Elu

INIMESTES PETTUNUD! Luisa Rõivas koroonaolukorrast: kasvaks nüüd suureks ja võtaks ühiskondlikult vastutuse (308)

LISA KOMMENTAAR

Järjrkordne propagandist !4. november 2021, 02:57
Eksisteerib kodanikel õigus ise otsustada, mis teevad ja mingi Luisa ei tule kohe mitte sel teemal sõna võtma !
3. november 2021, 19:44
Oh Luisa,3. november 2021, 19:18
kaunis noor daam, aga tedagi on Peltsebul kätte saanud ja süsti abil katalogiseerinud. Huvitav, et kataloogi sattunud nii valjusti ka ülejäänute saatana küüsi langemist nõuavad.
eu3. november 2021, 18:11
Sama saamatu/rumal, kui hetkel võimul olev naistevalitsus!!!
Peeter3. november 2021, 16:15
Tubli ja tänud, et leidsid võimaluse kirjutada! Oleks selliseid rohkem.
3. november 2021, 19:11
luisa värk palun sinu arvamust nn eliidi käitumisele3. november 2021, 12:52
Kuidas on võimalik, et reformar kersna läheb ja ostab ühelt suvaliselt firmakeselt üli kallilt 2-3 x turuhinnast kallimalt testid. kusjuures need on ninatorkimise omad ja märkega professionaalseks kasutamiseks. lisaks polnud neid teste laos olemas vaid firmakene hakkas pärast suurt rahasüsti liigutama ennast. kas tundub AUS lugupeetud luisa värk?????
3. november 2021, 15:24
Ju siis see müügifirma talitas tuntud moto järgi a la lol.lidelt tulebki raha ära võtta.
3. november 2021, 20:54
Ei olnud suvaline firma. kersna nõuniku sõbra firma oli uppumas ja küll orav oravat tunneb
mina3. november 2021, 09:33
Juku4. november 2021, 08:43
külmkapi Taavi naine !!!
Juku4. november 2021, 09:14
Vaike2. november 2021, 22:46
Peeter2. november 2021, 22:32
Vauu....see sama hea kui jutt juba kui Kallasel. Tead Luisa ,et maailm ei muutu enam normaalseks. Kas sa kannad maski või oled 10 korda vaksitud. Ikka leitakse mille üle viriseda. Pole õigeid ega valesid valikuid.... Kes pooldab see pooldab ja kes ei see ei . Inimese usku või uskumusi ei või alla suruda. Ja vaba valik meil kõigil . Aga kui sa reklaamid vaktsiini ja,et see aitab....teeme siis lepingu kus kogu vastutuse võtad enda peale...siis teeme ära
OÜtaja võtku vastutus2. november 2021, 21:15
Ma olen ka pettunud. Iga suva plaktikleepija on minister ja laulja koroonaspetsialist.
2. november 2021, 19:27
3. november 2021, 07:32
Pole ta mingi tüdruk enam, mitu korda sünnitanud.
Karm2. november 2021, 15:40
Mina ei ole inimestes pettunud aga valitsuse kriisijuhtimises küll. Maja põleb aga kustutatakse bensiiniga...
to:Karm3. november 2021, 20:49
Maja põleb aga vaktsiinivastased ja koroonaeitajad viskavad tulle bensiini. Uskumatu ,et nad ise sellest aru ei saa.
Cover Girl 2. november 2021, 15:35
Miks selline pilt , nagu oleks tegemist mingi kaanetüdrukuga . Kuidagi kunstlik . jakige õlgadel … . Tavaline pilt oleks parem , aga selline üles tuunitud foto ei ole küll corona sõnumi saatmiseks .
Eha2. november 2021, 13:21
See haigus on tugev vesine nohu ja ei vaja normaalsel inimesel vaktsiine .
💉2. november 2021, 15:32
Järelikult need vaktsineerimata haigestunud on ebanormaalsed? Või mida sa öelda tahtsid?
Kiefer Sutherland2. november 2021, 13:21
Sellised inimesed ei tohiks sõna võtta. Kedad ei koti mida sa ilad suust välja.
Jätke järgi see nutune kribamine ja ajujaht.2. november 2021, 12:45
Nutan kaasa..muudkui vorbitakse jutukesi,kes vähegi tuntud. Vaktsineerimata,testitud õpetaja on ohutum kui vaksitud õpetaja,kes kooli minnes nakatab mitmeid õpilasi. Kus on loogika?
Jr2. november 2021, 12:14
Ma ei hakka endale mingeid esperimentaalseid vedelikke sisse süstima, et loomeinimesed saaksid laval tantsida ja laulda. Otsige reaalne töö endale. Teie probleem pole vaktsineerimata nimestega vaid valitsusega.
to: Jr3. november 2021, 20:53
Inimesed SUREVAD teie otsuste tagajärjel. Vaktsiinid ei ole ammu enam mingid eksperimentaalsed vedelikud.
Tjubik2. november 2021, 10:52
Ohoh kes räägib! Mis ajast teisejärguliste poliitikute abikaasad arvamusliidrid on?
Düsgraafik2. november 2021, 10:43
Kas panete tähe’e. Kui lähed süstima on juba 20,30 süstalt valmis pantud. Aga kui ma lähen süsti saama.siis tahan näha kuidas kiles võetakse süstal ja seda budelid kus vedeli on kuupäev jne.ja lepingud kui midagi süsti järgi midagi juhtub hiliem ilmaliitsus,surm jne.kes maksab kahiutasud.Enne oli terve jne,jne^ Me teame korrupeerunud ja KAPO abil võtis reformipartei altult öösel üle valitsuse jne Jne ja salastasid koroona rohtude jne 5.aastaks. Ma olen päris kintel meile süstitakse aegunud mürk vedelike.jne
💉2. november 2021, 15:28
Düsgraafiaga võib edukalt elada - paranoiaga mitte...
Malle2. november 2021, 23:03
Aga saad ju küsida,miks nii raske rääkida?
...2. november 2021, 10:30
Lugesin välja et luisa on tige selle peale ta lapsed peavad olema kodus kuigi nad on terved ja vaksineeritud, luisa saadaks südamerahuga oma lapsed kuskile kolde keskele kus nad nakatuks
Ämmast alusta2. november 2021, 10:19
Kõigepealt alusta ämm Tiinast
2. november 2021, 10:14
Kui saad vaktsiinitüsistuse, siis: Vaktsiinitootjad ei vastuta. Riik ei vastuta. Süstiv arst ei vastuta. Aga kui sa vaktsiini ei taha, siis oled vastutustundetu.
2. november 2021, 13:42
Kummaline et trombi- ja vähihaigetele püütakse ka vaktsiini pähe määrida. Ometi on paljudes infoallikates kirjas, et vaktsiin võib põhjustada trombi ja soodustada isegi vähki. Pärast vaktsiini võib mõnel vähk vohama hakata. Ja mitte keegi ei vastuta.
💉2. november 2021, 15:25
Kui trombi ja vähihaiged viirusega nakatuvad on oht tervisele mitu korda suurem... Lisaks muudele jäävatele kahjustustele...
to 15:252. november 2021, 21:50
Ära soovi teistele halba. Vaktsineerituna just haigestutaksegi. Näiteks septembri lõpus oli Waterfordi linn saanud Iirimaa kõige kõrgema COVID-19 vastase vaktsineerituse tasemega linnaks, jõudes täiskasvanute pookimiste näitajaga hämmastava 99,7 protsendini. Kolm nädalat pärast praktiliselt 100%-list vaktsineerituse taseme saavutamist tegi Waterford veel ühe rekordi. Nimelt on linnast saanud kõige kõrgema COVID-19 näitajaga linn Iirimaal.
Malle2. november 2021, 23:15
Mida kardad ,kas süsti mis äkki tapaks ?või olla haiglas ja ikka sured ja keegi ei saa aidata ,kui süst pole tehtud äkki läheb kenasti,tegin ka ära kuigi kahtlesin kuid ok ja te Ise oled loll,ikka on kellegiga rääkida
2. november 2021, 23:53
Malle, ära prööka turunaise moodi. Süsti ennast segaqseks kui tahad, sina ju ei karda, kuid ära siis haigestu!
mimm2. november 2021, 10:11
kogu aeg üks ja sama mantra... meie ühine pingutus, olgem kohusetundlikud, suts päästab!
Kasvasime suureks. 2. november 2021, 10:08
Kasvas suureks. Selleks, et töökohapõhisel riiklikul praktikal käia, tegi vaktsiini ja nüüd südames nii tugevad valud, et tõenäoliselt peab loobuma oma valitud karjäärist. Sport on arsti poolt keelatud. Arst laiutab käsi, et jah noortel meestel võib tõesti mõnikord selline kõrvalmõju olla. Minu lapse valitud elukutse ja sportlatee sai ette suure takistuse. Ja tõesti, see ei lohuta, et õeldakse seda juhtub harva. Ühe noore inimese elu on rikutud.
jah2. november 2021, 10:10
inimese ja pere jaoks, kellega see päriselt juhtub, pole see mitte statistika vaid tragöödia
2. november 2021, 13:47
Kui arstile mainida, et hoian ju oma tervist, massides ei käi, söön D,C,tsink vitamiine, siis öeldakse et nendest kogustest jääb väheseks, ja kui vaktsiinist vabaneda, siis tuleks neid vitamiine kamaluga päevas sisse ajada. Ometi arst peaks ju nägema ka vereproovi tulemust, et seal oli ju D vitamiini näitaja 120, seega igati normis. Kui palju peaks siis D vitamiini omale sisse ajama?
💉2. november 2021, 15:20
Kasvasime suureks - le - Jah, kahjuks juhtub seda.. aga õnneks harva. Kui tihti aga juhtub seda haiguse läbipõdemisega? Kahjuks palju suurema tõenäosusega palju rohkem kui vaktsiini puhul... Kurb tõsiasi...
💉2. november 2021, 15:22
D Vitamiini näitaja 120? Seda on 2 x rohkem kui vaja... See muutub juba organismi teistele süsteemidele kahjulikuks ( neerude pealsed, luud jne..)
to täna 15:222. november 2021, 22:09
Synlab avaldab oma lehel, et optimaalne D vitamiini tase peab olema 75-125 nmol/l. Minu D vitamiini näitaja oli 120 nmol/l, aga ju siis eriarst isegi ei süvenenud mu vereanalüüsi tulemustesse, sest vastas et kui mitte vaktsineerida, siis tuleks veel rohkem D vitamiini tarbida! Perearsti jaoks oli D vitamiini tase normis, eriarsti jaoks aga ei ole, aga sina siin jälle väidad, et 120 nmol/l on liiga palju? Hoia pead kinni, kui selliseid "soovitusi" kuulda.
Kuidagi sedasi2. november 2021, 10:04
Riigirahadega võiks kokku panna koroona raviks mõeldud moodulhaiglad, kus ravitakse teadlikult vaktsineerimata inimesi. Palju on ka meditsiinitöötajaid kes ei soovi end vaktsineerida ja selles moodulhaiglas saaksidki huvigrupid kokku. Riiklikud meditsiiniasutused võiksid jätkata plaanipärast ravi. Igasugu piirangud võiks lõpetada ja igaüks ise vastutab oma tervise eest nii nagu heaks arvab. Kes vaktsineerib, kui soovib ja kes sööb küüslauku, ingverit, joob sidruniga teed ja teeb joogat.
💉2. november 2021, 15:15
Jah - kuidagi tore üritus tundub, kui tegu oleks maailmas ainult täiskasvanud inimestega, kes ise otsustavad ja ise vastutavad... Aga kahjuks on meil süütud lapsed vastutustundetute täiskasvanute ohvrid... Ja samuti ka vanad inimesed, kelledele võib olla vaktsiini mõju nõrgem... Seega - ei saa seda kirvemeetodit kasutada...
sõna sekka2. november 2021, 10:03
Hea Luisa, õige teemapüstitus. Kuid alustaks ülevaltpoolt. Siiani ei ole meie suured teadlased, viroloogid jne suutnud arusaadavalt selgitada, mis viirus see ikkagi on ja kuskohast see pärineb. Rakendatavad meetmed on rohkem repressiivse iseloomuga elanikkonna suhtes ja pehmelt öeldes ebaproportsionaalsed. Kui 2020 kevadel jälitas politsei inimesi mööda matkaradu, siis praegu on suund võetud klientide häirimisele kaubanduskeskustes ja kohvikutes, nõudes covidpasse, mille otstarve on teaduslikult põhjendamata (teatab ainult seda, et inimene on kätte saanud oma 1 või 2 annust nn vaktsiini).
jah aga2. november 2021, 10:13
1 annuse saanud inimest loetakse mittevaktsineerituks ja nii läheb ta ka statistikasse. tuleks ikkagi välja tuua: positiivse vastuse said nii palju vaktsineerimata inimesi, niipalju ühe vakstiiniga ja niipalju täisvaktsineeritud inimesi
mina ka2. november 2021, 09:41
Mina ka olen pettunud. Ma olen pettunud sellest pidevast sogamisest, survestamisest ja sellest vaktsineeritute halast. Mis teid vaevab? Istuge oma vaktsiini otsas ja olge vait. Kui olete süvenenud teemasse, siis teate, et haigeks jääte ikka, nakatate teisi ikka, ainult on lootus, et põete kergemini. Tore ju, elage selle teadmisega. Mida te nämmutate teemat, et kõik teised ka ikka. Igaüks otsustab ise ja vaktsineerimata inimene, teab ka, kuidas ja millisel moel ta ennast kaitseb selle haiguse eest.
***2. november 2021, 09:43
to. mina ka----napakas oled, seda tead
jah2. november 2021, 10:01
tänane uudis, vaktsineeritud töötaja viis nakkuse hooldekodusse, vaktsineeritud inimene võib kehas kanda samasuurt kogust viiruseid kui vaktsineerimata inimene ning nendest võivad saada nn superlevitajad ehk siis mõni vaktsineeritu võib olla ohtlikum kui mittevaktsineeritu, kellel tekivad sümptomid ja nad jäävad koju, lisaks ei räägita vaktsiinikahjustustest ja - surmadest, tõsi vaktsineerimata inimestel on suurem tõenäosus komplikatsioonidele, aga kuna terviserisk on olemas seoses vaktsiinidega, siis peab see jääma iga inimese enda otsustada, vaktsineerida või mitte
to ***2. november 2021, 14:00
Ta räägib ju õiget juttu. Mis hea pärast peab pidevalt igal pool aru andma, kas olen vaktsineeritud või vaktsineerimata? Selline urgitsemine muutub juba ebameeldivaks. Istuge oma vaktsiinide otsas, elage ja olge õnnelikud, nautige igat hetke positiivselt ning ärge pressige teistele peale, kes mida tegema peaks.
💉2. november 2021, 15:11
Jah- le - Ja viirusega nakatumisel ja läbi põdemisel on terviserisk olematu? Kahjuks levitavad viirust siiski vaktsineerimata 2 x rohkem kuna läbipõlemise aeg on samavõrra pikem - seega nakatumise periood samuti pikem ja nakkuse levitamise võimalus selle võrra suurem...
Vikipeedia2. november 2021, 09:39
Remdesivir Droog Tõlgitud inglise keelest-Remdesivir, mida müüakse kaubamärgi Veklury all, on laia spektriga viirusevastane ravim, mille on välja töötanud biofarmatseutiline ettevõte Gilead Sciences. Seda manustatakse veeni süstimise teel. COVID-19 pandeemia ajal kiideti remdesiviir heaks või lubati erakorraliseks kasutamiseks COVID-19 raviks umbes 50 riigis. Vikipeedia (inglise)
to:Vikipeedia3. november 2021, 21:01
Seda kasutatakse ju Eestis. Ainus probleem on selles ,et koduses ravis seda ei saa tarvitada ,kuna tuleb veeni süstida.
aga2. november 2021, 09:36
2. november 2021, 09:21
ringiratast2. november 2021, 09:11
haigestuvad praegu just vaktsineeritud millegipärast.Ei aidanud need kaks vaktsiini, miks peaks kolmas aitama.
Raul2. november 2021, 09:28
Ja millegipärast on vaksineerimatta haiged broneerinud teadmata ajaks 95% intensiivravi kohtadest.
jah 22. november 2021, 10:09
ravi, siis paranemine võtab poolteist aastat
💉2. november 2021, 15:04
Jah - le - Ja kuidas jääb nende haiguse läbipõdenute tüsistustega??
Viruloog koroonakomisjonist2. november 2021, 21:18
Viimane ettepanek on, et kui 3 ei aita, siis 6 süsti peaks aitama.
to:ringiratast3. november 2021, 21:05
Haigestuvad KA vaktsineeritud ,mitte just vaktsineeritud ja põhjus on selles ,et vaktsineerimisest on pool aastat ja rohkem möödas - seega kolmas doos aitab väga.
ohjah2. november 2021, 09:09
no loomulikult pole cov-tõendi esitamine v testi tegemine v maski kandmine miski probleem. Lihtsalt mingi osa inimesi arvab, et kui kõige vastu protestida, iga asja/nõude peale vinguda saab ennast kuidagi TÄHTSAMANA ja PRINTSIPIAALSE kodanikuna tunda. Selmet, et teha, mis vaja ja aidata kaasa viiruse leviku vähendamisele, sogatakse "inimõigustest" ja põhiseadusest. Nagu saaks KOGU inimelu seadustega korraldada. Poleks eales uskunud, et viirushaigusest saab kaalukeel, millesse suhtumine eraldab terad sõkaldest. Ohtlikust surmavast viirusest saab rahva lahku lööja
Järjekordne propagandist. 2. november 2021, 09:05
On vajadus pildile trügida aga peale igapäevase tagumise midagi mõistlikku ei tule ju, selle asemel oleks võinud, kes või mis käpardlikkusega on olukorra niikaugele viinud oleks etteastest mingigi tõsiseltvõetavus olnud.
Ei tea...2. november 2021, 09:03
...kuidas see tarkusejuur kanakarja - kambast välja jäi?Mis sa siin kostad või kuskohta pistad!
💉2. november 2021, 15:00
Mine vaktsineerima! Küll tädi teab kuhu ja kuidas pista! Sul pole vaja muret tunda..
Tekitatud probleemid2. november 2021, 08:49
Ära tekita endale olukorda, hoolitse enda eest õigel ajal ja õigel moel. Mina, kes seda teinud olen pole kordagi haige olnud, viimased kolm aastat. Miks ma pean kellegi võõra pärast mures olema ja ennast haiguse tekitajatega külvama. Pange omale skafander selga, kui teisiti ei saa. Minule piisab loomulik elu.
Raul2. november 2021, 09:00
Ehk oled nõus Patsiendiportaalis andma allkirja ravist keeldumiseks COV-19 haiguse korral ja probleemi pole.
viimane aeg2. november 2021, 09:13
oleks aeg, et JULGED TERVED vaktsiinivastased allkirjastaksid digiloos soovi, "mittehaigestumise" korral haiglaravist keelduda. Nii võtaksid nad vastutuse haiglaid mitte ülekoormata. Kuna tegu ju "lihtsalt gripiga" saab seda kodus edukalt ussirohuga ravida.
Marko2. november 2021, 09:21
Viimane aeg on sama teha vabatahtlikult oma kopse rikkuvatel suitsetajatel, ebatervislike eluviiside tõttu rasvunutel, alkohoolikutel, narkaritel jne
Raulile2. november 2021, 09:45
kas sina oled nõus Patsiendiportaalis andma allkirja selle kohta, et kui sa oled vaktsiini saanud, pole sul üldse ravi vaja, las vaktsiin ravib? Mis sa mullitad siin, teie ei pidavat ju üldse haigeks jääma peale vaktsineerimist?
to viimane aeg2. november 2021, 14:09
Tead ka kuidas see "haiglate ülekoormamine" käib?Medtöötajaid survestatakse vaktsineerima ja kui nad seda ei tee, siis hakatakse neid mõnitama, ei lasta teistega koos isegi sööma, peavad ise omale mingi nurgataguse leidma oma võileiva nosimiseks.Ülemused käsevad lahkumisavalduse kirjutada. Kui ei kirjuta siis kästakse neil maski peale ka visiir panna. Või öeldakse vaktsineeritud töötajatele, et muidu v'iksite ilma maskita olla, aga kuna teie seas on vaktsineerimata, siis peate ka maski kandma. Niiviisi aetakse töökeskkond omavahel tülli ja osa lahkuvadki. Seetõttu personali ei jätkugi.
💉2. november 2021, 14:58
@Raulile - miks peaksid vaktsineeritud sellise allkirja andma? Nemad on teinud endast kõik oleneva, et ühiskonda ja süsteemi püsti hoida! Nemad on usaldanud meditsiini! Nemad on võtnud nn "riski" kõigi eest ja vaktsineeritud! Mõtle ennem kui musimulgu lahti teed...
2. november 2021, 08:48
ma ei saa mingit vastutust võtta, mul kukkus kor.pass külmkapi vahele...
.3. november 2021, 21:30
Tõmmake külmkapp välja. Olen töö tõttu näinud külmkappide all ja taga lausa rõvedusi. Korra kuus tuleb sealtki puhastada.
Sirts2. november 2021, 08:13
Kuidas ära on tüüdanud need ainesüstijad, narkomaanid olete juba tahab uut doosi, nagu papagoid laksavad ühte ja sama, igav plaat juba.
to2. november 2021, 09:17
mul oli kunagi kolleeg, kel väike laps, kes pidevalt haige oli. Seega ka kolleg pidevalt tatine ja palavikus, Tuli tööle ikka ja teatas, et kodus haigena olla on veelgi tüütum kui tööl olla. Loomulikult nakatas ta poolt kollektiivi, aga tal oli sellest suva. Oli kah sirts.
Iks2. november 2021, 08:10
Torm on tulekul, vaenu on juba palju külvatud.
vana merekaru2. november 2021, 09:17
Kes külvab tuult , see naudib tormi. See torm aga ei hakka kindlasti mitte Eestist vaid Läänekaarest.
Helge Tulevik 2. november 2021, 10:52
Kes külvab tuult, see langeb tormis, aastakümneid töötanud inimesed kes pole kordagi haiguslehel olnud vallandatakse kuna nad pole nõus laskma endale süstida aineid, mille tõhususe kohased valed kukuvad järjest kokku, inimsuse vastane valitsus saadetakse selle tormiga unustuste hõlma.
Marko2. november 2021, 08:08
No äkki lased Taavil Kajale selgeks teha, et praegusel kujul vaiktsineerimise taktika on läbikukkunud ja äkki võiks anda uute ideedega inimestele võimaluse
Nimm2. november 2021, 08:35
Ma ka ei taha end vaktsineerida. Huvitab lihtsalt, mis võiks need uued ideed olla?
Marko2. november 2021, 08:57
Ega neid inimesi, kes ei soovi vaktsineerida polegi mõtet tagaajada. Samas neid ei tohi ka alavääristada, mõnitada, teisejärguliseks pidada. Ja just see ongi praeguse valitsuse taktika kõige suurem viga.
keda kotib ?2. november 2021, 08:04
Max 2. november 2021, 07:43
Kas sa Rõivas oled idi.....oo......d Vaata mis maailmas toimub. Ühiskond lõhestatakse.... Jäätegi end kordussüstidega mürgitama... Inimesed tulge mõistusele... Mida te oma kehale teete!!!
siis ikka ei põrka küll esineja.2. november 2021, 07:13
kui valimistel on osalus protsent napilt üle 50 kogu välja pakutud parteide kimbuga.
2. november 2021, 07:01
Võtkas nüüd poliitilise vastustuse ja stuks tagasi. Kõik need Kiige Tannid, Kallase Kajad, Rollo-Keit jne jne.
jep2. november 2021, 05:51
kas oodatakse seda aega kui polegi enam kedagi vaktsineerida, muud ei kuulegi kui vaktsineeritud tuttavad aina haigestuvad, aeg oleks ammu olnud kuuks ajaks kõik lukku panna, oleks jõulud olnud normaalsemad, aga ei, üks mökitamine käib, eesti peab ikka milleski esimene olema, nüüd siis oma elanikonna hävitamises
2. november 2021, 07:03
See lukku panemine on lollus. Kaua me lukku paneme? Järgmised 15 aastat? Vahest vaataks alternatiivide poole
nipitiri2. november 2021, 05:44
võib ju rääkida mida iganes, loopida hüüdlauseid meedias, üks vasturääkivam kui teine, kui sellises olukorras midagi valitsus ikka ette ei võta midagi konkreetset, ahvime põhjamaid, alati kõike ja kõiki, jõulud on ilmselt suudetud juba ära rikkuda, peaga siin enam ei mõelda
RS2. november 2021, 05:33
Nagu need ekrerastid suudavad kasvada suureks
2. november 2021, 06:20
Sa jätsid rasva, stringid ja talli mainimata, miks sa rikud partei poolt antud korraldust?
Küsimus2. november 2021, 05:01
Kuna asi on vaktsiini puhul testi faasis, siis nagu näha on suur hulk inimesi vaktsineerimata, kuigi arvavad, et on vaktsineeritud. Pass peaks olema eranditult neil, kellel on antikehad. Kui antikehasid pole, siis süst ei tohi minna arvesse. Ainult nii saab ühiskonna toimuma. Pass ei anna sulle mingit kaitset nakatumise eest, mitte kõige vähematki. Mis passis kasu ? Ainult antikehad annavad kaitstuse.
s802. november 2021, 10:09
Seda "vaksipassi" osta iga nurga pealt kui soov ,milles küss?
2. november 2021, 04:19
Oks oli vahepael päris suureks kasvanud, riided ei mahtunud selga. Nüüd on veel omale suure suu ka kasvatanud.
2. november 2021, 04:00
kikk2. november 2021, 03:18
1. Vaktsineeritud ei nakatu. 2. Vaktsineeritud nakatuvad, aga ei haigestu. 3. Vaktsineeritud haigestuvad, aga kergelt. 4. Vaktsineeritud haigestuvad raskelt, aga intensiivi ei satu . 5. Vaktsineeritud küll satuvad intensiivi, aga ei sure . 6. Vaktsineeritud küll surevad, aga kerget surma. 7. Vaktsineeritud surevad küll piinarikkalt, aga puhta südamega. 8. Vaktsineeritud lähevad edasi paradiisi, aga teised kärvavad niisama tühja! kronoloogilises järjestuses.
🤡2. november 2021, 01:04
Oled pettunud? Võta snickers!
olete saanud oma ülbust küll näidata1. november 2021, 23:51
Võiks nagu Eesti inimene endast paremini tõesti mõtlema hakata oma tarkuse juures vähemalt!
Vana perv1. november 2021, 23:50
Kleit oleks võinud läbipaistvam olla...
kessu1. november 2021, 23:50
ah jaa. Pärnus on tänaseni alates viiest kaubanduskeskustes olukord kus rendipindade müüjad on kõik maskita, toidupoodide töötajatest pooletel on suukaitsed või visiirid või üldse mitte midagi näo ees. Maskita üleolevate või lõbusate või omas mullis nägudega nooremaid, keskealisi ja vanemaid ostjaid jalutab kah piisvalt. Ja spaade juures pole parkimiskohta, autosid, lv autosid, suuri soome, norra busse on rohkem kuiparimal suvel Nördima panev, ent viirusel on vaba voli leivida siin
.1. november 2021, 23:46
Kus nüüd ÕL kommide kustutamine on?.Läbi lähevad ainult solvangud ja valitsuse kirumine. Delfi ei lase koroona teemaliste juttude taha enam seda p...loopimist läbi ja õigesti teebki .ÕL on ju klikkide peale väljas.
3. november 2021, 19:33
Delfi on kaua juba vaid pa sa rahe olnud, ÕL on ikka veidi õiglasem.
kessu1. november 2021, 23:44
Olen ka vaktsineeritud ja haiguse korral testitud. Aga lapsi mulle elu kahjuks ei andnud. Ja täpselt nagu egoiste kes vaktsineerida ja makse kanda, testida end ei soovi, ei kannata mina kahjuks egoiste kes igal võimalusel oma lastest ja ainult lastest räägivad, nende tublidust jmt. teistele nina alla hõõruvad ja end tänu nende olemasolule teistest (eriti neist kellele elu vaatamata püüdlustele last ei andu) paremaks peavad
1. november 2021, 23:57
mis sa nendes kaubanduskeskustes kosserdad ringi? toidupoodi saab ka viimasel minutil minna, käru täis lükata ja terve nädal massidest eemal olla. mis maski puutub, siis kummalisel kombel sain ma alguses, kui need müüki tulid, löbi nende ka hingata, nüüd valin vahest poes sissekäigu juures maski, mis tundub kuidagi imelikult kare ja paks ning õhk enam läbi ei käi. tundub et osa maske on teisel ringil ja millegagi läbi immutatud.
kessu2. november 2021, 01:10
to eile 23:57 kirjutasin ju, et ei käi keskustes keset päeva vaid just enne nende sulgemist toidu poes, korra vaid oli vaja minna päeval - siis maske rohkem ees, aga just enne kinni minemist kuirahvast vähem, on olukord masendav. on ka päeval maksi eirajaid. mina vaktsineerituna kannan alati maksi enda ja teiste kaitseks, maskil pole häda midagi.aga ma eitpoi ka endale igat nartsu ette vaid ainult uut meditsiinilist
kessu, kui vana oled3. november 2021, 19:35
Me saame ju veel katsetada seda lastesaamist
3. november 2021, 19:36
lihtsalt poisil ei tohi kummimaski ees olla ;)
1. november 2021, 23:41
meie võime ju ühiskondliku vastutuse võtta, aga kes võtab poliitilise vastutuse? Selles on küsimus, Kaja ju miskipärat ei võta, sest temal oli "plaan", kui jalgu trampis ja Jürilt tooli omale nõudis ...
noh2. november 2021, 10:27
jüril ikka endal tuli kopp ette ekre ees lömitamisest ja vabandamisest, kaja ja ref ikkagi võitsid valimised, jääks siiski faktide juurde, kuigi ekre omad käivad faktidega ringi täitsa meelevaldselt
1. november 2021, 23:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tuleb nõustuda2. november 2021, 01:21
a missest kasu, kui mees on ludri
kas Taavi1. november 2021, 23:10
on suureks kasvanud ja ei kipu enam kylmkapi taha?
1. november 2021, 22:56
Järgmine 1. november 2021, 22:55
Suunamudija on rääkinud
Ära1. november 2021, 22:52
Tuututa, vastuta oma laste eest ja ela enda elu!
Rahanumbrid sillutavad teed1. november 2021, 22:41
Räägitakse, et nendel suunamudijatel pidavat olema väga hea teenistus ja nii muidu nad ei tee midagi.
nindapali1. november 2021, 23:11
Muidu ja lihtsalt nii sama ei juhtu siin maailmas midagi
vot1. november 2021, 22:38
järgmine nähvits ,kes ennast mentoriks peab...kloun!
Mees1. november 2021, 22:25
Tubli Luisa. Annan kõik oma saamata jäänud vaktsiinidoosid sulle, et saaksid ikka ennast ja oma lapsi vaktsineerida.
ole mõistlik1. november 2021, 22:45
Saa enne meheks kui kildu panema hakkad!
JV1. november 2021, 22:50
Mitte Mees, vaid täiesti mõtetu mees.
Luule1. november 2021, 22:16
Kas ikka veel on Eestis koroonateema aktuaalne? Aitab küll juba, minge juba eluga edasi. Mõttetu on ühtesama juttu 2 aastat korrutada. Uued teemad uued tegevused uued mõtted! Koroona on juba minevik!
halvem pool veel tuleb1. november 2021, 22:46
Koroona alles tõstab purjeid rahva hullusega koos.
1. november 2021, 22:16
Olen põnevil, kuhu maale selline kampaania jõuab ? See on ju naeruväärne, pidevalt keegi "tark" vaktsiini reklaamimas.
paiser2. november 2021, 00:43
Reklaami ikka täie raha eest
Igapäevane reklaam1. november 2021, 22:15
COVID-19 haiguse sümptomid on sarnased gripile. Viiruse levinumad sümptomid on köha, palavik ja hingamisraskused. esiteks)Parim kaitse nakkushaiguse leviku vastu on käte pesemine ja inimestega kontaktist hoidumine. Ja seejärel teiseks) : "Parim viis end ja teisi koroonaviiruse eest kaitsmiseks on vaktsineerimine. Võta nüüd kinni ?
enesega sõbraks saada1. november 2021, 22:49
Tuleb endaga sõber olla ja mõtteid korrastada päevas vähemalt pool tundi, kes ma olen ja kuhu ma tõttan.
Ahnii1. november 2021, 22:12
Vaat kus nüüd ütles, aga juba liialt leierdatud teemal. Igav mula.
Jajah1. november 2021, 22:09
Ikka makstud tellimustöö, nii selgelt on sellest aru saada, et naer tuleb...
kõik on enda kätes1. november 2021, 22:52
Kes pidi viimasena naerma pidi südamest naerma!
Luule1. november 2021, 22:07
Oh, Püha taevas ja Looja, ka luisa värk on ajupestud ja ei suuda näha ega aru saada, mis maailmas tegelikult toimub.
Mina1. november 2021, 21:59
Olen süstitud ja oman vaktsiinipassi. Kõik uksed avanevad. Saan kõike lubada. Aga mulle pole seda vaja. Aga kas tervise tagavad need süstid, seda ei oska juba propageerijad kindlalt öelda.
siis olete asjatult püüelnud, et polegi vaja ennast vabalt teostada1. november 2021, 22:57
On teil halb olla, et polegi neid võimalusi vaja?
Mari 1. november 2021, 21:49
Olen samuti pettunud 🙁
austa ennast ja teisi1. november 2021, 22:59
Endas siis? Luisal on oma väljund.
Taavi2. november 2021, 00:47
Ehhee... sisend ikka kaa
raudmees1. november 2021, 21:48
Olen eestlasi ikka pidanud arenenud rahvaks Tuleb välja hoopis et eksin sest kuulatakse vaktsiinieirajate loba mitte teadlasi ja arste Koguni üks hanerasva spetsialist on populaarsem kui suurhaigla peaarst Põrgu uks paistab avatud olevat
nii ongi1. november 2021, 21:18
Eestil Kallase targal juhtimisel jälle I koht maailmas nakatumisnäitajate poolt. Huvitav, kui kaua peab veel taluma seda valitsust ja peaministrit? Oleks EKREIKE valitsus selles kriisis nii käpartlik olnud, oleks Kallase juhitav opositsioon ennast siniseks kisanud ja nõudnud valitsuse kohest tagasi astumist. Mis nüüd siis toimub?
1. november 2021, 21:28
2. novembril 2006 avaldas Reformierakond oma uue kampaaniasõnumi ja valimislubaduse viia Eesti 15 aastaga Euroopa viie rikkama riigi hulka. Nende soov on ilmselt täitunud, sest 15 aastaga (2006+15=2021) oleme me jõudnud 5 rikkama riigi hulka ....koroonaviiruse poolest.
@nii ongi2. november 2021, 00:19
kas Kallas käib teid nakatamas? kui nii siis tee politseile avaldus.
ei käi,2. november 2021, 00:54
aga on loonud olukorra, kus daamed ei saa laval Luisata
xmx1. november 2021, 21:18
Luisa lootis,et pilk ja dekoltee lahendab kõik---kuid astus ämbrisse.Sorry.
Pr. Luise Värk1. november 2021, 21:12
Pr. Luisa Värk, pidasin Teid targemaks. Siiani Te meeldisite mulle väga aga jah peale seda üleskutset enam mitte. Kui Te oleksite nii arukas siis Te teaksite, et see vaktsiin ei hoia haigestumist ära, see vaktsiin on tundmatu, see vaktsiin on alles katsejärgus. Aasta 1999 taheti neid vaktsiine turule lasta ja olid katsejärgus ei lubatud ja keelati ära. Need vaktsiinid on ikka veel katsejärgus ja ikka süstitakse inimestele seda solki. Vaktsiinis on juba see viirus sees ja mina, kui pole kordagi haigestunud, mul on endal olemas head antikehad siis miks ma pean seda jama endale laskma süstida?
Ronja1. november 2021, 21:44
Kui palju selle kampaania eest makstakse ?
minu nimi1. november 2021, 21:55
Mine nurka ja nuta edasi
Kristjan2. november 2021, 00:16
Appi kui rumal eelne kommenteerija on!
@Pr. Luisa Värk2. november 2021, 00:30
Kui Te pole kordagi haigestunud, siis millest Teil need antikehad tekkinud on? Antikehad tekivad peale haiguse läbi põdemist ja kui teil need olemas on , siis järelikult olete ka põdenud. Kui Te enda arvates pole kordagi haigestunud, siis tõenäoliselt põdesite asümptomaatiliselt. Selliselt läbi põetud haiguse juures on kõige halvem see, et Te levitate seda haigust ka teistele, enese teadmata aga siiski.
Streec2. november 2021, 01:15
Kirjutati, et Eesti saab miljard eurot ja suurem osa sellest läheb Tallinna arendamisele ja reformi mõjuvõimu kehtestamiseks. Rahvas võib mune lakkuda, palju õnne!
Cddk2. november 2021, 01:18
Miljard eurot saab Eesti koroona kahjudega tegelemiseks, kui te arvate et rahvas midagi sealt saab siis eksite, reformi erakond istub teile pähe ja teile meeldib see sado maso varganäod.. Kuidas küll inimesed nii ajude ta on ja valivad neid vä rd jad.. Mina aru ei saa.
Tere2. november 2021, 01:21
Ma palvetan, et ohtuleht toimetuse ahveristid mädaneks elusast peast.
Lõpetaks nüüd ükskord1. november 2021, 21:05
selle propaganda. Vaktsineerimine on vabatahtlik. Samuti laste testimine koolis. Hoidke oma arvamused endale. Punkt.
Kuna1. november 2021, 21:10
Asi on riigis kontrolli kaotanud siis enam ei ole vabatahtlik.
Kunale1. november 2021, 21:24
Kontroll läks lappama pärast vaktsiinipasside kasutuselevõttu, sest vaktsineerituid peeti immuunseteks ja neil ei olnud testimiskohustust. Samuti on olnud meie piir täiesti kontrollita, kõik võivad vabalt tulla ja meiega oma viirust ja uusi tüvesid jagada.
to koolon1. november 2021, 21:41
Kas tõesti? See kõlab juba nagu vägistamisähvardus.
Doris1. november 2021, 21:05
Miks Tanel Kiik ja Kaja Kallas vastutust ei võta?
talv ei mahu taevasse1. november 2021, 21:32
Miks taevas on pilves sajune?
miks nullile järgneb number üks järjest lugedes1. november 2021, 21:36
Segased lood selle vabatahtlikkusega, aga modereerida ka meeldib!
Et siis kohe1. november 2021, 21:04
ühiskondlik vastutus vaja võtta. Aga kes need olid, kes meile praktiliselt kogu iseseisvusaja on pähe tagunud individualismi mantraid a `la uppuja päästmine on uppuja enda asi, vaesed on ise süüdi, edukultus, jne. Nüüd siis üllatuvad, kust see egoism ja teistest hoolimatus tuleb. Põhjamaad, millega nüüd agaralt võrreldakse, andmata endile aru, et need ühiskonnad on sootuks teistele väärtustele üles ehitatud.
Smv1. november 2021, 20:55
Kustutate R, aga mimmu. Mineseenele
luisal on hea1. november 2021, 20:48
külmiku taga on kõige suurem vastutus
1. november 2021, 20:43
Lootusetu blondiin... sealt polegi midagi oodata.
1. november 2021, 20:43
"Kasvaks nüüd suureks ja võtaks ühiskondlikult vastutuse", kas see oli Luisa lapsepõlve unistus või mõte, mis nüüd järsku meelde tuli? Kui sa pöördud inimeste poole, kelles sa pettunud oled, siis kirjuta "kasvaGE nüüd suureks ja võtKE ühiskondlikult vastutus". Lõpeta see eesti keele peenhäälestamine
Nii 1. november 2021, 20:42
Jeanne Tark. Robin Hood sihib külmkapi tagant.
JL1. november 2021, 20:41
Ma kalduks nüüd sellest kovidi teemast kõrvale aga tahan öelda ,et Luisa on väga kenaks naiseks muutunud ja riietuses maitsekamaks muutunud . Soovitan nii mõnelgi naisel eeskuju võtta. Palve oleks siia mitte tõrvatilka visata tema mehe näol -----------Luisa on ja jääb iseendaks, kenaks ja heaks laste emaks.
Ly1. november 2021, 20:42
just mehe nõu siin kuulda võtamegi et ainult nende pärast lille lüüa.
Ly1. november 2021, 20:44
Just mehe nõu siin kuulda võtamegi et vaid nende pärast lille l üüa.Vajadusel leiab eeskuju mujalt mitte järgmise siinse näpuga viibutaja näol.
Olka1. november 2021, 20:40
Valitsus on see kes ainult valetab ja ajavad omale raha kokku jättes rahva vaesusesse ning reostades veel vaktsiiniga rahva teevist, vaktsiin ei aita koroonat peatada. Lambakari.
Väike mees1. november 2021, 20:40
Mind ka tegelikult absoluutselt ei ärrita, et ma COVID tõendit kuskil näitama pean, sest mul lihtsalt ei ole seda. Ja ei tunne puudust ka. Kannatavad nüüd hoopis need, kelle teenused mul seetõttu kasutamata jäävad, ehk sisuliselt 50% inimestest on ärilises mõttes neil ettevõttetel"kaotatud", kus COVID pass on nõutud. Esimene kord elus, kus raha hakkab niipalju üle jääma, et saab seda ka sukasäärde koguda.
sukasäärde kogumine1. november 2021, 20:45
on põhimõtteliselt maha viskamine, sest inflatsioon sööb ära, kuigi eks matusteks ikka vaja, kui koroonasse sured.
puudust ei tunne1. november 2021, 21:40
Ja mis minul sellest on, et sinul ei ole
to sukasäärde koguja1. november 2021, 22:18
Eks sinulgi on vaja matusteks ju raha vaja kõrvale panna? Või arvad, et vaktsineeritud elavad igavesti?
1. november 2021, 23:49
Üks ainus hea asi on selle jamaga et raha saab koguda ,pole kuskile juu minna ei saa raha raisata.
ulalalala1. november 2021, 20:35
Kogu selle asja krooniks peavad lapsevanemad olema tänulikud!Kui eelmine aasta saite kõik maitsta koduõpetaja ametit (aga leiba ei saanud) siis nüüd saame me varsti maitsta ka medõe ametit! Vanemaks olemine rikastab.Ootan juba kodust testimist! et siis 7 miljonit....ja palju sellest tegelikult puudu oligi? Läheb ilmselt kodu medõdede palgafondi! Laps on oluline aga peale iroonia (ja muu jama...) siin enam midagi ei näe.
ise endale tuleb vajalik olla1. november 2021, 21:44
Tuleb ise tark olla ja enda eest hoolitseda.
Hehh1. november 2021, 20:30
Aina selgemini näen enda ümber, et vaktsineerimine muudab inimesed analüüsivõimetuteks vihkajateks.
Jah1. november 2021, 20:39
Sul on õigus - raske on neil oma vaktsineerimisega tehtud mõtlematut viga tunnistada ja see tekitab soovi kogu maailm "s.....s" keerata
kes mida1. november 2021, 20:47
kes kirjutab puruhai.gena Muhumonolooge, kes sarjab, kes ärhvardab, kes keelitab kes meelitab - tervis on kõige kallim varandus-seda ei saa kellegile us.aldada. Olge terved ilma nõe.lumata.
teised ei tule minu elu elama1. november 2021, 21:46
Ei tunne ega näe sellist olukorda, tuleb endaga ja endale elada
@Hehh2. november 2021, 00:42
Kõige suuremad vihkajad on siiski vaktsineerimata inimesed. Nende viha on läinud juba nii kaugele, et kutsutakse kaaskodanikke üles teisi kiusama. Kahjuks on sellistel üleskutsetel ka järgijaid.
asd1. november 2021, 20:27
vaktsineerimise agitatsioon ei päde enam üldse. ei usu.
Ma1. november 2021, 20:25
Et magas peaministriga ja kohe arvamusliider.Üks magas presidendiga ja kohe kukkus rahvale leivaküpsetamist õpetama.Siiamaani...
eve1. november 2021, 20:50
leiva küpsetamine on tänuväärne asi ja tänu osaliselt talle on ka meie Kalevi kommid crapi-vabad. Kahju oli nn Ilvese ametisse nimetamisel näha tema ülbet olekut samas kui Ilvese eks oma lastega kusagil taga istus. See rääkis enda eest.
1. november 2021, 21:01
Leib leivaks, aga rahvale näidati paljast tagumikku. Kui ta poleks seda teinud, oleks parem mälestus jäänud. Kahju et Kersna võrku sattus.
Oh1. november 2021, 20:24
Igaüks targutab ja arvab, et on nn. Tark. Lõpetage see massipsühhoos. Igalùhel on õigus mõelda oma peaga. Ja ajakirjandus ka on paljudes asjades süüdi, pole vaja igat suvalist ütlemist kohe avaldada
Kodanik1. november 2021, 20:24
Enamus inimestest ei saa kahjuks ikka veel aru, et viiruse jama taustal on ainukeseks eesmärgiks teie-meie VABADUSE ÄRAVÕTMINE ehk orjaks muutmine!!!
231. november 2021, 20:33
Sa pole kunagi nii vaba olnud, kui praegu. Kas tuletad endale vb meelde seda vene aega või orjapõlve?
to231. november 2021, 20:49
mis vabadused sul ka siis on? Isegi hingamisvabadust pole.
23-le1. november 2021, 21:10
Just vene ajaga on praegusel ajal väga palju ühist. Propaganda, kontrollitud meedia, tsensuur, hirmutamine, ähvardamine, salastamine jne.
... 1. november 2021, 21:28
Ära võetakse nii vabadus kui raha, vaktsiinide ja testidega mis mõlemad on kasutud.
1. november 2021, 22:10
Nõuka ajal küll sellist tohutut propagandat ei tehtud , ega valetatud ega vassitud , nagu oravate hirmuvalitsemise ajal on korraldatud .
Piuks1. november 2021, 23:16
Oh, propat tehti ikka, aga Stalinil oli selle läbisurumiseks tõhusad meetodid: sõjajumala pojad Phobos ja Deimos ehk Hirm ja Õudus. Õnneks õgib revolutsioon oma pojad, mistõttu valitsema tõusid argpüksid. Saatuslik viga? Kes meil praegu juhib?
Palun võtke lennukitelt tulijad kontrolli alla1. november 2021, 20:20
Mul tuttav tuli Hispaaniast. Jah, tal on koroonapass, aga ta tõi nakkuse kaasa ja terve pere on nüüd koroonas - oksendavad, ligi 40 palavik. Haiglasse ei võeta, kohti pole. Oleks ta olnud 1 p lennujaamas isolatsioonis ja talle oleks tehtud korralik test, siis oleks kohe selgunud, et ta on nakkusohtlik. Ja nii need haiged ja nakatajad tulevad.
1. november 2021, 20:34
Nüüd näete ise kui vastutustundetud on need koroonapassiga. Aga noorhärrast K ju ütles et ei saa ju ära võtta soojale maale reisimisvõimalust. Mul ka tuttav jooksis kevadel kohe esimest süsti saama ja kohe broneeris ka Kanaari saartele pileti. Tema arvab et ta nüüd ei nakatu ja nakkust ka edasi ei tassi.
jah1. november 2021, 20:43
praegu igalpool parem olukord kui eestis. Siuke tunne, et tehakse baltikumiga testi, et mis saab. Keegi eksperimenteerijatest käib ja laseb balloonist koroonat laiali.
Dave1. november 2021, 20:19
No nüüd tuli tark välja.
1. november 2021, 20:18
Kas noorhärrast minister on pannud mõne oma nõuniku kommentaare lugema või on tal endal aega seda teha? Nüüd ajab ta kõik oma möödalaskmised "libaravijate" süüks. Tema arvates on kõik hanerasva ja MMS süü! "Oleksime pidanud rangemad piirangud kehtestama varem", ütleb noorhärra. Oleks tädil rattad all, oleks ta omnibuss... Luisa on inimestes pettunud, inimesed on valitsuses pettunud. Rahvas aga on valitsejate peegelpilt.
Odin1. november 2021, 20:18
Aga kuhu uudis koroonasse nakatunud Jaanist kadus?
äkki1. november 2021, 20:52
lä x klii.makonverencile?
Sekreet1. november 2021, 20:14
Iga uus päev leitakse kuskilt mingi "rahva poolt "armastatud" poolprominent", kes vastavalt oma tasemele üritab kaasa aidata vaktsineerimise edendamisele oma kallil kodumaal. See on läila
Mihuil1. november 2021, 20:08
ÕL1. november 2021, 20:05
Kangesti tahaks teada, mitu inimest siin tegelikult neid negatiivseid kommentaare vorbib.
Kõik on korras1. november 2021, 20:14
ma1. november 2021, 20:15
arvan et päris palju. Üllatust ei tohiks olla.Mitu inimest siin tegelikult pühakut mängib?
Sõbrad muusikud1. november 2021, 20:03
Thanks babe et meie rahakoti pärast muretsed. Aga isegi meile muusikutele kõlab sinu üleskutse ikka väga egoistlikult. Mille pärast sa õieti muretsed? Ikka oma rahakoti … Hale
🦋🦋🦋1. november 2021, 20:03
Aga kes sul keelab olla?????!!!!!
Olla ise sealjuures ümar või lame? Mis värk sellega on, ikkagi meditsiiniline kui pole ammu lehes!1. november 2021, 20:03
Marko1. november 2021, 19:58
Luisa, mis Värk on. Võta aru pähe, milles rahvas süüdi on? Kas selles, et lollidel on veel lollim juht.
......1. november 2021, 19:55
Ausalt on mul tema arvamusest suht ükskõik.
vankumatu1. november 2021, 19:51
iga süst on teretulnud, millesse me usume ja mis ei tekita küsimusi, ega kõhklusi....
terve inimene1. november 2021, 19:51
milles seisneb terve, süstimata inimese egoism? nö vaktsitud ja vaktsimata inimesed levitavad ju võrdselt viirust. süstimata inimesi on viimane pool aastat sõimatud kõikvõimalike sõnadega, äkki kasvad suureks, luisa ja jätad selle sildistamise ja näpukesega näitamise?
Sõimavad1. november 2021, 21:17
Just vaktsiini vastaded ( Vabaduse väljak, internet, pizza restoran, haiglad jne.) vaktsineeritud inimesed on rahulikumad
to sõimavad1. november 2021, 23:29
hahaha-ha...Maski võin kanda,doosi ja salaja nagu meil ikka kombeks - võid endale saada.
Asd1. november 2021, 19:49
See umbes selline jutt,nagu õhtuleht helistab Erki Noolele, et kas Te olete Maire Ainastega paar. Nool ütleb, et ei ole. Siis helistatab õhtluleht Aunastele, et kas Te olete Noolega paar. Aunaste vastab, et ei ole. Järgmine päev õhtulehe esilehel, et Nool ja Aunaste eitavad oma suhet!
See oli1. november 2021, 21:25
1. november 2021, 19:47
Vale inimene siin rääkimas, kus see vastutus selle külmkapi loo puhul jäi!?
Marinta1. november 2021, 20:04
Nyyd laksite kyll vale puu alla haukuma.
Heil1. november 2021, 19:44
mahitab põhiseadusest üle sõitma.
akka on uudishimulik1. november 2021, 19:40
kas ühiskondlik vastutus käib suure kisa saatel Võidu väljakul ja Vabaduse platsil ? Või hoopis poodides ja haiglates ????? Seltsimehed laamendavad , ups, iki hoolitsevad tõpraste ja loomade eest
1. november 2021, 20:01
Vaatasin ja ei näinud seal Vabaduse väljakul mingit kisa. Äkki on sul luulud?
xxxx1. november 2021, 19:39
Lugupeetud Luisa Rõivas kes sa selline oled,et sõna võtad.Katsu natuke omaette olla.
kellel ta soovitab suureks kasvada?1. november 2021, 19:43
Või on juba nii võimekas persoon, et hakkab lausa rahvast noomina. Ega imesta ka, sest Eestis on mitmed mega ajudega erakonnad , kes rahvast ravimatult haigeks peavad.
kas 4-kordne x on 4-kordne i...1. november 2021, 20:02
Aga kes sina selline oled, et Luisa sõnaõigust kärpima tuled?
@xxxx2. november 2021, 00:53
Sina ju ka võtad siin sõna. Kas sul on siis suuremad õigused kui teistel. Minu teada pidavat meil sõnavabadus olema.
v1. november 2021, 19:39
vaktsiinipooldajatele ühiskondlik vastutus aga vaktsiini mitte pooldajaile samasugune ühiskondlik vastutus.Kellel õigus.Miks Luisa rõivas arvab,et tal õigus.
kodusõjas surma ei saa-aaa, kuid olen haavatud ma-aaa1. november 2021, 19:38
Olen vaktsiini tõttu haavatud ma - pean taanduma.... pean taanduma
kümutuskapp1. november 2021, 19:36
Millise vastutuse Taavi küll võttis. Olen väga Taavis pettunud.
1. november 2021, 19:35
Luisa ka koroona vankri ette rakendatud.Sellistega annab manipuleerida.Naad tahavad ju iga hinna eest pildil püsida.
to 19.352. november 2021, 00:56
Täpselt nagu sinagi.
Incredible shinking woman1. november 2021, 19:32
Rahvas peab võtma vastutuse selle eest et valitsus on ebaõnnestunud
💉2. november 2021, 14:20
Ega valitsus koroonat ei levita! No on ikka ajutöö...
Pauka1. november 2021, 19:30
Ma olen ka pettunud elemistes valitsustes. Kaasa arvatud taavi. Aga mida see annab. Ega rahvast rikkaks see ikka ei tee
Paukale vastuseks1. november 2021, 19:42
kuidas te seda mõtlete ,meie rahvas on eurooplaste seas KÕIGE rikkamad .
massiline vaktsineerimine1. november 2021, 19:22
geenimuundajaga on rahvuslik aeglane piina-ja paanikarikas enesetapp, areneb immuunsuspuudulikkus ning inimesed surevad vaktsiini põhjustatud toksilise ogavalgu tüsistustesse või nagu AIDS-i surrakse
Tohoh1. november 2021, 19:28
mis rahvusele see siis nii katastroofiliselt mõjub ?
See mõjub halvasti1. november 2021, 21:13
nendel vastastel on igav1. november 2021, 19:21
neil on maa lame .neil on vaksiin mürk .mis järgmisena
kapp on külm?1. november 2021, 19:30
neil1. november 2021, 20:57
on tervis hea, sest nad mõtlevad positiivselt, paastuvad hirmumeediast, lustivad kui vaja ja elavad tänases päevas.
Meie "vastased"1. november 2021, 21:14
kes1. november 2021, 19:20
SA Luisa oled et siin pettunud oled?!
nähtamatu1. november 2021, 19:14
ei usu,et Luisa ise selle peale tuli, keegi survestas, aga pole oluline, mingi hirm jääb ikka põue....
ei1. november 2021, 19:16
usu et survestati.Kuidagi palju on tekkinud neid ´´kasvatajaid´´ ja ministreid siin!
to nähtamatu1. november 2021, 19:48
Ega ta neid artikleid tasuta ei kirjuta. Makstakse ikka.
jaaa1. november 2021, 19:14
no ei ole sa midagi parem kui maasikakorjaja ole õnnelik et sul külmiku taavi on ja ela oma elu,ära targuta
Lugeja küsib1. november 2021, 19:10
Kus on nüüd juhtkirjad Kaja Kallas- Maailma häbiplekk, Päevateemad Pika plaani Kajal oleks aeg tagasi astuda, Üleskutsed, Arvamused ...jne. Mäletame veel väga hästi, kuidas meedia 2+ 2 aastat lokkulõi, kisaslärmasnõudis. Häbiteile- pugejadajakirjanikud, kes te hoiate süüdimatutpeaministrit, Reformierakondlaste pesakonda nagusitta pilpapeal. Kaja arvabki, et on tubli. "SUUR AUTORITEET ja RAHVA EMA", mingiluisa käiguüldse kuupeale!
KaKa1. november 2021, 21:00
läx rohepööret tegema kliimakonverntcil, kus osaleb koose selle rootci röökuriga.
LUGEGE PIIBLIT (KJV) JA SAAGE PÄÄSTETUD.1. november 2021, 19:09
KAS TÕESTI EI NÄI MAAILM TEILE AJUVABA?
ehk1. november 2021, 19:08
Kasvame suureks ja saame vanaks ka ilma selle süstita...
Refi agent1. november 2021, 19:05
KaKa võtku vastutus! Täna algas koolides kiirtestimine. Õpilased jooksid mööda koolimaja ja kallistasid neid, kes olid positiivsed. Tahavad nakatuda, et koolist koju jääda.
No kas ikka ei saada aru1. november 2021, 19:51
see nn vaktsiin on esimese kovidi vastu, aga praegu levib delta x. Vana vaktsiin aitab natuke kovidi vastu, kuid on ise mürk. See ongi valitsuse kuritegu mille eest peaksid nad kõik istuma vangis!
Refi agendile1. november 2021, 20:26
Kes keelab Kahel Kaabul vastutust võtta ja parem lahendus välja pakkuda. Pole neil ka mingit paremat lahendust. Kisa ja süüdistamine lahendust ei too.
... 1. november 2021, 18:59
Kuidas me siia jõudsime? Tuletame meelde Teadusnõukogu poolt meile edastatud väiteid: 1. Vaktsineeritud ei nakatu. 2. Vaktsineeritud nakatuvad aga ei haigestu. 3. Vaktsineeritud haigestuvad aga kergelt. 4. Vaktsineeritud haigestuvad raskelt aga intensiivi ei satu . 5. Vaktsineeritud küll satuvad intensiivi aga ei sure . 6. Kuni 15 minuti jooksul haigus ei nakka. 7. Maski kandmisel pole erilist mõtet, see on nagu sääski püüda aiavõrguga.
... 1. november 2021, 19:00
8, Teadlaste poolt viidi läbi ka teaduskatsetusi erinevate maskide viiruse läbilaskvuse kohta, tulemuseks öeldi, et lasevad vabalt viiruse läbi. 9. Viiruseosakesed on nii kerged, et jäävad õhku püsima, ja kohutavalt nakkavad. Jne.. 10. Koroonaviiruse vastu võitlemise valem 2+2 (oleks öeldud, et kõigist kellega koos ei ela, hoia 2 meetri kaugusele oleks see esimene väärtuslik nõuanne olnud). 11. Läbi aasta on vaktsineeritutele sisendatud võltsi lootust ja usku vaktsiinidesse ja testidesse, mis pole ennast tõestanud ja õhutatud Covid passiga suuremale suhtlusele. Jne...
...1. november 2021, 19:02
Rõhuge vanurite südametunnistusele, et nad laseksid end vaktsineerida ja et nende lapsed saaks tööl käija ja lapselapsed koolides, ja kui te tahate kedagi sundida, siis tehke seda üle 65 aasta vanustega ja kohaldage kasvõi sund toomist vaktsineerima, terroriseerides lapsi ja. vallandades tööealisi, ei mõju see kuidagi haiglate täituvusele, ainult külvab viha ja vaenu ning toodab juurde sotsiaalabist elatujaid ning riigi rahadel vegeteerijaid. Sest nagu teada on vaktsineeritud siiski kannavad viirust edasi. Seni on see räuskav ja ärplev, pikka plaani omav Kaja osutunud täiesti saamatuks.
rahvajutt1. november 2021, 19:08
Sääske püütakse hobusega!
Urmas1. november 2021, 19:15
Lisaks punkt 12. Isegi valitsuse poolt aktsepteeritavad laborite testid on kaheldava väärtusega. Anti test, järgmine päev tuli vastus, et positiivne. Ei oldud nõus ja tehti vastu saamise päeval ehk eelmisest testist järgmine päev uus test ja see osutus negatiivseks. Terveks 24 tunniga! Isegi omaaegne NSVL meditsiin ei olnud võimeline sellisteks meditsiinilisteks saavutusteks.
19:021. november 2021, 19:29
Vanemad inimesed ei koo.serda mööda pidusid, spaasid, kaubanduskeskusi, kinosid, pubisid, kohvikuid, restorane jne jne. Nad istuvad kuulekalt kodus nelja seina vahe ja ei levita viirust nagu noored oma massüritustega. Sinu soov tuua neid sundvaktsineerimisele on sama kui soovid neid Siberisse saata.
Helge Tulevik 1. november 2021, 19:52
Need topeltvaktsineeritud lapsed ja lapselapsed toovad eakatele viiruse koju. Ja haiglad täituvad ikkagi eakatega, noorte vaktsineerimatute vallandamine ja laste vaktsiiniga kasvõi siiliks torkimine ei vähenda kuidagi haiglate koormust, sest vaktsineeritud levitavad samuti haigust. Vallandamis käsud on andnud Kaja Kallas ja ilmselt küüditaks ta rahvast ka Siberisse, kui riigi piir ette ei jääks.
... 1. november 2021, 20:05
Kui valitsus kedagi ohvritallena soovib näha, siis peaks need ikkagi olema need, kelle pärast see trall käib, mitte vaktsineerimatud tööealised ja lapsed, vaid haiglaid ummistavad vanurid.
Jüri1. november 2021, 20:52
Sundvaktsineerime 70+??? Kui mürk mõjub noortele halvasti, siis vanadele on see kindlalt eluohtlik!!!
... 1. november 2021, 22:10
Aga kui lapsed sünnitavad tulevikus väärarengutega lapsi, kui nad üldse neid saavad, võib olla üldse ei saa selle vaktsineerimise tõttu. Vanurite päästmise õigustamiseks laste kehadesse süstitav abordi jäänustest loodud vaktsiin, mille kaugemaid tulemusi laste tervesele keegi ei tea, on lihtsalt läbinisti vale. Vanurid lihtsalt ei sünnita enam.
kukkel1. november 2021, 23:55
6. Vaktsineeritud küll surevad, aga kerget surma. 7. Vaktsineeritud surevad küll piinarikkalt, aga puhta südamega. 8. Vaktsineeritud lähevad edasi paradiisi, aga teised kärvavad niisama tühja!
Jüri1. november 2021, 18:58
Järjekordsed tervitused Õhtulehe tsensuurile. Aga minule nüüd aitab - loobun Õhtulehe tellimisest. :)
Jõudu külamees1. november 2021, 19:38
meest sõnast härga sarvist :)
Jumal1. november 2021, 18:57
... 1. november 2021, 18:57
Teil pole 2007 aastast siiani muud plaani, kui vaenu külvata. See on ainuke reformierakonna pikk plaan.
...18.571. november 2021, 20:30
Vaenu külvamine on ikka uus mood, mida 2007 aastal veel polnud. See uus mood tuli meile koos ekrega ja levib nende seas nagu katk.
Helge Tulevik 1. november 2021, 18:56
Vastutuse peab võtma reformierakond ja valitsusest tagasiastuma. Praeguseks on teistkordselt viidud Eesti maailmas koroonatabeli tippu, võttes vastu vaid valesi otsuseid ja neid mida peaks vastuvõtma igati ignoreerides,. Aeg on kogu rahva ja eelmise valitsuse käest põlvili andeks paluda, riigi kaitseväele lammutamise ja nõrgestamise eest, neile antud käsu vaktsineerimatute vallandamiseks, rahva pidevale ässitamisele vastandumisele, otsuste veeretamise teiste (müüjate, firmade jne.) ja nüüd juba laste õblukestele õlgadele jne. Teie jauratud pikk plaan viib rahva kiirelt hingusele.
Lilc1. november 2021, 18:58
Tippu viib rumal inimene, mitte valitsus. Sul peab keegi käest hoidma?
valitsuses1. november 2021, 18:56
pettunud...Kogu info puudub,vajalikku ei tea aga süstla otsa aetakse! Testid maksavad ka korralikult. MILLE järele see lõhnab? Võtaks nüüd ka vastutuse ja hakkaks ausaks..???Luisa Rõivas on rääkinud:D Olen ka kohusetundlik,kannan maski ja see on PIIR! Ummistustes jms süüdistades tasuks vaadata peeglisse!
... 1. november 2021, 19:10
Kaks miljonit korstnasse? Riigi kiirtestitehing tekitab hämmingut, ministeeriumi poolt on koolidele ilma riigihanketa ebamõistlikult kallid testid tellitud. Jääb küsimus, kas miljonid läksid korstnasse või hankija taskusse?
valitsuses1. november 2021, 19:19
inimesed on ikka süüdi! Kõrge tasemeline manipulatsioon....(jätkub ja nahhaalsemalt!) Kohtus nüüd Biden´ga. Üks grupp. Huvitavalt võimule saanud. Halb hakkab.
... 1. november 2021, 19:19
Jälle miljonid ja reformierakond, see pole vaid kodukontori ajaks koju viidud kohviaparaat, vaid miljonid kellegi taskus!
1. november 2021, 19:45
Test maksab apteegis 7.40-7.90. Mina sain kliendikaardiga Südameapteegist testi kätte 6.20 euro eest. Koolidele telliti 7,4 miljoni eest teste. Nüüd arvuta ise, kes vahet kasu saab, teades et apteegid panevad ju ise hinnale juurde.
valitsuses1. november 2021, 20:19
testi ostjale - ja te pole ka ainus ostja.Nii meenutab seagrippi kui suure paanikaga üritati maha müüa. Kuidagi ei õnnestunud või mis?? Nüüd on siis saadud tegelik viirus ja inimesed peos. Ei taha küll midagi õhutada aga päris õõvastav vaatepilt on!
kallid inimesed1. november 2021, 21:08
kõik see ull algab suurtest va.ledest - viirust pole keegi näinud, valed testid, valed tulemused, ja haig.latesse sattujad on enamasti 1x nõelumisega, ja 2xnõelumisega alla kahe nä.dala möödudes....vaxumata ei pää.segi ha-iglasse
Aga ikkagai mage!1. november 2021, 18:54
Nüüd tuuakse mingid punaoravate õuelaulikud juba välja! Ju siis keegi ei riski enam selle vahhinikampaaniaga oma nime määrida!
JoppenPuhh1. november 2021, 18:53
Esmalt võtku riik vastutus vaktsiinisurmade eest ja ma lähen samal päeval vaktsineerima. KaKa ütlus, et riik ei vastuta millegi eest, et minge küsige ravimifirma käest näitab valitsuse hoolimatust. Esmalt vastutagu riik ja seejärel alles mina. Refide valitsus on kõige inimvaenulikum ja ilma usalduseta ei saa te kunagi kõiki vaktsineerima.
Lootusetu!!!!!!! 1. november 2021, 20:16
Sa sured enne ära, kui nemad vastutuse võtavad!!!!!!!!
Mammu1. november 2021, 18:53
Luisa, kui sa muidu ei näe mis ümberringi toimub, siis võta need roosad prillid eest ja asenda õigetega. Nendest süstidest on rohkem kahju kui kasu. Ei kaitse need ei nakatumise, nakatamise, haiglasse sattumise ega ka surma eest. Paljas enesepettus.
1. november 2021, 18:51
Ilus naine, kahjuks rumal.
ah1. november 2021, 19:10
xxxx1. november 2021, 19:50
Sa enne ei teadnudki vääääää??????
Milline1. november 2021, 18:45
imeline propagandaüllitis järjekordselt DDD
....1. november 2021, 18:44
kui midagi öelda ei ole, on vaikimine alati parem. Süsti oma lapsed ära ja võta ühiskondlik vastutus...Edu!
Pähh1. november 2021, 18:44
Mõttetu memm sõna võtmas, ei hakka lugemagi, piisab pealkirjast!
on1. november 2021, 18:57
sul siis mõtetu ka vho artikleid lugeda, niikuinii ei hakka pähhe...kuidas on võimalik riik nii kraavi lasta, et pole kodanikel ei patriotismi ega teadmisi aga tahavad targemad olla arstidest ja professoritest, samas levitades seda mis uus ja uuringute tasemel veel igas mõttes- teeme maskideta rongkäike jne..mõttega öeldud mõtetu mõte- niikuinii midagi ei muutu enne kui ise selle läbi elad..surivoodil on juba paljud arstilt vaktsiini palunud- hilja kallis peremees, hilja!
... 1. november 2021, 19:32
to on1. november 2021, 20:21
WHO mitte vho kõigepealt. Saagu ennem oma auditid Wohaniga korda. Toppama jäi? Aga on ikka veel nii tarku kes end kuidagi Kallase vms jüngriteks end pidades siin kubjast mängib.
eve1. november 2021, 20:23
lisaks,nüüd on siis jõutud nii kaugele et hakataksegi inimesi kes eluohtlikus seisus ongi ISE süüdi sest selle &&&&& kambavaimuga kaasa ei lähe? Midagi on totaalselt .....sis!
covidioot1. november 2021, 21:22
Kulla on. Juba surivoodile jõudnuna on vaktsiini jaoks tiba hilja... kas sa ei leia :)
Eesti Rahvas1. november 2021, 18:43
Kaja Kallas- võta vastutus ja astu tagasi koos oma eidekarjaga!
to to Eesti Rahvas1. november 2021, 20:56
eks pärast näeme kes siin lamemaallased on! Pole midagi oodata poole peale mis var gust ja valet normaalsuseks peab!
1. november 2021, 18:41
Jälle uus ja pikk ilukirjand. Ei hakanud lugema ega ka süvenema.
Mis1. november 2021, 18:33
ühiskondlikust vastutusest siin rääkida.Ei ole mõtet ega viisakas vaktsineerimata inimestes süü tunnet tekitada.Pigem vaktsineerirud on lohakaks muutunud.Minu kardioloog ütles selgelt,et kindlasti tuleb uurida lähemalt enne vaktsineerimist:südame probleemidega,kilpnäärme, veresoonte laienditega ja vähiga inimesi.Võib olla vastunäidustus.Aga meil hoopis käib niipidi.Suri koroonaviirusega ,kaasuvate haigustega.Siin hoopis kõik vastupidi.Aga teeme kähku suraka ära.Mõtlemis koht
1. november 2021, 18:43
Meil pole kellegi asja, peaasi et plaan saaks täis. Kiik enne toolilt maha kiikuma ei hakka.
1. november 2021, 18:45
huvitav, et sõna k.ii(i). k läheb kohe modereerimisele. Samuti ei tohi kirjutada "k.iiiii.kuda". Plaan vaja täita!
No1. november 2021, 19:02
mis nimega su kardioloog on kes sellist "tarka" juttu sulle kõrva tinistas :)
see1. november 2021, 21:15
nõelumine oligi plaanis kiiresti lä.bi viia -alguses kavalusega, et näe saadik, kantcler vmt trygisid ette, ju on nii hää.... aga siis hakkasid tu.lema su.rmad, ja ei olnud enam nii hää... ilma hai.guseta enamus, aga nõel.atud hak.kasid su.rema.
1. november 2021, 23:45
Ka kiikuda. Ei modereeri keegi.
X1. november 2021, 18:25
Keegi pole keelanud sul suureks kasvada!
Miks see artikkel ei ole tasuline???1. november 2021, 18:20
See on jälk kutsuda üles väikeseid lapsi katsejärgus oleva vedelikuga süstima
💉2. november 2021, 13:59
Mitte keegi pole kutsunud lapsi süstima! Kui inimene ei mõista, mida loeb, pole lootustki, et aru saab mida vaktsiin tähendab..
leiti ka vaktsineerimisele kutsuja1. november 2021, 18:19
miks siis need vaktsineeritud ka surevad - seletaks seda parem keegi. Kui muidu ei saa, tulebki piirid kinni panna - iga tänava otsa traataed tekitada - muidu ilmselt enam sellest va koroonast lahti ei saa. Pole tänini vaktsineerimine populaarne olnud ja ega ka saa. Proovitud ju on igasuguste meelitustega, kuid ei toimi.
1. november 2021, 18:25
Ei ole seda vaktsiini piisaval eelnevalt ...miks ei räägita et immuunsus on ok siis ei haigestu samuti c vitamiin ja kõik hea mida igaüks saab teha et olla terve ????
1. november 2021, 22:42
See on suurim kuritegu Eesti rahva vastu , et piire veebruaris lukku ei pandud ja lasti hulguseid siia sisse ja siit välja haigusi vedades ja Kersti andis kah selles väga kahjulikku eeskuju . Alar võiks targem olla ja kodus püsida , kui tahab rahva Isa olla .