Inimesed

Tõnis Mägi pahandas Leelo Tungalt: vähemalt oleks võinud öelda, kui minu luuletust kasutatakse halbadel eesmärkidel (310)

LISA KOMMENTAAR

Ants25. oktoober 2021, 19:48
Tõnis,väga näotu ja südametu lugu, pidasin sinust lugu. Kahju, väga kahju
eakaaslane arvab25. oktoober 2021, 13:31
L.Tungal ärge minge kohe nn. õhku täis,vaid võiksite uhke olla, et Tõnis Mägi ülistab teie sõnu,te olete ka ju eakaaslased. T.Mägi,aitäh ilusa esinemise eest viimasel esinemisel Vabaduse väljakul!!!
ettepanek25. oktoober 2021, 11:43
Tõnis Mägile ausammas püstitada. Lauluväljakule Ernesaksa kõrvale.
Küll me veel25. oktoober 2021, 19:01
papaaha25. oktoober 2021, 11:40
Niimoodi siis see oksatõmbamine käib, ühe telefonis öeldud lause peale. Aeg on liigestest lahti -- nagu tõdes juba Hamlet.
Kahju24. oktoober 2021, 20:06
Pidasin Tunglast väga lugu, olen ise ka tema luuletusi sünnipäeva kaartidesse kirjutanud. Luuletused on head aga Tungal kui inimene komistas ikka korralikult sellise avaldusega. Eks jah...igaüks mõtleb oma rikutuse tasandil, eeldasin avaramat hinge luuletaja poolt. Kahju.
akka24. oktoober 2021, 19:35
ja kes on Leelo Tungal kui võrrelda eestlaste armastatud Mäksiga ? Ainult luuletaja ja korralik inimene.
onujuhan24. oktoober 2021, 11:04
mul pole miskit homode vastu. kui aga nad teevad paraadi ja propageerivad oma väärtusi, siis on mul selle vastu küll. sama vaktsiinivastastega. olge vait ja istuge kodus. ja ongi rahu majas. ise tõmbate omale viha kaela.
To onujuhan24. oktoober 2021, 11:15
Kõigil on õigus oma arvamusele, kuid siinsed teie kirjutatud read näitavad ainult kui väikese ajuga inimene te olete
dsf24. oktoober 2021, 10:48
Kunst kuulub rahvale. Seda esiteks. Ja teiseks, see ei olnud halb eesmärk.
oleks on hea poiss24. oktoober 2021, 19:37
aga oleks võinud suhelda imeliku ja mitte leninliku luuletajaga ,oleks oma uhkuse võinud hetkeks tasku panna .
Nüüd24. oktoober 2021, 10:44
liberaalid saavad oma lõugu lõksutada.Alles see oli kui nii nimetatud president tegi ettepaneku laulukaareall .isamaalised laulud keelata.
Au Tõnisele!24. oktoober 2021, 10:37
Tõnis Mägi on südamega eestlane,mitte nagu mõni kellel ei ole südametunnistust ega au.Kummardus Tõnisele julguse eest,oled õiges leeris.
Vana Tore24. oktoober 2021, 16:18
Õige eestlane mõtleb oma lähedastele, arstidele, õpetajatele, inimestele kes ei pääse revile ja ettevõtete kaotatud tulule, viimase tõttu ka laekumata maksudele ja läheb vaktsineerima.
Elagu Stalin24. oktoober 2021, 19:39
tõsijutt, seltsimees- Ainult südamega eestlased vurtisid KGB vahet jas hoolitsesid inimeste hea käekäigu eest,
autoriõigus24. oktoober 2021, 09:30
Autoriõigus kehtib seaduse järgi veel ka 70 aastat pärast autori surma. Nõuka-ajal pold autoriõigust sätestatud, siis jah võis igaüks kellegi teise loomingut kasutada. Näiteks V. Ojakäär leidis luulekogust L.Tungla luuletuse "Üle väljade valendav aur..." ja tegi sellele viisi. Sai honorari, kuulsust, Leelo sai alles raadiost tuttavaid sõnu kuuldes aimu, et tema luule on lauluks saanud. Ta ei saanud honorari. Kas see oli eetiline? Mis nüüd teisiti on? Autoriõigus ütleb, et elusolevalt autorilt tuleb küsida nõusolekut. Kui ma Mägi laulu kasutaks oma propagandaüritusel, vahutaks ta vihast!
fdb24. oktoober 2021, 10:52
Kas kellegi tsiteerimine on ka keelatud? Ne dai bog kui salamisi ümised kellegi laulu oma tühjas peakolus
Sass24. oktoober 2021, 09:15
Kui Tõnis ka nende veidrikega ühes paadis on siis mina teda enam küll kuulama ei lähe!
Antisass24. oktoober 2021, 10:53
Taimi24. oktoober 2021, 07:56
Au Mägile.Teised uskuge ja mààgige edasi peavoolu meediat kummardades.
to:Taimi25. oktoober 2021, 00:23
Kas te saate aru ,et haiglad ajavad üle ääre ja inimesed surevad koroonasse. Ja usutakse ,et kõik see on liba.
Andres23. oktoober 2021, 23:39
Kahju Tõnis,meeldib väga sinu looming, aga see mis sa hetkel teed on täiesti uskumatu ja poleks seda sinust kunagi osanud oodata, väga ebameeldiv üllatus,loodan siiralt et sa ei pea selle haigusega kokku puutuma, samuti sinu lähedased.Ühesõnaga ja ausalt-olen väga pettunud
Oled pettunud???24. oktoober 2021, 00:52
Vastupidi - au Tõnisele, kes lööb selja sirgu ja julgeb avalikult nii enda kui kõigi eestlaste vabaduse nimel hallist massist välja astuda ja pooldab, et sundvaktsineerimine ei ole kuskilt otsast õige. Ma ei saa aru, kuidas ükski inimene saab mõelda, et see mis nii eestis kui paljudes teistes riikides toimub, on okey. Kuidas te saate sellele jaburdusele alluda. Kui oleks tõesti mingi pandeemia olemas, siis ei lastaks kedagi mitte kuhugi. Kogu see jama, mida peavoolumeedias igapäev lastakse, on nii palju valesid ja auke täis. Kui vaktsiinita enam vabalt elada ei saa, siis on ju see sundvaktsineeriminejaseeeiolekuidagipõhjendatav
Tõnis Mägi ....23. oktoober 2021, 21:39
..tegi Leelo Tungla kuulsaks! DD
Vana Tore24. oktoober 2021, 16:04
Leelo Tungal on kogu aeg olnud kuulsam kui Mägi! Kui palju on tema sõnadele tehtud laule?
Mummelsee 23. oktoober 2021, 21:31
Kah asi , luuletuste pärast ärrituda . Oleks veel , et mingi maailma kuulsa poeeedi reakesed öeldakse kuskli üritusel , aga … .
keik on kenasti lenini õpetuse jörgi paigas, sallime ja juubeldame24. oktoober 2021, 19:42
õige jutt. Ainult eestlase luule ja miks peaks suuuur iidol midagi eestlase autoriõigustest hoolima
Järjekordne Libahunt paljastus23. oktoober 2021, 18:47
Maskid lihtsalt langevad kriitilistel aegadel.
Odin23. oktoober 2021, 16:52
Tere taas! Jätan siinkohal Feliksi tütre Leelo teema kõrvale kuna tahan õelda seda, et Kurt Eduardi p. Iingermani (sünd.03.1935.a.; EKP KK Partei Ajaloo Instituudi direktori at, arhiivi ülem 1962-1974.a.; ENSV MN j.a. Trükiste Saladuste Kaitse Peavalitsuse (GLAVLIT) juhataja 1975?-1988.a.) ideed ja teod on tõstetud KaKa valitsuse poolt taas ausse, sest kommentaarid, mis kajastasid Vabaduse väljakul toimunud meeleavaldust, on kustutatud.
Vastik on libe inimene23. oktoober 2021, 16:13
Viivi Luik unistab pirakast ordenist
Odin23. oktoober 2021, 17:09
Aga miks ta ei või unistada. Tema abikaasa, kunagine ENSV Kirjanike Liidu partorg sm Jaak Jõerüüt on tänaseni tehtud mees, ema Hilga oli Rahvaste Sõpruse ordeni kavaler (1981) ning talle endale anti Eesti Vabariigi elutööpreemia 02.2019, oi kui palju aastaid tagasi! Orden kaunistaks ja suurendaks tähtsust, mis sellest, et üksnes süvariigi teenrite hulgas.
kellest 23. oktoober 2021, 19:45
selles artiklis jutt käib, Leelo Tunglast või Viivi Luigest?
to kellest23. oktoober 2021, 20:16
Ükspuha, kellest, peaasi et saaks ära panna ja omaarust väga vaimukalt. On ka võimalik, et kommija ei tee Luigel ja Tunglal vahet.
Assar23. oktoober 2021, 15:46
Mägi on täiega mõtetu tüüp,üldiselt tömbas endale ise vee peale,ei soovi suurem osa rahvast teda näha ega teda kuulata
just23. oktoober 2021, 17:26
ära otsusta teiste eest. sellepärast toimis täna ka tallinnas yritus.kuula sina keda tahad keda kotib, aga teiste nimel ära räägi
Teedo23. oktoober 2021, 19:24
Olen sama meelt mägi ei tea ise kah kas on usklik või riigivaenulik.....
ta on meie au ja uhkus24. oktoober 2021, 19:45
see suuuuur laulja on iga õige eestlase au, südametunnistus,mõistus,uhkus. Kes peale tema on esinenud La Scalas ? Suures Teatris, Metropolitan Operas =
maxim23. oktoober 2021, 15:36
Miks Mägi ei räägi oma lidumisest Rootsi 90-ndatel, pärast Eesti iseseisvumist, et seal asüüli paluda? Pärast eitavat vastust tuli Eestisse tagasi ja hakkas taas vabaduslaulikuks. Rootsis oleks ta vist kindlasti valmis olnud kõiki nôudmisi kuulekalt täitma, kaasaarvatud vaktsiine pagulastele.
mäks on meie au ja uhkus alati24. oktoober 2021, 19:47
kuda ta siis lidus, ta hoolitses meiti eest ja oli lausa tankide vastas. Ega tema old narr mees nagu eestlaste poolt vihatud Joala . Tal oma kallis nahk ja kaunis ning väljendusrikas hääääl
Odin23. oktoober 2021, 14:48
Mägi plaadid murka! Kremli laulik selline!
Odin23. oktoober 2021, 16:28
Kas sa näe identeedivaras libaOdin jälle platsi toodud! Kõik, kes on Odini (minu) eelnevaid kommentaare lugenud, saavad aru, et seda Mägi laimavat kommentaari pole kirjutanud Odin vaid libaOdin (variser ja süvariigi teener). Püüe pole üknses mustata Mägi vaid ka Odini faktidel põhinevaid kommentaare. Odin teadaolevalt niisama soppa ei pillu, vaid ainult tõele tuginevaid väiteid ja seisukohti. Äikest ja päikest!
Negatiivne23. oktoober 2021, 13:37
Kurb et MÄGI on muutunud jobuks. Et teeb üldse selliseid üleskutseid. Ehk Covid tuuseldab teda veidi, ja siis võib-olla, ma toonitan VÕIB-OLLA, mõistab ta kui tobedate asjadega tegeleb. Positiivsust talle. Sorry.
turvas23. oktoober 2021, 17:29
köik vöivad vaksineerida kui tahavad ka Mägi.Sundimine on krjast
S.24. oktoober 2021, 05:59
to Negatiivne: Milliseid üleskutseid meil siin Eesti Vabariigis siis teie arvates teha ei tohi? Kas kutse vaba ühiskonna kaitseks korraldatavale meeleavaldusele on kuritegu vabaduse lauliku poolt? Kas te siin selles samas enda kommentaaris hiigelsuurt vastuolu ei näe??? Minu sügav lugupidamine Tõnis Mägile! Ja häbi teile!
Mitte ükski asi23. oktoober 2021, 12:38
millega käib kaasas salastamine, valetamine, varjamine, hirmutamine, manipuleerimine, tsensuur ja kallutatud propaganda, et tekita usaldust.
ei 23. oktoober 2021, 14:24
Elagu Stalin24. oktoober 2021, 19:48
selle nimi on LENINISM. ainumas õige värk siin patuses ilmas.
org23. oktoober 2021, 12:32
Leelo Tunglal peaks hea meel ja uhkust tundma, et Mägi tema sönu kasutab.Ja kui ei meeldi jätku siis need luuletused sahtli pöhja.Kui luulerida kutsub esile mingeid tundeid ei saa öelda, et need on öigad vöi valed. Kultuur on köigile.
Kõigile küll,23. oktoober 2021, 12:47
aga mitte ükskõik kuidas kasutamiseks.
Negatiivne23. oktoober 2021, 13:37
Isver kui haige jutt.
edu ja mõistust meile23. oktoober 2021, 14:29
Kuna see on Leelo Tungla looming on tema otsus esmane mida tema mõtetega teha.
kasutusjuhend23. oktoober 2021, 17:37
Tähtis on see , mis emotsiooni see sinus esile kutsub. Muidu on hyydja hääl körbes.
Vana Tore24. oktoober 2021, 16:09
Miks peaks Leelo Tungal tundma uhkust selle üle, et tema luuleridadega ülistatakse rumalust?
õige leninlik eestlane ei salli luulet24. oktoober 2021, 19:50
kas eesti luuletaja on siis herr Mägi ja teie jaoks kultuurne ? Ei või olla. Ta kirjutab ju matside keeles, tal pole MOTHER TANGI.
Lätis läheb paremaks23. oktoober 2021, 12:26
Üks antivaxerite komanndör suri covidisse ja ka teine juht haigestus.
Meil aga23. oktoober 2021, 14:19
ùhte vaktsiinipooldajat, peaministri isa, turgutati haiglas mitu kuud.
miks on unustatud23. oktoober 2021, 14:26
kaasuvad haigused?????? Mehed on tuntud kui suitsetajad ja joojad, isegi kui mõõdukalt.
Edu ja jõudu Tõnis23. oktoober 2021, 12:16
Minu lugupidamine hr Tõnis Mägi.lugege I.Makarovi artiklit Uued Uudised.hästi kirjutatud nagu alati
Negatiivne23. oktoober 2021, 13:39
Ka mulle meeldis Mäxi looming, kuid see, mida ta nüüd teeb on haige inimese tegu
S.24. oktoober 2021, 06:03
to Negatiivne: Pritisite oma negatiivust laiali. Milline tegevus teie arvates on haige inimese tegu? Kas kutse vaba ühiskonna kaitseks korraldatavale meeleavaldusele on haige tegu? Minu sügav lugupidamine Tõnis Mägile! Ja häbi teile!
Vana Tore24. oktoober 2021, 16:13
Troll "unustas" muidugi lisada, et Siim Kallasel ei ravitud koroonat! Ikka juhtub.
tasakaal on alati tähtis23. oktoober 2021, 11:55
Põdeda tuleb inimesel endal kui haigeks jääd
mul23. oktoober 2021, 11:31
on häbi,ma ei austa mäge,need laulud lauludeks,aga mida ta mõtleb,kui selle karja eesotsas toompeale läheb?lugege ka tänast postimeest,ehk mõnele jõuab kohale!
soovitus23. oktoober 2021, 12:36
loe vahel midagi muud ka kui postimeest.propagandast körini ei ole. päevast päeva ainult yhe auku.imelik ei ole vöi.
Odin23. oktoober 2021, 16:32
To soovitus: "Postimeest" võib siiski veel lugeda, aga "Päevaleht" kajastab üksnes süvariigile kohaseid artikleid, mis on puhas saast.
selleke ka piirdeaed ja jalgvärav selles23. oktoober 2021, 11:19
Tuleb ise endaga sõber olla ja naabri mõtted on naabri mõtted
kurjaks ajab 23. oktoober 2021, 11:08
Mägil on ikka ka mõistus ära keerand, uskumatu! Häbi peaks olema, haiglas õed ja arstid teevad ränka tööd ja mingid ärakeerand protestijad kogunevad! Tuleks karistada selliseid!
Tollele kurjaks ajab 11.0823. oktoober 2021, 11:56
Ajab kurjaks küll, kui oled ligi KAKS AASTAT OODANUD SELJA OPPI JA LÜKATAKSE NAGU KALTS KÕRVALE!!! Miks peab kannatama seljavaludes inimene? Ei osata muud vastata kui covid-19. Covidist võib veel terveks saada, aga kui su selg on raske tööga ära räsitud ja vajad kirurgilist abi siis ilma selleta seda korda ei saa. Sure maha ja asi lahendatud. Pole inimest, pole probleemi. Vot sellist eestit me tahtsimegi kus arsti abi on praktiliselt kättesaamatu, muidugi kui sa just covidit ei põe. Arstid ise on muidugi heal tasemel ja haiglad ja teenindus ka, aga EI PÄÄSE LÖÖGILE!!!!!!!!!!
ss23. oktoober 2021, 16:50
Kui ise nakatub, siis jookseb haiglasse ja maksumaksja tuhandeid kulutada pole häbi! Jooksku siis ka koos kaasvõitlejatega vabaduse platsile!
Ravi keelamine23. oktoober 2021, 18:09
Ületöötanud meditsiinipersonalile kaastunne. Kuid miks ei lubata inimesi ravida paljudes riikides ennast tõestanud odavate ja tõhusate ravimitega, mis vähendaks oluliselt haiglasse sattujate hulka? Kas salastatud vaktsiinilepingutes on selle kohta mingi tingimus?
r23. oktoober 2021, 20:04
Kui vanahärra ise satub haiglasse, siis tahab küll eliiteenust saada.
S.24. oktoober 2021, 06:09
to kurjaks ajab: Minu sügav lugupidamine Tõnis Mägile! Meeleavaldus oli ka teie õiguste kaitseks. Häbi peaks olema kisendada siin. Kas protestijad on süüdi selles, et keelatakse toimiv ravim, mis aitaks vähendada inimeste sattumist haiglasse 70-80%. Selle kõige nimel ju protestiti!
reede23. oktoober 2021, 11:02
Olen 80 vasktorudest läbi käinud mees 2 vaktsiinisüstiga Pole neist häda tõusnud Usun fakte mitte luulusid Vaktsiin on ainuke relv praeguses sõjas et ellu jääda Kui kahurid mõirgavad siis lauluraamat ei aita Tõnisele on vist meteoriit pähe lennanud et juba nii turka juttu ajab Minu sõnum kõigile Kes armastab elu minge vaktsineerima Jäävad kopsud terveks ja jõuluks koju Inimesed ma armastan elu
Palju soros maksis?23. oktoober 2021, 12:13
Selle jutu eest? Meil erapooletud medikauurijad teatasid et enamus sureb kohe ja teised helendavad sest kiip on sees.
Kõrvaltomed ei pruugiki 48h välja lüüa.23. oktoober 2021, 14:30
ei pea ka kõrvaltoimed kohe hauda viima, tavaliselt algavad "valutult" ja arenevad surmavaks.
S.24. oktoober 2021, 06:14
to reede: no väga tore ju siis, et olete vaktsineeritud. Siis olete ju kaitstud, või mis?? ;) Vanemad inimesed ongi riskirühm, kellel koroona läbipõdemine võib osutuda ohtlikuks. Aga jätke ometi teised inimesed, kes ei kuulu riskirühma, rahule ja laske neil ise otsustada.
Imelik see Leelo!23. oktoober 2021, 10:44
Kirjutab rahvale luuletusi ja siis keelab nende lugemise! Selgelt midagi ülakorrusega valesti!
tuulu24. oktoober 2021, 09:33
Autoriõigusseadusest oled midagi kuulnud? Just selle tõttu istub ka Joala kuju praegu vineerkastis. Joala oli eluajal autoriõiguse eestkõneleja. Autor peab saama oma intellektuaalse pärandi kasutamise eest hüvitist. Isegi kui autor on surnu, läheb hüvitis pärijatele.
Maxumaxja24. oktoober 2021, 10:03
Eks ta ole vana ka juba.Ime et katus ei sõida.Aga nüüd vaataks seda tema lapsepõlvest tehtud filmi ka teise pilguga.Tundub et kui praegu küüditataks jookseks memm kõige ees ja näitaks keda ära viia.Minu ema ka küüditati ..seepärast ma selle vanamemme meelemuutustest aru ei saagi.Lihtsalt ära pööranud vanadusest.
Valitsus on "head" tööd teinud23. oktoober 2021, 10:13
Inimesed on üksteise vastu ässitatud, kus kõikides hädades on patuoinasteks tehtud vaktsineerimata inimesed. Valitsuse eesmärk ei olegi rahva tervis ja viirusega toime tulemine. Absurdiga siiski viiruse levikut ei piira. Tehke ometi silmad lahti selle totalitaarse idiotismi ees.
Oleme erabussiga23. oktoober 2021, 10:38
juba Kose kandis! Tuleme! Ikka tuleme! Kes siis veel kui mitte rahvas ise ei tegutse!
haigus tuleb endal läbi põdeda23. oktoober 2021, 11:21
Inimene ise mõtleb ennast antud olukorda
issand23. oktoober 2021, 11:28
milline hoiak-mis on siis valitsuse eesmärk,idioot?
issandale23. oktoober 2021, 11:56
Eesmärk on nui neljaks tellitud tohutud vaktsiinikogused inimestele sisse süstida ja rahva tervisega ei ole sellel midagi pistmist. Ainult poliitika ja äri.
tee ise silmad lahti23. oktoober 2021, 13:35
Ainsad, kes ässitavad, on need nn. vabadusvõitlejad. Mida te, tühikargajad, vabadusest ja vabadusvõitlusest tegelikult teate? Ja teie lällamisega piirate viiruse levikut? Ja pole mõtet oma totrustes valitsust süüdistada, just teie teete kõiges valitsuse süüdlaseks.
Viimasele23. oktoober 2021, 15:16
Tahad rääkida ässitamisest. Ei jõua enam kokku lugeda neid peavoolumeedias avaldatud vihakõned vaktsineerimata inimeste aadressil. Teisele poolele pole eriti sõna antud, kuigi vaktsineerimine pidi vabatahtlik olema. Samas, valitsus pole võtnud kasutusele ühtegi meedet, mis reaalselt võiks viiruse levikut piirata. Ainuke, millega valitsus tegeleb, on vaktsineerimata tervete inimeste piiramisega. Ning kui teie vaktsiinid ei aita viiruse vastu, siis selle asemel et süüdistada mittevaktsineerituid, esitage palun oma kaebused tootjale.
Asser23. oktoober 2021, 15:52
Helmed oma ekrega on inimesed üksteise vastu ässitanud
Kes ei tea, millest jutt:23. oktoober 2021, 10:08
Mägi heietus vabaduse teest: https://www.youtube.com/watch?v=8OirNMDE_74
Lugeja23. oktoober 2021, 10:05
Mägi on peast soe vist.
Mimoos23. oktoober 2021, 10:10
Sai pildile!!! Muidu unustate ta ära!
Baden -Baden 23. oktoober 2021, 09:55
Nii suur Täht Tungal nüüd ka ei ole , et sellist staari allüüri teha !
Ja Mägi23. oktoober 2021, 12:51
pole ka nii suur staar, et kõigest ja kõigist üle astuda.
pensionäär23. oktoober 2021, 09:51
Selle asemel et protestida, Tõnis mine haiglasse appi. Saad ka pappi.
Tõnis ei pea vastutama nende haiglas olijate eest23. oktoober 2021, 10:59
Meie valitsus oma idiootsete otsustega toodabki neid patsiente juurde ning vastutab haiglate vähese kriisivõimekuse eest.
Tõnis ei pea vastutama nende haiglas olijate eest23. oktoober 2021, 11:03
Meie juhid ise toodavad neid patsiente haiglatesse juurde oma rumalate otsustega. Absurdiga siiski viiruse levikut ei peata.
t23. oktoober 2021, 11:16
Haiglas on vaja suurt füüsilist tööd teha, raskete haigetega voodeid lükata, raame tõsta koos haige ja aparaatidega ning käia ja liikuda kiiresti kui vaja. Pensionärid ja vanas eas inimesed ei suuda seda tööd teha. Seal puha noored ja tugevad.
23. oktoober 2021, 17:29
Kohe ei usu, et oled see, kes siin kirjutab, eks ikka mõni palgaline lapsemeelne või siis meeleheitel koduperenaine ja huvitav, kes minu töö ära teeb kui haiglatele appi lähen, selle joru nimi on haiglate haldussuutmatus, muide tuleb ka üheksas laine pidi tulema 2023
Vaktsineeritu23. oktoober 2021, 09:42
Muidu Tõnis enda väitel ei tegele poliitikaga. Mina isiklikult ei ole tema muusika austaja (ka "Koit" on ületähtsustatud). Aga ta on ise vana mees ja kui peaks praegu midagi tervisega juhtuma... Sorry, ei kvalifitseeru arstiabi saamiseks. Muide, olen covidi vastu vaktsineeritud 60 aastane naine. Ka gripi vastu. Ja tervisel ei ole häda midagi... Ei ole ka suur maskikandja ning elanud tavapärast elu, näidanud oma tõendit, kus tarvis. Kui tuleb kohustus, kannan maski, ei leegi ringi... Mina ei käsitle seda piiranguna, vaid lootusena, et ühiskond sellest jamast pääseks.
mulle23. oktoober 2021, 10:09
pole see mees eriti meeldinud. Aga see ületab kõik piirid.
To vaktsineeritu23. oktoober 2021, 11:47
Kui te olete 60 aastane, siis võiks teada vanasõna- lootus on lollide lohutus!
23. oktoober 2021, 17:33
Mina isiklikult ei ole selle vastu kui siin inimesed arvamust avaldavad, keegi ei saa ju keelata kui inimene tahab olla naeruväärne või siis ütleme, mitte eriti tark
To vaktsineeritu24. oktoober 2021, 01:45
Väga tore, et sa oma praeguse eluga nii rahul oled. Minu jaoks kõlab see siiski orjaeluna, kui öeldakse et tee nii - siis reedki nii. Kanna maski - ja sa kannadki. Näita "passi" - ja näitadki. Öeldakse hüppa tulle - hüppadki. Õnneliku orja elu. Palun väga, naudi!
S.24. oktoober 2021, 06:22
To Vaktsineeritu: Ühiskond ei pääse sellest jamast läbi valetamise, vassimise, lõhestamise, vallandamiste, numbritega manipuleerimiste, tsenseerimise jne. Igasugune usaldus on kadunud, kuna ka kõige naiivsemale inimesele peaks olema kohale jõudnud, et süüdi ei ole vaktsineerimata inimesed, vaid vaktsiin, mis ei toimi!! Esitage palun oma kaebused tootjale, mitte ärge süüdistage selles Tõnis Mägi. Häbi peaks olema. Kui homme on kaupluse ukse silt, sisenemine ainult neljakäpakil, siis mis teete teie?
Robert23. oktoober 2021, 09:41
Tunnen Leelot ja mul hakkab tast lihtsalt hale, et ta on oma hinge maha müünud. Hea, et ta vanemad seda ei näe! Suur austus ja lugupidamine TÕNIS MÄELE !!!
mille23. oktoober 2021, 10:10
eest sa lugupidamist ja austust avaldad?
to Robert23. oktoober 2021, 10:40
ja minul hakkab sinust hale, et sa nii ajuvaba kommentaari kirjutasid.
kahju23. oktoober 2021, 09:23
Leelo Tunglast, väga kahju, kes ei ela reaalsuses
23. oktoober 2021, 17:34
Küüditatu laps, aga kes tegelikult
23. oktoober 2021, 09:04
Halbadel eesmärkidel? Tädi Leeloga on midagi lahti.
pühapäevapannkook24. oktoober 2021, 09:38
Palun ära hakka sõnasabast kinni. Proua kirjanik ütles midagi esimese ehmatuse ajel telefonis, ja kohe selline ažiotaaž. Katsu ise midagi "poliitkorrektset" öelda, kui oled Saksamaal raamatuesitlusel ja sind ootamatult tülitab püstolreporter Õhtulehest.Mäe asjus. Mää.mää?
kodanik23. oktoober 2021, 07:52
Tõnis Mägil on midagi peas juhtunud.Kes ei vaksineeri,jääb haigeks ,peaks ise ravi tasuma.See on teiste kodanike suhtes alatu.Nüüd kutsub rahvast faksineerimisele vastu hakkama.Häbi,üks õige eesti mees ei tee kunagi nii.Õnneks ei käi juba ammu tema kontsertidel,mis on täiesti JAMAD
Piuks23. oktoober 2021, 08:37
Pigem on biokeemiliselt muudetud vaksikute sisemus, sh vaimne tasakaal. Sellest ka ründed teiste, tervete inimeste suunas. Üks õige Eesti mees märkab, kui zombid on valla ja kaitseb oma kodumaad ja lähedasi.
23. oktoober 2021, 09:05
KODANIK,SINU PEAS ON MINGI JAMA LAHTI.
S.24. oktoober 2021, 06:27
Kui teie vaktsiinid ei aita viiruse vastu, siis selle asemel, et süüdistada mittevaktsineerituid, esitage palun oma kaebused tootjale.
muidugi24. oktoober 2021, 12:45
tal opereeriti mõne aasta eest ajukasvaja, kirurg oli ülikooli rektor
juhuslik lugeja23. oktoober 2021, 07:43
Siin oleks advokaadil nõudekirjade saatmiseks alust kuhjaga. Niimoodi lahmida ja valimatult solvata! Või on kirjutajad vaktsiini kõrvaltoimete või siis hoopiski pookimisest loobumise tõttu vaimse erutushälbe seisundis.
to juhuslik lugeja23. oktoober 2021, 10:42
aga mida ise siinsamas just teed?
juhuslik lugeja23. oktoober 2021, 16:23
Ma ei halvusta kedagi nimeliselt. Lihtsalt püüan saada aru, milleks selline kätš Tungla ja Mägi asjus.
hommik23. oktoober 2021, 06:59
Teenekale kirjanikule tehakse siin inetult ülekohut. Loo teemast lastakse üle, hakates kaht tuntud kultuuriinimest lihtsalt sõima--ma. Probleem oli ju selles, et Mägi ei küsinud Tunglalt tema luuletuse tsiteerimiseks luba, ja see on autoriõiguse väärkasutus. Proua ise oli hoopis Saksamaal, aga on nüüd Õhtulehes täiesti poriga üle kallatud. Häbeneda võiks, matsid.
Piuks23. oktoober 2021, 08:33
Avaldatud teose v selle osa tsiteerimine õiges kontekstis ja autorile viidates pole kuidagi seadusevastane. Kas arvad, et kõik ajakirjanikud, plagieerides võõrkeelseid artikleid, on selleks luba küsinud? Plagiaat on see siis, kui jätad allika tutvustamata. Konteksti õigsus aga pole tuvastatav; kust pidi Mägi teadma, et Tungla hoitav “oma” on tema arusaamale risti vastupidine?
piuksule23. oktoober 2021, 09:26
Ja see õigustab pr Tungla mõnitamist siinsete kallite kaasteeliste poolt?
t23. oktoober 2021, 11:20
Tungla luuletused on paljudes raamatutes kirjas, kas igaüks kes juhtub mõnd tema luulerida kas sünnipäeval või üritusel või kellegi ette lugema, peab luuletajalt luba küsima. Ehkki vaktsineerituna ei saa aru sellise ürituse mõttest. Tahate haigeks jääda, jääge aga milles need süüdi on kes end hoiavad.
Piuks25. oktoober 2021, 17:39
Tungalt ei mõnita keegi. Tungal ise astus ämbrisse, kuna ei suutnud välja keerutada, kui ta sunniti pooli valima. Võimu poole hoidmine ja oma varasemate sõnade söömine ei näita just erilist vaprust ega väärikust.
de la Rey23. oktoober 2021, 04:12
Mäks on nii kõva mees, et ta kasutab ükskõik kelle ükskõik mida nii nagu ise tahab. Ta on ju Mäks- Eesti uusnomenklatuuri laulik!
kelle23. oktoober 2021, 10:13
nomenklatuuris ta nn vene ajal oli, kui mööda NSVL ringi sõitis ja vene keeles laulis pühasid laule?
Aari23. oktoober 2021, 19:44
HA-ha ei ole rahva lemmik ,ärge tänase päeva valguses talle medalit andke ,ta ei vääri seda.
23. oktoober 2021, 03:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mehike on23. oktoober 2021, 10:55
teeneteta teeneline kunstnik.
kahju23. oktoober 2021, 01:33
halbade eesmärkide tõttu ei osta ega loe enam kunagi yhtegi Leelo Tungla teost.
muidugi on kahju23. oktoober 2021, 02:21
Olete seda siis teinud üldse?
to kahju23. oktoober 2021, 03:56
no vaevalt sa seda kunagi teinud oledki
Raamatukoi23. oktoober 2021, 07:34
Ei usu, et oled tema raamatuid varemgi ostnud või lugenud. Kõva sõnavõtja kirjanduses.
No to kahju...23. oktoober 2021, 12:53
Kas tead üldse kus raamatupoed asuvad, oled neid üldse külastanud???
Vaadake laiemalt23. oktoober 2021, 00:47
Enne kui üldse keegi mingit teemat arendab lugege. https://uueduudised.ee/uudis/eesti/meedikud-ja-teadlased-tegid-uhispoordumise-mis-seab-vaktsiinide-tohususe-kahtluse-alla-delfi-eemaldas-selle-peagi/
kõik ei ole ju kuld, mis hiilgab nagu kuld23. oktoober 2021, 01:40
Võtame asja mõistusega selle peale
ainult sooja õhuga kosmosse ei lenda23. oktoober 2021, 01:43
Asjade mõistmiseks peab veres hapniku olema, et aju töötaks
23. oktoober 2021, 00:42
Mägi tuleks välja vilistada, sest temasugused ei hooli teistest inimestest, eriti aga arstidest ja õdedest, kes temasuguste pärast end ületöötavad temasuguseid ravides ja elule aidates
23. oktoober 2021, 17:40
Huvitav miks need arstid ja õed ületöötavad, Soomes saavad arstid meie peaministri palga, kriisiolukorras võiks Eestis olla meditsiinitöötajad paremini tasustatud
Teedo23. oktoober 2021, 19:47
Haigestudes ärgu kunagi tüüdaku Eesti meditsiini,laulgu" Koitu" ja hammustagu ekret peale
ferdinand vedru-kummik22. oktoober 2021, 23:40
mina vedrutan homme miitingule,igatahes,põhiline- kuulda mäe karjatusi ja varro sajatusi.
sõtta ei jää kunagi hiljaks23. oktoober 2021, 01:19
tuleb ise läbi ja üle elada, tark ei torma
vaene naine22. oktoober 2021, 22:58
kus ometi siin see halb eesmärk on? Inimese eesmärk oli õilis.
to:vaene naine22. oktoober 2021, 23:07
Õilis eesmärk aidata kaasa koroona levikule ja sealt tulenevale inimeste surmale.
ei tasu23. oktoober 2021, 10:17
nii peast lihtne ka olla. Halba mõtet ja plaani saab alati varjutada õilsa eesmärgiga.
Sul on 23. oktoober 2021, 12:57
hämmastav võime iga /-/ õilsaks pidada.
22. oktoober 2021, 22:56
Mis on sinust saanud,Seltsimees laps?
järeldused23. oktoober 2021, 01:23
Temal on kogemused ajaloolised ning loeb märke
inimene tänavalt, vaktsineritud!22. oktoober 2021, 22:41
Mulle hakkab juba see vaktsineerimine ja selle vastaste, eelkõige see, mina poolt, sina vastu, sina paha, mina hea, tõsiselt vastu käima! Ausalt, kõlab juba nagu mingi geyparaadi propaganda! Tehke endale ka lipud ja minge tänavatele! Siis need vaktsivastased! Kõrini! Mulle ka ei meeldi need tõhustusdooside jutud jne, aga kui nüüd keegi nendest suurtest kõnekoosolekutel esinejaist peaks Covidiga ravile sattuma, siis pasundab terve meedia, et inimene eluohtlikus seisukorras...Ups!
Mimoos23. oktoober 2021, 09:16
Paljude arvates pole need mõned surnud kõne väärt. nad ju nii vanad. Kahjuks räägitakse liiga vähe nendest, kel on rasked järlemõjud pikaks ajaks ja kel organismi kahjustused igaveseks. Mõelge vaktsiinivastased kui teid koroona riivab ja jääte pooleks aastaks jalgu järele vedama või kopsud läbi!
Ah, mis!23. oktoober 2021, 13:00
Küll arstid jalule panevad. Plaanilised haiged oma tähtsusetute hädadega võivad oodata.
S.24. oktoober 2021, 06:31
Kui teie vaktsiinid ei aita viiruse vastu, siis selle asemel et süüdistada mittevaktsineerituid, esitage palun oma kaebused tootjale.
22. oktoober 2021, 22:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
enamus 23. oktoober 2021, 10:19
õilsaid eesmärke kaaperdatakse poliitikute poolt
22. oktoober 2021, 22:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
23. oktoober 2021, 01:22
tundud endale naljakas???
katsu elada rahus23. oktoober 2021, 01:25
Mait22. oktoober 2021, 21:40
Respekt on täielikult kadunud. Tömbas endale vee peale. Kahju. Kas vanadusega kaasnev?
Nõus22. oktoober 2021, 23:26
Tõnisest räägid eks
Leelost ikka23. oktoober 2021, 01:06
Mait23. oktoober 2021, 12:42
Mäksi kohta muidugi käib mu kommentaaar.
Mait24. oktoober 2021, 06:32
Leelot mõtlesin loomulikult.
Nii läheme homme türannia vastu22. oktoober 2021, 21:28
rumble.com/vnqeg7-this-old-dude-understands.html
Kimmaline Tädi22. oktoober 2021, 21:25
Halbadel eesmärkidel???
Peeter22. oktoober 2021, 21:13
Piuks22. oktoober 2021, 22:03
Kas teadsid, et tungalteraga saastunud leivavilja tõttu toimusid keskajal nõiajahid? Päris sümboolne. Tungaltera mürgistust kutsutakse ergotismiks ja sellest seenest hakati tootma LSD-d.
Kalaus22. oktoober 2021, 21:11
https://youtu.be/f2KRqfol9fU Ja sellest on saanud mis?
penn22. oktoober 2021, 21:06
Lugesin artikli hoolikalt läbi ja seal polnud ühtegi Leelo Tungla luuletust
Luuletusi23. oktoober 2021, 13:03
ei trükitagi artiklitena, sa otsisid vale kohast:).
Kas need vaktsiinid üldse kunagi lõppevad?22. oktoober 2021, 21:02
Ka edaspidi on need inimesed kes on saanud 6 süsti pahased nende inimeste peale kes on saanud ainult 5 süsti
Kalaus22. oktoober 2021, 21:20
Ära räägi nii! See on normaalne. Teadus on selline asi, et tema istub nurgas ja vaikselt areneb.6 süsti pole kindlasti lagi. Arvestades kaua teadus juba arenenud on, ja lootes, et areneb veel vähemalt samakaua, siis kümpa tuleb kindlalt ära. Igatahes!
eluke selline23. oktoober 2021, 01:33
See on nagu kolme sule haigusega, kui külge saad siis süstid, aga seda ette ei saa süstida, ainult tagant jajärgi
Milline oleks alternatiiv?23. oktoober 2021, 13:09
Ma oletan, et sa oled kindlasti hästi kursis vaktsiinidega ja vaktsineerimisega - kuidas oleks, kui kõik need haigused, mille vastu inimesi on vaktsineeritud ja ka edaspidi vaktsineeritakse, oleksid "rivitult" maailma lahti lastud ja kedagi ei kaitstaks? Kas tahasid sellises maailmas elada? Kui pikk su elunatuke oleks ja mis elu see oleks?
S.24. oktoober 2021, 06:34
Alternatiive on isegi 2. Palun väga: 1) varajane kodune ravi, mitte ei oodata, kuni inimesed jõuavad haiglasse 2) toimiv ja ohutu vaktsiin (sest ilmselgelt praegune vaktsiin seda ei ole)
cool lol28. oktoober 2021, 01:17
Kallase sõnul on vaksiine tellitud 4 miljonit, peaks jaguma kõigile soovijatele 50-70% rahvastikust 10 vaksiinidoosini. Aga ainult tuld! Siis kindlasti ei jää edaspidi sündivad järglasedki haigeks. Ära ütle, et ei jagu, kardan, et ülegi jääb.
Kalaus22. oktoober 2021, 20:52
Keegi jõudis mu peale kaebama minna. Tublid! Eeskujulikud 21 sajandi inimesed homo-homo sapiens -sapiens
ain22. oktoober 2021, 20:50
alkohol teinud igal juhul oma töö. kahju
S.24. oktoober 2021, 06:35
Arvate? Leelo tundub tõesti pisut väsinud pildil, aga kas pole pisut lugupidamatu seda kohe alkoholi süüks ajada? Ikkagi armastatud luuletaja. Hetkel vaid pisut segaduses teine.
22. oktoober 2021, 20:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Maitse asi22. oktoober 2021, 21:51
Nõukogude venelased kuulasid.
Marlboro22. oktoober 2021, 20:30
Kus kohas te eestlased siis olite 2007 27 aprill kui aljosa kalmistule viidi...Keegi ei julgenud isegi Ansipi püksid söelusid püüli.Väike koosolek ajab isegi Tungla närvi.Tõnis Mägi kõlbas kui Koit kõlas taasiseseisvumisel .Olin 2008 aasta 20 augustil laulukaare all kui Mägi laulis Koit.Inimesed lihtsalt nutsid rõõmust.Voite youtubist tagantjärgi vaadata.Mul ei ole enam midagi öelda.
ing22. oktoober 2021, 20:42
Mis see aljoša siia puutub ja Eesti taasiseisvumine ja..? No ei saa aru - mis piirangute vastu võideldakse? Mis vabadust piiratakse - kas vabadust nakatada ennast ja teisi ??
to ing22. oktoober 2021, 21:30
Vaktsineeritutel on valitsuse luba ja vabadus nakatada kontrollimatult ennast ja teisi. Nüüd on tagajärg käes, plaaniline ravi peatatakse.
Triin22. oktoober 2021, 21:43
Siis laulis õige asja eest, nüüd ei tea ehk isegi, kelle laulu laulab.
23. oktoober 2021, 00:56
Aljosa Palusalu on Eestluse ja omariikluse sümbol , mida aitas luua Nõukogude Liit , meie Vend .
Jaak23. oktoober 2021, 03:01
Meeldis mullegi Mägi tol ajal ja “Koit” on vist läbi aegade eesti üks paremaid laule ! Aga see ei õigusta mitte kuidagi Mägi praegust, täiesti vastutustundetut käitumist. Igasugune austus ja lugupidamine tema, kui inimese vastu, on kadunud !
aga23. oktoober 2021, 10:22
nüüd inimesed nutavad kurbusest. Aeg on läinud edasi ja mitu korda ja mitut moodi ühte laulu võib pöörata?
Kalaus22. oktoober 2021, 20:20
Kõik on ilus , kõik on tore. Lõhestamine käib igal rindel. Meediaväljaanded võiks asjaga tegeleda. Huvitav kui palju selles lõimes sõna võtvad spetsialistid on kuulnud delta AY 4.2 tüvest? 10-15% nakkavam kui senised tüved muideks. Lööge google otsingusse. Rääkisin täna I.Lutsariga sellel teemal, eestist on see tüvi avastatud. 5 augustil muide! Ajakirjanikud, uuuuu.... https://www.google.com/amp/s/amp.ft.com/content/f1ec9d5d-9e02-4cc4-95e7-1dcbb1844d43
Kalaus22. oktoober 2021, 20:23
Ja veel. Kas see tüvi vaktsiinidele allub? Mina ei tea?Lutsar ei tea. Keegi tegelikult ei tea. Aga te ärge muretsega. Pekske Tõnis Mägi! Meest , kelle laulud veel augustis pisara silma tõid. Vastik lugeda teie mõtteid te 21 sajandi degenerandid.
Kalaus22. oktoober 2021, 20:26
Kas uus tüvi , ka vaktsiinidele allub ? Ei tea? Lutsar ütles, et tema ka ei tea. https://www.google.com/search?q=delta+AY+4.2&oq=delta+AY+4.2&aqs=chrome..69i57j0i8i13i30j69i60j69i61.10023j0j7&client=ms-android-huawei-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
uurige ise pisut22. oktoober 2021, 20:28
kui lutsar üldse midagi viroloogiast teav, siis peaks teadma seda, et mida rohkem viirus muteerub, seda vähemohtlikuks ta muutub. jah, nakkavamaks vbolla, kuid mitte letaalsemaks.
soovitage maaklerit22. oktoober 2021, 20:29
doose on kiiks tellinud 6,6 miljonit lisaks, mis tüvele või viirusele, keegi ei tea. kiiks ise kõige vähem
irw22. oktoober 2021, 20:19
Mitte ainult halbadel vaid lausa ideoloogiliselt sobimatutel eesmärkidel.
peaallavool viib minema22. oktoober 2021, 20:14
epl delfis on juba kustutanud selle artikli? - delfi.ee/artikkel/94938483/meedikute-ja-teadlaste-uhispoordumine-vaktsiinide-moju-on-lubatust-vaiksem-lopetage-sotsiaalne-survestamine
Kalaus22. oktoober 2021, 20:27
Vaata keda sa kritiseerida ei tohi ja sa saad teada...
kalausele22. oktoober 2021, 20:45
ma mõtlesin, et need ajad on möödas, aga tuleb välja, et kõik kordub... varsti hakatakse ebapuhtaid küüditama.
lugesin22. oktoober 2021, 21:40
tavaline igapäevane koroonavastaste jutt, polnud midagi erilist. Pooled ei julgenud alla kirjutada, või polnudki neid, kes kirjutasid, siis hulga hambaarste jne. kes pahased, et kliente vähe. Ja koroonaga toimetulemiseks polnud neil ühtegi ettepanekut.
ja23. oktoober 2021, 10:25
õigesti tehti, et väärinfot ei levitata
hea teada22. oktoober 2021, 20:05
aga kui luuletustega pühitakse tagumenti, peab kah teatama kuskile?
22. oktoober 2021, 20:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
22. oktoober 2021, 20:16
On muidugi üks lõputu õudus, kriisiolukord on ikka üks hea asi, kohe tead kellega luurele lähed või ei lähe. Oma lastelastele enam Leelo raamatuid ei osta
Mina22. oktoober 2021, 19:45
tiit22. oktoober 2021, 19:44
kui mõni oleks teinud reklaami, et ärge minge. Ja pannud näiteks luba küsimata taustaks Mäe loo Koit. siis oleks seda hala olnud kelle põlvest...
22. oktoober 2021, 19:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tiit22. oktoober 2021, 19:59
sina kuula mäe Moskva olümpia laulu
to Tõdjakov22. oktoober 2021, 20:24
Need nelkide viijad olete ikka teie.
Piuks22. oktoober 2021, 21:57
Kes viib Aljošale nelke, kes austab Eesti rahva surematut spordikangelast Kristjan Palusalu.
Ema22. oktoober 2021, 23:07
Nõme on tegelikult selline rahva lõhestamine. Olen ka selle koroona läbi põdenud ju täielik vaktsineerimise vastane, sest ei tea, mis solk see on. Aga! Ma ei hakkaks halvustama ega sõimama neid inimesi, kes vaktsineerida tahavad! Piirama peaksid lapsevanemad oma nohu-köhaga laste ringiliikumist, kui laps on haigusnähtudega, jäägu koju. Isegi, kui palavikku pole. Lapsed ei jää raskelt haigeks, aga levitavad haigust.
23. oktoober 2021, 01:02
Mäe Eesti Olümpia laul on Leelotamisest kordades kaunim ja Eestimeelsem .
Murakas22. oktoober 2021, 19:34
Milline õelus siin kommentaariumis Mägi vastu vallandus? On ta juhtumisi Teile, ütlejad, halba teinud või on asi teise aravmuse toetamises? Siin ja mujalgi on tunda, et Eesti inimesed on juba jagunenud kaheks - vaktsineeritud ja mitte vaktsineeritud. Viimased ei pruugi olla vaktsiini eitajad, selle konkreetse toote osas ollakse välistavad või kahtlevad. Selline seis võib halvemal juhul viia olukorrani mida keegi näha ei sooviks. Kas tõesti toetate, et vaktsineerimata inimesi hakataks käsitlema nagu kariloomi?
mikk22. oktoober 2021, 20:12
Tundub, et vaktsiin muudab inimesed väga kurjadeks ja agressiivseteks.
irw22. oktoober 2021, 20:21
Mureliku kodaniku püha kohus on ju leheveergudel rahvavaenlane hukka mõista.
Tore22. oktoober 2021, 22:23
Tihti juhtub et vanamehed kellel noored naised võetud hakkavad vinguma kui paha ikka elu on. Eks see raske ole kui enam hakkama ei saa armastusega
oli ju täna22. oktoober 2021, 23:01
kuul.da, et piira.ngud tu.levad kõi.gile....
mikule22. oktoober 2021, 23:38
kuidas on kurjad inimesed, kes on teinud kõik, et koroonast lahti saada, aga homne sündmus on just nende vastandite poolt korraldatud, kes ei hooli kellestki muust, kui saaks ise lulli lüüa, teised kasvõi surgu.
Covid22. oktoober 2021, 23:39
Siinsed kommenteeriad kujutavad endale ette, et kui oled terve ja vaktsineerimata, siis oled nakkusohtlik. Kui ma olen vaktsineerimata ja jään haigeks, siis olen kodus ja ei levita haigust. Kui aga oleksin vaktsineeritud ja ei teagi, et minu pisike nohu on just see koroona, ma ei jääks koju vaid käiksin tööl, igalpool, sest ma ei teakski, et olen haige. Leviks see haigus tänu minule väga hõlpsasti, mõelge.
jälle tsensuuri22. oktoober 2021, 23:40
vähe sellest, et ÜL levitab valet ja ei lase tihti seda ümber lükata, nüüd veel koroona ba-ndiitide poolel.
23. oktoober 2021, 01:04
Tõnis presidendiks Karise asemele !
Mina toetan Mägi22. oktoober 2021, 19:32
Mees on õige asja eest väljas. https://hugotalks.com/2021/09/15/young-hearts-part-iv/
Murakas22. oktoober 2021, 20:21
Kas keegi vaktsiini tulistest pooldajatest oskab selgitada, kuidas nö ohutu toode on põhjustanud niivõrd suure hulga ebõnnestunud ja raskeid juhtumeid (surm, invaliidistumine)? Need on noored inimesed, kes ilma selle vaktsiinita ei oleks surnud südamehaiguse tagajärjel - selle tõenäosus on 99%. Mis ikkagi põhjustab vaktsiini koostises selle raske kõrvalmõju? Toote infolehes puudub koostisosade info, on vaid lisaained. Seda infot ei ole kuuldud üheltki nõukoja liikmelt ega ala spetsialistilt.
teine Murakas22. oktoober 2021, 21:05
Murakas, keera oma küsimus nüüd teistpidi: vaktsiinivastased, selgitage, kuidas te mitte-vaktsineerite, kui tagajärjeks võib olla oluline elukvaliteedi langus või surm? Vaktsineerides oleks selline tõenäosus olnud 99% olemata? Kisate, et teil pole piisavalt infot, millest vaktsiin koosneb, aga kallid kaimud, missuguse ravimi puhul te olete endale selgeks teinud (ja kui pädevad te seda ilma eriteadmiseta üldse olete võimeline tegema) täpse koostise? Alati on organisme, mis reageerivad ägedalt. Kahju. Aga kasu on olnud võrreldamatult suurem.
kolmneli22. oktoober 2021, 23:03
sapipritci veel töö.tavad - aga pii.rangud hakkavad kohe peale 23.10 kehtima kõi.gile-nii lubati.
Murakale22. oktoober 2021, 23:43
Mina, penskar olen vaktsineeritud, kõik mu sugulased ja tuttavad samuti, nii üle 80-aastased, kui ka raske sisemise puudega invaliidid ja kõik nad elavad endist elu edasi, kellelgi pole surma ega raskeid kahjustusi peale vaktsineerimist. Kuidas nii, kui see on mürk, mis peaks ju kõigile liiga tegema?
aa23. oktoober 2021, 10:16
Mägi teeb lihtsalt margi täis selles pundis esinedes. Minu jaoks on ta nüüd üks ullikestest.
S.24. oktoober 2021, 06:43
Neile, kes selle eksperimentaalvaktsiini ohutust kiidavad. Ka 5 teadlast 6-st leidsid, et vene rulett on ohutu... See, et teie enda nahal pole neid kõrvalnähte kogenud, ei tähenda, et neid ei ole. Minu perekonnast on mitmel esinenud väga tõsised kõrvalnähud. Seega otsustasin pigem riskida läbi põdemisega, kui et teve inimesena endale seda vaktsiini lasen sisse süstida, mille tagajärgi ma ei tea. Mõelge ise, kui näete, kuidas teie lähedane inimene sandistub peale vaktsiini süstimist, kas tormate enda süsti järele?
villu22. oktoober 2021, 19:27
Tõnis Mäest on saanud Aljosa.
22. oktoober 2021, 20:22
Seltsimehed, kes nii ei mõtle nagu mina see kindlasti on teate isegi kes Elagu taashiiliv sotsialism, ärge unustage 7.november on tulekul, olgu tervitatud Oktoobrirevolutsioon
23. oktoober 2021, 01:09
Aljosa Palusalu,Georg Ots ja jeised punaaemeelased vabastasid Eest NSV Saksa okupantidest , kes nüüd jälle pead tõstavad euroopa nimetuse all .
22. oktoober 2021, 19:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kas varast22. oktoober 2021, 23:46
ei tohigi süüdistada, see kohe rünnak? Kui ma võtaks ilma luba küsimata su auto ja läheks rallima, oleksid nõus?
to kui leelo Tungal ründab...23. oktoober 2021, 04:10
mida ta ründab sul? Kas see, et talle ei meeldi oma luuletuse kasutamist sellistel üritustel, on ründamine? Imelikud inimesed olete. Miks ise Leelo Tungalt ründate kui tohib küsida?
lõpetage jama23. oktoober 2021, 14:01
Elu ei ole must-valge. Kui ma näiteks sinuga ei nõustu, pole ma kohe vaenlane. Leelo Tungal ei rünnanud Mägit. Aga kas ta pidi siis vaikima, kui tema loomingut ebaõiglaselt kasutati? Loomeinimesena peaks Mägi ise ka olema huvitatud autoriõiguste kaitsest. Ega see, kes ajuvaba kambaga koos pröökab, pole mingi vabadusvõitleja. Asjad on halvad, sest kõik napi algharidusega nartsissistid peavad end viroloogideks.
22. oktoober 2021, 19:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mägil ju see kombeks,22. oktoober 2021, 23:48
kas nõuka ajal keegi küsis autoritelt nende teoste esitamiseks luba? Vanad harjumused ei kao, pole imestada, et nutab endisi aegu taga ja tahaks taastada suurt kodumaad.
Ka sina 22. oktoober 2021, 19:19
See ...22. oktoober 2021, 19:10
See seltskond on "greencard" pääsmeks tulevasteks rõugete,difteeria ja teiste selliste lõbusate tegelaste taassaabumiseks meie sõbralikku perre!
Siil22. oktoober 2021, 19:42
Paljud nõukaaegse lapsepõlve ajaga on ammu rõugete, difteeria, mumpsi, leetrite ,punetiste jne vastu vaktsineeritud ja osadel läbipõdemisega eluagne kaitse saadud. Neil pole laste nakkushaigusi vaja karta. Kel selline ajalugu puudub võivad ju need vaktsiinid ära teha. Niisama hirmutada ja parastada poel kasulik.
22. oktoober 2021, 20:29
Väga huvitav mõte, kas ise mõtlesid või anti käsk
need loetletud mumps, leetrid, punetised22. oktoober 2021, 23:07
on põetud, aga lee.pra, muh.kkatk on siiapoole teel....sest nende tek.itajad on vaxudes sees.
Juhan22. oktoober 2021, 19:09
Vanasti lugesin Tunglat, enam ei loe - ei tea kas lubab.
22. oktoober 2021, 20:32
Mina samuti, viskan ostetud raamatud ajaloo prügikasti, veel kord, mulle meeldib see kriis, sest maskid langevad ja kohe tead, kes on seltsimees, kes mitte
to Juhan22. oktoober 2021, 20:59
Halbade mõtetega inimestele ta kindlasti ei annaks oma loomingut lörtsida. Nii et otsi lugemiseks mõni Pravda või miskit...
Limpa22. oktoober 2021, 22:21
No pole ka mingi kaotus, loe oma lamemaalaste üllitisi edasi.
to:Juhan22. oktoober 2021, 23:27
Vaevalt te üldse ilukirjandust loete.
Ärge lugege, 22. oktoober 2021, 23:50
Leelo 22. oktoober 2021, 19:08
võiks kolmandat korda õla alla panna ja rahulolek tervise näol olemas. Ei näe küll mingit solvumispõhjust siin. Mäxile jõudu!
masendav lugu22. oktoober 2021, 20:39
kus ta pääseb. minu tuttav juba kutsutakse kolmandat doosi saama. tal teisest veel liigesed nii valusad, et sei suuda kodunt väljagi mina. varem tegus ja kõbus vanainimene.
Milles Tungal süüdi on????? 22. oktoober 2021, 19:03
Ja milles Leelo Tungal süü di on?.... Süüdlased ikka need, kes seda teksti oma huvides ära kasutasid!!! !!! Poleks uskunud, et Mägi nii rumal on?????? Miks ta neid ei süüdis ta, kes tema tekste kurjalt kasutasid??????
ja22. oktoober 2021, 19:08
kus siin kurjus on?? Kui Tunglale ei meeldinud et kasutati,oleks saanud daam end ka teisiti mitte lõ hestavalt väljendada.
22. oktoober 2021, 20:35
Kui ei meeldinud luuletuse ette kandja klaarinud asi omavahel, ajaleht sai nüüd jälle plusspunkti kirja ja endised toredad loominguinimesed soppa kaela
Milles Tungal... 22. oktoober 2021, 21:10
Peakiri ja ttekst ei lä he üldse kokku!!!! Pealkirjaz jä rgi võib aru saada nagu oleks Tõnis Mä gi Tunglat süüdistanud, kuid teksti lugedes tuli välja, et hoopis Tungal süüdistas Mägi't!!!! Seejuures tuleb süüdistada hoopis loo kirjapanijat, kes sedasi lugejaid eksitab!!!! Tekst ei vasta sisule ja vastupidi!!! Viletsad ajakirjanikud!!!!! Vabandan eksituse pärast! Tunglast pean lugu sellegipoolest. Kui laulutekstide autorist ja Mägist kui laulu "Koit" autorist!!!!
22. oktoober 2021, 18:57
Uskuda tasub omaenda tervet talupojamõistust, mitte ebaeetilise ravimiäri marketingi. 70% elanikkonnast on "vaxitud" - miks nakatumine hoopis kasvab ning miks surmade üldarv on järsku kasvama hakanud, kuigi korontsisurmade arv väheneb? Mis on see ühine nimetaja, mis kõige viimati üleriigiliselt ette võeti IRW?Kes vastutab vaxi põhjustatud massilisest immuunsuse languse tekitatud surmade eest?!!!
zz22. oktoober 2021, 19:01
Kogu rahvastikust on vaktsineerimiskuur läbitud 55%.
Issver22. oktoober 2021, 21:23
Eestis on süsti saanud 775 034 inimest, Ravimiametile on edastatud 24 teatist surmaga lõppenud kõrvaltoimetest. Neist nelja puhul ei välistata seost vaktsiiniga. Kõrvaltoimetest, sh palavikust või punetusest süstlakohal, on kokku teatatud 5357 korda (21.10 seis). Koroona kätte on surnud 1444 inimest, põdenud on 177 287 inimest. (aga see statistika vist teile ei sobi? Objektiivis ja Kükametsa Teatajas on kindlasti midagi täpsemat)
Piuks22. oktoober 2021, 21:48
zz-le. Justament, rinnalapsed ja lamavad raugad ongi need põhilised nakkuse laiali tassijad! Mida loogika!
22. oktoober 2021, 18:55
Uskuda tasub omaenda tervet talupojamõistust, mitte ebaeetilise ravimiäri marketingi. 70% elanikkonnast on "vaxitud" - miks nakatumine hoopis kasvab ning miks surmade üldarv on järsku kasvama hakanud, kuigi korontsisurmade arv väheneb? Mis on see ühine nimetaja, mis kõige viimati üleriigiliselt ette võeti IRW?Kes vastutab vaxi põhjustatud massilisest immuunsuse languse tekitatud surmade eest?!!!
Mitu korda valetad,22. oktoober 2021, 23:54
kas makstakse kordade pealt? Nagu eelnev kirjutas, et 55% elanikest on vaktsineeritud ja esimestel vaktsineeritutel peaks aeg juba täis olema ehk lõppenud.
22. oktoober 2021, 18:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Triin22. oktoober 2021, 19:25
Uskumatu, milliseid inimesi on olemas. Kas Sina tahaks, et keegi Sinu ema või vanaema kohta samamoodi ütleks? Vaevalt, eks.
Mammile22. oktoober 2021, 21:01
Pead siis katuseta leppima, mammi Daa. Vaat, mida kurjus sinuga tegi.
munk (μοναχός)22. oktoober 2021, 18:51
Parem on siit linnast kaduda nädalavahetuseks kõige seitsme tuule poole talveks valmistuvat loodust nautima.
Surnuajavaht Tsepeliine22. oktoober 2021, 18:47
See et kas ikka meie Kaja on omme Kaa komandu Elmarilt tellinud ja Antsipilt koerad kaa? Muidu need vassistit jälle sabuteerivat meie revormierakonta ja Kajat?
22. oktoober 2021, 18:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ei tea kes on süvariigi teenistuses,22. oktoober 2021, 18:49
aga Tõnis on õige mees
Odin22. oktoober 2021, 18:59
Huvitav, et minu taolise sisuga kommentaar kell 18:02 suunati modereerimisele ning järele jäi üksnes viimane lause "Lisan veel ...". Siiski tänan, et selles sisaldunu vastu huvi tunned ning tõde otsid!
Pole õiglane!!!! 22. oktoober 2021, 19:12
Lapsed EI OLE VASTUTAVAD OMA VANEMATE TEGUDE EEST!!!!!POLE õige ja ilus praegu kunagisi halbu tegusid ajada lugupeetud luuletaja kaela!!!!!Paljud nõ ukaajal sündinud inimesed o'id pioneerid, kas siis igavesti süüdistame neid tolle aja juhtumistes????? Nad olid sel ajal ise alles lapsed... kas siis igavesti jää me süüdistame inimesi lapsepõlves tehtu pärast??? Tulge mõistusele!!!!!
19:12!22. oktoober 2021, 19:19
Paljud nõukaaegsed pioneerid ei kalluta enam juba 30 a. kedagi punaste poole! Oli siis tahtsi või sunniviisiliselt pioneer, praegu nad seda teemat ei puutu! Näe, mõni ikka veel igatseb!
Odin22. oktoober 2021, 19:21
To pole õiglane! Kui enne pole kuulnud siis võta teatavaks, vanemate pattude eest vastutavad 7 (seitse) järgnevat põlve!!!
nagu nuga läbi või22. oktoober 2021, 20:41
on inimesi, kes elavad mugavalt iga korra ajal ;)
eu25. oktoober 2021, 11:21
Lp. pole õiglane 19:12 Ametlikes kanalites pole tõepoolest tavaks süüdistada lapsi nende vanemate kuritöödes!? Kuid ,kui joonduda sellest vaimses võtmes, siis lapsed võtavad omaks ja järgivad oma vanemate poolt põlistatud käitumismustreid! Üks näide sellistest käitumismustrite ülevõtmisest elust enesest - perekond lauristinid!!!
Punane tsensuur möllab22. oktoober 2021, 18:40
Leelo punase tausta ja vanemate kommunistlik ajalugu on kustutatud punameedia poolt.
22. oktoober 2021, 18:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ära luuleta22. oktoober 2021, 19:07
Kes sai väevõimuga valitsust kukutada? Sellist võimu tänases Eestis ei ole.
rohumees22. oktoober 2021, 19:13
kust võtad sina õiguse esineda Eesti rahva nimel
Elid22. oktoober 2021, 18:37
Nii inetu, Tõnis Mägi. Vanaks saada ei tähenda alati peast soojaks minna. Kahjuks paljude eestlastel puudub mõtlemisvõime, isegi kui nad viisi peavad. Vastutustundetud inimesed, kefa ravime vaatamata kõigele nende arvelt, kes ravita jäävad.
hmm22. oktoober 2021, 18:44
nii kummaline see millegi lubamine ja keelamine. milleks oma luulet avaldada kui seda keegi isegi tsiteerida ei tohi? kas koitu laulda kodus tohib või tuleb ka luba küsida? kas inimesed on läinud soojaks või eesti rahvas on lõhenenud, riik on lõhenenud ja tulevikus tuleb kodusõda? märgid näitavad seda. osa rahvast põlgab üha massilisemalt teist osa rahvast - just neid vaesemaid.
mälestus minevikust22. oktoober 2021, 18:58
Minu vanaema oli tõesti helde ,lahke. Talle ei meeldinud kunagi minevikust rääkida, sest punaste haarangus vanaema talule lasti maha tema poeg. Korra siiski hakkas rääkima oma talust, raskest tööst ja elust enesest. Siis pajataski suure naabertalu peremehest, kes ikka ja jälle olla oma lastele korrutanud:" Vaeste lastega ringikäimine on teile rangeste keelatud." Miskipärast on just see lause vanaemast meelde jäänud.
Siil22. oktoober 2021, 19:02
Kes on Elid, et iseenese tarkusest jaotab inimesi mõtlemisvõimelisteks ja mittemõtlemisvõimeliseks, peas soojaks ja normaalseks? Riputab silte kõlga lõdva käega. Jumalaks peab ennast?
....22. oktoober 2021, 18:34
Ei olnud ju halbade eesmärkidel?
h22. oktoober 2021, 18:32
Vanad inimesed vaidlevad ikka omavahel.
22. oktoober 2021, 18:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
...22. oktoober 2021, 18:47
No sinna ta kuulub.See Mägi olgu vait.,Vanadus ei tule yksi.
22. oktoober 2021, 20:40
Peab ikka ajuehitus olema, et selliseid asju siin kirjutada
huviline22. oktoober 2021, 23:21
Mis sorti peavigastus sul on?
etnoloog22. oktoober 2021, 18:28
Andke andeks, aga Tõnis Mägi on muusikuna ikkagi kõrgemas liigas kui Leelo Tungal luuletajana. Leelo peaks praegu meelitatud olema, kuigi konkreetsed read on mulle algusest peale kohatu ja võltsina tundunud.
Leeli on tubli!!!! 22. oktoober 2021, 19:19
Leelo on saanud austama nimetuse ja preemia, ei mäleta täpselt millise, aga tean, et sai!!!! Mida on Mägi saanud???? Paljud heliloojadki on Leelo tekste oma lauludele soovinud ja neid pole mitte vähe!!! Ikka väga--väga palju!!!
23. oktoober 2021, 01:23
Mikser kiitis kah Leninit , meie riigi loojat TÄHEKEses ja lõi luuletuse Temast .
Huvitav22. oktoober 2021, 18:27
Kas Tungal ei saa ümberringi toimuvast aru ja ei oska paralleele tõmmata filmi Seltsimees laps vaikiva ajastuga. Kahju, minu arvamus sellest luuletajast on nüüd teine.
Kuule22. oktoober 2021, 18:36
Leelo laps on Maarja Kangro. Kui omale on osatud sellise meelsusega lapsed kasvatada, eks siis tuleb vanainimest mõista. Üldiselt rääkides peaksid paljud lapsevanemad endale hinge vaatama, kuidas selline uus punaste põlvkond peale on kasvatatud. Ja muidugi väänavad nad eesrindlikult nüüd oma vanemate ajusid. Mul paar sellist perekondlikku näidet endalgi varrukast võtta. Ei imesta. Mis aga Tõnisesse puutub, siis sellisele julgele eestimeelsele mehele saab ainult alt üles vaadata.
23. oktoober 2021, 01:55
Miks Tungla lapps on kangro ?Mis segane wärk ses peres ?
Odin23. oktoober 2021, 18:16
To Kuula. Aga minu kommentaar selle Raimo kohta, kes eostas Tungla on nüüd kustutatud. Isegi märget, et ei vastanud nõuetele, pole. Ju siis oli süvariigile pinnuks silmas ning kommentaator 01:55 ei saagi aimu, miks Tungla lapps on kangro"
Ootan juba huviga22. oktoober 2021, 18:26
Nüüd võiks ju Tõnise laulusõnadega reklaami teha, mis kutsub vaktsineerima. Ma arvan, et ei lähe palju aega, kui musta huumori grupis mõni andekas ära teeb.
Nalja kui palju!22. oktoober 2021, 18:42
Esiteks võiks endale selgeks teha, et tegemist ei ole vaktsineerimisvastase üritusega vaid vaktsineerimisvabadust pooldava üritusega. Üritusel osalevad ka vaktsineeritud ja läbipõdenud, kelle jaoks toimuv absurd ongi absurd, mitte uus normaalsus.
Lätis Jumal karistab22. oktoober 2021, 18:23
Neid pepuliste, üks päälik juba kärvas, järgmine juht on minekul.
22. oktoober 2021, 19:00
Uskuda tasub omaenda tervet talupojamõistust, mitte ebaeetilise ravimiäri marketingi. 70% elanikkonnast on "vaxitud" - miks nakatumine hoopis kasvab ning miks surmade üldarv on järsku kasvama hakanud, kuigi korontsisurmade arv väheneb? Mis on see ühine nimetaja, mis kõige viimati üleriigiliselt ette võeti IRW?Kes vastutab vaxi põhjustatud massilisest immuunsuse languse tekitatud surmade eest?!!!
See ka vaktsimatsiks tulnud22. oktoober 2021, 18:22
Raul22. oktoober 2021, 18:36
Ju halbade asjaolude kokkusattumisel ravib meie Max nn ,,grippi,, koduselt hanerasva ja akvalangiga.Soovin vastupidavust!
Hanerasv, russkaja vodka22. oktoober 2021, 19:09
Ja hobuse ussirohi on komplekt mis hävitab viiruse.
Etoloog22. oktoober 2021, 18:14
Vabandage minu mõnevõrra utreeritult rafineeritud märkust, kuid Hr.Mägi ei ole just teravaim pliiats karbis. Ja oleva ilmsuse (antud hetkel rumaluse) avaldumine on sellistel tingimustel pigem reegel...
kunagi 90-ndatel22. oktoober 2021, 18:11
1 kontserdil, lava taga, oi kuidas ikka mees ülbas . ei arva temast midagi . ei enne, nüüd veelgi vähem . rumalate isakeseks hakkas, siis . . .
venamaal22. oktoober 2021, 18:18
oli ta ikka suur staar, kõik kesktelevisioon näitas teda.
Enn22. oktoober 2021, 18:36
Ta on siiamaani õhku täis, Peedul maja peal töömeestega ikka väga vastikult on käitunud, tema ja maailm. Tühisus kuubis tegelikult.
eks22. oktoober 2021, 18:10
siis halbade eesmärkide tõttu muutub arvamus ka Leelo Tunglast. Kahju.
kintspükstes Kremli kisendaja22. oktoober 2021, 18:10
See Rootsi emigreerunud elusõnalane on mulle alati vastik olnud. Suur isamaalane? Ptüi, milline kahepalgeline tüüp tegelikult!
lihtsalt pea22. oktoober 2021, 18:23
Oi, kui armsaste üits inime ikka öelda võib...
lihtsalt pea22. oktoober 2021, 18:07
Minu teada pole Tõnis Mägi halb inimene ja ei kavatse teadlikult halba, autotikaitse küsimus on muidugi tundlik teema.
hnm22. oktoober 2021, 18:49
putin alles mingi päev imestas, isegi tema sõprade seas on vaktsiinivastaseid ja nad on targad inimesed. terve maailm jagunebki kaheks ja see pole üldse eestile omane mure ja kuidas putin küll seda kõike juhtida suudab? vanasti olid kõiges juudid süüdi, nüüd siis putin. tegelikult rahvas on vihane piirangute peale ja pea kõikides riikides on olnud suured meeleavaldused ja rahutused.
22. oktoober 2021, 20:44
Nalja teete, lugege seadust, ei maksa siin lahmida
Pets22. oktoober 2021, 18:04
Eks ta siis ütlebki, kui hakkab luulet halbadel eesmärkidel kasutama.
22. oktoober 2021, 18:03
Enne ei vaktsineeri, kui ei saa vaktsiiniostulepinguid lugeda.
Kuu on juustust22. oktoober 2021, 18:19
Mina ei pese ennast enne kui olen saanud kuud käega katsuda, et ikka on juustust.
oskan ujuda22. oktoober 2021, 19:03
mina ei lähe enne ujuma kui ujumine selge+++ mui deks lapsepõlve naaber Endel PIHLAKAS TÄpselt nii ytleski ja pole siimaani ehk juba63 aastat ujumas käinud.
Odin22. oktoober 2021, 18:02
Lisaks ütlen veel seda, mitte ainult Eesti rahva kannatuste aastal 1940/1941vaid ka sellele järgnenud aastatel 1941-1950 PA-s ja ...
seniilsus?22. oktoober 2021, 17:58
või kollase ajakirjanduse jama?
22. oktoober 2021, 20:46
Otsi ajakirjanikku, võib olla enam naist otsida ei ole sobiv
Alati valmis!22. oktoober 2021, 17:54
Tõeline patrioot viskub alati partei ja valitsuse kaitsele!
22. oktoober 2021, 17:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jah,22. oktoober 2021, 18:36
ei saa aru, et Eesti rahvas tahab Venemaaga ühineda, et odavat elektrit ja kütust saada, muu on tähtsusetu.
23. oktoober 2021, 01:29
Rehvid tahtsid juba jaanuaris Venega taasliituda ja nato põhja lasta , mispeale Putin laskis nad mänguvalitsusse .
Kena teada22. oktoober 2021, 17:45
veel üks kirjanik-luuletaja on asunud avalikult vasakpoolseid toetama! ei midagi uut siin ilma peal.
Leelo on eestlane22. oktoober 2021, 18:21
Loomulikult ahab ta eestlastele head ja ei oota, et eestlased sureks pandeemia tõttu, mida lamemaalased soovivad.
vasakpoolseid???22. oktoober 2021, 18:38
Mis erakonna tegelane alles nõudis odavat elektrit ja igavesti? Vihje tahtis presidendiks saada ja riigivastase erakonna juhtliige, kes seda protesti organiseerib.
22. oktoober 2021, 20:48
Ajalugu ongi selline, imestada pole midagi, EV alusaastatel olid paljud kirjandustegelased sots.dem-d
Luule22. oktoober 2021, 17:38
Leelo vaeseke ka ära tinistatud.