Inimesed

Tõnis Mägi astub esmakordselt vastu teda tabanud kriitikale: ma ei kuulu ühtegi ususekti, kogudusse ega parteisse. Olen sõltumatu! (504)

LISA KOMMENTAAR

Lõpetage läbu8. november 2021, 21:01
Selle asemel tuleb endaga tegeleda, ja probleemid lahendada, välja võib elada ka metsas, karjuge end tühjaks siis pole ka vaja kurjust levitada.
maarika8. november 2021, 11:43
kui ei kuulu kuhugile parteisse siis seda enam ei saa esineda konkreetset huvi pakkuva suunatud rühma esinemisel esineda.Kas enda mõistus selleni tõesti ei küüni,laulu KOIT enam kuulata ei taha.........
Esta8. november 2021, 07:26
Mägi on lihtsalt vana, nagu kõik teised vanurid!
Ju8. november 2021, 12:59
Rõõmsat vananemist.
Virke7. november 2021, 23:28
Tõnis! Sa rikkusid ära paljude inimeste lugupidamise. Sa rikkusid ära oma kuulsa laulu "Palve pühenduse mõtte". Jumal hoia Eestit". Paljud inimesed siin Eestis paluvad jumalalalt praegu abi oma valudes, mures ka leinas ja palvetavad oma ligimiste elu ja. tervise eest.Kelle ja mille eest palud abi sina?
Tõnis Mägi on üks suurmees,8. november 2021, 12:12
kellele läheb väga korda Eestimaa tulevik, vaadates praegust eestluse langust ja valelikkust valitsemises, igasuguseid nn. rohepöördeid ja perekonna mõiste lagastamist, kohutavaid koroona-valesid, põhiseaduse jämedaid rikkumisi jne. Tõnis on mees, kes annab meile usku, et saame veel päästa Eesti kaosest!!! Aitäh, Tõnis Mägi!
Jkj7. november 2021, 19:37
Toetan Tõnis Mäge, üks viimaseid tõelisi mehi siin riigis. Ei reffid, ega ekred ei küündi tema tasemele ligilähedalegi, ega kunagi jõua. Mägi on mees suure tähega.
nii7. november 2021, 19:48
Need Tõnis Mäe kohta inisejad, on need keda siim kallas peab rumalateks reffide valijateks, kes ise mõelda ei oska.
to Jkj7. november 2021, 23:13
Et nagu mees suure M-iga? Nojah, kellele kuidas.
kahju7. november 2021, 14:39
Respekti enam ei ole tema vastu,lihtsalt nii on.
nii7. november 2021, 19:03
ja7. november 2021, 19:18
kahju- sa isegi ei tea selle meeleavaldus mõtet. inised ja virised selle kohta mida ajakirjandus kirjutab. oled üks neist keda siim kallas rumalaks peab
SÕLTUV7. november 2021, 13:19
Tervitused siis Mongoolia RVst , ootame esinema .
Kahju7. november 2021, 12:46
Mõningaid kauneid laule enam laulupeol ega mujal kuulata küll ei taha. Igas pulmas ikka peigmeest mängida ei tasu.
totu7. november 2021, 12:27
pole sellest mäest ei lauljana, ega laulukirjutajana midagi arvanud, tema kontsertidel ei käi ja muusikat ei luula, pole minu maitse ühegi kandi pealt
jah7. november 2021, 11:35
piinlik, Tõnu, piinlik...
8. november 2021, 07:06
Anna7. november 2021, 08:38
Reformid on igasugused piirid ületanud. Räuskamine igapäevane. Magada ka ei saa?
vana jesuiitide ja nkvd trikk7. november 2021, 11:35
süüdistada teisi selles, millega ise oled pikalt ja pidevalt tegelenud
Tule taevas appi7. november 2021, 08:09
Tõns leiaks ehk lunastust, kui läheks hooldajana haiglasse appi haigeid aidates
Ärikas7. november 2021, 08:22
Sina lunastad või? Mis sul hind on, kesikute kontoris saab 3,60-ga, näriliste juures oli 12 EUR kilo, aga pidi otse Poolast olema - värske , Keidu poolt kotrollitud ja Kaja poolt kinnitatud.
ei taevas appi tule Brüsselist7. november 2021, 23:28
mis te nüüd, leninlaste kõige suuuuurem laulik, ainus laulja ja läheks oma kallist nahka ohustama ?! Kes siis irvitada aitab ?
Odin7. november 2021, 07:56
See on eht süvariigi peavooolu meedia näide. Mägit võib tümitada mitu päeva järjest, aga artiklid, mis rääkisid Rajevskaja ja Jaani nakatumisest koroonasse, koristati mõne tunni pärast!
Thor to Odin7. november 2021, 23:10
Sa oled niiiiiii tark. Ütle veel midagi.
7. november 2021, 00:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
7. november 2021, 08:28
See peedistamise jutt määrab automaatselt sinu tõsiseltvõetavuse.
Laulda Tõnis oskab,aga muu ei vea enam välja.Vanadus süvendab veelgi mõistmatust ...6. november 2021, 23:13
kodanik6. november 2021, 22:24
Mäx, sry tegid oma nime täis.
SÕLTUMATU JA SÜÜDIMATU..6. november 2021, 13:57
tema loominguline tegevus on tühistatud.
kuulaja6. november 2021, 19:26
Julge,sõltumatu ja vastupidiselt nii mõnegi erakonna pooldajale siin SIIRAS! Et selliseid jätkuks.
6. november 2021, 11:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
6. november 2021, 11:25
Kas siis oleme vabad koroonast?
Koroonast6. november 2021, 11:32
vabaks ei saa, sellega tuleb koos elada targa juhtimisega ja läbimõeldud piirangutega. Praegusele valitsusele käib see ilmselgelt üle jõu.
Portugalis on aru saadud, et vaktsineerituse tasemel ja viiruse levikul ei ole mingit seost6. november 2021, 10:34
https://eestinen.fi/2021/11/suur-pettumus-maailma-korgeima-vaktsineeritusega-portugalis-halveneb-kiiresti-koroona-olukord/
See6. november 2021, 10:44
tegelikult trende jàlgides juba ammu selge. Aga millegipàrast jàtkatakse inimeste diskrimineerimist vaktsiinipassi alusel. Eriti kùùniline on see, et tervetel vaktsineerimata inimestel on keelatud ùhiskonnas osaleda, aga nende maksud sobivad valitsusele kùll.
Millistel tervetel?6. november 2021, 11:05
Kas need on siis terved, kes lame maalaste jutte usuvad ja levitavad? enamus neist juu nii jaburad ja naeruväärsed, et mõistusega olend neid küll ei usu.
to millised terved6. november 2021, 11:13
Loe vahelduseks meie peavoolumeediale ka teisi, maailma uudistekanaleid ja tutvu mainekates meditsiiniajakirjades avaldatud uurimustega, saaksid ka ehk nägijaks. Ei oska välismaa keeli? Siis oled ise naeruväärne uhhuu.
Mina lugesin ühest6. november 2021, 15:20
paksust raamatust (seal oli palju muid artikleid kah, niisiis see on ikka vägateaduslk raamat), et kui hunt sööb inimlapse ja tema vanaema ära, siis võib isegi palja jahinoaga nad elusalt välja opereerida. Lugu olla juba mitu sada aastat vana ja keegi pole seda ümber lükanud - järelikult on täielik tõde!
Vaktsineeritu põeb kergemini, ka intensiivravi osakonda ei satu6. november 2021, 15:55
Vaktsiinitootjad pole lubanudki, et vaktsiin 100% kaitseb. Artiklis on veel kirjas: "Oluline on kas see, et teised farmakoloogilised meetodid nagu hügieen, distantsi hoidmine ja kätepesu ning odavate testimise võimaluste kasutamine aitavad kaasa, et oleks võimalik elada koos COVID-19-ga".
to olen6. november 2021, 19:27
olen aru saanud et seda Maad juba aastaid üritatud siin oma käe järgi voolida aga vastuhakkajaid on ikka kergem rünnata! Maa on täpselt selline milliseks ta voolima ja ilma iga (teie)suguse surve ja ettekirjutuseta...................
vaktsiin töötab, kui numbreid vaadata.7. november 2021, 22:27
portugalis on kogu rahvastiku peale poole vähem haiglas ja 3 korda vähem surnuid kui eestis. absoluut numbrites. suhteliselt on arv ikka väga masendav eesti vaatest. Sellest lähtuvalt võiks terve mõistusega järeldada, et vaktsiin töötab.
6. november 2021, 07:43
Lihtsalt tundis raha lõhna ja ei mõeönud,milliseleüritusele esinema läheb.Paljud vaevlevad õhupuuduses haiglas ja tema laulab koitu.
to lihtsalt tundis raha lõhna6. november 2021, 11:04
Tõnis laulis ka 20. augustil Lauluväljakul Koitu, siis ka vaevlesid inimesed haiglas õhupuuduses. Kui ürituse korraldab RE, siis võib laulda või:)
kas6. november 2021, 22:15
kommentaari kirjutasite ka lihtsalt rahalõhna tundes?
Rakvere muinasjutulisel Vallimäel ja seda laulmist on saatnud ainult positiivsed kommentaarid!7. november 2021, 12:24
Tõnis laulis 20. augustil ka ainsal 2021.laulupeol Vaba Rahva Laul
A.7. november 2021, 13:45
Ka paljud vaktsineeritud vaevlevad õhupuuduses. Küllap uskusid veendunult, et vaktsiin kaitseb. Ainus hea lahendus hetkel on kontaktidest hoiduda.
Sageli ei jäta ususekti riitusel esinemine6. november 2021, 07:29
just palju kaksipidi arvamise võimalusi. Tegelt tahtsin küsida, et rahvas, keda bussidega kohale veeti-kuidas neil nüüd koroonaga käsi on käinud? Põlvamaa seis on nutusest nutusem ja paljudes kohtades veel aga mis neis koroonaplahvatuse korraldas?
X6. november 2021, 15:18
Võin kinnitada,et läheb hästi,tegelenud tervislike eluviisidega,toitumisega,valmistunud viiruste hooajaks imuunsuse tugevdamisega,koroona pole 2 a jooksul külge hakanud,ka lähedalt kokku puutudes ,küll aga on hetkel vaktsineeritud koroonas nii ümbruskonnas kui tutvuskonnas ,ka kliendid,kellega peab suhtlema,räägivad,et vaksitud aga näe, said koroona,kes raskemalt kes kergemalt.vaksikahjudest ei hakka rääkimagi,neid kurdavad paljud. Kolmas doos teeb puhta töö ilmselt,eriti kui koos gripivaxiga
Tervisliku toitumisega ja karasatamisega saad toetada oma organismi, mitte MUUTA immuunsüsteemi!6. november 2021, 15:58
Võiks endale selgeks teha, mis immuunsüsteem on. Ega asjata ei nimetata vaktsineerimist ka immuniseerimiseks, vaid nii saab immuunsüsteemi ise muuta.
On ju teada, et väliüritustel7. november 2021, 12:27
koroona ei levi, ei koorilaulmisel ega selle kuulamisel. Seda on tõestanud ainsad laulupeod 2929 Haapsalu lossihoovis kui ka 2021 Rakvere Vallimäel. Palun ka edaspidi väliüritusi mitte ära keelata!
On ju teada, et väliüritustel7. november 2021, 12:29
koroona ei levi, ei koorilaulmisel ega selle kuulamisel. Seda on tõestanud ainsad laulupeod 2020 Haapsalu lossihoovis kui ka 2021 Rakvere Vallimäel. Palun ka edaspidi väliüritusi mitte ära keelata! Vaba Rahva Laulul oli mõlemal aastal nakatumine 0 ( null )
Alkohoolik6. november 2021, 01:48
Elage sama vanaks kui Tõnis ja siis te näete mis laulu te laulate (kui olete veel võimeline laulma).
:-) Mägi on 72-aastane!6. november 2021, 16:02
On sul andmeid, et tema "kõrge vanus" on tänu sellele, et pole elu sees vaktsiine saanud?
ain5. november 2021, 23:53
kehtib vana rahvatarkus, et vaktsineerida on mõtet neid lapsi, keda kavatsetakse alles jätta. teiste puhul on see ravimi raiskamine.
6. november 2021, 07:29
Kõlab nagu doktor Mengele inimkatsed. Välismaal saad sanktsioonid, ning võbolla vanglaelu peale. Aga mine proovi seda ise, reisimine on tore.
Wuhuu5. november 2021, 22:48
Ei teagi enam mis õige on... Kas keegi muidu Hiina nakatunute numbreid on näinud? 1,446,781,665 elanikku ja 97,604 nakatunut. Eestis elanikke 1,330,068 ja nakatunuid 202,629. Numbrid ju ei valeta. Kui mina veel terve oleksin läheksin Hiina laulma, noh kui laulda oskaks.
Lilli5. november 2021, 22:47
See näitab selle "kodupartei" silmakirjalikkust ja valelikkust. See tähendab, et Rohelised ei aktsepteeri vaktsineerimis-va-badust. Lihtsalt üks peavoolumeedia kanakambaka liikmetest. Hea et nüüd tean mina ja paljud teised selle partei mentaliteeti.
"Kui te saate Covidi ja seda raskelt põete ja elu kaotate selle tagajärjel, siis ju ei ole mingeid k5. november 2021, 22:23
VOT SEE ON TASE. Reformierakionna tõeline pale ja tase https://www.delfi.ee/artikkel/95061633/kallas-vaktsiinikahjustuste-fondi-loomisest-see-saadaks-vale-signaali
Piuks6. november 2021, 10:08
Lapsesuu lobises välja, et vaktsiin ja viirus on samast allikast: kuidas muidu saaks võrrelda meditsiinilist artefakti loodusliku paratamatusega. Järelikult EI ole viirus looduslikku päritolu vaid samuti artefakt.
jutt6. november 2021, 11:09
õige-seda fondi on vaja,rumal kaka aga lörtsib asja ära-maha kaka!
5. november 2021, 21:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
legend6. november 2021, 02:02
Arvan et Tõnis on piisavalt tark et teada mida endale tunnistada mida mitte ilma reformikate pooldajateta.
6. november 2021, 07:31
Sa kohe elad teise inimese elu nii läbi enda?!
ttt5. november 2021, 21:33
Aga valetada pole ilus ,miks salgas oma erakondlikku kuuluvust ? Mida ütleb pühakiri valetamise kohta ???
akka5. november 2021, 21:40
käige MINU SÕNADE järele
mis5. november 2021, 22:00
pühakirja levitatakse või levitaja olete teie et siin kohut mõistate?
5. november 2021, 21:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jeesus6. november 2021, 08:22
Kõik on hea, mis on kasulik.
Palju näinud vanamees: 5. november 2021, 19:45
Aitas EV taastada, lauluga, nüüd loobime kividega! Kui ausamba tegemiseks läheb, postuumselt muidugi, siis keegi 5 -7 põlve eestlane, kelle pooled sõnad suus on juba muukeelsed, tuhnib välja selle artikli ja arvab: "Sammast pole vaja, sest ta eita oma usulist kuuluvust jne.. Käis välismaal elamas ja ikka nii edasi." Niisugused, me eestlased olema, närime omaenese juuri või koguni sammasjuurt.
tädike5. november 2021, 21:10
aitas EV taastada??? kui asjad 1991.a. karmiks läksid, kadus laevaga Rootsi, sest tema ju sai. nii ongi, need vaks.vastased, isemõtlejad ja vabaeestieest võitlejad on tavalised egoistid. siiski mitte tavalised - eriti egotsentrilsed egoistid. on tavalised egoistid
ei teda pisteta puuri peale surma nagu laulda osanud Jaaku5. november 2021, 21:42
njaaaa, Rootsis oli tal kerge taastada, keegi ei kippunud isegi mitte hääääle kallale.
jah5. november 2021, 22:01
Just ja need kes EV ehitasid on näha mis siin aastaid tehtud? Tõelised pühakud keda endiselt kummardada,nagu näha sellist massi kahjuks on!
Vanamees, räägi tema tegemistest iseseisvuse taastamisel5. november 2021, 22:33
"„Raha ei teeninud ma seal üldse,“ kirjeldas ta oma elu Rootsis, kus ta viibis aastatel 1991-1993. „Aeg-ajalt käisin kuskil esinemas. Tegelikult ei teinud ma seal mitte midagi. Olin flyktning, põgenik põgenikelaagris. Rootsi riik maksis selle eest, et seal mingi aja elasin. Kuna seal ei olnud midagi teha, siis pooleteise aasta pärast tulin tagasi".“ https://ekspress.delfi.ee/artikkel/84500749/ka-tonis-magi-elas-rootsis-riigi-kulul-holpelu
nii5. november 2021, 19:27
samas miiting, mida arvate millepärast see oli?
nii5. november 2021, 19:45
ehk sa ei tea, millepärast.
Kats5. november 2021, 22:41
EKRE t on vaja rahale ja võimule ligidamale aidata. Valimisreklaamid vaja ju kinni maksta…
miiting oli6. november 2021, 07:35
koroona eitamise ja vaktsiinide vastase desinformatsiooni toetamise e spinnimise üritus. Ei muud. Kaabud läksid paljakäsi purikat võtma
Noo6. november 2021, 07:36
Põhjus on selles, et Kallase valitsus ei suuda ära põhjendada, miks nad ründavad eesti elukorraldust, kui nad ei tee oma kodutööd ära. Lahmiv fuuria ei sobi peaministriks. Mingu märatsegu mujal. Riigi haldussuutlikusega pole Kallasel midagi pistmist, ta ei juhi protsesse.
to vabadus6. november 2021, 10:19
Viirus on saanud kogu aeg vabalt liikuda, sest valitsus pole võtnud vastu mingeid otsuseid, mis reaalselt selle levikut piiraks, tegeldud on ainult vaktsineerimata inimeste piiramisega. Piirid on kõigile avatud, seal testida ja kontrollida ei tohi, sest see olevat inimõiguste vastane tegevus, Samas oma inimeste peedistamine mingi tõendi alusel, mis ei tõenda mitte midagi, pole mingi probleem. Ja nüüd, kui me oleme sellise juhtimisega jõudnud sõja olukorda, antakse veel üritustele erilubasid, mõtlen PÖFF-i. Aga mõni ei saa ikka veel ühest vabaõhu miitingust üle. Idiootia.
vv7. november 2021, 19:41
miiting oli-- ilmselgelt sa siis ei tea mida seal räägiti ja ei kuualnud ühtegi sõnavõtjat. arvad seda mida ajakirjandus sulle ette kirjutab.
Jõudu ja tervist maestrole!5. november 2021, 19:21
libe rastide ving vaid kasvatab lugupidamist maestro vastu
nii5. november 2021, 19:24
täpselt, vingujad minge ja häbenege juskil koos. Tõnis Mägi on õige asja eest väljas.
tal on südametunnistgus ja tasku õiges paigas5. november 2021, 21:44
teie aus leninlik suuuur laulja on alati õige asja eest väljas, keegi ei vaidle vastu. Ta on aus ja ainuõige eestlane ja sellised peavad olema KÕIK
nii5. november 2021, 18:59
ajakirjandus on kõige suurem lõhestja. valetatakse meelega, artiklites ja nende pealkirjades. kui rahvas on lõhestatud siis on see neile mokka mööda.
naa5. november 2021, 19:13
Mis teha, kui faktid ei meeldi. Ajakirjandus on ainult nende vahendaja. Fakt on see, et Mägi valetas oma parteilise kuuluvuse kohta.
nii5. november 2021, 19:16
kui sa nii avad et see on kole hull lugu siis mine häbene kuskil.
naa5. november 2021, 19:23
See lõhestamise jutt on küll väga tobe. Ikka on keegi teine süüdi, mitte sina "oma peaga mõeldes" ei ole väga võssa läinud...
nii5. november 2021, 19:33
ja kui tõnis valetaski või ei tulnud meelde, et oli kunagi sellesse erakonda astunud, siis see vale on sulle nii hirmus valus. Aga kui poliitukud valetavad siis nemad võivad? Aga ajakirjandusest ma ei räägi sellest artikklist valid üldiselt. Et neid loetaks ja tellitaks siis peavad nad kuidagi end müüma ja sealjuures valetamine on neile tavaline asi.
Nii ja naa5. november 2021, 20:04
Ajakirjandus peegeldab tõde, meelega valetavad , provotseerivad ja improviseerivad need kes selle jaburduse korraldajad Võidiväljakul olid, nemad on ka suurimad lõhestajad, ei keegi muu.
nii5. november 2021, 20:11
ja millepärast see miiting oli sinu arust?
naa5. november 2021, 20:18
See oli üks väga segaste sõnumitega miiting. Piinlik ja kohatu igatahes.
nii5. november 2021, 20:27
ehk sa ei tea mis oli miitingu mõte.
nii5. november 2021, 20:32
ja kas kuulasid ise kellegi võnavõttu. Mina ise vaatasin lives ja kuulasin, et teada millest räägitakse. kes ja mida piinliku rääkis, teie arust?
akka5. november 2021, 21:46
miiting EI olnud segane , see oli täiesti selge siinsete inimeste ja nende poolt taastatud vaba riigi vastane. See oli täielikult ka ilusasti Lenini enda õpetuste järgi .
mõni naa6. november 2021, 22:20
peab iga õhtulehe üllitist faktiks, aga no kui omal mõtlemisvõimet ei ole siis peabki selliste "faktidega" leppima
Vaba Eesti ei ole veel kadunud5. november 2021, 18:59
Brüsseli orje on juba pool rahvast ja 90% kunsti-inimestest, aga õnneks on pool Eesti rahvast veel ustavad vabaduse ideaalile ja nõus seda kaitsma kasvõi relv käes.
Poetaga5. november 2021, 19:04
On rahvas vaba, täiesti vaba.
Poetaga5. november 2021, 22:03
marii5. november 2021, 18:57
Minu lugupidamine Tõnis Mägi vastu on viimasel ajal vaid kasvanud. Respekt!
Jurb6. november 2021, 14:31
Vastupidi,minu austus on päriselt kadunud.Kahju,et ta ennast selllega sidus ja margi täis tegi.
5. november 2021, 18:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
nii5. november 2021, 18:55
sealt rohelistest astub ta ise välja seoses selle juhtide usalduse kaotuse tõttu
nii5. november 2021, 18:44
ainult kiidusõnad Tõnis Mägile. On õige asja eest väljas.
naine15. november 2021, 18:52
Respect, Tõnis Mägi, mees suure algustähega!
hah5. november 2021, 18:56
Huvitav, mis näo ja sõnadega ta järgmisel korral arsti vastuvõtule läheb?
nii5. november 2021, 19:02
ja mis ta peaks miskit nägu tegema?
nii5. november 2021, 19:22
arvad või tead et miitingult saadi viirust? samas miiting, mis arvad millepärast see oli?
elagu Lenini õige asi7. november 2021, 23:37
kõik korralikud eestlased on alati õige asja eest väljas. Siis kui juute koksasid, siis kui eestlasi Siberisse saatsid, siis kui eestlasi põõsa alla aeti .
Maali maalt5. november 2021, 18:44
Kahju kui armastatud Tönis ei saa aru,et tema esinemine on vesi kremli veskile.
6. november 2021, 07:45
Jajah, kõik see on Putini kätetöö... 1d1kas. Ärge ikka lõhestage ja saage asjadest aru nagu mittekusagilt ilmunud arvamusliidrid. F. O. Tänane meelsus on, et hävitame jõupositsioonilt kogu pluralismi, ning takka sülitame järgi.
Kahju6. november 2021, 22:22
kui Maalid maalt ajavad Kremli asja , ise sellest aru saamata, mustates neid, kes eestluse eest seisavad...
Minu lugupidamine Tõnisele5. november 2021, 18:39
Praegused lumehelbekesed, kes olid taasiseseisvumise ajal mähkmetes, arvavad, et see ongi vabadus, kui süstide eest ööklubisse ja restosse lastakse.
Kiitke5. november 2021, 18:56
ka Jaak Ahelikku ning Emil Rutikut, tehke bänd.
Mõisamardile5. november 2021, 19:13
Kui palju sulle makstakse sellise iba ajamise eest.
Odin5. november 2021, 19:32
Üritan siis veel ja seda vastuseks kiitjale 18:56. Korra juba minu vastus "modereerit", aga kuna sõna üidavat vaba olema, siis ütlen veel, et Jaak Ahelikuga on nagu on, aga minule jõudnud kuulduse kohaselt olevat Emil Rutiku tänu vaktsiinile halvatud. Äikest ja päikest!
kes5. november 2021, 22:06
tahab lugeda see loeb,kes leiab jälle kiunudes niidi mida tõmmata.Ahelik ütles seda võrdlusena mitte üleskutsena. See et iga erakonna pooldajate (v a reform jms,need on äärmuses niikuinii) seas on äärmuslikke,pole uudis. Ekre valijana seda heaks ei kiida ja seda ei kiitnud heaks ka erakonna esindajad. Piiks.
Kane6. november 2021, 15:24
Kusjuures nii ongi.Kurb,aga tõsi.
Tõnis peaministriks!5. november 2021, 18:28
Temaga ühel mõttel ministriteks.Lõpeb rahva orjastamine ja raha taskukuhjamine valitsejate poolt.Kahjuks jõud on nende uusrikaste poolel.
No5. november 2021, 19:10
Ei kujutagi ette mida te orjusest vabastatud küll Tõnis Mäe juhtimisel tegema hakkate. Istute peeru valgel mättal ja laulate Koitu.
pöial pihku5. november 2021, 18:22
Tõnis Mägi pea vastu! Sa pole mingite piimajoojate,võltsarristokraatide ja nende hullunud pooldajate märklaud.....Näeme mis siin toimub.Aitäh loomingu,sinu laulude eest. Valel on lühikesed jalad,seda vanasõna teab iga eestlane. Ju on neid kel on mida karta.Usume õiglusesse,jõudu!
vabadust, plats puhtaks Vabadusplatsil5. november 2021, 18:19
Tõnis Mägi tegi Tõnismäge
peseme lõpuks elevandi puhtaks, seltsimehed5. november 2021, 18:15
Laupäeval on elekter odavam kui täna, teeme midagi tarka ära.
YES5. november 2021, 17:55
Naljakas oli, kuidas kääbus Nõka proovis Mäksi mõnitada.
akka5. november 2021, 21:49
kahju, et ühes kenas kontooras on nüüd korterid ,pole teil külastada kedagi seltsimeest
Endine Tõnise austaja.5. november 2021, 17:44
Kaju et vanaks jäänud muusikud oma maine jalgade alla talluvad ja samas ka tallavad jalgade alla eestlaste poolt austatud muusikat. Aeg teeb oma töö. Igati austatud vananev Tõnis võiks areenilt lahkuda enne kui ennast veel rohkem rumalaks teeb.
Tule5. november 2021, 17:50
Parem kuulama kontserti, saad oma vihast lahti ja muutud paremaks inimeseks.
Tuleme5. november 2021, 19:08
Kui on ilma piletita ja saab tasuta õlut!
Vana parteilane5. november 2021, 17:19
Sõltumatud mehed ongi need kõige l.... mehed. Tegelikult mees valetab nii et suu suitseb
Raske5. november 2021, 17:17
ette kujutada,kuhu reformierakond meie riigi lõpuks viib,kuid kindel on see,et midagi head meil nende valitsuse all loota ei ole!Kõige hirmsamast õudusunenäost-puunukust vabanesime,ehk saab ka reformist lahti!Alustagu kasvõi diisli hinna kunstlikult alla viimisest,millest sõltuvad eranditult kõik ülejäänud hinnad aga seda on vist palju loota.
5. november 2021, 17:20
Võta järgmine pudel lahti, küll siis ettekujutus võime sul paraneb!
oi5. november 2021, 18:26
jube sekt.Reformarid lasevad viimases hädas juba inkvisitsiooni lahti. Muidugi seda tehti ju juba põhimõtteliselt aasta tagasi...................Saaks juba valitsuse tagasi.Saaks rahapesu asju teada ja siis saaks teada niipalju huvitavat,oioi!
5. november 2021, 17:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ja5. november 2021, 18:03
rahapesijad löövad lulli! Meil siin ikka kõik päris sassis,õiglusest,eetikast rääkimata!
just 5. november 2021, 17:11
lugesin mägi kuulub parteisse-mida vassida,ole aus kui tahad,aga tundub et metsa poole oled !
nii5. november 2021, 18:06
leitnant või komissar.Ja kui kuulub millisesse orava või keskkorruptantide parteisse ülekuulamisele peab tulema? Olete kindlasti publikuna olemas!?
susser- vusser5. november 2021, 16:51
Salastame , valetame ja siis loodame, et inimesed usuvad, kes ei usu on riigivaenlasest äärmuslane... Lisaks vaata haridusministeerium salastas...
susser- vusser5. november 2021, 16:59
Kes on võimaldanud ametnikel sellise salastamise omavoli? Nad ju riigi ehk elanikkonna palgal...
susserile5. november 2021, 18:19
täpselt samasugune näeb välja ka vaktsiostuleping..
5. november 2021, 16:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kiisu5. november 2021, 17:30
Sa nüüd kirjeldad küll hoopis ühte teist erakonda. Nemad tegelevad räuskamisega…
Kiisule5. november 2021, 17:59
Ei tea mis erakonda sina mõtled, aga mõned näited RE vihakõnedest...kaua me veel neid antivaksereid sallime (Niiles-Kross), nii ei saa ju inimesi läbisegi pidada (Ansip), ühiskonna heidikud ja hügieenieitajad (Michal) jne.
tubli5. november 2021, 16:36
oled Tõnis, ole sa hoitud ja õnnistatud
Konn5. november 2021, 18:33
Tubli mees, keeras kõigile muusikutele. Kohe pannakse kõik kontserdid ja teatrid taas kinni ja tema on üks kes seda teha aitas…
Konnale5. november 2021, 18:50
Täna ikka meie tarkpeadest valitsust, just nende pärast meil kõik nii hästi ongi
5. november 2021, 16:27
Need ,kes taasiseseisvumise aegadel alles püksi sittusid,on nüüd kõvad Mägi kritiseerijad,
maamiis5. november 2021, 16:31
Tõnis Mägi istus ju taasiseseisvumise ajal turvalises Rootsi pagulaslaagris! Mis tal sellest?
oli5. november 2021, 18:08
kus oli järelikult õieti tegi kui sellest ....... võimule saamisest osa ei võtnud!
kalamaja korteri vannitoas kanadepidamine ei tee...5. november 2021, 18:21
... sinust 16:31 veel maameest. oli kus ta oli. Kui hakata mõtlema, siis tolle aja kõik lauljad, peale Linna Iffi olid kõik väljamaal. OK. Uno Loop ei olnud. Isegi Lennart Meri kükitas Soomes
õigesti5. november 2021, 16:21
teete. Kord Rootsis, kord Venemaal, kord erakonnas. Küll kaabud ta lõplikult oma tiiva alla võtavad.
palju5. november 2021, 18:09
ariel maksab? Midagi krõbisevat vaja pesta pole võiii??
Madis5. november 2021, 16:13
Vene keele oskajatele kuulamiseks (RTV jutt väljaspool Venemaad tuleb kuidagi väga tuttav ette): https://www.rferl.org/a/opposing-rt-narratives-covid/31530613.html
mäks on ikkagi eestlaste oma ja suurepäraline5. november 2021, 15:49
sõltumatu härrasmees lihtsalt vihkab kohalikke ludrisid, matse, paadialuseid ja muud ming rõõmustab siiralt ,kogu hingest, iga koolnud eestlase üle. SEda on ta teinud alati.
pole vahet,kus ja millal koolnud on.5. november 2021, 16:15
miks tõde ei meeldi ? Leninlased peavad ju oma tõest alati lugu ja neile meeldivad ainult koolnud aborigeenid.
zxc5. november 2021, 15:38
Delfi lõi põnnama ja sulges teema kommentaariumi. Samas, paskville vorbivad nad edasi...
aga milleks...5. november 2021, 16:03
... üldse delfisigu klikkideganuumata.siis neil pärast hea hõisata, et Ohh kui palju on delfil lugejaid, delfi on lugejate seas kõige populaarsem. Kommenteerimas ja üksteist seal ainult ärritamas käiaksegi. Delfitöötaja simon tõmbab sae käima, siis Tutkas kraaksub midagi jne.
5. november 2021, 15:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Roheliste parteis on passiivseid liikmeid teisigi nagu nt. Mägi või Punkar villu5. november 2021, 16:28
ma olen kogu aeg imestanud, kas tõesti saab eestis nii palju inimesi kapis olla või kuidas seda seletada, et omasooiharad nii elevile ajavad. Ma isiklikult ei tea ühtegi omasooiharat ja ei tunne ka minit tõmmet sama sugupoole vastu ning ausalt öeldes mul suht suva, kes kellega elab. Peaasi, et mõlemad täisealised inimesed ja vastustusvõimelised. Mägil näiteks hulka noorem naine, seda võiks ju ka rõvedaks pidada?
üks lakkekrants5. november 2021, 15:30
olevat ka Mägi noominud....DDD
Tänu Tõnisele5. november 2021, 15:29
mehiselt julge esinemise eest, sest ta ei kartnud raisakotkaste rünnakut vaid käitus õigluse ja oma südametunnistuse järgi
raisakotkas5. november 2021, 15:54
tänud tõelistele leninlastele , et nad puhastavad palateid,poode ,koole, kodusid.
5. november 2021, 15:55
Tõnis oli 2007. a. noor ja roheline, aga nüüd sai aru et see erakond ei kõlba enam talle.
ELU SÕNA nime all tuntud usline ärkamine sai alguse 1980ndate lõpus5. november 2021, 15:09
Rein Mets ja Hubert Jakobs olid Tallinna koguduse eesotsas. Mul oli tuttav tütarlaps seal, kes ka mind kangesti sinna kutsus, et varsti me läheme kõik Rootsi, üks grupp juba läks. Hiljem vist rootslased enam neid juurde ei tahtnud, peeti neid vist kohalike väliseestlaste abil üleval, nagu kuulda oli. T.Mägi aga läks, oli paar aastat seal, aga mingit kuulsust ei tulnud selles riigis. Usu kohta ei tea, kindlasti mõned olid usklikud ka, vähemalt enda arvates. https://ekspress.delfi.ee/artikkel/69036363/mine-valja-minu-rahvas
Arvo5. november 2021, 15:15
Rein oli väga ilus poiss, ma olin armunud, aga ta sõitis jah Rootsi ära. Vaadake tal on palju häid videosi joutubes nii Jumalast, reisimiset ja Meestevahelisest armastusest!
Pettunu5. november 2021, 14:55
Siis on Eesti erakondadel, ususektidel ja kogudustel küll hästi läinud!
samuti5. november 2021, 18:10
pettunud et mingid õudused siiamaani valitsuses on ja neil sellised pooldajad!
velsker5. november 2021, 14:40
Mägi võib ju hää inimene olla,aga rahvas otsustab ikka käitumise põhjal ning mida näeb.
sanitaarvelsker5. november 2021, 15:15
Kudas tema oligi, et käitu minu sõnade järgi, aga teod unusta ära. Ilusaid unistusi vabaduses!
ja5. november 2021, 18:12
mis see õieti käitumine siis on auväärne kohtunik? Koogutada nagu mingid riigipöörde austajad??
mart5. november 2021, 14:26
Eesti on idaeuroopa jääb ida euroopaks .... ka mõtlemiselt.
unistus Koidu saatel5. november 2021, 15:17
Euroopast on meil vabadus mõelda Vabaduse platel
Višegrad5. november 2021, 15:38
See on ju suurepärane, kui Eesti on Ida Euroopa. Lääne- Euroopa on otsustanud sooritada aeglase enesetapu. Sealsed ühiskonnad on juba marksistide/globalistide poolt murtud. Neist seal pole enam vastuhakkajat. Seepärast on uhke tunne kuuluda Višegradi riikide seltskonda.
5. november 2021, 17:16
Lääs on mandunud. Nietzsche nägi seda ette.
ok5. november 2021, 18:41
ida-euroopal pole häda midagi.
5. november 2021, 14:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
loodan5. november 2021, 14:54
et tuleb ja mitmekordselt. Üks teatud ringkond EI oma meie ajalugu ega riiki.
ja nii see ongi5. november 2021, 14:01
Tõnis ei määgi umbmäärastega karjas, vaid mõtleb ISE!
vabamõtleja5. november 2021, 15:18
Vaba mees vabal maal nõuab vabadust taga!
aa5. november 2021, 13:52
Mõtlematute tegudega muutudki nii sõltumatuks, et sinust ei sõltu enam miski.
tahan vaba olla vabal maal5. november 2021, 15:20
Usk muudab inimesi usuleigeks Jumala armust pimestatult!
Loogik5. november 2021, 13:41
Sõltumatu sügav loogika ei hoia ära nakatumisi. Kogunemistel mitteosalemine aga küll.
fauchi rahastas wuhani laborit5. november 2021, 13:40
delfi nõuab sundvaktsineerimist aga nende faktikontroll ju lubas, et mingit sundvaktsineerimist ei ole ega tule... pidi olema pelk konspiratsiooni teooria.
Pella Ints5. november 2021, 13:38
Lootsin, et kuulud ikka meie (ekre) seltskonda!
pontu5. november 2021, 13:46
hahahaa5. november 2021, 14:54
Ta kuulub Roheliste parteisse!
metsavend5. november 2021, 13:36
Delfi kutsub juba üles SUNDVAKTSINEERIMISELE!! "Peab tekitama olukorra, kus kaitsesüstida on hädavajalik. Kes soovib, võib seda nimetada sundvaktsineerimiseks. Iseenesest aga ei ole tegevusele nügimises midagi ebademokraatlikku. Ja selles, et jutust aru ei saada, pole ju enam ammu asi."
nügi sisse omale 5. november 2021, 13:37
täiesti demokraatlik inimeste orjastamine.
Iga sepp jäägu oma liistude juurde5. november 2021, 16:46
Mees, kel pole hariduselt mingit ettevalmistust bioloogia-spetsiifilistes valdkondades, on üles korjanud profülaktilise haigustõrje meetodi nimetuse: vaktsineerimine. Ega talle saagi ette heita, et „vaktsineerimine“ tuleb seostada mõistega „immuunsus“. Et selle meetodi efektiivsus eeldab integreeritud tandemit. Immuunsust mittetagav vaktsineerimine on kui puuduva rattata sõiduvahend, mis ei liiguta koormat paigastki.
meesmetsast5. november 2021, 13:33
Sõltumatu tegelane ei allu ajupesule ja mõtestab oma teod ette! Tegudel on alati tagajärg ning tegude järgi hinnatakse ka teda...
Hu5. november 2021, 13:33
Iseenese tarkusest siis esineski Vabaduse väljakul ja lörtsis "Koidu" ära, mis siis, et see tema laul.
Kurb5. november 2021, 13:28
Isegi kõu müristas taevas ja pilved nutsid rahva pärast tol rahutul päeval,kui Tõnis hakkas laulma Koitu,ilm oli ka vastu protestantidele,samas kui keegi suri haiglas või vajas kiiret arstiabi jne.
jah5. november 2021, 13:51
lugupidamisega haigete suhtes veeretaks selle viiruse vahelduseks ka Wuhani kaela ja olge tänulikud teie poolt austatud Kallasele kes andmed salastas? Krt pinda käib juba mingi bande krimitegude süü vaksiskeptikute kaela veeretamine! Mõistus!!!
X6. november 2021, 15:33
Inimesi sureb piinades iga päev.Kas meil on terve aasta vihmane või? Või on ilm ka diskrimineeriv,et vähki ja muudesse haigustese surevate,sealhulgas vaksikahjudega vaevlevate pärast ei nuta? Antud kodanik ka ei hooli neist,ainult koroona loeb,pühakiri.
jaa5. november 2021, 13:25
Tõnis, Sa oled PARIM!!! Ole terve, jõudu ja vastupidamist!
juku5. november 2021, 13:24
Ta ei ole mingisugune äärmuslane või usufanaatik. kulminatsiooniks säras taevas päike. üritasin kuidagi inimeseks saada." joome kohvi ja palvetame koos Tõnis kutsus rahvast üles meelt parandama. Ja mina ka vaktsiini vastu ei ole. Kardan, et olen vaktsiinidele ühe oma lapse tervise kaotanud, Laulu lõpus pidas Mägi väikese kõne: ""Kuulake, mu rahvas!" ei ole fanaatik, ei ole, ei ole:) uskuge mind - rahvas:)
maamiis5. november 2021, 13:11
Kahju et hr rikkus oma renomee rahva südamesse minevate laulude esitamine sellisele jõugule, kes õhutab vaenu ja milles võib isegi olla riigikukutamisele õhutavaid sõnumeid mõne isiku poolt. Seega peaks Mägi esinema vabandusega eesti rahvale.
vaen5. november 2021, 13:41
mõtlete seda boleemikat ja tekitatud paanikat kui rahvavalik oli valitsuses ja siis vaip alt rõmmati.MIS SEE OLI??? Inimestel ikka nii kallutatud ja egoistlik arusaam vaenu õhutamisest. Kui midagi ei lähe nii nagu tahetakse kisa taevani.Jube!
Vaenule5. november 2021, 13:52
Praegune valitsus ongi oma toetusega rahva valik, toetus neile on suurem kui opositsioonile. Eelmine valitsus polnud sugugi rahva enamuse valik, sest siis oli opositsioonile toetus tüki maad suurem, kui toonasele valitsusele. Nii, et õiglus sai võitu, rahva enamuse toetusega võimule
to Vaenule5. november 2021, 14:00
rahvavalik? Kuskohast? E-valimised? :DDD Te ei räägi ei minu ega sadade tuhandete eest siin...Toetus opositsioonile oli suurem.Meenub jah - need memmed-taadid kes ei teadnudki kuhu nende hääl läks?...Rahvavalik,unistage edasi!Selline valik et oli vaja teha kohe riigipööret;)))
mullikas on õrn loomakene5. november 2021, 16:19
mullika ..... ei saa saata kedagi,kel KINDRAL või HUSAARI NOHU, AIDS või COVID, taskutiisiker või sinine esmaspääääv
Mikrofon5. november 2021, 12:59
Hr. Hoia minust praegu eemale
neutraliseeri end5. november 2021, 13:47
Miks sa kodus ei kükita? Pead isoleerima end ühiskonnast viiruse levitaja. Istu kodus hirmunult ja vilguta tulukest elu lõpuni.
Peetrus5. november 2021, 12:57
Millega Tõnis hakkama on saanud, et tühjad südamed ja kaalikad nõnda krimpsus tagajalgadel.
To 13.045. november 2021, 13:34
Tuhkagi müüs. Tühjad südamed oma mingisuguseid väärtusi kelle silmis üldse midagi müüa. Hääbuv mass...
5. november 2021, 12:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
arvan5. november 2021, 12:58
et ta pole kindlasti keegi Shmigun kes lausa staar. Tuttavlikult hakatakse siin jälle olematuid niite tõmbama - kuhugile ta ei trügi! Ja kui trügikski siis koge nende Tammede jms sportlaste,tegelaste kõrval oleks kindlasti rahva poolt hoitud. See mis vanemale kambale muidugi ka EKRE puhul pinnuks silmas on.
Pisar5. november 2021, 12:50
See südantlõhestav laul Koit, ei lähe enam Tõnise esituses peale,rikkus ära kõik tunded ja meeleolud Vabaduse väljakul,see päev ei lähe meelest...
samamoodi5. november 2021, 12:52
ei kuula ma ka enam neid kes T Mäe le on selja keeranud. Südantlõhestavalt on kõigel jube maitse juures!
sulle siis 5. november 2021, 13:48
aitab ainult nöör ja seep.
to tõnis5. november 2021, 13:54
minu mõtted ja nende kuju jääb ikka mu enda määrata. Muud mõistlikku peale oma varas te kiitmise ei tule,siis soovitav oleks olla lihtsalt vait.
,l6. november 2021, 15:35
Kurb ja tühi elu siis,kui miskit nii sandistas.
5. november 2021, 12:46
„Ma ei kuulu ühtegi ususekti, kogudusse ega parteisse. Olen sõltumatu!“ See pole arukas jutt inimeselt kes väga selget väljendab oma poolehoid oma igapäevases tegemises, Ainul väga naiivne ja lapsik isik vöi sedasi enda väljendada elades teiste keskel ja suheldes maailmaga. EI OLE SÖLTUMATU! See kes maksab tellib ka SINU "söltumatut" MUUSIKAT!
Tarmo5. november 2021, 16:12
Lisaks on nüüdseks teada, et ta valetas parteisse mittekuulumise kohta.
Sõltumatu ja vabandust mina arvasin, et tuulelipp5. november 2021, 12:40
....med.õde5. november 2021, 12:37
Lähen ööseks tööle! Aga sina??
olen5. november 2021, 12:40
üksikema kes töötab 12 tunnistest vahetustes ja pean veel 2 kohta jõudma sest palk,teate on nii nagu on!Vahepeal peab vaatama kontrollima kas laps on tuevaliselt koju saanud ja olema tänulik et kuhugile alla ei jää. Kõik teadagi ei sõida ministriautodega.
olen5. november 2021, 12:41
lugupidamiseha meditsiinitöötajate vastu. Arvestamine üksteise ja hirmudega on eriti praegu vägagi vajalik.Eksin?
juku5. november 2021, 13:33
üksikemale, kui saad alla keskmist, siis vaata peeglisse, keegi pole süüdi, et sa ei viitsinud õppida, ja keegi pole ka süüdi, et sa ei osanud endale kaaslast valida ja palka ei maksta, palka peab välja teenima jõudu tublidele med töötajatele
to Juku5. november 2021, 14:29
oled kursis minu hinnete ja kooliga? Ülbe rrrfffff mis arvab et teab ja tunneb kõike,viitsimata isegi süveneda. Muidugi,taoline mass ju sellist nn siniverd ei vääri. Muuseas on reaalne hirm kui teiesuguste mantlipärijad veel juurasse edasi lähevad. Minu;)))) suguseid mõttetuid ja madalaid;))) üksikemasid on veel palju...nii et pole ime et te ikkagi niiiii vihatud olete! Järgmine kord koristage siis oma rä mps ise! Nina peab ju alla panema,raskeks läheb! Nõrk.
Kane6. november 2021, 15:40
Käisin ka öösel tööl kas peaks kuskile kirjutama? Kui töötingimused ja töö sisu ei meeldi,on vaba valik muu töö õppida otsida. Tööelu on reguleeritud seadustega,kui on miskit valesti selles töös,siis peaks vastavate ametite poole pöörduma,kes kontrollivad.Mis puutub ülekoormusesse jne,siis inimene peab enda eest ise seisma ja kui on probleem,siis pöörduda sinnapoole,kust probleem alguse sai-valitsus,riik-kas on soodustatud sellist ametivalikut,panustatud palkadesse,personali,tingimustesse? Ilmselgelt mitte,ka mitte viimase 2 aasta jooksul.Soovitaks ka arstivande paljudel meedikutel üle lugeda
Põlva 5. november 2021, 12:32
ootab ka seda vabaduse laulu ja toetust oma akende alla. Tead Tõnis kus Põlva on?
vauu5. november 2021, 12:34
keegi ref tahab näidata Põlvat :DD Teil ju jalgrattad,jõuate juba praegu teele asuda!
olid ajad, vanad hundirajad5. november 2021, 13:42
Vanal ajal mindi jalgsi kaika kõnniga, nüüd ei julge süsti ka teha ilma suure kista vabaduse nimega platsil
karla5. november 2021, 14:49
Põlva on kusjuures rohkem vaxitud kui ümberasuvad maakonnad. Millest see suur nakatumine siis???
-5. november 2021, 12:25
Me kõik siin saalis mõistame, miks kallase valitsuse jaoks ei eksisteeri punaseid jooni, eriti olukorras, kus ohus on koalitsiooni püsimine. aga me ei anna siin ju täna hinnangut koalitsioonile ega valitsusele. me räägime täna eesti riigile ilmselgelt kahju teinud ministrist. kkallas ei ole sugugi esimene poliitik, kes ei sobi ministriametisse või kes on loobunud sellest ise, aga kellel on võimekust juhtida erakonda. see ei ole meie otsustada. mis aga kindlasti on meie otsustada siin ja täna, see on sõnum, mille me anname nii eesti rahvale oma riigi usaldusväärsuse ja tõsiseltvõetavuse kohta.
to 12:255. november 2021, 12:31
kas ise ei tüdine juba ära?
eksite5. november 2021, 12:31
kelle otsustada see siin veel on kui mitte rahva? Kui niikaua on ülevalt alla vaadatud ja irv itatud. Lõpetaks ehk sellise ideoloogia nagu ´mida sina siin ikka teha saad´ Küll aga ei jõuta oma pannkooke ära pakkuda kui hääli vaja,on nii?
Väga imelik?5. november 2021, 13:13
Kaja Kallas on hoidnud riiki nii vabana, kui üldse saab ja selle eest sõimavad teda need tegelased, kes nõudsid Vabaduse platsil vabadust ??? Võrdleks äkki olukorda naaberriikidega, kus öösel isegi komandandi tund, olukord meie omast veel hullem, seega ei aita.
teie5. november 2021, 13:44
poolt palavalt pooldatatud Kallase juured lähevad vabariigi ajas kui kaugele? Tema käitumismustrit jälgides tuleb meelde see haiglane LOTR ´my precious´ Ükski aus ja aateline riigiimene EI tule võimule nii nagu tema seda TEGI. Üksi aus ja demokraatlik partei ei TULE nii võimule NII nagu nemad seda teevad! VABA? Jah...andmata võimalust teha seda TEISTEL!
Seewald5. november 2021, 12:19
Tõniselt hea torge, et vaimuvaesed end nii auklikuna tunnevad!
5. november 2021, 12:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
eve5. november 2021, 12:25
mina vähemalt tean millest räägin ja tõepoolest ropendama panetegi,viisaka inimesena kasutan punktiiri.Heameel kui teie haridus niipalju võimaldas et aru saadi!
to eve5. november 2021, 12:32
hea ikka, et sinusuguseid tarku meid , rumalaid, harimas ja valgustamas on, mis me sinuta küll teeksime...
eve5. november 2021, 12:37
Teate te olete ju nii targad ja heatahtlikud siin olnud et peab ju ainult kaasa plaksutama.suured rahvavaenlased ju muidu.....
Küllalt nähtud neid ekre baabasid5. november 2021, 12:44
Ja nede viisakust ja kombeid.
eve5. november 2021, 12:48
Teie võimeid kõike näha ja tähele panna on muidugi tähelepanuväärne! Aastad on näidanud palju meilegi....ja need pole ainult need kuuldud blablaad. Ühte erakondlast sõima ti - kanaks? Keske ei poolda kuid ühe ´populaarse´erakonna suhtumine ja võime lugupidavalt suhelda ei muutugi. Loodab teiesuguseid tulevikus enam pildis mitte näha!
evele5. november 2021, 13:16
öeldakse, et ropp pole see kes ütleb, vaid see, kes nii mõtleb, seega, punktid ei aita.
eve5. november 2021, 13:46
to evele.Minu mõtted on presideni juures joodud kohvi kõrval veel teemandid!
eve5. november 2021, 12:15
Kõikidel neil kellele loeb inimlikkus,kelle arusaam demokraatiast on see et see oleks kõigile,mitte nn väljavalitud ülbikutele,kes näevad et see mis praegu maailmas toimub ei ole puhas - siin ei soovi kahtlema panna neid kes tervislikul põhjusel tõesti seda vaktsiini vajavad,neile kellele loevad ausad valimised,mitte s..tased intriigid ja ha ledad võtted,need kes näevad praegu kuidas mingi kamp ...teeb legendi maatasa -soovitan sellest siin eemal hoida,Teie päev on väärt rohkemat kui mingid K Kallase jms kum mardajad!
Ilus jutt!5. november 2021, 12:46
Tõeline ekre toetajast rahvuslik naine on rääkinud! Tore kasvatus ja kombed teie daamidel.
eve5. november 2021, 12:55
Teie tasemeni on veel kindlasti arengumaad ja südamest heameel et selle järele mingit huvi ega soovi polegi!Kasvatus ja kombed muidugi ,teeme pingerea korda - intriigid ja va led ikka kõigepealt!
evele5. november 2021, 13:18
mind pole veel kunagi keegi nii ropult sõimanud, kui ekre naised :). Aga argumente neil kunagi pole.
eve5. november 2021, 13:47
to evele. Uhh,meenub millegipärast Mary Krossi juhtum. Oot mille tõttu see juhtum nüüd pooleli jäetigi....aiii - ´avalik huvi puudumine´oli ju!
evele5. november 2021, 14:53
rahunema peaksid, saad veel terviserikke sedasi marutades
to evele5. november 2021, 18:15
vaadake et ise rahusteid saate.Kaja ei jõudnud silmi ära pööritada kui EKRE valitsuses oli.Kuidas küll nii ,ehk saab midagi teada?! Eetikud.
Iseenesest5. november 2021, 12:15
ei ole ju meil eriti oluline teada, kuhu kõikjale TM ei kuulu - see on puhtalt tema elu. Aga kui ta juba avalikult suu lahti tegi, siis võiks ta lõpuks oma lakoonilisi ülekutseid kusagil lahti ka seletada: kas anda pikema intervjuu või kirjutagu ise artikkel või minu poolest uue laulu. Ma tõesti ei saa aru, mida ta täpsemalt öelda tahab (vähemalt nende lühikeste üleskutsete põhjal). Ühelt poolt räägib ta vabadusest ja selle eest seismisest, samas teiselt poolt kutsub inimesi senise käitumise pärast meeleparandusele. Ja praegu saavad kõik tema välja astumisi endale sobivas suunas tõlgendada.
5. november 2021, 12:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Märkaja5. november 2021, 12:29
ja neid vaksivastaseid on rohkem kui arvate. Meedia millegipuhul seda ei kajasta.Ju on põhjust muretseda. teie aga võite oma refilikult ülbelt oma jada siin jätkata...Tõde tuleb ükskord niikuinii.Ela ise ja laste teistel elada,arvan et see on siin teatud ringkonnale juba 30 aastat võõras,aeg lõpuks kuulata!
Vabaduse hääl5. november 2021, 12:05
Me võidame end viirusest vabaks, ....
siil osvald5. november 2021, 12:37
Aga kuidas poliitikutega jääb
5. november 2021, 12:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mõistust meile valikutel hääletamisel5. november 2021, 12:39
Oh poliitika ja poliitikud
Mis haiglas toimub5. november 2021, 12:02
Mina toetan Tõnis Mägi5. november 2021, 12:00
Tema on meid liitnud ning mõtleb nüüd enda ja meie tervisele ja vabadusele. Ega ükski eksperimentaalravim maailma päästa
to mina toetan tõnis mägi5. november 2021, 17:01
ükski Tõnis Mägi ei päästa maailma ka mitte. ja pealegi-mees tahab, mees liidab, mees tahab mees lahutab.
Pets5. november 2021, 11:57
Peldikuseina kritseldajad näitavad oma vaimset taset Tõnist kritiseerides. Edu Maestrole!
Liina5. november 2021, 12:01
Kui sinu seisukoht on, et mitte keegi ei tohi Mägi avaldusi ega tegusid kriitiliselt analüüsida, siis on see ütlemata rumal seisukoht.
to Pets5. november 2021, 12:36
aga miks ise ka siin "peldikuseinal" kritseldad?
mutiauk7. november 2021, 23:43
hea, et KGB töötajate nimekirjad kadusid
Härr Tõni Mägi,vahe on selles,et millisel üritusel sa laulad ja eriti kui haiglas personal üleväsinu5. november 2021, 11:56
Kõige rohkem tegi haiget enamusele eestlastele see,et Mägi laulis kahte meie taasiseseisvumisele nii olulist laulu sellisel üritusel.See ongi enamuse etteheide.Laulu ja laulu vahel on suur vahe,ning neid peab õigel üritusel ja õiges kohas laulda.Näiteks kui mingi kamp purjutavaid räuskajaid kutsuks teda kuhugi laulma,kas ta tuleks.Või äkki isegi tuleks,kui pakutakse meeletult suurt rahasummat.
Nii lihtne see ongi.5. november 2021, 12:11
Sa ikka täiega soepeast.Jäta Va.Tönis Mägi rahule.See ta enda laul ja Ta laulab seal ,kus aga soovib.Ja kas sina oled enamus eestlane ära räägi siin teiste eest.Käisin ka miitingul ja olen selle üle väga uhke,me ei olnud vaksiini vastased kas saad sellest aru.Seisime oma öiguste eest.Ja kunagi seisin ka baltieketis ja ka uhkusega.Pane enda kuradi arvamus koju seina peale.
Joonas5. november 2021, 12:16
Siis kui muusikud ilkusid ja tegid oma pagulaste laulu ,kas siis pole nagu midagi ?
To nii lihtne5. november 2021, 13:38
Eks rumalad ongi uhked oma rumaluse üle. Kui te seal väljakul poleks enda üle uhke olnud, poleks te sinna läinudki. Siis oleksite näidanud oma tarkust ja mõtlemisvõimet. Niikaua, kui neid pole, oletegi uhked oma rumaluse üle. Ja eriti hea meel veel, et on ka teisi teiesuguseid. Eks juttu jätkus omavahel kauemgi ja teada, mis jutud need olid.
penn5. november 2021, 11:52
Kommunistlik noor aastast 19785. november 2021, 12:18
Mina astusin Rakvere rajooni Sõjakommissariaadis ÜLLKNÜ liikmeks et saada vabaks ja sõltumatuks.
Huvitav!5. november 2021, 11:37
Kas ütles "Elu Sõnast" lahti?
juba väga kuri inimene5. november 2021, 11:35
Meie väikse rahva suurim vaenlane on praegune valitsus.Jätke juba seeTõnis rahule,poolearulised!
on siis teisiti olla võimalik 5. november 2021, 11:52
Meie väikese rahva suurim vaenlane on inimene ise oma suure rumala minaga!
Viimasele5. november 2021, 11:56
Kui sa iseennast ei armasta, siis ei armasta sind ka teised.
on siis teisiti....5. november 2021, 12:00
Kas sa arvad, et kui sa sellest nn vaktsiinist sandiks jääd või maha sured, siis ütleb meie valitsus ja nende kaasajooksikud sulle aitäh? Siis oled sa paraku oma murega üksi.
to on siis teisiti...5. november 2021, 12:10
Kas tead, et haiglas kasutatakse ravimiseks täpselt samade ravimfirmade toodangut, kes vaktsiinegi toodavad? Ära siis arsti juurde ega apteeki ka mine.
Ravimil ja ravimil on vahe5. november 2021, 13:14
Kas sa tead, et hiljuti lekkis info, et Pfaiseri vaktsiinid on välja töötatud kiirustades ja andmetega manipuleerides. Ei imesta, sest tulemused ju praegu näha.
olukorrast sõltumata5. november 2021, 11:34
Süda miul sai täis, täitsa triiki endaga
To 11.525. november 2021, 13:46
Ise te ju tegelikkuses ei taha selleha leppida, et igaühel on oma arvamus. Mulle ei meeldigi need vaktsiinivastased, lamemaalasd ja ekre. Nii on. Leppige siis sellega.
5. november 2021, 11:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Pohmel5. november 2021, 11:44
Vaatasin üles ja mõtlesin talle ja ta saatis mulle hommikul kurgisoolvett.
Kuidas5. november 2021, 11:48
on Màgi arstide vastu!? Paari provokaatori pàrast ùritusel? Meie meedikud kannatavad ise selle saamatu valitsuse tòttu, mitte Tònise tòttu.
5. november 2021, 11:52
Mis ta peab nüüd mööda seinaääri käima, mis siin siis erilist on arst aitabki inimesi. Seltsimehed meie hulgas on veel inimesi, kes ei taha arusaada, et NSVL-i aeg on möödas, ei pea mõtlema ühtemoodi, vaadake, meil on EV ja igal ühel on õigus oma arvamusele, kes kellega ei lepi koligu suure naabri juurde, leiate ühise keele .....
Tõnis Mäega juhtus see5. november 2021, 11:57
Kuidas Kuidas saab olla sinisilmne, muidugi ei saa olla arsti vastu midagi. Tõnise pärast ei juhtu siin poliitikas midagi ka Mägi kadumisel igavikku.
5. november 2021, 11:27
Kui tegid, siis vastuta. Õigustusi pole tarvis.
Covid5. november 2021, 11:25
Kui Eestis oleks sundvaktsineerimine siis oleks juba ammu kõik vaktsineeritud aga ei ole ju. On vaid alla 60% MIs SUNDvaktsineerimisest siin pidevalt jahutakse.
Ongi sund5. november 2021, 11:33
Asi ei ole vabatahtlik, kui selle mittetäitmisega kaasnevad sanktsioonid. Inimeste diskrimineerimine ja lahterdamine mingite süstide alusel ei käi kuidagi demokraatliku riigiga kokku. Eriti veel praeguses valguses, kui on näha, et need vaktsiinipassi omanikud ei ole rohkem immuunsemad kui vaktsineerimata isikud. Olen Tõnis Mägi poolt ja totalitaarse idiotismi vastu.
to Ongi sund5. november 2021, 11:43
Ei, see kui sulle antakse valida, siis ei ole sund.
Karvad5. november 2021, 11:52
...me popultsiooni probleem ongi, et enamus ei saa aru :)..., isegi lihtteksti ei osata lugeda ega mõista. Ehk puust ja punaseks..., sundus on aga sellest hoolimata on teema käpuli ;)
Sundus???5. november 2021, 13:29
Mina, penskar, ootasin perearsti kutset vaktsineerimisele ja ootaks siiamaani, kui poleks ise vahepeal teist võimalust leidnud. Minu ealised ju surevad haiglas.
X6. november 2021, 15:47
No nii süüdimatult rumal ei saa ikka olla.
MA KÜSIN KAUA.5. november 2021, 11:25
KAUA te jahute seda lamemaalane ja lamemaalane,kes kõige rohkem on nakatajad,ikka vaksitud mitte vaksimata. Häbi teil olgu ise käite igal pool ringi ja nakatate teisi ja siis surute teistele peale ,kes on süüdi .Kaua võib nii edasi minna ,jätke see TÕNIS MÄGI juba rahule ,kiruge seda valitsust see on kõiges süüdi ,et asi nii hulluk on läinud.Ammu oleks pidanud piirangud peal olema.
Juudas5. november 2021, 12:16
Kui kardad nakatuda ,siis istu kodus , mina käin kus tahan ja nakatan ,keda tahan. Ikkagi inimõigused ja neid mul jagub.
õieke5. november 2021, 11:24
HeaTõnis,pea vastu.Sul on palju toetajaid ja sinust peetakse lugu.
Mis kasu on 5. november 2021, 11:56
neist toetajatest, kes on vaktsineerimata ja kontserdile ei pääse ja raha ei too.
To mis kasu5. november 2021, 12:13
Mis kasu on sellisest valitsusest, kes selliseid absurdseid otsuseid vastu vòtavad. Praegu ju nàha kuhu need vaktsineeritud oma passiga riigi on tùùrinud.
to-le5. november 2021, 13:34
Kas tahad öelda, et vaktsineerimata inimesed istuvad kõik kodus ja kuskil ei käi? Kuidas siis enamus ehk 70% on neid haiglas? Tegelikult elavad kõik inimesed tavalist elu, nagu koroonat polekski olemas, peetakse sünnipäevi, käiakse külas, tohutult reklaamitakse igasuguseid üritusi jne. Isegi kullerid, kes kaupa toovad koju, ei kanna enam maski. Jne.
13.34-le5. november 2021, 13:55
Esiteks, kui palju sellest 70%-st on ilma ühegi süstita vaktsineerimata, seda varjatakse. Ilmselt vähemus, muidu ei peaks ju varjama. Teiseks, kõik üritused on avatud ainuüksi vaktsiinipassiga tegelastele ja viirus levib massiliselt suurtes kinnistes saalides, mitte väiksetel kodustel sünnipäevapidudel.
oTTo5. november 2021, 11:24
Austasin Teid ja need laulud olid mulle pühad aga sellisele miitingule, mis oli suunatud arstide ja rahva tervise vastu, ma ei läheks esinema ka VÄGA SUURE RAHA eest!Andku Suur Jumal teile see patt andeks aga minu austus Teie vastu on kadunud.
X6. november 2021, 15:52
Patt on teise inimese tervisesse sekkuda kui ta seda ei taha.Tüüpiline usklik,räuskab jumalast andestamisest,aga ise vihkab ja vaenab ja kannab kurja südames,pühakirjast aru ei saa ega täida.Ego on miski mis arvab et teab paremini kui teised,uhkus ja ego,midagi,mida usklik ei peaks järgima,teise inimese vabadust mitte kahjustama,vastutama enda eest,mitte suruma teisele oma nägemust peale.Häbi.
tõnis mäele5. november 2021, 11:21
oled parim ja praegusel ajal kui oleme näinud võimu igakülgset ku ritarvitamist mis enam ennast isegi ei häbene,mis on nende POOLD ajate ja meedia poole hullem karuteene kuid süüdistavad teisi! Inimesed kes on ISE valinud sellised val etajad võimul,ON kaasa plaksutanud raha pesule ja valedele nüüd tembeldavad neid kes kõigele muule peavad vastu seisma ka nüüd sell ele et nendega oldaks aus selle asemel et X süstla otsa aetaks! Inimlikkuse puudumises süüdistavad ikka juba tuntud nartssistid!Aitäh sulle ja las see so pp läheb neile kellele pole see võõras ja on selle välja teeninud!Puhtuse eest!
to tõnis mäele5. november 2021, 12:43
sa austad teda ikka väga vähe kui inimese nime väikeste tähtedega kirjutad. Ma küll selle "POOLD" ei ole.
to to tõnis mäele5. november 2021, 14:05
poleks seda tekitatud sop pa siin poleks mingitel pooldavatel kommentaaride järele vajadustki. See väike täht tema väärtust ei riku,kena et teil muust kinni haarata ei ole.
14:05-le5. november 2021, 15:02
kui sinul midagi vastuseks pole öelda, siis haarad kinni väitest, et polegi vahet, kas inimese nimi kirjutatakse väikese või suure tähega? Alusta ikka oma austuse näitamist elementaarsest, mitte ära niisama lobise.
Mia5. november 2021, 11:19
Tõnisel ei ole vaja end õigustada , arukad mõistsid ammugi , väikesed undavad , kes neid keelata saab..
5. november 2021, 11:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Karvad5. november 2021, 11:59
...et nagu oi, nyyd pidi tööle hakkama. Seni pläkutasime koridorides ..., aga vhui nüüd pean 8h jutti intensiivselt kedagi abistama..., kui ebaõiglane ja alandav... Head meedikud..., tulge reaalsusesse.., teie palgatase ületab kõiki teisi. Jah seni saite aega meeldivalt veeta lillede ja kohviga..., aga täna peate andma panuse nagu kõik ülejäänud. 8h tööpäev intensiivset keskendumist kehtib ka teile. Ei maksa halada. Tere tulemast reaalsusesse...
Liiis5. november 2021, 11:15
Ainult Austusväärne Tõnis..Suur Süda. Aitäh!
5. november 2021, 11:58
Mul millegi pärast meenub Avatud Eesti fondi väitlusklubi, teema : kas inimene peab tänulik olema arstile, kes teda ravis; kas arst peab tänulik olema põllumehele, kes teda n.ö. toidab, kas jälle põllumees peab tänulik olema jne
Tõesti?5. november 2021, 11:07
Kas eeltoodu põhjal Tõnis ka valetama õppinud?
Jpp5. november 2021, 11:35
Muidugi on, varro ja tõnumaa õpetavad seda igal sammul
kõik vabaduse väljakule5. november 2021, 11:41
Kesse siis meil seda ei oska?
5. november 2021, 10:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Koit5. november 2021, 10:59
5. november 2021, 10:53
Noh võibolla on lihtsalt rumal inimene. Ei saa aru, et peale iseenda on vaja ka teistele mõelda. Näiteks, et kaasinimesed terved püsiks. Suure maskideta rahvamassi kokkuajamine ju praegusajal tervist ei too.
koit5. november 2021, 11:00
Välitingimustes on viiruse levimine äärmiselt vähetöenäoline, pealegi, ei suuda uskuda, et haiged sinna platsile külmetama tulid
Kalli Kalli mu Kallid5. november 2021, 11:14
Kallistades selgub tõde uus!
to koit5. november 2021, 11:21
Jah, sest vaktsiinivastased on väga vastutustundlikud. Hoiavad distantsi ja kannavad maski ja ei käi ilma testimata mitte kusagil (haigustunnustega hoopiski mitte). Ainult nad ei taha mingeid piiranguid ja kohustusi.
5. november 2021, 10:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Täiesti haige komm?5. november 2021, 10:47
Kas käisid kah miitingul?
Oma tööd hoolikalt tegev med.õde.5. november 2021, 10:43
Kõik on valesti läinud.Süüdlased oleme ...kõik! Isiklikult oleks häbi räusata ja hoobelda.See kogunemine oli rahva harimatuse .. . Peaksime uppuvat laeva päästma! Tõnis,oled maailma inimene! Palun mõtle ,milline kaos nüüd me kodumaal toimub!!!
Koit5. november 2021, 11:03
Mida te räuskamise all silmas peate? Eesti arstid söidavad Keeniasse appi. Kaos?
Tõnis5. november 2021, 11:08
Ka arst saab valida,mida ja kus teeb!! Minge ise päevaks haiglasse tööle!!
Ene5. november 2021, 13:59
näib,et vaktsiinid eriti ei aita -ainult piirangud -niinagu oli kevadel ja kedagi süüdistada on vale,see on valitsuse tegemata töö.
X6. november 2021, 16:03
Medõde,mine uuesti medkooli,kui ei saa aru,kuidas töötavad viirused,vaktsiinid,mis on haigused,hooajalised viirused, mahud ja mida peaks tervise tugevdamiseks tegema.Uuri miks epideemia ajal ei vaksita,uuri miks mask on kahjulik jne.Loe arstivannet uuesti ja mõtiskle eetika üle.Uuri miks tuleb inimese tervist korralikult kontrollida,enne kui sekkutakse vaktsidega, Mis on testjärgus vakts jne.Haridusest ja teadmistest ja eetikast on kõvasti puudus,kui selline jutt ja tegevus.
sõltumatust5. november 2021, 10:42
pole olemas. Mõnel on suurem ja stabiilsem hind
tõmme poliitikasse5. november 2021, 10:49
Mõnel on lihtsalt suurem kui teistel
5. november 2021, 10:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sa oled petta saanud, ei muud5. november 2021, 10:44
Valetamise kronoloogia... 1. Vaktsineeritud ei nakatu. 2. Vaktsineeritud nakatuvad aga ei haigestu. 3. Vaktsineeritud haigestuvad aga kergelt. 4. Vaktsineeritud haigestuvad raskelt aga intensiivi ei satu . 5. Vaktsineeritud küll satuvad intensiivi aga ei sure . 6. Vaktsineeritud küll surevad aga kerget surma. 7. Vaktsineeritud surevad küll piinarikkalt aga puhta südamega. 8. Vaktsineeritud lähevad edasi paradiisi aga teised kärvavad niisama tühja!
Miks peaks keegi riskima tervisega?5. november 2021, 10:49
Seni on valetatud, et: Vaktsineeritud ei nakatu. Vaktsineeritud nakatuvad aga ei haigestu. Vaktsineeritud haigestuvad aga kergelt. Vaktsineeritud haigestuvad raskelt aga intensiivi ei satu . Vaktsineeritud küll satuvad intensiivi aga ei sure .
Piinlikule5. november 2021, 10:53
Kui T.Mägi hakkaks oode laulma Sots-Reffidele ,siis näeksime teda söögi alla ja peale teleris ja kontserdidki oleks võimalikud ,kooroonast olenemata!! Nagu Tühisüdamete Linnaga oli.
5. november 2021, 10:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Oh5. november 2021, 10:39
Rumaluse hukkamõistmine ei ole mõnitamine!
Lootus5. november 2021, 10:47
Tõnis ei ole kindlasti millegi vastu.Tal on lihtsalt julgus ja südametunnistus öelda välja seda,milliseks on elu eestis.
Millisel lauluväljakul?5. november 2021, 10:49
to oh5. november 2021, 10:50
Kes tegelikult rumal, selgub õige pea, maski ja vaxiusklikud saavad korraliku õppetunni ja ükski arst ei aita.
to oh5. november 2021, 10:53
Kui suudad veidigi mõelda, miks Euroopa oma suure vaxitusega maailma tipus ja näit. Indias pole häda midagi...
Esko Paar5. november 2021, 10:34
nüüd on juba hilja siin midagi siluda ,rong on läinud
nii huvitav, omas ajas? 5. november 2021, 11:41
5. november 2021, 10:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aga asi seegi kui sõlmed lahti arutada saab pikema köie rahvale endale lohistamiseks muidugi5. november 2021, 10:51
See on tagant järgi tarkus ehk täppisteadus
Ainult 5. november 2021, 10:55
Vabaduse Väljakult sai viirust.Tartu maratonilt ja Viljandi Folgil viirus magas.Vaata järgi.Peale folki nakatumine suurenes Mulgimaal!!
rahva enda vastu rahva endaga5. november 2021, 10:33
Teeme uue miitingu, et saaks astuda vastu, kellele?
Sõltumatu5. november 2021, 10:27
Tõnis on ristimise ajaks paranenud raskest haigusest, millest paljud välja ei tule. Selline paranemine on ime. Juba paar aastat enne ristimist oli helilooja ja laulja avaldanud, et täiesti juhuslikult leiti tema peast kasvaja – õnneks polnud see halvaloomuline ja neurokirurg Toomas Asser eemaldas selle. See seletab nii mõndagi. 😔
5. november 2021, 10:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mulk5. november 2021, 10:29
ära ilgu eesti kodanik erinevalt sinust onTõnis Mägi eestlane suure tähega
Piir on vaja tõmmata5. november 2021, 10:41
Mine tee oma kolmas toos ära ja ole rahul, keegi pole seda sinult keelanud ning kes sedsa ei taha siis ka nendel peavad olema õigused, et seda mitte teha. Tõnis laulis vabaduste eest. Sundvaktsineerimine tuleb Eestis lõpetada, hetkel on juba selle tulemusel kaotanud paljud töö ja sissetulekud, kusagil peab olema piir.
mulgile5. november 2021, 10:53
Kõik ei käi mulgi kuuega
to mulk5. november 2021, 10:54
aeg elada mitte surra rumalusest5. november 2021, 10:55
Piiri ei ole vaja tõmmata, aga piiri peaks pidama!
Eesti kodanik5. november 2021, 10:59
te tõesti olete ,aga mitte hingega eestlane.Teiesugused ei teagi mis on PÜHA ja mis on eestimaa ja rahva armastus.Tete vaid Brüsseli poole koogutamist!!
5. november 2021, 10:24
soliid soo liid5. november 2021, 10:58
Kuidas võtta, aga lõpuks asi seegi kripeldamas
5. november 2021, 12:09
Elame ajal kus rumalus ei ole häbiasi
Edu Tõnisele5. november 2021, 10:22
5. november 2021, 10:56
Ajab asja, mis toob kaasa surma kaaskodanikele. Paraku rahvakogunemistel haigus levib.
Aave5. november 2021, 11:51
Tõnis Mägi on teinud tohutu suure arengu enda elus. Ma vaatas ta nägu ja sellest õhkub äärmiselt suurt südamesoojust ja see on suure ande olemasoluks vajalik. Ta on minu jaoks laulja ,kellelt saan jõudu elamiseks kui hinges on raske ... Mina tunnetan ,et Jumal on puudutanud Tõnis Mäed ja Arvo Pärti.....
An5. november 2021, 10:22
Vaba hing või äkki sõltumatu nagu Mongoolia, kellest midagi ei sõltu
No5. november 2021, 12:51
Eesti on päikesetõusu Kajaga nii sõltuv, et temast sõltub terve maailma saatus. Tubli An.
Herman Kelomees käis suurelt selle tühistamise välja5. november 2021, 10:21
Tema enda rahastatus on aga kahtluse all: objektiiv.ee/postimees-lopetas-koostoo-faktikontrolor-herman-kelomehega
5. november 2021, 10:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vanadus5. november 2021, 10:18
vabandust5. november 2021, 10:34
Smv5. november 2021, 10:14
Ta on julgenud moskvale, Brüsselile _toompeale vastu laulda, sest nii ta suhtleb võimutsejate vastu.
to 11.065. november 2021, 11:47
eks ikka 1988.a. ,kui sina olid kakasena mähkmetes
5. november 2021, 10:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kus olid5. november 2021, 10:08
laulva revolutsiooni ajal? pöösas
olin küll5. november 2021, 10:24
ei olnud pöösas, vikatiga hainamaal
Miks põõsas?5. november 2021, 10:25
Rootsis, kus kõik patrioodid.
eremiit5. november 2021, 10:03
vaksirahvas jaguneb nelja rühma, esimesed on need kes usuvad valitsuse juttu nn soodarühm, teised kes läksid hüvede pärast nn ostetavad, et saaks piiritaha jms., kolmas kes läksid käsukorras nn orjarahvas, neljas kes sunniti, neid võib mõista, pere tahab toitmist jne., nemad siin ei ruiga ka tõnise vastu, ilmselt ostetavad on ka vait, neil savi, ülejäänutel on vabad isemõtlevad inimesed nagu okas pees
ebapopulaarne5. november 2021, 10:16
Mina läksin sellepärast, et põdesin koroonat väga raskelt ja olin intensiivis - õnneks jäi hing sisse. Teist korda midagi sellist kindlasti kogeda ei tahaks kui on mingigi võimalus kuidas seda ära hoida.
Kiisu5. november 2021, 10:18
Vabad isemõtlejad ju ikka soovivad nakkushaigusi levitada- Covid, süüfilis, tuberkuloos, Aids… Laske meil vaba olla!!!
Mina läksin arstide soovitusel.5. november 2021, 10:27
Mina usaldan arste rohkem kui telegrammi doktoreid, ekre prohvessoreid, pooditaguseid ja kloorivee tarbijaid.
Koit5. november 2021, 11:08
eks kommidest olegi hästi näha, millisesse kategooriasse kuulutakse.
usun teadust5. november 2021, 12:41
Isemõtlejad unustavad kahjuks ära, et mõtlemiseks on ajusid vaja. See põhukrõbin kolba sees ei ole mõttetegevus. Sügisene aeg, talvepesa otsiv hiir on sinna koha leidnud.
X6. november 2021, 16:07
Koroona jama lõpeb alles siis,5. november 2021, 10:03
kui rahvas taipab, et kõik on toimunud raha pärast - vaktsiinitootjad ja tervishoiumaffia on oma taskuid täitnud riiklike jm allikate kaudu kontrollimatult.
Meta5. november 2021, 12:07
Mis sinu ettepanek siis koroonaga võitlemiseks on?
Metale6. november 2021, 16:11
Meta.Miks peab võitlema,haigestujad saavad ravi,nagu alati,ülejäänud elavad oma elu vabalt edasi.Nagu alati olnud.Tervist tugevdada eluviiside,toitumise jne näol on muidugi alati kasulik.valitsus investeerib lisaks personali ja meditsiini,haiglatesse.Viirused ei kao,õpi elama nendega.
huvitav5. november 2021, 10:03
millal küll rahvas aru saab et igal sammul on neid petetud.
õppida, õppida, õppida, aga oma vigadest ei taha ka5. november 2021, 10:30
Tark rahvas, tark rahvas, tark rahvas
kõigepealt5. november 2021, 10:38
saa ise aru,mida sa tahad?elada või surra?nii lihtne ongi!
MIS TOIMUB.5. november 2021, 10:02
Inimesed palun jätke see TÕNIS MÄGI rahule .TApole kellelegi halba teinud .Igal inimesel on õigus olla ja viibida seal kus tahab.JA teiseks polnud see vaksiinivastaste miiting vaid seal arutati kuidas edasi minna .OMA lapsi kaitsta mürgi eest,aga nüüd näete mis toimub .inimesed surevad vaksitult ,kas seda me tahtsime .TULGE mõistusele mida te suust välja ajate.MINU SUUR lugupidamine TÕNIS MÄELE.
ründavad need5. november 2021, 10:13
kes 1988.a. ei toetanud iseseisvust ja praegused noored.kes olid tol ajal lapsed ja ei saa aru tolleaegsest võitlusest
Mis toimujale5. november 2021, 10:44
Tule mõistusele! Suurem osa surijaid on vaktsineerimata. Teie oma üritusega olete sellele kõigele tuld juurde puhunud. Oleks minu teha, jätaksin kõik põhjuseta vaktsineerimata seltsimehed arstiabist ilma.
To ründavad....5. november 2021, 10:50
Ekrelaste iidol Mart ju on selgelt naeruvääristanud Balti ketti, mis on üheks tähtsaks eesti iseseisvuse eest võitlemise ürituseks. Kui selline inimene räägib mingit eestluse juttu, siis on see ju puhas silmakirjalikkus. Pidev meelemuutus näitab, et tegelikkuses puuduvad igasugused tõekspidamised.
ründavale5. november 2021, 11:11
kas need kremlimeelsed, kes olid kohal, tahtsid ka Eesti iseseisvust :)?
To Mis toi5. november 2021, 14:49
Surijad on kõik eakad, kes olevat ju vaktsitud, nõudsid ja said esimestena. Üks 35a.oli tohutu ülekaaluga, kaasnevad haigused peale selle.
ega neist5. november 2021, 10:01
"tuulelippudest" lugu ei peetagi, lihtsalt kasutatakse neid ära, T. Mägi aga jäi endale kindlaks.
pole paha5. november 2021, 10:31
Liisu5. november 2021, 12:16
Mägi põrutas 1991 Rootsi. Lootis vist paremat elu, aga istus tegelikult paar aastat põgenikelaagris Rootis riigi kulul. Kui Eesti oli jälle vaba, siis tuli tagasi. Hakkas mingiks vabaduse laulikuks. Kahtlane tegelane,kes aravab endast liiga palju.
Miiting oli vajalik5. november 2021, 09:58
Inimesed surevad, aga vaja oleks uut miitingut, laipu on siiski vähe, et saaks rahvavalitsus võimu haarata.
Kiisu5. november 2021, 10:24
Vaja oleks veel rohkem surnuid???
de la Rey5. november 2021, 09:56
See on vaffa et sa Mäks kusagile ei kuulu ja midagi ei tunnista, nüüd saad sõltumatult rumal olla. Ei tee sa kedagi täis, ega heida kellelegi varju. Oled omaette. Vot sinna jäägi.
Koit5. november 2021, 11:11
Vanal mehel5. november 2021, 11:13
juba haigus, mis võtab mälu, kuulub Roheliste erakonda.
Nohu5. november 2021, 09:51
Keegi ei seisnud Balti ketis selleks, et meil oleks riik mille valitsus koosneb ehedast rämpsust. Üle laipade KaKa on praegu asja tipp. Tema otsustest sõltuvad inimeste elud aga tai vait kui kult rukkis. Tagasi ka ei astu, vaid süüdistab kõiki teisi.
to 10.065. november 2021, 10:18
paistab,et internatsid tõstavad pead
5. november 2021, 09:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tervisetõendite ajaloost5. november 2021, 09:54
1918 gripi pandeemia aeg õhutati inimesi tsinksulfaati sissehingama. Muidu ei lastud mõnel pool näiteks rongiga sõita. Tegelikuses aga tsinksulfaat sissehingates kahjustab kopse ja teeb nakkuste suhtes haavatavamaks. https://en.wikipedia.org/wiki/Zinc_sulfate_(medical_use)#Misuse
Rita5. november 2021, 09:57
Mõtle natuke oma peaga ka, mitte loe ainult peavoolumeediat. See polnud vaktsiinivastaste miiting, vaid vaktsineerimisvabaduse eest seismise miiting. Ka Kallas ja Kiik on deklareerinud, et meie riigis on vaktsineerimisvabadus. Aga tegelikult ei ole, sest vaktsineerimata inimestele seatakse igasuguseid piiranguid, et sundida neid vaktsineerima.Kusjuures riik pole võtnud mingit vastutust vaktsineerimiskahjude eest. Kui muutud selle järel töövõimetuks, siis ei huvita see riiki ehk valitsust karvavõrdki. Ja ilmselt mõningatel juhtudel on inimesi vaksimise järel ka surnud.
to Rita5. november 2021, 10:11
Sul on täielik õigus olla mittevaktsineeritud, aga siis pead ka tagajärgedega leppima. Samamoodi on inimesel õigus olla töötu, olla harimatu, aga siis ka tuleb tagajärgedega arvestada.
to Rita5. november 2021, 10:36
Aga milline kohustus siis võiks ka olla lisaks mittevaktsineerimise vabadusele? Kas oleks see maskikandmine? Kui vaadata üleskutseid, siis seda nagu ka teha ei taheta. Mida siis mittevaktsineerijad välja pakuvad, et haiglates saaks lisaks koroonahaigetele ja teisi ravida?
Mis teeb tuul Mäele?5. november 2021, 09:49
Mingi alaarenguga kelomehe 'kriitika' ei vii ühtegi inimest endast välja. Selliseid kelomehelikke 'sallijaid' on pool Eestit täis, aga rahvas elab oma elu edasi.
nõus5. november 2021, 10:21
need on internatsid,kes ei soovinud Eesti vabaks saamist
Kurb ja õõvastav5. november 2021, 09:49
on empiiriliselt tunnistada, et selle näilise iseseisvuse ajal on kehtestatud maailmavaateline tsensuur, igapäevaelus toimub totaalne inimeste tagakiusamine, kes julgevad oma arvamust avaldada või hallile kambakraatiale vastu astuda või ei kiida takka silmakirjalikkust , valet ja edevuse haipi, mida meile meedia kaudu ajupesuks levitatakse.
5. november 2021, 14:29
kes sind kiusab. palju neid miitingul osalejaid vahistati et jube kiusamine on?
Kõik5. november 2021, 09:46
Need muusikud kes ei vingu selle üle mida teised peaks tegema et nende heaolu ja sissetulekud ei kannata suur respekt neile Tõnis Mäe kontserdile lähen alati hea meelega
??5. november 2021, 10:46
Mägi ju vingus piirangute üle, mis ei lase tal oma kontserte korraldada.
JoppenPuhh5. november 2021, 09:44
See maailm jookseb kiires tempos sohu aga vähesed saavad sellest aru. Tõnis on aru saanud.
Hea nali.5. november 2021, 10:22
Koit5. november 2021, 09:44
kui oled nii suuremeelne võiks ju laulda ka haiglate töötajate/haigete akende all...
Ja plakatid kaasa!5. november 2021, 10:00
Ned millega seal platsil oldi!
Kas plakatid:5. november 2021, 11:17
Kuhu jäid5. november 2021, 14:54
vankritega tegijad? Halb ilm, et seekord provotseeriti fake plakatitega? Seekord polnud ühed fake loosungid sinised ja teised punased nagu trammipeatustes?
Maali5. november 2021, 09:42
sõltumatud ja ise mõtlevad inimesed ongi totalitarismi kalduvale võimule kõige ohtlikumad. kujutan ette, et nii mõnelgi valitsejal tuli hirmust kaka püksi, kui nägid kuidas rahvas koos Tõnis Mägiga laulsid Koitu ja vanalinna tänavaid täitis tõrvikumeri. oli tõesti ülev tunne. tänud! youtube.com/watch?v=3GfNW4lB77A
loogik5. november 2021, 09:48
ma vajuks häbist maa alla, kui teaks, et mõni mu sugulane võttis osa üritusest, mis nõuab õigust viirusi vabalt levitada ja oma süüdimatu tegevuse tagatipuks kellegi teise kaela veeretab.
Külli5. november 2021, 09:48
Koitu laulis Tõnis Mägi linnahalli ja kino Kosmose koosolekutel 1988/89.Kartsid nii KGB kui Interrinne.Selle laulu vägi ajas ainult kasvab.
Rootsi põgenikelaagris?5. november 2021, 09:51
Ma küll seda koitu ei mäleta, Linnat, Matiisenit mäletan.
to Maali5. november 2021, 12:53
kuule, onu Maali, ära nüüd nii üle ka pinguta, muutud naeruväärseks
5. november 2021, 09:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Pean Tõnisest väga lugu5. november 2021, 13:04
Ja tal pole vaja midagi maha pesta ,vastupidi kommenteerijale Rong läinud. Katsu ise rongi peal istuda ja ära muretse teiste pärast. Olen üle elanud kõik liidte lagunemised ja elan üle ka selle liidu lagunemise, viirusest hoolimata.
Linna 5. november 2021, 17:26
võis küll omal ajal Eesti vabadusele mõelda ,kuid nüüd lõõritab Kõigi Eesti--tulge kõik. Mägi istus põgenikelaagris --omal ajal aga ei kutsu siia majanduspõgenikke!!
Jeah5. november 2021, 09:36
Tubli mees on see Tõnis!
ehh5. november 2021, 10:23
pigem tegi endal margi täis ja seda juba maha ei pese
Rita5. november 2021, 09:30
Minu lugupidamine Tõnis Mäele. Tema ei värise kopkast ilmajäämise hirmus. Ega hakka ühegi valitsuse õuelaulikuks nagu mõni teine. Hea et meil on selline sirge seljaga laulja.
Alles siin5. november 2021, 09:57
Ilvese laulis ka preskuks
to Rita5. november 2021, 09:59
Kopikast ilmajäämise hirm on üks väheseid asju, mis T.Mäge kuidagigi mõjutab. Ärge olge naiivne.
to Rita5. november 2021, 10:16
On mõni alles naiivne. Need laulikud võitlevad iga hinnaga, piirangud võtavad ju neilt leiva ja ei lase kontserte korraldada.
huvitav5. november 2021, 10:50
kust tema heaolu kopkad tulevad?
Mägi koos samasugustega5. november 2021, 11:20
üritas Oktoobri revolutsiooni teha. Venemaa suur ja lai, rahast puudu ei ole.
i5. november 2021, 09:29
Ükskõik, kuid vana mees oled sa ikka ja ealised iseärasused nagu ka teistel vanadel.
k5. november 2021, 10:48
lisaks veel pahalased ajus.
5. november 2021, 09:25
Aga raha ei ole sõltumatu,vaid ahnuse tipp,mille järgi sa läksidsinna.Vaevalt aitäh eest esinesid seal.
ISAMAA5. november 2021, 09:44
Simm5. november 2021, 11:21
Tõnis , Tubli !5. november 2021, 09:17
Jah , igasugu kasusaajatele ja toiduahelainimestele sa ei meeldi, aga ilma sinusugusteta elaks nad NSVL-is !
Ah5. november 2021, 09:27
Ja kuidas ta siis Rootsi pagedes seda NSVl-i hävitas?
to Tõnis, Tubli!5. november 2021, 12:56
kas tõesti, ära sa ütle! Ise ka aru saad, et oma suures ülistamishoos segast ajad?
Kodanik5. november 2021, 09:13
Liberaal fašistlik režiim ongi oma tegudes ja ütluste vaenukülvav, kõik kes ei ole nendega ühel meelel, on nende vastu. Sellist globaal liberaal poliitikat annab samastada ainult fasismiga, seda on tõestanud ajalugu.
Odin5. november 2021, 09:29
Sulle Kodanik, pole vist koolis midagi muud meelde jäänud kui üksnes punapropagandistide poolt toonitatud mõiste "fašism". Kui oleksid hoolsam olnud saanuks vahest aimu, et fašism (tegelikult natsionaalsotsialism) tugineb ja põhineb rahvuslusel. Rahvuslus oli teatavasti juba rohkem kui sajand tagasi pinnuks silmas igasugustele kominternlastele ja ineternatsionalistidele ja nendega seotud terroristidel. Nii on see ka täna. Seega ajalugu on tõestanud, et praegu aetavat "globaal liberaal poliitikat" annab seostada üksnes internatsionalismi, mitte "fašismiga"!
Peterson5. november 2021, 09:10
Marksistlik ideoloogia ei salli teisitimõtlejaid, nende koht on vanglas või hullumajas. Paraku jõuab see hullumeelne punane jõuk enne palju paha teha, kuni nad ajaloo prügikasti heidetakse.
Petersonile5. november 2021, 09:15
Nii on. Aga vävemalt hea seegi, et need punamarksistid võimult kõrvaldati enne korvamatu kahju tekitamist. Aega võtab, aga nüüd vast saab veel tehtud rumalused heastada. Raske muidugi on.
v5. november 2021, 09:02
Jäi vahele....nüüd ei tohi ...
vanamemm5. november 2021, 09:00
Austus ja sügav lugupidamine hr. Tõnis Mägi. Ei unusta iial seda lootusetunnet, mille tõite oma lauluga "Koit" kui veel turritasid Lauluväljaku poole vene tankitorud. Olin tuhandete teistega õlg-õla kõrval ja uskusin VABADUSSE! Nüüd ei sellest "vabadusest" isegi mitte rääkida, selmet laulda, kõik allutame diktaadile, mis ei arvesta peale oma võimusunniteostamise, mitte millegagi. Kurjus on endale Eestis pesa teinud ja kurjusest toitub nii meedia kui "liberaalsed" kommenteerijad. Teil on ja jääb tuhandeid austajaid ja nendele, kes teid mustavad, ei peagi te ju laulma.
to vanamemm5. november 2021, 09:08
Need, kes maskikandmist mingiks eriliseks vabaduse piiramiseks peavad, on ise nii piiratud, et ei jõua kohe ära imestada millal eestlased nii rumalaks läksid.
k5. november 2021, 09:18
minu arusaam, küll vabadusest on see, et inimesed ei peaks mingil hetkel enam maske kandma ja võiksid vabalt igalpool käia ning kõik haiged saaks ravile ka ilma arstide ja õdede nõrkemiseni töötamisega. Selle vabaduse nimel ma olen nõus pingutama. Praegu seal lauluväljakul oli rohkem selline ämeerikapärane mituu toode, nõutakse "vabadust" mitte pingutada päris vabaduse asemel.
Rita5. november 2021, 09:35
Mis te siin jahute maskikandmisest. Selle vastu on väga väike osa ühiskonnast. Teiseks, see miiting ei toimunud lauluväljakul ja see seisis vaktsineerimisvabaduse eest. Aga kahju kui kuulatakse ainult peavoolumeediat, mis räägib valge mustaks ja vastupidi.
to to Rita5. november 2021, 10:37
Kui inimene tehakse töölt lahti, siis ongi see vaktsineerimissund. Ja nagu teame, vaksipass ei garanteeri nakkusvabadust. Nakkusvaba olekut näitabki vaid koroonatest, aga selle esitamine tühistati üritustele sissepääsuloana. Koroonanakkus ongi läinud sellepärast nii suureks, et vaktsiinipassiga inimesed levitavad nakkust kõikjal ja nende üle pole mingit kontrolli.
to to to Rita / täna 10:375. november 2021, 11:01
Kui pime tahaks lenduriks, kuid ei lubata, siis ka mingi sund??? Teeme miitingu? On ju inimestele antud valida, kas vaktsineerid või otsid uue töö, kus vaktsineerimist ei nõuta. Täiesti oma valik. Ei saa olla nii, et on ainult õigus ja vabads, kohustused on ka.
to vanamemm5. november 2021, 12:59
jumal tänatud, et meie kodus ja mitte ka tutvusringkonnas sinusugust vanamemme pole.
caff5. november 2021, 08:59
"...asjade sügavamast loogikast." :-)
oh ja ah5. november 2021, 11:08
Valikuvabadus ju täiesti olemas, kedagi ei sunnita vaktsineerima. Aga kui on nõue ja inimene ISE otsustab, et ta nõuet ei täida, siis ta ju teeb ISE oma valiku.
Lugeja aegade algusest välismaa meiliaadressiga5. november 2021, 17:17
Ebaeetiline mäng. 5. november 2021, 08:58
Sedavõrd jäägitu allumine esindusisikule (M. M.) ei kinnita artisti sõltumatust. Pigem vastupidi. Tõnis Mäe armastatud muusikukuvandit kasutatakse lihtsalt ära. Kõrges eas, kus isiklik kriitikameel kipub kuhtuma. Alati on mõistlik käsitleda loojat ennast ning tema loomingut eraldi. Sest Tõnise laulud on ja jäävad jumalikeks.
to 09:285. november 2021, 10:41
Valikuvabaduse eest seismine sobib just sellisteks lauludeks. Et valitsus siis tegelikult valetab kui räägib vaktsineerimisvabadusest.
Valikuvabadus5. november 2021, 11:25
Tahame Venemaa koosseisu, siis saame odavat elektrit ja kütust.
Liba-demokraatia5. november 2021, 08:58
Liberaal-fašistlik peavool üritab järjekordselt oma ohvriks valitud inimese hävitada.
Haigele5. november 2021, 11:27
Mis peavool, rahvas tööl rääkis, kui nördinud nad on ja enam tema kontsertidele ei lähe. Valitsus pole temast midagi rääkinud, seega ära määri kaela, Martin.
julge ja aus eestlane5. november 2021, 08:58
Tõnisele sirget selga ja jõudu iseendaks jäämisel. Mees julgeb öelda, mida mõtleb. Meeldib see siis paljudele või mitte, keda see huvitab. See on tema kui laulja sõnum Eesti rahvale. Tervist ja jõudu , ole ikka aus iseenda ja teiste vastu.
külahull5. november 2021, 09:21
olen ka julge ja aus eestlane kogu aeg ütlen, mida mõtlen. Isegi siis kui keegi parajasti ei kuula.
kes5. november 2021, 08:57
võtab vastutuse noorte meeste surmade eest kes mõni päev peale vaktsiini surid.Neid ei ole mitte üks ega kaks vaid kordades rohkem.Sellest ei räägita, on ainult kaasuv haigus.Kas selles on ka Mägi süüdi.Tehke ükskord silmad lahti.
k5. november 2021, 09:24
isegi kui su jutt tõele vastaks, siis 2 korda 10 vms on vaid mõne päeva koroona surmade arv...
to kes5. november 2021, 13:02
ja kes sulle need andmed, millest kuskil ei räägita, edastas? oh teid tarku
Aus ja õiglane5. november 2021, 08:57
Tõnis Mögi on tõeline Eesti patrioot.
Ikka5. november 2021, 11:28
Eesti Kremlimeelse Erakonna.
Hea uudis!5. november 2021, 08:54
Vähemalt 17% reformierakonna valijatest hakkab juba kaineks saama! Isegi nemad ei toeta enam pragust valitsust!
Krisha5. november 2021, 09:00
Kas on ainult kaks võimalust- reformipooldaja ja lamemaalane? Nii ju ei ole. Mõistlikke kodanikke peaks jaguma neile mõlemale ja hulga teiste poliitiliste jõudude pooldajatele. Lolle ka muidugi.
Odin5. november 2021, 08:53
Odin5. november 2021, 09:35
Kuna käesoleva kommentaari on kirjutanud jällegi "Odini" (minu alias) nime all esinev süvariiki teeniv provokaator ja variser, siis pean oma kohuseks märkida, et Odin pole mitte kunagi T. Mäge, ega ka kedagi teist, nii labaselt ja sappi pritsivalt solvanud, kui identeedivaras 08:53. Selle tõestuseks minu kommentaar 08:49. Äikest ja päikest!
Odin5. november 2021, 10:30
Tuleb jällegi tõde tunnistada, mis väljendub selles, et minu kommentaar 08.49, milles ma mainisin, et T. Mägi väljendab rahvuslikke ja isamaalisi vaateid, mitte fašistlikke, on kustutatud, On säilinud üksnes kommentaarile reageerinu vastus, mis püüab mind vihasena näidata, aga kes luges see teab niigi ja mõistab. Seega tuleb nentida, et sõna on vaba üksnes süvariigi seltsimeestele ning igasugu variseritele. Äikest ja päikest!
Selle infoga Tõnis…5. november 2021, 08:44
Hilja, külamees, hilja!
Piuks5. november 2021, 08:52
Ei ole hilja, veel jõuad oma sõnad tagasi võtta ja vabandust paluda Tõnis Mäe, Eesti kultuuri ja Eesti rahva ees
to Piks5. november 2021, 09:11
Ah nüüd on siis arstide solvamine, meditsiini eiramine ja viiruse levitamIsele kutsumine ja teenindajate kiusamine 'Eesti kultuur'?
Piuks5. november 2021, 09:37
Meditsiinist teavad meeleavaldusel osalenud enam kui teiesugused usufanaatikud. Elementaarne: terve inimene ei nakata. Teine elementaarne: haigena püsid kodus. Kui kõik seda teeksid, poleks epideemiat ollagi.
Piuksutajale5. november 2021, 09:53
Sa vaata neid nägusid seal meeleavaldusel. Need ei tea ei meditsiinist, riigijuhtimisest, majandusest jpm. tuhkagi. Kui midagigi taipaksid, poleks nad seal platsil kükitanud. Sellised ei suuda iseseisvalt mõeldagi vaijärgnevad pimesi oma ilusaid muinasjutte jutustavatele iidolitele. Selline pimesi järgimine eriti tarkust ei näita.
Piuks5. november 2021, 10:01
Vaidlejatele. Kas olite fanaatik juba enne või pärast vaktsiini saamist? Pöörduge palun abi järele, teile on tõesti arsti vaja. Teadmiseks: kovidi ogavalk, mida teile süstiti, võib põhjustada psühhiaatrilisi probleeme. https://www.kff.org/coronavirus-covid-19/issue-brief/the-implications-of-covid-19-for-mental-health-and-substance-use/
terve inimene ei nakata!??5. november 2021, 10:03
ole hea ja vii oma põhikooli tunnistus tagasi. Peaks olema veel üks tunnistus, kui inime on tähed selgeks saanud, veerib lugeda ja oskab kirjutada aga ilmaelust suuremat ei jaga
Ha ha haa5. november 2021, 10:17
Piuks ei saa põhikooli tunnistust tagasi viia, sest tal ei ole seda.
Piuks5. november 2021, 10:18
Mõni fanaatik arvab, et mobiiltelefoni rakendus teeb sind haiguskindlaks. Võib-olla lahendaks üldse epideemia ära sellega, et võtaks riigikogus vastu seaduse, mis keelab haiguse või nakatumise?
Naerma ajab aga nutma peaks5. november 2021, 10:48
Keegi siin piuksub, et valitsus peaks koroonavastase seaduse vastu võtma ja ongi probleem lahendatud.
Piuks5. november 2021, 11:00
Tõsiselt, kui enam irooniast ka aru ei saa, ehk räägiksid sellest mõne erialase professionaaliga. Või on vaimuhaiglad ka juba koroonahaigete ja vaksikute tõttu ülekoormatud?
Piuksule5. november 2021, 11:11
Kui argumendid otsa saavad, siis jäävad lamEdad solvangud ja isklikuks minemine. Selline käitumine näitab ju selgelt, kui kasvatamatu ja harimatu inimesega tegemist on.
5. november 2021, 11:23
Millal ajaloos on terve inimene kedagi nakatanud?????
Piuks5. november 2021, 11:43
Kus ma läksin isiklikuks? Koroona ogavalgu kahjulik mõju vaimsele tervisele on teaduslik fakt. Ei pruugi juhtuda iga haigestunu või vaktsineerituga (vaktsiinis on täpselt sama ogavalk), aga mingi protsent kindlasti. Katsu end tüsistustega kurssi viia! Ja sinusugused tulevad midagi haridusest rääkima? Silmaklappidega fanaatik!
Veelkord Piuksule5. november 2021, 12:22
Harimatuse näide on see, kui inimene ei suuda teha järeldusi, mõista konteksi ja probleemi laiemalt näha. Ja ega muidugi väljend 'sinusugused' ja 'silmaklappidega fanaatik' ei ole ju isiklikuks minemine ja näitavad ääretut intelligentsust. Rumal inimene läheb ju ikka närvi, kui peab ennast teadlastest ja arstidest targemaks aga ise ometi kuskil sügaval teab oma rumaluse taset.
Piuks5. november 2021, 12:30
Veelkorrale. Täiesti rahulikult. Mina võin ju rumal olla: meie rajad tõenäoliselt ristunud ei ole, sest ma valin hästi seltskonda, kellega lävida. Paraku, ega see sind tervemaks tee. Nuta, mees, nuta ja täna Kiike ja Kallast!
Ja Piuksuke5. november 2021, 12:41
Näha jah, et hästi valitud seltskondades liigud, kus ainult harimatud. Kuidas saakski selline inimene mõne meedikuga suhelda, keda ta ju petturiks ja mõttetuks inimeseks peab.
Piuks5. november 2021, 13:51
Hästi, siis, kõik teie minust kõrgema haridusega ja intelligentsemad: ainult üks intelligentsust eeldav küsimus teile. Kumb on hullem, kas see, kui eksib Tõnis Mägi ja SAPTK-d toetav rahvas või see, kui eksib valitsus? Minu arust on nii, et kui vaktsiinivabaduse pooldajad eksivad, on kõige hullem see, et nad jäävad ise haigeks ja surevad maha. Sellega on nende protestid protesteeritud. Suurimat kahju suudavad nad nakatades teha oma lähiringkonnale – ja mis teil sest, kui konservatiive väheneb. Õige? Kui aga SAPTK-l ja valitsuse oponentidel on ÕIGUS? Hoomate te üldse midagi vigade kaaludest?
Piuks5. november 2021, 13:55
Ise küsin, ise vastan. Kui aga SAPTK-l ja valitsuse oponentidel on ÕIGUS, tähendab see, et koroonahaiguse ja vaktsiini riske on täielikult valesti hinnatud, millest tulenevad tõsised tagajärjed kogu rahvale. St. vaktsiine surutakse peale ja alternatiivid keelatakse ainult selleks, et rahvalt raha välja imeda ja nuumata farmaatsiagigante või et hullemal juhul on algust tehtud NWO juurutamise ja rahvastiku vähendamise programmiga, eesmärgil vähendada maailma rahvastiku arvukust. Kumba varianti toetab tänane tegelikkus?
Piuks5. november 2021, 14:01
Trükiveakurat: "...eesmärgil allutada maailma rahvastik totaalsele kontrollile." P.S. Minuarust on tõde kusagil vahepeal. Aga see, kuidas oponente tühistatakse ei ole õige. Järelikult... on oponentidel õigus.
vaatleja5. november 2021, 08:44
Tõnisel on pikk elukogemus ja igal juhul pole ta kunagi oma pead painutanud ei Moskva ega Brüsseli kõrgete võimukandjate ees...oma laulude ja sirgeseljalisusega on ta ära teeninud eesti rahva austuse ja kollobrantide viha....
to vaatleja5. november 2021, 09:51
Ei ole oma pead painutanud Moskva võimukandjate ees? Kogu tema varasem elu ja hiigelkontserdid Venemaal? Ei usu et ta seda ilma truu olemata teha oleks saanud.
miks5. november 2021, 10:57
Rootsi läks? Miks Venemaal ja vene keeles tuuritas? See küll sirgeselgsust ei näita
to miks5. november 2021, 17:10
Ainult väga piiratud ja väheste teadmistega võivad selliselt küsida
eestlane5. november 2021, 08:40
Meil on demokraatia ja kui Mägi ei ole käitunud nii nagu liberaalidele meeldib vaid on julgelt välja öelnud oma arvamuse meie valitsusest ja peaministrist, siis seda tulebki nii aktsepteerida. Temal on see õigus nagu igal Eesti kodanikul.
vaadata tuleb hoopis ....5. november 2021, 08:52
Selle suremise jutuga peaks näpuga näitama peaministri ja valitsuse suuna, Mägi üksikisikuna ei ole süüdi, et meil nii saamatu valitsus on, kes ainult valesid otsuseid teeb. Vaadata tuleb valitsuse ja peaministri poole!
Oh jah5. november 2021, 09:04
Ei pane maski ette, ei testi, haigena tööle, suure seltskonnaga sünnipäev, sest inimesed on ju ometi 'vabad'!!! Aga kui haigus käes, siis on riik ja valitsus ja Kaja Kallas isiklikult süüdi, mitte vastutustundetult käituvad inimesed ise.
to Piuks5. november 2021, 09:05
Kas Kiik ja Kallas vedasid bussidega üle riigi maskidega inimesed platsi peale, et need 11 nakataks ja haiguse viiksid kodukohta?
Piuksule5. november 2021, 09:58
Praegu juba levik nii laialdane, et keegi enam ei teagi tegelikult, kust nakkuse on saanud. Seal platsil külg külje kõrval maskideta seismine ja bussides sõitmine aitas kindlasti viiruse levikule kaasa. Kui oleks olnud tõsiselt sundvaktsineerimise vastane meeleavaldus, oleks inimesed olnud maskides, näidates sellega, et kaitsevad ennast ja teisi. Tegelikkuses oli see viiruse külvamise ja levitamise üritus. Täiesti süüdimatud inimesed seal.
Piuks5. november 2021, 10:08
to 09:58. Praeguseks on üle kümne päeva möödas, st. peiteaeg seljataga. Kui terviseametnikud ei suuda uusi nakatusi seostada vaktsiinivabaduse meeleavaldusega, siis pole teil mõtet lahmida. Nii halva ilmaga, nagu tol päeval, tulid õue AINULT terved inimesed. Või teate Teie midagi haigetest provokaatoritest, kelle tegevuse eesmärk oli meeleavaldusel viirust külvata? Paistate VÄGA enesekindel olevat - siis esitage siseinfot, ärge räusake.
Piuks5. november 2021, 10:13
9:58-le /uus katse. Haigete isoleerimise asemel tegeleda terve ühiskonna piiramisega - vat see on haige aju sünnitis.
kurb5. november 2021, 10:25
See, et TM ei kuulu erakonda vmt, ei tähenda, et ta võib vabalt inimesi ässitada. Osalemine ekrelaste paraadil tähendab nende toetamist, nende toetuse tõstmise nende ullikeste arvel, kes TM pimesi usaldavad ja järgnevad talle ei tea kuhu.
ja nii ongi5. november 2021, 08:37
Mägi pole tuulelipp nagu paljud poliitikud aj Brüsseli käskude kinnisilmi täitjad. Minu jaoks jääb ta alati muusikuks, keda kuulata ja nautida.
Mulle ka tundus6. november 2021, 17:13
et meeleavaldus oli valel ajal ja kuidagi nõrgalt organiseeritud, nii et vihamehed on saanud selle sõnumit kergesti ümber pöörata. Mis aga ei tähenda, et seal räägitu päris vale oleks olnud. Meie valitsus ei saa oma tööga hakkama ja Eesti rahva eest varjatakse tegelikku informatsiooni. Siin üks inglisekeelne Nobeli preemiale esitatud USA doktori soovitus koroona ravi asjus: https://plandemicseries.com/zstack/
5. november 2021, 08:35
Kas kuulub või mitte, EKREoõhimõtteid ülistab ja jumalasöna kuulutab.
no ja siis ....?5. november 2021, 08:43
Vaba inimene vabal maal. Pole see Ekre grammigi halvem kui sotsid või refid. Ka mulle meeldivad ekrelaste julged välja ütlemised kordades rohkem kui liberaalide mitte midagi ütlev tühipaljas jutt. Ei ole EKRE liige, aga kaalumisel on sinna erakonda astuda küll.
to Odin5. november 2021, 08:53
Huvitav, miks te nii vihased ja ärritunud olete oma 'suures rahvusluses'? Röökimine, tõrvikud, miitingud. Milleks?
5. november 2021, 10:18
EKRE on veel ainus, kes üritab eestlust säilitada ja multikultit ohjes hoida. Loomulikult tark inimene saab sellest aru. Ja liberastide-ilmavalitsejate pa sa ra he asemel on iga asi parem, ka jumalasõna.
to täna 10:185. november 2021, 11:59
Mida konkreetset on ekre eestluse säilitamiseks teinud?
Iks5. november 2021, 08:35
Minu lugupidamine Tõnisele.
no enam5. november 2021, 08:30
ei usu tõestus, oli silmaga näha
5. november 2021, 08:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Piuks5. november 2021, 08:55
Vale adressaat. Kui mitu puhangut lähtub Terviseameti hinnangul SAPTK meeleavalduselt? Täpselt null!
royal5. november 2021, 09:29
mage on süstlaorjust kummardada
koidulauliku5. november 2021, 08:24
mustamine ja mahategemine on 1988.a. laulva revolutsiooni nullimine. Seda teevad ainult iseseisvuse vastased
Tahad öelda,5. november 2021, 08:46
et indulgents kogu eluks?
to koidululiku5. november 2021, 09:24
Laulev revolutsioon oli ju lihtsalt massihüsteeria olnud (Mart H sõnul)?
nõus!5. november 2021, 09:39
Mäksi mahategijad on need isikud,kes laulva revolutsiooni ajal olid varjul ja kartsid või soovisid repressioone isesisvulaste vastu (verekoeri maha suruma) ,või siis tolleaegsed lapsed,kes praegu ei oska hinnata laulva revolutsiooni aegset vabadusvõitlust
5. november 2021, 08:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
arstionu5. november 2021, 08:30
jah eks ole, kõik kes on kaotanud oma lähedase mõnele haigusele, mis võibolla tingitud nende enda ebatervislikust eluviisist, selles süüdi on ikka Tõnis Mägi
ja umbe vaba passi selle eest.5. november 2021, 08:20
nagu valimised näitasid otseselt on 45 protseni elanikest partei vabad pluss 24 kaotselt kes liitudesse usuvad, kas nüüd hakkab kohale jõudma, kui käpuli olete kukkunud koroona politiseerimisega.Ega teil enam muud ei pakutagi kui puht poliitika nimel jookse süstla järele.
Njah5. november 2021, 08:19
Smv5. november 2021, 08:44
Nii mö. Ka ei tasu olla
maakas5. november 2021, 08:19
on mis ta on aga väga hea muusik on ta igal juhul
https://ariregister.rik.ee/est/political_party/members_search?person_name=T%C3%B5nis+M%C3%A4gi5. november 2021, 08:16
Tõnis Mägi valetab, et ei kuulu erakonda. Äriregister näitab, et on Eestimma Roheliste liige https:/5. november 2021, 08:15
Muhahaha5. november 2021, 08:14
Tõnis Mägi valetab, esiteks äriregister näitab, et ta kuulub Erakond Rohelistesse https://ariregister.rik.ee/est/political_party/members_search?person_name=T%C3%B5nis+M%C3%A4gi
Oswald5. november 2021, 08:29
Baptistude usu-sekti kuulub ka.
ebam.eeldiv kinstpükstes ve.ne laulja5. november 2021, 14:31
Kui Eestis elu keh.vemaks läks, siis lasi see "Elus.õna" koguduse tegevliige (!!!) kohe Roo.tsi jalga
5. november 2021, 08:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kaaren Kata5. november 2021, 08:21
Kahtlen, et Sinustki millekski asja on. Ju Sa ei austa kedagi peale oma mina!!
oh Jaanitotu5. november 2021, 10:27
Mäksist on lauljana praegu sadu kordi rohkem asja, kui Jaanist ükskõik milleks.
Zirp5. november 2021, 08:12
On mis ta on aga ISIKSUS, mitte tuulelipp.
Kas lugeda sulle üles5. november 2021, 08:49
mõned üldtuntud nimed ajaloost, kes ka isiksused olid?
ega5. november 2021, 13:40
isiksusest on asi väga kaugel Raskel ajal istus Rootsis, enne seda aga Venemaa varustes
villu5. november 2021, 08:07
Jäi küll teistsugune mulje
simon5. november 2021, 09:15
Siis kui ei mõtle nagu reformierakond ja liberaalid siis tembeldab solgi meedia sind lamemaalaseks ja ei tea kelleks veel. Ngu nõuka aeg.