Inimesed

Koroonaviirus murdis Imre Sooääre maha: ei sooviks taolisi kannatusi ja läbielamisi ka mitte oma vaenlastele! (425)

LISA KOMMENTAAR

Mk1. november 2021, 09:52
Ei olegi tasuline artikkel!
Jaanus1. november 2021, 11:11
Sellised propaganda artiklid onfi tasuta. Reklaam peab kui kõikidele olema tasuta kättesaadav.
Jaanus1. november 2021, 09:35
Ei kahtlegi, et see viirus on tõsisem ja põdemine raskem. Aga selle mehe puhul on raske uskuda tema jutu siirusesse. Tõenäoliselt on see artikkel üks järjekordne propaganda jura.
reede1. november 2021, 09:20
ausalt kirjutatud nagu reportaaz otse sündmuskohalt Kes usub kes ei usu Jah ka vaktsineeritud haigestuvad Keegi pole tõestanud et vaktsiin annab absoluutse kaitse Kurb vaid see kui keskmiselt rumalad on meie noored ega oska karta surma
Jaanus1. november 2021, 09:43
Noored on tuhandeid aastaid mõelnud ja kõitunud erinevalt. Nende arengu juures on see lihtsalt paratamatu osa. Surmaga aga, pole arukas kedagi hirmutada. Teiseks on surm meie elu paratamatu osa. Inimkonna ajaloost pole veel tuvastaatud fakte, et keegi oleks sellest siit ilmast eluga pääsenud.
Jr1. november 2021, 08:15
Imre: olen kahe doosiga vaktsineeritud, sellist haigust ei soovi isegi vaenlasele aga soovitan ikka vaktsineerida! Propaganda ajuvabal tasemel.
vaatleja1. november 2021, 08:29
Ta on nii haige, nii haige näoga, et lausa hirm tuleb peale. Aga silmad on oi kui selged.
rein1. november 2021, 08:07
kui sa oled haige,siis põe,aga ära roni oma viltukistud lõustaga selfit tegema!
jaanis1. november 2021, 07:14
Mees1. november 2021, 07:09
Ju jäi ARMASTUSEST puudu
Nagu ikka. 1. november 2021, 06:13
Kui oled liberaalkommunist siis anname ainult hagu alla kuigi ka naad pole jumalad, ülejäänuid võib solvata, mõnitada ja ei tea veel mis trikke teha, ei loe ega kliki ega toeta mõtetut meediat, ammu juba ajab üle ääre.
minu koroona31. oktoober 2021, 22:30
Teise vaktsiini sain 23 juuni.. Koroonasse jäin 12 oktoober, ehk täisvaktsineerimisest möödus 111 päeva ,, ehk vähem kui 4 kuud. Tõhustusdoosi soovitatakse kuus kuud .pärast vaktsineerimist. Kopsupõletik oli väga äge, Temperatuur oli 40 kraadi..Kirjutatakse, et 16 kuu pärast tuleb koroona tagasi.
31. oktoober 2021, 22:51
Need on teadlaste "mudellennukid", kusjuures sa pole ju kursis kuidas seda tehakse ja mismoodi selliseid andmeid saadakse. Meist keegi pole teadlik, kui kiiresti tagasi tuleb ja kas üldse tuleb.
22:51!1. november 2021, 07:39
Kui ei tule vana tagasi, tuleb uus värskema jõuga, aga hullem!
mimm31. oktoober 2021, 21:22
Hea, et need vaksitud ikka räägivad kui raskelt ikka haigestuvad, seda rohkem inimesed ikka taipavad, et need vaksid ei aita midagi :) Jääb mõni ehk mürgitama.
Nii 31. oktoober 2021, 21:31
arvad sina ja mina ja... Kuid julgen arvata, et kuulatakse ikka sullersutsari tõdesid ja minnakse ikka tikkima )
31. oktoober 2021, 21:35
Sutsar on viimasel ajal vait nagu...* rukkis. V'ibolla hakkas südametunnistus piinama?
selle härra võimlemisi vaadates31. oktoober 2021, 21:37
jätavad paljud asja pooleli.
on31. oktoober 2021, 21:51
kõrvust mööda läinud..ütles ju, et kui poleks vaktsiini, oleks torudega haiglas..mimm vist ei taipa ja ei tea, et intensiivis on üks kümnest vaktsineeritud, üheksa pole vaktsiini saanud ja võtavad kohad endale, et teised ei pääseks plaanilisele ravile, mida küll inimesed loevad kui aru ei saa millest jutt, mõte on teine ju.
jah31. oktoober 2021, 23:56
ta ei saagi seda teada kas vaksimata oleks olnud kegem, raskem või sama seis. ta ainult arvab, pakub puusalt.
Vana 31. oktoober 2021, 20:49
uudis , võiks midagi värskemat juba tulla DDD
kas31. oktoober 2021, 20:28
aaa31. oktoober 2021, 20:22
no kui meessoost covid oli,siis läks imrel hästi kui maha murti
kas nüüd on kõik katkus kes käisid seda filmi vaatamas mida terve mõistusega normaalsed inimesed ei 31. oktoober 2021, 20:13
Imestaja31. oktoober 2021, 19:57
Ja lausa tasuta lugeda?! Mida imet....
koroonatajatest31. oktoober 2021, 19:54
Novot, spordi ja tervislikkuse mees...Nii läks siis. Aga vastupidine mees, Mihkel Raud, ainult muigab oma "väikse gripivaevusega" samal skaalal...
31. oktoober 2021, 17:43
7,5 miljonit eurot koolidesse testide jaoks! 7,5 miljonit eurot! Seal mäe otsas osatakse miljoneid pilduda. Samas kui vaja midagi hädapärast, siis öeldakse et raha on otsas. Testi peab täpselt tegema. Ei tohi mullitada, ei tohi kogu vedelikku sinna toppida, vaid 3 tilka. 15 minujtit tuleb oodata. Kui klassis on 30 õpilast, siis kui kaua läheb aega terve klassi testimiseks? See on väike matemaatiline ülesanne Liina Kersnale.
31. oktoober 2021, 21:26
Ning kõige tipuks tuleb välja, et need 7,5 miljoni euro eest ostetud testid ei pruugigi õiget vastust anda. 4 miljonid lendas taevasse hapuks läinud vaktsiinide eest, 7,5 miljonit testide eest, mitmed miljonid politsei ja korrakaitsjatele, kes kontrollivad kas paberi jaoks on teine paberi ja kas torbik on näo ees, aga tulemus ... on null! Käib meeletu ja mõtlematu raha pildumine, otsekui oleks exceli näts, mida saab suus venitada....
1. november 2021, 01:54
Kui klassis on 30 õpilast (vahest ka rohkem) ja 1 testi tegemine võtab 15 minutit aega, siis terve klassi testimine võtab aega keskmiselt 8 tundi. Kui teste peab tegema 2 korda nädalas, siis koolilapsed käivad 2 x nädalas koolis oma nina torkimas. Aineõpetajatel jäävad tunnid ära ning mõni saab oma exceli tabelisse linnukese kirja panna.
Vaktsineeritud31. oktoober 2021, 17:37
Saadke see artikkel sarvele
Vaktsiini kahjulikkusest31. oktoober 2021, 16:59
Töötan kollektiivis, kus enamus vaktsineerituid on haigestunud ja osad isegi suht raskelt. On mõned inimesed, kes pole vaktsineeritud ja nad pole ka nakatunud. Ise olen vaktsineerotud Janseniga ja peale süsti olin 3 päeva väga haige. Ning nüüd edaspidi olen 3 korda erinevates viirushaigustes olnud ja kõiki eriti raskelt põdenud. Varasemalt olin 10 aastat järjest ilma ühegi haiguseta. Teen iga päev sporti, käin talisuplemas. Minu elu on igaljuhul see vaktsiin ära rikkunud.
on31. oktoober 2021, 20:26
asi mitte vaktsiinis vaid tervises üldse..peale koroonat aasta pakkus pereõde vaktsiini ja tehtud kaks süsti laseb mõtelda, et ei taha enam põdeda, peagi helistab ja kutsub tõhustusdoosile..samas arst ütles peale haigusekaebust mulle, et vaadake passi- just keha vananeb ja ei saa enam kõike teha mida hing ihkab- hing ei vanane vaid on sama kogu aeg sünnist surmani..kas ja kes kuipalju kannatab, on geneetikas kinni ja kes põeb cov viirust raskelt, kes kergemini ja nagu vho uuringud ütlevad-21,protsenti ei tunnegi mingeid näidustusi- vot see kildkond levitabki, egas haige tule välja, tema ju hai
31. oktoober 2021, 22:56
Paljud siiski käivad haigusega tööl ja arvavad et mis see väike köha ja nohu ikka on.
Keha ja vaim31. oktoober 2021, 14:33
Üha rohkem on selgunud haigestunute uuringute põhjal, et kaasuvad haigused sh elustiili omad on oluliseks riskiteguriks. Ehk siis ikka ülekaalulisus (sh vale toitumine ja vähene liikumine), suitsetamine, alkoholi liigtarbimine, narkootikumidest rääkimata. Millegipärast see ei paista paljudele kohale jõudvat, et hea tervise tagab regulaarne liikumine ja tervislik toit. Auto on mitmetel juhtudel vajalik, aga see ei tähenda, et paarisadat meetrit ei võiks jalgsi liikuda. Kehaline ja vaimne tasakaal on see, mis tagavad organismile piisavad varud erinevate viirustega võitlemiseks.
hmm31. oktoober 2021, 18:18
milleks selline targutav tätutamine, koroona puhul see ju ei päde alati. Tean ise oma tuttavatelt, kus suures ülekaalus vererõhuhaige põdes koroona talutavalt kodus ilma eriliste tüsistusteta. Ent sportlik noor naine pidi kiirabi kutsuma. Me kõik tema, kuidas on kõige õigem aga kahjuks ei ole kõik nii lihtne.
on31. oktoober 2021, 20:18
kaal 102 ja koroona möödus kodus, väike palavik ja peavalud,kolmandal nädalal kaks päeva 38,4, muidu oli 37,3, neljas nädal nuuskasin verist ta tti ja peale viiendat olin 7 kilo kergem, kaal tuli kahe kuuga tagasi ja püsib..naine 25 kilo kergem veetis kuu haiglas, millest 10 päeva koomas ja kui 32 päeva pärast talutasin autoni, sest kõndima oli vaja õppida peale koomat, siis olime õnnelikud, et suur jummal säästis meid lastelastele..kõik on kinni geneetikas, kel tugevam, kellel nõrgem ja sport on samuti mõtetu pingutus nagu tehtud tööd kus 10 tundi higi lendab, peab tunnetama oma tervist,keha
Marianne31. oktoober 2021, 14:04
Tänan , et kirjutasid, loodan, et said mõnegi kahtleja tegema õige otsuse ! Ole terve🙏
Äkki prooviks imerohtu?31. oktoober 2021, 13:34
Teadlased värskelt väitsid, et ravib 99,99% ;) Lööge YT sisse Podcast: Janika Veski ja Asse Sauga
Kahtleja31. oktoober 2021, 13:31
Kas selle peale ei tulda, et kui tervis OLI KORRAS ja siis sai end haigeks torgitud, siis loomulikult murrab haigus maha... Ja kust ta teab, et ta poleks seda karontsi nädalaga lihtsa nohu ja köhaga läbi põdenud?
31. oktoober 2021, 12:51
eesti inmene on ikka jube, mats mis mats, kui loen siin ja mötlen HÄBI ON
Mitu korda vaktsineeritud31. oktoober 2021, 12:00
Jätke juba see ilkumine! Iga inimese " füüsiline keha ja peenkeha" on erinev nagu sõrmejälgi, nii et igat ühte ründab viirus erinevalt, siit ka erinevad tagajärjed. Mind külastas tuttav, kes oli nähtavalt täiesti terve. Järgmisel päeval helistas, et kuna pidi minema reisile, oli teinud testi, mis osutus positiivseks. Mis natuke ehmatas, olgugi, et olen vaktsineeritud ja abikaasa ka. Sellest on möödunud juba nädal ja paistab, et mingeid tagajärge ei ole. Olgugi, et oleme vanuse poolest riski Nii, paistab et, vaktsineerimisest on siiski kasu, võib olla on sellest ka kasu, et elame männimetsas.
31. oktoober 2021, 17:28
Looduses elamine ja loodusega koos elamine annabki ka tugevama kaitse. Linnamüras saasta keskel on kaitse nõrgem. Aura puhtus ja suurus oleneb mõtteprotsessist.
31. oktoober 2021, 20:03
Need kehad ongi igal inimesel erinevad ja seetõttu ei saagi seda vaktsineerimist ka sunniviisiliselt peale suruda, sest kahte sarnast inimest ei ole olemas. Inimene peab ise tajuma, kas see sobib talle või mitte ja massidega kaasa minek on kõige suurem lollus. Mida rohkem puhastatakse oma peenkeha, seda puhtamaks ja suuremaks see muutub ja igasugust rämpsu ei tõmba külge, sest kaitse on tugevam. Olete ju ise kohanud inimesi, kelle tuppa astudes oleks nagu terve tuba päikest täis. Praegu aga tegeldakse hirmutamise ja ähvardamisterga, et inimeste peenkeha muutuks "auklikuks."
näed sa31. oktoober 2021, 11:06
ikka kirjutatakse võtmes *ohh, mis kangelane*, sama varekiga, tglt pildil olev indiviid on kõige suurem nakkuse edasi kandja-nakataja.
Vist kiusas Anneli Otti.31. oktoober 2021, 11:03
Kiusajatel ei lähe hästi.
Rahu, ainult rahu, ütles Karlsson31. oktoober 2021, 10:53
Paistab, et praegust koroonakriisi kasutatakse suure, väga suure, raha tegemiseks ära. On ju ammateada tuntud asi, et kõiksugu kriiside ajal keegi rikastub vägagi hästi, ja keegi, tavaliselt küll enamus, aga vaesub. Mille poolest siis praegune teistest kriisidest erineb? Ainult vormi poolest, kuid sisu on sama. Kuid igal kriisil on omadus kunagi lõppeda. Et seda venitada, siis propaganda (loe: hirmutamine) käib täiega.
31. oktoober 2021, 19:00
See kaubanduskeskuste turvameeste poolne maskikandmise kontroll on ka kuidagi kummaline. Õhtuti rahvast tunduvalt vähem. Üksik klient möödub maskita ja turvamees kohe juures, teeb talle märkuse. Samas on turvamehe enda seljataga on väike putka, kus peremees toimetab leti taga ilma maskita. Veel kaugemal toidukoht, kus letitagusel teenindajal on mask lõua all. Ilmselt on turvamehel lihtsam kliente püüda, kui minna mingi putka teenindaja juurde, kes ta otsejoones pikalt saadab.
31. oktoober 2021, 09:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
....31. oktoober 2021, 09:36
... 31. oktoober 2021, 11:17
Ammu teada tõde, et kui onud onudega seksivad, siis nad kannavadki haigusi edasi. Vana mees, varsa aru.
No...31. oktoober 2021, 12:14
Marianne31. oktoober 2021, 14:07
Mare Uusmees31. oktoober 2021, 09:11
Hästi selge,argumenteeritud ja kasulik lugemine. Tänud Imre.
31. oktoober 2021, 09:13
Milles see kasulikkus seisnes? Et on 2 korda vaktsineeritud, kuid ikka haigestus RASKELT , mitte KERGELT ?
soovitus31. oktoober 2021, 09:42
loe veel 3 korda läbi,siis vaata peeglisse ja arva, keda seal näed.Kui inimene on nii raskelt haige, nagu ta väidab, pole ta füüsiliselt suuteline sellist följetoni kirjutama. Puhas jama.
juba pealkiri31. oktoober 2021, 10:14
on täiesti vale - tuleb soovida tervist ja tervexolemist - mida kylvad, seda saad.
huvitav!31. oktoober 2021, 20:02
kes on tagaaugu meister ?
Anni31. oktoober 2021, 07:56
Ma ei saa aru, mis ta selle kirjatükiga öelda tahtis? Et ole sa nii sportlike eluviisidega kui oskad, vaktsineeri jne, aga päris tõsiselt haigeks jääd ikka! Testid ei näita õiget tulemust isegi korduvalt testides. Mis ma sellest segadusest targemaks sain? Ausalt, ebakindlus sai paraja portsu jõudu juurde!
31. oktoober 2021, 08:17
Tahtis öelda, et jooga on üks kift värk - saab jalga ümber kaela väänata. Aga jättis ütlemata, et joogafilosoofia räägib ka sellest, et kõige enne ilmneb haigus peenkehas, alles siis füüsilises kehas. Ta hoidis ja hoolitses oma füüsilise keha eest, kuid jättis oma peenkeha hooletusse. Ja tema tuttavad arstid ka sellele tähelepanu ei osutanud, sest nemad ju ravivad füüsilist keha. (õigemini - kõrvaldavad sümptomeid, mitte ei ravi).
loen hoiatust31. oktoober 2021, 10:17
et tema, M.Raud, R.Sikkut, S.Kallas, H.-V.>Seeder jpt on hai.gestunud peale teist tikk.imist - Ja kui 40 palavik on kerge hai.gusnäht, siis mix siin lee.lotada.
Tt31. oktoober 2021, 11:08
vist seda Et võta vitamiine - D, C ja tsinki siis põed kergemalt
Eedi.31. oktoober 2021, 07:43
Kuhu jääb uudis, et ,,oli vaktsineerimata,,?
Nimi31. oktoober 2021, 06:12
Jah aga, ilkumine ilkumiseks. Ütleme nii, et Imre Sooäär haigestus küll raskelt, aga haigestuda on võimalik veel nii, et sa tuled haiglasse näost sinine, arteris voolab hapnikupuudusest tume veri, sind tuleb intubeerida, kehaväline vereringe külge panna, neerud ütlevad üles, seedetrakt ütleb üles, kopsud veritsevad ja sa suredki reaalselt ära. Mina siiski igaks juhuks vaktsineeriks.
Familia31. oktoober 2021, 07:02
Päikese kiired kuldasivad puude latvasi nii et just nagu kullatud olivad ja linnud laulsivad puude latvades ja kui nad mitte ei oleks laulnud siis oleks seal kaunis vagane lugu olnud aga nad laulsivad ilusti ja see oli väga ilus kuulda kellel aega oli kuulda...
vaksiin 31. oktoober 2021, 07:28
kindlasti on aidanud hullema ära hoida
Joppenpuhh31. oktoober 2021, 07:35
Loomulikud vaksi ennast, ja vaksi kõige eest, kes pole end vaksinud. Pane tilguti selga, süstal veeni, ja siis saad õndsaks.
nimi-le31. oktoober 2021, 10:23
oled myygimehest muin.asjutuvestja. Jah 40 palav.ikku ja ha.pnikumask ongi kerge kõr.valnäht. Kui ei olex nõe.lunud, siis polex h.aigestunud
käsi peseb kätt31. oktoober 2021, 03:22
"Sooäär rõõmustab, et head sõbrad ja tuttavad arstid ..." Pöörake tähelepanu sõnale..."tuttavad arstiD". Tahaks näha mõnda poliitikut, kellel EI OLE tuttavaid arste. Selliseid lihtinimesi leiab hulgim, aga poliitikuid? On poliitikute seas mõni, kellel pole ühtegi tuttavat arsti? Või siis - kas on arste, kellel pole ühtegi tuttavat poliitikut?
Tuttav arst31. oktoober 2021, 06:28
Ei usu, et poliitikud ja lihtinimesed samast tünnist vaxi saavad. Tuttav arst päästab surmasüstist.
31. oktoober 2021, 01:05
Ei maksa siis ringi hulkuda ja haigusi levitada , nagu nomenklatuur käsib , magage kodus !
Valija31. oktoober 2021, 00:35
Riigikogu infotunnis võiks rahvale näidata kuidas mediteerimisega palavikku alandatakse ning hanerasvaga koroonat ravitakse. Meil teatakse, et tuleb läti viina juua ja rasvast hane sakummiks süüa ning siis ei jää haigeks.
31. oktoober 2021, 00:47
Kunagi oli täiesti loomulik et viinasokkidega võeti palavik maha. Ka pipraviin. Nüüd irvitatakse selle üle, sest paratsetamooli on ju palju lihtsam põske pista. Hanerasva kasutati samuti, keegi ei irvitanud.
31. oktoober 2021, 03:55
Neil pooletoobistel ei ole kunagi küllalt, juba aasta ketravad oma hanerasva plaati. Tori tallid jäid veel mainimata, siis ta oleks saanud ennast surnuks naerda.
hiku31. oktoober 2021, 08:40
Pooletoobised magavad õndsat und kell 3.55, mitte ei kommenteeri siin.
hanerasva mää.rimine31. oktoober 2021, 10:24
aitab praegugi köha puhul
31. oktoober 2021, 00:25
Tehku kopsude jaoks horisontaalseid ja vertikaalseid lihtsaid harjutusi. Kätega vasakule, siis rinnale kokku, paremale ja rinnale kokku (kopsud lahti, kopsud kinni). Vertikaalselt sama tehes- vaadaku üles, ja seejärel alla vaadates rindkere kokku suruda. Üles-alla-üles-alla. Kopsude taastamine, lükkavad mitevajaliku välja. Kopsude taastamiseks soolane side. Looduslik lihtne materjal immutada soolveega ja 30 minutiks rindkerele, katta tsellofaaniga. Sool tõmbab kopsudest kiiresti negatiivse välja.
31. oktoober 2021, 00:32
Milline sool, jäme, peen, pära või pime?
31. oktoober 2021, 00:39
Toidusool, võib olla ka jämedateraline, merisool või isegi Himaalaja sool.Paneksin kommentaariumi terve rea lihtsaid soovitusi oma immuunsüsteemi turgutamiseks, ka koduseks raviks, kuid kui te kukute kohe mõnitama, siis on vist targem vait olla.
täna 00:3231. oktoober 2021, 03:57
Sinul on alati jämesoool, ära küsi l.olle küsimusi.
unetu31. oktoober 2021, 05:50
Eesti keele rikkuseks on homonüümirikkaus, s.t. kirjapildilt sarnastel sõnadel on erinev tähendus. Sool-soola, sool-soole, ka inimsugu- alalütlev kääne inimsool Seetõttu võimaldab meie keel vaimutseda ja kalambuuriteda, ent ka labaseid nalju teha..
Imeline tervenemine31. oktoober 2021, 00:22
Teisipäeval palavik ja vaata,et õkva "minek"...aga ennäe,reedel jõudis meie koroona haige juba nii pika kirjandi valmis trükki,kus sai jälle siunata neid meeleavaldusel osalejaid.Olin minagi seal südamlikul üritusel,vaksitud ja puha,aga nüüd,paar kuud hiljem,ei ole enesetunne endine.Head imelist tervenemist!
31. oktoober 2021, 08:22
Sellised pikad hirmutavad kirjandid on alati tasuta lugemiseks. Need, mis aitaksid inimesi oma tervise korras hoida, peidetakse juba esimeselt realt maksu taha. Niiviisi hoolitsetakse rahva eest, et sa teps mitte terve ei oleks, vaid ikke hirmude käes vaevleks.
Lp Autor31. oktoober 2021, 10:30
sa ju ise soovid oma palavikuyllitises en.dale hal.ba- nii mit.mekylgne mees peax kyll teadma kylgeõmbeseadusest - mida kylvad,seda lõikad
www30. oktoober 2021, 23:46
Artikli lugemine on kah kannatus.
Ma ei ole üldse pahatahtlik, kuid näib, et kõik kes Anneli Otti kiusasid, saavad Koroona. 30. oktoober 2021, 23:42
Ladõnskaja... Ei mäleta, kas Sooäär ka seda tegi? Vaksimist ei tohi peale suruda.
Tõnn30. oktoober 2021, 23:20
Oled paha inimene kui sul on vaenlased.......
Inimene on inimesele hunt30. oktoober 2021, 23:54
Selleks ei pea paha inimene olema, et vaenlasi saada! Alati leidub sinu vihkajaid ja sa ise ei ole selles mitte süüdigi. Eestlane on kahjuks selline õel ja kade olevus!
31. oktoober 2021, 00:36
kui tal palju vainlased siis ta just hea inimene, vainlasest tuleb eemal hoida sest mine tea mida naad võivad teha
31. oktoober 2021, 01:09
Nõuka ajal polnud siseriiklikult ühtki vaenalast ja kogu rahvas oli vennalik ja sõbralik . Koos Euroga tulid hirmsad asjad , nagu kulakud , pursuid ja kadedus .
30. oktoober 2021, 23:01
Nii juhtub, kui algul kasutad Kajaktsiini ja siis Jüriktsiini, need psühhotroopsed medikamendid ei sobi kokku, võivad tekitada riigipööritust.
30. oktoober 2021, 22:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tabagu sind karma30. oktoober 2021, 23:55
Sina ei ole küll ütleja, kes võib elada ja kes mitte!
kyll31. oktoober 2021, 10:49
Looja teab, millal keegi teeb viimase hingrtõmbe.
jah30. oktoober 2021, 22:46
ajakirjandus lõpetage valetamine vassimine ja rahva lõhestamine ära. Pannakse suhu sõnu mida pole olnud, rebitakse kontekstist jne, et ikka artikkel müüks. Lisaks ilmselt tellitud propakanda artikklid. Nimtamine viiendaks kolonniks, lametakteks, vaksivastasteks, jne mis artiklite pealkirjades kasutatakse tekitab rohkem lõhestatust ja vastasust. Ajakirjandusele on koroona ainult kasuks. Piirangud neid ei mõjuta halvemuse suunas. Samas ei vastuta nad oma artiklite sisu eest. Rahval tekib vastikus juba vaktsineerimise ees. . Ehk ajakirjandus võtke end kokku
empaatiavõimetu30. oktoober 2021, 22:13
ei tunne kaasa. oleks keegi teine, aga vot sellele tegelasele kaasa ei tunne
katikati31. oktoober 2021, 00:04
Imre on tegelikult suuresüdamega härrasmees ja ka tark,nii raskel hetkel tuleb oma vaade kaugemale nihutada ja olla toeks inimesele.
kes tegi31. oktoober 2021, 10:52
Ladõnskaja, Sikkut, M.Raud, Seeder, S.Kallas -ise tegid. Muidu olexid te.rved olnud - nagu paljud kõrge.ealised kes ei nõelu.
pettunud tarbija30. oktoober 2021, 22:03
faktikontroll on kuidagi vaikseks jäänud. varemalt pasundas igapäevaselt ülimat tõde, nüüd arvuta aga ise numbreid ja tee järeldusi - booooringggg
Juudas30. oktoober 2021, 22:06
Helmed on peale nädalatagust miitinkut vait jäänud . Ainult rahu , eks varsti saab jälle nende valesid lugeda .
jah30. oktoober 2021, 22:16
erinevalt sinus tean et helmed räägivad asjast nii nagu on. miiting oli õige asja eest, sundvaksimise vastu. Sina võibolla oled sunni poolt?
juku31. oktoober 2021, 08:44
Oli vene ajal sinusuguseid ja on ka praegusel ajal kahjuks.
30. oktoober 2021, 22:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
et kosuda koroonaga kohtumiseks.31. oktoober 2021, 06:48
noh saad süüija jõusööta, liguneda ,linukeste lüüritimast kuulata, nagu kariloomadel karjas aedikus elu käib.
Malle30. oktoober 2021, 21:59
30. oktoober 2021, 21:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
veel31. oktoober 2021, 10:55
brandnewtube.com - ii.sraelis no.ored nõelujad su.revad
Hommikuplatt 30. oktoober 2021, 21:52
Kas muid teemasid ka maailmas on kui ainult see koroona .
Juudad30. oktoober 2021, 22:08
Millist teemat valdad ? Loe lehti ,vaata televiisorit,kuula raadiot , uudiseid jagub.
ei30. oktoober 2021, 21:51
kao see viirus enne kui keegi on oma miljardid kätte saanud.Mis neist inimestest,jääbki vähemaks.
Kiisu30. oktoober 2021, 21:34
Samade sümptomitega haigust põdesin aastaid tagasi,sain arstilt teada,et gripp!!!
Ehtne ja hea30. oktoober 2021, 21:31
Paar aastat tagasi olin samade sümtomitega haige,palavik taandus visalt,külmavarinad,hingata sain ainult istudes.Diagnoosiks pandi viiruslik gripp.Aga põdesin kodus mitme teki all ja terveks sain,isegi lõhnataju tuli tagasi.
obene30. oktoober 2021, 23:02
Minul oli sama lugu 2 aastat tagasi, viidi kiirabiga haiglasse, hingamiseks voolikud ja olla sain ainult istudes. Õudne köha. Minu juures toimetati ainult spetsülikondades. Ema haigestus samuti, viidi haiglasse. Sain astma. Diagnoosiks pandi gripp. Siiamaani hapnikutase madalavõitu.
30. oktoober 2021, 21:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jauram30. oktoober 2021, 21:49
Sellised peaks pruuni ollusega harjunud olema ja rinda määrima, köha annab tagasi...., võid ka kuivatada ja tablettidena sisse võtta .... ! Head isu !
Mart30. oktoober 2021, 21:20
Sest nad on nakkusohutud.
Lp30. oktoober 2021, 21:14
irja lutsarilt tahaks kùsida, miks vaktsineeritud haige vaktsineeritud lähikontaktsed tohivad vabalt ringi liikuda ja haigust levitada
minu arvamus30. oktoober 2021, 21:20
See oleks liiga raske küsimus austatud prouale. Parem ikka midagi standartset küsida.
... 30. oktoober 2021, 21:40
Temalt midagi küsida ja sellele arukat vasust ooodata, on jiust kui sõelaga vee kandmine või nagu võrkaiaga võidelda sääskede vastu.
Väljakutse Irjale30. oktoober 2021, 21:49
1,5 miljonit eurot viroloogile, kes esitab teaduslikud tõendid koroonaviiruse olemasolu kohta, sealhulgas dokumenteeritud kontrollkatsed jne. https://www.samueleckert.net/isolate-truth-fund/
Jurakas30. oktoober 2021, 21:51
No mida Sa ühe endise Wuhani labori kaastöötaja käest veel teada ei taha!?! TÕTT vaktsiinide kohta!?! Ära loodagi!
märkaja30. oktoober 2021, 22:01
Irja Lutsar sai presidendilt auraha rinda juba siis , kui oli alle 10 koroonahaiget, tema ei tea muus enam midagi
30. oktoober 2021, 23:57
vaktsineerivad ennast ja siis jooksevad pea sealjas mööda masse, reisivad ja arvavad et ega viirus neid nüüd ei puuduta - tema on ju vaktsineeritud! Kuna ta niiviisi arvab, siis levitabki oma haigust ka teistele edasi.
tõesti30. oktoober 2021, 21:05
tõhus "vaktsiin" ja ohutu kõigile olenemata tervislikust seisundist
31. oktoober 2021, 00:00
ja veelgi "tõhusamad" testid, mida apteekides hingehinna eest müüakse. Ta testid alguses ju ei näidanudki viirust. Kuna ei näidanud, siis oli hooletum, võibolla käis ka haigena tööl, sest test oli negatiivne ja 2 süsti ka õla all.
Näidis Poiss Auram 30. oktoober 2021, 21:01
Labane värk , eriti sssina , see Jauram , hoia oma 7o 8 edused endale . Jube nivoo siin lehes .
lõpetage big pharma nuumamine ja hakake ravima30. oktoober 2021, 20:38
vähki jäävad ja surevad ka väga noored ja vanad. sellest igapäevaselt karjuda meedias ei muuda midagi. sellest ei karjuta ka. hakake ravima!
Lenin30. oktoober 2021, 20:17
Miks Imre arvab et temal vanlasi on ?
Lenin30. oktoober 2021, 20:13
Hea Eeti Rahvas! Imre on ka inimene . . . . . . . mis siis, et koledasti poliitikasse kipub.
Uudu30. oktoober 2021, 20:24
Mäletan, kuidas Imre kantslis pimedaid manitses, mis siis suurel õpetajal seekord viltu läks?
Leierkast 30. oktoober 2021, 19:45
Mõtesin , et kommenteerin , aga kogu aeg koroona teemad . Kes on haige , kes mitte , õed on üle koormatud , kehavedelikud jooksevad . Issand , paluks ka muid teemasid . Näiteks , G - 20 kohtumist täna Roomas , homme Glasgowis jne .
pole31. oktoober 2021, 11:04
lugenud, et maailmas 27 vulkaani purskavad - Islandil, Tsiilis, Mehhikos, Indoneesias, Jaapanis, Sitsiilias, Vanuatul, Hawail, jpm...paljude vulkaanide Timanfaya, Teide jne Yellowstoni tegevustes on ka ärkamise märke. Isegi MaaEma oxendab selle maailma peale. Kui MaaEma nutab, siis on yleujutused, padussajud. Kui MaaEma köhib, siis on maalihked, laamade lihked, maavärinad.
huvitav30. oktoober 2021, 19:32
huvitav30. oktoober 2021, 19:39
Oli ühe jalaga hauas ja ikka promob vaxi...
Kaaren Kata30. oktoober 2021, 19:58
Kõik nakatuvad, ka vaktsineeritud, aga see , mida hetkel riigikogulane puššib, tunnen võltsi, tehke, mis tahate!? Praegu ei ole ühtegi vaktsiini, mis seda nakatumist kaitseb. Kirjutasin juba varem, jälgige
... 31. oktoober 2021, 16:38
Vaktsiinilaadse ollusega kaasuv ajude pehmenemine vist, ta peaks sellest teavitama ravimiametit.
30. oktoober 2021, 19:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Q1130. oktoober 2021, 19:33
Eitea kas ainult jalaga?
Kas sul on vaenlased?!30. oktoober 2021, 19:00
Kas sul on vaenlased?! Äriga ja ülelaskmisega sinupoolt seotud teemad jah?
mürgid mõjuvad30. oktoober 2021, 18:52
ogavalku koguneb, immuunsuspuudulikkus süveneb. Seda globaalset genotsiidi on planeeritud rohkem kui 10 aastat
Nunu30. oktoober 2021, 21:15
India andis algatuseks WHO ekspertarsti kohtu alla genotsiidi süüdistusega.
Lihtsalt infoks 30. oktoober 2021, 18:45
Praktiliselt ei räägita sellest, osad inimesed ei pruugigi nakatuda. Põhjuseks võib olla geneetiline omapära või varasemalt läbipõetud muude koronaviiruste põhjustatud haigused. Nimelt võib geneetiline omapära ehk mutatsioon põhjustada muutusi raku pinna ja kesta molekulides. Nimelt just nn. retseptorites. Viirus ei saa kas kinnituda või läbi kesta tungida. Maailmas on olemas tuhandeid muid koronaviirusi ja osa neist ründavad ka inimesi. On suur tõenäosus, et koronaviirustel on sarnaseid struktuure ja molekule. Olemasolev antikehade kokteil ja kaitserakkude mälu võib osasid inimesi aidata ka Wuhani viiruse vastu
Mats.30. oktoober 2021, 19:35
Mina nii keeruliselt mõelda ei oska! Ega tahagi! Pea võib paksuks minna. Minu loogika ütleb, et kes lapsest saati on väljas mänginud, porilompides püherdanud, söönud seda, mida naabriaiast virutatud. Kõik see on taganud karastuse ja tugeva immuunsuse. Need, kes elavad "Toidunõustajate" ja apteegi riiulite toidust, ongi lahjad, nii et vaata või kaks korda ennem kui ühe korra näed. Nali muidugi. Aga sellised endised rüblikud on täna tervemad kui mistahes lillekesed!
Kaaren Kata30. oktoober 2021, 20:02
See on tõesti kõige tõenäolisem, jumal kaitseb teatud inimesi! Kindlasti on mängus ka immuunsüsteem!!
Jumalküll30. oktoober 2021, 18:25
Uus hobi küll see jäi ja see ja see ja see aga vaktsiin oli peal plaplapla äkki facebooki jututuba teha vaksiinisaanudkoroona kamp ja õhtuleht ka sest sügis ja kevad on ainult koroonas jama ja suvel pagulas jama omg võiks 1 kuu maailmas vool ära olla äkki minnakse normaalseks tagasi
ehh30. oktoober 2021, 21:44
Keera need uudised ometi kinni, mida sa halad asjade pärast, mida sa muuta ei saa.
Tt30. oktoober 2021, 18:03
Tuleks hakata ka avalikustama - konkreetselt millise firma vaktsiinidega haiglasse satutakse
sama lugu31. oktoober 2021, 11:09
mis silma, huule ja kogu keha kreemidega - samast tynnist - mida väixem potcik, seda kallim on
Eestirahvas30. oktoober 2021, 18:03
Ammu tulnuks vaxitutele kollasedsinised plastlipikud kõrvude külge kinnitada Poleks tarvis passi ega testi Kohvikud restoraanid kinod teatrid jne näeks juba keda tohib sissta keda mitte💘
Sünge Olevik 30. oktoober 2021, 20:03
Kõrvad võivad peitu jääda, ninna suur kollane rõngas sinise orava embleemiga, siis on näha keda on ninapidi veetud.
Kaaren Kata30. oktoober 2021, 20:13
Pea hoogu!! Kas peale süüdistuse veel muudele asjadele oskad mõelda? Järsku jääd ise ka väga raskelt sellesse viirusesse, keda siis süüdistad? Kõik , ka vaktsineeritud ja vaktsineerimata on viiruse edasikandjad. Vaidle,tõesta, mina olen seda jälginud, tean, kes on nii üks kui teine!! Oma pere sees samuti!!
Marko30. oktoober 2021, 17:51
Oli siis vaja neid valimispidusi teha ja ninapidi koos tulemusi oodata. Samas rahvale loeme moraali kontaktide vähendsmise vajadusest Rakvere linnapea sattus koroonaviirusega haiglasse: mul on kopsupõletik ja -kahjustus, vajasin lisahapnikku
Teate30. oktoober 2021, 17:58
Teadlased ei soovita kolmandat vaktsiinidoosi: sellel pole mõtet ja see on risk tervisele
Jurakas30. oktoober 2021, 21:57
jah, "mul on kopsupõletik ja -kahjustus, " Kui oleks vaksimata olnud, siis oleks kirjutatud, et on KOROONA! Ilma "lisadeta". Ptüi-ptüi-ptüi, loodan et mitte aga kui sureb, siis kas surma põhjuseks on koroona (nagu vaksimata inimestel) või kopsupõletik???
Juku30. oktoober 2021, 17:43
"Kroonika" teab kirjutada et ta olevat kinos meie välisministriga kõrvuti toolidel istunud. Kas nüüd on meie välisministeerium ja välismaa suures ohus?
kussss30. oktoober 2021, 20:27
eiei, ministritele ja muudele valitutele ei nakka, juunõu
Anna30. oktoober 2021, 17:34
Viroloogid said sihitud viirusega hästi hakkama. Üldjuhul ründab hingamisteid. Kas kopsud taastuvad astmast?
astmaatik30. oktoober 2021, 21:47
Ei taastu. Elad nii kuidas saad.
Ennast täis poliitik ... täiega30. oktoober 2021, 17:32
Ei tunne absoluutselt kaasa. Eks karma karistas!
lugeja30. oktoober 2021, 17:32
Parim kiirtest, millest olen neti vahendusel lugenud, tuleb Venemaalt. Seal oli mingis kohalikus polikliinikus järjekord testimisele, ja mida tegi polikliiniku koristajatädi, elukogenud mammi? Pani tugeva kloorilahusega veeämbri keset seda koridori, ja kes nina kinni pigistas vänge kloorihaisu tõttu, siis neile ütles, et olete terve. Need, kes kloorihaisu ei tundnud, siis neile soovitas testi teha. Nali? Mingi loogika oli olemas kui lugeda Sooääre juhtumit, kes ka kaotas haistmismeele.
Johhaidii30. oktoober 2021, 21:46
haistmismeel kaob ka nohuga ja gripiga ja kui ninas polüübid!
kjl30. oktoober 2021, 21:51
Testimine on ammu igasuguse mõtte kaotanud, see ei näita enam midagi, rumal raha raiskamine ainult.
ehk30. oktoober 2021, 17:23
nende loogika kui ei aita teine siis aitab ehk kümnes, kui enne neist sussi nurka ei sahista.....
teadagi30. oktoober 2021, 21:54
Kahju, et poliitikud sellest aru ei saa. Tuima näoga tapavad rahva maha, et siis riigist põgeneda WHO abiga.
vaene ametnik30. oktoober 2021, 17:06
Priske kesikust Rakvere linnapea jäi koroonasse ja veedab nüüd aega haiglas. Tema Tohutu ehituses olev majakolakas Võsu rannas vajab finantse, Edgar enam ei aita....kust raha tuleb?
Kaaren Kata30. oktoober 2021, 21:11
Jätame välja kehakaalu, vaevalt see aitab! Jah, ainult siis kui onvaja inimest tõsta, keerata jne..,aga ta ei pruugi ju olla see kõige hullem variant!!! Ka rikkuritele tuleb see viirus kallale. Ei saa rahapakiga maha lüüa!! Looduse ees oleme kõik võrdsed. Tervist ei osta ka rahaga!! Rahulikku meelt ja teineteise mõistmist, mitte süüdistamist!!!
khm30. oktoober 2021, 21:57
Illegaalide sisseveost ja lõimumise projektidest. Loe Rakvere uudiseid.
Mimm30. oktoober 2021, 16:58
Vaksiin toob rõõmu majja
Holly Wood30. oktoober 2021, 16:49
kas topelt vaktsiin ja riiklik ülalpidamine tarib inimesed ikkagi haiglaid koormama, mis toimub? Kas keegi on sama julge kui Kõlvart? Kas keegi julgeb-tahab tõde otse välja hõigata ja seda hullust peatada? Kas on veel naiivseid kes usuvad vaktsineerimise ainuvõimalikku kaitsesse ja tõhususse? Olukorra ainusüüdlased on tauditõendite juurutajad, mille varjus lasti teadlikult viirusel kontrollimatult vohada. Tauditõendi idee autorid tuleks viivitamatult toimetada kinnimajja.
rääkides et need on kõige suuremad vaenlased .30. oktoober 2021, 16:34
Saate näha see vaenlane tõuseb püsti ja riigikogus ei liiguta lillegi, selleks et see viirus edasi ei elaks, vaid jahitakse edasi neid kes pole siiani seda viirust taga otsinud.
Teadmiseks30. oktoober 2021, 18:30
Ega see koroona ei küsi,kas oled vaktsineeritud või mitte,ta saab igaühe kätte.Kui sul on juba 6 kuud vaktsineerimisest mööda,siis on suur tõenäosus ka nakatuda.Alguses kaitseb vaktsiin väga hästi,juba proovitud ,covidi haigega teaadmatult koos olles ei nakatunud.
Vaktsineerimise illusioon30. oktoober 2021, 16:24
Järjekordne näide vaktsiini "tõhususest" - kui nii terve ja askeetlike eluviisidega mees (tean, et ta on ka kõva saunaskäija) elab vaktsineerituna koroonat nii rängalt läbi, mis siis veel ülekaalulistest ja väheaktiivsetest suitsetajatest ja napsivendadest saab?
... 30. oktoober 2021, 17:07
Need ei vaktsineeri, ei pdreeri ja ei nakatugi.
Kaaren Kata30. oktoober 2021, 17:12
See on fabritseeritud, hirmutamiseks. Ei ole vaktsiinivastane, tehtud 2 süsti, aga olen juba enne seda pandeemiat selle oma jõuga läbi põdenud, tean, mis see on kuigi minu perearst ei usu siiani, aga sain astma. See tõbi on olemas, aga midagi on praegu selles nii kiivas, et....Vägisi ei saa kedagi armastada, vägisi ei vaktsineerita, ent midagi selles on viltu!! Kõiki tuleb kohelda võrdselt, piirid sulgeda, kõikidelt igas kohas väljaspool kodu ehk siis restoranides, kohvikutes, teatrites, kontsertidel tuleb enne sissesaamist teha test, sest pole ainult vaktsineerimata inimesed süüdi!
Nukits30. oktoober 2021, 16:16
Kui kiirtestid ei ole usaldusväärsed, nagu Imre Sooääre jutust selgub, miks koolides nendega tsirkust asutakse tegema?
30. oktoober 2021, 16:19
Et näidata, et midagi justkui tehakse, sest asi läks enne valimisi totaalselt käest ära.
sest30. oktoober 2021, 16:24
ikka parem, kui mitte midagi. Aga see näitab ju selle õigsust, et üritustele ei saa enam kiirtestidega, kui valetavad.
... 30. oktoober 2021, 17:09
Mitte tsirkust, vaid riiklikul tasemel koolikius.
Kaaren Kata30. oktoober 2021, 17:23
Minu noorem poeg tegi mitu korda kiirtesti ja see näitas positiivselt!. Põdes ainult nohu. tema elukaaslane, 2x vaktsineeritud põdes samuti, mitu päeva oli palavik.Teine, vanem poeg aga sattus haiglasse, elavad koos ühes majas!! Miks otsitakse meil ainult, kes on süüdi? Oma mõtlemist tuleb muuta, see aga ei meeldi kahjuks paljudele, kes arvavad, et mina olen see, kes võin süüdistada just ainult vaktsineerimata inimesi. Ei ole see nii!!! Nõunikud peaks ikka olema valitsuses jne inimesed, kes on ka midagi juba elult eneselt õppinud!! Soovitan !!
30. oktoober 2021, 18:30
Keegi hulgimüüjast joss olevat kilekotiga parteikontoris käinud
Minu arvamus.30. oktoober 2021, 19:22
Mina arvan nii,et koolides tuleks sellisel juhul testida kõiki ja ei ole nii,et kui lapsevanem ei luba,siis me ei testi.Hambaid ju käime parandamas kõik,pole nii ,et küsitakse vanema nõusolekut.Sellest oleks kasu rohkem,kui ainult osa õpilaste testimisest.
Mõtleme veel30. oktoober 2021, 16:08
Podcast “Ausad mehed”, Janika Veski ja Asse Sauga: kas ravimimaffia takistab sajandi avastust meditsiinis?
Kaaren Kata30. oktoober 2021, 20:56
Kas tõesti arvab Jaanika, et see on tema kloor? Kuulsin naabrina, kuidas imikud, just nimelt imikud aastaid tagasi haledalt karjusid. See saaga tuli välja hiljem. Küsige, kuidas sai see inimene endale selle krundi. Õiglus võidab, tean. Juba praegu on teada, et piire on moonutatud maaameti poolt, moonutades koordinaate??? Küll tulevad ka maaameti vargused välja! Mul aega on !!!
?30. oktoober 2021, 16:07
Neid praegusi vaktsiine ei saa ju vaktsiinideks nimetada, sest paljud vaktsineeritud haigestuvad raskelt ja paljud on ka selle tagajärjel juba surnud. Vaktsiiniks saab nimetada seda, mis annab immuunsuse. Kuhu klassi need rohud kuuluvad (Moderna, Pfizer, Janssen) ? Vaktsiinid?
30. oktoober 2021, 15:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
... 30. oktoober 2021, 16:03
Sind kindlasti häirib valitsuses killuke tervet mõistust, selles liberaalreformi düstoopias. Ja, et valitsusest on puudu veel üks kakofoonilist teadusikku kommunismi viljelev kaja.
Selle30. oktoober 2021, 16:28
Arvamuse oleksid võinud küll sügavale endasse jätta...
Tegelikult30. oktoober 2021, 15:34
Kui Imre Sooäär poleks lasknud endale neid vaktsiine teha, oleks ta praegu terve.
Kiisu30. oktoober 2021, 16:35
Räägi seda neile kes iga päev kiirabi kutsuvad sest kops on kokku kukkunud. Vaktsiin päästab hullemast. Mul on juba 3 tuttavat kes põdesid pärast reisilt tulekut 2-3 päeva ja korras. Aga nad olid ka vaktsineeritud AZ ja Pfiseriga.
Bobo30. oktoober 2021, 16:40
Või juba zangrilaal ilma vaxita
Kaaren Kata30. oktoober 2021, 17:35
Arvan, et ta oleks ikkagi selle läbi põdenud, kas just rängalt, aga ikkagi
Kiisule31. oktoober 2021, 11:21
mu tuttavad ka põdesid-mees köhis paar nädalat, naine paar päeva, lapsed negatiivsed. Jõin samast tassist, olin samas toas, et saada see viirusepoisss - testid kõik negatiivsed. Just tuli teade, et 82 aastane terve mees suri peale 3 systi
Gripp30. oktoober 2021, 15:11
Nõrgad murtaksegi maha. A miks tugevad kannatama peavad? Head paranemist.
Võib olla, kuid kas alati30. oktoober 2021, 15:59
Koroona alguses, käis ka selline teooria läbi, et tugevad haigestuvad sellepärast, et organismi immuunsus on liiga kõrge, ründab peale viiruse hävitamist end ise edasi.
Andres30. oktoober 2021, 15:04
Viirus kardab lillat värvi, see oli eksitus.
Meelis Ka30. oktoober 2021, 15:00
Propagandaartikleid tuleb kohe kotiga ja matiga. Sooäär: "Olen nüüdseks veendunud, et kui ma poleks olnud vaktsineeritud, siis oleks ma praegu juba isolaatoris, toru kõris.“ Need oleksid ja poleksid on küll väga kaalukad väited, peaaegu nagu faktid, eks? Täpselt sama kaaluga (ja minu arvates rohkem tegelikkusele vastav) on järgmine väide: "Olen nüüdseks veendunud, et kui ma poleks olnud vaktsineeritud, siis ei oleks ma üldse haigestunud."
Cvb30. oktoober 2021, 14:55
Kummaline, et inimene kes on teisipäeva õhtust alates väga haige, jaksab juba laupäeva varahommikul sellise följetoni kokku kirjutada...
30. oktoober 2021, 15:03
KOROONA NALJA EI MÕISTA MITTE KEEGI EI OLE KINDLASTATUD JA VAKTSIIN SAMA MOODI EI KAITSE JA OHTLIK SEDA VAKTSIINI EI TOHI KASUTUSELE VÕTTA SEE ON KURITEGU MILLE EEST TULEB VASTUTADA
30. oktoober 2021, 14:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Karju veel,30. oktoober 2021, 16:28
Et elagu Venemaa ja eesti rahvas nõuab Venemaaga liitumist.
30. oktoober 2021, 17:34
EESTI EI OLE ISESEISAV RIIK EESTI SELLEGA KAUTAS 30AASTAT AGA OLEKS VÕINUD OLLA NAGU RAHVAS TAHTIS ISESEISAVRIIGINA, UKRAINA KAUTAS 200AASTA NAAD MÜÜISID OMA RIIGI NAGU KARTULID
Indrek230. oktoober 2021, 14:41
Biidarasse niidavadki haigused paremini, selline väärastunud genoom on lihtsalt vastuvõtlikum.
Kas Seeder30. oktoober 2021, 16:30
on siis see, sinu nimetatu, ta sattus 2 korda sellega haiglasse. Samuti on põdenud Trump ja teisedki riigijuhid.
Siim30. oktoober 2021, 14:39
Miks peedistatakse tavakodanikke, kui samal ajal väljavalitud lasevad kõigele kõrge kaarega
A.30. oktoober 2021, 14:24
Viirus on ohtlik, see on ammu selge. Veidi arusaamatuks jääb vankumatu usk vaktsiinidesse, mis praeguse seisuga väga hästi ei kaitse, nagu on juba palju näha olnud. Vaja on hoopis tugevaid sotsiaalseid piiranguid (mitte vaktsiinist tekkinud võltsi turvatunnet) ja ka piiride sulgemist.
30. oktoober 2021, 15:13
Käsk on vaktsineerida, tähendab tuleb vaktsineerida. Saksa ajal olime esimene juudivaba riik, vene ajal läksid vagunid Siberisse, niipalju kui vaja on.
Kas on andmeid30. oktoober 2021, 16:07
kuidas on Torontosse esinema sõitnutega, sest viimased esinemised sealsel Eesti nädalal on ära jäetud? Kui palju nakkusi tuuakse kaasa reisidelt, kas selle kohta ka andmed on?
,m.30. oktoober 2021, 22:10
Kaka lubas ju proua misiganes farmaatsiatöösturile, et iga hinna eest vaktsineerib kõiki, see oli nagu miski osa diilist, mida talle vastu lubati pole veel teada. See lapsesuu patrab ju ise oma tähtsusest.
Kuulge30. oktoober 2021, 14:24
Tehke järgmine kord ohvrit näitlevale tegelasele meik näkku, et ta haigem välja paistaks. Seekord ei kukkunud väga usutav välja.
edu Kuulgele30. oktoober 2021, 14:50
Tahad ise samas olukorras olla,jätka samas vaimus.
nii30. oktoober 2021, 14:56
kommentaar läks nö modereerimisele ja sinna ta kaduski. aga imro 2x vaksitud ju, mis siis nüüd? Ei pidanud ju ei haigestuma ega ammugi teisi nakatama. Iirimaal 90% vaksitud ja haiglad varsti haigeid täis. Kaua valetamine ja inimeste hirmutamine jätkub?
Tea30. oktoober 2021, 14:10
Kiiret paranemist Imrele. Aga miks küll arvab, et ilma sutsuta oleks raskemini läinud??? Seda ei tea meist keegi, äkki vaktsiin põhjustab just raskemat põdemist. Peres oli 1 koroonahaige, teised 3 ei nakatunud.... pole ju nii nakkav siis.
Seda näitab 30. oktoober 2021, 16:32
ju haiglate statistika.
Velts30. oktoober 2021, 14:09
Hääleta peeretajal kaob varsti lõhna taju ka ära. Vat see on see suurem mure.
Y30. oktoober 2021, 14:07
Pidu(esilinastus) katku ajal - ilma igasuguse common senista...ja ongi tulemus käes. Kurb. Aga samas, kultuuriinimesed(muusikud, filmimehel-naised) on läbi selle pandeemia pidanud end erilisemaks ja paremaks(on ka erandeid, aga jah..) ja no viiruse on savi. Hämmastav, et täiskasvanu ja väliselt mõistlikud inimesed sellist riskikäitumist viljelevad...
Oswald30. oktoober 2021, 14:13
Sooäär on kultuuriinimene? Pigem pedeinimene.
Meedium30. oktoober 2021, 14:06
Hakake kõik mediteerima ja joogaharjutusi tegema, siis kaob ka koroona teist kus-kurat! P.S. Noorhärra on kuidagi väga selgete silmade ja terve ilmega, haige inimese pilt see küll ei ole....
Nakatas veel teisigi vaktsiinipassiga vaktsineerituid filmi esilinastusel30. oktoober 2021, 13:50
Tuleb välja, et need ühiskonnale ohtlikud elemendid on hoopis vaktsineeritud.
Pòhilised viiruselevitajad30. oktoober 2021, 13:58
Lastakse kinno ja restorani, aga terved inimesed pannakse kinni. Tòeline sùrri-riik see paremini hoitud Eesti.
Indrek230. oktoober 2021, 14:42
Sinisalu-kgb kiidab, põhiline on võimalikult palju "kliente" nõela otsa saada.
Jah30. oktoober 2021, 15:01
nakatas jah, torkis neid kuhu ei ole vaja
Nii 30. oktoober 2021, 16:33
Ongi. Antud lugu on musternäide sellest koroonapassi ja võltsturvatunde tagajärjest. Suuresti see ongi meie olukorra nii kaugele viinud..
Pets30. oktoober 2021, 13:48
koroona läbipõdeja30. oktoober 2021, 13:44
Mul oli siiani vaktsineerimispass. . Nüüd olen koroona läbi põdenud. Mis passi ja kui pikaks ajaks nüüd saan?
maalt ja traktoriga30. oktoober 2021, 13:43
Kuidas on see üldse võimalik, et inimene, kes on saanud juba kaks doosi, haigestub? Kui ta poleks vaktsineerinud ennast, kas oleks ka haigestunud või mitte? Kas peaks siis ka kolmanda, neljanda, viienda, kuuenda ... võtma? See ei ole ju vaktsiin, mis ei kaitse inimest. Või hoopis nõrgestas antud vaktsiin Sooääre immuunsussüsteemi, mistõttu ta haigestuski?
Ongi30. oktoober 2021, 16:13
Neljanda doosi vajalikkusest on juba juttu olnud.
Nii on ja ongi nii30. oktoober 2021, 22:06
tundub,et sutsataksegi korontsikut,et see hullult paljuneks...
Tea30. oktoober 2021, 22:13
Kahjuks need vaktsiinid kauaks ei aita nii kiiresti välja mõeldud. Selle taga on ainult raha kühveldamine ja selle jaoks on see hetkel väga soodne olukord. Inimeste tervis viimasel kohal. Olen vaktsineeritud aga ei soovita end mürgitada. Peale vaktsineerimist hakkasin kannatama närvi valusid üle keha mida mul kunagi pole olnud. Võib olla vaktsiin kaitseb aga viiruse organismi viimne võib olla hoopis lõhub selle.
kiirtesti tegija30. oktoober 2021, 13:42
Kahjuks, ei näita kiirtest midagi. Seda kogesin omal nahal ja tuttavad ka. Kõigil oli kiirtest negatiivne. Kui tegid keskuses õige testi. näitas see koroonat ja palavik hakkas tõusma. 99% olid vaktsineeritud. need olid kõik positiivsed Üks seltskonnast oli vaktsineerimata, sellel näitas päris test negatiivset tulemust. Kõik on sassis.
Riigi raha saab kulutada -muu pole eesmärk30. oktoober 2021, 14:07
... 30. oktoober 2021, 16:51
Kulutatud riigi rahalt saavad miinimum 15% oma taskusse nihverdada, sellepärast silmad pöörlevadki hüpnotiseerunult ja korrutavad järjekindlalt oma valesid. Sellepärast ka erakondadel meeletu soov mingeid hooneid ehitada.
eremiit30. oktoober 2021, 13:38
ega polegi muud järeldust, kui et ka terve ja oma immunsuse eest hoolitsev inimene saab haiguse kätte, kui see endale ikka sisse süstida, võrreldes aastatagusega, on haigus kõvasti süvenenud peale üle poole rahva vaktsineerimist
No kuule30. oktoober 2021, 13:52
pole midagi hävitavamat immuunsüsteemile kui anaalvärgid. Pole üldse ime
Ikka hanerasvaga tuleb ennast siise määrida!30. oktoober 2021, 13:32
Pellale ja Stellale30. oktoober 2021, 13:35
suur rõõm EKRE-le :Elagu Lenin30. oktoober 2021, 13:25
kui mees on haige, küll partorgid hõiskavasd suurest röömust. keik mäksid, mardid,martinid ja teised õiged- ausad löövad lausa kamaaruskat iga haige ja surnu pärast.
neetud nats30. oktoober 2021, 13:28
kui ma julgen kiita, et ausad leninlased lähevad haiglas hinge vaakuvaid teise ilma saatma, olen rassist ja kuulun Magadani saatmiseks ????
Nisuunn30. oktoober 2021, 13:23
Mida sa toodad siin? istuge sisse oma lapp ja vaktsiin.
30. oktoober 2021, 13:21
Milleks on vaja pildistada end avalikult haiglavoodis aheldatuna? Kas mängib kangelast?
imelik kaader jah30. oktoober 2021, 15:07
ta ju ütles, et ta pole haiglas. ta mängib haiglat ilmselt.
Miks osad põevad raskel ja osad kergelt30. oktoober 2021, 13:20
Ahh vaadaku oma sõnavõtud üle seal riigikogus, käitumised ning orientatsioon
30. oktoober 2021, 13:18
Enne ei vaktsineeri, kuni avalikustatakse vaktsiiniostulepingud.
side30. oktoober 2021, 13:11
teie siin, kes te negatiivselt/pahatahtlikult häälestatud - minge abiks haiglatesse - kas teil vähe tööd või väike aju.
akka30. oktoober 2021, 13:30
lubati ju minna ja visata välja need vooditel aelejad .EKRE üleskutset tuleb jälgida ,tuleb aidata neil kukutada EV ja taastada Tsaari-Venemaa .
A.30. oktoober 2021, 14:26
Ühest otsast räägitakse, et vaktsiin vähendab kordades igasugu tõenäosusi, aga miks siis on haiglad praegu sama täis kui varem, kui vaktsiini ei olnudki??
side- le30. oktoober 2021, 16:13
Miks Te arvate, et me abi vajame? Sest Delfi kirjutas ja mõned eesmärgitatud poliitikud ja ning paar tuntuks tehtud nimega tohtrit ütlesid? Juba möödunud aastal öeldi kõigile vabatahtlikele ära, sama ka tänavu, me ei vaja neid. Kuigi jah, paar noori osavalt suunavat/mõjutavat instagrami vms inimest toodi kohale küll ja mõnel sõnaosaval ja veenvalt esineda oskaval õel on lastud teatavate boonuste eest tekst pähe õppida ja laiemale auditooriumile suunata.
Seal30. oktoober 2021, 17:56
on ikka väljaõppet vaja...!?
lähex31. oktoober 2021, 11:30
meeleldi, aga enne peax ennast ära nõeluma. Va.rsti tu.leb suur ter.visekriis - medtöötajate puu.dus ja vaxikute rängad hai.gestumised.
Jah30. oktoober 2021, 13:10
Covid murrabki inimesi erinevalt. Seda ei tea mitte keegi, kellele see raske vorm võib tulla. Ps. kohe hakkavad kõiksugu arvamusliidrid antud teemal sõna võtma, kell tiksub...
Astra Zeneca30. oktoober 2021, 14:44
on see vaktsiin, mille järel paljud ikkagi haigestuvad. See oli esimene ja tema mõju, kui seda üldse oli, on juba kadunud. Miks meedia ei kajasta arvudes, kui palju haigeid on selle, ja kui palju Pfizerit saanud haigeid?? Mida rohkem antakse rahvale selgitusi, seda vähem on ka vastalisi. Üldised numbrid ei heiduta vastalisi.
side30. oktoober 2021, 13:08
Tänud Imre - palun saa terveks. Pea vastu.
Jaan30. oktoober 2021, 13:23
Eksid. Ma olen reformierakonna fänn!
30. oktoober 2021, 13:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
küsin30. oktoober 2021, 13:05
Psühhiaater30. oktoober 2021, 13:10
Pole midagi imestada, ekrefänni peas keerleb-tiirleb 24/7 ööpäevas geiseks
Jaan30. oktoober 2021, 13:28
Eksid. Olen reformierakonna fänn!
kaasstunne jaaaaanidele30. oktoober 2021, 13:31
kas jaan jäi ilma, et kiunub ??????
Sa Jaan30. oktoober 2021, 14:45
käbi30. oktoober 2021, 12:57
algas jutt, et süstitud ei haigestu, siis et ei haigestu raskelt, siis et ei vaja haiglaravi, siis et ei satu intensiivi, siis et ei sure..., lõpetuseks, vaktsitud ärkavad peale surma ellu.
Jap30. oktoober 2021, 13:06
Ja ära unusta, et vaktsiinitõendit võrdsustati nakkusohutustõendiga... Johhaidii maivõi noh.
Aga käbike,30. oktoober 2021, 14:47
kus su oma terve mõistus on?
Jooge vett ja olge kained 100 aastat 30. oktoober 2021, 12:54
Jopski ise on süüdi et puudub immuunsüsteem.
Ahsoo,30. oktoober 2021, 12:52
Selline jutt, et vaksineeritud põevad seda haigust kergemini... Miks nad siis sinna haiglasse seda "kergemini põdema" lähevad?? Riigikogu saalis öeldi eelmisel nädalal välja, et haiglas on 76,4% vaksineeritud inimesed, kuid seda meedias ei räägita...
Eha30. oktoober 2021, 12:50
sa mees oled äpu kui sind meheks saab pidada. Kas keit paju maksis sinule või sina temale ja kui palju. Midagi sinule maksti selle reklaami eest, et vaktsineerima. Kas sinul homo välimusega mehel üldse naist ongi.
to Eha!30. oktoober 2021, 13:13
Ehk juhtusid nägema ETV-s seda kohta, kus näidati ühte "haiget" ja tema ümber askeldamist" Tumeda peaga näitsik oli "haige". Vaatasin edasi-tagasi. Ja äkki meenus. See haigekene oli sama haigla med.õde ja video oli järelikult rahva hirmutamiseks! Kes ütleb, et Sooäär on nii haige, et saab pikalt, laialt selfi saatel, 40. palavikuga, kirjutada nii põhjaliku õpetusteksti?
Mis kasu on vaktsiinist?30. oktoober 2021, 12:48
Inimesed nakatuvad sellega, nakatavad teisi, põevad raskelt, surevad
Vaxx30. oktoober 2021, 16:41
On vaja kiiresti ära torkida, kohekohe läheb ju kipub ju kohekohe hapuks minema. Ja siis ei saa seda kobarkäkki enam ekre kaela kah ajada...
30. oktoober 2021, 12:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ei ta põdenud!30. oktoober 2021, 13:15
Reklaamvideodest oled midagi kuulnud?
ulvi30. oktoober 2021, 12:45
O len arst ja seda olnud 42 aastat ja see mis haiglates toimub tuleb pidada laborirottidel katsed.seega ei soovita vaksiini treha,kehva organismi viib see sisse viidud vaksiin just selliste näitudeni,mis teil avaldusid,jumal hoidis,et ei sattunud haiglasse parem põdeda kodus,kui surema pead siis ikka kodus,mitte alasti voolikutega kaetult
To: ulvi30. oktoober 2021, 12:53
Väga kahtlane, et oled arst. Haritud inimesed nii vigast ja segast teksti ei kirjuta.
ivlu30. oktoober 2021, 12:57
See on on vana nõks mingi asja propageerimisel. Levitada kirjaoskamatus stiilis vastutegevusele kutsuvaid loosungeid.
On Ulvi arst või ei ole,30. oktoober 2021, 13:17
aga tõde ta kirjutas! Ka päris arstid (mitte Eestist), on sedasama kirjutanud!
ulvi le30. oktoober 2021, 16:23
Kõik teised kommenteerijad on minu eest ka ära öelnud, et sa ei ole arst. Kuidas sa saad rääkida jumal hoidis keda ei ole olemas. Haritud inimene ei räägi niimodi eriti arstid enda kohta. Aga noh, lugupidamine, iga inimene võib avaldada oma arvamust. Kõike head Sulle.
isooäär vaktsineeritud30. oktoober 2021, 12:43
millal jõuab vaktsitutele kohale et nad nakatuvad ja on viiruse kandjad ja nakatujad nagu ka vaktsimata nakatunud?, statistiliselt, kui palju inimesi jõudis vaktsitud sooäär nakatada???
RS30. oktoober 2021, 12:47
Vaktsineeritud ei levita viirust.
RS-le30. oktoober 2021, 12:53
Kas tegid nalja? Muidugi levitavad. Levitavad need, kes on haiged. Ja ka osad vaksitud on parasjagu ägedalt haiged. Erinevalt mittevaksitutest ei ole neil piiranguid, testimiskohustust, karantiini, mitte midagi. Jaluta aga ringi nagu tahad. See on põhierinevus eelmise aastaga.
GS30. oktoober 2021, 13:39
See RS on totaalne häl vik.. Paras vastu hambaid anda ja jalaga per...
sooviksin30. oktoober 2021, 12:40
Vaktsiin30. oktoober 2021, 12:39
mis nüüd juhtus, kas sutsud saamata????
Meditsiini-maffia rikastub30. oktoober 2021, 12:35
Kui veel enne keegi ei kahelnud vaktsiinides, siis peale seda lugu on kõigile selge, et vaktsineerimine on kasulik ainult tootjatele ja meditsiini-maffiale. Väikesed tegijad, kes teevad ära kõige ohtlikuma ja raskema töö - hooldajad, neile antakse sandikopikaid.
Eesti arstid lähevad hoopis Aafrikasse 30. oktoober 2021, 12:36
....järelikult pole mingit kriisi meil haiglates.
Uku30. oktoober 2021, 12:28
Mediteerimisega sai palviku alla….igasugused naljamehed ilmuvad leheveergudele oma muinasjuttutega.
To: Geco30. oktoober 2021, 12:55
Osakd sina ikka suurepärast kommentaari kirjutada! Sisukas ja hariv ja maailma parems muutev. Not.
Need pusadega tegelased vabaduse väljakul oli lavastus30. oktoober 2021, 12:22
Palju sellest Sooosääre jutust veel võib uskuda?
Indrek230. oktoober 2021, 14:46
Biidarassi jutt või kukezhitt??
Aivar30. oktoober 2021, 12:22
Miks minu kommentaar läks modereerimisele, kui ma küsisin et miks tavainimene ennast ei reklaami ajakirjanduses
Huvitav30. oktoober 2021, 12:17
Ja mina - vaktsineerimata - põdesin seda väga kergelt.
Irw30. oktoober 2021, 12:26
Kas ikka põdesid või aevastasid niisama 2x
To: Huvitav30. oktoober 2021, 12:57
Sellisel juhul palju õnne, sul vedas. Ligi 2 aastat on nüüd räägitud, et seda ei tea keegi ette, kui kergelt või raskelt see haigus kedagi tabab.
otcin ja otcin31. oktoober 2021, 11:38
aga pysin tervena-vaatamata haigestunu tassist joomisele - et saax selle k.rdi lä.bipõdemise tunnistuse.
Drama queen30. oktoober 2021, 12:15
Taudnael30. oktoober 2021, 12:15
Kas see sammmmmunneee im-bi
K6rv30. oktoober 2021, 12:13
Smv30. oktoober 2021, 12:13
Aasia on nahkhiiri täis, aga miks just hiinast sarsid ja meresid tulevad. Sest nad tulevad laborist kus on viirust kunstlikult täiustatud.
Pidu30. oktoober 2021, 12:05
Igas pulmas pruut, olgu või koroovapulm.
Ta meil jah30. oktoober 2021, 16:44
Selline tähelepanu vajadusega
Mart30. oktoober 2021, 12:03
Imrele head paranemist, aga kuidas siis nii, et murdis tugeva ja vaktsineeritud mehe maha? Milleks siis vaktsineerida, kui sellest midagi kasu pole?
et30. oktoober 2021, 12:13
kui mõelda siis, et vaktsiin(mängu koroona) rikkus-nõrgestas immuunsuse ja sellepärast kui sai päris koroona, siis tervis ei pidanud vastu.
30. oktoober 2021, 12:18
No vaktsiinid ei ole ju 100 prosse efektiivsed, kaugel sellest. Teine asi on see, et ei ole ju kuidagi võimalik võrrelda kui raskelt ta põeks ilma vaktsineerimata. Aga mind teeb murelikuks hoopis see, et 2 korda järjest kiirtest valetas. Ma arvan, et sellega peaks küll spetsialistid tegelema hakkama.
ja30. oktoober 2021, 12:28
mul samuti oli nohu pärast kuiv köha. testisin iga 2 päeva tagant kiirtestiga, pärast naisel oli aint kõha. testisin kiirtestiga, oli negatiivne. mina vaksitud naine mitte. peaks laskma naisel testida antikehasid.
Oswald30. oktoober 2021, 12:03
Isegi VIPina end väljapakkuv pe-de-ra-st ei pääse selle sajandi katkust.
marie look30. oktoober 2021, 12:02
kas keegi teab,kui palju peab inimesel olema antikehi, tervel inimesel
ilo30. oktoober 2021, 15:59
Olen kuulnud arstidelt et kui on 80+siis on k]ik korras ja vaksida pole vaja.
ja30. oktoober 2021, 12:01
lisan, et ajakirjandus võtke end kokku ja lõpetage valetamine vassimine ja rahva lõhestamine ära. Pannakse suhu sõnu mida pole olnud, rebitakse kontekstist jne, et ikka artikkel müüks. Lisaks ilmselt tellitud propakanda artikklid. Ajakirjandusele on koroona ainult kasuks. Piirangud neid ei mõjuta halvemuse suunas. Samas ei vastuta nad oma artiklite sisu eest. Rahval tekib vastikus juba vaktsineerimise ees. olen vaksitud ja nüüd mingit kolmandat tõhustustoosi ei julgeks lasta teha. Ehk ajakirjandus võtke end kokku.
Mees Tõrvast30. oktoober 2021, 11:49
Mind võttis ka koroona maha just valimiste ajal ja ei saanud valimagi minna. Ei tahtnud kiirabi ka kutsuda sest olen vaktsineerimata. Mind aitas vist pudel viina mis tõi üks sõber kes oli valimas käinud. Tõrvas üks mees oli jaganud Kevade keskuse e. Swedbanga automaadi ukse ees viina, et vali mind. Sealsamas panga automaadi uksest teises ruumis toimusid ka valimised. Oleks ta kastiga koju tulnud oleks meil 2 pudelit viina olnud. Kuidas Teil eestis muidu ka on, kas ravite ka koroonat valimiste viinaga.
To mees Tõrvast30. oktoober 2021, 12:32
Mina ka Tõrvast. Tõrvas käivad koguaeg valimised niimodi. Enne valimisi oli Kaja Kallase pildiga buss COOP - i eest. Teatud inimesed käisid bussist läbi aga miks, Teie ei tea aga mina tean. Mõllasid refid ja võitsid ka minumeelest kesikute ees. Nii, et see viinapudeli värk kestab aastaid.
Smv30. oktoober 2021, 11:45
Vaximine muudab inimese loomuliku immuunsuse nõrgaks. Ja oledki süstla ori iga 4 kuu tagant. Ega need 4_d ja rohkem vaktsiinid tulemata jää.
Marie Look30. oktoober 2021, 12:36
kas teie teate ,kui palju peab ühel tervel inimese olema antikehi.
Inimestel erinev30. oktoober 2021, 12:49
,kui palju peab ühel tervel inimese olema antikehi.-le30. oktoober 2021, 13:37
Mul oli pool aasta pärast teise vaktsiini järel 745. Palju olema peab, ei tea, aga teisel inimesel oli peale teist vaktsiini poole aasta pärast 150.
Valedetektor30. oktoober 2021, 11:42
Sellel mehel on küll täiesti terve inimese nägu peas, pole ta midagi nii haige kui väidab. Puhas lavastus.
surnu30. oktoober 2021, 11:45
näitab kah tervelle ainult silmad on kinni
Teadja30. oktoober 2021, 12:46
Pdrast jääb pdeastiks
Pdrast jääb pdeastiks-le30. oktoober 2021, 13:39
Põdrast pole abi, vbl.põdrasarvesoolast on.
ei usu, no mitte ei usu!30. oktoober 2021, 11:40
sest sellist gladiaatorit ei ole võimalik maha murda. Ta võib küll korraks üleloomuliku jõu ees painduda, aga järgmisel hetkel on jälle sirge kui tinasõdur.
Jauram30. oktoober 2021, 11:39
Need ääresoo ja punarebased võikski koroonaga sulatusahju minna ..., saaks ülistatud saastast lahti !
Haahaa30. oktoober 2021, 11:34
No nii pähh haigus see koroona, kiusab järjest puha tuntud inimesi, kes kõik ülipahasti ennast tunnevad ja kohekohe otsad annavad. Aga ikkagi lamemaalaste kaitseks suudavad nad enne viimast hingetõmmet manitsusjutukesi treida ja mõne selfi teha.
mõtlik30. oktoober 2021, 11:42
selle nimi ongi karma. Aga millegipärast ei parane silmanägemine ka surma suu ees eriti: süüdlane on ikka konkreetne erakond, kes väidetavasti populismi propageerivad. seda, et kiik ja kallas veel räpasemalt koroonavõitlust oma poliitilise imago tõstmiseks üritavad jõumeetoditega ära kasutada- seda tunnistada ei taheta. Aga Sooäärele peatset paranemist! Samaoodi siiralt soovin kõigile vaxitutud ja mittevaxitud haigetele peatset paranemist! - vbl olete pärast seda katsumust veidi rohkem mõistvamad teise poole suhtes ka.
30. oktoober 2021, 11:31
See on mingi PR-agentuuri kirjutatud propagandaartikkel.
Jax30. oktoober 2021, 12:48
Kutsun üles kust näkku viskama
Jaan30. oktoober 2021, 11:30
Tähendab sooäärel on vihavaenlasi. Jah kõva spordimees aga ei ole päevagi tööd teinud. Ma tean neid spordimehi. Läksime metsa puid tooma. Võtsime ühe spordimehe ka kaasa puid tõstma koormasse. meie teise mehega kahekesi tõstsime 2 meetrilisi puid koormasse spordimees vahtis pealt. Ütlesin spordimehele mis sa vahid, hakka tööle. Spordimees ütles võta puuotsast kinni viskame koormasse. Miks otsast kinni, viskad üksi nagu meiegi. Vat sellised on spordimehed nagu Kiir kivihunniku kallal. Mis spordimees selline või vastupidavust kui ei jõua tõsta 2 meetrilist puudki. Häbi sooäärele enda kiitmisest
kas koroona uus viirus ,30. oktoober 2021, 11:30
pool pead kiilaks teinud?
Indrek230. oktoober 2021, 14:48
See tuleb ikka kiiritusravist, pärasoolevähk nalja ei mõista!
Indrek2-le30. oktoober 2021, 17:43
see on ikka keemiaravi, mis juuksed ja küüned maha võtab.
Karl30. oktoober 2021, 11:29
Kui vaktsineeritud inimene nii raskelt haigeks jääb, siis mul tekib küsimus, et mille pärast ma ennast peaks vaktsineerima?
Dd30. oktoober 2021, 17:58
Täna tuli ka uudis et ka Rakvere linnapea haiglas voolikute all kuigi vaktsineeritud, see linnapea ei propageeri edasi vaktsiine vaid kutsus üles inimesi eneseisolatsiooni jääma kaheks nädalaks. Kes haiguse graafikuid jälgib ja võrdleb piirangutega, siis viiruse on alla toonud ainult 2+2 reegel ja siseruumides ürituste keelamine ( maski kohustusel ja vaktsiniidel puudub seos viiruse levikuga kui graafikuid vaadata ).
Suvel vaktsineeritud30. oktoober 2021, 11:29
Mul näitas isegi ninaneelu test algul haigestudes negatiivset, alles peale palaviku ja lõhnataju kadumist sain positiivse vastuse. Teised pereliikmed kes ei olnud vaktsineeritud olid juba eelnevalt positiivsed.
jah30. oktoober 2021, 11:26
laupäeval toimunud vaktsineerimisvastane meeleavaldus ajas ta väga vihaseks. Tegelikult on ajakirjandus see mis lõhestab, kuna artiklid ja nende pealkirjad valetavad meelega. Ja kaja valetab meelega. Meeleavaldus ise oli sundvaksimise ja laste vaksimise vastane. See, et seal mõned provokaatorid käivad miskite kirjadega särkidel on nende probleem. Mind ajas ka selliste kirjadega särkide nägemine vihaseks.
ja30. oktoober 2021, 11:37
Poliitikud, võtke ennast kokku! Õige ja tegelikult kust rahvas saab informatsiooni? Ajakirjandusest. Ajakirjanikud ja pigem nende tööandjad kes käsivad kirjutada valetades mustates inimesi, erakondi, ei olda erapoolikud mõlema poole arvamust vaja ära kuulda ja siis mitte sõnu kontekstist välja rebida valetada. Ja seda kõike tehes lõhestades rahvast, et selline negatiivne artikkel müüb paremini.
ja30. oktoober 2021, 11:45
ajakirjansusel hea lõhestada. neid koroona ja selle uudiseid treida on rahaliselt kasulik. Piirangud mõjutavad ajakirjandust positiivses suunas. neid ei panda piirangutega kinni. Saavad ajada igat jama, ilma et ise vastutaks. Ehk ajakirjandus võtke end kokku.
30. oktoober 2021, 11:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jumala sõna30. oktoober 2021, 12:55
Ma palvetan, et see Kaja põleks elusalt
ulvi30. oktoober 2021, 12:58
see on ju algusest peale tead,vaksiin ise ongi viirus ,mida süstitakse organismi
Katku ehole31. oktoober 2021, 12:26
kõike sedasama "head", mida ta teeb inime.stele
Issand30. oktoober 2021, 11:26
Delfis oli pilt, kus see härra istub maskita 26.10. filmi "Tulilind" esitlusel. Nüüd on oodata tervet saalitäit koroonahaigeid juurde.
30. oktoober 2021, 11:44
Terve saalitäis pe..rillosid.
Smv30. oktoober 2021, 12:21
26.10 õhtul ta haigestus, nii et ta võis kinost viiruse saada.. Mõelge enne kui lähete kuhugi.
Surm siin või Siberis....30. oktoober 2021, 11:25
Seega on tänaseks 100% tõestatud, et vaktsiin ei hoia sind koroona eest isegi mitte raskelt haigestumast. Valitseva vasakpoolse lum peni poolt ühiskonna kaheks lõhestamine on kuritegu ja nende üle mõistetakse kord kohut.
Smv30. oktoober 2021, 12:23
Ja pole ka tõestatud et tänu vaxile sa kergemalt põed.
Ka koroona30. oktoober 2021, 11:24
Sportlik, tugev, vaktsineeritud ja nii raskelt põeb? Ma just vastupidi, täiesti ebasportlik, ülekaalus, kõrge vererõhk jne.vaktsineerimata. Koroona sai põetud peaaegu märkatult. Peavalu ja köha nagu mis iganes väikse viiruse või külmetusega. Paar päeva 37 palavik ja korras. Tegelikult ei ilmselt mingit kindlat reeglit, kui kergelt või raskelt keegi põeb.
Indrek230. oktoober 2021, 14:49
Vaxxiga oleksid juba kabelis ilmselt.
xmx30. oktoober 2021, 11:23
Olen 2 sutsu omanik ja kus käsitakse olen kandnud ka maski-ometi olen samuti n.n. gripi moodi haige.Perearst vastu ei võta kuna käsk on selline ja ootavad äkki keegi tahab sutsu saada(ometi ei ole seal ühtegi voodikohta),mis koormaks arsti ja õed üle?Mina pidavat ise hakkama saama.Minu topeltdoosid jäävad Kiiksule ja KaKale---sutsutage terviseks kurjami torud.
lahke30. oktoober 2021, 11:46
mõistan sind, xmx! ka minu poolt jääb minu nö 3. ja kõik järgnevad doosid isiklikult kiigekallase sõpruskonnale vabatahtlikuks annetuseks.
Eggs30. oktoober 2021, 13:14
Kaja ongi ju väike brüsseli käsutäitjast lapsearuga lip a kas
Hea soovija30. oktoober 2021, 11:19
Ei oska muud öelda, kui et liiga vähe vaktsiini. Kas eliidile ei saaks korraga 10 doosi teha, et nad ei kannataks
Karl30. oktoober 2021, 11:30
Imrel oli 10. doos tegemata - järelikult vaktsineerimata.
30. oktoober 2021, 11:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kurionu30. oktoober 2021, 11:30
Panid küll veits puusse, aga said välja elada . Tubli. Tegelt oli Sooäär ju kahekordse doosi omanik... Aga head tervenemist Imrele.
Vaata30. oktoober 2021, 12:50
mis vanuses surevad,suurem osa pea 90a.Need oleks ka ilma koroonata surnud.
käi.masolevad31. oktoober 2021, 18:13
inimkatced on IQ kontroll - kui toimuvast aru ei saa, siis systi sa inimeseloom.
Teada tõde,et30. oktoober 2021, 11:16
vaktsiin hävitab loomuliku immuunsuse ja kaotab ka oma selle natukese mõne kuuga.Küll seal riigikogus neid haigeid veel leidub.Kohutav kui paljusi need vaktsineeritud ikka nakatavad.
Asd30. oktoober 2021, 11:14
Propaganda töötab täisvõimsusel
Maali30. oktoober 2021, 11:13
10 aastat vana lugu, mis sobib ka tänasesse ja toob raskel ajal naeratuse näole ERISAADE // Mait Maltis & Medõed - Vaktsiinimägede Hääl youtube.com/watch?v=v59IP5uSE4E
sellest kuidas koroona on nalja nuber.30. oktoober 2021, 11:13
käib kerge põdemine, koos ülekandega braavdas ja vreemias.
Ehh30. oktoober 2021, 11:12
Põdesin umbes kuu aega tagasi kaks nädalat vaksineerituna seda koroona grippi , mis võis olla Delta tüvi.Minul samuti oli apteegi test negatiivne, kuid laboritesti ma teha ei lasknud.Mul palavikku ei olnud , kui oligi siis väga väike.Mul oli kurguvalu, köha, nohu ja peavalu , mis on iseloomulik nii grippile kui ka Delta tüvile. Sain terveks tänu grippi rohtudega ja 10 päevaga ja täiesti terve olin 14 päeva pärast. Viimati olin grippis 2018 aastal ja sarnasel kujul , ka siis oli Eestis sügisel suurem grippi laine , kuid jah siis testida ei saanud.Ma loodan ,et leitakse Deltale vastav vaksiin.
30. oktoober 2021, 11:11
Kõik, kes olid koos Sooäärega apteegis, jälgige ennast.
Janek30. oktoober 2021, 11:11
Ka mind murdis corona kuigi olin kaks kuud tagasi vaktsiinid saanud. Põdesime naisega (kes ei olnud süsti saanud) peaegu sama raskelt, vaid lapsel piirdus haigus nohu ja väikse palavikuga. Järeldused vaktsiinide suhtes võite ise teha. See haigus mõjub lihtsalt igale inimesele erinevalt.
Janek-le30. oktoober 2021, 13:42
Vist küll. lmselt oleneb geenikombinatsioonidest nagu osa teadlasi arvab. Loogiliselt.
Smv30. oktoober 2021, 11:11
Valige mind, ma olen nii õnnetu pool surnud
õieke30. oktoober 2021, 11:08
Respekt et julges öelda et on 2 doosi vaktsiini saanud,täisvaktsineeritud seega.Järeldused tehkem ise...
Head30. oktoober 2021, 11:07
Paranemist, kõik kes pimesi ennast siiliks süstivad võiks selle läbi lugeda ja mõelda oma peaga, kas vax ikka kaitseb raske versiooni eest.
Aivar30. oktoober 2021, 11:06
Kas see on enese reklaam kui poliitik vôi avaliku elu tegelane ajakirjanduses ennast eksponeerib positiivsena.Uus trend kui pole midagi konkreetset ôelda.
kah Aivar30. oktoober 2021, 11:33
Antud olukorras ajad Sa lihtsalt jama
lilli30. oktoober 2021, 11:01
järelikult on koroona maailma raskeim haigus, mis võib isegi surmaga lõppeda. loomulikult on kõiki teisi nakkushaigusi väga kerge põdeda ning surm neid ei taha.
M30. oktoober 2021, 11:01
Ju sa siis ikka nii tugev pole. Mina ka võitlesin ja viie päevaga murdsin maha selle haiguse. Aga ma ei esine sellega kuskil meedias.
koroonikule30. oktoober 2021, 13:43
Esined. Praegu. Tahad ka k e e g i olla?
mida soig!30. oktoober 2021, 10:54
lõpeta hala ja ole kord elus ka MEES!
ja30. oktoober 2021, 10:52
mis kasu on vaktsiinidest,kui pead koroonat põdema 40-ses palavikus ja inhalaatori all
Muah30. oktoober 2021, 10:59
Kasu selles,et suure tõenäosusega jääb Sul nägemata ja kogemata elu intensiivis.Ja numbreid ikka tunned? Kas on vahe- 30 protsenti vaktsineerituid ja 70 protsenti mittevaktsineerituid haiglaravil
Muahile30. oktoober 2021, 11:10
Ei tasu unustada, et see 70% "mittevaktsineerituid" koosneb 1 doosiga vaktsineeritutest ja vaktsineerimata isikutest. TA järjekindlalt keeldub avaldamast, kui palju on haiglates alustamata vaktsiinikuuriga inimesi.
Ehh30. oktoober 2021, 11:29
Mul on jäänud samuti selline mulje, et need vaksiinid on nagu soodustanud grippi või siis koroona Delta tüvi.Siis kui see koroona tuli 2020 aasta märtsi kuus Eesti polnud ma siiani seda grippi laadset haigust põdenud.Ja viimati põdesin seda 2018 aastal samal kujul kui nüüd oktoobri alguses.Ma ise olen selles ka ise süüdi , sest mul oli kontakte ja külmetasin ja sellest see haigus ma maha murdis kaheks nädalaks.Kui terveks sain siis ma jätkasin sama rida , ma ei hooli väga läbipõdenuna neid koroona reegleid.Käin ikkagi läbi nendega kes pole vaksineeritud tööalaselt ja rahvarohketes kohtades.
to Muah / täna 10:5930. oktoober 2021, 13:06
Käbi30. oktoober 2021, 13:20
Jah, ka sinus on oravat, vali parem tulevik kõigile, tõstame elektrihinna mitmekordseks, toiduhinnad kasvavad nii, et järada saab ainult köögivilju, elagu rohepööre ja väike kaja tita häälega li bu
Poetagune30. oktoober 2021, 10:46
Tulihingelised neonatsid peavad lõpuks tunnistama, et ainult läbipõdemine annab kaitse. Mida rohkem on växituid seda suurem nende hulk haiglates olema saab, täpselt nagu mujal maailmas....
Smv30. oktoober 2021, 10:40
Tuttav arst ja meditatsioon on siis koroona ravi.
30. oktoober 2021, 10:36
meediatrikk see Sooääre hala. Normaalse immuunsusega inimesele ei tee ükski viirus midagit erilist. Viirusega pole tarvis võidelda, vaid ebakompetentse med.süsteemiga. Huvide konflikt - nad teenivad meie haiguste pealt, loomulikult pole neile kasulik informeerida inimesi, kuidas saada max immuunsus ja olla kogu aeg terve. Ja ega praegused "arstid" seda enam isegi tea. Lõpetage toidu süstemaatiline mürgitamine, pestitsiidid põllul ja jube sünteetika toiuduainetetööstuses - ja inimesed ongi terved! See ju ammu teaduslikult tõestatud fakt, mida siin jahuda!!! Monzato omanik on Bayer farmaatsia.
T.Rex30. oktoober 2021, 11:11
Vanim dokumenteeritud epideemia toimus Athenas ~430 e.m.a. Haiguspildi järgi viiruslik. Huvitav, millega nemad põldusid mürgitasid???
kurionu30. oktoober 2021, 11:36
See esimene lause polnud küll ilus.
To T.Rex/30. oktoober 2021, 12:56
Paber kannatab kõike. Päris rumal peab loema, et meile esitatavat "dokumenteeritud" plära kohe sinisilmselt automaatselt tõeks pidada. Palju õnne, iseseisvasti analüüsivõimest pole haisugi. Meile saab ükskõik, mis jama ajada kirjalikult - osad usuvad Jeesust, teised Mohhamedi, kolmandad "teaduslikult tõestatud"... Veel võlusõnu: "meditsiin", Demokraatia ja õigusriik"... See, kui midagi millekski nimetatakse, ei tähenda, et see sedasi veel ka oleks - see on ju elementaarne. See lääne värk on kordades hullem vale kui NL.
Eestlane30. oktoober 2021, 10:36
Minu kogemus on teistsugune ja ma kahtlustan, et kergemate nähtude taga on rohkem kordi viirusega kokku puutumine. Esimene kord ei kaasnenud lõhna ja maitse kadu, vaid hingamis raskused. Teine ja kolmas kord olid ka ebamugavus. Aga maitse ja lõhna kadu tuli vaid köha nohuga. Viimased korrad on väga kergelt läinud samas kui mõned kontaktsed köhivad lakkamatult.
Ehh30. oktoober 2021, 11:20
Ma kinnitan ,et 2018 aastal mul kadus samuti köha ja nohuga maitse ja lõhna taju, kuid see läks üle ka siis kahe nädalaga ja kõik taastus.See kord vaksineerituna oli mul samuti suure nohuga kadunud maitse ja lõhna taju 11 päevaga. Midagi pole meil maailmas uut , kui testid ja koroona vaksiinid mis grippile , mis iseloomulik ka Delta tüvile pole õiget vaksiini leiutatud .Ma väga loodan, et järgmine aasta on Delta tüvile leitud vastav vaksiin või grippi vaksiin.
Ehh-le30. oktoober 2021, 13:45
Mul pole kahe kuuga lõhnataju tagasi tulnud, maitsetaju oli kadunud kolm nädalat. Olen vaktsineeritud, aga kahtlustan, et sain ka koroona. Apteegitest oli ainult rahakulu, tulemust ei näidanud.
vilede ja pasunatega.30. oktoober 2021, 10:32
uus suund viiruse sõbrad, kuidas ma lebotan selle viirusega, tõenäoliselt lebotame suvve välja.
30. oktoober 2021, 10:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mimoos30. oktoober 2021, 10:53
Juba see vähi tekitamine nullib usutavuse ära. Vähi tekkimiseks kulub aastaid aga koroona on meil alles 2 aastat tegutsenud
tegelikult30. oktoober 2021, 10:53
kui aus olla siis selle koroonaga saab poole võrra vähendada tundidega maakera elanike arvu , väga INIMLIK
Mimoos30. oktoober 2021, 10:53
Juba see vähi tekitamine nullib usutavuse ära. Vähi tekkimiseks kulub aastaid aga koroona on meil alles 2 aastat tegutsenud
tegelikult30. oktoober 2021, 10:53
kui aus olla siis selle koroonaga saab poole võrra vähendada tundidega maakera elanike arvu , väga INIMLIK
tegelikult30. oktoober 2021, 10:53
kui aus olla siis selle koroonaga saab poole võrra vähendada tundidega maakera elanike arvu , väga INIMLIK
teg eli kult30. oktoober 2021, 10:54
kui aus olla siis selle koroonaga saab poole võrra vähendada tundidega maakera elanike arvu , väga INIMLIK
teg eli kult30. oktoober 2021, 10:55
kui aus olla siis selle koroonaga saab poole võrra vähendada tundidega maakera elanike arvu , väga INIMLIK
teg eli kult30. oktoober 2021, 10:55
kui aus olla siis selle koroonaga saab poole võrra vähendada tundidega maakera elanike arvu , väga INIMLIK
teg eli kult30. oktoober 2021, 10:56
kui aus olla siis selle koroonaga saab poole võrra vähendada tundidega maakera elanike arvu , väga INIMLIK
Ei saa aru30. oktoober 2021, 10:26
Jutu järgi tegu inimesega, kes olnud terve elu terve, kui purikas. Tegi süsti ära. Ja nüüd see sügis haige. Seoseid ei pane kokku? Jahub meditsiinisüsteemi kokkukukkumisest. Tellitud lugu.
xxxx30. oktoober 2021, 10:26
Kuradi nõrgukesed,natuke paha olla ja juba ohitakse.Ära olete hellitatud.Vaktsineerige ennast auklikuks kui tahate kuradi memmekad
Z30. oktoober 2021, 10:23
Mis see Kiik jälle tegi? Ta nagu kits kahe kuhja vahel,rebige lõhki. Istuge kodus,mitte kõrtsis,näete ka tervemad ja targemad välja.Võtke vastutus,endale,ärge süüdistage teisi oma vigades.
Lugeja30. oktoober 2021, 10:19
Mind paneb imestama see, et kui ollakse raskelt haige aga selfit ei saa mitte tegemata jätta. Ju ikka polnud nii haige mitte. Olen ise ka selle haiguse läbi põdenud ja tean, mida see haigus tähendab.
Nunuu30. oktoober 2021, 10:18
Käis 39,5 palavikuga apteegis kiirtesti ostmas?
30. oktoober 2021, 10:55
Ta võis ju ka neid apteekreid nakatada.
Apteeker30. oktoober 2021, 12:57
ähh, mine nüüd, mask ju aitab, samuti on neil seal klaas samuti ees :D :D
Raha või hoolimine?30. oktoober 2021, 10:18
iga norm inimene saab aru, et oleme katsealused. Mõned riigid usinamad, mõned ettevaatlikumad
ei ole ju fakt30. oktoober 2021, 10:18
et vaktsineerimata oleks asi hullem olnud. Võibolla vaktsineerimata olles ei oleks üldse haigestunud? Sellised väljaütlemised on tugevalt kallutatud ja suunavad inimesi eksiarvamustele.
v30. oktoober 2021, 10:18
See Kajale paras lugeda,kusjuures tuleks tühistada see rumal otsus,et lubada vaktsineeritud igale poole ilma tesita.Kaja otsusest võib lugeda,et see kõike lubamine on karsitamine vaktsineeritute suhtes.Ainult testimine ja mitte kiirtestidega.Kiiret paranemist.
mh30. oktoober 2021, 10:16
Kui tema põeb TÄNU vaktsiinile koroonaviirust raskelt ehk ei soovi taolisi kannatusi ja läbielamisi isegi mitte oma vaenlastele, siis mina, tõenäoliselt, TÄNU vaktsineerimatusele põdesin koroonaviirust kergelt, palavikuta ning soovitaksin ka oma vaenlastele sellist kerget põdemist.
Aadu30. oktoober 2021, 10:16
Naise töökaaslane. Vaxitud ja haigestus koroonasse. Tegi testi , see oli positiivne. Tegi veel ühe , see ka oli positiivne. Helistas perearstile. Testima ei saadetud.( statistikasse ei pääsenud) Tulemus 5 töötajat 6st nüüd koroonas. Kõik vaxitud. Ainuke inimene, kes tööle jäi oli vaximata. Juhus? See panebkininimesi mitte vaxima ;)
vaksitud ei sobitu statistikasse30. oktoober 2021, 10:27
vaksituid statistikasse ei taheta
vaxitud31. oktoober 2021, 18:35
ei so.bitu statistikasse, ja neile ei os.utata ka mingit abi.
30. oktoober 2021, 10:16
vaktsineeris ja jai raskeld haigeks nüüd kui kopsud said raskeld vigastada vaivald ta kannatab kui teiskorda saab koviidi see on küll hirmus, mina jaan oma arvamusega ja need vaktsiinid ei ole efektiivsed mida meile suruvad jaan otama Vene vaktsiinid kui ma ei saa siis pole midagi teha kui leppida ja vastuvõtta koroona, see on Ameerika bisnes kellel ta toob raha kellel toob surma
Meie mina..venelased30. oktoober 2021, 10:27
Ameerika paha vene hea.. ootame meie omade jne jne. Me, meie, tõmmake sinna vene avarustele, saate õndsuse ja oma meie vaktsiini, eks ole?!
30. oktoober 2021, 10:41
vähemal Venelased ei ole süüdi ja teie kumardage edasi keegi ei keela suured sõbrad okeanis sõber sõbral pe.....se koorib, miks ma ei imesta kui laboris lastakse veel hullema ro....id EBOLA, KOROONA ja ma ei tea miis nimega
30. oktoober 2021, 10:42
vähemal Venelased ei ole süüdi ja teie kumardage edasi keegi ei keela suured sõbrad okeanis sõber sõbral pe.....se koorib, miks ma ei imesta kui laboris lastakse veel hullema ro....id EBOLA, KOROONA ja ma ei tea miis nimega
shiba inu coin 30. oktoober 2021, 10:14
külje asendis saab kah hästi hingata tasub juua palju vett loodetavasti ei lähe hullemaks
Talvenauding30. oktoober 2021, 13:49
Kandke plastmass visiiri värskes õhus, see päästab viirusest ja kaitseb
Esta30. oktoober 2021, 10:11
See on nagu muinasjutt, mille lõppu veel ei tea, aga jääme huviga ootama.
Imre!30. oktoober 2021, 10:05
Nii pikale jutule saab ainult pikalt vastata! Aga lühidalt: Mina soovitaksin sul järele mõelda, kas oled ikka kõike nii teinud, et viirus sind ei külastaks? Midagi pidi ju teisiti minema? Viirus siiski tuli! Teine mõtlemise koht: Oled poliitik, Riigikogus! Kas nüüd paneb mõtlema, et sa võiksid algatada Riigikogus küsimuse, miks poliitikud teenivad valede ja segaste seadustega rahva arvelt? Kui sa jõuliselt Riigikogu ees esineksid, usu, saad väga palju plusse rahvalt! See juba oleks midagi järgmisteks valimisteks. Mõtle, poliitik, kus sind rohkem vajatakse! Saa terveks!
Aga ikkagi näitab30. oktoober 2021, 10:03
Aga selline avaldus näitab nende sallijate tegelikku palet! Ise istutakse juba otsapidi Toonela jõe ääres ja ikka vehitakse rusikaga rahvuslaste ja konservatiivide suunas!
Kati30. oktoober 2021, 10:02
Soovin Imrele kiiret paranemist.Aga järjekordselt saime kinnitust,et vaktsiin ei kaitse,milleks seda siis inimestele nii peale surutakse? Olen ka vaktsineeritud,aga ei näe nüüd enam mingit põhjust uue lisasüsti tegemiseks.
Hmm30. oktoober 2021, 10:07
Me ootame küll 6 kuu täistiksumist, et 3. Süst lasta teha.
Appi!30. oktoober 2021, 10:16
Jälle sama absurdne plära! Kuidas sa aru ei saa, et ilma vaktsiinita oleks olukord juba intensiivi ja torudeni võinud jõuda!
s8030. oktoober 2021, 10:01
Õpiku näide ,et solk EI toimi. Kui poleks manustanud oleks ehk ka kergemalt põdenud.
Sünge Olevik 30. oktoober 2021, 09:59
Oodata oligi tema osavõttu vaktsineerimis kampaanias, järgmisena on oodata Randpere ja Ligi osavõttu kohalikus rahvateatris. Tublide ketikoertena tuleb kõigil oma paluke välja teenida. Kaljurand ja Raud on oma osa juba andnud. Ainukesed pandeemiad mis meil on, on valitsuse tekitatud vaimse tervise hävitamise pandeemia ja meediast paiskuv valede pandeemia
Joonas30. oktoober 2021, 09:59
UUs liberaalne normaalsus, vaktsineerid ja jääd natukese vähem haigeks. Kohe niii natukese, et jõuad terve romaani teiste hirmutamiseks kirhutada.
puruvana30. oktoober 2021, 09:59
Aga haigla ravi ei vaja, no praegu. Jutt on veidi ülepaisutatud. No peatset paranemist ikka, ehk suudad inimesi veenda,et hoolige teineteisest.
Ruts30. oktoober 2021, 12:50
kahjuks see aeg juba möödas, nüüd käib ainult kividega loopimine. Vaktsiin on rikkunud inimeste mõistuse ja teiste arvamuste aktsepeerimist kahjuke ie toimu.
Vaktsiin on miljardites tulu--ka riigiisadele, kes oma rahva peal katsetada lasevad30. oktoober 2021, 09:57
Ilmselt vaktsiin just murendas looduslikku vastupanuvõimet. See on vaksimüüjate müüt et vaktsiinitud põevad kergemalt.VASTUPIDI, aga seda statistikasse ei märgita.
Faktikontroll!30. oktoober 2021, 09:57
kiirtestid tuvastavad haiguse- VALE, vaktsineeritud põevad haigust kergemalt- VALE! Küsin, keda või mida tavainimene uskuma peab? Selline info toodabki teisitimõtlejaid juurde ja siis me imestame, et küll mõned inimesed on ikka l o l l i d!
A30. oktoober 2021, 09:55
vaktsineeritud ja haige küsige nüüd Kiige käest miks vaksitud inimene haige on Kiik võib oma vaktsiinid pähe määrida
Arvamus30. oktoober 2021, 09:53
See mRNA vaktsiin on kehva kvaliteediga ja kõrvalmõjudega, oodake ära vanakooli (valgupõhise) Novavaxi vaktsiin. Järgmine aasta jõuab turule ka Merck & co koroona kodused ravimid.
kummaline30. oktoober 2021, 09:52
Hapniku maskiga kodus ning see jutt et tugevdab igapäev immuunsust chagaga. Kes niimoodi ikka igapäev enda immuunsuse eest hoolitseb see juba nii raskelt haigeks ei tohiks jääda. Või siis lihtsalt jutu lind et iga päev turgutab immuunsust.
30. oktoober 2021, 09:48
"mullu laupäeval toimunud vaktsineerimisvastane meeleavaldus ajas ta väga vihaseks." Inimesed seal protesteerivad inimõiguste eest enesemääramisele - SUNDVAKTSINEERIMIE ja DISKRIMINEERIMISE vastu. Paistab et koroona peatab lisaks lõhnatajule ka poliitiku mõistuse EKRE sõnumi mõistmiseks
Kui30. oktoober 2021, 10:20
see suur plakat peale nende väiksemate arste laimavate plakatite kõrval oli ka Ekre sõnum ? Vaata pilte ! Vist oli pilt 22 \64 ? Kus nõutakse arstidele õdedele ja teistele meditsiinitöötajatele kättemaksu SÕJAKURITEGUDE ???? ,Genotsiidi rahva kallal jne . On see sõnum Sundvaktsineerimise vastu ? Arstid ,kes praegu võitlevad elude eest ükskõik ,kas on Ekre või mõne teise erakonna liige on sõjakurjategijad ?? Millises sõjas? Kas Ekre ja Vooglaid tõesti sõdivad ? Kelle vastu ? Tehke , palun , selle isiku (plakatiga ) nimi selgeks ja andke sel kõikidele haiglatele ,et "sõjakurjategijad " saaks kee
Kui30. oktoober 2021, 10:21
see suur plakat peale nende väiksemate arste laimavate plakatite kõrval oli ka Ekre sõnum ? Vaata pilte ! Vist oli pilt 22 \64 ? Kus nõutakse arstidele õdedele ja teistele meditsiinitöötajatele kättemaksu SÕJAKURITEGUDE ???? ,Genotsiidi rahva kallal jne . On see sõnum Sundvaktsineerimise vastu ? Arstid ,kes praegu võitlevad elude eest ükskõik ,kas on Ekre või mõne teise erakonna liige on sõjakurjategijad ?? Millises sõjas? Kas Ekre ja Vooglaid tõesti sõdivad ? Kelle vastu ? Tehke , palun , selle isiku (plakatiga ) nimi selgeks ja andke sel kõikidele haiglatele ,et "sõjakurjategijad " saaks kee
30. oktoober 2021, 09:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ajab vist jah!30. oktoober 2021, 09:51
Eks see ajab tõesti vihale, kui saadakse tegelikult aru, et sind on petetud ja vahhiinivastastel võibki õigus olla.
Huvitav?30. oktoober 2021, 09:46
Huvitav, kes on tema vaenlased? Petetud äripartnerid, enised meesarmukesed, või hoopis soroslastest ja kultuurmarksistidest jõugukaaslased?
Kala30. oktoober 2021, 09:43
"koroona kiirtestid näitasid talle ikka negatiivset resultaati. Kuid siis kadus lõhnataju ja ööga läks olukord väga hulluks." Selliste testide peale kulutab riik iga päev pool miljonit EUR ja esmaspäevast poole rohkem, kui koole laustestima hakatakse
ull30. oktoober 2021, 09:40
vaktsineeritud jäi raskelt haigeks.
siisike30. oktoober 2021, 09:57
.... ja Sooäär on ainult väike murdosa vaktsineeritud haigestujatest. Ei anna vaktsineerimine ka kolme süstiga mingit karantiid, et sa ei haigestu ega sure. Propaganda jääb mõttetuks propagandaks nagu näitavad ümberlükkamatud faktid. Koolid tuleb samuti kohe kiiremas korras sulgeda, et vähendada kontakte inimeste vahel.
Elu liberite valedes30. oktoober 2021, 14:43
Staarperearstid ja staarviroloogid lubasid, et feiksiin hoiab raskelt põdemise eest.