ettevõtmist, on liig. Rohkem pole vaja argumenteerida, kui vaid niipalju, et kuidas tõeliselt viirusega kokku puutudes maski käitlema peaks ja kuidas meil seda tehakse. Olen täiesti kindel, et sa ka ise ei võta maski eest ainult kinnitusi puutudes, ei pane teda eraldi kilekotti ja ei pese ka kohe peale maski puutumist käsi. Praeguse maskikandmise käsu täitmise juures, ei lähe ka kontrollijatele korda, kuidas seda tegelikult tehakse ja enamus inimesi kannab samat maski kümneid kordi.
ruudi6. detsember 2021, 11:19
6. detsember 2021, 11:26
Need kes truult seda kaltsu näo ees kannavad on muidugi intelligentsuse etalonid. Orjad.
oh6. detsember 2021, 11:07
Äitäh, margus lolluse näitamise eest! Pidasin teist nagu rohkem lugu...
nipsik6. detsember 2021, 11:14
Lollust täis oled ise to oh.Margus on tubli eesti mees kellega läheks luurele või lahingusse.Sinusugune arg laseks kohe püksi.
Toetan Margust6. detsember 2021, 12:08
nipsikuga nõus. Margus on tegija.
kui keegi mäletab seda aega veel.6. detsember 2021, 11:03
Et nagu kohe saab peksa kui näitad välja et viirust pole kallal, mask pidi ju viirust püüdma kui neid ette naelutati.
Eeskuju 6. detsember 2021, 10:39
🇩🇪 , nendes lehtedes vähemalt 90 % tasuta lugemiseks . Samuti 🇦🇹 .
ohjeldasin oma tundeid6. detsember 2021, 10:33
kui märkasin, millise kingituse teeb meie perele tänane uhke keskist ja reffist koosnev kaksikvõim, kes muideks teeb otsuseid konsensuslikult. Kuulduste järgi pidi õnne toov võim rahvast isegi väga hoolima. Märkasin niisiis, et minu Uue Aasta kingitus saabus elektrihinnana. Oli 6,76 senti KWh ja 01.01.2022 saab olema 14,14€ KWh. Eesti Energia kasuks 209 % Mängu ilu seisnebki meil hinna kordades tõstmises.
Aitäh Margus!6. detsember 2021, 10:26
Aitäh julguse ja mehisuse eest! Aitäh, et on veel mõtlemisvõimelisi ja oma õiguste eest seisvaid inimesi, kes ei allu täiesti sisutühjadele ja mõttetulele korraldustele! Eesti vajab rohkem selliseid inimesi.
Kiti6. detsember 2021, 10:25
Huiax 6. detsember 2021, 10:14
Hmm6. detsember 2021, 10:00
Tema on minu listist maas.
Sinu õnn6. detsember 2021, 10:11
Sina oled minu listist maas.
lugeja6. detsember 2021, 09:56
Elvis sai oma nn".kuulsuse" kätte.Kas nüüd siis Prangeli käes.Tuleb jälle hakata raha korjama.
Lugejale 09:566. detsember 2021, 16:33
Kellelgi pole seda sodi vaja6. detsember 2021, 09:40
https://www.bitchute.com/video/tgcAeJEaDnTc/
pole jah,6. detsember 2021, 11:26
ära levita seda sodi.
Leht 6. detsember 2021, 09:26
$$$$$$$$$$$$$$ ei saa täis ja ei lähe lõhki . Reklaam + tasulised uudised .
poekülastaja6. detsember 2021, 09:21
Suur mees, aga käitub nagu laps kommipoes - pikali põrandale, kui oma tahtmist ei saa.
Kas sa6. detsember 2021, 09:41
tõesti usud et peaegune jama maailmas ainult maskidega piirdub ? See on ainult algus kui inimesed vastu ei hakka....
Hea6. detsember 2021, 10:07
Näha on, et teema kütab kirgi. Ja siiski on enamus inimesi, kes sellist käitumist taunivad. See on hea, sest enamus inimestel on ikka kainet pead ja mõistust see teguviis hukka mõista. kõik pole veel kadunud.
poekülastajale6. detsember 2021, 12:12
Lp poekülastaja - see maskitrall on ainult inimeste harjutamiseks tasalülitamisega. Kui me absoluutselt igasuguse ahistamisega nõus oleme, siis liigume varsti ringi andurid ninas ja mujalgi - ikka meie endi kaitsmiseks:) On aeg silmad avada ja hakata aru saama mis toimub. Ning ei maksa lasta end uinutada ideest, et meil on "vabadus" ja "iseseisvus".. Kostja ka 40nda aasta algul pröökas koos Laidonääriga, et Euroopas sõda käib, meil on rippumatus ja iseseisvus ning meie sõjavägi asub vankumatult isamaa kaitsele. Mis aga tegelikult juhtus!
Metslane6. detsember 2021, 08:47
Tõsi ta on,et hr.Prangel just tõsiseltvõetav ei ole. Ma ei imetle neid,kes seda maskipalagani korraldavad.Tundub,et see seltskond peaks Anti Liivi vastuvõtul käima.
6. detsember 2021, 08:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Nii naljaks jutt sul6. detsember 2021, 09:36
....aga vaksitud? Surematud?
Dohhodonti6. detsember 2021, 01:53
Mis sa kostad, jälle ebameeldiv üllatus. Ei teadnudki, et sel näitlejal sellised probleemid.
Nii, mõned küsimused6. detsember 2021, 08:18
Kas Te tunnete end halvasti? Kas te olete kõnealuse näitlejaga tuttav? Kas see näitleja on tulnud Teile oma seisukohti väljendama? Kas Teie-sugust saab üldse millegagi üllatada, ammugi ebameeldivalt? Kas Te iseendale meeldite? Mida Te veel näitlejate kohta teate? Kas Te peate inimeste kohta toimikuid?
Kalle6. detsember 2021, 00:41
Aeg on ärgata ja kodudest välja tulla. Ja näidata rahvavõimu 💪
Milles su "rahvavõim" seisneb??6. detsember 2021, 00:54
Tahad koroonatõrje põhja lasta, et Eestis oleks Itaaliaga ja USA`ga sarnane koroonalaiba meri?
praegu on öö6. detsember 2021, 00:56
nii et mine maga end välja ja ära enam peale võta!!!
to: 00:546. detsember 2021, 12:23
kas Te arvate et mask hoiab selle mere ära?
Booster vaktsiin 6. detsember 2021, 00:19
Head ööd , armsad kommentaatorid , ehk homme on leht meie vastu armuline ja saab natuke rohkem lugeda . Nachtiiii kõigile !
peen kunst5. detsember 2021, 23:08
Selle mehe pärast ei ole mõtet kakelda.
on5. detsember 2021, 23:27
ministridki trahve saanud, asi see näitlejale ära teha- võm mid ei armasta vastuhakkajaid- mõisnikule jääb alati õigus, nii on.
22.06 le5. detsember 2021, 22:49
Kooliõpetaja, mis siin passid laste tööd parandamata, ära tule trolli õpetama sa paistab ei jaga veel kõiki nõkse.
Mulk5. detsember 2021, 22:48
Uue aja kangelased ja eesrindlased. Kui kästakse anname nuia, kui kästakse tõstame vagunile.
jah5. detsember 2021, 22:40
Mis on esimene asi tööpäeva alguses, mis ühistranspordis vastu nina lööb? Pesemata määrdunud riiete ja higi hais. Ükski mask seda ei varja.
Maikamees5. detsember 2021, 22:55
Co. vidi kultuse aatomipoolitajad mudugi ei mõista, et covidi viiruse osake on palju väiksem kui miski lõhnamolekul...
Ivi6. detsember 2021, 10:10
Ei ole see asi nii hull, ära näe igal pool halba. Mask on kohustuslik praegu ja vajalik. Mida rohkem oleme kõik sedusekuulekad, seda kiiremini see kohustus kaob. Olge normaalsed.
LesGoBrandon5. detsember 2021, 22:32
Sa pead olema refior.av, et olla suuteline tekitama sellist ühiskondliku lõhe.
Julge mees astus natsi-vägivalla vastu5. detsember 2021, 22:02
Nüüd tahaks lugu edasi ka kuulda ja lugeda - et ka pandi pokri ja sai trahvi või mis?
sõltlane5. detsember 2021, 22:14
On liiga osasse elanud sisse!
lati alt või pealt5. detsember 2021, 22:21
Che5. detsember 2021, 21:57
üks arvamus6. detsember 2021, 22:10
Harju mõttega, et on inimesi, kes ei müü enda põhimõtteid kuulsuse nimel. Usun, et rohkem kuulsust oleks ta vajadusel saanud maske ja "pane õlg alla" reklaamides.
Ega on vist mõtetu pingutus. 5. detsember 2021, 21:48
Teha Kallasele selgeks et ikka ei saa küll teha kõiki tema sarnaseks, igaüks on siiski omaette isiksus ja seda murda ei anna mingitegi hullustega.
vrnn5. detsember 2021, 21:40
Laias laastus on koroona olukord väga dünaamiliselt muutuv. Kroonilised haiged vene penskarid annavad deltaga otsad, omikron vist eriti ei niida. Aasta alul jõuavad kohale esimesed kodused ravimid. Niiet mõne kuu pärast võib valitsuse paanika olla äärmiselt küsitav. Kummaline, et mitte keegi ei taha teada statistikat selle kohta, kui palju need vanurid ise kõiksugu tõbesid linna peal levitavad ja on levitanud. Kui ikka hügieen on kahtlane, siis ei päästa see vaktsiin samuti.
nii on5. detsember 2021, 21:35
kui sul on vaktsineeritu pass ja mask,siis oled surematu,selline on valitsuse seisukoht ja võid vabalt nakatada teisi isikuid
Mask ja mask. 5. detsember 2021, 21:33
Tehke siis ükskord selgeks miks viirus levib kui kõik kannavad maske, kui lihtsalt unustad seda tatilappi kasutada siis oled kohe kurjategija, selle võimu näitamisega on täiega üle piiri mindud.
Ehh6. detsember 2021, 01:32
See mask ei aita, ma olen vaksineerituna maskist saanud patsille ja kaks korda haigestunud.Üks kord oktoobri algul grippi ja viimati koroonasse , kus olin kodusel ravil.Nüüd olen küll terve kuid ikkagi maski ma pesta ei taha ja igat korda ka ära visata ja paraku toon neid haigusi maskiga taskus koju ja siin nad levivad.Õnneks olen läbi põdenud nii grippi ja koroonat ja ka eelnevalt kahe süstiga vaksineeritud siis olen immuunne selle ülemishingamis teede haiguse vastu .
mask ja mask !6. detsember 2021, 09:35
Mis siin selgeks teha ? Ise küsid ja loe kommentare ,siis näed , miks ? SEST KÕI K EI KANNA MASKI !
Noo6. detsember 2021, 10:12
Kahjuks kõik ei kanna maski, selles asi ongi ja kõik ei ole ka vaktsineeritud. Sellepärast levibki. Saage sellest ükskord aru.
to: Mask ja mask6. detsember 2021, 14:40
Keegi ei pahanda ,kui unustate maski ette panna. Pakutakse tasuta maski ja kõik on korras. Jama tekkib siis ,kui vastu hakkad ning veel - tatilapp on teil taskus ,näo ees kanname maske.
vapsik5. detsember 2021, 21:31
Ma ei saa aru kuidas neid vaksineerituid nii palju siin Eestis on? Mu tutvusringis vanurid jah kõik vaksitud aga no 30-40 aastate seas on kindel enamus vaksineerimata + kõik lapsed. Kust see statistika tuleb ja kelle käsul?
Tõesti ei saa aru!!!! 5. detsember 2021, 22:00
Mina ka ei saa aru, kuidas on võimalik, et siin kommentaariumis nii palju neid on, kes ei tunne mingitki õigekirja!!!! Pean silmas seda, et ei osata kasutada kirjavahemärke!!!! Uskumatu!!!!!! Milleks siis üldse siin sõna võttta, kui ei tunne elementaarsetki õigekirja!!!??? See koosneb ka kirjavahemärkide kasutamisest!!!!!
To Tõesti ei saa aru!!!!5. detsember 2021, 22:33
Eriti häiriv on küsi- ja hüüumärkidega liialdaja, keda häirivad kirja- ja kirjavahemärkide vead rohkem kui valitsuse mõttevead, millest oleneb rahva heaolu ja ka toimetulek. Elementaarses õigekirjas muide, on sõnas võtta 2 mitte 3 t tähte.
tiu6. detsember 2021, 10:14
Igaühel omasugused tuttavad enamasti. Minu tuttavate hulgas on ka vaktsineerimata isikuid, aga ilmselgelt vähemuses.
vapsikule6. detsember 2021, 14:46
Vaktsineerimata on oma eluga mittetoimetulevad inimesed. Kurb küll ,kui teie tutvusringkonnas ainult sellised on. Minu tuttavad on kõik vaktsineeritud.
Reklaam 5. detsember 2021, 21:23
Osta juustu , osta ahjupraadi , võta laenu ( röövellikud intressid) , pane raha kasvama 7, 5 % aastas ( kes usub on ise süüdi , et nii rumal on ) = Õhtuleht .
Kuidas saab tavainimene end kaitsta. 5. detsember 2021, 21:20
Kallas ähvardab juba youtubis kohtute ja advokaatitega, tema võib kõike ka jaburusi toota.
Maarika5. detsember 2021, 21:06
Kuidas teater sellesse suhtub.seal peavad inimesed saaliski istuma maskiga,kuidas siis näitleja ise nii käitub.
5. detsember 2021, 21:34
Ega nad vast kogu aeg ka ei kallista ja musita. Mõni etendus tehakse platooniliselt ära.
muu ei maksa midagi5. detsember 2021, 22:17
Kokkulepped maksavad.
18.57.le5. detsember 2021, 20:58
Paistab et sull pole õrna aimugi millest pasundad, ainuke mis aitab seljaradikuliidi vastu ongi hobuse salv tarkpea.
käisin5. detsember 2021, 20:26
Reedel tegemas antikehade testi mingi 13+euri oli summa . Olen vaximatu, kuid läbipõdenud ja öeldi , et mul on mingi 1000 ühikut, samas ühel hoolikal vaxijal oli neid alla saja.pole spets, aga nii mulle ütles see proovivõtja. ei taha midagi muud lisada.
Ei näita5. detsember 2021, 21:20
Ammu räägitud, et aainult antikehade test ei näita midagi, mõtetu raharaisk.
kontrollitud, testitud ja vaktsineerituid5. detsember 2021, 22:19
Kõik on inimeses kinni.
Sünge Olevik 5. detsember 2021, 20:07
Nüüd peavad reformierakondlased ära otsustama, kas Reps ja Kallas on ühed mustad mõlemad, või on mõlemad puhtad kui prillikivi. Mõlemad tuulutasid rahva raha oma sünnipäevadele, teine laristab praegu rahva raha edasi. Sissejuurdunud korruptsioon ja sünnipäevapeod on kaalukausil. Kas astuda praegu korruptsiooni pärast tagasi või põledada rahva raha edasi, selles on küsimus?
... 5. detsember 2021, 21:42
Enamuses seniseid "pandeemia" surmasid on järelikult üle 80 aastaste seas peetavate "sünnipäeva kräude" tagajärjel? Kogu aeg on suurem suremus tõus olnud üle 60 aastaste seas. Maskide vastasus ei ole kindlasti olnud läbi aegade selles eagrupis suremuse põhiline käivitaja, ja pole seda ka praegu, pigem on praegu maskikandmisest tekkinud oluliselt suurem ja varasem suremus, sellest tuleneva vähese hapniku tõttu.
5. detsember 2021, 19:55
Milleks vaja kommenteerida,kui ei tule midagi asjalikku. Parem jäta oma totrused endale.
Tõde&Õigus5. detsember 2021, 19:51
Hea Margus! Sul on rohkem mõttekaaslasi kui Sa arvata oskad...tänavatel kõnnib kahjuks tuhandeid ära murtud kodanikke, kellele türannid on maski vastumeelselt pähe surunud ja süstla käsivarde, elus püsimiseks ohverdasid nad küll oma keha aga oma hinge mitte, see aeg pole kaugel kui türannid ja nende tallalakkujad oma palga saavad...pea vastu sõber! https://www.telegram.ee/maailm/saksamaa-tippadvokaat-dr-reiner-fuellmich-see-voib-olla-ajaloo-suurim-inimkonnavastane-kuritegu?fbclid=IwAR2urSbF1JnrtBxaD5sxFl2XhYVBWVlFLPUSwnOYz4CCk75RhuQMzi3N2o8
We the people5. detsember 2021, 22:54
Füllmich räägib ka sellest, et tuleb luua süsteemivälised kohtud, sest kogu praegune kohtusüsteem on sedavõrd korrumperunud. Ausa kohtupidamise puhul on globalistide hale peksasaamine vältimatu. Ainuüksi Drosdeni PCR on ilmselge pettus.
Paluks seletust5. detsember 2021, 19:40
Isegi kui teeksite ühe vaktsiini sekundis, kuluks umbes 2060. aastani 1 miljardi doosi tegemiseks. Kus on kõik uued tehased ja laborid, mis on nende annuste tegemiseks vajalikud? Kuidas saite nii palju nii lühikese ajaga? Kas katkestasite ja lõpetasite teiste ravimite tootmise?
Kuusik Kaasik5. detsember 2021, 19:25
Kaja Kallas on tühi koht!
Kallase idiootia5. detsember 2021, 19:08
Oma näo näitamine on praegu kõige raskem kuritegu.
Kalamaja hipster5. detsember 2021, 20:15
Saiakeste müümine on sama raske kuritegu.
lp,Martin5. detsember 2021, 19:05
on aeg õhtulehe kommentaarium sulgeda-liiga palju on ähvardusi,valet,rumalust,viha õhutamist,selline kommenteerimine,kus ähvardatakse mentidega arveid õiendada,peaminister üles puua,jne.ületab kõik,palun reageerige!
nipsik5. detsember 2021, 21:31
Aga see hirmuvalitsus ongi seda väärt ju!Kui kisub kodusõjaks siis relvad suunataksegi rahva rõhujate vastu.Vanasõnagi ütleb,mida külvad,seda lõikad.
nipsik5. detsember 2021, 22:31
Aga kui valitsus ongi oma rahvale vaenlane ,siis on ootuspärane et inimestel tekib tahtmine samaga vastata.Kodusõda pole kahjuks kaugel...
We the people5. detsember 2021, 23:06
Te võite ju kõik augud kinni toppida, kuid tõel on omadus ikkagi läbi imbuda. Ka nõuka ajal ei elanud inimesed kotis ja lõpuks kärises ka see Kurjuse Impeerium. Me ei ole veel päris seal, kuid see saab olema hullem kui Austraalia, sest normaalsel inimesel pole enam kuhugi põgeneda. Misa rohkem on nimesi, kes tõotavad iseendale, et mina totalitarismi ülesehitamises ei osale, seda kiiremini saabub võit türannia kehtestamise katse üle. Lootke Füllmichile, kuid alustage iseendast!
Ren5. detsember 2021, 19:00
Ennem olin nii ja naa fänn, nüüd aga täiega fänn. Kõik õige tubli!
Kust küll tuleb see arusaamine. 5. detsember 2021, 18:32
Et kõiki jaburusi peab täitma, valitsus ei tule ju abistama kui ühe jalaga äärepeal oled, ikka endal üksi tuleb hakkama saada.
5. detsember 2021, 18:31
Mul on tunne, et Eesti politseist on miilits saanud.
Vaimselt miilitsad5. detsember 2021, 23:14
Su tunne ei peta Sind. Laanet, Klandorf, Anvelt, reetur Simm - kõik on miilitsad. Jaani ja Vaher vaimselt miilitsad. Oleksid nad veidi varem sündinud, oleksid samuti olnud Nõmme miilitsakooli kasvandikud.
Siis läks veel õnneks. 5. detsember 2021, 18:26
Et maha ei lastud, nüüd ju moes.
Omikron tüve artiklit ei lasta tasuta kommenteerida....5. detsember 2021, 18:22
No ja mis siis, las siis tuvastati....elu muutub sellest või? Vahet pole ju mis nimesid te nendele tüvedele annate...üks poliitika kõik.
Mis nüüd saab? 5. detsember 2021, 18:09
https://www.infowars.com/posts/german-doctor-murdered-hours-after-exposing-graphene-hydroxide-in-vaccines-see-video-here/
Hans 5. detsember 2021, 17:55
Noh6. detsember 2021, 15:03
See pole julgus, vaid sulaselge rumalus.
Peeter termomeeter5. detsember 2021, 17:54
Kõige kindlam on suhelda inimestega viipekeeles.Suu kogu aeg kinni et ei pritsi covidi ümbritsevasse keskkonda
hamburger5. detsember 2021, 17:51
Loen ja ei imesta üldse,et kalamaja kohviku näljased kliendid siin möllavad,edu teile!
5. detsember 2021, 17:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Miks sa siis kannatad5. detsember 2021, 18:50
Võta ka mask eest ja hinga. Igasuguse rumala kampaaniaga ei pea ju kaasa jooksma.
Ints5. detsember 2021, 19:11
Ja mida sa siis pead kannatama temasuguste pärast? Rohkem kannatad ikka oma tühja peakolu pärast. Juba enne 1. Sutsu räägiti, et jäätegi ennast süstima ning mingeid piiranguid ei leevendata. Siis leidsid sa, et see on uhuujutt. Nüüd aga mine ja võta vahelduseks oma järgmine doos õlga, et saaksid minna kohvikusse kohvi jooma ja pirukat sööma.
Vastuseks 17:505. detsember 2021, 20:36
Kutsu tegi auh,auh auh! Ja nüüd kohe kuuti!
5. detsember 2021, 17:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
KikiMiki5. detsember 2021, 17:40
Lambukestega tuleb rääkida lambukeste keeles. Sitsi, lama, rulli, rooma määää.
5. detsember 2021, 17:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
maski maaletooja oled või, palju sulle makstakse selle juraajamise eest?5. detsember 2021, 17:37
jaapanis kannavad maski need, kes kahtlustavad, et on haigeks jäämas. terved inimesed ei kanna kunagi maski niisama. see on totrus. võrdle jaapani ja singapuri ning eesti rahvastiku elutihedust ruutmeetri kohta ja jaura edasi oma lmabajama. võrdle siia sekks veel hiinat kah oma sudu ja õhusaastega, miks seal maske kantakse ja too aga see hea komme siia eestimaale..
Kolige mujale5. detsember 2021, 17:40
Ha ha, pole kuhugile võimalik kolida, sest teistes riikides on veel 3 korda rängemad koroonapiirangud kui meil Eestis
kui kolida 5. detsember 2021, 19:25
siis Rootsi, Floridasse või Texasesse, võibolla on veelgi normaalseid kohti
tõde on keelatud vili5. detsember 2021, 17:25
Mis modedel viga on? Toksisin,et Prangel kah ära pööranud aga läbi ei läinud minu arvamus. Kas minul on midagi viga? Lähen ja vaatan peeglisse "kallis" ÕL.
Kaja Kallase vastuseid kuulates arupärimistele tuleb väga masendav maik suhu5. detsember 2021, 17:24
.youtube.com/watch?v=4rYmG1uOqE4
5. detsember 2021, 17:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
olen kindel5. detsember 2021, 17:24
et etendus ilma sinuta ei kaota midagi
väga hea5. detsember 2021, 17:27
siis ma kraban sinu pileti endale. Nii raske on pileteid saada.
piletikrabajale5. detsember 2021, 17:46
oled ju vaktsiinivastane ka, ilma selleta teatrisse ei saa ja maskid ka seal kohustuslikud :).
to piletikrabajale5. detsember 2021, 18:56
Kõik vaktsineeritud ei ole siiski peast segi läinud ja ei hinda inimesi vaktsineerituse või maskikandmise järgi.
Liitper5. detsember 2021, 17:03
Eemaldan vaktsiiniga saadud 5G kiipe! Protseduur maksab ainult 75€. Vajadusel ka üle interneti, näiteks Facebookis, siis maksab 100€. Protseduur on valutu, kiibi võib endale jätta.
Mart5. detsember 2021, 17:34
Ei maksa mingeid 5G nalju teha. Võta parem suurepärase IT-riigi kuvandi roosadprillid eest ja siis saad teada, et isegi 4G ei toimi meil.
Martin5. detsember 2021, 18:03
Aga kiipe ju panevad 5G võrgu abil inimestele! Miks sa varjad kiirgus on ju näha pimedas.
Erki5. detsember 2021, 16:43
Paistab,et need moderaatorid on kaa kõik suukorvistatud lambad.Nii arad,et kõiki kommentaare ei julge avalikustadagi!
nad alles öpivad demokraatia ilminguid5. detsember 2021, 17:04
mis parata, ju ei jagu sellisele tööle soovijaid ja uued on alles üliõpilased
viisakas seltskonnas5. detsember 2021, 17:12
Ekrenautide komme ei avaldatagi. Uhhuu uudistes, Pravda`s, Tlgrammis ja Kakanaljade Almanahh`s saavad eesrindlikud ja tragid egred ennast välja elada.
Laulupidu5. detsember 2021, 20:16
Need , kes ei ole vaksitud , neil palun koguneda laululava taha, teistel vaxitutel ja maskikandjatel palun hakata laulma laululaval. Dirigent teeneline kunstnik kiik. ja laulame vabast eestist.
Järjekordne näidishukkamine5. detsember 2021, 16:38
Aga politsei nüüd tehku meedia fotode järgi kindlaks kõik need ilma maskita kinokülastajad ja väänaku neile ka trahvid kaela pluss meedia tähelepanu. Muidu on kogu see terror lihtsalt silmakirjalikkuse tipp. Ei mingit lugupidamist enam politsei vastu.
Mart5. detsember 2021, 17:35
Ma ka ei saa aru, miks ei ole veel neid transpordifirmasid kinni pandud, kus sõidavad pidevalt maskideta inimesed. Kus te mure vaktsineerimata inimeste pärast siis on?
Mõelge natukenegi vaksitud5. detsember 2021, 16:36
Te peate hakkama end iga aasta süstida laskma ja veel mitu korda kunisurnani nagunarkomaanid Ja meie mitte vaktsitud elame nagu muistse tava elu edasi ei mingeid süste 😁😁😊
edaspidi5. detsember 2021, 17:13
hakkad tablette neelama. Kirjutati et leiti rohi
Vanem inimene5. detsember 2021, 17:26
Vanasti saime koolilapsena ja ka tööealisena pea igal aastal mingi süsti. Veider lugeda, et sellise tühja asja pärast lamenti lüüakse.
Ikka5. detsember 2021, 17:37
Elage rahulikult,aga raske koroonaga hoidke 112 abivajajatele avatuna. Minu perest hoia eemale,et oma tantsuga mu vanu vanemaid ei nakata.
keedame konna...5. detsember 2021, 16:32
kanadas ei taheta enam lubada vaximata inimesi toidupoodi. ainult kaks nädalat ju, ainult kaks maski ju, ainult kaks aastat ju, ainult kaks õlga alla ju - kas teil ikka veel pole mõistus pähe tulnud?
Jaan5. detsember 2021, 16:29
Huvitav on nüüd vaadata, kas valitsuse liikmed otsustavad seekord proovida mingeid muid strateegiaid või sobivad ikka need vanad sama reha otsa astumised, et jummala eest psühhopaatia ei lõppeks. Tegelikult toovad ju uusi tüvesid sisse just täisvaktsineeritud, sest " need teised" ju kuskile niikuinii ei pääse.
no5. detsember 2021, 17:02
reisile saab vabalt testiga, pole vaja vaktsineerida.
no-le5. detsember 2021, 17:09
no see ongi imelik, et reisile saab testiga, aga Eestis ei saa testiga, mis on just ainuke nakkusohutuse tõend. Ja egas need vaktsineeritud ju ei testi.
vaktsiinivastastele5. detsember 2021, 18:05
kui teile koroona külge ei hakka, miks siis haiglas raskes seisus on teiesuguseid praegu 76% ???
to vaktsiinivastastele5. detsember 2021, 19:02
Kust sa võtad, et vaktsiinivastased, seda arvu ju ei avaldata. "Vaktsineeritute hulka arvatakse ka pooleli kuuriga vaktsineeritud, ilmselt need ongi haiglas enamuses, muidu ei peaks ju varjama.
Tark hoidub ka 5. detsember 2021, 19:07
TESTIMISEST. Mõelge Piiblilikult - miks on mõlemad pahad? - Lühend: MOTB.
5. detsember 2021, 16:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Nii on5. detsember 2021, 16:30
õigust räägid Päikest sulle
Olen mõelnud5. detsember 2021, 16:18
et kus on meie kultuuritegelased, et kehtiva režiimi vastu astuda või sõna võtta, aga mõned julged siiski on. Toetan neid.
Viimastele5. detsember 2021, 19:19
No kui hakata siin reformi kurjategijaid üles loetlema, siis läheb issanda päike enne looja.
mina5. detsember 2021, 16:14
Minu siiras lugupidamine härra Pranglile.
saarlane5. detsember 2021, 16:02
millest me räägime kui prügikollid võtavad selveri prügikastist maski ja sisenevad poodi
Nii on6. detsember 2021, 22:18
Just täpselt. Aga juhtub mõni viisakas, puhas ja täiesti terve kodanik ilma sinise lapikeseta poodi astuma, hüppab turvas kohe selga ja varsti on miilitsaauto ka õue peal.
Toetaja5. detsember 2021, 15:54
Ma olen u kuu aega püüdnud leida sketši, kus Prangel isarollis ütleb lapsele päkapikkudest vms rääkides “kas ma sulle siis valetaksin, pojakene”. Seda saaks praegusel ajal väga hästi üle kanda valitsuse ja rahva suhtesse. Ole tugev, Margus!
puhtavereline5. detsember 2021, 15:51
täiesti terve, suvalisi tablasid ja süste mittetarbiv inimene on ohtlik biojääde praegusel ajal. vaja jah panna kõik sellised käeraudadesse ja kuhugi gulagi saata. masendav tsirkus...
to ärplejad5. detsember 2021, 20:07
Asi ongi selles, et inimene on kas terve või haige. Terve inimene ei ohusta kedagi. Piirata tuleb haigeid inimesi, vahet pole kas vaktsineeritud või mitte.
Mamm5. detsember 2021, 15:48
Kas naba kaudu võib pahalane siseneda.kui ja kleebin plaastriga kinni
tegelikult5. detsember 2021, 16:47
kõigile aukudele plaaster peale, ei seda pahalast saa usaldada.
KAS eestlased nüüd tühistavad?5. detsember 2021, 15:36
5. detsember 2021, 20:30
Varsti oleme poole rahvast ära tühistanud.
5. detsember 2021, 15:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n5. detsember 2021, 17:52
tal see eneseotsingu aeg, see muudab...
5. detsember 2021, 15:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Krisha5. detsember 2021, 15:36
Jah, neid on nüüd mitmeid. Eks samasugused jumaldavad, aga ülejäänud ühiskond mitte.
nini5. detsember 2021, 15:22
Julgete päralt on maailm5. detsember 2021, 15:17
Respect, Margus Prangel!
to to naine15. detsember 2021, 18:02
A mis vahet, mis soost ekreolgino trollid on. Mis põhiõigusesse puutub, siis kaaskodanike ohtu seadmine kohe kindlasti pole põhiõigus.
Maailm7. detsember 2021, 18:09
Pigem vohab lollus...see ei tähenda julgust.
5. detsember 2021, 15:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tore5. detsember 2021, 15:13
Alles jäävad tõelised jumalamehed ja antivakserid.
Laika5. detsember 2021, 15:14
Milleks muretsed surmast, kui pole ühte päeva julgenud elada
Joppenpuhh5. detsember 2021, 15:17
Esmalt vaata kes surevad. Need on 60 ja vanemad vaktsineerimata vanurid. Kui nad ei taha vaktsineerida, pole see teiste probleem. Tänased surnud, enamus vaktsineerimata: 67-aastane mees, 75-aastane mees, 77-aastane naine, 78-aastane naine, 81-aastane naine, 81-aastane mees, 82-aastane naine ja 95-aastane naine
to Lahe5. detsember 2021, 15:25
Ega me ilmasambaks jää keegi, oma aeg on kõikidele antud.
Lahedale5. detsember 2021, 15:32
Haigust ja surma levitavad need vaktsineeritud, kellel on vaktsineerimistõendid ja nemad on ka peamised süüdlased, kellel on riigi poolt see lubatud. Kelle huvides riik seda soosib? Vist sellepärast, et koroona ei kaoks ja saab rahulikult oma imelikke ambitsioone realiseerida.
mina5. detsember 2021, 16:24
to Laika , super kommentaar sul
5. detsember 2021, 15:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tegelikult5. detsember 2021, 15:34
Teistele tasub soovida ikka seda, mida endalegi. - Siis ennekõike mõistmist, tervist, õnne, armastust!
🤡5. detsember 2021, 15:03
Ainuke vabadus on. Olla ori!
max5. detsember 2021, 15:05
SEB, SWED,COOP kas ikka oled vaba mees????
Smv5. detsember 2021, 16:08
Ida Euroopa juba on lääne Euroopa ori ja seda nim. EL.
Edu Pranglile! 5. detsember 2021, 14:57
Fakt on see, et meil ohtlikult palju mõtlemisvõimetuid, keda annab liiga lihtsalt manipuleerida.
Mõisnik käseb!5. detsember 2021, 15:14
teame5. detsember 2021, 16:03
kaabud annavad mõtetele teatud suuna.
Neid mõtlemisvõimetuid 5. detsember 2021, 16:44
lastakse väärtusetu tõendiga sadade kaupa kinnistesse ruumidesse, teadmata, kas nad on haiged või koroona levitajad. MittevaktsineeritutegA OLI KINDEL VÄRK, NEGATIIVNE TEST JA 100 PROTSENTI KINDEL VÄRK. Valitsus lubab vaktsineerituid vist teadlikult vabalt käia, siis saab nakatumist kõrgel hoida. Paljude maade kogemus ütleb ka, et haiglasse sattuvad eelkõige vaktsineeritud, sest nende immuunsust on vaktsiinid põhjalikult kahjustanud. Kurb on see asi. Läbi põdenud, kellel on väga kõrge immuunsus, neid ei lubata kuhugi, isegi lähedaste matusele mitte. Valitsusele on vaja loogikat õpetada. Teeme
5. detsember 2021, 14:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jeahhh5. detsember 2021, 15:03
Täiesti uskumatu mis toimub. Sõda on vist sama hästi kui alanud. Huvitav millal kaane täitsa pealt ära lööb?
Pole mingit5. detsember 2021, 14:43
Maailm vaevleb süstlaorjuses5. detsember 2021, 14:40
Inimesed on oma saatusega juba vabatahtlikult leppinud.
Poetagune5. detsember 2021, 15:01
Elementaarne, kuidas muidu ravimifirmad oma miljardid kätte saaksid.
to poetagune5. detsember 2021, 15:37
Ravimifirmade ori oled ka ilma selle vaktsiinita. Kõik rohud on samaväärsed, kui vaktsiinid. Rohtude tarvitamine on ok, aga vaktsiinid äkki ei sobi? Samasugused mürgid kõik. Need vaktsiinisõltlased ei saa ka ise hästi aru, mis jama nad ajavad, mida tegemikult tahavad.
Joppenpuhh5. detsember 2021, 14:37
See talv jääb sellele valitsusele viimaseks. Vaadake homseid elektri hindasid. ULME https://www.nordpoolgroup.com/Market-data1/Dayahead/Area-Prices/EE/Hourly/?view=table
Puhh5. detsember 2021, 14:46
Ajakirjanikel on vaja ainult totakatest kirjutada. Tõsiseid teemasid, mis meie rahakotile mõjuvad, neil justkui poleks.
Häbi kollane õhtuleht.5. detsember 2021, 15:02
Mida kuradit te seal modereerite. ilmselt ei tohi reormivaraste kohta midagi kriitilist öelda.
absurditeater5. detsember 2021, 14:30
Käisin kl 8 hommiku Annelinna Prismas, olin seal esimene ja ainuke (!)ostja, tegin kähku, kuna koer ootas väljas. Mask muidugi ees. Miks? Olin ses hektarisuuruses poes ainuke, pluss kassiir ja letitöötaja. Ikkagi, miks? sest uksel oli kuri silt, et maskita ei teenindata. Seega allusin võimule ega tahtnud repressioone. Mõistliku vajadusega polnud miskit pistmist. Just see teeb tuska. Et mõistuse hääl enam ei loe. Olen ka 3x vaktsitud. Kord sõitsin üksi hilisõhtul lõõtsbussis, vot siis küll julgesin maski ninalt ära lükata, Ellu jäin!!!
To absurditeater5. detsember 2021, 14:37
3x vaktsineeritu tavaliselt nii mõttetut kommentaari ei kirjuta. Kas siis mask ees ainult kurja sildi pärast? See silt on sesl ju kogu aeg ja keegi ei eemalda silti, kui hommikul on poes ainus ja esimene inimene.
Ott5. detsember 2021, 15:05
Ei hakka Sind kiitma, on üks ütlemine: kiida lolli…
Lahe5. detsember 2021, 15:14
Lõõtsbussiga Tartus, edu sulle? Päeva vale.
To kommi objektiivis!5. detsember 2021, 15:41
Sa oled üks tüüpiline räuskaja ja valetaja. Laimad Objektiivi, aga millegipärast üldse ei tea, et seal ei saagi kommenteerida. Nii et kes valetab?
viimasele to-le5. detsember 2021, 18:30
ja miks ei saa, sest kardavad oma laimu ümberlükkajaid :). Aga saab FB-s, kus teevad samade artiklitega propagandat.
tartlane6. detsember 2021, 14:34
Buss nr 1 on vähemasti tööpäevadel lõõtsabuss, ka sageli buss nr 2 . Mingit valet ei kirjutanud.
küsimus6. detsember 2021, 14:35
Kas kolm korda vaktsineeritu muutub kuidagi teistest intelligentsemaks?
Tigedik5. detsember 2021, 14:26
Poleks elus uskunud et meil nii palju i.i.aid on kes vaid uhuu uudiste järgi elavad
see muide5. detsember 2021, 14:29
ongi 1 väheseid asju. mis selle pandeemia puhul pluss-poole peale panna. et saad lõpuks aru, et KUI rumalate inimeste riik on eesti .
TERE PÄEVAST kõigile , 5. detsember 2021, 14:25
leidsime ühiselt uue tasuta loo , sestap oleme Jolleri juurest Prangeli juurde suundunud , isegi talve fotod Eestimaast on tasulised . Soovin jõudu endale , teile , meile kõigile UUE ja ainukese vaba artikli kommenteerimisel . Milline õnn !
Objektiiv on tasuta!5. detsember 2021, 15:19
Mine kirjuta seal mida tahad!
To Objektiiv on tasuta!5. detsember 2021, 15:42
xxxx5. detsember 2021, 14:25
Sada protsenti Prangeli poolt
Irw5. detsember 2021, 14:29
Trahvi asemel oleks pidanud platele viima
Lil5. detsember 2021, 15:30
no ei ole ju5. detsember 2021, 18:15
Libameedia kardab rahva arvamust5. detsember 2021, 14:21
ja kustutab plusse-miinuseid regulaarselt.
kardavad5. detsember 2021, 17:00
Objektiiv ja muud uhuu-uudised ei lase üldse kommenteerida...
vana5. detsember 2021, 18:16
väääga kahtlen,et siin rahvas oma arvamust avaldab.
Tundmatu5. detsember 2021, 14:21
No ja mis ta nüüd siis saavutas!Üks ummamuudu jälle juures.Ära ka ei väsi.Vaat kui enam näidelda ei saa siis .....
Retro5. detsember 2021, 15:52
Saavutus seisneb selles, et aina enam tuleb tuntud inimesi välja, kes näitavad et maskikandmine pole teema...ei teaduslikult, ega yhiskondlikult. Kui inimestel on eeskujusid, siis julgevad ka teised maskikandmisest loobuda. A’la tantsuplatsi näide: kui kedagi pole platsil ei julge ka keskmine eestlane sinna astuda, kui juba paar julgemat paari on kohal, siis tulevad teisedki. Saavutuseks valitsuse keeles võib pidada - yhiskonnale anti signaal.
Tallinlane5. detsember 2021, 14:17
Kus politsei tugevus siis oli, kui purjus venelased Eesti lipu maharebisid, selle peal trampisid ning põlema süütasid ja hiljem prügikasti toppisid.
Carnen5. detsember 2021, 14:21
Politseil on tegemist. Ta peab mitmekümnekesi seisma hea selle eest, et kellelegi saiakesi ei müüdaks ja vaatama, et Prangel ilma maskita piima ei ostaks. Muide minul KÄSTI notari juures mask eest ära võtta
Apuhh5. detsember 2021, 14:11
Valmimas on Donald Trumpi sotsiaalmeediaplatvorm "TRUTH Social". Varsti pole enam võimalik vaigistada tõde. JEEEEEEEE https://majandus.postimees.ee/7401341/donald-trumpi-uus-sotsiaalmeediaettevote-kaasas-miljard-dollarit#_ga=2.119565967.628437718.1628852558-576162414.1628852558
5. detsember 2021, 13:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Muidugi,5. detsember 2021, 14:52
viirus tuleb igast maskist läbi, mask on bakterite vastu, teadsin seda juba 4.klassis. Kilest ei tule läbi. Kas mask aitab? Lutsifer: Ei aita, aga kandke ikkagi.
ega...5. detsember 2021, 13:48
....keegi ei lähe poodi elama et mask peab liiga pikalt ees olema. Tolmuses keskkonnas olen terve päeva maski ees hoidnud ja seda oma tervise huvides. Kas maskivastane tahaks et kirurg teda ilma maskita opereerib? Toetan EKRE-t ja ma ei ole maskivastane ega ka pooldaja.
Mask5. detsember 2021, 14:54
on BAKTERITE vastu, kui sa viirusel ja bakteril bahet ei tee, siis kao tagasi kooli. Uskumatult rumal pölvkond.
Ega5. detsember 2021, 14:55
siis kirurgid viiruste pärast maski kanna. Ohjah...
C6. detsember 2021, 01:31
Medmask on BAKTERite vastu,et patsiendi haava miskit ei satuks,med maski juures kirjas,et pole viiruste vastu. Õige,kes ütles et kao kooli tagasi ja õpi lugema ka. Lisaks võta maskide info lahti,saad kove selgeks,et mitte ükski neist pole mõeldud viiruste vastu mida rahvas ja arstid kannavad.
5. detsember 2021, 13:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ära peale võta5. detsember 2021, 14:14
Kogu see covid on puhas äri kui sa veel aru pole saanud. Tänapäeva meditsiin suudaks kõik terveks ravida sellest covidist. Nii kaua kui on veel võimalik selle pealt teenida ei kao see mitte kuhugi.
ära peale võta5. detsember 2021, 14:15
Kogu see covid on puhas äri kui sa veel aru pole saanud. Tänapäeva meditsiin suudaks kõik terveks ravida sellest covidist. Nii kaua kui on veel võimalik selle pealt teenida ei kao see mitte kuhugi.
Mart5. detsember 2021, 14:18
Kas neil kuulsatel piltidel kinos olid siis EKRELASED?
Tarmo5. detsember 2021, 15:10
Küüniline ja võiks öelda ka hullumeelne arvamus ära hirmutatud ja meditsiini terrori ohvriks langenud, samas hõlpelu ihaldava, rahvamassi poolt. Praegu tundubki, et EKRELASED on ainukesed, kes näilise pandeemia vastu võitlemise eesmärgil kõiki mingi vaktsiini turule laskmise kohustusliku uurimuse eesmärgil süsti otsa sunnituse tegeliku põhjuse läbi närivad.
5. detsember 2021, 13:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Rudi5. detsember 2021, 13:49
PÖFF, "Jahihooaeg", Eesti Laul, Eesti-Iisraeli võrkpall..... SEAL, erilubadega, koroona ei levi..... Ainult väikesed perekohvikud, spordisaalid ja Margus Prangel levitavad koroonat.... Eesti politsei on muutunud miilitsaks!
v5. detsember 2021, 13:42
Iga inimene otsustab ise kas kannab maski,samuti kes vaktsineerib kes mitte.Keegi ei saa öelda,et tee seda või teist.Pole mingitel asutustel õigus öelda,et mingid asutused kuidas peab.Enne tehku põhiseadus ümber aga pole vaja otsida ja leiutada ridade vahelt mingit võimalust,et kuidas saaks ikka oma arvamust peale suruda.Vaadaku iseennast seestpoolt kõik nad on eksinud ning kes ütleb,et seegi õige mis praegu teevad.Ja kuidas inimesed peaks nüüd nende käske täitama.Mina isiklikult pole maskivastane kuid seejuures vaktsiine ei poolda kuna pole mingeid vaktsiine kasutanud v.a. mis lapsena tehti.
Eva5. detsember 2021, 14:29
Muidugi võid ise otsustada, aga siis istu kodus ja ära käi kuskil, ei tööl, poes, mitte kuskil. Ainult et enamus inimesi siiski peab tööl käima, kus puutub kokku teiste inimestega. On küll kodustöötamise võimalused, saab kaupa koju tellida. kui saad nii elada, siis ole edasi maski ja vaktsiinivastane. Aga ära suru oma arvamust ja vaateid teistele peale.
Lugege Piiblit ja palvetage ning muutke meelt.5. detsember 2021, 15:14
nii tehes saadab JUMAL teile abimehe - PÜHA VAIMU - kes teid juhendab kitsal teele käies, mis viib ellu.
TO EVA5. detsember 2021, 15:18
keegi ei ole kohustatud tööl käima - see on üks vale paljutest, mis hoiavad matrixi aka valede reaalsust koos. Meie (täiskasvanute 20+ aastat) kohus on enda elus hoidmine läbi eri viiside: 1.) Kokkamine + toidu kasvatus, 2.) tule tegemine , et mitte ära külmuda, 3.) Ehitamine + parandamine , et oleks katusealust kus elada. edasi oskate ise liikuda.
5. detsember 2021, 13:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tvoi5. detsember 2021, 18:42
Ühega nõus. Maski võiks ikka ette panna.5. detsember 2021, 13:35
Usun et mask hoiab ära nakkuse leviku. Aga inimestel ongi raske orienteeruda kuna on nii palju erinevat info. Saan aru kui rahvas suhtub skeptiliselt. Kuid kahjuks koroona on meil olemas ja inimesed surevad. Vaktsiinist võib loobuda kuid mask ikka ette Samas kinos istusid kõik kuulsused ilma maskideta ja neil ei vääna keegi käsi. Sellest ei saa ma aru.
Mask 5. detsember 2021, 14:59
ei peata viirust, viirus tuleb sealt puhtalt läbi. Sa ju kalavörku akna ette suvel ei pane sääskede vastu..Päeval viirus magab, öhtul ärkab yles. Uskumatult rumal pölvkond, mida te seal koolis öppisite?
Kallis HING - ava silmad5. detsember 2021, 15:21
miks võtad endalt elu - püüdes ennast surnuks lämbuda?
Kasu võib siis olla5. detsember 2021, 17:55
sellest maskist,kui igakord saab poodi minnes uue ette panna...mitte taskust kordi ja kordi kasutatud nutsaku...sellep.see viirus ei kaogi ilmaski!
Maskile5. detsember 2021, 18:45
kuidas meeldiks, kui oled maskita ja keegi aevastab sulle näkku? Kas mask ei kaitseks?
X6. detsember 2021, 01:35
Sa oled lihtsalt rumal.Usu,kui tahad,aga me vaatame teadust ja teadus ütleb,ka maski tooteinfo,et ei kaitse viiruste eest,uuringud samuti.Aga eks maskipooldajad ja vaksijad ongi USKlikud,teadusega pole neil uskumistel midagi pistmist.
Kuhu jääb mõistlik tasakaalukus. 5. detsember 2021, 13:32
Corona tase on langenud, piirangud peaks üldse olema vastavalt tasakaalus aga ei ole, see viirus on veel pikaajaline, sund ja hirmuall hoidmine ei ole aktsepteeritav, kui valitsus ei saa reguleerimisega hakkama siis tuleb ka avalikult rääkida ja pakuda välja lahendusi, ei ole ainult ühte lahendus nagu praegu ebamõistliku sunniga peale surutakse aga see pole õige.
5. detsember 2021, 13:46
Õige, piirangud peaks olema võrdsed! Mitte nii, et superstaari finaali on 3000 inimest lubatud, aga mina lapse jõulupeole lasteada, kus on paarkümmend inimest ei tohi monna, kuigi oman koroona passi. Mis valitsus see selline on? Sülitan selle valitsuse peale!
Miks te ültse vamitsuste jaburustega kaasa lähete???5. detsember 2021, 15:22
Kurb värk5. detsember 2021, 13:32
Hea näitleja on, kahju, et sellist jama korraldab. Pool Jaapanit ja Singapuri käis varem maskiga oma algatuslikult - nüüd on raske teiste tervise hoidmiseks 15 minutit maski kanda. Kui see kasvõi 10% aitab on see lihtne ja kerge teha. Oma rahva heaks ei taha isegi väikest asja teha, miks? Kolige siis mujale, kui ei taha Eestis olla ja maski ei kõlba korraks ette panna.
üks5. detsember 2021, 13:26
Vahet tuleks teha, kas jutt maskikandmisest või vaktsineerimisest. Maski võiks poeskäigu ajaks ikka ette panna. Teiste poodlejate ja teenindajate pärast. Töötan ise teenindajana ja tähelepanek on, et kui klient hakkab vestlema, võtab enne maski eest ära!!! Süljega küll pihta saanud.
Kloun5. detsember 2021, 13:24
Nüüd saab öelda, et inimene on oma koomilistes rollides mänginud eelkõige ise ennast, kus ta on näidanud ilmekalt iseenda tegelikku vaimset taset
kuki5. detsember 2021, 13:24
Praeguse olukorra ajal peaks ikka igal inimesel niipalju mõistust olema, et mõningate ebameeldivustega leppida ja kui seda arukest napib, siis vähemalt pole vaja seda kõigile näidata.
Ajupestule5. detsember 2021, 13:28
Ära siis näita, et sul see puudub.
Est5. detsember 2021, 13:22
Tundub igati ok mees olevat pealtnäha aga ega me inimese sisse näe ... minu silmis muutus ta tühiseks.
Kuule Est!6. detsember 2021, 16:52
Pole hullu.Võib olla tunded vastastikused!
doh5. detsember 2021, 13:16
ma saaks aru, kui maski on raske ette panna. oo mu kaunist nägu rikub? mis põhjus see on, et te teistele meelega halba tahate?
To ikka halba5. detsember 2021, 13:51
Tüüpiline hale kommentaar. Kindlasti madala IQ-ga!
öö5. detsember 2021, 17:06
panid tähele siin eespool toodud väikest sissevaadet tuleviku maailma: https://twitter.com/Frances40996115/status/1466817743987093510
D5. detsember 2021, 13:08
Miks on vaja bravuuritseda? Poes kehtivad reeglid ja punkt. Kui sulle ei sobi, siis ära mine poodi või telli asjad netist koju omale. Aga minna vehkima poodi ja viia asi nii kaugele, et politsei peab sekkuma näitab nõrka mõistust. Paralleel 3a vabakasvatusega lapsega, tahan ja pean saama- no ei pea!
kuid mina ei tahaks 5. detsember 2021, 13:22
kuskil maksta nii ülbeid hindu - kas ka hakkan möllama? EI, ma lihtsalt ei lähe poodi. Poleks vaja märatseda kui saab ka lihtsamalt hakkama - ega see teater ole et omale nii tobedalt reklaami teha.
Kummaline5. detsember 2021, 13:31
Ei saa aru neist inimestest, kes protesteerivad kehtivate seaduste üle. Ja veel nii avalikult, see näitab ikka täiega millegi puudumist. kui oled nii kõva maskivastane, istu kodus, kaupa saab edukalt koju tellida, milleks poodi üldse minna??? Tähelepanuvajadus nii suur.
To njah5. detsember 2021, 14:09
Kui mingeid muid aegumente pole, siis tuuakse millegipärast mängu lame maa. See ei näita küll muud, kui mõtlemisvõime puudumist.
To njah5. detsember 2021, 14:10
Kui mingeid muid aegumente pole, siis tuuakse millegipärast mängu lame maa. See ei näita küll muud, kui mõtlemisvõime puudumist.
To njah5. detsember 2021, 14:10
Kui mingeid muid aegumente pole, siis tuuakse millegipärast mängu lame maa. See ei näita küll muud, kui mõtlemisvõime puudumist.
Lahe5. detsember 2021, 15:04
Kui lugeda oskad ,aga aru ei saa, peaks külastama teatud doktorit. Mõnede puhul loomaarsti. Saaks hanerasva ja ussirohtu ja elu nagu lill. Jämejala arstid ootavad kannatamattult selliseid patsiente.
Terve elu on teater. Proovitükk/lava inimhingedele5. detsember 2021, 15:28
Türannide vastu peab kära tegema.
Liisu5. detsember 2021, 13:04
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
meil5. detsember 2021, 13:33
on politei,seda esiteks,mis mõttes koht ette näidata-näitaski ja sai trahvi,oli seda nüüd vaja,eriti prangli taolise pärast!
Sass5. detsember 2021, 13:04
Issand kui väike inimene, lasteaed.
aime5. detsember 2021, 13:03
Oled nüüd tore mees, kangelane. Vaadake kõik, mida ma teha suudan.
5. detsember 2021, 12:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mart5. detsember 2021, 14:23
Ehk siis kui ei ole pandeemia, siis on sahkerdamine OK!
to doh5. detsember 2021, 14:30
Oled sa haiglas käinud ja näinud? Statistikat kusagilt internetist ei tasu alati uskuda. Kogu aeg on rahvale valetatud ning sina usud et pandeemia ajal hakatakse lõpuks tõtt rääkima?
TO doh5. detsember 2021, 15:31
Tee factid selgeks : MEIL ON ÜLEMAAILMNE PLANDEEMIA EHK PLANEERITUD INIMELUDE HÄVITUS. Veel lühemalt: MEID KÕIKI TAPETAKSE "COVIDI" SILDI ALL.
dohile5. detsember 2021, 19:42
Doh, kas pole ikka veel aru saanud, et pandeemiaga pole siin mingit pistmist ja mingit olukorda ei ole, vaid inimeste allutamine toimub kõige räigemal moel.
? 5. detsember 2021, 12:59
https://www.infowars.com/posts/fully-vaccinated-ufc-president-dana-white-recovers-from-covid-after-taking-dr-joe-rogan-treatment/
IQ5. detsember 2021, 13:34
Mine kooli või küsi targematelt, mis seda jama siia topid. Nõme oled.
5. detsember 2021, 12:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ott5. detsember 2021, 13:10
Teisi tühistades tühistad iseennast.
Sama5. detsember 2021, 13:22
Siin, ei huvita kogu tema teater enam
Küsin5. detsember 2021, 14:34
Väga õige, aga miks plusse, miinuseid ära võetakse?
Enesekeskne Eesti5. detsember 2021, 12:57
Raske on teise inimese jaoks nii palju teha, et endale mask korraks ette panna? See aeg ei ole määratud jääma ja varsti on koroona minevik, aga eestlaste enesekesksus ja teistega mittearvestamine näib olevat eestlaste geneetiline kood.
Ei mõista5. detsember 2021, 13:03
Ja väga imelik on vaielda seaduste üle ja oma viha välja valada teenindajate peale. Sellest ma ei saa aru. Kui sa ei taha põhimõtteliselt maski kanda , ära mine poodi või ühissõidukisse. Valik on sinu. See on arusaamatu kui justkui targad inimesed nii käituvad.
? 5. detsember 2021, 12:56
https://www.bitchute.com/video/ev4zATuAdDIO/
5. detsember 2021, 12:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kas oled segaseks läinud?5. detsember 2021, 12:54
Maski mittekandmsie eest, mis ei takista viiruse levikut käerauad panna?
iromant5. detsember 2021, 12:46
Kisub juba kodusõjaks...Öeldakse et parem õudne lõpp kui lõputa õudus,mis ongi igavene süstlaorjus doos doosi järel.
5. detsember 2021, 12:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Vastupidi. nn. "kultuuriinimesed" on 90 % Eesti 200, sotside,...5. detsember 2021, 13:02
... reformierakonnapeedikute valijad. See on ajupesumeedia lolljutt, et kõik maski- ja vaktsiinivastased on Ekrelased, maainimesed või nagu liberilollakad seda defineerivad- poetagused. Üks õige maainimene ei kardasüsti, ei hakka iga asja pealeulguma, ei poolda anarhiat- küll aga ei nõustu sellega, kui midagi vägisi läbi jõu ja propaganda hakatakse pealesuruma!!
toimus5. detsember 2021, 12:42
räige inimõiguste rikkumine politsei poolt
max5. detsember 2021, 12:58
https://www.postimees.ee/1510667/taud-vangistas-inimesed-lehmalauta
Just nii5. detsember 2021, 13:04
Politsei tegi oma tööd ja nii tulebki seaduserikkujatega käituda. Tubli politsei!
doh5. detsember 2021, 13:20
tõesta siis ära. sa ei võida.
to: toimus5. detsember 2021, 13:53
Kas nakkushaiguse levitamine on inimõigus.(see ei ole kindel ,et ta koroonaviiruse kandja ei olnud)
midagi on mäda,5. detsember 2021, 18:37
kustkohast on välja roninud igat masti IoIlakad.Ausõna,kust kohast...
5. detsember 2021, 21:06
Politseid hakatakse ju koondama. Eks siis nüüd püüavad hirmuga ülemusele meelejärgi olla.
ehh5. detsember 2021, 12:36
Kas näitleja millegi muuga ei suuda tähelepanu saada
To ehh5. detsember 2021, 12:55
Kas politseil TÖÖD pole, et nad kaubanduskeskustes oma emotsioone inimeste peal välja elavad?
ajukeenjused5. detsember 2021, 12:32
Margus, hanerasv pidi ka koroonat ennetama, arvamusliider Mart H. teadis rääkida.
Aitäh Margus Prangel ja Sandra Nurmsalu! Siin on Sandra Nurmsalu postituse teine pool.5. detsember 2021, 12:27
inimene harjub ja kohaneb üsna paljuga, mis ei tähenda kaugeltki nõusolekut või leppimist. Kuid jätke meelde ja SEE EI MUUTU: ma ei anna teile oma lapsi. Mitte mingil juhul ja mitte iialgi! Ka mitte üle minu laiba - tulen teile ka teisest ilmast järgi
Aitäh Margus Prangel ja Sandra Nurmsalu! Siin on Sandra Nurmsalu postituse esimene pool.5. detsember 2021, 12:26
Sandra Nurmsalu 1 h tagasi · Te võite võtta minult võimaluse laulda laval. Muusika loomine publikule, mille nimel olen pikki aastaid õppinud ja vaeva näinud, on olnud minu kutsumus siin elus. Arvasin, et armastan laulmist nii palju, et ei oskakski ilma selleta elada, kuni sündis meie esimene laps. Täna, 11 aastat ja neli last hiljem ütlen kindlalt, et kui te võtate minult mu ameti laval süstivabalt kontserte anda ja peaminister targutab - mine otsi omale siis uus töö, kus sa ei puutu teiste inimestega kokku ja ongi ju lahendus - siis see ei olegi nii kohutav.. inimene harjub ja kohaneb üsna
Lehelugeja5. detsember 2021, 13:09
Soovitan guugeldada nime Heiko von der Leyen. Ursula von der Leyeni abikaasa on suure usa biotehnoloogiafirma asedirektor. Just Ursula pressib peale üle euroliidu sundvaktsineerimist. Kahtlustatud on korruptsioonihõngu.
uhhjahh5. detsember 2021, 13:41
Kui su looming on jama ja ise oled andetu ning hoolimatu oma väidetava publliku suhtes, sul on nende tervisest pohh nii täna kui tulevikus. Ja sa oled selle rumaluse üle veel uhke? Tarkusetera sulle, ei lähe poolt aastatki kui varsti ise palud seda vaktsiinisüsti.
Valija5. detsember 2021, 15:13
See "peaminister" ise peaks endale uue töö otsima.
Muusik5. detsember 2021, 21:11
Te pole ilmselt terves elus ühelgi kontserdil käinudki. Muidu teaksite, kui haruldane laulja ja muusik on Sandra Nurmsalu. Iial ei unusta ma tema Rändajaid, mis saavutas Eurovisioonil kõrge koha. Kes olete teie? Tühisus.
5. detsember 2021, 12:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ei ole 5. detsember 2021, 12:40
Kuigi ma pole lausvaktsineerimise pooldaja, sest mõne inimese tervisele võib see olla väga halbade tagajärgedega, siis maskide kandmine ei ohusta küll kedagi. See näitab viisakust ja hoolimist kaaskodanike vastu.
mina5. detsember 2021, 13:02
ole hea ja hoia suu kinni - sellist jama ei ole mõtet välja ajada
kui arvad et sa pole ori ,siis mõtle hoolega. swedbank, seb, coop oled ori ja selleks ka jääd5. detsember 2021, 13:03
Huiax5. detsember 2021, 16:32
Minul on see nohu põetud ja pole ka panga ori nagu mõni arvas,aga kindel on see et enamus on.Hirm kaotada töö ja kodu ongi teist teinud orjad.
5. detsember 2021, 12:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Oh5. detsember 2021, 13:08
Küll on hea, et selliseid on õnneks vähemus. Kuhu me oleks jõudnud kui kõik oleksid sellised. Õudne mõeldagi.
vaata Pallesid!5. detsember 2021, 13:34
Tegelikult on asi lihtsam: kui tahad teiste keskel elada, tuleb ka olla valmis kehtestatud reegleid täitma, mitte mängima tola - sa pole maailma naba.
ärkasid5. detsember 2021, 13:41
mis edasi,kas hakkame kedagi metsa viima-räägi lähemalt?
to:nipsik5. detsember 2021, 14:07
Kui te tähele olete pannud ,siis kõikide riikide valitsused korraldavad piiranguid ühel või teisel moel. Kas te tahate kogu maailma vastu olla
Tarmo5. detsember 2021, 16:25
Kahjuks vastu saavad hakata vaid üksikud, kellel ei ole peret taga ja töökoha kaotuse pärast vaid ise kodutute ridadesse jäävad. Süvariigilastel on sellest aga suva. Selleks oligi end vaja uuesti võimule upitada, et eelmine valitsus ei oleks võib olla sellise ülemaailmse inimkatsega ühinenud. See on minu nägemus, harimatu ja silmaklappidega lamemaaline, nagu ma "tõe" vandujate arvates olen. Kõige hullem on see, et meiesugustel ei ole praegu kusagilt abi loota. Seda näitab ju ka äsjane otsus, et isoleeritusest ei aita ka see, kui rahalise prooviga lased tõestada, et organismis on juba imuunkeha
Tarmo jätk5. detsember 2021, 16:28
on juba immuunkehad olemas. Neid juriste on väheseid, kes saavad ja lastakse õigust jalule seada. Kes ongi, küll neile mingi seksuaalahistus või altkäe maksu võtmine kaela määritakse. Enamus, eesotsas ju peaministriga eesots on siiski süvariigi teenrid.
kasva suureks,nipsik5. detsember 2021, 18:46
Oled juba kooliuste kulutamise lõpetanud?
Arg politsei5. detsember 2021, 12:13
Kui sajad inimesed eirasid maskikandmist PÖFFil ja vasak-eliidile mõeldud filmi esilinastusel , siis polnud ei Terviseametit ega politseid kusagil!
maamiis5. detsember 2021, 12:39
täitsa segi? Mis eliidifilm? Tegu ju tavalise just jõmmidele toodetud teosega ! Samasugune jura kui Klassikokkutulek! pakun ,et suunatud just ekreiitidele
Pole nõus5. detsember 2021, 12:45
Politsei täidab vaid "ülevalt poolt" tulnud käsku, neid süüdistada pole just eriti mõtet kuigi palju meeldivamad olid uudiste videoklipid sellest, kuidas turvamehed käisid kaubanduskeskuses ringi ja kinkisid maskid neile, kes seda ei kandnud.
mina5. detsember 2021, 13:00
miks Te undate sama plaati?
TO Pole nõus5. detsember 2021, 14:56
A.dolfi-aegse Saksamaa kodanikud 80-90 aastat täitsid ka ainult käsku, aga miskipärast veel täna antakse ligi 100-aastaseid koonduslaagri kontori sekretäre inimsusevastaste kuritegude pärast kohtu alla.
To maamiis5. detsember 2021, 15:52
Millegipärast istusid saalis just liberid. Nemad armastatavad taolisi labaseid filme. Taavi Rõivas säras seal üle oma laia näo, maski polnud tal kuskil.
aga5. detsember 2021, 18:49
oravapunt oli kohal,selline on reaalsus.
Kas Margus Prangel võetakse nüüd Erri palgalt maha?5. detsember 2021, 12:09
Tutvustab ta ju ETVs koos pr. Üksküla-Uusbergiga eetrisse tulevad saateid, filme ja sarju.
jah5. detsember 2021, 12:15
Uued uudised palkavad ta ilmselt või mingi muu ekre agenda propagandakanal.
ära aja jama5. detsember 2021, 13:01
Sind tuleks töökohast lahti lasta!
Gouda juust5. detsember 2021, 12:04
Minu lugupidamine, Kira! Võtsid teema hiilgavalt kokku!
Isikuandmed5. detsember 2021, 12:04
Kas siin rikuti taas seadust ja küsiti isikuandmeid, et miks maski ei kanna? Selliste põhjustel ei peaks rääkima, need on terviseandmed ehk isikuandmed.
KAs politsei pole teadlik?5. detsember 2021, 12:01
Lutsar on öelnud, et ei ole sellist maski mis seda viirust kinni hoiaks: youtube.com/watch?v=GsqAVUS2z54
Miks siis meedikud5. detsember 2021, 12:41
haiglas, koroonaosakonnas maski kannavad, valetaja?
To Miks5. detsember 2021, 12:49
Nad kannavad FFP3 maski. Meditsiinimask ja kaltsulapp ei hoia aerosoole kinni.
to: KAs...5. detsember 2021, 14:14
Maskiga on samuti nagu vaktsiiniga - VÄHENDAB nakatumise ja nakatamise riski.
5. detsember 2021, 12:01
Neid julgeid pole palju, kes julgevad diktatuuri vastu seista. Suur hirm on, et pääse roosiaeda.
mia5. detsember 2021, 13:11
See ei ole julgus, vaid mõttetult arulage käitumine.
Markus5. detsember 2021, 11:56
Tüüp ihkab lihtsalt tähelepanu.
Pets ikka5. detsember 2021, 11:52
Õhtulehe modereerijad on imelikud. Kui kirjutatakse valitsuse seaduste allumatusest ja kutsutakse üles riiki pöörama, siis on kõik korras. Aga kui ütled midagi kaabude kamba kohta, siis lähed kohe modereeimise alla
ekre ju5. detsember 2021, 12:42
maksab ÕL-ile, nende trollid toovad raha sisse.
Hetkel rikutakse põhiseadust, isikuandmete kaitse seadust5. detsember 2021, 13:17
Millisest seadusest sina räägid? Paistad olema lihtlabane troll, need tulebki tühistada.
5. detsember 2021, 11:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Gren5. detsember 2021, 12:20
Rebase meestevahelise armastuse filmis Tulilind oli ta siiski päris hea minu meelest, aga jah, kohati osad kes endas mingit annet enam ei leia pööravad peast ära? M.Pärn, Kivisildnik jne.
Super tubli mees.5. detsember 2021, 11:50
Selliseid inimesi peaks rohkem olema.Austus sellisele inimesele kes pole arkpüks.
doh5. detsember 2021, 13:44
Mine nurka ja häbene!!!!! Täna 11.505. detsember 2021, 23:17
Sa ilmselt pole nii tubli mees, kui pole viitsinud nii palju koolis käia, et õigesti kirjutada! Sina kirjutasid arkpüks, aga õigesti on argpüks! Häbene nüüd oma valesti kirjutatud kommentaari!!! Ühes l a uses 2 viga---komaga seotud viga ja teine häälikutega seotud!!!!! Eriti rumal viga!!!!
realist5. detsember 2021, 11:49
Sellest maskist pole mittemingisugust kasu viiruse eest kaitsmisel. Seda on korduvalt tõestatud, info saadaval kõigile. Seda esiteks. Teiseks on meil mingil põhjusel topeltstandardid, nö eliidiga seotud üritused on stiilselt maskivabad. Mõttekoht!
max5. detsember 2021, 12:03
realist5. detsember 2021, 12:18
to max: Kui maskist tuleb läbi õhk, tuleb sealt läbi ka viirus. Jah, kui satud köhima, siis pritsmed hoiab küll kinni, aga ei enamat. Näe natuke vaeva ja googelda. Infot on küllaga.
tõestust palun ,pane siia artikkel mitte mingi googel ja artikke olgu EESTI keeles5. detsember 2021, 13:10
Bibi5. detsember 2021, 13:14
No kui kogu maailm kannab maske, siis kas nad on kõik rumalad? Mingisugune kasu on sellest igal juhul, kasvõi tavaliste piisknakkuste eest. Ja peamine on see, et kui riigis on seadused, siis kehtivad ńeed kõigile kodanikele. Ka maskivastastele. Mulle ka see eriti ei meeldi, aga ma kannan seal kus vaja .
tolmulapp5. detsember 2021, 13:41
mitte mask on need odavad ühekordseks kasutamiseks mõeldud moodustised. Samahästi võib salli kanda silmnäo ees - sellest on ka enam abi - vähemasti näeb parem välja.
Isem6tleja.5. detsember 2021, 11:46
Kui siin kommentaarides teha ministatistika,siis 99% on Marguse poolel.Ja see on super,n2itab,et meie,eestlased,omame talupojam6istust,ei s6ltu sellest,mis ladvik ette s22dab.Minu kysimus-kui selline hea % on siin,miks siis ringi vaadates enamus on suukorvistatud?Need,kes siin k6ik olete Margust toetavad-loodan kogu sydamest,et need pole mitta vaid anonyymsed s6nad,vaid on on ka teod taga.Minul on!J6udu meile!
max5. detsember 2021, 12:05
kust otsast sa leiad 99% , teid on umbes 4-5% nagu ka muid vikerkaare vähemusi
doh5. detsember 2021, 13:45
oled Sa kindel, et asi pole sekkes, et mask Sinu näoilu ära rikub?
to:isemõtleja5. detsember 2021, 14:21
Te jätsite koma ära. Parimal juhul on seaduserikkuja poolel 9,9% inimestest.
to:isemõtleja5. detsember 2021, 14:22
Te jätsite koma ära. Parimal juhul on seaduserikkuja poolel 9,9% inimestest.
Tarmo5. detsember 2021, 16:46
Jah. Olen liiga terve ja kõrvaldatud töölt, kuigi ei ole seniajani päevagi töölt pidanud puuduma haiguslehe tõttu. Üle kuu aja korralikult pesemata, sest sauna ilma haige paberita ei lubata, varem sai vähemalt negatiivse testi näitamisel.
Minul ka. 5. detsember 2021, 19:35
Täname positiivsete sõade eest.
Eriti mugav oma hädasid teiste kaela aja ma!!!!! 5. detsember 2021, 23:25
Tarmole!!! Kas kodus ei ole vett!!!??? Pole võimalik kodus sooja vett teha, et pesem ata oled??? Ära aja oma pesemata--olemist sauna mitte--pääsemise kaela!!!! Kui VÄGA tahta, siis saad kodus ka end pesta. P eab lihtsalt nutikas olem a!!!!
mis teha5. detsember 2021, 11:46
kui näitlejad on koolitatud loetava teksti pähetuupimisele ja ettekandmisele (teksti sisust olenemata), ega seal mõistlikkusele ruumi enam jagugi.
Vanasõna5. detsember 2021, 11:44
L.oll saab ka kirikus p.eksa. Käerauad ka.
Kõik maised kirikud on5. detsember 2021, 19:37
aili5. detsember 2021, 11:40
Nii tore! Jälle vesi martini ja varro mölaveskitele!!!
T5. detsember 2021, 11:46
Selleks ei pea teatud poliitiliste vaadetega olema, et näha olukorra absurdsust. Kas Sa võid käsi südamel öelda, et praegune süsteem on õiglane? :)
jah5. detsember 2021, 11:47
pangu aga korjandus käima :)
Moderaatorile5. detsember 2021, 15:29
Kas selline kommentaar on lubatud?Näe läbi läks kui Varro ja Martini nimi sees!
Tsuksi5. detsember 2021, 11:38
Politsei püüab moosivargaid, aga põhipätid tunnevad vabalt.
Tubli ja julge5. detsember 2021, 11:36
Julgeid ja ausaid inimesi on vähemus.... enamus on mõtlemisvõimetu mass, kellega hea manipuleerida - Soros.
Varro ja Martin5. detsember 2021, 11:48
sinuga täitsa nõus, oled tubli ja julge. Räägi edaspidigi kõigile seda, mis meie ütleme.
T5. detsember 2021, 11:35
See olukord muutub nii absurdseks ära, huvitav kas peavoolumeedia hakkab sel korral ka "tühistamisega" tegelema?
Irw5. detsember 2021, 11:35
Platele oleks pidanud viima
Edasi5. detsember 2021, 11:35
Minu lugupidamine, hr Prangel. Nii tulebki teha.
Ott5. detsember 2021, 12:10
To Irw: Jah, annad kumminuia ja pärast Heliis Raudsik faktikonrollis, “ei kedagi pole löödud”, sellised te olete.
Mammu5. detsember 2021, 11:32
Aga miks politsei pöffil inimeste käsi raudu ei pannud? 99% olid seal ilma maskita ja keegi ei teinud teist nägugi. Topeltstandardid? On äärmiselt jälestusväärne, milline silmakirjalikkus meie riigis valitseb. Seadused, sh määrused peaksid kehtima KÕIGILE, ka nende loojatele endile ja kui see nii pole, siis tuleks inimesed rahule jätta.
5. detsember 2021, 11:42
arvatavasti pöffi asjapulgad on "õiges" parteis...
Pika5. detsember 2021, 11:43
Sellel seansil, mida mina külastasin, olid küll kõigil maskid ees, välja arvatud nendel, kes parajasti sõid.
To pika5. detsember 2021, 13:08
Aga mis toimus lõpupeol? Mis toimus filmi Jahihooaeg esilinastusel? Mitte keegi ei kandnud maski, aga inimesi oli külg-külje kõrval rohkem kui küll. Politseid näha ei olnud.
Boss5. detsember 2021, 11:30
Hea näitleja aga kahjuks natuke rumal. Milleks võidelda süsteemi vastu?
Totalitaarse süsteemi vastu5. detsember 2021, 11:37
tulebki välja astuda.
T5. detsember 2021, 11:38
Kui süsteem käsiks Sul Türisalult alla hüppata, muidugi võitled selle vastu.
To Boss Aamen5. detsember 2021, 11:47
Kui süsteem on vale siis ei pea olema kõigega nõus
Kai5. detsember 2021, 11:29
Minu arust on kõige jubedam see, et lapsed ei tea enam, mis on vabadus ja normaalsus. Kurb on mõelda, et mingit testid, maskid ning pidev teadmatus on nüüd igapäeva elu osad ja seda paljuski täiesti põhjendamatult. Samas olen ma nõus maskide ning ka enda vaktsineerimisega aga lapsed jäetagu rahule.
to Kai5. detsember 2021, 11:41
oled sa ikka pädev otsustama, mis on põhjendatud ja mis põhjendamatu?
to: Kai5. detsember 2021, 12:11
Kas lapsed võivad haigestuda?
Eneseusaldus5. detsember 2021, 12:39
Iga täiskasvanud inimene on pädev otsustama - mis on põhjendatud ja mis mitte. Mugav on ju usaldada teadust, riigiisasid ja -emasid, kuulsusi või suunamudijaid, täiskasvanud ja arengupeetuseta inimene usaldab ennekõike iseennast.
Kai5. detsember 2021, 12:47
Jah, lapsed haigestuvad. Vähemalt minu oma küll haigestus. Paar päeva oli nats kehvem olla. Tal on nüüd parem immuunsus ja pealegi saadud loomulikul teel kui neil, kes ennast vaktsineerid on lasknud. Palun proovige selgita mulle, miks on vaja vaktsineerida inimesi, kellel on antikehad juba olemas.
Tarmo5. detsember 2021, 17:02
Tegelikult olen sellega nõus, et lastele ei tuleks uurimise protsendi kätte saamise eesmärgil praegu küll veel tundmatut vaktsiini peale suruda. Ei ole ju veel teada, mis järelmõjud sellel ainel on järgnevate aastate järel. Kui noori uurimustesse kaasata, siis vaid lepinguliselt ja vabatahtlikuse alusel, aga mitte sunniviisiliselt, nagu praegu täiskasvanutega tehakse. Praegu ei toimu ju midagi muud, kui uue vaktsiini eeluuringud tema efektiivsuse ja ohutuse kohta enne turundust.
Ants5. detsember 2021, 11:27
Tore on kogeda oma peaaegu 70 a jooksul sellist terrorit kus kauplusest inimesi käeraudus välja visatakse mingi lapi pärast ning liigitatakse kes saab kuhugi minna millest osa saada. Sügaval nõuka ajal ka polnud selliseid asju. V. A küüditamine kus pearolli mängisid meie kaasmaalased, peale kaebajad kes aitasid nimekirju koostada. Lohutuseks niipalju, et need kaebajad saadeti ka järele. Neid ei tahtnud keegi. Mõned veel kõnnivad ringi
to Ants5. detsember 2021, 11:44
oh jumal, on sinu mõistuseke ikka tagasihoidlik, päris piinlik ühte meesterahvast sellist jaburdust kirjutamas näha
5. detsember 2021, 11:49
antsul on juba mäluga probleeme, siis tuletan sulle meelde https://www.postimees.ee/1510667/taud-vangistas-inimesed-lehmalauta
60+5. detsember 2021, 12:09
Kodanik Ants ei ole vist nõuka ajal elanud?Ainult selle arvamuse eest oleks su uksele koputatud.
Tarmo5. detsember 2021, 17:11
Tegelikult ma olen ka nii aru saanud, et sellepärast oli kaks lainet, et enne saadeti need, kes millegipärast ette jäi. Pärast aga läksid osad koputajad esimestele järgi. Aga, kui ei ole sellel ajal elanud, siis tegelikkust ei tea. Elanud ise "okupatsiooni aja" lõpul ja nähes, kuidas mingi eliit antud olukorra kirjeldust väänab, siis ei usu enam ühtegi rida, mida kusagil kirjutatakse.
sa Ants ära plära,5. detsember 2021, 19:05
vene ajal sa ei piuksunud,nagu praegu.Isegi siis kui hommikul asutuse väras seisis pildimasin,mis kontrollis sinu kopsude seisu.Ja enne tööpostile ei lubatud kui pilt tehtud.Miks te ei protesti siis kui taotlete juhiluba,mida enne arstlikku ülevaatust pole võimalik saada. Vabadus pole anarhia,no ei ole...
Milleks soovitame / palume lugeda PIIBLIT?5. detsember 2021, 19:42
sest Piibel hoiatab kõige eest ja näitab kuidas ning mille suhtes valmistuda.
Maali5. detsember 2021, 11:24
Just selliste pärast kannatab enamus - piirangud ei lõpe enne kui sellised aru pähe ei võta.
T5. detsember 2021, 11:33
Aga seleta mulle kuidas nn riiklikult tähtsatel suurtel üritustel viirus ei levi, aga omaette keskuses jalutades levib?
Maalile5. detsember 2021, 11:39
Uskumatu, et leidub veel lihtsameelseid inimesi, kes arvavad, et need piirangud on viiruse piiramiseks.
kurb, hea näitleja aga5. detsember 2021, 11:22
eks igaühel ole mingi kiiks. Jaluta ja söö küüslauku aga austa teisi ja oma küüslauguhaisu varja maskiga.
Kahjuks on5. detsember 2021, 11:44
mingi kiiks liiga paljudel. Selleks on argus. Lömitatakse karistuse ning teiste omasuguste halvakspanu kartuses ilmselgelt ebaratsionaalseid ja seega kuritegelikke piiranguid kehtestava valitsuse ees. Saame kõik aru, et teeme valesti, aga ikka teeme. Häbi on.
Pets5. detsember 2021, 11:21
Valitsus saab jälle kokkuhoida raha. Von Krahli teatrile pole toetust vaja.
Teatraal5. detsember 2021, 12:06
Tegemist siiski Von Glehni teatriga.
8185. detsember 2021, 11:19
Jõudu ja jaksu Margusele!
Kristiina Allekõrs5. detsember 2021, 11:16
Nii peabki. Ma sain trauma kui esimest korda Tartus visiiriga välja visati kodupoes. Perearsti vana tõend ei kõlvanud. Tubli mees. Kõik peaks visiirides poodi ilmuma protestiks. Varem oli see kohustus talutavam tagant järgi. Ohtlikkuse tõttu hakkasin visiiri kandma. Õigemini teiste kaitseks ja endal doosi vähendada. Leedode vägivald seal majas peab ka lõppema.
Kristiina Allekõrs5. detsember 2021, 11:18
Ma ei tahagi kuhugi minna nüüd. haiget teeb. Tahaks raeplatsi aga ei julge enam sest muutun sõimule aina tundlikumaks. 35a. mõjub.
sul tuleks klaviatuur ka lukku panna5. detsember 2021, 11:21
väsitav on see sinu pidev hala. Küll aga oled sa meister nõudma, tahad seda ja tahad toda, ehk mõtleks vahel, et selleks, et saada, tuleb ka miskit vastu anda.
Kira5. detsember 2021, 11:34
No tõesti, kui on kohustus kanda maski avalikes kohtades, siis kanna või ära käi kuskil. Nii ongi ja ei ole mõtet vinguda ja hädaladada. Kõige nõmedam on veel vastu hakata ja vaielda turvameestega või teenindajatega, kes teevad oma tööd. Sellised nö tuntud inimesed peaks eriti vastutustundlikult käituma, nende tegusid vaadeldakse eriti teravalt. Ausalt öeldes tema etendusi ei soovi enam vaadata.
Kristiina Allekõrs 5. detsember 2021, 12:45
Ei pea leppima kui linna peal mingit 10 haiget liigub. Kira oled häbi plekk. Ma võitlen raske traumaga. Ma tahaks olla läbipõdenud kes kaebab hapniku puuduse üle pingutamisel ehk kärusse ladudes kergelt hingeldan. Kodus istuda hakkab pähe. Autot ka pole. Väga tahaks autot nüüd,et õues liikuda miinus 12ga.