Kaader Lõuna-Korea sarjast „Squid Game“.
Foto: AP/ScanpixVerine „Squid Game“ napsas „Bridgertonilt“ Netflixi vaadatuima sarja tiitli
Netflixi tänavusügisene hittseriaal „Squid Game“ tõusis lühikese ajaga voogedastusplatvormi vaadatuimaks sarjaks.
BBC Newsi teatel vaatas Lõuna-Korea ellujäämismängude seriaali esimese 28 päevaga 111 miljonit inimest. Nii lõppes senise esikohaomaniku „Bridgertoni“ võidukäik – senine rekord oli olnud 82 miljonit vaatajat.
"See ületas meie pööraseimad unistused,“ kommenteeris „Squid Game'i“ värsket esikohta CNN-ile Netflixi Korea, Kagu-Aasia, Austraalia ja Uus-Meremaa sisu asepresident Minyoung Kim.
„Squid Game'i“ keskmes on võlgadesse uppunud lõunakorealased, kellele pakutakse võimalust teenida oma lapsepõlvemänge mängides hiigelsumma – ümberarvutatult 33 miljonit eurot. Kuid esimesel mängul selgub, et kaotajad elimineeritakse sõna otseses mõttes – nad tapetakse.
Kommentaarid (0)