Inimesed

29.04 kell 11.00 ilmunud artiklit on täiendatud Priit Piilmanni kommentaariga 30.04 kell 14.21 ning Triin Tuula kommentaariga kell 15.54.

AVALIK SOPALOOPIMINE! Priit Piilmann: Triin nõudis 500 000 eurot ja ähvardas muidu mind hävitada. Triin Tuula: oma laste ema kullakaevajaks või väljapressijaks nimetada on väga mage!

Merilyn Närep, Katharina Toomemets, 30. aprill 2021 15:54

158 KOMMENTAARI

m
mul/ 3. mai 2021 08:17
ärikast pohlad, ega hauda kaasa miljoneid ei tari . aga ma tunnen pettumust, et naine, keda kaua aastaid olin imetlenud ja austanud, on tegelikkuses hale kullakaevur . tahtis kindlustada oma elu läbi võrgutamise. abielus mehe võrgutamise . hale, hale, hale .
h
2. mai 2021 19:50
https://kroonika.delfi.ee/artikkel/93313521/sokk-suurarimehe-priit-piilmanni-ja-triin-tuula-suhte-paljastas-sekretar
m
Muti / 2. mai 2021 13:12
Võiks ikka kirjutada ka, kes see kuradi Triin on. Nimi ei ütle midagi. Või miks inimesed üldse teda teadma peaks või huvitatud olema?
s
sinust/ 3. mai 2021 08:15
e
Eestimeelne/ 2. mai 2021 09:41
Piinlik lugu, 500 000 on ju kommiraha. Sõõrumaa on palju kõvem mees ja suudab oma 8 last üleval pidada. Lapsed on kõige tähtsamad. Võimekas mees võib lubada endale palju naisi ja palju lapsi. Ole õnnelik mees, et su lastel nii ilus ema. Ära koonerda. Kui on väärt geenid tuleb neid jagada! Eesti eest!
t
2. mai 2021 09:38
Tola mees. Arvata on, et ta naine jätab ta ka maha 100 miljoni eest :)
v
Vaene/ 1. mai 2021 22:19
See summa on ainult kommiraha rikkale. Kuidas on võimalik et ühel inimesel on nii suur palk. Kas ta töötab nii palju rohkem Tubli naine kes teab mida väärt on
v
vaesel/ 3. mai 2021 09:24
pole raha haridust saada, nagu näha, kes on rääkinud TÖÖST . sellised ärikad ei teegi tööd .
a
Anu/ 1. mai 2021 13:59
Minu arust on tubli naine see Tuula. Kuulge, kas tõesti ühele jõukamale mehele oleks see pool miljonit palju maksta? Päris piinlik lugeda Piilmanni kommentaari. Kaks las teinud oma abielu jooksul abielu kõrvalt ja siis hakkab äkki rahast kahju. Ega teda vägisi nagu vangi ei viidud 10 aastat Tuula juurde. Jõudu, Triin Tuula.
u
una/ 1. mai 2021 19:48
muidugi , mis see pool milli maksta on aasta pärast küsime jälle
i
irw/ 2. mai 2021 09:40
Aasta pärast küsib juba miljoni ja lapse kooliraha tulevikus eliitkoolis ka miljon jne.

k
Kas raamat ja film ja tõsieluline reality-show ka tuleb sel teemal?/ 1. mai 2021 10:36
Muidu jääks nagu poolikuks see teemakäsitlus...
s
sopaloopija/ 1. mai 2021 10:18
Essuleht jälle omas elemendis
e
Eesti ühe rikkama/ 1. mai 2021 09:56
mehena anna see küsitud summa ja elage oma elusid rahulikult edasi!
i
:) see oli/ 1. mai 2021 19:15
irooniaga kribatud, armsad inimesed! Ikka jah, paraku on nii, et kõik käib südame ja seaduste järgi! Elamispind muretsetud, lapsed kasitud-toetatud, hunnik raha selle juurde küsida on tõesti rumal ja läbimõtlemata tegu! Naised-eks ikka juhtub!
r
2. mai 2021 09:41
Rahulikult? Varsti uus nõue. Ei tohi järele anda.
j
Jüri / 1. mai 2021 08:17
Mulle meeldib väga suhtekorralduslik versioon küsitud 500 000 euro kohta - “tegime ettepaneku kaaluda lastele etteulatuva suure elatise maksmist”
v
1. mai 2021 03:09
Vaatad neid naisi.... Vaatad korra veel... Kullakaevajad..... Ja vabandust väljendi eest..... Aga argivahe läheb lahti kui dollarid keerlevad sime ees....
t
to täna 03:09/ 1. mai 2021 09:56
no vaata neid mehi...vaata korra veel...ja vabandust väljenduse eest... Ise "õnnelikus" abielus aga 12 aastat sattuvad kogemata sinna argivahesse....

o
1. mai 2021 01:58
Oh mis te arutlete teiste elu üle. On, kuidas on
m
mai/ 1. mai 2021 08:03
Kui oma elu avalikkusele pakutakse, siis ongi nii, et arutletakse.
e
Elsa/ 30. aprill 2021 21:36
Triinul naisena võiks ka veidi uhkust olla, praegu tundub ta väljapressijana.
ü
Üks teine naine/ 30. aprill 2021 22:59
No ausalt öeldes oleks nutikam olnud vaiki olla, ma Priidu asemel maksaksin nüüd 190€ ( või mis see just vähendatud lastetoetus oligi) x 2. Ja vsjo! * Priitu minevikust tean, ta ei ole valevorst.
m
2. mai 2021 04:38
mida Triin häbenema peab, tema oli vaba naine ja abielus mees käis salaja tema juures.No ja nüüd tuli saladus välja ja mehel mure oma abikaasa ja laste ees.Enne võinuks mõelda!
t
totu/ 30. aprill 2021 20:06
no mida naine lootis...et mees jätab oma abikaasa ja kolib tema juurde! Njahh!
t
Trgu/ 30. aprill 2021 20:16
Mees juba jättis ( vassis ja valetas) oma abikaasa 12a tagasi, kui teisega suhtesse läks. Ta vist lootis, et selline asi välja ei tule. Pettis üht ja andis alusetuid lubadusi teisele. Nüüd mehel omad vitsad.
t
to totu/ 1. mai 2021 09:59
äkki oled ise? Mina mehe abikaasana tunneksin küll ennast mahajäetuna. Mis see loeb, et ta temaga koos elab. Aga nagu siin süüdistatakse Tuulat rahaahnuses, siis järelikult ka ametlik abikaasa ei taha sellest ilma jääda, muidu ei laseks ennast niimoodi alandada.
h
Hmh.../ 30. aprill 2021 19:42
mujal kultuuriruumis, kus mitmenaisepidamine au sees, on mees uhke selle üle, et jõuab kõiki naisi võrdselt majandada. Meil selline kultuur puudub, aga mehed muidugi maiad kapsutama nooremaid ja ilusamaid. No ja naised kah naiivsed, keda väidetav suur armastus raputab, arvates, et mees jätab pere. Aga seda peab küll ütlema, et iluga looja pole seekord koonerdanud.
n
no et seebiooperile veel hagu alla panna ja et oivaline ajakirjandus veel oivalisem oleks/ 30. aprill 2021 19:28
võiks sopakirjandus nüüd Piilmanni ametliku naise käest küsida, mida tema asjast arvab ja mõned täiskasvanud lapsed olid ka veel vist, kel oma pisisugulastega pärandust tuleb jagama hakata
s
Sillu/ 1. mai 2021 09:20
Ainult juhul, kui isa sureb enne väiksemate täisealiseks saamist. Edaspidi võib oma päranduse ükskõik kellele pärandada.
j
Jah, ei maksa/ 30. aprill 2021 18:49
tegemist teha nende naisterahvastega, kes on avalikus meedias tähelepanu saanud ja endale veel mitmekordse hinnalipiku külge riputanud. Kapitalism- kõik kaubaks! Ei vasta sugugi tõele, et natuke meigitum näolapike pikemad jalad omaksid mingitki erilist suurt ja eristuvat väärtust, kui põhiolemuseks on egoism ja väljapressimine. Hea uudis on see, et elatusraha suurus muutub vähe mõistlikumaks.See võimaldab ka normaalsetel kuttidel proovida peret luua. Kui trehvabki lehtsabaga kokku, jääb vähemalt võimalus ise ellu jääda peale alimentide maksmist.
s
Soovitus/ 30. aprill 2021 22:15
Lepi naisega ära, kruti elatusraha seadusega vastavaks, võta omale kuuluv vara tagasi ja ela normaalset elu edasi...

j
Jaanus/ 30. aprill 2021 18:06
Vaata kui tore pisikene ja räpane uudis millest saab osavalt mingi maitsetu bestselleri valmis mudida. Mele libakirjanduse libakirjanikel on jälle käed-jalad tööd täis. Aga tegelikult, mis õigusega teie topite oma nina teiste inimeste isiklikku ja eraellu?
j
Jummel küll/ 30. aprill 2021 17:58
Tõeliselt ilus armastus rahanumbreid vaadates.
m
30. aprill 2021 17:29
Minul on pesu pesemiseks ikka pesumasin.
m
30. aprill 2021 17:08
Mõttetu mees - 10 aastat kahepaikne!
k
2. mai 2021 04:44
Kui see saladuse lekitaja oligi Triin, siis õigesti tegi! Mees petab oma abielu ja seda 10 aastat.Ja otsustada ei osanud, nüüd oma viga jah.Ei usu, et ta ametlik naine ei teadnud.
s
30. aprill 2021 16:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Sõna sekka² - no milleks targutada, kui tarka pole öelda?/ 30. aprill 2021 17:59
Esiteks oled Sina võib- olla ka inetu, aga võib- olla ka mitte. Näitemängu siin pole ja kasvõi on ühes tükis sõna. Piduritõmbamine ei aita, sest õnnetus on juba käes!
m
Mulle tundub/ 30. aprill 2021 16:21
et siin keegi küsib palka juurde?!
o
Oswald/ 30. aprill 2021 16:35
Vanasti lauldi, et --tt lõi välku välja peal --ra oli kärmas, kõndis seal. Poleks vaja olnud noort preilit põ-utada.
a
aga/ 30. aprill 2021 16:37
eks igat asja on vaja ju esmalt õppida, mõni on valinud õppimiseks ikka väga raske tee
n
Naaskel/ 30. aprill 2021 16:16
Väga huvitav, millised ultimaatumid esitas herr Piilmannile tema seaduslik naine? Ju trumpas naine nõudmistega armukese üle. No ja lapsed ka seaduslikust abielust. Abieluvaralepingu kohta oleks võinud ka natuke rääkida.
o
Oh/ 30. aprill 2021 16:24
Kui lapsed isa nimel, siis on nad igal juhul seaduslikud, kas siis abielust või mitte.
a
abieluvara/ 30. aprill 2021 16:36
abieluvara lepingut ilmselt ei ole, nad on pikalt abielus olnud, sel ajal reeglina ei tehtud lepingut. Kui kõik hästi ja ausalt kulgeb, pole lepingut vaja, aga näed, ei kulge. 10 aastat kahte peret pidada pole naljaasi, tavaliselt viskab selle ajaga mõnel osapoolel ära ja astub mängust välja. Mida rohkem varandus kinni hoiab, seda raskem astuda. Ei tea selle pere tausta, esimest korda kuulen, aga tavaliselt on need pikalt abielus olnud paarid oma varanduse koos tekitanud ja loomulikult ei taheta sellest loobuda kellegi teise kasuks, kes lihtsalt kõrvale tekkinud ilma midagi panustamata.

m
Martti/ 30. aprill 2021 15:48
Mille üle te vaidlete. Mees on ju selgesti öelnud, et toetab neid korralikult ja suhtles pojaga regulaarselt. Ja nii oleks jätkunud aegade lõpuni, kui naine ei oleks segadust hakanud tegema. Naisel on aga ikka vähe. Kes ta on? Mitte keegi muu, kui lihtlabane väljapressia. Teades väga hästi, et lapsed jäävad seaduse ees pärijateks nagunii. Parem harigu ennast ja mees kindlasti toetaks õpinguid ja saavutagu ise ka midagi. Vastik on lugeda seda Tuula ülistamist. Millest tuleb üldse naistel arusaam, et mehed peavad oma raha neile loovutama!?
m
Marttile/ 30. aprill 2021 16:10
Kust sa Tuula ülistamist lugesid? Ja kust sinul arusaam, et naised üldiselt meeste raha endale nõuavad?
k
2. mai 2021 04:47
Kui on lapsed teinud ja elanud 10 aastat, siis ikka on ka Triinu ees kohustusi!
l
lugeja/ 30. aprill 2021 15:41
Postimehes ja siis ELU 24-s artikkel kus kirjas kuidas Triinule ostetud 2 korterit,üks 4.toaline elamiseks ja teine väljaüürimiseks et raha ,,teenida,,!, Ka auto ostetud,ka raha jagatud aga ikka veel vähe!! Ei saa aru mida need naised veel tahavad?
e
30. aprill 2021 16:18
Eks ikka turvalist peret ja armastavat meest.
a
aga / 30. aprill 2021 16:40
jõuga pressides ei saavuta sa ei turvalisust ega armastust
m
Mann/ 30. aprill 2021 15:19
Mehed, kontrollige oma tilli tegevust, siis on palju probleeme olemata.
s
Suht sarnane loomariigis toimuvaga/ 30. aprill 2021 16:07
Kas ütled karule ka, et kontrolli oma tillitegevust!
m
mul/ 30. aprill 2021 11:49
tekkis selline mõte, et miks suured täiskasvanud inimesed arvavad, nagu väikesed lapsed, et saladused ei tule välja . nad pole ju 5 a-sed .kliiniline psühholoogia õpetab, et saladus on juba eos kahjulik . inimesed peaksid saama elada ilma saladusteta , kui tahavad elada norm ja täisväärtuslikult .
a
Ah, mis sa patrad/ 30. aprill 2021 16:58
m
mina veel imestasin/ 29. aprill 2021 21:59
et kas telekas ilma ennustades on nii hea palk, et sellise tõllaga ringi sõita?
t
to Eesti on / 29. aprill 2021 15:44
Paremale - vasakule , links und rechts , tüüpiline sakslase ütelus , ma millegi pärast kahtlen , et sa sealt oled . Tundsin oma „ käekirja „ ära. See selleks , naised on ise ka Eestis süüdi paljud ei tarvita rasestumisvastaseid vahendeid , Muideks, Saksamaal võtavad juba 13 , 14 aastased antibaby pille , selle eest hoolitsevad juba vanemad , et tüdruk soovimatu kingitusega koju ei tuleks . Tervitused Saarland - ist .
r
Realist/ 29. aprill 2021 15:43
Üldjuhul mees oma peret naljalt maha ei jäta.Naine alustades suhet abieus mehega peab seda kohe arvestama ja kui ta soovib last saada,siis on see tema projekt.Heal juhul mees toetab rahaliselt,aga sa jääd ikka üksikemaks ja pead ise hakkama saama.Ei ole mõtet halada ja illusioone luua.See on reaalsus,kahjuks
t
to Realist/ 30. aprill 2021 11:54
Aga abielus mees ei pea millegagi arvestama, kui teist peret pidama hakkab?
a
Anu/ 1. mai 2021 14:12
@Realist Oot-oot, naine alustas suhet abielus mehega.. Tüüpiline naisi süüdistav lause. Hoopis abielumees alustas suhet vaba naisega. Mees polnud truu oma abieluvandele ja arvab, et rahamehele on kõik siin ilmas lubatud. Ja siis, kui tema jõukust silmas pidades küsib 2 lapse ema kommiraha, siis hakkab nutma ja võtab ajakirjanduse appi. Piinlik.

m
Moonutamata ilu/ 29. aprill 2021 15:10
See ei muuda asja, jääd ikkagi Eesti ilusaimaks naiseks.
m
miks/ 29. aprill 2021 15:19
m
maalt ja traktoriga/ 29. aprill 2021 15:04
Armastus on selline salakaval asi, et see ei küsi ei vanust, päritolu, rikkust ega ka paljusid muid asju. Kui tuleb, siis võtab mõistuse ikka täiega. Vastasel juhul ei ole armastusega tegemist. Seega saan asjaosalistest täitsa aru. Kui kõik see on möödas, siis on kui pohmakas. Valus.
h
hmm/ 29. aprill 2021 15:09
Rikkuse vastu ikka suurem armastus kui mehe vastu. Vaese mehe vastu armastus kaob kähku, naised on siiski materiaalsed.
t
to hmm/ 29. aprill 2021 15:13
Vaene mees reeglina ka saamatu, rumal ja igav.
a
asjatundja armastuse vallas/ 29. aprill 2021 15:23
Rikkus pole kunagi igav. Rikkus on väga põnev! Kui saamatu inimene pärib rikkuse, muutub ka tema põnevaks.
j
Jaa jaa/ 29. aprill 2021 15:28
Huvitav, kas tõesti keegi arvab, et ettevõtlik, tark, laia silmaringiga mees saab vaene olla? Nojah, ehk tulevad tagasilöögid ja pankrotid aga ta töötab ennast uuesti üles. Igav, saamatu ja rumal on ja jääb vaeseks.
a
armastuse magnetid / 29. aprill 2021 15:40
Miks peaks ettevõtlik mees laia silmaringiga olema? Eestis pole laia silmaringiga mehi. Anto Raukas oli viimane aga tema suri ära. Muidugi on küsimus ka selles: mis on naiste jaoks "lai silmaring". Seda annab ettekujutada!
h
hmm/ 29. aprill 2021 15:42
Miks naised siis kõik vaesed on? Silmaring pisike, igavad, saamatud, sedasi?
t
to hmm/ 30. aprill 2021 08:43
Kõik naised vaesed??? Kõik naised? Sinu ümber ainult vaesed naised? Huvitav. Peab ikka tore seltskond olema, kus liigud. Või lihtsalt tunned ennast rohkem mehena, kui naisi halvustad? Ise saamatu, laisk ja igav?
t
to armastuse magnetid/ 30. aprill 2021 08:47
Tahad öelda, et sinu tutvusringkonnas polegi laia silmaringiga inimesi? Nojah, siis muidugi. Eks sarnane suhtleb ikka sarnasega, siis pole ju sinu arvamuseavalduste ja naistesse suhtumise üle üldse imestada.
e
Eesti on/ 29. aprill 2021 14:46
suhtumiselt naistesse ja lastesse ikka sygav Ida-Euroopa. Mehed kaivad, kus tahavad, teevad lapsi paremale-vasakule, valetavad sul suud ja silmad tais ja siis ei anna laste kavatamiseks pennigi ning ikka on naised syydi. Ega naise yks pole rotiloks, kuhu armetud mehepojad sisse kukuvad. Pole ime, et naised karjas valismaale abielluvad. Ei pea kellegagi aastaid suksutama. Voetakse naiseks ja jagatakse ka vara. Plus ollakse oma laste yle uhked.
h
hmm/ 29. aprill 2021 15:12
Vaese mehega last naine millegi pärast ei saa, aga rikka mehega kohe esimesest korrast. Aga kes teab miks mees enam siis naise ja lapse vastu huvi ei tundnud, äkki mees ikkagi ei soovinud last, aga naine soovis, kuigi kui naine ei soovi, siis kohe osatakse lapsest loobuda. Meil on tõesti ida-euroopa, eriti mis puudutab naisi. Lapse saamine on siiski kokkuleppe küsimus eks
t
to hmm/ 29. aprill 2021 15:30
Mees peab ikka puhta ohhoo olema, kui ei taha lapsi aga midagi ette ei võta, et neid mitte saada.
m
29. aprill 2021 15:35
Mis see Ida-Euroopa lastetegemisse puutub?! Lääne-Euroopas polegi väljaspool abielu lapsi , üksikuid naisi või mehi lastega ja sala-naisi ning -mehi?
n
Nojah/ 30. aprill 2021 15:52
Hmm teab täpselt mitme korraga laps saadi või ei saadud, aga seda ei suuda artiklist välja lugeda, et paaril ka ühine 9 aastane poeg.
k
Kaja/ 30. aprill 2021 22:43
Väga rumal jutt! Eestis ei suhtuta naistesse kuidagi teisiti kui kusagil mujal. Ega see kui kusagil mingid feministid kirjutavad, et meil on kõik hästi, tähenda, et tegeld ka nii oleks. Stockholmis on naisel enam kui 8 korda suurem tõenäosus vägistatud saada ja oleme kuulnud küll neid lugusid Eesti naistest, kes välismaa mehega abielluvad ja kui tüli majas, siis lõpuks pole ikka ei vara ega isegi lapsi. Kõik sõltub ikka konkreetsetest inimestes, mitte et ida Euroopa või Lääne Euroopa.
i
29. aprill 2021 14:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
Nii on/ 29. aprill 2021 14:14
Kui naine sellisest suhtes rasedaks jääb, siis on ikka ja ainult mees süüdi...
m
Müts olgu mehe peas!/ 29. aprill 2021 15:01
Aga ongi! Mehed on ju loomult tasakaalukamad, targemad. Nad peaksid arutuid samme vältima ja kergemeelsele naisele aru pähe panema.
s
SK/ 29. aprill 2021 14:07
Tal on õigus toetusele laste elatusrahale.Mehel raha küll.Teine asi lastel pole kasvatamisel abiks isa,kui see jutt siin tõele vastab.
m
Mis toimub?/ 29. aprill 2021 14:04
Mind paneb see naiste ülbus ikka imestama. Sa tead, et teine on abielus ja võtad otsuse vastu lapse saada. Ja nüüd süda valus. Kus on tänapäeval naiste eneseväärikus? Pole ma ühtegi suhtes meest vastu võtnud, lõpeta suhe, senikaua võid minust und näha. Ja see mees...õnne talle selle pagasiga.
t
to Mis toimub?/ 29. aprill 2021 14:15
Naiste ülbus? Aga abielus mees ära ei suuda öelda, kohe jooksmas kui keegi sõrmega viipab. Ja pärast suur kannataja ja naised kõiges süüdi. Armuke süüdi ja oma naine süüdi, ainult mees on aus ja õilis ja õige kannataja?
h
hmm/ 29. aprill 2021 15:13
to Mis toimub?: tahad siis väita, et suhte eest vastutab ainult mees ja mitte kunagi naine? Naine on alati ohver?
t
to hmm/ 29. aprill 2021 15:32
Abielus mees vastutab ise selle eest, et oma suhted korras hoida. Kui tahad abielu, ole abielus ja ära kõrvalt vaata. Kui tahad uut naist, ole aus, klaari eelmine suhe ära. Kui Mees tilberdab kahe naise vahet, vassib, valetab ega suuda otsustada, siis on jah mees süüdi ja naised ohvrid. Hetkel käib ikka jutt konkreetsest juhtumist.
t
tallinlanna/ 29. aprill 2021 14:02
Triinu poeg on 9-aastane. Tähendab kaua kestnud suhe. Aus oleks sellel vanamehel hakata oma väikesi lapsi kasvatama, aga mitte õiendada, et asi on avalikuks tulnud. Oi, kui jäledad on taolised vanamehed. Triin on noor, ilus ja intelligentne naine, kes kindlasti olnuks väärt paremat. See Piilmann peaks rõõmust hüppama, et taoline naine tema poole üldse teist korda vaatas.
e
ee/ 29. aprill 2021 14:27
Palju on vaja intelligentsi, et piilmannide poole vaadata?
n
naiste loogika/ 29. aprill 2021 14:31
Väga ülbe liigitus! Üks on paha vanamees ja teine noor, ilus intelligentne. Ning ongi kohe selge kes hea ja kes paha. Naiste loogika.
m
mõtisklus/ 29. aprill 2021 15:11
Rikaste maailmas on tihti nii,et mängime kodu,kuniks midagi ei tule avalikuks.Miks peaks Piilmann oma abielu lahutama?Need on vallaliste naiste riskid kui abielus meestega kodu mängitakse.Karm,aga tõsi.
j
Jaa jaa/ 30. aprill 2021 15:18
Naiste loogikat halvustab ainult see mees, kes on kibestunud ja tunneb, et jääb naistele alla või mees, kes tarkade naistega suhelda ei saa, ei suuda ja ongi ennast lollikestega ümbritsenud.
m
mõtiskleja/ 29. aprill 2021 14:00
Naistel pidi ju vähem loomne mõistus olema, kui bioloogiliselt mõelda.Aga kuda sellega siin's on, kui just raha ei maitsenud?...Mehed teadupärast armastavad kõike, mil seelik seljas, bioloogia lööb välja, seal pole mõelda midagi...Kuda see korvpallitreener Sõber seal Anu saates ütleski:"Loodan, et Helle ei kuule..."
n
2. mai 2021 05:01
no see sõber on ka häbematu ja pidevalt oma naisest nii rääkinud....

n
No ma ei tea/ 29. aprill 2021 13:56
Pigem olen avalikult abielunaine kui rikka mehe salaarmuke.
n
Nipitiri/ 29. aprill 2021 13:55
Mis pealkiri see on? Uus mees selles ka süüdi, et tal enne veel üks abieluvälinelaps oli?
o
Oh/ 30. aprill 2021 12:59
See esimene ju ka sama mehe laps. Inimesed üldse aru ei saa, mida loevad.
l
2. mai 2021 05:02
r
Rahapada/ 29. aprill 2021 13:42
n
No/ 29. aprill 2021 13:50
Kas rikast inimest ei tohigi keegi armastada ilma, et kullakaevaja süüdistuse saaks?
t
to: No/ 29. aprill 2021 14:00
See rikas mees on abielus ja laste isa. Aga noh, tänapäeval ei ole pere lõhkumine muidugi teema.
t
to to: No/ 29. aprill 2021 14:19
Tahad öelda, et mitte mingisugust armastust ei olnud? Mees midagi ei lubanud ja käis naise juures vastumeelselt? Lapsed tegi ka vastu tahtmist?
t
to to: No-le/ 29. aprill 2021 14:24
Lapse saamine on alati naise otsus. Kus õigus otsustada, seal kohustus vastutada.
t
to to to: No-le / täna 14:24/ 29. aprill 2021 14:34
Nii vana mees ja laste isa pidi ikka teadma, kuidas lapsed tulevad ja mida selleks teha, et neid ei tuleks? Kuidas see naine saab 'otsustada', et vot selle mehega teen lapsed, kui mees kätte ei anna, või lapsi mitte tahtes kummi kasutab???
o
ohh, mis sa nüüd/ 30. aprill 2021 19:41
see oli armastus esimesest silmapilgust! See, et mees rikas, see selgus hiljem juhuslikult! :)
e
2. mai 2021 05:04
ei usu et ainult raha, piilmann ju kena mees, mulle ka meeldib välimuselt.
o
oehh/ 29. aprill 2021 13:39
Eesti üks rikkamaid mehi....Edasi võib seda hala mitte lugeda...
r
Rikast meest/ 29. aprill 2021 14:59
armastada on sama lihtne nagu armastada vaest meest. Miskiparast leiavad Eesti mehed yhiselt, et kui nad oma lastele alimente peavad maksma, siis on naised kohe kullakaevajad. Naised, arge tehke lapsi nende armetute Eesti meestega, siis ei joua hiljem rahadega ara rotitada.
n
No/ 29. aprill 2021 13:34
Üksikemaduse pandeemia eestis.
v
vanem nr 1/ 29. aprill 2021 14:53
Alati võub sugu vahetada ja isaks hakata.
l
Las minna/ 29. aprill 2021 13:29
Mul trügis vene naine abielu vahele. Saatsin mõlemad põrgusse. Olen enamat väärt.
N
"kõik mehe heaks".../ 29. aprill 2021 14:02
No kui juba vene naine, siis pole saatmisega pistmistki, oleks äinud niikuinii...
m
Mina/ 29. aprill 2021 13:24
Lihtsalt huvitav...miks seda noorte naiste armastust ei ole märgata vaeste ja vanade meeste puhul? Kus kuulsus või raha lõhn seal ka armastus.
j
Just, / 29. aprill 2021 13:28
mind, 52 aastast treialit ei taha nooremad kuigi olen sellest vennast nägusam ja ilmselt pole ma ka nii ülbe. Vanamutid jooksevad ainult tormi...
o
Oh/ 29. aprill 2021 13:31
Mehed muidugi huvituvad vanadest ja vaestest naistest?
e
eks/ 29. aprill 2021 13:50
Ei ole kindel. Kuskilt on ju pärit termin "halasstusseks".
m
Muidugi peaks/ 29. aprill 2021 15:02
ilus ja intelligentne noor naine tahtma vana, hadist ja saamatut vaesurit. Et jumala parast ikka kullakaevajaks ei soimataks. Looduses ei saa ka koik isendid paljuneda, ainult tugevamatel ja vastupidavamatel on see oigus. Sellega tagatakse liigi elujoulisus.

j
Jah/ 29. aprill 2021 13:03
Kõigil osapooltel on nüüd oma vastutus.
t
tegelikult/ 29. aprill 2021 12:57
Selles vanuses ei sünni lapsed kogemata ja pole ka saladus et suurärimehi huvitab rohkem laste tegemine, mitte nende kasvatamine, aga õnneks pole vähemalt rahapuudust karta.
j
juhan11/ 29. aprill 2021 13:21
päris nii see ka pole, enamasti ollakse nõus ka lapse kasvatamist rahastama, aga ei soovita reklaami, ju lootis triin rohkem, kui kokku oli lepitud, st käitus kullakaevajana:)
j
juhan11-le/ 29. aprill 2021 14:06
Ära otsusta enda järgi. Ma tean Triinu, ta ei ole mingi kullakaevaja, vaid läbi ja lõhki tunneteinimene. Iga mees oleks õnnelik, kui tal oleks Triinu taoline naine ja väikesed poeg ja tütar. Mehel ju eelmisest elust ainult pojad ja needki juba täiskasvanud. Mina Triinu asemel võtaksin uue mehe ja ei näitaks sellele vanale pässile lapsi ka.
v
variant/ 29. aprill 2021 12:48
Kahepalgeline maailm. Mees võtku liignaiseks ja elatagu õnnelikult edasi. Läbi kogu ajaloo on nii tehtud ja isegi pühakiri ei pea seda patuks, erinevalt omasooiharusest või teise mehe naise ülelöömisest. Naistele on geneetikasse sisse kirjutatud 'suur armastus' rikaste mõjuvõimsate meeste vastu ning meeste geneetikas on sees vabadele ilusatele naistele 'Ei' mitteütlemine. Uues Testamendis soovitatakse kogudusevanemaiks siiski ühe naise meest, sest too on pereprobleemidega vähem koormatud. Loogiline!
s
samuti pühakirjast/ 29. aprill 2021 12:52
Kristuses ei ole meest ega naist.
t
to:samuti pühakirjast/ 29. aprill 2021 14:03
Oled pea peale kukkunud?
n
29. aprill 2021 12:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Ainult Eestis/ 29. aprill 2021 15:05
peab laste eest vastutama naine yksi. Isegi moslemimaades on kord majas - lapse tegid, abiellud naisega ja kaid pappi ka valja, sest muidu tulevad naise sugulased ja loikavad sul pea maha. Eestis teevad mehed lapsi paremale-vasakule ja oigust jaab veel ylegi uhke rongaisana elada.
n
29. aprill 2021 12:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to n/ 30. aprill 2021 08:58
Huvitav, kuidas saab üks 'paha ja liiderlik' naine 'tubli, truu ja peret hoidva' pereisaga vastu viimase tahtmist salasuhet alustada? Ei usu, et see mees kohe ütles, et naisega suhted korras ja kunagi peret jätta ei kavatse. Tähendab mees võib kahte naist petta, valetada, lubada ja sõna murda aga ikka õige mees?

p
Paras/ 29. aprill 2021 12:31
Selle kohta öeldakse "kuidas külvad nõnda ka lõikad", "teiste õnnetusele oma õnne ei raja". Mehed on nagu mehed ikka, neid on mõttetu isegi arvustada. Tore,et ometigi saabus "palgapäev".
t
to Paras/ 29. aprill 2021 13:03
sa vaata vaid, kus parastaja! Mehed, need ei tee ju kunagi midagi valesti. Ehk hoopis saabub parastajale ka "palgapäev".
j
järeldus/ 29. aprill 2021 13:08
Tegi siis õieti kui abielus oleva mehaga paari heitis?
t
to järeldus/ 29. aprill 2021 13:42
küsiks jätkuvalt, et kas abielus olev mees tegi õigesti kui oma harmoonilise pereelu kõrvalt teisele naisele lapsed tegi? Miks sa ühte osapoolt vaid parastad, ei saa aru?
k
kes on õige kullakaevaja?/ 29. aprill 2021 14:08
Milline teiste õnnetus. Ammu oli lugeda, et nad on mitu korda lahutamas. Eks raha on see, mis Piilmanni naisega koos hoiab. Kui abieluvaralepingut pole, siis kõik pooleks!
t
to:to järeldus/ 29. aprill 2021 14:17
Sest mehed on mehed; ühed muhameedlased on nad kõik. See on lihtsalt neil loomuses.Juba vanal-ajal öeldi, et naine peab muretsema niipalju lapsi, kui ta suudab ise üles kasvatada. Seega, otsustajaks ja valikute tegijaks on naine. Aga kes otsustab, see ka vastutab. Eks emainstink ongi seetõttu olemas, et järglased mistahes tingimustes üles kasvatatud saaksid.
m
mees ehk ise ei teagi/ 29. aprill 2021 12:27
kui suureks tema varandust hinnatakse. On ju sedea ennegi juhtunud et tised teavad enam ja ka täpsemalt. Vastik ajakirjandus - jõllitagu oma kottide sisu, jätku teised rahule.
j
Jauram/ 29. aprill 2021 12:20
Väga ilus ja kena materjal, sellel Piilbergil on hea maitse aga ette jõudis ....!?
v
Vaene mees./ 29. aprill 2021 12:04
k
29. aprill 2021 11:50
h
Henno, tule/ 29. aprill 2021 13:44
appi. Pane kleit 👗 selga.
k
Kah "mees"-le/ 29. aprill 2021 14:07
k
29. aprill 2021 11:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
M
./ 29. aprill 2021 12:19
Must valgel ju kirjas, et armastus, aga mõni õnnetu hing ei tea ju isegi selle sõna tähendust.
t
to Kavalus või hormoonid/ 29. aprill 2021 13:06
ehk seletad, mis sunnib abielumehel tegema abieluväliseid lapsi?Kas see on oma perekonna suhtes õige tegu ja kas see ei lõhu perekonda? Imelik inimene oled.
l
lapsed sünnivad armastusest..../ 29. aprill 2021 13:13
Eks ole väike vahe ka, kas liiderdamine või lapsetegu. Lapse saamine oli ju teadlik. Muidu on ikka juttu, et kui tulevik pole kindlustatud, siis lapsi teha riskantne, seekord oli mõtteviis hoopis kummaline.
n
noh jah/ 29. aprill 2021 13:25
ega ta polnud 19-aastane, et armus ära ja ei andnud endale aru, mis tagajärjed võivad olla, selles vanuses võiks juba elukogemust ja elust arusaamist olla

e
elukunztnik/ 29. aprill 2021 11:32
Kes avaldas ajalehes õnnitluse? Pakun, et Eve Piilberg või mõni tema ,,heasoovlik sõbranna”, kelle eesmärk saigi täidetud - raha jääb perre! Igatahes soovin noorele emmele palju tugevust ja armastust ning lohutage end sellega, et Piilbergi olemus praegu paljastus ja Te ennast rohkem temasuguse peale ei pea raiskama.Pea püsti, elu on ees!
a
abielurikkumine elunormiks!/ 29. aprill 2021 11:58
Miks mitte veel paar korda üritada? Abielurikkumine pole ju mingi asi mida lubatakse kritiserida. Soome endine siseminister sai ühe süüdistuse just sellise lause eest kus ütles, et abieluvälised suhted pole piibli järgi aksepteeritavad. Nii, et euroopalike väärtuste hulka kuulb ka abielurikkumine. Keerakse üksteisele ikka võimalikult palju käru, siis on elus põnevust ja intriigi.
k
Kahepalgeline/ 29. aprill 2021 12:26
Muidugi on naine pahatahtlik, (pole abileus), mees pole ju kunagi süüdi (mis sellest, et abielus)!
v
vastutustundetud inimesed/ 29. aprill 2021 12:41
Kui keegi, olgu mees või naine, loob suhted inimesega kes on abielus lapsevanem, siis on asi ühelt selge: tegu on abielurikkumisega koos kõigi tagajärgedega. Kas mõeldakse teisele abielupoolele või lastele? Ei suudeta oma "tungidest" üle olla, siis näitab see vaimset küündimatust. See, et seekord oli üks asjaosaline abielumees ja naine abielulõhkuja ei anna veel õigust naistele siin oma meestevihkamist demonstreerida.
t
to vastutustundetud inimesed / 29. aprill 2021 14:22
Tahad väita, et abielus mees on kõrvalhüppes vähem süüdi, kui vallaline naine?
j
2. mai 2021 05:14
Just mõtlesin ka et Piilmanni oma naine oli õnnitleja. Kuidas saab mes 10 aastat kõrvalt panna jaoma naine ei tea ja saa aru!Kui aru ei saa, siis ei olnud ka neil suhtes korras.
p
püha lihtsameelsus/ 29. aprill 2021 11:25
ikka veel ei saada aru, et raha ei tee õnnelikuks..
p
Pea püsti!/ 29. aprill 2021 12:22
Kui isad vähegi normaalsed, siis elab ju hästi ära, kui ikka alimente maksavad.
e
Ei saa aru,/ 29. aprill 2021 11:19
miks niisuguseid lugusid ajakirjanduses avaldatakse? See jätab ka naisele mitte hea jälje.
k
kiisu/ 29. aprill 2021 11:45
Vaat sellepärast et naised on ju samasugused kergemeelsed nagu mehedki,abielu on paljudel lihtsalt üks templiga dokument.Kurb.
a
Anni/ 29. aprill 2021 12:21
Aga mis naine see on,kes trügib abielumehe voodisse,ma arutlen üldiselt sellistest naistest.Kas neil naistel pole kahju abielumehe lastest ja nendest peredest mida sellised naised lõhuvad.
t
to Anni/ 29. aprill 2021 12:29
Mees muidugi midagi teha ei saa, et keegi talle 'vägisi' voodisse ei trügiks? Kas ehk mees ei peaks meeles pidama, et tal on abikaasa ja lapsed?
t
to Anni/ 29. aprill 2021 13:11
ja mis mees see on, kes abielus olles sellega meelsasti nõus on?Ja abielumehe täiskasvanud laste pärast ei pea sina küll kahju tundma. Mis mehed need on, kes oma "õnnelikke" peresid lõhuvad?
h
29. aprill 2021 14:11
Huvitav, millistest lastest räägib siin keegi Anni. Piilmanni pojad ammu täismehed.
k
Kats/ 29. aprill 2021 11:11
k
kiisu/ 29. aprill 2021 11:21
Ja tõeline Eesti naine-ikka trügiks abielu vahele...
t
to kiisu/ 29. aprill 2021 12:21
Kuhugi ei saa trügida, kuhu ei lasta trügida. Kas meest sunniti jõuga ja vägisi neid lapsi tegema?
e
eks/ 29. aprill 2021 13:28
igaüks vastutab ikka enda eest, nagu ka vaheletrügija naisterahvas
a
Aga/ 29. aprill 2021 13:36
Abielus mees lööb üleaisa ja teeb abieluväliseid lapsi aga keegi ei ütle halba sõna, aga vallaline naine suur süüdlane?
a
Anni/ 29. aprill 2021 13:54
ma rääkisin üldiselt lastest ja naistest .Ma ei rääkinud nendest kolmest täiskavanud lapsest.Mehed on kahjuks juba selliseks loodud,et kus võimalust näevad sinna ka jooksevad.Aga nagu näha on ,kõik valed ujuvad ühel hetkel pinnale.Mul on kahju sellistest lastest,kelle ema või isa abielu lõhuvad.Kui selle tagajärjel abielu laguneb,siis kahjuks kannatavad lapsed.Kurb on kuulata väikeste laste juttu,kes tunnevad ennast selles süüdi,et järsku on nad olnud pahad lapsed.Tahan öelda seda,et kui sellise sammu astute,siis mõelge tagajärgedele,kui palju te haiget teete oma peredele.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee