Inimesed

Meghani kirja avaldanud kõmuleht jäi kohtus lõplikult alla 

Toimetas Triin Tael, 2. detsember 2021 12:30

Foto: AP/Scanpix

Briti kohus otsustas tänavu, et kõmuleht Mail on Sunday rikkus hertsoginna Meghani kirja avaldades tema privaatsust. Leht kaebas otsuse edasi, kuid kohtuotsus jäi kehtima, kirjutab The Guardian.

Meghan (40) kaebas Mail on Sunday ja Mail Online'i väljaandja Associated Newspapers Limited (ANL) kohtusse viie artikli eest, kus avaldati lõike tema kirjast oma isale Thomas Markle'ile (77). Artiklid ilmusid augustis 2018.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

15.11.2021
Meghani tekstisõnumid kohtus: Harry sai isa käest pidevalt pragada
12.11.2021
VALIKULINE MÄLUKAOTUS? Meghani valeväide võib talle kohtus hukatuslikuks osutuda
13.05.2021
Meghanit töökiusus süüdistanud assistent lahkub Williami ja Kate’i alluvusest
03.03.2021
KARMID SÜÜDISTUSED: Meghan kiusas kaht alluvat ning sõi nad lossist välja?