Üritused

BLOGI JA GALERII | Uku Suviste jäi Eurovisioni finaalist välja! (115)

LISA KOMMENTAAR

Basskitarr 21. mai 2021, 16:56
Itaalia lugu , löökriistad + kitarr , rock . Eesti lugu on niiiii õudsalt masendava tooniga ajab viimasegi tujukese corona ajal halvaks . Milleks sellist laulu üldse komponeeriti . Hea küsimus , ainult , et kes mulle vastaks , et milleks .
fars21. mai 2021, 14:49
oleks pidanud olema naine ja vöimalikult napis riietuses, tyhja sellest laulust.Täielik euro flopp .Ei mingit taset. Köigest ehk 5 laulu mida annab kuulata ja vaadata .Täielik VERKA SERDUTSKA.
The Voice 21. mai 2021, 10:41
Amatööride lauluvõistlus , mida sealt ikka oodata ja loota on . Eesti lugu oli haigutamiseni igav . Sellist laulu , esitlust ja mega 707akat videot sinna juurde pole küll kellegile vaja , sellepärast ta edasi ei saanudki . Harjuge , aksepteerige sellega , et ta edasi ei saanud . Kes teisiti arvas , see arvas valesti juba algusest saadik . Esimesest sõnast ja meloodiast alates ütleb igaüks , kellel vähegi muusikast aimu on , et sellisel song- il ei ole mingit šanssi .
Maali21. mai 2021, 13:20
Kews mäletab, MILLAL viimati oli tegu LAULUkonkursiga ? Viimaasel ajal näib olevat tegu paljudel juhtudel röökimise, nilbete pooside võtmise ja üsnagi primitiivse shõuga. Trend on igatahes lnguse suunas.
leelo21. mai 2021, 18:51
koledate ja mittemidagiytlevas käändes laulude võis.tlus, mida ei kannata ei kuulata ei vaadata...
21. mai 2021, 10:21
See euro palakann on juba ammu ära tüüdanud,tahaks vabaks taas .
Pettunu21. mai 2021, 10:19
Minu meelest oli Uku laul ikka väga hea, võrreldes teistega. Ja muidu ka. Ei saa aru, mis seal üldse toimus---see oli rohkem karneval kui lauluvõistlus! Ilselgelt ei pööratud seal üldse tähelepanu LAULULE EGA SELLE SISULE, vaid rohkem daamide sexikusele ja muule särale ning riietusele. Ja muidugi igasugu trikkidele! Tegelikku laulu sisu seal küll ei hinnatud, esile tükkis rohkem see trikkide keerukus. Aga ei imestagi--nii nagu ei hinnatud piisavalt eelmisi Eesti laule piisavalt, nii läks ka praegu. Sisutühjad esitused jäävad peale, pinguta tekstiga kuidas tahad! Kahju!
mind üllatad Moldova saamine finaali21. mai 2021, 09:58
Polnud ju laulu, oli vaid Kirkorov. Uku oli tubli, oleks vaid lubatud laulda eelmise aasta laulu, oleks finaalis. Teised maad võisid, aga meie ja meie seadused ei luba.
tvvaataja21. mai 2021, 09:22
Eurovisiooni laulude tase on alla käinud, palju rõhutakse isikutele , väimusele, kes laule laulavad ja laulude sisu on üheülbaline ja lihtsalt suhkrune. Uku Suviste laulul oli mõte sees ja see meeldis nagu ka Soome laul meeldis. Kergemate laulude puhul on tasakaaluks lavašou aga see pole ometi laul. Esimesest poolest meeldis Belgia , Leedu , Norra laulud.
vaataja21. mai 2021, 09:07
Uku laul meeldis mulle kõigist teistest rohkem, enamus olid ju täielikud jamad. Esitus väga, väga hea. Aitäh, Uku! Ilus oli kuulata ja vaadata. Aga see ju teada, et mingit ausat hindamist ei toimu. See eurovisioon on ammu muutunud täielikuks palaganiks, kus hinnatakse kõike muud rohkem kui laulu ennast.
Eurovisioon on nagu on21. mai 2021, 08:49
Kui võistlus oleks raadios, oleksid tulemused teised. Pealegi praegu paistab väga tähtis olevat, kes on esitaja. Vanasti sellist esitaja eluloo läbirääkimist polnud. Oli vaid ühel päeval võistlus, ei mingeid promoüritusi enne. Poliitiliseks on ka läinud, jutustatakse enne juba, mis on laulu sõnum. Elu läheb edasi. Aga Uku lugu oli hea ja ta esitas selle hästi.
21. mai 2021, 08:35
Sissi oleks edasi saanud! Ehk järgmine kord.
S.21. mai 2021, 09:35
Minule on meeldinud juba mitmel aastal Stefani lood. Sealt oleks ehk rohkem lootust olnud.
Jauram21. mai 2021, 08:34
Lahmimine enne-kõike ja siis auku.... Ta pole Kirkorov või Pugatsova... Nali ja naljanumber üheskoos ! Häbi mitte Uku pärast, vaid see lahmimine ... meie oleme esimesed ... lausa esimene ... võitja !? Häbi, no mitte Ukule .
umb21. mai 2021, 08:28
Mis lokutid tal seal särgi peal ripuvad? Kas see peab lips olema või mis?
Jah21. mai 2021, 09:47
kas sa ei näinud, habemeajamisvaht oli lõua otsas, pidi nii kiiresti lavale hüppama, et jõudnud lipsu kaela panna.
Max21. mai 2021, 08:17
reedel oleks parem olnud
Triin21. mai 2021, 08:09
See pole enam ammu lauluvõistlus sinna oleks pidanud saatma seenelised lemmiku kes sai medali perekonna lõhkumise eest kleidi ja kingade oma taguotsa keerutades oleks pool saali põõrdes ning orden oleks kõikunud rinnas.
Oli ju arvata. Ligu igav, keskpärane. 21. mai 2021, 07:59
Vaataja, kuulaja...21. mai 2021, 07:52
Uku laul ja esitus oli hea,see laul ei sobi sinna palagani -laulude hulka ,liiga hea! Palagani -haiged seda laulu ei arvesta ,nii on. Imelik on ka hääletamine , esimeses poolfinaalis meie ei saanud hääletada, minu 2 lemmikut olid just sealt.Suurriigid saavad otse finaali , jama.Palju arusaamatusi.
mustakas21. mai 2021, 13:25
tundub, et kuni meil korraldaTI EUROLIULU KOKI URSSE, OLI IKKA MÕNI AAI, MIDA KUULATANüüd aga seilame ingliskeels "eesti laulu" kursil ja ilmselt ei suuda nii maitsetut ja nilbet šõud välja mõelda, et see peale läheks.
Tasuja21. mai 2021, 07:45
Tegelikult läks kõik hästi, et finaali ei saanud. Mõelge kui oleks saanud ja lisaks veel selle kinni pannud. Kust riik järgmisel aastal eurovisiooni korraldamiseks raha oleks võtnud. Selleks ajaks meie riigis on muusika tegemine ja sellega tegelemine muudetud kriminaalkuriteoks, mille kõrgem karistusmäär on eluaegne vangistus.
Jah21. mai 2021, 09:49
tänapäeva muusika. See on nagu tantsudegagi on ainult kaks tantsu, lõnkumine ja lõhkumine.
21. mai 2021, 07:29
Nüüd võiks vana mees kuhugile tööle minna.
Ukust räägid või?21. mai 2021, 08:52
Tema on haritud inimene - ega ta ainult muusikast ennast elata. https://et.wikipedia.org/wiki/Uku_Suviste
mis21. mai 2021, 07:25
mis neil viga, kes oskavad inglise keelt, saavad Eesti eurolaulu kuulata ja saavad teada, millest eestlane maailmale laulab. Mis neil viga, kes viipekeelt oskavad, saavad aru, millest Eesti laul eestlase esituses kõneleb. Kes ei oska kumbagi, ei inglise, ei viipe keelt, see leppigu sellega, et on lihtsalt eestlane ja pole seda väärt, et EESTI laulu kuulata. Mis teha, meid on ikka veel, kes peavad eesti keelt väärtuseks. Aga riik toetab võõrkeelset EESTI laulu ja neid. Kui laul olnuks eestikeelne ja viimaseks jäänud, oleksin ikka õnnelik oma Eesti üle.
Mis on? 21. mai 2021, 10:28
Paljud ei oska eesti keelt, aga sellegipoo'lest vaatavad, Mis juttu sa siin ajad, kaasa elada saab ju ikka! On inimesi, kes taha vad lihtsalt erinev t muusikat kuulata ja näha, kes seda esitavad! Pole vaja siin sedasi halvustada! Ära mõõda teisi enda järgi, ole tolerantsem.
hmm21. mai 2021, 07:01
Uku eluunistus on lõpuks täitunud :D
21. mai 2021, 06:56
See oli ju ette teada. Asi polnud niipalju laulus, kui lauljas. Hakaku aga tagasi tulema ...
Loomulik21. mai 2021, 10:32
Mis mõttes lauljas? Uku oli ju igati viisakas ja elegantne, mitte mingi paljas kloun! Laulis ka hästi. Just nii nagu loomulik, mitte kekutades ja kukerpallitades. Ei saa aru, mis sulle ei meeldinud?
REFORMIERAKONNA laul sellest kuidas nad valitsusse said ja mis siis juhtus nii iga kord 21. mai 2021, 06:40
S😋😋😋itarada you tube.com/watch?v=SGwVdIe2J2o
nii ,et uku sai hoopis vastu palle korralikult21. mai 2021, 06:36
mhh21. mai 2021, 06:33
kah üllatus :D täielik jura lugu oli ju :D :D saadku sina normaalne lugu või teistest erinev lugu ja oleks koguaeg finaalis :D
naisuke21. mai 2021, 08:54
oligi ju teistest erinev lugu...vaata, mis palagan seal on! paksud naised, kes laulavad, et ei lase endale komplimente teha on in :D näitaks tänavune malta lugu sama mis Nette oli
Superlaul21. mai 2021, 10:36
Aga äkki kirjutad hoopis ise selle PAREMA LOO, mis lauluvõistluse kinni paneb? Võiks i veel parem--lähed ja laulad ka ise! No siis tuleb kindel võit!
nõunik21. mai 2021, 06:33
Siin tuleb appi kutsuda Reformierakond ja nende kärpimine. Eurovisioon on kulukas raha raiskav üritus. Ärge rääkige enam, et eestlane on laulurahvas!
21. mai 2021, 06:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Oswald21. mai 2021, 07:42
No-jah, aga see mees pidi ju kohe kindlalt võitma. Saab usutavasti ka tüdrukult kinga ning varsti loeme lehest hirmtähtsaid uudiseid - mehel on ilge deprekas. Samas - eks see Eurovisioon üks õnnemäng ole ja seda ei tea keegi kui palju kulisside taga raha liigub.
Küsimärk21. mai 2021, 10:41
Selle asemel, et siin suurest rõõmust parasta da, mine parem kooli ja õpi normaalselt kirjutama! Koos kirjavahemärkide ja suure algustähega lause alguses! Ja üldse--õigekirja!
aksel21. mai 2021, 06:16
no oligi nii teada üks palagan see eurolaul, mingi ingliskeelne mula käib, laulud kah no sellised et ei kõlba kuhugi , vot vanasti oli ABBA eurol vot olid lood kuid UKU on tubli poiss küll peaks Ukule tegema üks hea eestikeelne laul või Uku teeks selle ise, ja me võidaks, heliloojad kohe nüüd tööle järgmine aasta võidame me nagunii.
Koolipapa21. mai 2021, 10:45
Soovitan kooli minna uuesti. Õigekiri lonkab nagu vigane hobune!
Äkki olen juba liiga vana, et head muusikat ära tunda?21. mai 2021, 06:03
Kuulasin kiirelt juba eelnevalt internetis lood ära, et mitte selle balagani peale aega raisata. Peale Soome Linkin Parki stiili meenutavat lugu ei tekitanud teised ininad ja kargamised mingeid emotsioone. Uku esitatud pala polnud sugugi halvem sellest ülejäänud saas tast, taustalt puudusid ainult nee ger, pii der, blond ja tran sa ja see sai ilmselt saatuslikuks.
Jah21. mai 2021, 09:52
sõrmeotstel sul nahk kajuba nii paksuks läinud, et pead sõrmed suus märjaks tegema, et saada aru kas pistikupesas on voolu või ei ole.
Miks Eestist nii palju21. mai 2021, 05:48
Ajakirjanikke, te ju teadsite, et meie laul ei pääse edasi. Raharaiskamine. Tulge koju.
A sai tasuta uude riiki reisida21. mai 2021, 06:33
see eestieuropask on puhas äri eestilauluga pole sellel midagi pistmist Kaagutaminesellelteemal algab juba veebruaaris või millagil siis minnajse kuhugi sakusuurhalli mingite andetute saatejuhtidega jne jne Tuleks teha teine Eesti laul siia kõrvale see õige kus ainult lubatud Eesti keelsed laulud ,las siis nemad teevad seda jama seal sakusuurhallis👍👍👍
Ggg21. mai 2021, 05:29
Lugu peab olema võimalikult nõme ja jura.Ja esinejad peaksid olema hästi paljastavates riietes või isegi lateks kostüümis.See vist uus trend.Siis on lootust!!!
naisuke21. mai 2021, 08:56
või siis ülekaalulised ja kaagutama..:
Maele21. mai 2021, 05:23
Ei ole kahju,eesti lood on alati nii haledad,,ometigi meil on väga häid lauljaid ja lugusid,,,aga,,,aga,,eurole valitakse miski pärast saasta. Palju Õnne !
Diletandid21. mai 2021, 10:58
Eesti lauludel pole viga midagi, kui on HÄSTI LOODUD ja HEA TEKST. NO paar korda on j a h mööda pandud, aga neex o'id ammu juba. Kahjuks on paljusid lugusid peetud eurovisioonil kehvadeks. Aga meloodia ja t e kst on väga head olnud. Sandra Nurmsalu lauldud lugu(kahjuks ei tule nimi meelde), Koidu ja Laura lauldud"Verona", Evelin Samueli lauldud laul(ka ammu), Silvi Vraidi lauldud "Nagu merelaine" jne. Miskipärast ei osata hinnata ilusat laulu, ilusate sõ nadega. Tõsise ja sisuka sõ numiga..
Noh olgu21. mai 2021, 02:20
esialgne emotsioon,et natuke kahju,et nii läks.Aga tegelikult natuke hea ka, et üks soliidselt ja normaalselt,ilma taustaklounaadita, esitatud lugu ei pea laupäeval osalema selles nn uue normaalsuse ebanormaalsel propaganda üritusel.Ega muusikal ei paista mimgit tähtsust olema,tähtis on globaalne sõnum ja poliitika.Lugudest eristus Taani,jääb mitmeks päevaks kummitama.Kõrgeaulistele aga näe,ei sobinud.Esimene poolfinaal meenutas rohkem hälvikvisiooni.Õnneks tänane polnud nii tülgastav.Eduks peaks vist lugu olema räpp ja esitaja ahistatu,solvatu,homo või transvestiit,vegan,aafrika juurtega.
aga21. mai 2021, 14:44
su jutt on absurdne ja tüüpiliselt rumal
Mats21. mai 2021, 02:13
Siiski Šveits oli päris OK minu arust .
Balkani palagan ruulib:((21. mai 2021, 02:11
Uku, sa olid väga, väga hea ja laul samuti.See laul lihtsalt ei sobinud sinna Balkani palaganile! Seljas ei olnud sul jah litritega minikleiti ja paljaid kintse:))ja muid veidrusi, mis edasipääsenutel, see oli ainuke "möödapanek":))Ära kurvasta, olid ikka tasemel! Ilusad laulud ja inimesed jäävad selles jamaks muutunud visioonil varju, kahjuks!
Laulu sõnum21. mai 2021, 01:42
Laulma oleks pidanud koroonaviirusest, kuidas saame sellest võitu. Mitte elama armuvalusid läbi.
Mats21. mai 2021, 02:09
Super, täppi, ei tulnud selle pealegi ( v.a armulood)!!
Ritšard21. mai 2021, 01:04
Seekord läks niiviisi... Pole viga, järgmisel korral surub Eesti Euroopa vastu muru!
järgmine kord21. mai 2021, 05:25
oleks targem see palagan lõpetada üldse.
🏵️🏵️🏵️21. mai 2021, 11:01
Jälle mingi ekrekate hüüdlause! Täiesti kohatu siin!
Mõte 21. mai 2021, 01:04
No kui San Marino palkas Flo Rida appi, siis miks me ei võiks Rootsi hitimeistrit Max Martinit endale palgata? Las kribab hiti valmis, võidame ära poolfinaali ja finaali ja olemas teine linnuke. Uku oli tubli, teised tegid suht karnevali. Vähemalt on nüüd käidud.
Nojah21. mai 2021, 00:59
Suht tasapaks laul, raske sellega kedagi üllatada. Ehkki nii mõnedki edasipääsnud polnud suurt paremad.
Kiiks21. mai 2021, 11:04
Oli ikka norm laul! Teised ei küündinud selle tasemeni! Aga mõnedele polnud seegi piisav. Rumalad!
Anu21. mai 2021, 00:58
Aga miks ta ei oleks pidanud välja jääma? Nigel laul ju. Ja mitte kedagi Euroopas ei huvita, mitu korda ta on püüdnud sinna saada. Asja hea külg Ukukese jaoks - nüüd ju vaba aega küll, saab minna ja osta omale veel 20 paari tosse
Fänn21. mai 2021, 00:50
Väga suurepä'rane esitus. Pole viga, Uku. Sa oled ikkagi parim, intelligentsem ja andekam laulja.
21. mai 2021, 02:13
joosep21. mai 2021, 00:48
aina hullemaks läheb... kõige pealt saadetakse orkestrid laiali, nüüd eurovisiooni kaotus ka veel otsa kas järgmisena kukub valitsus
väärtusruum muutub21. mai 2021, 02:15
kultuurist jäävad asjad aina kaugemaks, ja euruvison ei ole juba ammu eurovisiooni laluvõistlus!
To joosep21. mai 2021, 05:53
Õigel teel oled ja mingi mees Claudia küll sai krimisûûdistuse?
Jah21. mai 2021, 08:05
Sul on õigus. Kukub kukub
Andres21. mai 2021, 00:47
Kaja Kallas: kui me ei leia kokkuhoiukohti, tuleb tõsta makse. Kune eesti edasi ei saanud, siis sai siit kokku hoida. Super. Makse ilmselt ei tõsteta.
Tanel P21. mai 2021, 00:46
Tukk oli vast liiga püsti! Võidab Serbia, küll näete.
😆21. mai 2021, 00:41
Vedas siis ju! 😊 Че! Näitab измена saadet! 👍👍👍
Опасные связи! 👍👍👍😆21. mai 2021, 01:08
Väga hea saade! 😊
😆 21. mai 2021, 01:10
Uku -t ei ole näha! 😥
Ahh21. mai 2021, 00:37
Ei teagi mis oleks Eesti edulugu , kuid selge on see ,et tavalise esitusega ja hästi laulmine pole eduvõti Eestile.Arvan ,edasi oleks viinud lõbusam lugu ja hooksam esituslaad ja võibolla popräpp lugu ,mida see aasta vist Eurovisioonil ei kuulnud.Jah tõsi on see enamus hääletajad on noored.
oligi arvata21. mai 2021, 05:11
edulugu oleks see mis kisuks laulu kuuldes kaasa laulma või jala tatsuma. uku laul jättis kahjuks jumala külmaks. eesti voorudes sisi laul kiskus kaasa laulma või rütmitama. uku puhul 3 ebaõnne - 1x ei saa minna ; 1x lastakse minna ja lastakse vesi peale ; rohkem.ära proovi sinna pürgida, järelikult pole eurvisiooni ööbik
Pilts21. mai 2021, 00:32
Väheks jäi ukust üksinda laval, mis muud. Eurovisioon on siiski show. Laul liiga mannetu ja sõnad mis aina kordasid ennast. Aga kokkuvõttes tubli mees👍🙃
Njaa21. mai 2021, 00:31
Uku, väga hea esitus oli! Kui oleks esituskord tagapool olnud, siis ehk oleks ehk finaaligi asja, aga pole hullu! :) Aitäh sulle!
:D21. mai 2021, 00:25
Laul oli jama. Loogiline, et edasi ei saanud
21. mai 2021, 00:37
Sa ise oled üks suur jama. Laul hea, kuid nüüd ju need gaariad ja veeniad hinnas.
21. mai 2021, 02:17
Tee siis parem ja ära arvusta!
Helilooja21. mai 2021, 11:10
Aga ehk siis kirjutad parema?
21. mai 2021, 00:25
ei minu silma pisar tiku!
Eestile on raske leida hääli , pigem on asi ,mis ei pane hääletama euroopa noori.Võibolla oleks räpp21. mai 2021, 00:23
21. mai 2021, 00:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Soome parim laul21. mai 2021, 00:43
Jube, vot sellised kisajad ja karvased lähevad Euroopas noortele peale, sest nad ise ei oska laulda ja ei tea laulu ilust midagi. Nendel peaasi, et kisa oleks.
Peeter 21. mai 2021, 00:13
Lugu ei maksa midagi. Ainult riigi nimi.
21. mai 2021, 00:48
Väga õige, riigid kõik sellised, üks ei kuule ja teine ei näe. Kas see ka jälle poliitiline värk?
Kui21. mai 2021, 00:11
Portugal välja kuulutati, oli Eesti saatus selge. ise hääletasin Ukut ja Sveitsi. Just Ukut, aga mitte laulu.
võiks21. mai 2021, 00:09
nagu sõnu valida,need kes siin praegu sapitsevad.Hea esitus,enesekindel ja teadagi et Albaaniad,Moldaaviad alaati esikümnes oma lüürikaga on! Uku ilmselt aimas ka mis tulla võib,võitja igaljuhul!
Regina21. mai 2021, 00:06
eestlane Soomes20. mai 2021, 23:56
Uku on tubli! Kôik Soome eestlased andsid talle oma hääle! Ps. Soomes maksis hääletus 1€, Eestis aga 1.60 €
Kindlasti21. mai 2021, 00:20
mitte kõik. Igatahes hea teada, et Uku läks mulle 11 euri maksma. Pootsman tuli kallimaks. Kuidagi hale hakkas neist mõlemast.
Kea Saarde21. mai 2021, 00:24
Wow kus ikka nöörivad. Inglismaal oli kòne hind 0.15
ole siis Soomes.21. mai 2021, 00:38
selle laulukonkursi mõte on see, et hääletatakse laulu poolt mis individuaalile meeldib, mitte koguda hääli oma riigi kodanikelt ümber Euroopa. Eesti esindus oli isegi igavate laulude kõrval igav...
to eestlane Soomes21. mai 2021, 00:54
No muidugi, meil ju riigikassa tahab täitmist, kärpimist ja hinnatõusu .Augud juba igal pool sees.
MIna küll Ukule häält ei andnud. Ega ma totu ole.21. mai 2021, 06:59
Ei vaadanud aga20. mai 2021, 23:41
Kas tal oli ikka see nilbe tilbendis kaelas? Ei saa selle mõttest aru.
20. mai 2021, 23:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
21. mai 2021, 00:58
Oh taevake, otsige nüüd veel mingisuguseid kopeeringuid.
20. mai 2021, 23:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mis mõttes? 21. mai 2021, 11:17
Sa ilmselt ei oskagi hinnata sisukat laulu, vaid lähed kaasa sisutühjade, mittemidagiütlevate tekstidega ja kerglase tilulilu muusikaga! See räägib ka inimesest nii mõndagi.
Alar20. mai 2021, 22:59
Arusaamatu , sisutu ja leegita lugu . Midagi , millet "kinni hakata " puudub täielikult . Null punkti minu poolt ja 12 üle lahe .
to Alar21. mai 2021, 01:00
Mõtle kui tark tegu. Kas üle ookeani ei olnud kellelegi punkte panna?
tubli!!20. mai 2021, 22:49
rahvusvahelisi kommentaare lugedes elatakse vist Ukule,lõpuks ta Eurovisionile pääsemises ja loole kaasa igalpool! armas.Hea esitus,proff!
ja nõustun21. mai 2021, 02:22
Kõige profim esitus jah siiani neist kes meid esindamas on käinud. Ott ka ikka.
20. mai 2021, 22:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
21. mai 2021, 00:05
Mii20. mai 2021, 22:27
Vaataja20. mai 2021, 22:24
Ükskõik, kas pääseb või ei, Uku on ikkagi Eesti parim laulja!
21. mai 2021, 02:23
Tervitus21. mai 2021, 11:23
Tema kõrval on veel palju teisigi häid lauljaid! Igal oma maitse! Aga Uku oli tubli tõesti! Ja pole vaja kellelegi oma pruudist rääkida, see pole ühegi võõra asi! Kroonikad ja muud uudishimulikud seda just oota vadki! Ainult ema--isa peaks teadma. Ole tubli!
Kats20. mai 2021, 22:24
Mis iganes saab, minu arvates esines Uku täna super hästi. :)
Kostja20. mai 2021, 22:23
Suviste, Uku saavutab poolfinaalis 15 koht
Tubli20. mai 2021, 22:22
Liiga palju oli seda taustamöllu. Ukut ei näinudki. Igatahes laulis hästi.
Merle20. mai 2021, 22:21
Ukul väga hea laul ja ta ise ka väga hea. Aga juba mitmendat aastat Eestil sama viga: 1 mees seisab üksida keset lava, 0 liikumist. Liikumise puudumine tõmbab väga palju muljet, showd alla, kahjuks...Sellele laulule oleks väga palju andnud juurde tanstijad, paarike, lendleva kleidiga tüdruk ja tugev poiss...
Veel efektsem oleks olnud20. mai 2021, 22:49
neli Borati trikoos õlitatud kõhna noormeest sukksaabaates kummibasseinis maadlemas.
21. mai 2021, 02:24
taustaks siis mehed, sukkpükstes ja litritega minkleitides ikka!
20. mai 2021, 22:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ei ole viltu miskit21. mai 2021, 11:26
Täitsa normaalne, pole miskit hullu!
20. mai 2021, 21:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
21. mai 2021, 01:06
Kahju, et nii läks. Ega tõesti neid karglejaid finaalis enam näha ei taha.
Mina vaatasin21. mai 2021, 11:27