Inimesed

RAHVAS MARUS! Diana-Maria väljakukkumine staarisaatest tekitab vaatajates pahameelt: hääli antakse ainult oma tuttavatele (103)

LISA KOMMENTAAR

aga6. november 2021, 09:18
Ega selline karjumine,ei ole veel laulmine,Inimene vales saates
Inimene3. november 2021, 00:12
Mulle näiteks ei meeldinud ta stiil. Röökis ainult. Muidu rokk meeldib, aga tema ei meeldinud.
Tinnu2. november 2021, 13:02
üks rahva hulgast2. november 2021, 12:39
ei ole marus, kui ikka ei meeldi, siis nii ongi. Mulle lihtsalt meeldib meloodilisem muusika.
Rokki peeru2. november 2021, 11:34
Ma ka nii marus, ei ole kuu aega magada saanud, on alles allleee aaa alle aaa
Provocateur2. november 2021, 10:57
Pakun välja veel parema pealkira---RAHVAS MARUS, ÜLESTÕUS KOHE KOHE ALGAMAS!
ema keel2. november 2021, 05:45
Peaksime otsima hoopis oma Hiidtähte, mitte Supertaari. Kummaline, et rahvahulgad, sealhulgas intelligentsed kohtunikud, on emakeele lörtsimisega väga nõus ja koogutavad inglise keele ees. Vanasti olid kadakasakslased, olid pajuvenelased, aga kuis peaks nimetama inglise keele ees pugejaid?
Sest.. 2. november 2021, 11:36
Oh neid kombeid!!!!!! 1. november 2021, 23:33
Ei mõista selle Kethi Uibomäe vaimustust. 7--stes!!!!Selline deko'tee noorel neiul.....pool keha paljas.... mis kombed neil noortel kü ll on?????? See ei näita küll erilisi häid kombeid, noormehed võivad väga valesti aru saada......
to oh neid kombeid2. november 2021, 10:55
ja siis on aaaah ooooh ta vaatas mind, ma olen ahistatud...
1. november 2021, 23:09
Kapitalismis pole midagi aus , ainult raha kogus määrab tulemuse . Kellel rohkem pappi , ostab kõnekaartid ja helistab ja nii võidabki see , kes laulda ei mõista ja rahvale ei meeldi , nagu paljud eelmised .
Leila1. november 2021, 21:29
rögisemine ei ole veel laulmine. Hea, et välja kukkus. Selline stiil ei ole enamusele sobiv. Ja miks minu eelmine kommentaar ära kustutati.
to Leila2. november 2021, 09:31
Peale skyplussi muusika, on muu muusika ka olemas kulla Leilake. Vaheta raadiokanalit või osta mõni korralik rokiplaat. Avarda natuke oma silmaringi kaagutamise asemel.
Vaataja1. november 2021, 21:25
Diana meenutas E. Vetemaa "Eesti näkiliste välimääraja" raamatust tuntud roppsuu-röökurit.
1. november 2021, 21:20
Edu sulle Diana!!!Nii hea ja omanäoline,parim!!!
Misha1. november 2021, 20:38
Kas see superstaari koht on müügiks? Nojah, kui hullumeelselt hääletad, siis ostadki ju.
Toits1. november 2021, 20:35
Hääli antakse ainult oma tuttavatele... kas ehk just selleperast et su tuttavad on ka enamasti sinu söbrad ja naad meeldivad sinule nii heas kui halvas? 🤔
Nagu 1. november 2021, 20:04
🐬🐬🐬1. november 2021, 20:01
Ja kus siis Dave Bentoni noorem tütar jäi??..... Alguses peeti seda ju loomulikuks, et tema või idab nagu vanem õdegi!!!!!!
Krisha1. november 2021, 20:35
Vanem õde ka ei võitnud, kuid oli edukam.
Arnold Oksmaa [email protected]1. november 2021, 19:44
Laulda oskame kõik, ja nii suuremal ja vähemal viisil, me ei otsi ainult head lauljat, vaid ka tõesti laval säravat artisti, kes tekitab emotsiooni ja kel on hea liikumine ja sära saada publik enda poolele, te ei lähe ju klubisse vaatama ainult seisvat lauljat ega kontserdisaali, on nähtud neid lauljaid küll, kel ainult hea hääl, aga midagi jääb puudu, Diana Maria aga on just suurte lavade täht ja rock on tema muusika, hea meelega läheks teda vaatama, ja kaasa elama ta popshowdele. Jättis kustumatu mulje kõikide saadete puhul, aga me tuleme temast veel kuulma, nüüd on teistel pingutamist !
Lugege PIIBLIT - (kjv) Saage päästetud.1. november 2021, 19:16
Miks tahate katkises ilmas , mis üleilmselt põlema läheb - edasi elada????
Elyse1. november 2021, 19:14
Ei saa öelda, et ta kõigile meeldis. Mulle ei meeldinud. Teised laulavad ilusta, tema aga röögib. Mulle endale küll selline röökimine ei meeldi. See ei ole ometi rokisaade.
üks1. november 2021, 18:38
Raudpats ütles eespool kõik ära.
Talvi. 1. november 2021, 18:15
Miks see näärmetevahe peab nii avalik olema?
Vaataja1. november 2021, 17:41
Palun, inimesed, hääletage oma südametunnistusega andekuse, mitte tutvuste järgi. Kohtunikel võiks olla mõnikord ikkagi ka veto õigus. Täis jama
Nõus, et saade jäi kohe palju hõredamaks ja ei teagi enam, kellele pöialt hoida.1. november 2021, 17:40
Mina1. november 2021, 17:04
Eks ta nii ole et igaüks arvab, et on maailma parim laulja.
Kahjuks.1. november 2021, 16:49
Jah, mulle meeldib selline muusika, kuid seda peab ka oskama esitada. Lihtne röökimine ja taidlemine ei meeldi.
n1. november 2021, 16:25
Iga nädal läheb keegi välja ja mis erand tema on. Ju ei meeldinud selline röökimine ja trallimine inimestele. Kõik etteasted ühesugused. Miks peab ÕL nüüd sellest probleemi tõstma.
See maakas nüüd küll korralikku inglise keelt ei osanud1. november 2021, 15:55
Teeline1. november 2021, 16:48
Kas preili/proua Mari on inglise keele filoloog? Minu arust enamik meie lauljaist/"lauljaist" ei oska inglise keelt. Võib-olla kõnes, aga muusika taustalt kostab küll mingi inin.
Ja miks ei laulda eesti keeles?1. november 2021, 19:11
Rammstein laulab saksa keeles.Ja on ikka maailmastaarid.
1. november 2021, 23:14
Miks peaks väga kauge ja ülivõõra rahva keelt oskama ja rääkima , see on sulaselge pugemine võõrvõimurite ees .
Mis viga1. november 2021, 15:45
Otsitakse ju staari, lisaks peab see olema veel ka superstaar. Mis tähtsust on selle juures lauludel ja laulmisel? Laulda oskavat lauljat ju ei otsitagi, otsitakse SUPERSTAARI, keda pole kahjuks nende saadete jooksul leitud ega leitagi. Kõigi nende tobedate rannamajade ja poissmeestepidude ja armastuse malevate ja laagrite hulka sobiks näiteks saade nimega "Mina oskan laulda!"
1. november 2021, 23:17
Mis see superstaar eesti keeles tähendab ? Miks pole tõlget ja rikutakse eesti keele seadust ? Miks keeleinspektsioon magab ? Kole on kuulatagi .
abc2. november 2021, 08:55
23:17-le: paistab, et sa, "keelepolitseinik", pole kuulnud sellisest asjast nagu võõrsõna, kui ei tee vahet võõrkeelel ja võõrsõnadel. Milline seadus nõuab võõrsõnadele tõlget? Mis keeleinspektsioon siia puutub? Ja naljakas on muidugi ka näha, et oma arvates korrektse eesti keele eest võitlev inimene ei tea, et lauselõpu kirjavahemärkide ette ei käi tühik. ;)
minu arvates on võitjaksmääratu juba teada1. november 2021, 15:27
See lapsehäälne nooruk. Laulab ta "..kaks kallistust päääevas.." või "..armastus on see.." ikka sama lapselik intonatsioon ja pehmed l-id ja s-id. Ma ei uskunud, et ta üldse saatesse saab, aga ju hääletamisele on kogu suguvõsa hõivatud. Žürii hääletas ta välja, aga sisse ta jääb, raha jagub.
uus uudu1. november 2021, 16:43
Tundmatu1. november 2021, 15:17
Rannap ja Purga kiitsid ja nüüd siis nii kehvake.Keda rohkem uskuda kui Rannapit.
I.1. november 2021, 15:11
Mul ei ole ka soovi enam edaspidi vaadata saadet, kuna Diana-Maria lahkus.
Ei vaata!1. november 2021, 16:25
Diana laulmine tekitas võimsa emotsiooni! Tal on suur tulevik! Superstaariks tehakse ilnselt Udo vol.2 ehk Märten - täiesti keskpärane laulja ehk peab viisi - selliseid noori on väga palju! Diana esinemiste ootuses paljud seda saadet üldse vaatasiki!
Maali1. november 2021, 14:54
Paraku helistavad hetke emotsiooni mõjul ka vanemad inimesed, kellele rokkari viimane esitus ei meeldinud ja nii hääletatigi. Laulu valik on ka varem saanud saatuslikuks.
lihtne1. november 2021, 15:29
Tal pole rikast suguvõsa taga. Laul/laulja on siin teisejärguline.
Olen vana?1. november 2021, 19:13
70 turjal.Aga rock on minu jaoks ülim.
Mine tea1. november 2021, 14:48
Ehk õnnestub ta kui üks arvatav favoriit mingil moel saatesse tagasi saada, kui rahvas väga soovib!
Mida1. november 2021, 14:46
Mida siin ikka arvata. Enamus eelnenud superstaari saateid on olnud nii, et need, kes teistest peajagu üle, hääletatakse kuskil vahepeal välja. Niiet selline süsteem on nüüd juba rohkem reegel kui erand. Ei usu, et sissejääjatel hääletajaid eriti palju rohkem oli ja ka Taukar mainis, et küsimus oli paaris hääles, mis otsustasid. Diana Maria vastu töötas ilmselt tema viimane lauluvalik ja liiga jäme hääl, millega lugu esitati. Kuid kõik need viimased 10 väljavalitut olid žürii poolt üsna hästi valitud ja on võimelised ka kõik staarid olema, kui neile õiged lood kirjutatakse.
Lisan juurde1. november 2021, 14:54
Lisan juurde veel seda, et kuna Eestis tasemel laulukirjutajaid napib, siis soovitan lauljatel heade lugude puudumisel hakata eestindama, s.t. panema eesti keelde välismaa lauljate hittlugusid.
Just nii1. november 2021, 14:45
Oli kõige huvitavam artist, keda saates vaadata ja oodata...Tõesti šokk! Enam pole midagi oodata, kui veel Alika ka välja hääletatakse, siis tõesti väga väga igav saade!
1. november 2021, 14:42
Otsiti ju lauljat,mitte täiest kõrist röökijat.Millega jälle rahul ei olda.Ta ei oleks pidanud jõudma nii kaugelegi.
Qwerty1. november 2021, 14:41
Diana on teistest peajagu üle... Ikka minu lemmik....
mina1. november 2021, 14:31
Kui sai tutvustatud züriid siis sain kohe aru,et see saatesari mind ei huvita! Pole ju õiget-tarka züriid!
mis nemad siia puutuvad1. november 2021, 14:36
hääli annab ju rahvas, kolid nüüd ära või ?
tõdemus1. november 2021, 14:31
Saage Aru1. november 2021, 14:30
Nagu ütleb saate pealkiri. Ei otsita parimat lauljat vaid "staari"😁
osalt sai vaadatud1. november 2021, 14:12
Kõige paremad on ammu välja kukkunud. Praegu ongi neli tugevat ja mõned , kes pole veel oma nišši leidnud ja üks keda muudkui tiritakse kaasa saatest saatesse. Ei tea küll miks. Laulud on kuidagi lühikesevõitu ja žürii kommentaarid on nagu nagu nad on. Rockitüdruku talent käib kaugele ette, see saade on tema jaoks lihtsalt osavõtt, neiu jõuab kaugele, kui saab bändi teha ja esinema hakata.
täheke1. november 2021, 14:03
Nii sügava dekolteega oleks tõesti pidanud edasi pääsema!
Fänn1. november 2021, 13:40
Hindama peaksid ikka profid, kes laulmisest midagi ka teavad. Mitte mingid Maalid ja Juulid, kes vaatavad, et oi kui kena ja armas tüdruk....... Ilusasti riides ja kammitud. Vot nii on lugu!!!!!!
Mh1. november 2021, 14:46
Kui rahvas ei hindaks siis kuidas kanal raha kätte saaks. Rõhk on ju helistage, helistage ja helistage veel kindlasti. Laul ja lauljad on taustaks.
oTTo1. november 2021, 16:02
Ülepaisutatud pealkiri RAHVAS ON MARUS!
Hmm1. november 2021, 13:39
See, et 2 inimest pidid välja kukkuma, oli halb otsus, sest siis oligi kindel, et üks imeline artist võib niimoodi kohe alguses välja kukkuda, kuna osaliselt hääletabki rahvas eelmise saate tulemuse põhjalt - eriti siis, kui inimesel on mitu head lemmikut, aga majanduslikult ei ole võimalik iga saade mitme inimese eest hääletada. Siis hääletabki hääeltaja selle ühe poolt oma lemmikutest, kellel eelmine saade ei läinud nii hiilgavalt. Nii väheste saadetega ja paljude tugevate artistidega ei kujune veel inimesel lemmikut, kui ta pole näinud artiste mitmel erineval moel ennast väljendamas. Kurb.
Võibolla jah1. november 2021, 14:10
Eestis ei ole enne sellist laval karglevat naissolisti nähtud. Aga see tütarlaps midagi erilist küll ei olnud. Mitu saadet üks ja sama kärinaga röökimine ja käringi kukkus naljakalt ja punnitatud välja.
abc1. november 2021, 14:50
Täpselt nii, eilses saates kukkus see kärin tal tõesti punnitatult välja. Eelmistes saadetes oli palju parem.
abc1. november 2021, 14:51
Täpselt nii, eilses saates kukkus see kärin tal tõesti punnitatult välja. Eelmistes saadetes oli palju parem.
abc1. november 2021, 14:51
Täpselt nii, eilses saates kukkus see kärin tal tõesti punnitatult välja. Eelmistes saadetes oli palju parem.
abc1. november 2021, 14:51
Täpselt nii, eilses saates kukkus see kärin tal tõesti punnitatult välja. Eelmistes saadetes oli palju parem.
abc1. november 2021, 15:05
Just, eelmises saates kukkus see kärin tõesti punnitatult välja.
uubert1. november 2021, 15:44
paljude tugevate artistidega ???
z1. november 2021, 16:29
ÕL on marus, mitte rahvas. Rahvas ise tegi valiku.
rögarockk1. november 2021, 13:37
Ka kadri Voorand ei istu paljudele. Superstaar peab olema vastuvõetav kõigile, oskama nii ballaade kui ka rajurokki.
Õige superstaar ei tahagi kõigile meeldida.1. november 2021, 19:16
Ja ei lase ennast ära osta tilu-lilu tegemisega.
Ebameeldiv1. november 2021, 19:51
Voorannal on mehelik jäme hääl ja esimesed hambad on liiga suured, kui laulab. See ei ole just pluss laulvale inimesele!!!!
abc1. november 2021, 13:21
Tal oli liiga palju kordi järjest samalaadne lugu ja esitus. Oleks oodanud midagi teistsugust, vaiksemat ja rahulikumat, vahelduseks ka tavalise häälega lauldut, sest kindlasti oskab ta laulda ka ilma selle kärinata. Ja ka kärinal ja kärinal on vahe vahel. Eelmistes saadetes oli see kärin kihvt, seekord kõlas lihtsalt koledasti. Kahju küll, aga tema välja kukkumine oli tegelikult loogiline. Poistest oleks eelistanud, et Marten oleks sisse ja Andreas välja jäänud.
2. november 2021, 15:04
see viimane esitus oli jah päris röökimine. Muidu meeldisid ta esinemised aga viimase loo ajal mitte, panin kohe vaiksemaks selle laus karjumise. Muidu endale meeldib rock väga.
1. november 2021, 13:18
Diana tuttavad võinuks siis ka ju hääli anda
et siis 1. november 2021, 13:23
tutvuste kaudu superstaariks... objektiivsusega pole sellel teatavasti pistmist
Diamondback1. november 2021, 13:12
See saade ongi ju tehtud nii, et raha kulutaks inimesed.. Aususega pole seal midagi pistmist, kari co ck sa kergeid, ammu ei vaata ise telekat õnneks ega sellist jura.
1. november 2021, 14:34
Ei vaata juba paar-kolm aastat seda saadet.
Lugeja1. november 2021, 13:09
Ega selline konkurss polegi parima osaleja valimine. See on parima valija leidmine, ehk kes jõuab rohkem kordi hääletada.
nospel1. november 2021, 13:04
Tahad staariks saada mine saatesse. Kui aga soov Superstaariks saada võta kohver ja mine välismaale ning katsu seal läbi lüüa. Eelmiste saadete võitjad on ju jõudnud ainult kohalikesse kirikutesse jõulude ajal laulma - Superstaar on ikka midagi muud kui Hiiumaa järgmisel Jaanipäeval esinemine.
Mai1. november 2021, 13:03
Tõesti, ka zürii leidis, et väga särav ja huvitav laulja, ja lootis kindlasti teda edaspidi saates rokkimas näha. Uskumatu ja väga kahju, et välja langes!
Raudpats1. november 2021, 12:59
Tegelikult on ju ammu näha, et superstaarisaate selle hooaja viimased 3 finalisti peaksid olema Diana Maria Toomingas, Ingmar Erik Kiviloo ja Alika Milova. Need 3 paistavad teistest märgatavalt rohkem silma ja kostuvad kõrva. Ülejäänud lihtsalt ei jää meelde, nad oskavad küll laulda ja sobiksid hästi näiteks koos Birgit Sarrapi ja Koit Toomega jõulutuurile, aga nende esituses pole mitte midagi erilist.
Vaataja1. november 2021, 12:57
See oli ainuke laulja, keda seal huviga vaadata/ kuulata, nii arvas ka maestro Rannap...Helistamise järgi ei saa hinnata, sest vene inimesed ei teagi tv 3 vaadata, rahvas soovib Diana Mariat saatesse tagasi!
1. november 2021, 13:18
Hääletanud siis! Mis siis nüüd on vaja viriseda.
ums1. november 2021, 12:49
hindamissüsteemi tuleks muuta,muidu ootab jälle meid ees järjekordne uudo sepp:)
Noot1. november 2021, 12:47
Kui me räägime lauljast selle sõna pärises tähenduses ,siis neid on saates ainult mõned.Enamus tegeleb ule pingutamisega kja põhimõtteliselt röökimisega.Hääletämber on noortel veel välja kujunemata. Kes on siis need teised kes minu silmis lauljaks ei kvalifitseeru? Need on artistid.Tänapäeval võib igaüks olla artist .Paraku päris lauluanne on ikkagi harv juhus ja kui veel see x faktor ka olemas siis on lootus saada superstaariks lauljate hulgas aga mitte artistide hulgas.
marus1. november 2021, 12:34
tõbised... Ikka on keegi oma ja tuttavam-andekam-edevam-solvunum. Peaasi, et omaenese minapilt õigetpidi. Pikalt kestnud alusetute kiitmiste-nunnutamiste asemel. Kui kõigil sarnane taust, ei saagi keegi kuidagi võita, tegu ometi võistlusega, kus igale pole antud numbrit "1". See praeguste väikelaste "võistlustega" juba toimub. Pea nad suureks ei kasva...
Liina1. november 2021, 12:28
Saatuslikuks võis saada see, et arvati, et tema saab kindlasti edasi ja et tuleb hääletada kellegi teise poolt, kes vōiks ka saada edasi, kuigi tema esitus oli nõrgem. Mind oleks huvitanud näiteks selline voor tema puhul, kus oleks pidanud ballaadi vōi midagi rahulikumat vōi muud laulma, ses mõttes on kahju, et ei saanud päriselt teada, kuidas ta veel kõlada vōib, kuigi tema stiil on rock. Aga... Ennegi olnud, et ametlik võitja kaob pildilt pärast võitu ja populaarsemaks saab keegi, kes varem välja langes. Tegelikult just see loeb, mis saab pärast.
Lalalaa1. november 2021, 12:27
Mis paanitsete, ta tegi endale nime ju ära. Temasugust Eestis pole - teda ei unustata. Lihtsalt superstaarisaade tema jaoks ehk liiga väike ja vale koht? Dianal on oma žanr, aga superstaarisaade nõuab mitmekülgsust. Minul isiklikult on Marteni lahkumisest väga kahju - ääretult äge muhe tüüp. Loodetavasti jääb ikka muusikamaastikule, meil on veel häid meeslauljaid vaja :)
Kohtunike arvamus ka mõjutab1. november 2021, 12:34
Kui kohtunikud tegid Marteni maatasa (eriti Rannap - karaookelaulja), siis lambast televaataja ei annagi talle hääli.
Ta on äge, aga iga õhtu ei jaksa samasugust karjumist kuulata. Pole eriti mitmekülgne.1. november 2021, 12:26
Arvaja1. november 2021, 12:19
Võite ju marus olla, aga keskmine eestlane sellist rocki ei kuula. Pole vahet, kui hea laulja ta on, see pole muusika massidele.
jälgija1. november 2021, 12:18
tegelikult olid Diana Maria etteasted väga sarnased, kõikudes saadetes üks igavene röökimine, väga ühekülgne, tegelikult peaks artist olema mitmekülgne
Fänn1. november 2021, 13:14
Ivo Linnal on ka oma stiil ja ühekülgne ehk Ivolinnalik stiil. Ei kujutaks teda ju põrandal röökimas ja väänlemas? Lauljal peabki olema oma äratuntav stiil. Diana Maria puhas rockitsikk.
Konnatiik1. november 2021, 12:15
See konnatiigis toimuva n-ö superstaari tiitel ei tähenda laias maailmas mitte kui midagi. Kui oled tõeline talent, siis sind märgatakse ka igasuguste tiitliteta. Lihtsalt tuleb tööd teha, et minna aina paremaks.
mina1. november 2021, 12:14
Ju siis oli Diana-Marial vähe tuttavaid
To mina1. november 2021, 16:33
Diana tuttavad on ju peamiselt vene rahvusest, kes tv3 ei vaatagi ja siis on veel mõned sellist tüüpi eestlased, kes põhimõtteliselt eestlase poolt hääletavad ja no siis veel ilmselt ka see kolmas faktor tänu millele kahjuks Märtenist superstaar tehakse. Kurb.
super1. november 2021, 12:13
rahvas pidi ikka laulu ja lauluoskuse poolt punkte jagama,aga siin on vist mängus tuttavate ja tuttavate arv, see veits ebaõiglane, kohtunike erapooletud ja ausad hääled, olek olnud aus mäng....´,ära sellegipoolest pead norgu lase, tulevik saab sul rokimaailmas olema vägev.....hoia kõrgel
No jah1. november 2021, 14:13
Selle Männiste-Madisoni plika venna hääletavad esimeseks teadagi kes.
Ega Diana-Maria väga kaotanud midagi.1. november 2021, 12:03
Leiab oma koha rocki maailmas.Las "superstaarid" tilu-lilutavad.