Inimesed

FOTOUUDIS | Öölaulupidu võttis ka presidendil jala tatsuma (263)

LISA KOMMENTAAR

See õige aeg on möödas26. august 2021, 13:54
Sellel peol pole enam seda sisu, mis 30 aastat tagasi. Praegu on see niisama suvelällamine. Sedaenam, et palju selliseid noori seal, kes ei tea eesti asjadest, vabaks laulmisest, rääkimata nõukaajast mit muffigi, et aru saada, miks me kõik sinna toona kokku tulime. Ja siis veel täiesti vastuolulised tüübid, eesti rahva vihkajad, maha tampijad oma n6medaid etteasteid tegemas. Jäänud sinna kadriorgiasse õhtuks, oleks peol rohkem sisu olnud. Vahetasin kanalit, hea et kohale ei läinud.
Mul on häbi!23. august 2021, 12:56
Üritas iilgelt muljet avaldada aga tõmbas omale veel rohkem vett peale. Väga haige teesklus, nii võlts ku võlts. Mul on häbi presidendi pärast!
Kaks häbi ja mädaplekki23. august 2021, 12:36
Need kaks, täiesti mõttetut ja eesti vihkajast harakat teevad ainult häbi sellele üritusele. Üks Kakatar ja teine Seenetar. Hullem katk ja viirus kui see koroona ongi. Läinud sinna leedu piirile n.eegritega suguharu nõkse tegema.
Klounaad22. august 2021, 23:20
xmx22. august 2021, 21:07
Pr.President/Esi leedi/ Muster ema----????. Kuna KeKa oma lapsi viimati nägi??? Mailis vähemalt üritas--aga puratiino ajab ainult rumalat juttu ja nina püsti. Sõna on ju vaba--palju õnne!
Popp ja noortepärane...22. august 2021, 17:04
aga natuke vist pingutas üle:)
23. august 2021, 06:13
Millega ta ei pingutaks üle ...
Kuidagi võlts22. august 2021, 14:38
pidu ja meeleolu, nagu ka presidendi pingutatud tantsunumber. Ja siis need noored seal, mida nemad sellest vabaduse saavutamisest 30 a tagasi ka teavad, mõtlevad vist, et kui saavad vaktsiinipassiga pidus käia, siis see ongi vabadus.
Võltsile!14.3822. august 2021, 14:53
Ära vingu, tore üritus oli! Ja sina ära teiste eest mõtle!
ootus22. august 2021, 14:14
Tänu jumalale, see õudus lõpeb varsti!
....22. august 2021, 14:00
Lausa22. august 2021, 13:31
jõhkralt vastikult rõlge
No...22. august 2021, 18:04
Kas lausa endast kirjutad siin? Vaeseke.
Samuti tv vaatur22. august 2021, 13:27
Eriti räige oli näha läbi tv ekraani hullunud pilguga tõmblemist. Sain naerukrambid.
Tv vaatur22. august 2021, 12:59
Näo miimika järgi oli ta vist pisut svipsis, mitte et mul selle vastu midagi oleks, eks oli plkk päev seljataga
suur intelligent22. august 2021, 12:08
oleks võinud tagasihoidlikumalt õõtsuda, nii hoogsaid poognaid oli veits veider ikkagi vaadata jah, vist isegi punastasin kergelt teleka ees... sama piinlikult paistis see keegi kikilipsuga keigar seal kõrval...
Ei räägi taasiseseisvumispäeva tippsündmusest - Rakveres toimunud laulupeost Vaba Rahva Laulust?22. august 2021, 12:03
isamaaline laulupidu, kus laval oli ikka tuhanded koorilauljad, meie tippsolistid.22. august 2021, 21:25
Rakveres oli tõeline
Urmas Ott22. august 2021, 12:01
AJ22. august 2021, 10:56
Eestlasel ikka see "naabrivalve"... mida teeb naaber. Aga: kogu kontsert oli tore, kava ja ülesehitus ladus ja meeleolukas. Igaüks leidis lavalt kellegi või midagi meelpärast. Nimetan, et olen vana... Oli tore tunnistada, et nii palju, üllatavalt palju on meil tasemel lauljaid -mängijaid. Järelpõlv olemas vaatamata kultuurikärbetle. Muide - Rasmus Puur pani selle orkestri praktiliselt ise kokku! Helistas iga pillimehele ja kutsus esinema. Müts maha! Miks seda hiigeltööd keegi ei hinda? Miks naabrit mustata ja jälgida? Unustage pidupäevalgi naaber.. Isegi kui ta tundub kentsakalt käituma.
naaber22. august 2021, 18:20
Üldse ei vaidle vastu- kontsert oligi hea! Aga piinlik oli vaadata, kuidas kaks "kõige tähtsamat " naist ennast pingi vahel hööritasid. Jah, lõbus olla ei keelagi keegi, aga siiski amet kohustab natuke väärikamalt käituma. Piinlik oli....
Kaka Vikat22. august 2021, 10:34
Pidu katku ajal...osalemiseks piisas vaid süstlapassist, kõik muu oli savi...hullumaja!
Anna22. august 2021, 10:00
Esta22. august 2021, 09:27
naine122. august 2021, 10:31
Piinlik tõesti! Vist tipsutanud, aga õnneks on tal autojuhid (kained) võtta! :)
To naine123. august 2021, 12:59
No mis sealt lauluväljuakult siis Kadriorgiasse paarutada pole, tal see selge ju.
22. august 2021, 08:52
S22. august 2021, 07:50
Striptiisi tegemine sellel pikaninalisel veel puudub,siis on täielik kompott,et aga uuesti Kadriorgu pääseda. Suur osa Eesti inimestest teda põlgab.
....22. august 2021, 18:07
Ära räägi teiste nimel! Õnneks on suur osa Eesti rahvast sinuga erineval arvamusel!
Sander22. august 2021, 06:04
Sellise pildiga on hea lapsi õhtul tuppa hirmutada.
meil21. august 2021, 22:23
pidi pandeemia olema.Mis ma näen,president ja peaminister tantsivad rõõmust.Inimesed on masenduses (ei tea ,mis homne päev toob),ära hirmutatud,lapsed on tõmmatud süsti otsa.Õõvastav! Mul tõsiselt kurb.See,mis lauluväljakul toimus,oli hale vari sellest kui kõik eestlased pidu pidasid.
Kui21. august 2021, 21:44
kellelegi jääb veel arusaamatuks,miks kogu see trall,siis valimiskampaaniaks loomulikult.Suhtekorraldajad rügavad palehigis,et temast kuvandit luua.Ta peaks kõigile tunduma nn.oma jope.Küll lööb tantsu,küll räägib ühele või teisele ühiskonnagrupile meeldivat juttu jne.Tehku,mis tahab,minu president pole ta kunagi olnud ning tal puudub igasugunegi võimalus selleks saada!
Pidu katku ajal21. august 2021, 21:37
Nii enam-vähem nädala pärast näeme selle ägeda peo tulemusi ka koroonanumbrites, mis igapäevaselt ilmselt üle 500 kerkivad..
Vaatasin telekast22. august 2021, 08:07
Nii kenad ja arukate nägudega inimesed olid, paljud laulsid kaasa. Nad on ilmselt end vaktsineerinud.
eu21. august 2021, 20:33
Kaks sõbrantsi panid pidu ja vandusid truudust teineteisele!!! maksimovskaja aitas kallase võimule ja nüüd ootab vastuteenet!? Kuna muud paremat/pehmemat maandumist hetkel ei ole siis võiks ju ka teise korra pr...dändiks olla!?
oumaigos21. august 2021, 20:29
hullu grimass sellel e_leedil ees
21. august 2021, 19:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
....22. august 2021, 18:09
Küll sa oled ikka lollmisloll!
Mis21. august 2021, 18:34
pandeemia meil on?President ja peaminister tantsivad kuis jaksavad!.NÕME
Anonymous21. august 2021, 18:30
Kui see oli öölaulupidu, siis misasi see 30 aastat tagasi oli?
niii...21. august 2021, 18:05
Juhtivatel kohtadel istuvad inimesed ei tee korralikult oma tööd21. august 2021, 17:55
Eesti on küll toimiv riik oma seaduste ja turvalisusega. Tegelikult vaikselt ta laguneb ja suure ohu korral kukub ta kokku nagu kaardimajake!
muud midagi21. august 2021, 17:52
kohtlane kuju, kombetu kergats
turva21. august 2021, 17:48
Segi teine kamminud....ei tea, mida tarvitab?
Kadunud21. august 2021, 17:48
Kas koju jõudis üldse?
Vabaduse puiesteel22. august 2021, 00:51
Terve see roosiaed jõi ohjeldamatult terve õhtu ja 2/3 nendest tegid veel umbes 2 tunniste intervallide tagant nina valgeks või igemeid tuimaks.
tuli21. august 2021, 17:41
meelde kunagine president Jeltsin
Lemmik oli YMCA23. august 2021, 13:06
Trump oli ka kõva tantsumees ju :-D
Kus!21. august 2021, 17:39
Kus on maskid? Vaadake, kui palju siin on.
?21. august 2021, 18:07
mida on? Siin ju pole piiratud ala, võib vabalt igalpool liikuda, mis vigised
No jah 21. august 2021, 16:41
oh jumal!!21. august 2021, 16:16
anna vabasõnalasele mõistust.et viimased kuud vastu pidada!!
no on koomik21. august 2021, 16:09
võttis vast hundijalavett rohkem, kui pea kandis ja jalad ei püsinud enam paigal.
tuligi21. august 2021, 15:09
seda oligi ette arvata, et sellest tuleb üks pommuudis
enne valimisi21. august 2021, 15:54
tuleb ka tsirkust teha, kasvõi tatsutada, jalga. Kriitiline aeg, vaid nädal. Kehtivatel volitustel omad eelised, paraku. Ja pealkirja "seadmisel" on omad eesmärgid...
Paul21. august 2021, 14:31
"Kelle suu matsub,selle jalg tatsub."
Rtfm22. august 2021, 00:22
kutsututest saaks Kaljulaid 21. august 2021, 14:03
hääled kokku küll, aga palju neist riigikogulasi oli, seda mina ma kahjuks ei tea.
l21. august 2021, 14:01
http://millimalli.blogspot.com/
Anonymous21. august 2021, 13:53
ÖÖLAULUPIDU???!!! Lubage naerda - Metallica kontserdil oli 16 korda rohkem rahvast!
Che21. august 2021, 13:46
Öölaulupeoga polnud sellel hämaral üritusel mitte midagi pistmist. Grupp seltsimehi demonstreerisid enda vaktsineeritust. Ja kogu lugu.
Tervishoiunõunik21. august 2021, 13:38
Toiduahel tantsimas,vaadake,kes on presidendis järgmine?
justkui ainuke piduline21. august 2021, 13:36
kui nii, siis, kes välja tegi. Kui viimne tants ses ametis, siis oli Kadrioru aiakesest Lauluväljakule väga kiire. 30 aastat tagasi olid emotsioonid (veel) siirad, restauratsioonil teised eesmärgid. Üha vähem kogu rahva pidu. Siis oli (veel) kütus-elekter odav, rahvas oluliselt vähem kihistunud... Noored on igal ajal noored, nende lootusrikkus omariikluses, nüüd... Rasmus Puur ja esinejad - tubli töö, mõningases vastutuules!
Maamiis21. august 2021, 13:50
Polnud see elekter midagi nii odav võrreldes palgaga .Mis bensiini puutus ,siis seda ju lihtsalt polnud .20 liitrit kuus tehnilisse passi märkides sai.
maamiis'le21. august 2021, 14:02
sõidud üleminekuaja üritustele käisid ikka ettevõtete-majandite kulul. Fondidelgi olid juhid, varustajast sõltus... Palk oli suhteline siis, eks nüüdki...
Anonymous21. august 2021, 13:26
Meedia ... See üritus oli hale, läbikukkunud edevuse laat. Maskiball. Mõttetu, ebasiiras lõhestunud ühiskonna propaganda.
Mis te alati virisete? See pole enam pop! 21. august 2021, 13:25
Väga vahva üritus oli! Rahvas elas kogu hingega kaasa! President, spiiker, peaminister ka! Miks nad ei või ka massiüritusel pidu panna?
pop!21. august 2021, 14:05
eesti ehk oma keeles ikka popp... Moonutused tekivad liigsetest võõrmõjudest.
x22. august 2021, 09:04
ÕL paneb ju sellised pealkirjad, et kutsub madalalaubalisi kiibitsema. Vastavalt lehe kvaliteedile, on ka kommide vastukaja. Kas president ei ole inimene, et talle on kõik keelatud. See piltnik peaks oma ajudega tööd tegema. Passib nina all ja siis uhkustab , millise pildi jäädvustas. Pidu oli tore. Neile, kes on harjunud, et pudel on pidevalt suu peal, jäi pidu lahjaks .
Heg21. august 2021, 13:08
Esmaspäeval kinnitatakse uued piirangud ja kohustused ja seniks paneb president kõigile eeskujuna massiüritusel pidu ?
Ülu Pilves21. august 2021, 12:59
Paistab ,et korvi on sattunud mõned valed seened.
tantsulka21. august 2021, 12:50
kas see oli lahkumistants
21. august 2021, 12:44
Harjutas Töötukassa poole tantsimist.
Teiseltpoolt traadaeda21. august 2021, 12:17
Eesti Vabariik, suurte mustade tähtedega, ühelt värv, nagu veri, tilkumas. Siis käriseb see pooleks. Õudne hetk. Mida see sümboliseeris? Armastatud eesti laulud, laulmas tundmatud või vähemtundmatud näod, aga mitte esmaesitajad, kes laulu kuulatavaks laulnud. Peale Iffi. Tema veel tahab ja teda veel lubatakse? Kõik on kopeeritud, sest rahvale peaks ju meeldima. Kõik on nii, nagu alati. Vana rasva pealt. Ei midagi uut enam. Ka laulev-tantsiv pr esident oli jätkuvalt naeruväärne oma miimika ja "rahvameheks" olemise püüdluses. Midagi ilusat? Bonzo laulud. Pisarad tulid silma ja südamesse kurbus.
libe sell21. august 2021, 12:49
Iff ongi valitsejate õuelaulik, alati olnud.
naine122. august 2021, 10:43
Tõnis Mägi oli kohal!
lihtsalt21. august 2021, 11:57
Poe siis21. august 2021, 12:05
kaasmaalane 21. august 2021, 11:51
Meite presidentinna lemmik on ju NUBLU Narvast. On ju see tegelane saanud ka kõrge autasu temalt oma esinemise eest! Ta on oma lauludega rohkem eestlaste rõõmuks tegutsenud presidendi arvates kui paljud meie tuntumad kultuuritegelased. Ega siis muidu Kersti tantsu vihtuma ei hakanud, pärast tantsu plaksutas veel kaua oma suures rõõmus.Piinlik oli tõesti! Meeldis Kaja Kallas, kes jäi siiski väärikaks oma soliidse abikaasaga. T.M. ütlus oli ajakohane ja õpetlik " Parandage meelt, kallid kaasmaalased!"
See oli ju pidu21. august 2021, 12:07
Kas peol väärikas inimene ei tantsi? Kaja ka vahepeal tantsis, tuli ju sooja saada (mul näitas kraadiklaas 12 kraadi) ja liikmeid liigutada, kui tunde seal veedeti.
Kullakene, nyyd pritsid kyll mööda, Nublu kyll Narvast pole 😁22. august 2021, 09:14
soomlane21. august 2021, 11:28
loen ja imestan, kuidas eesti inimesed on öelad , kadedad , virisevad tyybid, millegagi pole rahul, kurb töde
eestlane21. august 2021, 11:51
'soomlase' kohta väga hea eesti keel... aga õelust ja kadedust ja virisemist oleme õppinud oma üle-lahe hõimu/velledelt.
eestlane21. august 2021, 11:54
Olen nõus, aga ära üldista. Need halvustajad on reeglina üsna vähese intelligentsiga ja väga suur osa neist on kolinud üle lahe. Olen FB-s tähele pannud, et kui keegi on eriti nõmeda kommentaari millegi kohta kirjutanud, või on see kirjavigadega, on tema elukohaks märgitud mõni Soome linn. Aga ma ei üldista. Ja nüüd hakkab minu kommentaar saama miinuseid.
21. august 2021, 11:57
tegelikult olen eestlane, aga kaua olnud soomes tööl jne, elu näinud
kas nälja pajukil elamine toob ikka naeruse näo? 21. august 2021, 12:17
Ela ise aastakümneid poolnäljas ha kilka siis!
eu21. august 2021, 19:52
Soomlased on kõik nii ära kohitsetud, et ei julge enam asju/sündmusi õigete nimedega nimetada! See ei käi ainult soomlaste pihta. E- liidu riikide inimesed, kes pole ilmasõjale järgnevat võõrriikide vallutusi ning sellest tulenevat võ õra võimu all elama pidanud on oma suures heaolus jõudnud äärmuslikku taandarengusse!!! Need heaoluriigid võetakse võõ r vallutajate/heaolurändurite poolt lihtsalt üle( lähimad Rootsi, Soome)!!!
Eks!21. august 2021, 11:27
Paljudele meeldib praegune president. Kas Te ise oleksite parem president?
ei21. august 2021, 11:58
meeldi paljudele ära valeta nagu kinnimakstud EMORI töllkad.
Ise oleks parem?21. august 2021, 15:07
Taevane arm, mis küsimus! Jutt on presidendist. Et kas politseinik oleks parem, või kassapidaja ...? Presidendiks hakkas Kaljulaid vabal tahtel ja tema peabki olema konkurentsitult kõige parem.
osaleja22. august 2021, 10:34
Sattusin viimasesse EMORi juhuvalimisse ja hääletasin presidendi jätkamise poolt. EMOR ei maksa küsitluses osalemise eest midagi.
Vabandan kui eksin21. august 2021, 11:20
kas mitte hirmus viirus ei levi maailmas tohutul kiirusel? Milleks sellised massiüritused? Arstid haiglas rebibad ennast ribadeks ja EV president tantsib rahvaga laulupeol kus rahvast koos 1000+
21. august 2021, 22:00
Minu pärast võivad nad kõik liivaannusele külla minna
naine21. august 2021, 11:19
Mitte see pole imelik, et üks riigi eesotsas olev daam tantsib, vaid piinlik on see, et ei lastud omaette isegi tantsida mitte, kaamerad pidevalt näitasid, usun et ka Kaja Kallas oleks võinud tantsida, kuid kaamerad segasid.
mees21. august 2021, 11:53
Kallasel oli ilmselgelt piinlik selle tola pärast, kes ta kõrval kargles nagu elektri-jänes.
järelkaja21. august 2021, 11:08
kaerajaani oleks pidanud tantsima,näinuks usutavam välja ja rahvale omasem ja hingeminev, selle vihtumisega näitas president välja hoopis midagi muud,mida on raske sõnadesse panna,aga kontsert oli ilus,esinejad laulsid südamest südamesse ja see oluline....
minestaja21. august 2021, 10:56
jälgisin pidu telerivahendusel, väga meeldis,sõin omaküpsetatud musta leiba,nautisin täiega,kuniks ühel hetkel jäi leivatükk kurku kinni,nähes presidenti tantsu vihtumas. kuidagi võõras tundus ja sealsamas nii omane,ei tea kohe,millist hinnangut anda....
21. august 2021, 11:30
uskumatu, kas tema siis ei vöigi rahavaga tantsida
imestaja21. august 2021, 11:54
See oli iseseisvuspäeva pidulik kontsert, mitte küla jaanituli.
Kas 21. august 2021, 12:12
pidupäeval pidus ei tohigi tantsida? Tohib ainult jaanipäeval, 1 kord aastas???
21. august 2021, 10:56
Oled 21. august 2021, 12:12
kammaijaa21. august 2021, 10:54
ja mäha paranda kadrioru kiviaida.....
tahab lihtsalt pildis püsida21. august 2021, 10:49
greeta mõistuse ja esinemislaadiga vikerkaarekangelast ei saa tõsiselt võtta
resident evil21. august 2021, 10:39
Ei tundu kaera-jaan olevat, pigem vihub kasatšokki tantsida, va libedik.
21. august 2021, 22:03
Jeltsin tantsis ju ka, eks eeskuju ole nakkav
penskar21. august 2021, 10:27
Reklaamima peab. Järsku saab tagasi.
jah21. august 2021, 11:59
Õnneks on Keskerakond täiega vastu ja sellel rahvavihkajal õnneks uut ametiaega ei terenda. Aga noh, eks viimase aja sündmused on näidanud, et Keskerakond võib viimasel hetkel ikka rahvale noa selga lüüa.
jahile21. august 2021, 12:14
sinu õnneks jah on kõik pahategijad ning lepingupartnerid vastu.
Jah21. august 2021, 10:22
Kohe saad aru et mehest tolku ei ole kodus. Naise hing karjub tahan pidu ja seksi
No...21. august 2021, 16:37
Kas omast käest tead, kahju kohe sinust!
Oleme jõudnud21. august 2021, 09:45
vaba sõnaga sinna, et üldrahvalikke üritusi kajastab Kroonika ja Delfis laamendavad oma arvamustega ainult nn registreeritud kasutajad, teisi hoitakse eemal. Positiivselt jäid meelde Siiri Sisaski ja Tõnis Mägi päevakajalised esitused ja Mägi ootamatult esitatud üleskutse kogu meie eliidile ja rahvale kahetsuseks ja enda parandamiseks, sest siin ühiskonnas vohab ärategemine ja ülekohus nõrgemate ja kaitsetamatute suhtes, edevus ja rahavõim. Tahtnuks näha peale seda meie eliidi näoilmeid, kuid seda ei näidatud.
Moderaat21. august 2021, 09:35
Miks te üldse annate "eetriruumi" inimesele, kellel on tegelikult piinlik ja häbi oma rahva ees?! Ja see kõik on vaid meeletu näitemäng. Ärge hoidke teda pildis, palun. Tal oma kodulehekülg ja FB konto. Ja lõpuks jääb alati esmaspäeviti akndal kell 20 vilgutamine.
Sina21. august 2021, 12:16
Putini käsilane, oled jah õige keelaja? Kas see on vabadus? Nutad nõuka aega taga või tahad moslemisugust riiki?
Moderaat Sina-le21. august 2021, 14:34
Ei nuta ma midagi taga. Ei taha NSV aega ega taha ka seda, kuhu poole me liikumas oleme ja mis juba L-Euroopas ja USAs kohal on. Tahan normaalset Euroopa väärtustega traditsioonilidega riiki, kus on esikohal perekond, töö ja omad inimesed. Mitte mingid pseudoväärtused, seksuaalhälbed, immigrandid.
eu21. august 2021, 20:03
Lp. sina 12:16 Ikka ja jälle tasub meelde tuletada, et kaks viimast kohalikku asehaldurit on arusaamatutel põhjustel külas käinud vabatahtlikult putinil moskvas!!! Mida see näitab??? Tööandjad saavad alati tähelepanu osaliseks, olgu nad siis moskvas või brüsselis, washingtonis!!! Mõlemad kaks viimast asehaldurit on vaimustuses sisseveetavatest heaolurändtirtsudest!? Neid rändtirtse on Maarjamaal juba tuhandeid!!!
21. august 2021, 09:32
Tundub ,et trollid hakkavad tasapisi ärkama ja kaineks saama.Eile olid nad igatahes väga aktiivsed.Aga seda viha neis jätkub ilmselt küll ja küll.Pidu oli väga tore, President ja Riigikogu esimees koos rahvaga lõpuni.Ei ole mõtet lasta end häirida nendest vihkajatest.
vihkaja ei jätka enam kaua21. august 2021, 10:03
Loomulikult elab rahvas edasi, ega lase end häirida neid vihkavast euro-eliidist.
aitab ehk sildistamisest21. august 2021, 10:38
Kõik, kellel on midagi halvustavat öelda EI OLE TROLLID!!!!!! Lõpetage juba see jura. Kes nii ei arva nagu eliidile ja nende toetajatele meeldib, kes omavad teistsugust arvamust on lihtsameelsete silmis kohe mingid TROLLID. Tulge mõistusele!
aitab-ale21. august 2021, 12:19
Kes need küll on, kes juba aastaid siin ropult sõimavad, mis arvamus on ropendamine? Kes need küll võiksid olla, tavainimestel pole nagu põhjust. Mulle ka ei meeldi teatud erakonna tegelased, aga ma ei sõima neid päevad läbi.
Ehee21. august 2021, 09:32
Mis president ei tohigi tantsida või? Tantsimiseks liiga kõrgel ametikohal? Neid puujalgseid tigetaid eestlasi on piisavalt kes peo ajal nurgas kibestunult jõllitavad ja kommenteerivad. Tubli president, pidutses koos rahvaga!
Just21. august 2021, 10:05
Tegelikult oli ilus pidu. Ja suurepärane ilm, mis soosis. Ei tasu igast asjast ainult halba otsida, selle juures küll midagi vingumisväärilist polnud.
võiks olla soliidne21. august 2021, 10:55
Soliidne inimene , eriti kui on tegemist riigi presidendiga, ei kargle pidupäeva kontserdil nagu kloun.
Juura21. august 2021, 10:58
Kuidas sa aru ei saa, et see oli näite äng sinusugusele.
Tàpselt ,väga tore president.Aitab vingumisest.igaüks on ise oma õnnesepp.21. august 2021, 11:25
21. august 2021, 09:23
Piinlik oli, ei suutnud vaadata neid lõike muidu väga ilusast kontserdist
nii21. august 2021, 08:58
Väga südamlik ja meeldejääv pidu.Tore ,President pidudutses koos rahvaga.Aga kus olid meie suured rahvuslased ? Need kõige suuremad ja natuke väiksemad ?Muidu oli nii ,et iga päev keegi neist püüdis ajakirjanduses sõna võtta, nüüd ei kippu ega kõppu.Aga vähemalt nende trollid tegutsesid üliagaralt.Mida vähegi oli võimalik kommenteerida seal pritsiti viha ja vihkamist KÕIGE ja KÕIKIDE VASTU ,ei te kas ka üksteise suunal ?
Tavaline inimene21. august 2021, 09:09
Inimesed ei taha minna sellisesse seltskonda, mis koosneb Roosiaia väljavalitutest. Pidu peetakse mujal- kodus, maal, sõprade juures...ja kõik on hästi.
J.21. august 2021, 09:21
Rahvuslased teavad, et see nn öölaulupidu oli algselt mõeldud delegaatide saatmiseks Putingradi NLKP suurele üritusele- pleenumile. Eesti rahvast lihtsalt lollitati vanade kommunistide poolt. Sama jant, mis 20. august 1991 ülemnõukogus, kus 1990. aasta valitud seltskond kuulutas välja EV. Oluline oli, et jäme ots jääb selle seltskonna kätte.
21. august 2021, 10:37
Oot kas kiik oli kas lanno oli kas repss oli?
J-le21. august 2021, 12:26
Jama ajad, kui oli sinna Kongressile saatmine, siis toimus üritus päeval, mitte öösel, olin ise seal. Öölaulupeod olid hoopis teisel ajal.
Laulupeoline22. august 2021, 21:46
Lihtrahvas pidutses samal ajal Rakvere Vallimäel. Seal oli päris laulupidu ja seal ei tehtud ka poliitpropagandat nagu Tallinnas. Sattusin isegi sinna ja olen väga rahul. Üks saarlane korraldab seda igal aastal ja pole kuulnud, et ta kunagi poliitikutele seal sõna annab ja tore ongi.
jala tatsumine ei21. august 2021, 08:54
lahenda eesti probleeme .
Ahah21. august 2021, 09:02
Et siis oma elu ei võigi olla?
kas21. august 2021, 12:02
see kehkenpüks pole piisavalt oma eraelu reklaaminud? Loetlematud sportimised, seenelkäigud, suusareisid. Turvameestega koos pildistamine. Kedagi lihtsalt ei koti tema mõtetu eraelu. Pole ühtegi arukat uudist sellekohta, mida ta ametiajal tööalaselt üldse korda on saatnud? Kas ei pane imestama?
Statistik21. august 2021, 08:54
Nii tühja (öö)laulupidu lauluväljakul pole veel enne olnud ...
repertuaar oli vale21. august 2021, 08:57
aga see oligi Puurilik. Kahju!
v21. august 2021, 09:22
Kui oled president, kas siis ei tohi midagi tavalist teha. Tatsuta ise oma kere ja ära kadesta. Kasuta energiat kuskile mujale ja ära vorbi sisutühje ja labaseid üllitisi.
Erin21. august 2021, 10:07
Maitse üle ei vaielda, mulle ja minu tuttavatele meeldis. Oli tõeline pidu, lahe.
kaljulaid21. august 2021, 08:39
peaks oma kampaaniapea ise kinni maksma. Auu, kus on uurimisorganid. Viimasel ajal on täiesti kadunud.
Jajah21. august 2021, 09:02
Pidu käib ilma maskita, lol l li... Mitte president t
Ja jahile21. august 2021, 12:28
Eestis pole väljas nõutud maske, kas see õige või vale, ei tea.
Nohh21. august 2021, 08:36
Vanasti öeldi, et pidu katku(tänapäeval koroona) ajal. Küsiks Irja Lutsari kommentaari sellise pralle korraldamise kohta või väidab Lutsar, et puupeade kaudu see viirus edasi ei kandu???
21. august 2021, 08:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
No21. august 2021, 09:07
Ei,väga tore oli. Tegelikult ka. Piinlik on kommenteerijate irvitamine ja presidendi mõnitamine. Väga piinlik.
mäletseja21. august 2021, 10:06
Eelmine president mäletses lamamisasendis esimeses toolireas.....on meid ikka veidrate olenditega õnnistatud!
Ei21. august 2021, 10:54
Mulle just meeldis vaadata. President oli eile siiras ja pingevaba. Just tore oli näha, et pidutses koos rahvaga.
koka21. august 2021, 11:59
Ta võis laksu all ka olla, see käitumine oli täiesti eba-adekvaatne.
riik21. august 2021, 08:33
on deklareerinud kõige kõrgemal tasemel, et tasuta asju pole olemas. Miks tehti pidu tasuta? Miks pole kuskil kirjutatud, palju kulutati. Ilmselt oleks pilet maksnud sadu eurosid. Osa võtsid ja elamuse sai rikkam rahvas. See pole eesti rahva pidu juba ammu.
Kui rahvas21. august 2021, 12:30
maksab makse, kuidas see siis tasuta on ja miks ei tohi rahvas osa saada, mina sain TV2 vahendusel ja olen rahul.
alka21. august 2021, 08:24
Pidu katku ajal nagu ei olekski mingit viirust.
mell21. august 2021, 08:37
vaktsineeritud ei haigestu , Lutsar ütles
katku ei oleks,21. august 2021, 12:32
kui kõik oleks vaktsineeritud, sinna teistsuguseid ei lastudki, kes polnud, pidi testi tegema, oma risk.
lampjalg21. august 2021, 08:12
Kas puutja21. august 2021, 08:20
Ekre poliitikutei pidutseda ei lubanudki? Pildile neid ei sattunud.
täna 08:2021. august 2021, 08:25
Mis asi on puutja? Moldaavlane oled või?
No21. august 2021, 09:11
Kas sul on lampjalg või? Oi kui kahju.
x21. august 2021, 09:26
Mell, kui su arunatuke on puudulik, siis ära valeta. Pole kunagi öeldud, et vaktsineeritu ei haigestu. Vaktsineeritu põeb lihtsalt kergemalt ja ei koorma haiglaid. Ajaleht ei ole koht, kus oma teadmatusega eputada.
1 ekrelane21. august 2021, 12:33
siiski oli, lõpus näidati seda erakondade turisti Ernitsat, kes igal pool, oli kunagi ka Kõigi Eesti peol.
eu21. august 2021, 20:14
Lp. puutja 08:20 Oleksid võinud vaadata roosiaia pidu v õ õ r keelsest err -i kanalist! Või veel parem Narvas tehti v õ õr ama a lastele nende omakeelne "pidupäeva kontsert" koos laulmisega muidugi mitte eesti keeles!? Oli vist tv2 saade, kus eestlaste seas upitati ka pildile jüääna toomi ja misa kõlvartit - nagu suuri vabaduse toojaid!!!??? Ekre hetkel ainsana seisab eestlaste ja eesti keele eest maarjamaal!!!
Lõimumine ei toimi21. august 2021, 08:11
Presidendi mees ei taha mitte-kuidagi lõimuda kohaliku rahvaga, vihkab vist eestlasi.....see hakkab teravalt silma. Kloun kasutab välja minnes mingeid asendus kehasid
arvan, et see oli turva21. august 2021, 08:37
No21. august 2021, 09:13
Kloun on see, kes sellist juttu ajab nagu sina siin.
noh21. august 2021, 12:05
seepärast pole ta ka ühegi heategevuse organisatsiooniga liitunud nagu tema eelkäiad. Aga lihtsalt kaasasjõlkumise eest on ablas Riigikassast pappi saama.
vistile21. august 2021, 12:34
kas sinu kohta võib ka vist ... öelda?
eu21. august 2021, 20:19
maksimovskite peres arvatavalt keeleks vene. Seepärast perepeale need eestlased nõnda vastukarva paistavad koguaeg!? Ega eesti keelt ei ole kerge omandada. See kui oskad eesti keeles sõnu ritta laduda ei too veel arusaamist selles keeles!!! Olgu need siis toomid, kõlvartid, ilvesed.... !!!
Turist21. august 2021, 08:09
Aga mina sõin ühe kännuotsas turistieinet
Ruudi21. august 2021, 08:07
Kahe nädala pärast 3000 nakatanut
mell21. august 2021, 08:38
ja vaktsineerimata inimestele rohkem karistusi
mell21. august 2021, 08:39
parandan.... vaktsineerimata tervetele inimestele rohkem karistusi
21. august 2021, 22:15
Huvitav nüüd on vaktsineerimise tempot vaja tõsta ja alles see oli kui midagi ei töötanud, miski läks hapuks, aga kuidas meie teame mida meile manustatakse
GENERAATOR M.21. august 2021, 08:06
Me maale tuli diversant, turistinime all. Tal kaasas mitu kaamerat. Ja püstol hõlma all. Ta kodu kaugel Brüsselis, poss kuskil venemaal...
Telekavaataja21. august 2021, 07:58
Seda oli lihtsalt kohutav vaadata. Kas keegi kujutaks ette niimoodi karglemas näiteks Merkelit? Meenub ainult tantsu vihtuv Jeltsin. Aga tema oli purupurjus.
terje21. august 2021, 10:12
See oli just tore, meie president pole mingi vanatoi, kes istub nagu mühakas ja ei mingit emotsiooni. kui pidu, siis pidu. Ja mis puutub tema abikaasa kohalolekusse, siis see pole küll tema jaoks kohustus. Kui inimene ei taha osaleda, siis ei pea. Igal juhul olen rohkem elurõõmsa noorusliku presidendi poolt rohkem kui mingi tuima vanainimese poolt.
hale vaadata21. august 2021, 07:58
Tsirkus rahva raha eest! Esimene Eesti koorekiht näitas oma palet,näiteks A.Saagim oma sarvedega,hipid lava peal laulavad,Nublu kriiskab oma häälega jne. Haigetele kerjatakse aparaatide ostmiseks raha, lastele vihikute jaoks jälle annetage,kodututele tooge kirikusse süüa jne. Praegu on massiline koroonasse haigestumine ja maksumaksja rahadega ETV näitab terve päeva televiisorist mingit igavat prallet. Sellist EESTIT pajud õiged eestlased küll ei tahtnud.
21. august 2021, 08:08
Aga kuidas21. august 2021, 08:22
Ekre pidutses? Või mälestatid ensv aegasid?
täna 08:2221. august 2021, 08:26
Mälestatid? Igas su kommentaaris on vead, tahad logopeedi kontakti?
tänale21. august 2021, 12:38
oled tõeline ekrelane, kes ei tea mõistete tähendust, mis see logopeed kirjutamisse puutub :). Järjekordselt tõestasid ekrelaste taset.
21. august 2021, 12:50
Logopeed hakkab su kõnedefektiga tegelma. Sina mälestatita edasi.
aitäh22. august 2021, 09:33
Presidenti sõimata ja maha teha pole vaja modereerimist! Oma arvamust,kus selle vastu olla,läheb ? See tähendab ei lasta läbi!
mina , ka22. august 2021, 09:47
korra juba küsisin , kuidas ja kus see kella 19. ne üritus toimus , kuhu rahvast kokku kutsuti uut balti ketti kokku panema ? balti kett meelega väikeste tähtedega , sest seda on kogu maailm näinud ja tunnustanud ! Ja siin mõne "perepartei " selle õige " Balti Keti" mahategemine sealviibijaid ei mõjuta!
21. august 2021, 07:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sinu21. august 2021, 07:56
pärast peaks kõigil piinlik olema! Tore ja tegus president! Tark ka!
sorri21. august 2021, 12:06
et küsin aga mille poolest tark ja mille poolest tegus? Isikliku sprodilembuse pärast? Milleks see rahvale hea ja kasulik peaks olema? Suudab sõjaolukorral kondiaurul kõige kiiremini Brüsseli poole liduda?
Ei jõua ära oodata......21. august 2021, 07:47
...millal see Õudus lõpeb!
?21. august 2021, 07:57
Mis viga on? Sõida mujale elama, saad ideaalse elu!
No21. august 2021, 09:20
Ei jõua jah ära oodata,millal see kommenteerijate ülbitsemine presidendi vastu ära lõppeb.
Taimi21. august 2021, 07:44
Kus uudis President laulis.Issand ta on ju inimene ja tal on ka tunded.SUPER PRESIDENT.Teie irvambad paluks negatiivseid kommentaare.Presideni vastased võiksid oma räpased suud kinni panna.
21. august 2021, 07:52
Ärge pange tähele, meeltesegaduses inimene kirjutab tihipeale igasugu jama.
Ehee21. august 2021, 07:54
Otsusta ära, mida sa tahad, kahte korraga ei saa - "paluks negatiivseid kommentaare ja võiksid oma räpased suud kinni panna"
Nohh21. august 2021, 08:44
Meil naabrimees ka laulab küla peal , aga ainult siis kui lakku täis on. Seni pole veel teaduslikke uuringuid tehtud, alkoholi mõju kohta puupeadele.
kahju21. august 2021, 10:15
Tegelikult viisakas inimene ei halvusta avalikult ome riigipead, ükskõik milline ta ei ole. Need kommentaarid näitavad, kui palju matslikke inimesi eestlaste seas on . Kahju.
to kahju21. august 2021, 12:01
Tgl viisakas president ei halvusta oma rahvast.... eriti veel välismaal.
Kella veerand üheteistkümnsele kahjule22. august 2021, 01:28
Sul on õigus kord peab majas olema, eeskujuks saab tuua viisakaid inimesi saddami aegses iraagis ja tänapäeva põhja-koreas, hiinas, iraanis, filipiinidel ja muudes toredates kohtades, kus inimesed on nii vooruslikud ning ei halvusta ega kritiseeri enda riigipäid.
kolla21. august 2021, 07:33
No ja kus see meie vabadus nüüd on?BP ehk Brüsseli Prss.es.
praegu veel on, 21. august 2021, 12:41
või arvad, et Venemaal saaks need Putini sõdalased nii riiki ja võimu sõimata ja riigivastast propagandat teha?
kolla21. august 2021, 13:05
Mis see venemaa siis puutub?Elasime jupi aega ilma igasugu liitudeta ja häda polnud midagi,vat siis oligi reaalne vabadus.Veneleased vägemalt ei keelanud meil puudega kaminat kütta.
kole elamus21. august 2021, 07:18
Kuni 2000ndate sült hakkas lavalt voolama, vahetasin kanalit.
21. august 2021, 07:26
Kole jah,kui ärkad ülessehommikul nägu süldikausis.
to kole elamus21. august 2021, 07:44
kas sa alles nüüd avastasid, et kanali vahetuse võimalus on, et kõigiga seda siin jagama ruttasid
Meie nautisime seda kontserti koos kogu perega vanaema talus.21. august 2021, 07:09
Isegi minu vanaemal hakkas jalg tatsuma ja laulis kaasa.Kas selles oli midagi halba.Tore oli,et ka tema meiega koos oli ja tundis ennast hästi.Ilus kontsert oli.Aitaäh korraldajatele selle eest meie seltskonna poolt Põlvamaalt.
21. august 2021, 07:44
Mul on ka su vanema pärast hea meel, et ta ikka teiega koos oli.
21. august 2021, 08:28
Meie hääled on Edgarile garanteeritud.
virve21. august 2021, 10:17
Sama lugu, vaatasime öölaulupidu telerist perega, kõigile meeldis, oli tõeline pidu tunne. Kahju oli, et ise kohal olla ei saanud, oleks ehk veel ägedam elamus.
21. august 2021, 07:09
Nüüd.21. august 2021, 09:05
...selge,kes saab presidendiks.Igalpool koos ollakse peaministriga ja muidugi ülistasid teda 500 Roosiaia külalist.Isiklikult sooviks ,et Karis saaks meile presidendiks.
Küll inimesed ikka viriseved kõige üle.21. august 2021, 06:46
Ja mis siis nüüd halvasti on. Ainult ilgute ja virisete siin .Ja kuidas te ise pidutsesite.Kas täna on pea haige.
to Küll inimesed ikka virisevad kõige üle21. august 2021, 06:51
nendele lõi peomeeleolu kõigi ja kõige kallal irisemine. Osa õnnetuid inimesi vaid sellega oma tuju parandavadki, muud nende elus kahjuks pole.
06.51le21. august 2021, 06:56
Kas siis teiste kallal irvitamine ja mustamine annab õnnetunde.
normaalne 21. august 2021, 07:21
inimene oli eile veinifestivalil mitte ei pidutsenud koos jalatatsutajaga. Vahel lööb mõnel inimesel hullunud pilgu silmisse ja siis mõeldakse, et äge... no ei ole.
to 06:51-le21. august 2021, 07:46
kahjuks osale inimestele annab nagu iga päev kommentaariumis näha.
21. august 2021, 22:22
Ja mis meil siis hästi on kui on tahaks ka teada
Võehh21. august 2021, 06:43
Millinerõvedik vägisi ajaboksele
to Võehh21. august 2021, 06:52
kes, selline, sul seal kodus on?
No21. august 2021, 09:26
Vaatasid peeglisse ja hakkasid oksele. Nii võib olla küll.
🤑21. august 2021, 05:15
Orkester koondati rahapuudusel, nagu ma aru sain? Palju sellestajast siiani on miljoneid € rahva raha lihtsalt tuulde loobitud?
mõnus21. august 2021, 04:52
ju rahva raha eest pidutseda.
to mõnus21. august 2021, 06:54
kui sa juhtumisi tähele panid, siis rahvas pidutses ikka ka. Või paned isegi seda pahaks?
Aga21. august 2021, 09:27
Mis see sinu asi on,mis raha eest. Vahet pole.
miks21. august 2021, 04:45
öölaulupidu tasuline polnud? See oli ilmselgelt hästi kulukas ettevõtmine, kuna riigi raha ei loeta. Ma ei pea maksma kinni, kellegi pidu. Riik on avalikult deklareerinud, et tasuta asju pole, kuid nüüd raisatakse rahva raha eliidi peale. Seakari, mitte riik.
Meeli21. august 2021, 10:23
See oli kogu rahva pidu. Kui kohale minna ei saanud, said nautida seda telekast. Mis mind küll natuke häiris olid need intervjuud. tahtsin kontserti nautida ja pärast Ak d vaatasin ETV2 pealt. Kõik ol väga super. Ei ole midagi ette heita.
Kurvaks tegev fakt21. august 2021, 03:59
Ma ei ole kuskil näinud, et keegi meenutaks nende laulude, mis meile vabaduse tõid, sõnade autorit Jüri Leesmenti. Häbi, Eesti riik! Üks normaalne riik ei tohiks unustada neid, kes meile vabaduse tõid. Tema oleks pidanud olema aukohal presidendi roosiaias. Aga ilmselt globalistist presidendile ei meeldinud tema laulude rahvuslik sõnum. Kõnekas on ka nende roosiapiltide juures olev reklaam, mis reklaamib Eesti matust.
21. august 2021, 03:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mis21. august 2021, 04:40
õigus on sul kommenteerida seda, mis eestis toimub?
Väliseestlane21. august 2021, 06:53
Käisin tänasel üritusel, loodan et andsid loa
to mis21. august 2021, 06:57
ja mis õigus on sinul, kes sa Eesti väikese tähega kirjutad, siin öelda, kes tohib kommenteerida, kes mitte? Arvad, et ainult igapäevased vinguviiulid tohivad?
21. august 2021, 07:07
Sa väliseestlane lase omal tervist kontrollida.Kohe kindlasti lase.
21. august 2021, 07:22
Samas telereporterite küsimused olid küll piinlikuse tipp. Isegi kui tegu oli pidupäevaga, siis need ajakirjanikud ronisid kusagilt läbuurkast välja.
välismaalane21. august 2021, 08:28
käis tasuta üritusel. Sa pole isegi eesti maksumaksja st käisid ka minu raha eest. Kas välismaal saab kõike tasuta. Ei saa!!!
välismaalase tü-mita-jale21. august 2021, 12:46
Kas välismaalane sinu arvates Eestis ei tarbi ja käibemaksu ei maksa? Miks ta selle eest ei tohi ka midagi vastu saada?
21. august 2021, 03:15
Kolm lühikest, kolm pikka, kolm lühikest.
Kordan , meid rünnatakse!21. august 2021, 00:56
Vaktsiinifirmadega on salalepingud Eesti seadustest üle ja 100 miljonit rahva raha läheb ainuüksi mürgisüstideks!
Tore,21. august 2021, 12:47
kui sa kunagi ühtegi ravimit ei tarbi, need kõik mürgid.
kodanik21. august 2021, 00:46
Väga tore ja südamlik pidu.President pidutses koos rahvaga.Väga tubli !!! Huvitav kus oli rahvuslane nr. 1,see kes peab 30a. taguseid sündmusi massipsühoosiks ??? Ega ometi koroonas ,siis oleks võinud ju poja saata ?
Vähemalt esikommar siim...21. august 2021, 01:01
saatis oma tütrekese pidusse. Oled nüüd õnnelik
to kodanik21. august 2021, 07:24
kiiresti haiglasse, oled vist süsti saanud.
Njah21. august 2021, 00:30
Väga vinge, aga täna uudiseid üldiselt lugedes oleks nagu KeKa era pidu see taas iseseisvuse aastapäev ja lisaks pole pole see tädi rahva valitud... Millal suudetakse sellised tähtpäevad rahvale n-ö lähemaid teha? Pigem jääb mulje, et igasugu aastapäevad on eliidi private lõbu... Üldiselt on pärast Lennu taadut meil see presidendi värk alla käinud ja nüüd põhjas enam hullemaks minna vast ei saa, ehk kui KeKa tagasi ei valita siis vast peaks asi vähemalt praegusega üles mäge liikuma hakkama, olgu see siis Karis, Põlluaas...
ilus pidu21. august 2021, 01:04
Kersti on väärikas president ja loodame, et ka riigikogu saab peale suuri ponnistusi ja vägikaikavedu sellest aru.
21. august 2021, 03:09
Mine-le21. august 2021, 12:49
Ei tule sinna, pidutse seal ise, maitse üle ei vaielda :).
kapo20. august 2021, 23:59
On ikka libedik, vastik vaadata.
To Jah23. august 2021, 12:43
Jah, väga tubli kohe, mida kauem eestist eemal on
Benelux 20. august 2021, 23:58
Fotograaf on väga hästi tabanud , esimesel kolmel pildil näeb President üllatavalt kena välja . Hästi õnnestunud pildid.
ilus kontsert ja ilusad inimesed. President tubli, rahva inimene.20. august 2021, 23:42
Uik20. august 2021, 23:45
Tsirkuses on ka iga kloun publiku poolt väga armastatud.
Ronja21. august 2021, 01:09
Paistab, et kohe nii-niii väga tahab teiseks ajaks jääda. Mina teda ei taha ! Kao ära.
to Ronja...21. august 2021, 14:35
... mina ka ei taha, aga arvata võib, et puksitakse taas toolile... :(
Ikka20. august 2021, 23:37
Lõpuvalss ja luigelaul, viimane orgia.
ekrelane20. august 2021, 23:33
Jah, nii see on - miljonid Eestlased nälgivad ja see Prüsseli poolt määratud nö "president" lööb tantsu....
Ära valeta!20. august 2021, 23:38
nii, midagi uut. Meid on juba miljoneid? Lisaks veel nälgime ka veel. See on ikka uus tase ekrelane.20. august 2021, 23:39
riik hoolib ja20. august 2021, 23:39
jagab tasuta tervist, aga jõulude eel kerjatxe käsi pikalt ees aparaadiostux rahaaa. Häbiiii
Ikka miljonid20. august 2021, 23:56
Meie erakonnaga on juba suur osa Venemaast ühinenud ega muidu meie liikmete arv kasvada saa ja miljoneid kokku. Varsti tulevad need vabastajad siia.
Jajaa21. august 2021, 00:07
Reff esineb ekrelasena. Hale üritus
maamiis21. august 2021, 00:19
kus kohas see Prüsseli linn asub
Korralik labrakas oli, sain kõik kilekotid täis ja jäi ülegi.21. august 2021, 03:12
Andres20. august 2021, 23:30
Väga piinlik oli Kaljulaidi vaadata, nii punnitatud, et... Kus on väärikus, mis peaks selle ametikohaga ja ka eaga kaasnema? Kaka vähemalt jäi soliidseks. Ja kus oli Maksimovski? Oleks võinud ka kepsutada, rahvale ikka täie raha eest, aga see vist ei suvatsenud ennast kohalegi vedada. Kujutaksite ette nt. USA presidenti ilma kaasata sellisel üritusel?
Uik20. august 2021, 23:38
Väärikus on juba ammu mi teatud, kui käidi välismeedias kaeblemad ja vihakõnet tegemas oma rahva vastu ( I hate them), rentslis konisid korjamas, aknal vilgutamas, sopase näoga intervjuud andmas, lapselikult ÜRO s kepslemas, süütuse presumptsiooni eiramas, tööreiside asemel turistidele Antarktikas tehes jne. Nestor leidlapsel ei ole väärikust kunagi olnudki.
......20. august 2021, 23:38
mis siin piinlikut on,kui inimene tunneb ennast vabalt?Öölaulupeol ta ju nagu iga teinegi inimene,mitte president.
Andres to 23.3821. august 2021, 00:13
Mis juttu sa ajad? President ollakse 24\7, ka vabal ajal. Milleks ta siis turvamehi kaasa veab vabal ajal, mille eest ta palka saab? Ei ole nagu küla simmanil, et et käitun, kuidas tahan. Sellise ametiga peab igal pool väärikas olema, mitte mingit perepidu mängima. Samahästi võiksid siis Vembu ja Tembu ameti üle võtta järmisena sinu arust?
Oleks21. august 2021, 00:37
Andres tähelepanelikult vaadanud siis oleks ka Maksimovskit näinud. kell 9 oli veel igatahes kohal.
Tess21. august 2021, 00:59
Hr. Maksimovski oli enamusest ajast proua presidendi kõrval.
21. august 2021, 22:32
Meie ei tea presidendi abikaasast midagi, kes ta on, millega on tegelenud jne ...
20. august 2021, 23:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jah21. august 2021, 09:40
Ta on meie president ja ilmselt jääb ka selleks. Tubli president on meil. Ilkuge palju tahate.
Velirand20. august 2021, 23:15
KK on täis! mul tekkis küsimus, miks on vaja Kadrioru lossi ümber hakata tara ehitama? Pidavat turvakaalutlustel olema... Ja siis selliselt avalikultkepsutada. Ei taha neid Eesti Presidente mitte keegikillida
..20. august 2021, 23:10