Inimesed

Aldo Järvsoo üleskutse: kui keegi müüjat mõnitab ja poest lahkub, laske kaup kassast läbi ja saatke arve mulle (490)

LISA KOMMENTAAR

Karla1. november 2021, 11:33
Ja argpükslik ja jäle pole käskida oma alluvatel viha õhutada????????
to Karla8. november 2021, 16:19
Ei saa aru, kes on see ülemus, keda siin süüdistate? Kui mõtlete kaupluse juhatajat, siis leian, et see on vale. Juhataja peab ju alluma ka nendele seadustele, mis on ette antud. Niisiis peaksite ikka pöörduma valitsuse poole, kes neid seadusi teeb, mitte süüdistama igat süütut ettejuhtuvat inimest. Kas Te arvate tõesti, et kassapidajad ja müüjad peavad ka seda veel nendele maskita inimestele kogu aeg meelde tuletama, et ta ei tohi teenindada selliseid inimesi ja seega koguma endale vihavaenlasi.
mõtlik1. november 2021, 11:21
On loodud uus inimliik- homo sovieticus, kes hävitab hullemalt kui miski viirus!
Transhumanism2. november 2021, 15:57
Üleskutse1. november 2021, 07:02
Ahelikku mitte teenindada!!!
Pidasin ahelikust kunagi lugu1. november 2021, 06:58
Ega see ahelik nüüd just enam poisike ka ole.Kuid kui keskeakriis ikka kätte jõuab, võibki mõni hakata poisikestele kohaseid tempe tegema hakata.Aga ega's nõdrameelsus ei hüüa tulles
Kaimar1. november 2021, 03:36
KK31. oktoober 2021, 22:57
Inimesed! Mis toimub? Vaadake end hetkeks kõrvalt. Või vähemalt üritage seda teha. Kui enam ongi inimesi meie riigis. Sellist viha ja sallimatust ei oleks osanud oodatagi. Ja nii see eestlane välja surigi. Kahju. Väga kahju on.
8. november 2021, 16:27
Näete ju küll, mis toimub. Ei ole siin mingit korda ega juhti, kes vähegi mõtleks ka sellele, mis toimub peale oma kabineti, kuhu vist siseneda saab ka ainult koroonapassi alusel ( mõtlen töökaaslasi ).
pensionäär31. oktoober 2021, 21:44
Ma või selle iist kui sa mo arve massad, mitu-setu kõrda kassa iist läbi kävva.
M31. oktoober 2021, 20:18
Ahelik on alati mitte meeldiv olnud ja tahavad veel riigilt toetust, mine kassapidajad.
Ääretult31. oktoober 2021, 19:44
Ääretult argpükslik on kaubanduskeskuse juhtidel seada löögi alla kassapidajad. Kusipüksid minge ise saali ja nõudke maskide kandmist.
maamiiz31. oktoober 2021, 19:06
oot kuhu täpselt arve tuleb saata,vaatame kas mees sõna peab.
Mait31. oktoober 2021, 17:32
Mul on väga kahju, et minu arvamus on aheliku suhtes muutunud negatiivseks, mägi laulis ka koroona esitajate miitingul. Kahju.
to Mait8. november 2021, 16:34
Sa ise sama väiklane, kui see teie ahelik. Mis puutub see siia, kus Mägi laulab? Kui on kutsutud, miks siis mitte minna, kes seda siis keelab? Kas peab ja tohib ainult refide pidudel esineda? Sinna ju ei kutsuta, ta ju nüüd vaenlane. Lausa vastikuks läheb see inimeste kallal närimine ja nende lahterdamine mitmesse leeri.
Dr.No31. oktoober 2021, 17:02
Igasugused provokatiivsed üleskutsed on sobimatud pandeemia aeg.Võitlus käib helge tuleviku nimel.Osadele ka elu või surma küsimus.
Dr.31. oktoober 2021, 16:06
Mis krt seadust, maskikandjad ja vaktsineeritud levitavad haigust.kõik
LIV31. oktoober 2021, 15:02
Selline üleskutse vajab kiiret hukkamõistmist ja kohest mõistmist hukka.
Korralik kodanik31. oktoober 2021, 14:42
Enamus inimesi ei mõnitagi müüjaid, küll aga ei suhtuta hästi mentidesse kes oma välivormiga, desinfitseerimata kätega kohvikusse sisse trügivad, kaustad kaenla all (sama kehtib ja terviseametnike kohta) ja segavad einestamist nõudes covidpasse. Ei tea kas kohvi tuleb juua ka läbi maski? Meil ei ole sõda. Kogu see asi mernurab Aadu Reichi või Jossi NSV liitu. Kus on õiguskantsler?
...31. oktoober 2021, 15:40
ment oled sa ise üle kere ja sõjaajal viskad kõhuli kui passi küsitakse
To kolm punkti31. oktoober 2021, 15:45
...31. oktoober 2021, 16:02
ära räägi muinasjutte tototaja
Jaak31. oktoober 2021, 22:50
Ei saa sinu probleemist aru ? Kui on olemas, siis näita oma pass ette ja naudi kohvi või toidupoolist edasi. Kui passi pole, siis käi välja, lihtne ju !
Korralik kodanik1. november 2021, 10:29
ei peaks ju "mente" kartma? Ma muidugi ei tea su CV-d või IQ-d, eeldan lihtsalt, et oled tõepoolest see, kelleks enda nimetad.
Marianne31. oktoober 2021, 13:56
Miks selliseid haigeid üleskutseid meedia levitab?????? Lõpetan Õhtulehe lugemise ja kutsun ka teid terve mõistusega seda tegema!
Kaera-jaan 31. oktoober 2021, 12:55
Olles ise kaupluses töötanud, tean öelda, et artikkel on puhas jama. Seda, kus kaupa tuleb tagasi panna, tuleb ette päris palju ja omast vabast ajast ei tee seda ükski töötaja, kõik käib tööaja sisse. See on osa kaupluse töötaja tööst, seega loll jutt suhu tagasi. Lisaks on vahetustega töötavatel inimestel kordades rohkem vabu päevi, ehk siis kui üketunde ei tee, on tööaeg kuus kõigil sama. Päris vastik on sellist jama lugeda. Teisalt, kelle asi see on kui keegi ilma maskita käib? Või kas tõesti oleme jõudnud sinna, kus soovitakse teisele kaasmaalasele piinarikast surma maski pärast? See on siisteistesthoolivinimene
Kaera-jaan31. oktoober 2021, 13:25
Teistest hooliv inimene ei soovi kellelegi halba erineva arvamuse pärast, alustame sellest. Aga kui ise olla õel ja pahatahtlik teiste suhtes, siis on ilmselt palju tahetud küll, et teised soojemalt suhtuksid.
🇪🇪31. oktoober 2021, 13:36
Kas kanda või mitte kanda maski ei ole arvamuse vaid suhtumise küsimus. Sa võid arvata mida tahad aga seal kus vaja on sul mask ees ja kogu lugu.
Vabu päevi - jah,1. november 2021, 10:38
aga tööpäevad on see-eest 12-14 tundi pikad ja vajaduse korrad napsatakse neist graafikujärgsetest vabadest päevadest veel mõni ära.
Reigo3. november 2021, 00:16
Mida franki sa toodad? Sa pole elusees seal tööd teinud. Suured lihakäntsakad peidetakse kuskile alkoholialuste vahele ära, et see pahaks läheks. Suvalised tooted pannakse suvaliste kohtade peale tagasi ning vaene teenindaja peab kõik selle tagasi panema. Lisaks sellele kui töötaja ei avasta valesti asetatuid tooteid kiiresti on tulemuseks riknemine. Puhas raiskamine. Suur respekt supermarketi töötajatele. Õudne töö. Mainin ära, et olen töötanud selles valdkonnas
8. november 2021, 16:52
Sa vist nii vana aja inimene, et ei kujuta ettegi tänapäeva müüjate - kassapidajate tööd, kes peavad lendama mitme koha peal. Ja kui veel mitu inimest on haige, siis asenda veel ka neid, kuid palgapäeval vaatavad sulle ikka samad oma palganumbrid otsa. Seda ei vaata, keegi, kas sa jõuad või ei, sest sa pead. Ja kui sa oled ikka 3päeva järjest 12 tundi tööl, siis ei peaks see sugugi nüüd ebaõige olema, et saad kas ühe või kaks vaba päeva.
unenägu31. oktoober 2021, 12:53
Nägin und,et üks hull perekond saab peagi võimu ja kordub sama mis 1938. aastal Saksamaal,järgijaid neile kahjuks jätkus eesotsas ühe "juristiga",
Mihkel31. oktoober 2021, 12:49
Jaak Aheliku üleskutse on nõmeduse tipp. Paistab, et see muusik on ikka tõesti väga madala laubaga. Ega kaupluse müüja pole selles süüdi, et ta võib teenindada ainult maski kandvat inimest. Kui oled nii kõva mees, siis kare poes 10 käru kaupa täis, maksa korralikult kauba eest ja vii kogu see kraam Room peale valitsuse maja ette ja puista seal laiali. Kuid tegelikult pole selles ja valitsus süüdi, et ta peab kehtestama piiranguid. Süüdi on ikka meie oma Eesti rahvas, kes ei vaktsineerib end ja nakatub COVID-i viirusega tõusvas tempos. Vast oleks need piirangud vaja olnud kehtestada juba varem.
probleem1. november 2021, 10:32
Eestis on praktiliselt köik rangelt soovituslik olnud. Paljudes riikides ei lasta inimesi toidupoodi sissegi, kui pole FFP2 maski ees. Kui ikka igalt poolt minema saadetakse ilma maskita, siis peab kord ka maski ette panema, kui toiduvarud otsa saavad ja vaja neid täiendada. Mask ei ole mask. Loomulikult pole kasu mingist käkerdatud ja tagataskust välja vöetud kummiga riidetükist, mis juba kümme korda kasutusel olnud ja räpane. Vaja on korralikku maski, FFP2 on ikka päris effektiivne. Katsed näidanud, et effektiivsus 90% juures. Loomulikult tuleb ka seda vahetada.
Kaja31. oktoober 2021, 12:38
Ma ei saa aru milleks on vaja müüjate peal ennast välja elada... Kui kuidagi ei sobi see maskikohustus siis kasuta e-poe teenust. Väga nõme on minna poodi mõnitama inimest kes teeb oma tööd. Minge ja esinege riigikogu ees või otsige üles inimene kelle riigikokku valisite. Sinna esitage oma pretensioonid.
31. oktoober 2021, 16:20
Just. Ma ka ei saa aru kuidas meie elu paraneb teisi kiusates. Olete kõvad mehed astuge koroonale vastu. Aga seda te ju ei oska ega julge.
Kalju31. oktoober 2021, 12:32
Eestis on ikka palju kommuniste ja sotse, sest toidukauplust peetakse mingiks hüveks mida kommunist ja sots peab saama kasutada ja seal kasvõi märatseda. Ahelikupoiss jt sarnased kasvatagu aknalaual oma sodi ja ärgu poodi ronigu.
Maamees31. oktoober 2021, 12:18
Mida te ilgute, mask ees või mitte, põhiseadust pole niikuinii keegi lugenud asjatundlikult. Olukord ikka jube ja selleks peaks pead kokku panema ja tegema ettepanekuid, kuna võim on rahva käes, siis annaks ka sealt midagi asjlikkuleida
Norn31. oktoober 2021, 12:41
https://www.riigiteataja.ee/akt/633949
Marila31. oktoober 2021, 11:54
Jaak Ahelik ka ära keeranud
Ella31. oktoober 2021, 11:44
Haiged inimesed, haiged teod haiges ühiskonnas
Tõsi, jah?31. oktoober 2021, 11:43
Kas oma arved on juba makstud?
vabadust olla rumal ei saa keelata ka põhiseadusega31. oktoober 2021, 11:37
Kui hullul on vabadus tark olla siis me lõpetame nii!
31. oktoober 2021, 11:30
Aldo poisist pole midagi kuulda olnud, nyyd proovib siin rongile vist pàaseda...
Lugeja31. oktoober 2021, 11:21
Kle Aldo - àra lipitse ja poe.
Lõdvik31. oktoober 2021, 15:11
Ja sa ära hüppa siin
Orwell31. oktoober 2021, 11:09
Peatselt loeme nii uutest kui vanadest ajalehtedest, et Laulva Revolutsiooni ajal laulis Koitu Hermann Kelomees. Arvatagi, et laulis maskiga.
?1. november 2021, 09:49
Laulva revolutsiooni aeg laulsid paljud erinevaid laule. Teie vaenlased Eestis, oma poiss Mägi kükitas välismaal.
kui31. oktoober 2021, 10:48
keegi nii teeb,tuleb see pätt ellimineerida,ehk siis tuleb lamekas paika panna,jõudu kaubandustöötajatele,oleme teiega!
kass kes kõnnib omapead31. oktoober 2021, 10:44
Hullumajapuhvet on valla, laske ainult tulla, ma kaabin peale mulla
31. oktoober 2021, 10:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
pidu algab puhvetist31. oktoober 2021, 10:49
Anna hullule vabadus tark olla!
To pidu algab puhvetist31. oktoober 2021, 10:56
Nendele kes lamemaal aste üritustel esinevad on antud küll antud liiga palju vabadust tark olla. Nii targad võiks suisa ise seewaldisse pöörduda ja mõned võiks ka kooli minna, kuus klassi lollidekooli ning eluülikool on liiga vähe…
faa31. oktoober 2021, 10:30
Tubli kallase valitsus,saavutasite katkise ühiskonna
mõranenud peegli vaade tundes killus31. oktoober 2021, 10:48
No ühiskond (rahvas) teeb ise kõik, et katski olla kellegi targa juhtimisel
Kallase31. oktoober 2021, 11:46
Paremini hoitud Eesti:)
Ff31. oktoober 2021, 09:50
Peab ikka vaimupuudeline olema, et viitsida kaupa niisama korvi kuhjata. La memaalaste ja omapeagamõtlejate tegevus, ekre kiidab takka…
Peab ikka 31. oktoober 2021, 09:55
vaimupuudeline olema, et sellist kommi kirjutada.
xxx31. oktoober 2021, 09:58
No nende vihkamine on nii suur ! Ja nad on ka erilised arggpüksid kes julgevad ainult kõige nõrgematega tüli norida.
Rumalale31. oktoober 2021, 10:00
Üks vaimse puudega isemõtleja lame maalane vastas ka 😂kas on valus nii rumal olla, sa oledki see primaat kes kärusid täidab või?
Kallaselt ja Michalilt31. oktoober 2021, 10:24
on ette antud uued lööklaused, millega pommitada...vaimupuudeline omapeagamõtleja lamekas ekre.....:)
....31. oktoober 2021, 10:35
...need on ekretiinide ja varrosfääri tegelaste oma enese suust potsatanud aforismid .
Margus Altmets31. oktoober 2021, 09:41
Saadame arve parem Jaak Ahelikule
irw31. oktoober 2021, 09:44
või käkre kontorisse...
Oo31. oktoober 2021, 11:07
Nendel pole raha maksta, vaimupuudega ja töötud
Näete siis31. oktoober 2021, 09:40
Kuhu me nende maskidega ja vaktsiinidega ja vaktsiinipassidega jõudnud oleme.
31. oktoober 2021, 09:49
Selveri kärud ei ole nii suured, et selline hunnik sinna ära mahuks. Kas pole mitte mingi lavastus?
Kalju31. oktoober 2021, 09:56
Mis need passid ja vaktsiinid siia puutuvad? Kui see de biill teeb oma arvates nalja,siis pole sel miskit pistmist vaktsiinidega
Kaljule31. oktoober 2021, 10:08
Vägagi on pistmist, sest see mis toimub ongi inimeste väljund kogu sellele absurdsele koroonapoliitikale.
No31. oktoober 2021, 10:40
Mis asi see siis toimub ? Luba ma selgitan. Toimub Jaanuaris 2021 võimult minema kupatatud seltskonna poliitiline vabaõhu etendus milles osalevad nii öelda "oma peaga mõtlevad inimesed"
to No31. oktoober 2021, 10:55
Aga alates jaanuarist on otsuseid teinud praegune valitsus ja nüüd on näha, kuhu me selle juhtimisel oleme välja jõudnud.
No31. oktoober 2021, 12:13
aga mida sa siis totoad kui sul on tasuta vaktsiin ja maskikandmise kohustus ? Sa tahad liikumuskeeldu ja kumminuia või .
sass31. oktoober 2021, 09:35
Küll peavad ikka väikesed inimesed need olema, kes kauba letile kuhjavad ja ise jalga lasevad! Milles see kassapidaja süüdi on, või need kliendid, kes sabas ootavad!? Väga väikesed inimesed!
Kylli31. oktoober 2021, 22:48
Väga oige. Aga täpsemalt need ei olegi inimesed.
xxxx31. oktoober 2021, 09:29
Jälle mingi tähelepanu vajadus,mine ravile Järvsoo
Maailmapäästja 31. oktoober 2021, 09:21
Järvsoo odavast reklaamist ei arva midagi. Müüjad ise kannatavad ka selle maskinõude pärast, ei ole kerge päev otsa selle maskiga olla. Varem oli vähemalt visiir lubatud. Olen näinud, kuidas müüjad lükkavad ka ise maski lõua alla, et hingata. Ja kui need maskid nagunii viiruse eest ei kaitse, mis mõte siis sellel.
No31. oktoober 2021, 09:52
mõte on see, et kassapidaja sulle, ise oma peaga mõtlevale inimesele näkku ei tatistaks.
No-le31. oktoober 2021, 10:18
Nad istuvad klaasi taga. Ning terve inimene ei tatista ja haiged on kodus. Kui keegi siiralt usub, et see mask kaitseb teda, siis kandke terviseks.
No31. oktoober 2021, 10:43
See mask kaitseb sind mitte teda, sa püha Toobal
Teadagi31. oktoober 2021, 09:21
Ei maksa selline jutupaunik ühte jäätistki kinni, rääkimata siis sadadest ostukärudest päevas. Ka ei aitaks see neid müüjaid vähimalgi määral, sest kaup jääb ju lindile.
No31. oktoober 2021, 09:58
hea küll teed ükskord seda lindinalja võibolla kaks aga ega kassapidaja ka s.pealt kooritud ei ole küll saad kassapidaja nalja ka tunda :)
Isver31. oktoober 2021, 09:58
Õnneks on sinusuguseid vaimse puudega omapeaga mõtlevaod inimesi poes vähe, kes ostukärusid täidavad niisama, sadades nei küll ei ole. Mõned sellised gabtšenkod ja ekremendid vast tegelevad sellega…
kunstnik31. oktoober 2021, 09:12
on nii rikas, et võib endale sellist ebardliku luksust lubada. jaota siis juba kohe oma rikkus toidupangale ja vaestele poemüüjatele. Ainult lõugu oskavad need kunstnikud ja muusikud lõksutada. ülemakstud purkisit t ujad
Lamedikule31. oktoober 2021, 09:53
Mida Sina vaimse puudega lame maalane k teha oskad, et kunstnikke niimoodi nimetad? Koni koristada ehitusel?
...31. oktoober 2021, 09:59
pane mask ette ära tatista
koni31. oktoober 2021, 13:17
korjajad ehitusel teenivad oma palga auga välja aga purkisi t tujad on ilmselgelt üle väärtustatud. kõik kunstnikud ja lauljad ei ole purki sit tujad ja kõik purkisi t tujad ei ole kunstnikud ja lauljad. ka avalikus ruumis sellise möga ajamine on kõige ehtsam purki si tt umine ja selle eksponeerimine. kes ennast puudutatuna tunneb, see teab küll, miks
8. november 2021, 17:16
Aga nad oskavad ainult vinguda ja kaevata, et palk ikka väike. Tehke muusikat, küll siis palka ka saate. Praegu on kõik ainult "suured tegijad" ja nõudjad.
Võtke hea pakkumine vastu!31. oktoober 2021, 09:10
Kutsun hakkajaid poeomanikke üles julgelt sellele tegelasele arveid saatma, et tema ülbe provokatsioon õige tulemuse saaks. Ei pea ju Selveri juhataja olema, et nälgivate laste pärast südant valutada.
Teet31. oktoober 2021, 09:05
Sellel järvesool ei paista ka mõistust kuigi palju olevat. Kuidas see tema lubadus seda väidetavalt süütut müüjat aitab? Kas kaup läheb ise lindilt sinna korvi ja nälgivate laste toidulauale? Kas tuleb igasse poodi palgata töötaja kes selle kauba pakib ja siis hakkab nälgivat last otsima? Miks ta müüjatele juba palgalisa pole maksnud? Müüjate palk oli madal ka enne seda kui nad diktatuuri maskikontrolörideks hakkasid.
Vaba kodanik31. oktoober 2021, 08:50
Vaba inimene ei peaks jah orja karistama. Aga orjapidajad peidavad ennast kobtorites ja kõrgete juriidiliste ja politsei müüride taga. Sestap alustab vaba kodanik müüri murendamist kõige nõrgemast lülist. Edu!
Appi31. oktoober 2021, 10:33
Mine seewaldisse ravile, sinusugusel lamem aalasel on seal lõbus omasugustega toksida
Tea31. oktoober 2021, 08:48
Huvitav kui tuleb korraldus vahetada auto rehvid sest talve aeg tuleb,kõik tormavad kohe . Aga maski kanda et ennast ja teisi kaitsta on tobe. Õige ja karjuge riigikogu ees sulle seaduse vastu ka et ei vaheta rehve. Mis see minu asi on kui mõni liikluses hukkub minuga ju see ei pruugi juhtuda.
Teale vastuseks31. oktoober 2021, 09:29
Halb ja kohatu võrdlus! See näitab, et Te ei saa asjadest hästi aru. Talverehvi nõue ei tulene mingist korraldusest, vaid seadusest. See on seaduslik ja mõistlik nõue. Kirjas Liiklusseaduses. Maskinõue on ebaseaduslik ja ka ebavajalik. Pole ühtegi seadust, mis sätestaks maskikandmise kohustuse. Alates valitsuse üleskutsest 2020 aasta novembrist on maske kantud ja haiguse numbrid on läinud ainult halvemaks.
Jeerum jeerum31. oktoober 2021, 10:07
ma räägin, et nendele oma peaga mõtlevatele ohlollidele tuleb kõik seadusesse raiuda, siis nad loevad kodus ainult seadust ja väljas ei käi :)
Jeerum jeerum31. oktoober 2021, 10:13
loe nüüd siin on seadus ka maskikandmise kohustusest https://www.riigiteataja.ee/akt/323112020001
Maskikandmise vastane.31. oktoober 2021, 08:48
Mina ei saa aru, miks neil maskinägudel on tarvis teistele inimestele see mask ette saada? Kandku ise kasvõi trussikuid peas aga miks teised seda tegema peaksid? Miks on tarvis teistele see mask ette saada kui sellest vähimatki head ei tule?
8. november 2021, 17:22
Terves maailmas ju kantakse maske. Mis siin nii kisada sellepärast.
ärge valage viha tööliste peale 31. oktoober 2021, 08:47
nemad täidavad käsku , või ei ole teil julgust nendele peale hüpata .kes seda käsku rakendasid .töölised teevad tööd .et oma peret toita .
Mina31. oktoober 2021, 08:35
Kas seltsimees Ahelik siis oli kui jumal inimestele mõistust jagas
Juku31. oktoober 2021, 09:57
Tagus trumme loomulikult
Kus?31. oktoober 2021, 10:04
Leo31. oktoober 2021, 08:34
Müüjal puudub vähimgi seaduslik alus kedagi mingi maski puudumise pärast teenindamata jätta.
to Leo31. oktoober 2021, 09:22
Jumal on rääkinud. Aamen!
Appi31. oktoober 2021, 10:36
Lollidekooli ja elülikooli käinud ahvukaat on rääkinud!
sa Leo31. oktoober 2021, 11:13
...ei ole ju Leo,vaid teendijatele kärukeerajast Ahelik ise. Ole julge ja tunnista üles!
To, to, totototototo31. oktoober 2021, 11:23
Kas lihtsalt “Leole” käib üle mõistuse? Miks Sa õnnetu totutad?
Leo-le8. november 2021, 17:27
Oh taevas, üks lõpetab ja kohe teine alustab jälle oma seaduste ja maskide ja sellel vaidlusel lõppu ei näegi. Valitsus peaks julgema teha see kohustuslikuks, mitte soovituslikuks.
Müüjat mõnitab? 31. oktoober 2021, 08:31
Aga ostja? Kui ostjale teatatakse, et talle ei müüda, siis ongi ainus adekvaatne käitumine kaup lindile jätta ja toredat päeva soovida. Nii ma teen kui müüja peaks keelduma müümast.
x31. oktoober 2021, 08:40
Sinusugust ei tohiks üldse kauplusse lasta kui mõistust pole. Müüjale annab korralduse ikka tööandja. Sina ei dikteeri kauplusele eeskirju. Selline käitumine näitab sinu arengutaset.
ja31. oktoober 2021, 09:25
mulle meeldiks kui need mitu käru täit kaupa kokku ahnitsetud maskita provokaatorid saaksid ninanipsu kui mõni kassapidaja löökski kõik selle lindile laotud kauba läbi ja ullike peaks maksma.
Nii on, et31. oktoober 2021, 10:25
ostjale teatatakse pange palun mask ette ! Panete maski ette ja voilaa no problems, lihtne ju :)
Ainus adekvaatne käitumine1. november 2021, 10:50
oleks sel juhul kaup tagasi panna sinna, kust see võetud.
Müüja mõnitajle.8. november 2021, 17:32
Ja mõnel ongi ikka see arusaamise viga, kui kogu aeg ajab ainult oma joru. Oled sa tõesti l..l või lihtsalt jube kiuslik tüüp`?
Tor31. oktoober 2021, 08:30
Mõni maskivastane võiks selgitada, miks nad suvekuumusega riideid kannavad. See ju täielik allumine kehtestatud reeglitele.
Tervishoiunõunik31. oktoober 2021, 08:03
Nõukogude ajal räägiti,et kapitalismis on inimene inimesele hunt ja nüüd tuleb välja,et nii ongi päriselt.Terve ühiskond on omavahel kisklemas.
mina sain poole oma elust elada ENSV-s. Inimesed olid inimesed. Nüüd kõikjal vaid sõim .31. oktoober 2021, 07:48
Eksole31. oktoober 2021, 09:07
pool elu elasid ENSV-s ja istusid ning astusid täpselt nii nagu öeldi. Ei tea miks sa nüüd perutad ja vaidled ?
31. oktoober 2021, 07:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Teadja31. oktoober 2021, 11:27
Hoopleb lihtsalt. Ta ei maksa isegi kõiki oma arveid kinni.
Lonni.31. oktoober 2021, 07:32
Ei tea, aga mis teguviisiga on tegu, et inimestele sellist palka maksta?
Kaabu.31. oktoober 2021, 07:20
Egas muud ju ei aita,riigi mõttetud piirangud oma jüngritega laiali laotamas(Delfi,sl,päeva)
erinevate allumatusaktsioonide eesmärk31. oktoober 2021, 07:52
tekitada võim,alikulöt palju segatdust ja mingil hetkel juba tõsisemaid konflikte ja kismasid a la Gruusiija , Armeenija. Segadustes on siis mugav puutinisõbralik valitsus pukki saada, Eestis siis kaabuselts. Tunub, et ekrepuutini trollide feikinfosõltlased on ässitamiste peale mida iganes tegema
Teid on ... vestlusest keelatud (tõenäoliselt nilbe käitumise tõttu)31. oktoober 2021, 07:15
31. oktoober 2021, 05:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
no31. oktoober 2021, 06:14
mida on modereerida kui kirjutasin Allekõrrele vastuseks, et ka tema peab ükskord oma sõnade eest vastutama? Selle haige inimese soga, mida ta kirjutab, sobib teile, jah?
Toetan Kristiinat31. oktoober 2021, 07:08
Tõeline ekre vabadusvõitleja ja konservatiiv!
Norn31. oktoober 2021, 07:10
Väga tahaks et kristiina torude all siruli oleks va sotsiopaat.
rumeenia tüvi31. oktoober 2021, 07:19
oli haiglas üks 37 ja kaks 66, ei ole nii
z31. oktoober 2021, 08:44
No, komment. läheb siis läbi kui sõimad ja kritiseerid valitsust.
Aksel31. oktoober 2021, 02:56
Tubli Aldo! Boikot sellele "tuntud muusikule"!!!
31. oktoober 2021, 01:03
Jesaja 55:7 Õel jätku oma tee ja nurjatu mees oma mõtted ning pöördugu Issanda poole, siis halastab tema ta peale; ja meie Jumala poole, sest tema annab palju andeks. 8 Aga minu mõtted ei ole teie mõtted, ja teie teed ei ole minu teed, ütleb Issand. 9 Sest otsekui taevad on maast kõrgemal, nõnda on minu teed kõrgemad kui teie teed, ja minu mõtted kõrgemad kui teie mõtted.
31. oktoober 2021, 00:18
Vaata, et siis arved ära ka maksad
arve31. oktoober 2021, 07:15
kas elektri ja bensiini arveid ka saata võib?
eeh30. oktoober 2021, 23:44
Neid va korve ja kaupasid on ennegi jäetud. Ka muudel põhjustel. Maksab ka need kinni?
Teenindaja Maire30. oktoober 2021, 23:42
Vastukaaluks kiuslikule üleskutsele külastas täna Rimi kauplust Tallinnas väga viisakas ja tänilik klient. Ta ei ostnud midagi. Eesmärgiks oli hoopis teenindajatele Tänu täheks šokolaadi pakkuda. Väga üllatav ja meeldiv kogemus oli. Aitäh! Õnneks on enamus kliente siiski meeldivad ja mõistlikud
mittekeegi31. oktoober 2021, 00:26
Sama Maximas, täna olid kliendid eriti rõõmsad ja lahked
Kodanik Kostja2. november 2021, 09:09
No kui ta midagi ei ostnud, siis ta polnud klient ju.
Peep130. oktoober 2021, 23:34
Ainult argpüksid lähevad valitsuse vastu oma kaastöötajate arvelt! Mõelge ikka peaga.
Joel Reinaru30. oktoober 2021, 23:21
Nüüd on siis vaesed poemüüjad süüdi. No nahhujja seda janti vaja on.
rein30. oktoober 2021, 23:06
algas mula. selle asemel et tolvani üleskutse kõrvust mööda lasta, kukuti seda võimendama. igaüks omal moel muidugi
to rein31. oktoober 2021, 05:08
nagu sa isegi siin praegu.
P30. oktoober 2021, 23:05
Jah, on üllatav küll kui ebameeldivaks need vastased on läinud. Tigedad, pealetükkivad, rumalad. Varsti ollakse suures hädas kui ühiskond nad välja sülitab. Kaua sa kannatad.
Piiblit - PIIBLIT -piiblit -PIIBLIT 30. oktoober 2021, 22:24
vat30. oktoober 2021, 22:56
lugege maaja ajakirja parem, mõistlikum kui piibel.
jessuke31. oktoober 2021, 00:21
raha uleb lugeda mitte piiblit
Raha on väärtusetu31. oktoober 2021, 08:54
paberi hunnik. Ainult müntidel oli mingi %-line väärtus.
Kes Piiblit ei loe 31. oktoober 2021, 08:55
veedab igaviku tulejärves, mis on 2 surm.
kui lugeda ei osata või ei suudeta , saab ka kuulata: Youtube31. oktoober 2021, 08:56
1.) Torch Of Christ Ministries, 2.) Christforgiveness, 3.) Dorre Love
maksuamet kontrolllige järvsoo sissetulekuid ja maksude maksmist30. oktoober 2021, 22:16
uuu maksuamet kas ehk kontrollikiste järvsoo sissetulekuid. ametlike andmete järgi on tegemist lausa sots abist elava tegelasega. aga nüüd praalib, et maksab arved kinni.MILLE EEST
Magdaleena Lillep30. oktoober 2021, 22:15
Isik, Jaak Ahelik, on ju teada nimi. Miks ei karistata teda sellise tobeda üleskutse eest? On ju olemas haldustrahv ja Ahelikule võiks ju kõik need maksmata arved saata. Küll siis mehikesel isu ära kaob sellise tobeduse jaoks. Ja kontserdid tuleks välja vilistada. Sellise mehikese taltsutamiseks aitab ainult hammas hamba vastu. Praeguse kriisi ajal tuleb tegutseda raamidest väljaspoole.
Maria Magdalena31. oktoober 2021, 07:28
Teil, seltsimees Lillep, on koos kajaga elust veel üht-teist õppida. Näiteks seda, et igale meetmele leidub vastumeede. Lihtsalt mõelge sellele, kui on , millega mõelda. See meede ei ole Eestis välja mõeldud.
Näed hakkab tulema31. oktoober 2021, 09:17
väidetavalt oma peaga mõtlevad inimesed kasutavad meetmeid mida neile ettesöödetakse, vastutamata tagajärgede eest. Õõnespuitpea on ikka õõnespuitpea
30. oktoober 2021, 21:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
31. oktoober 2021, 01:20
Ainult vabastaja Volodja Palusalu suudab rahva euroikkest päästa .
Selline vooruse signaliseerimine läheb läbi ainult eriti rumala lugejaga30. oktoober 2021, 21:26
majanduspagulane 2009 30. oktoober 2021, 21:20
lisaks et soovitaks järgi moelda mida valitsus on teinud aprillist tänaseni nii kull raske pandeemiat maandada
majanduspagulane 200930. oktoober 2021, 21:17
pippi juures mask haruldus vaid töö ostarbel
majanduspagulane 200930. oktoober 2021, 21:16
siin pippi juures näeb igasugust inimesi kuigi kriis selja taga siis siin kandnud suurt keegi maske ja täna uldse haruldus kui moelda mis suunised valitsus aprilli kuust tänaseni andnud siis tulen koju uuel aastal motlen veel voibolla on joud kes vahetavad selle valitsuse keegi pole asendamatu ja kes kulmetas head paranemist
Таллинн30. oktoober 2021, 21:08
Самое противное то, что кассиры во всем виноваты, никто на помощь не приходит, спрашиваешь у покупателя маску, а в ответ мат перемат, как будто кассиры выдумали законы, по всем вопросам обращайтесь к правительству и правоохранительным органам, теперь ещё в добавок кассир должен проверять справку от врача, если покупатель по медицинским показателям не может носить маску. Что за бред? Кассиры такие же обыкновенные люди, как и покупатели. И зачем делать плохо кассирам? В чём виновен кассир? Что от этого измениться? Просто люди станут ещё больше озлобленными. Надо просто пережить спокойно эту ситуацию
31. oktoober 2021, 01:22
Eta hastojassoje pravda , tsjo tõ pissõs sjuda .
31. oktoober 2021, 07:52
Mis mongoli keelne soga see on?
juga30. oktoober 2021, 21:04
Ei ole ju ülemäära raske see mask näkku visata poodi minnes. Iseasi, kas sellest kasu on või mitte. Aga sellist kaubaga mõnitamist tõesti normaalseks ei saa pidada. Eks Ahelikul on elu jooksul alla valatud alks ikka ajukese pehmeks keetnud. Olemasolevat solki ei pea ka mina vaktsiini nime vääriliseks, aga maski ette panemine mul ka tükki küljest ära ei võta.
toi30. oktoober 2021, 22:42
Ah et solk, seda tead ikka kohe kindlasti!? Sellist kindlapeale solgi juttu võib ajada vaid TEATUD usuhullusega nakatanu, kes teiste siiraid püüdlusi millekski ei pea.
toile30. oktoober 2021, 23:32
Seda, et see solk on, peaks igaüks olema aru saanud. Ei kaitse ei nakkumise ega nakatamise eest. Lisaks veel erakordne kogus kõrvalmõjusid. Et sellest mitte aru saada, peab olema TEATUD usuhllusega nakatunud.
Roomajatele31. oktoober 2021, 08:39
Nooremale inimesele poleks raske ka roomata poes aga milleks? Kus on piir? Kas Sa roomaksid kui Kaja Kallas seda sooviks?
Teada on31. oktoober 2021, 09:23
et varrosfääri inimesed roomavad iga kell kui vaid sõnum tuleb :)
yute30. oktoober 2021, 20:57
Miks peab üht ja sama jama kirjutama ja uuesti ja uuesti meelde tuletama. Pättidel läheks ka see üleskutse juba ammu meelest. Aga nüüd mõtleb õhtul, et oh mul jäi jälle täna see nali tegemata. Lehes tuletatakse taas meelde. Lõpetage juba nede jamade kajastamine. Kui pole muud, siis olgu puhas , valge leht
katk ei säästa kedagi, irw30. oktoober 2021, 20:56
käisin täna solarises - inimesed istuvad söögikohtades ja söövad, loomulikult maskita, sest kuda sa läbi maski ikka sööd ja neist mööduvad inimesed ca poole meetri kauguselt, kes pole vaktsitud, kuid nö maskiga ja öelge nüüd, kas surmaviirus tõesti ei nakata neid õnnetuid maskita sööjaid
mittekeegi30. oktoober 2021, 21:27
paraku on tõesti nii, et vahemaa ka loeb, kui sa istud laua taga, siis nakatad ehk neid, kes sinuga samas lauas istuvad, olen ise pääsenud mitmel korral haigusest, sest olin nakkuskoldest piisaval kaugusel - ma ei ole arst, lihtsalt nii on päriselt juhtunud ja eks seetõttu ka sellised ettekirjutused, et sööd mõistagi maskita, aga liigud maskiga
Mõelge loogiliselt30. oktoober 2021, 21:45
surmav katks ja meie võitlem maskide ja vaktsiinide pärass? Kõik peaks surnud olema.
Hei teie vaprad vaktsineeritud. Üleskutse:30. oktoober 2021, 20:48
Paneme nüüd õla alla ja läheme haiglatesse appi. Meil pole ju karta midagi kuna oleme ju kaitstud nüüd. Kes lööb kampa?
mittekeegi30. oktoober 2021, 20:55
mul juba pool peret covidi osakonnas tööl ja pakkusin enda abi, sest näen kui kui kurnatud nad on
irf30. oktoober 2021, 20:57
ohei, nad juba olid kangelased, nad tegi süsti ja edasi ei huvita neid miski. andke neile preemiat ja feimi 24/7
Miks30. oktoober 2021, 20:33
te maski ja süstifännid nii kibestunud ja õelad olete?
mittekeegi30. oktoober 2021, 21:04
Ma ei saa teiste eest rääkida, aga mul kolm süsti tehtud ja muretsen lihtsalt, sest näen, et mu vanad vanemad, kes on vaktsineeritud, tulevad toime selle haigusega, kuigi kiirabi oli nii lahke, et läks ikkagi neid kontrollima minu palve peale, samas tean enda tutvusringkonnas inimesi, kes pole vaktsineeritud ja on kriitilises seisu ja palju nooremad, ma pole arst, lihtsalt talitan nii nagu õigeks pean ja mõistan väga hästi ka neid, kes ei taha vaktsineerida, lihtsalt ma ei õhuta kedagi provokatsioonidele, valik ongi vaba, pole vaja teisi mõjutada ja kahjustada
Ajab tigedaks.30. oktoober 2021, 22:14
Kui poodides erikooli poisikeste tempe tehakse.
Üks inimene30. oktoober 2021, 22:46
Minu meelest maski ja kõige vastased on millegi pärast kibestunud. Huvitav miks nad on kibestunud ja kiuslikud? Oma valik ju. Olge siis rahul.
...30. oktoober 2021, 22:47
Sest sinusugune ei hooli endasat ega teistest ning oma suurele egole toetudes kõik allavett laseks.
30. oktoober 2021, 22:51
Maski ja süstifännid on nii kibestunud ja õelad sellepärast, et see on libavaktsiini üks esimestest kõrvalnähtudest, edaspidi läheb ainult hullemaks.
Saima30. oktoober 2021, 20:30
See Ahelik on üks nüri tüüp, miks inimesed käivad neil kontsertidel ja "nuumavad" neid rahaliselt. See viib ju nende pead nihkesse
Vn30. oktoober 2021, 20:28
Respekt Aldo,kes koroonat ei taha mingu üksi metsa või rappa elama aga ärgu inimeste sekka tulgu.
30. oktoober 2021, 20:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ei sa anna30. oktoober 2021, 20:38
ainult sooja õhku ajad
oled mees väää30. oktoober 2021, 20:47
30. oktoober 2021, 20:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tean mida need müüjad tunnevad.30. oktoober 2021, 20:42
Ftw. Mida raiska siin modereerida on? Õhtuleht sama põmmpea kui need maski jm vastased.
30. oktoober 2021, 20:43
Õhtuleht! Pane ennast põlema selle idiootse modereerimise eest.
30. oktoober 2021, 19:51
Küll need maski pooldajad on viha täis....
Kodanik 30. oktoober 2021, 22:52
Tegelikult on ju vastupidi. Need "vabad" inimesed on nagu herilased. Miks küll?
penn30. oktoober 2021, 19:41
See tuntud trummimees võiks järgmise aktsioonina kutsuda inimesi üles pimeduse katte all tungima Kopli kaubajaamas tsisternvagunite juurde ja akutrelliga neisse auke sisse puurima
Väga rumalad30. oktoober 2021, 20:15
mõtted sul akutrellimees, miks ma ei imesta- sa ju süstitud.
mittekeegi30. oktoober 2021, 19:34
Armas Aldost, ma ei viitsi mingeid üleskutseid teha, lihtsalt jõudsin enne ise mõelda, et kui näen sellist kärutäit kaupa vedelemas, siis leian selle aja ja panen need kaubad tagasi, ka see pole üleskutse, iga inimene talitagu oma sisetunde järgi.
Sa hea inimene30. oktoober 2021, 20:46
mine parem ja aita koroona osakonnas hooldajaid. Süst ju saadud mis siin enam karta
Paraku30. oktoober 2021, 19:27
just hiljuti sai üks Rootsi professor valmis teadustöö, milles tugines puhtalt statistikale ja mis selgus? Tuleb välja, et kõik need meie tarkpeade kehtestatud piirangud ei oma mingit efekti. Seda siis statistika põhjal. Aga muidugi, kohalikud lutsarid teavad paremini, sellepärast meil kõik ongi nii hästi.
Ai30. oktoober 2021, 20:08
Siis vajuks ju kõik kokku ja kuidas siis edasisi sutse veel lisada saaks
Täitsa nõus30. oktoober 2021, 20:18
aga sel ajal kui mõistust koolis tarkpeadele jagati, siis ...
Eks ole30. oktoober 2021, 20:20
Tule eile meile, üks Rootsi professor sai valmis statistikale tugineva teadustöö :) Räägi ega sul kruvikeerajat kruvide pingutamiseks vaja ei ole ?
eksolele30. oktoober 2021, 20:39
paku meie valitsusele, neile oleks küll vaja
Lahe30. oktoober 2021, 19:21
Kui näete neid tarkasid muusikuid siis laulge neile, looja anna mõistust ka ja käige nende järel selle lõbusa lauluga
Mis õilsat rüütlit see Järvsoo nüüd mängib30. oktoober 2021, 18:49
Vaja endale reklaami teha?
medu30. oktoober 2021, 20:55
ma ei usu et see madal reklaami tegija JÄRVSOO maksab
Kane30. oktoober 2021, 18:43
Aldo Järvsoo keskendub valele asjale-kui müüjal nii s..tt töö ja see on,siis peaks alustama selle muutmisest-omanikud,juhtkond jne,et nood kergendaksid töötingimusi ja TÕSTAKS palka,sest Selver oskab toodangu ja kullerite kojutoomise hindu tõsta suurepäraselt.Edasi-kui kaup jääb kassasse ja müüja peab seda ümber tõstma,siis see ongi nende töö,vahet pole,tehku rahulikult,saavad vaheldust..kui ei ole aega,siis selleks on terve rida juhatajaid vahejuhte ja muud seltskonda,kes saab siis end liigutada.Järvsoo võidelgu müüjate töötingimuste ja palga eest,kui miskit ei meeldi
Kane30. oktoober 2021, 18:46
Ja järvsoo peaks võitlema valitsuse absurdsete ebaseaduslike piirangute vastu-pm võiks ta teha üleskutse,et kui saad vaksiat tervisekahjustuse,saatke arsti ja raviarved talle-vaat see oleks õilis.Sius pole vaja ka poodides täis kärude pärast muretseda.Keskendugu põhjusele,mitte tagajärjele.
Ai30. oktoober 2021, 20:11
Eks tal vaja ju reklaami tehe endale järelikult
30. oktoober 2021, 18:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Eestist30. oktoober 2021, 19:24
A sina sealt Soomest,poe ise üleni p...se! Halb üldse et sa sealt välja oled potsatanud.
koroonavastane30. oktoober 2021, 19:41
Ei kavatsegi maski kanda.
medu30. oktoober 2021, 20:57
meil soomes ei ole sundi mingit maski kanta
Triinu30. oktoober 2021, 18:32
Tegelikult see algatus tuleb Itaaliast kus alguses oli ainult maski kandmise nõue ja hiljem hakkati kaupluse sisenemisel nõudma qr koodi .Protestijad ladusid kärud täis ja lahkusid.See mõjus ja kauplused teenindavad ilma qr koodita
Re30. oktoober 2021, 18:32
Järjekordne ägamine, kui töö ei sobi otsi uus töökoht. Jagan oma kogemust: tegin tööd ja ülemus hakkas kogu aeg iga asja eest palgast boonust kinni pidama. Päeva pealt läksin minema. Hetkel olen uue tööga rahul ja näen oma lapsi ja ka boonus on olenevalt kuust ca 400€ kiita saan ka. Minge proovige Lidlisse tööle. Keegi ei sunni seda tööd vägisi tegema.
Ajj30. oktoober 2021, 18:32
Tubli algatus Aldo ! Jaagul on rohud võtmata ja peast täiesti soojaks läinud trummide taga!
Lähme "lärmame" ja "laamendame"30. oktoober 2021, 19:01
ikka õigete uste taha!
Vw30. oktoober 2021, 18:21
Täiesti lapsik käitumine mingid üleskutsed jne saage suureks
Taive30. oktoober 2021, 18:16
Hooliv30. oktoober 2021, 18:15
Kui inimesed aru ei saa, mis tegelikult toimub, tuleb kõigile mingi lollus välja mõelda. Meie juhid ja meditsiinitöötajad on hukkajad. Neist kogu kurjus saabki alguse.
to Hooliv30. oktoober 2021, 20:58
Häbi sulle! Ära arstiabi küll himusta, kui tõved kallal. Ela ise omas tigedusemullis. Miks paned oma nimeks Hooliv, kui sa ei hooli kellestki, isegi mitte endast.
diagnostik30. oktoober 2021, 20:58
Ei ole sa hooliv kunagi täie mõistuse juures olnud,eile,täna,ega ka pärast pandeemiat vaevalt midagi muutub sinu puudulikus ajuehituses.
JollyRoger30. oktoober 2021, 18:00
Gold Roger30. oktoober 2021, 20:10
Mõtlik30. oktoober 2021, 17:55
Mis nende muusikute peas toimub?
hullumeelsus 30. oktoober 2021, 19:02
Kõver nõel 30. oktoober 2021, 19:12
Vältige provokaatorite esinemisi, võite ka ise nakatuda nende lol lustega.
Peep30. oktoober 2021, 17:29
Mina olen üks nendest, kes ennast ei ole vaktsineerinud ja ei kavatse seda ka tehaja olen ka maski vastane, kuna see teeb rohkem kahju kui kasu. Mul on kahju, et müüatega nii käitutakse, nemad teevad ainult seda, mida juhtkond käsib ja kui nad seda ei teeks jääks nad oma sissetulekust ilma. Ka mina käin ilma maskita poes ja maksan kui vähegi võimalik, aga kui palutakse mask maksmise hetkeks ette panna, siis ma teen seda selle pärast, et müüjate elu on juba niigi raskeks tehtud ja ei pea enda frustratsiooni nende peal välja elama. Nende töö võib sõltuda sellest palvest.
Nojah30. oktoober 2021, 17:53
Eks need vaesed müüjad ise ka kannatavad nende maskide all, pole kerge nende maskidega tundide kaupa olla.
Hm30. oktoober 2021, 19:00
Tead, Peep, maskid, viirus, nõuded võivad olla küll nõmedad ja ebaseaduslikud, inimõiguseid piiravad... nimeta ainult, kuid kui haiglad on ülerahvastatud, siis hoolimata Covid-tüdimusest, panen maski ette, deson käsi, väldin kontakte, vaktsineerin nii ennast kui ka oma lapsi (hoolimata sellest, et mu lastel on kõik muud vaktsiinid tegemata) ja olen kõigi eesliini ja mitte-eesliini inimeste vastu viisakas ja sõbralik. Minult ei võta see mask, vaktsiin, qr-kood, sünnipäevapeo edasilükkamine... tükki küljest ära, peaasi, et see covid rutem otsa saaks. Kui vaja istun kodus nelja seina vahel ka..
Jumal Piiblist palub Matrixile selg pöörata ja sealt väljuda.30. oktoober 2021, 19:04
Õntsatele/päästetule on surm koju minek. 3 teed koju tagasi: NÄLG, KÜLM, PEA MAHA.
Lapsiin30. oktoober 2021, 17:20
On meil ikka muusikutolkamid.
Olenemata olukorrast30. oktoober 2021, 19:05
säilitage kainsus ja mõistlikus
30. oktoober 2021, 17:16
Elagu moderaator ja provokaatoridnautigu oma tagajärgi.
30. oktoober 2021, 17:13
Kõik need niinimetatud trikitajad tuleks tagaotsitavateks kuuliutada.Minu teada kassade juures on ju videokaamerad olemas.Las siis maksavas arve kinni ja saavad ka suure summa rahalist trahvi.
Võlts müüjate kaitsja kargas välja30. oktoober 2021, 17:10
Keegi ei mõnita müüjat, vaid natsirežiimi kehtestada püüdvaid juhte.
Kas sinu meelest1. november 2021, 11:09
on need, kes kassas istuvad, igasuguste režiimide juhid? Või on su isiklik mõnitamisvajadus nii suur?
ats30. oktoober 2021, 17:02
30. oktoober 2021, 17:12
Jättes kauba, ilma selle eest maksmata letile, toetate Toidupanka ja nälga kannatavaid inimesi. Aitame Järvesool toetada.
Lilian30. oktoober 2021, 16:49
Need inimesed, kes sellise tegevuse heaks kiidavad ja seda ka teoks teevad, tuleks poes turvakaameratega üles pildistada ja igapäevaselt avalikustama hakata. Tore oleks, kui tööandjad, tööakaaslased, sõbrad ja tuttavad need näod siis ära tunneksid ja teaksid, kes nende tutvusringkonnas figureerivad. Selle üleskutse tegijale aga võiks esitada ilmselt süüdistuse vaenu õhutamises, kui sellega kaasneb kahjulik tagajärg - ja seda see aktsioon kindlasti on (riknenud toidukaup, sest külmutatud tooted sulavad vahepeal üles ja neid ei tohiks enam tarvitada). Seega oht inimeste tervisele on olemas..
80/2031. oktoober 2021, 07:46
No miks te olete nii rumalad!
näljas ja paljas30. oktoober 2021, 16:46
mulle võib ka saata, toitu ma mõtlen
Mine tööle ja teeni palka!30. oktoober 2021, 17:24
Siis ei ole näljas ja paljas.
Vallandati30. oktoober 2021, 17:55
Sest ei olnud vaktsineeritud, kuigi olin terve. Samas vaktsineeritud kolleegid järjest haigestusid.
suur sallija30. oktoober 2021, 16:43
ma ikka mõtlen, et millal see uus küüditamine lõpuks lahti läheb
Peale valimisi30. oktoober 2021, 17:13
Eestlased sõitku Kanadasse või jooksku Rootsi.
30. oktoober 2021, 16:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Puuduvad riigid juba 200 aastat30. oktoober 2021, 19:06
kõik on ühes suppis/mängus.
elagu kooorona30. oktoober 2021, 16:31
türahiinlane30. oktoober 2021, 16:27
väga hea bissness käib, võtame kuulda, aga ärge unustage, et tegelikult eestlase parim toit on teine eestlane
Konservatiivi30. oktoober 2021, 16:40
Toit on vaene eestlane, lihtinimene-sobib ainult mõnitamiseks.
Intuitiivselt30. oktoober 2021, 16:27
Mida te jamate, tänage poemüüjaid,et te ilma toiduta ei jää. Kui toidupoed kinni pannakse, kas olete nôus korilasteks hakkama. Ei ole veel ffp 2 ja ffp3 nõutud. Saksas jm on need nõuded suvi läbi olnud. Praegu on tegelikult meilgi Ffp2 maski aeg juba selliste nakatumiste taustal. Loodan et ffp2 peagi ainult lubatud. Kui tahate reisida, tuleb ka ffp2 kasutusse võtta. Uusi tüvesid ei ole gaja riiki tuua ja tralle vaktsiinide jm ümber korraldada. Aeg oleks testida ja ffp2 maske kanda, mitte oodata vaktsineerimise toimet. Ei tule see toime kusagilt. Uued lained tulevad ka 3 doosi saajatel.
X30. oktoober 2021, 18:53
See sinu ffp maskid ei pea samuti viirust kinni.Kas on raske tooteinfot ja sertifikaate lugeda? Ja muide,osad riigiametid nõuavad juba nende kandmist tööl,absurdsus elab edasi. Mingit testimist,vaktsi ja tolmumaske pole vaja, vaja on lihtsalt see meediapropaganda lõpetada,inimesed põevad läbi, kes kergemini kes raskemini,nagu ikka iga haigusega,parandavad eluviise,toitumist ja tugevdavad immuunsust,kasutavad ravivõtteid,mis aitavad.Stress,hirm,pinge ja sund ainult nõrgestavad keha ja vaimu,mask ja vaks n kahjustavad keha.Võtke aru pähe ja mõelge kriitiliselt,juhmuse tase on ikka hämmastav
Vaktsiinide vastu võttmine 30. oktoober 2021, 19:08
neid laineid põhjustabki
Muhv30. oktoober 2021, 16:22
Nüüd siis igasugused oma üleskutsetega lagedal. Sellisele ühiskonnale ongi koroonat hädasti tarvis. Muidu sellest rahvusest ju lahti ei saa. Käputäis uhkeldisi.
X30. oktoober 2021, 18:58
Pärtel on demagoog.Kui on vastutus,siis vaktsima sundimisega või selle tingimuseks seades võta siis endale kahjude eest vastutus,sest hetkel seda keegi ei tee. Keegi neid ei aita ega kaitse.Pärtel on nõus vaksikahjude eest materiaalselt ja moraalselt vastutama,samuti töö jaotanute elutinginuste säilimise eest,samuti ka siis,kui vaksitud rasjelt koroonasse haigestuvad. Ehk valikuga sundida vaksima võtab Pärtel vastutuse tagajärgede eest
ole õiglane30. oktoober 2021, 19:09
ja arvesta ka ennast sekka
Pärtel.30. oktoober 2021, 16:21
Julge ja vaba suukorvita inimene alustab ikka enese tutvustamisega ehk ütleb nime. Aga seleta siis mulle nimetu kui ma aru ei saa, kuulan huviga. Just, vaksineerimine ja ka mitte on vabatahtlik, iga asjaga kaasneb vastutus. Kui valid vabaduse mitte vaktsineerida siis arvesta asjaoludega mis kaasnevad. Sinu ülemus leiab sulle kindlasti töö mida saad teha asjaolusid arvestades. Kui see sulle ei sobi pead loobuma. See ongi valikute vabadus.
Ei ole ei vabatahtlikkust ega vabadust30. oktoober 2021, 16:43
Asi ei ole ju vabatahtlik, kui sellega käivad kaasas mingid tingimused. Samuti ei saa nimetada vabaduseks praegu toimuvat, et sa võid minna kinno ja teatrisse, aga ainult süstide eest. Selline asi käib kokku totalitaarsete riikidega.
Pärtel30. oktoober 2021, 17:00
On vabatahtlik aga vabadusega kaasneb vastutus. Kui autoga sõitma lähed kinnitad turvavöö, sest oled riskidest teadlik ja oskad neid hinnataTäpselt sama kehtib vaktsineerimise ja muude piirangutega.
Pärtelposile30. oktoober 2021, 17:18
Turvavööde ja teiste toodete eest võtavad tavaliselt tootjad ka vastutuse, garantii. Vaktsiinide puhul aga ei taha keegi millegipärast vastutust võtta. Aga kui tootja vastutust ei võta, siis on asi ikka väga kahtlane.
30. oktoober 2021, 18:51
Lisaks turvavööde näitele. Ka vaktsiinide tootjad vastutavad samuti. Hästi,toon siis arusaadavama näite. Kui laps haarab omale säravama ja ilusama lelu teadmata ,mis temaga tegelikult teha saab, jättes teisele pealtnäha igavama, Mängu käigus selgub,et just see mänguasi pakub rohkem ja huvitavamaid võimalusi ja ta lähebki seda jonni ja kiusuga ära võma. Nii paraku käituvad ka need,kes tunnevad end piiratuna. Meil kõigil on vabadus alkoholi tarbida või mitte nii palju kui tahame.
valli urbanovits30. oktoober 2021, 16:10
Selline kaabakas peab ise arve kinni maksma ja kaup läheb toidupangale ! Miks meil küll ei karistata selliseid inimesi ? Rahatrahv vähemalt peaks olema!
Aadu30. oktoober 2021, 16:01
Tegu on kole aga igasuguste lambivennikeste kiunumine meedias on veel koledam.
Kupi30. oktoober 2021, 16:00
Klient on kuningas30. oktoober 2021, 15:53
Jube hala,nagu teistel töödeesidajadel lapsi polekski
Juudas30. oktoober 2021, 16:08
Et siis kukumegi nüüd üksteist kiusama ja mõnitama ? Käime mööda linna ja karjume , mina olen kuningas ?
mai30. oktoober 2021, 16:08
Klient võib kuningas olla aga siis tuleb ka kuninglikult käituda
lugeja30. oktoober 2021, 15:39
See pätikari, kes nii "oma arvamust avaldab" tuleb ümbritseda üleüldise boikotiga. Ei mingeid kommentaare, ei õigustusi, ei süüdistusi. Nad pole seda väärt. Ühiskond peab selle saasta eemale tõrjuma.
Ei tea30. oktoober 2021, 15:24
Kas Järvsoo oma odava trikiga loodab, et nüüd kõik tormavad tema kleite ostma.
Pärtel.30. oktoober 2021, 15:06
Maskita ja vaktsineerimata inimesed, keegi ei piira teie õigusi, kurb on teie argumente kuulata. Elame e-riigis, e-kaubandus on piiritu, pank, apteek, meelelahutus, ametiasutused samuti. Isegi e-selverist saab maskita kajba koju tellida. Sportida saab vabas õhus. Kasutage oma võimalusi. Riik on teinud teie heaks kõik, kasutage oma võimalusi ja käituge vastutustundlikult. Näidake, et olete selleks võimelised ja kui ei ole paluge abi. Räuskamise ja vales kohas provotseerimisega te oma ei saavuta austus tuleb välja teenida. Tervitused Maajale, suurepärane kommentaar, parim!
Mismoodi ei piira õigusi!30. oktoober 2021, 15:15
See nn vabatahtlik vaktsineerimine on läinud niikaugele, et inimesed kaotavad töö, kui ei vaktsineeri.
Pàrtlile30. oktoober 2021, 15:29
Kahjuks on sinusuguseid kuulekaid ja suukorvistatud isikuid palju, kes ei saa aru, mis tegelikult toimub ja siiralt usuvad, et valitsus hoolib neist.
Mismoodile30. oktoober 2021, 15:34
on tööjõupuudus, mine siis sinna tööle, kus maski ei nõuta.
valitsus ei hooli...30. oktoober 2021, 15:36
aga miks üldse keegi peaks sellisest hoolima, kes ainult iseendast hoolib?
Kaido30. oktoober 2021, 16:11
Vaktsineerimine ongi vabatahtlik. Aga see ei tähenda, et mitte vaktsineerimisel poleks tagajärgi.
Kaidole30. oktoober 2021, 18:57
Ühegi asja, millega mitte nõustumisel kaasnevad sanktsioonid, ei saa lugeda vabatahtlikuks
Kane30. oktoober 2021, 19:04
Minu vabadusi küll piiratakse,vabadust liikuda,kus tahan,ostelda kus tahan,hinfata ilma tolmulappideta,süüa kus tahan,minna reisima,saada tööd,minnaõppima,saada koolitusi,arstile,otsustada keha ja tervise üle jne.Enne, kui hakkad vabadusest rääkima,tee endale vabaduse mõiste selgeks, rumal.Juhmuse tase on hämmastav ikka. Kui sulle tundub,et see pole vabaduse piiramine,siis teeme vastupidi-vaktsineeritutele kehtivad piirangud ja vaksimata inimestele mitte.Nüüd vaatame,kas sa tunned et su vabadusi piiratakse v mitte. Oled esimene,kes karjuma hakkab. Ainuüksi sõna piirang peaks sulle vihje andma.
Kane30. oktoober 2021, 19:11
Ja juba lause,et riik on teinud kõik teie heaks,näitab teie madalat iq taset-riik on ainult süstima sundinud,pole panustanud meditsiini,pole palku arstidel tõstnud,varustust ostnud, haiglakohtadesse investeerinud,,parandanud koolides hoonetes ventilatsiooni,pole teinud laiahaardelist teavitust võimalikest raviviisidest,panustanud tervislike eluviiside propasse, koolidez tervislikku toitumist toetanud,tubakas, alko ,suhkur ja nn kräpp toitudes on vaba,riik pole loonud vaksikahjude fondi!!!!jne jne jne .MILLEST sa räägid,nii naiivne ei saa olla lihtsalt.
Loe Piibel läbi - veeda aega, et mõista loetut30. oktoober 2021, 19:13
ja siis kõnele edasi.......
Kaidolt Kaidole30. oktoober 2021, 19:49
Muidugi on see vabatahtlik. Iga otsus, mis me teeme, viib mingite tagajärgedeni. Nt, juhiload. Nende tegemine on vabatahtlik, aga kui sa sõita tahad, siis peavad sul need olemas olema. Vaktsineerimisest keeldumine tähendab, et sa ei saa osaks mingitest privileegidest, aga sellele ei järgne trahvi ega vanglakaristust.
Kaidole30. oktoober 2021, 20:17
Mida sa demagoogitsed oma juhilubadega. Miks peaks mingi vaktsiin, millest pole mingit kasu, üldse andma kellelgi mingeid privileege. Kas tööl käimist tuleb siis ka nüüd võtta kui privileegi. Hoia oma absurd endale.
Kaido30. oktoober 2021, 21:24
Jah, tööl käimine on ka vabatahtlik. Ei ole ühtegi seadust ega valitsuse suunist, mis ütleb, et sa pead tööl käima. Tööl käiakse, et raha teenida, et arveid maksta ja elada. See on tänapäevase ühiskonna osa. Kui ei taha olla kodutu, siis on üks valik tööl käia. Saad ka teiste kulul elada või, kui hästi läheb, saad lotomiljonäriks. Viimast aga ei saa kontrollida. Vaktsiinid aitavad viirust kergemini läbi põdeda (mis on kerge, oleneb igast inimest) ja siis ei olda ka nii nakkav.
30. oktoober 2021, 15:00
Inimene kirjutab oma isikliku FBs posituse ja keegi keerab sellest ülemaailmse skandaali kokku. Kas ajakirjanikel mujalt pole kirjutamiseks teemasid leida kui urgitseda inimeste isiklikes postitustes?
lugeja30. oktoober 2021, 15:13
Internetis pole midagi isiklikku peale e-kirjade ja muu otsesuhtluse. Kõik muu on avalikum kui suurlinna peatänaval, kuna on kättesaadav üle maailma.
Olen ka30. oktoober 2021, 14:59
mõnel korral toidupoes jätnud oma käru koos kaubaga sinnapaika, kui teenindus on veninud kas siis aeglase või vähese personali tõttu.
Kas30. oktoober 2021, 15:35
kohe 10 käru kaupa täis?
Nii tubli!1. november 2021, 11:17
Sellele võid kohe uhke olla, et see vähene personal peab lisaks ka sinu kauba tagasi viima.
vanaema30. oktoober 2021, 14:53
miks mitte ykski telekanal pole seda Ahelikku kutsunud otseeetrisse , et ta oma tobedat yleskutset pöhjendaks ja votaks selle tagasi ja vabandaks kassapidajate ees kes pole milleski syydi ja peavad seda alandust taluma mingite pättidw poolt
Eks30. oktoober 2021, 15:04
see pole tal esimene kord rumalusi suust väljaajada. Seda inimest ja saa tõsiselt võtta.
ära möga 30. oktoober 2021, 20:44
va na mutt, sa aks aga vaban dada ja löm itada.
vanaisa31. oktoober 2021, 07:53
Mitu korda peab ohmudele seletama, et idee ei ole Aheliku peas sündinud ja pärineb kas Itaaliast või Prantsusmaalt.
Olukorrast30. oktoober 2021, 14:46
Kuna juba mitmed tublid Eesti kultuuriinimesed on sattunud võimurite vihsa ja otseste poliitiliste repressioonide alla (muusikute kontserttuurid/esinemised keelatakse jne, võettes nii inimestelt elatusvahendid), siis on kogu Eesti rahva põhiseaduslik kohus astuda represseerijatele vastu ja kaitsta oma vabadust ning inimõigusi kõigi vahenditega. Praeguses Eestis kehtestati täpselt samasugune repressiivne diktatuur nagu endises NSV Liidus, kui tol ajal KGB korraldas täpselt samasuguseid repressioone kultuuritegelaste vastu, kes polnud rahul kommunistliku režiimiga.
Kuidas need kassapidajad30. oktoober 2021, 15:37
sind represseerivad? Ma tean hulga inimesi, kes tellivad kauba koju kätte, ka maal.
to Kuidas need30. oktoober 2021, 16:20
Kuule juhm, ega kassapidajate vastu sõdita, vaid repressiivse valitsuse vastu, andes nii märku oma rahulolematusest, sest enamus legaalseid protestivõimalusi valitsuse poliitiliste repressioonide vastu on keelatud või tehtud inimestele kättesaamatuks.
ostleja30. oktoober 2021, 14:45
See Ahelik pole mingi muusik vaid lihtsalt üks pätt.
Tahtsin + panna aga30. oktoober 2021, 15:18
rahune maha30. oktoober 2021, 20:45
hüsteeritsed liiga,saad veel südari.
30. oktoober 2021, 14:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
R30. oktoober 2021, 14:47
4 klassi haridusega inimene ei oskagi mõelda ja kirjutada
to Eestirahavs...30. oktoober 2021, 14:50
Mine ravile hull ja kirjaoskamatu!
Mcdonald30. oktoober 2021, 16:36
Õpi kirjutama, töll!
äi noh,30. oktoober 2021, 19:46
kui muid argumente pole,siis minnakse alati kirjaoskuse või rahvuse kallale.Endal aga nagu pealuu täitsa tühi.Ohh,eestlased,eestlased...
nullklass30. oktoober 2021, 21:18
Ei pane imestama kui kõik mässajad on algharidusega ja kirjaoskamatud,hull aeg vajab kahjuks hulle inimesi.
Ajumaht.30. oktoober 2021, 14:40
Huvitav, millises poes see Aheliku jopski nüüd käima hakkab. Loodan, et teda ei teenindata enam kuskil.
!!!???30. oktoober 2021, 14:37
Kauplus ei vastuta valitsuse otsust pärast.
X30. oktoober 2021, 19:14
Vastutab küll ebaseaduslikke korraldusi EI TOHI täita,oled kaasosaline kui täidad,lihtne.
Olukorrast riigis30. oktoober 2021, 14:34
Valitsusel on õnnestunud oma vaktsiiniterrori ja muidu absurdse koroonapoliitikaga rahvas nii lõhestada, et kas seda enam üldse saab parandada. Inimesed on pettunud, stressis, paljud mõtlevad enesetapule. Aitäh, paremini hoitud Eesti:(
Kutsuge JUMAL APPI30. oktoober 2021, 19:17
Lugege Piiblit ja palvetage. Maailm on lõpusirgel. siin ei oota kedagi miskit ees, peale surm.
Ehk30. oktoober 2021, 22:19
No30. oktoober 2021, 14:23
No ma ei kujuta ette, kui minu ees, pikas järjekorras keegi tekitaks sellise kaose, siis annaks küll vist vastu vahtimist. Arvan, et oleks teisigi liitujaid, kes tahaks seda teha.
vägivald - ikka vägivald30. oktoober 2021, 14:33
Tegelega parem mõtlemisega
Mida sa räuskad?30. oktoober 2021, 14:53
Lähed vägivaldseks, siis pannakse sind vangla!
Jube kus elame30. oktoober 2021, 14:56
21 plussi ehk 21 inimest arvavad, et vastu vahtimist on normaalne ja seda peaks tegema????
X30. oktoober 2021, 19:16
Sama sulle,loodetavasti saad korralikult vastu ja nii,et teine kord ei hüppa. Mine kasuta iseteenindust või telli koju,kui närvihaige ja ootamatud olukorrad agressiooni tekitavad.
To: olukorrast30. oktoober 2021, 14:18
Aga kassapidaja saab ikka sellest stressi juurde ja peab selle jamaga tegelema! Poes rumalat mängides ei saavuta sa küll midagi.
Olukorrast30. oktoober 2021, 14:29
Kuna inimestel puudub võimalus avalikult protestida valitsuse ebakompetentsete ja repressiivsete otsuste vastu, siis on leitud väljund, kuidas protesti edastada nii, et see ka üldsuse tähelepanu pälviks. Eesti võimurite loodud olukord, kui aina sarnasem diktatuuririikide režiimidele, kus samuti on keelatud protestid võimustruktuuride vastu ja protestijaid ähvardab politseiterror. Nii leitigi efektiivne moodus valitsuse vastu protestida.
To Olukorrast30. oktoober 2021, 14:46
Efektiivselt valitsuse vastu. Tõesti või? Müüjaid kiusates? Milles see efektiivsus seisneb? Eestis pole tegelikult piiranguid ollagi, võrreldes paljude maadega. Portugal on nii range maskikohustus juba 1,5 aastat, et kaupluses käiakse lausa järel ja tuletatakse meelde, et nina ja suu peavad olema kaetud. Raske on see mask ette panna? Kui seda maskikohustust ei oleks,karjuks mingi teine ühiskonna osa, miks ei ole!
Mina teeks 30. oktoober 2021, 15:44
hoopis nii: kaamerad kassade lähedale, kui keegi temasugune tuleb ja jätab oma täis ostukorvid lihtsalt sinna, siis kõik inimesed kauplusest välja ja uksele pilt sellest korvide jätjast ja kiri juurde, tema pärast tuli kauplus sulgeda, avame, kui kaubad jälle oma kohas. Ja niisuguste pildid jätta pikaks ajaks, et kõik teaksid oma "kangelasi".
X30. oktoober 2021, 19:19
Kassapidaja läheb ja paneb kauba tagadi,saab jalgu sirutada ja vaheldust -see on üks tema töö osa ka,saab selle eest palka (selveris almust).Rohkem külma närvi, suva ju, lähed rahulikult ja panedki,kui on probleem,siis omanikud juhid las tegelevad,ongi kasulik,kui seadusi rikuvad.
30. oktoober 2021, 14:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
memm30. oktoober 2021, 14:22
Häbi.......kui mõnitate müüjaid......mõelge kes selle kauba tagasi riiulitele viib......tulge inimesed ometi mõistusele........kui leiad,et oled kannataja miks siis teistele halba tahad.....oled valitsuse peale pahane aga kas on süüdi pikki päevi töötav müüja....ta töötab ju selleks,et Sina pahatahtlik ostja süüa saaksid.....mõelgem ometi.
idealist30. oktoober 2021, 14:30
Ainult argpüks suunab oma viha endast nõrgema vastu selleasemel, et otse öelda, valitsusele oli see aktsioon ju suunatud mitte kassapidajale.
maakas30. oktoober 2021, 14:45
"Kuna inimestel puudub võimalus avalikult protestida valitsuse ebakompetentsete ja repressiivsete otsuste vastu, ..." Keelatud? Kõneldakse raadios ja televisoonis, kirjutatakse sotsiaalmeedias, korraldatakse miitinguid. "See on avalik protest ebakompetentse ja repressiivse valitsuse vastu." Kuidas see teie arvates valitsust mõjutab? Valitsuse liikmed ei istu kassas teie tekitatud kuhja kõrval ega pea sellega tegelema.
to Olukorrast30. oktoober 2021, 15:07
sa oled ikka päris juhm.
idealist30. oktoober 2021, 15:11
Ja Ahelik on huvitav nimi, kas Olukorrast saab aru olukorrast
Y30. oktoober 2021, 19:25
Memmele.Kas see pole mitte kaupluse töötajate töö.Millest paanika saavadki jalgu sirutada.Äkki hüsteeritseks bähem.Kui müüjatel on probleem,lahendavad omanikud,kes seadusi rikuvad oma maski ja muu juraga.Nii kuidas küla koerale nii koer külale.Müüjad võiks mitte närbe kulutada,nendel on kuupalk kauba tagasipanek töö osa.Jumala ükskõik,kui klient nii teeks,ongi vaheldus kassa liinitööle,ja toetan ka proteste,seega..müüjad ei soovi ka vaksida või tolmumaske kanda,seega kliendid aitavad kaasa.Nn suured kaitsjad suunaku energia valitsuse suunas,et absurdsus ja lõhestamine lõpeks.Süüdlased seal.
samamoodi30. oktoober 2021, 19:54
võid ka koolist tulevaid jõmpsikaid malakaga taga ajada või siis vanureid kraavi tõugata,väites,et see on protest valitsuse vastu.Kellega me siin koos elame?
Järjekordne l o l li ke 30. oktoober 2021, 14:10
natside vankri ette rakendatud, tasuks saab sotsmeedias kiita ja laikisid sallivatelt.
Peep30. oktoober 2021, 14:06
Kui isiklikult näeks, siis võtaks kratist kinni, esiteks laseks maski ette toppida ka tipatapa läheks laseks kõik asjad tagasi panna! Valitsust oled kommentaariumis kõva tegija sõimama küll, aga siis lähed kiusama hoopis madalapalgalist kassapidajat, kes elab pool oma elupäevadest poes. Milles on kassapidaja süüdi, et sa valmistad talle veel rohkem stressi, nagu tema ei peaks iga päev kannatama selle kõige muu jama käes ka?
Jutt lühike30. oktoober 2021, 14:13
Kaka võiks oma jama koristama minna.
H30. oktoober 2021, 19:28
Saad ka kutse politseisse vastutama,edu,valitsuse absurdi eest saad karistuse.Anna minna,sinusugused avaldusega politseisse igal juhul.
Hobeselikult konservatiivsed pereväärtused30. oktoober 2021, 14:06
Las see gayseksi promaja Varru maksab selle kinni!
kas30. oktoober 2021, 20:47
Eh30. oktoober 2021, 13:50
Aga ma teeks nii, laseks sellel idi00dil pudinad rahulikult lindile laduda, kui ta maski ära krabab, siis ei teeks väljagi ja laseksi tal selle eest maksta (enamiku aega ta ju oli maskis). Las siis maksab need pudinad kinni, mis ta poemüüja kiusamiseks kokku kuhjas.
Head plekkimist Järvsoole30. oktoober 2021, 13:50
See on ikka hull lõhestamine mis on KaKa valitsus lühikese ajaga rahvale tekitanud.
Eksole30. oktoober 2021, 14:05
see on ekretiinide poliitiline vähkremine mitte lõhestamine. See, et helmed võimult minena pühiti ei ole mingi lõhestamine vaid asjade loomulik käik.
to:Head plekkimist Järvsoole30. oktoober 2021, 14:19
Valitsus on väga korrektne. Hull lõhestamine on kellegi teis(t)e poolt
tubli poiss, moemees.30. oktoober 2021, 13:48
Ometi teeb keegi ka "s-tast saia" selle loo juures.
Poed olgu avatud vaid 10 tundi!30. oktoober 2021, 13:38
Kes selles siis süüdi on, et müüjad oma lapsi ei näe kui magamas? See, et ka väikestes linnades peab kauplus 14 tundi (8:00 - 22:00) lahti olema, on poeomanike rahaahnus! Kui poed ka vähem lahti oleks, siis näljasurma küll keegi ära ei sure! Üks päev paastumist tulebki kasuks.
uudne ajakraafik:30. oktoober 2021, 14:38
poed lahti kellaajast( 9:00 - 20:00) Kaks vahetust lisada. Üks isik 12-14 h tööpostil ei ole inimlik ega tervislik. tööpäevas 2 vahetust - mõlemale 6 h tööd , 800 euri eest.
K30. oktoober 2021, 19:30
Ja need suured kaitsjad vinguks ka,kui kell 21 poodi ei saaks. Pole ka kuulnud et müjate töötingimuste ja palga eest võitleks,sellekd ei "hooli" piisavalt.
Hispaanias30. oktoober 2021, 13:37
on inimesed kokkuhoidvad ja ka maskis inimesed astuvad üheskoos maskita inimeste kaitseks ja politsei türannia vastu välja. Aga eestlane oli ja on orjarahvas.
I.30. oktoober 2021, 14:36
Hispaanias on politseiga mõlisemine ajaviide, samas aga saavad erinevalt eestlastest hispaanlased piirangute vajadusest aru ja ei käi kassapidajaid jms teenindavat personali kiusamas. Loomulikult on Eesti piirangud nende omadega võrreldes olnud paras lapsemäng ja naljategemine.
30. oktoober 2021, 18:09
Hispaania kõrgem kohus käskis hiljaaegu inimestele kõik koroonaaja trahvid tagasi maksta. Nagu kakagi, kohalik võim määras need omavoliliselt.
Kane30. oktoober 2021, 19:35
Jah,eestlane on osutunud üllatuslikult juhmiks ja täidab iga absurdsust orjaliku eeskujuga,minnes lausa nii kaugele,et hakhab ise nn küüditajaks.Selliseid on muide kõik riigid täis,ka Hispaania.Eestlased vihkavad üksteist aga ikka täiega.Aga valitsust,kes tegelikult lõhestab,ahistab ja vaenab,nad ei puutu;)))) Ütleks,et väärt kadumist see rahvas sel juhul,vaadates juhmistunute taset terves maailmas,siis ollakse väärt seda mida vaksidega saavutada üritatakse-rahvastiku vähenemine. Idiokraatia on reaalne ja mõtlemisvõime allakäik tõeline.
küngas30. oktoober 2021, 13:35
Kirjutasin ja kustutati,veelkord arvan mina kui väikekodanlane,et Vooglaid vastutab kõige jama eest. Tema ju õhutas seadustele mitte alluma selle tsirkuse käigus Vabaduse väljakul.
80/2031. oktoober 2021, 08:00
Kui siin seadustest juttu oli, siis meenutaks, et korralduste ja määrustega riiki ei juhita. Eriti, kui need korraldused väljuvad valitsuse haldusalast ja on vastuolus EV Põhiseadusega.
lapsepõlves lastehalvatuse läbipõdeja30. oktoober 2021, 13:32
Tänan Teid, Aldo Järvsoo! Olete üks sooja südamega inimene. Kui mina ei oleks omal ajal lastehalvatuse vastu süsti saanud, oleksin siiani kas ratastoolis või juba ammu surnud nagu mu paljud palatikaaslased. Ka Teie olete loomeinimene nagu ka Jaak Ahelik, vahe on ainult intelligentsis ja kasvatuses. Jumal õnnistagu Teid!
Üks teine 30. oktoober 2021, 22:28
Ei tea mida sa lastehalvatuse läbipõdeja jahud... ka mina põdesin 1982 laste halvatuse... aasta hiljem vähe peale mädane meningiit..... + kroonjuveel migreenihood 7da klassini.. ROHKEM POLE MITTE KUNAGI HAIGE OLNUD ja ei näe põhjust vaktsineerimiseks covidi vastu... ( kahjuks ei vastuta keegi vaktsiini kahjustuste eest ja covid vaktsiini katsed lõppevad alles 2023... millest me räägime)
Jonas Salk31. oktoober 2021, 08:02
Nüüd on teil avanenud suurepärane võimalus hankida Guillain-Barre'i sündroom, mis on polio kaksikvend.
Inimesed30. oktoober 2021, 13:29
LUGEGE PIIBLIT -PIIBLIT -PIIBLIT!
Piibel 30. oktoober 2021, 13:30
KING JAMES BIBLE VERSION ONLINES
ja kui ei meeldi, siis...30. oktoober 2021, 13:49
Kommunismi kümmet käsku võib ka lugeda, see on sama.
idealist30. oktoober 2021, 14:36
Soovitan lugeda ja natuke laiemalt, kui aint piibel siis jääb natuke kitsaks ja ühekülgseks see maailm.
idealist30. oktoober 2021, 14:38
Ja vast selgitad, mida sealt välja lugeda.
idealist30. oktoober 2021, 15:53
Kuidas see pandeemia sobitub piibliteksti, selgita.
TO idealistile30. oktoober 2021, 20:50
teise eest lugeda ja mõista ei saa.
mis toimub30. oktoober 2021, 13:29
Vooglaid tuleb vastutusele võtta,tema selle seadustele allumatusele rahvast üles kutsus,hallo kapo,mis teete?
Kane30. oktoober 2021, 19:40
Arvad,et intelligentsem osa rahvast ise ei oska mõelda ja peab üleskutset ootama? Ainult nõrk ja madal ootab liidreid,targad teevad ise ja kaasavad. Infoks ka sulle- seadust pole keegi neist rikkunud.Seadust rikub valitsus ja terviseamet ja politsei.Tee ikka endale selgeks seadused,siis vaata,kas määrus ja korraldus on seadus ja kellele need kehtivad ja siis hakka seadustele allumatusest rääkima.Vooglaid ja kaastoetajad kutsusid üles just SEADUSi JÄRGIMA. Kui nii lihtsast asjast aru ei saa,tasuks end harida.
Urmas30. oktoober 2021, 13:26
Ma olen vahel kauba jätnud kassa ette, sest järjekord on tohutu pikk ja mul ei ole aega seal seista. Pood palgaku töötajaid või pangu uksed kinni, ma olen ka kirjutanud poodi, et miks ma nii tegin ja vastus on olnud alati üks hala ja vabandamine. Näiteks Prisma. Maximast vastati, et kui tahate kiiremat teenindamist, siis tulge meile tööle. Meil on tööjõupuudus. Mis see mind huvitab? Ma olen ostja ja klient, mitte Maxima tööjõud! Kui ei suuda töötajaid leida, siis pange oma putka kinni.
urmasele30. oktoober 2021, 13:32
Paarimeetrise järjekorra pärast panevad "õrnukesed" korvi maha ja jalutavad minema. Ja siis lähevad internetti kommenteerima kui tore ikka oli nõuka-ajal. Siis seisti vorstijupi järel mitu tundi järjekorras. Aga kasuta siis iseteeninduskassat, kui nii hädine oled või telli kulleriga!
Urmas30. oktoober 2021, 13:39
Iseteeninduskassas on tipptunnil samuti järjekord ja näiteks Maximas annab pidevalt veateateid ja hakkab põlema punane lambike. Siis seisa seal kuni poe esindaja suvatseb appi tulla, et veateade kustutada. Miks ma pean ise müüja tööd tegema ja ise kaupa skanneerima? Ma olen vahel ka minema kõndinud ja turvatöötaja on mind imeliku näoga vaadanud.
I.30. oktoober 2021, 14:43
Ime, kui Sind viltu ei vaadata, sest Sa oledki imelik. Telli siis omale kaup koju, aga nagu arvata võib, ei sobi ilmselt see ka Sulle mingil põhjusel.
30. oktoober 2021, 18:12
Kui kaupa hakata koju tellima siis pannakse poest "parim enne saab homme läbi" asjad teele. Ikka oma käega tuleb võtmas käia et mingit saasta ei sokutataks.
Mõlemas poes1. november 2021, 11:29
on iseteeniduskassad täiesti olemas, kui on kiire, siis kasuta neid.
Vananev rokkar30. oktoober 2021, 13:17
Ahelik oli ilmselt peolt tulnud, kui selle mõtte peale tuli! Siis ongi inimeste l enamasti kerge vine sees. Rokkaritel käivad ju kõvad peod?!!!!! Aga sekke ideega võib ta minna mere peale metsavahiks!!!!!!!!!
Klounaad30. oktoober 2021, 13:40
Ka vananev rokkar püüab kuidagi pilti saada. Muidu keegi ei teagi tema olemasolust!
No30. oktoober 2021, 14:13
rokist on asi kaugel see rohkem vananeva sovieedi frustratsioon .
Jaak30. oktoober 2021, 19:33
Samasuguses olekus kui see Sula seal tv3 saates.Ei jaga ööd ega mütsi.
Normaalne müüja30. oktoober 2021, 13:16
teenindab ka maskita ostjat.
NORMAALSEID EI VÕETA ENAM TÖÖLE30. oktoober 2021, 13:31
SA PEAD OLEME IGAST OTSAST 100% TÖÖDELDUD.
riiul30. oktoober 2021, 13:42
Teenindab we? Riskida enda töökohaga või palgakärpega? uhhuu oled või? sinusuguste pärast keegi norm enda pead küll pakule ei pane.
mai30. oktoober 2021, 16:31
...ja kaotab oma töökoha
C30. oktoober 2021, 19:42
Normaalne müüja1. november 2021, 11:32
peab kõigist nõuetest (tööandja, mitte sinu omadest) kinni. Vastasel juhul peab ta endale uue töö otsima. Kas pakud tökohti?
Lenin-Stalin on eestlaste honges igavesti30. oktoober 2021, 13:10
leninlikud eestlased juurutavad NEP-i , miks arvate, et partorgid on leppinud matsidemjas natsionalistide poolt taastatud VABA riigiga. NAd lihtsalt on kohustatud hävitama,see nende õilis ülesanne .
õieke30. oktoober 2021, 13:06
Ma mõistan neid inimesi kes nii käituvad.Eesti elu on ju nagu absurdistan.Puudu on terve mõistus ja ruulib allumine käskudele,keeldudele.Julgemad hakkavad vastu vahendeid valimata...
Mimoos30. oktoober 2021, 13:09
No sinul küll tervet mõitsust pole!!! Hakata teisi kiusama, kas see on vastuhakk???
edukat hävitamist!30. oktoober 2021, 13:11
ka Vladimir Lenin oli julge nagu teiegi
vanaema30. oktoober 2021, 13:12
õieke, soovitan sul minna tööle müüjaks, ole seal paar päeva, ehk arvamus muutub.
Mina ei mõista30. oktoober 2021, 13:16
Milles on poemüüjad süüdi?
õieke30. oktoober 2021, 13:32
Kui mina oleks kassiir, teenindaks kõiki inimesi kes on maksejõulised.Kui juhtkonnale see ei sobi,aidaa...
Sa tahsid öelda,1. november 2021, 11:35
et lollimad? Tark valib oma lahinguid ja samuti valib vahendeid.
Mõttetu probleemi üles keeramine30. oktoober 2021, 13:04
Teaduspõhiselt teada, et mask viiruste eest ei kaitse. Miks valitsus ignoreerib seda ja kehtestab alusetuid piiranguid. Kui keegi usub, et see mask kaitseb teda, siis kandku.
kiki30. oktoober 2021, 13:27
Ma ei saa aru, kas inimene saab päriselt nii väikse aruga olla või nimelt irriteerib siin. Need "teadus uudised" kipuvad levima millegi pärast väiksema mõistusega inimeste seas.
keegi ei viitsi oma peaga mõelda.30. oktoober 2021, 13:33
kerge on elada, kui ei pea mõtlema
Vjj30. oktoober 2021, 13:57
Mask on selleks, et hingata ei saaks ja lämmataks inimesed end.
Kanye30. oktoober 2021, 19:46
Kikile.Kas on probleeme lugemisoskusega?Võta nüüd olusti oma tolmumaskide,fashion ehk riidemaskide ja respiraatorite ja muude taoliste tooteinfo ilusti lahyi ja loe,seal o ilusti kirjaz,ef ei kaitse viiruste eest.Nüüd uuri viiruseosakeste suurust ja maski materjalide läbilaset ja siis saad aru,miks seal tootel on kirjas,eg ei kaitse viiruste eest.Head eneseharimist ja lugemisoskuse parendamist.
Merli30. oktoober 2021, 12:59
Ahelik võiks teada, et kauplused on eravaldus ja pole asja sinna kui reeglid ei sobi .
akka30. oktoober 2021, 13:12
nõukogude inimene sülitab eravaldusele ja saadab omanikud otse Siberisse Kogemused ja tahtmised pole kuhugi lidunud.
Aari30. oktoober 2021, 14:08
Nõustun Merli kommentaariga, kui ei soovi maski kanda passi kodus ja telli kulleriga, Tõesti vananev muusik soovib pilti saada, head teha ei oska ,siis kurjaga.
X30. oktoober 2021, 19:47
Aari,kui kardad viirust jne siis istu kodus ja telli kulleriga.
abipakkuja30. oktoober 2021, 12:59
Kas Jaak Ahelik on vaimselt normaalne,aga tõsiselt tahaks teda kohata selveris,aga ei tea missuguses. Andke teada kus ta käib,ostan talle maski.
See30. oktoober 2021, 13:06
ahelik on nii kokkukuivanud, et ei käi juba ammu enam kuskil. Vahest harva mögiseb.
akka30. oktoober 2021, 13:13
ta on aus leninlane ja peab matsikarja saatma mulla alla.
leia /osta30. oktoober 2021, 13:34
Jj30. oktoober 2021, 12:58
Arve võib saata aga mis kaubast saab?
Jj30. oktoober 2021, 12:59
Ja kas turvad ei saaks kontrollida
Jj30. oktoober 2021, 13:02
Kui riigi poolne kohustus siis kas politsei või mupo las uksejuures kontrollib?
Mimoos30. oktoober 2021, 13:11
Kas tõesti lugemisest arusaamisega raskusi. Oli ju juttu, et kaup läheb toidupanka.
Rkm30. oktoober 2021, 12:57
Ega siis palk väiksemaks lähe sellel müüjal või mis lisa stress ma isegi ei viitsi sellist jama lõpuni lugeda lisa stress tekib järjekorras seisjalning tänu sellele poe omanikule ma pole näiteks selveris juba aasta vähemalt käinud kuna selveri omanikud on pohhuistid ahveristod ja masohistod... panevad ühe kassa tööle ja naudivad kuidas inimesed hakkaks ise teeninduses ennast ise teenindama.
seda jama 30. oktoober 2021, 13:35
K30. oktoober 2021, 19:49
Täpselt.Enamik ei saa aru,et müüja töö osa,vahwt pole,kes mis põhjusel kauba jätab.Jätku,müüjal vaheldus.Ja Järvsoo üleskutsega soovitaks kõigil jätta,saab Toidupank hullult kaupa juurde.
imre30. oktoober 2021, 12:54
Igati mõistlik jutt Aheliku le ÜKT sunniviisiliselt Kaua sel kamal lastakse kesta?
Kui ÜKT,1. november 2021, 11:39
siis ehk koroonaosakonnas? Või hakkab patsientide peal ka oma protesti välja elama?
/millises-eesti-erakonnas-on-koige-rohkem-kurjategijaid30. oktoober 2021, 12:50
Sotsiaaldemokraatide ja Reformierakonna juhid ei vaevunud Õhtulehe päringule vastamagi. Ehkki nende ridades on sadu kriminaalkuriteo eest karistatud liikmeid.
koronts30. oktoober 2021, 12:59
Ekret!blikute-kingisseppade-riigikukutajate viies kolonn on tervenisti kuritegelik, Eesti Wabariigi ajal löödi kogu see kremli kamp trellide taha, Kingissepale lasti ka püstolitorust midagi kuklasse...
ei tänasedki tasuta märatse30. oktoober 2021, 13:15
EW ajal istusid sellised tõepoolest trellide taga . Aga kui uskuda nende memuaare, ei seganud keski ega miski neid Moskvaga (oma seltsimeestega) suhtlemast ja käske täitmast
koronts30. oktoober 2021, 12:48
Teen ettepaneku minna kohtadele, kus kremli pellerid Ahelik ja Mägi "musitseerivad" ühis vilet vilistama! Ja tungima sisse tasuta...
Teadagi30. oktoober 2021, 13:07
kui mingeid muid argumente ei ole, siis lüüakse kreml, ekre ja lamekas letti.
Tead,1. november 2021, 11:41
tühi saal on igasugusest vilest palju parem argument.
30. oktoober 2021, 12:46
Muud ei kuulegi kui süst ja mask villand juba ,ajulage. Supp ja kepp oleks palju meeldivam teema
mõlemad teemad30. oktoober 2021, 13:36
K30. oktoober 2021, 12:45
Haige türannia, mis valitsus korraldab.
Ikka õieke30. oktoober 2021, 12:44
Kassiiril ei ole teinekord aegagi märgata, et inimene on ilma maskita, aga tema tööd tasustatakse tunni alusel ja loomulikult laob ta kauba kassalindilt tagasi korvi, vabandab järgmise 10 inimese ees, sulgeb kassa ja läheb kaupa tagasi viima, lihtsalt järgmised 10 leiavad teise või iseteeninduslkassa ja kui ka seal ei õnnestu, jääbki müüja ülesandeks kauba tagasi tassimine. Õiendage omavahel arved ise, austatud ostjad.
Müüja30. oktoober 2021, 12:54
Müüjal on täiesti ükskõik, kas ta saab oma 3.80 tunni eest kaupa müües või paigutades, üle 10_ 12 tunni ei jõua keegi
nõrmaalne tööpäev on 6h -line30. oktoober 2021, 13:38
ja nelja päevaline. vajame aega ka elamiseks.
Ärge unustage ka vahetused tööametitele juurede lisada30. oktoober 2021, 13:39
suur populatsioon = mitu vahetust. (kõnelen üleilmselt)
pagulastest jkah30. oktoober 2021, 14:43
Nojah, aga mulle meenuvad Pariisi autopõletajad, et teeme võõrastele palju kahju "oma ürituse nimel".
C30. oktoober 2021, 19:52
Täpselt.Ongi vaheldus,ms küll pigem viiks kaupa tagasi,kui vahiks neid suukorvis allutatuid,saaks vaheldust ja sirutada.
triperiino30. oktoober 2021, 12:43
aldo parem näpi kannikat
Mehed.30. oktoober 2021, 13:39
Mõlge ka vahelduseks PEAGA
Liba - patrioot30. oktoober 2021, 12:42
Võlts-patrioot ''seismas vaeste müüjate eest''.... kui inimene ei saa aru, et see lausumine oli protest ühiskonna lõhestamise vastu, siis mingu kooli tagasi.
Mimoos30. oktoober 2021, 13:15
Protest teiste inimeste närvide arvel. Selline protest ongi just lõhestamine. On ikka mõtlemisvõimetud inimesed!
30. oktoober 2021, 12:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Eks30. oktoober 2021, 13:09
oleks tore küll kui sa ennast kokkupakiks ja otsenahui tõmbaks.
akka30. oktoober 2021, 13:17
sõnavabadus oli leninlikus ISKRAS ja stalinlikus PRAVDAS
Eks30. oktoober 2021, 14:22
mis sa sinna kuklasse upitad, lase suhu omale :)
vale puha30. oktoober 2021, 12:39
Arved tuleb saata EKRE'le, las maksavad oma provokaatorite p.....ska!
hakkan juba tasapisi mõtlema,30. oktoober 2021, 20:08
et kas ikka tegin õigesti,andes hääle EKREle.
Kas30. oktoober 2021, 12:38
Keegi oskaks òelda, MIKS peaks keelduma teenindamast ilma maskita? Keegi ei keela mùùjatel endal astuda ajuvabade korralduste vastu.
Eksole30. oktoober 2021, 12:45
sellepärast,et kassasabas olev maskita inimene on teo- ja otsustusvõimetu ning ei saa aru kus ta on ja kuidas see lahti käib.
kas kus mis miks30. oktoober 2021, 13:17
Kas sa oled ohmoon.et saa aru seadustest,näiteks ükspäev maximas käies naisel mask peas,aga mehel mitte ja viimane köhis ning kätt suu ettegi ei suvatsenud panna. Niisugused elementaarsed reeglid kehtisi juba enne pandeemiat!
akka30. oktoober 2021, 13:19
müüjad poled inimesed ja neid peab mõnitama ,nende üle irvitama ja neile oma häid sitikaid-satikaid lahkelt jagama- Leninlased poovad kõik müüjad või naelutavad nad poe seintele . Leninlastel see töö käpas oma 100 aastat
hirm hoiab enamuse paigal30. oktoober 2021, 13:41
MIKS peaks keelduma teenindamast ilma maskita?-le30. oktoober 2021, 13:58
Eks ta vastuoluline ole küll. Inimene on poes ringi tolganud ja sabas seisnud ja "levitanud" juba kahte lehte, aga vaat kassa ees on siis see "tõeline nakatamine", eks ole?
Mcdonald30. oktoober 2021, 16:18
Kui mask kaitseb (nagu maskifanatid väidavad) siis piisab ju sellestki, kui myyjal on mask ees. Ja neil on sest tööandja nõuab. Lisax veel plexiklaaski vahel,enamuses kohtades.🤣
Kas sul1. november 2021, 11:45
tööleping on? Kas sellega ametijuhend ka kaasas käib? Kas sul otsene ülemus ka on, kes kontrollib ettenähtust kinnipidamist?
Fekalist30. oktoober 2021, 12:37
Kus see ahelik elab? mul jäi eile autol tsistern värsket puhast kuivkäimlate kraami täis. Viiks talle õue peale või värava ette kingituseks 5g kiibistatud inimeste poolt tänutäheks.
Fekalist-le30. oktoober 2021, 14:41
Aga näe, Järvsoo oskab "s-tast saia teha", aga sina möllad oma fekaalidega siin niisama...
30. oktoober 2021, 12:37
Mul selline liikuv töö. Palju baare, restorane ja kauplusi kus remondin külmatehnikat. Nutvad noored baardaamid, kes peavad päeva jooksul kordi kuulama kes nad ,, tegelikult'' on. Kurb.
Mimoos30. oktoober 2021, 13:17
Antivakserite tõeline nägu koorub välja. Matsid, kultuuritud ja kurjad inimesed, kes oma nabast kaugemale ei näe!
parandan sind30. oktoober 2021, 13:43
vaktsiinipooldajate tõeline nägu koorub välja. Matsid, kultuuritud ja kurjad inimesed, kes oma nabast kaugemale ei näe!
Toomas30. oktoober 2021, 12:34
Minu lugupidamine. Tunnistan et nüüd oskan vaadata, kui se ahelik kuskil kontserti annab, et mitte sattuda.
Allumise märk31. oktoober 2021, 08:09
Muidugi. Teie jaoks kõlbavad tühisüdamete kontserdid, kus saate maskidega edvistada.
Maaja30. oktoober 2021, 12:32
Inimesed, kes käituvad Jaak Aheliku üleskutse järgi ei ole täiskasvanud ja terve mõistuse juures olevad inimesed. Kõige kohasem karistue oleks neile töötamine koroona osakondades koristajatena koroonaja lõpuni ilma igasuguse palgata. Inimesed tulge mõistusele, vaadake oma ninaotsast natukenegi kaugemale! Kui tervis ei luba tõepoolest maski kanda teenindatakse teid ka ilma maskita, sellisel juhul peab olema ette näidata ardtilt saadud tõend. Kui tervisest pakatav inimene kähvab ebaviisakalt, et tervis ei luba, et mul on astma või olen rase siis andke andeks aga... .
ei midagi uut siin ilmas30. oktoober 2021, 13:20
need on tõelised leninlikud patrioodid, kes vihkavad siinseid inimesi.
Milleks enda hapniku vähendada?30. oktoober 2021, 13:45
ja teistel sama paluda?
Kane30. oktoober 2021, 19:59
Issand küll.Aitab juba,mask ei kaitse viiruste eest,ilusti tooteinfos kirjas,õpiks juba ükskord lugema.Ja mis krdi arstitõend??milleks??Arstid muide EI kirjuta neid tõendeid,kinnitas ka terviseamet.Ja ei peagi,miks tegeleda lollusega.Inemene ei pea mingit tolmumaski vms kandma,kui ei soovi.Punkt. kui see kaitseks,siis võiks iga kartja ja kandja ennast turvaliselt tunda ja suva,kas keegi teine kannab v mitte. Kui ei kaitse mida si..st kannate? Ja see haige kaitseb sind jutt..kui mind ei kaitse,ei kaitse sind ka.Idiotism täies ilus.Kriitiline mõtlemine ja loogika null.
30. oktoober 2021, 12:31
Kõik ju tore, kui eestlane selline seenesööja poleks, aga kuidas saab teoreetiliselt võõras inimene tasuda kauba eest, mida ta pole ostnud?
Suuremeelne heasoovlikkus30. oktoober 2021, 12:49
Ta on lihtsalt NII SUURE SÜDAMEGA ja heatahtlik inimene, sellepärast panebki imestama!!!!!!!!! Ilmselt siiski ka piisavalt hea sissetulekuga, et saab seda lubada. Minupoolne tänu sellise heatahtliku zesti eest!!!!!! Minu teada töötab ta moe valdkonnas, kui keegi veel ei teadnud.
Mäkk Toonald 30. oktoober 2021, 16:12
Teoreetiliselt saab kõike. Praktiliselt ei saa.
Õpetaja 30. oktoober 2021, 12:27
Müts maha, Aldo Järvsoo üleskutse toob pisara silmi. On veel olemas ka õilsust ühiskonnas, kõik ei ole veel kadunud.
partorg vihkab mõistust ja südametunnistust30. oktoober 2021, 13:22
lugupidamine kõll, aga ausad eesti partorgid söövad selle inimese koos tema niidi ja nõela, koos saba ja sarv edega ,
kurb30. oktoober 2021, 12:26
kahjuks on käsk vanem, kui meie...
KajaKaka30. oktoober 2021, 12:24
peab minema ise kassapidajaks tena selle s kokkujeeras
Mcdonald 30. oktoober 2021, 16:10
Ta ei saax selle tööga hakkama. Mõistust jääb vähex.
30. oktoober 2021, 12:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
No30. oktoober 2021, 12:32
seks, et inimesed tunneksid õõnespuitpeadest sovieedid ära kui need ilma maskita vastu tulevad
Tundub30. oktoober 2021, 12:49
Et oma nào nàitamine on uus kuriteo liik.
RS30. oktoober 2021, 12:53
Normaalsed inimesed kannatavad tänu vaxivastastele.
Mädanik30. oktoober 2021, 12:22
Selle vastu võiks kõik eesti toidupoed nädala vahetuseks sulgeda.Rahvas võiks vahest käppa imeda.
Turvad30. oktoober 2021, 12:52
Või anda käsk poe turvameestele, et nad AHELIKKU üldse poodi ei lasekski!!!!!!!!
30. oktoober 2021, 12:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Poliitika mängud kus rahvas kaitseta..piirid lahti30. oktoober 2021, 12:40
pole30. oktoober 2021, 12:43
ajad oma soga igalpool , mine Kajale külla ja vestelge , selmet siin jaurata
inimene30. oktoober 2021, 13:48
Pole sa mingi rahvas! Kiunuv ekretroll pigem. Ja mis loogika alusel peaks lamedik-aheliku totruse tõttu peaminister tagasi astuma? Muide, see haigus levib ka väljapool Eesti piire!
Kane30. oktoober 2021, 20:03
Me pole mingis olukorras,Igal aastal gripi ajal olnud sama hama ja kedagi pole huvitanud.Ilmselgelt valitsuse tegemata töö ka,kui iga aasta haiglad viirushooajal ülekoormatud.Inimesed on lihtsalt nagu eile sündinud ja mäluta,kui ei tea,et igal aastal on see gripihooajal samasugune olukord olnud,haiglates sajad,ravi piiratud, tuhatlond sureb jne jne,siis muidugi öeldi et maskid ei aita,ärge kandke. Nüüd muidugi vaja raha kokku kühveldada nende eest. Kurb,et inimesed ei oska kriitiliselt mõelda enam.
30. oktoober 2021, 12:20
Selveri sõnumisaatjad vaadaku ise ka peeglisse ja mõelgu kes alustas...
Milleks karistada teenindajaid????? 30. oktoober 2021, 13:03
See on valitsuse poolt paika p andud, mitte Selver ei mõelnud ise seda välja!!!! !!!!!Kas poodide juhtkond peab siis valitsuse vea pärast suuri trahve maksma??? Siis jäävad ju teenindajad ilma palgata!!!!!????? Kuidas sa kujutad ette, et näiteks mõni üksikema jääb oma pikki päevi tehtud töö eest ilma palgata????? Ärge olge nii julmad!!!! Tema pole ju Kallase vigades sü üdi!!!!! Ja tegelt----see ei võta ju igaviku, kui poes käies vajaliku ostad ja siis kassass e lähed?! Selle kannatab maskiga välja!
Milleks karistada teenindajaid?-le30. oktoober 2021, 14:00
Mnjah. Nagu ütles Jüri Arrak: kas kass mõtleb hiirepoegade peale, kes ema ootavad?...
30. oktoober 2021, 12:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Maie30. oktoober 2021, 12:21
häbi peab olema nii ropu teksti puhul
Isamaa ei unusta. 30. oktoober 2021, 12:16
Loogikavastased andmed võrrandis annab ajuvabad tulemused. Selle arve maksab varem v hiljem Kallas&Co.
Urja230. oktoober 2021, 12:15
Jah, nii teevadki osad inimestest seni ,kuni nende mõnitamine lõpeb. Kõik mitte, sest enamik rahvast ei taha sekeldusi, aga maski kantakse vaid kontrollijate jaoks. Edu neile!
koronts30. oktoober 2021, 12:23
Maski peabki kandma seal, kus on tõbised tattipidi koos, väljas tuule käes kus on inimene üksinda, pole asjal mõtet!
Teeline30. oktoober 2021, 12:51
Sinu lähedal peaks mitu maski ees olema või lausa GP-5.
Dohh30. oktoober 2021, 12:06
Ei jää mu teele ühtki selverit, aga näe, üleskutse kokku on suurepärane. Maskid aitavad ainult siis kui haiged neid kannavad, tervetele on see risk (kui muidu hingad viirus sisse ja siis hingad/aevastad välja siis maski all tekkinud niiskuses saab kõik erakordselt hästi paljuneda). Nüüd küll otsin maskivastasena selle selveri ja jätan isegi vaesena kauba vaestele.
No30. oktoober 2021, 12:20
Meditsiiniline mask aitab õigel kasutamisel piisknakkuse levikut pärssida ilma igasuguste kahtlusteta igal juhul. MOTT!
koronts30. oktoober 2021, 12:27
Mina kannan maski selleks, et koroonatõbised mulle oma viirust suhu ei rögasta, ühistranspordis niikuinii keegi maskikohustust ei täida ja sellepärast ma loobusin sellest transpordiliigist! Auto on kindel ja turvaline!
To No30. oktoober 2021, 12:34
Ainult kuni 30 protsendi ulatuses ja seda mõne tunni jooksul. Kuniks hüdrostaatilised kihid on umbes.
Tubli30. oktoober 2021, 20:05
Lisaks,et mask aitab bakterite puhul,viiruste puhul üldse mitte,see ka kirjas tootel.
K30. oktoober 2021, 20:08
No-le.Õpi lugema,kirjas tootel,et ei aita viiruste vastu,mottita mujale. Eesti tegi uuringu ka,tilemus-ei aitaviiruste vastu,kadutegur null,palju bakterite koldeid ja kahjulik tervisele,tekitab bakteriaalset kopsupõletikku, jne.Aga tooteibfost edadi polegi mõtet üldse diskuteerida,kui pole mõeldude viiruste eest kaitseks,siis nii ongi.
No30. oktoober 2021, 20:53
loe veel pontu ja siis tule rääkima kes peaks lugema õppima :)
30. oktoober 2021, 11:52
Mis hala nüüd müüjate palga üle käib? Soomes on Prismas enam-vähem samad hinnad ja müüja suurt alla 2400 EUR kuus ei vaidle. Kui kauplus on avatud ööpäevaringselt või 7-22 käib töö 3-4 vahetuses. Kes kl 5 juba kaste tõstma läheb on lõunast vaba. Igasuguste kaupade riiulisse tagasitõstmine on tööaja sees ja selle organiseerimine on tööandja ülesanne. Lõpetage see orjapidamine seal Eestis ära ja minge laiali. Järvsoo ostku Selver tühjaks kui raha on. Milleks neid kaupu mööda kassalinti on vaja soetada?
soovitus30. oktoober 2021, 12:08
Miks Järvsoole arve esitada? Kui keegi on sellisel viisil kaubad korvi ladunud, siis las maksab. Milleks meil turvamehed poodides?
0 IQ30. oktoober 2021, 12:43
Järvsoos ka pettunud30. oktoober 2021, 11:50
Et sellist odavat populaarsust üritab teenida.
Urja230. oktoober 2021, 12:19
See on mu meelest vastus arulagedatele nõudmistele!
vot tak31. oktoober 2021, 11:23
Aga Ahelik sai eriti odava populaarsuse endale,võib edaspidi trumme omaette põristada ja sina pettunud võid põranda alla pugeda.
Reeli30. oktoober 2021, 11:49
Minu suurim lugupidamine härra Aldo Järvsoo. S
Arvad,30. oktoober 2021, 12:10
et ta jõuab kõik kinni maksta, kui nii hakatakse vaeste probleemi lahendama ja kõik lähevad appi kassasse kaupa tooma?
Ei mõnitata kassapidajaid30. oktoober 2021, 11:47
Inimesed on sellest absurdsest koroonapoliitikast ja totaalsest kontrollist viimse piirini viidud ja absurdile vastatakse absurdiga.
No30. oktoober 2021, 11:54
jutt või asi, kari lamemaalasi on käitunud absoluutselt vastutustundetult ja üleolevalt. See ei jää karistamata.
...30. oktoober 2021, 11:56
Aga elatakse välja asjasse mittepuutuvate isikute peal. Alati elatakse välja endast nõrgemate peal. Milles nemad süüdi on, et isik närvis on ega nemad ei teinud midagi sellele närvis olijale ju.
Kuru30. oktoober 2021, 12:22
Ja mis eri elukad need eestlased on? Teistes riikides saadakse aru, ollakse solidaarsed, aga meil on "kohutavad üleelamised"?!?
häirimatu30. oktoober 2021, 12:25
Kuidas te nii nõrganärvilised olete, et igal pool lausa "totaalset kontrolli" näete ja viimse piirini olete viidud?
30. oktoober 2021, 12:34
Snitti võeti ju meie liitlasriikidelt, kui seal järjekordselt hakati statistikaga vassima.
Nartchuk30. oktoober 2021, 14:09
Lamemaalased ja Lamemaalased tead sa ime t...ra, kaua võib pasundada sellest kult rukkis pdrast
Päike30. oktoober 2021, 11:41
Suur tänu ja sügav kummardus inimesele kes tunneb ja teab, et teda teenindav kassapidaja ( teenindaja) on ka inimene.
Urja230. oktoober 2021, 12:17
Jaa, aga ka need inimesed, keda survestatakse igasuguste rumalate meetmetega, ON Inimene. Tuletage endale see tõsiasi meelde, olgu inimene lasknud teha vaktsiini või mitte, ühtmoodi terrori all on kõik.
õieke30. oktoober 2021, 12:25
Kui kassapidaja on inimene,teenindab ta ka ilma maskita ostjat ja pole probleemi
S... ujub pinnale!30. oktoober 2021, 16:43
Ikka väga palju on neid mahakäinud veneaegsed estraadikunstnikke meil.
Ämming-le30. oktoober 2021, 18:01
Püsi teemas, aiaauguotsija.
@Urja231. oktoober 2021, 07:33
"Jaa, aga ka need inimesed, keda survestatakse igasuguste rumalate meetmetega, ON Inimene" Mille pealt te väidate, et meetmed on rumalad. Kuidas te viirust kontrolli alla saaksite, mina peale ühiskonna vaktsineerimist ja maski kandmist ei oskaks midagi välja pakkuda. Mida pakute teie? Plaan peab olema reaalselt teostatav ning meditsiinilise või teadusest tulenev. Enda mugavus ei ole plaan.